iPhone 3G sinds vanmiddag.
Ik ben nu bezig hem aan mijn PC te hangen en hem te activeren.
Anoniem: 260554
Nou, slecht nieuws, moet wachten tot vanavond 9 uur en dan weet ik wanneer die bezorgdienst hem morgen komt brengen. Maarja.. Ik vindt hem echt beter ten opzichte van me Nokia N95 of me Samsung Omnia!
Thanks voor de tip over de covers, ik ga even kijken of er ergens een nederlandse dealer is.
Thanks voor de tip over de covers, ik ga even kijken of er ergens een nederlandse dealer is.
Me too. Net ongeveer 20 free apps geinstalleerd. Exchange instellen wat gaat dat makkelijk. Op de iPhone is het zelfs beter dan op mijn oude Windows Mobile telefoon! Hulde!!FiXeR.nl schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:19:
iPhone 3G sinds vanmiddag.Ik ben nu bezig hem aan mijn PC te hangen en hem te activeren.
http://www.xbmcfreak.nl/
Net weer even aan het spelen met de voice recognition en kwam uiteindelijk uit bij de query 'iPhone 2.2 release date' en veel sites vermelden dat uit betrouwbare bron is vernomen dat die 21 november, vrijdag dus, uitkomt! Zou leuk zijn. 
Ik ben heel erg benieuwd naar de verbeteringen onder de motorkap, zoals de Safari instabiliteit. En de andere, aangekondigde features natuurlijk.
Ik ben heel erg benieuwd naar de verbeteringen onder de motorkap, zoals de Safari instabiliteit. En de andere, aangekondigde features natuurlijk.
In mijn auto radio zit een BT ondersteuning wat feitelijk een Parrot carkit is (Kenwood), echt een super combinatie. Carcomm Line out voer ik de radio in via de aux ingang aan de achterkant van de autoradio.UltraSub schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:51:
[...]
Parrot carkit laten inbouwen + Carcomm CMIC-02.
Superstrak, supermakkelijk.
Werkt perfect (Iphone schakeld zelf tussen telefoon/muziek etc) en de boel laad natuurlijk netjes op
Mijn excuses dat ik mezelf citeer, maar kan ik jullie oorverdovend stilzwijgen opvatten als een antwoord (nee!) op mijn vraag? Is het echt zo moeilijk om mijn contacten van mijn Iphone naar de simkaart te kopiëren?Rexomnium schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:50:
Misschien is deze vraag al een keer gesteld, maar ik heb er naar gezocht in de diverse Iphone topics en er helaas nog geen antwoord op kunnen vinden. Ik heb een duo simkaart bij T-Mobile aangevraagd. Eén simkaart in mijn Iphone, de andere in mijn autotelefoon.
Nu zou ik toch wel heel erg graag willen dat de contacten van mijn Iphone naar de autotelefoon worden gekopieerd. Alleen, ik kan nergens de optie vinden hoe dat in zijn werk gaat. Is er een standaard functie in de telefoon te vinden die dit doet? Of moet ik een speciale applicatie downloaden waarmee dit mogelijk is? Als dat laatste het geval is, is er dan een applicatie die ik kan gebruiken zonder dat ik mijn telefoon hoef te jailbreaken?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Anoniem: 275911
misschien is dit een workaround; Je hebt van die usb sim kaart lezers + software waarmee je contacten over kan zetten van bijvoorbeeld outlook. Moet je wel eerst je iPhone hiermee syncen.
Kun je wat type nummers en prijzen melden? Heb wel interesse in goed werkende combinaties, scheelt weer een hoop uitzoekwerk.fetcher schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:07:
[...]
In mijn auto radio zit een BT ondersteuning wat feitelijk een Parrot carkit is (Kenwood), echt een super combinatie. Carcomm Line out voer ik de radio in via de aux ingang aan de achterkant van de autoradio.
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
Ik heb laatst dan Nuevasync geprobeerd, enkel de calendar voor nu. Het werkt goed, maar ik heb wel het idee dat m'n batterij anderhalf keer zo snel leeg gaat. Is dat normaal? Ik heb m'n iPhone nog niet zo lang dus ik heb er nog niet zo'n gevoel bij hoe lang ik met een acculading kan doen maar heb wel het idee dat het een significant verschil maakt -- en dat zonder aanpassingen te doen aan de calendar (zowel op telefoon als op google).
Die stickers zijn ook wel mooi trouwens (nou ja, sommige dan), en niet duur. Vraag me alleen af of dat ook mooi blijft, of dat de randjes losgaan enzo... sowieso, een sticker mooi aanbrengen met die ronde hoeken enzo...
Die stickers zijn ook wel mooi trouwens (nou ja, sommige dan), en niet duur. Vraag me alleen af of dat ook mooi blijft, of dat de randjes losgaan enzo... sowieso, een sticker mooi aanbrengen met die ronde hoeken enzo...
[ Voor 20% gewijzigd door Punksmurf op 20-11-2008 12:31 ]
met een hamer past alles
Bij mij werkt het goed om de settings te veranderen van push naar fetch voor nuevasync. Dan gaat mijn batterij eigenlijk best lang mee!Punksmurf schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:30:
Ik heb laatst dan Nuevasync geprobeerd, enkel de calendar voor nu. Het werkt goed, maar ik heb wel het idee dat m'n batterij anderhalf keer zo snel leeg gaat. Is dat normaal? Ik heb m'n iPhone nog niet zo lang dus ik heb er nog niet zo'n gevoel bij hoe lang ik met een acculading kan doen maar heb wel het idee dat het een significant verschil maakt -- en dat zonder aanpassingen te doen aan de calendar (zowel op telefoon als op google).
ik heb dit vaker gelezen op internet.Punksmurf schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:30:
ik heb er zelf geen last van moet ik zeggen, maar ik laad mn iPhone elke nacht op
...less is more
Anoniem: 131623

Incase provides some assistance for those who excessively use their iPhone 3G's -- this device will more than double the battery life of your phone using a custom engineered lithium-ion polymer battery.
Linkie
Had het al gezien ja, maar hoe geeft hij zijn stroom af naar je iPhone? Stekkertje erin stoppen?Anoniem: 131623 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:50:
[afbeelding]
Incase provides some assistance for those who excessively use their iPhone 3G's -- this device will more than double the battery life of your phone using a custom engineered lithium-ion polymer battery.
Linkie
En hij is wel erg dik met dat ding eromheen zeg

Lijkt me gewoon via de connector aan de onderkant, net als een doc? Het is wel fugly, zeg. Ik zou dan nog eerder zo'n gewone losse accu kopen, en deze er alleen even aanhangen tijdens het bijladen.
Verder nog, weet iemand of het mogelijk is in het overzicht in de app store een preview van de tekst te zien? ITunes is tergend traag, en elke keer een icon aanklikken om vervolgens op de eerste regel tekst af te knappen en weer terug te gaan begint een beetje vervelend te worden...
Daarnaast zijn de resultaten vaak bizar. Klik je RPG's aan onder games, krijg je bv ook zoiets als 'Ghost static' een of ander fun-programmaatje dat, afgaand op de beschrijving, niets met RPGs (of überhaupt games) van doen heeft.
Dus fetch werkt daar ook voor? Dan zal ik dat eens proberen. 1x per uur is meer dan genoeg, het is niet zo dat ik continu in de kalender zit te rotzooien.Bij mij werkt het goed om de settings te veranderen van push naar fetch voor nuevasync. Dan gaat mijn batterij eigenlijk best lang mee!
Verder nog, weet iemand of het mogelijk is in het overzicht in de app store een preview van de tekst te zien? ITunes is tergend traag, en elke keer een icon aanklikken om vervolgens op de eerste regel tekst af te knappen en weer terug te gaan begint een beetje vervelend te worden...
Daarnaast zijn de resultaten vaak bizar. Klik je RPG's aan onder games, krijg je bv ook zoiets als 'Ghost static' een of ander fun-programmaatje dat, afgaand op de beschrijving, niets met RPGs (of überhaupt games) van doen heeft.
[ Voor 46% gewijzigd door Punksmurf op 20-11-2008 21:45 ]
met een hamer past alles
Ik merk de laatste tijd dan mijn ''stil''-knopje wat losser gaat zitten.
Is er ook een applicatie voor om mijn iPhone op stil te zetten? Desnoods met een app uit Cydia.
Is er ook een applicatie voor om mijn iPhone op stil te zetten? Desnoods met een app uit Cydia.

Ik heb een JVC gehad (KD-BT1e) en ja het werkt goed. Maar er gaat niks boven een losse carkit. Vandaar dat ik nu weer een Parrot laat inbouwen (MK9100i), die gaat er zaterdag in. In combinatie dus met een Carcomm CMIC-02. Als je een beetje handig bent, bouw je zelf makkelijk een Parrot in, en heb je hem voor een eurootje of 150. De CMIC02 doet 90 euro.HeyDude schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:27:
[...]
Kun je wat type nummers en prijzen melden? Heb wel interesse in goed werkende combinaties, scheelt weer een hoop uitzoekwerk.
Ik ga in ieder geval niet meer terug naar BT in radio. Ja, leuk. Maar support is vaak nihil, en er zijn maar heel weinig merken die gebruik maken van Parrot BT techniek in autoradios. Stel, je koopt nu een radio. Je iPhone werkt daar mee. Koop je over een jaar een andere telefoon, of over twee jaar een iPhone 8G, en je autoradio werkt daar niet mee. Dan heb je pech. Bij een Parrot carkit komt er een maand of twee na de release van zo'n telefoon een update, en werkt alles weer.
Hoe is de ondersteuning voor meerdere mail accounts in de praktijk? Ik zou graag op mijn toekomstige iPhone mijn mail van twee verschillende accounts op willen halen. Een account via active sync Exchange en de ander via IMAP Gmail. In principe is het geen probleem als de contacts alleen via Exchange gaan al zou het helemaal super zijn als je een contactpersoon prive of zakelijk mee zou kunnen geven. De zakelijke via Exchange en de prive via Gmail.
ben hem ook aan het downloaden, ben benieuwd. Vooral het download van podcasts direct op je iPhone vind ik ideaal... heb het nu zo vaak dat sommige podcasts 's-ochtends niet beschikbaar zijn, maar als ik op het werk ben ineens wel 
heb ik tenminste weer iets om te luisteren op de terugweg
Gelukkig wat eerder opgestaan vandaag, heb ik rustig de tijd om het te installeren.

heb ik tenminste weer iets om te luisteren op de terugweg
Gelukkig wat eerder opgestaan vandaag, heb ik rustig de tijd om het te installeren.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Wat je noemt kan allemaalBartjeee schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 01:07:
Hoe is de ondersteuning voor meerdere mail accounts in de praktijk? Ik zou graag op mijn toekomstige iPhone mijn mail van twee verschillende accounts op willen halen. Een account via active sync Exchange en de ander via IMAP Gmail. In principe is het geen probleem als de contacts alleen via Exchange gaan al zou het helemaal super zijn als je een contactpersoon prive of zakelijk mee zou kunnen geven. De zakelijke via Exchange en de prive via Gmail.
Wou deze morgen mijn iPhone even snel synchroniseren en kreeg volgende melding;
- nieuwe iPhone software 2.2
- nieuwe iTunes update
Iemand de changelog?
- nieuwe iPhone software 2.2
- nieuwe iTunes update
Iemand de changelog?
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||
Installing...
Ben benieuwd of ze Safari een beetje hebben verbeterd... had nog wel eens rare crashes naar het homescreen.
Zo te zien in de changelog wel:
iPhone 2.2 firmware:
Enhancements to Maps
- Google Street View
- public transit and walking diretions
- display address of dropped pins
- share location via email
Enhancements to Mail
- resolved isolated issues with scheduled fetching of email
- improved formatting of wide HTML email
Improved stability and performance of Safari
Podcasts are now available for download in iTunes application (over Wi-Fi and cellular)
Decrease in call set-up failures and call drops
Improved sound quality of visual voicemail messages
Pressing the Home button from any Home screen takes you to the first Home screen
Preferences to turn on/off auto-correction in Keyboard settings
Ook nog maar even voor de volledigheid:
iTunes 8.0.2 changelog:
- Addresses a quality issue creating MP3s on some computers.
- Fixes a connectivity issue with the iTunes Store when using some Internet proxies with Mac OS X.
- Improves accessibility with VoiceOver.
[ Voor 13% gewijzigd door Tha BasZ op 21-11-2008 08:39 ]
Zo ej. Even opgezocht, maar dat is toch al wel snel twee maal 90 euro! maar bedankt voor de moeite UltraSub.UltraSub schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:51:
[...]
Parrot carkit laten inbouwen + Carcomm CMIC-02.
Superstrak, supermakkelijk.
Kijk voor dat parrot systeem kan ik me dat nog wel voorstellen, die prijs. Maar zo´n plastic craddle met wat kabels?
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Waar heb jij de track-and-trace code vandaan? Hoe lang heeft het geduurd voordat jouw order verwerkt en verstuurd werd?Anoniem: 260554 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:47:
Nou, slecht nieuws, moet wachten tot vanavond 9 uur en dan weet ik wanneer die bezorgdienst hem morgen komt brengen. Maarja.. [...]
Mee eens, dat die cradle veel te duur is.johnneman schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:11:
[...]
Zo ej. Even opgezocht, maar dat is toch al wel snel twee maal 90 euro! maar bedankt voor de moeite UltraSub.
Kijk voor dat parrot systeem kan ik me dat nog wel voorstellen, die prijs. Maar zo´n plastic craddle met wat kabels?toch maar even verder zoeken. iemand?
Maar trust me, een betere houder vind je niet. Voor de HTC kost zo'n houder 70 euro.
Alle andere houders zijn in vergelijking met de Carcomm maar broddel. Ik denk dat iedereen die eerst andere merken heeft gehad, en daarna een Carcomm, dit met me eens zal zijn.
Anoniem: 78574
FW 2.2 staat sinds vanmorgen op mijn telefoon. Snelheidsbepaling is niet goed (meer).. Voor de rest nog geen problemen gehad !
Hier ook 2.2 sinds een half uurtje. Net even mee gespeeld, maar ik zie niet 1-2-3 noemenswaardige geweldige functionaliteiten. Enige wat ik zo snel zie zijn aangepaste Safari (but then again, ik had nooit problemen met crashes), en verbeteringen in Google Maps. Podcasts hoorde er eigenlijk al vanaf het begin op te zitten.
Maar goed, het is dan ook maar een 0.x upgraden, en geen major.
Maar goed, het is dan ook maar een 0.x upgraden, en geen major.
Tha BasZ schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:37:
[...]
iPhone 2.2 firmware:
[..]Preferences to turn on/off auto-correction in Keyboard settings

Argh, m'n ogen! Na de update staat de brightness weer op 50%
Gauw weer teruggezet naar ~10%

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
dag mensen,
ik heb een iphone aangeschaft, maar geen internet abbonement. nu wil ik dus alleen verbinding maken met internet via wifi. hoe kan ik edge uitschakelen? (nee niet data roaming). Ik wil het liefst mijn iphone niet jailbreaken.
ik heb een iphone aangeschaft, maar geen internet abbonement. nu wil ik dus alleen verbinding maken met internet via wifi. hoe kan ik edge uitschakelen? (nee niet data roaming). Ik wil het liefst mijn iphone niet jailbreaken.
Anoniem: 91491
Mijn 1G juist veilig geupdated naar 2.2
Dat nemen van backups blijft bij mij uren duren! Deze annuleer ik dus altijd, ook tijdens de update zelf..
Dat nemen van backups blijft bij mij uren duren! Deze annuleer ik dus altijd, ook tijdens de update zelf..
Eindelijk!!!!!
Safari is nu stukken stabieler. Ik werd knettergek van die crashende sites, nu heb ik nog geen enkele crash gezien!
Safari is nu stukken stabieler. Ik werd knettergek van die crashende sites, nu heb ik nog geen enkele crash gezien!
Study everything, You'll find something you can use
En nog steeds geen push-functionaliteit voor applicaties.
PSN: Shiver23
Volgens mij moet je hem één keer lang een back-up laten maken, daarna worden alleen de verandering opgeslagen wat uiteraard veel sneller gaatAnoniem: 91491 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:55:
Mijn iPhone 3G heeft jailbreak, ik wacht dus even af tot ik veilig kan updaten naar 2.2, of heeft iemand dit al gedaan?
Als ik het goed begrijp had je een unlock, en heb je nu nog steeds een unlock? Als dat zo is ga ik de mijne ook gewoon updaten, die 3rd party apps gebruik ik al een tijd niet meer.Anoniem: 91491 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:55:
Heb je overigens wel eerst iTunes een update gegeven of juist niet?
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik zal m zo meteen gaan downloaden. Zonder dat ik ook maar 1 applicatie op de iphone had lopen, crashde Safarie zeker 5-6 per dag. Werd er echt simpel van.Castor385 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:56:
Eindelijk!!!!!
En de auto-correctie uit
Ik heb de volgende combinatie:HeyDude schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:27:
[...]
Kun je wat type nummers en prijzen melden? Heb wel interesse in goed werkende combinaties, scheelt weer een hoop uitzoekwerk.
Kenwoon KDC-BT8041U (http://www.beslist.nl/ele...2/Kenwood_KDC-BT8041.html)
Carcomm Iphone 3G houder (http://www.pdashop.nl/pro...lder-apple-iphone-3g.html)
Aansluitschema:
- Carcomm houder geeft een line out die ik invoer op de aux-in op de Kenwood (via achterkant van de radio), de Carcomm laad de Iphone ook op
- Kenwood radio heeft BT, daar connect ik mee om te bellen
De iphone doet al het mute werk indien je muziek speelt en wilt bellen/gebeld word.
Het kan overigens goedkoper, er zijn ledio bluetooth auto radios met een aux in aan de voorkant van de radio, ik wil echter niet constand kabeltjes prikken.
[ Voor 32% gewijzigd door fetcher op 21-11-2008 11:38 ]
zit ik mss in het verkeerde forumjeroentje schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:51:
dag mensen,
Nee, maar je hoeft op een werkdag binnen 50 minuten niet zomaar een reactie te verwachten.
Het is hier geen helpdesk!
Het is hier geen helpdesk!
Volgens mij kan dat niet. Maar ik kan je ook echt aanraden wel een internetabbo erbij te nemen. Voor mij komt 80% van de funtionaliteit en de lol van de iPhone met internet mee en apps die internet gebruiken!
Volgens mij kan je EDGE niet uitschakelen zonder je iPhone te jailbreaken...
Als je gewoon WiFi aanzet zoekt hij vanzelf wel netwerken die beschikbaar zijn zodat je niet op je telefoonkosten internet... Oftewel gewoon niet op internet gaan voordat je zeker weet dat je met een WiFi netwerk verbonden bent.
Als je gewoon WiFi aanzet zoekt hij vanzelf wel netwerken die beschikbaar zijn zodat je niet op je telefoonkosten internet... Oftewel gewoon niet op internet gaan voordat je zeker weet dat je met een WiFi netwerk verbonden bent.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
kan iemand mij vertellen of er al vorderingen zijn betreft navigatie op de iPhone ?
ik hoef geen internet onderweg. ik zit al op zoveel plekken online, thuis, werk, thuisthuis (ouders). ik heb geen inet onderweg nodig. gebruik dan lekker podcasts en muziek.Lt. Marx schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:45:
[...]
Volgens mij kan dat niet. Maar ik kan je ook echt aanraden wel een internetabbo erbij te nemen. Voor mij komt 80% van de funtionaliteit en de lol van de iPhone met internet mee en apps die internet gebruiken!
klopt, het lullige is wel dat als wifi even wegvalt, zonder dat je het opmerkt, je gelijk kosten hebt voor internet (afgerond naar 200kb!) wat ik een beetje jammer vindt. dit is eigenlijk mijn enige reden om te jailbreaken.batumulia schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:46:
Volgens mij kan je EDGE niet uitschakelen zonder je iPhone te jailbreaken...
Wellicht in firmware 2.3wd200 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:46:
kan iemand mij vertellen of er al vorderingen zijn betreft navigatie op de iPhone ?
WTF waarom kan je de Emoji iconen alleen gebruiken als je een Japanse gebruiker bent? Ik vind ze zelf ook wel aardig grappig...
Of kun je ze toch gebruiken als Europese gebruiker?
Of kun je ze toch gebruiken als Europese gebruiker?
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Gewoon het Japanse toetsenbord aanzetten toch? In ieder geval, met 2.1 had je daar allemaal vage icoontjes op zitten (sterretjes, hartjes, smileys... whatever).
[ Voor 15% gewijzigd door Punksmurf op 21-11-2008 12:28 ]
met een hamer past alles
Volgens mij is die 2.3 een tikfout. En bedoelen ze dat na 2.2 nog voor de kerst zo'n applicatie uit komt. (Als het al waar is
Ik geloof er geen bal van. Als ik echter met mijn neus op de feiten wordt gedrukt zodra de software alsnog verschijnt zal ik tot de eerste kopers behoren. Zo ben ik dan ook wel weer, de nederigheid zelve.
Peace is not simply the absence of war.
In 2.2 werken de fullscreen webapps ook veel beter. Het is nu net een echt programma. Ze openen niet meer in een nieuw tab, maar een nieuw venster en ook de animaties kloppen nu. Je kunt het uitproberen door een bookmark op het homescreen te maken van Nederland.fm of weer.nl.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Iemand al wat ervaringen met de stabiliteit van het 3G netwerk in FW 2.2
Heeft iemand het idee dat het beter geworden is, of is hier geen verandering merkbaar?
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Ik heb in 2.2 ook weer gewoon "T-Mobile" staan ipv lelijk scrollend "T-Mobile NL"
ik ben nu aan het updaten! ik ben benieuwd
Klopt, hier ook, nu je het zegt.Dannr schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:29:
Ik heb in 2.2 ook weer gewoon "T-Mobile" staan ipv lelijk scrollend "T-Mobile NL"
Maar dat zal bij de volgende carrier update wel weer verholpen worden

Iemand al gezocht op "Apple Store Fifth Avenue, New York" via Street View? Niet? Ff doen! Zo te zien komen ze net wat nieuwe spulletjes brengen! Haha!
Ja ok, maar welke functies had je niet dan met je radio die bluetooth heeft? Als ik een parrot zou halen, zou ik toch de 3000 halen, die zonder een scherm.UltraSub schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:59:
[...]
Ik heb een JVC gehad (KD-BT1e) en ja het werkt goed. Maar er gaat niks boven een losse carkit. Vandaar dat ik nu weer een Parrot laat inbouwen (MK9100i), die gaat er zaterdag in. In combinatie dus met een Carcomm CMIC-02. Als je een beetje handig bent, bouw je zelf makkelijk een Parrot in, en heb je hem voor een eurootje of 150. De CMIC02 doet 90 euro.
Ik ga in ieder geval niet meer terug naar BT in radio. Ja, leuk. Maar support is vaak nihil, en er zijn maar heel weinig merken die gebruik maken van Parrot BT techniek in autoradios. Stel, je koopt nu een radio. Je iPhone werkt daar mee. Koop je over een jaar een andere telefoon, of over twee jaar een iPhone 8G, en je autoradio werkt daar niet mee. Dan heb je pech. Bij een Parrot carkit komt er een maand of twee na de release van zo'n telefoon een update, en werkt alles weer.
Wat moet ik met zo'n extra schermpje en nog meer knopjes op zo'n Parrot? Het scherm en de navigatie van de iPhone is toch niet te evenaren. Plus dan heb ik twee schermpjes in m'n auto. Of mis ik de meerwaarde
firmware 2.2 werkt perfect trouwens! super.
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Wellicht is steetview in maps een mogelijkheid om navigatie overheen te maken door Apple? Moeten ze wel eerst even heel Europa doorcrossen met hun cam-autotje.. :-)
wat dacht je dat die tomtom busjes al 2 jaar dedenCs_Alpha schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:29:
[...]
Wellicht is steetview in maps een mogelijkheid om navigatie overheen te maken door Apple? Moeten ze wel eerst even heel Europa doorcrossen met hun cam-autotje.. :-)
Ik ben wel tevreden over 2.2. Voor mijn gevoel gaat het net wat soepeler, bijvoorbeeld bij contacts openen of notes. Verder niet veel schokkends veranderd. De Google maps toevoegingen zijn nice, maar OV route blijkt niet te werken.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
De ov gegevens van NL zijn nog niet verwerkt in google maps. Ik hoop dat dat wel gaat gebeuren maar ik heb geen idee wanneer!
Verdomme, wel nog steeds niet opgelost: het mailen van bestanden (foto's).
Krijg nog steeds een of andere domain error. iPhone meldt dat het verzenden mislukt is, laat de mail in de outbox staan, en blijft proberen. Helaas is het echter wel meteen gelukt, en als je de mail dus niet meteen uit de outbox verwijderd, de ontvangende partij die dus tig keer ontvangt. Zéér irritant!
En zo te zien ben ik zeker niet de enige op het net.
Krijg nog steeds een of andere domain error. iPhone meldt dat het verzenden mislukt is, laat de mail in de outbox staan, en blijft proberen. Helaas is het echter wel meteen gelukt, en als je de mail dus niet meteen uit de outbox verwijderd, de ontvangende partij die dus tig keer ontvangt. Zéér irritant!
En zo te zien ben ik zeker niet de enige op het net.
Mijn T-Mobile bereik is de ontzettend slecht geworden. Dit kan aan de sneeuwbui van net liggen (uurtje geleden alweer), maar waarom het bereik nu dan nog zo slecht is, snap ik niet. Tenzij een antenne van het dak gevallen is.
En hoe werkt die Google Street View? Ik zie het nergens staan en extreem inzoomen helpt ook niet bij die Apple Store op Fifth Avenue ongeacht welke map view ik aan het staan.
En hoe werkt die Google Street View? Ik zie het nergens staan en extreem inzoomen helpt ook niet bij die Apple Store op Fifth Avenue ongeacht welke map view ik aan het staan.
[ Voor 5% gewijzigd door Diddle op 21-11-2008 15:07 ]
Hoe kun je podcasts die je op de iPhone hebt gedownload weer verwijderen?
Nevermind, na iTunes te hebben geupdate naar 8.0.2.20 kan je de podcasts via iTunes verwijderen (na synchronisatie).
Edit: het kan dus nog makkelijker: gewoon van links naar rechts over de podcast sliden, er verschijnt dan een knopje Verwijderen!
Nevermind, na iTunes te hebben geupdate naar 8.0.2.20 kan je de podcasts via iTunes verwijderen (na synchronisatie).
Edit: het kan dus nog makkelijker: gewoon van links naar rechts over de podcast sliden, er verschijnt dan een knopje Verwijderen!
[ Voor 80% gewijzigd door Tourniquet op 21-11-2008 17:58 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Zoek naar "Apple Store Fifth Avenue, New York" in Maps! Tab dan vervolgens op het rode poppetje!Diddle schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:07:

Dank je. Ook al is het niet een extreem nuttige functie, gaaf is het wel.bart155 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:49:
[...]
Zoek naar "Apple Store Fifth Avenue, New York" in Maps! Tab dan vervolgens op het rode poppetje!
[afbeelding]
Anoniem: 212478
Wat is de nieuwe functionaliteit van de home-knop nou?
Ik zie het niet?!Pressing the Home button from any Home screen takes you to the first Home screen
Als je 3 schermen hebt omdat je zoveel extra applicaties hebt en je bent bijvoorbeeld op scherm 3, dan druk je 1 keer op de home-knop om terug te gaan naar het eerste scherm! Get it?Anoniem: 212478 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:18:
Wat is de nieuwe functionaliteit van de home-knop nou?
[...]
Ik zie het niet?!
Moet je dat streetview aanzetten ofzo? Want ik zie geen poppetje...
Iphone 2.2 update ginstalleerd.
Wil zojuist mijn Iphone gaan gebruiken en ik moet deze dan unlocken. Hierbij gebruik ik al jaren hetzelfde numerieke code. Werkt deze niet meer. Aangezien ik niet genoeg pauze nam tijdens het proberen is mijn Iphone gelockt.
Alle instellingen / Data pleite...
Maar goed, gelukkig vandaag nog een sync gedaan..
Wil zojuist mijn Iphone gaan gebruiken en ik moet deze dan unlocken. Hierbij gebruik ik al jaren hetzelfde numerieke code. Werkt deze niet meer. Aangezien ik niet genoeg pauze nam tijdens het proberen is mijn Iphone gelockt.
Alle instellingen / Data pleite...
Maar goed, gelukkig vandaag nog een sync gedaan..
Als je op een onbekende plek bent kan zo'n visual cue best handig zijn, zeker omdat het zelfs in stedelijk gebied af en toe nog zoeken is naar straatnaamborden.Diddle schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:12:
[...]
Dank je. Ook al is het niet een extreem nuttige functie, gaaf is het wel.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Anoniem: 260554
Yes got him!
http://i37.tinypic.com/xp0oib.jpg
Bedankt voor de mededeling, maar zou je dat dan voortaan met een plaatje van normale grootte willen doen
http://i37.tinypic.com/xp0oib.jpg
Bedankt voor de mededeling, maar zou je dat dan voortaan met een plaatje van normale grootte willen doen
[ Voor 58% gewijzigd door Daedalus op 21-11-2008 19:29 ]
Wilde ik net even een nova of een eenvandaag podcast op mijn iphone gaan downloaden, kan de iphone het formaat niet afspelen (filmstructuur wordt niet ondersteund)
meer mensen die hier last van hebben? Dat leek mij nou net een van de betere features van deze firmware om gewoon even in de trein actualiteiten te kunnen volgen....
meer mensen die hier last van hebben? Dat leek mij nou net een van de betere features van deze firmware om gewoon even in de trein actualiteiten te kunnen volgen....
Op de java-versie van google maps voor andere mobiele telefoons zit dat wel in, dus ze hebben de gegevens wel bij Google.Lt. Marx schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:47:
De ov gegevens van NL zijn nog niet verwerkt in google maps. Ik hoop dat dat wel gaat gebeuren maar ik heb geen idee wanneer!
PSN: Shiver23
Anoniem: 212478
Ah, thanks.bart155 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:22:
[...]
Als je 3 schermen hebt omdat je zoveel extra applicaties hebt en je bent bijvoorbeeld op scherm 3, dan druk je 1 keer op de home-knop om terug te gaan naar het eerste scherm! Get it?
Ik heb hier thuis een erg slechte ontvangst van T-Mobile. Verder opzich niet zo'n heel groot probleem, ik heb een vaste telefoon en wifi. Ik heb nu alleen mijn wifi access point uitgeleend en dus zit ik voor het internet vast aan de brakke service van T-M. Ondanks het feit dat ik hier een betere 3G dan GSM dekking zou moeten hebben valt de iPhone steeds terug naar GPRS. Dat zal dan ook wel aan T-M liggen, maar goed dit is even om de situatie te schetsen.
Het gebeurt namelijk vaak dat ik 2-3 streepjes netwerk heb (ik moet het dan niet wagen me meer dan een meter te verplaatsen, want dan valt het geheid weg), incl het GPRS-rondje. Als ik nu verbinding wil maken met internet, gaat hij eerst een seconde of 5-10 laden, waarna de GPRS-verbinding wegvalt (netwerk blijft meestel wel actief en even sterk). Na een halve tot een hele minuut is er weer GPRS en dan werkt het meestal wel meteen (soms nog een keer eenzelfde uitval scenario).
Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en is dit een iPhone- of een netwerk-issue?
Het gebeurt namelijk vaak dat ik 2-3 streepjes netwerk heb (ik moet het dan niet wagen me meer dan een meter te verplaatsen, want dan valt het geheid weg), incl het GPRS-rondje. Als ik nu verbinding wil maken met internet, gaat hij eerst een seconde of 5-10 laden, waarna de GPRS-verbinding wegvalt (netwerk blijft meestel wel actief en even sterk). Na een halve tot een hele minuut is er weer GPRS en dan werkt het meestal wel meteen (soms nog een keer eenzelfde uitval scenario).
Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en is dit een iPhone- of een netwerk-issue?
met een hamer past alles
netwerk issue. Ik snap nu heel goed waarom zoveel mensen klagen over T-mobile in combinatie met de iPhone. Het punt is... het (3g) netwerk van t-mobile is vanaf dag 1 brak. Door de komst van de iPhone is dat alleen maar pijnlijk duidelijker geworden.Punksmurf schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:08:
Ik heb hier thuis een erg slechte ontvangst van T-Mobile. Verder opzich niet zo'n heel groot probleem, ik heb een vaste telefoon en wifi. Ik heb nu alleen mijn wifi access point uitgeleend en dus zit ik voor het internet vast aan de brakke service van T-M. Ondanks het feit dat ik hier een betere 3G dan GSM dekking zou moeten hebben valt de iPhone steeds terug naar GPRS. Dat zal dan ook wel aan T-M liggen, maar goed dit is even om de situatie te schetsen.
Ik had voorheen ook t-mobile, wat een ongeloofelijk slecht bereik in de randstad. Ja tuurlijk op open lokaties perfect bereik, maar zodra je een tunnel inging of een wat beter afgeschermd gebouw... 3G idem dito. Dit probleem gehad op een HTC P3600 (met name op 3G) , een SAMSUNG Omnia (GSM en 3G) en de iPhone 2G (GSM netwerk dan he). Tsja, dan je dat aan een twee-jarig wurgcontract vast zit op een netwerk dat simpelweg niet goed (genoeg) dekt... Zou er zelf ook niet blij van worden. Uiteindelijk over gegaan naar Vodafone i.c.m een iPhone 3G, werkt perfect. Heb wel soms in een klein hoekje van mn slaapkamer 'no service'
Waarom denk ik dit allemaal? Uit eigen ervaring en omdat ik denk dat T-mobile erg veel gebruikers bij KPN en Vodafone vandaan gelokt heeft. Twee netwerken die beide een betere dekking bieden dan t-mobile. Dus ook gebruikers die net wat meer service gewend zijn en dus ook net wat meer zeuren als gevolg van hun vorige ervaring!
[ Voor 7% gewijzigd door MGSNK op 21-11-2008 22:23 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Dit is ook een update zag ik. Als je handmatig naar een netwerk zoekt staan de 3G varianten er niet meer tussen. Dat vind ik persoonlijk wel heel erg jammer omdat ik zo nog weleens kon overschakelen terwijl hij eerst aangaf geen 3G te hebben.
Iemand anders al opgevallen?

Everything Can Help!
Zijn er meer mensen in de omgeving Enschede West bij wie het bereik sinds vandaag vandaag in drie kwart van de gevallen weg is? Ik had met versie 2.1 5 streepjes 3G bereik. Nu, met versie 2.2, is hij continu aan het zoeken naar een netwerk en heeft hij misschien 1-3 streepjes GPRS een kwart van de tijd.
Nu viel er vanmiddag sneeuw op hetzelfde moment dat ik de update installeerde, dus ik weet niet of het aan mijn toestel ligt, aan de update of aan een van het dak gevallen/besneeuwde antenne. Ik heb na de update nog wel een volwaardig gesprek gevoerd van 5 minuten en ik weet dus ook niet of het bereik vlak na de update weg was of na verloop van tijd pas...
Anyway, zijn er dus mensen in Enschede West (met of zonder iPhone) die ook extreem slecht bereik hebben sinds vanmiddag?
Nu viel er vanmiddag sneeuw op hetzelfde moment dat ik de update installeerde, dus ik weet niet of het aan mijn toestel ligt, aan de update of aan een van het dak gevallen/besneeuwde antenne. Ik heb na de update nog wel een volwaardig gesprek gevoerd van 5 minuten en ik weet dus ook niet of het bereik vlak na de update weg was of na verloop van tijd pas...
Anyway, zijn er dus mensen in Enschede West (met of zonder iPhone) die ook extreem slecht bereik hebben sinds vanmiddag?
Anoniem: 250518
Ik ben van plan om morgen een iPhone 3G aan te schaffen alleen twijfel ik tussen een 8GB en 16GB.
Met deze iPhone wil ik ook m'n iPod vervangen, maar hier heb ik hooguit 5 a 6GB aan muziek opstaan.
Nemen de andere applicaties veel ruimte in beslag? (om wat eens te noemen; monkey ball)
Met deze iPhone wil ik ook m'n iPod vervangen, maar hier heb ik hooguit 5 a 6GB aan muziek opstaan.
Nemen de andere applicaties veel ruimte in beslag? (om wat eens te noemen; monkey ball)
Nee, valt best mee, heb iets van 20 apps, waaronder SMB en Everest en het geheel neemt 355MB in beslag. Als je veel grafisch intensieve spellen wilt kopen, kom je misschien aan de 1GB, maar dat is alsnog genoeg. Het OS neemt trouwens ook 250MB in standaard.Anoniem: 250518 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 23:42:
Ik ben van plan om morgen een iPhone 3G aan te schaffen alleen twijfel ik tussen een 8GB en 16GB.
Ik heb de 16GB-versie en die zegt bij Settings->General->About dat hij een capaciteit van 14,6GB heeft, dus daar gaat al 1,4GB
Ik heb 7,4GB aan muziek en hij zegt dat ik nog 6,9GB vrij heb. Dat is dus 300MB overig. Stuk of 10 kleine apps, weinig foto's, weinig smsjes, agenda enz. Ik neem aan dat de firmware ook bij die 300MB zit.
Super Monkey Ball is ~36MB.
Ik heb 7,4GB aan muziek en hij zegt dat ik nog 6,9GB vrij heb. Dat is dus 300MB overig. Stuk of 10 kleine apps, weinig foto's, weinig smsjes, agenda enz. Ik neem aan dat de firmware ook bij die 300MB zit.
Super Monkey Ball is ~36MB.
Heeft de 16GB variant verder nog andere voordelen dan het grotere geheugen?
Dan had ik nog enkele andere vragen:
Waar kan ik hem het beste kopen? Gewone T-Mobile Shop of elders?
Wanneer ik een abonnement neem van 30 euro kan ik deze altijd weer up- en downgraden (naar 45, en weer terug naar 30?)
Wanneer ik een abonnement neem van 30 euro kan ik deze altijd weer up- en downgraden (naar 45, en weer terug naar 30?)
Ik weet niet of het toeval is, maar ik heb nu thuis een vol 3g ontvangst (en stabiel). Terwijl ik voorheen een moeizame gprs verbinding had.IJnte schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:24:
Iemand al wat ervaringen met de stabiliteit van het 3G netwerk in FW 2.2Heeft iemand het idee dat het beter geworden is, of is hier geen verandering merkbaar?
Nu moet ik wel zeggen dat ik dit al een poosje niet geprobeerd heb, de laatste keer was met de 2.1 update. Dus miischien dat in de tussentijd t-mobile een antenne heeft bijgeplaatst.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Je kan een witte kopen, wat afhankelijk van je smaak een voordeel kan zijnAnoniem: 250518 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 23:56:
Heeft de 16GB variant verder nog andere voordelen dan het grotere geheugen?
Als je hem van T-M wil hebben zou ik gewoon naar de T-M shop gaan dan krijg je hem meteen mee (neem toch aan dat de voorraadissues wel verholpen zijn ondertussen).
Dat is wel heel kort door de bocht. Ik heb zelf ook wel door dat het netwerk van T-M in het algemeen niet zo lekker is, maar dat zegt nog niet direct iets over het issue dat ik nu ervaar. Overigens heb ik het idee dat met 2.2 de ontvangst is verbeterd, maar dat kunnen ook tijdelijke omstandigheden zijn, zoals het weer.
[ Voor 67% gewijzigd door Punksmurf op 22-11-2008 00:17 ]
met een hamer past alles
Hoe kun je gedownloade podcast verwijderen van je telefoon?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Maar ik bedoel dat als ik nu een 30 euro abonnement neem, en tussendoor even upgrade naar 45 euro en als dit toch teveel blijkt te zijn kan ik dan weer terug gaan naar 30?
Heb ik ook. Ik vind het persoonlijk overzichtelijker. Misschien heeft het ook met het reduceren van de "dropped calls" te maken, dat GSM en 3G niet meer als aparte netwerken worden gezien en zodoende vloeiend in elkaar kunnen overgaan tijdens een telefoongesprek.MichaelK1985 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 23:04:
Dit is ook een update zag ik. Als je handmatig naar een netwerk zoekt staan de 3G varianten er niet meer tussen. Dat vind ik persoonlijk wel heel erg jammer omdat ik zo nog weleens kon overschakelen terwijl hij eerst aangaf geen 3G te hebben.
[afbeelding]
Wat mij dan weer opviel, is dat aanbieder nu "T-Mobile 2.9" is ipv "T-Mobile 2.7". Wat zou er in de software kunnen zijn veranderd?
Ligt aan je app, Star Wars the Force unleashed was toevallig 100MB, maar dat is ook veruit de grootste die ik heb gezien. De meeste apps schommelen rond de 1MB, sommigen zijn maar een paar kB, maar de spellen zijn veelal groter.Anoniem: 250518 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 23:42:
Orange en T-Mobile zijn nu ook Fysiek in elkaar over gegaan (zendmasten), dus vermoed dat daar ook wel een paar aanpassingen door T-Mobile zijn gemaaktSebasFM schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 00:25:
[...]
Wat mij dan weer opviel, is dat aanbieder nu "T-Mobile 2.9" is ipv "T-Mobile 2.7". Wat zou er in de software kunnen zijn veranderd?
I am the great Cornholio!
Denk je dat de reden zou kunnen zijn voor het feit dat ik van 5 streepjes 3G naar 0-1 streepje 2G ben gegaan?MetaFrame schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 01:39:
[...]
Orange en T-Mobile zijn nu ook Fysiek in elkaar over gegaan (zendmasten), dus vermoed dat daar ook wel een paar aanpassingen door T-Mobile zijn gemaakt
Edit:
Phew, ik kan ophouden met paniekeren. Er schijnt in de buurt iemand met een Sony-Ericsson ook slecht bereik te hebben, dus het zal T-Mobile wel zijn icm een antenne die niet van sneeuw houdt. Hopelijk wordt het snel gemaakt.
[ Voor 23% gewijzigd door Diddle op 22-11-2008 01:58 ]
Een horizontale slide doen over de podcast, dan komt er een knop Verwijderen.Kuhr89 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 00:14:
Hoe kun je gedownloade podcast verwijderen van je telefoon?
Ik had vanmiddag hetzelfde "probleem".
Anoniem: 232049
herkenbaar ja. Als ik m'n kont keer (ofwel de iphone in andere positie draai) verspringt het netwerk van 3G naar gprs naar 'geen service' enzovoorts. Gelukkig heb ik wifi thuis en met bellen heb ik geen echte problemen (alhoewel door het huis lopen zorgt voor slecht geluid en soms een wegvaller, maar dat kan ook aan de andere beller liggen) O ja, woon niet in nieuwbouw.Punksmurf schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:08:
Edit (draai nog 2.1, toch weer een jailbreak gedaan - dit keer succesvol)
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 22-11-2008 11:05 ]
Als ik aan het bellen ben, blijf ik doorgaans wel verbonden. Waarschijnlijk iets met de QoS ofzo, die dan aangepast wordt. Kan wel wegvallen, naar het raam lopen lost meestal veel op. Als ik mezelf tegen het raam aanplak heb ik soms ook nog wel 3G ontvangst
(maar dan ook wel ineens 3 streepjes
).
Anoniem: 250518 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 00:20:
Maar ik bedoel dat als ik nu een 30 euro abonnement neem, en tussendoor even upgrade naar 45 euro en als dit toch teveel blijkt te zijn kan ik dan weer terug gaan naar 30?
Punksmurf schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 00:12:
[...]
Je kan een witte kopen, wat afhankelijk van je smaak een voordeel kan zijn. Upgraden kan wel, downgraden kan niet.
Als je hem van T-M wil hebben zou ik gewoon naar de T-M shop gaan dan krijg je hem meteen mee (neem toch aan dat de voorraadissues wel verholpen zijn ondertussen).
met een hamer past alles
hmmm..nice. Geupdate naar 2.2. Blijkbaar iets fout gegaan. Mag alles weer restoren...joepie
Sinds de update naar 2.2 is Safari er bij mij nog geen één keer uitgeknald.
Zelfs grote topics op GoT laat hij zonder problemen zien (het lekkere meiden topic bijvoorbeeld
)
heeft iemand ervaring met het uitzetten van gprs / edge via http://www.disable3g.com/site/home ?ik betaal liever eenmalig 5 euro dan dat ik jailbreak.
me 2alwinus schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:44:
hmmm..nice. Geupdate naar 2.2. Blijkbaar iets fout gegaan. Mag alles weer restoren...joepie
Ik weet niet zeker hoe dit werkt, maar ik heb het vermoeden dat het een soort dataprofiel aanmaakt, waar gewoon een niet-bestaand APN in staat. Dat kan je natuurlijk zelf ookjeroentje schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:58:
heeft iemand ervaring met het uitzetten van gprs / edge via http://www.disable3g.com/site/home ?ik betaal liever eenmalig 5 euro dan dat ik jailbreak.
Maar waarom neem je niet gewoon een abonnement zonder internet, dan ben je toch overal vanaf of zie ik dat nu zo verkeerd?
Edit: Hmmm... Ik kan nu m'n APN niet meer instellen, eerder toen ik nog mijn Orange abonnement had nog wel. Wellicht is het wat geautomatiseerd/ingebouwd voor T-Mobile netwerken. Als je het ook niet kan vinden, heb ik nog wat anders gevonden, namelijk deze site waarmee je dataprofielen aan kan maken (zoals wat die andere dus voor geld doet...). Of het werkt weet ik niet, ik heb niet de behoefte het te proberen. Maar it's worth a shot; in het ergste geval lost een reset naar fabrieksinstellingen het wel op denk ik.
Edit 2: Progje hierboven poept gewoon een XML uit dus dat is ook niet eng ofzo, het ziet er allemaal wel oké uit. Apple biedt overigens ook configuratiesoftware aan waarmee je deze en nog veel meer in moet kunnen stellen.
Conclusie: hier $4,95 voor betalen is zonde van je geld.
[ Voor 37% gewijzigd door Punksmurf op 22-11-2008 17:38 ]
met een hamer past alles
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.