KillGhost schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:15:
[...]
Imba... is dat niet short voor imbalanced? Met andere woorden je geeft aan dat het niet balanced is, maar whined dat het gefixed gaat worden?
Verder ik wacht gewoon rustig af totdat ik er zelf mee kan spelen. Dingen op papier kunnen soms anders uitvallen op live.
Bij mij betekend imba het zelfde als.. gosu (Diablo term) met andere worden "Facking najs!" Niet dat ik een echt pvper ben maar het was altijd wel leuk buffs weg te knallen als je in stv ofzo iemand tegen kwam met pvp aan
Ik zie overigens dat heel mijn post een beetje verkeerd is overgekomen..

Seraphin schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:23:
[...]
Ik weet het niet hoor... zo dramatisch komt het me allemaal niet over. Ja er zitten een paar grote veranderingen in, maar ik trek er niet de conclusie uit dat hunters opeens onspeelbaar worden.
TBH tijdens de 2.0 patch schreeuwden de hunters om het hardst dat ze generfed werden (1 agi = 2ap --> 1 agi =1 ap, oh noes!) en dat zij de ergste vervelendste rotste class zouden worden..... 3 maanden later zaten de eerste hunters alweer te pimpen met hun #1 DPS spot "Sooo which BM hunter will rule DPS today?".
Sorry, maar van alle classes neem ik hunter QQ het minst serieus. Hiermee wil ik
niet suggereren dat bovenstaande post QQ is, maar een verwijzing maken naar hunters in het algemeen... Ik kom gewoon te vaak hunters tegen die een gebrek aan inzicht compenseren met een overschot aan emo.
Nu we het er toch over hebben... voor mijn huntertje zit ik aan de volgende WotLK spec te denken:
http://wotlk.wowhead.com/?talent=cVbhzgxRizhestce0f
Commentaar welkom; Idee achter de spec is dat ik mijn hunter alleen gebruik om te farmen (skinning + herbing). Ik wil dus een pet die goed aggro houdt en een paar klappen kan hebben. Hunter DPS hoeft niet top-notch te zijn (ik ben sowieso niet van plan veel tijd te besteden aan gearen), maar downtime moet wel minimaal zijn. Enneh, die 51-point BM talent wil ik gewoon om met grappige beestjes rond te kunnen hobbelen

Het was niet bedoelt als QQ, meer van.. wow er veranderd echt heel veel aan de skills die toch wel veel gebruikt worden op het moment. Ja dat wordt even wennen, maar tuurlijk is het wel te doen! Je spec is niks mis mee opzich.. ik zelf ga dan alleen niet voor:
BM:
5/5 endurance training
3/3 Thick hide
2/2 Improved Mend pet
3/3 Catlike reflexes
1/1 Beast mastery voor die exotic pets (Ligt eraan wat voor pets er beschikbaar komen

)
MM:
3/3 Focused aim (Misschien hoogstens voor die hit rating omdat ik dat dan ga dumpen op men gear voor haste, maar das ook alles)
Waar ik wel voor zou gaan is:
3/3 Ferious Inspiration (BM)
2/2 Invigoration (BM)
2/2 Spirit Bond (BM) <-- zou ik zoiezo voor gaan als je hunter voornamelijk bedoelt is voor farmen. Dit is wel Imba alsin Inbalanced

Nee hoor, maar das echt een "must" als farm'aholic
3/3 Improved Hunters Mark (MM)
2/2 Rapid Killing (MM) (die -2 min cooldown is echt zo relax)
Zo, das een stukkie duidelijker denk

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:51:
[...]
Ik neem hunters al niet meer serieus vanaf het moment dat ik de eerste zag rondlopen met Thunderfury...
Dat is zo'n 2 jaar geleden. Vind het samen met de rogue class (ironisch, aangezien ik er zelf 1 speel) de grootste groep "speciale" mensen bevatten.
Ik speel zelf ook hunter, maar vind in de meeste gevallen bij mensen de naam "Huntard" toch wel erg toepasselijk.. Neem ook nooit graag een andere hunter mee naar raids
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 07-10-2008 15:03
]