*proest*DarthDavy schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:14:
[..]
TBC had ook een veel te zware repgrind. Repgrind die ook gewoon niet leuk is.[..]

de TBC repgrind is echt een lachtertje.
Vroegâh was het nog speciaal als je exalted was bij factions, nu boeit het geen fuck meer, hooguit wat collectors die voor alles exalted gaan.
Zoals Niky zegt
TBC rep stelt geen fuck voor, je bent sneller geswitched van aldor > scryer > aldor dan dat je Timbermaw exalted haaldNiky schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:47:
[...]
Ben ik niet met je eens.
- Timbermaw: mindless grind.
- Argent Dawn: mindless grind + tokens inleveren
- Thorium Brotherhood: grind + collect
De meest belangrijke factions in TBC kan je gewoon met instance runs halen: Lower City, Cenarion Expedition, Thrallmar, The Sha'tar. Ga me niet vertellen dat je je bag of gems (Consortium), Talbuk (Kurenai/Maghar) of Sporewing pet (Sporregar) nou per sé nodig had...
Shadow destro is net zo waardeloos als pot masteryMrHuge schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:50:
Wat gaan de Destro locks onder ons doen met hun talents? Ik denk zelf dat ik maar gewoon weer een shadow destro build ga maken die zo veel mogelijk gelijk is aan de DS/SnF van nu en dan maar ga kijken hoe het uitpakt.
Fire destro met imp support of deep affliction. en deep affliction wint het hard, maar volgens mij is er nog steeds de shadow embrace bug dus de snelste lock wint. alleen jammer dat je dan wel snel aan de 40 debuff limit zit
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |