Gebruik je Address Book (OS X)? Bij mij staat daar de info voor elk contat in een vaste volgorde (Mobile, Home, Work, etc). Als je nu met iCal synced, even checked of dat bij jou ook zo is, en dan voor de volgende keer syncen de optie aanzet dat die je contacten op de iPhone moet overschrijven komt het volgens mij goed (maar het is een tijdje geleden dat ik het probeerde dus geen garanties).Punksmurf schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 23:44:
[...]
2,nogwat toch? Of is er nog een andere?
Anyway, heb ook net m'n iPhone en ben zo zoetjes aan alles even netjes aan het maken (de chaos aan automatische contactpersonen van de mail, bijvoorbeeld). Nu ken ik een aantal mensen met een absurde hoeveelheid telefoonnummers en het is natuurlijk erg mooi dat dat allemaal zo overzichtelijk is op te slaan. Het enige is, dat hij de telefoonnummers opslaat in de volgorde waarin ik ze invoer, terwijl ik ze liever in een andere volgorde zie. Ik heb niet kunnen vinden hoe je die volgorde aan kan passen, maar ik kan me niet voorstellen dat het niet kan... iemand een suggestie?
Nog maar even plaatje ter verduidelijking:
[afbeelding]
Zoef