De patch 3.02 die ik nu download heeft een grootte van 1,62 GB is dat normaal?
Heb het ook op het forum van mn guild geplaatst maar ik ga ff mn kansen spreiden 
Op zowel mijn laptop als mn normale PC blijft de patch download hangen op 30%., daarna weigerd het ding verder te downloaden.. Ik wil liever mijn pc niet aan laten staan als ik naar mn stage en vanavond zal het waarschijnlijk helemaal lang duren.
Zijn er mensen in de omgeving van Etten-Leur die in de gelegenheid zijn de patch voor mij te downloaden, deze op een dvd'tje te branden en dan af te geven op mijn stage.
Eventuele kosten voor het schijfje wil ik wel vergoeden.
DM me voor als je me kunt helpen.
Op zowel mijn laptop als mn normale PC blijft de patch download hangen op 30%., daarna weigerd het ding verder te downloaden.. Ik wil liever mijn pc niet aan laten staan als ik naar mn stage en vanavond zal het waarschijnlijk helemaal lang duren.
Zijn er mensen in de omgeving van Etten-Leur die in de gelegenheid zijn de patch voor mij te downloaden, deze op een dvd'tje te branden en dan af te geven op mijn stage.
Voor vandaag is dat inderdaad normaal.MysticSnake schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:05:
De patch 3.02 die ik nu download heeft een grootte van 1,62 GB is dat normaal?
Right, dus mensen moeten voor jou moeite gaan doen, het ook nog langs komen brengen, en jij betaald het schijfje wel10110001 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:22:
Wacht gewoon totdat de patch ergens op een mirror staat, kun je hem fijn zelf downloaden
Gisteren bij Hinterlands 1 a 2 uur lang trollen afgeslacht om te zoeken naar een rare elite, maar hij kwam niet opdagen. 
Na een complete zooi zilver en een paar greens van belang ben ik toen maar afgedropen naar Darnassus en heb mijnzelf Fishing en First Aid geleerd als secondary professions. Fishing omdat ik bepaalde vissoorten voor Alchemy nodig heb en First Aid als extra heal buff langs mijn healing potions. First aid inmiddels al geleveld naar 142 (van 150).
Ook nog snel DM gedaan voor wool te farmen maar ik zal vanavond nog even terug moeten daarvoor, zeg een kwartier tot een half uur en dan zit ook First Aid op 150.
Ik ben zeer benieuwd naar de patch en de resultaten daarvan, qua stats is het voor mij denk ik minder interessant maar met name de nieuwe shadow engine en de gevolgen op Herbs zullen echt opvallen vermoed ik.
Denk dat ik de rest van de tijd rep ga verzamelen op sommige andere plaaten en halverwege waarschijnlijk level 52 ding.
Na een complete zooi zilver en een paar greens van belang ben ik toen maar afgedropen naar Darnassus en heb mijnzelf Fishing en First Aid geleerd als secondary professions. Fishing omdat ik bepaalde vissoorten voor Alchemy nodig heb en First Aid als extra heal buff langs mijn healing potions. First aid inmiddels al geleveld naar 142 (van 150).
Ook nog snel DM gedaan voor wool te farmen maar ik zal vanavond nog even terug moeten daarvoor, zeg een kwartier tot een half uur en dan zit ook First Aid op 150.
Ik ben zeer benieuwd naar de patch en de resultaten daarvan, qua stats is het voor mij denk ik minder interessant maar met name de nieuwe shadow engine en de gevolgen op Herbs zullen echt opvallen vermoed ik.
Denk dat ik de rest van de tijd rep ga verzamelen op sommige andere plaaten en halverwege waarschijnlijk level 52 ding.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Gisteren hadden we voor old times sake een AQ40 raid. Sommige zijn er nooit geweest, andere niet verder dan de Twins. Ikzelf kwam niet verder dan de eerste baas.
Enfin, het was allemaal makkelijker dan gedacht.
The Prophet Skeram - Niet moeilijk. Dps op de original ging zo hard dat we op een gegeven moment 6 clones waren. Die overigens hitten als een slappe vaatdoek.
Battleguard Sartura - Adds gekilled, daarna Sartura. De whirlwind is niet zo lastig meer, met AoE healing kom je er goed door heen.
Fankriss the Unyielding - Gewoon de adds geignored, tank en spank op Fankriss.
Princess Huhuran - Wederom tank en spank. NR damage is te verwaarlozen.
Twin Emperors: Vek'lor & Vek'nilash - Tactics en positionering zijn nog steeds belangrijk. De bugg adds zijn prima te tanken door hunterpets en gaan erg snel dood. Voor sommige mensen is het lastig om géén AoE te gebruiken...
C'Thun - Makkelijk, de 'entree' was nog het moeilijkste. Eye Beam doet nog erg zeer als de mensen dicht bij elkaar staan en laat nou net de gehele raid te dicht bij de deur staan. We hadden enkele lv60 bij ons, en hun aggro range is een stuk groter. Blijft grappig om mee te maken hoe de gehele raid binnen 1 seconde weggevaagt wordt. Phase 1 is een eitje, de Eye Tentacles zijn zo dood, en de Dark Glare moet je simpelweg kunnen vermijden. Phase twee is was 'lastiger' maar prima te doen. Gewoon tentacles killen, wachten op de vulnerable phase...en killen maar. Wij hadden twee Vulnerable phases nodig, al is het te doen met 1 phase als onze dps niet aan het slacken was. (18%)
Ouro - Lolbigpniz...anyway, tank en spank ftw
Bug Trio: Yauj, Vem, Kri - helaas niet gedaan omdat ik weg moest
Viscidus - helaas niet gedaan omdat ik weg moest. Schijnt een lastig gevecht te zijn...
Weer wat nostalgische screenshots erbij, en toch leuk om deze content (weliswaar op lv70) eens te zien. Wel veel trash, zeker vanaf Twins naar C'thun.... /yawn
Enfin, het was allemaal makkelijker dan gedacht.
The Prophet Skeram - Niet moeilijk. Dps op de original ging zo hard dat we op een gegeven moment 6 clones waren. Die overigens hitten als een slappe vaatdoek.
Battleguard Sartura - Adds gekilled, daarna Sartura. De whirlwind is niet zo lastig meer, met AoE healing kom je er goed door heen.
Fankriss the Unyielding - Gewoon de adds geignored, tank en spank op Fankriss.
Princess Huhuran - Wederom tank en spank. NR damage is te verwaarlozen.
Twin Emperors: Vek'lor & Vek'nilash - Tactics en positionering zijn nog steeds belangrijk. De bugg adds zijn prima te tanken door hunterpets en gaan erg snel dood. Voor sommige mensen is het lastig om géén AoE te gebruiken...
C'Thun - Makkelijk, de 'entree' was nog het moeilijkste. Eye Beam doet nog erg zeer als de mensen dicht bij elkaar staan en laat nou net de gehele raid te dicht bij de deur staan. We hadden enkele lv60 bij ons, en hun aggro range is een stuk groter. Blijft grappig om mee te maken hoe de gehele raid binnen 1 seconde weggevaagt wordt. Phase 1 is een eitje, de Eye Tentacles zijn zo dood, en de Dark Glare moet je simpelweg kunnen vermijden. Phase twee is was 'lastiger' maar prima te doen. Gewoon tentacles killen, wachten op de vulnerable phase...en killen maar. Wij hadden twee Vulnerable phases nodig, al is het te doen met 1 phase als onze dps niet aan het slacken was. (18%)
Ouro - Lolbigpniz...anyway, tank en spank ftw
Bug Trio: Yauj, Vem, Kri - helaas niet gedaan omdat ik weg moest
Viscidus - helaas niet gedaan omdat ik weg moest. Schijnt een lastig gevecht te zijn...
Weer wat nostalgische screenshots erbij, en toch leuk om deze content (weliswaar op lv70) eens te zien. Wel veel trash, zeker vanaf Twins naar C'thun.... /yawn
Of je download hem gewoon zelf via een van de mirrors http://www.wowwiki.com/Patches10110001 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:22:
Heb het ook op het forum van mn guild geplaatst maar ik ga ff mn kansen spreiden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
als je een beetje goed leest op Patch site van WoWWiki (EDIT: Damn te laat
), dan kan/kon je al 1,58GB voor vandaag downloaden en was alleen maar 50 mb nodig om te downloaden vandaag. Dat heb ik in 6 mins gedaan ('t is druk op de servers
)
Gister nog bwl 8 man gedaan. gestokt op firemaw omdat niemand die shadowflame cloak heeft
blijft wel humor instance. Vandaag respec en addon download dag.
Veel succes iedereen die nu nog moet werken (hier ook) en pas vanavond eerste dingen kan doen.
Gister nog bwl 8 man gedaan. gestokt op firemaw omdat niemand die shadowflame cloak heeft
Veel succes iedereen die nu nog moet werken (hier ook) en pas vanavond eerste dingen kan doen.
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Liefdagboek,
Gister heb ik nog even snel dit kunnen halen : Plans: Sulfuron Hammer welke 1 van de 2 benodigheden is om Sulfuras, Hand of Ragnaros te maken.
Volgens een Guildee moet ik juist het Plan verkopen aangezien hij toevallig de zijne voor 3k heeft verkocht een week of 2 geleden. Of moet ik het leren omdat ik dan de mogelijkheid heb om een epic weapon te craften ?
Beide oogpunten lijken mij geweldig ( puur omdat ik BS plans verzamelen ) maar momenteel ben ik ook keihard bezig om me epic flyer binnen te krijgen
Gister heb ik nog even snel dit kunnen halen : Plans: Sulfuron Hammer welke 1 van de 2 benodigheden is om Sulfuras, Hand of Ragnaros te maken.
Volgens een Guildee moet ik juist het Plan verkopen aangezien hij toevallig de zijne voor 3k heeft verkocht een week of 2 geleden. Of moet ik het leren omdat ik dan de mogelijkheid heb om een epic weapon te craften ?
Beide oogpunten lijken mij geweldig ( puur omdat ik BS plans verzamelen ) maar momenteel ben ik ook keihard bezig om me epic flyer binnen te krijgen
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
nouja, zo erg vind ik het niet. De EU servers komen rond 14.00 uur online en ik verwacht dat dit nog wel uit gaat lopen.Strikeman225 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:37:
als je een beetje goed leest op Patch site van WoWWiki (EDIT: Damn te laat), dan kan/kon je al 1,58GB voor vandaag downloaden en was alleen maar 50 mb nodig om te downloaden vandaag. Dat heb ik in 6 mins gedaan ('t is druk op de servers
)
Gister nog bwl 8 man gedaan. gestokt op firemaw omdat niemand die shadowflame cloak heeftblijft wel humor instance. Vandaag respec en addon download dag.
Morgen ben ik toch vrij, en het eerste wat ik ga doen is......naar de barbershop
Trouwens, Onyxia Cloaks voor Firemaw? Bedoel je niet Nefarian?
Patch duurt tot vanmiddag 14:00 uur ongeveer, dus succes met tijd killen.
En na dat ze op zijn wordt denk ik redelijk druk voornamelijk rond de inscription trainers
Altijd afkicken zo'n patch dag

[ Voor 15% gewijzigd door Teunis op 15-10-2008 08:48 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Alle vliegende draken (firemaw, ebonroc, flamegor & nefarian) doen shadow flame, dus als je geen onyxia scale cloak hebt, doet dat (op 70 tanks) nog steeds 17k damage...deadsy33 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:46:
[...]
nouja, zo erg vind ik het niet. De EU servers komen rond 14.00 uur online en ik verwacht dat dit nog wel uit gaat lopen.
Morgen ben ik toch vrij, en het eerste wat ik ga doen is......naar de barbershop![]()
Trouwens, Onyxia Cloaks voor Firemaw? Bedoel je niet Nefarian?
Ik bedoel druk op de downloadserversTeunis schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:47:
[...]
Patch duurt tot vanmiddag 14:00 uur ongeveer, dus succes met tijd killen.
En na dat ze op zijn wordt denk ik redelijk druk voornamelijk rond de inscription trainers
Altijd afkicken zo'n patch dag
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Aha, dat wist ik dus niet....nou ja, weer wat geleerdStrikeman225 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:50:
[...]
Alle vliegende draken (firemaw, ebonroc, flamegor & nefarian) doen shadow flame, dus als je geen onyxia scale cloak hebt, doet dat (op 70 tanks) nog steeds 17k damage...
Maar ik mag aannemen (als je genoeg healers hebt) dat de DoT gewoon te outhealen valt. Voor Nef is het wellicht een ander verhaal aangezien de gehele raid de DoT krijgt zodra hij landt
ALS je genoeg healers hebt jadeadsy33 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:58:
[...]
Aha, dat wist ik dus niet....nou ja, weer wat geleerd
Maar ik mag aannemen (als je genoeg healers hebt) dat de DoT gewoon te outhealen valt. Voor Nef is het wellicht een ander verhaal aangezien de gehele raid de DoT krijgt zodra hij landt
addictive schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:54:
[...]
Right, dus mensen moeten voor jou moeite gaan doen, het ook nog langs komen brengen, en jij betaald het schijfje wel
Wacht gewoon totdat de patch ergens op een mirror staat, kun je hem fijn zelf downloaden
Dat ben ik al 2 weken aan het proberen (backgroundloader) maar die komt niet verder dan 30%, geen foutmelding of wat dan ook, ding download gewoon niet verder. Vraag het niet voor niks natuurlijk.Strikeman225 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:37:
als je een beetje goed leest op Patch site van WoWWiki (EDIT: Damn te laat), dan kan/kon je al 1,58GB voor vandaag downloaden en was alleen maar 50 mb nodig om te downloaden vandaag. Dat heb ik in 6 mins gedaan ('t is druk op de servers
)
linkje dat hier al tientallen keren voorbij is gekomen en ook in de op staat..10110001 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:22:
Die link is niet voor je background downloader.10110001 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:01:
[...]
[...]
Dat ben ik al 2 weken aan het proberen (backgroundloader) maar die komt niet verder dan 30%, geen foutmelding of wat dan ook, ding download gewoon niet verder. Vraag het niet voor niks natuurlijk.
[ Voor 19% gewijzigd door HolyCorn op 15-10-2008 09:06 ]
Zo, en toen patchten we vandaag. Bijna al mijn mods heb ik de 3.0 versies al van klaar staan. Alleen SCT, AG_UnitFrames en Simpleminimap zijn nog geen 3.0 versies van.
Gebruik parrot ipv SCT is dacht ik wel al een 3.0 versie van en is imho fijner dan sctKaap schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:08:
Zo, en toen patchten we vandaag. Bijna al mijn mods heb ik de 3.0 versies al van klaar staan. Alleen SCT, AG_UnitFrames en Simpleminimap zijn nog geen 3.0 versies van.
Mooie gelegenheid om mijn ui te herzien en de gebruikte addons op te schonen inderdaad
[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 15-10-2008 09:15 ]
Ik heb alles al geprobeerd wat ik kan bedenken. Laatste keer dat ik de patch (2.4) heb gedownload ik er 3 dagen over gedaan om m te downloaden. Die heb ik inmiddels op DVD.HolyCorn schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:04:
[...]
linkje dat hier al tientallen keren voorbij is gekomen en ook in de op staat..
[...]
Die link is niet voor je background downloader.
Maar laat maar.
Of als de andere interrupters om de haverklap dc'en.Dennism schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:06:
[...]
Onze rogues doen RoS interrupts altijd zonder TS, gewoon om beurten kicken, kan niet lastig zijn. Het wordt pas lastig als andere behalve de 2 aangewezen interrupters zich ermee gaan bemoeien.
Ze zijn daar vandaag de dag redelijk snel in, guildie van ons was 2 dagen gelee gehackt, hij had toegang tot de gbank...jarnotjuh schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:08:
Edit: Gold is weer terecht. Netjes in een mail van Blizzard teruggekregen.
Binnen een dag was alles weer terug. Ik heb wel voorgesteld om alleen mensen met een authenticator toegang te geven tot de guildbank.
Gister pug MH, eerste try Rage tot 50%, sommige waren er nog nooit geweest en ja, fire is still bad, you don't need to be in the fire. Daarna dramatisch, we kwamen niet eens tot Rage meer, ben na zo'n 5 tries genokt en uitgelogd. Toen ik zo'n 2 uur later weer online kwam ging Rage net neer, toen zijn ze maar gestopt.
Er zijn meer mogelijkheden om patches te downloaden de Blizz- of background downloader.10110001 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:19:
[...]
Ik heb alles al geprobeerd wat ik kan bedenken. Laatste keer dat ik de patch (2.4) heb gedownload ik er 3 dagen over gedaan om m te downloaden. Die heb ik inmiddels op DVD.
Maar laat maar.
Als je gewoon op een van de links had geklikt, was je uitgekomen op een site waar je links kan vinden naar sites waar je de patch delen rechtstreeks kan downloaden, dit zijn de zogenaamde "Patch Mirrors".
Deze site is zeer overzichtelijk, en als je een beetje zoekt en de aanwezige informatie leest, snap je welke bestanden je moet downloaden, en zelfs waar je de uitgepakte bestanden moet laten.
Ik heb dit van het weekend gedaan en heb alle drie de delen à 1.58 GB binnen gehaald. vervolgens uitgepakt in op de juiste locaties gezet.
Vanochtend mijn pc aangezet, wow opgestart, 20 mins later was wow gepatched naar 3.0.2, zo moeilijk is het echt niet, maar je moet er wel zelf wat voor doen.
Anoniem: 230702
Vanmorgen toen ik de PC aanzette, was de patch op 800mb en hij tikte rustig verder ( nog 1 uur te gaan ofzo)
Zit nu op werk, dus ik ga zo ff in de pauze kijken of hij binnen is gekomen
Zit nu op werk, dus ik ga zo ff in de pauze kijken of hij binnen is gekomen
Wow... gisteren om 23:50 Kil'Jaeden nog gekilled voor de patch. Was ook gelijk een serverfirst. Dat is écht een adrenaline rush 
http://img511.imageshack....rnshot101408235631vc0.jpg
Denk je soms dat ik dat nog niet geprobeerd heb. Bij mij gaat het downloaden gewoon niet verder dan 30%., verschillende sites van het lijstje geprobeerd. Dat probeer ik ook duidelijk te maken.Nivado schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:46:
[...]
Er zijn meer mogelijkheden om patches te downloaden de Blizz- of background downloader.
Als je gewoon op een van de links had geklikt, was je uitgekomen op een site waar je links kan vinden naar sites waar je de patch delen rechtstreeks kan downloaden, dit zijn de zogenaamde "Patch Mirrors".
Deze site is zeer overzichtelijk, en als je een beetje zoekt en de aanwezige informatie leest, snap je welke bestanden je moet downloaden, en zelfs waar je de uitgepakte bestanden moet laten.
Ik heb dit van het weekend gedaan en heb alle drie de delen à 1.58 GB binnen gehaald. vervolgens uitgepakt in op de juiste locaties gezet.
Vanochtend mijn pc aangezet, wow opgestart, 20 mins later was wow gepatched naar 3.0.2, zo moeilijk is het echt niet, maar je moet er wel zelf wat voor doen.
Anoniem: 246467
Lekker hoor big gzDutchy007 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:56:
Wow... gisteren om 23:50 Kil'Jaeden nog gekilled voor de patch. Was ook gelijk een serverfirst. Dat is écht een adrenaline rush
Goodjob
Gooi de .torrent in een Torrent Client (staat in de Cache map). Dan zou het moeten werken.10110001 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:00:
[...]
Denk je soms dat ik dat nog niet geprobeerd heb. Bij mij gaat het downloaden gewoon niet verder dan 30%., verschillende sites van het lijstje geprobeerd. Dat probeer ik ook duidelijk te maken.
TBC was leuk, maar minder leuk dan Vanilla WoW.
Het jammere aan TBC is dat aan al zijn voordelen ook onmiddellijk een nadeel verbonden is. Bijvoorbeeld het omlaag halen van het aantal personen in een raid instance van 40 naar 25 is een goede zaak. Daartegenover staat wel dat de gevechten op bosses minder episch overkomen en minder voldoening geven. Met 40 man voor de eerste keer Ragnaros uit MC of Nefarian uit BWL neerleggen gaf een veel beter gevoel dan met 25 man Illidan plat leggen. Het is ook veel indrukwekkender om op een gevecht zoals de twins uit AQ40 35 man van de ene kant naar de andere kant van de kamer te zien hollen dan 20 man. Een gevecht voelt met 40 man ook veel epischer aan dan eentje met 25. Maar of dit natuurlijk opweegt tegen de slackers in de raid? Ik weet het niet. Het was natuurlijk irritant dat wij onze first kills op Chrommagus bvb in BWL met 35 man moesten doen, terwijl er wel genoeg volk online was ("heb geen zin om een ganse avond te whipen"). Nu kan je veel makkelijker een vaste groep raiders maken die er echt voor gaan, terwijl je met groepen van 40 je genoodzaakt bent om profiteurs mee te nemen.
Een tweede voorbeeld is de hoeveelheid dingen die er te doen zijn per oppervlakte in TBC tov Vanilla WoW. In TBC loop je echt overal tegen quests aan en er is echt overal vanalles te doen, terwijl Azeroth veel uitgestrekter is met desolate plaatsen waar eigenlijk niet veel tot niets te doen is. Dit zorgt ervoor dat het tempo van spelen hoger ligt in TBC met een hogere XP generatie per uur, vandaar dat ze ook het aantal xp per level enorm exponentieel is toegenomen vanaf level 60. Dit heeft als nadeel dat er weinig ruimte is voor exploratie. Je komt ongeveer wel alles tegen tijdens het levellen en de immersie in Outland is voor iedere karakter dat je levelt van 60 naar 70 dezelfde. Om van 1 naar 60 te gaan kan je verschillende ervaringen beleven. Dat heb ik persoonlijk gemerkt toen ik (wanneer er nog geen TBC was) mijn warlock (first char) naar 60 bracht en later mijn paladin. Met mijn warlock was de ervaring vooral het spel leren kennen en heb ik 17 dagen played gedaan om van 1 naar 60 te gaan (enorm lang). Voor mijn paladin heb ik daar 6 dagen over gedaan. De ervaring om mijn warlock naar 70 te brengen en nadien nog een warrior en hunter is ongeveer gelijk.
TBC had ook een veel te zware repgrind. Repgrind die ook gewoon niet leuk is. Er is gewoon niets aan het feit dat je uren aan stuk dezelfde mobs staat te farmen om rep te verzamelen. Ik had het veel liever gezien dat je als je al je quests in een gebied deed en ook de instance minimum 1 keer volledig doorlopen hebt, je voldoende rep moest hebben om in de heroic binnen te mogen. Dit was dus niet het geval in het begin en ik hoop dat we niet hetzelfde zullen zien in WotLK, maar ik vrees ervoor. Een positief punt voor TBC was natuurlijk de heroics, maar die konden natuurlijk ook voor vanilla WoW ontwikkeld worden moest TBC nooit gemaakt worden.
Ten slotte ben ik ook tegen de enorme item en gold inflatie in TBC tov Vanilla WoW. Waar je in vanilla WoW 4 tot 5 verschillende stats op epic items vond, is dit voor TBC gewoon standaard vanaf de eerste quest. Het gevolg is ook dat TBC veel meer gearbased is dan Vanilla WoW. Ook vond ik epics in TBC veel minder waarde hebben dan in Vanilla WoW. Ik ben met recht en rede heel trots op mijn Tier 1 en Tier 2 armor uitrusting op m'n warlock en ik kan het niet over mijn hard krijgen om die te vendoren of te dissen. Mijn Tier 4/5 en badge gear uit TBC ga ik zonder verpinken vendorren als er iets beter dropt in WotLK. Badges en epic gear is gewoon veel te makkelijk te farmen zodat je veel te makkelijk die epic gear krijgt, zodat het eigenlijk niet meer epic is. Idem met de legendaries.
Na 2 jaar vanilla WoW en 2 jaar TBC is WoW in het algemeen met TBC erop vooruitgegaan, maar ook op achteruit gegaan. Mij persoonlijk stoort voornamelijk de lagere moeilijkheidsgraad van TBC tov vanilla WoW. Maar al bij al blijf ik het een fantastisch spel vinden en ik ga zeker nog even door met WotLK, maar als WotLK mij nog het gevoel geeft dat het spel versimpelt en erop achteruitgaat, dan zal het waarschijnlijk mijn laatste expansion in WoW zijn.
Het jammere aan TBC is dat aan al zijn voordelen ook onmiddellijk een nadeel verbonden is. Bijvoorbeeld het omlaag halen van het aantal personen in een raid instance van 40 naar 25 is een goede zaak. Daartegenover staat wel dat de gevechten op bosses minder episch overkomen en minder voldoening geven. Met 40 man voor de eerste keer Ragnaros uit MC of Nefarian uit BWL neerleggen gaf een veel beter gevoel dan met 25 man Illidan plat leggen. Het is ook veel indrukwekkender om op een gevecht zoals de twins uit AQ40 35 man van de ene kant naar de andere kant van de kamer te zien hollen dan 20 man. Een gevecht voelt met 40 man ook veel epischer aan dan eentje met 25. Maar of dit natuurlijk opweegt tegen de slackers in de raid? Ik weet het niet. Het was natuurlijk irritant dat wij onze first kills op Chrommagus bvb in BWL met 35 man moesten doen, terwijl er wel genoeg volk online was ("heb geen zin om een ganse avond te whipen"). Nu kan je veel makkelijker een vaste groep raiders maken die er echt voor gaan, terwijl je met groepen van 40 je genoodzaakt bent om profiteurs mee te nemen.
Een tweede voorbeeld is de hoeveelheid dingen die er te doen zijn per oppervlakte in TBC tov Vanilla WoW. In TBC loop je echt overal tegen quests aan en er is echt overal vanalles te doen, terwijl Azeroth veel uitgestrekter is met desolate plaatsen waar eigenlijk niet veel tot niets te doen is. Dit zorgt ervoor dat het tempo van spelen hoger ligt in TBC met een hogere XP generatie per uur, vandaar dat ze ook het aantal xp per level enorm exponentieel is toegenomen vanaf level 60. Dit heeft als nadeel dat er weinig ruimte is voor exploratie. Je komt ongeveer wel alles tegen tijdens het levellen en de immersie in Outland is voor iedere karakter dat je levelt van 60 naar 70 dezelfde. Om van 1 naar 60 te gaan kan je verschillende ervaringen beleven. Dat heb ik persoonlijk gemerkt toen ik (wanneer er nog geen TBC was) mijn warlock (first char) naar 60 bracht en later mijn paladin. Met mijn warlock was de ervaring vooral het spel leren kennen en heb ik 17 dagen played gedaan om van 1 naar 60 te gaan (enorm lang). Voor mijn paladin heb ik daar 6 dagen over gedaan. De ervaring om mijn warlock naar 70 te brengen en nadien nog een warrior en hunter is ongeveer gelijk.
TBC had ook een veel te zware repgrind. Repgrind die ook gewoon niet leuk is. Er is gewoon niets aan het feit dat je uren aan stuk dezelfde mobs staat te farmen om rep te verzamelen. Ik had het veel liever gezien dat je als je al je quests in een gebied deed en ook de instance minimum 1 keer volledig doorlopen hebt, je voldoende rep moest hebben om in de heroic binnen te mogen. Dit was dus niet het geval in het begin en ik hoop dat we niet hetzelfde zullen zien in WotLK, maar ik vrees ervoor. Een positief punt voor TBC was natuurlijk de heroics, maar die konden natuurlijk ook voor vanilla WoW ontwikkeld worden moest TBC nooit gemaakt worden.
Ten slotte ben ik ook tegen de enorme item en gold inflatie in TBC tov Vanilla WoW. Waar je in vanilla WoW 4 tot 5 verschillende stats op epic items vond, is dit voor TBC gewoon standaard vanaf de eerste quest. Het gevolg is ook dat TBC veel meer gearbased is dan Vanilla WoW. Ook vond ik epics in TBC veel minder waarde hebben dan in Vanilla WoW. Ik ben met recht en rede heel trots op mijn Tier 1 en Tier 2 armor uitrusting op m'n warlock en ik kan het niet over mijn hard krijgen om die te vendoren of te dissen. Mijn Tier 4/5 en badge gear uit TBC ga ik zonder verpinken vendorren als er iets beter dropt in WotLK. Badges en epic gear is gewoon veel te makkelijk te farmen zodat je veel te makkelijk die epic gear krijgt, zodat het eigenlijk niet meer epic is. Idem met de legendaries.
Na 2 jaar vanilla WoW en 2 jaar TBC is WoW in het algemeen met TBC erop vooruitgegaan, maar ook op achteruit gegaan. Mij persoonlijk stoort voornamelijk de lagere moeilijkheidsgraad van TBC tov vanilla WoW. Maar al bij al blijf ik het een fantastisch spel vinden en ik ga zeker nog even door met WotLK, maar als WotLK mij nog het gevoel geeft dat het spel versimpelt en erop achteruitgaat, dan zal het waarschijnlijk mijn laatste expansion in WoW zijn.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
<- Orb controllerAnoniem: 246467 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:10:
[...]
Lekker hoor big gz, en alle big ones maar zeggen ze mages niet mee nemen
jullie blijkbaar wel
Goodjob
En ik zelf ben in dit geval de mageDutchy007 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:15:
[...]
<- Orb controllerEn tsja... mages doen ook gewoon 2k dps, snap niet dat ze bij jullie niet mee mogen
Ben het helemaal met je eens. Ik ben bang dat WotLK meer die kant op slaat, meer casual-friendly en nog minder hardcore. Het feit dat ze geen 2e Sunwell gaan maken vind ik persoonlijk erg jammer (maar wel begrijpelijk), beetje uitdaging kan geen kwaad, vooral zo ver achterin de expansion.
Wat betreft die rep-grinds ben ik het niet helemaal met je eens, in TBC is het VEEL makkelijker om rep te krijgen dan in Vanilla. Echter is de rol van reputation in TBC ook wel belangrijker geworden dus nu word je idd beetje gedwongen aan die stuff mee te doen, terwijl je het in Vanilla gewoon links kon laten liggen.
iemand hier al nagedacht over een hunter bm build?
Sorry dat werd mij niet duidelijk uit je post. Dan heb je denk ik een ander probleem. Is he HDD vol? Is je I-net stabiel? Is je OS stabiel? Is de map met tijdelijk i-net bestande vol, gelimiteerd? zijn de eerste vragen die in mij naar boven komen.10110001 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:00:
[...]
Denk je soms dat ik dat nog niet geprobeerd heb. Bij mij gaat het downloaden gewoon niet verder dan 30%., verschillende sites van het lijstje geprobeerd. Dat probeer ik ook duidelijk te maken.
Ik zou eens beginnen met je tijdelijk internet files te wissen, en zorgen dat er geen limiet op de grote hiervan light van minder dan 1 GB.
Precies, ik heb in Vanilla WoW me nooit veel van rep aangetrokken. En bepaalde rep kwam gewoon vanzelf door te raiden. En andere rep kon je gewoon tussendoor doen als je er zin in had (zoals ik bvb gedaan heb voor Timbermaw Hold). Maar in TBC word je ongeveer verplicht om rep te verzamelen voor bepaalde fracties, anders geen shoulder enchant, geen head enchant enzoverder. En zo kom je niet vooruit in TBC.Thijs schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:23:
[...]
Wat betreft die rep-grinds ben ik het niet helemaal met je eens, in TBC is het VEEL makkelijker om rep te krijgen dan in Vanilla. Echter is de rol van reputation in TBC ook wel belangrijker geworden dus nu word je idd beetje gedwongen aan die stuff mee te doen, terwijl je het in Vanilla gewoon links kon laten liggen.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
hangt er vanaf. Ik heb geen TBC ervaring (NOG niet althans) en ik ben nog niet echt met rep zeer veel in aanraking gekomen. Je word vanzelf wel friendly met BootyBay maar zelfs als je dat niet bent is het geen probleem want je bent Neutral om te beginnen.Thijs schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:23:
[...]
Ben het helemaal met je eens. Ik ben bang dat WotLK meer die kant op slaat, meer casual-friendly en nog minder hardcore. Het feit dat ze geen 2e Sunwell gaan maken vind ik persoonlijk erg jammer (maar wel begrijpelijk), beetje uitdaging kan geen kwaad, vooral zo ver achterin de expansion.
Aan de andere kant kom je wel dingen tegen zoals TimberMaul waar ze eerst hositile zijn en ze wel Neutral (of schijnbaar ook unfriendly al) meot maken om uberhaupt in een bepaald gebied te kunnen komen zonder problemen. Dan moet je dus grinden.
Ja je kunt er ook door komen als ze je aanvallen daar maar dat gaat toch wat minder prettig. En dat grinden is idd maar een avond of twee nodig. Maar je kunt dan ook gewoon questen of instances doen.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
In de US is het uitrollen van de patch wel met enkele uren uitgelopen, hopelijk gaat het hier in Europa wat beter. Ik heb de laatste MB's gewoon met de Blizzard Downloader binnen gehaald, dit verliep gewoon soepel, binnen een paar minuutjes had ik ze. Echter het installeren van de patch mag even duren zeg, ik heb niet bepaald een achterhaalt systeem maar hij heeft het er toch een beetje moeilijk mee
Zelf ben ik erg benieuwd wanneer de 4 'Russische' realms down gaan en wanneer er een bericht komt of er nieuwe relams voor WotLK komen.
Zelf ben ik erg benieuwd wanneer de 4 'Russische' realms down gaan en wanneer er een bericht komt of er nieuwe relams voor WotLK komen.
edit:
Ben net klaar met installeren van de 1.62 GB update, nu komt er nog een download achteraan van 631 MB. Naja, we hebben de tijd he
Ben net klaar met installeren van de 1.62 GB update, nu komt er nog een download achteraan van 631 MB. Naja, we hebben de tijd he
[ Voor 12% gewijzigd door daroy op 15-10-2008 11:07 ]
Ik zit net even die achievements door te lezen, maar je hoeft je in ieder geval nooit meer te vervelen, lijkt me sterk dat iemand alle achievements compleet gaat krijgen. Wel een goed iets voor als je niks te doen hebt, lijst erbij, zo wat gaan we vanavond doen. Alleen reden te meer om maar met 1 char te spelen. Anders kom je nooit in de buurt als je iets om de achievements geeft dan.
Patchen is hier klaar. Duurde inderdaad wel even maar goed. Heb mn account weer een maandje gegeven, ik ben namelijk nogal benieuwd hoe mn druid gaat spelen met z'n nieuw resto spec
Vooral ook omdat ze aangegeven hebben de achievements per patch wat uit kunnen breiden. Zo blijf je inderdaad bezig.KraveN schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:06:
Ik zit net even die achievements door te lezen, maar je hoeft je in ieder geval nooit meer te vervelen, lijkt me sterk dat iemand alle achievements compleet gaat krijgen. Wel een goed iets voor als je niks te doen hebt, lijst erbij, zo wat gaan we vanavond doen. Alleen reden te meer om maar met 1 char te spelen. Anders kom je nooit in de buurt als je iets om de achievements geeft dan.
Ik blijf het wel een leuk idee vinden, het halen van doelstellingen. Op deze manier hoef je voor jezelf dat niet meer te verzinnen, maar doet Blizzard dat deels voor je.
net de download afgesloten en nu ook aan het installeren, duurt inderdaad tergend lang maar dan heb je het ook voor elkaar als de patch live gaat!daroy schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:02:
In de US is het uitrollen van de patch wel met enkele uren uitgelopen, hopelijk gaat het hier in Europa wat beter. Ik heb de laatste MB's gewoon met de Blizzard Downloader binnen gehaald, dit verliep gewoon soepel, binnen een paar minuutjes had ik ze. Echter het installeren van de patch mag even duren zeg, ik heb niet bepaald een achterhaalt systeem maar hij heeft het er toch een beetje moeilijk mee![]()
edit:
komt er echt nog 631MB bij? raar dat ze dat niet direct bij de patch hebben gestopt..
gister btw eindelijk mijn epic flyer gekocht, was nooit van plan serieus te spelen toen ik 70 werd (eeuwen terug) en had al zeker geen zin om 5k gold bij elkaar te rapen, maar ik ging wat meer spelen en kwam tot de conclusie dat die Mount dan wel handig zou zijn en heb het binnen 3/4 weken gefarmed.
die 631 is grotendeels onderdeel van de 3 pre-parts. Als je de 1.58 GB binnen hebt, zal hij eerst gaan checken en dan nog een heel klein beetje (minder dan 50 MB) downloaden. Dus ik denk dat daroy zich vergist. Bij mij is hij vanochtend niet langer dan 10 mins bezig geweest met downloaden igg.funkeey schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:17:
[...]
net de download afgesloten en nu ook aan het installeren, duurt inderdaad tergend lang maar dan heb je het ook voor elkaar als de patch live gaat!
komt er echt nog 631MB bij? raar dat ze dat niet direct bij de patch hebben gestopt..
gister btw eindelijk mijn epic flyer gekocht, was nooit van plan serieus te spelen toen ik 70 werd (eeuwen terug) en had al zeker geen zin om 5k gold bij elkaar te rapen, maar ik ging wat meer spelen en kwam tot de conclusie dat die Mount dan wel handig zou zijn en heb het binnen 3/4 weken gefarmed.
Inderdaad, ik was mezelf altijd aan het vervelen op lvl 70, maar nu hoeft dat dus niet meer. Jammer dat er geen rewards tegenover staan (sommige achievements wel). Maar goed nu maar eens gaan kijken met welke class ik verder ga. Zit steeds meer te denken aan een Deathknight, tank en dps in raids, plate en magical shields in pvp, echter moet je opnieuw beginnen met alles ook je achievements, complete xxx quests get exalted with xxx factions, etc etc explore....winkelwagen schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:15:
[...]
Vooral ook omdat ze aangegeven hebben de achievements per patch wat uit kunnen breiden. Zo blijf je inderdaad bezig.
Ik blijf het wel een leuk idee vinden, het halen van doelstellingen. Op deze manier hoef je voor jezelf dat niet meer te verzinnen, maar doet Blizzard dat deels voor je.
Het klopt toch wat ik schreef? Het installeren van de 1.62 GB patch (1.57 GB + 50 MB) was net klaar en daarna kwam nog eens de download van 631 MB. De download van het laatste stuk gaat hier ongeveer met 300 KBps via de Blizzard Downloader.Nivado schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:23:
[...]
die 631 is grotendeels onderdeel van de 3 pre-parts. Als je de 1.58 GB binnen hebt, zal hij eerst gaan checken en dan nog een heel klein beetje (minder dan 50 MB) downloaden. Dus ik denk dat daroy zich vergist. Bij mij is hij vanochtend niet langer dan 10 mins bezig geweest met downloaden igg.
Ik ben wel benieuwd welke Resto spec je gekozen hebt.rodie83 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:11:
Patchen is hier klaar. Duurde inderdaad wel even maar goed. Heb mn account weer een maandje gegeven, ik ben namelijk nogal benieuwd hoe mn druid gaat spelen met z'n nieuw resto spec
Zelf zit ik te twijfellen of ik voor Nature's Splenor moet gaan, of toch voor Wild Growth. Op het EJ forum was nog al een discussie ontstaan dat WG (in zijn huidige vorm) niet op kan tegen CH en CoH, waardoor het in raids niet echt nuttig zal zijn.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik wel maar ik mis mn go for the throat eigenlijk en die wil ik wel erg graag maar ik kom er gewoon niet op uit.Yokidrink schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:24:
Naar deze build neig ik eigenlijk:
http://www.wowhead.com/?talent=ctbMztxRwuMestcZh
Twijfel wel over longevity 30% minder cooldown op BW om die punten in improved tracking te stoppen of in lethal shots misschien moet ik die sowieso wel vullen?
Ik heb niet meer dan 1.62 in totaal hoeven downloaden, maar wel apart 2.4-3.0.1 en 3.0.1-3.0.2 moeten installeren. Het lijkt me, dat je die pre-patch van 1.58 GB nog niet helemaal binnen had dan.daroy schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:30:
[...]
Het klopt toch wat ik schreef? Het installeren van de 1.62 GB patch (1.57 GB + 50 MB) was net klaar en daarna kwam nog eens de download van 631 MB. De download van het laatste stuk gaat hier ongeveer met 300 KBps via de Blizzard Downloader.
Fantastisch, nog maar 4 uur wachten tot de patch binnen is! Wanneer gaan ze dat idiote Blizzard Downloader eens fixen? Alles blijft steken op 100kb/s
(ja p2p staat aan)

die 631MB was bij mij al voor 627MB gedownload want daar raaste die doorheen, laatste paar mb is 10sec werk. Wat is het inlog scherm wennen zeg, kale boel boven je Nickname en Password, maar vind het wel gaaf uit zien.daroy schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:30:
[...]
Het klopt toch wat ik schreef? Het installeren van de 1.62 GB patch (1.57 GB + 50 MB) was net klaar en daarna kwam nog eens de download van 631 MB. De download van het laatste stuk gaat hier ongeveer met 300 KBps via de Blizzard Downloader.
Die is al gefixt. Gewoon de patch van een mirror downloaden, ben je binnen een uur klaar. De link vind je 300x in dit topic, zoals in de post hier onder. veel succes.PcManiaxx schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:54:
Fantastisch, nog maar 4 uur wachten tot de patch binnen is! Wanneer gaan ze dat idiote Blizzard Downloader eens fixen? Alles blijft steken op 100kb/s(ja p2p staat aan)
Dat bedoel ik inderdaad.funkeey schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:57:
[...]
die 631MB was bij mij al voor 627MB gedownload want daar raaste die doorheen, laatste paar mb is 10sec werk. Wat is het inlog scherm wennen zeg, kale boel boven je Nickname en Password, maar vind het wel gaaf uit zien.
Inlog scherm is idd wennen, Ik vind hem wel "chill", beetje kaal, en de blauwe knoppen zijn ook erg wennen. De animatie er in is wel nice iig. Al met al een goede afwisseling voor de komende 2 jaar
[ Voor 41% gewijzigd door Nivado op 15-10-2008 12:04 ]
Binnenkort maar een nieuwe muis halen misschien 
Hier een steelseries muis speciaal ontworpen voor WoW

Heeft maar liefst 15 knoppen aan boord.

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 15-10-2008 12:14 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Holy sh*t, die gaat ook op mijn wish list...Rakkerzero schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:13:
[afbeelding]
Gaaf ding, slechts 89,99 euroRakkerzero schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:13:
[afbeelding]
met longevity en de glyph kan je elke minuut TBW doen.MantaMania schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:42:
[...]
Ik wel maar ik mis mn go for the throat eigenlijk en die wil ik wel erg graag maar ik kom er gewoon niet op uit.
Naar deze build neig ik eigenlijk:
http://www.wowhead.com/?talent=ctbMztxRwuMestcZh
Twijfel wel over longevity 30% minder cooldown op BW om die punten in improved tracking te stoppen of in lethal shots misschien moet ik die sowieso wel vullen?
zit wel te kloten met men build, 51 punten in BM lijkt me duidelijk. (zonder kindred spirits atm) alleen die laatste 10 puntjes...
kan er ook een 50/11 van maken, Aimed shot is nu goed door de rest te weven... en een kitty doet toch wel meeste dps (naja, trex staat hoger, maar kitty staat op 3e plek ofzo)
Battle.net Spud#2543
Hunter BM: http://www.wowhead.com/?talent=cVbhzxgRVuMeot0eoYokidrink schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:24:
Shaman enhancement pvp gericht: http://www.wowhead.com/?talent=hZhxg00gdAIkubRtV
Mage frost: http://www.wowhead.com/?talent=of0cZZAccIofuhfdM0st
Warrior arms: http://www.wowhead.com/?talent=LhrhdfIzxcrRccothx
Warrior prot: http://www.wowhead.com/?talent=LZG0xZVhtMxcdidIzoGo (niet 100% zeker)
Paladin ret: http://www.wowhead.com/?talent=sZ0xZVfMt0hucrsguAo
Voor mezelf en familie specs samen gesteld
Allemaal 70's .. ik ben de slacker
Meeste chars ook gespeeld en heb deze specs op basis van mijn ervaringen op de beta samengesteld.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik zal zo even deze post editten voor mn specOkkE schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:33:
[...]
Ik ben wel benieuwd welke Resto spec je gekozen hebt.
Zelf zit ik te twijfellen of ik voor Nature's Splenor moet gaan, of toch voor Wild Growth. Op het EJ forum was nog al een discussie ontstaan dat WG (in zijn huidige vorm) niet op kan tegen CH en CoH, waardoor het in raids niet echt nuttig zal zijn.
Edit: Ik denk dat dit het worden gaat.
Nature's Splendor zou wel boeiend kunnen zijn, maar is voor de huidige content niet al te belangrijk. Een keer levelup in WotLK en ik heb hem. Dan heb ik liever Wild Growth - nuttiger in raids en nuttiger in heroics en zelfs nuttiger in PvP. Geen punten in replenish: kans is te klein voor te weinig winst. Imp. Tree of Life levert met 350/400 spirit maximaal 60 healing power op. Dat is best wel lekker, maar ik stoor me mateloos aan de global cooldown, dus gooi ik daar nu in eerste instantie punten in. Staat verder open voor discussie en persoonlijke voorkeur natuurlijk
[ Voor 45% gewijzigd door rodie83 op 15-10-2008 12:47 ]
Logitech Revolution in een lelijker jasjeRakkerzero schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:13:
[afbeelding]
Zo, maar eens een nieuwe talentbuild gaan zoeken voor mijn L47 Paladin... Iemand nog tips? Ik was tot nu toe bezig met een AoE protection build, dat beviel erg goed. Ik speel altijd samen met mijn vriendin die met haar mage van het zelfde level vuurballen gooit, dus stevig zijn en aggro houden is voor mij een stuk belangrijker dan fatsoenlijke dps.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Zeker bij mij ook en ofcourse een logitech G11 die ik nog steeds eens wil aanschaffenpatrieckske schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:18:
[...]
Holy sh*t, die gaat ook op mijn wish list...
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Gaat die Arms warr pvpén neem ik aan?osxy schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:29:
[...]
Warrior arms: http://www.wowhead.com/?talent=LhrhdfIzxcrRccothx
Voor mezelf en familie specs samen gesteld(Ik shaman + priest, broertje hunter, warrior, druid en priest, vriendin hunter, me moeder mage, pala, hunter, stiefpa warrior, priest, hunter xD )
Meeste chars ook gespeeld en heb deze specs op basis van mijn ervaringen op de beta samengesteld.
Ik spec vanavond Arms PVE. Geen imp. HS omdat rage volgens beta en PTR niet echt een probleem was. Besides, Slam triggered de GCD niet meer en dus gooi ik liever Slam, wel met Imp. Slam natuurlijk. Heb ook Anger Management niet genomen. Mocht er toch wat extra rage nodig zijn, haal ik 1 punt uit Unrelenting Assault weg.
als je echt AOE tanked, kan ze beter blizzard of flamestrik gebruiken, fireball zijn maar single target...Chakotay schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:42:
Zo, maar eens een nieuwe talentbuild gaan zoeken voor mijn L47 Paladin... Iemand nog tips? Ik was tot nu toe bezig met een AoE protection build, dat beviel erg goed. Ik speel altijd samen met mijn vriendin die met haar mage van het zelfde level vuurballen gooit, dus stevig zijn en aggro houden is voor mij een stuk belangrijker dan fatsoenlijke dps.
Ik denk dat ik mijn build maar zo ga maken:
Fire mage: http://www.wowhead.com/?talent=oZfEfbRGhuqubGskmhc0o
Als er meerdere targets zijn gaat zij vanzelfsprekend ook over op de AoE meukGohan-san schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:51:
[...]
als je echt AOE tanked, kan ze beter blizzard of flamestrik gebruiken, fireball zijn maar single target...
Anoniem: 236827
Cool, daar werken mijn vriendin en ik ook naartoe, al zijn wij level 17Chakotay schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:42:
Maar toch moet het principe hetzelfde worden. Ik alles tanken, zij alles afschieten.
Op jouw level zou ik voor deze build gaan, al heb ik dit even uit de losse hand gekozen. Eventueel de 5% parry uit Retribution erbij.
Imp. Devotion Aura ligt eraan welke aura je gebruikt. Als je Retribution Aura gebruikt, kun je beter Imp. Hammer of Justice speccen voor de interrupt op spellcasters.
Argent Defender kan situationeel ook nog wel levens redden
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 15-10-2008 13:17 ]
Spec is niet slecht, zelf ga ik denk ik voor i.p.v. Icy Veins voor Clearcasting i.v.m. mana. Heb namelijk op de PTR ondervonden dat m'n mana écht snel weg is. En natuurlijk +50% critdmg, i.p.v. 10%Taenadar schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:58:
Ik denk dat ik mijn build maar zo ga maken:
Offtopic:Dutchy007 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:09:
[...]
Spec is niet slecht, zelf ga ik denk ik voor i.p.v. Icy Veins voor Clearcasting i.v.m. mana. Heb namelijk op de PTR ondervonden dat m'n mana écht snel weg is. En natuurlijk +50% critdmg, i.p.v. 10%
Hey Dutchy, eergisteren was er iemand die tegen me aan begon te kletsen over het een en ander, bleek hij mijn mage te vergissen met jouw Pala
Dat was voornamelijk toen ie nog zo slecht was. WG is recentelijk gebuffed en is nu redelijk imba. Ik ga zelf voor een "alles uitproberen" spec, waar WG in hoort en NS niet omdat NS niet meer doet dan je hots verlengen. Uitermate nuttig, en ik kan ook aardig inschatten hoe nuttig... maar hoe nuttig WG is weet ik dus absoluut niet dus daarom ga ik dat nu ff lekker uittesten.OkkE schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:33:
[...]
Ik ben wel benieuwd welke Resto spec je gekozen hebt.
Had ook gelezen dat Sunwell nu compleet de grond is in generfed... guilds die het clearen in 1.5 uur. Brutallus in 2 min, Felmyst met slechts 1 air phase, Twins met maar 1 conflag, KJ met maar 1x darkness, Teron Gorefiend voordat de eerste persoon aan z'n ghosts moet beginnen.

Edit: deze build ws: http://www.wowhead.com/?talent=0cZZfVouMuxiuVIst
Engosxy schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:29:
[...]
Voor mezelf en familie specs samen gesteld(Ik shaman + priest, broertje hunter, warrior, druid en priest, vriendin hunter, me moeder mage, pala, hunter, stiefpa warrior, priest, hunter xD )

Ik heb geen goede herinneringen aan vriendinnen (exxen ondertussen) die WoW spelen though
Surfin' paradise!
Ze zijn bij Blizz er eindelijk achter dat ze wat aan spriests moeten doen:
eindelijk wat spriest loveWe need to fix two problems with Shadow priests. One is that their damage is too low, especially at epic level. The second is that stacking Vampiric Embrace from too many priests probably represents a balance problem. These changes will go live before Nov 13.
Vampiric Embrace -- we need to nerf it, but we don't want it to be terrible for priests in small groups or solo. So we are going to make it 5% healing to your group (not raid) but 25% healing to yourself. Assume the talents that affect it get it up to this level.
Vampiric Touch -- we're adding some of the damage adjustment to this spell, by doubling the coefficient (from 0.2 to 0.4).
Shadowform -- we're adding the rest of the adjustment here. Your Shadow Word: Pain, Devouring Plague and Vampiric Touch do an additional percentage damage equal to your critical strike chance. Basically if your crit is 25%, your SW:P does 25% more damage. This has the side effect of making crit a little more useful for Shadow priests.
Since Affliction locks and other classes with many dots might ask, we think long term that a good thing to look at is making dots crit. We're not sure yet if we'll do this by just making them actually crit or adding more talents that do neat things with your crit rating, but it is definitely something we're looking at.

Huh? Is WotLK al uit?Viggen schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:23:
Ze zijn bij Blizz er eindelijk achter dat ze wat aan spriests moeten doen:
[...]
eindelijk wat spriest love
Surfin' paradise!
Een habbekrats dus, een paar uurtjes op het forum turen hier op mijn werk en ik heb 'em.
Hoe dan ook, net even vrouwlief gebeld, laatste restjes patch laten downloaden en opnieuw laten opstarten, alles werkt.
haha hier hetzelfde ook geen goede herinneringenSnappie88 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:22:
[...]
Eng![]()
Ik heb geen goede herinneringen aan vriendinnen (exxen ondertussen) die WoW spelen though
Hm, devotion aura gebruik ik eigenlijk nooit, ik heb primair retribution aan staan omdat deze ideaal is om threat te genereren op een hele kudde beesten tegelijk, om alleen soms even snel een resistance aura te pakken als er een irritante caster tussen zit. Daarnaast vraag ik me af of Kings 5 punten waard is op dit level, aangezien ik tijdens het levellen toch bijna nooit met een echte group instances in ga en dus niemand heb om het aan te geven.Anoniem: 236827 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:08:
[...]
Cool, daar werken mijn vriendin en ik ook naartoe, al zijn wij level 17
Maar toch moet het principe hetzelfde worden. Ik alles tanken, zij alles afschieten.
Op jouw level zou ik voor deze build gaan, al heb ik dit even uit de losse hand gekozen. Eventueel de 5% parry uit Retribution erbij.
Imp. Devotion Aura ligt eraan welke aura je gebruikt. Als je Retribution Aura gebruikt, kun je beter Imp. Hammer of Justice speccen voor de interrupt op spellcasters.
Argent Defender kan situationeel ook nog wel levens redden
Bedankt voor jullie specs rodie83 en Thijs.
Na jullie berichten heb ik besloten om inderdaad ook maar voor WG te gaan. Zoals het er nu naar uit ziet, zal ik de spec van rodie83 waarschijnlijk ook gaan gebruiken, met als enige verschil dat ik Nature's Mastery laat vallen om zo 2 punten in Replenish te doen; om ook die te kunnen testen.
Grote kans dat ik over een maand, met WotLK toch weer respec naar een andere build, dus kan ik beter nu even een maandje testen met de nieuwe talents.
Na jullie berichten heb ik besloten om inderdaad ook maar voor WG te gaan. Zoals het er nu naar uit ziet, zal ik de spec van rodie83 waarschijnlijk ook gaan gebruiken, met als enige verschil dat ik Nature's Mastery laat vallen om zo 2 punten in Replenish te doen; om ook die te kunnen testen.
Grote kans dat ik over een maand, met WotLK toch weer respec naar een andere build, dus kan ik beter nu even een maandje testen met de nieuwe talents.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ben ik niet met je eens.DarthDavy schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:14:
TBC had ook een veel te zware repgrind. Repgrind die ook gewoon niet leuk is. Er is gewoon niets aan het feit dat je uren aan stuk dezelfde mobs staat te farmen om rep te verzamelen.
- Timbermaw: mindless grind.
- Argent Dawn: mindless grind + tokens inleveren
- Thorium Brotherhood: grind + collect
De meest belangrijke factions in TBC kan je gewoon met instance runs halen: Lower City, Cenarion Expedition, Thrallmar, The Sha'tar. Ga me niet vertellen dat je je bag of gems (Consortium), Talbuk (Kurenai/Maghar) of Sporewing pet (Sporregar) nou per sé nodig had...
Dan mag je van mij morgen ook nog een dag naar tweakers staren, dan kun je er voor mij ook een kopenZjanzjak schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:35:
[...]
Een habbekrats dus, een paar uurtjes op het forum turen hier op mijn werk en ik heb 'em.![]()
Hoe dan ook, net even vrouwlief gebeld, laatste restjes patch laten downloaden en opnieuw laten opstarten, alles werkt.Straks bij thuiskomst eens kijken wat ik aan ui e.d. kan gaan aanpassen, dan nog wat trees in gaan vullen van wat toons en me dan op inscription storten. Zoals een zuid-oost tibetaanse afrikaan ooit zei 'ik heb er zin an'.
Mijn razer muisje bevalt nog prima dus ik zal hem niet zo snel opwaarderen tenzij hij stuk gaat.
Zal dat shadow gebeuren ook veel invloed hebben op je fps ? Je kan het waarschijnlijk uitschakelen, maar als ik nu in drukke gebieden loop is het al een slideshow laat staan met dat shadow gebeuren aan.
Wat gaan de Destro locks onder ons doen met hun talents? Ik denk zelf dat ik maar gewoon weer een shadow destro build ga maken die zo veel mogelijk gelijk is aan de DS/SnF van nu en dan maar ga kijken hoe het uitpakt.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Anoniem: 140111
Verdorie, waarom ben ik zo laat uit bed gestapt
nu moet ik al die patch zooi nog downloaden 
Hoewel ik mezelf er echt niet toe kon brengen m'n holy priest exalted met Aldor te maken
Wat ze in WotLK gaan doen met die tabards vind ik ook echt goed, er zijn gewoon altijd instances die minder gedaan worden en dan is het relatief lastiger rep te verdienen voor de betreffende factie. Ideaal.
Ik ben het met Niky eens, kijk nou eens hoe snel je exalted bent met al die facties. Zelfs rep met hoofdsteden is vele malen makkelijker geworden. Ik vind, in dat opzicht, TBC een enorme sprong voorwaarts.Niky schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:47:
[...]
Ben ik niet met je eens.
De meest belangrijke factions in TBC kan je gewoon met instance runs halen: Lower City, Cenarion Expedition, Thrallmar, The Sha'tar. Ga me niet vertellen dat je je bag of gems (Consortium), Talbuk (Kurenai/Maghar) of Sporewing pet (Sporregar) nou per sé nodig had...
Hoewel ik mezelf er echt niet toe kon brengen m'n holy priest exalted met Aldor te maken
Wat ze in WotLK gaan doen met die tabards vind ik ook echt goed, er zijn gewoon altijd instances die minder gedaan worden en dan is het relatief lastiger rep te verdienen voor de betreffende factie. Ideaal.
Wow, kost een ZA mount bij jullie 10k, goeie business, bij ons gaan ze voor 500 per raidmember (is dus max 4500).porn* schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:55:
[...]
Wij gaan sociaal doen en een guildie helpen... toch jammer had gehoopt ipv de standaard 10k toch minimaal 20 te kunnen vragen vandaag
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 15-10-2008 14:01 ]
Op mijn machine was me framerate op dezelfde locatie 15% lager (in Nagrand).KraveN schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:48:
[...]
Dan mag je van mij morgen ook nog een dag naar tweakers staren, dan kun je er voor mij ook een kopen
Mijn razer muisje bevalt nog prima dus ik zal hem niet zo snel opwaarderen tenzij hij stuk gaat.
Zal dat shadow gebeuren ook veel invloed hebben op je fps ? Je kan het waarschijnlijk uitschakelen, maar als ik nu in drukke gebieden loop is het al een slideshow laat staan met dat shadow gebeuren aan.
De laatste week zijn er op Draenor 3 door 1 guild verkocht, 1e 10k, 2e 11250 en de laatste bijna 14k.Anoniem: 140111 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:51:
[...]
Wow, kost een ZA mount bij jullie 10k, goeie business, bij ons gaan ze voor 500 per raidmember (is dus max 4500).
[ Voor 22% gewijzigd door Osxy op 15-10-2008 13:55 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Shadow destro is dood. Voor raiden ga je nu of affliction of fire destro icm met imp imp/emp imp.MrHuge schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:50:
Wat gaan de Destro locks onder ons doen met hun talents? Ik denk zelf dat ik maar gewoon weer een shadow destro build ga maken die zo veel mogelijk gelijk is aan de DS/SnF van nu en dan maar ga kijken hoe het uitpakt.
Bij ons waren die dingen ook maar rond de 5k... geen idee hoe dat tegen het einde zat toen iedereen en z'n alt zo'n ding had... (Ik overigens niet, ongeveer de lelijkste mount ooit @ shadowformAnoniem: 140111 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:51:
[...]
Wow, kost een ZA mount bij jullie 10k, goeie business, bij ons gaan ze voor 500 per raidmember (is dus max 4500).
Nou, dan is het spel nog in beta en hoeven we ons nergens zorgen over te maken
(ik wordt stiekem een beetje gek ervan, zodra men 't over WoW heeft wordt er meteen geQQed dat Blizz alles nerft, <insert class> overslaat, etcetera. We zitten nog in de beta verdorie!)
Surfin' paradise!
Link jou build dan ook even zodat ik misschien tot nieuwe inzichten kan komenDutchy007 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:09:
[...]
Spec is niet slecht, zelf ga ik denk ik voor i.p.v. Icy Veins voor Clearcasting i.v.m. mana. Heb namelijk op de PTR ondervonden dat m'n mana écht snel weg is. En natuurlijk +50% critdmg, i.p.v. 10%
Oeh! Vertel! Was die van jou ook een grotere nerd dan jijzelf?MrKonings schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:39:
[...]
haha hier hetzelfde ook geen goede herinneringen
Die van mij begon altijd door te slaan als er iets niet beviel. Je had d'r moeten zien toen ze d'r broek 'verloor' op een random roll (ja ik weet, die zin kan je op twee manieren lezen
Surfin' paradise!
Aha, dat is interessant. Ik vond Affliction ook altijd wel een leukere tree om mee te spelen dan Destro. Is er van de twee alternatieven die je noemt nog één beter dan de andere of zijn ze gelijkwaardig?HolyCorn schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:53:
Shadow destro is dood. Voor raiden ga je nu of affliction of fire destro icm met imp imp/emp imp.
*proest*DarthDavy schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:14:
[..]
TBC had ook een veel te zware repgrind. Repgrind die ook gewoon niet leuk is.[..]

de TBC repgrind is echt een lachtertje.
Vroegâh was het nog speciaal als je exalted was bij factions, nu boeit het geen fuck meer, hooguit wat collectors die voor alles exalted gaan.
Zoals Niky zegt
TBC rep stelt geen fuck voor, je bent sneller geswitched van aldor > scryer > aldor dan dat je Timbermaw exalted haaldNiky schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:47:
[...]
Ben ik niet met je eens.
Shadow destro is net zo waardeloos als pot masteryMrHuge schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:50:
Fire destro met imp support of deep affliction. en deep affliction wint het hard, maar volgens mij is er nog steeds de shadow embrace bug dus de snelste lock wint. alleen jammer dat je dan wel snel aan de 40 debuff limit zit
Het alternatief is 10% strength. Het is meer kiezen tussen de minst slechte voor deze setup (tank pala + mage). Je geeft zelf al aan dat jouw dps niet van belang is.Chakotay schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:46:
[...]
Hm, devotion aura gebruik ik eigenlijk nooit, ik heb primair retribution aan staan omdat deze ideaal is om threat te genereren op een hele kudde beesten tegelijk, om alleen soms even snel een resistance aura te pakken als er een irritante caster tussen zit. Daarnaast vraag ik me af of Kings 5 punten waard is op dit level, aangezien ik tijdens het levellen toch bijna nooit met een echte group instances in ga en dus niemand heb om het aan te geven.
Echter, als je het echt nooit gebruikt en denkt ook nooit zal gebruiken, dan is strength beter natuurlijk.
Mja, probleem was dat Blizz nogal 'stil' was wat betreft shadowpriests... heel veel feedback / bugreports waar niets mee werd gedaan en ondertussen bleef te klok maar tikken... Snap best dat 't nog een beta is, maar 3.0.2. is voortgekomen uit diezelfde beta. Betekent nu dus ook dat shadowpriests helemaal nergens meer zijn @ live (mja, op dit moment helemaal niemand aangezien alles down isSnappie88 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:57:
[...]
Nou, dan is het spel nog in beta en hoeven we ons nergens zorgen over te maken
(ik wordt stiekem een beetje gek ervan, zodra men 't over WoW heeft wordt er meteen geQQed dat Blizz alles nerft, <insert class> overslaat, etcetera. We zitten nog in de beta verdorie!)
Shadow embrace bug is er nog steeds inderdaad :x Debuff limit moet ook echt omhoog ja.Bokkie schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:59:
Shadow destro is net zo waardeloos als pot mastery
Fire destro met imp support of deep affliction. en deep affliction wint het hard, maar volgens mij is er nog steeds de shadow embrace bug dus de snelste lock wint. alleen jammer dat je dan wel snel aan de 40 debuff limit zit
Anoniem: 140111
Ik ken de talents van locks niet zo goed, mijne is een whopping level 6 (clothbankHolyCorn schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:53:
[...]
Shadow destro is dood. Voor raiden ga je nu of affliction of fire destro icm met imp imp/emp imp.
Imo is het niet echt raid-viable, tenzij je geen elemental shamen in je raid hebt, maar je moet je pet uphouden en demonology is al geen damage kanon, vziw.
De grote vraag is: is het genoeg?Viggen schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:03:
[...]
Mja, probleem was dat Blizz nogal 'stil' was wat betreft shadowpriests... heel veel feedback / bugreports waar niets mee werd gedaan en ondertussen bleef te klok maar tikken... Snap best dat 't nog een beta is, maar 3.0.2. is voortgekomen uit diezelfde beta. Betekent nu dus ook dat shadowpriests helemaal nergens meer zijn @ live (mja, op dit moment helemaal niemand aangezien alles down is) Daarom ben ik blij dat ze onze problemen gesignaleerd hebben en er ook iets aan willen doen
Het zal vast beter scalen nu, en dat is positief, in gedachten houdend wat er gebeurde in TBC qua scaling. VT coof. is verbeterd. Damage van DoT's scalen nu extra met je crit rating.
Vraag is of de 2500dps in Naxx omhoog gaat naar de 4000dps van andere dps (lees: dps) classes, aangezien spriests er nu ook één zijn!
Anoniem: 158967
Hoe heet de patch die we nu moeten binnenhalen? 3.0.0? En zo ja, is er al ergens waar je em kan downloaden zonder gebruik te hoeven maken van blizzard downloader?
http://code.google.com/p/simulationcraft/wiki/LatestReportAnoniem: 236827 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:06:
[...]
De grote vraag is: is het genoeg?
Het zal vast beter scalen nu, en dat is positief, in gedachten houdend wat er gebeurde in TBC qua scaling. VT coof. is verbeterd. Damage van DoT's scalen nu extra met je crit rating.
Vraag is of de 2500dps in Naxx omhoog gaat naar de 4000dps van andere dps (lees: dps) classes, aangezien spriests er nu ook één zijn!
Kort gezegd: gaat al een stuk beter ja
Ben ik nou de enige die het onduidelijk op de wowwiki patch mirrors vindt staan?
Welke moet ik nou hebben? Ik heb nog niets gepatched sinds 2.4.3.
Welke moet ik nou hebben? Ik heb nog niets gepatched sinds 2.4.3.
Die link is nu al zoooo vaak voorbijgekomen... Blader ff een paar pagina's terug in dit topic en je gaat het vinden.Anoniem: 158967 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:08:
Hoe heet de patch die we nu moeten binnenhalen? 3.0.0? En zo ja, is er al ergens waar je em kan downloaden zonder gebruik te hoeven maken van blizzard downloader?
zeg maar gerust echt niet raid viable ongeacht je setup. qua dmg is Afflcition echt heer en meester, gruwlijke cijfers pomp je er daar mee uit.Anoniem: 140111 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:05:
[...]
Ik ken de talents van locks niet zo goed, mijne is een whopping level 6 (clothbank), maar een vriend & guildie van me wil vanavond Demonology (hij is nu gewoon standaard '1'-build) uitproberen, nu heb ik het daar met andere locks over gehad, maar wat vind jij ervan?
Imo is het niet echt raid-viable, tenzij je geen elemental shamen in je raid hebt, maar je moet je pet uphouden en demonology is al geen damage kanon, vziw.
Pet uphouden is niet echt problematisch met de standaard 80% avoidance en wat micro management, maar je dps laat gewoon zwaar te wensen over. Ik ga niet eens speccen om de demon form te tsten
Mja, lastige keuze... Jammer dat Kings niet meer gewoon 1 puntje kost, dat heb ik er nog wel voor overAnoniem: 236827 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:00:
[...]
Het alternatief is 10% strength. Het is meer kiezen tussen de minst slechte voor deze setup (tank pala + mage). Je geeft zelf al aan dat jouw dps niet van belang is.
Echter, als je het echt nooit gebruikt en denkt ook nooit zal gebruiken, dan is strength beter natuurlijk.
Own the gnome, orc aan je vork. We gaan verder in het volgende deel 
-> Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 168
-> Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 168
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ok.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.