Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 167 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.136 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:48:
[...]

Devouring Plague wordt beschikbaar voor iedereen (niet alleen Forsaken priests), dus 2 instants. En ik meen ergens gelezen te hebben dat TD ook werkt voor Mind Flay (http://blue.mmo-champion.com/6/9679634528-upcoming-priest-changes.html).
Als Mind Flay werkt, dan zou je verwachten dat het ook bij Mind Sear werkt, zelfde principe namelijk. Ik heb zelf niet gespeeld met Mind Sear en Twin Disciplines om te kijken of het een groot verschil is, maar zal het aan het eind van de avond eens proberen wanneer ik weer thuis ben van me werk.

Overigens valt mij op dat de Premade Priest achtelijk weinig MP5 heeft. Nog niet eens 200 MP5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:10:
[...]

SW Death inderdaad. Verder ging het over Shadow PvE, waar PW Shield zo goed als nooit gebruikt wordt.

[...]

DP is inderdaad er nu ook een. Dan wordt de talent toch beter dan ik in eerste instantie dacht :)

[...]

Die 25% extra damage doet het niet meer. Dat is al een aantal weken geleden eruit gehaald, tot grote verbazing van vele shadowpriests ;) Nu is het voor PvE alleen handig als "oh shit" button en wat mana regen, waarbij je tijdens die 6sec niks kan doen.
Ik bruik(te) PW:S best vaak bij korte boss fights in in mans om mijn SW:D te absorberen (grotendeels) als mana en threat geen issue zijn. Ook bij het grinden kan pw:s best handig zijn, als je niet ge-interupt wilt worden bijvoorbeeld (wordt nu wel minder een issue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:27:
hier dan lijste met meeste raid/part wide buffs die van talents komen
...
In ieder geval ontbreekt Improved Divine Spirit bij de priest ;) ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
HanH schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:20:
Heb tijdens de lunch maar eens mijn nieuwe spriest build voor level 70 bedacht (vooral voor instances en dailies op dit moment, ik moet nog wat extra gear regelen om heroics en wellicht kara te gaan doen).

commentaar? :)

http://wotlk.wowhead.com/?talent=bV0RZZG0fmRrzciqfzAo
ik zou iig de 2 puntjes uit Veiled Shadows in Shadow Weaving stoppen, die helpt wel beter met dps en als je fade normaal gebruikt moet dat voldoende zijn voor je tank om aggro terug te pakken (en anders heb je nog je shield om een paar klappen te vangen :) )

En dat je helemaal geen Shadow Affinity hebt in combinatie met dat je kara nog wil doen is denk ik niet wijs, die 30procent threat reduction is wel lekker

wat ik ook aan raad is blackout ipv Spirit tap maar dat is een persoonlijke keuze, zodra ik ga levellen pak ik ook weer spirit tap voor de bonus , gaat wat rapper met je mana tijdens grinden

mar verder heb ik me nog niet zo verdiept in de nieuwe talenttree dus er zullen wel redenen zijn waarom je bepaalde dingen achterwege laat of juist wel gekozen hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
OkkE schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:18:
Wat denken de Resto Druids van de talents Living Seed en Replenish?

Ik zie zelf het nut van Living Seed niet helemaal in. Voor tank healing is het niet zo heel nuttig lijkt me, aangezien je daar altijd al je HoTs al op hebt zitten, en deze pakken toch constand damage. Voor overige spelers kan het best handig zijn, maar hoe vaak crit heal je iemand? En dan nog zal het geen Healing Touch heal zijn, dus valt de healing van LS ook tegen.

Replenish klinkt op het eerste gezicht best wel als een lekkere talent. Maar is die 15% echt goed merkbaar? En die 1% mana, ik neem aan dat dit base mana is, of van de totale manapool van de caster? Hier toevallig een Druid die dit heeft getest op PTR/Beta?
Living Seed gaat echt imba worden icm Regrowth spam op de raid. Voor tankhealing is het nogal useless. De Replenish buff is idd op de gehele mana pool dus op zich nog wel aardig. Echter heb ik in mijn toekomstige build geen punten meer over hiervoor dus ga ik deze talent skippen. Zo vaak heb je Rejuvenation toch niet op raid members en die paar rage die de tank ervoor krijgt is niet merkbaar. Een soortgelijke bonus zat toentertijd ook op tier 3 en alleen de rogues merkten er iets van, en dat was in een tijd waar ik nog wel veel Rejuvenation gebruikte. Enige waar ik zelf nut voor deze talent zie zijn DK tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:37:
[...]
In ieder geval ontbreekt Improved Divine Spirit bij de priest ;) ;).
Niet echt is raid wide buff lijst, meer gericht op buffs die tijdens een boss voor kunnen komen
En ter verduidelijking dat de raid wide buffs bijna niet voor alle classes gelden

Buffs (BoK,BoW,...) zijn geplanned (of de aura's er bij horen twijfel ik een beetje aan, maar vondt wel leuk om te listen)
Als alle imp buff en zo wil gaan listen dan krijgen heele lange lijst ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 07-10-2008 15:45 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

lol, veel updates voor de rogue :X

Dan vind ik dan weer jammer, mijn main (lvl 54) is een rogue :P
Ben nu bezig in Winterspring / EPL / WPL. Gaat lekker zo :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
ShadowBumble schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:16:
Moet zeggen dat ik erg positief open sta voor de Changes met betrekking tot warriors:

- Enrage (Fury) now increases damage done by 3/6/9/12/15%, limitation on number of attacks removed.
Hell Yeah , gewoon constante increase in damage ipv iedere keer een aantal hits.

- Rampage now causes all party and raid members within 20 yards of the Warrior to go on a rampage, increasing melee critical hit chance by 5% for 10 seconds when the warrior scores a melee critical.
Warrior krijgen dus een toegevoegde waarde hiermee in raids aangezien met iedere crit op de hele party 5% extra crit chance stacken

- Recklessness now increases the critical hit chance of the next 3 special ability attacks by 100%, lasts 12 seconds, cooldown reduced to 5 minutes.
Ideaal gewoon 3x Special Attack Crit en maar een 5 minute CD. ( Comibneer Sweepingstrikes met WW en je hebt dus al 4 crit hits en nog 2 specials over )

Om dan nog maar niet te spreken over de nieuwe trainable skills in wotlk.
hypz schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:45:
[...]

Echt positieve veranderingen, nu worden fury warriors tenminste misschien eens echt gewild voor raids etc _/-\o_ . Al blijf ik zelf vooral lekker tanken denk ik, maar aangezien ik 2 lvl 70 warriors heb is dat wel weer mooi voor die alt :)
Op papier lijkt Fury heel mooi, probleem echter met Titans Grip, onze 51 pointer, is dat deze spec pas heel laat gaat shinen vanwege de 688 hitrating die je nodig gaat hebben. Ik heb de afgelopen weken al heel veel WWS reports gelezen van TG warriors en in de 10 en 25 mans raids, met al aardig wat epics, hikken ze rond de 3000 DPS. Op zich netjes.

However, gem. andere DPS class zit tussen de 3000 en 6000 DPS afhankelijk van gear, buffs en rotatie. Das best een verschil als je in je achterhoofd houdt dat Blizzard zo graag elke DPS spec nuttig wil maken.

En toen verscheen gister of vandaag op de beta forums een report over een Arms warrior in 25 mans Naxx. Met zijn spec, rotatie, en aardig geepics, kwam hij aan de 5300 DPS. Hij had de spec op meerdere encounters getest en had erg goed beschreven wat zijn spec en rotatie zijn en waar de DPS nou echt vandaan kwam. Euhm Deep Wounds tickende voor 1805 / tick :9~

Hoe leuk Fury ook mag klinken, met je 2 2-handers, op de beta doet Arms gewoon veel meer DPS dan Fury, en dat komt ook zo onlogisch over dat 1 2-hander meer DPS doet dan 2 2-handers. Voeg daar aan toe dat je voor een Titans Grip Fury spec veel heftiger moet itemizen, hit rating stacken en dus crit, str en AP minder zal zijn in verhouding, dan Arms, maakt dat Arms de DPS keuze om te levelen en je eerste raids te doen totdat je op een raidlevel zit waar je genoeg hit hebt en ook de andere stats goed kan boosten. En zelfs dan weten we nog steeds niet of TG Fury echt beter gaat scalen en on par met Arms komt!

Ik heb zelf op de gewone PTR Titans Grip getest en om heel eerlijk te zijn vond ik de raw damage van mijn Jin'Rokh en die SSO blue 2H niet bijzonder. Mijn S2 en BoJ fistweapons critte voor net zoveel als de 2-handers. Ja, de white hits waren met de 2-handers hoger, daarintegen mep ik met 2 1-handers wel weer sneller. Geeft mij dus gewoon het idee dat het een cosmetische upgrade is. Nou, als een 51 point talent, dus je top tier, een cosmetische upgrade is...nee dank je...

Ik was de laatste weken al erg huiverig over Titans Grip, had er erge twijfels aan. Report na report bleek Fury DPS gewoon niet aan te sluiten bij andere DPS classes. Nu ik die report van de Arms warrior heb gezien weet ik in ieder geval dat ik Arms ga. Blizzard mag zijn belabberde 51 pointer houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Gesnaakte schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:41:
[...]

ik zou iig de 2 puntjes uit Veiled Shadows in Shadow Weaving stoppen, die helpt wel beter met dps en als je fade normaal gebruikt moet dat voldoende zijn voor je tank om aggro terug te pakken (en anders heb je nog je shield om een paar klappen te vangen :) )

En dat je helemaal geen Shadow Affinity hebt in combinatie met dat je kara nog wil doen is denk ik niet wijs, die 30procent threat reduction is wel lekker

wat ik ook aan raad is blackout ipv Spirit tap maar dat is een persoonlijke keuze, zodra ik ga levellen pak ik ook weer spirit tap voor de bonus , gaat wat rapper met je mana tijdens grinden

mar verder heb ik me nog niet zo verdiept in de nieuwe talenttree dus er zullen wel redenen zijn waarom je bepaalde dingen achterwege laat of juist wel gekozen hebt :)
Threat is flink omgebouwd. Tanks doen nu uit zichzelf al 30% meer threat (BoSalv vervanger). Al is het nog wel een aanrander als je flinke gear hebt en je tank niet natuurlijk.

Imp. Spirit Tap geeft nu ook regen als je crit met MB of SW Death, dus nu ook nuttig in combat.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Thijs schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:41:
Living Seed gaat echt imba worden icm Regrowth spam op de raid. Voor tankhealing is het nogal useless.
Dit vroeg ik me dus af. Ik gebruik op dit moment vrijwel nooit Regrowth voor raidhealing (ook omdat ik nog 0,0 haste heb), maar denk dat ik dit dan toch eens moet testen. Opzich is die LS heal best lekker ja, nu ik er nog eens over denk, het is natuurlijk een crit - dus de hoeveelheid healing wordt best aardig, en aangezien Regrowth redelijk vaak crit.. :)
De Replenish buff is idd op de gehele mana pool dus op zich nog wel aardig. Echter heb ik in mijn toekomstige build geen punten meer over hiervoor dus ga ik deze talent skippen. Zo vaak heb je Rejuvenation toch niet op raid members en die paar rage die de tank ervoor krijgt is niet merkbaar. Een soortgelijke bonus zat toentertijd ook op tier 3 en alleen de rogues merkten er iets van, en dat was in een tijd waar ik nog wel veel Rejuvenation gebruikte. Enige waar ik zelf nut voor deze talent zie zijn DK tanks.
Eigenlijk gebruik ik regelmatig Rejuv en Lifebloom op de raid, als ik op raidhealing zit. Maar ik vroeg me al wel af of die 15% nu merkbaar zou zijn voor bijvoorbeeld mana users. Ik denk dat het best een leuke aanvulling kan zijn, ... zal eens kijken wat ze er op Elitist Jerks van vinden.

--

Ik ben nu nog aan het kijken naar een nieuwe build, eigenlijk wilde ik met WotLK voor een Balance spec gaan, maar de talents worden natuurlijk al gereset voor WotLK, dus zal ik (als ik wil blijven raiden) tijdelijk toch nog een Resto spec moeten nemen. Vandaar dat ik kijk naar een Resto build met ook nog wat punten in Balance, zoals ik op dit moment ook heb.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:55:
[...]

Threat is flink omgebouwd. Tanks doen nu uit zichzelf al 30% meer threat (BoSalv vervanger). Al is het nog wel een aanrander als je flinke gear hebt en je tank niet natuurlijk.

Imp. Spirit Tap geeft nu ook regen als je crit met MB of SW Death, dus nu ook nuttig in combat.

;)
Hoho... Tanks doen niet 30% meer threat (om Salv te vervangen), maar de de Difiance talent komt te vervallen, en geld nu voor alle warriors, zodat ze allemaal 45% extra threat doen in defensive stance, dat doen alle prot warriors nu ook al. Voor een prot warrior maakt het dus niets uit (anders dan dat het 5 talent points scheelt)

Waardoor prot warriors meer tps gaan doen zijn de vele talents die tank ablities meer dmg of crit geven. Hierdoor gaan warriors meer dps => meer tps doen, hoeveel % dit is, geen idee, maar het zal geen 30% zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:00:
[...]

Dit vroeg ik me dus af. Ik gebruik op dit moment vrijwel nooit Regrowth voor raidhealing (ook omdat ik nog 0,0 haste heb), maar denk dat ik dit dan toch eens moet testen. Opzich is die LS heal best lekker ja, nu ik er nog eens over denk, het is natuurlijk een crit - dus de hoeveelheid healing wordt best aardig, en aangezien Regrowth redelijk vaak crit.. :)

[...]

Eigenlijk gebruik ik regelmatig Rejuv en Lifebloom op de raid, als ik op raidhealing zit. Maar ik vroeg me al wel af of die 15% nu merkbaar zou zijn voor bijvoorbeeld mana users. Ik denk dat het best een leuke aanvulling kan zijn, ... zal eens kijken wat ze er op Elitist Jerks van vinden.

--

Ik ben nu nog aan het kijken naar een nieuwe build, eigenlijk wilde ik met WotLK voor een Balance spec gaan, maar de talents worden natuurlijk al gereset voor WotLK, dus zal ik (als ik wil blijven raiden) tijdelijk toch nog een Resto spec moeten nemen. Vandaar dat ik kijk naar een Resto build met ook nog wat punten in Balance, zoals ik op dit moment ook heb.
Ik gebruik altijd redelijk vaak rejuv op de tank in gevechten die oppeens veel burst dmg kunnen doen. Dan hoef je alleen maar ff een swiftmend aan te klikken en de tank krijgt instant 4/5k health terug. Heb je weer even genoeg tijd om wat in te halen. Overigens gebruik ik regrowth ook amper omdat het gewoon te veel tijd kost om te casten. Echter als ik op de tank sta (Zoals bijna altijd omdat ik de beste healer van guild) wil ik het nog wel eens gebruiken om even wat health in te halen en vervolgens heeft de tank er meteen weer een hot bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:55:
[...]

;)
ow, dan wordt Spirit Tap wel weer tof O+
heb het altijd alleen gebruikt tijdens het grinden.

Toch heb ik zelf ooit een build gehad zonder die threat reduction en aggro kwijt raken lukte toen echt niet meer :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Nivado schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:07:
[...]

Hoho... Tanks doen niet 30% meer threat (om Salv te vervangen), maar de de Difiance talent komt te vervallen, en geld nu voor alle warriors, zodat ze allemaal 45% extra threat doen in defensive stance, dat doen alle prot warriors nu ook al. Voor een prot warrior maakt het dus niets uit (anders dan dat het 5 talent points scheelt)

Waardoor prot warriors meer tps gaan doen zijn de vele talents die tank ablities meer dmg of crit geven. Hierdoor gaan warriors meer dps => meer tps doen, hoeveel % dit is, geen idee, maar het zal geen 30% zijn.
Ehh nee, het is allebei.
Earlier in the beta, we removed the Defiance talent. It was a mandatory talent since encounters were designed around the very safe assumption that all Prot warriors had it. So Defensive Stance ended up generating more threat.

More recently in the beta, we did a similar thing with Salv. We pulled Salv as a blessing some time ago, so we baked even more threat into Defensive Stance (and equivalents for other tanks).

If this makes it easier to understand, imagine that everyone except the tank always has Perma Salv up and every tank has Defiance as a core ability.
Bron

Daarnaast krijgen tanks idd nog een extra threat boost en hoor je daarom verhalen van mensen op de PTR/beta dat threat eigenlijk geen issue meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:51:
[...]

Ik was de laatste weken al erg huiverig over Titans Grip, had er erge twijfels aan. Report na report bleek Fury DPS gewoon niet aan te sluiten bij andere DPS classes. Nu ik die report van de Arms warrior heb gezien weet ik in ieder geval dat ik Arms ga. Blizzard mag zijn belabberde 51 pointer houden.
Welcome to the club ;)

Shadowpriests bv. Dispersion is puur PvP, en dan nog is het gewoon een uitstelling van een gewisse dood. Blizz blijft het maar veranderen; ze weten niet wat ze ermee moeten.

Toch heb ik het gevoel dat TG nog wel aangepast wordt. Dan wel een verlaging van de 15%, of een andere aanpassing. WWS reports komen lekker binnen, en het balancen is hard aan de gang. Ik denk dat dat wel goed komt, het idee is in ieder geval leuk. Dat kan je niet zeggen van Dispersion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
:?
Thijs schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:25:
[...]

Ehh nee, het is allebei.

[...]

Bron

Daarnaast krijgen tanks idd nog een extra threat boost en hoor je daarom verhalen van mensen op de PTR/beta dat threat eigenlijk geen issue meer is.
Ik hoop dat je gelijk hebt! Ik las in de PTR notes alleen dat warriors nu 145% threat in defensive stance hadden (dat hadden we al, als we defiance hadden) Vandaar mijn reactie.

Echter lijkt het me wel lastig voor lock/mage tanks om agro te houden, als ze geen salv meer kunnen weg klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Het gebruik van regrowth is sterk afhankelijk van het gevecht en je taak als healer. Als je op raid healing staat, is het veel beter om lifebloom en rejuvenation te gebruiken. In het geval dat je een tank aangewezen krijgt, kun je simpel alle 3 de hots op de tank up houden. Tussendoor hou je dan genoeg tijd over om nog wat lifebloompjes rond te gooien.

De nieuwe talents heb ik nog niet uitgeprobeerd maar zodra ze er zijn, zal het een duur weekje worden vanwege alle respecs.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat begreep ik ook, dat tanks nu tanken met ingebouwde Defiance en BoS op alle andere raid/groupmembers. Ik heb een blue post gelezen, dat ze tanken zo willen maken, dat het niet een constant gevecht van aggro is, maar makkelijker.
Threat capped zullen we dus niet zo snel meer zitten, ook omdat de TPS nu beter zal scalen met gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:46:
Ja, dat begreep ik ook, dat tanks nu tanken met ingebouwde Defiance en BoS op alle andere raid/groupmembers. Ik heb een blue post gelezen, dat ze tanken zo willen maken, dat het niet een constant gevecht van aggro is, maar makkelijker.
Threat capped zullen we dus niet zo snel meer zitten, ook omdat de TPS nu beter zal scalen met gear.
Ik hoop het, kben ook benieuwd hoe men dps is op mijn hunter met de nieuwe talents!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Yay, ik heb een loot-card uit de Tradingcard game :)

Had twee pakketjes van Hunt for Illidan gekocht. Ik heb de lootcard The Footsteps of Illidan nu :)

Krijg je leuke felgroene dustwolkjes mee als je loopt. Net alsof je Illidan bent 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

Rakkerzero schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:07:

Had twee pakketjes van Hunt for Illidan gekocht. Ik heb de lootcard The Footsteps of Illidan nu :)

Krijg je leuke felgroene dustwolkjes mee als je loopt. Net alsof je Illidan bent 8)
heb ik ook gekocht via ebay, alleen jammer dat het een item is die je maar 100 x kan gebruiken :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:07:

Wat betaal je daarvoor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik benieuwd naar ben is een arms/fury warrior onder TG. Dus gewoon twee one-handers en wat minder in fury gaan zitten en meer in arms.

Wat doet op 80 beijvoorbeeld een dual wield MS spec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:07:
[...]

Defiance was 15% extra threat. Warriors hebben dus wel 30% extra threat gekregen om het verlies van salvation te compenseren. De bonus zijn de extra talent punten die nu ergens anders aan besteed kunnen worden. Ter vergelijking prot paladin hebben geen extra 30% threat gekregen. We hebben wel twee nieuwe opties gekregen om meer threat mee te genereren. Hopelijk kunnen die het verlies van salvation goed maken.

Tot nu toe heb ik niets anders gelezen dan dat threat geen probleem is in wotlk. Ik heb nog geen vergelijking kunnen vinden waarin precies wordt weergegeven hoeveel threat iedere tank klasse doet.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:46:
Dit gaat dus niet op voor alle tank klassen omdat niet alle tank klassen de gratis 30% extra hebben gekregen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb er 4 euro voor neergelegd per pakje kaarten.
De kans dat je deze lootkaart krijgt, is overigens 1 op 11.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:36
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:59:
Waar ik benieuwd naar ben is een arms/fury warrior onder TG. Dus gewoon twee one-handers en wat minder in fury gaan zitten en meer in arms.

Wat doet op 80 beijvoorbeeld een dual wield MS spec?
De kracht van de nieuwe Arms tree zit hem in een aantal talents. Met name Sudden Death welke een anytime execute is en getriggered wordt door een crit. Nou, die crit pomp je er het makkelijkst uit met overpower mits je imp. overpower hebt. Overpower werkt op een dodge, tenzij je talent Taste For Blood pakt welke je een 30% kans geeft bij elke Rend tick (believe it or not, Rend wordt nuttig) voor een anytime Overpower.

Dus: Rend>Overpower>Sudden Death

Sudden Death is wel 43 punten in Arms. Hou je 28 punten over voor Fury waarmee je Flurry dus al niet eens vol krijgt. En daarnaast mis je dus Bloodthirst en Rampage. Nou zou een split spec met enkel MS wel kunnen, kom je op 31/40 uit, mis je nog steeds Rampage.

Maar MS is niet zo heel boeiend om eerlijk te zijn, het is geen killer ability. De debuff is zelfs available als talent in de Fury tree zelf, dus ook daarvoor hoef je het niet te doen. En Overpower is een Battle Stance ability terwijl je als Fury juist in Berserker Stance wil hangen. Stance dancen als DPS schiet niet op omdat je beste abilities meer rage eisen dan wat je overhoudt tijdens het swappen.

Met andere worden, split spec MS/Fury zou ik never nooit niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:44:
[...]

De kracht van de nieuwe Arms tree zit hem in een aantal talents. Met name Sudden Death welke een anytime execute is en getriggered wordt door een crit. Nou, die crit pomp je er het makkelijkst uit met overpower mits je imp. overpower hebt. Overpower werkt op een dodge, tenzij je talent Taste For Blood pakt welke je een 30% kans geeft bij elke Rend tick (believe it or not, Rend wordt nuttig) voor een anytime Overpower.

Dus: Rend>Overpower>Sudden Death

Sudden Death is wel 43 punten in Arms. Hou je 28 punten over voor Fury waarmee je Flurry dus al niet eens vol krijgt. En daarnaast mis je dus Bloodthirst en Rampage. Nou zou een split spec met enkel MS wel kunnen, kom je op 31/40 uit, mis je nog steeds Rampage.

Maar MS is niet zo heel boeiend om eerlijk te zijn, het is geen killer ability. De debuff is zelfs available als talent in de Fury tree zelf, dus ook daarvoor hoef je het niet te doen. En Overpower is een Battle Stance ability terwijl je als Fury juist in Berserker Stance wil hangen. Stance dancen als DPS schiet niet op omdat je beste abilities meer rage eisen dan wat je overhoudt tijdens het swappen.

Met andere worden, split spec MS/Fury zou ik never nooit niet doen.
Dank voor de info. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog weinig naar warrior specs had gekeken. Mijn priest druid en Lock gaan eerst naar 80 (in die volgorde).

Voor priest ga ik disc tot en met IDS pakken rest Holy. Druid krijgt een feral tank spec en warlock gaat naar affliction. Mijn warlock heb ik met pijn in het hart destroction gemaakt in TBC omdat dat op een gegeven moemnt gewoon 300 dps meer werd, maar affliction was zoveel leuker om te spelen. Als ik na die drie nog tijd over heb ga ik mijn warrior op rested bonus verder levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Zo, ik ben het nu spelen nu echt even zat, dat ge-WoW de hele tijd :)
Ik merk dat werkelijk niets mij meer kan boeien, en dat is natuurlijk de 'schuld' van WotLK.
Ik heb zoiets van: kom maar op met die bende, dan kan ik weer levellen, en daarna zien we wel verder.
Ik merk dat veel mensen nu al bezig zijn om nieuwe guilds te vormen om het raiden straks weer op te pakken.
En ook hier zijn de mensen alweer druk bezig om de nieuwe talent tree te bepalen voor straks.
Ach, mij boeit het in ieder geval geen ene moer, ik wacht rustig af tot 13 november, en dan weer verder.
Tot die tijd: andere dingen!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwantje
  • Laatst online: 09-09 21:09
Snuffel schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:49:
Ik merk dat werkelijk niets mij meer kan boeien, en dat is natuurlijk de 'schuld' van WotLK.
Ik heb zoiets van: kom maar op met die bende, dan kan ik weer levellen, en daarna zien we wel verder.
Ik merk dat veel mensen nu al bezig zijn om nieuwe guilds te vormen om het raiden straks weer op te pakken.
En ook hier zijn de mensen alweer druk bezig om de nieuwe talent tree te bepalen voor straks.
Ach, mij boeit het in ieder geval geen ene moer, ik wacht rustig af tot 13 november, en dan weer verder.
Ik zou zeggen, kopieer je characters naar de PTR en hou de achievement lijst er eens bij. Genoeg te doen totaan 13november!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

iwantje schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:02:
[...]

Ik zou zeggen, kopieer je characters naar de PTR en hou de achievement lijst er eens bij. Genoeg te doen totaan 13november!
No way, totaal geen trek in momenteel.
Ik wacht lekker tot de 13e

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een rare vraag maar waar kan ik vinden of wotlk ook direct digitaal gereleased word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

De Gesnaakte schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:41:
[...]

Spirit tap is al gezegd "Your Mind Blast and Shadow Word: Death critical strikes increase your total Spirit by 10%. For the duration, your mana will regenerate at a 20% rate while casting. Lasts 8 sec."

Het is duidelijk dat je nog niet goed naar de nieuwe talents hebt gekeken...waarom shadow affinity als shadowform "Assume a Shadowform, increasing your Shadow damage by 15%, reducing Physical damage done to you by 15% and threat generated by 30%."

Momenteel maakt het niet veel verschil of je nu dispersion neemt of meditation (volgens berekeningen op shadowpriest.com). Imp IF gaat je pas extra spelldamage geven als je 71 wordt dus zijn dat 3 nutteloze punten op 70...tsja wat dan? Nou dit bv. Zeker als je nog wat raid her en der tot wotlk uit komt. Waar je dan dit van kan maken op 80.

[ Voor 5% gewijzigd door Dol_Fijn op 07-10-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Snuffel schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:49:
Zo voel ik het al een jaar hehe. Elke keer denk ik 'laat ik weer eens spelen', maar ik weet gewoon dat het zo weinig zin heeft omdat ik toch ga rerollen bij WotLK. Als ze geen nieuwe servers openen of op zijn minst announcen dat er een paar weken na de release nieuwe servers geopend gaan worden flip ik totaal denk ik, want dan moet ik ineens op een bestaande server mijn oude karakter weer inloggen terwijl iedereen zich al maanden heeft voorbereid op WOTLK, inflatie de pan uit rijst en er een paar duizend man tegelijkertijd de startgebieden induiken :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
FunkyTrip schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:59:
[...]

Zo voel ik het al een jaar hehe. Elke keer denk ik 'laat ik weer eens spelen', maar ik weet gewoon dat het zo weinig zin heeft omdat ik toch ga rerollen bij WotLK. Als ze geen nieuwe servers openen of op zijn minst announcen dat er een paar weken na de release nieuwe servers geopend gaan worden flip ik totaal denk ik, want dan moet ik ineens op een bestaande server mijn oude karakter weer inloggen terwijl iedereen zich al maanden heeft voorbereid op WOTLK, inflatie de pan uit rijst en er een paar duizend man tegelijkertijd de startgebieden induiken :D
Zow haha, ik kon deze post zelf wel geschreven hebben. Als er geen nieuwe (PvP) realm geopend gaat worden met WotLK dan wordt ik helemaal gek. Een paar real life vrienden van mij lopen al zeker 3 kwart jaar te zeuren dat ik weer met hun samen moet gaan spelen. Maar ik wil eens Horde rerollen en dan niet op een server waar niemand meer in de oude wereld rond loopt.

Dus Blizzard, geef 1 nieuwe PvP realm....pleaseeeeeee O+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
daroy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 00:46:
Dus Blizzard, geef 1 nieuwe PvP realm....pleaseeeeeee O+
Death knight starten in WotLK. Daar start denk ik ongeveer 50% van alle spelers mee als de expansion er is :P
Heb je ook gelijk genoeg mede-spelers om te kunnen partyen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rakkerzero schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 07:09:
[...]

Death knight starten in WotLK. Daar start denk ik ongeveer 50% van alle spelers mee als de expansion er is :P
Ik moet toegeven mij trekt het ook wel om een DK te starten maar toch heb ik als doel gestelt op eerst mijn Warrior naar 80 te brengen en dan pas een DK te starten.

Zo gister even zitten kijken of er nog snel wat upgrqades te halen zijn voor mij en ik zag dat de meeste grote upgrades toch vanuit MgT zullen komen namelijk :

code:
1
2
3
[Sunstrider Warboots]   Magisters' Terrace     Kael'thas Sunstrider        Normal 12% Drop Chance
[Netherforce Chestplate]   Magisters' Terrace   Kael'thas Sunstrider        Herioc 18% Drop Chance
[Breeching Comet]        Magisters' Terrace     Kael'thas Sunstrider        Herioc 19% Drop Chance

Tevens zie ik nog mogelijkheden in de Badge Gear :

code:
1
2
3
60 BoJ     [Pauldrons of Gruesome Fate]
75 BoJ  [Bloodthirster's Wargreaves]
35 BoJ  [Eternium Rage-shackles]

bovenstaande 6 zullen dan ook de items zijn waarop ik me zal focussen om alsnog te bereiken voor de wotlk release van 13 november.

[ Voor 45% gewijzigd door ShadowBumble op 08-10-2008 07:36 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:59

chromeeh

the Gnome

iwantje schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:02:
[...]

Nog 1 weekje tot achievements ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:31:
[...]

Defiance was 15% extra threat. Warriors hebben dus wel 30% extra threat gekregen om het verlies van salvation te compenseren. De bonus zijn de extra talent punten die nu ergens anders aan besteed kunnen worden. Ter vergelijking prot paladin hebben geen extra 30% threat gekregen. We hebben wel twee nieuwe opties gekregen om meer threat mee te genereren. Hopelijk kunnen die het verlies van salvation goed maken.

Tot nu toe heb ik niets anders gelezen dan dat threat geen probleem is in wotlk. Ik heb nog geen vergelijking kunnen vinden waarin precies wordt weergegeven hoeveel threat iedere tank klasse doet.

[...]
Warriors doen nu al 130% threat in defensive stance, Prot warriors met defiance krijgen daar 15% bij => 145%. Bron

Dus waar jij die 30% meer threat vandaan haalt klopt niet. Wat ik lees is dat de 15% extra threat in defensive stance nu default is, waardoor de warriors de zelfde 145% modifier houden.

Het kan heel goed zijn dat threat nu geen (minder) issue meer is, maar dat komt niet omdat warriors op 175% threat doen in defensive stance. Je hoeft je als paladin/druid dan ook niet benadeelt te voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
Gisteren was het dan eindelijk zover. Ik moest nog 4k honor vergaren en 14 EOTS badges voor mn merciless S2 spelldps blade. ongeveer 6 potjes EOTS (waarvan 4 wins) gedaan. Daarna nog wat AV om mn honor te krijgen en ik kon eindelijk de dagger kopen! Meteen de offhand van Nightbane ge-equipped en de dagger geenchant met spelldamage. Heerlijk! 'k Zit nu op 850 spelldamage 154 hit en 14 crit.

Nu maar eens kijken of ik nog wat S2 epics kan verzamelen en daarbij wat heroics gaan doen.

Ik moet nog steeds normal MGT doen voordat ik de heroic variant kan doen. Dat duurt echt behoorlijk lang voordat je daar een party op vindt op Trollbane. Naja, donderdag weer een poging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:06:
Gisteren was het dan eindelijk zover. Ik moest nog 4k honor vergaren en 14 EOTS badges voor mn merciless S2 spelldps blade. ongeveer 6 potjes EOTS (waarvan 4 wins) gedaan. Daarna nog wat AV om mn honor te krijgen en ik kon eindelijk de dagger kopen! Meteen de offhand van Nightbane ge-equipped en de dagger geenchant met spelldamage. Heerlijk! 'k Zit nu op 850 spelldamage 154 hit en 14 crit.

Nu maar eens kijken of ik nog wat S2 epics kan verzamelen en daarbij wat heroics gaan doen.

Ik moet nog steeds normal MGT doen voordat ik de heroic variant kan doen. Dat duurt echt behoorlijk lang voordat je daar een party op vindt op Trollbane. Naja, donderdag weer een poging!
Hmm.. bij mij op de server/servers heb je echt binnen no-time een groep. Lijkt wel alsof er 24/7 mensen voor in de qeue staan :X !

Gisteren Heroic mech gedaan (Was daily heroic), hadden echt een underequipped tank mee en de healer (een vriend van me) was ook niet echt super gegeared. Run verliep op zich nog best "goed" niet al te veel onnodige wipes (Zoiezo niet voor mij, FD ftw). Vervolgens bij die boss aangekomen met die fire elementals die rond lopen, nou dat ging dus echt voor geen meter met die tank.. bleef maar stil staan waardoor de rogue niet goed kon dps met die fire elementals om zich heen. Vervolgens gebruikte die ook niet die intervane (die defensive charge) en taunt kwam er ook zelden uit waardoor we als ranged dps dus steeds konden rennen met die aggro-reset :/ Na 3 tries hebben we het maar opgegeven met die tank.. Ik had op men hunter ook meer Tps dus dat was al helemaal slecht.. hij had moeite met 500 tps op 1 target.. 2 targets ging helemaal rampzalig. Dus continue 2/3 CC, toch fijn van die mensen die geen geduld hebben en dan maar instances gaan zoeken die ze nog niet aankunnen.. Ik verwacht geen T6 pug's, maar is kara/badge gear nou echt zo veel gevraagd? :S Zo moeilijk is mechanaar ook weer niet :/ Zo, dat is er uit :+

Ook zo standaard trouwens, na eerste pull.. ooh good group! Dan heb ik et meestal al weer wel gezien, zucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:06:
Zit nu op 850 spelldamage 154 hit en 14 crit.
je mage? 14 crit maar? O.o
je heb wel meer spelldmg dan mij maar 14 crit is wel weinig hoor..
ik zit @ 27.60%
http://www.armory-light.com/eu/Trollbane/Krizs/

ja weinig spell hit, maar geen last van.. hit alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
hm ik denk dat ik voor een wesp ga als pet, zou liever die lvl77 queen wesp hebben maar dat duurt wel ff. ben benieuwd of the UB wespen makkelijk te temmen zijn aangezien de lvl70-71 versie natuurlijk alleen in HC gevonden kan worden.

iemand op de beta ervaring met wasps?

[ Voor 179% gewijzigd door Yokidrink op 08-10-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:38:
[...]
Ik verwacht geen T6 pug's, maar is kara/badge gear nou echt zo veel gevraagd? :S Zo moeilijk is mechanaar ook weer niet :/ Zo, dat is er uit :+

Ook zo standaard trouwens, na eerste pull.. ooh good group! Dan heb ik et meestal al weer wel gezien, zucht :P
De vicieuze cirkel van een nieuwe level 70.
- Ga eerst maar heroics doen voor gear voor je mee mag naar Kara.
Tegenover
- Ga eerst maar Kara gear verzamelen voor je een heroic kunt tanken.
Badge gear? Tsjah, daar moet je kara en heroics voor in om gear te verzamelen.

Iets anders: weet er iemand of er opnieuw nachtverkopen op 13 november zullen plaatsvinden voor WotLK? Game Mania heeft het gedaan voor TBC 2 jaar geleden. Gaan ze dit opnieuw doen voor WotLK?

Ik vind om middernacht naar de winkel gaan om een computer game te gaan kopen best wel iets hebben. Heb me heel goed geamuseerd daarmee twee jaar geleden. Dan zie je ook eens wie er ook WoW speelt in je buurt en hoeveel gekken er zoals jijzelf er toch nog rondlopen op deze wereld. Voel je je onmiddellijk weer een beetje minder wereldvreemd (wat de dag nadien op het werk wel weer totaal anders is natuurlijk :P )

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:31
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:42:
[...]

ik zit @ 27.60%

hij heeft trouwens 29% fire crit :P dus zal wel typo hebben gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:59

chromeeh

the Gnome

Heb weinig kunnen WoW'en de afgelopen dagen door verbindings problemen, hopelijk worden deze vanmiddag opgelost.

Gisteren nog wel even kunnen spelen met m'n hunter, het is steeds meer merkbaar dat iedereen de tijd uitzit t/m LK.
Waar er eerst regelmatig Kara / ZA PuG plekjes vrij waren, neemt het in rap tempo af, alleen de raiding guilds spelen nog echt door.
Ik vind het allemaal wel best, ik vermaak me wel :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
[...]

Is opzich wel een idee en ik dacht gelezen te hebben dat de eerste quest series in een soort instanced environment is dus kan je rustig leren met je DK te spelen.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:57:
[...]

De vicieuze cirkel van een nieuwe level 70.
- Ga eerst maar heroics doen voor gear voor je mee mag naar Kara.
Tegenover
- Ga eerst maar Kara gear verzamelen voor je een heroic kunt tanken.
Badge gear? Tsjah, daar moet je kara en heroics voor in om gear te verzamelen.
Nee kijk, een kara pug vinden deze tijd is een probleem.. kan die mooi als OT mee als de rest van de groep dat een beetje kan compenseren. Ook zou die gewoon kunnen beginnen met simpelere heroics om gear te verzamelen. (Of puur badges om daar zijn/haar upgrades mee te halen) Overigens zoals ik al zei, ik verwacht geen t6 geared group.. Maar alles enchanten/socketen met (niet groene) gems is toch niet al te veel gevraagd mag ik hopen.. Dat scheelt ook al een heleboel!
Maar goed, heb normaal gesproken een goed geskillde/equiped pala tank dus zal wel verwent zijn.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
[...]

Ik heb de DK geprobeerd in de beta, hij is nu lvl 68 maar het is niet mijn class. Ik had al zo'n idee voordat ik met de beta begon en was niet van plan om straks op de live servers DK te rollen. En om toch een beetje nieuwe dingen mee te maken ben ik met de DK begonnen op de beta :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:57:
[...]

hij heeft trouwens 29% fire crit :P dus zal wel typo hebben gemaakt :)
haha ja ik dacht al, das wel verdomt weinig :P
die van mij zit gemiddeld ook hoger (dark moon card wrath IS GODDELIJK.. crit forcing :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:42:
[...]

ik zit @ 27.60%

Nee :) Op mn Warlock :)

Mage is hitcapped en heeft bijna 29% crit. 1132 firespeldamage. Heb een zooi EHP opgespaard, maar nog niet uit kunnen geven doordat we niet superveel meer raiden en bosses neerleggen.

Mn lockje is fire destro (nu pvp build) en heeft 11% crit. nog niet bijster veel, maar ik moet nog een aantal epics krijgen en deze gemmen/enchanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Ik verwacht geen T6 pug's, maar is kara/badge gear nou echt zo veel gevraagd? :S Zo moeilijk is mechanaar ook weer niet :/ Zo, dat is er uit :+
De normale volgorde is herioc instances en daarna Kara. Badge gear is zelfs gelijk aan T5. Dus je stelt redelijk hoge eisen. Aan de andere kant mag wel worden verwacht dat zelfs voor Kara iemand zijn best doet om goede gear te krijgen.
Voor dat ik heriocs ging doen had ik verschillende quest rewards en voor de rest craftable items. Daarmee ben ik eerst heriocs in gegaan om nog betere gear te verzamelen. Toen mijn gear goed genoeg was voor Kara ben ik pas begonnen met het tanken van Kara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:12:
[...]

haha ja ik dacht al, das wel verdomt weinig :P
die van mij zit gemiddeld ook hoger (dark moon card wrath IS GODDELIJK.. crit forcing :D )
Darkmoon card: Wrath is de meest stupide trinket die er is voor een mage (imo) dat ding uit hellfire peninsula is beter. Als je nu blessings deck had gehaald, ok, die is WEL goddelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:21:
[...]

De normale volgorde is herioc instances en daarna Kara. Badge gear is zelfs gelijk aan T5. Dus je stelt redelijk hoge eisen. Aan de andere kant mag wel worden verwacht dat zelfs voor Kara iemand zijn best doet om goede gear te krijgen.
Voor dat ik heriocs ging doen had ik verschillende quest rewards en voor de rest craftable items. Daarmee ben ik eerst heriocs in gegaan om nog betere gear te verzamelen. Toen mijn gear goed genoeg was voor Kara ben ik pas begonnen met het tanken van Kara.
Er zijn veel mensen die beginnen te zeuren als iemand niet fully epic is wanneer ze Kara willen joinen. Diezelfde lui staan vaak bol van de PvP epics en hebben een PvP spec.

Zelfs al heb ik af en toe een blue item, maar heb wel een PvE spec dan kom je makkelijk boven de pvp epics uit qua damage.
ImdaMned schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:25:
[...]

Darkmoon card: Wrath is de meest stupide trinket die er is voor een mage (imo) dat ding uit hellfire peninsula is beter. Als je nu blessings deck had gehaald, ok, die is WEL goddelijk.
Hebbus! Geweldige kaart die Blessings inderdaad inderdaad!!!

[ Voor 16% gewijzigd door Carnagy op 08-10-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:21:
[...]

Naja, je kan dat 33 badge shield echt pisseasy halen.. een cloak voor 25 en een ring voor 25.. dan heb je toch al wel een paar leuke items.
Ik ben zelf ook eerst bezig geweest met craftable items, lvl 70 normal instances en vervolgens heroics in om gear te verzamelen van kara. Echter zie ik tegenwoordig dus nooit meer mensen die die moeite doen.. Ik durfde me vroeger niet eens te vertonen in kara/heroics als ik minder als 700/800 dps deed.. Tegenwoordig denken ze dat 400 genoeg is. Daarnaast.. voor de eerste 3/4 bosses van Kara heb je echt geen speciale gear nodig dus kan je iig met die mee voor wat gear/badges (Zo ging het met mij vroeger wel in kara, al was het na de eerste trash pull al dat ik meteen verder mocht omdat ik ruim bovenaan stond op de damage meter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
weet iemand of uvoros in shadow moon immune is voor ice trap? in wotlk is ie tamable maar zonder icetrap.... ugh lijkt me ietwat lastig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 13:55
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:28:
[...]

Naja, je kan dat 33 badge shield echt pisseasy halen.. een cloak voor 25 en een ring voor 25.. dan heb je toch al wel een paar leuke items.
Ik ben zelf ook eerst bezig geweest met craftable items, lvl 70 normal instances en vervolgens heroics in om gear te verzamelen van kara. Echter zie ik tegenwoordig dus nooit meer mensen die die moeite doen.. Ik durfde me vroeger niet eens te vertonen in kara/heroics als ik minder als 700/800 dps deed.. Tegenwoordig denken ze dat 400 genoeg is. Daarnaast.. voor de eerste 3/4 bosses van Kara heb je echt geen speciale gear nodig dus kan je iig met die mee voor wat gear/badges (Zo ging het met mij vroeger wel in kara, al was het na de eerste trash pull al dat ik meteen verder mocht omdat ik ruim bovenaan stond op de damage meter :P
Probleem tegenwoordig is vind als tank maar een normal group. Duurt eeuwen. Healers hebben meteen crafted ubergear die rennen idd meteen kara in en daarvoor een paar pvp items maakt als dps/healer niet veel uit. Als warrior/paladin zijn pvp items veel minder nuttig mbt tanking.

Toch idd met craftables en rep items kom je ver. SSO schild is super en 2 weken daily's en je hebt em. CE neck en zo zijn er meer items te krijgen voordat je heroics ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
[...]

Hmm.. bij mij op de server/servers heb je echt binnen no-time een groep. Lijkt wel alsof er 24/7 mensen voor in de qeue staan :X !

Gisteren Heroic mech gedaan (Was daily heroic), hadden echt een underequipped tank mee en de healer (een vriend van me) was ook niet echt super gegeared. Run verliep op zich nog best "goed" niet al te veel onnodige wipes (Zoiezo niet voor mij, FD ftw). Vervolgens bij die boss aangekomen met die fire elementals die rond lopen, nou dat ging dus echt voor geen meter met die tank.. bleef maar stil staan waardoor de rogue niet goed kon dps met die fire elementals om zich heen. Vervolgens gebruikte die ook niet die intervane (die defensive charge) en taunt kwam er ook zelden uit waardoor we als ranged dps dus steeds konden rennen met die aggro-reset :/ Na 3 tries hebben we het maar opgegeven met die tank.. Ik had op men hunter ook meer Tps dus dat was al helemaal slecht.. hij had moeite met 500 tps op 1 target.. 2 targets ging helemaal rampzalig. Dus continue 2/3 CC, toch fijn van die mensen die geen geduld hebben en dan maar instances gaan zoeken die ze nog niet aankunnen.. Ik verwacht geen T6 pug's, maar is kara/badge gear nou echt zo veel gevraagd? :S Zo moeilijk is mechanaar ook weer niet :/ Zo, dat is er uit :+

En dan ook nog zo'n pesky mage die bombed bij de demons en sterft :o

Wat betreft die warrior, Twas weer echt een fransman die te laat heeft ontdekt dat er franse servers bestaan, de lack aan engelse vaardigheden kwam al snel naar voren

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FuZa schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:50:
[...]

En dan ook nog zo'n pesky mage die bombed bij de demons en sterft :o

Wat betreft die warrior, Twas weer echt een fransman die te laat heeft ontdekt dat er franse servers bestaan, de lack aan engelse vaardigheden kwam al snel naar voren
Omg! XDD Stage ftl? Shit.. ik ben zojuist door de mand gevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 15-09 11:50
Zo account even stopgezet en ga met wotlk wel weer verder. Waarschijnlijk met mijn paladin om op 80 te gaan tanken. Veel veranderingen die meer afwisseling brengen in het tanken en het dus leuker maakt in mijn ogen.

Als we dadelijk 80 zijn en redelijk in de epics zitten zouden we dan in staat zijn om instances als MC te doen met een groepje van twee man. Wil nog altijd thunderfury hebben en onyxia platleggen lijkt mij een leuke uitdaging hoewel het al gedaan is door een aantal personen op 70.

Verder ben ik nog aan het nadenken over welke class ik voor pvp wil gaan gebruiken, ik heb een 70 druid maar ik weet niet of resto nog zo goed blijft in wotlk, ik denk dat we daar nog even mee moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:53:
[...]

Omg! XDD Stage ftl? Shit.. ik ben zojuist door de mand gevallen :P
tjaaa soms gaat het hier wat vervelen :P

afwachten tot het weer half 5 is zodat ik weer kan grinden om die mage van me wat meer te pimpen :'(

Me priest is saai geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:25:
[...]

ik vind het echt heeeeeeerlijk werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FuZa schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:02:
[...]

tjaaa soms gaat het hier wat vervelen :P

afwachten tot het weer half 5 is zodat ik weer kan grinden om die mage van me wat meer te pimpen :'(

Me priest is saai geworden!
Hehe, kben benieuwd hoe men hunter gaat spelen na de volgende patch.. zal wel ff wennen zijn denk ik zo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:06:
[...]

Hehe, kben benieuwd hoe men hunter gaat spelen na de volgende patch.. zal wel ff wennen zijn denk ik zo :X
ja en of er wat van die guild van ons terechtkomt die we net gevormd hebben voor Wotlk :)

Hoop dat het noob gehalte laag blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
KraveN schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:01:
Zo account even stopgezet en ga met wotlk wel weer verder.
Das nog een maandje ... Maakt die ene maand nog wat uit dan? :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 23:39

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:28:
[...]

Tsja, dat zijn 83 badges. De meeste daarvan zullen uit heroics moeten komen, want volgens je eigen redenatie zal de persoon in kwestie niet goed genoeg gegeared zijn om "even" 4 Kara clears te doen. (je hebt gelijk dat atumen moet kunnen met entry level gear, maar vanaf dat moment zul je dezelfde gear-check hebben als heroics).

Het is dus een beetje een kip-ei verhaal. Maar de ene Heroic is de andere niet: heroic SP stelt lagere eisen dan heroic Arcatraz ;)
Voor opgearen in SP / Ramps lijken PVE blues me voldoende; doe dat icm met dailies en dan heb je idd redelijk snel voldoende badges + heroic drops om goed mee te komen in Kara.

Having said that: ik heb afgelopen weekend m'n mage naar 70 gedinged, maar mooi wel dat ik met m'n crap gear mezelf naar binnen ga sneaken in Kara :D
Heb al zoveel guildie alts aan gear geholpen terwijl ik met mn main rondliep, dat mag nu wel een keer andersom. ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:44:
[...]

Tsja, dat zijn 83 badges. De meeste daarvan zullen uit heroics moeten komen, want volgens je eigen redenatie zal de persoon in kwestie niet goed genoeg gegeared zijn om "even" 4 Kara clears te doen. (je hebt gelijk dat atumen moet kunnen met entry level gear, maar vanaf dat moment zul je dezelfde gear-check hebben als heroics).

Het is dus een beetje een kip-ei verhaal. Heroic SP stelt véél lagere eisen dan Heroic Arcatraz ;)
Voor opgearen in SP / Ramps lijken blues me voldoende; doe dat icm met dailies en dan heb je idd redelijk snel voldoende badges + heroic drops om goed mee te komen in Kara.

Having said that: ik heb afgelopen weekend m'n mage naar 70 gedinged, maar mooi wel dat ik met m'n crap gear mezelf naar binnen ga sneaken in Kara :D
Heb al zoveel guildie alts aan gear geholpen terwijl ik met mn main rondliep, dat mag nu wel een keer andersom. ;)
Ja precies, Kan je trouwens nog even op mijn vraag antwoorden?
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:10:
[...]
Overigens nog even een vraag richting Seraphin <Draeg ingame> (Die op Kul Tiras, Horde, Óbsidian speelt). Zouden jullie nog eventuele interesse hebben in ons als members? Ik heb je ingame nog niet gezien/gesproken, maar zou graag willen weten hoe jullie dat doen aangezien ik zag dat jullie guild 125 lvl 70's bevat :) Is het mogelijk dat wij joinen en zelf een vaste raidgroup op gaan zetten? (Paar van men groep kennen een heleboel members uit de guild uit vorige guilds en kunnen het daar goed mee vinden)
FuZa schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:16:
[...]

ja en of er wat van die guild van ons terechtkomt die we net gevormd hebben voor Wotlk :)

Hoop dat het noob gehalte laag blijft
Ja precies, en anders.. zie hierboven ;) Wordt even afwachten he!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KraveN schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:01:
.........
Als we dadelijk 80 zijn en redelijk in de epics zitten zouden we dan in staat zijn om instances als MC te doen met een groepje van twee man. Wil nog altijd thunderfury hebben en onyxia platleggen lijkt mij een leuke uitdaging hoewel het al gedaan is door een aantal personen op 70.
......
Heb ik ook wel zin in ja, ik speelde al heel actief pre-tbc. Dus heb dat allemaal al zat gedaan, maar nog een x de oude "gang" terughalen is niet erg. Het waren gouden tijden!! _/-\o_ I still got T2 druid gear from MC/BWL and ony.[/me]

Maargoed eerst m`n pally & druid naar lvl 80 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

gistere op de valreep eens geprobeerd een bear run te doen in ZA, tot aan de trash richting janalai ging t goed...
t probleem was trouwens niet echt de scouts, t was ikke die verteld werd om vollen bak te gaan :D
1100+dps eruitperse en natuurlijk aggro trekke... op 8 min over stonde we aan janalai, maar daar 3 keer gewiped, dus daar ging te timer :(
en van 2de chest geen fist of 2h axe, die stomme casterstaff dropte :(

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 13:16:
[...]

Ja precies, Kan je trouwens nog even op mijn vraag antwoorden?

[...]

[...]

Ja precies, en anders.. zie hierboven ;) Wordt even afwachten he!
Bleh zo'n grote groep mensjes die allemaal de RL's humpen voor een raid plaatsje 8)7

okeej als we eigen raid groep kunnen maken zoals vroeger is er nog mee te leven maarja

je weet hoeveel mensen ons niet lief vinden wegens onze imba German skills :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 15-09 11:50
redfoxert schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:26:
[...]

Das nog een maandje ... Maakt die ene maand nog wat uit dan? :)
Maakt inderdaad niet zoveel uit, maar ik heb ingame op het moment niet iets wat ik nog wil doen, gear farmen die ik toch ga replacen, gold stacken, heb zelfs 10k weggegeven aan wat vrienden in het geval wotlk niet biedt wat ik ervan verwacht. En gold is nooit een probleem geweest, mensen zijn gewoon te lui in het spel en met die dailies is er gold in overvloed. Dus als ik dan toch niet inlog kan ik net zo goed even account stopzetten, we blijven immers toch Hollander ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:10:
[...]
Overigens nog even een vraag richting Seraphin <Draeg ingame> (Die op Kul Tiras, Horde, Óbsidian speelt). Zouden jullie nog eventuele interesse hebben in ons als members? Ik heb je ingame nog niet gezien/gesproken, maar zou graag willen weten hoe jullie dat doen aangezien ik zag dat jullie guild 125 lvl 70's bevat :) Is het mogelijk dat wij joinen en zelf een vaste raidgroup op gaan zetten? (Paar van men groep kennen een heleboel members uit de guild uit vorige guilds en kunnen het daar goed meevinden)
Soz had je vraag niet eerder gezien :)
Die 125 lvl 70's moet je met een korrel zout nemen: bijna iedereen heeft 2 lvl 70's en sommigen zelfs 3-4. Ik denk dat we zo'n 40 min of meer actieve leden hebben.

Ik ben geen officer, heb dus geen invloed op de recruitment policy; maar als je me vraagt "kunnen wij met onze hele guild joinen" dan zal het antwoord waarschijnlijk "nee" zijn. Applications worden toch wel redelijk beoordeeld op de persoon zodoende.

Een vaste raidgroup vormen binnen de guild lijkt me sowieso onwenselijk: kliekjesvorming is zo'n beetje doodsoorzaak nummer 1 voor guilds.

Qua recruitment: op zich hebben we voldoende spots open. Met name omdat de raid signups een beetje teruggelopen zijn ivm WotLK kunnen we zo'n beetje alles wel gebruiken. Downside daarvan is dat nieuwe members wel meteen mee moeten kunnen naar MH / BT: nu nog mains gearen zit niemand op te wachten. Het zal dus sterk van ieder individu afhangen of er een plek is of niet.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Teunis schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:47:
[...]

Alleen melee krijgt 5% extra crit
En, stacked niet met LoTP dus als er een feral in de melee group is overwrite LoTP rampage ^^

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Tenzij je imp. hebt maar inderdaad dat is de consiquentie van raidwide, buff zullen niet stacken maar elkaar overschrijven.

Hier nog heel stuk blue over de Competive DPS
http://forums.worldofwarc...2486&pageNo=3&sid=2000#43

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Met 83 badges kan je je tank gearen om Kara/Heroics te gaan tanken?

En waar moet je dan die 83 badges vandaan halen??? Imo komen badges uit heroics/kara niet?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
DarthDavy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:14:
Met 83 badges kan je je tank gearen om Kara/Heroics te gaan tanken?

En waar moet je dan die 83 badges vandaan halen??? Imo komen badges uit heroics/kara niet?
en de bag rewards uit sunwell daily's :)

(Al zijn dat er niet veel)

er wordt tegenwoordig sowieso veel te moeilijk gedaan over gear.Toen mensen begonnen met Kara toen dat net gereleased was hadden mensen ook geen full epic aan. Het wordt nu iets te overtrokken imo. Experience maakt heel veel goed.

[ Voor 25% gewijzigd door Carnagy op 08-10-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
Seraphin schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:38:
[...]

Soz had je vraag niet eerder gezien :)
Die 125 lvl 70's moet je met een korrel zout nemen: bijna iedereen heeft 2 lvl 70's en sommigen zelfs 3-4. Ik denk dat we zo'n 40 min of meer actieve leden hebben.

Ik ben geen officer, heb dus geen invloed op de recruitment policy; maar als je me vraagt "kunnen wij met onze hele guild joinen" dan zal het antwoord waarschijnlijk "nee" zijn. Applications worden toch wel redelijk beoordeeld op de persoon zodoende.

Een vaste raidgroup vormen binnen de guild lijkt me sowieso onwenselijk: kliekjesvorming is zo'n beetje doodsoorzaak nummer 1 voor guilds.

Qua recruitment: op zich hebben we voldoende spots open. Met name omdat de raid signups een beetje teruggelopen zijn ivm WotLK kunnen we zo'n beetje alles wel gebruiken. Downside daarvan is dat nieuwe members wel meteen mee moeten kunnen naar MH / BT: nu nog mains gearen zit niemand op te wachten. Het zal dus sterk van ieder individu afhangen of er een plek is of niet.
We zijn met zo'n 5 IRL vrienden, allemaal geared genoeg voor MH /BT,
echter denk ik dat we toch sowieso wachten, kijken wat Wotlk doet etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Carnagy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:16:
[...]

er wordt tegenwoordig sowieso veel te moeilijk gedaan over gear.Toen mensen begonnen met Kara toen dat net gereleased was hadden mensen ook geen full epic aan. Het wordt nu iets te overtrokken imo. Experience maakt heel veel goed.
Veel blue gear plus enkele epix uit heroics en wat craftables zoals bijv bracers of the green fortress. Daarnaast zijn heroics asociaal hard generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

[...]

Hbe het idee dat er 2 verschillende gedachten over zijn. Dat je eerst toch wel een paar epics moeten hebben en wel een beetje weten wat je doet, maar je kreeg toch wel uitleg.
Of minimaal zoveel DPS doen voordat je meemag. (soms 1100-1300) Omdat ze een fast run willen doen. En dan whipen op allerlei easy bosses :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
Tegenwoordig wordt het niet meer geaccepteerd als je dood gaat.
Stel je voor, 2G repais op je 20G voor run + items + 22 bages

Gelukkig doe ik alleen maar groepen met mensen die ik zeer goed ken (T6 gegeared) die niet zeueren als ze doodgaat omdat ik een beetje undergeared ben (Alleen maar heroic epics + 1 kara-item + craftables).
Ze vinden het zelfs leuk, gewoon kijken hoever ze kunnen gaan en nemen die paar G dan op de koop toe.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

Valkyre

Kitesurf FTW!

sabriel schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:47:
[...]

Tegenwoordig wordt het niet meer geaccepteerd als je dood gaat.
Stel je voor, 2G repais op je 20G voor run + items + 22 bages

Gelukkig doe ik alleen maar groepen met mensen die ik zeer goed ken (T6 gegeared) die niet zeueren als ze doodgaat omdat ik een beetje undergeared ben (Alleen maar heroic epics + 1 kara-item + craftables).
Ze vinden het zelfs leuk, gewoon kijken hoever ze kunnen gaan en nemen die paar G dan op de koop toe.
op me mage altijd super, competitie wie de meeste deads heeft hehe, of ook leuk wanneer je bij Netherpsite staat, en er zijn mensen terug aan het lopen niet de weg weten.
vooral in het begin sommige mensen heel verbaast, als je zo over de rand springt :P

nou ja momenteel heb ik daar eigenlijk geen zin meer in, moet gewoon een snelle run zijn ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 08-10-2008 15:50 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Karazhan en alle heroics zijn al dusdanig generfed dat het niet echt meer een gearcheck vereist. In het begin was voornamelijk Moroes irritant maar tegenwoordig ram je die ook zo omver, mits je redelijke gear hebt.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Tular schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:55:
Karazhan en alle heroics zijn al dusdanig generfed dat het niet echt meer een gearcheck vereist. In het begin was voornamelijk Moroes irritant maar tegenwoordig ram je die ook zo omver, mits je redelijke gear hebt.
Moroes vond ik nog wel meevallen, ik haatte R&J. Vooral romeo sloeg een tank in 2 a 3 klappen neer als hij die buff had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
ImdaMned schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:43:
[...]

Veel blue gear plus enkele epix uit heroics en wat craftables zoals bijv bracers of the green fortress. Daarnaast zijn heroics asociaal hard generfed.
Ik vind inderdaad als je een paar epics hebt je best mee moet kunnen. Ik had mazzel dat ik met mijn lockje met een guildies mee kon naar Kara. Ik had 0 epics toen ik begon en had er uiteindelijk 5. Gisteren Merciless spellblade en nightbane offhand equipped en nog een heroic BF gedaan. Heb nu ongeveer 35/40 badges. Even doorsparen voor een leuke chest en ik kan lekker mee op Kara :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaPierre
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
Na twee chars op level 70 te hebben gebracht als Ally wil ik toch nu een Horde char rollen. PvP is toch meer mijn ding en ik heb geen tijd voor raids (das dan een geluk bij een ongeluk :) ). Als ik zie hoe de horde dan in BG echt samenwerkt dan denk ik....dat wil ik ook.

Ik kan niet kiezen tussen 3 classes: Lock, Druid of Rogue. Allemaal voor en tegens, alhoewel ik met de Druid op level 7 nog geen deuk in een pakje boter sla.

Welke class levelt het snelst van die drie? Iemand ervaring?

Welke class zal in WoTLK de betere PvP class zijn? Ik zou zeggen lock..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Het punt is dat je niet aan iemand kunt zien hoe goed hij/zij is, en er (te)veel mensen WoW spelen die "geen idee" hebben waar ze mee bezig zijn. Daarbij komt, denk ik, dat tegenwoordig veel mensen Kara beu zijn.

Stel; je wil met een groep spelers een snelle, easy Badge run door Kara wil doen. Hoe stel je vast dat iemand zijn class kent, weet wat hij doet, en waardevol zal zijn voor je groep?

Als je zo iemand niet kent, kan je dat niet. Dus stel je de eis "full epic", mensen die hun class kennen, en weten dat hun gear (en skill) goed genoeg is -- ook al is het niet full epic, reageren hopelijk als nog, maar je voorkomt dat green/blue n00bs reageren.
Natuurlijk heb je dan nog een kans op n00bs met epics, die "slippen er door heen", maar zolang het niet de tank is, of een healer, is dat vaak nog wel te doen. Door de epics hebben ze over het algemeen genoeg HP en spellpower om niet te snel dood te gaan, en toch nog enigzins redelijke dps te doen.

Uiteraard is dit verre van een waterdichte opzet, maar het voorkomt wel een groot deel van de problemen, en vooral, bespaard je gedoe. Het is misschien niet netjes, het is lastig voor 'nieuwe spelers', etc. Maar ik snap heel goed dat het gebeurd. Veel mensen, inclusief ikzelf, zijn het een beetje beu om steeds te wipen op een instances die ze al 100 keer gedaan hebben...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

DaPierre schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:34:
Welke class levelt het snelst van die drie? Iemand ervaring?
Feral Druid vond ik lekker en snel levellen, maar is ook gelijk de enige die ik boven de 45 heb gekregen. Warlock levelde tot 35 ook erg prettig, maar het was als Druid makkelijker een party te vinden.
Welke class zal in WoTLK de betere PvP class zijn? Ik zou zeggen lock..
Had ik maar een glazen bol. ;)

Valt natuurlijk niet met zekerheid te zeggen welke class het beste in PVP wordt; het is tenslotte Blizzard's intentie om alle classes ongeveer gelijk te maken. Een groot voordeel van Druid is dat het de enige hybrid van de 3 is, waardoor je meer keuzes hebt; tegelijkertijd, er zal ook met WotLK vast één spec uitblinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

zomg... even een spuit-11 moment, maar ik zag nu net de volgende mage talent:

World in Flames
Increases the critical strike chance of your Flamestrike, Pyroblast, Blast Wave, Dragon's Breath, Living Bomb, Blizzard and Arcane Explosion spells by 2 / 4 / 6%.

Dusss.... Blizzard kan na 3.0 critten? Dat wordt dan wel leuk met AOE farmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:49:

World in Flames
Increases the critical strike chance of your Flamestrike, Pyroblast, Blast Wave, Dragon's Breath, Living Bomb, Blizzard and Arcane Explosion spells by 2 / 4 / 6%.

Laatste keer dat ik keek (paar dagen geleden) was deze nog Cone of Cold :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 15-09 16:15
Wat ik me afvraag, al die mensen die zeuren over de requirements van heroics: heb je zelf al eens een groep gemaakt dan???

Tuurlijk kan Kara in greens, tuurlijk kan je het met crapdps ook wel halen. Tuurlijk help ik ook wel eens groene alts van maten en guildies er doorheen, maar daar maak ik een uitzondering voor.
Randoms ken ik niet en dus neem ik ze in greens/blues niet mee, want in het beste geval begrijpen ze hun class aardig, en is hun dps/healing/TPS net niet bedroevend. Tuurlijk kan het makkelijk, vooral als ze skill hebben, maar kheb me al te vaak aan tenenkrommend gedrag van achterlijke apen zitten ergeren om die fout nog een keer te maken. Ik zeg: liever meteen een "nee" voor de invite dan mezelf achteraf druk maken en die gast eruit moeten kicken, in de hoop dat ie ook echt uit de instance gaat en niet gaat zitten vervelen enzo... laat die gasten in greens/blues dan lekker zelf een groepje maken en kijken of ze dan nog zo graag naar Kara gaan...

Edit: spuit 11... F5 eens leren gebruiken :P

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 08-10-2008 17:05 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Seraphin schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:49:

World in Flames

Yep,
Alle AOE kan critten an 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
OkkE schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:35:
Het punt is dat je niet aan iemand kunt zien hoe goed hij/zij is, en er (te)veel mensen WoW spelen die "geen idee" hebben waar ze mee bezig zijn. Daarbij komt, denk ik, dat tegenwoordig veel mensen Kara beu zijn.

Stel; je wil met een groep spelers een snelle, easy Badge run door Kara wil doen. Hoe stel je vast dat iemand zijn class kent, weet wat hij doet, en waardevol zal zijn voor je groep?

Als je zo iemand niet kent, kan je dat niet. Dus stel je de eis "full epic", mensen die hun class kennen, en weten dat hun gear (en skill) goed genoeg is -- ook al is het niet full epic, reageren hopelijk als nog, maar je voorkomt dat green/blue n00bs reageren.
Natuurlijk heb je dan nog een kans op n00bs met epics, die "slippen er door heen", maar zolang het niet de tank is, of een healer, is dat vaak nog wel te doen. Door de epics hebben ze over het algemeen genoeg HP en spellpower om niet te snel dood te gaan, en toch nog enigzins redelijke dps te doen.

Uiteraard is dit verre van een waterdichte opzet, maar het voorkomt wel een groot deel van de problemen, en vooral, bespaard je gedoe. Het is misschien niet netjes, het is lastig voor 'nieuwe spelers', etc. Maar ik snap heel goed dat het gebeurd. Veel mensen, inclusief ikzelf, zijn het een beetje beu om steeds te wipen op een instances die ze al 100 keer gedaan hebben...
Dat lijkt me idd logisch. Iemand die een snelle run win en zelf goed gegeared en gespecced is heeft imo dat recht om een crap geared iemand te kicken.

Waar m'n broek van afzakt is iemand die een snelle kara run wil en zelf volledig in PvP epics / PvP talent spec is. Essentieel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
defiler1974 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:03:
[...]

Yep,
Pff, echte aoe kon altijd al critten ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

defiler1974 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:03:
[...]

Yep,
Hmm nice... in combinatie met increased crit bonus wordt AOE levellen dan wel prima voor mages. . . . ik voorspel topdrukte bij de piraten in Tanaris ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 15-09 19:18

OMX2000

By any means necessary...

HolyCorn schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:20:
[...]

Pff, echte aoe kon altijd al critten ;p
SoC FTW ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Begrijp ik het nu goed dat alle talent points worden gereset met de nieuwe patch, en dat we dan straks opnieuw moeten trainen ??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Damian schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:30:
Begrijp ik het nu goed dat alle talent points worden gereset met de nieuwe patch, en dat we dan straks opnieuw moeten trainen ??
Je moet je talenttree opnieuw invullen ja, niet trainen. Alleen maar puntjes klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Damian schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:30:
Alles wat je getraind hebt al hoef je niet nog een keer te kopen. Je talent points moet je opnieuw indelen en voor alle nieuwe talents moet je eventuele nieuwe ranks kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Carnagy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:07:
[...]

Dat lijkt me idd logisch. Iemand die een snelle run win en zelf goed gegeared en gespecced is heeft imo dat recht om een crap geared iemand te kicken.

Waar m'n broek van afzakt is iemand die een snelle kara run wil en zelf volledig in PvP epics / PvP talent spec is. Essentieel verschil.
Ik ben met mijn moonkin ook helemaal pvp specced en heb veel pvp gear (S2 weliswaar). Enige waar ik dan sneller last van heb is dat ik sneller oom raak, aangezien er geen spirit op zit, en dat mijn hitrating niet echt hoog is. Hoog genoeg om 72 altijd te hitten ieg.

Ik kan op mijn moonkin toch wel meer dan 800 dps doen in heroics en dat terwijl mijn gear pruts is op mijn schoentjes na: http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Ragnaros&n=Ventemur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Even simpel vraag: wordt normale editie van WOTLK uitbreiding ook geleverd als DVD versie of kun je alleen een CDROM versie kopen? Dat is enige wat ik me nog afvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 19:28
MrDummy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:38:
Even simpel vraag: wordt normale editie van WOTLK uitbreiding ook geleverd als DVD versie of kun je alleen een CDROM versie kopen? Dat is enige wat ik me nog afvraag.
alleen op dvd
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.