[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 86.905 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ferry34 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:59:
Ik kan het niet vinden, maar is het mogelijk om het lampje (wat aangaat als je op de hometoets drukt en het scherm met Ontgrendel verschijnt) langer aan te laten.

Dus dat het Ontgrendelscherm langer aanblijft? Dit omdat ik mn wallpaper anders niet kan zien.
(ik begrijp dat het niet mogelijk is om het startscherm te vervangen door een wallpaper?)
Ik heb het nog bij de instellingen zien staan, maar dit lampje blijft toch aardig lang aan om te ontgrendelen e.d.?
Het vervangen van de wallpaper bij het startscherm, dat kan volgens mij ook niet. Ik zal zo de handleiding nog ff doorspitten :)

edit Ik kan het niet vinden in de handleiding zo snel, maar hier blijft ie wel langer aan als 3 seconden, denk wel meer als 10 zelfs..

[ Voor 9% gewijzigd door Vincitore op 25-11-2008 19:34 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:58
Infinitytron schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:22:
[...]

Ik heb het nog bij de instellingen zien staan, maar dit lampje blijft toch aardig lang aan om te ontgrendelen e.d.?
Het vervangen van de wallpaper bij het startscherm, dat kan volgens mij ook niet. Ik zal zo de handleiding nog ff doorspitten :)
Kijk 's ff als je wilt, bij mij blijft die minder dan 3 seconden aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:28
Ik merk de laatste tijd dan mijn ''stil''-knopje wat losser gaat zitten.
Is er ook een applicatie voor om mijn iPhone softwarematig op stil te zetten? Desnoods met een app uit Cydia.

Afbeeldingslocatie: http://www.macdvdconverter.com/images/iphone-3g-reviews-4.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door endless90 op 25-11-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270581

Ik zou ook graag zo'n applicatie willen zien aangezien mijn stil knopje gebroken is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Ferry34 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:32:
Kijk 's ff als je wilt, bij mij blijft die minder dan 3 seconden aan.
8s hier. Wel vreemd, maar 3s is opzich genoeg om te unlocken toch?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hoedje schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:29:
[...]

Nee, ik heb al verschillende applicaties geupdate zonder probleem. Misschien kun je de applicaties verwijderen en dan installeren :)
Hij zit nu vast in een soort oneindige installatieloop. iMapmyrun kon ik er afgooien, maar aroundme blijft installeren. Ook na een reboot. Heerlijk vaag dit.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Punksmurf schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:51:
[...]

Op zich moet het genoeg zijn inderdaad maar het lijkt me wel irritant. Maar volgens mij is het niet te veranderen:S En daarnaast, wel raar dat die van 'ons' bijna 3x zo lang aanblijft..

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Anoniem: 270581 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:49:
Ik zou ook graag zo'n applicatie willen zien aangezien mijn stil knopje gebroken is ;)
Gebroken? Je kunt je telefoon dus niet op stil zetten of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jigs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Misschien een vraag die al vaker is terug gekomen maar ik heb er geen goed antwoord op kunnen vindne.

Het probleem: Ik heb een song die ik niet via Itunes gedoanload heb. Deze song heb ik inmiddels wel in itunes staan (windows xp). Nu wil ik deze tone gebruiken als ringtone.
In de startpost heb ik iets gelezen over ACC versies aanmaken. Ik heb dit geprobeerd in iTunse door song->recthermuisklik en aac versie aanmaken. Dan laat itunes zien dat hij hem aan het converteren is. Maar verder kom ik niet. Hoe kan ik er een song vna maken.

Zou iemand mij opweg kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
De laatste stap is dat je na het converteren moet doen:
- rechtsklik, show in explorer
- rename extensie naar m4r
- dubbelklik

Oh ja, en langer dan 30 seconden werkt niet! Hij zet hem dan wel onder ringtones, maar je zult ze niet zien op je telefoon.

BTW:
Is er nog geen applicatie die er voor zorgt dat je net als bij een gejailbreakte telefoon je wallpaper op het springboard kunt zien? Ik snap écht niet dat ze dat niet instelbaar maken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 02:20
UltraSub schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:12:
Is er nog geen applicatie die er voor zorgt dat je net als bij een gejailbreakte telefoon je wallpaper op het springboard kunt zien? Ik snap écht niet dat ze dat niet instelbaar maken |:(
Nee, dat zal alleen Apple kunnen inbouwen. Applicaties uit de App Store kunnen/mogen dat niet :) Overigens lijkt me dat het er niet echt overzichtelijker op wordt met een achtergrond, de icoontjes zijn immers ook nogal kleurrijk.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hoedje schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:15:
[...]

Nee, dat zal alleen Apple kunnen inbouwen. Applicaties uit de App Store kunnen/mogen dat niet :) Overigens lijkt me dat het er niet echt overzichtelijker op wordt met een achtergrond, de icoontjes zijn immers ook nogal kleurrijk.
Mja, klopt wel een beetje, however, als je een strak achtergrondje hebt, kan het er gelikt uit zien.
Ik zag het vandaag bij een collega, die gejailbreaked draait. Zag er echt goed uit. Het ligt er natuurlijk aan wat je als wallpaper kiest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Je kunt je achtergrond dimmen bij je springboard wanneer je winterboard hebt geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Punksmurf schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:51:
[...]

Het gaat mij er juist om dat ik de wallpaper wil blijven zien. Als ik ontgrendel krijg ik het startscherm dus dat wil ik niet. Het duurt bij mij overigens ook 8 sec.

En een wallpaper op het startscherm zou ik ideaal vinden en zeker niet te druk. Ik zou dan de knoppen naar het 2de scherm verplaatsen.

Ik weet niet van jailbreak, waar laat je zoiets doen, wat kost het, wat kun je ermee en waar vind ik de info?

[ Voor 31% gewijzigd door Ferry34 op 25-11-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Het kost je 5 minuten en je doet het thuis :+ Gewoon 3 knopjes op je iphone indrukken en je bent klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ferry34 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:46:
[...]

Het gaat mij er juist om dat ik de wallpaper wil blijven zien. Als ik ontgrendel krijg ik het startscherm dus dat wil ik niet. Het duurt bij mij overigens ook 8 sec.

En een wallpaper op het startscherm zou ik ideaal vinden en zeker niet te druk. Ik zou dan de knoppen naar het 2de scherm verplaatsen.

Ik weet niet van jailbreak, waar laat je zoiets doen, wat kost het, wat kun je ermee en waar vind ik de info?
Dan moet je hem inderdaad jailbreaken: zie dit topic om te kunnen jailbreaken.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Waarom wil je zo graag naar je wallpaper kijken dan :? Nou ja, dat moet je verder zelf weten natuurlijk, maar anders kijk je er toch naar vanuit Photos? Daar heb je geen jailbreak voor nodig in ieder geval.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-03 13:54

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik gooi net een beker thee over m'n iPhone heen. Krijg ik doodleuk de melding dat het accessoire niet geschikt is voor de iPhone. Dus beste tweakers: 3rd party mokken en thee worden niet ondersteund!

* Positron gaat op zoek naar een Apple-mok.. B)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Punksmurf schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:40:
Waarom wil je zo graag naar je wallpaper kijken dan :? Nou ja, dat moet je verder zelf weten natuurlijk, maar anders kijk je er toch naar vanuit Photos? Daar heb je geen jailbreak voor nodig in ieder geval.
Ik laat ff zien wat ik heb gedaan. Je ziet mn gepimpte hd-dvd speler, xbox360 en de iphone.
De wallpaper matched hierbij de print die om het touchscreen en de achterkant zit. Let op hoe de aarde doorloopt vanuit het scherm naar de rest van de voorkant van de iphone boven de tijdsaanduiding.
Klik op de foto's, wordt die mooi scherp.

Afbeeldingslocatie: http://i414.photobucket.com/albums/pp223/ferry077/iphone3gworldkillerset.jpg

Hier zie je de achterkant van de iphone

Afbeeldingslocatie: http://i414.photobucket.com/albums/pp223/ferry077/iphoneachterkant.jpg

Misschien vind je het niks, maar ik vind het bijzonder mooi. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ferry34 op 25-11-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Ferry34 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 23:00:
[...]

Ik laat ff zien wat ik heb gedaan. Je ziet mn gepimpte hd-dvd speler, xbox360 en de iphone.
De wallpaper matched hierbij de print die om het touchscreen en de achterkant zit. Let op hoe de aarde doorloopt vanuit het scherm naar de rest van de voorkant van de iphone boven de tijdsaanduiding.

[afbeelding]

[afbeelding]

_/-\o_

Heb je dat plaatje ook als high res wallpaper? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Het is een 320x480 jpeg van 58.1 kb en ziet er prachtig uit!
Je kan het downloaden door een code in te voeren die je kreeg bij de decal-print van www.decalgirl.com

[ Voor 46% gewijzigd door Ferry34 op 25-11-2008 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268865

Ferry34 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 23:00:
[...]

Kun je me iets meer vertellen over de kwaliteit van de skin? Hoe gaat het aanbrengen? Is de skin krasgevoelig? Biedt de skin volgens jou voldoende bescherming?

Ik gebruik op dit moment de Invisible Shield, maar deze is bijna aan het einde.... Alvast bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193080

Ik ben inmiddels in het bezit van een SENA Ultraslim pouche hoesje en moet zeggen dat het erg goed bevalt. De kwaliteit van het leer is goed te noemen en na 2 dagen krijg je je iPhone makkelijk in en uit het hoesje. De bescherming is ruim voldoende voor wat ik zoek. Het is puur om krassen te voorkomen.

http://www.ilounge.com/in...ouch-for-apple-iphone-3g/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Dotto schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:46:
Ik merk de laatste tijd dan mijn ''stil''-knopje wat losser gaat zitten.
Is er ook een applicatie voor om mijn iPhone softwarematig op stil te zetten? Desnoods met een app uit Cydia.
Collega van me had dat ook, haalde de foon uit z'n broekzak: knopje afgebroken. Bij de T-mobile shop kreeg hij zonder problemen een nieuwe foon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

Anoniem: 268865 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:12:
[...]

Kun je me iets meer vertellen over de kwaliteit van de skin? Hoe gaat het aanbrengen? Is de skin krasgevoelig? Biedt de skin volgens jou voldoende bescherming?

Ik gebruik op dit moment de Invisible Shield, maar deze is bijna aan het einde.... Alvast bedankt voor je reactie!
ben ik ook erg benieuwd naar.
please share.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
Kozzmozz schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:24:
Beste forumleden,

Ik merk op dat mijn e-mails, contactpersonen en agenda perfect synchroniseren vanaf de Exchange-server naar de iPhone toe, maar niet omgekeerd. En dit enkel in het geval van de agenda.
Als ik bijvoorbeeld een nieuw agendapunt aanmaak op de iPhone dan verschijnt deze NIET op mijn Outlook via de Exchange-server. Maar als ik dit met een contactpersoon doe, dan weer wel. En idem voor e-mail.
Waaraan kan dit liggen?
Dit was een bekend probleem met 2.1. Een agenda item aanmaken op je iphone en dat repeat daily + end date dezelfde dag was de work around. Net getest; met 2.2 worden agenda items ingevoerd vanaf de iphone wel netjes gesynct naar exchange _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door OnTheJazz op 26-11-2008 11:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Anoniem: 222093 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:12:
[...]
ben ik ook erg benieuwd naar.
please share.
Hier op tweakers worden de kortingscodes voor invisible shield maar ook ervaringen uitgewisseld.

[ Voor 3% gewijzigd door HeyDude op 26-11-2008 11:45 . Reden: oeps: niet goed gelezen, andere skin... ]

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HeyDude schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:44:
[...]

Hier op tweakers worden de kortingscodes voor invisible shield maar ook ervaringen uitgewisseld.
uuh bedoelde eigenlijk de ervaring met de decalgirl stickers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jigs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Weet iemand of een tooltje die iets meer info geeft over de status van de batterij?

Ik lees iets over extended properties maar weet niet goed wat ik daarmee moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
OnTheJazz schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:30:
[...]

Dit was een bekend probleem met 2.1. Een agenda item aanmaken op je iphone en dat repeat daily + end date dezelfde dag was de work around. Net getest; met 2.2 worden agenda items ingevoerd vanaf de iphone wel netjes gesynct naar exchange _/-\o_
Hmm.. daar heb ik nooit last van gehad, in geen enkele firmware. Draai wel Exchange 2007 SP1. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude

HeyDude

Blijven lachen!

Shiver23 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:05:
[...]

Hij zit nu vast in een soort oneindige installatieloop. iMapmyrun kon ik er afgooien, maar aroundme blijft installeren. Ook na een reboot. Heerlijk vaag dit.
Laat ik dit nu sinds vanmorgen ook hebben met SSHterm TouchTerm (SSH access).
Loopje: Installing... Waiting... Installing... etc Reboot helpt niet, verwijderen van de applicatie kan niet...

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Ondertussen zal ik wat gaan Googlen...
Lijkt op een 2.2 issue (en/of de JB)

Edit:
Verwijderen kan als je 3G / Edge / Wifi uitzet. Daarna het icoon vasthouden en verwijderen zoals gebruikelijk

[ Voor 13% gewijzigd door HeyDude op 26-11-2008 14:21 . Reden: verwijder info gevonden + juiste app naam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

HeyDude schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:10:
[...]

Laat ik dit nu sinds vanmorgen ook hebben met SSHterm TouchTerm (SSH access).
Loopje: Installing... Waiting... Installing... etc Reboot helpt niet, verwijderen van de applicatie kan niet...

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Ondertussen zal ik wat gaan Googlen...
Lijkt op een 2.2 issue (en/of de JB)

Edit:
Verwijderen kan als je 3G / Edge / Wifi uitzet. Daarna het icoon vasthouden en verwijderen zoals gebruikelijk
Ik het uiteindelijk ook op kunnen lossen maar op een andere manier. Opnieuw opstarten, nog een keer aan iTunes hangen en toen kreeg ik een of andere melding. Dit stopte de loop en toen kon ik hem verwijderen.

Het zou te maken kunnen hebben met mobileinstallation 2.1 op 2.2. Heb voor de zekerheid 2.2 er opgezet en de updates die ik vandaag ontving gingen allemaal goed. Het was een beetje een wilde gok, maar ik hoop dat het niet vaker voorkomt. Bedankt voor je methode, dat werkt voor de volgende keer een stuk handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
HvB83 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:12:
[...]

Collega van me had dat ook, haalde de foon uit z'n broekzak: knopje afgebroken. Bij de T-mobile shop kreeg hij zonder problemen een nieuwe foon mee.
Nouja, mijn iPhone komt uit Zwitserland. Is een behoorlijk stukkie rijden :P.
Iemand bekend met een softwarematige oplossing daarvoor? Een cydia app oid?

[ Voor 9% gewijzigd door endless90 op 26-11-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Anoniem: 268865 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:12:
[...]

Kwaliteit van de skin is prachtig. 1 ding is wel erg jammer, doordat ik zo'n grote sleave (hoe noem je zo'n ding: hard plastic cover die om de iphone zit) gaat de print niet zo heel ver er omheen.
Nou zou dat ook niet veel verder kunnen, omdat je dan al met de aansluitingen en knoppen zit.

Die van mn hd-dvd en xbox360 zijn nog veel mooier, die zitten echt boven/onder en voor.

De decals zijn gemakkelijk aan te brengen. Ik ben niet handig en het al helemaal geen geduld.
Maar dit spul is van flexibel buigzaam vinyl en het plakt niet zo erg als een sticker.
Je kunt m gemakkelijk voorzichtig lostrekken en er weer opdoen.

Pas als je zeker bent dat die goed zit, druk je m stevig aan met een doek. Bubbels verschijnen helemaal niet.

De voorkant van de iphone vind ik nog wel het mooiste, omdat deze doorloopt in de wallpaper die weer een mooi lichteffect geeft met die komeetinslag.
De decal die om het schermpje heen zit, moet wel op het scherm of de schermprotector worden geplakt.
De decal alleen als bescherming gebruiken lijkt me niet de bedoeling/sterk genoeg.

[ Voor 6% gewijzigd door Ferry34 op 26-11-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Aaaah nu wordt het wel wat duidelijker ;) Zou 'm persoonlijk nog niet altijd aan willen hebben maar dit snap ik tenminste ;). Strakke set-up in ieder geval!

En met de persoon (ver) boven mij: hoe zitten die stickers? Vooral, hoe gaat het met de rondingen van het toestel, zit dat mooi en blijft het goed zitten? Ik heb er wel een paar hele mooie gezien, maar ben een beetje huiverig. Misschien dat je wat foto's wil maken? O-) Alvast bedankt!

Edit: Wut? Ik drukte op refresh, maar een hoop nieuwe posts stonden er niet 8)7 Zal wel aan mij liggen, of course :P Anyway, bedankt voor je uitleg; maar kan je ook nog wat over de hoeken vertellen.

[ Voor 28% gewijzigd door Punksmurf op 26-11-2008 21:36 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude

HeyDude

Blijven lachen!

Shiver23 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:06:
[...]

Ik het uiteindelijk ook op kunnen lossen maar op een andere manier. Opnieuw opstarten, nog een keer aan iTunes hangen en toen kreeg ik een of andere melding. Dit stopte de loop en toen kon ik hem verwijderen.

Het zou te maken kunnen hebben met mobileinstallation 2.1 op 2.2. Heb voor de zekerheid 2.2 er opezet
Mijn oplossing was ook niet altijd succesvol, later op de middag werkte dit ook niet ;(
Wel via iTunes: eerst verwijderen en trashen. Dan voor de optie "niet synchroniseren van apps" kiezen.

Heb er net een ook nieuwe 2.2 MobileInstallation opgezet, zou best wel eens de oorzaak kunnen zijn.
Ik had ook een 2.1 variant die volgens de berichten zou moeten werken. We will keep in touch.
De sync met iTunes werkt nu perfect, eerst gaf deze nog een foutmelding.

[ Voor 4% gewijzigd door HeyDude op 26-11-2008 22:20 . Reden: wat extra info over de sync met iTunes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Hm, interessant. Zojuist werkte geen van de knopjes op mijn, niet gejailbreakte, iPhone meer. Pas bij het aansluiten op de computer werden alle commando's verwerkt (scherm ging 5 keer aan en uit, wat overeenkomt met de 10 keer dat ik op de sleep- en home button heb gedrukt), daarna reageerden ze weer niet. Pas toen het scherm aan bleef staan na de derde keer aansluiten, kon ik rebooten en deed alles het weer naar behoren. Er was laatst nog iemand die zulk gedrag beschreef met 2.2 en zich afvroeg of hij de enige was. Nou nee dus. Mijn batterij was wel aan de lege kant, maar nog wel meer dan 20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Punksmurf schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:32:
Aaaah nu wordt het wel wat duidelijker ;) Zou 'm persoonlijk nog niet altijd aan willen hebben maar dit snap ik tenminste ;). Strakke set-up in ieder geval!

En met de persoon (ver) boven mij: hoe zitten die stickers? Vooral, hoe gaat het met de rondingen van het toestel, zit dat mooi en blijft het goed zitten? Ik heb er wel een paar hele mooie gezien, maar ben een beetje huiverig. Misschien dat je wat foto's wil maken? O-) Alvast bedankt!

Edit: Wut? Ik drukte op refresh, maar een hoop nieuwe posts stonden er niet 8)7 Zal wel aan mij liggen, of course :P Anyway, bedankt voor je uitleg; maar kan je ook nog wat over de hoeken vertellen.
Are you talking to me??? ;)

Je hebt het toch tegen mij denk ik?

Nogmaals: het is jammer dat ik zo'n enorm dikke plastic ding om mn iphone heb zitten, maar ik wilde m er toch niet af halen. Misschien doe ik het later wel, maar hij kan nu wel tegen een stootje.
Juist omdat de cover zo dik is, gaat de decal er niet zo heel ver over heen. Kijk maar.

Maar omdat deze cover ook zwart is, valt het trouwens niet op. Het was gewoon in mijn geval mooier geweeste als ze de decal groter hadden gemaakt.
Heb ff 2 foto's gemaakt die expres minder mooi zijn gemaakt, door m zo neer te leggen dat je de randen ziet.

Afbeeldingslocatie: http://i414.photobucket.com/albums/pp223/ferry077/iphoneworldkillerachterkant.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i414.photobucket.com/albums/pp223/ferry077/iphonevoorkant.jpg

Zie je nu waarom ik liever de wallpaper zie ipv het startscherm?

Afbeeldingslocatie: http://i414.photobucket.com/albums/pp223/ferry077/iphone3gworldkillerset.jpg

Zet ik de rest er ook meteen bij, mn fantastische 50 inch Pana plasma ;) (ik zit er naast omdat je dan de grootte goed kan zien, niet omdat ik in beeld wil)

Afbeeldingslocatie: http://i414.photobucket.com/albums/pp223/ferry077/nieuweinrichting1.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Ferry34 op 26-11-2008 23:08 ]

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:41

Grozno

acts without consequence!

Crap :(
Per ongeluk geupdate naar 2.2, nu werkt m'n unlock sim niet meer. Soms ben ik ook een ongelofelijke oen!
Iemand die nog op 2.1 zit en een unlock-sim zoekt, DM!

Naja, misschien dan toch maar vroegtijdig m'n T-mobile abbo laten activeren. Het is zo'n fijne telefoon!

Net ook de Remote app van Apple geinstalled, best leuk om via Wifi iTunes te regelen.
Weet iemand of er ook zo'n soort app is voor winamp, mijn standaard muziekspeler?

[ Voor 8% gewijzigd door Grozno op 27-11-2008 10:46 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Shiver23 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:06:
[...]

Het zou te maken kunnen hebben met mobileinstallation 2.1 op 2.2. Heb voor de zekerheid 2.2 er opgezet en de updates die ik vandaag ontving gingen allemaal goed. Het was een beetje een wilde gok, maar ik hoop dat het niet vaker voorkomt. Bedankt voor je methode, dat werkt voor de volgende keer een stuk handiger.
Zou je mij toevallig dat 2.2. bestandje kunnen doorsturen of zeggen waar ik hem kan verkrijgen?
Ik heb ook het probleem dat me updates in een loop blijven hangen.... En volgens mij heb ik ook een 2.1 erop staan :)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Woei @ 2.2. Safaris werkt een stuk beter! Grote pagina (*kuch* GoT @ 100 ppp *kuch*) crashen niet meer. Zelfs niet als je ook nog eens muziek aan het luisteren bent :P
En fijn dat hij nu wel herkent als je een smilie intikt :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Anoniem: 151407

Heb net bij 2call nieuwe abbo afgesloten met een 3g, 8gb phone.
simlock vrij en vodafone abbo, 3.6 mb umts. dit omdat tmobile geen bereik met 3g heeft hier in mijn gehucht en vodafone wel.
heb nu de 2g met 16gb maar heb hem nooit meer gevuld van 5gb dus daarom nu maar de 8 gb :)
als goed is komt het zaakje morgen al binnen.

iemand meer ervaringen met 2call en iphone?

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Grozno schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:45:
Net ook de Remote app van Apple geinstalled, best leuk om via Wifi iTunes te regelen.
Weet iemand of er ook zo'n soort app is voor winamp, mijn standaard muziekspeler?
Tja, hoe zou je daar nu achter kunnen komen... :)

Zoef

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05 15:59
Hoezee! iPhone binnen via voordeelgsm.nl. Ze leveren bon op naam dus het is een investering :D

Hij wordt op dit moment geupdate naar 2.2 vandaar dat ik tijd heb voor enkele vragen.

Ik gebruik een Telfort Sim-Only abonnement met Surf & Mail onbeperkt (UMTS a 768 kb/s). Nu is Telfort overgenomen door KPN en staat er dus KPN boven in mijn schermpje. Echter kan ik in een lijstje KPN of KPN 3G selecteren. Ik neem aan dat dit 3G dient te zijn? Dien ik vervolgens nog ergens gegevens in te vullen van telfort om er echt gebruik van te kunnen maken?

Verder laat ik mijn email synchroniseren. Nu was het bij Windows Mobile dat ik op het apparaat zelf nog accounts moest aanmaken. Dit hoeft dus niet bij de iPhone? (Hij vroeg nl om imap instellingen bij het activeren)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Grozno

Grozno

Vreemd, daar heb ik op gezocht. Toen kwam ik alleen dat verhaal tegen dat werkte via Safari, veel te omslachtig!

Maar goed, bedankt!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:47
Anoniem: 151407 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:37:
Heb net bij 2call nieuwe abbo afgesloten met een 3g, 8gb phone.
simlock vrij en vodafone abbo, 3.6 mb umts. dit omdat tmobile geen bereik met 3g heeft hier in mijn gehucht en vodafone wel.
heb nu de 2g met 16gb maar heb hem nooit meer gevuld van 5gb dus daarom nu maar de 8 gb :)
als goed is komt het zaakje morgen al binnen.

iemand meer ervaringen met 2call en iphone?
Ja ging super. Binnen 2 dagen in huis (omdat ik allemaal id's moest versturen per post, anders 1 dag) en het was een Italiaanse, dus sim erin (vodafone) ff in iTunes activeren en hij werkt.

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 14:24
Gisteren naar Antwerpen geweest, daar gelijk maar een 16GB Witte iPhone gehaald voor mn pa (tip: niet naar de Fnac, daar is ie €740,- ipv €615,- bij de Switch).

Ben van het weekend naar 2.2 gegaan en sindsdien ben ik al 3x mn GSM signaal verloren (as in, voluit 3g -> melding dat er geen signaal is). Ik snap er weinig van, voorheen namelijk nergens last van gehad. We zullen zien of dat met 2.3 opgelost is.

Crashen van Safari is idd een stuk minder (ergerde ik me dood aan), nu kan ik dus eindelijk weer normaal muziek luisteren en internetten in de trein ;).

• Yzord
  • Laatst online: 29-05 13:41

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Er zijn veel problemen gesignaleerd op fw2.2. NIET updaten dus!!

• Hoedje
Yzord schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:16:
Wat is dat nou voor loze opmerking? Apple houdt idd geen rekening met jailbreaks en unlocksims, maar verder lost de update juist problemen op :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hoedje schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:18:
[...]

Wat is dat nou voor loze opmerking? Apple houdt idd geen rekening met jailbreaks en unlocksims, maar verder lost de update juist problemen op :P
http://www.iphoneclub.nl/...ware-22-stapelen-zich-op/
Niet te snel oordelen.

Hebben anderen ook last dat de externe speaker nu harder gaat, maar dat het geluid zelfs op lager volume veel slechter klinkt?

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Onderbouwing zou welkom zijn en nuance helemaal. Er zijn ook veel probleemloze updates geweest. (WEL updaten dus!! :'))

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Hoedje
Lees dan ook de reacties onder het bericht, vrijwel iedereen stelt juist dat de iPhone beter werkt met de nieuwste update.

iPhoneatlas maakt bij elke update van die rijtjes. Het is meer stemmingmakerij, bij elke update zullen er wel problemen ontstaan bij een aantal gebruikers (of dat nu aan de update ligt of niet). Maar op basis van wat ik lees (GoT, MacRumors en iLounge) lijkt het me erg voorbarig om dan maar niet te upgraden naar 2.2 en al helemaal om dat te gaan roepen in een topic zonder enkele reden of onderbouwing :)

• Magic
  • Niet online
Hoedje schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:39:
[...]

Lees dan ook de reacties onder het bericht, vrijwel iedereen stelt juist dat de iPhone beter werkt met de nieuwste update.

iPhoneatlas maakt bij elke update van die rijtjes. Het is meer stemmingmakerij, bij elke update zullen er wel problemen ontstaan bij een aantal gebruikers (of dat nu aan de update ligt of niet). Maar op basis van wat ik lees (GoT, MacRumors en iLounge) lijkt het me erg voorbarig om dan maar niet te upgraden naar 2.2 en al helemaal om dat te gaan roepen in een topic zonder enkele reden of onderbouwing :)
Precies, daarbij zijn veel "gemelde problemen" problemen die ik ook al eens gelezen had in 2.0 en 2.1. Om nou elk nieuw probleem ineens als probleem met de firmware te bestempelen gaat mij erg ver.

Ook heb ik het gevoel dat maar 1 iemand iets hoeft te roepen en het wordt meteen als waarheid aangenomen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Grozno

Grozno

Magic schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:47:
[...]
[...]

Ook heb ik het gevoel dat maar 1 iemand iets hoeft te roepen en het wordt meteen als waarheid aangenomen.
You just defined the internet! :P

[ Voor 26% gewijzigd door Grozno op 27-11-2008 13:54 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Magic schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:47:
[...]
Vooral Apple heeft daar heel veel last van idd. Heel hinderlijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• LesCacques
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

Tja de mensen die er last van hebben kunnen niet tegen de perfectie van Apple :P

je ne sais cacques

6killer schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:54:
[...]

Ja ging super. Binnen 2 dagen in huis (omdat ik allemaal id's moest versturen per post, anders 1 dag) en het was een Italiaanse, dus sim erin (vodafone) ff in iTunes activeren en hij werkt.
heb alles ingescanned en per email. order is nu al in behandeling. vanmorgen besteld!
iphone is op voorraad dus heb hem morgen al in huis naar alle waarschijnlijkheid :)
krijg ook een italiaanse volgens hun.
is de doos dan italiaans enzo? nies dat het mij boeit want hij is zo engels of nl.
mijn 2g uit de states deed het ook perfect.

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 05:19

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik heb zelf wel wat problemen met hotspots. Bij een connectie maken met zo'n hotspot vraagt ie direct om een wachtwoord ipv me eerst door te verwijzen naar dat login scherm. Kunnen mensen dit eens proberen? Hebben hier meer mensen last van?

• bitpixl
  • Niet online
Schaapmed schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:18:
Tja de mensen die er last van hebben kunnen niet tegen de perfectie van Apple :P
...ben je echt zo naief? :P

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Man, ik ben blij dat ze de update hebben uitgebracht, eindelijk werkt hij weer vlekkeloos icm m'n bluetooth carkit, de snelheid van bijv contacten is merkbaar omhoog gegaan, Safari crasht niet meer. Wat mij betreft doet deze update wat ze in 2.1 beloofden te doen.

Als je de reacties hier en op andere fora leest, dan zijn er overwegend toch positieve reacties. Die paar met negatieve punten die schreeuwen vervolgens het hardste om aandacht (deed ik ook na 2.1 ;)) en dat valt dan meer op. Daarnaast vinden mensen het heerlijk om Apple en met name de Iphone neer te sabelen, dus als ze de kans krijgen, dan laten ze dat niet na.

Anoniem: 233874

Ik ben juist blij met 2.2 De lag in mijn contactenlijst is nu eindelijk weg (dit was bij mij na 2.1 niet het geval). Safari is sinds de update niet meer gecrashed, autocorrectie staat nu eindelijk uit, en in de appstore kun je nu met 1 click alle beschikbare updates binnenhalen in plaats van 1 voor 1.

Slechter bereik heb ik niks van gemerkt. Al met al: zeer tevreden over 2.2!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-05 14:33
Owwkeej, mijn telefoon is voor de tweede keer gevallen :( De eerste keer niet verzekerd, dus dat was een duur grapje. Nu gelukkig wel verzekerd. (Dat ding is ook veel te glad:P)

Heb nu maar een hoesje, en een 'plastic' laagje voor het scherm gekocht, (lelijk, ik weet) maar beide keren was het glas kapot, hoop dat het nu niet meer gebeurt.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• SaURoN
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag een -2 staan bij mijn SMS app...Iemand enige idee hoe dat kan? :P

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

SaURoN schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:38:
Ik heb sinds vandaag een -2 staan bij mijn SMS app...Iemand enige idee hoe dat kan? :P
Heb je een app gebruikt waarin je SMSjes kunt deleten?

• SaURoN
  • Niet online
CyBeR schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:14:
[...]

Euhm ja :o zal dat het zijn? Zo ja hoe kan ik het fixen :)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

SaURoN schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:30:
[...]

Dat is 't ja (welke?). SMSjes deleten moet precies op de goede manier, anders krijg je dat soort effecten. Volgens mij kun je 't fixen door een smsje te ontvangen.

• Punksmurf
Ja ik had het inderdaad tegen jou ;). Jammer van die dikke stootbuffer inderdaad, maar dan kan je hem tenminste wel rustig laten vallen :p. Maar het lijkt me niet dat hij dan mooi om de randen heenvouwt (als je zo'n rand niet hebt)... Dat is wel zonde, zo'n ding moet eigenlijk gewoon de hele achterkant bedekken.

Ik heb zelf geen dock, maar misschien kan iemand anders zeggen of je hem daarin misschien langer aan kan laten staan? Ik kan me zo voorstellen dat dat een mogelijkheid is.

Strak tv'tje ook, btw. Klasse.

edit:
WTF is hier aan de hand. Ik druk refresh (topic stond open van gisteravond), jouw post zie ik als laatste staan, ik antwoord en dan staan er ineens nog 20 replies tussen :? Dat was gisteren ook al zo!

[ Voor 25% gewijzigd door Punksmurf op 27-11-2008 20:44 ]

met een hamer past alles

• 6killer
  • Laatst online: 18:47
Anoniem: 151407 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:31:
[...]

heb alles ingescanned en per email. order is nu al in behandeling. vanmorgen besteld!
iphone is op voorraad dus heb hem morgen al in huis naar alle waarschijnlijkheid :)
krijg ook een italiaanse volgens hun.
is de doos dan italiaans enzo? nies dat het mij boeit want hij is zo engels of nl.
mijn 2g uit de states deed het ook perfect.
De doos is gewoon universeel ;) maar er zit inderdaad een Italiaanse sticker en 'handleiding' maar die zal je niet nodig hebben, telefoon zet zichzelf op Nederlands enige wat je moet doen is APN instellen en spelen maar.

• SaURoN
  • Niet online
CyBeR schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:02:
[...]

Dat is 't ja (welke?). SMSjes deleten moet precies op de goede manier, anders krijg je dat soort effecten. Volgens mij kun je 't fixen door een smsje te ontvangen.
Heb in tussentijd zat smsjes ontvangen. Gedelete met iRealSMS 2.0 laatste versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 01:24

justifire

Shut up and squat !!

Kreeg vandaag een mailtje van Apple, black friday kortingen.
Misschien wel handig als je nog iets zoekt voor je i-Phone :)
http://store.apple.com/nl...ck_friday?cid=CDM-EU-2142

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Punksmurf schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:42:
[...]Ik heb zelf geen dock, maar misschien kan iemand anders zeggen of je hem daarin misschien langer aan kan laten staan? Ik kan me zo voorstellen dat dat een mogelijkheid is.
Nope.. ik heb er een, en een actieve lader in mijn auto, en nee, hij blijft niet langer aan.
Ik heb het opgelost door autolock uit te zetten, en me aan te leren dat als ik hem uit wil hebben, dan zet ik hem wel standby. Deed ik ook al standaard bij mijn HTC. Werkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 23-05 15:59
Weet iemand raad voor het volgende probleem.

In mijn info tab van de iPhone in iTunes kan je selecteren welke agenda je wilt synchroniseren. Nu staat daar een enorme lijst met agenda namen die ik in het verleden heb gebruikt maar nu niet meer actief zijn en dus verwijderd zijn uit iCal. Graag wil ik deze lijst beperken tot de agenda's die ik nu voer in iCal. Hoe verwijder ik de overige zodat er weer een duidelijk overzicht krijg?

Edit/
Opgelost!

- iCal backuppen
- Alle agenda's in iCal verwijderen
- in iSync de synchronisatie geschiedenis verwijderen (In voorkeuren)
- iTunes opstarten, iPhone koppelen en de synchronisatie annuleren op de iPhone
- iCal backup terugzetten
- Op tab INFO in iTunes aanvinken welke agenda's gesynchroniseerd dienen te worden (deze lijst bestaat nu enkel uit de agenda's van iCal)
- Onderaan tab INFO in iTunes bij geavanceerd "Agenda's" aanvinken
- Synchroniseren en klaar! Enkel de agenda's uit iCal zijn zichtbaar/beschikbaar dus geen verwarring meer.

Let wel op dat alle afspraken correct in iCal dienen te staan aangezien de iPhone agenda wordt overschreven.

[ Voor 43% gewijzigd door vacuumcleaner op 28-11-2008 09:34 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand nog een 16 gb 2g kopen?:)

V&A aangeboden: Apple Iphone 2G 16 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:24
Sinds wanneer heeft de camera van iPhone een zoom functie?
Er staat namelijk op de website van t-mobile:
Geïntegreerde GPS antenne en 2.0 megapixel camera met zoom functie
Zie ik iets gigantisch over het hoofd, of is dat inderdaad een foutje op de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenStuff
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-02 11:40
Vandaag Black Friday (1 dag korting) in de online Apple Store. Ik zag deze JVC headset voor de iPhone en vraag me af of er voor dit bedrag betere alternatieven zijn? Wel met ingebouwde microfoon en iPhone control...

Panasonic TX-P55VT60 | Pioneer VSX-828-K | Mede8er MED600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Gisteren vertelde iemand me dat hij het voor elkaar kreeg om 2 alerts in te stellen voor 1 afspraak. Dus bijvoorbeeld 1 alert een dag van te voren, en daarna nog een een kwartier van te voren. Ik krijg het niet voor elkaar, en volgens mij kan het niet. Toch is hij er heilig van overtuigd.
Wie zit er "fout"? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

justifire schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:12:
Kreeg vandaag een mailtje van Apple, black friday kortingen.
Misschien wel handig als je nog iets zoekt voor je i-Phone :)
http://store.apple.com/nl...ck_friday?cid=CDM-EU-2142
behalve de iPod's krijg je als student -in mijn geval- nog altijd net effe meer korting met een surfspot licentie dan deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Jij zit fout ;) Het is heel simpel, je kiest gewoon voor melding zoals je normaal zou doen. Als je die hebt ingesteld, dan komt er daaronder een vakje waar je de tweede melding kunt instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268398

GreenStuff schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:39:
Vandaag Black Friday (1 dag korting) in de online Apple Store. Ik zag deze JVC headset voor de iPhone en vraag me af of er voor dit bedrag betere alternatieven zijn? Wel met ingebouwde microfoon en iPhone control...
Ben ook al een tijdje op zoek naar goede in-ear headphones met ingebouwde mic.
Ben dus benieuwd naar alternatieven (misschien deze JVC?), want die nieuwe Appple head-phone staat al heel lang op 'Binnenkort Verkrijgbaar'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenStuff
Anoniem: 268398 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:14:
[...]

Van de makers van de invisibleShield kreeg ik deze door.
Ziet er m.i. ook super uit... _/-\o_

Bij nader inzien idd een lelijke volume control :z

[ Voor 9% gewijzigd door GreenStuff op 28-11-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Punksmurf schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:42:
Ik heb zelf geen dock, maar misschien kan iemand anders zeggen of je hem daarin misschien langer aan kan laten staan? Ik kan me zo voorstellen dat dat een mogelijkheid is.
Als de iPod-app in de voorgrond staat gaat die bij mij niet op lock als ie aan power hangt. Het scherm wordt wel gedimmed. Ik weet het niet zeker maar dit valt me pas op sinds 2.2, weet niet of het nieuw is.

[ Voor 0% gewijzigd door Zpottr op 28-11-2008 11:28 . Reden: Niet lick maar lock ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GreenStuff schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:20:
[...]

Van de makers van de invisibleShield kreeg ik deze door.
Ziet er m.i. ook super uit... _/-\o_
maar geen mic??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Laatst online: 04-01 14:49
Zo te zien wel, kijk maar bij de zwarte :)
Die volume control is alleen echt onwijs lelijk... Dus dat word een no-go :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Nog een tipje voor de appstore-junkies: Dixons heeft een actie met iTunes gift cards.

Je moet er even naar vragen en wordt aangekeken alsof je van Mars komt maar dan wordt het opgezocht in een ordner en inderdaad: 4 voor de prijs van 3. Dat is dus €60,- store credit voor €45,-.

Die hoofdtelefoonn hierboven zou ik nooit kopen btw., zeker niet voor zo'n bedrag. Ten eerste is een volume control wieltje in het snoer al een slecht idee en de uitvoering met die twee plastic klompjes in het snoer is echt lelijk. Wellicht is de kwaliteit goed hoor maar het ziet er uit als iets dat je bij DX koopt.

[ Voor 37% gewijzigd door Zpottr op 28-11-2008 12:27 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenStuff
Zpottr schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:25:
Nog een tipje voor de appstore-junkies: Dixons heeft een actie met iTunes gift cards.
Even kijken of ik het snap: ik haal voor €80 Gift Cards, betaal hiervoor €60 en kan vervolgens de JVC headphones kopen? Das in totaal €40 korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:45
Okee.... sinds een dag of twee heb ik ook een haarscheurtje ontdekt in mijn iPhone 3G.

Hoe gaat Belcompany/Apple hier mee om tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

GreenStuff schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:54:
[...]

Even kijken of ik het snap: ik haal voor €80 Gift Cards, betaal hiervoor €60 en kan vervolgens de JVC headphones kopen? Das in totaal €40 korting :)
Nee sorry, apps, muziek en films uit de iTunes / App store :) Geen hardware dus (volgens mij).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenStuff
Zpottr schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:24:
[...]

Nee sorry, apps, muziek en films uit de iTunes / App store :) Geen hardware dus (volgens mij).
O ja de App Store inderdaad 8)7
Thanks 4 the tip anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Hoedje schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:11:
Jij zit fout ;) Het is heel simpel, je kiest gewoon voor melding zoals je normaal zou doen. Als je die hebt ingesteld, dan komt er daaronder een vakje waar je de tweede melding kunt instellen.
Hmmm, bij mij zie ik gewoon 2 alerts onder elkaar staan (ook als ze niet ingesteld zijn). Dat is te zeggen, tot ik hem begon te gebruiken met Nuevasync en Google Calendar, want nu kan ik er nog maar 1 instellen. Kan wel zijn dat het dus sinds 2.2 zo is dat je de 2e mogelijkheid pas ziet als je één alert hebt ingesteld. Google zelf ondersteunt meerdere alerts, ik heb me er nog niet in verdiept welke alert Nuevasync synchroniseert.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-05 16:47
Ik zit met het volgend probleem. Ik heb een iphone 3g van t-mobile. Maar wanneer ik mij sim er in doe zegt hij dat ik geen bevoegde simkaart heb.

Wat is er hiervoor gebeurt. Ik had al een iphone 3g alleen deze is kapot gegaan. Dit was een nieuwe iphone met een nieuw i-300 abo. In de tussen tijd heeft de sim in een nokia gezeten. Nu heb ik een anderen iphone van t-mobile alleen nu een 16gig versie, maar deze geeft een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

waarschijnlijk heb je je nieuwe iphone nog niet geactiveerd? (via iTunes)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
SaURoN schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:38:
CyBeR schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:14:
[...]
SaURoN schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:30:
[...]
CyBeR schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:02:
[...]
SaURoN schreef op donderdag 27 november 2008 @ 22:43:
[...]
Heb in tussentijd zat smsjes ontvangen. Gedelete met iRealSMS 2.0 laatste versie
Iemand hier nog een oplossing voor misschien, het blijft er maar staan jammer genoeg :( en kan er ook niet echt wat overvinden op de fora's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 29-05 13:41

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Nu had ik vandaag weer dat mijn home button het niet deed... Ik kon niet meer uit Phone komen, hij ging nog wel naar mijn Favorites als ik dubbel op home klikte, maar terug naar het springboard ging niet. Heb hem uiteindelijk moeten resetten.

En ook heb ik het idee dat de batterij sneller leegraakt door de iPod, kon vandaag nauwelijks 6 uur luisteren, maar misschien dat er een app was blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Laatst online: 02-05 16:47
Pretorian_ schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 23:25:
waarschijnlijk heb je je nieuwe iphone nog niet geactiveerd? (via iTunes)
Dat is nou juist het probleem, want dat ,leukt niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-05 14:33
[...]

Ben dus benieuwd naar alternatieven (misschien deze JVC?), want die nieuwe Appple head-phone staat al heel lang op 'Binnenkort Verkrijgbaar'....
Ook al zou die uitzijn, die is niet geschikt voor de iPhone, de microfoon daarop is alleen voor de iPod's. Helaas :( Want dat leek mij een mooi setje.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
ZpAz schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:45:
[...]

Ook al zou die uitzijn, die is niet geschikt voor de iPhone, de microfoon daarop is alleen voor de iPod's. Helaas :( Want dat leek mij een mooi setje.
Waarschijnlijk zal alleen de volumeregeling niet werken. Maar het is eerst maar eens afwachten of die dingen ooit nog eens uitkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

MOL-20.000 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 11:28:
[...]

Dat is nou juist het probleem, want dat ,leukt niet :X
dan kun je ook niet bellen idd. ff in de t-mobile shop doen?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
[...]

http://nl.europe.creative...ategory=441&product=17989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
En het is tijd voor deeltje 17 alweer: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 17 :Y)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.