Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 167 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 48.989 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DarthDavy schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:14:
[..]

TBC had ook een veel te zware repgrind. Repgrind die ook gewoon niet leuk is.[..]
*proest* _O-
de TBC repgrind is echt een lachtertje.
Vroegâh was het nog speciaal als je exalted was bij factions, nu boeit het geen fuck meer, hooguit wat collectors die voor alles exalted gaan.

Zoals Niky zegt
Niky schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:47:
[...]

Ben ik niet met je eens.

- Timbermaw: mindless grind.
- Argent Dawn: mindless grind + tokens inleveren
- Thorium Brotherhood: grind + collect

De meest belangrijke factions in TBC kan je gewoon met instance runs halen: Lower City, Cenarion Expedition, Thrallmar, The Sha'tar. Ga me niet vertellen dat je je bag of gems (Consortium), Talbuk (Kurenai/Maghar) of Sporewing pet (Sporregar) nou per sé nodig had...
TBC rep stelt geen fuck voor, je bent sneller geswitched van aldor > scryer > aldor dan dat je Timbermaw exalted haald
MrHuge schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:50:
Wat gaan de Destro locks onder ons doen met hun talents? Ik denk zelf dat ik maar gewoon weer een shadow destro build ga maken die zo veel mogelijk gelijk is aan de DS/SnF van nu en dan maar ga kijken hoe het uitpakt.
Shadow destro is net zo waardeloos als pot mastery :P
Fire destro met imp support of deep affliction. en deep affliction wint het hard, maar volgens mij is er nog steeds de shadow embrace bug dus de snelste lock wint. alleen jammer dat je dan wel snel aan de 40 debuff limit zit

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Chakotay schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:46:
[...]

Hm, devotion aura gebruik ik eigenlijk nooit, ik heb primair retribution aan staan omdat deze ideaal is om threat te genereren op een hele kudde beesten tegelijk, om alleen soms even snel een resistance aura te pakken als er een irritante caster tussen zit. Daarnaast vraag ik me af of Kings 5 punten waard is op dit level, aangezien ik tijdens het levellen toch bijna nooit met een echte group instances in ga en dus niemand heb om het aan te geven.
Het alternatief is 10% strength. Het is meer kiezen tussen de minst slechte voor deze setup (tank pala + mage). Je geeft zelf al aan dat jouw dps niet van belang is.
Echter, als je het echt nooit gebruikt en denkt ook nooit zal gebruiken, dan is strength beter natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Snappie88 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:57:
[...]

Nou, dan is het spel nog in beta en hoeven we ons nergens zorgen over te maken :)

(ik wordt stiekem een beetje gek ervan, zodra men 't over WoW heeft wordt er meteen geQQed dat Blizz alles nerft, <insert class> overslaat, etcetera. We zitten nog in de beta verdorie!)
Mja, probleem was dat Blizz nogal 'stil' was wat betreft shadowpriests... heel veel feedback / bugreports waar niets mee werd gedaan en ondertussen bleef te klok maar tikken... Snap best dat 't nog een beta is, maar 3.0.2. is voortgekomen uit diezelfde beta. Betekent nu dus ook dat shadowpriests helemaal nergens meer zijn @ live (mja, op dit moment helemaal niemand aangezien alles down is :P) Daarom ben ik blij dat ze onze problemen gesignaleerd hebben en er ook iets aan willen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:59:
Shadow destro is net zo waardeloos als pot mastery :P
Fire destro met imp support of deep affliction. en deep affliction wint het hard, maar volgens mij is er nog steeds de shadow embrace bug dus de snelste lock wint. alleen jammer dat je dan wel snel aan de 40 debuff limit zit
Shadow embrace bug is er nog steeds inderdaad :x Debuff limit moet ook echt omhoog ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

HolyCorn schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:53:
[...]

Shadow destro is dood. Voor raiden ga je nu of affliction of fire destro icm met imp imp/emp imp.
Ik ken de talents van locks niet zo goed, mijne is een whopping level 6 (clothbank :P), maar een vriend & guildie van me wil vanavond Demonology (hij is nu gewoon standaard '1'-build) uitproberen, nu heb ik het daar met andere locks over gehad, maar wat vind jij ervan?
Imo is het niet echt raid-viable, tenzij je geen elemental shamen in je raid hebt, maar je moet je pet uphouden en demonology is al geen damage kanon, vziw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Viggen schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:03:
[...]

Mja, probleem was dat Blizz nogal 'stil' was wat betreft shadowpriests... heel veel feedback / bugreports waar niets mee werd gedaan en ondertussen bleef te klok maar tikken... Snap best dat 't nog een beta is, maar 3.0.2. is voortgekomen uit diezelfde beta. Betekent nu dus ook dat shadowpriests helemaal nergens meer zijn @ live (mja, op dit moment helemaal niemand aangezien alles down is :P) Daarom ben ik blij dat ze onze problemen gesignaleerd hebben en er ook iets aan willen doen :)
De grote vraag is: is het genoeg?
Het zal vast beter scalen nu, en dat is positief, in gedachten houdend wat er gebeurde in TBC qua scaling. VT coof. is verbeterd. Damage van DoT's scalen nu extra met je crit rating.
Vraag is of de 2500dps in Naxx omhoog gaat naar de 4000dps van andere dps (lees: dps) classes, aangezien spriests er nu ook één zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Hoe heet de patch die we nu moeten binnenhalen? 3.0.0? En zo ja, is er al ergens waar je em kan downloaden zonder gebruik te hoeven maken van blizzard downloader? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 236827 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:06:
[...]

De grote vraag is: is het genoeg?
Het zal vast beter scalen nu, en dat is positief, in gedachten houdend wat er gebeurde in TBC qua scaling. VT coof. is verbeterd. Damage van DoT's scalen nu extra met je crit rating.
Vraag is of de 2500dps in Naxx omhoog gaat naar de 4000dps van andere dps (lees: dps) classes, aangezien spriests er nu ook één zijn!
http://code.google.com/p/simulationcraft/wiki/LatestReport

Kort gezegd: gaat al een stuk beter ja ;) :P (die cijfers zijn o.b.v. T7 en 'optimale situatie')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ben ik nou de enige die het onduidelijk op de wowwiki patch mirrors vindt staan?
Welke moet ik nou hebben? Ik heb nog niets gepatched sinds 2.4.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 15:41

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Anoniem: 158967 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:08:
Hoe heet de patch die we nu moeten binnenhalen? 3.0.0? En zo ja, is er al ergens waar je em kan downloaden zonder gebruik te hoeven maken van blizzard downloader? :)
Die link is nu al zoooo vaak voorbijgekomen... Blader ff een paar pagina's terug in dit topic en je gaat het vinden.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 140111 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:05:
[...]

Ik ken de talents van locks niet zo goed, mijne is een whopping level 6 (clothbank :P), maar een vriend & guildie van me wil vanavond Demonology (hij is nu gewoon standaard '1'-build) uitproberen, nu heb ik het daar met andere locks over gehad, maar wat vind jij ervan?
Imo is het niet echt raid-viable, tenzij je geen elemental shamen in je raid hebt, maar je moet je pet uphouden en demonology is al geen damage kanon, vziw.
zeg maar gerust echt niet raid viable ongeacht je setup. qua dmg is Afflcition echt heer en meester, gruwlijke cijfers pomp je er daar mee uit.

Pet uphouden is niet echt problematisch met de standaard 80% avoidance en wat micro management, maar je dps laat gewoon zwaar te wensen over. Ik ga niet eens speccen om de demon form te tsten :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 16:10

Chakotay

Lick here to continue

Anoniem: 236827 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:00:
[...]

Het alternatief is 10% strength. Het is meer kiezen tussen de minst slechte voor deze setup (tank pala + mage). Je geeft zelf al aan dat jouw dps niet van belang is.
Echter, als je het echt nooit gebruikt en denkt ook nooit zal gebruiken, dan is strength beter natuurlijk.
Mja, lastige keuze... Jammer dat Kings niet meer gewoon 1 puntje kost, dat heb ik er nog wel voor over :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:18
Own the gnome, orc aan je vork. We gaan verder in het volgende deel :P

-> Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 168

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ok. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.