Nja, dan is het nog jammer heAnoniem: 268916 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:07:
[...]
niet getreurd je hebt nog altijd garantie breng hem gewoon weg en hij wordt gemaakt
Anoniem: 268916
doet ie wel weer na de hard reset ?Anoniem: 125609 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:27:
[...]
Nja, dan is het nog jammer heMaar heb maar even een hard-reset uitgevoerd, straks maar weer een gps testen met iGo8. Maar blijf het toch raar vinden dat ik heel deze week alleen een G'tje heb staan en de weken daarvoor altijd 3G, lijkt me sterk dat KPN op eens een minder bereik zou hebben.
welke regio woon je ? maybe hebben ze daar storing ?
staat je HSDPA wel aan ?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 31-10-2008 19:31 ]
leuk alleen de beeldscherm resolutie is beter en groterxon schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:19:
sorry als het dubbel is maar kwam het tegen
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=5603
Wikipedia: 1seg
willlen ze trouwens de gene die een roze omnia heeft bedacht een nekschot geven wat een gedrocht
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 31-10-2008 20:27 ]
Anoniem: 125609
Hij heeft geen WM en ook geen wifi en gps.Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:22:
[...]
leuk alleen de beeldscherm resolutie is beter maar die tv tuner zal hier niet werken denk ik
HSDPA heb ik trouwens altijd aanstaan ja, maar dat heeft er niet veel mee te maken
En dat gps het opeens heel raar deed kan ook goed zijn geweest dat het iGo zelf is geweest en niet de telefoon. Ik hoop het maar
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 31-10-2008 20:27 ]
hebben meer mensen met SPB het volgende?:
als je hem van toetsenblok haald dat heeeeeel even je keybord te voorschijn komt ?
het is niet altijd maar af en toe
is hier wat aan te doen of is het een bug ?
als je hem van toetsenblok haald dat heeeeeel even je keybord te voorschijn komt ?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 31-10-2008 20:32 ]
Het is dat je het zegt, maar ik had er vanmiddag een tijdje last van. Voornamelijk als je net gebeld, gesmst of gemsnt heb. Eén van de 'oplossingen' is het killen van de programma's waar je kan typen, toen had ik er geen last meer van. Eigelijk moet je met 't kruisje gewoon de app helemaal killen zeg maar. Niet naar de achtergrond. Wel gevonden, mar weer geen freeware.Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:32:
hebben meer mensen met SPB het volgende?:
Duo-sim kan je niet tegelijk gebruiken. Er mag maar één telefoon aanstaan, anders werkt het niet (sim's hebben hetzelfde nr). Ik kan aantonen dat de Omnia dus gebruikt wordt voor PDA-app's etc, en de Telefoon waar het andere kaartje in zit, gebruikt wordt om te bellen. Zo bel ik dus niet met de Omnia, en bespaar ik 8 euro per maand aan premie.Anoniem: 125609 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:05:
[...]
Als je een duo-sim kaartje hebt wil toch meestal zeggen dat je er meer mee belt?Lijkt mij dan, je moet toch juist aantonen zeg je net dat je hem niet hoofdzakelijk voor het bellen gebruikt?
[ Voor 32% gewijzigd door Bobje op 31-10-2008 20:43 ]
heb de Omnia ook binne, maar telkens als ik iets wil doen(foto nemen, programma opstarten....) staat er dat er onvoldoende geheugen is. Dacht dat de telefoon 8gb had?
Ook wordt de telefoon warm. Zonder dat die iets hoeft te doen. Ligt gewoon op tafel en voelt warm aan.
Ook wordt de telefoon warm. Zonder dat die iets hoeft te doen. Ligt gewoon op tafel en voelt warm aan.
Dat warm worden had ik eerst ook, maar na het uitzetten van HSDPA en alle andere functies die ik niet gebruik, is dat een stuk minder. Denk dat het ligt aan de activiteit van het dingetje, dat dan ook minder is (en dus langere batterijduur).M3 SMGII schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:41:
heb de Omnia ook binne, maar telkens als ik iets wil doen(foto nemen, programma opstarten....) staat er dat er onvoldoende geheugen is. Dacht dat de telefoon 8gb had?
Helaas dikke shit ik heb ook een blauwe vlek op me scherm. Wat hebben de mensen er hier mee gedaan? Accepteren of ingeleverd ter reparatie?
Hoelang ben je je toestel dan kwijt?
Anoniem: 127429
S2U2 is zo'n leuke aanwinst ! Kom ik na unlocken meteen netjes in mijn now-screen terecht ! Ook heel veel opties om te tweaken, in een overzichtelijke menu gegoten ... Was het maar allemaal zo mooi geregeld 
Iemand een mooie zwarte winamp-skin die in het zwarte HTC thema past ?
Ik heb S2U2 er weer afgegooid omdat het een batterijvreter is. Hou daar even rekening mee. Het programma op zich is prima en ziet er goed uit. Als het me een dag aan energie kost vind ik het zonde.Anoniem: 127429 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 01:09:
S2U2 is zo'n leuke aanwinst ! Kom ik na unlocken meteen netjes in mijn now-screen terecht ! Ook heel veel opties om te tweaken, in een overzichtelijke menu gegoten ... Was het maar allemaal zo mooi geregeld
Trouwens nog even het volgende. Ik weet niet of het een functie is van SPB (pocketplus of mobile shell) maar als ik de 'end call' button ingedrukt hou unlocked hij ook. Locken deed hij altijd toch altijd al.
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Energievreter ? Heb het nu zo ingesteld dat mijn omnia na 30 seconden locked, en dan nog eens 30 seconden later gaat het scherm uit ... Staat er nu 12 uur op en nog steeds 100% energie.jpvaneijk schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 10:10:
[...]
Ik heb S2U2 er weer afgegooid omdat het een batterijvreter is. Hou daar even rekening mee. Het programma op zich is prima en ziet er goed uit. Als het me een dag aan energie kost vind ik het zonde.
Trouwens nog even het volgende. Ik weet niet of het een functie is van SPB (pocketplus of mobile shell) maar als ik de 'end call' button ingedrukt hou unlocked hij ook. Locken deed hij altijd toch altijd al.
Onvoldoende geheugen heeft niks te maken met je opslag ruimte maar over het werkgeheugen. Oplossing is via taakbeheer alle programma's te sluiten en dan opnieuw proberen een foto te maken. Dit werkt bijna altijd bij mij. Mocht je alle programma's hebben gesloten en krijgt nog steeds de melding, dan moet je even de telefoon opnieuw opstarten...M3 SMGII schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:41:
als je hem wil laten repareren als het al mogelijk is via garantie dan ga je gewoon naar de winkel waar je hem hebt gehaald die zal je wel vertellen hoelang het ongeveer gaat durendagizmo schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:58:
Helaas dikke shit ik heb ook een blauwe vlek op me scherm. Wat hebben de mensen er hier mee gedaan? Accepteren of ingeleverd ter reparatie?
veel bedrijven laten hun toestellen bij Dynafix repareren dus grote kans dttie daar heen gaat.
en gemiddeld duurt dit iets van 15 werkdagen
user: Nijs weet daar meer van die heeft hem al eens weggebracht.
Even een vraagje... ik heb wat programmatje gedownload en daar in staan meestal 2 versies; qvga en vga... welke kan ik het beste gebruiken?
Zou je ook zelf direct naar een servicepoint kunnen gaan van Samsung? Dus niet via de Hi-winkel, maar direct zelf iets regelen? Hier dichtbij zit een servicepoint van Samsung die binnen 2 dagen repareren nml.Anoniem: 268916 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 13:09:
[...]
als je hem wil laten repareren als het al mogelijk is via garantie dan ga je gewoon naar de winkel waar je hem hebt gehaald die zal je wel vertellen hoelang het ongeveer gaat duren
veel bedrijven laten hun toestellen bij Dynafix repareren dus grote kans dttie daar heen gaat.
en gemiddeld duurt dit iets van 15 werkdagen
user: Nijs weet daar meer van die heeft hem al eens weggebracht.
service punt reparaties gaan ook naar een extern bedrijf in de shop kun je in veel gevallen alleen software updates krijgen maar voor fysieke schade moet ie toch echt de deur uitdagizmo schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 13:34:
[...]
Zou je ook zelf direct naar een servicepoint kunnen gaan van Samsung? Dus niet via de Hi-winkel, maar direct zelf iets regelen? Hier dichtbij zit een servicepoint van Samsung die binnen 2 dagen repareren nml.
bij mij heb ik niets geinstalleerd ofzo. Standaard Omnia en na 1 dag is die leeg zonder te bellen of sms'en. Batterij gaat vanzelf leeg precies!
beter opladen en pas opladen wanneer batt. bijna leeg is en dan er pas vanaf halen wanneer ie vol isM3 SMGII schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:14:
bij mij heb ik niets geinstalleerd ofzo. Standaard Omnia en na 1 dag is die leeg zonder te bellen of sms'en. Batterij gaat vanzelf leeg precies!
internet uitlaten tijdens gebruik en dit pas opstarten wanneer nodig scheelt enorm in levensduur van de accu maar dit is al iets van 10 x vermeld
Je gelooft toch niet echt dat er nog 0% energie is verbruikt na 12 uur? Dit is gewoon een foutieve meting.Anoniem: 127429 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 11:12:
[...]
Energievreter ? Heb het nu zo ingesteld dat mijn omnia na 30 seconden locked, en dan nog eens 30 seconden later gaat het scherm uit ... Staat er nu 12 uur op en nog steeds 100% energie.
Anoniem: 270541
2. HTCEmu_v0.2.zip downloaden en beide bestanden In je windows folder van de telefoon plakken.
3. Lightsaber downloaden en 1.0 installeren
4. en vechten maar!!
Hoe installeer je die netframe 3.5 ?
Op mijn pc staat ie al geinstalleerd , maar naar mijn OMNIA toe gaat niet goed............

Anoniem: 106939
de omnia is een wqvga, maar veel qvga applicaties doen het gewoon goed en worden goed weergegeven.SpeedfreakR schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 13:28:
Even een vraagje... ik heb wat programmatje gedownload en daar in staan meestal 2 versies; qvga en vga... welke kan ik het beste gebruiken?
qvga dus, en dan maar hopen dat het werkt
Anoniem: 279245
thx,heb me er al suf op gezocht en was net van plan om hem maandag binnen te brengen om te herstellenAnoniem: 270859 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:53:
Heb je dit al gelezen en geprobeerd?
Vraag:
mijn toestel wil niet meer draaien, dus van verticaal naar horizontaal draait die niet meer mee?
Antwoord:
Hoofdmenu --> Instelling --> Systeem --> Bewegingssensor en dan even op automatisch zetten, en kijk ook even bij "--> Instellingen --> Battery --> Batteryvoeding --> Achtergrond verlichting inschakelen" deze moet ook aan staan anders draait die niet.
Nu heb ik vanacht ook niet veel gebeldMensionXL schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:33:
[...]
Je gelooft toch niet echt dat er nog 0% energie is verbruikt na 12 uur? Dit is gewoon een foutieve meting.
Staat nu op 90% ... Wil ik maar zeggen dat ik geen verschil merk ivm voorheen, dus dat het een energievreter is : hangt af van hoe je't insteld zeker ?
ja ik laad altijd de gsm op als die pas leeg is. Altijd wanneer ik waarschuwing krijg van dat de batt. leeg is. En laad die op totdat die vol is. Maar toch gaat die snel leeg. Internet gebruik ik niet op de Omnia, enkel per dag 2-5min bellen en 5sms'en. En die was al na minder dan 20uur leeg!!Anoniem: 268916 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:27:
[...]
beter opladen en pas opladen wanneer batt. bijna leeg is en dan er pas vanaf halen wanneer ie vol is
internet uitlaten tijdens gebruik en dit pas opstarten wanneer nodig scheelt enorm in levensduur van de accu maar dit is al iets van 10 x vermeld
Hier gaat de batterij een kleine vijf dagen mee : wifi af en toe (kort), wat sms'en en een tiental telefoontjes per dag ... Ben best tevreden
misschien heb ik een oplossing voor mijn "probleem". ik heb web'n'walk standaard, welke een maximale snelheid heeft van 384 kbps, wat naar mijn weten 3g snelheid (UMTS) is.Anoniem: 272927 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:31:
[...]
3g+ is hsdpa, kijk is of je hsdpa wel aan hebt staan!?
Hoofdmenu -->> Instellingen ->> Verbinding ->> HSDPA
Ik heb met t-mobile internet(w&w plus) bijna altijd een 3g+ connectie, omgeving nijmegen/arnhem
met web'n'walk plus heb je tot 1 mbps, wat dus 3g+/h (HSDPA) snelheden zijn.
waarschijnlijk is het dan logisch dat ik nooit 3g+/h in beeld heb, omdat ik daar simpelweg geen abbo voor heb. of zou hij wel gewoon moeten weergeven dat het beschikbaar is ongeacht of ik er een abbo voor heb?
en als dat van die snelheden (wat ik net even bij t-mobile heb opgezocht) klopt, kan ik net zo goed hsdpa altijd uitzetten, want web'n'walk standaard ondersteunt dat niet... toch?
en voor de rom freaks: bij modaco is net melding gemaakt van de nieuwste (engelse) rom: DTHJ9 (australië). ookal zitten we net een dag in november en zou de eerst volgende toch een hk-tje moeten worden
óf probeer eens een rom-update óf ga je omnia ruilen, want als hij echt van 100% naar bijna 0% gaat in 20 uur, dan klopt er iets niet. het is een aardig slurpend beestje, maar 3 dagen met matig gebruik is echt wel haalbaar. en het gebruik dat jij omschrijft is niet matig, maar zeeeer gering.M3 SMGII schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:45:
[...]
ja ik laad altijd de gsm op als die pas leeg is. Altijd wanneer ik waarschuwing krijg van dat de batt. leeg is. En laad die op totdat die vol is. Maar toch gaat die snel leeg. Internet gebruik ik niet op de Omnia, enkel per dag 2-5min bellen en 5sms'en. En die was al na minder dan 20uur leeg!!
waarom heb je eigenlijk een omnia gekocht met dat bel- en internetgedrag?
Per ongeluk alles aan laten staan? Dit kun je zien door de menu knop rechtsboven in te drukken. Heb je het widget scherm of het today scherm? en daar toevallig nog iGo of mcguider onder staan? wegzetten dan, maakt bij mij enorm verschilM3 SMGII schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:45:
[...]
ja ik laad altijd de gsm op als die pas leeg is. Altijd wanneer ik waarschuwing krijg van dat de batt. leeg is. En laad die op totdat die vol is. Maar toch gaat die snel leeg. Internet gebruik ik niet op de Omnia, enkel per dag 2-5min bellen en 5sms'en. En die was al na minder dan 20uur leeg!!
heb ook McG er af gelazerd gebruik hem toch nooit
[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 01-11-2008 22:04 ]
Dat het erop staat maakt niet veel uit, als je het maar niet in je today scherm hebt staan... dit had ik wel en dan ging hij hoog uit 1,5 dag mee.. nu ruim 2,5 dag of meerAnoniem: 268916 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 22:04:
heb ook McG er af gelazerd gebruik hem toch nooit
Hallo, ik zou graag tijdens het navigeren op de Omnia de stem over de speakers van de autoradio (Pioneer 70BT) laten lopen. Iemand die weet of dit mogelijk is? Autoradio wordt in Bluetooth nu weergegeven als headset. Heb al geprobeerd om dit te veranderen als draadloos stereo, maar deze optie is niet selecteerbaar.
ja die heb ik ook gekregen. had m na een week al binnen.BtM909 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:19:
Zijn er meer mensen hier die de 8GB microcard met Vantage Point hebben gekregen (volgens mij alleen een actie voor Vodafone abo's)?
denk idd een voda actie
rom staat de nieuwste op denk ik: de HH4. Was zo toen ik hem kochtte. Ja ik denk dat ik ermee terug naar de winkel ga, maar dan gaan ze zeggen dat de batterij niet goed is en daar geven ze geen garantie op dacht ik?Anoniem: 106939 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 21:57:
[...]
óf probeer eens een rom-update óf ga je omnia ruilen, want als hij echt van 100% naar bijna 0% gaat in 20 uur, dan klopt er iets niet. het is een aardig slurpend beestje, maar 3 dagen met matig gebruik is echt wel haalbaar. en het gebruik dat jij omschrijft is niet matig, maar zeeeer gering.
waarom heb je eigenlijk een omnia gekocht met dat bel- en internetgedrag?
Heb de Omnia gekocht omdat ik die mooi vond. Voorlopig gebruik ik hem niet zo veel, omdat de batterij niet lang meegaat. Maar eens die goed is ga ik die natuurlijk meer gebruiken voor internet en bellen
ik heb het widget scherm met links die balk toch? Wat is iGo en Mcguider?Anoniem: 125609 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 22:00:
[...]
Per ongeluk alles aan laten staan? Dit kun je zien door de menu knop rechtsboven in te drukken. Heb je het widget scherm of het today scherm? en daar toevallig nog iGo of mcguider onder staan? wegzetten dan, maakt bij mij enorm verschil

Anoniem: 279286
Ik heb een probleem en kan in alle 'Omnia-georienteerde topics' geen antwoord vinden, Het probleem is dat ik niet via bluetooth rechtstreeks naar 'mijn opslag' kan downloaden. Ik heb USB Connection al op Massa-opslag '' Mijn Opslag" gezet en bij Bluetooth op Gedeelde Map "Mijn Opslag" (schrijven mogelijk niet ingevuld).... maar hij doet het nog steeds niet.
Voorbeeld: Ik wil film via mijn laptop (met bluetooth) sturen naar mijn omnia via bluetooth. Na paar minuten geeft hij aan dat de interne geheugen vol is. M.a.w. hij slaat hem waarschijnlijk op op zijn kleine paar MBgrote (werk)geheugen. Terwijl er standaard 8 GB intern geheugen is (dus geen SD-kaartje want die moest ik opvragen en dat kan twee maanden duren volgens Samsungwebsite!).
Iemand enig idee hoe ik niet perse met usb, maar ook met bluetooth mp3 en film e.d. rechtstreeks naar de 8 GB intern geheugen kan sturen.
Voorbeeld: Ik wil film via mijn laptop (met bluetooth) sturen naar mijn omnia via bluetooth. Na paar minuten geeft hij aan dat de interne geheugen vol is. M.a.w. hij slaat hem waarschijnlijk op op zijn kleine paar MBgrote (werk)geheugen. Terwijl er standaard 8 GB intern geheugen is (dus geen SD-kaartje want die moest ik opvragen en dat kan twee maanden duren volgens Samsungwebsite!).
Iemand enig idee hoe ik niet perse met usb, maar ook met bluetooth mp3 en film e.d. rechtstreeks naar de 8 GB intern geheugen kan sturen.
door je ftp van je BT aan te passen naar je mijn opslagAnoniem: 279286 schreef op zondag 02 november 2008 @ 10:19:
Ik heb een probleem en kan in alle 'Omnia-georienteerde topics' geen antwoord vinden, Het probleem is dat ik niet via bluetooth rechtstreeks naar 'mijn opslag' kan downloaden. Ik heb USB Connection al op Massa-opslag '' Mijn Opslag" gezet en bij Bluetooth op Gedeelde Map "Mijn Opslag" (schrijven mogelijk niet ingevuld).... maar hij doet het nog steeds niet.
Anoniem: 218229
igo8 en Mcguider = navigatie progs, doe eens wat moeite,, deze progs zijn al vele keren besproken geweest hier! alle progs die gebruik maken van gps zijn batterijslopers , ik zou zeggen,, loop eens de topics af,,, staan veel interesante onderwerpen in.M3 SMGII schreef op zondag 02 november 2008 @ 09:21:
[...]
ik heb het widget scherm met links die balk toch? Wat is iGo en Mcguider?
Anoniem: 279286
Maar ik heb mijn FTP aan staan met:Anoniem: 268916 schreef op zondag 02 november 2008 @ 10:42:
[...]
door je ftp van je BT aan te passen naar je mijn opslag
Schrijven mogelijk (aangevinkt)
Gedeelde map:
/Mijn Opslag
Dat is toch goed dan?
Edit: ik probeerde het net met een mp3tje: via bluetooth van laptop naar omnia. Geeft hij meteen aan dat ik iets aan het overzetten ben en wanneer hij is overgestuurd, krijg ik alleen maar de mogelijkheid tussen opslaan en niet opslaan. Bij 'ja' blijkt hij in my documents te staan in plaats van in mijn opslag. Wat doe ik fout?
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 279286 op 02-11-2008 11:21 ]
Kan mij iemand vertellen hoe betrouwbaar dit toestel is? Ok, het is een wm toestel, maar hoeveel vastlopers heb je gemiddeld al gehad (per dag?)?
Heb vroeger al een wm device gehad, maar deze liep dagelijks vast, en had me toen gezworen van nooit meer een wm toestel te kopen, maar deze is wel het overwegen waart!
Heb vroeger al een wm device gehad, maar deze liep dagelijks vast, en had me toen gezworen van nooit meer een wm toestel te kopen, maar deze is wel het overwegen waart!
er is inmiddels hj3 uit (nederlands) of hj9 (engels), allebei een stukje nieuwer dan je huidige rom. er kunnen nogal wat risico's zitten aan het flashen, dus besluit eerst of je die wel wilt nemen en kijk daarna in het aparte rom-topic ergens onder deze topicM3 SMGII schreef op zondag 02 november 2008 @ 09:20:
[...]
rom staat de nieuwste op denk ik: de HH4. Was zo toen ik hem kochtte. Ja ik denk dat ik ermee terug naar de winkel ga, maar dan gaan ze zeggen dat de batterij niet goed is en daar geven ze geen garantie op dacht ik?
Heb de Omnia gekocht omdat ik die mooi vond. Voorlopig gebruik ik hem niet zo veel, omdat de batterij niet lang meegaat. Maar eens die goed is ga ik die natuurlijk meer gebruiken voor internet en bellen
moeilijk te zeggen hoe "betrouwbaar" hij is, maar ik heb in ieder geval nog nooit een vastloper/crash gehad.nielsvv schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:19:
Kan mij iemand vertellen hoe betrouwbaar dit toestel is? Ok, het is een wm toestel, maar hoeveel vastlopers heb je gemiddeld al gehad (per dag?)?
Anoniem: 218229
valt best mee,, tis natuurlijk een wm device, en die kunnen soms eens raar uit de hoek komen.nielsvv schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:19:
in het begin was het bij mij ook zo van, miljaar wa heb ik nu weer in huis gehaald, maar na verloop van tijd
was het beter, perfect is hij niet, dat is duidelijk. maar als je wm ongeveer onder de knie hebt, kan je veeeeel
vastlopers vermijden,, ik heb het toestel nu 2 maand, en moet zeggen, van vastlopen zelf denk ik 1 keer, in het begin als ik hem had, zal wel aan mezelf te danken geweest zijn, je wil alles eens testen, je kent dat he.
maar het probleem dat ik nu af en toe heb(had), is niet dat hij vastloopt, maar mijn scherm verlichting niet meer aan gaat na dat hij het scherm automatisch uitschakeld, dit om natuurlijk de batterijduur te verlengen.
heb dat eens gevolgd en dat komt alleen voor als ik mijn wifi laat aanstaan, of als ik bel terwijl wifi aanstaat.
en als wifi niet aan is, dan heb ik daar geen last van, tis beetje zoeken hoe of wat,,, maar in het algemeen ben ik wel tevreden over het toestel, je hebt leuke progs die je erop kan gooien, navigatie werkt goed, progs in het algemeen doen het goed,, de nadelen van het toestel voor mij zijn het scherm , geen apparte 3.5 mm input,(je moet al een splitter, of een bluetooth stereo headphone kopen als je muziek wil beluisteren terwijl je hem wil opladen) geen uitsparing in het toestel voor de stylus , en het geluid bij de camera functie is nie al te scherp,,,en de batterij mocht beter zijn. voor de rest is alles wel ok.
edit: Ze zijn dus officieel!Anoniem: 106939 schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:36:
[...]
er is inmiddels hj3 uit (nederlands) of hj9 (engels), allebei een stukje nieuwer dan je huidige rom. er kunnen nogal wat risico's zitten aan het flashen, dus besluit eerst of je die wel wilt nemen en kijk daarna in het aparte rom-topic ergens onder deze topic
Maar krijg ze niet gedownload. Telkens wordt de verbinding verbroken. Zal het morgen maar is doen.
[ Voor 13% gewijzigd door M3 SMGII op 02-11-2008 13:23 ]
softreset en of hard reset al geprobeerd ?Anoniem: 276216 schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:31:
ik heb ontdekt dat ik niet meer beschik over draadloos beheer, maar over commManger. Maar telkens ik op commManager klik krijg ik de melding: het bestand kan niet worden geopend.....
Ik vind CommManager ook nergens terug in mijn bestanden.
Kan iemand mij helpen?
heb je lopen klooien in je mappen ?
welke update heb ik nou nodig? heb de handleiding in de startpost doorgelezen, maar er is nu: XKHH1. Dat is dus die ik niet moet hebben? ik moet hebben: XKHJ3 of CEHJ2, wat is het verschil eigenlijk? ik heb al eens de xp update geinstalleerd, maar moet dit altijd voor elke software update?
Anoniem: 276216
soft reset wel.Anoniem: 268916 schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:48:
[...]
softreset en of hard reset al geprobeerd ?
heb je lopen klooien in je mappen ?
harde nog niet, dan ben ik alles kwijt.
ik weet niet hoe het komt, ik heb het net gemerkt.
als alles goed werkt heb je geen update nodigAnoniem: 125609 schreef op zondag 02 november 2008 @ 14:37:
welke update heb ik nou nodig? heb de handleiding in de startpost doorgelezen, maar er is nu: XKHH1. Dat is dus die ik niet moet hebben? ik moet hebben: XKHJ3 of CEHJ2, wat is het verschil eigenlijk? ik heb al eens de xp update geinstalleerd, maar moet dit altijd voor elke software update?
hej allemaal,
ik ben nu na een tijdje toch weer bij spb terecht gekomen. ik heb nu de volgende programma's draaien:
- Spb Diary
- Spb Pocket Plus
- Spb Phone Suite
- Spb Weather
En als klok heb ik Spb Time geprobeerd, maar vond hem toch nog wat klein, dus ben terecht gekomen bij ProjectION Pocket Digital Clock.
Ziet er allemaal heel lekker uit, en echt super handig omdat je alle Spb programma's bij elkaar kunt integreren.
Maar nu heb ik een probleem. Af en toe verdwijnt opeens mijn startmenu balk. De hele bovenste balk is dan weg, en de knoppen zijn ook niet onzichtbaar geworden of iets dergelijks. De enige manier om dat op te lossen is vervolgens een full screen applicatie te openen, bijvoorbeeld het samsung menu.
Is toch wel een beetje vervelend. Zijn er andere die dit probleem kennen? en misschien die een oplossing kennen?
En nog even een vraag. Ik ben best goed op de hoogte over codecs en dergelijke, maar heb soms toch bepaalde avi's met codecs die het niet helemaal goed doen. Een voorbeeld zijn de rips en tv-rips van XOR.
Is het mogelijk om je codecs uit te breiden op de omnia?
thx alvast!
ik ben nu na een tijdje toch weer bij spb terecht gekomen. ik heb nu de volgende programma's draaien:
- Spb Diary
- Spb Pocket Plus
- Spb Phone Suite
- Spb Weather
En als klok heb ik Spb Time geprobeerd, maar vond hem toch nog wat klein, dus ben terecht gekomen bij ProjectION Pocket Digital Clock.
Ziet er allemaal heel lekker uit, en echt super handig omdat je alle Spb programma's bij elkaar kunt integreren.
Maar nu heb ik een probleem. Af en toe verdwijnt opeens mijn startmenu balk. De hele bovenste balk is dan weg, en de knoppen zijn ook niet onzichtbaar geworden of iets dergelijks. De enige manier om dat op te lossen is vervolgens een full screen applicatie te openen, bijvoorbeeld het samsung menu.
Is toch wel een beetje vervelend. Zijn er andere die dit probleem kennen? en misschien die een oplossing kennen?
En nog even een vraag. Ik ben best goed op de hoogte over codecs en dergelijke, maar heb soms toch bepaalde avi's met codecs die het niet helemaal goed doen. Een voorbeeld zijn de rips en tv-rips van XOR.
Is het mogelijk om je codecs uit te breiden op de omnia?
thx alvast!
Als het goed is werd er in een update ook een camera update uitgevoerd, beter geluid in filmpjes etc... dus dat heb ik nodig.Anoniem: 268916 schreef op zondag 02 november 2008 @ 14:46:
[...]
als alles goed werkt heb je geen update nodig
Iemand trouwens al een oplossing voor dat er tijdens het navigeren om de 5 minuten om een wachtwoord wordt gevraagd door de telefoon? dit moet toch niet kunnen lijkt mij, tijdens het navigeren.
De Samsung Omnia heeft ook mijn interesse opgewekt en ben ook van plan hem te kopen (mits ik mijn N95 8GB verkocht krijg)
Maar heb even 'n vraagje:
Ik vroeger ook een Samsung (E700) GSM gehad maar het netwerkontvangst was toen heel slecht. Vanaf toen heb ik gezworen nooit meer een Samsung te nemen... Hoe is dit bij de Omnia? Goed ontvangst?
Alvast bedankt!
Maar heb even 'n vraagje:
Ik vroeger ook een Samsung (E700) GSM gehad maar het netwerkontvangst was toen heel slecht. Vanaf toen heb ik gezworen nooit meer een Samsung te nemen... Hoe is dit bij de Omnia? Goed ontvangst?
Alvast bedankt!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!
Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!
Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.