Wrong, WotLK is alleen op de beta servers beschikbaar. de PTR heeft alleen de 3.0.2 patch welke de clients voorbereid op WotLK en dus niet de volledige content bevat.Nivado schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:21:
[...]
Dit zegt niet zoveel imo, aangezien heel WotLK op de PTR beschikbaar is. Het kan dus net zo goed dat nerfed 60-70 pas op 13-11 komt.
Heb toons op de PTR, maar geen level 60 gecopied
Inderdaad zijn de toevoeging o.a:
SW: Harbor
Inscription tot level 375 (nu aan denk als dat inderdaad 3.0.2 zit
)
Dumies (De unkillable truc WP training zal ook verdwijnen, in prt ???)
Nieuwe Talents (vind wel beetje jammer dat ze nu al komen met nog 4 weken te gaan)
60-70 nerf (geen 60+ op ptr dus ???)
Barbershop
Achievement (zal wel de reden zijn dat je dan dus ook niet meer titles kan halen ook al heb je de quest :cry: moet alleen maggy nog)
en waarschijnlijk mis ik nog wel wat.
maar alles voor wotlk wordt alvast voorbereid, mtb Charter select scherm.
Nother op de Map, en andere dingen.
Inscription tot level 375 (nu aan denk als dat inderdaad 3.0.2 zit

Nieuwe Talents (vind wel beetje jammer dat ze nu al komen met nog 4 weken te gaan)
Barbershop
Achievement (zal wel de reden zijn dat je dan dus ook niet meer titles kan halen ook al heb je de quest :cry: moet alleen maggy nog)
[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 03-10-2008 17:57 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Lief dagboek,
Vandaag eerste keer naar Mount Hyjal. Kijken of we Rage Winterchill plat konden krijgen. Trash waves waren een eitje, maar eerste try op Rage ging toch wel mis, de meesten (inclusief ikzelf) verkeken zich ernstig op Death & Decay. Poging 2 ging dat een stuk beter, dus... Rage plat! Helaas niet verder gegaan hierna, raidleader moest weg. Beetje knullig, een raid van amper een uur... maarja.
Vandaag eerste keer naar Mount Hyjal. Kijken of we Rage Winterchill plat konden krijgen. Trash waves waren een eitje, maar eerste try op Rage ging toch wel mis, de meesten (inclusief ikzelf) verkeken zich ernstig op Death & Decay. Poging 2 ging dat een stuk beter, dus... Rage plat! Helaas niet verder gegaan hierna, raidleader moest weg. Beetje knullig, een raid van amper een uur... maarja.
Zijn er online winkels die de garantie geven dat je WotLK op 13 november in huis hebt?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
van play.com weet ik dat hij op de dag van de release op de mat ligt.OMX2000 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:22:
Zijn er online winkels die de garantie geven dat je WotLK op 13 november in huis hebt?
is geen garantie voor gegeven, maar was met TBC ook en die gasten zijn atm nog de goedkoopste ook (25e)
bol.com levert volgens mij ook wel op de dag van de release.
ze hebben echt wel door hoe groot wow is als verkoopwaar, dus ze zorgen wel dat het op tijd bij jou is. (althans, das mijn theorie ^^ )
enige frustrerende is dus dat je niet weet hoe laat de postbode komt...
Battle.net Spud#2543
Zou het nog uitmaken of je de Collectors edition uit amerika haalt, vast wel zeker? of is het alleen afhankelijk van je account?
De code van de CE zal waarschijnlijk niet werken op je EU account, dus het maakt wat dat betreft zeker wel uit.Speedy55 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:03:
Zou het nog uitmaken of je de Collectors edition uit amerika haalt, vast wel zeker? of is het alleen afhankelijk van je account?
Ik denk dat ik het erop ga wagen bij de MediaMarkt hier. Bij de meeste releases (GTA4, Mario Kart,...) hebben ze altijd een gigantische stapel liggen. Dus ik graai er daar wel een mee rond openingstijd.
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik heb bij Dynabite 2 stuks CE preordered. Wanneer deze niet leverbaar zijn of er zijn er te weinig om mijn exemplaren te leveren krijg ik automagisch de gewone thuisgestuurd, onder rembours op of voor de releasedatum.
Denk dat ik dus dan maar 13 en 14 november vrij ga nemen
Je vergeet die uberl33t inlogschermTeunis schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 16:39:
Heb toons op de PTR, maar geen level 60 gecopied
Inscription tot level 375 (nu aan denk als dat inderdaad 3.0.2 zit)
Barbershop
Die is echt zo gaaf!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De CE is niet meer te bestellen daar dus ik neem aan dat ze teveel bestellingen hebben ? Of kijk ik verkeerd ?redfoxert schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:49:
Ik heb bij Dynabite 2 stuks CE preordered. Wanneer deze niet leverbaar zijn of er zijn er te weinig om mijn exemplaren te leveren krijg ik automagisch de gewone thuisgestuurd, onder rembours op of voor de releasedatum.
Ik zoek ook nog een CE anders maar proberen in de winkel van de week om een pre-order te vragen.
Het is hier geen marktplaats.
[ Voor 75% gewijzigd door PromoX op 04-10-2008 19:11 ]
Verwijderd
Vraagje, ik ben m'n bron kwijt dus vraag ik hier maar even om opheldering
WotLK is 1 spellpower toch gelijk aan 1 spelldamage & 1.8 healing?
Verder baal ik verschrikkelijk, kan na 13 november niet een paar weken vrij nemen
Verder baal ik verschrikkelijk, kan na 13 november niet een paar weken vrij nemen
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 21:53 ]
Verwijderd
cough verkouden cough ?Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 21:53:
Vraagje, ik ben m'n bron kwijt dus vraag ik hier maar even om opheldering![]()
Pfff goed te merken dat de pre-patch c.q. expansion er aankomt. Al hele week geen raids meer. Gewoon te weinig signups. Er heerst ook gespannen sfeertje in de guild omdat er met WOTLK DKP ingevoerd gaat worden en het raiden een stuk serieuzer wordt. De hele casual luitjes zijn nogal bang dat ze geen items kunnen krijgen of niet altijd een spot in een raid hebben. Waren er 2 die helemaal flipte toen bekend werd dat er DKP kwam. We hebben inmiddels ook al wat lui verloren en vermoeden dat dat er nog wel meer worden. Met zon expansion altijd lui die solo gaan, een nieuwe guild proberen o.i.d.
Meestal wel ja.Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 21:53:
Vraagje, ik ben m'n bron kwijt dus vraag ik hier maar even om opheldering![]()
zie bijvoorbeeld spellfire robe (niet gelijk)
nu: http://thottbot.com/i21848
en na patch: http://thottbot.com/wotlk/i21848
en bijvoorbeeld Merciless Gladiator War Staff (wel gelijk)
http://thottbot.com/i32055
en http://thottbot.com/wotlk/i32055
is spelldmg wel 1 spellpower.
Ik heb het even nagekeken op beta en ik verlies zo'n 30dmg door de spellpower conversie met 3/3 spellfire set op mijn mage.
Verwijderd
Yep, Frozen shadowweave wordt ook generfed. Omdat ze geen school specific _+dmg meer doen. Lekker dan voor mijn lock 3 top items die ineens matig worden. Ze hadden op zijn minst wat meer spellpower erop mogen gooien dit is echt te triest. steeds gepassed op nieuwe items in dat slot die nu achteraf opeens wel beter zijn.Danfoss schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:22:
[...]
Meestal wel ja.
Ik heb het even nagekeken op beta en ik verlies zo'n 30dmg door de spellpower conversie met 3/3 spellfire set op mijn mage.
Oh crap... That sux. Kijk als we nou wisten wanneer de volgende patch uitkwam waarin de health van bosses is ge-nerfed, weet je ook of het nog zin heeft om ff een paar weken te raiden.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:31:
[...]
Yep, Frozen shadowweave wordt ook generfed. Omdat ze geen school specific _+dmg meer doen. Lekker dan voor mijn lock 3 top items die ineens matig worden. Ze hadden op zijn minst wat meer spellpower erop mogen gooien dit is echt te triest. steeds gepassed op nieuwe items in dat slot die nu achteraf opeens wel beter zijn.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Geloven jullie nu echt dat je na die changes opeens makkelijk door content heen gaat waar je nu nog op vast loopt? Zonder die changes zouden bepaalde bosses (bt/swp) gewoon niet te killen zijn. Ik gok dat heel veel mensen zich verkijken op de impact die de changes die plaats gaan vinden hebben ;pOMX2000 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 13:46:
[...]
Oh crap... That sux. Kijk als we nou wisten wanneer de volgende patch uitkwam waarin de health van bosses is ge-nerfed, weet je ook of het nog zin heeft om ff een paar weken te raiden.
Verwijderd
Heeft het er niet mee te maken dat Spelldire alleen op Fire/Arcane een bonus geeft?Danfoss schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:22:
[...]
Meestal wel ja.
Zat vandaag erg mee.
Eindelijk me druid naar 70 gedinged (zelfde tijd gestart als me eerste toon, en in de tussen tijd 5 andere level 70 geleveled)
Had nog goud over dus ook eic fly maar gekocht
De quest gedaan voor de summon van raven lord, en toen op lfg in blue/green gear
krijg tot grote verbazing een invite ik slechte gear dit/dat, maakte ze niks uit
(was ook nog daily heroic vandaag)
Dus ben nu meteen swift fly form rijker woot. ik ben blij.
Eindelijk me druid naar 70 gedinged (zelfde tijd gestart als me eerste toon, en in de tussen tijd 5 andere level 70 geleveled)
Had nog goud over dus ook eic fly maar gekocht
De quest gedaan voor de summon van raven lord, en toen op lfg in blue/green gear
krijg tot grote verbazing een invite ik slechte gear dit/dat, maakte ze niks uit
Dus ben nu meteen swift fly form rijker woot. ik ben blij.
Verwijderd
een berichtje zoals dat zomaar zou kunnen op 13 november
Vandaag (13-11) viel WoftlK op de mat, ik gelijk geinstaleerd, duurde een uur.
Kon ik eindelijk inloggen DC'de ik steeds. erg vaag
Toen het eindelijk lekker ging en ik notherend in ging was het 1 groot lag fest.
Paar questen op gepikt, maar van questen kwam het niet echt was louter en alleen een groot gank fest,
nee ik ga de 13e wel kiijken of een paar dagen later of ie ergens op vooraad ligt, speel ik het lekker niet van dag 1, jammer dan
Toen het eindelijk lekker ging en ik notherend in ging was het 1 groot lag fest.
Paar questen op gepikt, maar van questen kwam het niet echt was louter en alleen een groot gank fest,
nee ik ga de 13e wel kiijken of een paar dagen later of ie ergens op vooraad ligt, speel ik het lekker niet van dag 1, jammer dan
Dan heb je het wellicht alleen over dat ganken verkeerd aangezien er 2 separate "starting" area's zijn voor Alliance en Horde. De rest ... tjah ... zou zomaar kunnenVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 01:11:
ow ik dacht dat allebei de startzones gewoon voor beiden factions toegankelijk warenredfoxert schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 01:23:
[...]
Dan heb je het wellicht alleen over dat ganken verkeerd aangezien er 2 separate "starting" area's zijn voor Alliance en Horde. De rest ... tjah ... zou zomaar kunnen
Lekker dan, wil ik nog ff inloggen om mijn pala 58 te maken:
Prepaid op. Naja, kan gebeuren, dus ik naar wow-europe.com:
Lekker dan... Ach, dan maar tukken en morgenochtend voordat ik dingen moet doen knallenError – Account Management unavailable
Dat bericht heb ik ook gekregen, alleen heb ik CC. Ik ging even kijken op wow-europe.com, staat dat het op pending staat. Heeft iemand anders die bericht ook? In de 2 jaar dat ik speel heb ik dat bericht nog nooit gehad, wel vreemd...Technicality schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 01:39:
Lekker dan, wil ik nog ff inloggen om mijn pala 58 te maken:
[...]
Lekker dan... Ach, dan maar tukken en morgenochtend voordat ik dingen moet doen knallen
Verwijderd
Ik heb denk een foutje gemaakt. ik heb perongeluk 3 talent points uitgespendeerd aan strenght in de holly pane. echter je kan maar een talent tree gebruiken toch? en ik vind de laaste talent tree het interresants (attack strenght etc. nu wil ik ze unlearnen dan betekend dit dat ik ze kwijt ben toch? de talentpoints.
dat zou wel zuur zijn. is hier nog een oplossing voor?
Ik roep stierenpoep. Op trollbane werd er pas geganked toen de 1e lvl 70's hun flying mount hadden en begonnen te ganken in hellfire peninsula.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 01:11:
@ spunker.
Je kan je talents unlearnen op opnieuw leren. Kost je de 1e 5g daarna elke keer 5g meer tot een max van 50g.
[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 06-10-2008 08:34 ]
Verwijderd
Ok zoveel g heb ik niet als beginner
dus ik beschouw ze dan maar als verloren? want unlearnen kost niets toch?
Trouwens (voor alle duidelijkheid) je kan (en moet, in de meeste gevallen, beter ook) uit meerdere talent trees talents nemen. Je kan dus idd een beetje uit de ene tree nemen om dat aan te vullen met je talent build uit een andere.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 08:25:
Ik heb denk een foutje gemaakt. ik heb perongeluk 3 talent points uitgespendeerd aan strenght in de holly pane. echter je kan maar een talent tree gebruiken toch? en ik vind de laaste talent tree het interresants (attack strenght etc. nu wil ik ze unlearnen dan betekend dit dat ik ze kwijt ben toch? de talentpoints.
EDIT: het is het unlearnen dat geld kost, het toewijzen van talenten zelf kost niets (behalve als je daardoor uiteraard ook bijkomende skills moet "trainen").
[ Voor 10% gewijzigd door DexterBelgium op 06-10-2008 08:43 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Verwijderd
Ik weet niet wat je speelt, maar je kan gewoon de drie tree's door elkaar gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 08:25:
Verder als je je talents unlearned dan krijg je ze gewoon terug en kan je ze opnieuw indelen.
Verwijderd
oK TOF ik dacht dat je maar 1 talenttree kon hebben! dan is er niets aan de hand! ik vond de overall sthrengt van een increase van 6% best lekker hoewel ik niet zekerweet of ik nu ook meer damage doe met deze increase? maar thnx nu kan ik me lekker gaan focussen op de laaste treee
Gister had ik voor het eerst dat ik me dik overgeared voelde.
Ik ben nog steeds bezig met de Kara prequests waarbij je uit SV en Arca uit een Arcane Tome een sleutel moet halen. Mijn eerste poging om SV te stealthen werkte niet, dus bij Arca nam ik het zekere voor het onzekere, ik zocht dus een party. Aangezien ik alleen voor de sleutel kwam, vond ik het ook niet erg dat het normal was, aangezien ik daar wel een party voor kon vinden.
Hadden we eindelijk gesummoned, bleek de priest geen flying mount te hebben, en wij geen warlock. Die dus terug om een mountje te gaan kopen. Gelukkig had wel iemand de sleutel, anders was het ook al niets geworden
Bij de eerste serie mobs bleek al dat ik veel te veel threat deed. De tank had alleen groene en blauwe gear en buffed 1.5k meer hp dan ik als moonkin, en hij bouwde erg langzaam threat op. Dus toen ben ik maar spells gaan downranken, voelt zo knullig
Gelukkig had de tank omen, waardoor ik de hele tijd op 125% threat kon blijven zitten, maar fijn was het zeker niet.
Ik snap dan ook niet hoe parties dat doen die een full epic dps meenemen en wel een "gewone" tank?
Ik ben nog steeds bezig met de Kara prequests waarbij je uit SV en Arca uit een Arcane Tome een sleutel moet halen. Mijn eerste poging om SV te stealthen werkte niet, dus bij Arca nam ik het zekere voor het onzekere, ik zocht dus een party. Aangezien ik alleen voor de sleutel kwam, vond ik het ook niet erg dat het normal was, aangezien ik daar wel een party voor kon vinden.
Hadden we eindelijk gesummoned, bleek de priest geen flying mount te hebben, en wij geen warlock. Die dus terug om een mountje te gaan kopen. Gelukkig had wel iemand de sleutel, anders was het ook al niets geworden
Bij de eerste serie mobs bleek al dat ik veel te veel threat deed. De tank had alleen groene en blauwe gear en buffed 1.5k meer hp dan ik als moonkin, en hij bouwde erg langzaam threat op. Dus toen ben ik maar spells gaan downranken, voelt zo knullig
Gelukkig had de tank omen, waardoor ik de hele tijd op 125% threat kon blijven zitten, maar fijn was het zeker niet.
Ik snap dan ook niet hoe parties dat doen die een full epic dps meenemen en wel een "gewone" tank?
Verwijderd
Ja, echt bijzonder zal het niet zijn die increase in dmg maja.. Overigens kost het de eerste keer 1 gold en dat bouwt dan steeds sneller op..Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 08:47:
oK TOF ik dacht dat je maar 1 talenttree kon hebben! dan is er niets aan de hand! ik vond de overall sthrengt van een increase van 6% best lekker hoewel ik niet zekerweet of ik nu ook meer damage doe met deze increase? maar thnx nu kan ik me lekker gaan focussen op de laaste treee
1, 2, 5, 10, (15?), 20, 20, 20
Van het weekend gewoon helemaal niet gewowt.. :x
Naja, zolang je healer het maar bij kan houden komt het allemaal wel goed dan ;-) Maja.. ik ken het probleem van toen ik een tank vriend snel wou pimpen.. gingen ik en een maat van me wel mee naar al die instances (Geluk was die andere vriend de healer, anders had et echt niet goedgekomenwinkelwagen schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:14:
Gister had ik voor het eerst dat ik me dik overgeared voelde.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 09:27 ]
Mede hierdoor is het op AA zo dat alles overgeared gevraagd wordt... voor heroics moeten healers minimaal 1800+healing hebben, tanks minimaal 16/17k life en dps 1000 dps-ish kunnen produceren, behalve de party leader die natuurlijk dan weer de boel bij elkaar slacktVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:23:
[...]
Ja, echt bijzonder zal het niet zijn die increase in dmg maja.. Overigens kost het de eerste keer 1 gold en dat bouwt dan steeds sneller op..
1, 2, 5, 10, (15?), 20, 20, 20afijn na de 20 verdubbelt het gelukkig niet meer
Van het weekend gewoon helemaal niet gewowt.. :x
[...]
Naja, zolang je healer het maar bij kan houden komt het allemaal wel goed dan ;-) Maja.. ik ken het probleem van toen ik een tank vriend snel wou pimpen.. gingen ik en een maat van me wel mee naar al die instances (Geluk was die andere vriend de healer, anders had et echt niet goedgekomen) Maja.. feign death ftw zullen we maar zeggen
Beide zones (borean tundra & howling fjord) hebben zowel een horde als alliance base. Alleen is (voor zover ik weet) er wel een grotere basis van een van de facties in de ene zone tov de andere en visa versa.redfoxert schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 01:23:
Dan heb je het wellicht alleen over dat ganken verkeerd aangezien er 2 separate "starting" area's zijn voor Alliance en Horde. De rest ... tjah ... zou zomaar kunnen
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Denk ik wel ja. Wij lopen nu stuk op Brutallus waarbij de helft van de raid wel de gear, maar niet de skill heeft om gewoon fatsoenlijke dps te doen. Heeft ook te maken met een threat cap omdat de tanks gewoon niet genoeg tps doen. Magoed die moeten we dan dus wel neer krijgen. Zal vast ook wel voor andere guilds op andere bosses gelden, Archi bijv. wordt veel makkelijker als je 't niet zo lang vol hoeft te houden.HolyCorn schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:47:
[...]
Geloven jullie nu echt dat je na die changes opeens makkelijk door content heen gaat waar je nu nog op vast loopt? Zonder die changes zouden bepaalde bosses (bt/swp) gewoon niet te killen zijn. Ik gok dat heel veel mensen zich verkijken op de impact die de changes die plaats gaan vinden hebben ;p
Bnet pindle#2913
Kan het zijn dat je relatief kort geleden een nieuwe CC hebt gekregen? Meen dat de meeste maar 2 jaar geldig zijn en dat je dan een nieuwe krijgt.Ebonite schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 07:58:
[...]
Dat bericht heb ik ook gekregen, alleen heb ik CC. Ik ging even kijken op wow-europe.com, staat dat het op pending staat. Heeft iemand anders die bericht ook? In de 2 jaar dat ik speel heb ik dat bericht nog nooit gehad, wel vreemd...
Heb het zelf ook gehad moet je je nieuwe nummer invoeren bij accountmanagement.
Verwijderd
Ach ik zal het wel zien. Aangezien mijn priest holy blijft en ik dus het liefst onder mijn level quest, begin ik in Netherstorm en SMV met levelen. Mijn priest heeft daar nog meer dan de helft van de quests te doen.Strikeman225 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:47:
[...]
Beide zones (borean tundra & howling fjord) hebben zowel een horde als alliance base. Alleen is (voor zover ik weet) er wel een grotere basis van een van de facties in de ene zone tov de andere en visa versa.
Daarna doe ik zowel borean tundra als howling fjord en probeer zo veel mogelijk instances te doen. mijn druid en warlock zullen wel meteen Northrend induiken.
Grappig om te zien dat dit topic in het weekend nauwelijks gebruikt wordt
. Van het weekend ook niet veel gespeeld. Alleen gisteravond even wat mensjes door SM: Graveyard heen geholpen en later nog met een voorbijganger een quest gedaan in Stranglethorn Vale. Helaas maar een beetje XP erbij, maar was wel leuk
.
Verwijderd
Lief dagboek item #06.10.2008,
Er stonden qua WoW een aantal dingen op het programma voor mij afgelopen weekend.
Vrijdag Karazhan. Ik had gesigned met m'n hunter en was ook geselecteerd. Gelukkig was er ook een goede tank gekozen, die wel enorm veel kletste, en verder een groep van alts. Maar het waren wel mensen die wisten wat ze deden.
Dus ging het eigenlijk heel lekker. Tweemaal heb ik voor een rogue alt gepassed op leather die ik ook wel kon gebruiken. Mijn dps was nog redelijk gezien mijn gear. Ik deed meer damage dan die rogue alt (die al langer 70 is) en een spriest alt (duh).
Op Aran viel een mail DPS item, dus die kreeg ik, zijnde Steelspine Faceguard
Daarna moest een healer weg, en er was geen vervanging. Dus heb ik mijzelf maar aangeboden met mijn priest. Een respec later, zonder Tailoring respec (kost 150g), stond ik in Kara. Ik was de 3e healer, maar men vertrouwde het niet om met 2 healers, en dus met mij op mijn hunter, verder te gaan. Healing was ezmode, zelfs zonder mijn Tailoring PMC set. Met vele vertragingen waren we toch in 3,5uur klaar.
Pikant detail: Curator dropte tank leggings + T4 warrior token. Netherspite dropte tank shoulders. Argh!! Die had m'n warrior net nodig...
Zaterdag vooral mijn druid geleveled. Van 36 vorige week, tot 42 gisteren. Echter, het was veel half-afk spelen, omdat de kleine in huis ook de nodige aandacht krijgt, en we hebben zaterdag Wall-E gezien in de bios (erg cool).
Zondag een snelle heroic met m'n tank in BM. In de avond nog een SP heroic met m'n hunter voor rep en de epic leather leggings die ik kon meenemen. Dat wordt weer een armorpatch a la 150g. Vraag me af of het nog de investering waard is.
Tijdens de run zie ik m'n dps wel steeds beter worden. Op de 2e baas kreeg ik de volgende buffs: Bloodlust (shammie healer) + QuickShots proc + trinket + Rapid Fire + Blood Fury (orc racial) + The Beast Within. Damage schoot over m'n scherm heen, en ook al hadden we een T5 tank, ik was blij dat ik net daarvoor Feign Death had gebruikt
Ook heb ik nog wat aan mijn Engineering gedaan. Het stond op 248 op mijn hunter, en het staat nu op 313 o.i.d. Ik heb alleen nog veel meer Fel Iron Ore nodig, dus dat wordt nog veel rondjes vliegen met mijn warrior in Hellfire
Ach, het houdt je van de straat he!
Er stonden qua WoW een aantal dingen op het programma voor mij afgelopen weekend.
Vrijdag Karazhan. Ik had gesigned met m'n hunter en was ook geselecteerd. Gelukkig was er ook een goede tank gekozen, die wel enorm veel kletste, en verder een groep van alts. Maar het waren wel mensen die wisten wat ze deden.
Dus ging het eigenlijk heel lekker. Tweemaal heb ik voor een rogue alt gepassed op leather die ik ook wel kon gebruiken. Mijn dps was nog redelijk gezien mijn gear. Ik deed meer damage dan die rogue alt (die al langer 70 is) en een spriest alt (duh).
Op Aran viel een mail DPS item, dus die kreeg ik, zijnde Steelspine Faceguard
Daarna moest een healer weg, en er was geen vervanging. Dus heb ik mijzelf maar aangeboden met mijn priest. Een respec later, zonder Tailoring respec (kost 150g), stond ik in Kara. Ik was de 3e healer, maar men vertrouwde het niet om met 2 healers, en dus met mij op mijn hunter, verder te gaan. Healing was ezmode, zelfs zonder mijn Tailoring PMC set. Met vele vertragingen waren we toch in 3,5uur klaar.
Pikant detail: Curator dropte tank leggings + T4 warrior token. Netherspite dropte tank shoulders. Argh!! Die had m'n warrior net nodig...
Zaterdag vooral mijn druid geleveled. Van 36 vorige week, tot 42 gisteren. Echter, het was veel half-afk spelen, omdat de kleine in huis ook de nodige aandacht krijgt, en we hebben zaterdag Wall-E gezien in de bios (erg cool).
Zondag een snelle heroic met m'n tank in BM. In de avond nog een SP heroic met m'n hunter voor rep en de epic leather leggings die ik kon meenemen. Dat wordt weer een armorpatch a la 150g. Vraag me af of het nog de investering waard is.
Tijdens de run zie ik m'n dps wel steeds beter worden. Op de 2e baas kreeg ik de volgende buffs: Bloodlust (shammie healer) + QuickShots proc + trinket + Rapid Fire + Blood Fury (orc racial) + The Beast Within. Damage schoot over m'n scherm heen, en ook al hadden we een T5 tank, ik was blij dat ik net daarvoor Feign Death had gebruikt
Ook heb ik nog wat aan mijn Engineering gedaan. Het stond op 248 op mijn hunter, en het staat nu op 313 o.i.d. Ik heb alleen nog veel meer Fel Iron Ore nodig, dus dat wordt nog veel rondjes vliegen met mijn warrior in Hellfire
Ach, het houdt je van de straat he!
30% health nerf.... Natuurlijk is dat een enorme vermakkelijking.HolyCorn schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:47:
[...]
Geloven jullie nu echt dat je na die changes opeens makkelijk door content heen gaat waar je nu nog op vast loopt? Zonder die changes zouden bepaalde bosses (bt/swp) gewoon niet te killen zijn. Ik gok dat heel veel mensen zich verkijken op de impact die de changes die plaats gaan vinden hebben ;p
Als ik kijk hoe vaak je in het begin op de laatste 10-20% van kalecgos/brutallus/felmyst kapot ging.
Twins wordt niet veel makkelijker denk ik, maar M'uru wel als de adds ook -health krijgen.
Kil'Jaeden ben ik helaas niet gekomen.
Sterker nog... je zal zien dat doordeweeks vanaf +/- 16:30 de replies ook opeens minder snel volgenzwik schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:39:
Grappig om te zien dat dit topic in het weekend nauwelijks gebruikt wordt. Van het weekend ook niet veel gespeeld. Alleen gisteravond even wat mensjes door SM: Graveyard heen geholpen en later nog met een voorbijganger een quest gedaan in Stranglethorn Vale. Helaas maar een beetje XP erbij, maar was wel leuk
.
Voor de wekelijkse portie humor: http://www.darklegacycomics.com/159.html
Hoe saai was het trouwens wel niet om mijn fishing op 375 te krijgen... nog afgezien van de vele zondagen in STV rondhangen voor die stomme rare fishes (de moed om te winnen had ik al lang opgegeven).
Iemand in de Beta die kan zeggen hoe hoog je fishing ongeveer moet zijn om aan de gang te kunnen in Northrend? Ga hem namelijk wel gewoon weer naar 450 trekken (fishing buffood ftw).
[edit]
zomg omfg....... http://wotlk.wowhead.com/?item=34767 nogmaals fishing food ftw....
[ Voor 4% gewijzigd door Seraphin op 06-10-2008 11:14 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Cooking en Fishing gaan zeker naar de 450 op m'n priest
!
Beide staan op 375, dus dat zal geen probleem zijn om in de ijzige wateren van Northrend te kunnen vissen
Beide staan op 375, dus dat zal geen probleem zijn om in de ijzige wateren van Northrend te kunnen vissen
Verwijderd
Oei, das wel lekker jaSeraphin schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:12:
[...]
Sterker nog... je zal zien dat doordeweeks vanaf +/- 16:30 de replies ook opeens minder snel volgen
Voor de wekelijkse portie humor: http://www.darklegacycomics.com/159.html
Hoe saai was het trouwens wel niet om mijn fishing op 375 te krijgen... nog afgezien van de vele zondagen in STV rondhangen voor die stomme rare fishes (de moed om te winnen had ik al lang opgegeven).
Iemand in de Beta die kan zeggen hoe hoog je fishing ongeveer moet zijn om aan de gang te kunnen in Northrend? Ga hem namelijk wel gewoon weer naar 450 trekken (fishing buffood ftw).
[edit]
zomg omfg....... http://wotlk.wowhead.com/?item=34767 nogmaals fishing food ftw....
Gisteren een vriend van me even 400 g voorgeshoten voor zen epic flyer.. hij is er al zo lang mee bezig
Oeff ja das wel ergelijk :xeendje schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:43:
man man man man, gister weer een bear run gedaan omdat er toch geen raids zijn tot de patch. Komen we 15s te kort.. Party was ook niet super geweldig en we hadden een alt mee omdat er anders compleet geen raid zou kunnen zijn, maar damn.. dat zuigt echt zo hard. Als je nou 10 minuten te laat bent ok, maar 15s.. dat is 1x sneller pullen 1x een pack sneller neerhalen of 1 persoon niet dood laten gaan tijdens een pack..
erg irritant
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 11:57 ]
man man man man, gister weer een bear run gedaan omdat er toch geen raids zijn tot de patch. Komen we 15s te kort.. Party was ook niet super geweldig en we hadden een alt mee omdat er anders compleet geen raid zou kunnen zijn, maar damn.. dat zuigt echt zo hard. Als je nou 10 minuten te laat bent ok, maar 15s.. dat is 1x sneller pullen 1x een pack sneller neerhalen of 1 persoon niet dood laten gaan tijdens een pack..
erg irritant
erg irritant
blup
Ik heb van t weekend eindelijk Magtheridon weten te killen in een pug! (Wel al heel lang geleden met guild)
Om een of andere reden is het heel moeilijk om op het juiste moment te klikken. Zelf wil ik nooit klikken als healer omdat ik liever de MT & klikkers in leven hou
Om een of andere reden is het heel moeilijk om op het juiste moment te klikken. Zelf wil ik nooit klikken als healer omdat ik liever de MT & klikkers in leven hou
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Hehe ja idd, moet eerlijk zeggen dat ik in het weekend ook hier nooit kijk, en door de weeks dagelijks tussen door een beetje tijdens het werkzwik schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:39:
Grappig om te zien dat dit topic in het weekend nauwelijks gebruikt wordt. Van het weekend ook niet veel gespeeld. Alleen gisteravond even wat mensjes door SM: Graveyard heen geholpen en later nog met een voorbijganger een quest gedaan in Stranglethorn Vale. Helaas maar een beetje XP erbij, maar was wel leuk
.
Ben me de laatste tijd een beetje aan het vervelen in WoW, vorige week 70 gedingd op mijn nieuwe char waar ik in Wotlk mee verder wil spelen (undead warrior) als nieuwe main zeg maar. Maar heb nu niet echt zin om weer de 5 man normal instances in te gaan die ik al honderd keer gedaan heb, dus ben gewoon een beetje aan het questen enzo om wat geld te verdienen, en pak wel af en toe eens een instance als ik zin heb.
Heb nu 460 def en 11k health met blauwe gear van lvl 65-70 een beetje. Kan ik daarmee straks wel direct de nieuwe wotlk 5 man instances in?? Tenminste, ik denk zelf dat het wel kan, Ramparts valt ook prima te doen als je net 60 bent met groene gear. Ik was in iedergeval van plan heel veel instances te gaan doen in wotlk, omdat het veel te druk is om een beetje fatsoenlijk te kunnen questen s'avonds, en op die manier krijg je direct gear en reputatie.
Mocht het de dynabyte in Arnhem zijn dan zou ik maar rekenen op de gewone versie, de medewerkers daar kopen alle CE's zelf op en zetten ze op marktplaats of geven ze aan vrienden.redfoxert schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:49:
(al vermoed ik dat je hem online gereserveerd hebt
[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 06-10-2008 12:14 ]
Je mag dan wel meer dmg doen, maar drums stacken niet meer, bloodlust kan je niet chainen en een hoop buffs zijn nu niet meer party only, maar raid wide en overschrijven elkaar. En mischien wel het belangrijkst, je kan maar 1 of 2x potten per try op brutporn* schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:03:
[...]
Denk ik wel ja. Wij lopen nu stuk op Brutallus waarbij de helft van de raid wel de gear, maar niet de skill heeft om gewoon fatsoenlijke dps te doen. Heeft ook te maken met een threat cap omdat de tanks gewoon niet genoeg tps doen. Magoed die moeten we dan dus wel neer krijgen. Zal vast ook wel voor andere guilds op andere bosses gelden, Archi bijv. wordt veel makkelijker als je 't niet zo lang vol hoeft te houden.
Warriors kunnen niet meer 24/7 shieldblock ophouden, druids hebben minder armor en hp. Ik denk dat als je bosses nu niet neer krijgt. er na de patch niet spontaan een golf van first kills komt.
blup
Daarintegen gaan (iig warrior) tanks een hoop meer tps doen met de nieuwe talents. Dat we geen schieldblock meer kunnen uphouden, maakt heel weinig verschil. Ik kom (net als de meeste T6 prot warriors zonder shieldblock al op 96% dodge/pary/miss/block. Aangezien bosses niet meer kunnen crushen, pak je 6% x 8% = 0.5% meer dmg in SWP. (je blocked ca. 5-10% van de hit)eendje schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:32:
[...]
Je mag dan wel meer dmg doen, maar drums stacken niet meer, bloodlust kan je niet chainen en een hoop buffs zijn nu niet meer party only, maar raid wide en overschrijven elkaar. En mischien wel het belangrijkst, je kan maar 1 of 2x potten per try op brut
Warriors kunnen niet meer 24/7 shieldblock ophouden, druids hebben minder armor en hp. Ik denk dat als je bosses nu niet neer krijgt. er na de patch niet spontaan een golf van first kills komt.
Als ik me niet vergis gaat de melee dmg van Bosses ook met 30% omlaag, dus wordt dat netto 29.5% minder dmg taken.
Verwijderd
Dit weekend eindelijk 379 gedinged met Enchanting. Dus ik ben klaar voor WOTLK. Zal misschien nog even farmen naar wat recipes maar voor de rest vind ik het wel best.
Dat potten wordt ook wat. Ik hoop dat de pots een sloot meer mana terug gaan geven, want 4200 mana op je totale manapool ben je zo weer doorheen in een stresssituatie. Als ik mijn innervate weg moet geven aan de healer heb ik zelf mijn pots nodig.eendje schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:32:
[...]
Je mag dan wel meer dmg doen, maar drums stacken niet meer, bloodlust kan je niet chainen en een hoop buffs zijn nu niet meer party only, maar raid wide en overschrijven elkaar. En mischien wel het belangrijkst, je kan maar 1 of 2x potten per try op brut
Blizz met de mana-management 
geen downranking, 1 (volgensmij is de buff tot dat je out combat bent) potion
ik hoop dat ze hier op terug gaan zien want dit echt niet fijn.
Zo komt een non-mana depended dps wel beter weg.
ps. is iemand die denkt dat een cat-dps ooit een raid plek gaat krijgen ?

Gisteren een geweldige raid gehad op Zul'Farrak! We hadden de volgende set-up:
Mage lvl 46 (ik en tevens raidleader)
Priest lvl 47
Druid lvl 43
Hunter lvl43
warrior lvl 43
Eigenlijk een bijna ideale raidgroep, wel een beetje laag maar verder goed. Eerst de tiara of the deep gehaad (eitje want geen enkele trashgroep kon ons aan). Daarna De elite hydra gesummoned (onze priest droeg daarvoor de hamer om op de gong te slaan). Dat ding was aardig zwaar want zelfs met mijn crits van 700+ zag ik slechts een beetje van diens health af gaan. Net ervoor trouwens een slechte pull gehad waarbij 5+ elites ons aanvielen maar als je dat als groep heelhuids weet te overleven voel je je echt wel goed.
Daarna witch doctor gedaan (mja, die was niet echt moeilijk maar een leuke tussendoortje) en direct door naar de tempel. De waves van tegenstanders succesvol overleeft. Echt AoE voor mij. Frostwave, terug lopen en dan Blizzard casten, super gewoon. Toen moesten we die Divine-O-Matic rod hebben maar we wisten neit hoe. Ik spreek 1 van de geredde NPC's aan en die werd pissed!
Owkay, chaos alom maar we wonnen toch en toen was die quest onverwacht ook voltooid.
Daarna de leider van de Sandfury Trolls om zeep gelegt. Ging bijna mis, ik had de buffs opnieuw gedaan en onze hunter had zoiets van 'laten we die vier vreemde elite creatures pullen nu de mage zonder mana zit' moment. Maar ook dat overleeft (onze priest was super als healer en onze druid als back-up healer).
Daarna terug gegaan en alle scarabs gemolt (weer AoE heaven voor mij
)
Toen zagen we een gat in de muur en ontmoeten we twee level 46 elites en ardig wat lizards. Compleet onverwachtst (we hadden bijna alle quest af op twee gathering quest na bij sommige dus die gozer was bonus) en daar hadden we onze eerste en enige wipe. Notitie aan zelf; Ga nooit naar vreemde grotten als je alle quest bijna af hebt en daar eigenlijk niet hoeft te zijn..
Goed, terug bij ingang, alles was gerespawned want we waren al wat uurtjes bezig. Mijn laatste quest voltooid (moest nog twee troll tempers) maar toch door gezet, eentje moest 4 troll tempers, eentje 5 trolltemper plus 1 scarab. ookal was het 1 uur in de nacht toch nog de groep bij elkaar weten te houden zodat iedereen in bijna 1 run alle vijf de quest daar voltooid had. half twee 's nachts de boel voltooid. Veel te laat naar mijn mening maar goed, vandaag vrij dus geen probleem.
Echt een super raid met alleen maar randoms.
Owja, ding lvl 47 Alchemy op 239 en herbalism op 276 en wat leuke goodies gewonnen.
Mage lvl 46 (ik en tevens raidleader)
Priest lvl 47
Druid lvl 43
Hunter lvl43
warrior lvl 43
Eigenlijk een bijna ideale raidgroep, wel een beetje laag maar verder goed. Eerst de tiara of the deep gehaad (eitje want geen enkele trashgroep kon ons aan). Daarna De elite hydra gesummoned (onze priest droeg daarvoor de hamer om op de gong te slaan). Dat ding was aardig zwaar want zelfs met mijn crits van 700+ zag ik slechts een beetje van diens health af gaan. Net ervoor trouwens een slechte pull gehad waarbij 5+ elites ons aanvielen maar als je dat als groep heelhuids weet te overleven voel je je echt wel goed.
Daarna witch doctor gedaan (mja, die was niet echt moeilijk maar een leuke tussendoortje) en direct door naar de tempel. De waves van tegenstanders succesvol overleeft. Echt AoE voor mij. Frostwave, terug lopen en dan Blizzard casten, super gewoon. Toen moesten we die Divine-O-Matic rod hebben maar we wisten neit hoe. Ik spreek 1 van de geredde NPC's aan en die werd pissed!
Owkay, chaos alom maar we wonnen toch en toen was die quest onverwacht ook voltooid.
Daarna de leider van de Sandfury Trolls om zeep gelegt. Ging bijna mis, ik had de buffs opnieuw gedaan en onze hunter had zoiets van 'laten we die vier vreemde elite creatures pullen nu de mage zonder mana zit' moment. Maar ook dat overleeft (onze priest was super als healer en onze druid als back-up healer).
Daarna terug gegaan en alle scarabs gemolt (weer AoE heaven voor mij
Toen zagen we een gat in de muur en ontmoeten we twee level 46 elites en ardig wat lizards. Compleet onverwachtst (we hadden bijna alle quest af op twee gathering quest na bij sommige dus die gozer was bonus) en daar hadden we onze eerste en enige wipe. Notitie aan zelf; Ga nooit naar vreemde grotten als je alle quest bijna af hebt en daar eigenlijk niet hoeft te zijn..
Goed, terug bij ingang, alles was gerespawned want we waren al wat uurtjes bezig. Mijn laatste quest voltooid (moest nog twee troll tempers) maar toch door gezet, eentje moest 4 troll tempers, eentje 5 trolltemper plus 1 scarab. ookal was het 1 uur in de nacht toch nog de groep bij elkaar weten te houden zodat iedereen in bijna 1 run alle vijf de quest daar voltooid had. half twee 's nachts de boel voltooid. Veel te laat naar mijn mening maar goed, vandaag vrij dus geen probleem.
Echt een super raid met alleen maar randoms.
Owja, ding lvl 47 Alchemy op 239 en herbalism op 276 en wat leuke goodies gewonnen.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Verwijderd
Mwa, misschien wel.. zoiezo vanwege dat ze ook naast dps nog meerdere dingen kunnen bieden. Maja, de dps zal nooit zo super zijn als een "dps-only" class om het zo maar even te noemen.. Tenminste.. lijkt mij dan :xTeunis schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:07:
Blizz met de mana-management
mages en locks zijn in mindere mate afhankelijk van de mana changes. Mages gaan waarschijnlijk gebuffed worden door de spells minder mana te laten kosten. Warlocks hebben naar dat ik weet geen problemen met mana management. Dit zijn de enige 2 pure DPS mana classes.
Over hybrids etc kan je concluderen dat deze nooit top dps zullen zijn. Als je kan tanken/dps-en en healen moet je niet verwachten dan ook alles het beste te kunnnen.
Hunters en rofues staan iets onder mages en locks in de damage meters, maar niet veel.
Over hybrids etc kan je concluderen dat deze nooit top dps zullen zijn. Als je kan tanken/dps-en en healen moet je niet verwachten dan ook alles het beste te kunnnen.
Hunters en rofues staan iets onder mages en locks in de damage meters, maar niet veel.
Verwijderd
Naja ik moet zeggen dat ik toch vaak genoeg boven een mage of warlock ben ge-eindigt in dps op bosses/trash. (Trash is zoiezo wel logisch aangezien ik sneller dps op kan bouwen.. maar bosses is het wel altijd een nek aan nek gevecht, dat moet ik eerlijk toegevenCarnagy schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:20:
mages en locks zijn in mindere mate afhankelijk van de mana changes. Mages gaan waarschijnlijk gebuffed worden door de spells minder mana te laten kosten. Warlocks hebben naar dat ik weet geen problemen met mana management. Dit zijn de enige 2 pure DPS mana classes.
Idd soms is het wel fijner, bijvoorbeeld voor de bear phase van 1ste boss ZA. Maar je mist altijd die block die soms echt wel ff fijn isSouLmaN schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:26:
[...]
Jazeker, we hebben zelfs de voorkeur bij sommige bosses. Over het algemeen doen beertjes meer threat dan warriors, en hebben meer armor/dodge.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 13:29 ]
Jazeker, we hebben zelfs de voorkeur bij sommige bosses. Over het algemeen doen beertjes meer threat dan warriors, en hebben meer armor/dodge.shoombak schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:19:
Wordt bear wel geaccepteerd als tank in high end raids trouwens?
Met 375 zonder aas krijg je in de startingzones in northrend af en toe "fish got away".Seraphin schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:12:
[...]
Met +75 fishing aas heb je steeds beet.
Leveling van fishing ging vrij vlot in de beta. Ongeveer 250 visjes vangen om van 375 naar 450 te levelen.
Iemand hier van terenas EU?
Ik ben een warlock aan het levelen maar kmoet zeggen dat het niet zo leuk is als mijn shaman.
Ik wil eigenlijk warrior zijn maar dat gaat nog minder (veel dood).
Ik heb te weinig motivatie om met mijn 70 shaman gold te farmen voor mijn epic flyer en kheb op het moment geen zin om weer SSC en TK elke keer maar weer te doen. Iemand zin om casual mode samen te levelen op Terenas Alliance? Ik heb een vriend (mage) die ons wel een aantal boosts wil geven en natuurlijk wat startgold.
Ik ben een warlock aan het levelen maar kmoet zeggen dat het niet zo leuk is als mijn shaman.
Ik heb te weinig motivatie om met mijn 70 shaman gold te farmen voor mijn epic flyer en kheb op het moment geen zin om weer SSC en TK elke keer maar weer te doen. Iemand zin om casual mode samen te levelen op Terenas Alliance? Ik heb een vriend (mage) die ons wel een aantal boosts wil geven en natuurlijk wat startgold.
Een Brutallus gaat van 10 miljoen HP naar 7 miljoen. met een normale setup met 16 dps, ga je dus van een gemiddeld 1736dps-requirement naar gemiddeld 1215dps. Dat haalt een badge-geared dps'er zonder bloodlust, zonder drums, en zonder buffs bijna nog wel. Dus enigzins triviaal worden dit soort bazen wel volgens mij.eendje schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:32:
[...]
Go HordeAwaken1 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:32:
Probeer nu men pala (bijna 43) en men mage (halverwege 38) een beetje te lvlen (toch richting 60) voor wotlk uit komt.
Vrijdag trouwens met guild een kijkje gaan nemen in MH, killen we toch gewoonweg Winterchill zeg, en nog eens 3 epic drops van trash erbij... Leuk avondje
Enkel 2de pack trash waves ging te choatisch, niet snel genoeg neer dus wipe... Maar we waren al tevreden
Toch nog een baasje extra down met guild voor de expansion! (nu op voidreaver, lurker en winterchill down,en 4/6 ZA blijven steken
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Verwijderd
Ja, even meteen een vraagje.. geld dat voor alle bosses of alleen die bosses in Sunwell?Rudi schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:42:
[...]
Een Brutallus gaat van 10 miljoen HP naar 7 miljoen. met een normale setup met 16 dps, ga je dus van een gemiddeld 1736dps-requirement naar gemiddeld 1215dps. Dat haalt een badge-geared dps'er zonder bloodlust, zonder drums, en zonder buffs bijna nog wel. Dus enigzins triviaal worden dit soort bazen wel volgens mij.
2 x recruit a friend account, allebei 1 betalen en dan met hem power lvlen?SouLmaN schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:26:
[...]
Jazeker, we hebben zelfs de voorkeur bij sommige bosses. Over het algemeen doen beertjes meer threat dan warriors, en hebben meer armor/dodge.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 13:53 ]
Nee horde terenas zuigt nog 10 keer erger, als de alliance dat niet al deed:P
Maar een vriend van mij speelt op terenas alliance en ik zou graag met hem wotlk in gaan.
Maar een vriend van mij speelt op terenas alliance en ik zou graag met hem wotlk in gaan.
Waarom ga je dan niet op je eigen server waar je je main hebt een warrior levelen als je dat wil spelen?? Dan kun je makkelijk genoeg geld krijgen om je pop goed gegeared te houden, want een warrior met slechte gear is inderdaad erg klote om te levelen. (heb zelf 2x een warrior naar 70 geleveled dus ik weet er alles vanAwaken1 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:32:
Als je gewoon altijd een beetje de ah in de gaten houd en zorgt dat je continu goeie wapens etc hebt zou je geen problemen hoeven te hebben met het levelen van een warrior, ze zijn gewoon erg afhankelijk van gear. En het is heel belangrijk dat je je talents goed hebt. Ik had zelf namelijk HEEL veel problemen met het levelen als arms, met een 2h weapon, maar mijn 2e warrior heb ik fury geleveld vanaf lvl 20, en dat ging stukken beter, kon ook makkelijk 2-3 mobs tegelijk aan. Kijk ook eens op www.tankspot.com, hier staat veel info, en ook tips voor talents en warrior leveling e.d.
Wij zijn redelijk casual en dus vrijwel nooit een compleet optimale group setup. Dus last van de BL/drums nerf zullen we niet zo erg hebben, tanks... naja de moeten we toch spamhealen dus meer of minder armor maakt weinig uit gok ik. Het enige moment dat ik daar bang voor ben is als de warrior tank gestomped wordt, misschien dat dat nu bij de druid ook zal zijn. Van de andere kant is shield block nu meer "oh shit" dus JUIST voor de stomp leuk. We zien 't wel.eendje schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:32:
[...]
Die minder HP gaat zeker makkelijk zijn omdat we de enrage timer toch al een aantal keer bijna gehaald hebben en we gewoon net de dps niet hebben (ook nog niet ECHT helemaal voluit gegaan met alle mogelijks buffs/drums enzo), ik verwacht dus zeker wel dat dit voor ons verschil gaat maken.
Niet potten zuigt maar meer dan 1 pot gebruik ik momenteel ook niet. JUIST voor een spamheal gevecht als Brut maakt het voor mij weinig uit, en ook de warriors/druids armor/hp nerfs. Magoed we zullen het zien
Bnet pindle#2913
Gisteren nog even een berg PvP gedaan om ervoor te zorgen dat mn Lock z'n S2 Merciless Gladiator's Spellblade kan kopen. Ik heb nog ongeveer 4K honor nodig en ongeveer 12 EOTS badges.
Op dit moment heb ik:
Battle Mage's Baton
Als ik de Spellblade heb kan ik de volgende setup gebruiken:
Merciless Gladiator's Spellblade
Jewel of Infinite Possibilities
met deze enchant: Enchant Weapon - Major Spellpower
Ik krijg dus dan het volgende aan stats erbij:
stamina 1
intellect 5
Spell hit 36
spell critical strike -30
spelldamage 203
Resiliance 18
Heerlijk!!
ligt het aan mijn Battlegroup of is Alliance alleen goed in AV en EOTS? het lijkt wel alsof WSG en AB de alliance niet liggen. Horde lijkt altijd net iets beter gegroupeerd en beter gecoördineerd. Ze lopen vaak bij elkaar en winnen zo'n AB/WSG ook vaker. Iemand anders die hier ervaringen mee heeft?
Misschien een Horde die toevallig op Reckoning speelt?
Op dit moment heb ik:
Battle Mage's Baton
Als ik de Spellblade heb kan ik de volgende setup gebruiken:
Merciless Gladiator's Spellblade
Jewel of Infinite Possibilities
met deze enchant: Enchant Weapon - Major Spellpower
Ik krijg dus dan het volgende aan stats erbij:
stamina 1
intellect 5
Spell hit 36
spell critical strike -30
spelldamage 203
Resiliance 18
Heerlijk!!
ligt het aan mijn Battlegroup of is Alliance alleen goed in AV en EOTS? het lijkt wel alsof WSG en AB de alliance niet liggen. Horde lijkt altijd net iets beter gegroupeerd en beter gecoördineerd. Ze lopen vaak bij elkaar en winnen zo'n AB/WSG ook vaker. Iemand anders die hier ervaringen mee heeft?
hahaha ik voorspel een boel QQ van dps-classes op kitties in WotLK als ik de voorgaande posts zo lees.
Dedicated kitty specced druids zullen een behoorlijke increase in DPS krijgen voor zover ik nu kan inschatten. Daar staat wel tegenover dat Ferals niet langer kunnen tanken & DPS-en met dezelfde spec (althans: de specs hebben straks minder synergie), maar dat zullen onze lieve rogues & mages wel niet zien..... iedereen schijnt te denken dat druids en andere hybrids standaard 61/61/61 speccen.
Alleen AB lijkt op de een of andere manier in 75-80% van de gevallen een win te zijn voor Horde.... weet ook niet waarom.
[edit 2]
Bij nader inzien weet ik wel waarom AB vaak en win is voor Horde op Reckoning: Alliance verdedigt heel slecht op flags. BS is klassiek: dan heeft alliance ein-de-lijk eens de BS flag onder assault.... gaan ze vervolgens op het bruggetje richting farm met hordies knokken.... prima ik stealth er langs en cap de flag zo onder hun neus weer terug.
Zelfs enkele keren gehad dat een alliance op "defense" stond op 5-10 yards van de flag..... ik ga cappen en hij ziet me niet eens
(zal wel een afk-er zijn geweest, maar toch).
Ik sta 90% van de tijd op def in AB. Zelfs als er 3-4 alliance op me af komen kost het hun vaak zo veel tijd om mij dood te krijgen (Bear form ftw) dat ik alle tijd heb om hulp in te roepen.... ondertussen swipe spammen naast de flag zodat er niet gecapt wordt en hoppatee; weer een paar gefrustreerde allies.
Dedicated kitty specced druids zullen een behoorlijke increase in DPS krijgen voor zover ik nu kan inschatten. Daar staat wel tegenover dat Ferals niet langer kunnen tanken & DPS-en met dezelfde spec (althans: de specs hebben straks minder synergie), maar dat zullen onze lieve rogues & mages wel niet zien..... iedereen schijnt te denken dat druids en andere hybrids standaard 61/61/61 speccen.
Reckoning @ Horde side hier..... WSG, AV, EotS is allemaal een beetje 50/50 volgens mij.... heb enorme losing streaks gezien in EotS, maar ook avondjes dat ik 5-6 potjes op rij makkelijk won.Carnagy schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:17:
Alleen AB lijkt op de een of andere manier in 75-80% van de gevallen een win te zijn voor Horde.... weet ook niet waarom.
[edit 2]
Bij nader inzien weet ik wel waarom AB vaak en win is voor Horde op Reckoning: Alliance verdedigt heel slecht op flags. BS is klassiek: dan heeft alliance ein-de-lijk eens de BS flag onder assault.... gaan ze vervolgens op het bruggetje richting farm met hordies knokken.... prima ik stealth er langs en cap de flag zo onder hun neus weer terug.
Zelfs enkele keren gehad dat een alliance op "defense" stond op 5-10 yards van de flag..... ik ga cappen en hij ziet me niet eens

Ik sta 90% van de tijd op def in AB. Zelfs als er 3-4 alliance op me af komen kost het hun vaak zo veel tijd om mij dood te krijgen (Bear form ftw) dat ik alle tijd heb om hulp in te roepen.... ondertussen swipe spammen naast de flag zodat er niet gecapt wordt en hoppatee; weer een paar gefrustreerde allies.
[ Voor 67% gewijzigd door Seraphin op 06-10-2008 14:58 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Ja precies, het leukste vind ik nog dat mensen zeuren.. "Lol roll a normal class, not overpowered druid.. then we'll talk". Vervolgens rollen ze het zelf en valt het toch tegen omdat ze toch niet de gewenste instant skills kregen wat ze wel dachten.Seraphin schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:23:
hahaha ik voorspel een boel QQ van dps-classes op kitties in WotLK als ik de voorgaande posts zo lees.![]()
Heb ik nog noooit gezien, hoeveel dps haal je als melee hunter? Kan ook nooit bijster veel zijn gok ik zoBlaSfem0n schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:29:
[...]
geen last van als ge speelt met de veteranen (zoals ik) op de horde kant... vroeger was het bangelijk horde-side, ook kwa pvp, maar sinds tbc is het wat bergaf gegaan idd
gisteren trouwens nog eens gegrouped met een melee hunter (belf), lacheuuhhh
dat die nog bestaan...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 14:36 ]
geen last van als ge speelt met de veteranen (zoals ik) op de horde kant... vroeger was het bangelijk horde-side, ook kwa pvp, maar sinds tbc is het wat bergaf gegaan iddAwaken1 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:51:
Nee horde terenas zuigt nog 10 keer erger, als de alliance dat niet al deed:P
gisteren trouwens nog eens gegrouped met een melee hunter (belf), lacheuuhhh
dat die nog bestaan...
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Speel iedergeval op Reckoning ook AllianceCarnagy schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:17:
Heb gemerkt (met gearen van me lock) dat AV eigenlijk enige waar we beetje standaard winnen.
(valt ook wel erg mee maar meer dan de rest van de BGs)
En rest van de battleground, moet je alleen voor de marks doen en maar van uit gaan dat je gewoon
voor 30 marks, 30x de BG moet doen, die 1 win is mooi meegenomen, maar het tikt inderdaad niet aan.
Nu me druid gearen, heerlijk weer lekker in het blauw AV in.
lekker kitty dps, bevalt me het beste, zeker met de nieuwe talents om de hoek.
Ik ben wel benieuwd hoe dit uit gaat pakken. De bosses krijgen idd wat nerfs, maar de dps ook van sommige classes dacht ik.Rudi schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:42:
[...]
Een Brutallus gaat van 10 miljoen HP naar 7 miljoen. met een normale setup met 16 dps, ga je dus van een gemiddeld 1736dps-requirement naar gemiddeld 1215dps. Dat haalt een badge-geared dps'er zonder bloodlust, zonder drums, en zonder buffs bijna nog wel. Dus enigzins triviaal worden dit soort bazen wel volgens mij.
No guts, no glory!
Op trollbane alliance heb je de token only group. 15 man die qeuen voor AB/EotS en letterlijk niets doen om zo snel mogelijk die ene token te hebben en dan opnieuw qeuen.
Geniaal : D
Verwijderd
Wow.. ik heb net even snel de talents van hunter door gekregen.. er komen echt TE veel leuke talents.. gief 100 talent points 
Ik wil dan eigenlijk BM blijven.. maar dan heb je bij andere tree's ook geweldige talents.. Zowel MM als Survival
Ik wil dan eigenlijk BM blijven.. maar dan heb je bij andere tree's ook geweldige talents.. Zowel MM als Survival

Ja, dat ga ik sowieso doen voor mn EOTS tokens denk ik. Je krijgt toch standaard een beetje honor als je een BG speelt? Het zal niet veel zijn, maar wel iets toch?ImdaMned schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:59:
Op trollbane alliance heb je de token only group. 15 man die qeuen voor AB/EotS en letterlijk niets doen om zo snel mogelijk die ene token te hebben en dan opnieuw qeuen.
Liever speel ik een pot waarin je alles wint, maar hoe vaak heb je geen EOTS bijvoorbeeld waar je met 100 punten verliest. Als ik snel 12 badges wil hebben is een Losing premade veel sneller.
Verwijderd
tijdje terug in pvp guild standaard eots premade doen.. winnen in enkele minutenImdaMned schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:59:
Helemaal ideaal. Was het altijd een full guildrun of nam je wel eens iemand van buiten de guild mee? Voor mij is uiteraard 4x winnen veel leuker dan 12x verliezenVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:23:
[...]
tijdje terug in pvp guild standaard eots premade doen.. winnen in enkele minutenging echt erg goed.. (was ook de EOTS leader) en dan gewoon winnen met 2000-0
leuker dan niks doen hoor
(was trouwens ook op dutchbane! (FTW!))
Als de Horde in een BG gewoon beter is is verliezen niet erg. Als je verliest omdat de helft van de Alliance maar wat doet dan is het minder leuk. In Reckoning laat Alliance altijd bases unguarded achter (AB) en gaat dan opgesplitst in 4 groupen de resterende bases aanvallen. Horde valt met 5-6 man aan en verovert gewoon bases. Simple as thta. Zo verliezen vind ik klote
Wow, dat is echt geniaal als je zo'n groep hebt. Bij ons wint de ally bijna iedere battleground, en ik moet 20 EotS tokens hebben nog, potjes duren altijd vrij lang, en uiteindelijk wint de alliance altijd dik 90% van de tijd. Ik heb dan ook altijd zoiets van laat die ally's lekker alles pakken en binnen een paar minuten winnen, dan heb ik mooi weer een token te pakken. Ik zal een proberen zo'n premade te maken met mensen die tokens moeten hebben, ben benieuwd of het lukt op onze server.ImdaMned schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:59:
Dan moet je natuurlijk eignelijk wel een volle groep hebben, anders is het ook zo lullig als 10 man niks doen, en die andere 5 lopen te balen dat niemand wat doet.
[ Voor 9% gewijzigd door hypz op 06-10-2008 15:35 ]
Ik wist niet dat dit iets was dat alleen op Trollbane bekend was. Gewoon op het trade channel adverteren (LF People for Losing Premade EOTS)hypz schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:34:
[...]
Wow, dat is echt geniaal als je zo'n groep hebt. Bij ons wint de ally bijna iedere battleground, en ik moet 20 EotS tokens hebben nog, potjes duren altijd vrij lang, en uiteindelijk wint de alliance altijd dik 90% van de tijd. Ik heb dan ook altijd zoiets van laat die ally's lekker alles pakken en binnen een paar minuten winnen, dan heb ik mooi weer een token te pakken. Ik zal een proberen zo'n premade te maken met mensen die tokens moeten hebben, ben benieuwd of het lukt op onze server.
Dan moet je natuurlijk eignelijk wel een volle groep hebben, anders is het ook zo lullig als 10 man niks doen, en die andere 5 lopen te balen dat niemand wat doet.
Samenstelling maakt niet uit als je maar snel verliest. AB en EOTS zijn het snelst op deze manier.
Verwijderd
guildies only 9 van de 10x, animo was dusdanig dat er af en toe 4 groepen tegelijk eots aan het "ownen" waren.. wel heel leuk en veel honor trouwens (eots winnen met 2000-0 in een paar minuten gaf iig altijd meer honor dan av grinden ..Carnagy schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:31:
[...]
Helemaal ideaal. Was het altijd een full guildrun of nam je wel eens iemand van buiten de guild mee? Voor mij is uiteraard 4x winnen veel leuker dan 12x verliezenMaar helaas heb je die garantie niet altijd bij EOTS.
Als de Horde in een BG gewoon beter is is verliezen niet erg. Als je verliest omdat de helft van de Alliance maar wat doet dan is het minder leuk. In Reckoning laat Alliance altijd bases unguarded achter (AB) en gaat dan opgesplitst in 4 groupen de resterende bases aanvallen. Horde valt met 5-6 man aan en verovert gewoon bases. Simple as thta. Zo verliezen vind ik klote
af en toe ging er wel is een buitenstaander mee (non guildie:P) maar dat was ook weer met gear requirements.. vaak elke "charge" group een pala, en rogues de eerste 2 torens aan alliance kant (kom ff niet op de naam.. lol) laten cappen (1 rogue per toren) en dan mag ik afken daar
helaas, bij 'ons' op Alonsus , en dus Nightfall, wint Alliance maar zelden AV (in mijn ervaring dan). Wel jammer voor de honor, want dat gaat toch echt het hardst met AV.
Ben trouwens afgelopen weekend 70 geworden met mijn shadow priest
. heb op 49 veel WSG/ AB gedaan, dus had al zo'n 20k honor liggen. Met een aantal EotS matches voor de marks had ik ook genoeg honor voor de merciless spellblade. Saga of Terokk erbij en zit nu op ongeveer 550-600 +damage. Gaat de goede kant op.
Ik ga maar eens proberen of ik wat heroics kan versieren voor wat upgrades, om daarna een guild te vinden voor Kara
. Dailies gaan in ieder geval al een heel stuk makkelijker dan op mijn 70 prot warrior, daar hoopte ik al op, maar ben ik natuurlijk wel blij om.
Ben trouwens afgelopen weekend 70 geworden met mijn shadow priest
Ik ga maar eens proberen of ik wat heroics kan versieren voor wat upgrades, om daarna een guild te vinden voor Kara
als pure dps class zal het moeilijk worden omdat ze denk ik nogsteeds onder andere melee classes (rogues, warrior en shamans) gaan blijven(ik heb de nieuwe mangle nog niet getest dus kan zijn dat het meer meevalt dan waar ik nu rekening mee hou.Teunis schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:07:
maar metname het feit dat ze kunnen combatrezzen zal altijd een plus blijven en als 5% minder damage doen zullen een aantal raidleiders die voor lief nemen. en blizzard wil een beetje af van het ik vind je een eikel maar omdat je veel dps doet neem ik je mee
metname 10 man naxx moet je met een vrienden groep kunnen doen.
en met de huidige talent trees kan je teddy best nog wat kitty talent oppakken.
eigenlijk krijgen druids dus een hoop specs die ze kunnen kiezen.
Bear met een beetje Cat(bosses main- en offtanken en op kleine trash packs en metname voor dailies cat),
Cat met een beetje Bear(dus tanking op trash only),
Moonkin en Tree of Life
ja zkr ik denk dat 50% van de guild een Bear gebruikt op Brutshoombak schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:19:
Wordt bear wel geaccepteerd als tank in high end raids trouwens?
en op de Beta wordt zelf alweer geproken over het feit dat we beter zijn dan warrior tanks.
Juist het feit dat je in een raid altijd wel een plekje kan krijgen als druid ga ik met wotlk naar de druid als main toe. Heerlijk om te kunnen tanken (MT/OT) en indien nodig ook nog wat dps doen. Je kan als dps een battle res en ook nog een innervate spammen wat een mooie toegevoegde waarde is in een raid. Met WotLK word er inderdaad wel gesleuteld aan de volledige cat/bear spec maar je zal altijd een redelijke dps kunnen doen als baer 
Indien er gear over is kan je ook een resto/balance spec nemen voor als het ooit nodig is. Druid is gewoon een hele veelzijdige klasse.
Indien er gear over is kan je ook een resto/balance spec nemen voor als het ooit nodig is. Druid is gewoon een hele veelzijdige klasse.
ik denk wel meer. een bear op brut heeft zo veel voordelen tegenover een warrior. We doen gewoon 300-400 meer dps.
blup
Ben zelf ook LW; Windhawk set in elkaar gefröbeld om een basisset healing / spelldps te hebben. Ik heb nog maar heel kort naar de WotLK LW recipes gekeken, maar zo te zien kun je daar ook voor alle specs een mooie basisset craften. Na een respec zal je dan nooit 100% opnieuw hoeven te beginnen met gearenTiMMieJ schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:54:
Op de site van dynabyte bieden ze de CE niet aan, alleen de pre-order van 29.99.redfoxert schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:49:
Hoe heb je dat gedaan? Bellen?
Dit dus.
Totdat je een partij treft met hetzelfde doelImdaMned schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:59:
No guts, no glory!
Dat zal nog wel generfed worden denk ik. Aangezien warriors enige voordeel (t.o.v. Pala's en druids) de beste mitigation is/was. Nu krijgen we wat meer aoe abilities en wat meer dps/tps. De die hard Warrior tanks, die altijd prot zijn geweest, en dit ook altijd zullen blijven, wel gaan whinen dat hun specialitiet over genomen is door andere classes.Mili schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:49:
[...]
ja zkr ik denk dat 50% van de guild een Bear gebruikt op Brut
en op de Beta wordt zelf alweer geproken over het feit dat we beter zijn dan warrior tanks.
Volgens mij heeft Blizz wel eens gezegd dat warriors bedacht zijn als de MT's en dit ook zullen blijven.
Mij maakt het niet zo heel veel uit, als ik als tank niet meer welkom ben met mijn warrior, Kan ik altijd nog gaan healen met mijn priest, of dps met een vanbeiden, bovendien ben ik ook nog bezig om een druid en paladin te levelen (recruit a friend ftw) dus heb ik 3 healers of 3 tanks beschikbaar straks
als je dan snel kan omschakelen, heb je alsnog meer marks en net zo snelKillGhost schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:16:
[...]
Totdat je een partij treft met hetzelfde doel
Verwijderd
merk je snel genoeg lijkt mijKillGhost schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:16:
[...]
Verwijderd
Haha ja, 2 partijen die gezellig bij de beginplek gaan idlenKillGhost schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:16:
[...]

Ik heb gebeld ja, op de site stond bij de normale pre-order een telefoonnummer van de orderdesk oid waar je naartoe moest bellen als je de CE wilde hebben. Geloof dat ik de 2e dag al gebeld had en toch mensen die al eerder waren, nog eerder dan dat het er op de website stond. Ik zou net op het randje zitten van wel of geen CE.FunkyTrip schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:14:
[...]
Op de site van dynabyte bieden ze de CE niet aan, alleen de pre-order van 29.99.
Hoe heb je dat gedaan? Bellen?
Gelukkig sturen ze in ieder geval een gewone versie mocht de CE niet doorgaan zodat we toch meteen kunnen spelen. Al denk ik dat ik dr nog ff mee wacht en gewoon mijn Shaman die ik niet upgrade verder ga spelen voor wat meer gold van de level 70 quests
In dat geval kan je alsnog sneller die 3 marks bij elkaar krijgenVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:18:
[...]
Haha ja, 2 partijen die gezellig bij de beginplek gaan idlenhahaha
[ Voor 20% gewijzigd door redfoxert op 06-10-2008 16:21 ]
Kben trouwens om:P een vriend van me zegt dat ik ma pala moet levelen en om heel eerlijk te zijn trekt mij dat het meeste. Ik heb al een belf pala op terenas Horde en in wotlk worden die egt overpowered. De enige class die alle 3 de typen van pve (tank, dps, heal) met succes kan uitvoeren. Lijkt me trouwens ook leuker dan warlock want ik ben egt iemand die het van melee moet hebben.
Wat is een druid dan? Volgens mij doen balance/kitty druids de zelfde dps als retriesAwaken1 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:31:
Kben trouwens om:P een vriend van me zegt dat ik ma pala moet levelen en om heel eerlijk te zijn trekt mij dat het meeste. Ik heb al een belf pala op terenas Horde en in wotlk worden die egt overpowered. De enige class die alle 3 de typen van pve (tank, dps, heal) met succes kan uitvoeren. Lijkt me trouwens ook leuker dan warlock want ik ben egt iemand die het van melee moet hebben.
Verwijderd
Ja en om heel eerlijk te zijn, voor heroics/raids. Neem ik ook liever een resto druid of boomkin mee dan een flash spammer / retri pala. Veelste veel pala's die denken dat je maar een beetje flash of light hoeft te spammen en dan stoer gaan praten. "Mana problems? What does that mean?" Dan reageer ik gewoon (als ik op mijn druid heal in een 10man/25man pug gewoon. Don't know, but i bet you don't know how it feels to top healing metersNivado schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:34:
[...]
Wat is een druid dan? Volgens mij doen balance/kitty druids de zelfde dps als retries
Hangt ook trouwens wel echt af van de raid.. met ZA bijvoorbeeld, als we geen pala tank hebben. is het toch wel fijn als er een retri pala mee gaat die zie vogels neer maait/"tankt"
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 16:41 ]
Ik doe dit egt met oog op wotlk en nu zijn retripalas alleen egt goed voor pvp maar dat gaat veranderen in wotlk aangezien ze dan net zoveel dps doen al muti rogue.
Maar ze blijven goed in pvp.
Dus pala is my game;)
En healen en tanken vind ik allebei wel tof en zou ik best highend kunnen doen.
Dus pala is my game;)
Miisschien zijn ze nu overpowered, maar blizzard is nog niet klaar en de vraag is hoe gaan ze end game gaan scalen.Awaken1 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:31:
Een blue post :
Retribution paladins
I can't imagine too many people think that DKs (Unholy I presume) and Ret Pallys are balanced. We won't leave things like that.
Dus kies je class op basis van wat je leuk gaat vinden of denkt leuk te gaan vinden. Want niks is definitief.
Verwijderd
Awaken1 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:46:
Dus pala is my game;)

grappig
Maar healen en tanken doe je niet met je retri spec.Awaken1 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:46:
Ik doe dit egt met oog op wotlk en nu zijn retripalas alleen egt goed voor pvp maar dat gaat veranderen in wotlk aangezien ze dan net zoveel dps doen al muti rogue.
Dus pala is my game;)
Ik tank ook niet samen met mijn boompjes..
Dit topic is gesloten.