Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste
Acties:
  • 229.180 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
*weg* Kicken binnen 24 uur is nog steeds not done.

[ Voor 96% gewijzigd door pven op 06-10-2008 11:01 ]

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217505

Hoi,

Ik heb al een beetje door dit topic gebladerd...maar ik zie verschillende reacties over youtube kijken!

Kan het nou wel of niet...gewone youtube niet mobile youtube!

Ik heb een PIT abonnement van 9,50 als youtube het zou doen komen er dan extra kosten bij of moet het gewoon in de PIT bundel zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-07 09:09
Moet er voor internet via wifi nog iets speciaals worden ingesteld? Ik heb verbinding met een (unsecure) wifi netwerk, maar Opera wil niet connecten.

PDA: I900DXHI2
Phone: I900DXHI2.

bij de settings van die wifi connectie staat Connect To -> The Internet

Opera staat op Automatically Detect Settings, voor het netwerk te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
Anoniem: 217505 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:11:
Hoi,

Ik heb al een beetje door dit topic gebladerd...maar ik zie verschillende reacties over youtube kijken!

Ik heb een PIT abonnement van 9,50 als youtube het zou doen komen er dan extra kosten bij of moet het gewoon in de PIT bundel zitten?
Moet je even de voorwaarden van je provider doorlezen. Youtube is streaming en niet elke provider heeft dat in zijn data pakket zitten. Zou jammer zijn als je aan het einde van de maand met extreem hoge kosten komt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273921

Hide_Sim_Contacts.cab

Heb hem geinstalleerd, maar kan de geinstalleerde files nergens terug vinden. Er staats niet bij programma's en de SIM contacten zijn nog steeds zichtbaar.
Weet iemand waar ik het proggie terug kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859

Anoniem: 217505 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:11:
Hoi,

Ik weet het ook niet zeker, maar er schijnen kosten aan verbonden te zijn.
Ergens las ik al dat je €0,25 cent per minuut Youtube kijken betaald.
Of dit via VTap, CorePlayer etc anders is weet ik niet.

Dit kun je het beste even navragen bij je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky1965 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:16:
[...]

Moet je even de voorwaarden van je provider doorlezen. Youtube is streaming en niet elke provider heeft dat in zijn data pakket zitten. Zou jammer zijn als je aan het einde van de maand met extreem hoge kosten komt te zitten.
Maar Youtube doet het gewoon wel? Niet de mobile versie daar eb ik niks aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Heeft dit toestel inderdaad een hittegevoelig touchscreen zoals de iPhone of een gewoon drukgevoelig touchscreen zoals bijna alle andere WM devices?

En als hij (zoals ik dacht gelezen te hebben, maar nergens meer kan vinden) inderdaad hittegevoelig is: hoe werkt de stylus dan eigenlijk?

Zowel op Google als GoT gezocht, maar ik kan het antwoord simpelweg niet vinden. En dit lijkt me nu een beauty van een opvolger voor mijn E-Ten X500+ :*)

@Lucky1965: thanx, jammer, nou ja, eens uitzoeken of ik echt op hittegevoelig wil overstappen of dat een goeie kwaliteit drukgevoelig touchscreen ook volstaat.

[ Voor 15% gewijzigd door coyote1980 op 06-10-2008 11:28 ]

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Hij is aanraak gevoelig. Zou anders een probleem worden om de stylus te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkorteling
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 22:20
Anoniem: 116827 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 00:34:
Soms als ik aan het internetten ben verschijnt er een melding dat er GPRS verbinding wordt gemaakt..
Kost dit mij extra geld ?

Ik heb Vodafone Zorgeloos Internet.

Vodafone GPRS
Vodafone Internet 3G

Zijn dit 2 verschillende dingen ?
allebei is het internet. 3G is alleen veel sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkorteling
ik heb sinds afgelopen donderdag mcguider erop staan. dit weekend ben ik op pad geweest, maar vond hem niet fijn werken met verbinden naar gps. hij had wel bijna direct verbinding met 5-8 satellieten, maar hij bleef aangeven dat de verbinding onbruikbaar was. na een tijdje klooien kwam ik er achter dat ik de kaarten opnieuw moest laden, en dan pakte hij hem meteen.
iemand een tip, want dat is natuurlijk echt ontzettend vervelend om steeds te moeten doen.

en nog even over igo8. ik las dat deze tmc ondersteunde. ontvangt de omnia deze zelf, of heb je een extra kabeltje nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bkorteling schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:51:
ik heb sinds afgelopen donderdag mcguider erop staan. dit weekend ben ik op pad geweest, maar vond hem niet fijn werken met verbinden naar gps. hij had wel bijna direct verbinding met 5-8 satellieten, maar hij bleef aangeven dat de verbinding onbruikbaar was. na een tijdje klooien kwam ik er achter dat ik de kaarten opnieuw moest laden, en dan pakte hij hem meteen.
iemand een tip, want dat is natuurlijk echt ontzettend vervelend om steeds te moeten doen.

en nog even over igo8. ik las dat deze tmc ondersteunde. ontvangt de omnia deze zelf, of heb je een extra kabeltje nodig?
Heb zelf McGuider er ook afgegooid, vond inderdaad ook bijna geen satellieten tenzij je echt in de auto zat en aan het rijden was. Dan werkte bij prima, maar niet zo heel accuraat.

IGO 8 bevalt me daarentegen erg goed. Vind meteen een aantal satellieten, niet altijd meteen groen, maar je ziet iig meteen dat hij werkt.

bij IGO moet je hem naar TMC ontvanger laten zoeken en vind er dan ook 1. Zet hem op Auto en hij checkt volgens mij gewoon alle frequenties in de buurt. Heb het nog niet uitgeprobeerd. Geen kabeltje nodig denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-07-2019
Ik kom net dit skyfire tegen.

quote:

Skyfire is a free, downloadable mobile web browser that allows you to experience the internet on your phone exactly like on your PC. Now, you can use the full web from your mobile phone with unprecedented speed and simplicity – without the typical restrictions and limitations that current ‘mobile web’ efforts offer. It’s “The Web”, not some mobile web.

Heeft iemand hier ervaring mee op zijn i900?

Laat maar, het is alleen voor Amerika, iig voorlopig

[ Voor 6% gewijzigd door Michiel Jansen op 06-10-2008 12:34 . Reden: Alleen voor amerika ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:44

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Eindelijk ook een omnia. Ik heb hem nu een paar dagen en ik heb de hele telefoon omgespit maar ik kan nergens vinden waar ik trillen aanzet als ik een sms krijg. Ook kan ik nergens vinden waar ik het sms-geluid kan wijzingen.

Iemand die me uit de brand kan helpen?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916

DeOS schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:02:
Hij wil het dus niet per bericht aangeven. Vanuit je inbox kun je via menu-->tools-->options-->Text messages instellen wat de instellingen zijn voor alle SMS berichten.

[...]

Je kunt ook een "My Documents" map aanmaken op je storage card en je MP3 daarin zetten.
das nou nog eens een handige tip _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

heeft iemand ondertussen al een black theme kunnen vinden voor de i900 die je menu's zwart maakt maar dat je niet SPB shell hoeft te gebruiken
we hebben een aabtal pagina's terug hier al over gesproken maar is een beetje verwaterd
dus als iemand ondertussen al iets heeft gevonden schreeuw het van de daken en meld het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkorteling
Tusk schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:55:
Eindelijk ook een omnia. Ik heb hem nu een paar dagen en ik heb de hele telefoon omgespit maar ik kan nergens vinden waar ik trillen aanzet als ik een sms krijg. Ook kan ik nergens vinden waar ik het sms-geluid kan wijzingen.

Iemand die me uit de brand kan helpen?
start >> instellingen >> geluiden en meldingen >> tabblad meldingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkorteling
Anoniem: 273921 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:16:
[...]

Heb zelf McGuider er ook afgegooid, vond inderdaad ook bijna geen satellieten tenzij je echt in de auto zat en aan het rijden was. Dan werkte bij prima, maar niet zo heel accuraat.

IGO 8 bevalt me daarentegen erg goed. Vind meteen een aantal satellieten, niet altijd meteen groen, maar je ziet iig meteen dat hij werkt.

bij IGO moet je hem naar TMC ontvanger laten zoeken en vind er dan ook 1. Zet hem op Auto en hij checkt volgens mij gewoon alle frequenties in de buurt. Heb het nog niet uitgeprobeerd. Geen kabeltje nodig denk.
het is niet zo dat hij geen verbinding kan maken, want hij heeft echt bijna meteen met meerdere satellieten verbinding. alleen blijft hij aangeven dat hij geen bruikbaar signaal heeft.
iemand bekend met dat probleem, of een tip?

anders moet ik idd igo8 maar eens proberen. iemand anders wel ervaring met tmc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 17:48

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 268916 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:16:
[...]

heeft iemand ondertussen al een black theme kunnen vinden voor de i900 die je menu's zwart maakt maar dat je niet SPB shell hoeft te gebruiken
we hebben een aabtal pagina's terug hier al over gesproken maar is een beetje verwaterd
dus als iemand ondertussen al iets heeft gevonden schreeuw het van de daken en meld het
Ik heb hierover een paar pagina's terug een link gepost op XDA, die zou ik eens in de gaten houden als ik jou was.

Je kan de achtergrondafbeelding alsmede de icons van het hoofdmenu wijzigen door een bepaald exe bestand aan te passen, maar er zijn nog geen tooltjes voor en (voor het weekend althans) ze zijn er nog niet uit of/en hoe de tekstkleur te wijzigen is.

link topic op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424349 daarin wordt ook ergens weer gelinked naar een topic op een ander bekend forum dat hierover gaat.

Tevens kan je door bepaalde bestanden in je windows directory qua naam te wijzigen (hier is special software voor nodig) samsung theme 3 (het zwarte thema in het filmpje) aan de gang helpen.

Je kan hier overigens ook een bestand voor downloaden, black of silver, maar weet niet of dit exact hetzelfde is: *warez*

Niet vervelend bedoelt, maar zoals je zelf altijd zegt, een beetje eigen onderzoek kan geen kwaad!

[ Voor 2% gewijzigd door pven op 06-10-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Attentie!

Ik lees net het volgende na wat zoek werk... (omslachtig zoekwerk kan ik wel zeggen)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Friday, October 3, 2008
TV output Cable for Samsung OMNIA!!

anyway i just got the TV output cable for my Samsung OMNIA!!

it cost me rm54.50 and it is worth every penny..
i can use touch player and view it on my TV ...very smooth just like those DIVX player..now Samsung OMNIA is officially turn into a multimedia jukebox already..huhuhuh

the problem is the volume..u have to crank up the volume on the TV a but.,and yes u can set the equilizer in touch player in this mode..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Waar zal hij deze gekocht hebben....

Bron: http://lucifer-doom.blogs...le-for-samsung-omnia.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
hmm, zo te zien is hij te koop op citylink.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CDRK schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 01:48:
Vond nog een grappig spelletje op het MoDaCo Forum.

[...]

BouncingBall game by Speleomaniac

Voorbeeld: http://nl.youtube.com/wat...UGrZEzg48&feature=related (balletje rolt het "spel" wel sneller)
De 1e versie van het spel werkt op mijn i900
Alleen stond er ook een tweede versie met een voetbalveld en targets die je moest raken, deze werkt weer niet op mijn telefoon. (heb de map gewoon in Program Files gezet en de exe geopend)

Iemand dit spel al geprobeerd?

*weg* communicatie verloopt via het forum en als het niet via het forum verloopt, hoef je het hier niet te melden.

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 06-10-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Vaag, dat zou betekenen dat je deze gewoon van de site kan bestellen....

According to DaZelator from XDA-dev forum, a TV out cable that is compatible with Omnia has S20 pin interface (AATCS10CBEC). So far it is the same interface for D880, G600 and U900. So, if you are looking for tv out cable for i900, I recommend you to look carefully for the same cable as D880, G600 and U900.

So far it only can be found in certain countries like Turkish, Greek and German. I found one from here.

Het is niet de goede lees ik net,

De juiste productcode schijnt de volgende te wezen: AATCS10CBE

En dit is hem dan:

http://www.lojasamsung.com/item.php?id=313 voor een kleine 15e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

floriske.nl schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:31:
[...]

Ik heb hierover een paar pagina's terug een link gepost op XDA, die zou ik eens in de gaten houden als ik jou was.

Je kan de achtergrondafbeelding alsmede de icons van het hoofdmenu wijzigen door een bepaald exe bestand aan te passen, maar er zijn nog geen tooltjes voor en (voor het weekend althans) ze zijn er nog niet uit of/en hoe de tekstkleur te wijzigen is.

link topic op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424349 daarin wordt ook ergens weer gelinked naar een topic op een ander bekend forum dat hierover gaat.

Tevens kan je door bepaalde bestanden in je windows directory qua naam te wijzigen (hier is special software voor nodig) samsung theme 3 (het zwarte thema in het filmpje) aan de gang helpen.

Je kan hier overigens ook een bestand voor downloaden, black of silver, maar weet niet of dit exact hetzelfde is: *warez*

Niet vervelend bedoelt, maar zoals je zelf altijd zegt, een beetje eigen onderzoek kan geen kwaad!
Thanks voor nogmaals de linkjes was ze ff kwijt :D
vanavond nog maar eens kijken of er wat interessants bij staat

[ Voor 2% gewijzigd door pven op 06-10-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-07 22:25
Er wordt regelmatig gepraat over bestanden vervangen/editen met behulp van Resco Explorer of Total Commander. Heb je een van deze programma's dan op je omnia draaien of vanaf je pc? Hoe werkt dit? Ik ken total commander wel maar die kun je niet zomaar installeren op WM6 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Laatst online: 07-02 13:25
Anoniem: 268916 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:16:
[...]

Misschien zeg ik iets wat niet klopt maar toch even het volgende, wat ik 'ergens' gelezen heb:
Als je een foto maakt (bv met je Omnia) en je je toestel afdekt, kortom een zwarte donkere foto maakt, plaats je deze op deze ergens op je toestel.
Vervolgens kies je deze foto als achtergrond en zou alles moeten werken.

Ik begreep dat iemand dat gedaan heeft zonder verlies van tekstlabels ed.
zelf gebruik ik naar alle tevredenheid overigens Mobile Shell.

Hebbie d'r wat aan?

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 06-10-2008 15:22 . Reden: groeten is niet nodig ]

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ik denk dat dit alleen effect heeft voor het today scherm, niet voor het hoofdmenu en daar gaat het splendes om. Zwarte achtergrond door alle schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:26
Phorze schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:04:
Er wordt regelmatig gepraat over bestanden vervangen/editen met behulp van Resco Explorer of Total Commander. Heb je een van deze programma's dan op je omnia draaien of vanaf je pc? Hoe werkt dit? Ik ken total commander wel maar die kun je niet zomaar installeren op WM6 toch?
Er is gewoon een pocket PC versie van total commander hoor. Een simpele google actie en je hebt antwoord op je vragen.

@jpvaneijk: dat is de meeste omslachtige manier ooit om een zwarte achtergrond te krijgen 8)7

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Net eindelijk de beloofde leather case binnen maar wat een onding zeg. Omnia zit er erg strak in, geen opening voor je headphone maar het ergste nog: geen riemclip! Geen idee wat ik ermee moet dus gaat direct de prullebak in.

TMC apparaat kan ie inderdaad wel vinden in iGo8 maar kan er verder geen gebruik van maken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ik denk ook dat een dun hoesje van soepel leer nuttiger is dan de bijgeleverde opbergcase. Ziet er mooi uit maar daar is ook alles mee gezegd. Heb hem zelf ook nog niet gebruikt.
Ben nog opzoek naar wat anders, iets handigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jpvaneijk schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:10:
[...]

Misschien zeg ik iets wat niet klopt maar toch even het volgende, wat ik 'ergens' gelezen heb:
Als je een foto maakt (bv met je Omnia) en je je toestel afdekt, kortom een zwarte donkere foto maakt, plaats je deze op deze ergens op je toestel.
Vervolgens kies je deze foto als achtergrond en zou alles moeten werken.

Ik begreep dat iemand dat gedaan heeft zonder verlies van tekstlabels ed.
zelf gebruik ik naar alle tevredenheid overigens Mobile Shell.

Hebbie d'r wat aan?
Groet,
JP
sorry maar ik kom niet uit een ei

ik heb zelf al de balken op donker grijs staan en heb een hele mooie foto van mn jonge katje als achtergrond (wil natuurlijk wel wat leuks zien en niet compleet zwart 8)7 )
het gaat om het hoofd menu en als je daar op programma's klikt dat die lijst dan ook ZWART is ipv WIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-07 22:25
DeOS schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:14:
[...]

Er is gewoon een pocket PC versie van total commander hoor. Een simpele google actie en je hebt antwoord op je vragen.
Ah ok dus je moet het installeren op je device. Top.

Skype schijnt slecht te werken met de omnia. Ik wil hem voor videocalls gebruiken. Heeft iemand al een werkende oplossing?
http://www.gsmarena.com/s..._tested_here-news-559.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119762

Sinds een paar dagen een Omnia. Erg lekkere telefoon. Maar vraagt wel van de gebruiker om zelf uit te zoeken. Het bijgeleverde boekje is wel erg minimaal in zijn uitleg (T-Mobile).

Hiervoor had ik een Sony W810i waarmee ik veel gebruik maakte van de walkman functie. En hiermee valt het eerste minpunt mij nu al op bij de Omnia. Als ik mijn muziek luister via de touchplayer, kan ik de mensen in de tram gewoon nog horen. Mijn volume staat voluit. Zowel in de player, het algemene volume als het wieltje aan het snoer. Doe ik iets fout? Heb ik iets over het hoofd gezien? Of kan ik het volume via een omweg alsnog een extra boost geven mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276480

Hey all,

Heb gebeld met Vodafone en als je Zorgeloos Internet hebt, kun je gewoon internetten, dus ook youtube filmpjes bekijken zonder extra kosten. Het zegt het al "Zorgeloos" Internet.

Eerder gepost Voice dialing geïnstalleerd en werkt perfect. Je kunt zelfs programma's laten opstarten door het simpelweg in te spreken :D
Echter vanaf het moment dat ik voice dialing heb geïnstalleerd (reg file werd niet geaccepteerd) werkt het camera knopje aan de buitenkant van het toestel (lang indrukken voor opstarten camera) niet meer helaas.
Geeft een foutmelding:

"Fout bij het openen van de snelkoppeling of het zoeken van de bestandsnaam."

1 - Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

Via programma's kan ik de camera wel gewoon opstarten en via voice dialing ook, maar het is wel zo prettig dat het knopje ook gewoon werkt natuurlijk.

Sygic McGuider staat nu een maand op mijn Omnia en werkt feilloos. Snelle fix en zeer accuraat (10 meter nauwkeurig) Gewoon geïnstalleerd op mijn interne 8 GB opslag en heb Amerika en West-Oost Europa perfect draaien :D
Voor meer info over McGuider, stuur maar een PM ofzo.

Heb een Vodafone branded toestel met oude ROM:

PDA: i900 XKHG5/ARHG5
TELEFOON: i900BUHG5

Accu gaat ook best lang mee. Gisteren opgeladen en nu nog steeds 100% met matig gebruik:
Wifi--20 min bellen--10 sms...
Door: Tokus

Moet er voor internet via wifi nog iets speciaals worden ingesteld? Ik heb verbinding met een (unsecure) wifi netwerk, maar Opera wil niet connecten.

PDA: I900DXHI2
Phone: I900DXHI2.

bij de settings van die wifi connectie staat Connect To -> The Internet

Opera staat op Automatically Detect Settings, voor het netwerk te selecteren.
Jouw instelling WiFi staat goed --> The Internet

Via Instellingen--> Tab Verbindingen--> Verbindingen--> Geavanceerd--> Netwerk Selecteren--> Dan bij beide opties: My Internet selecteren.

Wifi aanzetten in draadloos beheer en dan Bij instellingen--> WiFi--> Tab Draadloos--> laten zoeken naar Draadloze Netwerken--> jouw netwerk selecteren--> Dan verschijnt er een soort wizard:

Netwerknaam: Is al ingevuld
Maakt verbinding met: Internet
Verdere 2 opties niet aanvinken!
"Volgende"

Verificatie: Open (Ik heb een onbeveiligd netwerk, net als jij unsecure)
Gegevensversleuteling: Uitgeschakeld
Niets aanvinken verder (is ook niet mogelijk)
"Volgende"

Niets aanvinken en op Voltooien tikken.

Als het goed is maakt jouw Omnia nu verbinding met jouw netwerk.

Good luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119762 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:52:
Sinds een paar dagen een Omnia. Erg lekkere telefoon. Maar vraagt wel van de gebruiker om zelf uit te zoeken. Het bijgeleverde boekje is wel erg minimaal in zijn uitleg (T-Mobile).

Hiervoor had ik een Sony W810i waarmee ik veel gebruik maakte van de walkman functie. En hiermee valt het eerste minpunt mij nu al op bij de Omnia. Als ik mijn muziek luister via de touchplayer, kan ik de mensen in de tram gewoon nog horen. Mijn volume staat voluit. Zowel in de player, het algemene volume als het wieltje aan het snoer. Doe ik iets fout? Heb ik iets over het hoofd gezien? Of kan ik het volume via een omweg alsnog een extra boost geven mss?
gesprekken volgen terwijl je je omnia vol open hebt staan lijkt me sterk dan moet de muziek die je hebt opgenomen wel heel zwak zijn.
probeer eens een gesprek te volgen als je je radio van je i900 op vol vermogen hebt staan is bijna onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS

Het is een bekend probleem dat het geluid niet al te hard is (bij gebruik van een headset). Staat ook in de TS.

Hieronder nog eens het volledige verhaal hoe je je volume een boost kan geven:

In the phone keypad type: *#0002*28346#

You will then have a screen pop up called audio control util.

How to change the loudspeaker volume for ringtones, movies, mp3s etc

Click menu, normal then handset (the first one, Phones headset/loudspeaker) Here you can change:

Speaker volume: SPK(02) -db is less volume, I have set this to -1.5db (level)
Digital-to-analog: DAC(0C) This effects the overall volume of Mp3s, movies etc -both headset and loud speaker. I have set this to 0db.
Radio Volume: RVOL

How to change the headset / earphones volume.

Click menu, normal then headset (the second one, Headphones) Here you can change:

Headphones volume: HP(02) -db is less volume +db is more volume, I have set this to 0db (level)
Digital-to-analog: DAC(0C) This effects the overall volume of Mp3s, movies etc. I have set this to 0db.
Radio Volume: RVOL

*You must click menu / apply for changes to take effect,
*I recommend play a Mp3 launch the app, then apply the changes and set your prefered max volume.
*Setting high levels could damage the loud speaker or your headphones, not to mention your hearing!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

let wel ! dit kan de kwaliteit van je muziek wel verminderen

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 06-10-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 17:48

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 276480 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:56:
Hey all,

Heb gebeld met Vodafone en als je Zorgeloos Internet hebt, kun je gewoon internetten, dus ook youtube filmpjes bekijken zonder extra kosten. Het zegt het al "Zorgeloos" Internet.

.....
Je weet dat bespreken van abonnementsvormen niet bij dit topic hoort?! maar let wel op dat Vodafone wel een soort van fair use pollicy heeft!

uit de algemene voorwaarden:
- Met “Zorgeloos Internet” kun je binnen Nederland op het internet vrijwel onbeperkt
surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon, dat wil zeggen dat het
datagebruik niet regelmatig tien keer zoveel (of meer) per maand mag zijn dan het
gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
- Indien Contractant een datagebruik heeft dat tien keer zoveel (of meer) per maand is
dan het gemiddelde van alle gebruikers, zal Vodafone contact opnemen met
Contractant om het gebruik te matigen. Duurt dit datagebruik echter drie maanden
binnen een periode van 12 maanden, dan behoudt Vodafone zich het recht voor om
Zorgeloos Internet te beëindigen en Contractant een passend aanbod te doen.

- Bij Zorgeloos Internet is het onder meer niet toegestaan de mobiele telefoon
te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of voor VOIP en SMSoIP.
- Vodafone behoudt zich het recht voor om ingeval van misbruik Zorgeloos
Internet per direct te beëindigen.
- Bij Zorgeloos Internet is datagebruik in het buitenland uitgesloten. Datagebruik in
het buitenland wordt apart in rekening gebracht tegen de daarvoor geldende
tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

floriske.nl schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:55:
[...]

Je weet dat bespreken van abonnementsvormen niet bij dit topic hoort?! maar let wel op dat Vodafone wel een soort van fair use pollicy heeft!

uit de algemene voorwaarden:

[...]
Dit weten de meeste mensen nu wel.. Je kan best Youtuben, maar heel youtube doornemen doe je toch altijd op je pc? Anders ben je wel heel lang bezig op je omnia.
Even een filmpje kijken kan best en er word zoals er staat altijd contact met je opgenomen.
Prima toch? Merk je vanzelf. Veel internetten is echt geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274119

Ook ik had een 810i maar het geluid uit de omnia valt vooral tegen door de irritante oordopjes die te groot zijn voor mn oren. De ideale oplossing is dan ook om de sony ericsson (of Bose of whatever) oordopjes te blijven gebruiken. dan heb je net zo'n mooi geluid als met de 810i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80441

Okay, dit heb ik nog nergens in de 4 delen gelezen/tegengekomen,
als ik naar google maps ga geeft hij aan dat ik in Düsseldorf zit... ik ben daar nog nooit van me leven geweest,
en bergen op zoom ligt er niet eens in de buurt..
hoe kan dit? Want zodra ik "mijn locatie" aantik, blijft hij zeggen dat ik me in Düsseldorf bevind..
heb Google maps al gereset, maar helaas geen verandering..
Op mijn kamer helaas geen gps-signaal.. zou ik, hoe omslachtig dit ook is, misschien ff buiten moeten gaan staan om via gps de juiste plaats te vinden? Moet toch zonder ook wel kunnen, ik neem aan dat ik niet weet ik veel hoeveel kilometers van dusseldorf vandaan met die paal daar verbonden zit... zou nou niet bepaald leuk staan op mijn rekening :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Anoniem: 80441 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:24:
als ik naar google maps ga geeft hij aan dat ik in Düsseldorf zit... ik ben daar nog nooit van me leven geweest,
hoe kan dit? Want zodra ik "mijn locatie" aantik, blijft hij zeggen dat ik me in Düsseldorf bevind..
Op mijn kamer helaas geen gps-signaal.. zou ik, hoe omslachtig dit ook is, misschien ff buiten moeten gaan staan om via gps de juiste plaats te vinden? Moet toch zonder ook wel kunnen, ik neem aan dat ik niet weet ik veel hoeveel kilometers van dusseldorf vandaan met die paal daar verbonden zit... zou nou niet bepaald leuk staan op mijn rekening :S
ook binnen moet hij een plek aanwijzen die in jou buurt zit. Binnen een straal van anderhalve KM ofzo.
Ik zit hier binnen in een groot gebouw en Google Maps toont netjes waar ik zit. Tot op ong 50 meter nauwkeurig.
Geen oplossing voor je probleem, kweet het, maar weet ook niet 1 2 3 wat het kan zijn. De instellingen zijn vast het zelfde als de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

technoaddict schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:29:
[...]

ook binnen moet hij een plek aanwijzen die in jou buurt zit. Binnen een straal van anderhalve KM ofzo.
Ik zit hier binnen in een groot gebouw en Google Maps toont netjes waar ik zit. Tot op ong 50 meter nauwkeurig.
Geen oplossing voor je probleem, kweet het, maar weet ook niet 1 2 3 wat het kan zijn. De instellingen zijn vast het zelfde als de mijne.
heb zelfs niet eens aan de instellingen gezeten.. het enige wat er vorig weekend is gebeurd is als volgt, ik ben met vliegtuig naar zweden heen en weer gereisd, maar in vliegtuig is hij uiteraard uitgezet..
dan nog lijkt het me inderdaad vreemd dat hij niet mijn huidige locatie meer pakt..
ik zit volgens de anwb zelfs zo'n sloridige 223,7 km van dusseldorf vandaan.. wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275370

Aloha. Weet iemand wat die updates nou doen die je van Samsungmobile kunt downloaden? Bijv. "i900XKHH1 Windows Vista Update". Wat doet deze update? Zover ik zie staat dit nergens beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Ik ben zelf meerdere malen hierover begonnen in deze topic en nog iemandin deel 2 en nog iemand in deel 3. Daarnaast heb ik hier en heel apart topic over geopend. 8)7

Edit: link van de topic: Google Maps op Omnia plaatst me in Duitsland

[ Voor 4% gewijzigd door Ary op 06-10-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276249

ZO ik heb vandaag mijn omnia terug gezonden...
Ik kreeg hem niet aan de praat op mijn kenwood carkit...
de tochscreen vond ik zwaar irritiant... en was idd een battery slurper...
ook vond ik het kut dat de gprs heel snel verbinding maakt met het internet waardoor ik oneidig hoge kosten ga maken... ( IK RAAD DE TELEFOON NIET AAN )
of je moet er elke dag dag in dag uit mee bezig zijn dat je wat weet van de programma's enz enz maar ik als leek vond het een KUT telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Anoniem: 275370 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:35:
Aloha. Weet iemand wat die updates nou doen die je van Samsungmobile kunt downloaden? Bijv. "i900XKHH1 Windows Vista Update". Wat doet deze update? Zover ik zie staat dit nergens beschreven.
Is uitgelegd op pagina 23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Anoniem: 276249 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:11:
ZO ik heb vandaag mijn omnia terug gezonden...
Ik kreeg hem niet aan de praat op mijn kenwood carkit...
de tochscreen vond ik zwaar irritiant... en was idd een battery slurper...
ook vond ik het kut dat de gprs heel snel verbinding maakt met het internet waardoor ik oneidig hoge kosten ga maken... ( IK RAAD DE TELEFOON NIET AAN )
of je moet er elke dag dag in dag uit mee bezig zijn dat je wat weet van de programma's enz enz maar ik als leek vond het een KUT telefoon
Ligt het aan jouw onwetendheid van de telefoon? Om hem nu gelijk af te kraken als ***telefoon is wel heel makkelijk.
Heb je al vaker een Windows Mobile telefoon gehad of een telefoon met touchscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276249 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:11:
Tegen hoge GPRS kosten (Zonder internet abbo) zou je de GPRS Internet instellingen kunnen verwijderen uit de telefoon:
Menu - Instellingen - Verbindingen - Verbindingen - Bestaande verbindingen beheren - verwijder de Internet verbinding!
(Instellingen komen wel terug zodra je van netwerk veranderd en terug naar huidige netwerkprovider)

Je kan ook het programma NoData erop zetten, waardoor de GPRS Internet verbindingen niet aanspringt als deze disabled is in het programma.

Maar je hebt je besluit al genomen volgens mij, om de telefoon niet meer te gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 06-10-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ary schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:05:
[...]

Dan ben je echt scheel,
aja nou weet ik ook weer waarom ik nooit meer op tweakers kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

technisch is dit niet eens mogelijk je woonde in de buurt van almere toch ?
dan kan je de palen in dusseldorf niet eens halen (kromming van de aarde, zend vermogen etc )
probeer eens een hard reset van de gehele telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:36:
[...]

dan kan je de palen in dusseldorf niet eens halen (kromming van de aarde, zend vermogen etc )
Almere is ook niet bepaald in de buurt: 155,8 km
naja.. dan moet ik er maar mee leren leven anders inderdaad een keer een hard reset doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273563

Als ik probeer te updaten verschijnt er dat het een onjuiste softwareversie is en dat ik het apparaat moet controleren. Op mijn pc staat windows vista en ik gebruik de volgende update: 20080918225949109_i900XKHH1_UserUpgrader_VISTA_v2
Deze heb ik gedownload van de samsungsite btw. Bij Windows Mobile Apparaatcentrum staat dat ik verbonden ben..

nog een vraagje: Bij men omina zat ook een cd van route 66, ik heb deze dan geinstalleerd op de bijgeleverde SD card. Toen installeerde het op men omnia maar als ik het wil uitvoeren komt erop "GPS positie bepalen..." zo blijft hij een hele tijd staan, ik ga dan zelf opzoek naar belgie en dan komt erop "Deze kaart (Belgium) is niet beschikbaar. Ga naar de ROUTE 66 Store." Is het normaal dat die kaarten er niet bijzitten? :s

thnx bij voorbaat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Anoniem: 80441 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:23:
[...]

aja nou weet ik ook weer waarom ik nooit meer op tweakers kwam...
Je hebt gelijk, mijn excuus, was inderdaad overbodig. Sorry! Zal het gelijk verwijderen.
Anoniem: 268916 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:36:
[...]

Dat was ik! Heb nog steeds geeno plossing voor het probleem.

[ Voor 42% gewijzigd door Ary op 06-10-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275817

Zoals ik al geschreven heb (enige dfagen geleden) heb ik de installatie van Voipstunt volgens hierinderstaande instructie uitgevoerd:

**Oorspronkelijk is dit bericht gepost in het HP 914c topic HP iPAQ 910/914 Business Navigator smartphone, maar ik vind het zo'n super nuttige feature -dat in principe op ieder WM6.x zou moeten werken- dat ik het bericht graag voor iedere WM6.x-bezitter zichtbaar maak middels deze topic**

Deze methode 'tovert' de 'Internet Calling'-functie tevoorschijn, die oorpronkelijk in WM6.x zit ingebouwd, maar er doorgaans door de telecomfabrikanten is uitgeschroeft (waarschijnlijk op verzoek van de telecomproviders). Met deze methode is dus geen aparte softphone meer nodig.

De installatie -of eigenlijk activering- van de functie beschrijf ik op een manier zoals ik het een aantal dagen geleden zelf graag op het internet gevonden had willen hebben. Vanaf een schoon apparaat (d.w.z. na 'Fabrieksinstellingen herstellen'):

* Download de volgende 4 bestanden en parkeer ze op de harde schijf van je PC:

1. http://rapidshare.com/fil...WM61___SIP_Config_1.1.CAB
2. http://forum.xda-develope...d=104568&d=1218116584
3. http://forum.xda-develope...d=104567&d=1218116584
4. http://forum.xda-develope...d=104938&d=1218230589

* Pak de gedownde ZIP-bestanden uit en het resultaat (3x CAB + 1x XML) kopieer je met ActiveSync naar je apparaat ergens op een plek waar je ze terug kunt vinden

* In de Verkenner van je apparaat open en installeer je het bestandje 'destr0_VOIP_WM61___SIP_Config_1.1.CAB'

* Open en installeer het bestandje 'WM6VoIP.CAB'

* Open en installeer het bestandje 'VOIP Drivers.cab'

* Het bestandje 'ipdialplan.xml' knip en plak je naar de /Windows-directory van je apparaat (Bestand vervangen) - Als je de verplaatsing wilt controleren vergeet dan niet 'Alle bestanden weergeven' aan te vinken

* Schakel je apparaat uit- en aan middels de powerbutton ("syteem afsluiten")

* De 3 overgebleven CAB-bestandjes kun je trouwens weer van je apparaat verwijderen

* En zie daar opeens, na opstarten..... een extra regel 'Bellen via internet' op je Today-scherm

* Tab deze regel aan met de aanwijspen en selecteer in dit menu het tabblad 'Internet' (deze had je eerder ook nog niet beschikbaar) > Selecteer hier de keuze 'Indien bereikbaar' (of iets anders, in ieder geval niet 'Nooit') > Vervolgens 'OK'

* Start > Programma's > hier vind je nu het programmaatje 'Sip Config Tool' > vul hier de instellingen in van je SIP-provider (zoals voipbuster) > 'Save Configuration'

* En als je -naast sip over wifi- van sip over 3G gebruik wilt maken klik je op: Tools > Sip Over 3G/Gsm > Enable Via Reg > 'OK'

* Nu is je apparaat gereed voor VOIP ! Zet hiervoor je WIFI aan en vergeet niet bij 3G eerst een verbinding open te zetten met bijvoorbeeld Internet Explorer

*Nu kun je dus op de gebruikelijke manier bellen zoals je gewend bent: vanuit je Outlook-contacten of met het normale dialpad. Alleen legt je apparaat nu contact met je SIP-provider via het internet en niet via het ouderwetse GSM-netwerk. En zonder apart geinstalleerde softphone. Wat mij betreft is dit geweldig!
*Theoretisch kun je je GSM-kaart dus vernietigen en een data-only kaart in je apparaat doen
*Geluidsniveau is prima luid (bij installatie van andere CAB's werd een zeer zachte gespreksgeluid geconstateerd)
*Geluid via de interne speaker en niet via de externe - zoals het hoort, dit is bij Fring bijvoorbeeld niet het geval!
*Ook GPS werkt gewoon (schijnt bij sommige combi's van CAB's en apparaten niet zo te zijn)
*Ik heb bovenstaande getest met een HP 914c WM6.1 met product-ID FB052AA#ABH / Productrevisieniveau: 1.0 / ROM-datum: Jul82008 / ROM-revisie: MP-1.00.05 (info uit HP Asset Viewer)
*Bovenstaande getest met een account van Voipbuster.com

Uiteraard zijn er altijd nog enkele "uitdagingen":

*Ik merk dat je zo af en toe de voip-functie opnieuw moet selecteren: tab de 'Bellen via internet'-regel op het Today-screen > tabblad 'Internet' > selecteer 'Nooit' > 'OK' > Vervolgens weer hetzelfde truukje alleen dan op 'Indien bereikbaar' > 'OK'

*Gesprekken voeren via WIFI gaat PERFECT -goede kwaliteit-, maar bellen via 3G lukt me nog niet:
-Een verbinding kan ik leggen, de externe telefoon gaat gewoon netjes rinkelen. Maar na het opnemen is de lijn "dood" en loopt het gesprek door. Geen geluid.
-Ik heb getest met een KPN data-only kaart (3G flat fee) en het lijkt wel of KPN poort 5060 blokkeert ?
-Wanneer ik hetzelfde probeer met dezelfde datakaart en dezelfde Voipbuster-account, alleen via Fring, lukt het wél om een gesprek over 3G te voeren
-Wanneer ik hetzelfde probeer met dezelfde datakaart en dezelfde Voipbuster-account, alleen via mijn laptop (met de datakaart in mijn laptop met een ExpressCard), lukt het ook gewoon om een gesprek over 3G te voeren!
-Erg vreemd en ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen/oplossingen van anderen!

*Wanneer je het apparaat niet gebruikt valt de wifiverbinding al na vrij korte tijd uit (net als het scherm). Hierdoor ben je niet meer bereikbaar via je SIP-nummer. Ik hoop dat hier nog een goede hack voor is!

En verder:

*Het schijnt dat de voip-functie in WM6 standaard de G.711-codec ondersteunt. Deze codec is perfect voor bellen over WIFI met daarachter een breedbandverbinding, maar als je over 3G wilt bellen gebruik je toch graag een efficientere codec zoals G.729 of G.723. Maar je schijnt dus WM6 ook zo te kunnen tweaken dat hij ook andere codecs gebruikt.

"THANKS AND ENJOY !"

Oh ja, en vergeet geen lid te worden van de FON-COMMUNITY, want hoe meer WIFI-spots hoe meer plekken waar je een WIFI-gesprek kunt voeren !!! http://www.fon.com/en/

--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op zondag 17 augustus 2008 13:52
Acties:

--------------------------------------------------------------------------------
Door: THxZ0NE

ik krijg het niet voor elkaar - even de feiten

- Ik heb een Samsung I900 Omnia met WM6.1
- geinstalleerd is Skype en Messenger - beide draaien goed via Wifi
- geinstalleerd Voipstunt volgens de hierboven vermelde instructies

Als in probeer met Voipstunt via wifi te bellen, wordt de connectie altijd binnen ca. 20-30 seconden afgebroken en wordt de Orange verbinding ingeschakeld. Ik snap er niets van. Zou dit aan m'n router kunnen liggen? Of de slaapstand van mijn Samsung? Ik heb alles geprobeerd. Alles werkt - het verschijnen van Voipstunt: selected op het scherm en nummer bellen, maar dan.... patsboem verbinding weg. Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269610

quote:......

nog een vraagje: Bij men omina zat ook een cd van route 66, ik heb deze dan geinstalleerd op de bijgeleverde SD card. Toen installeerde het op men omnia maar als ik het wil uitvoeren komt erop "GPS positie bepalen..." zo blijft hij een hele tijd staan, ik ga dan zelf opzoek naar belgie en dan komt erop "Deze kaart (Belgium) is niet beschikbaar. Ga naar de ROUTE 66 Store." Is het normaal dat die kaarten er niet bijzitten?

Ja, dat is vaak normaal. Tomtom doet dat ook , alleen het prg. geven en je moet de kaarten dan kopen.
Nog even een opmerking over Route 66. Een poosje geleden las ik hier iets over het onnauwkeurig plaatsen van de pijl in het navigatieprg. Vandaag had ik dat ook weer, even 2x op het min teken gedrukt, zodat de kaart iets compacter werd en de pijl sprong op de juiste plaats. Anders geeft hij onderaan te kennen op een niet gedigitaliseerde weg te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150870

heb op mijn omnia sygic mcguider 7.52 maar krijg geen sateliet verbinding ,heb het buiten geprobeerd ,en verder werkt alles goed ,kan iemand mij de instellingen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPMercedes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 19:12
Lucky1965 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:12:
Ik denk dat dit alleen effect heeft voor het today scherm, niet voor het hoofdmenu en daar gaat het splendes om. Zwarte achtergrond door alle schermen.
Mijn OMNIA op dit moment :)

Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/5014/screen01sr8.png Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/3921/screen02hp4.png

Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/7846/screen03tl0.png Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/2746/screen04bf0.png

Zoals je ziet heb ik overal dezelfde achtergrond en dezelfde taakbalk.

Dit is allemaal te danken aan de handleiding op DEZE site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bark
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik wil even reageren op de opmerkingen van Impreza.
Ik was zelf in eerste instantie ook zeker niet enthousiast, maar als je doorzet ga je het toestel steeds meer waarderen.
Dus ik adviseer : ga er gewoon een paar dagen mee werken en je zult zien dat je aangenaam verrast wordt.

Dan een vraag.
Heeft iemand al een versie van PCStudio aan de praat gekregen?

[ Voor 12% gewijzigd door een moderator op 06-10-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273692

Ik heb al verschillende berichten gelezen dat sommige problemen hebben met de trilfunctie, in de zin dat deze net niet trilt in combinatie met vanalles en nog wat. Echter, mijn trilfunctie is een beetje enthousiast:

Niet altijd, maar zeer regelmatig blijft de trilfunctie hangen als ik een sms binnen krijg. Hij blijft dan oneindig trillen, ik kan dan alleen het toestel uitzetten om het trillen te stoppen.. :|

Doe ik iets verkeerd, is het een simpele instelling, of is het een fout in mijn toestel/software?
Het gebeurd bij een standaard smstoon als bij een zelf ingestelde mp3.......

Wie o wie?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218229

Anoniem: 150870 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:38:
heb op mijn omnia sygic mcguider 7.52 maar krijg geen sateliet verbinding ,heb het buiten geprobeerd ,en verder werkt alles goed ,kan iemand mij de instellingen geven
ik gebruik nu mn omnia al paar weekjes, en heb er garmin mobile xt opstaan.
werkt heel goed, maar heb er het progje gpsgate er wel moeten bij installeren .
de fix is zeer snel, binnen 10 sec.
nu , ik weet niet of de garmin xt ook zonder die gpsgate zou werken,heb het getest, maar ging niet.
en ook google, of geotagging kon geen fix maken zonder gpsgate. raar.
voor de rest ben ik wel tevreden over het toestel, tis wennen, dat wel.
bark schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:38:
Ik wil even reageren op de opmerkingen van Impreza.
Ik was zelf in eerste instantie ook zeker niet enthousiast, maar als je doorzet ga je het toestel steeds meer waarderen.
Dus ik adviseer : ga er gewoon een paar dagen mee werken en je zult zien dat je aangenaam verrast wordt.
idd, je moet er mee bezig zijn,tis windows mobile,, maar voor mensen die een toestel kopen voor muziek, en een goed aanraaksherm, kies voor iphone (impreza)
nu ik moet zeggen, als je nie vertrouwd bent met windows mobile is het zeker nie simpel
ikzelf ben dagelijks bezig met pc enz... en deze samsung was voor mij ook even zoeken.
maar ja, het ene geduld is de andere niet.

[ Voor 34% gewijzigd door een moderator op 06-10-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 04:10
Kicken binnen 24 uur is *not done*

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 06-10-2008 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Kunnen jullie ook allemaal de onderkant van de omnia wat indrukken? (dus niet de achterkant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
bark schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:38:
Dan een vraag.
Heeft iemand al een versie van PCStudio aan de praat gekregen?
De omnia werkt net zoals elk ander windows mobile toestel met activesync of mobile device center. PC studio gaat niet werken, deze is niet bedoelt voor windows mobile toestellen :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:13
bij het nemen van ponorama shots kan ik alleen 320x240 kiezen:/

valt dat te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270541

Verificatie: Open (Ik heb een onbeveiligd netwerk, net als jij unsecure)
Gegevensversleuteling: Uitgeschakeld
Niets aanvinken verder (is ook niet mogelijk)
"Volgende"

Niets aanvinken en op Voltooien tikken.

Als het goed is maakt jouw Omnia nu verbinding met jouw netwerk.

Good luck
[/quote]

ik heb wel een beveiligd netwerk...dus dan zet ik bij verificatie ; "gedeeld " ??

Dan de sleutel ingeven , maar welke "sleutelindex "1 ,2 , 3 , of 4 ??
En bij de volgende stap , moet dan het vakje "netwerktoegangsbeheer IEEE 802.1x gebruiken " aangevinkt ?
Dan is mijn netwerk dus beschikbaar , maar toch gaat ie iedere keer een GPRS-verbinding aan !! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou daar staat geen uitleg wat het doet maar blijkbaar is het een soort pre-installatie die je nodig hebt als je die grote update gaat doen. Ach ja, er is wel meer onduidelijkheid bij samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou daar staat geen uitleg wat het doet maar blijkbaar is het een soort pre-installatie die je nodig hebt als je die grote update gaat doen. Ach ja, er is wel meer onduidelijkheid bij samsung.

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 275370 op 06-10-2008 21:25 . Reden: hmmmm kreeg foutmelding bij plaatsen... sorry voor het dubbele ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:58

mucuracat

YES

misschien dom reactie, maar heb je knop 'vind lokatie' wel ingedrukt? En een collega was bij mij. Hij Vodafone ik T-Mobile. Beide telefoons lieten andere lokatie als bestemming zien. Hangt af waar de masten van de Telco's staan. Als je GPS aanzet laten ze bijna de exacte lokatie zien.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

Heb zojuist TomTom 7 geinstalleerd op mijn Omnia, echter wanneer ik tomtom opstart, krijg ik de melding dat er geen kaart aanwezig is.

Wanneer tomtom probeert een kaart te downloaden via mijn browser, krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden en er met dit apparaat geen kaart gedownload kan worden.

Ik heb nou eenmaal een kaart nodig om achter de device-id van tomtom te komen.

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Anoniem: 72689 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:39:
Heb zojuist TomTom 7 geinstalleerd op mijn Omnia, echter wanneer ik tomtom opstart, krijg ik de melding dat er geen kaart aanwezig is.

Wanneer tomtom probeert een kaart te downloaden via mijn browser, krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden en er met dit apparaat geen kaart gedownload kan worden.

Ik heb nou eenmaal een kaart nodig om achter de device-id van tomtom te komen.

Weet iemand een oplossing?
Ja, kaart kun je alleen met htc toestel downloaden. En je device id? tip: zoek naar bestand met extensie .bif in je toestel en open dit met word of kladblok.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

mucuracat schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:56:
[...]

Ja, kaart kun je alleen met htc toestel downloaden. En je device id? tip: zoek naar bestand met extensie .bif in je toestel en open dit met word of kladblok.
Gratis Jas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

VPMercedes schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:56:
[...]

[afbeelding] [afbeelding]

Vraagje.. heb je ook vodafone abo? Ik mis bijvoorbeeld de mogelijkheid om naar beneden en boven te bladeren met mijn toestel. Bedoel de afbeeldingen rechtsboven en linksonder.

Ik zat te klooien met exe bestanden in windows map op mijn I900.
daarna was ineens de interne map van 8gig leeg!.. @#$@@ ergste is dat ook de foto's weg zijn.
FF backup instellen next time @$#@

[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 06-10-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274712

Khallouki schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:59:
bij het nemen van ponorama shots kan ik alleen 320x240 kiezen:/

valt dat te veranderen?
Nope... nog niet gezien, en ook niet in andere rom versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik heb MCguider op men Omnia en hij heeft automatisch COM2 en BAUD op 4800 ingesteld.
Maar hij geeft aan dat hij aan het wachten is op een geldig signaal en dat ik mijn GPS antenne moet controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Gratis Jas= Gracias (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Anoniem: 273692 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:53:

Niet altijd, maar zeer regelmatig blijft de trilfunctie hangen als ik een sms binnen krijg. Hij blijft dan oneindig trillen, ik kan dan alleen het toestel uitzetten om het trillen te stoppen.. :|
had ik vandaag ook voor het eerst toen sms binnenkwam toen ik muziek aan het luisteren was. Heb ik voor de upgrade van HH1 naar HI2 geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274712

Voor iedereen die de SPB Mobile Shell Skins van Miki gebruikt: versie 2.6 is er nu.

http://www.imarche.net/omnia/fullpacks.php

Ziet er goed uit, en in mijn gevoel werken ze weer iets sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPMercedes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 19:12
mucuracat schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:58:
[...]

Vraagje.. heb je ook vodafone abo? Ik mis bijvoorbeeld de mogelijkheid om naar beneden en boven te bladeren met mijn toestel. Bedoel de afbeeldingen rechtsboven en linksonder.

Ik zat te klooien met exe bestanden in windows map op mijn I900.
daarna was ineens de interne map van 8gig leeg!.. @#$@@ ergste is dat ook de foto's weg zijn.
FF backup instellen next time @$#@
Backup is wel zo handig inderdaad, heb trouwens een KPN abo en een unbranded toestel met HH1 ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276538

VPMercedes schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:56:
[...]

Whaaaaaaaaaaa... Dit wil ik ook.. wel een andere achtergrond, maar ik wil hem graag veranderen, ik was er al naar opzoek.
Alleen zo jammer dat ik niet echt handig ben met pc en telefoon software, dus ik ben bang dat ik maar kapot maak dan dat ik een achtergrond verander.. Of kun jij het een beetje in jip en janneke taal uitleggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Anoniem: 276538 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 00:21:
[...]

Whaaaaaaaaaaa... Dit wil ik ook.. wel een andere achtergrond, maar ik wil hem graag veranderen, ik was er al naar opzoek.
Alleen zo jammer dat ik niet echt handig ben met pc en telefoon software, dus ik ben bang dat ik maar kapot maak dan dat ik een achtergrond verander.. Of kun jij het een beetje in jip en janneke taal uitleggen :P
nou die first post van die link is toch vrij jip/janneke???

pc/telefoon is easy, kabeltje, en t wordt herkend als usb massa opslag (mits dit is ingesteld bij instellingen/verbindingen/usb-verbinding)

edit: o je bent nieuw! okee uh welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
Vrij grote oeps: ik heb live messenger alle contacten laten kopieren naar mijn telefoonboek. Nu heb ik dus 300 emailadressen ertussen die ik daar helemaal niet wil.

Is er een manier om die sneller te verwijderen dan via de verwijdermodus in programma's-telefoonboek?

Nog een vraagje. Ik heb een tmobile branded Omnia. Ik wil graag in Opera de standaard tmobile-favorieten eruit gooien en alleen mijn eigen favorieten houden. Echter, elke keer als ik ze eruit smijt dan staan ze er weer in de volgende keer dat ik Opera opstart! Is hier iets aan te doen?

En tot slot, nog een laatste vraag: als ik naar m.google.nl/search wil gaan krijg ik de error "u mag in uw land geen toepassingen downloaden". Meer mensen daar last van?

[ Voor 48% gewijzigd door lvanhoe op 07-10-2008 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
lvanhoe schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 03:18:
Drie vragen nog:

- Weet iemand waar ik live messenger voor mijn omnia kan downloaden? Ik heb een branded tmobile-versie en daar staat live messenger dus niet op..via google kom ik wel op de officiele site van msn maar daar staat dat de omnia nog niet wordt ondersteund.

Edit: het blijkt dat live messenger wel verborgen op je telefoon staat (met verkenner naar windows dir gaan en dan heet de file WLMmessenger. Echter, is het ook mogelijk om een link hiernaar te krijgen in prog's? Overigens lukt het niet om me aan te melden via tmobile web 'n walk..iemand daar een fix voor? Ik blijf de foutmelding krijgen dat het aan de service of het netwerk ligt..

- Heeft iemand enig idee welke routeplanner nu het best/makkelijkst functioneert? Ik lees dat Tomtom slecht werkt, en Mcguider en Igo wel goed. Welke van de twee zou je me aanraden?

- Hoe installeer ik vervolgens mcguider en igo? Moet ik daar een apart SD kaartje voor hebben of kan het ook op de omnia zelf? Iemand die mij daarmee kan helpen op msn toevallig? Ben best een leek in dit soort dingen.
En ik bump toch even mezelf nu na 24 uur geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
Ook nog even een tip: als je net als ik geen windows live messenger kan draaien (want tmobile branded en krijg het maar niet werkende), of er voor moet betalen (weet niet hoe dat zit) dan heb ik een briljant vervangend programma: Fring. http://www.fring.com/, werkt prima op de Omnia. Ik probeerde eerst Ebuddy maar dat schijnt nog niet te werken op de i900. Enig rondzoeken leverde Fring op, welke ik nu naar volle tevredenheid een avond heb uitgeprobeerd.

En oh, als je ziek wordt van het vervelende geluid als je een nieuw bericht krijgt als je online bent: ga op je telefoon naar de map programmabestanden/fring en rename het bestand beep.wav even in beep_whatever.wav. Heb je daar ook geen last meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xhajkx
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Als de voice dialer bestanden niet of het toestel staan kan hier Cyberon Voice Speed Dialer v1.2_build_61226 gedownload worden. Eerst cab file installeren en daarna reg file.

Zelf dus nog niet kunnen testen bij gebrek aan toestel, maar werkt wel op andere WM6 toestellen.
ik heb Cyberon Voice Speed Dialer gedownload en er stond nog een .reg file bij die na de installatie geimporteerd moet worden
kan iemand mij vertellen hoe ik die .reg file moet importeren ?
ik heb zelf al IBE RegEditor op omnia geinstaleerd maar heb geen idee hoe ik een .reg file moet importeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
Goed, nog iets wat me dwars zit (ben al hele nacht met m'n omnia aan het klooien). Bij tmobile Web n walk plus krijg je 'mobiel tv kijken' erbij. Echter, in mijn stream player krijg ik geen beeld en elke keer haperend geluid. Ik heb op dit moment een G-verbinding. Heb je hier echt een 3G verbinding voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193757

Ik heb sinds een week of 2 ook de Omnia, simlock vrije versie, alleen mcguider geinstalleerd op de telefoon. Als ik via tmobile aan het internetten ben en naar wat muziek aan het luisteren bent, dan hapert de muziek bij het laden van nieuwe webpagina's soms. Hebben meer tweakers hier last van? Je zou toch mogen verwachten dat de Omnia hier snel genoeg voor is toch?
Qua geheugen heb ik 48mb vrij voor opslag en bij programma's 55mb vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
lvanhoe schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 05:37:
Goed, nog iets wat me dwars zit (ben al hele nacht met m'n omnia aan het klooien). Bij tmobile Web n walk plus krijg je 'mobiel tv kijken' erbij. Echter, in mijn stream player krijg ik geen beeld en elke keer haperend geluid. Ik heb op dit moment een G-verbinding. Heb je hier echt een 3G verbinding voor nodig?
Lijkt me inderdaad een banbreedte issue. GPRS is gewoon weg niet voldoende om streaming video vloeiend af te spelen. 3G is dus inderdaad nodig. Mocht je sproblemen blijven houden dan kun je je vraag hier wel kwijt denk ik: T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lvanhoe schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 02:49:
Vrij grote oeps: ik heb live messenger alle contacten laten kopieren naar mijn telefoonboek. Nu heb ik dus 300 emailadressen ertussen die ik daar helemaal niet wil.

Is er een manier om die sneller te verwijderen dan via de verwijdermodus in programma's-telefoonboek?
Dit had ik de eerste keer ook, maar ik zou de emailadressen niet verwijderen.
Als je deze in de telefoon verwijderd gaan deze ook uit je MSN (heb ik gehoord)

Enige wat je kan doen (zover ik weet) is een harde reset en bij MSN niet de optie kopieer email naar contacten aanvinken.
lvanhoe schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 03:18:
- Heeft iemand enig idee welke routeplanner nu het best/makkelijkst functioneert? Ik lees dat Tomtom slecht werkt, en Mcguider en Igo wel goed. Welke van de twee zou je me aanraden?

- Hoe installeer ik vervolgens mcguider en igo? Moet ik daar een apart SD kaartje voor hebben of kan het ook op de omnia zelf? Iemand die mij daarmee kan helpen op msn toevallig? Ben best een leek in dit soort dingen.
Ik gebruik momenteel McGuider.
Als ik via mijn Wireless thuis werk heeft hij redelijk snel een fix en het programma ziet er goed uit.
(werk nu via WIFI omdat mijn Eindeloos online nog niet actief is)

McGuider kan je installeren door alle mappen en bestanden in de root van je 'Mijn opslag' of 'Opslagkaart' te plaatsen en vervolgens te installeren. (naderhand even de autorun verwijderen anders start de installatie telkens als je de pc met je i900 verbind)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 07-10-2008 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276548

Welkom op GoT :)

Zoals je in het beleid kunt lezen, verwachten we hier eigen inzet. Naast het plaatsen van alleen maar vragen verwachten we dus dat je op zijn minst het een-en-ander hebt onderzocht en dat je dit dan ook meld in je bericht. Zo kan je in dit topic zoeken, via de GoT-search zoeken of via Google zoeken.

[ Voor 80% gewijzigd door pven op 07-10-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276548 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:16:
Als de toetsenblokering niet werkt als je het rode telefoontje indrukt,
wat moet je dan doen?
Bij Menu - Instellingen - Persoonlijk - Knoppen - Tab Inschakelknop kun je aangeven welke knop je wilt gebruiken voor standby (toetsblokkering)
Ik gebruik gewoon de aan en uit knop voor toetsblokkering, werkt prima!
En hoe verander je de achtergrondkleur van het hoofdmenu in zwart?
Hier zijn momenteel een aantal tweakers mee bezig.
Volgens mij is het nog niet gelukt, maar ik denk dat het binnenkort wel een keer zal lukken.
Dit kun je het beste vragen aan DeOs, die weet hier mee van.
En mijn laatste vraagje als je eindeloos online hebt,
hoe kan het dan dat vaak het internet het niet doet..?
Hier kan ik je helaas nog niet mee helpen, omdat mijn Eindeloos Online pas in November actief is!

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 07-10-2008 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
Anoniem: 270859 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 08:55:

[...]

Ik gebruik momenteel McGuider.
Als ik via mijn Wireless thuis werk heeft hij redelijk snel een fix en het programma ziet er goed uit.
(werk nu via WIFI omdat mijn Eindeloos online nog niet actief is)

McGuider kan je installeren door alle mappen en bestanden in de root van je 'Mijn opslag' of 'Opslagkaart' te plaatsen en vervolgens te installeren. (naderhand even de autorun verwijderen anders start de installatie telkens als je de pc met je i900 verbind)
Ik heb een niet zo heel eerlijke versie van Mcguider, zogezegd. Ik heb een map met maps, drive, en 2577. Klopt dat? En die moeten alledrie in de root van mijn opslag? En dan gewoon autorun draaien vanaf de omnia?

[ Voor 10% gewijzigd door lvanhoe op 07-10-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Anoniem: 270859 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:26:

Hier zijn momenteel een aantal tweakers mee bezig.
Volgens mij is het nog niet gelukt, maar ik denk dat het binnenkort wel een keer zal lukken.
Dit kun je het beste vragen aan DeOs, die weet hier mee van.
Eigenlijk geen zin om hier op te antwoorden, want het kost echt minimale moeite om dit op te zoeken. Is een aantal dagen geleden nogmaals besproken. Maarja....

http://www.modaco.com/con...nge-colors-samsung-menus/

Kijk daar maar verder. Achtergrond of iconen veranderen is niet zo moeilijk, font kleur is nog niet niet gelukt.
En mijn laatste vraagje als je eindeloos online hebt,
hoe kan het dan dat vaak het internet het niet doet..?
Lijkt me een prima vraag voor de helpdesk van je provider.

[ Voor 12% gewijzigd door DeOS op 07-10-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het mogelijk om .Rar bestanden via je Omnia te downloaden?? En hoe zit het met filmpjes en muziek??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lvanhoe schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:38:
Ik heb een niet zo heel eerlijke versie van Mcguider, zogezegd. Ik heb een map met maps, drive, en 2577. Klopt dat? En die moeten alledrie in de root van mijn opslag? En dan gewoon autorun draaien vanaf de omnia?
Bij mij staan er ongeveer 8-9 mappen.
Zodra je deze in de root hebt staan kun je de WinMobileSetup draaien.
DeOS schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:40:
Eigenlijk geen zin om hier op te antwoorden, want het kost echt minimale moeite om dit op te zoeken. Is een aantal dagen geleden nogmaals besproken. Maarja....
Mijn excuses!
Ik zag je een aantal dagen geleden met dit zelfde probleem, dus ik dacht jij kan haar vast wel verder helpen.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 07-10-2008 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 13:42
Anoniem: 274712 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:14:
Voor iedereen die de SPB Mobile Shell Skins van Miki gebruikt: versie 2.6 is er nu.

http://www.imarche.net/omnia/fullpacks.php

Ziet er goed uit, en in mijn gevoel werken ze weer iets sneller...
Als het goed is staat vanavond versie 2.7 erop.

Voor het wijzigen van de kleuren van je windows taakbalken en font kleuren zie:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=325323

hier te downloaden zonder registreren. http://freewareppc.com/utilities/rcmod.shtml

Je kan de balken elke kleur geven die je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Gaat wel snel nu met die updates. Wat moet het verschil nu dan weer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
Anoniem: 270859 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 08:55:

(naderhand even de autorun verwijderen anders start de installatie telkens als je de pc met je i900 verbind)
Waar vind ik de autorun precies? Is dat die in map 2577?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lvanhoe schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:59:
[...]

Waar vind ik de autorun precies? Is dat die in map 2577?
Als je McGuider geinstalleerd hebt via WinMobileSetup en hij draait, kun je de autorun verwijderen in 2577, omdat deze anders gaat opstarten zodra je je i900 van de pc loskoppeld. Dan zou je elke keer de setup moeten afsluiten.
Als je de autorun verwijderd start de installatie niet meer automatisch na een USB verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
Ok, dankje! Ik heb het nu in ieder geval draaiende op mijn omnia. Hij geeft alleen een error bij de maps: is het mogelijk om alleen de NDL-map in je maps te zetten en de andere (die ik waarschijnlijk toch nooit gebruik) weg te laten? Oftewel, welke bestanden moeten sowieso in de map 'maps' staan?

[ Voor 20% gewijzigd door lvanhoe op 07-10-2008 10:05 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!

Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.