Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:28:
Ik heb me Omnia nu al een paar weken. Maar het is me nog steeds niet gelukt om iets via Bluetooth te versturen of ontvangen. Bij verzenden naar mijn MacBook Pro geeft ie iedere keer aan dat het mislukt om verbinding te maken (met mijn SE W8101 werkte het altijd prima met mijn Mac). En zodra ik iets wil verzenden naar mijn telefoon geeft ie aan dat de ontvanger de bestanden waarschijnlijk niet ontvangt. Dan gaat ie wel verzenden, maar zijn de verzonden bestanden nergens terug te vinden. En al wat ik wil verzenden zijn mp3'tjes en of foto's.
Met mijn Sony Ericsson W810i ging het verzenden via bluetooth iig een STUK makkelijker.

Ik had eerst ook een SE W810i, en het BT ging er wel een stuk makkelijker mee.
Ik probeer via mn laptop op het internet te komen door de Omnia als modem te gebruiken, maar als ik contact wil maken krijg ik een melding dat de omnia al een verbinding heeft met een apparaat en wordt de verbinding verbroken. Ik heb al heel wat gezocht op het internet en de vorige topics, maar nergens concreet kunnen vinden hoe de omnia als modem is te gebruiken. Iemand die me kan helpen?Verbinden via mini-usb
Via de kabel is even makkelijk als via Bluetooth. Je verbind eerst je pda aan je laptop en vervolgens zorg je ervoor dat er een Activesync verbinding is met je pda. Dan start je weer "internet Sharing" op en nu geef je aan dat je via usb wilt verbinden en je drukt op connect. Je laptop zal automatisch het netwerk ontdekken en je kunt internetten.
Dit werkt dus perfect, stond in de FAQ. Misschien wel beter ook, want dan gaat de teleoon minder snel leeg, kan natuurlijk gelijk data overtrekken en het is sneller denk ik. Ik heb alleen zo'n hekel aan bekabeling, maar dat moet ik maar voor lief nemen

.
TomTom werkt ook op de omnia, maar soms denkt ie dat ik 60 km verderop zit, of loopt deze teveel vooruit (de tomtom denkt dat ik al 200 meter verder rij). Zijn er andere mensen hier met TomTom ervaring?
En ik zocht ook die filmpjes van Hancock (die trailers), maar ook die kan ik neit vinden. Waarschijnlijk zijn die omgezet ofzo? Had wel gehoopt dat er een site met trailiers was ofzo, maar nog neit kunnen vinden. Soms valt het me op dat op sommige relatief simpele problemen die iedereen wel heeft nog niemand echt een oplossing heeft kunnen bedenken. De innovatie daarvan vind ik dan wel weer een beetje tegenvallen

.
[
Voor 14% gewijzigd door
Bobje op 30-10-2008 19:29
]