[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 87.025 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:36:
[...]

Of je dat een bug wilt noemen is aan jou :-) maar het is wel bedoeld gedrag. De zeer onwaarschijnlijke toetsen worden virtueel kleiner gemaakt dan de meer waarschijnlijke toetsen (aan de hand van de eerdere letters). En bij dit soort fantasiewoorden wil dat wel eens vrij extreem werken ;-)

Een aantal keren corrigeren en hij herkent je woordje als bestaand. Met een beetje mazzel gaan mensen weer gewone woorden gebruiken in SMS en mail, stel je voor ;-)

Ikzelf vind het toetsenbordje prima werken en type er behoorlijk snel op, maar ik gebruik dan ook meestal woorden die gewoon in de Van Dale te vinden zijn :)
grappig, wist niets van dat iphone predictive keyboard area gedoe. Wat een ontdekking voor mij... 8) De knoppen of toetsen worden trouwens niet echt groter of kleiner (optisch). Als ik bijvoorbeeld het hier eerder genoemde testwoord 'goeiemorgen' wil typen, druk ik duidelijk en zeker weten op de 'i' (om goeiemiddag te typen) maar hij kiest ineens, terwijl mijn vinger er dus naast ligt op de 'i', uit zichzelf de 'o'. Na 3 keer proberen werkt dit overigens niet meer en 'doet' hij gewoon wat ik typ.... Ook een woord als 'redeneren' (2e test) kun je proberen in te toetsen en dan proberen express de laatste letter de 'm' te selecteren. Je vinger ligt dan duidelijk op de 'm', maar de iphone 'pakt' de 'n'. Ik vind deze functie de helft van de keren irritant (kiest soms zelf woorden waar ik zeker 4 letters naast zit) maar de helft van de keren ook wel ideaal... tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37

KroeT

[...]

Biker-mouse schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:43:
[...]

Thanks!
Zal dit eens proberen.
Uiteraard heb ik niet gewacht totdat het knipperen over was, maar juist mijn auto opnieuw gestart, zodat deze weer ging knipperen... :z :9
Overigens zal het geval de volgende keren automatisch contact maken, zodat je nergens op hoeft te wachten. Nou ja, meestal dus...

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPhone komt morgen aan en ik was benieuwd hoe ik hem het beste de eerste keer kan opladen. Kan het kwaad als ik hem morgen op mijn werk activeer en daarna weer uit de lader haal en hem vervolgens thuis helemaal laat opladen? Of kan ik beter thuis activeren en daarna aan de pc laten hangen om hem helemaal op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:03:
It's not a bug, it's a feature :+

Anyway, een manier om dit te voorkomen: bij het toetsenbord naast Nederlands een of andere obscure taal activeren (IJslands bijv.), en als je dan gekke woorden wil gaan typen even op het wereldbolletje op het toetsenbord drukken waardoor je die taal activeert. Daar is dan geen woordenlijst voor en dus zal het toetsenbord zich ook nergens mee bemoeien.
Je kunt ook gewoon even de laatste letter backspacen, dan pakt die het woord ook, gaat een stukje sneller... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:13:
Mijn iPhone komt morgen aan en ik was benieuwd hoe ik hem het beste de eerste keer kan opladen. Kan het kwaad als ik hem morgen op mijn werk activeer en daarna weer uit de lader haal en hem vervolgens thuis helemaal laat opladen? Of kan ik beter thuis activeren en daarna aan de pc laten hangen om hem helemaal op te laden?
http://www.batteryuniversity.com/partone-12.htm
Unlike nickel and lead-based batteries, a new lithium-ion pack does not need cycling through charging and discharging. Priming will make little difference because the maximum capacity of lithium-ion is available right from the beginning. Neither does a full discharge improve the capacity of a faded pack. However, a full discharge/charge will reset the digital circuit of a 'smart' battery to improve the state-of-charge estimation
[edit] -> Veronderstellend dat er een lithium-ion batterij inzit, ik heb nog geen info opgezocht over lithium-polymeer

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
UltraSub schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:41:
[...]

Nope, nog geen Parrot. Zit nog over de inbouwprijs van een MKi9100 te onderhandelen.
Parrot CK3300 met iPhone 3g v2.1. Snelle connectie als ik instap, kwaliteit prima. Soms kraakt de verbinding, maar dat is slechts een enkele keer (geen idee waardoor en met mijn HTC Touch Dual had ik hier geen last van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de batterij wel 'ingetraind' omdat dat bij mijn vorige telefoon (een SE) ook moest volgens de verkoper, maar dat lijkt bij de iPhone helemaal niet nodig.
in duidelijke Nederlandse taal, van de maker zelf: http://www.apple.com/nl/batteries/iphone.html
Edit: volgens mij is dit het enige waar je op moet letten:
Regelmatig gebruik van je iPhone
Voor een goed onderhoud van een lithiumbatterij is het belangrijk dat de elektronen in de batterij van tijd tot tijd in beweging zijn. Laad de batterij ten minste één maal per maand volledig op (tot 100% en dan weer helemaal laten leeglopen).

Maar aangezien je je iPhone dagelijks zal gebruiken hoef je ook daar niet eens op te letten denk ik ;) Het reset geloof ik wel je batterij-meter zodat de weergave van de spanning accuraat blijft.
bron is de link hierboven

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt voor jullie reacties. Dan activeer ik hem gewoon meteen als hij bezorgd is. Maakt dus verder weinig uit. Can't wait :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na alle verhalen over lange levertijden een hele positieve post:

Vorige week dinsdagavond 19:45 uur via de t-mobile website een witte iPhone 16GB besteld. Vanmiddag werd hij al bezorgd! Geen stenen in de doos, gewoon een splinternieuwe iPhone. Meteen uitgepakt natuurlijk en geen gechecket op dode pixels. Die waren (en zijn na een het kijken van filmpjes) niet te vinden. SIM erin, de telefoon geactiveerd met iTunes en meteen vol 3G bereik. Daarna de update geinstalleerd (wel erg groot, 237MB) en alles draait als een zonnetje :)

Hier thuis heb ik overigens ook vol bereik. Mooie successtory dus dit keer, tot nu toe gaat alles echt perfect! En nu snel op zoek naar leuke apps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

kenneth schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:11:
[...]
Irrelevant :)

[...]
Dat je 'imho' gebruikt zegt al genoeg. De hele wereld mag het stom vinden, maar als ik het wil typen moet ik het kunnen typen. Desnoods komt er een slow whoop uit de speaker, begint het hele scherm als een gek te knipperen, of --zoals meestal gebeurt-- die hinderlijke suggestfunctie komt zich ermee bemoeien, maar laat het me typen. Iets onmogelijk maken waar geen technische reden is, is een slechte zaak.
Als je dan ook even de moeite neemt om de handleiding te lezen dan zul je ook zien dat het je niet onmogelijk wordt gemaakt. Je kunt tikken wat je wilt, ook wanneer die suggesties aan staan en gedaan worden. Dat kruisje is er niet voor niets!
Wat je het beste kan doen is bij pagina 1 van dit topic beginnen en dan de zoekfunctie gebruiken. In de loop van dit topic zijn er al aardig wat dingen mbt accuduur besproken en is er ook een link van Apple waar een heel verhaal staat over hoe je met de accu om dient te gaan (die nu dus ook al weer 2x gepost is). Kort gezegd komt het er op neer dat je niet moet nadenken en gewoon dat ding moet gebruiken.

Dit is overigens nu al de derde (!!) vraag in nog geen 10~15 posts tijd die beantwoord had kunnen worden als men eens de zoekfunctie had gebruikt. Hoe aarslui kun je zijn zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

ppl schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:26:
[...]

Als je dan ook even de moeite neemt om de handleiding te lezen dan zul je ook zien dat het je niet onmogelijk wordt gemaakt. Je kunt tikken wat je wilt, ook wanneer die suggesties aan staan en gedaan worden. Dat kruisje is er niet voor niets!
Dat van die suggest wist ik hoor, daar heb ik geen handleiding voor nodig :P Maar eerst iets typen en dan weer backspace drukken om de een 'd' na 'tis' te kunnen typen vind ik gewoon slecht design, goede bedoelingen ten spijt.

Dat die suggest niet uit kan vind ik ook hinderlijk, maar dat is dan nog een feature waar wat voor valt te zeggen.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:21:
Na alle verhalen over lange levertijden een hele positieve post:

Vorige week dinsdagavond 19:45 uur via de t-mobile website een witte iPhone 16GB besteld. Vanmiddag werd hij al bezorgd! Geen stenen in de doos, gewoon een splinternieuwe iPhone. Meteen uitgepakt natuurlijk en geen gechecket op dode pixels. Die waren (en zijn na een het kijken van filmpjes) niet te vinden. SIM erin, de telefoon geactiveerd met iTunes en meteen vol 3G bereik. Daarna de update geinstalleerd (wel erg groot, 237MB) en alles draait als een zonnetje :)

Hier thuis heb ik overigens ook vol bereik. Mooie successtory dus dit keer, tot nu toe gaat alles echt perfect! En nu snel op zoek naar leuke apps ;)
Een update is bij Apple een complete firmware voor de iPhone. Het is dus niet dat je enkel een stukje toevoeging installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Mensen,,

Ik heb nu Files Lite geinstalleerd, maar heb er toch de nodige problemen mee.
Ik heb Windows XP, en ik krijg het niet aan de praat. Hij wil niet connecten zoals staat beschreven in de HELP.

Weet iemand hier iets meer van, en zou diegene mij dan misschien even willen helpen?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het gaat om het feit dat de iphone je dwingt een bepaalde letter te nemen die je niet wil. Dat is belachelijk. Je kunt in sommige gevallen een bepaalde letter gewoon níet maken omdat Apple vindt dat je wat anders moet doen, dat is echt belachelijk. Als ik de hele dag fantasie woorden wil typen dan moet ik dat kunnen doen zonder door Apple een bepaalde richting op geduwd te worden. Dat hij suggesties doet voor een woord is niet erg, maar het je onmogelijk maken een bepaalde letter te nemen kan echt niet vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeden avond ,
Ik kan momenteel een iphone die uit Australië komt voor 250 euro op de kop slaan . wel is het de oude generatie dus niet de 3g .
Is dat een verstandig keuze of toch maar niet doen ?
De iphone is wel geflasht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Vrijwel niet aangezien een 2G iPhone gewoon op marktplaats voor rond de 250 euro te krijgen is, kijk daar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat je het beste kan doen is bij pagina 1 van dit topic beginnen en dan de zoekfunctie gebruiken. In de loop van dit topic zijn er al aardig wat dingen mbt accuduur besproken en is er ook een link van Apple waar een heel verhaal staat over hoe je met de accu om dient te gaan (die nu dus ook al weer 2x gepost is). Kort gezegd komt het er op neer dat je niet moet nadenken en gewoon dat ding moet gebruiken.

Dit is overigens nu al de derde (!!) vraag in nog geen 10~15 posts tijd die beantwoord had kunnen worden als men eens de zoekfunctie had gebruikt. Hoe aarslui kun je zijn zeg :X
Ik heb je tip (eigenlijk is het een flame maar goed zal het optimistisch zien) ter hande genomen maar de enige antwoorden op mijn vraag kwamen voort uit mijn eigen post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...
tja, het staat je toch echt vrij om niet te reageren op vragen die gesteld worden. Ik zoek ook wel eens iets met de search functie maar dat gaat soms niet zó gemakkelijk (zal wel aan mij liggen). De vraag van Koekiee was idd wel terug te vinden in Deel 15 geloof ik - maar: je moet het maar kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cs_Alpha
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-03 21:00

Cs_Alpha

Dus...

9 van de 10 keer dat ik hier iets zoek vind ik in plaats van antwoorden alleen maar posts met 'Gebruik de zoekfunctie / google'. Volgens mij is dit forum bedoeld om elkaar te helpen toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op de man spelen is dus al helemaal niet de bedoeling.

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 04-11-2008 15:18 ]

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cs_Alpha schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:52:
9 van de 10 keer dat ik hier iets zoek vind ik in plaats van antwoorden alleen maar posts met 'Gebruik de zoekfunctie / google'. Volgens mij is dit forum bedoeld om elkaar te helpen toch? 8)7
Natuurlijk zijn we hier om elkaar te helpen. Zoeken is wel een must maar als je het nou eenmaal niet kan vinden of snapt is het in mijn ogen helemaal niet erg om het hier te vragen. Aan diegene die zich hieraan storen, kijk er niet naar en reageer al helemaal niet want uitspraken dat met aartslui (Had de van Dale naar maar opgezocht) ;) zijn slaan nergens op. Mocht men het te eenvoudig, kinderlijk of wat dan ook vinden ga je toch naar een meer "Volwassen" forum ipv elke keer kreten in de lucht te gooien waar je a* niets mee veranderd en b* alleen maar irritant mee overkomt. Zomaar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Het is niet de bedoeling om hier zomaar al je makkelijke vragen te dumpen, dat gebeurt helaas te veel. Op GoT verwachten we eigen inzet en als het topic overspoelt raakt door allemaal eenvoudige zoekvraagjes, is het ook niet leuk meer.

Natuurlijk mag je uitleggen hoe de oplossing gevonden kan worden (of de oplossing direct geven), maar het bot wijzen op Google of de GoT search is absoluut niet de bedoeling. Als je iets ziet wat hier niet thuishoort, maak dan een topicreport aan en reageer niet in het topic.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hier misschien waarom nike+ niet op mijn iPhone werkt? is er een speciale reden waarom ondersteuning onderbreekt? (ik kan nl niets vinden mbv google ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:36:
weet iemand hier misschien waarom nike+ niet op mijn iPhone werkt? is er een speciale reden waarom ondersteuning onderbreekt? (ik kan nl niets vinden mbv google ;))
Nike+ werkt alleen op de nieuwe touch dacht ik.. niet op een iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:15:
[mbr]Het is niet de bedoeling om hier zomaar al je makkelijke vragen te dumpen, dat gebeurt helaas te veel. Op GoT verwachten we eigen inzet en als het topic overspoelt raakt door allemaal eenvoudige zoekvraagjes, is het ook niet leuk meer.

Natuurlijk mag je uitleggen hoe de oplossing gevonden kan worden (of de oplossing direct geven), maar het bot wijzen op Google of de GoT search is absoluut niet de bedoeling. Als je iets ziet wat hier niet thuishoort, maak dan een topicreport aan en reageer niet in het topic.[/]
Helemaal mee eens. Zelf eerst zoeken en dan als je er niet uitkomt kan je hier terecht. Maar zoals aangegeven wordt er teveel de laatste tijd Google en andere zoek methodes aanbevolen en wel op een manier die in mijn ogen onbeschoft is. Hopelijk kunnen we nu weer gezellig verder met elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het eens met het feit dat je basisdingen gewoon kunt opzoeken. Ik heb hiervoor reeds op Google gezocht en kon het antwoord toen niet vinden. Kon het ook hier op het forum niet vinden.
Dat er meteen zo bot en onvriendelijk gereageerd moet worden vind ik wat overdreven. Laten we weer over iPhones gaan praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Let wel dat het ook bot en onvriendelijk richting anderen is om vragen te stellen die al gesteld zijn of makkelijk op te zoeken zijn omdat je daarmee het topic vervuilt en zelf ontzettend egoistisch en lui over komt (as in: alsof de hele wereld jou tot dienst dient te zijn). Al helemaal als dingen ook gewoon in de FAQ's staan, stukje respect voor de regels zoals die ergens geldt mag er ook wel eens zijn ;)

Als je dingen niet kunt vinden kun je eens andere sleutelwoorden gebruiken. In geval van de accuduur was zoeken naar 'accu' of 'accuduur' binnen dit topic al voldoende geweest.

Daar waar mensen hun mond dicht houden is waar de verloedering start: m.a.w. als je niks zegt zal er ook niks verbeteren.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:36:
Welke iPhone heb je met welke software versie?
Volgens de online Apple store is de Nike+ iPod Sensor en de Nike+ Sport Kit alleen geschikt voor iPod Nano (1ste t/m 4e generatie) en de iPod Touch 2nd gen. Mogelijk communiceert de Nike+ Sensor middels iets als bluetooth waardoor dat conflicten oplevert met de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

lol, Apple weer hoor ... ik wil een On The Go-playlist maken, krijg ik de lijst van m'n 1400 nummers te zien, en dan denk ik: ja laat maar hoor. Ik switch naar Artists ... oh, wacht, tijdens het browsen kan je nummers blijven toevoegen! Dit werkt beter dan bij de oude iPod!

Altijd leuk om dat soort kleine dingetjes te ontdekken, daarom ben ik ook voor 'n iPhone gegaan. Oog voor die kleine details, het werkt op een prettige manier, enz ... niet zozeer welke features, maar vooral hoe ze geimplementeerd zijn :)

Maar dat toetsenbord blijft kut >:) Ik ontdekte vanmiddag dat 'westwaarts' ook niet zondermeer getypt kan worden, en dat is ZEKER geen fantasiewoord ;)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door Vanitas op 04-11-2008 22:16 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:43

KSH

Ik weet niet of er al meer mensen zijn die Orb Live geprobeerd hebben op de iPhone 3G, maar ik heb het sinds vandaag getest en het werkt zoals verwacht....UITSTEKEND!.

Eindelijk overal de TV-zenders die je thuis ook kan ontvangen.

Het is te downloaden uit de appstore voor 8 euro....(maar dan heb je ook wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:57
Hoe werkt het met televisie dan?
Muziek werkt wel, dat doe ik via Simplify, dat werkt inderdaad super en dat is gratis alleen kan die volgens mij geen televisie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
KSH schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:11:
Ik weet niet of er al meer mensen zijn die Orb Live geprobeerd hebben op de iPhone 3G, maar ik heb het sinds vandaag getest en het werkt zoals verwacht....UITSTEKEND!.

Je moet er wel ff bij vermelden dat het alleen nog voor Windows beschikbaar is... En je geen TV kan streamen over 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
KSH schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:11:

Net even wat dingen over gelezen, maar iets wat vanzelfsprekend is ben ik vergeten: ik heb geen TV-tuner, en kan dus geen LiveTV kijken :(.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH

KSH

sOid schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:48:
[...]

Je moet er wel ff bij vermelden dat het alleen nog voor Windows beschikbaar is... En je geen TV kan streamen over 3G.
Ja klopt, ik had dat er idd even bij moeten vermelden. In m'n enthousiasme (ik heb zolang op dit programma moeten wachten en velen met mij denk ik) heb ik deze korte reactie geplaatst.

Met Orb Live kun je via internet een computer met Windows besturingsysteem benaderen. Op zich is dat niet zo bijzonder aangezien je ook andere software hiervoor hebt. Het verschil zit hem in het feit dat je ook Live TV kunt kijken als je computer een TV-Tuner kaart heeft. Hierdoor kun je namelijk de zenders die je op je computer ontvangt ook benaderen. Je iPhone moet hiervoor wel een Wifi verbinding hebben. Hopelijk verandert dit in de toekomst (net als bv bij Fring, waarbij bellen nu dus ook kan via 3G).

Heb momenteel een ziggo analoog abonnement, waardoor ik al die zenders (stuk of 34) op m'n iPhone kan bekijken. Ik zit er aan te denken om een combinatie met iPhone, satelliet, dreambox en Orb Live werkend te krijgen. Honderden zenders altijd tot je beschikking.....lijkt me voor veel mensen interessant. Dit in tegenstelling tot bv het magere aanbod van de KPN van 10 zenders voor 10 euro per maand (niet voor de iPhone overigens).

Ik weet niet of er al mensen zijn die zo'n combinatie werkend hebben gekregen?

Ben zeer benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:13

EraZor

Don't mention the war

Voor de Parrot CK3X00 eigenaren: er is een nieuwe frimware beschikbaar sinds een dag of twee. Ik heb 'm zelf nog niet geprobeerd, maar volgens lieden op het forum daar, zou het moeten werken.

In de release notes staat de Iphone 2.1 fix ook genoemd.

Flashen kan met het tooltje van parrot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:45
KSH schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:01:
[...]

Ja klopt, ik had dat er idd even bij moeten vermelden. In m'n enthousiasme (ik heb zolang op dit programma moeten wachten en velen met mij denk ik) heb ik deze korte reactie geplaatst.

Met Orb Live kun je via internet een computer met Windows besturingsysteem benaderen. Op zich is dat niet zo bijzonder aangezien je ook andere software hiervoor hebt. Het verschil zit hem in het feit dat je ook Live TV kunt kijken als je computer een TV-Tuner kaart heeft. Hierdoor kun je namelijk de zenders die je op je computer ontvangt ook benaderen. Je iPhone moet hiervoor wel een Wifi verbinding hebben. Hopelijk verandert dit in de toekomst (net als bv bij Fring, waarbij bellen nu dus ook kan via 3G).

Heb momenteel een ziggo analoog abonnement, waardoor ik al die zenders (stuk of 34) op m'n iPhone kan bekijken. Ik zit er aan te denken om een combinatie met iPhone, satelliet, dreambox en Orb Live werkend te krijgen. Honderden zenders altijd tot je beschikking.....lijkt me voor veel mensen interessant. Dit in tegenstelling tot bv het magere aanbod van de KPN van 10 zenders voor 10 euro per maand (niet voor de iPhone overigens).

Ik weet niet of er al mensen zijn die zo'n combinatie werkend hebben gekregen?

Ben zeer benieuwd...
Maar dit kun je dus alleen gebruiken in/rond om je huis? Niet in de trein bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
Nog niet..tenzij je daar een wifi verbinding hebt..je hebt een wifi verbinding nodig op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH

KSH

barzi schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:20:
[...]

Maar dit kun je dus alleen gebruiken in/rond om je huis? Niet in de trein bijvoorbeeld?
Nee je kan dit bv ook op het station gebruiken (als je daar een wifi verbinding hebt). Het enige vereiste is dus een Wifi-verbinding...hetzij je eigen netwerk....hetzij andermans netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KSH schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:31:
[...]
Nee je kan dit bv ook op het station gebruiken (als je daar een wifi verbinding hebt). Het enige vereiste is dus een Wifi-verbinding...hetzij je eigen netwerk....hetzij andermans netwerk.
Heb je alleen een wifi verbinding nodig, of moet je ook op hetzelfde wifi netwerk zitten (lokale wifi dus) voordat dit werkt.
Edit: alleen wifi is dus voldoende:
"Your music - at the office, in the hotel, at the WIFI hotspot."
Stations van NS hebben nl. meestal een KPN hotspot (waar je met je i-xxx abo ook graties op mag) dus dat zou het wachten op de trein aangenaam kunnen maken.
Vereist het verder dan ook niet dat je Windows computer thuis aan moet staan, en het programma draaiend? (Zoals Simplify Media)

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH

KSH

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:48:
[...]

Heb je alleen een wifi verbinding nodig, of moet je ook op hetzelfde wifi netwerk zitten (lokale wifi dus) voordat dit werkt.
Stations van NS hebben nl. meestal een KPN hotspot (waar je met je i-xxx abo ook graties op mag) dus dat zou het wachten op de trein aangenaam kunnen maken.
Vereist het verder dan ook niet dat je Windows computer thuis aan moet staan, en het programma draaiend? (Zoals Simplify Media)
Je PC dient inderdaad aan te staan en het programma moet ook draaien,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 23:52
kenneth schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:56:
[...]

Ik gebruik doorgaans ook normaal Nederlands, maar dit was gewoon letterlijk wat een kind zei, en als ik dat wil intypen, dan moet ik dat gewoon kunnen intypen vind ik :)

Die suggestfunctie vind ik vervelend, maar kan ik nog begrijpen. Dat ik niet kan typen wat ik wil typen vind ik echt kansloos. Pauperfeature.
Gelukkig kan je bij de volgende update deze irritante functie aan- of uitzetten!
Ik gebruik vaak woorden in de hdtv forums welke een soort van technisch zijn of afkortingen en als je dan snel typt, heeft de iphone ze veranderd.

Wat mij behoorlijk stoort is het regelmatig uitvallen van Safari! Vandaag zeker 15 keer.

Nou is t helemaal geen probleem om deze gewoon weer te openen door op het knopje te drukken, maar het is heel vervelend wanneer ik op een forum een lang bericht aan het typen ben (wat door het bovenstaande al niet bepaald vlekkeloos en snel gaat). Wanneer safari dan uitvalt en ik deze weer open, wordt de pagina vaak ververst en verdwijnt al mijn getypte tekst.
Ik word daar nogal moedeloos van. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ferry34 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 00:41:
[...]

Wat mij behoorlijk stoort is het regelmatig uitvallen van Safari! Vandaag zeker 15 keer.

Nou is t helemaal geen probleem om deze gewoon weer te openen door op het knopje te drukken, maar het is heel vervelend wanneer ik op een forum een lang bericht aan het typen ben (want door het bovenstaande al niet bepaald vlekkeloos en snel gaat). Wanneer safari dan uitvalt en ik deze weer open, wordt de pagina vaak ververst en verdwijnt al mijn getypte tekst.
Ik word daar nogal moedeloos van. |:(
Vooral in potrait-mode en via 3G. Als je muziek erbij luistert is het helemaal een ramp. Bij mij ook irritatie nummer één.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is idd erg irritant, ik kan bijvoorbeeld niet 2 vensters van geenstijl open hebben viel me op. telkens als ik op een link klik die naar een andere post van hun verwijst crasht safari onder het laden.

Dat Apple daar als eerste maar eens wat aan doet in plaats van leuke gadgets als streetview toevoegen. Dat soort dingen kan allemaal later nog als alles wat er nu is fatsoenlijk werkt. Safari werkt gewoon echt onder de maat.

Overigens heb ik zondag een HTC in mijn handen gehad en de kwaliteit van de iphone m.b.t. internet is wel echt superieur. Het weergeven van de pagina's is echt vele malen beter. Sowieso het hele touchscreen van de HTC werkt echt veel minder goed, hoe vaak ik niet 3 of 4 keer moest drukken met die stylus voor die oppakte wat ik wilde was echt storend. Ik wilde die vriend van me die dat ding had niet te erg afzeiken maar wat een bout apparaat....

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Shiver23 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 00:44:
[...]

Vooral in potrait-mode en via 3G. Als je muziek erbij luistert is het helemaal een ramp. Bij mij ook irritatie nummer één.
En toch blijft dit raar. Zoveel mensen met problemen, en net zoveel zonder.
Ik heb nog nooit gehad dat Safari crashte hier. En ja, veel schermen open, muziek er bij, en zowel portrait als landscape. Vraag je je toch af wat er dan anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
Hoi, Ik ben op zoek naar dit:
http://www.pdashop.nl/pro...lder-apple-iphone-2g.html

Maar dan voor de 3g, iemand een idee waar ik die kan krijgen?
Ik kan in de onlineshops niks vinden

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 01:24:
[...] Ik wilde die vriend van me die dat ding had niet te erg afzeiken maar wat een bout apparaat....
Had laatst zo'n Samsung Omnia in m'n handen.

Pffffff, dan heeft 'onze' foon -ondanks sommige tekortkomingen- toch ècht wel m'n voorkeur!

Gr, k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om met de nummeric keypad (alla "normale" telefoons) te smsen? Danwel is er een app voor in de app store?

Ik heb gezocht op google (:)) maar vond er weinig over (behalve een onbeantwoord topic op een ander forum) en ook hier in de voorgaande delen niets kunnen vinden, muv gebruik ervan in je contactlijst. Helaas heb ik geen toegang tot de app store om daar verder te speuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:48:
[...]

Als je een jailbreak hebt kun je toch voipover3g gebruiken om het te laten denken dat je op wifi zit? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 16:05
martijnd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 08:12:
Hoi, Ik ben op zoek naar dit:
http://www.pdashop.nl/pro...lder-apple-iphone-2g.html

Maar dan voor de 3g, iemand een idee waar ik die kan krijgen?
Ik kan in de onlineshops niks vinden
even zoeken bij dealextreme.com, daar staat deze tussen. duurt alleen rond de 2 weken voordat je het binnen hebt. heb hem zelf liggen, vind het niet echt geweldig. Van de week m'n Brodit Active Houder binnen gehad, die is helemaal perfect (met stof bekleed zodat je iphone niet beschadigt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Gelukkig kan je bij de volgende update deze irritante functie aan- of uitzetten!
Ik gebruik vaak woorden in de hdtv forums welke een soort van technisch zijn of afkortingen en als je dan snel typt, heeft de iphone ze veranderd.
Nou, je kunt de autocorrectie straks uitzetten. Of dat ook voor het slimme (zelf aanhalingstekens plaatsen indien behoefte) toetsenbord geldt moet je nog maar even afwachten ;)
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:08:
Is het mogelijk om met de nummeric keypad (alla "normale" telefoons) te smsen? Danwel is er een app voor in de app store?
Nope. Externe applicaties hebben geen toegang tot de SMS-app (er is dus bv. ook geen widescreen SMS applicatie).
Ik heb gezocht op google (:)) maar vond er weinig over (behalve een onbeantwoord topic op een ander forum) en ook hier in de voorgaande delen niets kunnen vinden, muv gebruik ervan in je contactlijst. Helaas heb ik geen toegang tot de app store om daar verder te speuren....
Je hebt geen iTunes account nodig toch om in de app store rond te neuzen? Als je werkgever het blokkeert oid zou jebv. AppShopper kunnen gebruiken. Dan kom je af en toe wel een app tegen die niet in de nl winkel te krijgen is.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is te hopen dat er snel een VLC player komt voor de iPhone.

Dan kan ik ook lekker TV kijken vanaf mijn Dreambox. opgenomen programma's streamen, tv kijken, programmagids bekijken evt opnames starten etc etc

Maar ook films vanaf je pc streamen, zodat je ze op de iPhone kunt bekijken, zonder dat je alle mb's of zelfs Gb's op je iphone moet zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Is er eigenlijk al een goede app (geen wegapp) die tvgids weergeeft?
Beetje a la http://www.tvgids.nl/nustraks/ / je standaard EPG op je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 23:52
UltraSub schreef op donderdag 06 november 2008 @ 07:34:
[...]

En toch blijft dit raar. Zoveel mensen met problemen, en net zoveel zonder.
Ik heb nog nooit gehad dat Safari crashte hier. En ja, veel schermen open, muziek er bij, en zowel portrait als landscape. Vraag je je toch af wat er dan anders is.
Dat vraag ik me dan ook af.
Nou zit ik wel iedere dag op internet, dus de kans is bij mij misschien groter?

Ik heb overigens geen enkele applicatie er later opgezet, dus er draait geen enkel ander programma op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
Tha BasZ schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:10:
veronicagids vind ik wel een hele fijne www.veronicamagazine.nl/iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
idd veronica werkt erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Tha BasZ schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:10:
Ik vind die van TVGids zelf Savvy.nl net iets fijner (opzet films-gedeelte met links naar IMDB etc.). Hij is iets minder uitgebreid maar wel sneller en je kunt onzinzenders (Film1, etc) er uit gooien.

Edit: Bedoel je (geen webapp)? Hum, OK. Dit is nu precies een toepassing waar een goed gemaakte webapp perfect werkt imho, maar je zult je redenen wel hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door Zpottr op 06-11-2008 13:32 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Aankomende dinsdag komt mijn iPhone 3G eindelijk binnen _/-\o_

Heb gisteren voor het eerst met iTunes gewerkt (altijd gezworen Creative Zen gebruiker geweest) en dat is aardig wennen zeg... Maar oh zo leuk om even wat gratis applicaties klaar te zetten voor als hij binnen is :)

Ben me HTC erg zat met dat *^&^*( Windows erop... Onwijs grote vertraging in je acties, terwijl dit op de iPhone nihil is. That's the way I like it 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe herkent men een refurbished iPhone? Ik heb een nieuwe gekregen van de verzekering maar vertrouw het niet helemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat vertrouw je dan niet? staan er andere gegevens op alleen de standaard apps en iPhone OS? Contactpersonen ingevuld? mailgegevens er al ingezet? krassen op de achterkant? geen beschermfolie over het scherm?
ok misschien een beetje voor de hand liggende dingen maar als je echt een nieuwe gekregen hebt betekent dit dat je hem zelf nog moest unbricken en activeren via iTunes. Daar kun je het beste op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Een aantal weken geleden schreef ik hier dat ik een enorme rekening van T-Mobile had gekregen voor internetten in het buitenland. Ik had vantevoren goed gekeken wat de kosten hiervan waren.
Nu een maand later heb ik een creditfactuur gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://www.foto-uploaden.nl/upload/f4c95b987a7329e28997ef29014ced8e.jpg

Het loont dus echt om je telefoonrekening goed na te kijken! Als ik niets had gezegd betaalde ik gewoon bijna 100 euro te veel! Echt te gek voor woorden!

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/Vanitas1440/albums/327836/iPhoneBatt.jpg

Nice :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol door hem nooit helemaal vol te laden...dwz elke keer even aan de pc bijvoorbeeld haal je dit makkelijk, langer ook nog wel. Not impressed!
edit: blijkbaar staat tussendoor opladen eronder. Impressed dus :o

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met welke opties heb je dit gehaald? (3G,wifi,bluetooth,push/fetch uit/aan)
en inderdaad ook zonder tussentijds bij te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:02:
[...]

Als je tussendoor oplaad staat dat er onder, dus dit is zonder tussendoor opladen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Met mijn 2G haal ik ook vaak vijf dagen standby met iets van 2½ uur usage, vijf uur usage bij hetzelfde is best knap though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:40
Ik haal met de 2g een 2 dagen, met 1 uur gebruik...

[ Voor 8% gewijzigd door Tonkey op 06-11-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Bluetooth aanstaan zeker?
Dan haal ik namelijk ook 'maar' drie dagen ipv vijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:56:
[...]

lol door hem nooit helemaal vol te laden...dwz elke keer even aan de pc bijvoorbeeld haal je dit makkelijk, langer ook nog wel. Not impressed!
edit: blijkbaar staat tussendoor opladen eronder. Impressed dus :o
Jup, niet opgeladen tussendoor. Het vreemde was wel dat ik er bijna 2 dagen mee heb gedaan toen de indicator al in het rood stond...
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:02:
[...]

3G uit (geen 3G waar ik woon, als ik in de stad ben dan zet ik het wel aan als ik het nodig heb), wifi aan, bluetooth uit (werkt toch niet :P), fetch uit.

Ik had hiervoor een SE K750i, daar haalde ik makkelijk een week mee. Het is wel zo dat je de iPhone heel anders gebruikt dan zo'n foon als de K750i (ik in ieder geval wel). Dus zo slecht is de standby tijd van de iPhone helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Ik lees overal dat voor de iPhone de betere kwaliteits filmpjes op youtube beschikbaar zijn (H.264) Ik heb nu diverse filmpjes bekeken maar de kwaliteit was niet beter dan een normaal youtube filmpje op een pc. Hoe kan je de H.264 filmpjes vinden? Wordt dat getagged bij het filmpje zelf?

Of moet ik niet direct aan full HD kwaliteit denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Als het goed is zijn alle Youtube filmpljes inmiddels opgeslagen in H.264, dus heel Youtube werkt daar nu onder, ze zijn op de iPhone niet beter dan op je pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

YouTube zelf gebruikt nog gewoon flv, alleen als je expliciet vraagt om iets anders krijg je 't. iPhones kiezen tussen H.264 en iets anders MPEG4, afhankelijk van of je op WiFi of via WWAN zit.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Oke duidelijk maar als ik dit bekijk dan ziet dat er toch aardig scherp uit. Op m'n iPhone ziet het er niet zo strak uit...

misschien is het gewoon een jpg plaatje, it's a fake ;)

edit: ff overschakelen naar wifi en de filmpjes zijn een stuk scherper. Dus de H.264 filmpjes zijn niet te bekijken als je op 3G zit blijkbaar?

[ Voor 37% gewijzigd door C00KW4US op 06-11-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:43
C00KW4US schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:13:
Oke duidelijk maar als ik dit bekijk dan ziet dat er toch aardig scherp uit. Op m'n iPhone ziet het er niet zo strak uit...

misschien is het gewoon een jpg plaatje, it's a fake ;)

edit: ff overschakelen naar wifi en de filmpjes zijn een stuk scherper. Dus de H.264 filmpjes zijn niet te bekijken als je op 3G zit blijkbaar?
Jawel, maar dan moet je een jailbreak doen en MxTube installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Zpottr schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:24:
[...]

Ik vind die van TVGids zelf Savvy.nl net iets fijner (opzet films-gedeelte met links naar IMDB etc.). Hij is iets minder uitgebreid maar wel sneller en je kunt onzinzenders (Film1, etc) er uit gooien.

Edit: Bedoel je (geen webapp)? Hum, OK. Dit is nu precies een toepassing waar een goed gemaakte webapp perfect werkt imho, maar je zult je redenen wel hebben.
Mooi, hier kan je lekker ook film 1 etc.. standaart toevoegen :P (Die zender hebben we namelijk wel ;))
werkt mooi op de iphone! Thanks! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje wat een standby tijd zeg! Ik haal net aan 1 dag, had ik hem voor de test nog op GSM gezet en niet teveel geinternet, 2 albums geluisterd en thats it. Maar moet er wel bijzeggen dat mn iphone net nieuw is dus de accu nog niet geheel ingetraind is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
Mischien een stomme vraag, maar hoe maak je eigenlijk een volledige backup van je iPhone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Via itunes gaat dat automatisch geloof ik... Of dat echt alles is weet ik niet (in ieder geval wel agenda, contacten, programma's etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

vandevorst schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:14:
... Of dat echt alles is weet ik niet (in ieder geval wel agenda, contacten, programma's etc..)
Niet alles wordt gebackuped, daarvoor gaat het te snel.
Bij een restore heb je de Apple firmware nodig en daarna je backup (contacts/agenda etc)
en evt extra provider settings.
De applicaties die hebt gekocht komen via Itunes er weer op na een eerste sync.

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
het gaat om de muziek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude

HeyDude

Blijven lachen!

Voor de mac is er: Senuti (freeware)

Zie ook voor andere oplossingen:
http://lifehacker.com/394...to-your-computer-for-free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
je maakt net als met een ipod toch gewoon playlisten aan op je mac of pc. Vervolgens kan je selecteren welke playlist je wilt synchroniseren met je iphone...

Waarvoor heb je dan nog een backup van je muziek nodig?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
kennis van me heeft een iPhone 1G en heeft een 3G gekregen, en wil ook deze muziek overzetten.
Laptop waar dat destijds meegedaan is allang een keer opnieuw overscheven dus geen data meer..

Ben nu senuti aan het proberen, maar loopt nog niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude

HeyDude

Blijven lachen!

Eastman schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:13:
Waarvoor heb je dan nog een backup van je muziek nodig?
Als bv je PC crashed en je muziek staat alleen op je iPod/iPhone kun je alleen met de nieuwe (lege)
library synchroniseren. iTunes vraagt netjes of je zeker weet dat je de bestanden van je PC wilt overzetten met als resultaat het overschrijven van je inhoud van de iPod/iPhone.

Of is er een andere oplossing mbv iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
HeyDude schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:50:
[...]

Als bv je PC crashed en je muziek staat alleen op je iPod/iPhone kun je alleen met de nieuwe (lege)
library synchroniseren. iTunes vraagt netjes of je zeker weet dat je de bestanden van je PC wilt overzetten met als resultaat het overschrijven van je inhoud van de iPod/iPhone.

Of is er een andere oplossing mbv iTunes?
Je hebt het nu over een backup van itunes libary op pc of mac... Daar zijn vast wel programmatjes voor, maar ik heb me itunes libary gewoon gekopieerd naar een externe hardeschijf, zo nu en dan werk ik dat bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:09:
wat vertrouw je dan niet? staan er andere gegevens op alleen de standaard apps en iPhone OS? Contactpersonen ingevuld? mailgegevens er al ingezet? krassen op de achterkant? geen beschermfolie over het scherm?
ok misschien een beetje voor de hand liggende dingen maar als je echt een nieuwe gekregen hebt betekent dit dat je hem zelf nog moest unbricken en activeren via iTunes. Daar kun je het beste op letten.
Ik moest het ook gewoon activeren via iTunes. Er zat ook beschermfolie eroverheen enzo. Er was wel 1 ding raar: Er stond en franse tekst op met: niet te hard naar je muziek luisteren, dat kan blijvende schade aan je gehoor veroorzaken..

Ik vraag me gewoon af hoe die refurbished eruitzien want ik wil echt een nieuwe (deze lijkt anders wel echt nieuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Bij iPods is het iig de gebruikelijkheid dat je als je ipod defect is een ''nieuwe'' terug krijgt. Nieuw als in de zin, Case en scherm worden vervangen, binnenwerk kan uit een ipod komen die bijv. een defect scherm heeft. Ik weet niet hoe dit bij de iphones gaat (deze gaan direct naar t.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Nu online
ReBe, geen punt dat hebben alle "vervangende" iPhones. Dus hoogstwaarschijnlijk heb je net als iedereen een nieuw exemplaar gehad.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfieuw gisteren even geprobeerd mijn iphone te jailbreaken. Na ogenschijnlijk succes kon ik niet meer op internet, ondanks dat ik 3G of gprs verbinding had, alleen nog maar via wifi. Ik heb uiteindelijk mijn iphone maar weer hersteld (met de nodige moeite) voor mij geen jailbreaks meer. Ik buig dus maar voor Apple and kiss their asses feet
Edit: hé, als ik op het batterij-icoontje 'tap' verschijnt het nummerieke batterij metertje! Is toch gebleven na herstel ( 8)7 ) zekers.... nou ja, dat vond ik wel een erg leuke optie dus daar erger ik me niet aan.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2008 13:42 . Reden: mag het íets poetischer? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niks van, normaal ging m'n iPhone zo'n 2 dagen mee, met gebruik (beetje bellen, smsen, 3G, etc.). Nu heb ik 'm laatst (zoals gewoonlijk) helemaal leeg laten lopen en volledig opgeladen maar ik sta versteld.

Na 3 dagen en 2 uur standby, en 5 uur en 50 minuten gebruik is m'n batterij volgens de indicator nog helemaal (!) vol. Levert T-Mobile ook draadloze stroom aan m'n telefoon ofzo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 13:08:
Na 3 dagen en 2 uur standby, en 5 uur en 50 minuten gebruik is m'n batterij volgens de indicator nog helemaal (!) vol. Levert T-Mobile ook draadloze stroom aan m'n telefoon ofzo? ;)
De batterijindicator is waarschijnlijk blijven hangen, ik zou maar oppassen, want hij zal dan waarschijnlijk elk moment uitvallen. Een reboot zorgt ervoor dat de indicator weer goed werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 13:15:
[...]

De batterijindicator is waarschijnlijk blijven hangen, ik zou maar oppassen, want hij zal dan waarschijnlijk elk moment uitvallen. Een reboot zorgt ervoor dat de indicator weer goed werkt :)
Een gesprekje verder en ik werd inderdaad teleurgesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
De fijnste reisplanner en aangesloten op de NS railpocket (de NS database) dus met vertragingen etc.

http://m.ns.nl/mobiel/planner.action

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
musiqman schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:27:
De fijnste reisplanner en aangesloten op de NS railpocket (de NS database) dus met vertragingen etc.

http://m.ns.nl/mobiel/planner.action
Doe mij de Trein app voor 80 cent maar, stuk minder gedoe met typen, sneller en gebruikt dezelfde informatie op een overzichtelijkere manier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 09:49:
Pfieuw gisteren even geprobeerd mijn iphone te jailbreaken. Na ogenschijnlijk succes kon ik niet meer op internet, ondanks dat ik 3G of gprs verbinding had, alleen nog maar via wifi. Ik heb uiteindelijk mijn iphone maar weer hersteld (met de nodige moeite) voor mij geen jailbreaks meer. Ik buig dus maar voor Apple and kiss their asses feet
Edit: hé, als ik op het batterij-icoontje 'tap' verschijnt het nummerieke batterij metertje! Is toch gebleven na herstel ( 8)7 ) zekers.... nou ja, dat vond ik wel een erg leuke optie dus daar erger ik me niet aan.
Ik had ook dat batterijicoontje zo toen ik een iPhone 3G unjailbreaked restorede met mijn 2G image, volgens mij is t een feature die eruit gehaald is door Apple, om de een of andere reden, die met een plist bestandje wordt aangezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Diddle schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:59:
[...]

Doe mij de Trein app voor 80 cent maar, stuk minder gedoe met typen, sneller en gebruikt dezelfde informatie op een overzichtelijkere manier. :)
2,nogwat toch? Of is er nog een andere?

Anyway, heb ook net m'n iPhone en ben zo zoetjes aan alles even netjes aan het maken (de chaos aan automatische contactpersonen van de mail, bijvoorbeeld). Nu ken ik een aantal mensen met een absurde hoeveelheid telefoonnummers en het is natuurlijk erg mooi dat dat allemaal zo overzichtelijk is op te slaan. Het enige is, dat hij de telefoonnummers opslaat in de volgorde waarin ik ze invoer, terwijl ik ze liever in een andere volgorde zie. Ik heb niet kunnen vinden hoe je die volgorde aan kan passen, maar ik kan me niet voorstellen dat het niet kan... iemand een suggestie?

Nog maar even plaatje ter verduidelijking:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3196/3013289449_e04e8397d9.jpg?v=0

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Punksmurf schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 23:44:
[...]

2,nogwat toch? Of is er nog een andere?
Klopt, 2.40, was even in de war met alle andere goedkope, nuttige programma's. Deze was inderdaad wat duurder. Nog steeds het geld dubbel en dwars waard vergeleken met die site als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Het verschil met trein is dat deze gratis is en Niet gebruik maakt van de zelfde database. Daar krijg je niet altijd vertragingen en alle daarmee juiste overstap tijden/ mogelijkheden juist door (net als de site van de ns zelf) die je wel op de Rail Pocket en op deze site krijgt.. Maar ieder zn ding natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
musiqman schreef op zondag 09 november 2008 @ 00:48:
Het verschil met trein is dat deze gratis is en Niet gebruik maakt van de zelfde database. Daar krijg je niet altijd vertragingen en alle daarmee juiste overstap tijden/ mogelijkheden juist door (net als de site van de ns zelf) die je wel op de Rail Pocket en op deze site krijgt.. Maar ieder zn ding natuurlijk :D
Trein parset de informatie van m.ns.nl. De vertragingen zijn actueel tot op de minuut, net zoals de site, want het is dus feitelijk hetzelfde alleen is Trein makkelijker in gebruik. Heb het zelf ervaren op station Zwolle en door het contact dat ik met de maker heb gehad, kan ik bevestigen dat het m.ns.nl gebruikt.

Maar wat betreft de kosten heb je natuurlijk gelijk, dus of het een beter alternatief is, moeten mensen zelf uitmaken.

[ Voor 25% gewijzigd door Diddle op 09-11-2008 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Diddle schreef op zondag 09 november 2008 @ 00:23:
[...]
Klopt, 2.40, was even in de war met alle andere goedkope, nuttige programma's. Deze was inderdaad wat duurder. Nog steeds het geld dubbel en dwars waard vergeleken met die site als je het mij vraagt.
Inderdaad, echt een super applicatie. Heb er vandaag ook heel erg veel plezier van gehad (meer dan 4 uur aan het treinen geweest vandaag) en had em voor geen goud willen missen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Diddle schreef op zondag 09 november 2008 @ 01:47:
[...]
foutje en off topic

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 16:11 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.