nielsvv schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:19:
Kan mij iemand vertellen hoe betrouwbaar dit toestel is? Ok, het is een wm toestel, maar hoeveel vastlopers heb je gemiddeld al gehad (per dag?)?
Heb vroeger al een wm device gehad, maar deze liep dagelijks vast, en had me toen gezworen van nooit meer een wm toestel te kopen, maar deze is wel het overwegen waart!
valt best mee,, tis natuurlijk een wm device, en die kunnen soms eens raar uit de hoek komen.
in het begin was het bij mij ook zo van, miljaar wa heb ik nu weer in huis gehaald, maar na verloop van tijd
was het beter, perfect is hij niet, dat is duidelijk. maar als je wm ongeveer onder de knie hebt, kan je veeeeel
vastlopers vermijden,, ik heb het toestel nu 2 maand, en moet zeggen, van vastlopen zelf denk ik 1 keer, in het begin als ik hem had, zal wel aan mezelf te danken geweest zijn, je wil alles eens testen, je kent dat he.
maar het probleem dat ik nu af en toe heb(had), is niet dat hij vastloopt, maar mijn scherm verlichting niet meer aan gaat na dat hij het scherm automatisch uitschakeld, dit om natuurlijk de batterijduur te verlengen.
heb dat eens gevolgd en dat komt alleen voor als ik mijn wifi laat aanstaan, of als ik bel terwijl wifi aanstaat.
en als wifi niet aan is, dan heb ik daar geen last van, tis beetje zoeken hoe of wat,,, maar in het algemeen ben ik wel tevreden over het toestel, je hebt leuke progs die je erop kan gooien, navigatie werkt goed, progs in het algemeen doen het goed,, de nadelen van het toestel voor mij zijn het scherm , geen apparte 3.5 mm input,(je moet al een splitter, of een bluetooth stereo headphone kopen als je muziek wil beluisteren terwijl je hem wil opladen) geen uitsparing in het toestel voor de stylus , en het geluid bij de camera functie is nie al te scherp,,,en de batterij mocht beter zijn. voor de rest is alles wel ok.