@punksmurf, tnx voor je feedback. zeer waardevol! ik ben weer blij met mn iphone
dat 10tje in de maand voor internet onderweg is voor mij net teveel/onnodig. ik red me nu
Ok, misschien een beetje off topic, misschien ook niet. Toch lijkt dit me absoluut de meest geschikte plaats om te vragen. Here goes 
Vandaag dus een Parrot MK9100i laten inbouwen, met als houder de Carcomm CMIC-02.
En het werkt super! Echt waar. Het ziet er superstrak uit, alles netjes weggewerkt, en de iphone in de houder naast mijn grote navigatie scherm straalt helemaal op die lokatie
Super geluidje (inderdaad, de line out gaat way harder en met meer bass dan de headphone uitgang), en bellen met de carkit gaat ge-wel-dig. Voor de ontvangende partij is (bijna) niet te horen dat ik in de auto aan het bellen ben.
Maarrr.. natuurlijk is er ook iets mis
En dat is dat ik het motor geluid (of dynamo of whatever) over de aux ingang van de radio hoor. Nu denk je, dat ligt aan de massa die naar die houder gaat. Dat dacht ik ook. Maar:
- contact aan, de cmic-02 krijgt spanning: geen probleem
- iPhone in de houder, en begint te laden: meteen veel meer ruis op de aux ingang. Ook hoor ik dan soms de bekende gsm noises. Zacht, maar ze zijn er.
- iPhone er uit, geen probleem meer.
Het lijkt er dus op dat zodra de iPhone spanning trekt, en de aux ingang geopend wordt door de iPhone, dat een storing tot gevolg heeft. Dat zou aan de houder kunnen liggen, want die heeft voeding en signaal door een kabel lopen. Is dus geconsolideerd. However, mijn HTC had exact hetzelfde systeem, op exact dezelfde voedingsbron, en die had dat probleem niet!
Waar zit het probleem nu? In de iPhone, of in de houder?
Waarom post je dat hier, zullen een hoop mensen zich dan wel afvragen nu. Om de doodsimpele reden dat ik weet dat er al minimaal één iPhone- en CMIC02-gebruiker dit topic leest. Ik wil graag horen of die dit probleem herkent.
Daarnaast, de HTC heeft/had dit probleem niet, en zonder de apple fanboys over me heen te willen krijgen (en ik weet dat dit heel uitdagend moet zijn
), waarom heb ik dit dan wel met mijn iPhone?
Iemand?
Vandaag dus een Parrot MK9100i laten inbouwen, met als houder de Carcomm CMIC-02.
En het werkt super! Echt waar. Het ziet er superstrak uit, alles netjes weggewerkt, en de iphone in de houder naast mijn grote navigatie scherm straalt helemaal op die lokatie
Super geluidje (inderdaad, de line out gaat way harder en met meer bass dan de headphone uitgang), en bellen met de carkit gaat ge-wel-dig. Voor de ontvangende partij is (bijna) niet te horen dat ik in de auto aan het bellen ben.
Maarrr.. natuurlijk is er ook iets mis

En dat is dat ik het motor geluid (of dynamo of whatever) over de aux ingang van de radio hoor. Nu denk je, dat ligt aan de massa die naar die houder gaat. Dat dacht ik ook. Maar:
- contact aan, de cmic-02 krijgt spanning: geen probleem
- iPhone in de houder, en begint te laden: meteen veel meer ruis op de aux ingang. Ook hoor ik dan soms de bekende gsm noises. Zacht, maar ze zijn er.
- iPhone er uit, geen probleem meer.
Het lijkt er dus op dat zodra de iPhone spanning trekt, en de aux ingang geopend wordt door de iPhone, dat een storing tot gevolg heeft. Dat zou aan de houder kunnen liggen, want die heeft voeding en signaal door een kabel lopen. Is dus geconsolideerd. However, mijn HTC had exact hetzelfde systeem, op exact dezelfde voedingsbron, en die had dat probleem niet!
Waar zit het probleem nu? In de iPhone, of in de houder?
Waarom post je dat hier, zullen een hoop mensen zich dan wel afvragen nu. Om de doodsimpele reden dat ik weet dat er al minimaal één iPhone- en CMIC02-gebruiker dit topic leest. Ik wil graag horen of die dit probleem herkent.
Daarnaast, de HTC heeft/had dit probleem niet, en zonder de apple fanboys over me heen te willen krijgen (en ik weet dat dit heel uitdagend moet zijn
Iemand?
Het moet bijna wel aan de houder liggen, maar misschien kan je de iPhone testen met een ander apparaat dat laad en een line-out heeft?
Immers de docks met line-out en laad-functie worden voor heel veel toepassingen gebruikt, denk aan speakersetjes, wekkerradio' s, losse docks etc. Dan zou de iPhone bij al die toepassingen problemen moet geven bij het laden en ondertussen geluid weergeven via de line-out. Misschien is de gebruikte kabel niet goed afgeschermd o.i.d.?
Immers de docks met line-out en laad-functie worden voor heel veel toepassingen gebruikt, denk aan speakersetjes, wekkerradio' s, losse docks etc. Dan zou de iPhone bij al die toepassingen problemen moet geven bij het laden en ondertussen geluid weergeven via de line-out. Misschien is de gebruikte kabel niet goed afgeschermd o.i.d.?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik gebruik SBSettings. Kan je edge of 3g of wifi of bluetooth of SSH of Brightness etc.. allemaal afzonderlijk aan/uitzetten. Wel een jailbreak nodig, maar man wat is dit handig zeg.jeroentje schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:58:
heeft iemand ervaring met het uitzetten van gprs / edge via http://www.disable3g.com/site/home ?ik betaal liever eenmalig 5 euro dan dat ik jailbreak.
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
Hier ook onmiddellijk firmware 2.2 geinstalleerd en ben er zeer zeer tevreden mee... Alles veel sneller en vooral stabieler: geen app crashes meer, geen Safari crashes meer, alles werkt (eindelijk) zoals het zou moeten.
Daarnaast is de opmaak van belgische nationale nummers weer terug goed (in 2.0x geen probleem, maar in 2.1 was dit niet langer goed) en is het adresboek direct bruikbaar bij het opstarten (Geen 2-3 sec delay meer hier).
Top!
Volgens mij is dit de laatste bugfix release en gaan ze nu werken aan een firmware upgrade met extra functies
Het is volkomen juist dat de iPhone 2.0 software te vroeg gereleased is maar 4 firmwares in 4 maanden en gezien de kwaliteit die er nu is ben ik zeer tevreden van de support achteraf.
Daarnaast is de opmaak van belgische nationale nummers weer terug goed (in 2.0x geen probleem, maar in 2.1 was dit niet langer goed) en is het adresboek direct bruikbaar bij het opstarten (Geen 2-3 sec delay meer hier).
Top!
Volgens mij is dit de laatste bugfix release en gaan ze nu werken aan een firmware upgrade met extra functies
Het is volkomen juist dat de iPhone 2.0 software te vroeg gereleased is maar 4 firmwares in 4 maanden en gezien de kwaliteit die er nu is ben ik zeer tevreden van de support achteraf.
[ Voor 14% gewijzigd door Robbeke op 22-11-2008 20:34 ]
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
Mja, dat denk ik eigenlijk ook wel.Hoedje schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:39:
Het moet bijna wel aan de houder liggen, maar misschien kan je de iPhone testen met een ander apparaat dat laad en een line-out heeft?
Ik ga het eens een weekje aan kijken, dan volgende week ergens beetje troubleshooten bij inbouwstation, en ik heb net Carcomm al gemailed. Ben benieuwd. Uiteraard laat ik resultaat hier weten.
Hoop wel nog op reactie van users van de CMIC02 overigens
Ik denk ook steeds meer aan een jailbreak. Alleen al het simpele feit dat achtergronden dat permanent zichtbaar zijnmusiqman schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 20:06:
[...]
Ik gebruik SBSettings. Kan je edge of 3g of wifi of bluetooth of SSH of Brightness etc.. allemaal afzonderlijk aan/uitzetten. Wel een jailbreak nodig, maar man wat is dit handig zeg.

Anoniem: 131051
Ik vraag me eigenlijk af hoelang de iPhone sterk zal verkopen. Het lijkt me dat iedereen die 500 euro voor een telefoon te besteden heeft, dat onderhand al gedaan heeft. Apple moet toch ook beseffen dat ze met een dergelijk duur apparaat enkel de bovenlaag van de markt aanspreken, en dat die niet enorm groot is. Ik ben wel eens benieuwd naar de verkoopscijfers, misschien is dat segment nog niet helemaal verzadigd en verkoopt de iPhone nog steeds zonder dipjes...
Maar wat als die markt van een iPhone voorzien is? Volgens mij zou apple eens moeten nadenken over een iPhone zonder gps en 3G. Een soort iPhone nano als je wil. Wel wifi erop. Ik weet dat het niet zal gebeuren, maar ik heb bvb geen 525 euro over voor een telefoon. Terwijl ik enkel telefoneren en iPod met elkaar wil combineren. Zolang een telefoon duurder is dan m'n ps3 hoeft het niet
Het helpt natuurlijk ook wel dat in 95% van de landen de iPhone verpakt wordt in een verkapt afbetalingsplan via de provider. Waardoor natuurlijk meer mensen geneigd zijn 30 euro per maand te betalen dan 525 euro in één klap.
Maar goed, dat zal niet gebeuren, want één van de 'cornerstones' van de iPhone experience zou onbeperkt en overal internet moeten zijn. (echter geen nood aan, gprs voor mailtjes en IM is meer dan voldoende in mijn geval) Waarschijnlijk zal die markt bediend worden van zodra de iPhone hardware goedkoper wordt, dan komt de iPhone vanzelf wel in een lager segment te zitten. Aan de hardware kan nu echt niets meer verbeterd worden, dit biedt een uitstekend platform voor alle software die je maar wil voor de komende drie jaar of zo (ervan uitgaand dat de providers weer niet één of andere nieuwe standaard willen implementeren).
Als apple dat zou willen vegen ze de vloer aan met de halve mobiele telefoonmarkt met één eenvoudiger model a 250-300 euro, daar ben ik zeker van.
Maar wat als die markt van een iPhone voorzien is? Volgens mij zou apple eens moeten nadenken over een iPhone zonder gps en 3G. Een soort iPhone nano als je wil. Wel wifi erop. Ik weet dat het niet zal gebeuren, maar ik heb bvb geen 525 euro over voor een telefoon. Terwijl ik enkel telefoneren en iPod met elkaar wil combineren. Zolang een telefoon duurder is dan m'n ps3 hoeft het niet
Het helpt natuurlijk ook wel dat in 95% van de landen de iPhone verpakt wordt in een verkapt afbetalingsplan via de provider. Waardoor natuurlijk meer mensen geneigd zijn 30 euro per maand te betalen dan 525 euro in één klap.
Maar goed, dat zal niet gebeuren, want één van de 'cornerstones' van de iPhone experience zou onbeperkt en overal internet moeten zijn. (echter geen nood aan, gprs voor mailtjes en IM is meer dan voldoende in mijn geval) Waarschijnlijk zal die markt bediend worden van zodra de iPhone hardware goedkoper wordt, dan komt de iPhone vanzelf wel in een lager segment te zitten. Aan de hardware kan nu echt niets meer verbeterd worden, dit biedt een uitstekend platform voor alle software die je maar wil voor de komende drie jaar of zo (ervan uitgaand dat de providers weer niet één of andere nieuwe standaard willen implementeren).
Als apple dat zou willen vegen ze de vloer aan met de halve mobiele telefoonmarkt met één eenvoudiger model a 250-300 euro, daar ben ik zeker van.
Anoniem: 104562
Kan iemand me overigens vertellen hoe ik in godsnaam hotmail instel in die mail tab onderin het hoofdscherm? Ik weet het echt niet, en kan het nergens vinden. Word er een beetje simpel van om het via internet te moeten blijven doen, want hotmail werkt niet goed met Safari...
Als ik het plaatje zo bekijk, lijkt het dat de instellingen gedaan worden via een website...jeroentje schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:58:
heeft iemand ervaring met het uitzetten van gprs / edge via http://www.disable3g.com/site/home ?ik betaal liever eenmalig 5 euro dan dat ik jailbreak.
Nou is natuurlijk de grote vraag, hoe kom je op de website om edge/3G weer aan te zetten als het uit staat en je geen toegang meer hebt tot wifi... Heb even verder gekeken dan me neus lang is.. er wordt iets toegevoegd aan settings...
SBSettings is echt een geweldig programma, StatusNotifier ook, die maakt het overbodig om je iphone te unlocken als je slechts wilt zien of je een mailtje hebt ontvangen...
[ Voor 6% gewijzigd door Eastman op 22-11-2008 23:01 ]
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114
En dan een manier waarmee ik me niet op huiverige sites hoef aan te melden graag
/edit:
net 2.2 geinstalleerd: T-Mobile doet het niet meer

Word dus weer back-uppen tenzij ik handmatig iets kiezen kan...
/edit 2:
'Geen netwerk meer. Het geselecteerde mobiele netwerk is niet langer beschikbaar. In instellingen kunt u een ander netwerk kiezen' 'Er zijn geen netwerken beschikbaar'

/edit 3:
Japanse tobo's uitgezet, en nu doet ie het wel weer...Die kan je dus niet meer gebruiken kennelijk

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 104562 op 22-11-2008 23:30 ]
Das raar! Want als je naar maps.google.com gaat kan je deze gegevens ook niet gebruiken.Shiver23 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 19:07:
[...]
Op de java-versie van google maps voor andere mobiele telefoons zit dat wel in, dus ze hebben de gegevens wel bij Google.
Laatste keer: blijf problemen met netwerken kiezen houden. Soms pakt ie hem, dan knalt ie er meteen weer uit...heel klote dit.

Hmmm, nieuwe feature? Heb het pas sinds 2.2: bij het verwijderen de vraag of ik nog even de App een rating wil geven? Dus ik klik Rot lekker op joh No Thanks en ik zie opeens zo'n activity-icon bezig gaan (terwijl ik nog niet m'n iPhone-abonnement heb en wel een datalimiet op m'n internetverkeer) die niet lijkt te verdwijnen, dank u wel
Even airplanemodus in- en uitschakelen lost het wel op, maar het principe heh.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Heb ik hier ook last van. Hij is continu een netwerk aan het zoeken, dan heeft hij plotseling 5 streepjes 3G (geen data verbinding though) en vervolgens 2 streepjes GPRS, dan weer No Service gevolgd door Searching... Ik hoop heel erg dat T-Mobile gewoon een antenne kwijt is hier in de buurt, misschien door de sneeuw.Anoniem: 104562 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 23:35:
Laatste keer: blijf problemen met netwerken kiezen houden. Soms pakt ie hem, dan knalt ie er meteen weer uit...heel klote dit.
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Ben er nu mee bezig met mijn oude 2G iPhone.
Voor de mensen met verbindingsproblemen:
Er zijn een boel simadapters in de omloop waarmee je met elke provider van de iphone gebruik kan maken. Maar er waren ook veel problemen dat ze opeens geen verbinding hadden, wat daar de oplossing voor was is het volgende.
Haal je sim uit je iPhone en doe hem in een andere simlockvrije mobiel. Zoek naar de operators en lock hem op T-mobile, dus niet op automatich. (nu kan je ook gelijk zien of het idd een mast is die stuk is of niet) Haal hem als die dan weer normaal ontvangst heeft eruit en doe hem terug in de iPhone, misschien dat het dan weer werkt.
Misschien helpt het helemaal niets hoor hehe, maar moest eraan denken
Er zijn een boel simadapters in de omloop waarmee je met elke provider van de iphone gebruik kan maken. Maar er waren ook veel problemen dat ze opeens geen verbinding hadden, wat daar de oplossing voor was is het volgende.
Haal je sim uit je iPhone en doe hem in een andere simlockvrije mobiel. Zoek naar de operators en lock hem op T-mobile, dus niet op automatich. (nu kan je ook gelijk zien of het idd een mast is die stuk is of niet) Haal hem als die dan weer normaal ontvangst heeft eruit en doe hem terug in de iPhone, misschien dat het dan weer werkt.
Misschien helpt het helemaal niets hoor hehe, maar moest eraan denken
Whuh? Volgens mij heb jij je niet echt goed in gelezen, de eerste iPhone had geen 3G en/of GPSAnoniem: 131051 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:11:
Ik vraag me eigenlijk af hoelang de iPhone sterk zal verkopen. Het lijkt me dat iedereen die 500 euro voor een telefoon te besteden heeft, dat onderhand al gedaan heeft. Apple moet toch ook beseffen dat ze met een dergelijk duur apparaat enkel de bovenlaag van de markt aanspreken, en dat die niet enorm groot is. Ik ben wel eens benieuwd naar de verkoopscijfers, misschien is dat segment nog niet helemaal verzadigd en verkoopt de iPhone nog steeds zonder dipjes...
^^ lol idd, had er niet eens bij stilgestaan.
Als je enkel het internetgebeuren schrapt, hou je eigenlijk een iPod Touch met gps, belfunctie en camera over. De Touch moet ook al €220 opbrengen, dus heel erg haalbaar lijkt het me niet. Als je echt puur een telefoon zoekt om te bellen, sms'en en muziek te spelen (gewone iPod + belfunctie) dan is er al zoveel concurrentie dat dat ook niet echt te doen is... Aan de andere kant hebben ze al zo'n sterke voet aan de grond met de iPod dat dat misschien toch nog wel lucratief kan zijn.Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:11:
Ik vraag me eigenlijk af hoelang de iPhone sterk zal verkopen. Het lijkt me dat iedereen die 500 euro voor een telefoon te besteden heeft, dat onderhand al gedaan heeft.
[knip tussenstuk]
met een hamer past alles
In de meeste landen maakt het vrij weinig uit wat de iPhone kost, niemand let op de prijzen, ze krijgen alleen een nieuwe telefoon "gratis" bij hun abonnement.Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:11:
Zo ook de vele verhalen van mensen die zich een 30 euro abo laten aansmeren en daar een 149 euro kostende telefoon bij krijgen. Veel belminuten uiteraard, maar als ze die los hadden gekocht bij een 6 euro abonnement konden ze precies evenveel bellen.
Daarbij richt Apple zich ook voornamelijk op het duurdere marktsegment. Als je uitgaat van het huidige platform van de iPhone dan zal het lastig zijn om die in een veel lagere prijs op de markt te zetten. Zoals Punksmurf al aangeeft, kijk maar naar de prijzen van de iPod touch. En om bij Dutch_Razor aan te sluiten, België is een van de weinige landen ter wereld waar koppelverkoop zo streng verboden is en daarom ook een van de weinige landen war consumenten de "echte" prijs zien van de iPhone. In de meeste andere landen gaat er al een groot gedeelte vanaf vanwege het abonnement.
Daarbij, maar dat heeft weinig met het verhaal van alvi te maken, vind ik de iPhone het geld echt dubbel-en-dwars waard. Het is voor mij een van de beste aankopen in jaren geweest
Dat heeft eigenlijk weinig met de specs te maken, maar vooral met het feit dat alles wat de iPhone doet (en voor mij belangrijk is) de iPhone zo goed doet. Eerlijk is eerlijk, 2.0 had teveel bugs, maar sinds 2.1 is het echt een meer dan geweldig apparaat.
Daarbij, maar dat heeft weinig met het verhaal van alvi te maken, vind ik de iPhone het geld echt dubbel-en-dwars waard. Het is voor mij een van de beste aankopen in jaren geweest
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Op een of andere manier staat dat codeslot bij mij nu aan, vind het alleen best wel vervelend om elke keer mijn code in te moeten typen. Kan nu alleen niet meer vinden hoe dit uit moet, iemand?
Ik ken nochtans geen enkele gsm waarmee ik m'n muziek uit iTunes kan syncroniserenPunksmurf schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:28:
Als je echt puur een telefoon zoekt om te bellen, sms'en en muziek te spelen (gewone iPod + belfunctie) dan is er al zoveel concurrentie dat dat ook niet echt te doen is...
True, dat heb ik niet gezegd. Dat gevoel heb ik ook altijd als ik een iPod koopHoedje schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:49:
Ach ja, zoals je zegt, door de gecombineerde verkoop van abonnement en gsm in vele landen is de initiële drempel natuurlijk een stuk kleiner
Het was maar een brainfart van mij hoor, maar als ik zie wat apple kan doen met één model, dan kunnen ze zeker iPod-achtige successen behalen in de rest van de mobiele telefoniemarkt, geen twijfel mogelijk... Ik denk dat redelijk wat fabrikanten maar al te blij zijn dat apple zich enkel op het hogere segment richt. En terecht eigenlijk, met budgetmodelletjes valt eigenlijk weinig te verdienen. Veel moeite, weinig return...
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 23-11-2008 15:13 ]
Anoniem: 250518
Is het mogelijk om je iPhone te verbinden met je mac om op die manier gebruik te maken van het internet? (Zo ja, hoe?)
Ik vroeg me ook af of dit wel mag?
^^ Jailbreaken. Binnenkort zou het mogelijk moeten worden bij AT&T, dus wellicht komt er een officiele manier.
Of het al dan niet is toegestaan hangt af van je abonnementsvoorwaarden. Bij het iPhone abonnement van T-M staat de volgende vage omschrijving:
Sowieso... iTunes als unique selling point? Het is dat ik die rotzooi nodig heb om m'n iPhone te syncen en alles anders had ik het nooit op m'n pc gezet... het is traag, unresponsive en buggy.
Ik ben het er mee eens dat je door de koppelverkoop ondoorzichtige toestanden krijgt, maar de situatie in België is volgens mij ook niet de bedoeling geweest van dat verbod. Waar je dus de telefoon los koopt en praktisch evenveel betaalt voor het abonnement als in Nederland (waarvoor Nederlanders dus subsidie op het toestel krijgen en Belgen niet). Imho zijn de voorwaarden van Mobistars iPhone abonnement slechter dan die van T-M in Nederland, terwijl je net zoveel betaalt.
Of het al dan niet is toegestaan hangt af van je abonnementsvoorwaarden. Bij het iPhone abonnement van T-M staat de volgende vage omschrijving:
Het is dus oneigenlijk gebruik, maar er staat ook niet dat het niet mag (tenminste: wat is de juridische status van 'oneigenlijk' in deze context?)... Als het doet kunnen ze beperkingen stellen. Wat die beperkingen zijn en of ze het doen, dat weet ik niet.Voor data gebruik geldt dat bij een oneigenlijk gebruik T-Mobile beperkingen kan stellen. Van oneigenlijk gebruik is onder meer sprake wanneer de iPhone of de simkaart wordt gebruikt in combinatie met een computer of laptop.
Volgens mij had Motorola toch een telefoon die met iTunes te syncen was? Ik meen dat het niet echt een succes is geweest.Anoniem: 131051 schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:12:
[...]
Ik ken nochtans geen enkele gsm waarmee ik m'n muziek uit iTunes kan syncroniserenDoor het iTunes gebeuren is het eigenlijk gewoon een aparte markt. Een basic gsm waar je dus via iTunes muziek kan opzetten zou dus kunnen slagen, want die heeft geen concurrent.
Sowieso... iTunes als unique selling point? Het is dat ik die rotzooi nodig heb om m'n iPhone te syncen en alles anders had ik het nooit op m'n pc gezet... het is traag, unresponsive en buggy.
Je kan dan alleen niet fatsoenlijk internetten. Heeft niet iedereen nodig, maar dat is wel een usp van de hele combinatie. Dan zit je al gauw aan de 20+ euro per maand zonder toestel.Dutch_Razor schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:32:
[...]
In de meeste landen maakt het vrij weinig uit wat de iPhone kost, niemand let op de prijzen, ze krijgen alleen een nieuwe telefoon "gratis" bij hun abonnement.
Zo ook de vele verhalen van mensen die zich een 30 euro abo laten aansmeren en daar een 149 euro kostende telefoon bij krijgen. Veel belminuten uiteraard, maar als ze die los hadden gekocht bij een 6 euro abonnement konden ze precies evenveel bellen.
Ik ben het er mee eens dat je door de koppelverkoop ondoorzichtige toestanden krijgt, maar de situatie in België is volgens mij ook niet de bedoeling geweest van dat verbod. Waar je dus de telefoon los koopt en praktisch evenveel betaalt voor het abonnement als in Nederland (waarvoor Nederlanders dus subsidie op het toestel krijgen en Belgen niet). Imho zijn de voorwaarden van Mobistars iPhone abonnement slechter dan die van T-M in Nederland, terwijl je net zoveel betaalt.
Pretty straighforward: Settings > General > Passcode lockSpacespider schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:11:
Op een of andere manier staat dat codeslot bij mij nu aan, vind het alleen best wel vervelend om elke keer mijn code in te moeten typen. Kan nu alleen niet meer vinden hoe dit uit moet, iemand?
[ Voor 14% gewijzigd door Punksmurf op 23-11-2008 16:00 ]
met een hamer past alles
Anoniem: 59576
Mijn iPhone had al die klachten die je op internet vind niet... alles was stabiel en snel, ook het bereik was super! Alleen deed mijn lichtsensor het niet.
Ik was gewoon bang om er mee terug te gaan omdat ik dan miss een nieuw toestel kreeg waar ik wel al die problemen mee zou krijgen.
Na de 2.2 update doet ook mijn lichtsensor het!
dus het was bij mij een software matig probleempje
Nou heb ik een iPhone zoals ie bedoeld is; alles werkt perfect!
Ik was gewoon bang om er mee terug te gaan omdat ik dan miss een nieuw toestel kreeg waar ik wel al die problemen mee zou krijgen.
Na de 2.2 update doet ook mijn lichtsensor het!
Nou heb ik een iPhone zoals ie bedoeld is; alles werkt perfect!
@ Wnds & Punksmurf
Bij t-mobile houdt het in dat ze het niet blokkeren om internet op je pc/laptop via de iphone te gebruiken. Ze moedigen het absoluut niet aan in ieder geval.
Mocht je echter p2p gaan gebruiken ofzo dan zien ze natuurlijk aan je gebruik dat je wel heel erg uit de pas loopt met de andere iphone bezitters. Je zal dan waarschijnlijk qua snelheid terug gezet worden ofzo.
Het mag, maar liever niet en al helemaal niet teveel
Bij t-mobile houdt het in dat ze het niet blokkeren om internet op je pc/laptop via de iphone te gebruiken. Ze moedigen het absoluut niet aan in ieder geval.
Mocht je echter p2p gaan gebruiken ofzo dan zien ze natuurlijk aan je gebruik dat je wel heel erg uit de pas loopt met de andere iphone bezitters. Je zal dan waarschijnlijk qua snelheid terug gezet worden ofzo.
Het mag, maar liever niet en al helemaal niet teveel
Haha, p2p, dat zou mooi zijn, zeker op de telefoon. Gewoon de nieuwste afleveringen van je favo series erop, zonder dat geklungel met iTunes
.
Maar, als dat zo is, klinkt prima wat mij betreft. Nu nog een programma daarvoor in de app store!
Maar, als dat zo is, klinkt prima wat mij betreft. Nu nog een programma daarvoor in de app store!
met een hamer past alles
volgens mij was die al gemaakt (of in ieder geval was men er mee bezig), maar weet niet of die al in de itunes winkel is.
jailbreak is zeker dat het kan
jailbreak is zeker dat het kan
Is er weer uitgegooid door Apple...
met een hamer past alles
Heeft iemand trouwens voorwaarden kunnen vinden voor het HotSpots-gedeelte van het abo? Staat daar iets vermeld over met welke apparatuur je het mag gebruiken? Dit werkt nl. onafhankelijk van de SIM (uiteraard) en mijn MacBookje af en toe op bv. het station aan internet hangen zou best makkelijk zijn.Punksmurf schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:55:
Het is dus oneigenlijk gebruik, maar er staat ook niet dat het niet mag (tenminste: wat is de juridische status van 'oneigenlijk' in deze context?)... Als het doet kunnen ze beperkingen stellen. Wat die beperkingen zijn en of ze het doen, dat weet ik niet.
Nee, maar Moto is daar ook zwaar genaaid door Apple (of anders gezegd: ze zijn akkoord gegaan met idiiote voorwaarden). Je kon bv. maar een beperkt aantal nummers (100 max?) syncen met je telefoon, onafhankelijk van hoeveel geheugen je had -Volgens mij had Motorola toch een telefoon die met iTunes te syncen was? Ik meen dat het niet echt een succes is geweest.

Ach, dat eeuwige gezeur over iTunes... de doosnee consument gaat ettelijke gigabytes aan muziek niet handmatig beheren dus dan zit je toch vast aan een of andere library.Sowieso... iTunes als unique selling point? Het is dat ik die rotzooi nodig heb om m'n iPhone te syncen en alles anders had ik het nooit op m'n pc gezet... het is traag, unresponsive en buggy.
iTunes voor Windows is inderdaad niet het meest snelle stuk software (op de Mac werkt het prima) - maar hele volksstammen hebben er netjes hun (al dan niet gekochte) muziek, playlists, etc. in staan.
Als je een of meer iPods hebt gehad dan is dat zeker wel een extra argument om een iPhone te kopen en iTunes als voordeel te zien. Dat WinAmp wellicht sneler werkt doet daar niet zo veel aan af.
Goeie conclusieNik schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:33:
Ding gaat terug. Nu wel een beetje spijt van mijn aankoop. Die dingen zijn blijkbaar nogal kwetsbaar...
[ Voor 7% gewijzigd door Zpottr op 23-11-2008 18:48 ]
Zoef
Ja, daar was ik dus, maar kan daar niets vinden om het uit te zetten...Punksmurf schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:55:
[...]
Pretty straighforward: Settings > General > Passcode lock
Edit:
Dit optie zou hier toch bij moeten staan?
[ Voor 20% gewijzigd door Spacespider op 23-11-2008 18:45 ]
Ja, normaal wel :-) Sync jij toevallig met een exchange account?Spacespider schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:41:
Edit:
Dit optie zou hier toch bij moeten staan?
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Zpottr op 23-11-2008 18:49 ]
Zoef
Ja sync mail via exchange, zou het daardoor kunnen komen?Zpottr schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:49:
[...]
Ja, normaal wel :-) Sync jij toevallig met een exchange account?
Maar dan blijft alsnog de vraag, hoe krijg ik het uit?
Dan heeft de beheerder ingesteld dat er een passcode lock op je device aan moet staan. Je moet kiezen tussen Exchange en de afwezigheid van de beveiligingSpacespider schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:53:
[...]
Ja sync mail via exchange, zou het daardoor kunnen komen?
Maar dan blijft alsnog de vraag, hoe krijg ik het uit?
Zie bijvoorbeeld hier.
[ Voor 11% gewijzigd door Zpottr op 23-11-2008 19:03 ]
Zoef
Dat is ook wel interessant ja. Op m'n telefoon gebruik ik het sowieso niet, op de plekken waar ze wifi hebben hebben ze ook wel 3G dekking, dus waarom hannessen met inloggen op een wifi hotspot...Zpottr schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:41:
[...]
Heeft iemand trouwens voorwaarden kunnen vinden voor het HotSpots-gedeelte van het abo? Staat daar iets vermeld over met welke apparatuur je het mag gebruiken? Dit werkt nl. onafhankelijk van de SIM (uiteraard) en mijn MacBookje af en toe op bv. het station aan internet hangen zou best makkelijk zijn.
Dat is ook wel belachelijk, ja, al vraag ik me af of de meeste kopers zich daar bewust van waren.Nee, maar Moto is daar ook zwaar genaaid door Apple (of anders gezegd: ze zijn akkoord gegaan met idiiote voorwaarden). Je kon bv. maar een beperkt aantal nummers (100 max?) syncen met je telefoon, onafhankelijk van hoeveel geheugen je had -
Het zal wel een kwestie van smaak zijn dat ik Winamp overzichtelijker vindt, maar het werkt sowieso een pak sneller. Overigens gebruik ik de library functie van Winamp ook niet meer; alles staat gewoon netjes in folders. Als een liedje een keer niet zo goed getagt is is het dan tenminste niet zo vervelendAch, dat eeuwige gezeur over iTunes... de doosnee consument gaat ettelijke gigabytes aan muziek niet handmatig beheren dus dan zit je toch vast aan een of andere library.
iTunes voor Windows is inderdaad niet het meest snelle stuk software (op de Mac werkt het prima) - maar hele volksstammen hebben er netjes hun (al dan niet gekochte) muziek, playlists, etc. in staan.
Als je een of meer iPods hebt gehad dan is dat zeker wel een extra argument om een iPhone te kopen en iTunes als voordeel te zien. Dat WinAmp wellicht sneler werkt doet daar niet zo veel aan af.
Maar goed, met ranten schiet niemand wat op, dus laat maar hangen. Het zal wel aan mij liggen dat ik er niet tegen kan dat een programma traag reageert. Als ik zie dan mijn ouders pas beginnen met 'hij is niet zo snel meer' als Word er 2 minuten over doet om op te starten...
met een hamer past alles
Wat voor pc heb je eigenlijk?Punksmurf schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:20:
Maar goed, met ranten schiet niemand wat op, dus laat maar hangen. Het zal wel aan mij liggen dat ik er niet tegen kan dat een programma traag reageert. Als ik zie dan mijn ouders pas beginnen met 'hij is niet zo snel meer' als Word er 2 minuten over doet om op te starten...
Hier C2D 6300 (de eerste desktop C2D, twee jaar oud of zo) en 2 Gb ram. En iTunes is hier zo snappy als gelijk welke andere mediaplayer. Klikken, album art, alles reageert ogenblikkelijk. Dus ofwel overdrijf je het graag (wat denk ik meninge tweaker graag doet...) ofwel is uw pc te oud.
Ok, het verbruikt redelijk wat ram (100 Mb of zo?) Maar goed, boeien zeg, dan heb ik nog minstens 1.3 Gb over. Dat kan geen probleem zijn.
Over de rest zal ik mij niet uitlaten, dat heb ik al genoeg gedaan. Arguing on the internet is like.... enz
^^ waarom niet? Apple doet ook niet moeilijk over in de US gekochte laptops. Loop de Apple winkel in het vraag het, zou ik zeggen.
Het statement dat Photoshop sneller opstart dan dat de iTunes Store reageert is waar. Seriously. Ik heb een quadcore op 2,2ghz met 4gig ram. Vista btw, misschien dat dat verschil maakt.Anoniem: 131051 schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:31:
[...]
Wat voor pc heb je eigenlijk?![]()
Hier C2D 6300 (de eerste desktop C2D, twee jaar oud of zo) en 2 Gb ram. En iTunes is hier zo snappy als gelijk welke andere mediaplayer. Klikken, album art, alles reageert ogenblikkelijk. Dus ofwel overdrijf je het graag (wat denk ik meninge tweaker graag doet...) ofwel is uw pc te oud.
Ok, het verbruikt redelijk wat ram (100 Mb of zo?) Maar goed, boeien zeg, dan heb ik nog minstens 1.3 Gb over. Dat kan geen probleem zijn.
Over de rest zal ik mij niet uitlaten, dat heb ik al genoeg gedaan. Arguing on the internet is like.... enz
[ Voor 9% gewijzigd door Punksmurf op 23-11-2008 20:31 ]
met een hamer past alles
Ik gebruik iPhoneModem. Werkt uitstekend.Anoniem: 250518 schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:54:
Is het mogelijk om je iPhone te verbinden met je mac om op die manier gebruik te maken van het internet? (Zo ja, hoe?)
Ik meende dat 1gen en in het buitenland gekochte iPhones wel direct via Apple ingestuurd kunnen worden. Dit vertelde de financiele man van APR waar ik werk iig.
Nog niet geprobeert trouwens, heb nog wel garantie tot maart 2009.
Behalve de goede dingen toch wat dingen bij 2.2 die me negatief opvallen:
- Als Safari crasht, herstart de iPhone ipv dat alleen Safari afsluit.
- Dat Google zoekvenstertje bij Safari vind ik echt loos en veel te groot.
Maar het belangrijkste (wat volgens mij ook al anderen was opgevallen) is dat hij veel eerder 2,5G (GSM/GPRS) kiest. Ik heb hier in huis beter 3G bereik dan GSM, maar toch zit ik nu ineens standaard op GSM. Lekker irritant.
- Als Safari crasht, herstart de iPhone ipv dat alleen Safari afsluit.
- Dat Google zoekvenstertje bij Safari vind ik echt loos en veel te groot.
Maar het belangrijkste (wat volgens mij ook al anderen was opgevallen) is dat hij veel eerder 2,5G (GSM/GPRS) kiest. Ik heb hier in huis beter 3G bereik dan GSM, maar toch zit ik nu ineens standaard op GSM. Lekker irritant.
PSN: Shiver23
Heb sinds gister de 2.2 hier draaien en tot nu toe (afkloppen
) geen enkel probleem meer ondervonden in combinatie met m'n carkit. Vanaf 2.1 was het elke keer drama, vooral met inkomende gesprekken, die werden vaak niet goed opgenomen, waardoor jij niemand hoorde en de andere kant jou ook niet. Dan moest je heel snel via de telefoon een andere geluidsbron kiezen, maar dat is natuurlijk getob, zeker met zakelijke gesprekken.
Aan de ene kant dus balen dat sommige voor mij belangrijke functies in de Iphone toch maar deels geimplementeerd blijken (die op andere smarthpones allang gemeengoed zijn), maar toch een pluimpje voor Apple dat ze wel erg actief bezig zijn om elke keer weer verbeteringen door te voeren. Bij HTC's zie je dat een stuk minder, hoewel daar de gebruikers zelf weer veel meer aan het OS naar wens kunnen aanpassen.
Aan de ene kant dus balen dat sommige voor mij belangrijke functies in de Iphone toch maar deels geimplementeerd blijken (die op andere smarthpones allang gemeengoed zijn), maar toch een pluimpje voor Apple dat ze wel erg actief bezig zijn om elke keer weer verbeteringen door te voeren. Bij HTC's zie je dat een stuk minder, hoewel daar de gebruikers zelf weer veel meer aan het OS naar wens kunnen aanpassen.
Anoniem: 232049
je kunt ook PDAnet gebruiken (wel jailbreaken) werkt perfect. Geen gedoe met ssh, proxies, programma's op je mac/pc installeren e.d. - gewoon klik-klaar internet. Helaas hebben de makers recent de voorwaarden aangepast, waardoor je na een trial versie alleen nog http verkeer kan doen (dus geen inet verbinding anders dan met een browser denk ik) maar heck, dat is toch voldoende voor die enkele keer dat je het nodig hebt?Anoniem: 250518 schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:54:
O.T. Mijn ervaringen met fw 2.2 zijn dat de lichtsensor slechter lijkt te reageren (?)
Het 3G ontvangst is bij mij beroerder geworden (kiest bijna nooit meer voor 3G als het bereik te zwak is) goed, beter dan voortdurend switchen....
Wat het google-zoekvakje betreft: ik vind het ook te groot, ik zie de voordelen er niet van in iig.... Na een dagje testen op originele 2.2fw heb ik m'n phone overigens weer gejailbreakt.
Is er overigens al iemand die software heeft uitgebracht waarmee je agenda bijv in je lockscreen wordt weergegeven? Dat mis ik echt tegenwoordig, dat zijn echt van die dingen waar je normaal nooit bij stilstaat, pas als je ze niet meer hebt... 
Zoektocht op dit forum was vruchteloos, net zoals die in de app store.
Ja, een payware app die Intelliscreen heet.HvB83 schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:29:
Is er overigens al iemand die software heeft uitgebracht waarmee je agenda bijv in je lockscreen wordt weergegeven? Dat mis ik echt tegenwoordig, dat zijn echt van die dingen waar je normaal nooit bij stilstaat, pas als je ze niet meer hebt...
Ja duh, maar dat heeft niets met het programma te maken. Dat is gewoon een website, de reden dat hij traag is heeft niets met iTunes te maken maar met het feit dat de verbinding met de iTMS servers gewoon traag is.Punksmurf schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:27:
[...]
Het statement dat Photoshop sneller opstart dan dat de iTunes Store reageert is waar. Seriously. Ik heb een quadcore op 2,2ghz met 4gig ram. Vista btw, misschien dat dat verschil maakt.
Yeees... 2.2 heeft nog een irritante bug opgelost: Als je een Bluetooth 3.5mm dongle gebruikt ism BT headphones (via A2DP gepaired met dongle + via headset-profiel gepaired met iPhone) was het zo dat de muziek niet resumede na een telefoongesprek... dit is opgelost! Wellicht wat obscuur maar ik ben blij dat ik niet meer na elk gesprek de telefoon uit mijn jaszak hoef te vissen. Ik was bijna op het punt dat ik een drukknop + 4-aderig kabeltje aan de dongle aan het klussen ging. Niet meer nodig! A2DP support in de foon zelf was nog mooier geweest... maar je kunt niet alles hebben he 
Samen met de verbeteringen aan Safari (stabiliteit en snelheid, vooral hoe snel je de interface kunt bedienen om bv. een URL in te tikken) is dit toch echt een update om erg happy mee te zijn. Yaay.
Samen met de verbeteringen aan Safari (stabiliteit en snelheid, vooral hoe snel je de interface kunt bedienen om bv. een URL in te tikken) is dit toch echt een update om erg happy mee te zijn. Yaay.
[ Voor 15% gewijzigd door Zpottr op 24-11-2008 00:00 ]
Zoef
Ik heb een Belgische iphone 3G i.c.m. Vodafone . Met firmware 2,1 had ik vollop 3G bereik en nu is het 3x niks. Probeer naar 2,1 te restoren maar de staat itunes niet toe. Jammer, iemand ideen!?
Updates, podcats en films komen hier anders met 10MB/s binnen zetten, terwijl de iTunes store gewoon vies, smerig traag is. Amazon is toch ook niet traag? iTunes Store, inclusief iTunes zelf, wel. Ik ga liever met mijn iPhone op zoek naar apps dan met iTunes. En nu de iPhone ook meerdere screenshots kan weergeven, doe ik dat dus ook.Patriot schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:40:
[...]
Ja duh, maar dat heeft niets met het programma te maken. Dat is gewoon een website, de reden dat hij traag is heeft niets met iTunes te maken maar met het feit dat de verbinding met de iTMS servers gewoon traag is.
[ Voor 6% gewijzigd door Diddle op 24-11-2008 00:16 ]
Prima, je moet het zelf weten. Maar het komt écht door het feit dat het een website is. Als jij dezelde performance hebt in de rest van de app dan schort er wat aan je PC. Dat betekend niet dat de eisen die iTunes stelt niet onnodig hoog zijn hoor, als je zou zeggen dat de app te zware eisen stelt voor wat het kan doen dan geef ik je direct gelijk. De performance van de iTMS staat daar echter gewoon los van. De tijd die je zit te wachten komt niet door de performance maar door de tijd die het kost om de gegevens op te halen. iTunes gebruikt voor de iTMS zover ik weet de renderengine van IE, als de iTMS traag is bij jou dan zou IE dat ook moeten zijn. Als dat zo is ligt het aan je computer die gewoon niet snel genoeg is, als het niet zo is dan betekend het dat je PC snel genoeg is maar de gegevens niet snel genoeg opgehaald kunnen worden.Diddle schreef op maandag 24 november 2008 @ 00:15:
[...]
Updates, podcats en films komen hier anders met 10MB/s binnen zetten, terwijl de iTunes store gewoon vies, smerig traag is. Amazon is toch ook niet traag? iTunes Store, inclusief iTunes zelf, wel. Ik ga liever met mijn iPhone op zoek naar apps dan met iTunes. En nu de iPhone ook meerdere screenshots kan weergeven, doe ik dat dus ook.
De aanname dat mijn PC traag is omdat jouw ervaring is dat de iTMS snel werkt, is een beetje onzinnig imo. Ik heb een Q9450 en 100mbit internet, dus dat is echt het probleem niet. Ik heb tal, tal van webwinkels (websites dus, zoals als iTMS ook is zoals je al zegt) gezien die vele malen sneller werken, zoals je mag verwachten van een website. Een zoekquery in iTMS duurt soms wel 10 seconden, dat is toch absurd? Leuk dat het zo is omdat het een website is, dat doet niet af aan het feit dat het belachelijk is. Tien nummers bij elkaar zoeken => anderhalve minuut wachten.Patriot schreef op maandag 24 november 2008 @ 00:55:
[...]
Prima, je moet het zelf weten. Maar het komt écht door het feit dat het een website is. Als jij dezelde performance hebt in de rest van de app dan schort er wat aan je PC. Dat betekend niet dat de eisen die iTunes stelt niet onnodig hoog zijn hoor, als je zou zeggen dat de app te zware eisen stelt voor wat het kan doen dan geef ik je direct gelijk. De performance van de iTMS staat daar echter gewoon los van. De tijd die je zit te wachten komt niet door de performance maar door de tijd die het kost om de gegevens op te halen. iTunes gebruikt voor de iTMS zover ik weet de renderengine van IE, als de iTMS traag is bij jou dan zou IE dat ook moeten zijn. Als dat zo is ligt het aan je computer die gewoon niet snel genoeg is, als het niet zo is dan betekend het dat je PC snel genoeg is maar de gegevens niet snel genoeg opgehaald kunnen worden.
En dan heb je me inderdaad nog niet gehoord over de mogelijkheden die iTunes biedt in verhouding tot de resources die hij ervoor vraagt. Daar kan ik pagina's over vol schrijven; hoe de simpelste dingen zoals bijvoorbeeld een folder in de gaten houden niet eens beschikbaar zijn. En de responsiviteit van de GUI is in Windows abominabel. Als je daar genoegen mee neemt, dan ben je niet beter gewend of heb je het geduld ervoor, maar het kan vele malen beter. Ik zie nu gewoon een vertraging als ik mijn iPhone of iPod selecteer in de lijst, hoe sneu is dat? Ik heb geen moeite met wachten, maar wel als ik weet dat het beter kan.
Goed, het gaat in dit topic om de iPhone en niet over hoe iTunes onder maat presteert onder Windows, dus ik zal het hierbij laten, maar ik kan dat programma volledig afbranden als ik het vergelijk met andere programma's. Als jij er geen problemen mee hebt met hoe snel het momenteel werkt of daarmee kan leven, dan is dat lovenswaardig, maar ik erger me nog steeds groen en geel als ik het programma zie of gebruik.
Heb een simlockvrije Iphone 3g 16GB uit Belgie, wil van 2,2 terug naar 2,1 restoren maar dat laat itunes niet toe. Krijg de hele tijd een 1013 error. Iemand ideen hoe ik dit kan oplossen?
Baseband code is geupgraded, dit betekent dat je niet zomaar terug kunt... je zult even moeten googlen of er een methode is die werkt inmiddels maar de berichten zijn nogal gemengd.Ibix schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:28:
Heb een simlockvrije Iphone 3g 16GB uit Belgie, wil van 2,2 terug naar 2,1 restoren maar dat laat itunes niet toe. Krijg de hele tijd een 1013 error. Iemand ideen hoe ik dit kan oplossen?
[ Voor 13% gewijzigd door Zpottr op 24-11-2008 09:43 ]
Zoef
Anoniem: 126470
Ik heb laatst voor het eerst mijn iPhone met mijn iTunes gesynced (Win XP), en vervolgens deden al mijn apps het niet meer! Moest ik dus alles opnieuw installen... heeel irritant. Is dit normaal?
Je had je computer moeten authorizen voor hetzelfde iTunes-account als waarmee je je iPhone gebruikt.Anoniem: 126470 schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:54:
Ik heb laatst voor het eerst mijn iPhone met mijn iTunes gesynced (Win XP), en vervolgens deden al mijn apps het niet meer! Moest ik dus alles opnieuw installen... heeel irritant. Is dit normaal?
Zoef
Anoniem: 194290
Weet iemand hier hoe je dat Genius balkje uit kan zetten op de iPhone, (in de iPod modus) ik vind het zeer lelijk,
zeker omdat dat het de album cover bedekt, en ik gebruik het toch niet.
Alvast bedankt.

Alvast bedankt.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 194290 op 24-11-2008 12:51 ]
Je bedoelt dat balkje waar ook de progress en de shuffleknop enzo te zien is? Single tap op de album cover, en hij verdwijnt.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Gewoon tikken op de albumart
Anoniem: 194290
Ai, is het zo simpel?kenneth schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:59:
Je bedoelt dat balkje waar ook de progress en de shuffleknop enzo te zien is? Single tap op de album cover, en hij verdwijnt.
Ik was helemaal aan het zoeken naar een instelling etc.!
Bedankt voor het snelle antwoord!
Nog een feature van 2.2 (of hinderlijke nieuwe eigenschap) die ik niet herken van de vorige firmwares:
Als je bijvoorbeeld naar 538 via 3G (de app uit de appstore en niet via het web)
luistert en de iPhone gaat in standby: schakelt 3G af
Voorheen had ik dit niet... Herkent iemand dit of is er een setting die ik over het hoofd zie?
Als je bijvoorbeeld naar 538 via 3G (de app uit de appstore en niet via het web)
luistert en de iPhone gaat in standby: schakelt 3G af
Voorheen had ik dit niet... Herkent iemand dit of is er een setting die ik over het hoofd zie?
[ Voor 9% gewijzigd door HeyDude op 24-11-2008 14:02 ]
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten de webapp van Nederland.fm doet het iig bij mij nog prima
Anoniem: 127386
Die iphone -1g (ROKR, echt wat een naamZpottr schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:41:
[...]
Nee, maar Moto is daar ook zwaar genaaid door Apple (of anders gezegd: ze zijn akkoord gegaan met idiiote voorwaarden). Je kon bv. maar een beperkt aantal nummers (100 max?) syncen met je telefoon, onafhankelijk van hoeveel geheugen je had -
maar als het wel eens succes was geweest zaten we nu misschien allemaal over een motorola telefoon te praten.
M'n fetch e-mail doet het sinds 2.2 ook weer prima, na 2.1 moest ik vaak handmatig ophalen.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
In iTunes en op m'n oude iPod 5G zag je bij de namen van artiesten niet de namen van artiesten die alleen in compilaties voorkwamen. Heel handig, want dat scheelt bij mij (met een collectie van slechts ~120 albums) toch een naam of 50.
Op de iPhone zie je echter in de iPod-applicatie bij Artists wel alle artiestennamen. Mis ik iets of kan je dit uitzetten
Op de iPhone zie je echter in de iPod-applicatie bij Artists wel alle artiestennamen. Mis ik iets of kan je dit uitzetten

@kenneth: het lijkt niet te kunnen, ik heb me ook kapot gezocht en vind het eigenlijk best vervelend dat het niet kan. Overzicht is compleet weg nu, bij mij... Het zal toch niet gebeuren dat we er beiden overheen kijken?
Ik heb hem gezocht in de app store, maar kan niks vinden wat erop lijkt. Ik zie het al, die ga ik niet in de app store vinden.Maksvr schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:33:
[...]
Ja, een payware app die Intelliscreen heet.
Jailbreaken zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten, maar het kan toch niet dat dit het enige goede programma is?
Payware vind ik prima, als het maar goed werkt heb ik er best een paar dollar voor over.
[ Voor 21% gewijzigd door HvB83 op 24-11-2008 16:26 ]
Ben sinds daarnet trotse eigenaar van een iPhone 3G. Heb deze via Mobistar gekocht en net aangesloten via iTunes maar geraak niet verder. In het venster 'Registreer je iPhone' moet ik een zeker iPhone nummer ingeven. Daaronder staat men serienummer. Heb al tal van cijfers geprobeerd maar niks wil.
Iemand een tip?
Iemand een tip?
iphone.tunein.fm doet bij mij niets meer sinds 2.2, kan het radio station niet selecteren. Meer gedupeerden?
De site doet het bij mij prima, maar ik vind nederland.fm echt een veel mooiere webapp hebben gebouwd
hmm ben met je eens dat ie iets mooier is. Kende de site nog niet. Maar, deze site doet het bij mij ook niet. Weet ik in ieder geval dat het niet aan de sites ligt. Ben bang dat de jailbreak hiervan oorzaak is....Hoedje schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:32:
De site doet het bij mij prima, maar ik vind nederland.fm echt een veel mooiere webapp hebben gebouwd

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 24-11-2008 18:27 ]
Ik ben sinds vandaag ook een trotse bezitter van de iPhone. Bij het registreren heb ik bij iPhone nummer mijn eigen 06-nummer opgegeven en dat pakte hij gewoon:)Den_John schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:51:
Ben sinds daarnet trotse eigenaar van een iPhone 3G. Heb deze via Mobistar gekocht en net aangesloten via iTunes maar geraak niet verder. In het venster 'Registreer je iPhone' moet ik een zeker iPhone nummer ingeven. Daaronder staat men serienummer. Heb al tal van cijfers geprobeerd maar niks wil.
Iemand een tip?
Als je een nepnummer invult, waarom zou je hem dan nog registreren?Infinitytron schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:36:
[...]
Ik ben sinds vandaag ook een trotse bezitter van de iPhone. Bij het registreren heb ik bij iPhone nummer mijn eigen 06-nummer opgegeven en dat pakte hij gewoon:)

Den_John, ik heb het ook gehad ... ik probeerder het een dag later nog een keer, en toen ging het wel goed. Misschien even opnieuw proberen dus.
Last fm doet het bij mij ook niet. Je kan wel de vakjes selecteren, maar klapt er daarna weer uit. Zelfde geld sinds kort ook voor de 538 app trouwens..Anoniem: 232049 schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:25:
[...]
hmm ben met je eens dat ie iets mooier is. Kende de site nog niet. Maar, deze site doet het bij mij ook niet. Weet ik in ieder geval dat het niet aan de sites ligt. Ben bang dat de jailbreak hiervan oorzaak is....
De 538 app werkt ook met de 2.2 jailbreak goed alleen (zie post hierboven) vreemd 3G gedrag...musiqman schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:32:
[...]
Last fm doet het bij mij ook niet. Je kan wel de vakjes selecteren, maar klapt er daarna weer uit. Zelfde geld sinds kort ook voor de 538 app trouwens..
Ik zal Last.fm aan een test onderwerpen straks...
Beetje laat, maar ik begrijp dat het werkt? Welke oplossing heb je precies gebruikt? Blij dat ik kon helpen, in ieder geval!jeroentje schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:10:
@punksmurf, tnx voor je feedback. zeer waardevol! ik ben weer blij met mn iphonedat 10tje in de maand voor internet onderweg is voor mij net teveel/onnodig. ik red me nu
Mijn god, dan meen je niet. Bij mij zag ik het dus niet, en ik vond het al zo ontzettend belachelijk dat er niet zo'n voortgangsbalk waskenneth schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:59:

Wat betreft iTunes: of het nou van een website komt of niet, dat doet er niet toe imho. Het is één applicatie en het interesseert mij geen reet waar hij z'n informatie vandaan haalt en hoe hij dat op het scherm zet. Daarnaast, ook het gewone menu heeft vertraging van al gauw een halve seconde. Het aanklikken van m'n iPhone betekent gewoon dat ik 3 seconden een half opgebouwd scherm voor me zie. Wat Diddle in "[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 16" ook zegt.
Alleen heeft imho iTunes zeker wel met de iPhone(-ervaring) te maken, want het hoort bij elkaar als één product (net zoals dat iTunes bij een iPod hoort).
Maar, goed, nvm, want met ranten wordt het hier niet gezelliger op hier en het helpt geen zier (aangezien er blijkbaar niets aan te doen is, jammer genoeg).
met een hamer past alles
Hoe heb je dit kunnen oplossen? Ik heb m'n gsmnr ingegeven en sinds dan heb ik dit scherm niet meer gekregen. Wellicht was dit niet de bedoeling dus ik zou graag m'n iPhone goed registreren.Infinitytron schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:08:
Daar moet je je IMEI nummer invullen dus. Ik kon het nergens vinden maar dat kan je nog veranderen zie ik, thank god
heb net een 3g gekocht

ik heb een belangrijk vraag over sync met outlook.
ik maak gebruikt van outlook connector (hotmail) waar door ik 2 mappen hebt van een contact en agenda (contactpersoon en contactpersoon in #####@hotmail.com).
hoe kan ik in itunes sync met contactpersoon in #####@hotmail.com ipv contactpersoon map.
met ouwe samsung pc studio kon ik wel kiezen tussen de twee mappen.
en ik heb geen @ abbo. dus ik zet mijn apn uit door xxx.unlockit.xx.xx/unlock.xx. en het werkt mooi maar tog laat het per keer proberen +-10 kb door is dit normaal??? ( teller 45kb >> safari opstarten >>. block >> teller op 53kb).
3g mooi toestel jammer van 1 klein stof in mijn camera. (nee schoonmaak heeft geen zin
)
nogmaals iphone 3g
ik heb een belangrijk vraag over sync met outlook.
ik maak gebruikt van outlook connector (hotmail) waar door ik 2 mappen hebt van een contact en agenda (contactpersoon en contactpersoon in #####@hotmail.com).
hoe kan ik in itunes sync met contactpersoon in #####@hotmail.com ipv contactpersoon map.
met ouwe samsung pc studio kon ik wel kiezen tussen de twee mappen.
en ik heb geen @ abbo. dus ik zet mijn apn uit door xxx.unlockit.xx.xx/unlock.xx. en het werkt mooi maar tog laat het per keer proberen +-10 kb door is dit normaal??? ( teller 45kb >> safari opstarten >>. block >> teller op 53kb).
3g mooi toestel jammer van 1 klein stof in mijn camera. (nee schoonmaak heeft geen zin

nogmaals iphone 3g
Ik ben er achter: het was de 'Safari download plugin' (Cydia, had ik uit interesse maar eens geïnstalleerd) die de werking van Nederland.fm en iphone.tunein.fm verhinderde. Blij dat ik daar toevallig achter kwam voordat ik mijn jailbreak opnieuw ongedaan ging maken. Gedoe ook.Anoniem: 232049 schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:25:
[...]
hmm ben met je eens dat ie iets mooier is. Kende de site nog niet. Maar, deze site doet het bij mij ook niet. Weet ik in ieder geval dat het niet aan de sites ligt. Ben bang dat de jailbreak hiervan oorzaak is....
Dit is wel waarom de App Store / iTunes zo fijn is. Je weet gewoon dat het hoort te werken allemaal, afgestemd op de firmware, etc, etc, als er onverhoopt een programmaatje niet werkt, dan weet de ontwikkelaar dit en gaat er zo snel mogelijk wat aan doen. iPhone gecrashed -> even restoren en terugzetten van reservekopie. Nieuwe Firmware? -> even opwaarderen en terugzetten van reserverkopie. Heb je gejailbreaked? Dan succes met telkens opnieuw jailbreaken en alles weer handmatig installeren en terugzetten van je App's.. (niet te vergeten je iPod content, die bij mij ook standaard verdwijnt na jailbreak) Pfff. Doe het dan ook niet zou je zeggen, tja.. 'k heb toch niet heel veel keus moet ik zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 25-11-2008 07:49 ]
Met mijn iPhone (jailbreak op firmware 2.2) werkt de 538 applicatie prima, Last.fm ook.Anoniem: 232049 schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:25:
[...]
De nederland.fm site (gouden tip trouwens

edit: oeps vorige post niet helemaal gelezen..
[ Voor 5% gewijzigd door HeyDude op 25-11-2008 08:00 ]
Met Aptbackup had ik binnen no-time alles er weer opstaan. Behoorlijk pijnvrije update en jb.Anoniem: 232049 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 07:48:
[...]
Ik ben er achter: het was de 'Safari download plugin' (Cydia, had ik uit interesse maar eens geïnstalleerd) die de werking van Nederland.fm en iphone.tunein.fm verhinderde. Blij dat ik daar toevallig achter kwam voordat ik mijn jailbreak opnieuw ongedaan ging maken. Gedoe ook.
Dit is wel waarom de App Store / iTunes zo fijn is. Je weet gewoon dat het hoort te werken allemaal, afgestemd op de firmware, etc, etc, als er onverhoopt een programmaatje niet werkt, dan weet de ontwikkelaar dit en gaat er zo snel mogelijk wat aan doen. iPhone gecrashed -> even restoren en terugzetten van reservekopie. Nieuwe Firmware? -> even opwaarderen en terugzetten van reserverkopie. Heb je gejailbreaked? Dan succes met telkens opnieuw jailbreaken en alles weer handmatig installeren en terugzetten van je App's.. (niet te vergeten je iPod content, die bij mij ook standaard verdwijnt na jailbreak) Pfff. Doe het dan ook niet zou je zeggen, tja.. 'k heb toch niet heel veel keus moet ik zeggen.
Idd ik heb ook geen problemen met iets verwijderen van Cydia. En dat ontwikkelaars wat aan een defect versie doen is helaas ook een droom (Air Shaker bij mij) koste me geld maar nooit meer response gehad op de klachten mailtjes of mijn slechte beoordeling na gebruik.Shiver23 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:21:
[...]
Met Aptbackup had ik binnen no-time alles er weer opstaan. Behoorlijk pijnvrije update en jb.
ik heb t wel gekochtPunksmurf schreef op maandag 24 november 2008 @ 23:03:
Beetje laat, maar ik begrijp dat het werkt? Welke oplossing heb je precies gebruikt? Blij dat ik kon helpen, in ieder geval!.
Met dat gratis ding kon je dus ook die xml maken
. Maar het was maar een vermoeden van mij dat dat betaalde ding dat ook deed; kun je dat bevestigen?
met een hamer past alles
Zal mijn bevindingen van 2.2 ook neerdumpen:
Gisteravond dus 2.2 op me iPhone gezet... Om mijn antwoord maar kort en krachtig te houden: het werkt perfect
2.1 werkte al perfect met Hi (altijd 3G) op het booten van Safari na dan... Maar dat is nu ook over en de 3G houdt ook netjes stand
Gisteravond dus 2.2 op me iPhone gezet... Om mijn antwoord maar kort en krachtig te houden: het werkt perfect
2.1 werkte al perfect met Hi (altijd 3G) op het booten van Safari na dan... Maar dat is nu ook over en de 3G houdt ook netjes stand
Ik heb helaas al een nare ervaring met 2.2. Ik heb op mijn iPhone 3g last gehad van een weigerende home button. Na te ontwaken vanuit standby zat ik in het bel-menu en kwam niet meer naar het springboard met de home button. Uitzetten lukte vreemd genoeg ook niet. Wel op standby zetten.
Oplossing: reset met home button en aan/uit knop tegelijk ingedrukt houden. Gelukkig werkte de home button toen dus wel.
Oplossing: reset met home button en aan/uit knop tegelijk ingedrukt houden. Gelukkig werkte de home button toen dus wel.
geen idee wat ie doet. er komt een extra knop in systeeminstellingen. als je me uitlegt hoe ik erachter komt offie xml-t kan ik het controleren.Punksmurf schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:14:
Met dat gratis ding kon je dus ook die xml maken. Maar het was maar een vermoeden van mij dat dat betaalde ding dat ook deed; kun je dat bevestigen?
Anoniem: 151391
Weet iemand of het aantal downloadbare podcasts op de iphone nog gaat toenemen? Nu is het aanbod zo klein dat het eigenlijk verwaarloosbaar is.
Ik pak even mijn glazen bol. Aaaaaaahhhh, ik zie, ik zie.....Anoniem: 151391 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:17:
Weet iemand of het aantal downloadbare podcasts op de iphone nog gaat toenemen? Nu is het aanbod zo klein dat het eigenlijk verwaarloosbaar is.
Uitbreidingen van podcasts, echter is het aannemelijk dat dit niet varianten zullen zijn het 3G netwerk flink belasten.
Wat is de nu de podcast met het grootste bestand?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Inloggen vanaf de pc ipv de iphone. Evt je user agent veranderen in die van Safari op de iPhone:jeroentje schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:32:
[...]
geen idee wat ie doet. er komt een extra knop in systeeminstellingen. als je me uitlegt hoe ik erachter komt offie xml-t kan ik het controleren.
code:
1
| Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU like Mac OS X; en) AppleWebKit/420+ (KHTML, like Gecko) Version/3.0 Mobile/1A543a Safari/419.3 |
met een hamer past alles
Anoniem: 151391
Wat is dat nou weer voor raar antwoord...vacuumcleaner schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:30:
[...]
Ik pak even mijn glazen bol. Aaaaaaahhhh, ik zie, ik zie.....
Uitbreidingen van podcasts, echter is het aannemelijk dat dit niet varianten zullen zijn het 3G netwerk flink belasten.
??? ik kan alle podcasts downloaden die ik wil. Ze staan niet allemaal in dat podcast begin schermpje, maar gebruik de search eens naar je favoriete podcast!vacuumcleaner schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:30:
[...]
Ik pak even mijn glazen bol. Aaaaaaahhhh, ik zie, ik zie.....
Daarnaast: je kan grotere podcasts ook over 3G downloaden. Net getest, even een open wifi gevonden terwijl ik in de bus zat. Podcast van 150 Mb begint te downloaden. Bus rijdt verder en wifi connectie valt weg. iPhone over op 3G en podcast blijft gewoon downloaden.
Get more episodes doet het bij alleen niet bij alle podcasts. Ik snap nog niet helemaal wat nu de bepalende factor is. Ik kan ze namelijk wel in die itunes store terugvinden.
[ Voor 29% gewijzigd door LtMarx op 25-11-2008 12:56 ]
Toen ik mijn iPhone weer aan de laptop koppelde, toen opende iTunes met het scherm waarin ik door kon gaan, met registreren. Heb hier me IMEI nummer ingegeven en toen weer op Send gedrukt en toen werkte die welDen_John schreef op maandag 24 november 2008 @ 23:54:
[...]
Hoe heb je dit kunnen oplossen? Ik heb m'n gsmnr ingegeven en sinds dan heb ik dit scherm niet meer gekregen. Wellicht was dit niet de bedoeling dus ik zou graag m'n iPhone goed registreren.
Ik had een 2.1 iPhone 3G met jailbreak, en heb maar even afgewacht met updaten totdat de eerste goednieuws berichten kwamen (dat het dus gewoon werkt). Dat werkt inderdaad gewoon, jailbreak is uiteraard weer weg, maar met QuickPwn kan je die al terug brengen. Maar, damn, die iPhone voelt nu snel aan! Vrijwel evensnel als in de filmpjes van Apple.com
Nu twijfel ik alleen of ik de jailbreak ga terugzetten, want iPhoneModem is toch wel erg handig...
En mijn god, Safari is nu echt lelijk, scheelt wel een keer drukken om Google te gebruiken, maar het ziet er niet uit
En mijn god, Safari is nu echt lelijk, scheelt wel een keer drukken om Google te gebruiken, maar het ziet er niet uit

[ Voor 12% gewijzigd door Muthas op 25-11-2008 13:44 ]
Glazen bol, toekomst kijken, jij vraagt naar iets wat wat in de toekomst ligt. (Kortom, het was sarcastisch bedoelt)Anoniem: 151391 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:43:
[...]
Wat is dat nou weer voor raar antwoord...
Dat verbaast me, ik had opgevangen op macrumors, voordat 2.2 uitkwam, dat enkel podcasts kleiner dan een bepaalde grote zijn te downloaden met de iPhone. De site doet zijn naam eer aanLt. Marx schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:54:
[...]
??? ik kan alle podcasts downloaden die ik wil. Ze staan niet allemaal in dat podcast begin schermpje, maar gebruik de search eens naar je favoriete podcast!
Daarnaast: je kan grotere podcasts ook over 3G downloaden. Net getest, even een open wifi gevonden terwijl ik in de bus zat. Podcast van 150 Mb begint te downloaden. Bus rijdt verder en wifi connectie valt weg. iPhone over op 3G en podcast blijft gewoon downloaden.
Get more episodes doet het bij alleen niet bij alle podcasts. Ik snap nog niet helemaal wat nu de bepalende factor is. Ik kan ze namelijk wel in die itunes store terugvinden.
edit/
Wel gaaf dat ook grote podcasts zijn te downloaden, ben benieuwd wat eind vd maand op mijn factuur staat kwa hoeveelheid gebruikte data.
[ Voor 5% gewijzigd door vacuumcleaner op 25-11-2008 14:09 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Op zich klopt dat ook wel. Alles onder 10 Mb 3g, alles daarboven: WiFi. Maar goed, dat is dus blijkbaar alleen het startmoment. Ik vind het wel jammer dat je niet bij alle podcasts als je klikt op get more episodes, je meteen naar die podcast gaat, vaak moet ik hem dan nog handmatig zoeken. Lijkt me toch niet nodig.vacuumcleaner schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:06:
[...]
Glazen bol, toekomst kijken, jij vraagt naar iets wat wat in de toekomst ligt. (Kortom, het was sarcastisch bedoelt)
[...]
Dat verbaast me, ik had opgevangen op macrumors, voordat 2.2 uitkwam, dat enkel podcasts kleiner dan een bepaalde grote zijn te downloaden met de iPhone. De site doet zijn naam eer aan. I stand corrected in dat geval.
edit/
Wel gaaf dat ook grote podcasts zijn te downloaden, ben benieuwd wat eind vd maand op mijn factuur staat kwa hoeveelheid gebruikte data.
Sinds 2.2 kan ik ook geen gebruik meer maken van KPN hotspots (Utrecht centraal). Kan iemand dit bevestigen danwel ontkennen?
[ Voor 0% gewijzigd door LtMarx op 25-11-2008 14:24 . Reden: sorry dubbele post, edit knop te laat gevonden ]
Ik zie zojuist 2 updates voor applicaties in de store dus die probeer ik via de iphone te installeren. Nu merk ik dat sinds 2.2 dit weer een update is over het bestaande icoontje. Maar hij update niet. Ook via iTunes op de PC lukt het niet. Is dit een bekend euvel van 2.2? Het gaat om 'imapmyrun' en 'aroundme'.
Beste forumleden,
Ik merk op dat mijn e-mails, contactpersonen en agenda perfect synchroniseren vanaf de Exchange-server naar de iPhone toe, maar niet omgekeerd. En dit enkel in het geval van de agenda.
Als ik bijvoorbeeld een nieuw agendapunt aanmaak op de iPhone dan verschijnt deze NIET op mijn Outlook via de Exchange-server. Maar als ik dit met een contactpersoon doe, dan weer wel. En idem voor e-mail.
Waaraan kan dit liggen?
Ik merk op dat mijn e-mails, contactpersonen en agenda perfect synchroniseren vanaf de Exchange-server naar de iPhone toe, maar niet omgekeerd. En dit enkel in het geval van de agenda.
Als ik bijvoorbeeld een nieuw agendapunt aanmaak op de iPhone dan verschijnt deze NIET op mijn Outlook via de Exchange-server. Maar als ik dit met een contactpersoon doe, dan weer wel. En idem voor e-mail.
Waaraan kan dit liggen?
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.