Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 167 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.127 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Carnagy schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:15:

Als je dan toch zo'n fan bent van Fire ga dan voor de volgende build. Max DPS zonder de in my opinion nutteloze skills in frost (voor 't levelen dan)

Frost warding heb je namelijk niks aan. Hetzelfde geldt voor Impact (PvP skill) Als je een fire mag heb wil je dat de mob dood is voordat hij bij jou is.

http://www.wowhead.com/?talent=obZxgMzfccox

Volgende skill die je dus neemt is Combustion ofc :)

op 50 heb je dit: http://www.wowhead.com/?talent=obZxgMzfccoeRo

60 dit: http://www.wowhead.com/?talent=obZxgrzfccoeRt0h

70 zou dit worden (Raid build): http://www.wowhead.com/?talent=obZxgMzfcIoeRtbIM0o

Je hebt dan nog een vrij punt om te besteden. Dit kan je overal in stoppen.
Met die Frost warding heb ik inderdaad een foutje gemaakt. Had me niet helemaal in de Talents verdiept en dit leek me als nieuweling een maand geleden wel aardig. Maar wat Impact betreft ben ik het niet met je eens. Geeft je soms net even de tijd om nog een extra spell naar iemand toe te slingeren.

Is het trouwens nog mogelijk om die punten te verwijderen en ergens anders in te steken ?
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:21:

Niet helemaal eens met je opvatting over impact. Toen ik mijn mage levelde als fire heb ik in Outlands maar weinig keren gehad dat de mob ook daadwerkelijk dood voor mijn voeten neerviel zonder dat hij me had aangeraakt.

Bij het levellen als frost kies je er ook voor dat je target slow en af en toe genova'ed naar je toe komt. Zodat je de tijd hebt je spells rustig af te maken. Hetzelfde geld in de fire tree voor impact. Dus ik zou het zeker niet uitsluiten tijdens het levellen van je mage als fire.
Ben ik inderdaad met je eens. geeft je net de tijd om nog extra damage te doen voordat je zelf eventueel damage ontvangt.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zertaxka schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:37:

Is het trouwens nog mogelijk om die punten te verwijderen en ergens anders in te steken ?
Ga naar je class trainer en druk op un-learn talents ;) Kost wel goud naar mate hoe vaak je dat doet !

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Teunis schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:32:
Impact is idd wel erg handig 10% is erg veel, en zorgt er voor dat je minder hoeft te kitten, minder mana lose

Imp. scorch en Arcane Sub zijn imo toch echt raiding talent, en zeker onder level 60 niet echt veel effect hebben.

Gewoon zo snel mogelijk naar je 41 talent to builden en dan eens kijken naar hit talents etc.
level 43 is imo gewoon http://www.wowhead.com/?talent=oZEg0zbzcoeo
Imp. Scorch is inderdaad ook niet echt nodig nee (heb ik dan ook niet 8)7 ). Denk dat je Incineration bedoelt als ik zo naar de build die jij voorstelt bedoelt.
Arcane Sub weet ik niet zo.
De build die jij voorstelt is inderdaad wel aantrekkelijk. Bedankt !
ShadowBumble schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:39:

Ga naar je class trainer en druk op un-learn talents ;) Kost wel goud naar mate hoe vaak je dat doet !
Bedankt !

[ Voor 6% gewijzigd door Zertaxka op 02-10-2008 12:46 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
ImdaMned schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:22:
@ carnagy

2 punten in arcane als je aan het lvlen bent? waarom ?
beetje spell penetration komt altijd wel van pas en tijdens instances wel makkelijk voor de threat generation. Kan inderdaad ook later gepakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Meeste 41-talent zijn gewoon te goed om te laten liggen.
Dragon Breath is er 1 van

Ps Master of Elements en Pyromanic is trade off, maar aangezien de crit % pas in outland echt omhoog gaat, kan je deze ook later nemen.

^^ Spell hit kan nooit kwaad, alleen moet je goed afvragen of je daarvoor de 41 talent wil laten liggen voor 2 levels, 2 levels lijken weinig maar op level 50 valt toch wel tegen.

[ Voor 29% gewijzigd door Teunis op 02-10-2008 12:54 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:14
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:48:
[...]

Wat zit iedereen op die gozer te pikken zeg. Hij vertelt gewoon eerlijk zijn verhaal en er zijn gewoon VEEL mensen die er ook zo voor staan. Waarom voelt iedereen ineens de drang om te posten dat het voor hem/haar niet geldt. Volgens mij was zijn post helemaal niet zo betweterig bedoelt. Ik speel zelf geen WoW hoor, maar zat dit topic uit verveling (op mijn werk) te lezen.
OkkE schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:02:
[...]

Waar ik wat problemen mee heb, bij het lezen van zijn bericht, is dat hij het doet voorkomen dat iedereen die WoW speelt, ook direct geen sociaal leven meer heeft. Dat WoW je leven kapot maakt, en dat je moet stoppen nu het nog kan.

Dit is gewoon bullshit. WoW heeft, net als de meeste MMO's, inderdaad een redelijk verslavende insteek. Maar het ligt nog steeds aan jezelf of je er "aan toe geeft". Dat hij zijn sociale leven liet versloffen door WoW, betekend niet dat het bij iedereen gebeurd.

En ik denk dat veel mensen er hier zo over denken, wat ook de rede is dat mensen er waarschijnlijk wat fel op reageren. Het is tenslotte niet ongebruikelijk dat "buitenstaanders" iemand die WoW (of welke MMO dan ook) speelt bestempelen als "no-life". Wat ik persoonlijk erg jammer vind.
< I am (grotendeels) with stupid.

Anyways, hoi nieuwkomer (wel toevallig zeg :) )
Hij vertelt niet zijn verhaal, hij zegt ons te stoppen en dat op een betuttelende manier en vooral op een hautaine manier en dat steekt me en daar zeg ik dan wat van.
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 18:46:
[...]
Kijk. Ik zou EXACT gereageerd hebben zoals jij toen ik nog wow speelde. Betreffende dat gezond verstand: het is een verslaving. Daar komt geen gezond verstand meer aan de pas. En als je nu gaat zeggen dat je niet verslaafd ben, dan lieg je.
Ik wilde je nog het telefoonnummer geven van mijn vrouw, kon je gelijk mijn dochter spreken en vragen wat zij van papa vindt (kinderen spreken immers de waarheid). Gekheid natuurlijk maar ik wil er mee aangeven hoe transparant ik ben. Ik ben gelukkig getrouwd, heb een mondige vrouw en de dochter laat zich ook gelden, als er iets dwarszit dan krijg ik dat ook direct te horen, van beide dames. Dat jij me dan beticht van liegen is mij echt tegen het zere been. Ik ben er ook ietwat te oud voor (hard op weg naar de 40 inmiddels) om te liegen laat staan als leugenaar uitgemaakt te worden, die tijd heb ik wel zo'n beetje gehad.
Dus hier eindigt de discussie. Dat jij mijn verhaal niet aanneemt is tot daar aan toe maar iemand die mij beticht van liegen... dan is het gewoon einde verhaal, op deze manier valt er verder ook niet te communiceren.

Succes nog met je bedevaart. :w
Dennism schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:20:
Haha, dit gebeurde mij net. Luck Much?

[afbeelding]

Helaas geen roll gewonnen
Wow, heel bijzondere drop.
Heeft Rnc nog meegerold?
HIj heeft immers al een zeldzame 'mount', vind die rocket van hem echt prachtig.

[ Voor 6% gewijzigd door Zjanzjak op 02-10-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:45:
[...]

beetje spell penetration komt altijd wel van pas en tijdens instances wel makkelijk voor de threat generation. Kan inderdaad ook later gepakt worden.
Er zijn maar heeeeel weinig PvE encounters waar je Spell Penetration nodig hebt, verder is het PvP.
Meestal is het een filler voor mages om bij Clearcast te komen, en om minder threat te hebben als je Arcane Explosions spamt ;)
Maar beide zal je niet nodig hebben tijdens het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:00:
[...]

Er zijn maar heeeeel weinig PvE encounters waar je Spell Penetration nodig hebt, verder is het PvP.
Meestal is het een filler voor mages om bij Clearcast te komen, en om minder threat te hebben als je Arcane Explosions spamt ;)
Maar beide zal je niet nodig hebben tijdens het levelen.
Spell penetration is net zo nuttig in PVE als een rogue die pijltjes gaat lopen schieten met een legendairy boog. Het zal beide ook evenvaak voorkomen tijdens het raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:11:
[...]

Spell penetration is net zo nuttig in PVE als een rogue die pijltjes gaat lopen schieten met een legendairy boog. Het zal beide ook evenvaak voorkomen tijdens het raiden.
High King encounter, die ene add? Moest toch mijn throw skill nog levelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Yeps, eigenlijk had ik moeten zeggen "heeeeeeeel weinig encounters waar het nuttig kan zijn", dat verklaart het beter denk ik. Uit m'n hoofd zijn er maar enkele bosses met resistance, waar de spell penetration voor bedoeld is, als het er al 1 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

[...]

Deadly throw om een caster the range van z'n plek te krijgen als er geen LoS pull mogelijk is :P
Maar voor de rest heb ik nagenoeg nooit gebruik gemaakt van m'n throw op m'n rogue >:)
Ow ja, en die ene keer in PvP :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:37
chromeeh schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:27:
[...]

Deadly throw om een caster the range van z'n plek te krijgen als er geen LoS pull mogelijk is :P
Maar voor de rest heb ik nagenoeg nooit gebruik gemaakt van m'n throw op m'n rogue >:)
Ow ja, en die ene keer in PvP :+
Ik schiet nog wel eens een mage dood met en pijltje op mijn warrior in PVP. Hoevaak ik niet ben gefrost nova-ed als de mage nog maar 500-1000 hp over heeft. Dan is legt hij met 1 critical pijl echt het loodje, Daarna kan ik meestal in alle rust de rogue in mootjes hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:22:
[...]

Yeps, eigenlijk had ik moeten zeggen "heeeeeeeel weinig encounters waar het nuttig kan zijn", dat verklaart het beter denk ik. Uit m'n hoofd zijn er maar enkele bosses met resistance, waar de spell penetration voor bedoeld is, als het er al 1 is...
Supremus bijv. en met die 10 spell penetration red je het daar ook niet. Enige reden om daar 2 punten in te stoppen is voor bij Mount Hyjal voor het AoE-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:33:
[...]

Ik schiet nog wel eens een mage dood met en pijltje op mijn warrior in PVP. Hoevaak ik niet ben gefrost nova-ed als de mage nog maar 500-1000 hp over heeft. Dan is legt hij met 1 critical pijl echt het loodje, Daarna kan ik meestal in alle rust de rogue in mootjes hakken.
500-1000 hp met 1 critical pijltje eraf op een warrior? Dat zou ik nog wel eens willen zien eigenlijk.. Ok een mage heeft erg weinig armor, maar das wel erg overdreven natuurlijk! 1 tot 4% health heb ik ook wel eens er afgeknalt/gegooit als rogue met throw weapon of bow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:37:
[...]

500-1000 hp met 1 critical pijltje eraf op een warrior? Dat zou ik nog wel eens willen zien eigenlijk.. Ok een mage heeft erg weinig armor, maar das wel erg overdreven natuurlijk! 1 tot 4% health heb ik ook wel eens er afgeknalt/gegooit als rogue met throw weapon of bow.
Met m'n fun gun crit ik ook wel eens 1K op m'n rogue, gebruik dat ding ook alleen maar om critters te jagen :D Lief klein konijntje.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Oh shit, het was niet de bedoeling een discussie te starten wat de mogelijkheden zijn van het schieten met pijltjes :(.

Het hele spellpenetration gebeuren:
Spell penetration does not counter resilience. When you cast most lock spells against a target, the game does two checks to determine what percentage of your damage is actually going to hit the your target. The first check is spell hit. The second is spell penetration. If you "miss" the spell hit check, your spell misses its target and the target takes no damage. Assuming you hit the mob (for most lock spells) the game then does another roll (aka check). This roll is compared to your target's resist to the magic you are using. Depending on the roll and the target's resistance to that school of magic, your spell will do either: 100%, 75%, 50%, 25%, or 0% of its damage. So, if a lot of your spells, after they hit, are getting parts of their damage resisted (you can see this in your combat log or with scrolling combat text), then wearing more spell penetration will help you land more of your damage (or have your target resist less of it).

I guess the next question is "How do I know if I am better off wearing spell penetration gear versus spell hit, crit, or spell damage gear?". It will vary from mob to mob and if anyone knows of a good way to make this determination, then I'd appreciate the info. Myself, for PvE, I play with 20 spell penetration on my cloak, because the other cloak enchants seem less useful.

I also remember reading, and this could be VERY wrong, that if a mob has good resistance that 1 spell penetration is equal to about 4 spell damage, in terms of dps. Again, I could be totally off with this last point: I can't remember where I read this.

Also, you gain no benefit from incremental spell penetration, if your spell penetration is greater than the target's resist to the school of magic that you are attacking with. This is why most players don't worry about spell penetration: if you are getting lots of partial resists, you can throw up CoS/CoE which increases your spell penetration by 88 (I think) at the max lvl of these spells, for the applicable schools of magic.
Moet bijgezegd worden, deze post is vrij oud, maar heeft vrij lange tijd op het Mage-forum gestaan van Blizzard (misschien nog wel). Heb zelf nooit het advies opgevolgd dan de schrijver en gewoon subtlety op mijn cloak gedaan en spell penetration links laten liggen. Qua dps heeft het imo weinig tot geen loss opgeleverd gezien het feit ik altijd top3 DPS was PVE-wise.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
Hoeveel patches moet ik wel niet downloaden voor die PTR? :S Ik ben nu met de derde patch bezig.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:32:
[...]

Iemand die hier wel oren naar heeft maar het over het hoofd heeft gezien omdat dit topic (zoals gewoonlijk) veelste snel gaat?:P
Er zijn al meerdere van hier (GoT) naar onze guild gekomen, we kunnen wel nog wat actief volk gebruiken, aangezien het voor mij te stil bij ons is nu met de uitbreiding in zicht. Moet je wel Realm transfer doen. En best eerst een apply op onze site (alle info te vinden in men signature). Ik zal jullie wel een vote geven ;) .

Nog weinig geluk had met die brewfest mounts, doen elke dag voor een guildie +- 15 keer de baas, maar nog niet zien droppe (beide niet). Iedereen heeft wel +- alle trinkets op al zen lvl 70 chars :P

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:49:
[...]

Oh shit, het was niet de bedoeling een discussie te starten wat de mogelijkheden zijn van het schieten met pijltjes :(.

Het hele spellpenetration gebeuren:

[...]

Moet bijgezegd worden, deze post is vrij oud, maar heeft vrij lange tijd op het Mage-forum gestaan van Blizzard (misschien nog wel). Heb zelf nooit het advies opgevolgd dan de schrijver en gewoon subtlety op mijn cloak gedaan en spell penetration links laten liggen. Qua dps heeft het imo weinig tot geen loss opgeleverd gezien het feit ik altijd top3 DPS was PVE-wise.
En met een frost spec is resistance al helemaal care omdat Frostbolt geen partial resists heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:45:
[...]

Threat generation is inderdaad ontzettend handig als mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:06:
[...]

Threat generation is inderdaad ontzettend handig als mage.
Daarvoor is mage-armor toch ontwikkeld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlaSfem0n schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:01:
[...]

Er zijn al meerdere van hier (GoT) naar onze guild gekomen, we kunnen wel nog wat actief volk gebruiken, aangezien het voor mij te stil bij ons is nu met de uitbreiding in zicht. Moet je wel Realm transfer doen. En best eerst een apply op onze site (alle info te vinden in men signature). Ik zal jullie wel een vote geven ;) .

Nog weinig geluk had met die brewfest mounts, doen elke dag voor een guildie +- 15 keer de baas, maar nog niet zien droppe (beide niet). Iedereen heeft wel +- alle trinkets op al zen lvl 70 chars :P
Ik zal het er eens over hebben ;)
Rakkerzero schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:50:
Hoeveel patches moet ik wel niet downloaden voor die PTR? :S Ik ben nu met de derde patch bezig.
Waarschijnlijk ben je nog niet eens over de helft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Rakkerzero schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:50:
Tot Build 9014 - 9/30/08
Je zou op wowwiki eens onder PTR patch mirrors kunnen kijken, gaan soms sneller dan via de Blizz patcher :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:10:
[...]

Daarvoor is mage-armor toch ontwikkeld? :+
Jup, met als extra addon de Release button :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
[...]

Ik gebruik de bow van Prince (Sunfury Bow of the Phoenix) met 2.9 speed, de Timeless Arrow's (epic rep pijlen) en ik heb 877 ranged AP.
Dit leverd 205.2 dps + 53 dps = 258.2 dps > 2.9 * 258.2 = 748 gemiddelde dmg (zonder mitigation). Op cloth crit ik zo'n beetje rond de 750-1200.

Sorry Salena, dat ik "off topic" ga. Ik ben het verder helemaal met je eens dat spell penetration niet echt nuttig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:24
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:18:
[...]
Waarom in vredesnaam passen en dan handmatig gaan rollen en looten? Sorry, maar dat spoort niet.
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:21:
[...]
Inderdaad, ff allemaal die roll overslaan en vervolgens handmatig /roll typen als je een item nodig hebt!
Als je niet wilt dat mensen perongeluk greed/need verkeerd indrukken doe dan gewoon master-looter, easy peasy toch?
Tular schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:26:
Bij ons is het ook gewoon need, greed, pass. Indien ze geen gebruik willen maken van de standaard loot opties mogen ze dat van te voren bekend maken en hopen dat je ermee akkoord gaat. Gaan zeiken dat je je niet aan hun loot regels houd is idioot.
Alledrie gelijk wat mij betreft, maar I kid you not op Turalyon verwachten veel groepen standaard dat je dus echt 'passed' (ook al staat group loot op) en daarna pas gaat rollen |:( Daardoor ben ik dus meestal gedwongen om te vragen of ik eventueel wel mag rollen op iets om toch maar niemand op de tenen te stampen *zucht*

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een DPS caster is Sublety (2% threat dacht ik) gewoon het beste. Dat komt neer op dat percentage in DPS-increase.
20 Spellpenetration zal dat nooit entenimmer evenaren.

Echter is ie wel stukken goedkoper O-)

PS: ik slack met de enchant op de cloak van mn mage, maar ik speel bijna niet meer daarmee.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Kapoen schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:30:
Alledrie gelijk wat mij betreft, maar I kid you not op Turalyon verwachten veel groepen standaard dat je dus echt 'passed' (ook al staat group loot op) en daarna pas gaat rollen |:( Daardoor ben ik dus meestal gedwongen om te vragen of ik eventueel wel mag rollen op iets om toch maar niemand op de tenen te stampen *zucht*
Misschien kun je een mentaliteitsverandering tot geweeg brengen door hier een rel over te beginnen op jullie realm forum. Geheid dat je niet de enige bent op Turalyon die zo over denkt.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:40:
Voor een DPS caster is Sublety (2% threat dacht ik) gewoon het beste. Dat komt neer op dat percentage in DPS-increase.
20 Spellpenetration zal dat nooit entenimmer evenaren.

Echter is ie wel stukken goedkoper O-)

PS: ik slack met de enchant op de cloak van mn mage, maar ik speel bijna niet meer daarmee.
voor een PvE mage is subtelty inderdaad heel nuttig. Voor PvP en uit kostenperspectief is spell penetration heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:04:
[...]

voor een PvE mage is subtelty inderdaad heel nuttig. Voor PvP en uit kostenperspectief is spell penetration heel handig.
Ik moet altijd wel lachen als ik van die mages zie in een kara pug ofzo die helemaal gefocused zijn op spell penetration. Dan verzoek ik altijd even vriendelijk of ze hun pve gear aankunnen doen of anders even een andere groep kunnen zoeken.

Die 2% minder threat van sublety op cloak is niet veel, maar het kan zo maar eens het verschil maken van aggro pakken of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Tular schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:45:
[...]

Misschien kun je een mentaliteitsverandering tot geweeg brengen door hier een rel over te beginnen op jullie realm forum. Geheid dat je niet de enige bent op Turalyon die zo over denkt.
Dat is meerdere malen gebeurt. Meestal zijn het de transfers die tegen de 'pass on all' regel lopen. Moet zelf nu af en toe in houden om niet meteen pass te doen op Blade's Edge, want daar hebben we well de need-greed regel.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54
Heb net ff op de PTR rondgehuppeld, maar als lvl 1 valt er weinig nieuws te beleven dan behalve het zien van de stormwind harbor en de nieuwe haircuts.
Helaas kan die character copy/premade character niet, want de queu is vol :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Helaas heb ik nog steeds niet echt een nuttige enchant gevonden als Healer, ook met WotLK vind ik het tegenvallen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gister eindelijk op mn net 70 gedingde Shaman de Brewfest AP trinket geloot :D

Toch best makkelijk als ik met mn warrior tank kan dual boxen, in ieder geval een goeie tank.

Tot op heden pas 1 keer de Ram zien droppen (en niet gewonnen) en de Kodo uberhaubt nog niet. Beetje jammer wel, denk dat ik het alles bij elkaar al wel ruim 100 keer gedaan heb, met diverse alts en die van mijn vriendin.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:32:
[...]

Ik moet altijd wel lachen als ik van die mages zie in een kara pug ofzo die helemaal gefocused zijn op spell penetration. Dan verzoek ik altijd even vriendelijk of ze hun pve gear aankunnen doen of anders even een andere groep kunnen zoeken.

Die 2% minder threat van sublety op cloak is niet veel, maar het kan zo maar eens het verschil maken van aggro pakken of niet!
Aggro pullen is ook gewoon een kwestie van je class kennen. Wat ik de laatste tijd veel zie bij Kara pugs is dat men goede gear wil hebben. Nu heeft mijn lock nog geen full epic, maar is goed genoeg gegeared voor kara. Dan staat daar een mage/lock/priest in PvP gear met een pvp build en verwijten mij dan dat ik niet geared genoeg ben.

Beetje jammer.

Als ik BT/MH met mn guild doe kan ik toch wel overaggro-en als ik wil, Die Subtelty maakt dan niet heel veel uit. Ik kan net iets langer doorcasten. Soms moet je net even een invisability seconde ertegenaan gooien, maar meestal zijn onze tanks meer dan uitstekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:56:
[...]

Aggro pullen is ook gewoon een kwestie van je class kennen. Wat ik de laatste tijd veel zie bij Kara pugs is dat men goede gear wil hebben. Nu heeft mijn lock nog geen full epic, maar is goed genoeg gegeared voor kara. Dan staat daar een mage/lock/priest in PvP gear met een pvp build en verwijten mij dan dat ik niet geared genoeg ben.

Beetje jammer.

Als ik BT/MH met mn guild doe kan ik toch wel overaggro-en als ik wil, Die Subtelty maakt dan niet heel veel uit. Ik kan net iets langer doorcasten. Soms moet je net even een invisability seconde ertegenaan gooien, maar meestal zijn onze tanks meer dan uitstekend :)
Precies, ik kan ook als een gek gaan spammen met men hunter en aggro pakken. Het is idd gewoon je class kennen en weten waar je limieten liggen en wat mensen van je verwachten in 10/25man verband.

Verder heb ik precies hetzelfde verhaal gehad in het begin toen ik voor het eerst kara inging, ik wist geen enkele tactic en was ook alles behalve full epic.. op aanrading van men vrienden die al wat beter gegeared waren mocht ik dan toch mee. Als je dan vervolgens al die epic whores outdpst en te horen krijgt.. "Why didn't you ever say you reach that amount of dps with that shitty gear shako?" Tja, als ik elke keer krijg te horen dat ik niet moet whinen en men tijd nog wel komt om kara/ZA te gaan als ik erom vraag.. heb je na 2 keer toch ook wel zoiets van, ik ga het niet eens meer vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:09:
[...]

Precies, ik kan ook als een gek gaan spammen met men hunter en aggro pakken. Het is idd gewoon je class kennen en weten waar je limieten liggen en wat mensen van je verwachten in 10/25man verband.

Verder heb ik precies hetzelfde verhaal gehad in het begin toen ik voor het eerst kara inging, ik wist geen enkele tactic en was ook alles behalve full epic.. op aanrading van men vrienden die al wat beter gegeared waren mocht ik dan toch mee. Als je dan vervolgens al die epic whores outdpst en te horen krijgt.. "Why didn't you ever say you reach that amount of dps with that shitty gear shako?" Tja, als ik elke keer krijg te horen dat ik niet moet whinen en men tijd nog wel komt om kara/ZA te gaan als ik erom vraag.. heb je na 2 keer toch ook wel zoiets van, ik ga het niet eens meer vragen!
Obsidian joinen ;) (guild opgestart door ex-Emerald Dawn mensen na de disband)

Leuk om een medespeler van Kul Tiras tegen te komen :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
redfoxert schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:51:
Tot op heden pas 1 keer de Ram zien droppen (en niet gewonnen) en de Kodo uberhaubt nog niet. Beetje jammer wel, denk dat ik het alles bij elkaar al wel ruim 100 keer gedaan heb, met diverse alts en die van mijn vriendin.
2 keer de ram, allebei pass, vinnem niet mooi dus laat een ander er maar gelukkig mee/van worden.
3 keer Kodo, 1 keer zat ik zelfs in groep waarin 2 'em al hadden, dus kans van 1 op 3. Ik had 1 kill ervoor de remote al gewonnen (had 'em al op 2 alts maar niet op de main dus) so I was in a winning mood, helaas, needroll van 6 >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:23:
[...]

Obsidian joinen ;) (guild opgestart door ex-Emerald Dawn mensen na de disband)

Leuk om een medespeler van Kul Tiras tegen te komen :P
Kijk aan, een kul tiras speler!:D Paar vraagjes:
- Hoever zijn jullie atm met raiden en hoe actief? Wil best nog paar raidjes meepakken op men hunter ;)
- Wat zijn jullie van plan met de release van WoTLK?

Ik zal je vanavond ff ingame whisperen als je online bent. Ik zal er vanaf een uur of half 7/7 uur zijn ;)
Zjanzjak schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:39:
[...]

2 keer de ram, allebei pass, vinnem niet mooi dus laat een ander er maar gelukkig mee/van worden.
3 keer Kodo, 1 keer zat ik zelfs in groep waarin 2 'em al hadden, dus kans van 1 op 3. Ik had 1 kill ervoor de remote al gewonnen (had 'em al op 2 alts maar niet op de main dus) so I was in a winning mood, helaas, needroll van 6 >.<
Als ik al die verhalen zo hoor voel ik me wel een beetje lucky, ik had er niks mee want die trinkets waren toch geen upgrades.. naar het letterlijk smeken van men vrienden om mee te gaan dan toch maar ff 5 keer die boss gedaan. Eerste kill (mijn eerste kill van heel de tijd) dropt kodo mount, win ik met een 100 need roll haha :P "Omg Pfi lucky bastard, no way we're ever taking you for these kind of bosses again!"

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. Over die threat van mages en subtely op cloaks.. Ik kan je zeggen dat subtelty absoluut useless is en ZEKER geen 1% dps increase geeft :s.

Kijk, ik heb geraid op het hoogste niveau (BT al zeer vroeg en ook sunwell) met een mage, en ik stond steeds top4 DPS (ik beweer zeker niet dat ik de beste DPS was, er waren er betere(warlocks en warriors) maar ik was wel de mage met de hoogste dps en damage output).

Subtelty op cloak.. als je dat nodig hebt dan heb je een ZEER ZEER ZEER slechte tank.

Op dit niveau is het voor een dps-er zogoed als onmogelijk om te overaggro'en - zelfs als je het zou willen - aangezien de tank zo hoog geared/skilled is. Natuurlijk is de DPSer ook even skilled/geared waardoor je (als dpser) je class DOOR & DOOR kent.

My point being: 1: Tanks zijn zo goed dat je niet overaggro'd.
2: Als je het als dps'er laat aankomen op 2% threat, dan is er ofte iets mis met jou, of met je tank.

Wel is het zo dat er niet echt een betere cloak enchant is voor casters, maar subtelty is as useless as spell penetration voor een raiding caster.

IMHO en experiences is dit het belangrijkste voor een mage:

1: Hit rating
2:Spell haste
3:Spell Dmg
4: Crit rating
5:Mana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Zjanzjak schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:39:
[...]

+- 40 kills: geen rams en geen kodo's. Ik ga er al niet meer heen, zo boeiend vind ik die mounts niet en 't is na 5 keer echt supersaai... waste of time imo :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn lvl 70 mage, warrior, hunter en SP op de PTR, ik heb slechts een dag gewacht voor ik mijn chars kon kopieren. Gewoon regelmatig even kijken en proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:56
BIGGEST CONTENT NERF EVER INC

all raid bosses have theur Health decresed by 30% and melee damage ass well...

http://www.worldofraids.com/news/313.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:02

Rmg

Locks schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 20:07:
BIGGEST CONTENT NERF EVER INC

all raid bosses have theur Health decresed by 30% and melee damage ass well...

http://www.worldofraids.com/news/313.html
edit oh hij komt er, maar dan nog, het is om een smooth transition te maken met de nieuwe/gewijzigde talents reken maar dat we allemaal wat minder dmg gaan doen dus opzich blijft het net als vanouds

Vandaag outland in gegaan met me pally/priest dualbox team ^^ net geen 2 dagen played erop, en nou 59. weekend weer ff rust en volgende week gelijk door naar 70 :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Rmg op 02-10-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog semi-hardcore guilds die een <non-retarded ;)> tauren prot warrior zoeken op een PvP server voor WoTLK. Met raid tijden rond 19.00-23.00 ik kan van zondag tot woensdag elke avond raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:22:
Hmm.. Over die threat van mages en subtely op cloaks.. Ik kan je zeggen dat subtelty absoluut useless is en ZEKER geen 1% dps increase geeft :s.

Kijk, ik heb geraid op het hoogste niveau (BT al zeer vroeg en ook sunwell) met een mage, en ik stond steeds top4 DPS (ik beweer zeker niet dat ik de beste DPS was, er waren er betere(warlocks en warriors) maar ik was wel de mage met de hoogste dps en damage output).

Subtelty op cloak.. als je dat nodig hebt dan heb je een ZEER ZEER ZEER slechte tank.

Op dit niveau is het voor een dps-er zogoed als onmogelijk om te overaggro'en - zelfs als je het zou willen - aangezien de tank zo hoog geared/skilled is. Natuurlijk is de DPSer ook even skilled/geared waardoor je (als dpser) je class DOOR & DOOR kent.

2: Als je het als dps'er laat aankomen op 2% threat, dan is er ofte iets mis met jou, of met je tank.

Wel is het zo dat er niet echt een betere cloak enchant is voor casters, maar subtelty is as useless as spell penetration voor een raiding caster.

I raid ook op BT/MH niveau en kan je zeggen dat subtelty beter is dan penetration in raids. Zeker op Trashmobs ben je in staat om net ff iets harder te nuken zonder aggro te pakken. Bij een groep kan de tank best makkelijk de main nuke tanken. geen probleem. Maar als er daarna langzaam aan naar andere targets wordt geswitched heb ik met mijn range een voordeel. De tank kan bijvoorbeeld onderweg zijn naar de mob en ik begin dan al met mn fireball te casten. Die hitten voor 5/6K als ze critten en dat is een berg aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Misschien dat ik erover heen gelezen heb maar de Spell Enchant Cloak - Subtility is alleen maar 2% minder threat, ik zie niet in wat de 2% minder threat te maken heeft met een DPS increase ? ( van 1% dan ik snap dat je DPS hoger gaat omdat je minder TPS doet en dus meer kan geven ) Als je uitgaat van een threat van 4k TPS (random getal ) dan heb je maar 40TPS minder dan de main tank, dit blaas je weg met welke willekeurige spell dan ook als die crit.

Hier staat het denk ik nog beter uitgelegt,
if you have 1000 TPS, it makes it 700 with salvation. Subtlety will reduce your threat by additional 14 TPS, to 686, which is 2% less than your current threat. 14 is only 1.4% reduce if you count base TPS, but for you, subtlety will still be 2% threat improvement (700:686)

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 03-10-2008 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
porn* schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:39:
[...]

+- 40 kills: geen rams en geen kodo's. Ik ga er al niet meer heen, zo boeiend vind ik die mounts niet en 't is na 5 keer echt supersaai... waste of time imo :P
Och, bij ons vaak even na de raid, bijna iedereen heeft die remote nu wel, volgens mij gingen er gisteravond al een paar direct vanuit Sunwell. Na nog geen 10 minuten heb je het wel 5 keer gedaan dus zoveel tijd ben je er niet aan kwijt. Saai ja dat kan ik me voorstellen, het stelt ook niets voor, maar ja, binnen zo'n korte tijd kans op die mount laat ik me niet aan mijn neus voorbijgaan. ;)
Ik heb dan wel de bear mount, grappig en leuk voor de status zeg maar, maar ik vind die Kodo nog net een stukje gaver, ik wil hem wel heel graag hebben ja. Droptie niet dan niet hoor, dan zij het zo, maar ik ga er wel elke dag voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.. Gister weer aan de slag gegaan op men hunter. Wat een genot om daily's te doen zonder 1. geganked te worden en 2. de mobs daadwerkelijk neer te maaien in enkele seconden. (Met resto druid gaat het niet zo snel :X )

Vervolgens de guild "Forsaken Sunrise" geleaved met al mijn vrienden die er ook in zaten, hebben nu zelf een guild opgericht. Morgen maar eens actief recruiten zodat we nog ff snel 10man raids kunnen farmen voor wat gear voor de anderen.

Heb nog gekeken om Óbsidian te joinen, maar de meerderheid van de groep schrok toch wel een beetje toen we het aantal members zagen ;(
ShadowBumble schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:13:
[...]

Misschien dat ik erover heen gelezen heb maar de Spell Enchant Cloak - Subtility is alleen maar 2% minder threat, ik zie niet in wat de 2% minder threat te maken heeft met een DPS increase ? ( van 1% dan ik snap dat je DPS hoger gaat omdat je minder TPS doet en dus meer kan geven ) Als je uitgaat van een threat van 4k TPS (random getal ) dan heb je maar 40TPS minder dan de main tank, dit blaas je weg met welke willekeurige spell dan ook als die crit.

Hier staat het denk ik nog beter uitgelegt,

[...]
Ja kijk, 4k threat pak je als beetje degelijke dps na x seconden met dpsen.. Als je gaat kijken op een hele bossfight, is die 2% natuurlijk een stuk meer!

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2008 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Nou, laat ik maar ook weer een post maken na bijna 2 jaar stil geweest te zijn.

Heb een pauze gehad van een jaar en speel nu bijna weer 3 maandjes, loop natuurlijk wel zwaar achter kwa gear op iedereen. was wel lache om de totale noob te zijn. "nice gear....shitty stats though(T2.5 en T3)" van een vriend van mij gehoord dat je met pvp best snel redelijk goede gear kan krijgen.........6dagen later full S2 :P

ondertussen weer wat verder, arena's gedaan en wat PVE week, wel leuk dat iedereen je nog kent na een jaar afwezigheid :D

(Denkoyugo, aggramar)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Gratz The Inner Circle met de titel "beste dutch-only raiding guild".

Denial is deaud... again.

[ Voor 4% gewijzigd door Smultie op 03-10-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned

Hey einstein, die 2% threat geeft je de _mogelijkheid_ om meer damage te doen. Ik neem aan dat jij bij bloodboil altijd lekker voluit ging nuken? Daarnaast geef je al aan dat subtelty de minst slechte van alle cloak enchants is, dus waarom niet nemen.

Oh, en bovenstaand lijstje werkt pas als je een bepaalde basishoeveelheid spelldmg hebt. ~1200 ofzo.

Voor iemand die het spelletje niet meer speelt omdat het zo verslavend is steek je er nog verrassend veel tijd in...
SMulTiE schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:24:
Gratz The Inner Circle met de titel "beste dutch-only raiding guild".

Denial is deaud... again.
Yay, I feel so "proud"... maar fredje emo of gewoon algehele malaise? Komt denial weer terug in WotLK of teveel WAR leavers?

[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 03-10-2008 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Gatverdamme zeg. Gisteravond quest voor de Dreadsteed gedaan met een lvl 70 gastje. Baas verslagen, alle overige lvl 60 gastjes hadden hun mount ontvangen en ik dus helemaal niks. Schijnt dus gewoon een bug te zijn.

Ik heb meteen een ticket opgemaakt en verstuurd naar een GM en die kon mij vertellen dat ik alles opnieuw moet gaan spelen. Heerlijke gasten daar bij Blizzard bah :/ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:51:

Ja kijk, 4k threat pak je als beetje degelijke dps na x seconden met dpsen.. Als je gaat kijken op een hele bossfight, is die 2% natuurlijk een stuk meer!
Ofcourse dat begrijp ik ook wel maar ik snap niet hoe er aangekomen word dat er een 1% DPS increase is over boss fights zou dit namelijk hoger moeten liggen. Dan 1% dus ik snapte niet waar die 1% vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:27:
[...]

Ofcourse dat begrijp ik ook wel maar ik snap niet hoe er aangekomen word dat er een 1% DPS increase is over boss fights zou dit namelijk hoger moeten liggen. Dan 1% dus ik snapte niet waar die 1% vandaan komt.
Zelfde reden als dat wanneer je salvation krijgt gok ik zo.. je kan meer je best doen zonder dat je een grote boze boss op je dak krijgt. Hoe ment bij die 1% komt (Waar je dat dan ook gelezen mag hebben? :X ) geen flauw idee want het is niet te bereken hoeveel % extra dmg je kan doen met minder threat generation.ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:30:
[...]

Zelfde reden als dat wanneer je salvation krijgt gok ik zo.. je kan meer je best doen zonder dat je een grote boze boss op je dak krijgt. Hoe ment bij die 1% komt (Waar je dat dan ook gelezen mag hebben? :X ) geen flauw idee want het is niet te bereken hoeveel % extra dmg je kan doen met minder threat generation.ff
Daar dus maar toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:38:
[...]

[...]

Daar dus maar toch bedankt
Ah ok, maja.. daar quote je ook iemand. Besteed bekant nog meer tijd aan WoW sinds die gestopt is dan tijdens zijn, zogenoemde, verslaving waar iedereen last van heeft.

Sorry hoor, ik wil hier geen flame war mee starten. Ik vind het alleen lachwekkend dat iemand die zegt WoW helemaal beu te zijn er vervolgens nog wel veel tijd in stopt. Afkick verschijnselen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

PcManiaxx schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:25:
Gatverdamme zeg. Gisteravond quest voor de Dreadsteed gedaan met een lvl 70 gastje. Baas verslagen, alle overige lvl 60 gastjes hadden hun mount ontvangen en ik dus helemaal niks. Schijnt dus gewoon een bug te zijn.

Ik heb meteen een ticket opgemaakt en verstuurd naar een GM en die kon mij vertellen dat ik alles opnieuw moet gaan spelen. Heerlijke gasten daar bij Blizzard bah :/ :(
Je moet alleen nog de summon in Dire West doen?
Dat valt wel nog wel mee, neem een mage en een melee (alle beide lvl 70) mee, simpele pewpew run, laat de 70's de pylons downen, jij gaat rustig een kopje koffie [_]> halen.
Dan loop je door naar de boss pewpew, start het event, enslave een felguard look-a-like als body guard.
Erg goed de doen, met een tank helemaal. Dit kost je misschien een half uurtje max.

Gisteren m'n hunter lvl 42 gedinged.
Vind het echt een heerlijke class om eens lekker relax een beetje te questen.
Misschien level ik 'm nog wel door. Eens zien :)
Tot nu aan toe vind ik hunter best leuk spelen, mede ook door de traps & scattershot kun je heerlijk meerdere mobs tegelijk aan :D
Pas op, funter alert :+

[ Voor 15% gewijzigd door chromeeh op 03-10-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Die heb ik dus gedaan. Alleen dus geen Dreadsteed ontvangen. Er zijn meerdere locks die hier last van hebben last ik op verschillende fora.

Moet het dus weer overnieuw doen. Niet zo bijster erg, maar het was gisteravond wel een pain in the ass kan ik je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
ImdaMned schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:25:
[...]

Hey einstein, die 2% threat geeft je de _mogelijkheid_ om meer damage te doen. Ik neem aan dat jij bij bloodboil altijd lekker voluit ging nuken? Daarnaast geef je al aan dat subtelty de minst slechte van alle cloak enchants is, dus waarom niet nemen.

Oh, en bovenstaand lijstje werkt pas als je een bepaalde basishoeveelheid spelldmg hebt. ~1200 ofzo.

Voor iemand die het spelletje niet meer speelt omdat het zo verslavend is steek je er nog verrassend veel tijd in...
QFT!

Ik heb heel BT als tank en als SP gecleared (met hele goede en minder goede tanks). En threat is altijd een issue, zeker op een boss als Blood Boil. Die 2% minder threat is 2% meer dps op zo'n baas. (voor de mensen die BB nog nooit gedaan hebben, of hem vergeten zijn: je moet onder alle drie te tanks blijven met je threat, en regelmatig krijgt een van de tanks een knockback of een disorient, waardoor hun threat wordt verlaagd)
Bij deze baas is het dots plaatsen, wanden, nieuwe dots, verder wanden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:58:
[...]
QFT!

Ik heb heel BT als tank en als SP gecleared (met hele goede en minder goede tanks). En threat is altijd een issue, zeker op een boss als Blood Boil. Die 2% minder threat is 2% meer dps op zo'n baas. (voor de mensen die BB nog nooit gedaan hebben, of hem vergeten zijn: je moet onder alle drie te tanks blijven met je threat, en regelmatig krijgt een van de tanks een knockback of een disorient, waardoor hun threat wordt verlaagd)
Bij deze baas is het dots plaatsen, wanden, nieuwe dots, verder wanden voor mij.
Door je aggro reduce talents genereer je met je dots ed minder threat dan met wanden.
beetje useless om te gaan wanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 23:09
Tular schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:45:
[...]

Ja dat heb ik ook 2 jaar geprobeert op turalyon, door als tank en partyleader zijnde gewoon te zeggen dat we het need / greed scherm gebruiken, maar dat was geen success, dan heb je altijd weer mensen in de party die dus toch op pass drukken als ze iets nodig hebben, en dan boos worden omdat iemand anders die greedde het dan wint.
Vreemde regel aangezien er een prima systeem voor is, waarom moeilijk doen en apart weer gaan /roll doen. Kost een hoop extra tijd als je dat bij elke boss kan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal leuk en aardig, maar jij moet eens buiten je eigen wereld denken. Er zijn mensen die Heroics en Kara/ZA spelen. Niet iedereen raid op dat niveau, en kan dus andere dingen nodig hebben.
In heroics en Kara zit ik threat capped met mijn mage (tanks zijn inderdaad niet T5+ geared). Op dat moment is Sublety een DPS increase, aangezien je iets verder kan gaan dan zonder.

In het kort: plaats jezelf eens in de situatie van een ander.

PS: Spellhaste is alleen beter dan spelldmg na een grens die ergens tussen de 1100 en 1200dmg lag.

PS2: Waarom steek ik dan ook weer tijd aan zo'n iemand :S note2myself: /ignore deltathree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Nivado schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:58:
[...]

QFT!

Ligt ook heel erg aan je tanks. Die van ons zijn ook wat sloom en dat zien we doordat ze gewoon crappy TPS doen. Onze "3e keus" tank doet de beste TPS van allemaal... als je merkt dat je regelmatig in moet houden door threat issues heb je iets aan subtlety. Als de TPS van je tanks hoog genoeg is of je gear is zo crap dat je dat nooit hoeft heb je meer aan penetration. Maar idd like said, er zullen in high end content altijd fights zijn waar threat cap de grootste limitatie is (zoals BB) en mede daardoor zul je over het algemeen meer aan subtlely hebben. BT raiding mages met penetration zijn gewoon cheap ho's imo :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
ook 1 mee gemaakt op mijn server stond raar te kijken toen iemand dat zij, doe niet zo moelijk is et dan.
Met DE aanwezig:
Need -> Main spec
Greed -> Off spec
Pass -> Have better (aka want a shard more)

Zonder DE:
Need -> Main spec (offspec even vragen)
Greed -> vendoring
Pass -> zeker genoeg goud ;)

En als zo persee na de loot wil rollen zet dan lekker op loot-master (gogo ninja >:))

Vanavond laatse poging op de kodo mount, heb even genomen via de token turn in (had er niet genoeg om ook nog de goggles te halen, en wie wil er nu naar gnome male kijken)
Vond wel geinig maar eerlijk gezegt vind ik de ram mooier ofc is kodo cool als alliance maar dat ding rent zo belachelijk.
Zeker als dwarf met ram + brewfest outfit :D

[ Voor 42% gewijzigd door Teunis op 03-10-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief dagboek item #03.10.2008,

Tevergeefs heb ik gisteren geprobeerd een SV of SP (normal of heroic) op te zetten voor reputation bij Cenarion Expedition voor mijn hunter. Hij heeft nog zo'n 6k nodig, en ik heb 'maar' 26 Coilfang Armaments (1x250 en 25x75rep = 2125rep), dus dat is niet genoeg.
Maar helaas, niemand had er zin in blijkbaar. Revered heb ik trouwens nodig voor de headenchant.

Vanavond staat er Kara op het programma en ik heb met mijn hunter (alt #3 muhaha) gesigned. Maar er staan al 14 mensen ingeschreven, dus ik moet nog maar afwachten of ik mee mag. Gelukkig is de raidleader een bekende van me. Ik hoop dat hij zo slim is om 1 van de 3 ingeschreven tanks niet mee te nemen, want die kan nog niet eens boven de 400 TPS uitkomen, en meerdere mobs tanken heeft ie al nooit van gehoord. Het is er zoeen die 1x in de 3 maanden inlogt, en dan verwacht dat ie wel even mee mag om epix te scoren.

De rest van de avond gisteren heb ik mijn druid gespeeld. Ik had 4 oranje quests in Stromgarde om af te maken. Dat is met 1x dood gaan gelukt. Die quests leverden me een aardige sloot aan xp op tot aan 80% in level 37. Tot op dat moment was ik 0/28/0 gespecced. Echter, las en hoorde ik overal dat Omen of Clarity een hemelsgeschenk is, dus ik had me voorgenomen om bij 38 te gaan respeccen. Ondertussen was ik naar Kalimdor gereisd, om Dustwallow Marsh onveilig te gaan maken. Ik had die FP al, dus dat was snel gebeurd. Na 3 quests was ik 38 en ben ik even naar Thunder Bluff heen en weer gevlogen. Nu ben ik 0/17/11 spec, en ik moet zeggen: Love it!!
Ook kwam ik erachter dat ik de skills van level 36 niet had geleerd, waaronder Pounce. En ook hierover: Love it!! Mobs liggen heerlijk snel met de rotatie Pounce-Shred-Rake-Claw/Rip en eventueel een Claw. Hoogstens 15% van m'n leven raak ik hier kwijt, dus als het even nodig is heal ik me vol, en ga ik weer verder. In de tijd van heal tot heal is mijn mana weer vol. No downtime!

Ook al heb ik hier plezier in, wil ik ook nog mijn Engineering op mijn hunter omhoog krikken en 'eventueel' Herbalism op mijn mage. Maar ik kom al aardig in de richting qua hoeveelheid herbs voor Inscription doordat ik al langer gespaard had. Mijn rogue (lvl 24), warlock (lvl 35) en druid (lvl 38 nu) hebben allemaal Herbalism :P

WTB weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 11-09 13:15

Ryceck

Constants and Variables

Over dat levelen van een Druid: Omen of Clarity is inderdaad leuk maar het voorkomt in dit geval wel dat je op lvl40 Leader of the Pack en op level 50 Mangle kan pakken.
LotP == in een gemiddeld gevecht 10-15% van je hp terug (1 crit iedere 6 second == 5% hp terug)
Mangle == tot aan level 66 de beste energy/damage attack. reken op lvl50 op 200-250 hits met mangle (waar claw 130 en shred 180 doet...)
Ofwel: mobs gaan sneller dood en jij hebt minder downtime doordat je veel meer healt gedurende het gevecht. Lijkt mij meer waard dan die ene gratis attack per gevecht die je van OOC krijgt.

Neemt niet weg dat OOC zeker wel goed is! Maar als je keuze moet maken tussen OOC of Mangle/LotP dan zou ik zeker ervoor gaan om de laatste 2 eerst te halen omdat die zoveel mee waarde hebben gedurende het levelen

[ Voor 18% gewijzigd door Ryceck op 03-10-2008 11:22 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:19:
Over dat levelen van een Druid: Omen of Clarity is inderdaad leuk maar het voorkomt in dit geval wel dat je op lvl40 Leader of the Pack en op level 50 Mangle kan pakken.
LotP == in een gemiddeld gevecht 10-15% van je hp terug (1 crit iedere 6 second == 5% hp terug)
Mangle == tot aan level 66 de beste energy/damage attack. reken op lvl50 op 200-250 hits met mangle (waar claw 130 en shred 180 doet...)
Ofwel: mobs gaan sneller dood en jij hebt minder downtime doordat je veel meer healt gedurende het gevecht. Lijkt mij meer waard dan die ene gratis attack per gevecht die je van OOC krijgt.

Neemt niet weg dat OOC zeker wel goed is! Maar als je keuze moet maken tussen OOC of Mangle/LotP dan zou ik zeker ervoor gaan om de laatste 2 eerst te halen omdat die zoveel mee waarde hebben gedurende het levelen
Ja daar dacht ik ook aan eerlijk gezegd. Maar ondertussen krijg je wel 10% op alle attacks erbij uit de Resto tree.
Ik moet het nog maar zien, tot nu toe lijkt OoC ongeveer 1x per gevecht te proccen, of iets minder.
Wie weet switch ik weer terug op level 50. De healing heb ik niet echt nodig tot nu toe, al is 5% crit extra natuurlijk wel goed. Mangle is wel iets om te overwegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:19:

Dit kan ik idd bevestigen, zodra je mangle krijgt heb je oppeens iets van "wow!". Zulke lekkere dmg;

Pounce > Fearie Fire > Mangle > Shred > Mangle = Mob dood zo'n beetje.. en anders finish je et af :P

(Mangle geeft iets van 15% bleed dmg taken, pounce dot dus)

Veel plezier met het lvlen van je druid, het is tot nu toe de meest leuke class geweest om te lvlen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:25:
[...]

Yay, I feel so "proud"... maar fredje emo of gewoon algehele malaise? Komt denial weer terug in WotLK of teveel WAR leavers?
Te weinig spelers van kaliber om mee te raiden onder de nederlandstalige playerbase.
Denial zal als internationale guild verder gaan, wat slacker/nubs kicken en (naar wat ik verwacht) met de top van trollbane mee gaan draaien.

Ik blijf zelf natuurlijk lekker casuallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal, naar mijn weten, de volgende theoretische ruimte opleveren: 100%(base) * .98(subtlety) * .98 (threat) =96.04%, iets minder dan 4% dus. Heb je ook nog salvation levert het: 100 * .98 * .98 * .70 = 67.28% = 32,72% minder threat.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:50:
[...]

Kijk aan, een kul tiras speler!:D Paar vraagjes:
- Hoever zijn jullie atm met raiden en hoe actief? Wil best nog paar raidjes meepakken op men hunter ;)
- Wat zijn jullie van plan met de release van WoTLK?

Ik zal je vanavond ff ingame whisperen als je online bent. Ik zal er vanaf een uur of half 7/7 uur zijn ;)
We hebben 4/5 MH (Archi wil nog niet echt dood) en 4/9 BT (Naj, Sup, Teron, Akama). Kael'Thas niet plat gekregen, Vashj wel. Raiddagen zijn Ma, Di en Do van 20:00 tot 23:00 - 0:00 (hangt er een beetje van af)

100% attendance hoeft niet , maar 2 dagen in de week wordt wel een beetje verwacht.
Op dit moment zakt het wel een beetje in: mensen (incl mijzelf TBH) zijn toch een beetje bezig met alts e.d.

ZA / KZ wordt nog veel gefarmed (badges, alts gearen, dat werk), met name in de weekenden.

Het plan is om met WotLK weer de "oude" draad op te pakken... dus 10 & 25 man raids. Er zal wel een verschil zitten in de levelspeed van mensen, dus in eerste instantie zullen we nog wel ff in de 10-mans blijven steken denk ik.

http://obsidian-guild.org/

[ Voor 10% gewijzigd door Seraphin op 03-10-2008 11:51 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 05:19

OMX2000

By any means necessary...

PcManiaxx schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:25:

Dat meen je niet... Die Dreadsteed kost toch al bergen aan tijd en moeite. Snap niet dat een GM dat niet inziet. Lamer!!!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

OMX2000 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:49:
[...]

Dat meen je niet... Die Dreadsteed kost toch al bergen aan tijd en moeite. Snap niet dat een GM dat niet inziet. Lamer!!!
Uhm.... Weet niet wat jou, maar ik zou een GM zeker ingame niet een lamer noemen ;)
Daarbij, ze hebben zich ook aan regels te houden, zo moeilijk / landurig is de summon zelf ook weer niet.

En daarbij tuurlijk is de questchain lang, het is (een van) de meest unieke riding mount van het spel :P

[ Voor 10% gewijzigd door chromeeh op 03-10-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
SMulTiE schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:33:
[...]

Te weinig spelers van kaliber om mee te raiden onder de nederlandstalige playerbase.
Denial zal als internationale guild verder gaan, wat slacker/nubs kicken en (naar wat ik verwacht) met de top van trollbane mee gaan draaien.

Ik blijf zelf natuurlijk lekker casuallen >:)
Bijna.

Denial zal blijven bestaan als guild, de mensen waarom het gaat die harder en verder willen in LK zijn beetje bij beetje nu aan het leaven met hun mains en gaan een andere guild vormen waarvan de naam nog niet besloten is.

Wat de mensen gaan doen die in Denial achter blijven is mij onbekend, al willen er een paar lekker casual 10mans gaan doen en heroics runnen.
Mijn zegen hebben ze.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Dat zeg ik (nee, dat bedoelde ik :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:29:
[...]

Dit kan ik idd bevestigen, zodra je mangle krijgt heb je oppeens iets van "wow!". Zulke lekkere dmg;

Pounce > Fearie Fire > Mangle > Shred > Mangle = Mob dood zo'n beetje.. en anders finish je et af :P

(Mangle geeft iets van 15% bleed dmg taken, pounce dot dus)

Veel plezier met het lvlen van je druid, het is tot nu toe de meest leuke class geweest om te lvlen imo.
Shred moet toch van achteren? Pounce stun is 3sec uit m'n hoofd, en dat lukt dan toch niet in jouw volgorde? Of zie ik iets over het hoofd? :)
Ik heb nu inderdaad plezier erin, maar we zien wel hoever het komt. Het is in ieder geval weer iets nieuws waarin ik me kan verdiepen (behalve dezelfde quests over and over and over.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:34:
[...]

Shred moet toch van achteren? Pounce stun is 3sec uit m'n hoofd, en dat lukt dan toch niet in jouw volgorde? Of zie ik iets over het hoofd? :)
Ik heb nu inderdaad plezier erin, maar we zien wel hoever het komt. Het is in ieder geval weer iets nieuws waarin ik me kan verdiepen (behalve dezelfde quests over and over and over.....)
Feral talent geeft 1 seconde erbij op stun, dan haal je fearie fire > Mangle > Shred precies ;) (Mits je ook die talent heb dat shred minder energy kost :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:37:
[...]

Feral talent geeft 1 seconde erbij op stun, dan haal je fearie fire > Mangle > Shred precies ;) (Mits je ook die talent heb dat shred minder energy kost :P)
Hmm dat zal ik onthouden voor de (re)spec op lvl 50 :)
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:54:
[...]

Hmm dat zal ik onthouden voor de (re)spec op lvl 50 :)
Dank!
Geen dank, tis altijd leuk om ervaringen met mensen te delen. Overigens kan ik je ook aanraden al meteen zo te speccen, en pas na mangle voor OoC te gaan. Die ene gratis aanval is het echt niet waard per 1/2 mob(s) vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:34:
[...]

Geen dank, tis altijd leuk om ervaringen met mensen te delen. Overigens kan ik je ook aanraden al meteen zo te speccen, en pas na mangle voor OoC te gaan. Die ene gratis aanval is het echt niet waard per 1/2 mob(s) vind ik.
Mwah, op het moment mis ik de extra talents uit Feral niet, en is de 10% extra dmg uit Resto wel welkom.
Daarnaast heb ik al 0 downtime.

en stiekem wil ik ook niet direct terugspeccen, eerst verder uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:38:
[...]

Mwah, op het moment mis ik de extra talents uit Feral niet, en is de 10% extra dmg uit Resto wel welkom.

Kan ik inkomen, gewoon lekker zelf ontdekken wat je het meest prettig vindt spelen. Dat heb ik mezelf ook voorgehouden, al die "pro" builds negeren en zelf kiezen wat me leuk lijkt. Vervolgens dan tot datgene gekomen wat ik je net aanraden, het is natuurlijk altijd nog jou keus of je mijn raad opvolgt of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:41:
[...]

Kan ik inkomen, gewoon lekker zelf ontdekken wat je het meest prettig vindt spelen. Dat heb ik mezelf ook voorgehouden, al die "pro" builds negeren en zelf kiezen wat me leuk lijkt. Vervolgens dan tot datgene gekomen wat ik je net aanraden, het is natuurlijk altijd nog jou keus of je mijn raad opvolgt of niet ;)
That's my way :)
Maar het klinkt inderdaad goed, 75% van de mob's hp af hebben zodra de stun afloopt. Daar kan weinig aan tippen ;)
Nu op weg naar de 50! *slik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 16:59
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:38:
[...]

Zelf heb ik mijn druid ook geleveld naar 50 met OoC. Vond het wel handig, ook die mana reductie voor shapeshiften is lekker. Op 50 ben ik gaan respeccen voor mangle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Meh,

niet veel gedaan gisteren. Ik heb even een solo run van DM gedaan en op het laatste moment (Net voor de eindbaas) was ik oom door een gevecht en nog voordat ik getankt had wwerd ik door drie level 20 elites van verschillende classen overvallen (ik = lvl 45) helaas werd ik daardoor gedowned :(. Maar goed, mijn bags aten al vol met wool, greenies en blues dus ik had zoiets van laat-maar-zitten.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:56:
[...]

That's my way :)
Maar het klinkt inderdaad goed, 75% van de mob's hp af hebben zodra de stun afloopt. Daar kan weinig aan tippen ;)
Nu op weg naar de 50! *slik*
Even een side note. Als je (in het algemeen) van plan bent om te respeccen, over twee weken komt de 3.0.2 patch, met de nieuwe talent trees. Hierbij worden alle talents ge reset, wat dus een gratis respec zal betekenen.

De patch is aangekondigd voor 14-10 wat een dinsdag is (US-date) bij ons zal hij dus op woensdag 15-10 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:33:
[...]

Even een side note. Als je (in het algemeen) van plan bent om te respeccen, over twee weken komt de 3.0.2 patch, met de nieuwe talent trees. Hierbij worden alle talents ge reset, wat dus een gratis respec zal betekenen.

De patch is aangekondigd voor 14-10 wat een dinsdag is (US-date) bij ons zal hij dus op woensdag 15-10 komen.
Yeps ik weet het, maar bedankt voor het zeggen :)
Priest: Shadow -> Disc
Mage: Fire -> Frost alvast voor leveling
Warrior: Prot -> aangepaste Prot
Hunter: -> aangepaste BM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Zelf ook feral geleveld. Mijn voorkeur (en dus advies) zou ook zijn om éérst Mangle te speccen en dan pas punten in de resto tree te stoppen, maar het is idd je eigen keuze/voorkeur waar het om gaat.

Op zich is OOC best lekker.... héél soms lukt het om een [pounce -> FF -> mangle -> shred -> nog een shred] te doen tijdens de pounce stun.

Je hebt er alleen wel een OOC proc en/of een 2T4 kitty proc, en laaage latency voor nodig, anders heb je te weinig energy danwel problemen met GCD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Nivado schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:33:
[...]

Ook de generfde 60-70 leveling experience stuk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Teunis schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:11:
[...]

Als het goed is wel, tenminste die loopt op PTR wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:55:
[...]

Yeps ik weet het, maar bedankt voor het zeggen :)
Priest: Shadow -> Disc
Mage: Fire -> Frost alvast voor leveling
Warrior: Prot -> aangepaste Prot
Hunter: -> aangepaste BM
Hmm, priest heb ik me nog niet in verdiept, is nu shadow. waarom ga jij naar disc?
Warrior is nu pvp mace spec (normaal prot), gaat diep fury (2h dual whielden) heb al merciless mace en Torch of the Damned klaar liggen.

Wat betreft nerfed 60-70, ik heb geen idee wanneer (bij welke patch) dat geimplementeerd wordt.
chromeeh schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:14:
[...]

Als het goed is wel, tenminste die loopt op PTR wel.
Dit zegt niet zoveel imo, aangezien heel WotLK op de PTR beschikbaar is. Het kan dus net zo goed dat nerfed 60-70 pas op 13-11 komt.

[ Voor 20% gewijzigd door Nivado op 03-10-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
Ik hoorde via via dat ze de XP die nodig is om van 60-70 te levellen drastisch gaan verlagen? Is dat waar? en gaat dit ook op voor 1-60, want ik heb nu een 40 rogue, en anders wacht ik wil even met het 60-70 stuk totdat die exp verlaagd is. En wann gebeurt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Game Error schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:33:
Ik hoorde via via dat ze de XP die nodig is om van 60-70 te levellen drastisch gaan verlagen? Is dat waar? en gaat dit ook op voor 1-60, want ik heb nu een 40 rogue, en anders wacht ik wil even met het 60-70 stuk totdat die exp verlaagd is. En wann gebeurt dit?
Paar maanden geleden is 20-60 al ernstig verbeterd. Gaat denk ik niet nog een keer gebeuren. Benodigde XP per level is verlaagd en de hoeveelheid XP per quest verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
DizzyWeb schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:36:
[...]

Paar maanden geleden is 20-60 al ernstig verbeterd. Gaat denk ik niet nog een keer gebeuren. Benodigde XP per level is verlaagd en de hoeveelheid XP per quest verhoogd.
hmm, ok, dan level ik iig rustig door tot 60. En ik neem aan dat 6o-70 bij de patch naar 3.0 word gedaan? evenals de bosses die dan onder handen worden genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Game Error schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:38:
[...]

hmm, ok, dan level ik iig rustig door tot 60. En ik neem aan dat 6o-70 bij de patch naar 3.0 word gedaan? evenals de bosses die dan onder handen worden genomen?
Ik heb 2 spreekwoorden voor je:

"Assumption is the mother of all fuck ups" en "When u assume, you make an ASS out of U and ME"

on a serious note, ik zou dat niet zomaar aannemen, aangezien blizzard alles om zijn eigen redenen doet, maar sterker nog, nergens mee wachten, zeker niet als het je eerste char is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:21:
[...]

Hmm, priest heb ik me nog niet in verdiept, is nu shadow. waarom ga jij naar disc?
Warrior is nu pvp mace spec (normaal prot), gaat diep fury (2h dual whielden) heb al merciless mace en Torch of the Damned klaar liggen.
M'n priest is denk ik al 10x heen en weer gespecced van healing naar dps en terug.
Echter, ik wil in WotLK de mogelijkheid hebben om met elke soort groep mee te kunnen in een instance. Dat wil zeggen: warrior als tank, priest als healer, hunter of mage als dps/cc. Zo kunnen ze me nooit weigeren op de soort hulp die ze nodig hebben, en ze weten wat ze aan me hebben qua skills :)
Holy kan natuurlijk ook, maar Disc is vernieuwend en dat wil ik gewoon uitproberen. De talents en skills zien er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Teunis schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:11:
[...]

das mooi, denk nog een week of wat nodig te hebben om tot lvl 60 te komen. Misschien dan toch nog 70 voor WOTLK *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Iedergeval genoeg reden om me druid maar nog 2 weken uit te stellen die nog op 67,5 zit.
tenzij me echt verveel. (grote kans 0.0 raids, 0.0 community :'()

9/10 guild deuren op slot vanwege al die loot mensen die endgame willen zien.

[ Voor 21% gewijzigd door Teunis op 03-10-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Nivado schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:47:
[...]

Ik heb 2 spreekwoorden voor je:

"Assumption is the mother of all fuck ups" en "When u assume, you make an ASS out of U and ME"

on a serious note, ik zou dat niet zomaar aannemen, aangezien blizzard alles om zijn eigen redenen doet, maar sterker nog, nergens mee wachten, zeker niet als het je eerste char is.
Ik heb al 3 level 70s :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Teunis schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 16:16:
Iedergeval genoeg reden om me druid maar nog 2 weken uit te stellen die nog op 67,5 zit.
tenzij me echt verveel. (grote kans 0.0 raids, 0.0 community :'()

9/10 guild deuren op slot vanwege al die loot mensen die endgame willen zien.
meeste guilds doen niet aan recruiting omdat er nog maar heel weinig echt raiden, en omdat het nog maar heel weinig nut heeft om nieuwe mensen in je raids te laten. tegen de tijd dat je ze ingewerkt hebt en ze op de daadwerkelijke kills aanwezig zijn zullen ze toch geen prio hebben op items dus heeft het ook voor die mensen weinig nut om mee te gaan

blup

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.