Toon posts:

Het grote mountainbike topic (deel 10) Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.998 views

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-06 10:21

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
http://www.jasperstevens.nl/got/startgot.jpg

Welkom in het 10e JUBILEUMDEEL!!!111oneone van Het grote Mountainbike topic hier op GoT. Deel 9 heeft de 1000 replies bijna aangetikt dus is het weer tijd voor een nieuw topic!

We hebben gemerkt dat een aantal links van 'De coureurs en hun bikes' niet meer werken, hier zal ik mee aan de slag gaan. Heb je dingen voor in de topic start, nuttige informatie, je eigen bike, leuke links, etc. stuur dan een DM naar mij (is de voorkeur) of een mailtje.

Links naar de vorige topics
Deel 1: Het grote mountainbike topic.
Deel 2: Het grote mountainbike topic (deel 2)
Deel 3: Het grote mountainbike topic (deel 3)
Deel 4: Het grote mountainbike topic (deel 4)
Deel 5: Het grote mountainbike topic (deel 5)
Deel 6: Het grote mountainbike topic (deel 6)
Deel 7: Het grote mountainbike topic (deel 7)
Deel 8: Het grote mountainbike topic (deel 8)
Deel 9: Het grote mountainbike topic (deel 9)

http://www.jasperstevens.nl/got/coureurs.jpg

NaamFietsOpmerkingenPlaatje(s)/site
JanuszCanondale F600, XT en LX
1 2
GhostriderViper - Sick boy x.9 RS Pike Race en Giant ATX XT/XTR Juicy5 Truv Stylo RS Reba Team
1 2 3
MeenderingEgberts, Magura HS33, Deore / XT
1
The_ScarabialRocky Mountain Element
1
KexTrek 6500 opgeleukt met LX/XT, specialized epic
Trek 1 2 3 Speci 1
RuudOn-One The Gimp plus Agent!Bikes Orange
1 2 3
McGryphonAE Lightning 880 customGreased Lightnin' ;)
1
GoldenSampleTrek 6500nogal oranje
1
Just_IIntersens CR 510 Deore
1 2
LaagvliegerkeCube LTD CCweekendtas, platformpedalen
123
4
SkoezieGT Zaskar Team
1
JazzperGary Fisher Aquila '96 STX/Deore/XT
1
BiobakTrek 6500mooie fietsbel :9
1
JTGhost SE5000 met 7000 uitrustingDude!
1
ImpryTrek 6300Sweet!
nieuwe foto
Pizzaboer_JATrek 6700 '06schoonmaken is moeilijk ;)
1, 2
GideonGiant XTC 1 '04^^
1
MaartendCannondale Jekyll
12
zonoskarTitus RacerX 100 :9~ hebbe hebbe
enorme zooi foto's
harry64Koga X-Runner scandium 2005, Volledig XTR, Sid vvc + Ritchey wcs zadelpen, stuur, stem
1
dnhelleRocky Mountain Vertex, XT, Reba Team, Raceface
1
momaniaGiant HCM-2, LX-XT, rock shox
1 2 3
CyclonistKlein Attitude
1 2 3
SolosmotsCube AMS Pro 100
1
zwikMerida Matts TFS 900 Magura
1
k0ewlScott Scale
1
VosSpecialized Epic
1
beschuitfluiterTrek 6500 ('08) V-brake
1
FrancisFocus Black Raider
1 2 3 4 5 6
Sp33dFr34kScott Spark LTD
1 2 3 4 5
JoopieboyDecathlon Rockrider
1 2 3 4
5 6
FMSFocus LTD ding
1
BakkertGhost SB special en SE6000
12
MarquisKubus!
1

http://www.jasperstevens.nl/got/faq.jpg

:? Hoe kom ik aan een nieuwe fiets?
Dit wordt met name beperkt door je budget. Globaal heb je 4 opties:
1. Je koopt een nieuwe bike bij de fietsenmaker
2. Je koopt een nieuwe fiets online (vermijd hier wel alle winkels zoals Matrabike e.d.)
3. Je koopt een tweedehands bike bij de fietsenmaker
4. Je koopt een tweedehands bike op marktplaats of elders.
Natuurlijk heeft elke optie zo zijn voordelen en zijn nadelen. Een nieuwe fiets is bijvoorbeeld niet zaligmakend. Vooral met een beperkt budget is het vaak handiger om een gebruikte fiets te kopen. Je betaald dan niet de volle mep en je hebt dan toch vaak een redelijke fiets. Uiteraard kan je dit soort vragen (mits goed onderbouwd) gewoon posten in dit topic.

:? Wat zijn handige tips voor tijdens het rijden?
Ken je fiets en vooral zijn beperkingen. Wen eraan dat hij licht is en dus ook vrij wendbaar. Als je voor het eerst click pedalen hebt, wen er dan rustig aan. Iedereen is weleens voor het verkeerlicht omgevallen omdat zn schoen niet op tijd uit de click geraakte.

Oefen ook je bochtentechniek en pas op in de regen. Rem nooit teveel in een bocht, doe dat voor de bocht. Dit leer je natuurlijk vanzelf, maar een aantal tips zijn altijd welkom. Leer ook een goede balans te krijgen op je fiets, zeker met afdalingen door de bossen kan dit zeer handig zijn.

Gravel is een bitch. Probeer niet te hard te remmen of te sturen door gravel want je gaat, tenzij je op het niveau van de elite rijdt, gegarandeerd op je plaat.

Mul zand is niet moeilijk, zolang je niet met van die achterlijk dunne bandjes fiets. Gewicht naar achter, misschien je voorwiel een beetje optillen als je de zandbak inrijdt. Snelheid proberen te houden en licht schakelen. Sturen doe je niet door lomp in te sturen maar door subtiel in de bocht te kijken. Vermijd diepe geulen want die duiden op een dieper stuk.

Probeer altijd het best berijdbare pad te zoeken, meestal het hogere deel van de track. Op harde bosgrond kan je harder gaan met minder moeite en harder door de bocht dan door de blubber. Blubber remt, en zakt naar beneden. Rijd dus de hogere delen van de track, ook al zie je het verschil in de dikte van de blubber niet. Dat verschil is er namelijk wel.

En de belangrijkste tip van allemaal: blijf oefenen, je wordt vanzelf beter d:)b

:? Uit welke materialen kunnen frames bestaan?
Aluminium is het meest voorkomende framemateriaal. Dit komt omdat er een zeer goede verhouding prijs/stijfheid/gewicht mee kan worden behaald. Een aluminium frame zal minder stijf, maar ook minder duur zijn dan een carbon frame van hetzelfde gewicht.
Staal komt niet zo veel meer voor omdat het niet zo stijf kan worden gemaakt bij hetzelfde gewicht als andere materialen. Het is echter een goed materiaal voor een beginnersfiets omdat een stalen frame bijna elke valpartij wel zal kunnen overleven en niet veel meer kost dan een goedkoop aluminium frame. Bij de zgn. singlespeeders is staal het meestgebruikte framemateriaal.
Carbon kennen we allemaal onderhand wel: het zijn vaak erg lichte en stijve frames die ermee gemaakt worden, wat meer zekerheid in een bocht en minder moeite bij het accellereren oplevert. Deze frames zijn echter in verhouding vrij duur, en bij een valpartij kan je het frame weggooien. Carbon is niet te repareren en een klein scheurtje is funest voor de stijfheid en betrouwbaarheid van het frame.
Titanium is het duurste framemateriaal, maar volgens velen ook het beste. Het kan zo worden gemaakt dat het frame comfortabel is, maar wel alle energie bij het aanzetten direct overbrengt op het wiel en zijdelingse stijfheid is doorgaans ook geen probleem bij Ti frames. Toch is het niet het ideale framemateriaal... de prijs voorkomt dat iedereen er op rijdt.

:? Hoe stel ik mijn fiets af op mijn lichaam?
Vraag die veel voorbij komt. Voorop gestelt staat dat je niet op basis van je lichaamsmaten de perfecte afstelling kan bereiken. Je krijgt er een mooie beginstand mee en finetunen doe je door naar je lichaam te luisteren. voor een goed begin check bikefitting

:? Iets over trapfrequentie
Bij het mountainbiken is hier wat minder over te zeggen dan bij het racefietsen. De trapfrequentie hangt volledig af van je ondergrond. Maar vooropgesteld moet worden dat je nooit te zwaar moet trappen. Het beste is een soepel tredje waarbij je niet te snel verzuurd. Ik zal hier ooit misschien wat meer onderbouwde informatie neer zetten.

:? Enkele termen die hier vaak voorbij komen

Groep: de verzamelnaam voor de onderdelen op je fiets. Als je een shimano XTR groep hebt zijn je remmen, naven, derailleurs, etc van Shimano XTR. Uiteraard zijn groepen in allerlei prijsklassen te krijgen. Bij Shimano is de XTR groep de duurste, dan XT, LX, Deore en nog een aantal. Verder is er op de markt ook nog materiaal van Sram te krijgen.
Shimano XTR = SRAM X.O
Shimano Deore XT = SRAM X.9
Shimano Deore (S)LX = SRAM X.7
Shimano Deore = SRAM SX5
Shimano Alivio = SRAM SX4
Shimano Acera = SRAM 3.0
Shimano Altus, Tourney, C050 = bagger die niet op een fiets hoort te zitten

Balhoofd: Het geheel aan lagers waarin je voorvork draait. Je hebt de ouderwetse waarbij het balhoofdstel in je balhoofdbuis gedrukt wordt en je hebt het nieuwere Ahead waarbij je frame meedoet.(kromme uitleg, i know).
In de lagere prijsklassen is een cartridge aheadset veruit het beste. Onderhoudsvrij en vrij duurzaam. Ze zijn echter wel een bitch om af te stellen dus als je een kort lontje hebt moet je het je fietsenmaker laten doen.
In de hogere prijsklassen moet je gewoon een chris king balhoofd kopen, die krengen gaan vaak meerdere frames mee.

Butted: Als onderdelen zoals spaken en framebuizen niet overal even dik zijn maar dik waar ze sterk moeten zijn en dun waar het niet hoeft (is lichter). Je hebt ook double en triple butted.

Columbus, Easton en Reynolds: Namen die je vaak voorbij ziet komen. Dit zijn framebuizenbouwers. Een Framemerk zoals AMerican Eagle koopt dus bij hen buizen in.

Draadband en vouwbanden: De 1e is een buitenband met een hiel (dus waar staalkabels door lopen). Je stadsfiets heeft dit sowieso. Bij een vouwband is de hiel van zachter materiaal zoals kevlar en kan je hem dus compact opvouwen. Je hebt ook nog tubeless waarbij een genaaide band om de velg gelegd wordt. Vouwbanden zijn over het algemeen lichter en soepeler dan tubeless of draadbanden, waardoor het wiel sneller in gang te trekken is en de rolweerstand makkelijk(er) laag gehouden kan worden.

Lugs:Waar 2 buizen verbonden worden. Soms zie je een soldeerrandje rondom, soms is er een soort hoes waar buizen ingeschoven worden en soms worden ze gelijmd.

LBS: Local Bike Store, ookwel de plaatselijke fietsenmaker om de hoek (zo dat scheelt een boel letters he). FM is fietsenmaker overigens ;)

Pedalen: Klikpedalen werken met een plaatje en een schoen (duh). Toeclips zijn pedalen met zo'n korfje erop. Ook hier weer verschillende soorten verkrijgbaar.

Oversized: Om een fiets sterker te maken kun je de buizen dikker maken. Je kan ook dat extra materiaal gebruiken om de diameter te vergroten ipv de dikte van de wand. Dan krijg je oversized buizen die stijver zijn maar niet zwaarder i.t.t. de normale buizen.

Ahead: Kort gezegd hebben oudere fietsen een stuurbuis die een hoek maakt en je hebt Ahead waarbij een tussenstuk (de 'stem' of 'stuurpen') tussen de stuurbuis en het stuur zit. Ahead systemen hebben ook geen schroefdraad. Check dit plaatje.

Uitvaleinden: Ookwel 'pats'. Waar je achteras uitdonderd als je je snelspanner niet goed dicht hebt zitten ;)

Cranks: De arm van trapas (bottom bracket) naar je pedaal. Meestal 17cm. Ik weet niet meer wie maar volgens mij Peter Winnen heeft zonder dat hij het wist eens een Tour gereden met 2 verschillende lengtes cranks... Dit is echter niet aan te raden omdat je ene been dan een kleinere cirkel maakt dan het andere.
Als je langere benen hebt kan je 175mm of zelfs 180mm cranks overwegen. Korter dan 165 gaan is niet altijd even slim, tenzij je echt klein bent.

Zadelstrop: Om te voorkomen dat je zadelpen naar beneden zakt bij belasting wordt de zitbuis afgeknepen. Vroeger ging dit met een imbusboutje die de spleet dichtkneep, tegenwoordig heb je een soort hoefijzertje die de zadelbuis om de zadelpen klemt.

Voorvork: Waar je wiel inzit. Veelal in verende vorm bij de mountainbike. Veel verschillende soorten in te krijgen. toelichting:
* = prut
** = redelijke kwaliteit, maar niet geschikt voor zwaar gebruik
*** = hier begint het leuk te worden, soepele vorken met goede demping en stijfheid. Wel vaak aan de zware kant.
**** = materiaal waar de meeste ongesponsorde wedstrijdrijders meer dan genoeg aan hebben
***** = simpelweg het beste wat er te krijgen is

Suntour:
NRX/NCX/noem maar op: *
Axon 2008: ***/****

Rock Shox:
Dart: */**
Tora 302: **
Tora 318: ***
Recon: ****
Reba/SID: *****

Marzocchi:
MZ-#: **
MX Comp (tot 2006): ***
MX Pro: ***/****
marathon: ****
XC-#00: ****/*****
Corsa: *****

Fox:
Float: *****
Vanilla: *****
Talas: *****

Manitou:
Axel, Sliver: */**
Black, Slate: **/***
R7: ****
R7 MRD: *****

RST:
Gila/Capa/Omega/noem maar op: *

http://www.jasperstevens.nl/got/links.jpg

Online shops
Bike2Build
Math Salden
BikeDiscount.de
RoseVersand

Wielerfora
Fiets.nl
wielrennen prikpagina
mountainbike.nl
Bikeforums.net

Technische sites
M-gineering
Sheldon Brown
Weight Weenies
Sleuteltopic op mtb.nl

Overig
mtbr ook forum!
Cyclingnews
Dirty Pages

Wat zal er in dit topic nog voor verassingen zorgen? Wie gaat McGryphon nog outpimpen? Wat wordt Svens nieuwe bike? Gaat die meeting er nu eindelijk eens komen? Blijf lezen!
d:)b

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:29
Worden Marie en Peter betrapt door Yvonne? Gaan Jan-Jaap en Henk nog samen op vakantie? Is de kleine van Sabine en Karel echt van Karel? U zult er achter komen.

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Juist, jij snapt het :P
volgens mij omdat iemand een keer dit topic een soapserie noemde :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Woei vers draadje. *O*

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Uit de TS
Voorvork: Waar je wiel inzit.
Ik heb 2 wielen, welke van de 2? :+

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:50
De voorste :+

McG: mijn nieuwe bike? Wat weet jij meer dan ik?
Er zal wel een keer een nieuwe komen, maar dat zal deel 18 zijn ofzeau :P

Deel 9 heeft zijn doel niet behaald: Daarin hadden we voorspeld dat Johan een nieuwe fiets zou krijgen.
Helaas, maar nu weer verder!
Vanavond weer even een rondje trappen na het werk, zware week geweest :(

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
JE zei toch dat je een nieuw frame ging testen en misschien kopen? ;)

• dnhelle
Ik ging een fiets testen in de zomervakantie, dat is correct, juist en goed gepretendeerd.
Wat alleen niet juist, niet correct en niet goed gepretendeerd is, is dat ik dan dat frame ga kopen.

Wezenlijk wereld-verschil.
Sowieso is het een test-FIETS, en als ik iets zou kopen dan wordt het een frame + evt. onderdelen. :)

Natuurlijk heb ik altijd (zoals iedereen) een wishlist in mijn hoofd, maar dat verandert ook met de dag.

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
dnhelle schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:08:
Ik ging een fiets testen in de zomervakantie, dat is correct, juist en goed gepretendeerd.
Wat alleen niet juist, niet correct en niet goed gepretendeerd is, is dat ik dan dat frame ga kopen.

Wezenlijk wereld-verschil.
Sowieso is het een test-FIETS, en als ik iets zou kopen dan wordt het een frame + evt. onderdelen. :)

Natuurlijk heb ik altijd (zoals iedereen) een wishlist in mijn hoofd, maar dat verandert ook met de dag.
Ik snap je punt, maar als je het frame vervangt is er in veel gevallen wel te spreken van een nieuwe fiets ;)

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-06 18:49

The_Scarabial

MTB for life!

wieder dabei!

• dnhelle
Al iets bekend van je slagen / examens, THES?

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

dnhelle schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:00:
Deel 9 heeft zijn doel niet behaald: Daarin hadden we voorspeld dat Johan een nieuwe fiets zou krijgen.
Helaas, maar nu weer verder!
Sorry dat ik jullie heb teleurgesteld. :+

Maar ben wel benieuwd naar je updates sven! :)

• dnhelle
dnhelle schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:00:
Er zal wel een keer een nieuwe komen, maar dat zal deel 18 zijn ofzeau :P
QFT :+
You go first:

Bikeboutique Rob Akkermans
Koolweg 34
6181 BM Elsloo (L)
http://www.bikeboutique.eu/

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

:+

QFT? What the fock betekent dat. :P

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-06 06:04

Impry

Rallymedia.nl

Quoted for truth ;) Kunnen we hem daar iig aan houden ;)

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Impry schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:04:
Quoted for truth ;) Kunnen we hem daar iig aan houden ;)
Ok. :P

• dnhelle
Impry schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:04:
Kunnen we hem daar iig aan houden ;)
1000 posts per deel.

deel 10 * (1000-16)+(deel 11*1000)+(deel 12*1000)+(deel 13*1000)+(deel 14*1000)+(deel 15*1000)+(deel 16*1000)+(deel 17*1000)+(deel 18*1000)= 8984 posts

8984 posts te gaan voordat ik een nieuwe fiets mag kopen? Darn...

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Zullen we eens flink doorposten dan ;)

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-05 23:00

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Kunnen de limburgers onder ons misschien een tip geven voor goedkope overnachting voor de Mergelheuvelland tweedaagse? Het schijnt nogal vol te zitten namelijk... ;(

I'm not as think as you stoned I am

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
bij jou thuis anders, Sven? :P

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:09

MicroWhale

The problem is choice

2. Je koopt een nieuwe fiets online (vermijd hier wel alle winkels zoals Matrabike e.d.)
Wat is er mis met die fietsen?

Ik rijd al dik 6 jaar mtbroutes(.nl) en bergen (frankrijk) op een dergelijke fiets en heb er nog nooit problemen/pech mee gehad. Ik beweer niet dat het topmateriaal is, maar je hebt er als amateur een prima fiets aan.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• dnhelle
Voordat je beweert dat je er 6 jaar mee rijdt, geef ook even je onderhoudshistorie en vervangingsgraad aan die fiets?

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 15:04

Tjark

DON'T PANIC

m'n laatste aanwinst wordt nu opgestuurd:

http://www.dotbike.com/A_Resources/ProductImages004/P4266_250.jpg

de 'normale' (135gr/pedaal)

beetje geluk met ebay tijdens ek-voetbal voor 33 +12 euro verz :)

*insert signature here

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Tjark Verhoeven schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:54:
m'n laatste aanwinst wordt nu opgestuurd:

[afbeelding]

de 'normale' (135gr/pedaal)

beetje geluk met ebay tijdens ek-voetbal voor 33 +12 euro verz :)
Inleveren! :P

• dnhelle
WooK schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:17:
[...]

ehrm, het idee erachter was juist om adressen te krijgen die niet op die site staan.. ;)
Ow... Sorry. :$
VVV valkenburg bellen, die hebben vaak nog leuke tips!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Meer mensen hier het probleem dat ze door gebrek aan tijd (of zin) eigenlijk helemaal niet aan fietsen toekomen? Het is ondertussen alweer een week of 4 geleden dat ik voor het laatst de ATB de sporen heb gegeven. Fiets dan wel elke dag naar mijn werk, dus dat scheelt alweer, maar toch. Moet zeggen dat het feit dat m'n hooikoorts de laatste tijd weer flink opspeelt ook een flinke domper op de fietsvreugde is. Hopelijk morgen of zondag nog even wat kilometers maken. :)

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:39

racoon

mooowwww

heb ik ook, of ik studeer of ben aan het trainen voor de nijmeegse 4daagse.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb daar ook last van. Je bent met zo veel bezig en als het dan eens goed weer is heb je al iets anders gepland, moet je naar een vergadering of je appartement dringend eens wat opruimen.
Augustus ben ik wel een hele maand thuis dus ik hoop dan toch echt wel wat te kunnen biken. Wss ga ik dan ook eens een week naar Zuid-Frankrijk naar m'n tante. :9

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

dnhelle schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:40:
[...]
Ow... Sorry. :$
VVV valkenburg bellen, die hebben vaak nog leuke tips!
ok ga ik dat wel ff doen dan, thnx.

@Skoezie (zo heette mijn chinchilla ook maar dat terzijde 8)7)
Ik heb nu 2 weken niet gefietst vanwege tijdgebrek maar zit nu ook meer op de racert. Mijn mtb staat daarnaast nog steeds bij de lbs vanwege mijn ongeluk. Voorwiel had een achterlijk lange levertijd :(

• dnhelle
Wat voor een voorwiel is dat dan?

Ikzelf heb er geen last van.
Je ziet het vaker in de sportwereld, sport is vaak iets wat naar de tweede, derde of lagere rang wordt geschikt als er geen regelmaat en wel enige chaos bestaat in je leven.
Face it: als je gaat fietsen ben je al gauw 2 uur onderweg, en die zijn vaak schaars terug te vinden in een drukke week.

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Tja heel gewoon een mavic crossride? Ik snapte het probleem ook niet zo maar misschien zit het hem in het feit dat ze een los wiel moeten bestellen? Ik mis hem nu niet zo maar hij staat er nu al ± een maand een het zou nog 2 weken duren... :/

• dnhelle
Negatief, ook qua reclame voor je LBS.
Ik heb de mavic-systeemwielen afgezworen sinds dat ik voor mijn Crossroc-wielen toendertijd 3/4weken moest wachten of een freewheel, en die sleet als de ziekte doordat de afdichting verschrikkelijk slecht was.

Na 4x zo lang wachten + een tacowiel heb ik het afgezworen. Misschien het overwegen waard om met een ander gelijkwaardig voorwiel te gaan rijden?

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

tja, het is een verzekeringskwestie en het wiel is al besteld dus ik denk niet dat ik er nog veel aan kan veranderen. Ik ben verder ook wel tevreden over die wielen dus ik wacht gewoon ff af :)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

dnhelle schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:43:
Voordat je beweert dat je er 6 jaar mee rijdt, geef ook even je onderhoudshistorie en vervangingsgraad aan die fiets?
Precies, ik rijd ook al 2,5 jaar op mijn decathlon en daar is ook al veul aan vervangen, meer dan dat ie waard is eigenlijk. En met loonkosten erbij van de fietsenboer dan heb ik die fiets al 4x betaald ofzo. :P
Dat kunnen we WooK niet aandoen :+

Sorry sven :P

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
WK MTB, live. Nu downhill, vanavond 4cross, morgen de xc.

http://www.mtbike.be/?CategoryID=169&ArticleID=484

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Thank KeX!
edit: Atherton 11.99 sneller dan Jonnier :o

[Voor 70% gewijzigd door McGryphon op 21-06-2008 13:34]

• KeX
Erg gaaf, fantastische run. haha, leuke trail als je af en toe de vlakkelansdiscussies hoort onder de xc'ers over trapjes in arnhem of dropjes in Bergschenhoek. ;)

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

dnhelle schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:28:
Al iets bekend van je slagen / examens, THES?
Jazeker! vanaf nu mag je mij aanspreken met ingenieur. Echt super! nooit meer naar school :)

• KeX
Nu de mannen met nu Nico Vink (Bel)

/edit Broer en zus Atherton wereldkampioen, die engelsen worden helemaal gek!

[Voor 53% gewijzigd door KeX op 21-06-2008 15:57]

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-03 08:15
Mijn fiets net nog even nagekeken voor de wedstrijd morgen. Ik hoop echt zo dat alles goed gaat... Stond net bij Monique's Bike Shop even te kijken naar een nieuwe Scale 40 of 35. Blijven echt prachtige fietsen O+

Mijn huidige bike is echt goed zat voor mijn doen. Nu eerst maar wat wedstrijden fietsen. Pas maar op McG!

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Nou Jaap, heb je niet gezien _tijdens_ de wedstrijd :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Hoe ging het in Groesbeek met de wedstrijd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Slecht. Slechte benen, en op het begin van mijn tweede rondje 5! minuten verloren vanwege kramp. Ik had FFS al een halve minuut nodig om uit mijn pedaal te komen... niet laatste though, 79e vd 82.
Wel een vreselijk mooi parcours, ben nu extra gedreven om het hier volgend jaar beter te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• k0ewl
Ik was wat aan de late kant en daardoor kon ik niet mee doen :( Ik werd vanacht wakker gebeld door mijn neef waarmee ik over een maand ga fietsen in Spanje blijkbaar. Moest hij me gister om 3 uur even mededelen. Dus door beide wekkers heen geslapen en om 8:45 wakker geworden. Het was alleen een uur rijden en daardoor dus een half uur te laat. Ben er nog wel naartoe geweest om even Toon zijn fiets te bekijken en alsnog een rondje te rijden.

Het is wel duidelijk dat je fatsoenlijk in moet fietsen wil je een wedstrijdje trappen. Ik ben gewoon meteen max erop gegaan en daardoor na een minuut of 6 al zere benen. Even gestopt en ondertussen was de Masters 30+ van start gegaan. Daar ben ik weer tussen gedoken en die kon ik par de problem bijhouden. Zelfs nog wat mensen ingehaald :P Maar ik mocht niet finishen dus na 1 ronde moest ik het alweer voor gezien houden.

Van de week ofzo even een nieuwe helm scoren want dat kut ding van mij heeft gewoon geen ventilatie what so ever. Voor de rest heb ik voor mezelf ook besloten dat ik nog meer wil trainen en mijn streven is nu 3 á 4 keer in de week en dat ook gewoon volhouden ipv ene week wel, andere niet.

Nog even langs een team gekomen wat klaarblijkelijk gesponsord werd door Scott, wat een vette fietsen :9~ Maargoed, eerst maar eens deze afraggen :9

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Alweer een rot wedstrijd mcg? :P Schiet niet op met jou he. :+

Oja laat dat met de mtb tocht ook maar zitten, te weinig tijd, teveel andere dingen, ook geen zin etc, dus laat maar. :+

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

dnhelle schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:43:
nooit iets hoeven vervangen... zelf onderhoud gedaan (schoonmaken en afstellen).

wat zou er dan kapot moeten? Het is een alu frame met voorvering en deore set. Alles standaard. Dat breekt niet zomaar hoor.

[Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 23-06-2008 08:00]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• dnhelle
No flame intended, no trolls intended.
Ik rijd nu circa 7 jaar rond, circa 5000km gemiddeld (soms lager, soms hoger!) per jaar.
Doelgebied: Z-Limburg, Ardennen, Gardameer, Oostenrijk.

In die 6 jaar heb ik een heleboel moeten vervangen.. Ik verbaas me om het gebruik van het woord "nooit".

Can't believe it.

• k0ewl
dnhelle schreef op maandag 23 juni 2008 @ 08:52:
No flame intended, no trolls intended.
Ik rijd nu circa 7 jaar rond, circa 5000km gemiddeld (soms lager, soms hoger!) per jaar.
Doelgebied: Z-Limburg, Ardennen, Gardameer, Oostenrijk.

In die 6 jaar heb ik een heleboel moeten vervangen.. Ik verbaas me om het gebruik van het woord "nooit".

Can't believe it.
Inderdaad, dan doe je je best ook niet!

Daarnaast had hij dan sowieso al zijn drivetrain moeten vervangen na zoveel jaar. Hell, zelfs ik begin nu al dingen te merken aan mijn Scott die bijna aan het opraken zijn. Onderhoudsbeurt voor mijn vork bijvoorbeeld, kan het gewoon merken. Ik zal hem van de week eens wegbrengen naar een shop hier in de buurt.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Dat is dan het verschil tussen de 'fanatieke' amateur en de amateur 'die wel eens gaat mtben'. Ik rijd nog geen 1000km per jaar. Daar zal het verschil dan wel in zitten. Dat scheelt een dikke factor 5!

• dnhelle
Ieder rijdt natuurlijk zijn eigen stijl, inderdaad.
Misunderstanding over rijstijlen is een groot gemeengoed. Iedereen vergelijkt zijn stijl in zijn hoofd met iemand anders.

Daarom, het was ook niet als flame bedoeld.

-------------------------

Ik heb btw nieuwe goodies: nieuwe camelbakzak, met Omegavulling. De oude was vies en lekte bij de dop.

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Joopieboy schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:58:
Oja laat dat met de mtb tocht ook maar zitten, te weinig tijd, teveel andere dingen, ook geen zin etc, dus laat maar. :+
Je bedoelt bikersdag?

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Jap. :P

• dnhelle
Iemand nog gefietst?
McG outpimped?

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
ben nu nog niet outpimped, of iig niet door iemand die hier ook daadwerkelijk post.
*mompelt iets over zonoskar*

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:12

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Effe een duit in 't zakje doen voor Dnhelle's nieuwe fiets :+

ivm drukte en wat ontwikkelingen op relatiegebied (lol) al weer een tijdje niet kunnen mountainbiken, maaarrrr dit is de laatste week dat ik nog wat moet doen aan m'n studie. Dus! 8) Dit weekend los!

If it aint fixed, it's broken.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ja naar mijn werk op en neer, verder ben ik zo lui als een luie hond op het moment. :+

Oja, rem moet ik ook nog steeds fixen, ligt waarschijnlijk aan de achterrem zelf en dat haakse bochtje waar de kabel doormoet dat ie niet terug komt. Maar daar heb ik dus nog niks aan gedaan.
:P

Wel alvast 700 euro uitgegeven voor de eerste 20 rijlessen, volgende week donderdag beginnen. :+

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Ik ben zaterdag nog even lekker wezen fietsen in de Loonse/Drunense Duinen. Is echt erg mul op sommige plekken op dit moment, dus op een gegeven moment alternatieve pad genomen waar toch bijna niemand rijdt ;) Dit is ook een veel hardere ondergrond, dus zomaar geen last van mul zand.
Nadeel is alleen dat alles flink begroeid/groen is op dit moment, dus een helm en bril om de nodige takken weg te kopen is wel nodig.

Vandaar dat ik waarschijnlijk ook een teek op me lijf had toen ik thuis kwam. :P (meer mensen die daar wel eens last van hebben?)

• Jegapia
Joopieboy schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:46:
[...]

...

Wel alvast 700 euro uitgegeven voor de eerste 20 rijlessen, volgende week donderdag beginnen. :+

Alvast veel succes met je rijlessen dan!
Impry schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:47:
Ik ben zaterdag nog even lekker wezen fietsen in de Loonse/Drunense Duinen. Is echt erg mul op sommige plekken op dit moment, dus op een gegeven moment alternatieve pad genomen waar toch bijna niemand rijdt ;) Dit is ook een veel hardere ondergrond, dus zomaar geen last van mul zand.
Nadeel is alleen dat alles flink begroeid/groen is op dit moment, dus een helm en bril om de nodige takken weg te kopen is wel nodig.

Vandaar dat ik waarschijnlijk ook een teek op me lijf had toen ik thuis kwam. :P (meer mensen die daar wel eens last van hebben?)
Toen ik overlaatst eens gaan rijden was ja. Waren allemaal extreem smalle paadjes met aan allebei de kanten varens en struiken. Dan is het wel eens checken als je thuis komt. Man dat zo'n kleine beestjes voor zo veel last kunnen zorgen, pfff.

[Voor 60% gewijzigd door Jegapia op 24-06-2008 10:51]

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:12

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Jegapia schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:48:
[...]

Alvast veel succes met je rijlessen dan!

[...]

Toen ik overlaatst eens gaan rijden was ja. Waren allemaal extreem smalle paadjes met aan allebei de kanten varens en struiken. Dan is het wel eens checken als je thuis komt. Man dat zo'n kleine beestjes voor zo veel last kunnen zorgen, pfff.
Dus nu weet ik wat mijn kat heeft gedaan als hij thuiskomt met een teek! :o :+

If it aint fixed, it's broken.

• Jegapia
Bakkert schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:07:
[...]

Volgens mij klopt er iets niet ;) .

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

dnhelle schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:21:
Iemand nog gefietst?
McG outpimped?
- Ja, standaard trainingsrondje :)
- Nog geen zak met geld gevonden :P, maar wel leuke plannen voor het najaar iig.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Bakkert schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:07:
[...]

Maar ik heb ook wel eens last gehad van een teek, als je ze maar snel genoeg eraf haalt, binnen 24 uur het liefst dan kunnen ze weinig kwaad doen. De plek een beetje goed in de gaten houden of er geen kring omheen komt. Maar ik heb al die keren "geluk gehad".

Btw, thnx Jegapia!

[Voor 3% gewijzigd door Joopieboy op 24-06-2008 12:25]

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Ja, dit was mijn tweede, beide keren heb ik ze volgens mij snel ontdekt. Waren allebei nog erg klein/dun en geprobeerd ze goed weg te halen.
Verder geen rare vlekken gezien de eerste keer en bij die tweede tot nu toe ook niet.

• Jegapia
Joopieboy schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:24:
[...]

Maar ik heb ook wel eens last gehad van een teek, als je ze maar snel genoeg eraf haalt, binnen 24 uur het liefst dan kunnen ze weinig kwaad doen. De plek een beetje goed in de gaten houden of er geen kring omheen komt. Maar ik heb al die keren "geluk gehad".

Btw, thnx Jegapia!
Dan moet je ze er nog wel goed afhalen hé. Toen we met wat vrienden in de Ardennen waren heb ik er ook één gehad maar ik had het niet op tijd gezien en toen ik me aan het afdrogen was heb ik ze er per ongeluk gewoon afgewreven. Gelukkig niets aan over gehouden.
(Een maat van mij had er toen ook één op zijn balzak. "Wouter kunt gij die der eens af halen?" _O- )

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Jegapia schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:32:
[...]

Dan moet je ze er nog wel goed afhalen hé. Toen we met wat vrienden in de Ardennen waren heb ik er ook één gehad maar ik had het niet op tijd gezien en toen ik me aan het afdrogen was heb ik ze er per ongeluk gewoon afgewreven. Gelukkig niets aan over gehouden.
(Een maat van mij had er toen ook één op zijn balzak. "Wouter kunt gij die der eens af halen?" _O- )
Daar heb je geluk mee, want als het steekgedeelte blijft zitten als je pech hebt heb je kans op ene ontsteking of erger.
Trouwens van dat er een op je balzak gaat zitten, dat lijkt me niet echt fijn. :X

• Jegapia
Ja die kerel die er wel wat van kent (Wouter) had zijn tekentang bij. Dan moet je die teek op de juiste manier vastnemen en eruit draaien (zeker niet gewoon trekken). Dus of die nu op je balzak zit of ergens anders, maakt weinig uit. Dat was gewoon grappig door de omstandigheden (die kerel is ook nog eens homo en zo).

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat maakt het juist leuk om er misbruik van te maken. >:)
"Per ongeluk" een zooi haar tussen de tang en rausen maar. :+

Mja, genoeg offtopic, iemand die nog van het mooie weer is gaan profiteren? :P

• maartend
55 km , Zottegem, Vlaamse Ardennen

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Joopieboy schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:04:
Mja, genoeg offtopic, iemand die nog van het mooie weer is gaan profiteren? :P
Vanmiddag alweer wezen fietsen, was superfijn weer om te fietsen. 50 km gedaan.

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Ardennen? bastard!

• maartend

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Want ik wil daar ook biken! :+

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Pak je de wagen, fietsendrager erop, fiets op fietsendrager en dan gasje bij! :+

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

In zijn geval: praat een van je ouders om, pleur de fietsendrager erop, rijd mee naar de ardennen, pak je fiets, en ga biken. :+

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
^^ maar jij durft nog niet eens naar Vaals mee :+

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

McGryphon schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:57:
^^ maar jij durft nog niet eens naar Vaals mee :+
Zeikerd :+

Nja daar gaan we dan:
- Slechte conditie
- Geen zin
- Veel andere dingen te doen
- Frame en de hele boel is brak en niet te vertrouwen (de hele fiets eigenlijk)
- Achterrem is nog steeds niet goed
- Schakelspul is naar zijn gootje (nog steeds)
- En met mijn fiets wil ik niemand in gevaar brengen ;)
- Andere bijkomstigheid is dat ik dan hiervoor speciaal een helm zou moeten kopen terwijl ik dat toch niet ga gebruiken...

Etc. Kortom, genoeg redenen om niet te gaan. :P

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Jij fietst verder zonder helm dan?

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Joopieboy schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:04:
[...]

Zeikerd :+

Nja daar gaan we dan:
- Slechte conditie
Je bent niet de enige ;)
- Geen zin
ga dan maar weg uit dit topic jij :P
- Veel andere dingen te doen
zoals? slechte muziek luisteren? :+
- Frame en de hele boel is brak en niet te vertrouwen (de hele fiets eigenlijk)
Die 25 km...
- Achterrem is nog steeds niet goed
^^
- Schakelspul is naar zijn gootje (nog steeds)
volgens mij rijdt een van de gidsen singlespeed ;)
- En met mijn fiets wil ik niemand in gevaar brengen ;)
FEAR FACTOR >:) :+
- Andere bijkomstigheid is dat ik dan hiervoor speciaal een helm zou moeten kopen terwijl ik dat toch niet ga gebruiken...
Als je die verder niet gebruikt ben je gewoon dom bezig :)
Etc. Kortom, genoeg redenen om niet te gaan. :P
Nu genoeg redenen om wel te gaan? :P

• maartend
McGryphon schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:38:
[...]

Want ik wil daar ook biken! :+
Ik rij daar elk weekend.

Heb ik eindelijk een voordeel om in het zuiden des lands te wonen.
Moet er wel een km. of 70 voor rijden, maar dan heb ik ook wel wat.

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
maartend schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:23:
[...]

Ik rij daar elk weekend.

Heb ik eindelijk een voordeel om in het zuiden des lands te wonen.
Moet er wel een km. of 70 voor rijden, maar dan heb ik ook wel wat.
Je hebt het voordeel dat je een auto hebt bedoel je. ;)

• maartend
McGryphon schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:25:
[...]

Je hebt het voordeel dat je een auto hebt bedoel je. ;)
Nee hoor. Als ik bij Arnhem had gewoond, had ik echt niet elk weekend daarnaartoe gereden.

[Voor 0% gewijzigd door maartend op 24-06-2008 21:45. Reden: sgrijvfaut]

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

en dat hij zo zuidelijk woont, want ik ga echt niet elke maand 5 uur rijden om in de ardennen te kunnen fietsen

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
hehe, lange tenen?
Mijn punt: ik woon ook vrij zuidelijk, maar als ik zelf geen auto heb schiet het nog niet op.

• dnhelle
Gewoon op de fiets stappen voor niemand hier een optie?
Ik wel :+

[sar-modus off]

Jopieboy, ik krijg het gevoel dat het mtb'en meer straat / school / werkverkeer wordt.
Geen zin meer in mtb?

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:03
maartend schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:45:
[...]

Nee hoor. Als ik bij Arnhem had gewoond, had ik echt niet elk weekend daarnaartoe gereden.
Nee, want dan heb je een vd mooiste routes van NL naast de deur :p

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• maartend
MrAngry schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 23:41:
[...]

Nee, want dan heb je een vd mooiste routes van NL naast de deur :p
Dat is de vraag. Ken wat routes in Zuid-Limburg die me erg bevallen.

• dnhelle
maartend schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 08:46:
[...]

Dat is de vraag. Ken wat routes in Zuid-Limburg die me erg bevallen.
QFT!
Absoluut, Maartend.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

McGryphon schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:16:
Nu genoeg redenen om wel te gaan? :P
Ok, als ik al mijn gezeur achterwege laat en me er toch er voor in ga zetten kan het wel lukken, maar waar de fock kan ik binnen no time aan een helm komen. Vandaag kan ik echt niet weg en vanavond werken, morgen van 12 9 en overmorgen hetzelfde, zaterdag feest/andere dingen. Dus tijd om naar een lbs te gaan is er niet. :/
dnhelle schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 23:36:
Jopieboy, ik krijg het gevoel dat het mtb'en meer straat / school / werkverkeer wordt.
Geen zin meer in mtb?
Ja dat klopt wel aardig idd. :P
Elke dag een 10tal km's door de stad en daar houd het wel mee op. Op t moment weinig zin om echt weer tochten te gaan maken van km's lang zoals vroeger, naar brunsum via duitsland en terug heb ik vorig jaar zomer nog zonder moeite gedaan en begin dit jaar naar maaseik heen en weer wat wel aardig ging. Maar verder heb ik nog niet echt denderende tochten gemaakt.

[Voor 32% gewijzigd door Joopieboy op 25-06-2008 11:34]

• k0ewl
Joopieboy schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:32:
[...]

Ok, als ik al mijn gezeur achterwege laat en me er toch er voor in ga zetten kan het wel lukken, maar waar de fock kan ik binnen no time aan een helm komen. Vandaag kan ik echt niet weg en vanavond werken, morgen van 12 9 en overmorgen hetzelfde, zaterdag feest/andere dingen. Dus tijd om naar een lbs te gaan is er niet. :/
Tijd zat! Je kunt toch prima voor 12 uur bij de LBS staan! kom op zeg, wat een instelling }:O

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
*nvm

[Voor 100% gewijzigd door McGryphon op 25-06-2008 12:51]

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoi :P

Hopelijk geen bal pijn meer voor mij, "nieuwe" zadel is zojuist gearriveerd.
http://www.clubapf.com/gestor/ficheros/imagennoticia600.jpg

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

He, die heb ik ook :) Specialized rival.

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Dit zijn ook wel leuke fietsjes, die ga je hier niet vaak tegenkomen i guess:

• dnhelle
THES, in relatie met je vorige post waar je meldde aan het einde van dit jaar iets nieuws te kopen; wordt het een mooie trainingshardtail?

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Ik zat eerder te wachten op "accountsharing!!!!!1111 BTF!!!!111oneone" :+
Hopelijk geen bal pijn meer voor mij, "nieuwe" zadel is zojuist gearriveerd.
[afbeelding]
Heb je daarvoor zo'n bankstel nodig? :+

[Voor 5% gewijzigd door McGryphon op 26-06-2008 11:40]

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Sommige mensen zijn nu eenmaal groter geschapen ;)

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
WooK schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:22:
Sommige mensen zijn nu eenmaal groter geschapen ;)
Dus jij beweert dat je op je scrotum hoort te zitten? ;)

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ZING! :P

crap, te laat. :+

[Voor 56% gewijzigd door FMS op 26-06-2008 12:55]

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee