Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 23 Laatste
Acties:
  • 229.292 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon een standaard houder van nokia gebruik ik,en een lader van gsmshop,icm mcguider heb je een top navigatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Ik had eerst tomtom 7 erop maar nu ik mcguider heb werkt het veel fijner.
Net zoals Lucky vind ik het een stuk duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:22:
gewoon een standaard houder van nokia gebruik ik,en een lader van gsmshop,icm mcguider heb je een top navigatie
Heb je een plaatje van zo'n houder en past de lader dan wel. Is het dan ook mogelijk om hem in landscape te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een omnia die na het uitschakelen de datum en tijd kwijt is oorzaak backup batterij leeg/ laadt niet op iemand die ook deze ervaring heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:30:
[...]

http://www.imarche.net/omnia/

sinds kort is deze site online, van die maker is dat pakketje dan ook, succes ermee.
Sinds kort? In ieder geval al vanaf begin september - vanaf de 10de heb ik de 1.5 versie en up van hem al gehad. Ik zie wel dat hij eergisterennog de 2.6 uitbracht, en nu al op een 2.7 zit. Gaat goed... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Om je MSN email-adressen uit je contacten te krigen doe het volgende

in Windows Live - Menu - accountinstellingen - 2 andere windows live ID

Nu wist hij alle emailcontacten

daarna opnieuw inloggegevens e.d. invullen en bij stap 5 'MSN contacten toevoegen' uitvinken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:16:
Ik ben vanavond nog voor mijn werk op pad geweest en heb toen McGuider even uitgeprobeerd.

Wat een geweldig programma. Had een fix binnen 10 sec ondanks dat de auto warmte werend glas had.
Route corrigeren binnen 3 sec, heel mooi.
Vind het uiterlijk nog duidelijker dan Tom Tom. Je krijgt meer informatie en alles is zeer duidelijk.

Nu alleen nog een auto lader en houder zien te ritselen, das namelijk wel nodig en handiger.

Al met al zeer tevreden over McGuider.
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om het scherm aan te laten met mcguider zonder externe lader? Heb je dit eerst ingesteld voordat je ging rijden? Bij mij gaat het ding steeds in slaapstand met mcguider namelijk...

Overigens vind ik zwart/grijs met chromen rand veel mooier.. Ik heb zelf helaas een hele saaie zwarte... Mijn vrouw heeft een witte met een chromen rand en ik vind dat bijzonder mooi..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:39

mucuracat

YES

NrG_82 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:16:
[...]

Thnx!

.

Trouwens uit de poll in de sp blijkt dat veel mensen toch zwart hebben/willen. Is dat voornamelijk vanwege de bt headset en het tasje van de millionaire pack, of vinden de meesten van jullie de 'all black' in real life er mooier uitzien?

(Sorry voor 't geleuter hierboven maar ja, het oog wil ook wat... ;) )
Heb donkergrijs met chroomrand millionairs editie. dus met bt headset.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:09
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:31:
[afbeelding]

het is me ook gelukt *O*

kun je ook een internet opstart icoontje toevoegen aan dit scherm ?
Ik heb de achtergrond inmiddels ook mooi zwart. Alleen blijven de icoontjes nog gekleurd. Wat voor iets stoms zie ik over het hoofd. Iemand enig idee?

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je beide bestandjes in je windows map gezet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:53:
heb je beide bestandjes in je windows map gezet ?
Ja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga eens naar instellingen ---vandaag ----items kies today 2 en je hebt zwarte achtergrond ga terug naar weergave ---- selecteer solar black en je hebt witte icoontjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:58:
ga eens naar instellingen ---vandaag ----items kies today 2 en je hebt zwarte achtergrond ga terug naar weergave ---- selecteer solar black en je hebt witte icoontjes
Bij het selecteren van SoloBlack blijven de icoontjes bij mij gekleurd. :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
@us1111

Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om het scherm aan te laten met mcguider zonder externe lader? Heb je dit eerst ingesteld voordat je ging rijden? Bij mij gaat het ding steeds in slaapstand met mcguider namelijk...

Overigens vind ik zwart/grijs met chromen rand veel mooier.. Ik heb zelf helaas een hele saaie zwarte... Mijn vrouw heeft een witte met een chromen rand en ik vind dat bijzonder mooi..

Ik heb eigenlijk niks bijzonders gedaan. Mijn foon was nog ongeveer voor 80% gevuld. Moest hem van navigatie stop zetten 15 min voor ik op bestemming was omdat de batterij bijna leeg raakte.
Ik denk dat die niet in slaap stand gaat omdat McGuider constand actief was dus was er geen reden om in slaapstand te gaan. Op het moment toen ik McGuider uit zette deed die dat wel.
Ik kon niet bijladen onderweg omdat ik nog geen auto lader heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb het hele forum al afgezocht, maar ik kan er niets over vinden.
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn laptop moet instellen om internet via de usb kabel te krijgen op mij laptop.
Ik heb de usb op de telefoon al gedeeld, maar ik kom even niet verder.

Groeten Ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 22:40
gratiz schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:03:
[...]

Bij het selecteren van SoloBlack blijven de icoontjes bij mij gekleurd. :? 8)7
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:26:
[...]

Hij is er ook in het engels ;)

En voor de Samsung today scherm ook nog deze twee varianten:

http://asapload.com/156651 Samsung Today Black
http://asapload.com/156656 Samsung Today Silver

Samsung widget wel uitschakelen in Vandaag scherm.

Ziet eruit als: http://www.theunwired.net...gui-and-software-hands-on met uitzondering van de cyan kleur.
Heb je 1 van bovenstaande cab's geinstalleerd naast de soloblack.scheme en soloblack.tsk bestanden?

[ Voor 14% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 08-10-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:37
Lucky1965 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:03:
@us1111

Ik heb eigenlijk niks bijzonders gedaan. Mijn foon was nog ongeveer voor 80% gevuld. Moest hem van navigatie stop zetten 15 min voor ik op bestemming was omdat de batterij bijna leeg raakte.
Ik denk dat die niet in slaap stand gaat omdat McGuider constand actief was dus was er geen reden om in slaapstand te gaan. Op het moment toen ik McGuider uit zette deed die dat wel.
Ik kon niet bijladen onderweg omdat ik nog geen auto lader heb.
Heb je bij de geavanceerde instellingen van Mc Guider de schermverlichting en de stand-by-stand tijdens de navigatie op Altijd aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Dat kon nog wel eens zijn dat ik dat heb ingeschakeld. Effe niet op gelet gisteren maar dat is goed mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Windows live kan ik NIKS meer verzenden, ontvangen wel... en ik krijg het account ook niet verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Lucky1965 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:21:
Dat kon nog wel eens zijn dat ik dat heb ingeschakeld. Effe niet op gelet gisteren maar dat is goed mogelijk.
Deze optie moet ook aangevinkt staan anders vliegt hij idd op slaapstand! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig al de nieuwe engelse ROM geprobeerd? (zal wel nog niet officieel uitgebracht zijn)
ROM: i900DXHI3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

iemand iets dergelijks al gespot voor de Omnia?
Afbeeldingslocatie: http://assets2.wmexperts.com/store_images/product_images/accessories/large/3571.jpg
of een idee hoe je het zelf zou kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me helpen bij de GPS Gate?

Hoe moet ik dit juist doen?
Want geraak er niet wijs aan uit..

Ik heb ook al in het forum gezocht:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:13:
iemand iets dergelijks al gespot voor de Omnia?
[afbeelding]
of een idee hoe je het zelf zou kunnen maken?
nog niet gespot

hoe te maken : hoe handig ben je met een soldeerbout en electronica ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crossposten is niet toegestaan!

Graag hier verder: [Samsung i900] uit slaapstand krijgen na opladen

Voortaan dus even een keuze maken, of een nieuw topic maken (als jouw probleem topicwaardig is), of een post in een bestaand topic.

[ Voor 90% gewijzigd door Ginz op 08-10-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splendes, heb jij die links ergens voor dat zwarte thema?

En hoe in te stellen?
Heb gelezen dat het u gelukt is.
En vindt het zeer mooi zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:34:
Splendes, heb jij die links ergens voor dat zwarte thema?

En hoe in te stellen?
Heb gelezen dat het u gelukt is.
En vindt het zeer mooi zicht.
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:28:
Zoek op:
SoloBlack.scheme en Soloblack.tsk

Ga naar je windows folder en zet ze daarin weg. Ga naar vandaag en selecteer soloblack theme. Nu heb je een compleet zwart scherm met compleet zwarte taakbalken. Ziet er erg mooi uit vind ik. :)

Link, je moet je wel registeren.

http://forum.xda-develope...entid=105112&d=1218302039

Heb nog geen andere locatie gevonden. Overigens werkt helemaal zwart beter met de silver today 2.
met dank aan XTREME

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx;)
Kga dit vanavond na men werk installeren:d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:27:
Ik zit met het volgend probleem, als ik mijn omnia ganse nacht heb opgeladen en die daarna wil uit zn slaapstand brengen lukt dit niet, het scherm blijft zwart,,, heb het apparaat ingesteld zodanig dat de achtergrondverlichting na 30 sec ingeschakeld is, en het apparaat uitschakeld na 2 min. (batterijvoeding) bij externe voeding heb ik niks aangevinkt, ik shakel die manueel uit. heb ook de automatische vergrendeling ingeschakeld, tis vervelend, kan enkel het toestel weer aan de praat krijgen door het reset knopje in te drukken,, iemand die daar een oplossing voor heeft?
Instellingen-knoppen-inschakelknop-*Alleen aan/uit-knop misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:07:
Heeft iemand toevallig al de nieuwe engelse ROM geprobeerd? (zal wel nog niet officieel uitgebracht zijn)
ROM: i900DXHI3
Yup.. Heb hem met volle tevredenheid draaien.. Weet (nog) niet wat de verschillen zijn met de vorige (HH3) maar alles werkt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 13:49:
[...]

Yup.. Heb hem met volle tevredenheid draaien.. Weet (nog) niet wat de verschillen zijn met de vorige (HH3) maar alles werkt als een zonnetje.
Aha ok ik heb namelijk gisteren de HH8 / HH4 erop gezet (Multilanguage) maar gewoon verder met de Nederlandse taal.Dus nu heb ik in het geheugen 20 MB extra.

Ik wil eigenlijk ook wel de HI3 erop zetten, maar dan ben ik namelijk mijn nederlandse taal kwijt.
Op zich niet zo erg, maar weet niet of de engelse versie mijn ding is.

Kan ik HI3 erop zetten en als het niet bevalt gewoon terug naar HH1 of HH4 ofzo?
En waar heb jij de HI3 Cab vandaan gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 13:49:
[...]

Is ie al officieel uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik de sms meldingen links onderin het today scherm uitschakelen?

als ik bijvoorbeeld een smsje krijg zie ik hier links onderin een melding met een gedeelte van de tekst van mijn ontvangen smsje.

dit wil ik uitschakelen. had dit namelijk ook al ergens uitgeschakeld, maar na een hard reset is deze melding er weer. En ik kan nu gewoon niet vinden waar ik dit weer moet uitschakelen :?

al gevonden stom stom stom... bij geluiden en meldingen - Berichten: nieuw textbericht en dan bericht in scherm uitvinken O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

instellingen ----geluiden/meldingen-----daar ff klooien denk ik anders is er geen optie denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: verder kijken dan je neus lang is!!

[ Voor 180% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees al die mooie verhalen over Google maps en GPS. Dus ik wil dat ook wel even doen met mijn mooie nieuwe telefoontje. Ik zoeken naar de Google launcher (zoals in dit filmpje getoond) via 'start / programma's'. Maar die kan ik dus mooi niet vinden! :? Is er iemand die weet hoe ik hier aan kan komen / vinden of downloaden? Ik hoop dat ik gewoon iets fout gedaan heb of op de verkeerde plek zoek, anders zou ik het wel raar vinden dat ie er bij mijn telefoon niet op staat.
Ik heb de Omnia via T-mobile met het Milionair pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:18:
Verificatie: Open (Ik heb een onbeveiligd netwerk, net als jij unsecure)
Gegevensversleuteling: Uitgeschakeld
Niets aanvinken verder (is ook niet mogelijk)
"Volgende"

Niets aanvinken en op Voltooien tikken.

Als het goed is maakt jouw Omnia nu verbinding met jouw netwerk.

Good luck
[/quote]

ik heb wel een beveiligd netwerk...dus dan zet ik bij verificatie ; "gedeeld " ??

Dan de sleutel ingeven , maar welke "sleutelindex "1 ,2 , 3 , of 4 ??
En bij de volgende stap , moet dan het vakje "netwerktoegangsbeheer IEEE 802.1x gebruiken " aangevinkt ?
Dan is mijn netwerk dus beschikbaar , maar toch gaat ie iedere keer een GPRS-verbinding aan !! :(
Als je jouw netwerk gevonden hebt, dan tik je die aan en dan verschijnt de wizard.
Tik dan gelijk onderin op "Volgende"
Bij verificatie, selecteer je de manier waarop jij jouw netwerk beveiligd hebt.
Ik heb zojuist mijn netwerk beveiligd en getest.
Bij verificatie heb ik: WPA-PSK
En gegevensversleuteling: TKIP

Deze info over de beveiliging kun je terugvinden in jouw router.
Je vult daarna de netwerksleutel (die in jouw router is ingesteld) in, om jouw omnia toegang te verlenen op jouw Wireless network

Sleutelindex kan ik niet selecteren op de omnia, dus kan je waarschijnlijk alleen gebruiken met andere instellingen bij verificatie en Geg-Versl.
Dat vinkje achter netwerktoegangsbeheer IEEE 802.1x gebruiken, staat bij mij aangevinkt (kon het niet uit/aanvinken) dus is in orde)

Tik nu onderin op verbinden en je omnia is online via jouw netwerk :D

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 13:54:
[...]

Aha ok ik heb namelijk gisteren de HH8 / HH4 erop gezet (Multilanguage) maar gewoon verder met de Nederlandse taal.Dus nu heb ik in het geheugen 20 MB extra.

Ik wil eigenlijk ook wel de HI3 erop zetten, maar dan ben ik namelijk mijn nederlandse taal kwijt.
Op zich niet zo erg, maar weet niet of de engelse versie mijn ding is.

Kan ik HI3 erop zetten en als het niet bevalt gewoon terug naar HH1 of HH4 ofzo?
En waar heb jij de HI3 Cab vandaan gehaald?
Ik heb de HI3 van de site die we hier liever niet noemen...

zie modaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:43:
Ik lees al die mooie verhalen over Google maps en GPS. Dus ik wil dat ook wel even doen met mijn mooie nieuwe telefoontje. Ik zoeken naar de Google launcher (zoals in dit filmpje getoond) via 'start / programma's'. Maar die kan ik dus mooi niet vinden! :? Is er iemand die weet hoe ik hier aan kan komen / vinden of downloaden? Ik hoop dat ik gewoon iets fout gedaan heb of op de verkeerde plek zoek, anders zou ik het wel raar vinden dat ie er bij mijn telefoon niet op staat.
Ik heb de Omnia via T-mobile met het Milionair pack.
Zit niet in de t-mobile rom. Zou je een andere rom moeten installeren waar deze wel in zitten.. Googlemaps kan je overigens los installeren.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:53:
Ik heb de HI3 van de site die we hier liever niet noemen...
Kan ik deze na een update ook weer downgraden, als ik het echt niks vind? (waarschijnlijk gaat dit niet gebeuren, maar kan geen kwaad om even te vragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan zovaak switchen van rom als je wilt welke voor jou maar het beste is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Best een leuke telefoon, zeker een verbetering t.o.v. mijn HTC Touch. Maar wat een drama is de batterijduur!!! ROM i900XKHH8/XKHH4 staat erop. Mijn batterij houdt het een uurtje of 12 uit en moet dan echt weer aan het stroom! Is dit normaal? Wat doe ik ermee:

- Van de 12 uur ligt hij 10 uur met scherm uit op mijn bureau
- SMSen
- Automatische Exchange Synchronisatie (Contacten, Calender, Mail, Taken)
- Elk half uur POP3 mail ophalen

Wat heb ik al geprobeerd:

- Automatisch draaien van scherm uitgezet
- Spaarstand aan
- WLAN / Bluetooth staat uit

Ik heb hem nu zo'n week, dus is al een aantal maal van leeg naar vol opgeladen. 3G staat overigens aan, ik weet dat dit veel effect heeft, maar zóvéél?

Iemand ideeën hoe ik wat meer eruit kan halen? Sowieso hopen op een mooie clean ROM binnenkort van XDA. Wat een troep staat er allemaal op! Vind de "Omnia" menu's ook helemaal niet handig en zelfs wat traag. Werk liever via de Windows Mobile menu's.

[ Voor 11% gewijzigd door Ebayzo op 08-10-2008 15:16 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helderheid display op automatisch zetten internet uitlaten en handmatig je mail ophalen scheelt aanzienlijk in de batterij duur

ik zelf heb ook spaarstand aan
wifi en BT uit helderheid op automatisch
rotate staat wel gewoon aan
luister perdag uur radio
msn wat en internet ook 10 minuten ongeveer
en bel gemiddeld 30 minuten en stuur 10 smsjes

ik doe nog 2.5 dagen met mn accu met gemak

ik laad mijn accu ook pas op wanneer ie bijna leeg is

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:08:
je kan zovaak switchen van rom als je wilt welke voor jou maar het beste is
Dus als ik terug wil naar HH1 moet ik dan die XXHH1 Update van 1,7 MB van de Samsung site draaien of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alsje van de nog niet officiele HI3 naar de H1 rom terug wil dan dien je dat idd te doen maar die van 1.7 MB is maar een update niet een volledige rom he

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:26:
alsje van de nog niet officiele HI3 naar de H1 rom terug wil dan dien je dat idd te doen
Aha ok bedankt
Welke ROM heb jij nu als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:19:
[...]

Dus als ik terug wil naar HH1 moet ik dan die XXHH1 Update van 1,7 MB van de Samsung site draaien of hoe zit dat?
Naar een engelse rom zal geen probleem zijn. Weer terug naar de nederlandse rom weet ik niet of dat gaat lukken, heb daar geen ervaring mee.
Heb vandaag nog contact gehad met samsung omtrent een nieuwe romupdate. Die zit eraan te komen, alleen is nog niet helemaal duidelijk wanneer.
Als je wat extraatjes wil zul je van taal moeten veranderen want dat zit nog niet in de nederlandse roms, anders gewoon geduldig afwachten.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:27:
[...]

Aha ok bedankt
Welke ROM heb jij nu als ik vragen mag?
ik heb nog gewoon de H1 Rom zonder een of andere update mijne werkt voorlopig prima zo en wacht lekker op een officiele rom update waar ik wat aan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:16:
helderheid display op automatisch zetten internet uitlaten en handmatig je mail ophalen scheelt aanzienlijk in de batterij duur

ik zelf heb ook spaarstand aan
wifi en BT uit helderheid op automatisch
rotate staat wel gewoon aan
luister perdag uur radio
msn wat en internet ook 10 minuten ongeveer
en bel gemiddeld 30 minuten en stuur 10 smsjes

ik doe nog 2.5 dagen met mn accu met gemak

ik laad mijn accu ook pas op wanneer ie bijna leeg is
Maargoed, ervanuitgaande dat ik met Exchange altijd bereikbaar wil/moet zijn moet dit wel automatisch. Jij en ik hebben qua batterijduur een verschil van 2 dagen. Zal het 3G/Internet gebruik dan zoveel schelen? Want ik gebruik dingen als radio nieteens en de minuten dat ik bel per week is op één hand te tellen.

Of heb ik gewoon een brakke batterij / ROM? Telefoontje plegen naar Samsung een idee, of verspilde moeite?

[ Voor 5% gewijzigd door Ebayzo op 08-10-2008 15:39 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickBos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-11-2020
Ebayzo schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:14:
Best een leuke telefoon, zeker een verbetering t.o.v. mijn HTC Touch. Maar wat een drama is de batterijduur!!! ROM i900XKHH8/XKHH4 staat erop. Mijn batterij houdt het een uurtje of 12 uit en moet dan echt weer aan het stroom! Is dit normaal? Wat doe ik ermee:

- Van de 12 uur ligt hij 10 uur met scherm uit op mijn bureau
- SMSen
- Automatische Exchange Synchronisatie (Contacten, Calender, Mail, Taken)
- Elk half uur POP3 mail ophalen

Wat heb ik al geprobeerd:

- Automatisch draaien van scherm uitgezet
- Spaarstand aan
- WLAN / Bluetooth staat uit

Ik heb hem nu zo'n week, dus is al een aantal maal van leeg naar vol opgeladen. 3G staat overigens aan, ik weet dat dit veel effect heeft, maar zóvéél?

Iemand ideeën hoe ik wat meer eruit kan halen? Sowieso hopen op een mooie clean ROM binnenkort van XDA. Wat een troep staat er allemaal op! Vind de "Omnia" menu's ook helemaal niet handig en zelfs wat traag. Werk liever via de Windows Mobile menu's.
Ik had dit probleem ook, toen heb ik de HI2 rom geïnstalleerd en nu draait hij bijna een week op een batterij.

Ik heb eigenlijk nog wel een vraag:
Weet iemand of je voor HI2 ook gewoon het language pack van de HH4 kan installeren om zo weer Nederlands te krijgen ? Hij is nu namelijk in het Engels. Nu vind ik dat niet erg, maar ik krijg mijn alarm niet in 24 uurs instelling altijd 12 uurs AM / PM.

Ik hoop dat iemand het weet, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:37:
[...]
Maargoed, ervanuitgaande dat ik met Exchange altijd bereikbaar wil/moet zijn moet dit wel automatisch. Jij en ik hebben qua batterijduur een verschil van 2 dagen. Zal het 3G/Internet gebruik dan zoveel schelen? Want ik gebruik dingen als radio nieteens en de minuten dat ik bel per week is op één hand te tellen.

Of heb ik gewoon een brakke batterij / ROM? Telefoontje plegen naar Samsung een idee, of verspilde moeite?
Tsja als je modem aanstaat voor alle mail die je krijgt dan vreet dat wel extra energie.
Ik had toevallig gister een volle accu maar moest toevallig voor een aantal tweaks voor mn telefoon veel op internet zijn en had ik na een dag nog maar 50% batterij, dus nee echt gek is het niet.
Maar kijk eens of je helderheid van je beeldschem op automatisch staat dat kan ook aanzienlijk schelen want het beeldscherm constant op vol vermogen laten schijnen scheelt ook he !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PatrickBos schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:41:
[...]

Ik had dit probleem ook, toen heb ik de HI2 rom geïnstalleerd en nu draait hij bijna een week op een batterij.

Weet iemand of je voor HI2 ook gewoon het language pack van de HH4 kan installeren om zo weer Nederlands te krijgen ? Hij is nu namelijk in het Engels. Nu vind ik dat niet erg, maar ik krijg mijn alarm niet in 24 uurs instelling altijd 12 uurs AM / PM.

scheelt dat zoveel dan die HI2 ROM ? met je battery life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
ik heb nu hh1 en zit te tweifelen om ook maar te gaan updaten.
vanwege wat problemen met adresenlijst die geeft nog wel eens een error
maar waar ik benieuwd naar was zit in de nieuwe rom de optie op visitekaartjes foto te maken en met ocr in te lezen in je adresboek?
weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Laatst online: 07-02 13:25
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:47:
[...]

scheelt dat zoveel dan die HI2 ROM ? met je battery life
Ik had na een gebrickte telefoon de engelse versie er toch nog op gekregen. Scheelde wel in mijn batterij maar vlak daarvoor was ik er pas achter gekomen dat GPSGate continu draaide en zodoende veel te veel energie verslond. Ik kon dus niet bepalen waar dat precies aan lag, ik deed echter wel ineens een week met mijn batterij maar mijn internet stond niet continu wide open.

Nu kon ik terug naar de Nederlandse T-Mobile versie op mijn Vodafone Omnia en merk dat de batterij na een dag voor 75% leeg is en ik hem dus elke avond wil opladen omdat ik hem ook als wekker gebruik.

Naar mijn gevoel kan het dus wel enorm veel in batterijduur schelen.

Vraagje nog van mijn kant:
Kost SPB Mobile en een willekeurige skin ook veel energie als je je telefoon niet zou gebruiken, dus met zwart beeld zou laten liggen?

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Mijn grootste probleem is nog steeds het bluetooth verhaal. Ik bel een uurtje of 2 met een parrot 3100 vanuit de auto, maar dat is een drama. Constant valt de verbinding weg en het touchscreen werkt voor geen meter meer zo gauw ik bluetooth aanzet. Ssoft reset helpt soms weer even. Nu loop ik te pielen met headsetje, maar dan kan ie weer niet aan de lader. Alles heb ik al geprobeerd maar m'n hoop is nu gevestigd op een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik snap dus totaal niet hoe zoveel mensen een week met een battery doen.
Ik doe op een dag:
- Misschien 30 min totaal WIFI
- Af en toe een liedje luisteren
- Af en toe een spelletje spelen
- 15 min bellen - 15 SMSjes
Ik doe er misschien 2 dagen mee. Als ik een week zou volhouden zou ik mijn telefoon niet moeten aanraken en niemand laten bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:03:
Nou ik snap dus totaal niet hoe zoveel mensen een week met een battery doen.
Ik doe op een dag:
- Misschien 30 min totaal WIFI
- Af en toe een liedje luisteren
- Af en toe een spelletje spelen
- 15 min bellen - 15 SMSjes
Ik doe er misschien 2 dagen mee. Als ik een week zou volhouden zou ik mijn telefoon niet moeten aanraken en niemand laten bellen.
ik zou idd ook wel eens willen weten hoe die mensen dat doen
een week met een accu is bij normaal en miniem gebruik (bijna) onmogelijk in mijn ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

PatrickBos schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:41:
[...]

HI2, is deze via legale kanalen te verkrijgen?

@Splendes
Automatische helderheid staat aan. Toch bedankt voor de tip!

Een week is helemaal niet nodig, 24 uur is meer dan zat, maar een lege batterij midden op de werkdag is simpelweg I R R I T A N T !

[ Voor 8% gewijzigd door Ebayzo op 08-10-2008 16:20 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:20:
Een week is helemaal niet nodig, 24 uur is meer dan zat, maar een lege batterij midden op de werkdag is simpelweg I R R I T A N T !
Een week is misschien wel een beetje veel, maar 3 - 4 dagen zou wel makkelijk zijn met opladen.
Als ik mijn telefoon ga opladen let ik wel altijd op dat ik wel genoeg battery heb voor de hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:23:
[...]

Een week is misschien wel een beetje veel, maar 3 - 4 dagen zou wel makkelijk zijn met opladen.
Als ik mijn telefoon ga opladen let ik wel altijd op dat ik wel genoeg battery heb voor de hele dag.
Ja ik ook, echter gaat het balkje niet verder dan vol ha-ha. En dat betekend op dit moment nog een uurtje of 8-10 gebruik van de telefoon.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar pagina's geleden de onderstaande vraag gesteld, helaas van niemand een antwoordt. Mogelijk dat jullie hem toch nog eens kunnen bekijken?

Ik heb sinds een week of 2 ook de Omnia, simlock vrije versie, alleen mcguider geinstalleerd op de telefoon. Als ik via tmobile aan het internetten ben en naar wat muziek aan het luisteren bent, dan hapert de muziek bij het laden van nieuwe webpagina's soms. Hebben meer tweakers hier last van? Je zou toch mogen verwachten dat de Omnia hier snel genoeg voor is toch?
Qua geheugen heb ik 48mb vrij voor opslag en bij programma's 55mb vrij.

Toevoeging, bij simpele mobiele versies van internet heb ik hier geen last van. Bij bijvoorbeeld de volledige tweakers.net pagina te laden wel. Soms meer, soms minder.

Ben ik de enige?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:50:
Een paar pagina's geleden de onderstaande vraag gesteld, helaas van niemand een antwoordt. Mogelijk dat jullie hem toch nog eens kunnen bekijken?

Ik heb sinds een week of 2 ook de Omnia, simlock vrije versie, alleen mcguider geinstalleerd op de telefoon. Als ik via tmobile aan het internetten ben en naar wat muziek aan het luisteren bent, dan hapert de muziek bij het laden van nieuwe webpagina's soms. Hebben meer tweakers hier last van? Je zou toch mogen verwachten dat de Omnia hier snel genoeg voor is toch?
Qua geheugen heb ik 48mb vrij voor opslag en bij programma's 55mb vrij.

Toevoeging, bij simpele mobiele versies van internet heb ik hier geen last van. Bij bijvoorbeeld de volledige tweakers.net pagina te laden wel. Soms meer, soms minder.

Ben ik de enige?!?
luister je radio of MP3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er al een apart topic over geopend, maar weten jullie misschien hoe ik mijn contacten kan editen onder windows mobile? Want overal staat nu: ;mark/1 ofzo, hoe kan ik dat gewoon editen naar mark? Ik wil liever niet alles apart doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:52:
Ik heb er al een apart topic over geopend, maar weten jullie misschien hoe ik mijn contacten kan editen onder windows mobile? Want overal staat nu: ;mark/1 ofzo, hoe kan ik dat gewoon editen naar mark? Ik wil liever niet alles apart doen.
wat dacht je van al je contacten in outlook zetten en dan met active sync overpompen naar je i900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft dit ooit geprobeerd op de OMNIA ; selecteer Samsung today 1 screen , ga met muiscursor op midden van scherm staan en houdt vast : dan opties....en dan kun je de icoontjes veranderen !!
Ik vindt het wel gaaf !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:52:
Dit heb ik ook, omdat ik een Sony Ericsson had hiervoor.
Ik heb nu bij enkele gewoon de naam aangepast en de /1 weggehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:55:
Wie heeft dit ooit geprobeerd op de OMNIA ; selecteer Samsung today 1 screen , ga met muiscursor op midden van scherm staan en houdt vast : dan opties....en dan kun je de icoontjes veranderen !!
Ik vindt het wel gaaf !!
WERKT OOK BIJ TODAY 2 *O*
edit alleen klok kun je aanpassen ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:01:
[...]

Dit heb ik ook, omdat ik een Sony Ericsson had hiervoor.
Ik heb nu bij enkele gewoon de naam aangepast en de /1 weggehaald
Als je al je contacten aanmaakt in outlook kun je veel meer toevoegen.
- naam
- adres
- telefoonnummer
- e-mail adres
- foto
- enz, enz.

Als je dan 1 keer de foon met je pc synct staat alles ook op je foon, voila _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo net mailtje terug gehad van samsung
dit was mn vraag:

Mijn i900 Omnia heeft als hoofdmenu kleur de kleur wit, graag zou ik willen weten wanneer er een update komt met de mogenlijkheid om de kleur te kunnen veranderen, dit is namelijk al wel mogenlijk bij de F480 Touchwiz.(zwart/wit)
Aan een antwoord zoals: dit is nu nog niet mogenlijk maar hou de site in de gaten heb ik niets dus gaarne een iets specifieker antwoordt is gewenst.
Ik zit namelijk ook op diverse forums en daar wordt gesproken dat dit in een nieuwe ROM update zou kunnen zitten maar verkeerde toen nog in een BETA stage.
Graag zou ik dus willen weten wanneer dit een officiele release wordt en dit terug te vinden is op de site.

dit is hun antwoord:

Voor zo verbij ons bekend is er geen informatie over een dergelijke
update bekend: De informatie op forums en dergelijke is vaak giswerk en
derhalve niet betrouwbaar.Voor zo ver bij ons niks bekend is over
releasedatums zaler geen dergelijke update komen. Hopende u hiermee
voldoende geinformeerd te hebben

kortom die gasten bij samsung weten echt geen drol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur een mailtje naar Samsung.com
die weten vast meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:39

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:02:
[...]

WERKT OOK BIJ TODAY 2 *O*
edit alleen klok kun je aanpassen ;(
Wat houd de icoontje in de vorm van een zon naast de klok?

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mucuracat schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:27:
[...]

is volgens mij het dag / nacht symbool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:26:
Stuur een mailtje naar Samsung.com
die weten vast meer
morgen weer een dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:21:
Net eindelijk de beloofde leather case binnen maar wat een onding zeg. Omnia zit er erg strak in, geen opening voor je headphone maar het ergste nog: geen riemclip! Geen idee wat ik ermee moet dus gaat direct de prullebak in.

TMC apparaat kan ie inderdaad wel vinden in iGo8 maar kan er verder geen gebruik van maken helaas.

yannick kan ik dat hoesje niet overnemen van je

gr jordan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Laatst online: 07-02 13:25
jpvaneijk schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:34:
Voor de slimmere mensch dan ik...

Als ik bij Windows Live wil aanmelden krijg ik de melding:

There's a connectivity problem. Make sure you're in an area with good reception and try again.

Natuurlijk heb ik gewoon goed bereik. Ik vraag me wel af of ik binnen deze functionaliteit soms heb aangegeven dat er alleen via Wifi verbinding tot stand mag worden gebracht.
Inmiddels heb ik mijn account geswitcht en opnieuw ingevuld om te voorkomen dat ik enige accountgegevens verkeerd gevuld had.
Nu start Live niet meer op omdat hij niet kan synchroniseren. Mijn .msn mail synchroniseerde zowiezo al niet en dus wilde ik eens opnieuw aanmelden.

Weet iemand een oplossing?
Als ik alles kan verwijderen en opnieuw kan beginnen is dat wellicht ook een oplossing maar ik weet niet hoe ik dat doe.

Heeft iemand met tomtomt trouwens als verbinding met TomTomHome kunne maken?

Alvast bedankt!
Ik heb helaas geen reaktie gekregen op mijn MSN messenger en email gekregen. Ik wil hem graag nog even onder de aandacht brengen. Kent iemand een oplossing?

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om TT7 te draaien zonder SD kaart? Kun je de kaarten ook op het interne geheugen plaatsen? Zijn er mensen die dit geprobeerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP3, over het algemeen mp3's met een bitrate van 200+ vbr. De 8gb is voor ongeveer 90% gevuld met mp3's en wat films.

Voor de rest draait er behalve opera en de touch player niets noemenswaardigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:29:
[...]

MP3, over het algemeen mp3's met een bitrate van 200+ vbr. De 8gb is voor ongeveer 90% gevuld met mp3's en wat films.

Voor de rest draait er behalve opera en de touch player niets noemenswaardigs.
klinkt als een buffer underrun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:29:
Is het mogelijk om TT7 te draaien zonder SD kaart? Kun je de kaarten ook op het interne geheugen plaatsen? Zijn er mensen die dit geprobeerd hebben?
Van TT7 weet ik het niet. Zelf heb ik geprobeerd of het ging met McGuider en dat werkte. Vind alleen wel dat het dan een rommeltje wordt. Op een geheugenkaart heb je alles mooi bij elkaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is dit forum niet voor, het gaat hier over de Omnia!

[ Voor 66% gewijzigd door DaannO op 08-10-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 14:22
Lucky1965 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:39:
[...]

Van TT7 weet ik het niet. Zelf heb ik geprobeerd of het ging met McGuider en dat werkte. Vind alleen wel dat het dan een rommeltje wordt. Op een geheugenkaart heb je alles mooi bij elkaar staan.
Ik zelf heb ze gewoon op de telefoon staan, dus het zal wel werken he:P

[ Voor 5% gewijzigd door Lars Kremers op 08-10-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:35:
[...]

klinkt als een buffer underrun
Is daar iets aan te doen? Je mag toch hopelijk wel verwachten dat van een "truly all-in-one" phone dat die 2 dingetjes tegelijkertijd kan doen :)

Ik vond de kwaliteit van de mp3 speler reuze meevallen (goede koptelefoon o.a.) zou graag internet en mp3 tegelijkertijd willen draaien zonder dat de muziek gaat haperen tijdens het laden van de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Doe je maar via V&A

[ Voor 89% gewijzigd door DaannO op 08-10-2008 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe je maar via V&A

[ Voor 84% gewijzigd door DaannO op 08-10-2008 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Lucky1965 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:39:
[...]

TT7 Werkt prima zonder micro sd, heb hem zelf op mijn opslag staan. Vind alleen een groot nadeel dat TT7 een hulpprogramma zoals GPS Gate nodig heeft om met de interne gps te kunnen werken. Dus gebruik ik liever Mc Guider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 14:22
Hier nog 2 kortingscoupons voor de screenprotector van zagg

fqs9t7
xkdqz9

Ik heb zelf deze code gebruikt

iphoneinca (ongelimiteerd)

Deze code is eigenlijk voor de iPhone maar is gewoon voor de i900 te gebruiken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:47

[ Voor 82% gewijzigd door DaannO op 08-10-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 89% gewijzigd door DaannO op 08-10-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Dat hoort niet in dit topic thuis, en ja het kan. Eerst even zoeken in je forum instellingen!

[ Voor 86% gewijzigd door DaannO op 08-10-2008 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:44
mucuracat schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:27:
[...]
Daylight saving time ... oftewel zomertijd.

GRemote heeft nu Omnia support!!!

Voor de mensen die het nog niet kennen, hiermee kun je je (media) PC besturen.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketinfo.nl/contentimages/Screenshot2.png
Afbeeldingslocatie: http://baliniak.pl/~balon/GRemote/v3.2.jpg

What we have now?

* GCenter - place to select controller type
* GMouse - mouse control like Logitech MX Air (not the same)
* Touchpad - applet which emulates laptops touchpad with a scroll area (dpad centre is left mouse button,
useful for drag&drop)
* GPad - especially for Media Center (generates arrow keys, Enter, Backspace, Esc, Alt+F4, StartMenu)
* GMedia - multimedia keys for Windows Media Player (VolUP, VolDown, Play/Pause,Stop,Next, Prior)
* Keyboard - Now you can use any SIP method including the hardware keyboard in HTC Touch Pro. Extra
keys on screen Ctrl, Alt (three state), Esc, Del, Tab

[ Voor 72% gewijzigd door DeOS op 08-10-2008 20:24 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een instelling of registry tweak bekend bij één van jullie waarmee je instelt dat ik moet dubbel "klikken" in touchplayer om een mp3 af te spelen? Als ik nu scroll dan opent hij bijna alle nummers die je aanraakt.....
Heb er al wel naar gezocht maar kon niks vinden en voor zover ik heb gezien is er geen speciale instelling voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
De updates van Mikibest worden steeds beter en mooier. Klein voorbeeld hiervan:

Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/5978/screen02eu9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mij een nieuwe gsm gaan kopen..
Nu zit ik hevig te twijfelen tussen een N95 8gb, HTC touch diamond of Omnia i900..

Zelf heb ik al alle reviews bekeken, maar ik geraak er niet uit.
Iemand, help?

Greetz.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:30:
Ik wil mij een nieuwe gsm gaan kopen..
Nu zit ik hevig te twijfelen tussen een N95 8gb, HTC touch diamond of Omnia i900..

Zelf heb ik al alle reviews bekeken, maar ik geraak er niet uit.
Iemand, help?

Greetz.. :P
Das natuurlijk heel persoonlijk. Vind wel dat je de N95 niet kunt vergelijken met de HTC Touch of de Omnia. Deze zijn namelijk beide touchscreen toestellen.
Normaal in dit forum zal een ieder je de Omnia aanbevelen, zeker gezien de prijs en de mogelijkheden en uitbreidingsmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:34:
[...]

Das natuurlijk heel persoonlijk. Vind wel dat je de N95 niet kunt vergelijken met de HTC Touch of de Omnia. Deze zijn namelijk beide touchscreen toestellen.
Normaal in dit forum zal een ieder je de Omnia aanbevelen, zeker gezien de prijs en de mogelijkheden en uitbreidingsmogelijkheden.
Oké, dan word het de Omnia :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:40:
[...]

Oké, dan word het de Omnia :D!
let wel, het is een windows mobile toestel, de n95 een sybian, en kwa gebruiksgemak zal de nokia voor de meeste mensen een voorkeursmerk zijn. maar wil je iets nieuws proberen, en een toestel kopen met tal van mogelijkheden, dan kies je voor de omnia, of htc.
Nu, ik wil de samsung omnia niet afbreken , heb er zelf ook één.. maar heb ook tal van nokia's gehad, waaronder de n series , en die zijn in mijn ogen stabieler dan windows mobile toestellen.....
maar goed, voor ik hier op mijn donder krijg dat dit forum over de omnia gaat en niet over andere merken mijn
zal ik zeggen, maak de juiste keuze, en alvast veel plezier met je toekomstige phone!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand ervaring om bijvoorbeld de chrome rand te vervangen? Doordat ik nog steeds aan het wachten ben op mijn leather case heb ik inmiddels al een kleine schade opgelopen. Is er overigens al iemand die de leathercase heeft ontvangen via de post? ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 21:27:
[...]

let wel, het is een windows mobile toestel, de n95 een sybian, en kwa gebruiksgemak zal de nokia voor de meeste mensen een voorkeursmerk zijn. maar wil je iets nieuws proberen, en een toestel kopen met tal van mogelijkheden, dan kies je voor de omnia, of htc.
Nu, ik wil de samsung omnia niet afbreken , heb er zelf ook één.. maar heb ook tal van nokia's gehad, waaronder de n series , en die zijn in mijn ogen stabieler dan windows mobile toestellen.....
maar goed, voor ik hier op mijn donder krijg dat dit forum over de omnia gaat en niet over andere merken mijn
zal ik zeggen, maak de juiste keuze, en alvast veel plezier met je toekomstige phone!!
Kijk ik zal het zo zeggen..
Ik kan een N95 8GB hebben voor 375euro splinternieuw met "fabrieksgarantie" dus zonder bewijs en bon
en ook geen factuur. ( Kan hier geen btw van aftrekken )
En ik kan een Omnia i900 hebben voor 440 euro nieuw in de winkel met aankoopbewijs ( Ik betaal er 549, maar zet het op factuur, zo trek ik de btw er van af omdat gsm op de zaak komt )

Dus na het lezen van hetvolgde, wat zou jij doen?
Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:20:
Is er ook een instelling of registry tweak bekend bij één van jullie waarmee je instelt dat ik moet dubbel "klikken" in touchplayer om een mp3 af te spelen? Als ik nu scroll dan opent hij bijna alle nummers die je aanraakt.....
Heb er al wel naar gezocht maar kon niks vinden en voor zover ik heb gezien is er geen speciale instelling voor.
Ik raad je Pocket Player aan

Heel gemakkelijk om muziek af te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
@ X-LimiTed

Zullen we het weer over de i900 gaan hebben?

De keuze voor een toestel is heel persoonlijk. De een zal je een N95 aanraden en de ander juist een i900, beiden met even goede redenen en dezelfde overtuiging. Je zal zelf de keuze moeten maken, de lopende topics geven je veel informatie maar kunnen niet de keuze voor je maken. (Overigens hebben we in het beleid staan dat 'welke moet ik nemen'-vragen niet toe zijn gestaan).

Succes met het maken van de keuze.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1 ... 9 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!

Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.