Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste
Acties:
  • 229.182 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859

lvanhoe schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:04:
Ok, dankje! Ik heb het nu in ieder geval draaiende op mijn omnia. Hij geeft alleen een error bij de maps: is het mogelijk om alleen de NDL-map in je maps te zetten en de andere (die ik waarschijnlijk toch nooit gebruik) weg te laten? Oftewel, welke bestanden moeten sowieso in de map 'maps' staan?
Momenteel heb ik alle Maps in die map staan en werk met de kaart 'Western Europe'.
Waarschijnlijk zou je wel de landen die niet in west europa liggen kunnen verwijderen.

Heb dit zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 04:10
Ja gezien ik geen SD kaart heb moet alles op het geheugen van de foon zelf. Al die maps zijn volgens mij 1.8 gig en dat is toch wel veel voor het arme telefoontje. Daarom ben ik aan het kijken of ik ook gewoon alleen een map van Nederland erop kan krijgen, dat is in principe toch de enige plek waar ik het ga gebruiken. Voor in de auto heb ik gewoon een Tomtom XL europe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lvanhoe schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:24:
Ja gezien ik geen SD kaart heb moet alles op het geheugen van de foon zelf. Al die maps zijn volgens mij 1.8 gig en dat is toch wel veel voor het arme telefoontje. Daarom ben ik aan het kijken of ik ook gewoon alleen een map van Nederland erop kan krijgen, dat is in principe toch de enige plek waar ik het ga gebruiken. Voor in de auto heb ik gewoon een Tomtom XL europe.
Ja ok 1,8 GB op het interne geheugen is wel veel.
Daarom heb ik een 8GBHC Ultra aangeschaft voor McGuider, Muziek, Films, etc.

Je zou het moeten proberen om alleen NL in de map te laten en kijken wat hij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916

Anoniem: 270859 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:06:
[...]

Momenteel heb ik alle Maps in die map staan en werk met de kaart 'Western Europe'.
Waarschijnlijk zou je wel de landen die niet in west europa liggen kunnen verwijderen.

Heb dit zelf nog niet geprobeerd.
ja dit zou mogelijk moeten zijn ik had met McGuider na de eerste keer installen vergeten de nederlandse kaart te kopieren en had toen alleen benelux geactiveerd zaten toen alleen de kaarten van belgie en luxemburg in 8)7 nog een keer knippen plakken en hij deed het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
Ja, ik zit nu binnen, zal straks of later vanavond wel even naar buiten lopen om te kijken of ik een fix krijg. Compoort is 7 en baudrate moet 4800 zijn in Mcguider geloof ik toch? Zo staat het in ieder geval standaard ingesteld. Als je die twee vraagjes nog kan beantwoorden ben ik echt ontzéttend geholpen, dankjewel.

Ik merk ook gewoon dat ik het dankzij tweakers leuker ga vinden om zelf aan de slag te gaan met het zoeken van programma's enzo. Ik kan je trouwens echt dat 'fring' IM-programma aanraden waar ik eerder vannacht over postte. Volgens mij slaat dat echt de crap uit WLM, het is Skype (met VOIP-functie) en msn/yahoo/AIM/enzovoort in 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GPS Hardwarepoort: COM9
Baudrate: 4800
Deze instellingen gebruik ik.

GPSProgrammapoort zou je even moeten nazoeken ik heb gisteren een Update gedaan en dus Harde Reset.
Die COM poort is weer terug gegaan naar COM3 waar die standaard op staat.

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 07-10-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:46:
[...]

Als het goed is staat vanavond versie 2.7 erop.

Voor het wijzigen van de kleuren van je windows taakbalken en font kleuren zie:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=325323

hier te downloaden zonder registreren. http://freewareppc.com/utilities/rcmod.shtml

Je kan de balken elke kleur geven die je wilt.
Met de slider op 163 krijg ik 'm naar mijn gevoel zo zwart mogelijk, voor degenen die hiernaar op zoek waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lvanhoe schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:36:
Ja, ik zit nu binnen, zal straks of later vanavond wel even naar buiten lopen om te kijken of ik een fix krijg. Compoort is 7 en baudrate moet 4800 zijn in Mcguider geloof ik toch? Zo staat het in ieder geval standaard ingesteld. Als je die twee vraagjes nog kan beantwoorden ben ik echt ontzéttend geholpen, dankjewel.

Ik merk ook gewoon dat ik het dankzij tweakers leuker ga vinden om zelf aan de slag te gaan met het zoeken van programma's enzo. Ik kan je trouwens echt dat 'fring' IM-programma aanraden waar ik eerder vannacht over postte. Volgens mij slaat dat echt de crap uit WLM, het is Skype (met VOIP-functie) en msn/yahoo/AIM/enzovoort in 1.
ga naar je instellingen van je i900 voor de GPS
software =COM 7
hardware= COM9
baud = 4800

ga nu naar buiten start google maps op wacht op een GPS fix dus daadwerkelijk waar je bent niet die ruime schatting van een zendmast want daarmee kan je zelfs in dusseldorf komen :+ ( BMWENDY)
zodra je je GPS hebt gefixed start je McGuider oop die zal automatisch satellieten gaan zoeken en daarbij hoef je de GPS instellingen niet handmatig ook in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
Anoniem: 270859 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:39:
GPS Hardwarepoort: COM9
Baudrate: 4800
Deze instellingen gebruik ik.

GPSProgrammapoort zou je even moeten nazoeken ik heb gisteren een Update gedaan en dus Harde Reset.
Die COM poort is weer terug gegaan naar COM3 waar die standaard op staat.
Ik heb idd in WM Hardwarepoort 9, baudrade 4800. Programmapoort staat bij mij op COM7, hiermee kreeg ik een goede fix met Google maps. Als je daar ook automatisch beheren aanzet dan hoef je in Mcguider niks meer in te stellen bij baudrate en COM poort? Nee, want die neemt de instellingen dus automatisch over zie ik nu ik dit typ. Snugger.

Goed, hoop dat onze post-wisseling ook een goede stap voor stap uitleg is voor anderen die MCguider willen installeren. Dit soort info zou wat mij betreft ook wel in de startpost mogen, erg nuttig! Bedankt Nijs (edit: en splendes), ik ga straks ff kijken of ik een fix krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even een raar verzoek

ik zit hier op mn werk waarbij veel pagina's zijn geblokkeerd
kan iemand het plaatje wat http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=325323 hier wordt gepost in dit topic kunnen zetten zo dat ik hem kan bekijken
alvast hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
Afbeeldingslocatie: http://bp0.blogger.com/_0hFnSKvQAxs/R6tKVfjacTI/AAAAAAAAAQg/vEoVkkonzdQ/s400/3.bmp

Afbeeldingslocatie: http://bp1.blogger.com/_0hFnSKvQAxs/R6tJmvjacRI/AAAAAAAAAQQ/HoDpPNJ0_B8/s400/1.bmp

Afbeeldingslocatie: http://bp1.blogger.com/_0hFnSKvQAxs/R6tJwvjacSI/AAAAAAAAAQY/3wyCmgPqOZM/s400/2.bmp

Afbeeldingslocatie: http://bp3.blogger.com/_0hFnSKvQAxs/R6tKhPjacUI/AAAAAAAAAQo/ZJUwrlEkdwQ/s400/4.bmp

Deze?

[ Voor 71% gewijzigd door lvanhoe op 07-10-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit!

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 07-10-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

aka Gracias omdat dank je eigenlijk niet is toegestaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
Np sir. Leuk progje is het, hoop alleen dat dat menufont ook te tweaken valt binnenkort want dat wit is echt lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 13:42
Hij is er ook in het engels ;)

En voor de Samsung today scherm ook nog deze twee varianten:

http://asapload.com/156651 Samsung Today Black
http://asapload.com/156656 Samsung Today Silver

Samsung widget wel uitschakelen in Vandaag scherm.

Ziet eruit als: http://www.theunwired.net...gui-and-software-hands-on met uitzondering van de cyan kleur.

[ Voor 54% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 07-10-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:26:
[...]

Hij is er ook in het engels ;)
Ik heb 'm in het engels. Klopt het dat je de onderste balk-tekst geen andere kleur kunt geven? Die blijft bij mij maar wit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
lvanhoe schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:28:
[...]

Ik heb 'm in het engels. Klopt het dat je de onderste balk-tekst geen andere kleur kunt geven? Die blijft bij mij maar wit..
Inderdaad, valt mij nu ook op. Ik had de tekst standaard wit met zwarte taakbalken. Maar inderdaad verandert alleen de tekstkleur van de bovenste taakbalk. :'(

[ Voor 23% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 07-10-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb net op mn i900 die black theme gedownloaded( http://asapload.com/156651 )dit heeft zo'n windows icoontje en heb deze op mijn geheuegenkaart opgeslagen
nu denk ik dat dit niet de juiste plaats is om deze op te slaan kan iemand me vertellen in welke map ik dit wel moet plaatsen om dit werkend te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274945

is het mogelijk om de Skins van Miki in mijn bestaande map Spbmobileshellskins te plakken ,en ze dan vervolgens een run opdracht te geven met mortscript?

of is het echt daadwerkelijk nodig om de oude map weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:32
Onlangs installeerde ik iets van een skin op me Omnia, en ik kreeg toen de melding dat ik het op een ander soort geheugen moest opslaan. Nu vind ik het vrij vaag hoe het zit met het geheugen, en welk geheugen ik nu wanneer moet gebruiken.
Als ik op me Tel bij Memory kijk, zie ik 2 tabjes, namelijk Hoofdgeheugen en Opslagkaart.
Klopt het dat sommige bestanden alleen op het hoofdgeheugen opgeslagen kunnen worden om ze vandaar uit te voeren? Dit had ik volgens mij met die skin. Lijkt mij iig vrij onlogisch aangezien ik daar maar 100 MB ofzo heb.
Wat wordt er met flash memory bedoeld? Hoofdgeheugen of de opslagkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:56:
heb net op mn i900 die black theme gedownloaded( http://asapload.com/156651 )dit heeft zo'n windows icoontje en heb deze op mijn geheuegenkaart opgeslagen
nu denk ik dat dit niet de juiste plaats is om deze op te slaan kan iemand me vertellen in welke map ik dit wel moet plaatsen om dit werkend te krijgen ?
Gewoon ergens op je geheugenkaart opslaan en bestand runnen. Installeert zich automatisch en vraagt om een herstart van je GSM. Daarna naar Vandaag en ipv Weergave klik je op tabblad Items. Vink Samsung widget uit en vink Samsung Today 2 aan en klik op ok. Voila :P

Oh en ga daarna naar Vandaag tabblad weergave en klik op bv Samsung_Theme_2 of kies een eigen achtergrondafbeelding.

[ Voor 7% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 07-10-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:23:
[...]

Gewoon ergens op je geheugenkaart opslaan en bestand runnen. Installeert zich automatisch en vraagt om een herstart van je GSM. Daarna naar Vandaag en ipv Weergave klik je op tabblad Items. Vink Samsung widget uit en vink Samsung Today 2 aan en klik op ok. Voila :P
als ik er op klik krijg ik het volgende:

er is geen bijbehoorende toepassing voor sj samsungomnia today 2 blacktheme.
start eerst de toepassing en open dit bestand vervolgens in de toepassing.

Que ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:27:
[...]

als ik er op klik krijg ik het volgende:

er is geen bijbehoorende toepassing voor sj samsungomnia today 2 blacktheme.
start eerst de toepassing en open dit bestand vervolgens in de toepassing.

Que ????
Ow je moet hem eerst uitpakken. Het is een rar bestand. Als je hem uitpakt is het een cab bestand. Dus eerst even op je PC uitpakken. Windows Mobile heeft geen rar/zip programma aan boord.

mmm nu zie ik dat alleen het vandaag scherm gelijk is aan het filmpje, het menu met de programma's is nog steeds wit met vrolijke icons...

[ Voor 11% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 07-10-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:30:
[...]

Ow je moet hem eerst uitpakken. Het is een rar bestand. Als je hem uitpakt is het een cab bestand. Dus eerst even op je PC uitpakken. Windows Mobile heeft geen rar/zip programma aan boord.
aha dat doen we dan vanaaf wel ff merci
dat laten we dan maar lekker zitten ik wil dus mn hoofd menu zwart vandaagscherm wil ik gewoon mn widgets houden
wat een domper

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 07-10-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

black theme is schitterend,net ff geinstalleerd,met de zwarte(grijze) achtergrond van spbshell is dit een schitterende combinatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

mucuracat schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:56:
[...]

Ja, kaart kun je alleen met htc toestel downloaden. En je device id? tip: zoek naar bestand met extensie .bif in je toestel en open dit met word of kladblok.
Hmmm als ik het dus goed begrijp, gaat dit dus gewoon simpelweg niet werken. Krijg namelijk veel foutieve meldingen wanneer ik een kaart probeer te installeren, die vervolgens niet werkt op mijn omnia. Hoor tevens goede berichten over GIO8, denk dat ik deze maar eens ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270541

Anoniem: 274945 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:47:
black theme is schitterend,net ff geinstalleerd,met de zwarte(grijze) achtergrond van spbshell is dit een schitterende combinatie
Screenshot ?? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben idd ook wel benieuwd
als je niet weet hoe een screenshot te maken pak dan een gewone camera en maak daarmee een foto van je omnia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://i11.photobucket.co...5/burnboy1/IMG_1585-1.jpg
de foto is niet echt mooi,maar het gaat om de iconen,de achtergrond is meer grijs dan zwart,nu helemaal op de foto,begrijp ook niet waarom ze in spbshell de benaming zwart geven.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 274945 op 07-10-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik heb een irritant probleem met mijn Omnia
Ik had hier Sygic MC guider opstaan maar nu heb ik perongeluk in mijn opslag de bestanden verwijdert.
Toen heb ik MCguider eraf gegooid en opnieuw proberen te installeren. Maar de setup start niet want die geeft een foutmelding aan (waarschijnlijk omdat het nog half op mijn telefoon staat)
Is er iemand die een idee heeft hoe ik dit kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

opslag formateren,en opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timskiej schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:27:
Ik had hier Sygic MC guider opstaan maar nu heb ik perongeluk in mijn opslag de bestanden verwijdert.
Toen heb ik MCguider eraf gegooid en opnieuw proberen te installeren. Maar de setup start niet want die geeft een foutmelding aan (waarschijnlijk omdat het nog half op mijn telefoon staat)
beide versies er compleet vanaf gooien effe kijken in verkenner of je ergens nog oude bestanden tegen komt die deleten en dan een complete re-install uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190455

timskiej schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:27:
eventjes uninstalleren, of heb je dit al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Een uninstall heb ik al gedaan maar nu is opeens het menu pictogram van mcguider uninstall weg.
mcguider staat er nog wel maar deze kan niet worden opgestart omdat hij "drive" mist.
In instellingen--> programma verwijderen staat mcguider ook niet

En een complete reset ben ik dan alles kwijt? en hoe gaat dat in zijn werk
Ook telefoon nummers etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alle geinstalleerde prg.s gaan verloren,telefoonnummers blijven bewaard mits ze op je simkaart staan,dus alle programma`s weer opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Ok bedankt dat maakt me opzich niet veel uit.
Ik herinstalleer wel alle programma's.
Is dat die harde reset optie in systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timskiej schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:54:
Ok bedankt dat maakt me opzich niet veel uit.
Ik herinstalleer wel alle programma's.
Is dat die harde reset optie in systeem?
staat in de topic start

Hard reset: call en call end knoppen tegelij inhouden en dan met je stylus in het gaatje bovenin prikken. Na een seconde of 3 kun je de stylus loslaten maar de beide knoppen ingedrukt houden. Je komt dan in een scherm waarin gevraagd wordt of je een harde reset wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260000

X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:46:
[...]

Als het goed is staat vanavond versie 2.7 erop.

Voor het wijzigen van de kleuren van je windows taakbalken en font kleuren zie:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=325323

hier te downloaden zonder registreren. http://freewareppc.com/utilities/rcmod.shtml

Je kan de balken elke kleur geven die je wilt.
Weet iemand misschien of het ook mogelijk is om de Windows taakbalken te VERGROTEN, zodat ik hier makkelijker met mijn dikke vingers op kan drukken........... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260000 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:14:
[...]

Weet iemand misschien of het ook mogelijk is om de Windows taakbalken te VERGROTEN, zodat ik hier makkelijker met mijn dikke vingers op kan drukken........... 8)
ik heb hier ooit wel iets over gelezen maar dan zul je in je register moeten gaan klooien
doe lekker makkelijk en gebruik je pennetje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Zoek op:
SoloBlack.scheme en Soloblack.tsk

Ga naar je windows folder en zet ze daarin weg. Ga naar vandaag en selecteer soloblack theme. Nu heb je een compleet zwart scherm met compleet zwarte taakbalken. Ziet er erg mooi uit vind ik. :)

Link, je moet je wel registeren.

http://forum.xda-develope...entid=105112&d=1218302039

Heb nog geen andere locatie gevonden. Overigens werkt helemaal zwart beter met de silver today 2.

[ Voor 31% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 07-10-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
.

[ Voor 98% gewijzigd door Lucky1965 op 07-10-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:28:
Zoek op:

Ga naar je windows folder en zet ze daarin weg. Ga naar vandaag en selecteer soloblack theme. Nu heb je een compleet zwart scherm met compleet zwarte taakbalken. Ziet er erg mooi uit vind ik. :)
geld dit ook voor het hoofd menu en programma lijst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Afbeeldingslocatie: http://img516.imageshack.us/img516/6164/screen01gp7.png

Een iets grotere afbeelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:31:
[...]

geld dit ook voor het hoofd menu en programma lijst ?
Nee, daar zijn ze nog mee bezig. Tot nu toe is het niemand gelukt de fonts in het hoofdmenu van kleur te veranderen. De theme uit de video was een beta versie van Samsung, deze is tot op heden nergens te downloaden. Behalve dan het vandaag scherm :)

[ Voor 4% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 07-10-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:33:
[...]

Nee, daar zijn ze nog mee bezig. Tot nu toe is het niemand gelukt de fonts in het hoofdmenu van kleur te veranderen. De theme uit de video was een beta versie van Samsung, deze is tot op heden nergens te downloaden. Behalve dan het vandaag scherm :)
|:( |:( |:( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275429

Heeft iemand enig idee waar je het totaal aantal verstuurde/ontvangen sms'jes kunt zien, en tevens de totale duur van je uitgaande en inkomende gesprekken?

Grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275429 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:37:
Heeft iemand enig idee waar je het totaal aantal verstuurde/ontvangen sms'jes kunt zien, en tevens de totale duur van je uitgaande en inkomende gesprekken?

Grt
ga voortaan zelf ff goed zoeken
voor bellen:
hoofdmenu------- oproepen lijst
voor sms:
hoofdmenu -----berichten ------en dan zie je onderaan een teller met hoeveel berichten je hebt in je inbox en verzonden items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:43:
[...]
voor bellen:
waar zie jij de totale inkomende en uitgaande gesprekstijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Welke software gebruik jij voor screencapture?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
of deze freeware:LCMinutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

net weer eens een mail naar Samsung gestuurd:

geachte heer/mevrouw,

Mijn omnia heeft als hoofdmenu kleur de kleur wit graag zou ik willen weten wanneer er een update komt met de mogenlijkheid om de kleur te kunnen veranderen dit is namelijk al wel mogenlijk bij de F480 Touchwiz
aan een antwoord zoals: dit is nu nog niet mogenlijk maar hou de site in de gaten heb ik niets dus gaarne een iets specifieker antwoordt is gewenst.
Ik zit namelijk ook op diverse forums en daar wordt gesproken dat dit in een nieuwe ROM update zou kunnen zitten maar verkeerde toen nog in een BETA stage
Graag zou ik dus willen weten wanneer dit een officiele release wordt en dit terug te vinden is op de site

Met vriendelijke groeten,

ben benieuwd wat voor debiel antwoord we hier op zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yannick schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:46:
[...]

waar zie jij de totale inkomende en uitgaande gesprekstijden?
bedoel je tijd? dat staat er idd niet, my bad :D je kunt wel al je gesprekken tellen.
een tijd teller ben ik ook nog niet tegen gekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:28
Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:56:

Als je net zoveel leestekens achterwege hebt gelaten als hierboven gepost dan vrees ik het ergste.

Heb zelf niet de illusie dat samsung NL deze informatie heeft. Die zijn volgens mij nauwelijks betrokken bij de ROM ontwikkeling.

[ Voor 48% gewijzigd door DeOS op 07-10-2008 15:14 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:28:
Zoek op:

Link, je moet je wel registeren.

http://forum.xda-develope...entid=105112&d=1218302039

Heb nog geen andere locatie gevonden. Overigens werkt helemaal zwart beter met de silver today 2.
hoe krijg je ze in de map windows geplakt,ik kan nergens staan om de opdracht plakken te geven,overal waar ik ga staan wil hij weer iets anders kopieren of plakken omdat er praktisch geen plek is om met je styles de opdracht plakken te geven

na veel pijn en moeite toch erin gekregen en wowwwww het was het wel waard. zwart is nu echt zwart en niet grijs meer

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 274945 op 07-10-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253024

Anoniem: 274945 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:06:
[...]

hoe krijg je ze in de map windows geplakt,ik kan nergens staan om de opdracht plakken te geven,overal waar ik ga staan wil hij weer iets anders kopieren of plakken omdat er praktisch geen plek is om met je styles de opdracht plakken te geven

na veel pijn en moeite toch erin gekregen en wowwwww het was het wel waard. zwart is nu echt zwart en niet grijs meer
Je hebt de ruimte niet nodig, gewoon rechtsonderin (uit mijn hoofd -->) Menu(of opties), bewerken --> plakken en voila, hartstikke geplakt. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275429

Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:43:
[...]

ga voortaan zelf ff goed zoeken
voor bellen:
voor sms:
hoofdmenu -----berichten ------en dan zie je onderaan een teller met hoeveel berichten je hebt in je inbox en verzonden items
Goed zoekenheb ik gedaan... bij mij zie je geen totaal verzonden en inkomende berichten en bij oproepenlijst zie het totaal ook niet vreemd maar helaas...

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 275429 op 07-10-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253024 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:18:
[...]

Je hebt de ruimte niet nodig, gewoon rechtsonderin (uit mijn hoofd -->) Menu(of opties), bewerken --> plakken en voila, hartstikke geplakt. ;-)
inderdaad,dat werkt stuk soepeler en ik maar lope klote met een klein stukje ruimte vinden,al doende leert men weer blijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:56:

geachte heer/mevrouw,

Mijn omnia heeft als hoofdmenu kleur de kleur wit graag zou ik willen weten wanneer er een update komt met de mogenlijkheid om de kleur te kunnen veranderen dit is namelijk al wel mogenlijk bij de F480 Touchwiz
aan een antwoord zoals: dit is nu nog niet mogenlijk maar hou de site in de gaten heb ik niets dus gaarne een iets specifieker antwoordt is gewenst.
Ik zit namelijk ook op diverse forums en daar wordt gesproken dat dit in een nieuwe ROM update zou kunnen zitten maar verkeerde toen nog in een BETA stage
Graag zou ik dus willen weten wanneer dit een officiele release wordt en dit terug te vinden is op de site

Met vriendelijke groeten,

Als ik zo'n mail krijg zal ik ook niet reageren :P. Behoorlijk wat spel en grammatica fouten. Samsung Mobile Nederland zal niet veel weten van ontwikkelingen op ROM gebied. Als ze al iets weten en het is nog in Beta, zullen ze daar ook nooit naar buiten over communiceren. Verwacht maar niet te veel van 't antwoord. Er zijn toch al andere manieren om dit voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Skating_vince schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:47:
[...]

Als ik zo'n mail krijg zal ik ook niet reageren :P. Behoorlijk wat spel en grammatica fouten. Samsung Mobile Nederland zal niet veel weten van ontwikkelingen op ROM gebied. Als ze al iets weten en het is nog in Beta, zullen ze daar ook nooit naar buiten over communiceren. Verwacht maar niet te veel van 't antwoord. Er zijn toch al andere manieren om dit voor elkaar te krijgen?
Tot nu toe hebben ze het voor elkaar gekregen om de achtergrond en icons te veranderen. Echter met een zwarte achtergrond is de tekst onleesbaar gezien deze zwart is en niemand weet hoe je deze van kleur kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skating_vince schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:47:
[...]

ik ga jou toch ook niet op eventuele fouten corrigeren
ik kan het ook niet helpen dat ik een lichte vorm van dyslexie heb dus hou voortaan je ongezouten &^%&^5 commentaar voor je :(
het toch geen email naar de koningin tssssss

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 07-10-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:42
Kallum jongens!:P

Ik heb hem btw ook besteld :) verstuur zo het contract en hoop hem zo snel mogelijk te krijgen ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:50:
[...]

Tot nu toe hebben ze het voor elkaar gekregen om de achtergrond en icons te veranderen. Echter met een zwarte achtergrond is de tekst onleesbaar gezien deze zwart is en niemand weet hoe je deze van kleur kan veranderen.
Dat is jammer. Hopelijk krijgen ze dat snel voor elkaar. Het ziet er wel slick uit in het zwart. Heeft iemand hier al tegen de AcceleroMeter aan geprogrammeerd met .Net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Awsom schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:12:
Kallum jongens!:P

Ik heb hem btw ook besteld :) verstuur zo het contract en hoop hem zo snel mogelijk te krijgen ;) :)
hopen dat je er veel plezier aan mag hebben voor vragen kan je hier altijd terecht met een eventuele spelfout :+ daargelaten zul je dan vast wel een goed antwoord krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253024

Wat boeien spelfouten zolang het niet één is zoals: Samsung Monia ipv Omnia haha!
Iemand trouwens al een idee of er een programma is die je LED bovenin kan laten knipperen op commando? Ik heb hem al eens rood, paars, groen en blauw zien worden! Leek me wel leuk om dit tijdens het muziek spelen te kunnen doen ofzo, net zoals dit met het Logitech G15 toetsenbord kan bijvoorbeeld!

Of iemand die zo handig is er iets voor te schrijven? Ik niet in ieder geval, niet mijn afdeling!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 253024 op 07-10-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253024 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:24:
Wat boeien spelfouten zolang het niet één is zoals: Samsung Monia ipv Omnia haha!
Iemand trouwens al een idee of er een programma is die je LED bovenin kan laten knipperen op commando? Ik heb hem al eens rood, paars, groen en blauw zien worden! Leek me wel leuk om dit tijdens het muziek spelen te kunnen doen ofzo, net zoals dit met het Logitech G15 toetsenbord kan bijvoorbeeld!

Of iemand die zo handig is er iets voor te schrijven? Ik niet in ieder geval, niet mijn afdeling!
dat ledje is zo zwak dat je dat niet echt zult zien schijnen als een disco lichtje kun je beter een applicatie maken om je hoofddisplay telkens van kleur te doen laten veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:48:
[...]

Welke software gebruik jij voor screencapture?
Ik gebruik MyMobiler voor die screenshots. Is een mooi programma. Je kunt zelfs je telefoon dan via de pc bedienen met je muis :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Anoniem: 25624 in "Samsung SGH-i900 Omnia Deel 2"

Ik wil dus die htc interface erop hebben staan.
Maar zodra ik dat eerste bestand heb toegevoegd en daarna op de scripts klik voor de skin gebeurt er niets.
Doe ik iets fouts? het staat gewoon in "mijn opslag"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275370

Zoals eerder gemeld had ik verschrikkelijk last van een zeer traag werkende Route66. Het lijkt alsof ik een oplossing gevonden heb en wil die even delen... Normaal installeer je vanaf cd op geheugenkaart. Deze kaart steek je in telefoon en daarvandaan installeer je dan op je telefoon. Voor zover ik weet blijft je data wel op en vanaf die geheugen kaart werken. Wat ik gedaan heb is, Route66 verwijderen (Instellingen->progs verwijderen) en vervolgens de map 2577 en de map Data van m'n externe geheugenkaart geknipt en deze geplakt op de (bijna lege) interne geheugenkaart die standaard in Omnia zit (8gb). Vervolgens vanuit de map 2577 Route66 opnieuw geinstalleerd. Ga in R66 naar je kaarten en selecteer je routekaart. Deze vraagt om update van je activeringssleutel (o.i.d.). Sindsdien werkt Route66 als een zonnetje... (afkloppen want misschien is het puur lucky >:) ). 'k Heb geprobeerd tijdens een rit van 190km door een paar keer aan en uit te zetten en telkens was er zeer snel (minder dan 1minuut) een fix. De instellingen die ik heb zijn;

Enhanced Gps beide settings uitgeschakeld.
Externe GPS Programmapoort Com7, hardwarepoort 9, baudrate 4800.

Hopelijk heeft iemand anders hier ook iets aan. Ik ken de andere pakketten die hier vaak genoemd worden niet maar, als het werkt, is R66 best een prettig pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275370 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:49:
Zoals eerder gemeld had ik verschrikkelijk last van een zeer traag werkende Route66. Het lijkt alsof ik een oplossing gevonden heb en wil die even delen... Normaal installeer je vanaf cd op geheugenkaart. Deze kaart steek je in telefoon en daarvandaan installeer je dan op je telefoon. Voor zover ik weet blijft je data wel op en vanaf die geheugen kaart werken. Wat ik gedaan heb is, Route66 verwijderen (Instellingen->progs verwijderen) en vervolgens de map 2577 en de map Data van m'n externe geheugenkaart geknipt en deze geplakt op de (bijna lege) interne geheugenkaart die standaard in Omnia zit (8gb). Vervolgens vanuit de map 2577 Route66 opnieuw geinstalleerd. Ga in R66 naar je kaarten en selecteer je routekaart. Deze vraagt om update van je activeringssleutel (o.i.d.). Sindsdien werkt Route66 als een zonnetje... (afkloppen want misschien is het puur lucky >:) ). 'k Heb geprobeerd tijdens een rit van 190km door een paar keer aan en uit te zetten en telkens was er zeer snel (minder dan 1minuut) een fix. De instellingen die ik heb zijn;

Enhanced Gps beide settings uitgeschakeld.
Externe GPS Programmapoort Com7, hardwarepoort 9, baudrate 4800.

Hopelijk heeft iemand anders hier ook iets aan. Ik ken de andere pakketten die hier vaak genoemd worden niet maar, als het werkt, is R66 best een prettig pakket.
wel een mooi pakket een i900 + R66 had ik liever dan een i900 + tasje en BT headset maarja dan heb ik weer een belgisch toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274439

Blij met mijn toestelletje, maar als ik m vanaf pakmbeet 2 cm hoogte op tafel laat "vallen", dan slaat ie op tilt en heb ik een zwart scherm. Komt dit meer voor of is dit exemplarisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-06 21:47
Is het mogelijk om IE in te stellen als standaard browser inplaats van Opera, zodat wanneer ik een rss open dit gebeurt met IE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-07 12:40
Anoniem: 274439 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:05:
Blij met mijn toestelletje, maar als ik m vanaf pakmbeet 2 cm hoogte op tafel laat "vallen", dan slaat ie op tilt en heb ik een zwart scherm. Komt dit meer voor of is dit exemplarisch?
Is hier nog niet gebeurd, en het zou ook niet mogen.

[ Voor 0% gewijzigd door MrOizo2005 op 07-10-2008 17:09 . Reden: typo ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Even twee plaatjes geschoten met wat geprul. En ja, zo zwart is het ook echt. Nu nog het hoofdmenu :)

Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/3285/sshot010jf4.png Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/8502/sshot011ng7.png

[ Voor 13% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 07-10-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ziet er netjes uit hoe heb je die zo zwart gekregen ? inbox icoontjes worden die feller van kleur als er een bericht binnen komt of wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:22:
ziet er netjes uit hoe heb je die zo zwart gekregen ? inbox icoontjes worden die feller van kleur als er een bericht binnen komt of wat ?
Als je een bericht heb komt er een getal bij te staan, of deze oplicht heb ik nog niet gecontroleerd. Dat zwarte is dus met de soloblack.scheme en soloblack.tsk welke je in je windows folder zet. Dan kan je bij vandaag deze selecteren en even simpel weer uitschakelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25624

timskiej schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:47:
Anoniem: 25624 in "Samsung SGH-i900 Omnia Deel 2"

Ik wil dus die htc interface erop hebben staan.
Maar zodra ik dat eerste bestand heb toegevoegd en daarna op de scripts klik voor de skin gebeurt er niets.
Doe ik iets fouts? het staat gewoon in "mijn opslag"
http://www.imarche.net/omnia/

sinds kort is deze site online, van die maker is dat pakketje dan ook, succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:24:
[...]

Als je een bericht heb komt er een getal bij te staan, of deze oplicht heb ik nog niet gecontroleerd. Dat zwarte is dus met de soloblack.scheme en soloblack.tsk welke je in je windows folder zet. Dan kan je bij vandaag deze selecteren en even simpel weer uitschakelen. :)
dat gaan we dan straks maar ff thuis testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25624

Overigens, die samsung menu's aanpassen kan allemaal prima, tjek modaco maar, daar zijn er topics over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273334

X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:24:
[...]

in map windows heb ik hem heb hem geinstal

bij vandaag ,items today 2 aan gevinkt

vind bij vandaag weergave geen soloblack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 08:58

mucuracat

YES

Verschrikkelijk.. Als je filmpje bekijkt zet de geluid uit. Duitser die engels praat |:(
Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:59:
[...]

staat in de topic start

Hard reset: call en call end knoppen tegelij inhouden en dan met je stylus in het gaatje bovenin prikken. Na een seconde of 3 kun je de stylus loslaten maar de beide knoppen ingedrukt houden. Je komt dan in een scherm waarin gevraagd wordt of je een harde reset wilt doen.
Dit kan makkelijker dan spastisch knoppen vasthouden.
Ga naar > instellingen > systeem > en kies daar icoontje [harde reset]

[ Voor 43% gewijzigd door een moderator op 07-10-2008 18:20 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Anoniem: 273334 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:53:
[...]

in map windows heb ik hem heb hem geinstal

bij vandaag ,items today 2 aan gevinkt

vind bij vandaag weergave geen soloblack
Je moet ze beide los in de windows map zetten, heb je ze per ongeluk niet in een map in de windows map gekopieerd?

Dus in de map My Device/Windows

[ Voor 4% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 07-10-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://album.partyflock.nl/52248970.jpg

het is me ook gelukt *O*

kun je ook een internet opstart icoontje toevoegen aan dit scherm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273334

het is me ook gelukt *O*

[/quote]

lukt me niet download maar een bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Dat programmaatje nodata werkt niet echt goed volgens mij, als ik alles disable kan ik toch nog op internet als ik opera daarna opstart, dit moet toch niet kunnen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:31:
[afbeelding]

het is me ook gelukt *O*

@Splendes, Had je ook al op P27 gekeken van dit topic? Daar staat hoe je het hoofdmenu zwart krijgt.....

(hier de link waar daar naar gelinked wordt : http://forum.xda-develope...php?p=2722741#post2722741

Groeten Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind hem voorlopig wel prima zo nu mn hoofdmenu scherm en programmalijst nog en ik ben een blij mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:42
Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:14:
[...]

hopen dat je er veel plezier aan mag hebben voor vragen kan je hier altijd terecht met een eventuele spelfout :+ daargelaten zul je dan vast wel een goed antwoord krijgen.
Die vragen zullen wel komen:P Al weet ik al redelijk veel van alleen het doorlezen van die 4 topics :P Vanaf het begin erbij :) (dacht ik zo:P) ... M'n eerste WM toestel, word lachen ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

mucuracat schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:06:

Dit kan makkelijker dan spastisch knoppen vasthouden.
Ga naar > instellingen > systeem > en kies daar icoontje [harde reset]
Haha grappenmaker :+ .. Die optie met de toetsen is bedoeld voor als je een autostart programma hebt wat blijft hangen bij het booten.. Dan kom je niet in een menu en moet je je os toch weer in een goede status kunnen krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Anoniem: 8504 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:00:
[...]

Haha grappenmaker :+ .. Die optie met de toetsen is bedoeld voor als je een autostart programma hebt wat blijft hangen bij het booten.. Dan kom je niet in een menu en moet je je os toch weer in een goede status kunnen krijgen..
8)7 jij hebt gelijk :P

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Als ik mijn tijd instel als GMT+1 Amsterdam. Komt mijn tijd te staan als 23:20. terwijl het nu toch echt 22:00 is :?

P.S. schrok me 's ochtens dacht *&^%^ is de klok één uur naar voren gezet ofzo, ben te laat voor mijn werk! :o whaha

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Mooi toestel deze Omnia, dit wordt hoogstwaarschijnlijk m'n nieuwe toestel.

Echter wat ik nergens duidelijk terug kan vinden is welke kleuren er (nog) te koop zijn.

Ik zie overal alleen maar de zwarte millionaire versie zonder chromen rand en de witte met chromen rand. Juist dat chroom vind ik wel mooi, maar wit is niet echt mij keus qua kleur (besmettelijk en vind het altijd een beetje iPod wannabe...). Dus ik wil gewoon de zwarte met chroom. Wordt die nog verkocht?

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:13
NrG_82 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:35:
Mooi toestel deze Omnia, dit wordt hoogstwaarschijnlijk m'n nieuwe toestel.

Echter wat ik nergens duidelijk terug kan vinden is welke kleuren er (nog) te koop zijn.

Ik zie overal alleen maar de zwarte millionaire versie zonder chromen rand en de witte met chromen rand. Juist dat chroom vind ik wel mooi, maar wit is niet echt mij keus qua kleur (besmettelijk en vind het altijd een beetje iPod wannabe...). Dus ik wil gewoon de zwarte met chroom. Wordt die nog verkocht?
ja, die wordt nog verkocht :p

ik heb een zwarte met chrome rand! ik weet alleen niet welke provider jij het liefst wilt hebben

ik heb em bij een t-mobile abbonement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

BMW_M3 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:23:
Als ik mijn tijd instel als GMT+1 Amsterdam. Komt mijn tijd te staan als 23:20. terwijl het nu toch echt 22:00 is :?

P.S. schrok me 's ochtens dacht *&^%^ is de klok één uur naar voren gezet ofzo, ben te laat voor mijn werk! :o whaha
Eerst GMT+1 instellen en daarna je tijd. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Ik heb mijn Iphone en HTC skin erop draaien.
Dat ziet er wel vet uit moet ik zeggen :)
Ik wist niet dat je SPB mobile ervoor nodig had.

hier te downloaden: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?nl

Het is even wennen aan de menus maar het ziet er vet iemand.

Iemand een idee hoe ik al mijn msn contacten verwijder uit men contacten lijst?
Ik heb ze blijkbaar per ongeluk allemaal automatisch instaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timskiej schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:03:
Ik heb mijn Iphone en HTC skin erop draaien.
Dat ziet er wel vet uit moet ik zeggen :)
Ik wist niet dat je SPB mobile ervoor nodig had.

hier te downloaden: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?nl

Het is even wennen aan de menus maar het ziet er vet iemand.

Iemand een idee hoe ik al mijn msn contacten verwijder uit men contacten lijst?
Ik heb ze blijkbaar per ongeluk allemaal automatisch instaan.
iphone????? dit is een omnia topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Ja daar heb je een skin voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Khallouki schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:45:

ja, die wordt nog verkocht :p

ik heb een zwarte met chrome rand! ik weet alleen niet welke provider jij het liefst wilt hebben

ik heb em bij een t-mobile abbonement
Thnx!

Telfort (verlenging) via gsmweb was de meest voordelige die ik kon vinden (zal verder niet op de providers ingaan...). Dus de provider maakt op zich niet veel uit, meer de shop denk ik. Maar veel shops staat alleen de keuze zwart of wit, zonder dat blijkt of dat zwart met of zonder chroom is. Bij gsmweb staat hij iig als modern black en zit 't tasje en bluetooth headset er ook bij, dus dat zal de millionaire versie zonder chroom zijn. Nou ja, dan mss toch maar een witte achterkant kiezen. ;)

Staan er ergens nette pics met de zwarte met en zonder chroom naast elkaar? In de review van gsm helpdesk staat er wel één maar die vind ik niet heel duidelijk.

Trouwens uit de poll in de sp blijkt dat veel mensen toch zwart hebben/willen. Is dat voornamelijk vanwege de bt headset en het tasje van de millionaire pack, of vinden de meesten van jullie de 'all black' in real life er mooier uitzien?

(Sorry voor 't geleuter hierboven maar ja, het oog wil ook wat... ;) )

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ik ben vanavond nog voor mijn werk op pad geweest en heb toen McGuider even uitgeprobeerd.

Wat een geweldig programma. Had een fix binnen 10 sec ondanks dat de auto warmte werend glas had.
Route corrigeren binnen 3 sec, heel mooi.
Vind het uiterlijk nog duidelijker dan Tom Tom. Je krijgt meer informatie en alles is zeer duidelijk.

Nu alleen nog een auto lader en houder zien te ritselen, das namelijk wel nodig en handiger.

Al met al zeer tevreden over McGuider.
Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!

Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.