Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom in het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic :)

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de Samsung SGH-i900 Omnia en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de Omnia.
• Discussie en meldingen over wanneer we de Omnia kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de Omnia horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
• Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Tot slot zijn pricewatch: Samsung i900 Omnia Wit en/of pricewatch: Samsung i900 Omnia Zwart een goed begin om voor een mooie prijs de Omnia te regelen :)

[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 20-12-2008 13:13 . Reden: Het is geen test meer \0/ ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Ik heb afgelopen zaterdag in de winkel van T for Telecom de Samsung Omnia zwart Miljonair aangeschaft, top dingetje verder. Alleen ik heb dus nog steeds geen bereik. Bij de instellingen van Telefoon en dan tabblad netwerk dan staat er bij huidig netwerk 'Geen service'. Handmatig instellen werkt niet, accu uit de telefoon werkt ook niet. Op de site van KPN is ook niet te vinden over de duur van het aansluiten maar bij de T for Telecom zeiden ze dat ik meteen op het netwerk kon. Maar tot op heden nog niets dus.

Iemand suggesties of ben ik iets vergeten? Ben namelijk nog niet zo bekend met een WM-telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:47

Toch knap, om recht onder de startpost waarin uitgelegd staat dat discussies over het toestel niet toegestaan zijn een vraag over het toestel zelf stellen.

Ps, waar zit tegenwoordig de handjesknop van een topicreport?

[ Voor 60% gewijzigd door Clock op 27-10-2008 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
Clock schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:33:

Toch knap, om recht onder de startpost waarin uitgelegd staat dat discussies over het toestel niet toegestaan zijn een vraag over het toestel zelf stellen.

Ps, waar zit tegenwoordig de handjesknop van een topicreport?
Ik weet niet hoor, maar het is iets met de provider, daar heb ik geen verbinding mee. Terwijl dat wel zou moeten volgens de T for Telecom. Maar misschien dat het aan het toestel ligt, maar dat lijkt me niet.
Het gaat er dus om dat ik gewoon nog niet aangesloten ben, terwijl dit al wel zou moeten. Ik heb wat geprobeerd via de telefoon (misschien is dit heel simpel op te lossen door iets in de telefoon te veranderen), maar dat mocht niet helpen. Ik vraag hier niet om bepaalde instellingen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 12:48
Bobje schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:08:
Ik heb afgelopen zaterdag in de winkel van T for Telecom de Samsung Omnia zwart Miljonair aangeschaft, top dingetje verder. Alleen ik heb dus nog steeds geen bereik. Bij de instellingen van Telefoon en dan tabblad netwerk dan staat er bij huidig netwerk 'Geen service'. Handmatig instellen werkt niet, accu uit de telefoon werkt ook niet. Op de site van KPN is ook niet te vinden over de duur van het aansluiten maar bij de T for Telecom zeiden ze dat ik meteen op het netwerk kon. Maar tot op heden nog niets dus.

Iemand suggesties of ben ik iets vergeten? Ben namelijk nog niet zo bekend met een WM-telefoon.
Met een nieuw nummer of wordt er iets geporteerd? SIM kaart opnieuw er in gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Zijn er ook telecom sites die geen branded toestelletjes verkopen bij de verschillende abo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201908

Sites weet ik niet, maar ik heb mijn Omnia, een Vodafone super abonnement [een actie abonnement]. (en hij is niet branded)

Deze heb ik gewoon bij The Phone House gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
Anoniem: 136772 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:32:
Zijn er ook telecom sites die geen branded toestelletjes verkopen bij de verschillende abo's?
Bij de T for Telecom ook niet branded. Wel om vragen natuurlijk, maar in Vlissingen hadden ze er nog genoeg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209435

Ik heb vrijdag bij Telfort een Omnia besteld zwart. Koste me een 1malige aanschaf koste 14€ en de rest 25€ per maand.

Internet, daar zit nog een addertje onder het gras?
Ik wou internet op me telefoon maar toch niet gedaan. Ik had Telfort gebelt en ze zeiden tegen mij:

- Internet is onbeperkt dus geen data limit maar als je teveel download / videostreaming doet dan krijg je 1 waarschuwing en dan een rekening. Dus het is niet zonder limiet?

Kan iemand mij uitleggen waarom die onbeperkte data limiet geld? Ik snap er niets van het is toch onbeperkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Anoniem: 209435 schreef op maandag 10 november 2008 @ 09:56:
Ik heb vrijdag bij Telfort een Omnia besteld zwart. Koste me een 1malige aanschaf koste 14€ en de rest 25€ per maand.

Internet, daar zit nog een addertje onder het gras?
Ik wou internet op me telefoon maar toch niet gedaan. Ik had Telfort gebelt en ze zeiden tegen mij:

- Internet is onbeperkt dus geen data limit maar als je teveel download / videostreaming doet dan krijg je 1 waarschuwing en dan een rekening. Dus het is niet zonder limiet?

Kan iemand mij uitleggen waarom die onbeperkte data limiet geld? Ik snap er niets van het is toch onbeperkt?
Kijk eens goed in de voorwaarden van telfort. Daar staat dat streaming niet is toegestaan dus dat valt niet onder het data pakket. Youtube valt dus onder streaming. Voor de rest is er geen beperking. Je hebt een data verkeer tot 1 Gb en das heel veel voor mobiel internet.
Ik had daar ook al naar geinformeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859

Met dat internet abbonement kun je gewoon internetten, GPS, etc gebruiken.
Zoals Lucky al zei, zit er alleen een addertje onder het gras bij streaming.

Bij HI was het geloof ik € 0,25 per 1MB streaming video.
Dus een youtube filmpje van 4 min is 1 euro.

Voor de exacte kosten kun je dit altijd nog navragen bij Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

okee dus dan moet ik die voorwaarden even doornemen. Want ik ben ook maar student en zit niet op een rekening van 500 pleuries te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209435 schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:19:
okee dus dan moet ik die voorwaarden even doornemen. Want ik ben ook maar student en zit niet op een rekening van 500 pleuries te wachten :P
Ja klopt! Als je toch streaming wilt gaan gebruiken kun je dit het beste doen via je WIFI thuis en je internetabbonement gewoon gebruiken voor standaard internet gebruik.
Lees maar even de voorwaarden goed door, voordat je het abbonment neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279631

Anoniem: 270859 schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:21:
[...]

Ja klopt! Als je toch streaming wilt gaan gebruiken kun je dit het beste doen via je WIFI thuis en je internetabbonement gewoon gebruiken voor standaard internet gebruik.
Lees maar even de voorwaarden goed door, voordat je het abbonment neemt.
Bij Hi is het ook zo dat je geen streaming mag doen zeg maar (anders betaal je 0,25c per minuut), maar ik heb hi en ik heb zelf nog nooit iets van gemerkt. Ik luister elke dag radio via internet (grieks radio) en heel soms kijk naar een filmpje op youtube, maar niks terug gezien op de rekening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279631 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:16:
[...]

Bij Hi is het ook zo dat je geen streaming mag doen zeg maar (anders betaal je 0,25c per minuut), maar ik heb hi en ik heb zelf nog nooit iets van gemerkt. Ik luister elke dag radio via internet (grieks radio) en heel soms kijk naar een filmpje op youtube, maar niks terug gezien op de rekening!
Doe je dat via WIFI of HSDPA / GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:19:
[...]

Doe je dat via WIFI of HSDPA / GPRS?
Met wifi heb je zowiezo geen extra kosten. en HSDPA heb ik uit staat want hij is toch niet nuttig als je Hi abonnement hebt.

Ik doe gewoon met GPRS, of in iedere geval er staat 3G of G bij de ontvangst streepjes. Dus gewoon via Hi zeg maar;)

Maar ik heb vaak genoeg mensen gehoord die wel voor moeten betalen, dus hoe het precies zit weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ik daarvoor niet hoef te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279631 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:24:
[...]

Met wifi heb je zowiezo geen extra kosten. en HSDPA heb ik uit staat want hij is toch niet nuttig als je Hi abonnement hebt.

Ik doe gewoon met GPRS, of in iedere geval er staat 3G of G bij de ontvangst streepjes. Dus gewoon via Hi zeg maar;)

Maar ik heb vaak genoeg mensen gehoord die wel voor moeten betalen, dus hoe het precies zit weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ik daarvoor niet hoef te betalen.
Daarom! Als je met WIFI streaming gebruikt dan betaalt je niks extra's
Hoezo is HSDPA niet nuttig dan als je Hi hebt? Dit is de snellere variant van GPRS, dus die kan je gewoon aan laten staan als je een internet abbonement hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 279631 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:24:
[...]

beetje wazig. Als je een internet abo hebt hoef je niks extra's te betalen. En als je 3 G hebt komt automatisch 3,5G (of H) in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:26:
[...]

Daarom! Als je met WIFI streaming gebruikt dan betaalt je niks extra's
Hoezo is HSDPA niet nuttig dan als je Hi hebt? Dit is de snellere variant van GPRS, dus die kan je gewoon aan laten staan als je een internet abbonement hebt.
Omdat Hi internet niet de snelheid van HSPDA haalt. Volgens mij heb zelfs genoeg aan G. In iedere geval dat wel vaak gelezen op dit forum.

Ik merk ook zelf geen verschil tussen G en 3G dus ik denk dat het wel klopt. Alleen ik ga ook soms Video bellen en dan moet je weer wel 3G aan hebben staat (terwijl er volgens mij niet eens verbinding met internet is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Video bellen is wel betaald dacht ik. Weet ik niet zeker. Ik had het er gisteren met een vriend toevallig over en die deed dat ook regel matig en die moet gewoon betalen daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279631 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:30:
Omdat Hi internet niet de snelheid van HSPDA haalt.
Meen je dat nou?
Ik ben van T-Mobile overgestapt naar Hi + een internet abbonement, omdat dit vele malen goedkoper was met bellen, sms en internet. Maar Hi kan geneens die snelheden halen? (Waar heb je dit gelezen?)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 10-11-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:29:
[...]

beetje wazig. Als je een internet abo hebt hoef je niks extra's te betalen. En als je 3 G hebt komt automatisch 3,5G (of H) in beeld
naja volgens de algemene voorwaarde zit dus streaming niet in je abonement en zou je dus extra voor moeten betalen. En als ik HSPDA aan heb staan komt ook inderdaad 3+G in mijn beeld te staan maar bij een HI abonnement is dat net zo snel als G, want sneller kun je gewoon niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209435 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:32:
Video bellen is wel betaald dacht ik. Weet ik niet zeker. Ik had het er gisteren met een vriend toevallig over en die deed dat ook regel matig en die moet gewoon betalen daarvoor.
ik heb ook niet gezegd dat je er niet voor hoef te betalen, ik heb gezegd dat je 3G aan moet hebben anders kun je niet video bellen. En bij Hi moet je dus idd extra voor betalen. Bij orange is het bijvoorbeeld 1 minuut video bellen = 2 minuten gewoon bellen en dus binnen je bundel.

In iedere geval dat is mijn ervaring met hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:33:
[...]

Meen je dat nou?
Ik ben van T-Mobile overgestapt naar Hi + een internet abbonement, omdat dit vele malen goedkoper was met bellen, sms en internet. Maar Hi kan geneens die snelheden halen? (Waar heb je dit gelezen?)
pfff, nu vraag je me wat. volgens mij ook op deze forum. Het was iets van 128..., misschien dat iemand anders dat ook kan bevestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er links van de bel status zodat je niet contact hoeft op te nemen met de provider?

Wat zijn jullie abonnement kosten en specificaties?

Ik heb 300 belminuten 100 sms (Nog geen internet maar mis vraag ik dat wel aan)
voor 25€ in de maand. en hieraan heb ik de 1ste maand 14 euries moeten betalen voor de telefoon..
Ik zit bij Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279099

Anoniem: 279631 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:38:
[...]

pfff, nu vraag je me wat. volgens mij ook op deze forum. Het was iets van 128..., misschien dat iemand anders dat ook kan bevestigen
Zie hier:
http://www.hi.nl/web/show/id=2367654

Ikzelf heb ook dit probleem en probeer over te stappen naar een zakelijke abo waar je wel 3.6 Mb hebt (theoretisch).
Heb je een 3G toestel, en kan je maar 128 Kb halen :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-07 13:19
Weet niet precies of mijn vraag hier past, maar het heeft een raakvlak met de levertijden: Ik zie de Omnia 8GB geregeld aangeboden worden: waar is/blijft de 16GB variant? Weet iemand of de 16GB editie in Nederland gaat uitkomen (en zo ja, wanneer)?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

voor diegene die de millionairre pack hebben van vodafone:
er zit een kaart bij voor een 8GB kaartje met een film erop, echter staat er op dat het maar tot 31 okt was.
kijk je op de site bij samsung dan kom je dit ook tegen echter hier is de datum 31 dec.
heb hem besteld en gelijk een email gekregen dat ze hem zo spoedig mogelijk zouden opsturen :)

scheelt me weer een kaartje kopen, film gooi ik er wel weer af.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07 14:50
Ik sta ook op het punt een abonnement af te sluiten voor de Omnia. Nu kwam ik via de Vodafone site op de volgende aanbieding:

Vodafone basis 27,50 (hier gaat 20% per maand af vanwege een actie) en daar doe ik dan zelf een sms-verdubbelaar bij van 2 euro maand. Dat maakt het totaal per maand dus 24 euro. Dan moet ik 40 euro extra betalen de eerst maand. Dat lijkt mij toch wel een aardige deal? Want dan heb ik dus 400 sms of 200 belminuten. Of weet iemand toevallig een veeeeel betere aanbieding? Zo ja, waar?

Het toestel is een Samsung Omnia Grey (?), beetje raar want nergens anders wordt er over Grey gesproken maar dit zou dus wel de 'Niet-Millionaire-zwarte' kleur zijn? :P

Beetje offtopic: Mijn huidige abonnement loopt op 24 november af bij Tele2. Nu is natuurlijk het idee om mijn nummer te behouden, moet ik nou (eventueel) dit abonnement nu afsluiten of als mijn huidige verlopen is?

Bij voorbaat dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:17
kapert schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 21:44:
Beetje offtopic: Mijn huidige abonnement loopt op 24 november af bij Tele2. Nu is natuurlijk het idee om mijn nummer te behouden, moet ik nou (eventueel) dit abonnement nu afsluiten of als mijn huidige verlopen is?
Heb je het abonnement al opgezegd? Zo ja, dan moet je vrij snel handelen & zo snel mogelijk een nieuw abonnement aanvragen met nummerbehoud, want je nieuwe provider heeft 10 werkdagen minimaal nodig om het te kunnen regelen. Als je nog niet hebt opgezegd, kun je op elk gewenst moment een nieuw abonnement afsluiten & 3 maanden wachten tot je nummer overgezet wordt. In die 3 maanden kun je gewoon blijven bellen met je Tele2 kaartje (moet je Omnia alleen wel simlockvrij zijn, dus niet gekocht zijn in de Vodafone winkel) en betaal je uiteraard niks aan Vodafone.

De deal van Vodafone klinkt misschien leuk, maar je mist dan nog je internetbundel, wat op zo'n toestel wel erg handig is. Hi heeft een aanbieding met een abonnement van € 27,95 per maand met gratis Omnia, waar de internetbundel al bij zit. Dit abonnement is alleen te krijgen bij de Hi winkel (met waarschijnlijk een gesimlocked toestel) & The Phone House.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij GSM web formulieren aangevraagd.
100 SMS 300 belminuten voor 25€ per maand met 14 euro aanbetaling voor de omnia.
2 jarig abo en nummer behoud ^^.

Vrijdag formulieren opgestuurd hoop hem deze week te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

kapert schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 21:44:
Ik sta ook op het punt een abonnement af te sluiten voor de Omnia. Nu kwam ik via de Vodafone site op de volgende aanbieding:

Vodafone basis 27,50 (hier gaat 20% per maand af vanwege een actie) en daar doe ik dan zelf een sms-verdubbelaar bij van 2 euro maand. Dat maakt het totaal per maand dus 24 euro. Dan moet ik 40 euro extra betalen de eerst maand. Dat lijkt mij toch wel een aardige deal? Want dan heb ik dus 400 sms of 200 belminuten. Of weet iemand toevallig een veeeeel betere aanbieding? Zo ja, waar?

Het toestel is een Samsung Omnia Grey (?), beetje raar want nergens anders wordt er over Grey gesproken maar dit zou dus wel de 'Niet-Millionaire-zwarte' kleur zijn? :P

Bij voorbaat dank _/-\o_
dit heb ik dus ook genomen.
die 2 euro voor sms verdubbelaar kan je vergeten, als je hem besteld n je kijkt bij de blox die je kan aanvinken dan zie je dat je hem ook gratis kan krijgen.
dus sms verdubbelaar 0 euro.
scheelt weer 2 euro.
en het is dus wel de millionare editie _/-\o_
kan je op de samsung site dus ook gratis een 8 GB sd kaartje aanvragen.

en van de hi aanbieding, als je verder leest zie je meestal dat dat alleen voor het eerste jaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapert
Klopt die van 0 euro heb ik voor de eerste maand ook gedaan! Maar die is maar voor 1 maand, daarna gooi ik die Blox van 2 euro er overheen! Ik hoooooop hem deze week misschien - of anders komende week - te krijgen maar het is nu al wel weer een tijdje stil bij Vodafone. Ze zullen wel bezig zijn met het nummerbehoud ofzo. Wel nice dat het de millionaire versie is :)

En dat van die hi aanbieding klopt inderdaad, dat geldt alleen voor de eerste 12 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mmmm vreemd, heb nergens zien staan dat het maar voor 1 maand was ?
staat ook niet bij myvodafone bij me abbo.

het enigste wat je aan de millionaire hebt is dat er een blauwetand headfone bij zit .
voor de rest niet.
ja en je kan de 8Gb kaartje bestellen gratis met een film erop.
hij is zwart van achter grijs van voren met een mooie glimmende rand ;)

• kapert
Haha ja dat dacht ik dus eerst ook, maar als je op meer info klikte dan stond er: ''Stuur je vaak sms- of mms-berichten? Met deze BloX verstuur je deze maand gratis dubbel zo veel sms- en/of mms-berichten binnen het tegoed van je Basisabonnement'' Dus ik neem aan dat het een soort van 'instinker' is voor alleen 1 maand. Maar Chucky hoe lang loopt jouw abonnement al? Langer dan 1 maand? Want het kan ook maar net zo goed dat je wel gelijk hebt hoor :)

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mmmm 2 weken nu.
maar als het goed is kan je die blox per maand uit en aanzetten, mischien dat er daarom staat deze maand.
ach ik zal het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26-11-2008 om 18:05 is me telefoon verzonden en hij is net aangekomen :D
Heb er dus maar 2 dagen over gedaan uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:25

Malarky

Wils voor wat ieder

Klopt het nu dat Hi een actie had dat je als je met twee personen dit mobieltje nam heel veel korting per maand kreeg? Hoorde het iemand zeggen maar kan er niets over op Internet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123510

Volgens mij is er bij gsmweb wel een mooie aanbieding. Ik heb hem besteld en heb het contract binnen via de mail.

Telfort 200 icm surf en mail
Kosten
bellen: 16,95
internet: 7,-

Bijbetaling 68,-
Verzendkosten 8,-

Totaal: 363,-

Ik heb nog geen goedkopere gezien. Het gaat echter alleen om de witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153666

Hoe kom je aan die €363?

Je hebt een 200 minuten abonnement voor 1,5 jaar (want dan €68 bijbetalen). Ik kom dan alleen op €363 uit als ik maar voor een jaar reken, maar je moet 1,5 jaar rekenen. En dan kom je toch wel weer een stukje hoger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123510

Hier de link:

http://www.gsmweb.nl/forms/tf098.htm

Is toch echt bij 1 jaar icm met internet bij 200 minuten 68 euro bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

kapert schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:37:
Haha ja dat dacht ik dus eerst ook, maar als je op meer info klikte dan stond er: ''Stuur je vaak sms- of mms-berichten? Met deze BloX verstuur je deze maand gratis dubbel zo veel sms- en/of mms-berichten binnen het tegoed van je Basisabonnement'' Dus ik neem aan dat het een soort van 'instinker' is voor alleen 1 maand. Maar Chucky hoe lang loopt jouw abonnement al? Langer dan 1 maand? Want het kan ook maar net zo goed dat je wel gelijk hebt hoor :)
net weer even gekeken op de site bij me rekening en verbruik.
nieuwe maand en nog steeds voordeel sms en nog steeds gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153666

Anoniem: 123510 schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:32:
Hier de link:

http://www.gsmweb.nl/forms/tf098.htm

Is toch echt bij 1 jaar icm met internet bij 200 minuten 68 euro bijbetalen.
Mijn fout. Had gekeken bij abonnement zonder internet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03 15:48
Ik heb bij vodafone.nl de aanbieding gezien van een gratis omnia met een abonnement van 22.50 voor 18 euro daarbij moet je ook een internetblox bij nemen van 2.50 eerste jaar,het tweede jaar is het 9.50 dus in totaal 20.50 euro eerste jaar en tweede jaar 27.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264461

Gisteren besteld bij GSMWEB Samsung Omnia wit met abbo Telfort 150 (12.95 p/m 2jr )+ internet €7,00 en SMS bundel 100 SMS (3.95) kosten toestel 0 euro ik ga dus per maand betalen 23.90 incl internet en evt met i-wood wordt het slechts 18,90 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189988

chucky666 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:22:

het enigste wat je aan de millionaire hebt is dat er een blauwetand headfone bij zit .
voor de rest niet.
ja en je kan de 8Gb kaartje bestellen gratis met een film erop.
;)
Ben op de samsungsite geweest, maar kan niet vinden waar ik dat gratis 8Gb kaartje kan bestellen.. heeft iemand misschien een linkje voor mij ?

Groetjes uit Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajero
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-08-2023
17 September heeft mijn vader voor mijn zus een abonnement afgesloten bij hi.nl i.c.m. een eindeloos online en een Samsung Omnia. De Omnia zelf kostte 139.95, de abonnementskosten werden als volgt berekend:

HI 20 2 jaar20.00
Eindeloos Online9.95
Online Korting-9.50
Totaal/maand20.45

Intussen zijn we alweer 3 maanden verder en wilt Hi/KPN de online korting nog steeds niet verrekenen omdat ze zeggen dat wij het fout begrepen hebben. Zijn er nog andere mensen die een zelfde probleem hebben/gehad hebben? Het is ons wel opgevallen dat kort nadat we dit abonnement hadden afgesloten, Hi de prijzen heeft aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285547

Hallo,
Ik wil nu dus ook een omnia kopen, maar ik zit nog met een probleempje. Ik wil namelijk niet teveel betalen per maand (bel niet superveel) Nu had ik op de kpn site het volgende abonnement gevonden:

Tarief € 12,50 2 jaar: per maand € 12,50 Eenmalig (toestel) € 169.95

Dat vond ik wel een mooie prijs, maar dit is zonder internet. Nu had ik ook gelezen dat er Wi-fi op zit, daar kan je dus eigenlijk ook mee internetten als er een wi-fi verbinding is. Mijn vraag: Kan ik ook een abonnement nemen zonder internet etc en gewoon thuis internetten via WI-FI? En nog een klein vraagje: Het weer wat op de widget pagina te zien is, is dat dan ook via WI-fi of via het kpn internet? Aangezien het mij niet zo fijn lijkt als ik de telefoon voor het eerst aanzet en het weer krijg te zien, meteen op het kpn internet zit waardoor ik toch weer extra kosten moet betalen.

Alvast bedankt,

Sander

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 285547 op 01-01-2009 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207027

Zojuist heb ik bij Vodafone.nl een Omnia besteld.. (Waarschijnlijk branded en sim-locked helaas)
Met een 2 jarig €22,50 abonnement helemaal gratis. Dankzij de vele acties in mijn ogen een heel aantrekkelijk aanbod: 20% procent korting op het 22,50 abonnement gedurende de hele abonnementsperiode, Eindeloos Online eerste jaar voor €2,50, gratis sms-verdubbelaar (dus 150 min of 300 smsjes). Aangezien ik geen moeite heb met de reclame van iWood kom ik dan uit op een totaalprijs van €456 over 2 jaar verspreid. Dat is €19,- per maand, prima prijs dacht ik zo voor een Omnia, mobiel internet en 300 smsjes dacht ik zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inderdaad een mooie prijs, maar heb je wel gedacht aan een verzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285547 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 15:37:
inderdaad een mooie prijs, maar heb je wel gedacht aan een verzekering?
Een vriend van mij die bij een telecomzaak werkt wees me daar ook al op.
In mijn ogen zijn de €6 in de maand die ze daar voor durven te vragen echter buiten proporties..
Dat is €150 over de hele abonnementsperiode! Dat riekt naar zakkenvullerij of ben ik nou gek?
Maarja, mijn huidige telefoon, de e900 laat ik echt om de haverklap vallen, met de Omnia kan ik dat maar beter laten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben ook van plan een abonnement van vodafone te nemen, ik neem ook geen verzekering, het kost me simpelweg te veel (simpele scholier van 14 ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een gerucht (ik heb het van het samsung-omnia.org forum en het mag dus met zakken zout genomen worden):
reactie 1: having read up some people have found their voda phones unlocked. Might get lucky
reactie 2: It's Vodafone policy now. All handsets are unlocked. My Omnia, X1 and K810 are all unlocked on Vodafone.
Anoniem: 285547 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:01:
ik ben ook van plan een abonnement van vodafone te nemen, ik neem ook geen verzekering, het kost me simpelweg te veel (simpele scholier van 14 ;) )
Offtopic: Simpele scholieren zijn wij dan met zo'n telefoon, vind je ook niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207027 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:09:
Offtopic: Simpele scholieren zijn wij dan met zo'n telefoon, vind je ook niet? :+
jazeker :) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu een mooie aanbieding: de eerste 10 maanden 10 euro p/m bij vodafone 22,50 p/m! :9~ :9~ *snel bestellen O+ *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285547 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:14:
Nu een mooie aanbieding: de eerste 10 maanden 10 euro p/m bij vodafone 22,50 p/m! :9~ :9~ *snel bestellen O+ *
Je zou het eens moeten narekenen... Omdat je minder korting op je Zorgeloos Online krijgt, is deze aanbieding duurder dan die ik heb afgesloten, over de gehele abonnementsperiode gerekend.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik neem ook geen internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286175

Hoi,
Ik heb afgelopen vrijdag door middel van abonnementverlenging een Samsung Omnia besteld bij Vodafone. Nu staat op de website dat ze een leveringsperiode van 24 uur aanhouden, maar aan de telefoon zeggen ze tien werkdagen.
Het probleem is echter dat ik met mijn oude telefoon niet meer kan SMS'en, dus ik zit wel echt te wachten op deze nieuwe telefoon.
Hoe lang duurde het dus bij jullie tot hij binnenkwam?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar geen internet kost tegenwoordig meer dan wél internet geloof ik.. 8)7
Je Omnia heb je in ieder geval niet meer voor nop gekregen ofwel?
Anoniem: 286175 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:33:
Hoi,
Ik heb afgelopen vrijdag door middel van abonnementverlenging een Samsung Omnia besteld bij Vodafone. Nu staat op de website dat ze een leveringsperiode van 24 uur aanhouden, maar aan de telefoon zeggen ze tien werkdagen.
Het probleem is echter dat ik met mijn oude telefoon niet meer kan SMS'en, dus ik zit wel echt te wachten op deze nieuwe telefoon.
Hoe lang duurde het dus bij jullie tot hij binnenkwam?
Alvast bedankt!
Ik heb 'm van het weekend besteld bij vodafone.nl, let wel: mét nummerbehoud.
Daar staan in principe minimaal 4 werkdagen voor, maar ze belden vandaag al of ze 'm woensdag konden komen bezorgen! (Dan kon m'n moeder echter niet, waar het nummer om belastingtechnische redenen opstaat :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286175

Oh oké,
Ja bij mij is ie dus verlengd, dus nummerbehoud is niet van toepassing, en weet ook niet of ze bellen van te voren dan...
Toch bedankt! Hoop dat ik hem snel heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286479

OMNIA WHITE DUURDER DAN BLACK?

Ik heb in december een white besteld met een 1-jarig abo 300 minuten en surf&mail unlimited van Telfort,
via GSMWEB. Ik betaalde 39 euro voor het toestel. Na ontvangst (5 januari) vond ik de kleurstelling niet zo mooi (voorkant vrij donker, achterkant wel spierwit), dus belde ik GSMWEB om te vragen of ik m kon ruilen voor een zwarte. Dat kon (nog niet gebruikt) maar wel zelf kosten van verzending betalen.

Krijg ik paar dagen later de zwarte met een rekening van 154 euro. Gelijk gebeld. Blijkt de zwarte dus stuk duurder dan de witte. Terwijl ik dat nergens heb kunnen terugvinden. Ik gelijk op internet gekeken, staan ze nu
(zowel wit als zwart) voor 51 euro op de site. GSMWEB beweert dat de zwarte in december toch echt 154 euro was, maar ze kunnen het niet meer bewijzen. Site is aangepast. Ik heb nog bij andere aanbieders
gekeken, maar overal zijn ze even duur.

Ik heb verschillende mails gestuurd naar ze. Maar ik kan niet de zwarte voor 51 euro krijgen en ook niet de
hele aanvraag cancelen. Lekker handig dat de bijbetaling mij niet verteld is toen ik belde om om te ruilen.

Kan iemand mij vertellen of het klopt dat het prijsverschil in december tussen zwart en wit zo groot was.
Het zou namelijk ook betekenen dat de witte nu in januari 12 euro duurder is geworden en de zwarte dus
103 euro goedkoper; lijkt me onlogisch. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oops foutje, ben al wezen bellen met deze telefoon en heb nu een rekening gehad van 65€ terwijl me abbonement pas inging op 25-12-2008 en ik belde al vanaf 28-11-2008 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:45
Heb vrijdag besteld bij Hi en hij zou vandaag binnen zijn, Niets gehoord, wel gebeld maar het zou morgen worden, even afwachten dus!

Btw, mijn ordernummer i.c.m. mijn postcode word niet herkend door die ordertool van Hi :X

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192125

Hee. Ik had op verschillende sites gelezen dat er ook een grijze is met 16 GB. Maar die zie ik niet bij de hi.nl shop. Waar ik hem wel graag van wil hebben.. Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272242

hallo mede tweakers.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..
want ik zie door de bomen het bos niet meer in de telecom wereld.

het probleem.

mijn 2 jarig hi euro 20 abonnement met onbeperkt sms is nu bijna afgelopen, en kan dus verlegen.

er zijn alleen een paar complicaties.

a; het abonnement staat op naam van mijn moeder
b; het abonnement staat op rekening van mijn ouders.

b is niet zo moeilijk te veranderen, dat kan gewoon via de site van hi.nl

alleen kan ik de tenaamstelling van het abonnement daar niet veranderen, dus ik kan mijn telefoon niet via internet verlengen.

als ik mijn abbo via internet verleng heb ik de o-zo-mooi samsung omnia voor maar 19 nog wat permaand.

als ik dan op site van belcompany kijk, waar destijds het abonnement is afgesloten, moet ik gewoon ~100 euro bij betalen voor dezelfde telefoon.

dan heb ik al 1 slag duurder abonnement en eindeloos online.

mijn vraag aan jullie is dus nu,
is er een manier, waardoor ik de samsung omnia gratis kan krijgen, via een een 2 jarig abonnement, waarbij de kosten inclusief internet niet veel hoger dan 35 euro mogen liggen.

oversluiten is ook niet zo'n probleem.

en hoe zit het vandaag de dag met de dekking van t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnaeth
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-03 17:19
[edit]
Ik ben dom :P

[ Voor 94% gewijzigd door elnaeth op 08-04-2009 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnaeth
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-03 17:19
Anoniem: 272242 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 19:22:
hallo mede tweakers.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..
want ik zie door de bomen het bos niet meer in de telecom wereld.

het probleem.

mijn 2 jarig hi euro 20 abonnement met onbeperkt sms is nu bijna afgelopen, en kan dus verlegen.

er zijn alleen een paar complicaties.

a; het abonnement staat op naam van mijn moeder
b; het abonnement staat op rekening van mijn ouders.

b is niet zo moeilijk te veranderen, dat kan gewoon via de site van hi.nl

alleen kan ik de tenaamstelling van het abonnement daar niet veranderen, dus ik kan mijn telefoon niet via internet verlengen.

als ik mijn abbo via internet verleng heb ik de o-zo-mooi samsung omnia voor maar 19 nog wat permaand.

als ik dan op site van belcompany kijk, waar destijds het abonnement is afgesloten, moet ik gewoon ~100 euro bij betalen voor dezelfde telefoon.

dan heb ik al 1 slag duurder abonnement en eindeloos online.

mijn vraag aan jullie is dus nu,
is er een manier, waardoor ik de samsung omnia gratis kan krijgen, via een een 2 jarig abonnement, waarbij de kosten inclusief internet niet veel hoger dan 35 euro mogen liggen.

oversluiten is ook niet zo'n probleem.

en hoe zit het vandaag de dag met de dekking van t-mobile
Zo te zien zit je met hetzelfde probleem als waar ik mee zat. Zeer simpel te verhelpen, kan alleen weekje of 2 duren, jij moet een contractovername aanvragen.

Ga naar deze site: http://www.hi.nl/web/show/id=751401

Doorlezen, invullen, uitprinten, en vooral niet vergeten: ERBIJ VERMELDEN DAT HET EEN OUDER->KIND OVERNAME IS. Anders kom je toch echt ~50 euro aan het betalen.

Ik heb dit gedaan, 2 weken geleden, en gisteren kwam mijn Omnia aan.

Veel succes!!
Pagina: 1