Zoals eerder gemeld had ik verschrikkelijk last van een zeer traag werkende Route66. Het lijkt alsof ik een oplossing gevonden heb en wil die even delen... Normaal installeer je vanaf cd op geheugenkaart. Deze kaart steek je in telefoon en daarvandaan installeer je dan op je telefoon. Voor zover ik weet blijft je data wel op en vanaf die geheugen kaart werken. Wat ik gedaan heb is, Route66 verwijderen (Instellingen->progs verwijderen) en vervolgens de map 2577 en de map Data van m'n externe geheugenkaart geknipt en deze geplakt op de (bijna lege) interne geheugenkaart die standaard in Omnia zit (8gb). Vervolgens vanuit de map 2577 Route66 opnieuw geinstalleerd. Ga in R66 naar je kaarten en selecteer je routekaart. Deze vraagt om update van je activeringssleutel (o.i.d.). Sindsdien werkt Route66 als een zonnetje... (afkloppen want misschien is het puur lucky

). 'k Heb geprobeerd tijdens een rit van 190km door een paar keer aan en uit te zetten en telkens was er zeer snel (minder dan 1minuut) een fix. De instellingen die ik heb zijn;
Enhanced Gps beide settings uitgeschakeld.
Externe GPS Programmapoort Com7, hardwarepoort 9, baudrate 4800.
Hopelijk heeft iemand anders hier ook iets aan. Ik ken de andere pakketten die hier vaak genoemd worden niet maar, als het werkt, is R66 best een prettig pakket.