[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 87.023 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binos
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07 22:59
Hopelijk het juiste topic:
Ligt dit aan mijn toestel of aan het netwerk?
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/2hs6l9c.jpg
Links mijn toestel.

Als ik met beide toestellen (zwart 16GB en wit 16GB) door het huis loop heb ik ongeveer hetzelfde bereik. Alleen lijkt mijn iphone gevoeliger voor de ontvangst, daar zie ik het bereik veel sneller wisselen tussen vol bereik (zolder en buiten) en nauwelijks tot geen bereik (woonkamer)
edit: beiden draaien laatste update.

Als ik hem laat omruilen dan heb ik natuurlijk ook geen garantie dat ik een krijg die werkt?

[ Voor 3% gewijzigd door Binos op 16-11-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Wellicht een open deur, maar draaien ze beide dezelfde software versie?

/edit
Heb hier trouwens wat raars met ringtones.
Volgens iTunes staan ze wel op mijn telefoon, maar ik zie ze niet bij custom ringtones?
Er zouden er 3 moeten staan, maar ik zie alleen maar 1 tone die ik meteen bij aanschaf er op heb gezet (ja, ook zelf gemaakt).

[ Voor 65% gewijzigd door UltraSub op 15-11-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binos schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 13:37:
Hopelijk het juiste topic:
Ligt dit aan mijn toestel of aan het netwerk?
[afbeelding]
Links mijn toestel.

Als ik met beide toestellen (zwart 16GB en wit 16GB) door het huis loop heb ik ongeveer hetzelfde bereik. Alleen lijkt mijn iphone gevoeliger voor de ontvangst, daar zie ik het bereik veel sneller wisselen tussen vol bereik (zolder en buiten) en nauwelijks tot geen bereik (woonkamer)

Als ik hem laat omruilen dan heb ik natuurlijk ook geen garantie dat ik een krijg die werkt?
herkenbaar: http://nl.youtube.com/watch?v=__WIB_TdYbQ
Edit: deze is ook om te huilen, anyway er is genoeg over dit probleem te vinden. Ik heb zelf het idee dat als er zulke duidelijke verschillen zijn bij 2 identieke iPhone's, bepaalde modellen uit een bepaalde productietijd, minder van kwaliteit zijn. De mijnes springt ook voortdurend tussen 3G, gprs en 'No service' als ik op mijn bank zit surfen zonder wifi. Ik heb het eigenlijk opgegeven om dit verder uit te zoeken.
Ik denk als je de iPhone 'om laat ruilen', je hem gewoon weer terug krijgt (?) Probeer voor de zekerheid eens te restoren en te kijken of dat wat uitmaakt (bij mij niet)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Kan iemand me verklappen hoe ik die mooie 2MP foto's van mijn iPhone op mijn laptop krijg, zodat ik deze wondere kijk op mijn leven kan delen via internet met mijn gabbers en kornuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvmd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
nvanthoff schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 15:45:
Kan iemand me verklappen hoe ik die mooie 2MP foto's van mijn iPhone op mijn laptop krijg, zodat ik deze wondere kijk op mijn leven kan delen via internet met mijn gabbers en kornuiten?
Syncen met iTunes, of gewoon op t pijltje duwen en emailen (als je er maar 1tje wilt delen).

Als je heel tweaker wilt doen SSH je naar je iPhone :P

[ Voor 6% gewijzigd door Dutch_Razor op 15-11-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Als je een PC hebt:

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/34ybsz8.png

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
En als je een Mac hebt: iPhoto of Fotolader. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ferry34 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 01:22:
Ik begin weer terug te verlangen naar een windows mobile fone als dit zo doorgaat. Ook omdat het editten van een reeds geplaatst berichtje niet heel soepel gaat vanwege het ontbreken van een 2de slider en omdat je geen stylus kunt gebruiken, maar alleen je vinger, je de cursur regelmatig verkeerd zet en hij dit niet lekker aangeeft. :(
Met 2 vingers kun je scrollen in textinvoervelden...

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:18:
Ik heb vandaag mijn unlockkaartje ontvangen die ik hier had besteld: http://www.unlocken-iphone.nl/unlock3gsim.htm moet ik nu eerst mijn iphone jailbreaken of activeren voordat ik deze kan gebruiken? Lees allemaal kretne op het forum

Ben niet zo technisch, wie weet het :)
Lezen denk ik...staat op de site die via de link die jij aangeeft is te lezen..
Soms ben ik zo moe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

Behalve met Vista (in iedergeval bij mij en en anderen aldus google) ivm die rare beveliging.
Ik krijg het in iedergeval niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Ferry34 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 01:22:
[...]

Wat mij echter razend maakt is dat, wanneer ik een reactie op een forum aan het typen ben en tijdens die reactie wat precieze info op moet zoeken en dus een nieuwe pagina open, dat ik wanneer ik weer terug ga naar mn reactie op pagina 1 de Iphone deze soms opnieuw laadt en ik mn hele verhaal kwijt ben.

Nadat ik het meeste van mn muziek er overigens heb afgegooid, crashte Safari minder vaak. Nog steeds wel een keer of 5 vandaag en ook weer een keer mn tekst kwijt.
Ik begin weer terug te verlangen naar een windows mobile fone als dit zo doorgaat. Ook omdat het editten van een reeds geplaatst berichtje niet heel soepel gaat vanwege het ontbreken van een 2de slider en omdat je geen stylus kunt gebruiken, maar alleen je vinger, je de cursur regelmatig verkeerd zet en hij dit niet lekker aangeeft. :(
Als je je vinger langer op een stuk tekst houdt ontstaat een vergrootglas, heb je die al eens geprobeerd? Dan is het bijna niet meer mogelijk om de cursor verkeerd te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zpottr schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:38:
[...]

Met 2 vingers kun je scrollen in textinvoervelden...
Dat lukt mij dus niet... Bij het met 2 vingers scrollen in een tekstvak gaat bij mij de hele pagina mee. En dat is als ik zo'n tekstvak 'volgetypt' heb, zodat er dus daadwerkelijk iets te scrollen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

'A toy robot...'

jefjef schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:14:
[...]

Behalve met Vista (in iedergeval bij mij en en anderen aldus google) ivm die rare beveliging.
Ik krijg het in iedergeval niet opgelost.
Bij mij deed hij het gewoon meteen als Apple Iphone device met die foto camera map. Zal wel ergens een of andere rare instelling uit staan of zo. Dat je hem rechten moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 01:03:
Ben aan het shoppen naar een nieuwe mobiel, de iPhone spreekt me wel aan.
Nu was ik op MP.nl wat aan het zoeken naar een nieuwe simlockvrije 16gb Iphone.

Daar varieerden de prijzen van 350€ tot 450€ in mijn omgeving. Allemaal met de reden dat ze een gewonnen of gekregen hadden en hem niet wilden.

Is dit foute bingo? Sjakie sjacheraar?
Losse verkoop van die 16gb toestellen ligt in bekende winkels toch eerder richting 650€!
Ben niet zo thuis in de prijzen...
Zoveel met die reden... lage prijzen... klinkt als nattigheid. Als je echt de proef op de som wil nemen, neem dan voorzorgsmaatregelen. Met iemand samen erheen gaan, eerst eens bekijken, zoiets. Kan overigens ook van de vrachtwagen gevallen zijn natuurlijk, wat je natuurlijk ook niet wilt (al was het maar om de reden dat ze hem echt wel terug kunnen vinden).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferno
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 20:47

ferno

DareFace schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 00:28:
[...]

Mijn zus heeft een 407 en ik een iPhone dus ik zou het kunnen testen. Alleen weer ik niet of ze een ingebouwde bluetooth carkit heeft. Ik zou het wel kunnen testen alleen kan ik niet met zekerheid zeggen wanneer.

PS:
[...]

Niemand antwoord hiervoor?
Hoi,

Thanx, maar is niet meer nodig, een maat van mij heeft van de week een iphone 3G 8GB gekocht en heeft mij even geholpen.
Het werkt dus!
Erg goed zelfs, toen hij wegreed had ik na mer dan 60 meter nog een bluetooth verbinding.

640K Should be enough for everyone! ;) Bill Gates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ferno schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:33:
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar info over het pairen van een Iphone met een bluetooth carkit van de peugeot 407.
Graag zou ik willen weten of iemand dat werkend heeft en of het verder geen gekke problemen oplevert (je leest ook over mensen die wel kunnen pairen maar na het uitzetten van de motor opnieuw moeten pairen etc.).
Meld zich met 407 en ingebouwde bluetooth. Werkt prima. Hij is soms wel wat traager dan met mijn vorige nokia's met het vinden van de 407 "headset", maar meestal binnen 10 seconden na contact maken.

Wat ook netter is de menu structuur van het adresboek. Bij nokia's is dat 1 grote lijst. Bij de iPhone is dat contact en dan (bij meerdere nummers) een lijst met type nummers (thuis/werk/mobiel/etc.)

Dus geen noodzaak van opnieuw pairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferno
  • Laatst online: 16-08 20:47

ferno

Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 22:49:
[...]

Meld zich met 407 en ingebouwde bluetooth. Werkt prima. Hij is soms wel wat traager dan met mijn vorige nokia's met het vinden van de 407 "headset", maar meestal binnen 10 seconden na contact maken.

Wat ook netter is de menu structuur van het adresboek. Bij nokia's is dat 1 grote lijst. Bij de iPhone is dat contact en dan (bij meerdere nummers) een lijst met type nummers (thuis/werk/mobiel/etc.)

Dus geen noodzaak van opnieuw pairen.
Hey thanx voor je reaktie!
Ik had het zelf ook al ondervonden, zie mijn post hierboven.

Ik vond hem zelfs sneller pairen dan mijn huidige HTC.

640K Should be enough for everyone! ;) Bill Gates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 00:34
Dutch_Razor schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:19:
[...]

Als je je vinger langer op een stuk tekst houdt ontstaat een vergrootglas, heb je die al eens geprobeerd? Dan is het bijna niet meer mogelijk om de cursor verkeerd te plaatsen.
Ik was in de eerste 2 dagen dat ik m'n iPhone had ook al aan het vloeken. Toen ik teksten wilde veranderen wilde de cursor maar niet op de plek komen waar ik met m'n vinger tikte. Ik vond het al raar dat Apple daar niet aan gedacht had. Ik kwam er per ongeluk achter dat wanneer je langer je vinger op een tekstveld houdt er een vergrootglas tevoorschijn komt waar je uiterst precies je cursor kan plaatsen. Wederom hulde Apple _/-\o_ . Super uitgedacht, en in de praktijk werkt het ook prima :*)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
Ik heb eergister de iGlove Liner binnengehad van Marmot. Man wat een fijne, warme, strak ontworpen handschoentjes. En ze werken perfect met de iPhone, iPod clickwheels en trackpad op de MB's en MBP's.

Afbeeldingslocatie: http://www.redferret.net/Images/marmotiglove_small.jpg

Een echte aanrader voor de winter.

Je hebt ze ook als stevigere handschoenen.

[ Voor 40% gewijzigd door musiqman op 16-11-2008 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF
  • Laatst online: 11-09 06:30

FFF

Weet iemand toevallig of het mogelijk is agenda punten te synchroniseren met Windows agenda?

Ik heb een Iphone 3G 8 GB.
De nieuwste Itunes en software versie 2.1 op de iphone.

Als besturingssyteem gebruik ik windows vista 64 bit.

In de (basis) outlook zie ik geen agenda, wel heb ik windows agenda.

Graag zou ik hiermee mijn agenda synchroniseren.

Als ik echter in Itunes kijk (iphone - > info) staat er "er is geen ondersteunend agendaprogramma gevonden"..

Weet iemand of dit mogelijk is en hoe dit in te stellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeidag beste forum leden,

Ik ben opzoek naar een nieuwe phone, ik wou eerst Nokia N85 kopen maar heb negatieve dingen erover gehoord . Toen had ik interrese in HTC Touch HD maar deze mobiel draait op Windows Mobile, en ik denk dat ik zo'n OS niet nodig heb.

mijn vragen over iphone 3G:
- Wat vinden jullie van video en audio kwaliteit ?
- Als ik abbonemnt neem, kan ik buitenland ook op internet ? of moet ik daarvoor extra bedrag betalen ? (dit vraag gaat wel over providers oftopic , sorry ): .

Alvast hartelijk bedankt voor uw antwoorden, met vriendelijke groeten.

Ali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:27
FFF schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:30:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is agenda punten te synchroniseren met Windows agenda?

Ik heb een Iphone 3G 8 GB.
De nieuwste Itunes en software versie 2.1 op de iphone.

Als besturingssyteem gebruik ik windows vista 64 bit.

In de (basis) outlook zie ik geen agenda, wel heb ik windows agenda.

Graag zou ik hiermee mijn agenda synchroniseren.

[...]

Weet iemand of dit mogelijk is en hoe dit in te stellen is?
Agenda's worden in Windows alleen met Outlook gesynct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF

FFF

rclahsen schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:02:
[...]

Agenda's worden in Windows alleen met Outlook gesynct.
Gekke vraag misschien, maar weet je hoe ik een agenda in Outlook kan krijgen? of moet ik dan microsoft outlook kopen?

Hmmz, ik zie dat mijn mail ook geen outlook express meer heet maar microsoft windows mail...

[ Voor 13% gewijzigd door FFF op 16-11-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 13:39:
Toen had ik interrese in HTC Touch HD maar deze mobiel draait op Windows Mobile, en ik denk dat ik zo'n OS niet nodig heb.
Vreemde zin, de iPhone draait net zo goed op een OS dat echt niet onderdoet voor Win Mobile :)
mijn vragen over iphone 3G:
- Wat vinden jullie van video en audio kwaliteit ?
Met andere hoofdtelefoon: Prima. Met bijgeleverde hoofdtelefoon: Behoorlijk goed imho (de oortjes zijn lang niet zo slecht als vaak geroepen wordt). Video is gewoon goed, je zult vaak wel moeten omzetten naar een ander bestandsformaat.
- Als ik abonnent neem, kan ik in het buitenland ook op internet ? of moet ik daarvoor extra bedrag betalen ? (dit vraag gaat wel over providers oftopic , sorry ): .
Kan, maar kost je (veel) extra geld als je het mobiele netwerk gebruikt. Als je dit veel gaat gebruiken zou je kunnen kijken of een simlockvrije iPhone plus lokale SIM niet een beter idee is. WiFi in internetcafes/ Starbucks etc. gaat gewoon tegen de geldende tarieven natuurlijk.
Oh en groeten hoeft hier niet :)
FFF schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:03:
[...]

Gekke vraag misschien, maar weet je hoe ik een agenda in Outlook kan krijgen? of moet ik dan microsoft outlook kopen?

Hmmz, ik zie dat mijn mail ook geen outlook express meer heet maar microsoft windows mail...
Yep, je moet óf Outlook kopen, óf een Mac ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Zpottr op 16-11-2008 15:00 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Zpotrr - Bedankt voor uw antwoorden.

HTC Touch, Blackberry Storm en Iphone, het wordt 1van deze toestellen. En ik denk toch dat Iphone op nummer 1staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 16:35:
@Zpotrr - Bedankt voor uw antwoorden.

HTC Touch, Blackberry Storm en Iphone, het wordt 1van deze toestellen. En ik denk toch dat Iphone op nummer 1staat.
Mooie toestellen allemaal. Als internet in het buitenland belangrijk voor je is zou ik de Storm in ieder geval laten vallen wegens geen WiFi.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op zondag 16 november 2008 @ 17:20:
[...]

Mooie toestellen allemaal. Als internet in het buitenland belangrijk voor je is zou ik de Storm in ieder geval laten vallen wegens geen WiFi.
Nou, als ik naar Frankrijk,Belgie en Duitsland ga hoef ik geen internet (blijf toch maar 1dag). Als ik zomer's naar Turkije ga, kan ik beter naar internetcafe gaan. 1uur internet kost daar minder dan 1euro. En zoals u zegt; storm heeft geen wifi dus dat valt weg. Omdat mijn vader eigen groothandel winkel heeft kan ik tenminste zakelijk abbo nemen van t-provider :) .

-geen aansluitkosten
-Mobiel internet Inclusief (2048/384 Kbps) (is dit oke ? )
-Belminuten 150 (genoeg voor mij)
-SMS 150 (genoeg voor mij)
-Maandelijkse kosten € 25,17 + 67,18 toestel.
-2jaar contract, niet zo erg he :)

Als alles goed gaat ben ik binnen 2weken eigenaar van Appla iphone 3G 8GB O-) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:57

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Hier een eigenaar van een nieuwe iPhone 3G (i.c.m. het tweejarige i-150 abo van t-mobile). Ik was al in het bezit van een iPod touch, dus ik ben grotendeels als bekend met het apparaat. Het werkt prima, alleen de 3G heb ik nog niet kunnen testen (i.v.m. nummerbehoud duurt het nog even voor mijn abo geactiveerd is).

Ik heb echter wel al één vraagje: Zo af en toe staat er linksbovenin (rechts van mijn provider, "T-Mobile NL") een blauw stipje (of wit, op het homescherm). Ik snap niet waar dat voor staat. Ik krijg het niet als ik op een WiFi-netwerk zit, dus ik gok dat het iets te maken heeft met internet. Betekend het toevallig dat er GPRS beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Laatst online: 14-09 00:34
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 17:45:
[...]

Nou, als ik naar Frankrijk,Belgie en Duitsland ga hoef ik geen internet (blijf toch maar 1dag). Als ik zomer's naar Turkije ga, kan ik beter naar internetcafe gaan. 1uur internet kost daar minder dan 1euro. En zoals u zegt; storm heeft geen wifi dus dat valt weg. Omdat mijn vader eigen groothandel winkel heeft kan ik tenminste zakelijk abbo nemen van t-provider :) .

-geen aansluitkosten
-Mobiel internet Inclusief (2048/384 Kbps) (is dit oke ? )
-Belminuten 150 (genoeg voor mij)
-SMS 150 (genoeg voor mij)
-Maandelijkse kosten € 25,17 + 67,18 toestel.
-2jaar contract, niet zo erg he :)

Als alles goed gaat ben ik binnen 2weken eigenaar van Appla iphone 3G 8GB O-) :9~
Dat is precies hetzelfde als het consumenten abbo, alleen zijn nu de prijzen ex btw opgegeven. en tenzij je de belasting gaat naaien door jouw telefoon van je vaders belasting af te trekken kun je dus net zo goed gewoon in de tmobile winkel een consumenten abbo afsluiten.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, bedankt + Mijn vader gaat iphone ook gebruiken (navigatie, ik las nog gister dat tom tom7 wel op iphone werkt. Nou 4euro meer vind ik geen probleem. toch bedankt voor uw reactie ;) .

ciao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
TomTom is er (nog) niet voor de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op zondag 16 november 2008 @ 18:42:
TomTom is er (nog) niet voor de iPhone.
maar paar dagen geleden las ik dat tom tom 7 wel op de iphone werkt ? wel of niet waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Laatst online: 14-09 00:34
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 18:58:
[...]

maar paar dagen geleden las ik dat tom tom 7 wel op de iphone werkt ? wel of niet waar ?
Er zijn allerlij geruchten omtrend de status van tomtom op de iphone maar helaas (behalve volgens geruchten wat mensen bij tomtom zelf) heeft niemand iets werkends. :(

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tijdje terug postte ik de vraag of de prijzen 350-400€ voor een nieuwe 16gb wel normaal waren, ik heb op twee marktplaats advertenties gereageerd van verschillende verkopers (noord nederland.)

Beide verkopers waren het eens met mijn eindbod, nu wilde ik overgaan tot de verkoop en nu opeens reageren ze niet meer op mails... :? Terwijl ze ook nog geen geld hebben ofzo.

Hoe zijn de ervaringen van jullie met aanbieders van iPhones op Marktplaats?
(Opvallend detail, de beschermfolie zat bij 1 van de twee afwijkend van wat ik op unboxing videos heb gezien. Meestal hangt de 'aftrekstrip'/overlapping van de beschermfolie aan de onderkant, bij het aangeboden toestel zit die strip aan de zijkant !)

Ik had graag gelinked maar de advertentie maar die is verwijdert nadat we het eens waren over de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik kan niet kiezen, iphone of htc touch hd. Maar ik hoop dat er tomtom software uitkomt voor iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verdomme, sync ik vandaag een ringtone er bij, wop, weg al mijn muziek.
Ik word toch wel zo schijtziek van het feit dat iTunes meent dat als ik mijn muziek handmatig wil beheren, dat hij dat wel eens aan en uit kan togglen. Geen idee waarom ze dit bedacht hebben, maar het is knap kut als je weer je hele telefoon kunt gaan synchen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
hmm ik kan niet kiezen, iphone of htc touch hd. Maar ik hoop dat er tomtom software uitkomt voor iphone.
ik heb ze allebei in mn handen (H) ik moet zeggen dat de HD een stuk beter reageerd dan de touch die ik gewend was. maar.. de iphone reageert nog steeds veel beter! is niet te evenaren. dan erbij dat je met de HD toch weer in een windows mobile zit (leuk tot aan de htc shell). ik zou voor de iphone gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 23:26:
hoorde van een kennis ook dat hij ging onderhandelen met een iPhone verkoper, maar uit alles bleek dat het zaakje stonk. Hij vroeg bijvoorbeeld -als test- of de verkoper extra batterijen had en of die gemakkelijk te wisselen waren, antwoord: geen enkel probleem.
Ik zou zo'n ding nooit via Marktplaats kopen of ik moest hem zien werken met eigen sim-kaart erin, bij diegene thuis herstellen en activeren via iTunes, dan pas was ik overtuigd (misschien) Je hebt geen enkele garantie en moet wel 1,2 jaar met toestel doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
ik koop wel vaker wat via marktplaats (ook telefoons). mijn advies: alleen kopen als je het toestel werkend kunt zien (en zorg dat je van te voren goed weet hoe de telefoon hoort te reageren). op laten sturen doe ik nooit, veel te veel risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Patriot schreef op zondag 16 november 2008 @ 17:50:
Ik heb echter wel al één vraagje: Zo af en toe staat er linksbovenin (rechts van mijn provider, "T-Mobile NL") een blauw stipje (of wit, op het homescherm). Ik snap niet waar dat voor staat. Ik krijg het niet als ik op een WiFi-netwerk zit, dus ik gok dat het iets te maken heeft met internet. Betekend het toevallig dat er GPRS beschikbaar is?
In de nieuwe firmware betekent het rondje een beschikbare Edge verbinding: open geen data verkeer, gesloten/blauw wel data over en weer. Er zijn mogelijkheden om dit weer terug te zetten (zie o.a. het jailbreak topic) naar de "E" die m.i. voor mij beter weergeeft wat bedoelt wordt (kwestie van wennen).
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 16:35:
Ik heb voordat ik mijn iPhone kocht een HTC Touch Cruise met WM gehad.
Ik moet zeggen qua bediening en gemak bevalt me de iPhone 100% beter, ondanks verwoede pogingen
met van HTC om met de Touch Flo applicatie om dit te evenaren.
Vwb de navigatie en de hoeveelheid andere applicaties is voor WM meer te krijgen (maar WM is langer op de markt en je ziet dit voordeel langzaam verdwijnen)

Maar zoals alles is dit een kwestie van smaak...

[ Voor 31% gewijzigd door HeyDude op 17-11-2008 10:41 ]

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met zo'n 'shield' wat je op je iPhone plakt? Zoals deze: http://www.ilounge.com/in...ction-pack-for-iphone-3g/
Ik denk dat ik er zoiets op ga zetten. Moet toch 2 jaar met het toestel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude

HeyDude

Blijven lachen!

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:48:
Heeft iemand hier ervaring met zo'n 'shield' wat je op je iPhone plakt? Zoals deze: http://www.ilounge.com/in...ction-pack-for-iphone-3g/
In het Invisible shield topictopic staan kortingscodes / foto's en ervaringen. Wellicht dat je dat alvast op weg helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
jeroentje schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:23:
[...]

ik koop wel vaker wat via marktplaats (ook telefoons). mijn advies: alleen kopen als je het toestel werkend kunt zien (en zorg dat je van te voren goed weet hoe de telefoon hoort te reageren). op laten sturen doe ik nooit, veel te veel risico.
Ik heb de mijne ook via MP. De vrouw van de verkoper was amerikaans en zo kwam hij an de 1gen's met garantie en een goede support van de beste man. Wel opgehaald, maar het was de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:41

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb de invisible shield besteld, maar volgens mij moet het van de maan afkomen, zolang duurt de shipment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
Yzord schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:15:
Ik heb de invisible shield besteld, maar volgens mij moet het van de maan afkomen, zolang duurt de shipment :(
Heb ik ook gehad, per mail klacht aangegeven en toen hebben ze een nieuwe opgestuurd (gratis). Die andere is nooit aangekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:48:
ikke. Inmiddels heb ik het enige hoekje dat ik geplakt had ook eraf geknipt, was half los geraakt. De grote plakkaten lijken het toch wel minimaal een jaartje te gaan houden, mooi of niet: beschermen doet het zeker. Superfolie.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, wel duur vind ik overigens voor wat folie. Maar goed je moet er wat voor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 01:03:
Ben aan het shoppen naar een nieuwe mobiel, de iPhone spreekt me wel aan.
Nu was ik op MP.nl wat aan het zoeken naar een nieuwe simlockvrije 16gb Iphone.

Daar varieerden de prijzen van 350€ tot 450€ in mijn omgeving. Allemaal met de reden dat ze een gewonnen of gekregen hadden en hem niet wilden.

Is dit foute bingo? Sjakie sjacheraar?
Losse verkoop van die 16gb toestellen ligt in bekende winkels toch eerder richting 650€!
Ben niet zo thuis in de prijzen...
Via marktplaats ben ik een hoop shit tegengekomen (amerikanen, italianen en gewoon neerlandse sjaggeraars), uiteindelijk kwam ik bij een zaakje in Den Haag (www.topgsmshop.nl) terecht en daar heb ik een z.g.a.n. 1gb iPhone gekocht voor 450 euro. Ik heb hem nu een week en hij werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
themonsman schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 18:46:
Ik heb het volgende een paar keer gehad: ik heb een aantal gratis apps geinstalleerd (stuk of 5) en na een onbepaalde tijd werken ze ineens niet meer. Het programma start dan op, is 2 seconden in beeld en wordt stuk afgesloten. Ik verwijder de apps en zet ze daarna er weer op. En na een tijd heb ik hetzelfde probleem.
Iemand een oplossing?
Niemand met hetzelfde probleem?
(hij werkt nu wel een aantal dagen goed moet ik zeggen)

[ Voor 6% gewijzigd door BadWampa op 17-11-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb vorige week las gehad van wat lijkt op stof onder het glas van mijn iPhone. Heb hem nu door T-Mob op laten halen voor reparatie. Hoop dat ik snel een gefixte iPhone terug krijg. Iemand hier die dit ook heeft gehad?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

themonsman schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:16:
[...]

Via marktplaats ben ik een hoop shit tegengekomen (amerikanen, italianen en gewoon neerlandse sjaggeraars), uiteindelijk kwam ik bij een zaakje in Den Haag (www.topgsmshop.nl) terecht en daar heb ik een z.g.a.n. 1gb iPhone gekocht voor 450 euro. Ik heb hem nu een week en hij werkt perfect.
1gb? wtf?

[ Voor 95% gewijzigd door kenneth op 17-11-2008 12:23 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
Deddiekoel schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:22:
Ik heb vorige week las gehad van wat lijkt op stof onder het glas van mijn iPhone. Heb hem nu door T-Mob op laten halen voor reparatie. Hoop dat ik snel een gefixte iPhone terug krijg. Iemand hier die dit ook heeft gehad?
laat ff weten hoe het gegaan is, heb hier namelijk ook last van, het is nog niet zo erg dat ik hem weg wil sturen. maar voor de garantie voorbij is moet dat wel ff gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Dat moest dus 16 zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Misschien wel handig voor in de startpost, een handleiding om nuevasync in te stellen op je iPhone:
http://www.ianfernando.co...-calendar-with-iphone-3g/

Het synchroniseren van Google Calendar met je iPhone.
Ik gebruikte Google Calendar niet, maar nu ik mijn iPhone heb vind ik het erg relaxed om mijn afspraken via gCalendar in te voeren. Ze verschijnen automatisch op mijn iPhone en vice versa. Echt een aanrader.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themonsman schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:16:
[...]

Via marktplaats ben ik een hoop shit tegengekomen (amerikanen, italianen en gewoon neerlandse sjaggeraars), uiteindelijk kwam ik bij een zaakje in Den Haag (www.topgsmshop.nl) terecht en daar heb ik een z.g.a.n. 16gb iPhone gekocht voor 450 euro. Ik heb hem nu een week en hij werkt perfect.
Ja oké maar het is dan waarschijnlijk niet zo dat ze bij deze zaak standaard een voorraad 16gb's hebben liggen voor die prijs? Bovendien zo heb ik op het moment geen tijd om af te reizen naar Den Haag en zocht iets in het noorden. Misschien even wachten, ik heb geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:50:
[...]

Ja oké maar het is dan waarschijnlijk niet zo dat ze bij deze zaak standaard een voorraad 16gb's hebben liggen voor die prijs? Bovendien zo heb ik op het moment geen tijd om af te reizen naar Den Haag en zocht iets in het noorden. Misschien even wachten, ik heb geen haast.
Nee das waar, maar iemand anders van dit forum had er heen gebeld en toen hadden ze er weer 2 liggen. Maar als je in 't Noorden woont dan is de afstand inderdaad erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:57

Maverick2001

Never look back

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:50:
[...]

Berichtje staat ook in het importeren topic. Ik heb een simlock-vrije (16GB wit) van een Belgische particulier gekocht. Wel voor 615 euro maar de iPhone was nog nieuw in verpakking inclusief aankoopbon en garantiebewijs. Hij heeft er nog 1 liggen dus mocht je interesse hebben dan kan ik je altijd met m in contact brengen. Heb wel een gok genomen om het bedrag vooruit te betalen via PayPal maar ik had al zijn gegevens (huis en werk) dus durfde het wel aan. Vanmorgen netjes via DPD ontvangen en zit er nu de hele dag al heerlijk mee te stoeien.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 23:26:
Een tijdje terug postte ik de vraag of de prijzen 350-400€ voor een nieuwe 16gb wel normaal waren, ik heb op twee marktplaats advertenties gereageerd van verschillende verkopers (noord nederland.)

Beide verkopers waren het eens met mijn eindbod, nu wilde ik overgaan tot de verkoop en nu opeens reageren ze niet meer op mails... :? Terwijl ze ook nog geen geld hebben ofzo.

(Opvallend detail, de beschermfolie zat bij 1 van de twee afwijkend van wat ik op unboxing videos heb gezien. Meestal hangt de 'aftrekstrip'/overlapping van de beschermfolie aan de onderkant, bij het aangeboden toestel zit die strip aan de zijkant !)

Ik had graag gelinked maar de advertentie maar die is verwijdert nadat we het eens waren over de prijs.
Ik heb toendertijd 2 maal een kapotte iPhone gekocht , de eerste voor 200 euro de tweede voor 150, die eerste heb ik werkend gezien, en t verhaal klopte ook volledig.

Die tweede was wat minder aangezien ie kapot was door waterschade en niet het bekende deadstrip probleem, nieuw scherm ingezet en hij functioneerd wel weer volledig, enige jammere is dat de geadverteerde USB power adapter er niet bijzat maar dat zijn kleine dingen.

Mijn ervaring is dat je soms enorm geluk hebt, soms precies krijgt waar je voor betaald en soms keihard wordt opgelicht, t ligt er maar net aan wat je treft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF

FFF

Weet iemand of het mogelijk is POP3 e-mail automatisch op te halen?

Ik heb POP3 van telfort op mijn Iphone 3G software versie 2.1.

Graag zou ik willen dat die e-mail automatisch opgehaald wordt (bijvoorbeeld elke 15 min).

Is dit in te stellen of is daar een app voor? of kan dit alleen met push mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

FFF schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:22:
Weet iemand of het mogelijk is POP3 e-mail automatisch op te halen?

Ik heb POP3 van telfort op mijn Iphone 3G software versie 2.1.

Graag zou ik willen dat die e-mail automatisch opgehaald wordt (bijvoorbeeld elke 15 min).

Is dit in te stellen of is daar een app voor? of kan dit alleen met push mail?
Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt. Elke 15 minuten kan je instellen in je email voorkeuren! Push mail is niet voor een POP3 account, dan zal je van bijvoorbeeld mobileMe gebruik moeten maken. Gewoon even bij je instellingen van je email kijken en daar kan je het instellen op elke 15 minuten.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF

FFF

Maverick2001 schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:24:
[...]

Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt. Elke 15 minuten kan je instellen in je email voorkeuren! Push mail is niet voor een POP3 account, dan zal je van bijvoorbeeld mobileMe gebruik moeten maken. Gewoon even bij je instellingen van je email kijken en daar kan je het instellen op elke 15 minuten.
Hoi bedankt, ik zat bij instellingen te zoeken en bij de mail, maar het stond onde rhet kopje nieuwe gegevens ;)

Ik weet trouwens wat push mail is, dat komt er zakelijk op, wil alleen bij mijn prive account ook dat hij de mail automatisch ophaald zoals ik dat eerder op een htc ook kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

The iPhone 3G unlock is here, 99% sure:

eerste software-unlock voor iPhone 3G

Verschillende reacties wijzen erop dat hij weldegelijk werkt. Handleiding is tot nu toe alleen in het spaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gelukt om mijn Iphone 3G te unlocken met de UNLOCKSIM.
Had mijn Iphone nog niet geactiveerd vandaar dat ik er niets van snapte en hij hetniet deed.
Nu heb ik Kpn met internet en 3G Jippie!
Hier had ik het besteld http://www.unlocken-iphone.nl/unlock3gsim.htm

Lijkt mij toch iets veiliger dan die software update die ik nu lees, zeker voor mij als a-technisch persoon ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:06:
Had mijn Iphone nog niet geactiveerd vandaar dat ik er niets van snapte en hij hetniet deed.

Lijkt mij toch iets veiliger dan die software update die ik nu lees, zeker voor mij als a-technisch persoon ;-)
Even een vraagje, hoe lang moest je op de levering wachten?
ik heb er daar namelijk ook één besteld, maar nog niet ontvangen.

Inmiddels heb ik voor mijn iPhone 3G ook een switch-easy case binnen. Prima ding, sluit goed aan en is lekker stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:06:

Die instructie video :'( :'( Die gast zit ff hardop kauwgom te vreten terwijl hij uitlegt laat zien hoe je hem unlocked _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:51

Maxow

Hidden Sound System

Sterker nog, hij legt niet eens uit hoe je hem unlockt :p

@barttje, werkt je GPS ook? Ik heb namelijk zo'n Yes-Sim unit waarbij alles werkt, maar GPS, ho maar.

[ Voor 47% gewijzigd door Maxow op 17-11-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:35:
[...]

Die instructie video :'( :'( Die gast zit ff hardop kauwgom te vreten terwijl hij uitlegt laat zien hoe je hem unlocked _/-\o_ :D
En de hele site vol taalfouten. Wat een totaal onprofessionele uitstraling. De telefoonbusiness trekt echt paupers aan _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Laatst online: 27-03-2024
Jongens, ik zit met een paar vragen. Ik heb hier een Italiaanse simlock vrije Iphone 16GB en daar heb ik dus mijn telfort simkaart in. Werkt allemaal echt super en ben er onwijs tevreden mee. Het instellen van mijn voicemail wil alleen niet echt lukken. Kreeg vandaag van die smsjes dat ik dus berichten heb op mijn voicemail en als ik dan op call druk bij dat smsje gaat hij een of ander gek nummer bellen en niet 1233 (voicemail nummer van telfort). Waar kan ik instellen dat hij dat wel belt?
Want ook als ik naar de telefoon app ga en dan op het icoontje voicemail (uiterst rechts) druk, gebeurt er helaas niks. Waar kan ik die instellingen aanpassen?
Volgende vraag is hoe het precies zit met visual voicemail? Ondersteunt telfort dat en kost dat exta geld?
Alvast bedankt.

EDIT: En ohja, kunnen jullie me ook vertellen hoe je de weergave van nummers verandert zodat het op de Nederlandse manier ipv de Amerikaanse manier wordt weergegeven?

Alvast bedankt.

Bart

[ Voor 10% gewijzigd door bart1074 op 17-11-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik weer. Elke appilicatie sluit nu om de havenklap. Ik heel veel gezocht op internet, al een reset gedaan, harde reset en als laatste bij algemeen wis alle instellingen, maar het probleem blijft. Nu blijkt mijn homebutton ook als een soort "touchscreen" te werken. Ik hoef het nu niet meer in te drukken, maar alleen aan te raken en dan gaat hij al terug naar het home scherm. Iemand anders dit al eerder meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude

HeyDude

Blijven lachen!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 07:16:
Nu blijkt mijn homebutton ook als een soort "touchscreen" te werken. Ik hoef het nu niet meer in te drukken, maar alleen aan te raken en dan gaat hij al terug naar het home scherm. Iemand anders dit al eerder meegemaakt?
Of het is een hidden feature die ik nog niet kende.
Of een defect (knopje wat half ingedrukt is en blijft)

Ik hoop voor je het eerste en zo ja hoe heb je het voor elkaar gekregen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeyDude schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 07:42:
[...]

Of het is een hidden feature die ik nog niet kende.
Of een defect (knopje wat half ingedrukt is en blijft)

Ik hoop voor je het eerste en zo ja hoe heb je het voor elkaar gekregen :?
Ik heb een siliconcase om mijn Iphone, misschien dat ik hierdoor harder moet drukken. Maar mijn vrouw heeft dezelfde en die heeft het niet. Nu speelt ze er minder mee dan ik, maar goed. Morgen maar eerst naar Tmobile. Of het een verborgen feature is lijkt me niet, het is niet echt praktisch, als je er een hoesje om heen hebt, waardoor elke applicatie plotseling sluit. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murderer schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:56:
Jongens, ik zit met een paar vragen. Ik heb hier een Italiaanse simlock vrije Iphone 16GB en daar heb ik dus mijn telfort simkaart in. Werkt allemaal echt super en ben er onwijs tevreden mee. Het instellen van mijn voicemail wil alleen niet echt lukken. Kreeg vandaag van die smsjes dat ik dus berichten heb op mijn voicemail en als ik dan op call druk bij dat smsje gaat hij een of ander gek nummer bellen en niet 1233 (voicemail nummer van telfort). Waar kan ik instellen dat hij dat wel belt?
Want ook als ik naar de telefoon app ga en dan op het icoontje voicemail (uiterst rechts) druk, gebeurt er helaas niks. Waar kan ik die instellingen aanpassen?
http://www.haklabs.com/2007/iphone-voicemail-button-fix/
[b][message=31066617,noline]Volgende vraag is hoe het precies zit met visual voicemail? Ondersteunt telfort dat en kost dat exta geld?
Alvast bedankt.
Alleen T-Mobile heeft in Nederland visual voicemail, de andere providers schijnen er wel mee bezig te zijn maar bieden het nog niet aan. Op persoonlijke noot vind ik het ook niet zo spannend, het overzicht van je voicemails zien en in willekeurige volgorde kunnen afluisteren. Ik had gehoopt dat het zou betekenen dat de ingesproken berichten in sms vorm op mijn iPhone zouden belanden. Maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Laatst online: 27-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 08:10:
[...]

http://www.haklabs.com/2007/iphone-voicemail-button-fix/

[...]

Alleen T-Mobile heeft in Nederland visual voicemail, de andere providers schijnen er wel mee bezig te zijn maar bieden het nog niet aan. Op persoonlijke noot vind ik het ook niet zo spannend, het overzicht van je voicemails zien en in willekeurige volgorde kunnen afluisteren. Ik had gehoopt dat het zou betekenen dat de ingesproken berichten in sms vorm op mijn iPhone zouden belanden. Maar helaas...
Super bedankt voor de hulp! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 08:10:
Op persoonlijke noot vind ik het ook niet zo spannend, het overzicht van je voicemails zien en in willekeurige volgorde kunnen afluisteren. Ik had gehoopt dat het zou betekenen dat de ingesproken berichten in sms vorm op mijn iPhone zouden belanden. Maar helaas...
Ik vind het toch absoluut een grote meerwaarde bieden!
Ik luister regelmatig een paar keer naar een voicemail nu. Ook het vooruit en achteruit kunnen "spoelen" biedt zeker meerwaarde. Ook als je een aantal voicemails hebt bewaard, is het fijn als je even snel een enkele voicemail wil luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:31

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik krijg morgen een iPhone 8gb voor 500 euro (met bon) in verpakking zonder simlock :D Ben benieuwd en zal dit topic nog eens goed doorlezen!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AI0003
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-04-2023
ik heb hier een Yessim liggen, die goed werkt met mijn Iphone 3g 16gb. Hij zou ook werken voor mijn Nokia 6500 classic, dat doet hij dus niet !! Alles werkt inc gps behalve de Airplane mode en dat vind ik wel jammer. Verder net Cydia geinstalleerd om direct apps te installeren. Werkt perfect.

Ik gebruik Telfort op KPN netwerk, moet zeggen dat ik de ontvangst iv met K800i niet zo goed vind. Soms in hotels heb ik geen ontvangst, zijn er meer met dit probleem ?

Ik heb dus ik 1 yessim over..... ;)

edit: typo

Imac, PS3, HP Pavillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Voor alle mensen die een iPhone hebben via dat supersim abbonnement of via zorgeloos internet blox:
http://www.iphoneclub.nl/...l-internet-naar-256-kbps/

De snelheid is VERLAAGT van 3600 naar 256 kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
Lt. Marx schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:23:
Voor alle mensen die een iPhone hebben via dat supersim abbonnement of via zorgeloos internet blox:
http://www.iphoneclub.nl/...l-internet-naar-256-kbps/

De snelheid is VERLAAGT van 3600 naar 256 kbps.
Euh, jah als je ook ff verder leest dan je neus lang is is dat ALLEEN voor nieuwe abbo's en mensen die gaan verlengen vanaf vandaag.

Overigens hanteert Vodafone nog wel een 3,6Mbps verbinding voor laptops.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Grrr... Ben ik vandaag de enige met een bagger verbinding? Op mn werk normaal nooit problemen met een wegvallende 3G verbinding.

Vandaag om de haverklap :'( (dan ook zelfs geen GPRS meer :| )

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
MetaFrame schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:18:
Grrr... Ben ik vandaag de enige met een bagger verbinding? Op mn werk normaal nooit problemen met een wegvallende 3G verbinding.

Locatie? Hier nergens last van (Hoevelaken, Amersfoort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

MetaFrame schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:18:

Hier in Den Haag ook geen problemen. Misschien even rebooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SpoekGTi schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:13:
[...]

Euh, jah als je ook ff verder leest dan je neus lang is is dat ALLEEN voor nieuwe abbo's en mensen die gaan verlengen vanaf vandaag.

Overigens hanteert Vodafone nog wel een 3,6Mbps verbinding voor laptops.
Die Blox sluit je toch af per maand of niet?Dus als je de volgende maand weer een Blox koopt is dan de nieuwe of oude snelheid van toepassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Cloudje schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:49:
[...]

Hier in Den Haag ook geen problemen. Misschien even rebooten?
Reboot gedaan, lijkt wat stabieler nu :)

Locatie Hengelo OV trouwens

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Misschien is deze vraag al een keer gesteld, maar ik heb er naar gezocht in de diverse Iphone topics en er helaas nog geen antwoord op kunnen vinden. Ik heb een duo simkaart bij T-Mobile aangevraagd. Eén simkaart in mijn Iphone, de andere in mijn autotelefoon.

Nu zou ik toch wel heel erg graag willen dat de contacten van mijn Iphone naar de autotelefoon worden gekopieerd. Alleen, ik kan nergens de optie vinden hoe dat in zijn werk gaat. Is er een standaard functie in de telefoon te vinden die dit doet? Of moet ik een speciale applicatie downloaden waarmee dit mogelijk is? Als dat laatste het geval is, is er dan een applicatie die ik kan gebruiken zonder dat ik mijn telefoon hoef te jailbreaken?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem maandag ochtend bestelt en twee uur later al telefoon van de sales afdeling (Waarschijnlijk omdat het om een zakelijk abbo gaat voor mijn bedrijf). Alles telefonisch in orde gemaakt en morgen wordt het pakket afgeleverd. Ik kan niet wachten op de iPhone 3G.

Is er iemand die nog echt leuke tips en truuks heeft om mijn iPhone 3G uniek te maken, ik zat te denken aan de cover van hout te maken, enz enz.. of is dat echt zonde om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nou, uniek maken vind ik niet eens zo'n gek idee. Normaal heb ik daar een hekel aan overigens.
Maar ik was afgelopen vrijdag nog eens een keer op stap, en damn, iedereen loopt met zo'n ding te flashen. Is echt de nieuwe Nokia 6310 aan het worden volgens mij :(

Afbeeldingslocatie: http://www.xesar.nl/webshop/catalog/images/Nokia_6310i.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
UltraSub schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:10:
Nou, uniek maken vind ik niet eens zo'n gek idee. Normaal heb ik daar een hekel aan overigens.
Maar ik was afgelopen vrijdag nog eens een keer op stap, en damn, iedereen loopt met zo'n ding te flashen. Is echt de nieuwe Nokia 6310 aan het worden volgens mij :(

[afbeelding]
koop dan ook de witte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Je zou er versteld van staan hoeveel ik er daar van heb gezien bij het stappend publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Ik krijg morgen mijin iphone weer terug nadat ik hem 4 weken heb moeten missen :( Had hem laten vallen op de dorpel van mijn auto toen was het scherm naar de knoppen.

Verder heb ik zeer goeie ervaringen er mee. Heb er te veel spelletjes op staan waar de kinderen dol op zijn. Dus ben mijn telefoon vaak kwijt als ik thuis ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
UltraSub schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:10:

[afbeelding]
haha ik heb juist duo sim bestelt om een andere telefoon mee te nemen met stappen, vind een iPhone daar te groot en te lomp voor om mee te nemen, als ik drank op heb is zo'n touch screen niet echt wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
UltraSub schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:37:
[...]

Je zou er versteld van staan hoeveel ik er daar van heb gezien bij het stappend publiek.
heeft dat publiek daar niets beters te doen dan telefoons showen opstap ofzo:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Mijn motto: Koop de telefoon die jij leuk vindt, ook al loopt de hele wereld ermee d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 23:50:
Ik heb hem maandag ochtend bestelt en twee uur later al telefoon van de sales afdeling (Waarschijnlijk omdat het om een zakelijk abbo gaat voor mijn bedrijf). Alles telefonisch in orde gemaakt en morgen wordt het pakket afgeleverd. Ik kan niet wachten op de iPhone 3G.

Is er iemand die nog echt leuke tips en truuks heeft om mijn iPhone 3G uniek te maken, ik zat te denken aan de cover van hout te maken, enz enz.. of is dat echt zonde om te doen?
http://www.colorwarepc.co...ion&1813=caution&1815=wet

zoiets?

Veel te duur natuurlijk, maar wel aardig uniek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Een tijdje terug heb ik de 'Adapt Handsfree Carkit Apple iPhone 3G' gekocht. Afbeeldingslocatie: http://www.smartphoneshop.nl/images/product/image.php?id=67162&dimensionid=1&shopid=11.

Maar deze beviel echt niet. Wat je niet ziet op het plaatje is dat als je muziek wilt afspelen, of je wilt bellen, je dan nog een extra AUX kabel bovenin je iPod moet steken. En wat ook een groot nadeel is, is dat de output (via dat kastje wat in de sigarettenaansteker moet) MONO geluid uitzendt. Ongelofelijk he?

Nu zoek ik dus een alternatief. Ik wil gewoon een houder hebben, die me de iPhone oplaadt, waarmee ik kan bellen, en waarmee ik muziek kan luisteren. Zijn er al Nederlandse alternatieven?

Ik kan alleen maar de PDCBLPAK vinden, en die is alleen vanuit Amerika te bestellen (lijkt me trouwens wel een goed systeem). Als er dan ook nog een houder is waarmee je de iPod interface kan doorlinken, dan is de set compleet.

Kortom: ik zoek een oplossing voor in de auto. bellen, muziek luisteren, en de iPhone opladen. Help :)

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Ik ben ook benieuwd naar tips voor inbouw in de auto! Persoonlijk vind ik veel van de carkits te lomp. Zou ook het liefst iets hebben of met een FM receiver + dat de iPhone op kan laden.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 23:50:

Kijk hier eens: http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,276.htm
Ik heb daar ooit wel eens stickers besteld voor m'n xbox. Ze zijn van heel goede kwaliteit en kunnen ook makkelijk weer verwijderd worden zonder plakresten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
johnneman schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:56:
Een tijdje terug heb ik de 'Adapt Handsfree Carkit Apple iPhone 3G' gekocht. [afbeelding].

Maar deze beviel echt niet. Wat je niet ziet op het plaatje is dat als je muziek wilt afspelen, of je wilt bellen, je dan nog een extra AUX kabel bovenin je iPod moet steken. En wat ook een groot nadeel is, is dat de output (via dat kastje wat in de sigarettenaansteker moet) MONO geluid uitzendt. Ongelofelijk he?

Nu zoek ik dus een alternatief. Ik wil gewoon een houder hebben, die me de iPhone oplaadt, waarmee ik kan bellen, en waarmee ik muziek kan luisteren. Zijn er al Nederlandse alternatieven?

Ik kan alleen maar de PDCBLPAK vinden, en die is alleen vanuit Amerika te bestellen (lijkt me trouwens wel een goed systeem). Als er dan ook nog een houder is waarmee je de iPod interface kan doorlinken, dan is de set compleet.

Kortom: ik zoek een oplossing voor in de auto. bellen, muziek luisteren, en de iPhone opladen. Help :)
Parrot carkit laten inbouwen + Carcomm CMIC-02.
Superstrak, supermakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Helaas verzend colourware niet buiten de us. Anders had ik ook een rode iPhone...
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.