ShadowBumble schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:16:
Moet zeggen dat ik erg positief open sta voor de Changes met betrekking tot warriors:
- Enrage (Fury) now increases damage done by 3/6/9/12/15%, limitation on number of attacks removed.
Hell Yeah , gewoon constante increase in damage ipv iedere keer een aantal hits.
- Rampage now causes all party and raid members within 20 yards of the Warrior to go on a rampage, increasing melee critical hit chance by 5% for 10 seconds when the warrior scores a melee critical.
Warrior krijgen dus een toegevoegde waarde hiermee in raids aangezien met iedere crit op de hele party 5% extra crit chance stacken
- Recklessness now increases the critical hit chance of the next 3 special ability attacks by 100%, lasts 12 seconds, cooldown reduced to 5 minutes.
Ideaal gewoon 3x Special Attack Crit en maar een 5 minute CD. ( Comibneer Sweepingstrikes met WW en je hebt dus al 4 crit hits en nog 2 specials over )
Om dan nog maar niet te spreken over de nieuwe trainable skills in wotlk.
hypz schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:45:
[...]
Echt positieve veranderingen, nu worden fury warriors tenminste misschien eens echt gewild voor raids etc

. Al blijf ik zelf vooral lekker tanken denk ik, maar aangezien ik 2 lvl 70 warriors heb is dat wel weer mooi voor die alt

Op papier lijkt Fury heel mooi, probleem echter met Titans Grip, onze 51 pointer, is dat deze spec pas heel laat gaat shinen vanwege de 688 hitrating die je nodig gaat hebben. Ik heb de afgelopen weken al heel veel WWS reports gelezen van TG warriors en in de 10 en 25 mans raids, met al aardig wat epics, hikken ze rond de 3000 DPS. Op zich netjes.
However, gem. andere DPS class zit tussen de 3000 en 6000 DPS afhankelijk van gear, buffs en rotatie. Das best een verschil als je in je achterhoofd houdt dat Blizzard zo graag elke DPS spec nuttig wil maken.
En toen verscheen gister of vandaag op de beta forums een report over een Arms warrior in 25 mans Naxx. Met zijn spec, rotatie, en aardig geepics, kwam hij aan de 5300 DPS. Hij had de spec op meerdere encounters getest en had erg goed beschreven wat zijn spec en rotatie zijn en waar de DPS nou echt vandaan kwam. Euhm Deep Wounds tickende voor 1805 / tick
Hoe leuk Fury ook mag klinken, met je 2 2-handers, op de beta doet Arms gewoon veel meer DPS dan Fury, en dat komt ook zo onlogisch over dat 1 2-hander meer DPS doet dan 2 2-handers. Voeg daar aan toe dat je voor een Titans Grip Fury spec veel heftiger moet itemizen, hit rating stacken en dus crit, str en AP minder zal zijn in verhouding, dan Arms, maakt dat Arms de DPS keuze om te levelen en je eerste raids te doen totdat je op een raidlevel zit waar je genoeg hit hebt en ook de andere stats goed kan boosten.
En zelfs dan weten we nog steeds niet of TG Fury echt beter gaat scalen en on par met Arms komt!
Ik heb zelf op de gewone PTR Titans Grip getest en om heel eerlijk te zijn vond ik de raw damage van mijn Jin'Rokh en die SSO blue 2H niet bijzonder. Mijn S2 en BoJ fistweapons critte voor net zoveel als de 2-handers. Ja, de white hits waren met de 2-handers hoger, daarintegen mep ik met 2 1-handers wel weer sneller. Geeft mij dus gewoon het idee dat het een cosmetische upgrade is. Nou, als een 51 point talent, dus je top tier, een cosmetische upgrade is...nee dank je...
Ik was de laatste weken al erg huiverig over Titans Grip, had er erge twijfels aan. Report na report bleek Fury DPS gewoon niet aan te sluiten bij andere DPS classes. Nu ik die report van de Arms warrior heb gezien weet ik in ieder geval dat ik Arms ga. Blizzard mag zijn belabberde 51 pointer houden.