![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 02-10-2008 13:55 ]
[ Voor 64% gewijzigd door Zeror op 01-10-2008 13:55 ]
Anoniem: 266774
Anoniem: 270238
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Anoniem: 266774
cats till 60.. ravager till 70chromeeh schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:26:
Liev dagboek,
Gisteren m'n hunter level 40 gedinged
Ik moet nog steeds erg veel quests afronden in STV, heerlijk pewpew
Wat is eigenlijk de beste dps 'soort' voor een pet? Ik heb nu een tijger (Tijgertje)
Vind de hunter heerlijk om lekker te pewpew'en als ik even geen zin heb om op m'n andere chars te spelen.
Anoniem: 236827
Seraphin schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:27:
Kan iedereen zich het "Sword of a thousand truths" nog herinneren
"How do you kill that which has no life?"
Welnu, Blizzard's antwoord:
http://wotlk.wowhead.com/?item=39344
Heerlijk dat Blizzard nog steeds niet bang is zichzelf op de hak te nemen
Ik denk dat Cat en een Raptor op de eerste plek komen. Daarna komt Ravager.chromeeh schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:26:
Wat is eigenlijk de beste dps 'soort' voor een pet? Ik heb nu een tijger (Tijgertje)
Anoniem: 208852
Inderdaad, alleen als je gaat lvlen raad ik je toch echt een boar aan. Die charge die ze hebben is zo nice he.. instant 2k threat ofzo op lvl 60 en 4k op lvl 70, tbh.. moet je toch wel heel gek gaan spelen (distracting shot etc spammenAnoniem: 266774 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:36:
[...]
cats till 60.. ravager till 70
dat is wat ik doe.. en wat het meeste gebeurt ook..
Fout, ravager doet meer dmg.. die heb ipv claw/bite kweenie welke van de 2 een andere skill die meer dmg heeft.Rakkerzero schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:40:
[...]
Ik denk dat Cat en een Raptor op de eerste plek komen. Daarna komt Ravager.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 01-10-2008 14:44 ]
Anoniem: 230702
Dat kluift... heb ik gister net 40k uitgegeven voor trinket, omdat ik dacht dat ze het toch wel gingen resetten en nu opeens weer niet...Darkasantion schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:33:
Ik ga aan de honor farm nu! Blizzard gaat het (helaas) niet verwijderen, dus zal ik daar dan ook zeker gebruik van maken! Nieuwe Spellblade and offhand zijn zeer welkom op lvl 80. En miss wat andere gear, als het aardig is voor PvE
Gore doet iets minder damage dan Claw. Dus vandaar ik Cat of Raptor zeg. En daarna pas Ravager.Anoniem: 208852 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:43:
Fout, ravager doet meer dmg.. die heb ipv claw/bite kweenie welke van de 2 een andere skill die meer dmg heeft.
Heb je ze weggegooit na het bericht van Blizzard dat ze alles gingen resetten? Dan zal dat gelijk een les zijn voor de volgende keer, niet direct handelen wanneer Blizzard iets zegt, maar afwachten tot het zover is. Heb je de tokens al voor het bericht weggegooit? Dan is het natuurlijk gewoon eigen schuld, dikke bult.Gohan-san schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:45:
godsamme wat ik nu wel even hoerig vind is dat ze nu in 1x weer niet de honour gaan resetten en NIET de tokens gaan removen.
op me tankadin laatst alle tokens weg gegooid omdat ik niet zo vaak pvp, en ik ff bagspace nodig had.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ja doet idd net iets minder dmg, maarRakkerzero schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:49:
[...]
Gore doet iets minder damage dan Claw. Dus vandaar ik Cat of Raptor zeg. En daarna pas Ravager.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 01-10-2008 14:56 ]
Ja, natuurlijk. Die regel helemaal vergeten........Anoniem: 208852 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:54:
[...]
Ja doet idd net iets minder dmg, maar
Gores the enemy, causing 37 to 61 damage. This attack has a 50% chance to inflict double damage.
Claw the enemy, causing 54 to 76 damage.
Geloof me, dat maakt het helemaal goed!Ravager > Cat
Double dmg gores + crit = Leuke getalletjes voor een pet!
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 01-10-2008 14:57 ]
Let dan wel even op het "Players who save their Honor will be able to spend it on level 80 rewards, although those rewards will be significantly more expensive than their level 70 counterparts." stukje uit Blizzard's text.Darkasantion schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:33:
Ik ga aan de honor farm nu! Blizzard gaat het (helaas) niet verwijderen, dus zal ik daar dan ook zeker gebruik van maken! Nieuwe Spellblade and offhand zijn zeer welkom op lvl 80. En miss wat andere gear, als het aardig is voor PvE
Nee hoor, moet je nog maar 125KRudi schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:57:
[...]
Let dan wel even op het "Players who save their Honor will be able to spend it on level 80 rewards, although those rewards will be significantly more expensive than their level 70 counterparts." stukje uit Blizzard's text.
Dus je kan wel 75.000 honor gaan sparen nu, maar als een enkel item dadelijk op lvl80 200k honor of iets dergelijks kost zal het vrij nutteloos zijn.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Hmmmm ik zit te twijfelen, aangezien ik een MM build heb.Anoniem: 208852 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:43:
[...]
Inderdaad, alleen als je gaat lvlen raad ik je toch echt een boar aan. Die charge die ze hebben is zo nice he.. instant 2k threat ofzo op lvl 60 en 4k op lvl 70, tbh.. moet je toch wel heel gek gaan spelen (distracting shot etc spammen) wil je daar overheen komen voordat je target dood is (Aangezien dat varkentje ook nog taunt voor +threat en dmg doet) ;)!
[ Voor 0% gewijzigd door chromeeh op 01-10-2008 15:05 . Reden: Opletten als je typed :P ]
Heb je iig een 75k voorsprong ;-) Als je op het moment niks beters te doen hebt, kan je toch net zo goed na je daily's gaan pvpenRudi schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:57:
[...]
Let dan wel even op het "Players who save their Honor will be able to spend it on level 80 rewards, although those rewards will be significantly more expensive than their level 70 counterparts." stukje uit Blizzard's text.
Dus je kan wel 75.000 honor gaan sparen nu, maar als een enkel item dadelijk op lvl80 200k honor of iets dergelijks kost zal het vrij nutteloos zijn.
Dat dacht ik al wel, hahaRakkerzero schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:56:
[...]
Ja, natuurlijk. Die regel helemaal vergeten........
Anyways. ik heb wel een Ravager als pet.
[ Voor 18% gewijzigd door bitpixl op 01-10-2008 15:03 ]
Eigenlijk is de best raiding pet atm de Wind Serpents. Dit omdat de Lightningbreath kan critten en op een zeker gearlvl doet de Lightningbreath dus meer damage dan Gore van een Ravager. Btw als je een ravager heb moet je alleen Gore in de attackbar zetten en niet Bite, dit kan zon 50 dps schelen. Voordeel van Gore is dat het geen GC heeft en dus ook kans op dubbele damage, de reden waarom hij een Cat outdpsed.Anoniem: 208852 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:54:
[...]
Ja doet idd net iets minder dmg, maar
Gores the enemy, causing 37 to 61 damage. This attack has a 50% chance to inflict double damage.
Claw the enemy, causing 54 to 76 damage.
Geloof me, dat maakt het helemaal goed!Ravager > Cat
Double dmg gores + crit = Leuke getalletjes voor een pet!
[ Voor 7% gewijzigd door JustAnotherDev op 01-10-2008 15:06 ]
eenschSkillz schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:02:
Wat betreft de Pets:
Loop trouwens zelf met Humar rond, looks > stats
[ Voor 21% gewijzigd door Seraphin op 01-10-2008 15:20 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Maar daarvoor heb je waarschijnlijk die 51 punten skill in de talent tree van BM nodig, niet?Seraphin schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:16:
[...]
Heb op mn (65) horde hunter heb ik humar en echeyakee die ik beide op m'n eigen lvl probeer te houden... black & whiteOp alliance hunter de ghost saber. in WotLK zal ik denk ik een core hound class pet gaan tamen.... Kurken, Uvuros of een "echte" MC core hound.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ah de brenger van het goede nieuws dus, zeg maar een, soort van, Jehova getuige. Ik heb best respect voor die mensen maar als ze aan mijn deur staan dan verzoek ik ze vriendelijk doch dringend hun weg te vervolgen. Heel mooi dat waar zij in geloven zo goed voor hun is maar ik wil gaarne zelf bepalen hoe ik gelukkig word.Anoniem: 274635 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:08:
[...]
Hey;
Laat ik het duidelijk maken dat die post wel een boodschap had: STOP met wow. Ik ben er echt lang aan verslaafd geweest en had gewoon geen sociaal leven meer.. dit besef je echter niet (of wil je niet beseffen) zolang je zelf hardcore speelt. Pas op: Ik heb er mooie herinneringen aan, maar wanneer ik uitreken dat ik op 1 jaar wow spelen (wanneer het een gewoon schooljaar is voor mij) TWEE KEER ZOVEEL achter wow heb gezeten dan op de schoolbanken (dus voor elk uur op school 2 uur wow)... Dan denk je wel effe na.
Je voelt je zoveel beter eens je ervan af bent, je hebt terug een sociaal leven, je komt terug je huis uit en je merkt dat er belangrijke dingen zijn.
Het ergste van al is dat de twee gewoon niet te combineren vallen, RL & WoW (toch niet als je een beetje een deftig char wilt).
Ik wil jullie niet echt overtuigen om te stoppen, maar denk er eens over na. Als je diep in jezelf kijkt weet je ook wel dat je een hardcore nerd bent die aan niets anders meer denkt (dit is aan niemand persoonlijk ofzo, ik spreek enkel uit ervaring).
Helaas gaan de meeste mensen dit niet inzien zolang ze het spel nog spelen, dus bij deze ben ik klaar voor devolgende wave of flames
ik ben een een tijdje me World of Warcraft gestopt ik had zelf na een volledige herinstallatie van windows het er niet meer op staan maar na een week merk je toch al dat gamen gewoon mijn ding is. ik ga niet vrijdag en zaterdag de kroeg on 25 euro weg te drinken per weekend, dan speel ik liever online met mensen die ik soms helemaal niet ken. het begon met fifa 2008 toen leende ik C&C 3 en nadat ik ook daar weer genoeg van had toch maar weer WoW geinstalleerd en 1 maandje betaald gewoon om te kijken of ik nog wilde raiden. en de must van raiden is er zeker tot WotLK niet maar daarna ga ik toch echt weer 5 avonden per week spelen. geloof ik ken mensen die officer waren in high-end guild en die wel succesvol zijn gestopt met WoW.(hoewel ik geruchten hoor dat ze Warhammer hebben gekocht maar dit ter zijde) maar dat waren vrienden voor WoW, tijdens Wow en na WoW. als je die stok achter de deur hebt dat je gezamelijk stopt dan is het een stuk makelijk. ik zeg niet dat WoW een verslaving is dat gaat me namelijk te ver. straks ga je ook nog zeggen dat met vrienden iedere avond een biljartje spelen een verslaving zou zijn. voor WoW speelde ik ook gewoon 4-6 uur per dag al games of zat ik achter internet.Anoniem: 274635 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:08:
[...]
Hey;
Laat ik het duidelijk maken dat die post wel een boodschap had: STOP met wow. Ik ben er echt lang aan verslaafd geweest en had gewoon geen sociaal leven meer.. dit besef je echter niet (of wil je niet beseffen) zolang je zelf hardcore speelt. Pas op: Ik heb er mooie herinneringen aan, maar wanneer ik uitreken dat ik op 1 jaar wow spelen (wanneer het een gewoon schooljaar is voor mij) TWEE KEER ZOVEEL achter wow heb gezeten dan op de schoolbanken (dus voor elk uur op school 2 uur wow)... Dan denk je wel effe na.
Je voelt je zoveel beter eens je ervan af bent, je hebt terug een sociaal leven, je komt terug je huis uit en je merkt dat er belangrijke dingen zijn.
Het ergste van al is dat de twee gewoon niet te combineren vallen, RL & WoW (toch niet als je een beetje een deftig char wilt).
Ik wil jullie niet echt overtuigen om te stoppen, maar denk er eens over na. Als je diep in jezelf kijkt weet je ook wel dat je een hardcore nerd bent die aan niets anders meer denkt (dit is aan niemand persoonlijk ofzo, ik spreek enkel uit ervaring).
Helaas gaan de meeste mensen dit niet inzien zolang ze het spel nog spelen, dus bij deze ben ik klaar voor devolgende wave of flames
Mooi man, zie tegenwoordig echt steeds meer mensen met die beer. Van die mensen die 5k/7k gaan geven om zo'n mount te krijgen, ik bedoel.. tja als je het geld hebt en je graag die mount wil. Waarom dan ook niet heZjanzjak schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:26:
[...]
Ah de brenger van het goede nieuws dus, zeg maar een, soort van, Jehova getuige. Ik heb best respect voor die mensen maar als ze aan mijn deur staan dan verzoek ik ze vriendelijk doch dringend hun weg te vervolgen. Heel mooi dat waar zij in geloven zo goed voor hun is maar ik wil gaarne zelf bepalen hoe ik gelukkig word.
Mijn main heeft best wel deftige gear en heeft eigenlijk best veel gezien, alleen nog niet voorbij Kalecgos gekomen maar we lopen al wel in SWP met de bedoeling om bosses te killen dus geen trash runs. Ik kan dit prima combineren met rl, blader maar eens terug naar een post van mij. Dat jij dit niet kan/kon combineren zegt meer over jou dan over mij danwel ons alhier. Ik ben het dus totaal niet met je eens dat het niet te combineren valt, aangezien ik het levende bewijs ben. En ga niet zeggen dat ik een uitzondering ben, tis meer een kwestie van gezond verstand en ik denk dat velen dat hier wel hebben. Velen hè.
Ik vind je ook ontzettend hautain, dat jij het wel even allemaal weet en wij dom volk zijn zo overtuigd ben je van je zaak en nog meer van jezelf. Mensen moeten voor zichzelf uitmaken wanneer het verstandig is om te stoppen, dat bepaal niet jij, noch ik, noch een ander. Ook jij hebt zelf die beslissing eens genomen, dat heeft niemand voor je bepaald.
Anyways.
Sinds gister ook een beertje. Ik ging meer mee voor loot van Zul'jin, hoor ik de rl/gm zeggen, Fury u can roll too on bear, ik klik op need maar zat meer naar de stats van loot te kijken, hoor ik ineens op vent, gz Fury! Kijk ik in raidchat zie het nog een paar keer voorbijkomen en de melding dat ik loot ontvang. Pretty surprised!
Ik heb vanaf lvl 10 tot 4x zo'n lynx gebruikt die je op het BE begin-eiland kan tamen.. toen overgestapt op king bangalash en op lvl 60 zo'n "afgevreten" varken uit eastern plaguelands rond die boerderij links boven op de map. Toen op lvl 70 een ravager als instance/raid pet.Rakkerzero schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:31:
Ik had vanaf lvl 11 tot lvl 43 Mangeclaw als pet als Horde zijnde. Tussendoor nog even Humar gehad. Vanaf lvl 43 heb ik King Bangalash als huisdier genomen. Die was ik op lvl 54 alweer beu, dus die ingeruild voor een Winterspring Owl. Die heb ik gehad tot lvl 59 en toen maar besloten om een Frostsaber te vangen. En toen ik Outlands kwam, heb ik die weer ingeruild voor Quilfang Ravager en die heb ik nu op lvl 64 nog steeds.
Tot zover mijn pet geschiedenis.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 01-10-2008 15:36 ]
nee ik las het laatste en toen dacht ik nog nou ja vind het eigenlijk wel een goede reden, (pvp doe ik echt zelden) toen een paar dagen later was ik op mijn pally aan het raiden en mijn bags zaten helemaal vol, en ik moest nog iets looten, en zag nog wat van die tokens liggen denk nou ja die zijn binnenkort toch niet meer nodig, dus weggegooid. nu achteraf dus een beetje jammer.OkkE schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:50:
[...]
Heb je ze weggegooit na het bericht van Blizzard dat ze alles gingen resetten? Dan zal dat gelijk een les zijn voor de volgende keer, niet direct handelen wanneer Blizzard iets zegt, maar afwachten tot het zover is. Heb je de tokens al voor het bericht weggegooit? Dan is het natuurlijk gewoon eigen schuld, dikke bult.
Overgens vind ik het best jammer dat ze het niet allemaal resetten, al speel ik geen PVP en zal ik er dus ook weinig mee te maken hebben. Maar een clean start lijkt me wel een stuk netter. En het argument "veel spelers lezen de forums niet, en zullen raar op kijken als het opeens weg is", lijkt me "eenvoudig" op te lossen door een bericht ingame te laten zien. Maar goed, even afwachten tot de patch live gaat, tot die tijd kan alles nog gebeuren.
damn wat een goedkoop truukje van Blizzard aangezien ze 3 PVP sets gaan uitbrengen.osxy schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:28:
[...]
Arena punten worden wel gereset vergeet dat niet
ik heb in het AV weekend slechts 10 av's gedaan normaal doe ik er 25 per dag minimaal das ook een flinke schade post hoorAnoniem: 230702 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:48:
[...]
Dat kluift... heb ik gister net 40k uitgegeven voor trinket, omdat ik dacht dat ze het toch wel gingen resetten en nu opeens weer niet...![]()
Nouja.. dat wordt weer ff buffelen dan I guess....
Mounts kopen voor de 75 mounts achievement in wotlk?Gohan-san schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:38:
[...]
nee ik las het laatste en toen dacht ik nog nou ja vind het eigenlijk wel een goede reden, (pvp doe ik echt zelden) toen een paar dagen later was ik op mijn pally aan het raiden en mijn bags zaten helemaal vol, en ik moest nog iets looten, en zag nog wat van die tokens liggen denk nou ja die zijn binnenkort toch niet meer nodig, dus weggegooid. nu achteraf dus een beetje jammer.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Anoniem: 37384
Wat zit iedereen op die gozer te pikken zeg. Hij vertelt gewoon eerlijk zijn verhaal en er zijn gewoon VEEL mensen die er ook zo voor staan. Waarom voelt iedereen ineens de drang om te posten dat het voor hem/haar niet geldt. Volgens mij was zijn post helemaal niet zo betweterig bedoelt. Ik speel zelf geen WoW hoor, maar zat dit topic uit verveling (op mijn werk) te lezen.Zjanzjak schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:26:
[...]
Ah de brenger van het goede nieuws dus, zeg maar een, soort van, Jehova getuige. Ik heb best respect voor die mensen maar als ze aan mijn deur staan dan verzoek ik ze vriendelijk doch dringend hun weg te vervolgen. Heel mooi dat waar zij in geloven zo goed voor hun is maar ik wil gaarne zelf bepalen hoe ik gelukkig word.
[...]
Ik vind je ook ontzettend hautain, dat jij het wel even allemaal weet en wij dom volk zijn zo overtuigd ben je van je zaak en nog meer van jezelf. Mensen moeten voor zichzelf uitmaken wanneer het verstandig is om te stoppen, dat bepaal niet jij, noch ik, noch een ander. Ook jij hebt zelf die beslissing eens genomen, dat heeft niemand voor je bepaald.
Zeer waarschijnlijk wel. Maar aangezien ik m'n hunter alleen voor farmen gebruik is BM toch wel een handige spec; die extra punten die je in je pet talent tree krijgt zijn dan ook best handig.DarthDavy schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:23:
[...]
Maar daarvoor heb je waarschijnlijk die 51 punten skill in de talent tree van BM nodig, niet?
[ Voor 3% gewijzigd door TJHeuvel op 01-10-2008 15:52 ]
May you live in interesting times!
Echt balen dat het zolang duurd om een char over te zetten op de PTR, ben nog steeds aan het wachtenchromeeh schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:54:
Gisteren ook nog op PTR wat zitten stoeien met de Achievements...
Het zijn er zo verschrikkelijk veel
Overal valt wat mee te verdienen, alleen ben ik erg benieuwd wat je straks nu kunt halen met die achievement points
<wishfull thinking>speciale mounts of zo, dan zou je bijvoorbeeld een 'brewfest achievement' moeten verdienen om vervolgens een kodo/ram te krijgen ipv te moeten vertrouwen op een ellendige droprate</wishfull thinking>chromeeh schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:54:
Gisteren ook nog op PTR wat zitten stoeien met de Achievements...
Het zijn er zo verschrikkelijk veel
Overal valt wat mee te verdienen, alleen ben ik erg benieuwd wat je straks nu kunt halen met die achievement points
Hier hoop ik echter niet opKapoen schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:59:
[...]
<wishfull thinking>speciale mounts of zo, dan zou je bijvoorbeeld een 'brewfest achievement' moeten verdienen om vervolgens een kodo/ram te krijgen ipv te moeten vertrouwen op een ellendige droprate</wishfull thinking>
Precies, alleen laten we er maar over ophouden want we geven die desbetreffende persoon alleen maar aandacht. Gelukkig weten sommige beter dan WoW = no lifeOkkE schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:02:
[...]
Waar ik wat problemen mee heb, bij het lezen van zijn bericht, is dat hij het doet voorkomen dat iedereen die WoW speelt, ook direct geen sociaal leven meer heeft. Dat WoW je leven kapot maakt, en dat je moet stoppen nu het nog kan.
Dit is gewoon bullshit. WoW heeft, net als de meeste MMO's, inderdaad een redelijk verslavende insteek. Maar het ligt nog steeds aan jezelf of je er "aan toe geeft". Dat hij zijn sociale leven liet versloffen door WoW, betekend niet dat het bij iedereen gebeurd.
En ik denk dat veel mensen er hier zo over denken, wat ook de rede is dat mensen er waarschijnlijk wat fel op reageren. Het is tenslotte niet ongebruikelijk dat "buitenstaanders" iemand die WoW (of welke MMO dan ook) speelt bestempelen als "no-life". Wat ik persoonlijk erg jammer vind.
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 01-10-2008 16:06 ]
Waar ik wat problemen mee heb, bij het lezen van zijn bericht, is dat hij het doet voorkomen dat iedereen die WoW speelt, ook direct geen sociaal leven meer heeft. Dat WoW je leven kapot maakt, en dat je moet stoppen nu het nog kan.Anoniem: 37384 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:48:
[...]
Wat zit iedereen op die gozer te pikken zeg. Hij vertelt gewoon eerlijk zijn verhaal en er zijn gewoon VEEL mensen die er ook zo voor staan. Waarom voelt iedereen ineens de drang om te posten dat het voor hem/haar niet geldt. Volgens mij was zijn post helemaal niet zo betweterig bedoelt. Ik speel zelf geen WoW hoor, maar zat dit topic uit verveling (op mijn werk) te lezen.
Niks dat is al aangegeven door Blizz, alleen specialle achievemnt geven Mount of Titleschromeeh schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:54:
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
[ Voor 5% gewijzigd door Mili op 01-10-2008 16:07 ]
De mount krijgen van Brewfest is een achievement, dus dat gaat niet gebeuren.Kapoen schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:59:
[...]
<wishfull thinking>speciale mounts of zo, dan zou je bijvoorbeeld een 'brewfest achievement' moeten verdienen om vervolgens een kodo/ram te krijgen ipv te moeten vertrouwen op een ellendige droprate</wishfull thinking>
Geeft niet, het blijft leukTeunis schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:03:
[...]
Niks dat is al aangegeven door Blizz, alleen specialle achievemnt geven Mount of Titles
maar die point kun je alleen showoff-en.
Aangezien de honor cap op 75k blijft zal dat wel meevallen.Rudi schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:57:
[...]
Anoniem: 117852
Da's toch 50 geworden, of niet? Hoop t iig wel, gief albino drake!Kapoen schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:47:
[...]
Mounts kopen voor de 75 mounts achievement in wotlk?
Anoniem: 274635
Kijk. Ik zou EXACT gereageerd hebben zoals jij toen ik nog wow speelde. Betreffende dat gezond verstand: het is een verslaving. Daar komt geen gezond verstand meer aan de pas. En als je nu gaat zeggen dat je niet verslaafd ben, dan lieg je.Zjanzjak schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:26:
[...]
Mijn main heeft best wel deftige gear en heeft eigenlijk best veel gezien, alleen nog niet voorbij Kalecgos gekomen maar we lopen al wel in SWP met de bedoeling om bosses te killen dus geen trash runs. Ik kan dit prima combineren met rl, blader maar eens terug naar een post van mij. Dat jij dit niet kan/kon combineren zegt meer over jou dan over mij danwel ons alhier. Ik ben het dus totaal niet met je eens dat het niet te combineren valt, aangezien ik het levende bewijs ben. En ga niet zeggen dat ik een uitzondering ben, tis meer een kwestie van gezond verstand en ik denk dat velen dat hier wel hebben. Velen hè.
Inderdaad. Bedankt Mork. Ik bedoelde het niet hautain of denigrerend. Ik weet wat het is om veel wow te spelen. Ik waarschuw inderdaad alleen maar, en ik vertel mijn verhaal.Anoniem: 37384 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:48:
[...]
Wat zit iedereen op die gozer te pikken zeg. Hij vertelt gewoon eerlijk zijn verhaal en er zijn gewoon VEEL mensen die er ook zo voor staan. Waarom voelt iedereen ineens de drang om te posten dat het voor hem/haar niet geldt. Volgens mij was zijn post helemaal niet zo betweterig bedoelt. Ik speel zelf geen WoW hoor, maar zat dit topic uit verveling (op mijn werk) te lezen.
Anoniem: 158967
Nouja, ik raid zelf niet, maar klopt het niet dat sommige guilds maar 2 a 3 keer in de week raiden maar wel ver zijn in content? Volgens mij wel.Anoniem: 274635 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 18:46:
[...]
Kijk. Ik zou EXACT gereageerd hebben zoals jij toen ik nog wow speelde. Betreffende dat gezond verstand: het is een verslaving. Daar komt geen gezond verstand meer aan de pas. En als je nu gaat zeggen dat je niet verslaafd ben, dan lieg je.
Om op dat niveau te raiden (been there) moet je minstens 5 keer per week participeren in een raid (of je moet een superguild hebben waar alles kan/mag/mogelijk is). Een gemiddelde raid duurt een uur of 4-5 (again, correct me if i'm wrong).
Dan nog de wekelijkse instance run, farmen, alts, wat ons ook gemakkelijk op een uurtje per dag brengt. Dat maakt dus een uur of 30 per week (wat nog weinig is: ik haalde de 50-55 gemakkelijk).
Als het DAN geen verslaving is dan ben ik sinterklaas. No offence, ik begrijp je reactie volkomen, maar kijk eens naar jezelf voor je mij bekritiseerd.
[...]
Inderdaad. Bedankt Mork. Ik bedoelde het niet hautain of denigrerend. Ik weet wat het is om veel wow te spelen. Ik waarschuw inderdaad alleen maar, en ik vertel mijn verhaal.
Dat was dus de mening van een niet-wower. (onpartijdig, anyone?)
Anoniem: 140111
Dan ben ik toch lekker verslaafd, zolang m'n functioneren en sociale leven er niet onder lijdt vind ik het prima
[ Voor 106% gewijzigd door PromoX op 01-10-2008 20:37 ]
Anoniem: 230001
Ik werk 5 dagen in de week 8 uur per dag, ben ik dan ook verslaafd? Je bent pas verslaafd als je echt niet meer zonder kunt, anders heet het gewoon een hobby. Je kunt nog steeds een sociaal leven hebben naast WoW. Als iemand veel speelt is dat niet per definitie een verslaafde, kan ok toewijding zijn. De een heeft zichzelf beter in de hand dan een ander.Anoniem: 274635 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 18:46:
[...]
Kijk. Ik zou EXACT gereageerd hebben zoals jij toen ik nog wow speelde. Betreffende dat gezond verstand: het is een verslaving. Daar komt geen gezond verstand meer aan de pas. En als je nu gaat zeggen dat je niet verslaafd ben, dan lieg je.
Om op dat niveau te raiden (been there) moet je minstens 5 keer per week participeren in een raid (of je moet een superguild hebben waar alles kan/mag/mogelijk is). Een gemiddelde raid duurt een uur of 4-5 (again, correct me if i'm wrong).
Dan nog de wekelijkse instance run, farmen, alts, wat ons ook gemakkelijk op een uurtje per dag brengt. Dat maakt dus een uur of 30 per week (wat nog weinig is: ik haalde de 50-55 gemakkelijk).
Als het DAN geen verslaving is dan ben ik sinterklaas. No offence, ik begrijp je reactie volkomen, maar kijk eens naar jezelf voor je mij bekritiseerd.
[...]
Inderdaad. Bedankt Mork. Ik bedoelde het niet hautain of denigrerend. Ik weet wat het is om veel wow te spelen. Ik waarschuw inderdaad alleen maar, en ik vertel mijn verhaal.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 230001 op 01-10-2008 22:13 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Dennism op 01-10-2008 22:25 ]
Anoniem: 230001
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 230001 op 01-10-2008 22:27 ]
Gelukkig heb jij een volledige studie gewijd aan wanneer iemand wel en wanneer iemand niet verslaafd is aan iets... ow wacht. Je eigen problemen projecteren op anderen, klassiek geval. Ik ben verslaafd, maar alle anderen ook dus is het minder erg. Sterker nog, ik ben gestopt, dus ik ben beter dan alle anderen van wie ik besloten heb dat ze verslaafd zijn. Moet ik nog doorgaan, of zullen we je meteen een telefoonnummer van een man met een "relax" bank geven?Anoniem: 274635 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 18:46:
De gemiddelde nederlander kijkt 3 uur TV per dag. Ikzelf, en genoeg anderen die ik ken kijken nooit TV, dus zijn er genoeg mensen die 4 uur per dag TV kijken. -> 30 uur -> verslaafd? please...Om op dat niveau te raiden (been there) moet je minstens 5 keer per week participeren in een raid (of je moet een superguild hebben waar alles kan/mag/mogelijk is). Een gemiddelde raid duurt een uur of 4-5 (again, correct me if i'm wrong).
Onpartijdig? Hardly. Kijk maar in het nieuws, zie je daar ooit positieve berichten verschijnen over mensen die een mmorpg spelen? Man steekt vriend neer om virtueel zwaard, gamer sterft achter keyboard, etc etc. Ik denk dat er maar weinig mensen die niet-wow spelen open-minded en dus onpartijdig zijn.Inderdaad. Bedankt Mork. Ik bedoelde het niet hautain of denigrerend. Ik weet wat het is om veel wow te spelen. Ik waarschuw inderdaad alleen maar, en ik vertel mijn verhaal.
FireAge schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:37:
[...]
<snip>
Onpartijdig? Hardly. Kijk maar in het nieuws, zie je daar ooit positieve berichten verschijnen over mensen die een mmorpg spelen? Man steekt vriend neer om virtueel zwaard, gamer sterft achter keyboard, etc etc. Ik denk dat er maar weinig mensen die niet-wow spelen open-minded en dus onpartijdig zijn.
Zo, dat was mijn portie koekjes weer
[ Voor 54% gewijzigd door Duroth op 01-10-2008 23:01 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Bnet pindle#2913
oke ik stop met wow spelen en ga de hele week de hele avond bij een vriend sociaal zitten doen. ben ik dan ook verslaafd want zo omschrijf jij een verslaving.. me zus die iedere avond met vriendinnen zit te roddelen over jongens op haar kamer is dan ook verslaafd. sorry hoor maar dan heeft iedereen in nederland een verslaving of je nou de hele avond thuis tv kijkt de krant leest of met vrienden de kroeg in duikt of totaal iets anders als je er meer dan 20 uur per week aan besteed is het een verslaving in jouw ogen.Anoniem: 274635 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 18:46:
[...]
lijkt wel een kopie van mijn avond alleen hebben wij een mage die op tijd iceblocked en een druid offtank(dat ben ik) die op het juiste moment zijn aoe taunt gebruikt. nou moesten wij ook wel de hatcher beide kanten laten openen omdat iemand het nodig vond om de eerste 2 hatchers allebij te dodenporn* schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 00:55:
Lief dagboekje,
vanavond ZA gedaan met een minder handige groep: geen paladin, een warrior/druid tank combo, mage, verder geen AOE. Het was even lastig op de Dragonhawk boss waar de mage het niet overleefde na de eerste kant te hatchen, de hatcher was niet gekilled waardoor hij de andere kant ook nog even opende. Even snoeihard gehealed en net overleefd, phew. Uiteindelijk toch nog de mount gehaald met zo'n 5-6 minuten op de timer.
Daarna wilden nog wat mensen hun altjes wat gearen, Kara gecleared, en toen was het weer mooi geweest voor vandaag.
ehm zoals ik al eerder had gezegd heb je voor 1 van de eerste lvl 80 pvp sets ook arena punten nodig en zoals het er nu naar uitziet worden die wel gereset althans in de blue post staat dat honor niet reset word er staat niks over arena puntenDennism schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:27:
Geen honor reset is gewoon dom. meer wellfare epics ftl, misschien moeten ze ook T6 tokens maar inwisselbaar maken voor T7 loot -.-
[ Voor 30% gewijzigd door Mili op 02-10-2008 05:04 ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ga jij nou maar op het Denial forum spammen aap!SMulTiE schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 07:59:
Yey, nerds die 't niet kunnen hebben dat ze verslaafde nerds zijn, kom jongens, iets meer introspectie
/flamesuit..
Je haalt de woorden uit men mond...Anoniem: 63072 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:38:
[...]
Toepasselijke naam voor een guild in deze discussie
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 02-10-2008 09:45 ]
Anoniem: 63072
Toepasselijke naam voor een guild in deze discussieHolyCorn schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:13:
[...]
Ga jij nou maar op het Denial forum spammen aap!
Al een tijdje dit topic aan het volgen en dus ook jouw ervaringen.Auredium schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:26:
Ik heb gisteren level 45 gedinged, yay!. Ow, ik blijk inmiddels (mede dankzij questen) 'exhalted 999' te zijn in Stormwind. Yay! Verder niet echt veel gedaan, mijn herbalism heeft 250 gehaald.
Ik heb gisteren wel een lvl 5 guildie en een lvl 12 random geholpen met hogger. Ik two shotte hem voor ze zodat ze de quest konden voltooien en heb als betaling de shadowgem die eruit kwam meegenomen. Verder heb ik nog twee of drie mensen (die kansloos waren qua level) in een duel verslagen (min-of-meer omdat ze me in Goldshire zaten te irriteren of omdat ze wilde zien wat ik kon doen).
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Sterk opgemerktAnoniem: 63072 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:38:
[...]
Toepasselijke naam voor een guild in deze discussie
Tja, nooit een release doen voordat het een wipe is.Zertaxka schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:59:
[...]
Was vlak voor de drop van "Tiara Of The Deep" en toen ik terugkwam was dat er dus niet meer.
[ Voor 6% gewijzigd door Teunis op 02-10-2008 10:43 ]
Je hebt nogal wat dingen fout gedaan met je mage. Hier wat tips:Zertaxka schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:59:
[...]
Al een tijdje dit topic aan het volgen en dus ook jouw ervaringen.
Mede daardoor maar TryWarcaft voor 10 dagen geprobeerd (alweer ruim een maand geleden). Beviel me zo goed dat ik gelijk maar een Battlechest je heb gehaald.![]()
Gisteren zelf dan lvl 43 (Zertaxka - Fire Mage) gehaald na het grinden van een boel Naga Explorers voor een quest. Eerder op de avond nog Zul'Farrak in geweest met wat mensen. Maar 1 keer dood gegaan door dat ik er (per ongeluk) teveel naar mij toe trok. Was vlak voor de drop van "Tiara Of The Deep" en toen ik terugkwam was dat er dus niet meer. En de reward die je daarmee krijgt is een betere staff dan die ik nu heb. Maar goed inmiddels alweer een quest er bij voor Zul'Farrak dus dan gaan we nog wel een keer terug.
Zat trouwens eens in de Armoury te kijken naar hoe mijn Mage er voor staat in vergelijking tot andere rond mijn level. Maar volgens mij doe ik het nog niet zo slecht . Wat me wel opviel toen ik me met bv. Auredium vergelijk dat er wel wat verschil in de stats zijn ondanks dat hij 2 levels hoger is. Komt dat alleen maar doordat ik een betere uitrusting heb?
- Zertaxka - - - Auredium -
In ieder geval gaan we gewoon lekker door met levellen. Vandaag even alle openstaande quests in Strangelthorn Vale afronden en dan ga ik alweer terug om Zul'Farrak in te gaan.
het gaat er niet om wie er nu verslaafd is of niet!Anoniem: 274635 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 18:46:
[...]
[...]
Als we met de Guild Runnen is de regel eigenlijk altijd in Instances en 10-man raids all pass and the roll for item if wanted ofc Main spec eerst dat alt en dan offspec.Teunis schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:41:
Ieder geval proberen duidelijk te maken dat ze pas mogen looten als iedereen weer bij de groep is.
Die eerste regel paste wij ook toe tijdens raiden, maar dan had je altijd van die grapjassen die "perongeluk" op greed drukte tijdens hun eerste keer een raid mee tegaan. Vervolgens toen ik zelf men guild oprichtte heb ik gewoon vanaf het begin ingevoerd dat master-looter aanstaat en ik of een RL vriend altijd de lootmaster is. Dit voorkomt een hoop gezeik, en heb nog nooit iemand horen klagen omdat ik het altijd gewoon eerlijk doe..ShadowBumble schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:47:
[...]
Als we met de Guild Runnen is de regel eigenlijk altijd in Instances en 10-man raids all pass and the roll for item if wanted ofc Main spec eerst dat alt en dan offspec.
In PUG is het meestal greed/need rolls. ( Recipes learn on the spot )
Tier 5/6 content word altijd gedaan met een master Looter ivm het DKP systeem.
Lol da's ook handig iddMili schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 04:56:
lijkt wel een kopie van mijn avond alleen hebben wij een mage die op tijd iceblocked en een druid offtank(dat ben ik) die op het juiste moment zijn aoe taunt gebruikt. nou moesten wij ook wel de hatcher beide kanten laten openen omdat iemand het nodig vond om de eerste 2 hatchers allebij te doden
Bnet pindle#2913
Dat is vrij persoonlijk. Mijn mage is nu 48 en heeft vrijwel dezelfde fire spec. Ik heb eerder een mage tot 39 geleveld met een frost spec en vond dit zo niet leuk dat het mijn enige character is dat ik ooit heb gedelete.Carnagy schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:44:
[...]
3. Respec naar een frostbuild. De build die je nu wil gaan nemen is veel te mana intensief voor jouw gear. Dit is iets voor high end raiding.
Respec naar: http://www.wowhead.com/?talent=of0VZZVAMcofxo0o
Jep mijn post is ook meer gericht op PUG in normal en heroicsShadowBumble schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:47:
[...]
Als we met de Guild Runnen is de regel eigenlijk altijd in Instances en 10-man raids all pass and the roll for item if wanted ofc Main spec eerst dat alt en dan offspec.
Tier 5/6 content word altijd gedaan met een master Looter ivm het DKP systeem.
[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 02-10-2008 10:58 ]
Dan speel jij toch op een andere realm dan ik denk ikShadowBumble schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:47:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 02-10-2008 10:58 ]
Tot nu toe hebben wij er nooit problemen mee gehad althans niet ik in ieder geval kan natuurlijk niet spreken voor iedere individu in de Guild maar dat zijn de richtlijnen.Anoniem: 208852 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:53:
[...]
Die eerste regel paste wij ook toe tijdens raiden, maar dan had je altijd van die grapjassen die "perongeluk" op greed drukte tijdens hun eerste keer een raid mee tegaan. Vervolgens toen ik zelf men guild oprichtte heb ik gewoon vanaf het begin ingevoerd dat master-looter aanstaat en ik of een RL vriend altijd de lootmaster is. Dit voorkomt een hoop gezeik, en heb nog nooit iemand horen klagen omdat ik het altijd gewoon eerlijk doe..
In pugs is het idd altijd maar greed/need (Al moet ik zeggen dat als ik kara pug met 2/3 echte puggers ipv guildies ik gewoon masterlooter aanzet.)
Sja gekken trekken de kaart heKapoen schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:57:
[...]
Dan speel jij toch op een andere realm dan ik denk ikIk herinner mij nog heel goed hoe ik met mijn rogue eens need rolde op een dps ring uit sethekk halls. Ik werd gelijk uitgescholden door de andere leden van de groep omdat ik niet eerste paste en dan pas rolde
Het zijn mafketels op Turalyon I tell ya! ff het systeem dat dient om loot te verdelen negeren en dan kwaad zijn op mensen... *sigh*
[ Voor 16% gewijzigd door ShadowBumble op 02-10-2008 10:59 ]
/sarcasm onRpol schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:02:
stel dat je tv kijkt tijdens het wow'en... dan ben je echt dubbel verslaafd!
Tja, wat kan ik zeggen als ik dus een transfer daar naartoe had gedaan was ik ook verrot gescholden. Bij ons op de server is het gewoon need, greed of pass. Als er een enchanter bij is wacht die tot het laatst en als iedereen pass doet pakt hij het en DE. Zonder enchanter is het alleen Need/greed. Waarom in vredesnaam passen en dan handmatig gaan rollen en looten? Sorry, maar dat spoort niet.Kapoen schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:57:
[...]
Dan speel jij toch op een andere realm dan ik denk ikIk herinner mij nog heel goed hoe ik met mijn rogue eens need rolde op een dps ring uit sethekk halls. Ik werd gelijk uitgescholden door de andere leden van de groep omdat ik niet eerste paste en dan pas rolde
Het zijn mafketels op Turalyon I tell ya! ff het systeem dat dient om loot te verdelen negeren en dan kwaad zijn op mensen... *sigh*
Inderdaad, ff allemaal die roll overslaan en vervolgens handmatig /roll typen als je een item nodig hebt!Anoniem: 63072 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:18:
[...]
Tja, wat kan ik zeggen als ik dus een transfer daar naartoe had gedaan was ik ook verrot gescholden. Bij ons op de server is het gewoon need, greed of pass. Als er een enchanter bij is wacht die tot het laatst en als iedereen pass doet pakt hij het en DE. Zonder enchanter is het alleen Need/greed. Waarom in vredesnaam passen en dan handmatig gaan rollen en looten? Sorry, maar dat spoort niet.
Hmm ik kan de site gewoon bereiken dus ben bang dat het probleem aan jou kant ligt :xUbernerd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:22:
Zowel worldofwarcraft.com als de EU site, en de inlog server zijn hier niet bereikbaar, ligt met aan mijn ISP of zijn er meer mensen met problemen?
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 02-10-2008 11:24 ]
Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
May you live in interesting times!
*boos provider bellen gaat*Anoniem: 208852 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:21:
[...]
Inderdaad, ff allemaal die roll overslaan en vervolgens handmatig /roll typen als je een item nodig hebt!
Als je niet wilt dat mensen perongeluk greed/need verkeerd indrukken doe dan gewoon master-looter, easy peasy toch?
[...]
Hmm ik kan de site gewoon bereiken dus ben bang dat het probleem aan jou kant ligt :x
Zit je toevallig bij "Online" ?
http://www.nu.nl/news/177...ernetprovider_Online.html
Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
Ja precies, dat zijn wij (Vrienden en ik) ook van plan. So what dat de loot wat minder is, als je verder komt met 10 man dan dat je met 25 man op de eerste instance blijft hangen zal het gear verschil ook wel meevallen.Tular schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:26:
Bij ons is het ook gewoon need, greed, pass. Indien ze geen gebruik willen maken van de standaard loot opties mogen ze dat van te voren bekend maken en hopen dat je ermee akkoord gaat. Gaan zeiken dat je je niet aan hun loot regels houd is idioot.
Met de ogen op WotLK heeft mijn guild besloten zich te gaan herstructureren. Omdat we teveel moeite hebben met het vinden van goeie spelers wordt de focus verlegd naar de 10-man instances. Van semi-casual raiden (5/9 BT en 4/5 MH) schakelen we om naar wat meer hard-core om met de top op de realm mee te gaan.
You're welcome
Iemand die hier wel oren naar heeft maar het over het hoofd heeft gezien omdat dit topic (zoals gewoonlijk) veelste snel gaat?Anoniem: 208852 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:29:
Gister weer begonnen met spelen op men lvl 70 hunter (Kul tiras) Omdat al men rl vrienden het lvlen beu zijn op de pvpserver Lightning's Blade en ik er zelf eigenlijk ook wel een beetje op uitgekeken was (Ik heb er dan wel een lvl 70 maar met vrienden spelen > Alles)
We zijn nu met 6 man en gaan op zoek naar 4 andere actieve mensen om op lvl 80 alle raid instances met 10 mans te kunnen doen. Onze huidige groep heeft veel experience met huidige raids en weten ieder goed te anticiperen op situaties waardoor ik er ook niet aan twijfel dat we snel zullen progressen op lvl 80. We zijn overigens HORDE!
Onze huidige setup, met armory links erachter:
- Paladin (Prot) Alidá
- Warrior (Prot) Revotion
- Priest (Holy) Xeros
- Rogue (Combat/ass swords) Shaderaider
- Paladin (Holy) Bayka
- en ik, Hunter (BM) Shako
We zijn onze huidige guild een beetje beu.. waarschijnlijk dat we een eigen guild gaan opzetten, mensen recruiten en kijken hoe die andere het doen in groepsverband met ons in kara/ZA. (Krijg je toch wel een beetje een inzicht in wat voor vlees je in de kuip hebt.)
Mijn vraag die ik in de groep wil gooien dus...
Zijn er hier nog mensen die op Kul Tiras spelen (Horde) en interesse hebben om zich aan te sluiten bij ons? We zijn redelijk gegeared atm (Geen BT Gear ofzo..), maar weten tenminste wel wat we doen.. (De holy paladin heeft vlak voordat we stopte op deze realm retri gerolled en toen meteen zen tailoring weg gegooid waardoor zijn primal mooncloth niet meer te gebruiken is nudus zijn equip loopt een beetje achter, deze gaan we ff pimpen in kara/ZA)
Zo.. nou dit was het wel zo'n beetje, laat maar weten wat jullie er van denken
Oh ja, transferen naar een andere realm is ook een mogelijkheid aangezien horde niet zo super is op Kul Tiras (Wat ik me nog herinner voor de realm reroll) Dus mocht je interesse hebben als horde op een andere realm in 6 actieve mensen die weten wat ze doen.. Laat maar ff weten!
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 02-10-2008 11:36 ]
crap... bedankt iig voor de info maatAnoniem: 208852 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:21:
[...]
Hmm ik kan de site gewoon bereiken dus ben bang dat het probleem aan jou kant ligt :x
Zit je toevallig bij "Online" ?
http://www.nu.nl/news/177...ernetprovider_Online.html
Alles is weer in orde hierph4nt0m schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:41:
[...]
crap... bedankt iig voor de info maatdan maar wat anders doen XD
Was geen wipe. Waren met een Warrior, Druid, Warlock, een Priest als healer en ik. De healer had te laat in de gaten dat ik een lage health had. Toen die dat door had, was het al te laat en kon ie iemand anders ook niet meer redden. Maar die ander had vlak voordat ie omging wel even de buit gepakt. Daarna terug lopen en dus niks meer voor mij. Ach ja weer wat geleerd.Teunis schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:41:
Tja, nooit een release doen voordat het een wipe is.
Er is altijd wel iemand ongeduldig met het looten van een NPC,
Als dan niet dicht genoeg bij de NPC/Group (weet niet exact wat Blizz als regel heeft) bent roll je niet mee, en mag je dus ook niet looten.
En ten tweede moet je toon dicht bij zijn (dood mag ook) als de kill gemaakt wordt anders mag je hem ook niet looten.
dus een corpse run terwijl gevecht nog bezig is, bad idea !
en corpse run na een gevecht is altijd risco vol, er is grote kans dat iemand loot terwijl jij nog bezig bent om terug te komen.
Hoeveel mensen ik niet hun loot heb zien verliezen omdat ze released hadden voor de kill
en zo af en toe kom je nog van die gasten tegen die lootten terwijl jij aan corspe runnen bent , en nee aan de ingang van een instance is niet goed genoeg.
Erg vervelend, maar het gebeurt.
Ieder geval proberen duidelijk te maken dat ze pas mogen looten als iedereen weer bij de groep is.
1. Die staff is inderdaad beter dan de Spellshifter Rod die je als reward krijgt.Carnagy schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:44:
Je hebt nogal wat dingen fout gedaan met je mage. Hier wat tips:
1. Ga de instance Zul'Farak doen voor Zum'rah's Vexing Cane
2. Je hebt niks aan stats zoals Agility en Strenght. Je hebt je gloves met 7 agility ge-enchant. Als t gratis is geweest dan kan je dit als niet geschreven beschouwen, maar jne hebt INT of spelldamage nodig.
3. Respec naar een frostbuild. De build die je nu wil gaan nemen is veel te mana intensief voor jouw gear. Dit is iets voor high end raiding.
Respec naar: http://www.wowhead.com/?talent=of0VZZVAMcofxo0o
zodra je 50 bent moet je dit ongeveer hebben: http://www.wowhead.com/?talent=oZZVAMcofxois
bij 60 dit: http://www.wowhead.com/?talent=obZZVAMcofxoiqt
bij lvl 70 kan je heel veel kiezen. dit is een mogelijkheid, maar je hebt meerdere opties. http://www.wowhead.com/?talent=of0VZZVArcofxoiqt
De frostbuild heeft een mega voordeel. Survivability. Je hebt het een stuk makkelijker omdat je heel simpel veel mobs kan Crowd Controllen. succes!
Cumbustion is een van de volgende dingen die er voor mij aan komen. En idd met frostnova en Cone of Cold lukt dat wel aardig.Anoniem: 63072 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:55:
Dat is vrij persoonlijk. Mijn mage is nu 48 en heeft vrijwel dezelfde fire spec. Ik heb eerder een mage tot 39 geleveld met een frost spec en vond dit zo niet leuk dat het mijn enige character is dat ik ooit heb gedelete.
Voor de gein twee jaar later mn huidige mage begonnen en gekozen om dat anders te doen en het bevalt me best. Je zit wat vaker te drinken, maar de mobs liggen ook sneller! En met combustion is het ook geen enkel probleem om de wat sterkere mobs boven je level solo te pakken. Frostnova en Cone of cold zijn genoeg om te kiten, omdat de mobs gewoon sneller dood gaan.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Als je dan toch zo'n fan bent van Fire ga dan voor de volgende build. Max DPS zonder de in my opinion nutteloze skills in frost (voor 't levelen dan)Zertaxka schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:00:
[...]
Was geen wipe. Waren met een Warrior, Druid, Warlock, een Priest als healer en ik. De healer had te laat in de gaten dat ik een lage health had. Toen die dat door had, was het al te laat en kon ie iemand anders ook niet meer redden. Maar die ander had vlak voordat ie omging wel even de buit gepakt. Daarna terug lopen en dus niks meer voor mij. Ach ja weer wat geleerd.
Die Priest disconnecte daarna gelijk zonder iets te zeggen en toen konden we weer op zoek naar een healer.Uiteindelijk een Pally gevonden die wel wou healen (al zei hij dat hij dat nog nooit had gedaan) en het ging verder uitstekend.
[...]
1. Die staff is inderdaad beter dan de Spellshifter Rod die je als reward krijgt.![]()
2. Iemand whisperde mij toen ik lvl 38 was in SW, dus was gratis.
3. Frost trekt mij niet zo. Dat het veel mana kost zo dat klopt, maar een goede voorraad aan mana potions, een mana jade en mana channelling maakt een hoop goed. En veel drinken als het kan.
In ieder geval bedankt voor de tips.![]()
[...]
Cumbustion is een van de volgende dingen die er voor mij aan komen. En idd met frostnova en Cone of Cold lukt dat wel aardig.
Niet helemaal eens met je opvatting over impact. Toen ik mijn mage levelde als fire heb ik in Outlands maar weinig keren gehad dat de mob ook daadwerkelijk dood voor mijn voeten neerviel zonder dat hij me had aangeraakt.Carnagy schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:15:
[...]
Als je dan toch zo'n fan bent van Fire ga dan voor de volgende build. Max DPS zonder de in my opinion nutteloze skills in frost (voor 't levelen dan)
Frost warding heb je namelijk niks aan. Hetzelfde geldt voor Impact (PvP skill) Als je een fire mag heb wil je dat de mob dood is voordat hij bij jou is.
http://www.wowhead.com/?talent=obZxgMzfccox
Volgende skill die je dus neemt is Combustion ofc
op 50 heb je dit: http://www.wowhead.com/?talent=obZxgMzfccoeRo
60 dit: http://www.wowhead.com/?talent=obZxgrzfccoeRt0h
70 zou dit worden (Raid build): http://www.wowhead.com/?talent=obZxgMzfcIoeRtbIM0o
Je hebt dan nog een vrij punt om te besteden. Dit kan je overal in stoppen.
Anoniem: 57942
Ik speel wow eigenlijk alleen tijdens het msnen, om zo een beetje bezig t zijn tussen de gesprekjes door. Ik vind het heerlijk dat ik gewoon lekker bezig ben met grinden/farmen en als ik ff geen zin heb in een hoekje gaat zitten en ff wat msn of tv kijk... ik ben dan geen guild persoon mischien dat het scheeldAnoniem: 158967 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:20:
[...]
Nouja, ik raid zelf niet, maar klopt het niet dat sommige guilds maar 2 a 3 keer in de week raiden maar wel ver zijn in content? Volgens mij wel.
Dan kom je misschien op 15 uur per week, en dus 2 uur gemiddeld per dag. Vind ik best te overzien.
[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 02-10-2008 12:23 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Teunis op 02-10-2008 12:35 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq