Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste
Acties:
  • 229.176 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Anoniem: 153789 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:00:
Beste mensen,

Ik heb vandaag eindelijk me omnia gekregen, maar volgens mij is me touchscreen niet al te best. Bij QWERTY-toetsenbord heb ik bijvoorbeeld het rare gevoel dat ik de P wat harder in moet drukken (irritant als je snel aan het typen bent en hij hem dus steeds overslaat).. Mijn touchscreen van me iPod Touch is bijvoorbeeld veel beter, daar hoef ik me vinger maar op te leggen of er komt al een actie tot stand. Nu is mijn vraag: heeft iemand anders hier ook last van? Is dit normaal? Of hoort het touchscreen van de omnia net zo goed te zijn als die van de iPod en iPhone (ofzelfs de Samsung Touchwizz want dat scherm gaat ook lekker!)?
Je hebt hem wel goed uitgelijnd?
Ik heb er namelijk geen last van, reageerd heel soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik heb sinds vanmiddag de Omnia en heb hierover een vraagje.
heb veel stukken van deel 1 t/m 4 gelezen en ergens kwam ik tegen dat het belangrijk was om je GPRS uit te zetten als je geen oneindig internet op je mobiel hebt. aangezien de meeste deze wel hebben wordt het niet echt veel besproken.

maar mijn vraag was dus of ik iets moet instellen en/of installeren om te verkomen dat ik onnodige kosten ga maken.

Ook las ik iets over dat ondanks dat je wifi verbinding maakt dat hij dan toch nog gebruik gaat proberen te maken van GPRS? ik heb al heel wat doorgezocht maar kan het echter niet meer vinden :(.

ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Om te voorkomen dat je data verbinding hebt zonder abo daarvoor kun je Nodata gebruiken. Staat ook in de TS bij downloads.

[ Voor 5% gewijzigd door Lucky1965 op 03-10-2008 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Lucky1965 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:13:
Om te voorkomen dat je data verbinding hebt zonder abo daarvoor kun je Nodata gebruiken. Staat ook in de TS bij downloads.
kan ik dan nog wel gebruik maken van wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153789

Lucky1965 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:06:
[...]

Je hebt hem wel goed uitgelijnd?
Ik heb er namelijk geen last van, reageerd heel soepel.
Ja gedaan, maar kun jij bijv. je vinger gewoon op het touchscreen leggen zonder aan te drukken en dan widgets verschuiven? Bijv.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274945

is het iritante gepiep van de end toets uit te schakelen,toen ik mijn omnia voor het eerst gebruikte was dit uit,kan nergens iets vinden waar ik kan selecteren om het aan/uit te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:58

mucuracat

YES

Anoniem: 253024 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:24:
Als toevoeging aan mij batterij is snel leeg probleem: Ik heb alleen Slide 2 Unlock geinstalleerd dus dan moet dat wel een batterij slurper zijn....daarvoor nergens last van.

Ik heb trouwens InvisibleSHIELD op mn telefoon nu. Is een goed beschermlaagje en merk geen verschil qua glans eigenlijk....Wel aan te raden 21 eu incl verzenden meen ik. Pakketje bevat beschermlaagjes voor in principe de hele telefoon dus voor een ieder wat wils.
hoelang heeft het geduurd voordat je shield binnen kreeg?
Na 10 werkdagen nog geen shield binnen. Wel gratis verzenden gekozen.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Anoniem: 274945 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 22:49:
[...]

het is gelukt,ik moet iedere keer mortscript selecteren voor een andere skin,zo werkt het wel.
ik weet niet of het zo de bedoeling is,maar het werkt.

vraag me alleen af hoe je weer in je vandaag scherm terug kan komen,want kruisje is verdwenen om af te sluiten
Wat denk je van om met je vinger van boven midden naar beneden te 'schuiven'?
Of telefoon ophang toets indrukken? (rechter toets beneden)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276264

he ik ben hier vrij nieuw ,reageer uit belgie met een vraagje over de omnia , ik ben reeds een maand eigenaar van een omnia aangekocht in nederland op zich allemaal heel fijn een mooi maar maar toen ik hem uiteindelijk binnen had bleek het een een vodafoon simlocked omnia te zijn , op zich vond ik het al een beetje frustrerend dus dacht even weer eens ene ritje naar nederland even laten unlocken ;;;tot mijn verassing bleek ik onverzaakt terug te moeten keren ,na een bijna een maand heb ik nog geen mens gevonden die de omnia kan unlocken , help wie o wie kan me helpen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-07 15:40
Ik heb sinds een woensdag ook mijn Samsung Omnia I900 van KPN ontvangen. Had hem besteld via Internet.

Nu heb ik net een beetje te topics zitten doorlezen maar ben nog niet echt veel wijzer geworden omtrend het volgende:

Ik heb Firmware versie

PDA: i900XKHH8/XKHH4
Telefoon: i900XXHH9

Heb ik nu een beetje de laatste versie of is er al een nieuwere. Ik wil best mijn firmware upgraden maar moet wel zeker weten dat ik de goede nieuw firmware pak.

P.s. Zijn die modellen van KPN nou branded of niet, ik weet echt niet hoe ik dat moet zien hoor

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Dit is volgens mij de laatste versie voor de nederlandse roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274712

maversne schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:46:
P.s. Zijn die modellen van KPN nou branded of niet, ik weet echt niet hoe ik dat moet zien hoor
Als ze branded zijn, zegt de term branded het al. Dan staat er ergens een brand (merk) van de telcom op. Zoals het logo van KPN of vodaphone of T-Mobile. Dan heb je vaak ook een aangepaste installatie, sommige software wel of niet, andere icoontjes voor sommige dingen, etc... Dus meestal, geen logo of merkje behalve Samsung op je toestel, unbranded :)

Tot zover ik weet is KPN unbranded. Ik heb tot nu toe alleen Vodaphone en T-Mobile branded Samsung Omnia''s gezien - nu heb ik natuurlijk niet alles gezien *smile*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253024 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:24:
Als toevoeging aan mij batterij is snel leeg probleem: Ik heb alleen Slide 2 Unlock geinstalleerd dus dan moet dat wel een batterij slurper zijn....daarvoor nergens last van.
Ieder progje heeft de mogelijkheid een slurper te zijn. Heb je hem default ingesteld of aan laten springen als bv backlight uitgaat...

Anyway, hier geen probleem - heb dan misschien de goede instellingen...

Als ik mijn toestel niet gebruik, van verliest hij met een nacht misschien 10%... heb hem nu sinds vanochtend 7 uur van de lader, heeft nog 50% lading, en heb hem 3 ur in de auto met GPS gebruikt, en 3 lange gesprekken van ieder een uur gevoerd over bluetooth.

Moet ik wel bij vermelden dat ik - na me lang te hebben beraad - de HI2 er op heb gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 08:57
Vond nog een grappig spelletje op het MoDaCo Forum.
Attached is my "Bouncing Ball" game(!) for SGH-i900

Switch to portrait mode and turn off auto-orientation before starting the program. Put the phone on the table and select "Sensor->Calibrate" if you want some basic auto-calibration, or just hit "Sensor->Turn On" to start the "game" wink.gif .

When the ball lays still on the right wall or on the bottom, the ball will continue jumping, but this is not a bug, it's a feature i'm too lazy to change biggrin.gif .

Have fun tilting and swinging your Omnia around.
BouncingBall game by Speleomaniac

Voorbeeld: http://nl.youtube.com/wat...UGrZEzg48&feature=related (balletje rolt het "spel" wel sneller)

[ Voor 12% gewijzigd door CDRK op 04-10-2008 01:54 ]

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116827

Lucky1965 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 21:11:
[...]

Programma: com 7
Hardware: com 9
Baudrate: 4800

Verder gps automatisch beheren

Enchanced GPS; Xtra inschakelen, Automatische download uitschakelen.
thnx werkt perfect..

Alleen jammer dat de batterij (80% vol) binnen een uur bijna alweer leeg was onderweg. Dus een autolader is zeker aan te raden..
EN daarnaast denk ik dat als ik mijn externe gps muis gebruik, dat dat ook wel behoorlijk zal schelen.

PS: Sygic vond ik persoonlijk niet zo bijzonder, 2 keer verkeerde afslag genomen omdat apparaat te traag reageerde/niet duidelijk aangaf waar ik heen moest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
Een beetje lui..maar voor degene die van je omnia een lightsaber wilt maken.
Dit is voor de lui die snel de lightsaber willen uitproberen!!! mocht je eerst wat meer informatie willen
raad ik je aan om deze thread goed door te nemen! (Er staan hier namelijk meerdere spelletjes, ook van de HTC emulator..maar deze heb ik zelf nog niet allemaal geprobeerd.)

1. .NET Compact Framework 3.5 Redistributable# downloaden en installeren. (indien je deze nog niet hebt)
2. HTCEmu_v0.2.zip downloaden en beide bestanden In je windows folder van de telefoon plakken.
3. Lightsaber downloaden en 1.0 installeren
4. en vechten maar!!

(Als je hem hebt opgestart kun je door op de lightsaber te drukken beginnen met je plezier!)
Alle credits gaan natuurlijk naar de lui die het gemaakt hebben..markuz voor de lightsaber. HTC Emulator files gemaakt door speleomaniac)

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Ik zat laatst te zoeken naar een goede (gratis) schaakgame, maar kon niets vinden :( Zou wel leuk zijn als de TS ook wat games erin had staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 22:31
Ik ben tot dusver erg te spreken over de HI2 ROM, na de G5, HH1 en HH3 gaat deze ROM echt 't meest zuinig om met de accu van mijn omnia i900(v). Bijna 3 dagen met totaal 1 1/2 uur bellen en ik denk totaal half uurtje browsen.
Heeft iemand al ervaring met de (christal) cases die voor 'n paar euro op ebay te koop zijn of waar originele stylussen te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276283

Goedenmorgen,

Als ik SpbMobileShell wil instaleren, krijg ik een foutmelding te zien.
Instalatie is mislukt.

Het volgende heb ik gedaan:

Je moet de exe draaien op je pc en active sync aan heben staan en
je omnia natuurlijk gekoppeld aan je pc.
Tijdens het draaien van de exe geeft je phone een melding
dat je een programma wil installeren.
Gewoon bevestigen en de cab wordt op je omnia geinstalleerd.

Het maakt niet uit op welke plaats ik aangeef.

Heeft iemand een idee, wat ik verkeerd doe of tips.

gr. J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Heb je een goede versie van Spb Mobile Shell. Ik heb hem op mijn apparaat geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 17:48

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 273334 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:27:
spbmobileshellskins

ik krijg steeds digi klok ik wil analoog
Dan moet je onder de settings van SPB mobile Shell zelf (instellingen - systeem - SPB Mobile shell) de layout op klassiek zetten, dan kun je gewoon voor single clock kiezen en krijg je de analoge.
Anoniem: 274945 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 22:49:
[...]

het is gelukt,ik moet iedere keer mortscript selecteren voor een andere skin,zo werkt het wel.
ik weet niet of het zo de bedoeling is,maar het werkt.

vraag me alleen af hoe je weer in je vandaag scherm terug kan komen,want kruisje is verdwenen om af te sluiten
Je kan in SPB mobile Shell onder "Extra - SPB skins" ook gewoon een andere skin kiezen, hoef je niet telkens handmatig een script te draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky1965 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 10:40:
Heb je een goede versie van Spb Mobile Shell. Ik heb hem op mijn apparaat geinstalleerd.
Spb Mobile Shell 2.1.2

http://www.pocketland.nl/35312/Spb_Mobile_Shell.html

Als ik mijn doelmedia moet kiezen geeft.

Hoofdgeheugen: 312 K
Mijn opslag: beschikbare ruimte NIET
Bluetooth FTP : NIET
Opslagkaart: NIET

Ik hoop dat je hiermee iets kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Na vele telefoon tests ben ik toch voor de omnia gegaan :)

Ondanks dat ik voor TMNL werk vind ik de persoonlijk de services van vodafone iets fijner :P

Hoe bevalt jullie deze telefoon je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bark
  • Laatst online: 08-03-2024
Nadat ik mijn Omnia gebricked had door een van de Samsung site gehaalde ROM te flashen heb ik hem kunnen herstellen door de procedure van Paul te volgen.
http://www.modaco.com/con...-do-when-things-go-wrong/
Resultaat een Engelstalige Omnia (DXHH1) die zich niet liet wijzigen in Nederlandstalig.
Evenmin als de DXHH3 en de DXHI2. Steeds de melding "Onjuiste software versie".
Vervolgens de ATHH5 van T-Mobile geprobeerd en ja hoor die werkt!
Ik heb nu weer een Nederlandstalige Omnia.
Het irritante opstart/afsluit logo en geluid van T-Mobile heb ik als volgt gestopt.
In de map "Windows" heb ik bij de volgende bestanden een "x" achter de naam geplakt. (Weggooien werkt ook, maar is wat drastisch) :-)
PowerOff_TMO, PowerOn_TMO, Startup_TMO en Shutdown_TMO.
Nu kijken of ik dat widget "Web 'n Walk" ook nog weg krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276298

Hallo,
Iemand enige ervaring met Hi Telefoonboek online? Ik heb daar al mijn contacten overzichtelijk staan en wil deze weer syncen naar me omnia, heb ze namelijk van me oude telefoon online gezet, maar nu kan ik op me omnia niet vinden waar ik kan syncen met hi online zodat de contacten overgezet kunnen worden. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Pfff wat baal ik ervan zeg, ben gisteren naar Coldplay geweest en heb een aantal filmpjes gemaakt, het geluid is echt heeeeel slecht. Kun je hier nog iets aan veranderen ofzo dat ie het de volgende keer wel beter doet? Vrienden van me hebben vele malen betere geluidskwaliteit.
En dan nog iets: Kun je bij messenger ook de tijden laten zien als je een berichtje hebt gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand hoe je het geluid van de ophangknop uit kan zetten?

als hij in mijn broekzak zit hoor je steeds een toon van de ophangknop,dit is zeer irritant,bij geluiden/meldingen en knoppen kan ik hier niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleyvtl88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-12-2021
Heey, ik weet niet of dit al eerder aan de orde geweest, maar ik word er niet goed van..

Ik heb dus sinds vandaag een Samsung Omnia i900.
Ik ben overgestapt van Orange naar T-Mobile maar ik zit dus nog voor 3 maanden aan dat Orange vast en nu wil ik wel graag internetten al, op m'n Orange sim-kaart.

Ik heb orange music dus daarbij hoort ook orange world te zitten, maar orange world, laat staan internet, laat staan wap werkt niet, welke gegevens ik ook in vul.

Iemand enig idee welke instellingen ik moet gebruiken zodat ik lekker kan internetten en verbinding kan maken met het internet?

groetjes Charley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

charleyvtl88 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:17:
Heey, ik weet niet of dit al eerder aan de orde geweest, maar ik word er niet goed van..

Ik heb dus sinds vandaag een Samsung Omnia i900.
Ik ben overgestapt van Orange naar T-Mobile maar ik zit dus nog voor 3 maanden aan dat Orange vast en nu wil ik wel graag internetten al, op m'n Orange sim-kaart.

Ik heb orange music dus daarbij hoort ook orange world te zitten, maar orange world, laat staan internet, laat staan wap werkt niet, welke gegevens ik ook in vul.

Iemand enig idee welke instellingen ik moet gebruiken zodat ik lekker kan internetten en verbinding kan maken met het internet?

groetjes Charley
daarvoor kan je het beste met orange bellen.. Die kunnen je dan een sms je sturen met de juiste instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleyvtl88
Anoniem: 116827 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:27:
[...]
daarvoor kan je het beste met orange bellen.. Die kunnen je dan een sms je sturen met de juiste instellingen.
Ja dat is dus niet zo. Heb ik al vaker gedaan, zonder resultaat.

1e keer:

Ja we hebben dat toestel niet en we kunnen u dus ook geen gegevens sturen, maar we sturen wel van een andere telefoon uit de i-serie. Nou dat werkte dus niet.

2e keer:

Kreeg ik handmatige instellingen, maar die werkten ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

mijn versies: PDA: I900xkhh8/xkhh4
Telefoon:I900xxhh9

Heb ik de nieuwste firmware? Ik kan niet vinden hoe het in elkaar steekt. Hoe kan ik anders nieuwe firmware updaten? Ik weet dat ik het kan vinden op de samsung website, maar er staat geen handleiding hoe ik alles moet installeren etc.
Ook heb ik niet meer dat als ik berichten typ dat de telefoon automatisch suggesties doet, terwijl dit volgens mij wel aanstaat. Wat zijn de juiste instellingen?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 04-10-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276283 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:48:
[...]

Spb Mobile Shell 2.1.2

http://www.pocketland.nl/35312/Spb_Mobile_Shell.html

Als ik mijn doelmedia moet kiezen geeft.

Hoofdgeheugen: 312 K
Mijn opslag: beschikbare ruimte NIET
Bluetooth FTP : NIET
Opslagkaart: NIET

Ik hoop dat je hiermee iets kan.
Probleem gevonden.

Mijn geheugen zat vol, een aantal mp3's zaten in het geheugen.
Mp3's verwijderd, mobile shell kon toen wel instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

charleyvtl88 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:31:
[...]

Ja dat is dus niet zo. Heb ik al vaker gedaan, zonder resultaat.

1e keer:

Ja we hebben dat toestel niet en we kunnen u dus ook geen gegevens sturen, maar we sturen wel van een andere telefoon uit de i-serie. Nou dat werkte dus niet.

2e keer:

Kreeg ik handmatige instellingen, maar die werkten ook niet.
Wat voor error krijg je als je het internet op wil? En heb je wel een simkaart die geschikt is voor UMTS?

Ik neem aan dat gewoon bellen wel lukt?

Wat je ook nog kan proberen is je SIMkaart in een andere telefoon doen en dan kijken of internet het wel doet. Dan weet je in ieder geval of het aan je telefoon ligt of aan je SIMkaart/netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276314

Net 2 dagen mijn omniaatje in gebruik. Heerlijk apparaatje hoewel het wel behoorlijk wennen is vergeleken met een 'gewone' gsm maar daar hebben we voor gekozen natuurlijk!

Irritant vind ik wel dat als ik lekker in de trein een filmpje zit te kijken, het belvolume aan moet staan zodat je nog een luide beltoon hebt. Je kunt dus niet de tel op stil zetten en wel geluid horen door je headset???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleyvtl88
,noline]Ary schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:27:
[...]

Wat voor error krijg je als je het internet op wil? En heb je wel een simkaart die geschikt is voor UMTS?

Ik neem aan dat gewoon bellen wel lukt?

Wat je ook nog kan proberen is je SIMkaart in een andere telefoon doen en dan kijken of internet het wel doet. Dan weet je in ieder geval of het aan je telefoon ligt of aan je SIMkaart/netwerk.
Kan door onbekende oorzaak geen verbinding maken. Tik op Instellingen om de verbindingsinstellingen te controleren en zonodig te wijzigen. Als het probleem zich blijft voordoen, moet u uw mobiele apparaat opnieuw instellen op de beginwaarden zoals beschreven in de documentatite van de fabrikant en kunt u het opnieuw proberen.

Dat is de error die ik krijg. Ja mijn SIMkaart is wel UMTS geschikt.

Ik kan inderdaad wel gewoon bellen.

Nou het punt is, in mijn vorige mobiel deed Internet het wel, totdat ik Orange Music kreeg, toen kreeg ik nieuwe instellingen per sms en toen werkte het niet meer. Niet dat ik toen zo erg vond, want op m'n oude toestel had ik niet zoveel aan internet... maar op dit toestel natuurlijk wel. Als ik mijn simkaart in een ander toestel doe, werkt internet ook niet, dan krijg ik dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
Anoniem: 276314 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:27:
Net 2 dagen mijn omniaatje in gebruik. Heerlijk apparaatje hoewel het wel behoorlijk wennen is vergeleken met een 'gewone' gsm maar daar hebben we voor gekozen natuurlijk!

Irritant vind ik wel dat als ik lekker in de trein een filmpje zit te kijken, het belvolume aan moet staan zodat je nog een luide beltoon hebt. Je kunt dus niet de tel op stil zetten en wel geluid horen door je headset???
Uhm, als je op het luidsprekertje klikt, rechts boven.. zie je een geluis bar voor je telefoon en voor het bellen. Die van het bellen kan je gewoon naar beneden slepen en dan kan je gewoon je film kijken? of bedoel je dat niet.

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleyvtl88
charleyvtl88 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:35:
[...]

Kan door onbekende oorzaak geen verbinding maken. Tik op Instellingen om de verbindingsinstellingen te controleren en zonodig te wijzigen. Als het probleem zich blijft voordoen, moet u uw mobiele apparaat opnieuw instellen op de beginwaarden zoals beschreven in de documentatite van de fabrikant en kunt u het opnieuw proberen.

Dat is de error die ik krijg. Ja mijn SIMkaart is wel UMTS geschikt.

Ik kan inderdaad wel gewoon bellen.

Nou het punt is, in mijn vorige mobiel deed Internet het wel, totdat ik Orange Music kreeg, toen kreeg ik nieuwe instellingen per sms en toen werkte het niet meer. Niet dat ik toen zo erg vond, want op m'n oude toestel had ik niet zoveel aan internet... maar op dit toestel natuurlijk wel. Als ik mijn simkaart in een ander toestel doe, werkt internet ook niet, dan krijg ik dezelfde melding.
Ik heb net de helpd4esk gesproken, en het probleem wordt als volgt veroorzaakt. Orange Music bestaat niet meer, maar is omgezet in Orange 35, maar met Orange 35 kan je om technische redenen niet internetten (ja das duidelijk he). Maar hoogstwaarschijnlijk kan je al eerder naar T-Mobile omdat Orange Dus Orange Music 35 niet meer aanbiedt. In ieder geval bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:05

m0nk

16-09-2003 15.15

bark schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:58:
Nadat ik mijn Omnia gebricked had door een van de Samsung site gehaalde ROM te flashen heb ik hem kunnen herstellen door de procedure van Paul te volgen.
Resultaat een Engelstalige Omnia (DXHH1) die zich niet liet wijzigen in Nederlandstalig.
Het irritante opstart/afsluit logo en geluid van T-Mobile heb ik als volgt gestopt.
In de map "Windows" heb ik bij de volgende bestanden een "x" achter de naam geplakt. (Weggooien werkt ook, maar is wat drastisch) :-)
Thanks voor de tip. Heb van de week een chinese omnia gehaald in Hong Kong. Net ook die tmobile rom erop gezet.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276314

CDRK schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:50:
[...]

Uhm, als je op het luidsprekertje klikt, rechts boven.. zie je een geluis bar voor je telefoon en voor het bellen. Die van het bellen kan je gewoon naar beneden slepen en dan kan je gewoon je film kijken? of bedoel je dat niet.
dat linker icoontje is voor je algehele volume (dus luidspreker, beltoon, mp3tjes, films) terwijl het rechter icoontje voor het 'inwendige' volume is tijdens het bellen.

krijg het dus niet voor elkaar om de telefoon op stil te krijgen terwijl je dan wel gewoon geluid hebt door je headset. Als ik luidspreker uitzet krijg ik ook geen geluid meer via mijn headset. Heel vaag want dan zou je dus altijd een harde beltoon in de bus/trein hebben terwijl je muziek/film zit te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Laatst online: 07-02 13:25
bark schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:58:
Kijk! Dit zijn nou eens berichten waar we vrolijk van worden. Mijn Omnia was ook gebrickt en Pauls truckendoos heeft ook mij gered. Als ik weer terug kan naar NL wordt ik weer een beetje vrolijker, zeker als ik de branded tonen en logo's kwijt ben. Veel dank van deze kant beste man. _/-\o_

Hou me op de hoogte van verdere ontwikkelingen!! :)

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royk800i
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik heb mijn Omnia nu een paar weken in het begin was het wel even wennen. Alles werkt nu goed maar ik had nog een vraag. Weet iemand of het mogelijk via de headset de muziek een track verder te zetten?
voor zo ver ik weet kan ik alleen de muziek harder of zachter zetten en als ik op het knopje druk van de headset gaat hij bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 13:42
Ik weet niet of dit al eerder is gepost maar via google kwam ik op onderstaande link terecht, een *.pdf met veel informatie en links voor de SGH-i900.

http://mysamsungomnia.fil...sung-omnia-i900-ppcsg.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

charleyvtl88 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 18:17:
[...]

Ik heb net de helpd4esk gesproken, en het probleem wordt als volgt veroorzaakt. Orange Music bestaat niet meer, maar is omgezet in Orange 35, maar met Orange 35 kan je om technische redenen niet internetten (ja das duidelijk he). Maar hoogstwaarschijnlijk kan je al eerder naar T-Mobile omdat Orange Dus Orange Music 35 niet meer aanbiedt. In ieder geval bedankt voor de reacties.
Volgens mij kan er met de TMNL helpdesk gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:23
heeft iemand ervaring met proassist verzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Khallouki schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 23:02:
heeft iemand ervaring met proassist verzekering?
Als je gelijk je vraag erbij zet is het een stuk handiger dan eerst wachten op een evt. reactie :P

Ik heb wel enigszins ervaring met pro-assist, maar meer omdat ik helpdesk was bij een mobiele provider. Of ik genoeg ervaring heb hangt af van je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190455

Anoniem: 274945 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 15:05:
weet iemand hoe je het geluid van de ophangknop uit kan zetten?

als hij in mijn broekzak zit hoor je steeds een toon van de ophangknop,dit is zeer irritant,bij geluiden/meldingen en knoppen kan ik hier niets over vinden.
druk in de beginscherm op de opneemknop, hier zie je je "telefoon" druk menu -> opties. bij de item "Toetsenblok" zal er waarschijnlijk Korte tonen staan. zet dit op Uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 04:10
Arg! Ik volg alle vier de topics nu al een tijd maar ik kan maar niet terugvinden hoe dit ookalweer moet:

Ik wil simpelweg GPS kunnen gebruiken in Google Maps. Ik heb een branded T-mobile foon zodat ik Google Maps er zelf op heb moeten zetten. Ik zie bij vrienden van me dat op hun simlockvrije Omnia's Google Maps gewoon automatisch werkt, maar ik moet blijkbaar wat GPS instellingen omzetten.

Hoe? Welke compoorten voor soft- en hardware en welke baudrate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:20
[quote]charleyvtl88 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:35:
[...]

Ik heb dit ook. Zelfde melding. heb de omnia sinds 3 dagen en de 1e 2 dagen werkte inet wel goed.
Ik heb KPN Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-07 15:40
Ik heb even een vraagje voor het afspelen van videos

Ik had vanavond een DivX bestand naar de foon gekopieerd met de extensie .divx maar de Omnia kan dit bestand niet afspelen, nou ja, ik heb wel geluid maar geen beeld. Iemand een idee hoe dit komt of moet ik eerst nog wat installeren ofzo?

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

maversne schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 00:39:
Ik heb even een vraagje voor het afspelen van videos

Ik had vanavond een DivX bestand naar de foon gekopieerd met de extensie .divx maar de Omnia kan dit bestand niet afspelen, nou ja, ik heb wel geluid maar geen beeld. Iemand een idee hoe dit komt of moet ik eerst nog wat installeren ofzo?
Als het goed is moet de meegeleverde Touch-player em ook met beeld af kunnen spelen.. Ik weet niet of Windows media player dat ook doet. Gebruik zelf de Coreplayer, te koop voor 30 dollar (= ong 20 euro), waar ik ook alle XviD's mee kan afspelen. Aangezien vrijwel alle films & series daarin worden gereleased is dat toch fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

lvanhoe schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 00:17:
Arg! Ik volg alle vier de topics nu al een tijd maar ik kan maar niet terugvinden hoe dit ookalweer moet:

Ik wil simpelweg GPS kunnen gebruiken in Google Maps. Ik heb een branded T-mobile foon zodat ik Google Maps er zelf op heb moeten zetten. Ik zie bij vrienden van me dat op hun simlockvrije Omnia's Google Maps gewoon automatisch werkt, maar ik moet blijkbaar wat GPS instellingen omzetten.

Hoe? Welke compoorten voor soft- en hardware en welke baudrate?
Als je in windows zelf (Instellingen, systeem-tab) dit instelt voor je GPS, en dan in Google Maps kiest voor "Beheerd in Windows", hoort ie het te doen (bij mij iig wel):

Externe GPS:
-Programma: com 7
-Hardware: com 9
-Baudrate: 4800

Enchanced GPS:
- Xtra inschakelen
- Automatische download uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor elkaar om (divx) filmpjes af te spelen. Na het registreren bij vod.divx.com zet ik het registratiebestand op de telefoon en geeft ie doodleuk de melding: 'deze speler is niet geauthoriseerd om dit bestand af te spelen'. Iemand een idee? (ik heb het bestan op allerlei plekken neergezet maar maakt geen verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247735

Wie weet wat de verschillen zijn in de uiterlijke kenmerken zijn van de millionaire white?

ps
Als ik zoek op millionaire dan kan ik niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275370

Lucky1965 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 21:11:
[...]

Programma: com 7
Hardware: com 9
Baudrate: 4800

Enchanced GPS; Xtra inschakelen, Automatische download uitschakelen.
Ik heb nogal last dat Route66 verschrikkelijk langzaam is. Gisteren moest ik 16km rijden en 2km voor aankomst had ik pas een fix.... schiet lekker op :9 Enhanced Xtra had ik al aanstaan. Zou dit trouwens liever uit hebben staan als je in het buitenland navigeert want dan kost het toch data verkeer? Vroeg me af wat nu de juiste instellingen zijn voor die com poorten (en eventuele andere instellingen). Gelden bovenstaande settings altijd of is dat "navigatie software pakket" afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

probeer mcguider eens,snelle fix en zeer gebruiksvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183651

CDRK schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:50:
[...]

ik ook nog niet, ook alweer 4/5 wk geleden
Ik heb h'm gister binnen gekregen. Netjes verzonden in een wit doosje . Het mapje incl een stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190455

Anoniem: 274945 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:07:
probeer mcguider eens,snelle fix en zeer gebruiksvriendelijk.
hmm met mcguider had ik juist niet zo snel een fix :p maar nu met IGO8 wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Anoniem: 190455 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 12:14:
[...]

hmm met mcguider had ik juist niet zo snel een fix :p maar nu met IGO8 wel :p
Igo heeft ook tmc.
mijn omnia heeft het wel gevonden, maar heb nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:56
vraagje...
Ik heb nu mcguider erop staan en heb Igo8 nu ook (alleen op de pc nog...) , maar kan ik beide wel op de i900 zetten?
Ze gebruiken namelijk allebij "map 2577" Gaat dit niet botsen ofzo?!
Mocht ik 2577 bij igo8 een andere naam geven, moet ik dat dan nog ergens aanpassen?
please help :)

[ Voor 4% gewijzigd door superericje op 05-10-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276375

Dit zal misschien de stomste vraag zijn van de hele topic...?!?

Ben al een tijdje aan het zoeken maar kan nergens de Samsung software-updater waar over gesproken wordt in de handleiding over de update.

Wie o wie wil er even een linkje posten zodat ik mijn phone kan voorzien van de nieuwste software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Anoniem: 276375 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:14:
Dit zal misschien de stomste vraag zijn van de hele topic...?!?

Ben al een tijdje aan het zoeken maar kan nergens de Samsung software-updater waar over gesproken wordt in de handleiding over de update.

Wie o wie wil er even een linkje posten zodat ik mijn phone kan voorzien van de nieuwste software.
Ligt eraan wat je wil.
Als je nu een nederlandse rom hebt en die wilt behouden zou ik alleen software en rom updates van de samsung mobile site halen.
Deze dus: http://nl.samsungmobile.com/

[ Voor 3% gewijzigd door Lucky1965 op 05-10-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dankje die kon ik dus al, bedoel dus echt de aplicatie om de .MLI file op je telefoon te krijgen. De werkelijke update dus............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Anoniem: 276375 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:48:
Dankje die kon ik dus al, bedoel dus echt de aplicatie om de .MLI file op je telefoon te krijgen. De werkelijke update dus............
Als je de taal update bedoeld, die staat ook op die site, das de HH4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273563

Ik heb een aantal vragen, waarschijnlijk zullen deze al ergens beantwoord staan maar heb al een tijd gezocht en kan ze niet vinden :( omdat het topic al zo groot is geworden :.

1. Als ik probeer te updaten verschijnt er een message dat het een onjuiste softwareversie is en dat ik het apparaat moet controleren. Op mijn pc staat windows vista en ik gebruik de volgende update: 20080918225949109_i900XKHH1_UserUpgrader_VISTA_v2
Deze heb ik gedownload van de samsungsite btw.

2. Is het slim om de omnia i900 over te schakelen naar het Nederlands of kan je best even wachten tot er nieuwe updates zijn?

3. . Ik had net een muziekbestand (MP3-indeling) gekopieerd naar My Storage maar via de Media Album kan ik enkel bestanden afspelen van my documents denk ik. Hoe wijzig ik dit?

4. Als ik GPS gebruik, kost dit dan geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky1965 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 15:13:
[...]

Als je de taal update bedoeld, die staat ook op die site, das de HH4.
Ik begrijp waar ik de updates vandaan kan halen!! Kan alleen niks met deze bestanden, zoek dus het programma om deze te kunnen openen/updaten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Anoniem: 276375 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 15:25:
[...]

Ik begrijp waar ik de updates vandaan kan halen!! Kan alleen niks met deze bestanden, zoek dus het programma om deze te kunnen openen/updaten.....
Wil je de telefoon updaten naar de HH4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272927

Topicstarter
Anoniem: 273563 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 15:24:
Ik heb een aantal vragen, waarschijnlijk zullen deze al ergens beantwoord staan maar heb al een tijd gezocht en kan ze niet vinden :( omdat het topic al zo groot is geworden :.

4. Als ik GPS gebruik, kost dit dan geld?
Gprs kost geld GPS niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky1965 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 15:36:
[...]

Wil je de telefoon updaten naar de HH4?
Is wel het plan heb nu de HH1 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

--- nevermind ---

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 274712 op 05-10-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Anoniem: 276375 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 15:53:
[...]

Is wel het plan heb nu de HH1 versie
Als je die HH4 erop wil zetten moet je een paar dingen doen.

1. Er staat een kleine update van 1.7 Mb i900XKHH1 Windows Vista/Windows XP update (welke je moet hebben is afhankelijk wat je op de pc hebt staan) die je eerst moet downloaden en daarna moet installeren op je telefoon. Wel de foon effe aan je pc koppelen via activesync en dan de update starten.
2. Als je daarmee klaar bent die grote update downloaden van de site i900XKHH4 Multilanguage file / taal bestand.
Ik weet niet of die al gelijk is uitgepakt, anders effe zelf doen. Wordt een bestand van 120 Mb.
Deze zet je op foon in mijn opslag. Niet in een andere map plaatsen maar gewoon in mijn opslag, dus op de 8 Gb flashgeheugen.
Als je dat hebt gedaan ga je naar instellingen -> systeem -> taal wijzigen op je telefoon.
Je ziet dan die .MLI bestand staan.
Aanklikken en op selecteren klikken. De rest doen volgens instructie op je foon.

Om die grote map snel op je foon te krijgen kun je effe wisselen van activesync naar massa opslag, gaat sneller.

Zorg wel dat je foon opgeladen is.

[ Voor 4% gewijzigd door Lucky1965 op 05-10-2008 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky1965 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 16:09:
[...]

1. Er staat een kleine update van 1.7 Mb i900XKHH1 Windows Vista/Windows XP update (welke je moet hebben is afhankelijk wat je op de pc hebt staan) die je eerst moet downloaden en daarna moet installeren op je telefoon. Wel de foon effe aan je pc koppelen via activesync en dan de update starten.
2. Als je daarmee klaar bent die grote update downloaden van de site i900XKHH4 Multilanguage file / taal bestand.
Ik weet niet of die al gelijk is uitgepakt, anders effe zelf doen. Wordt een bestand van 120 Mb.
Deze zet je op foon in mijn opslag. Niet in een andere map plaatsen maar gewoon in mijn opslag, dus op de 8 Gb flashgeheugen.
Als je dat hebt gedaan ga je naar instellingen -> systeem -> taal wijzigen op je telefoon.
Aanklikken en op selecteren klikken. De rest doen volgens instructie op je foon.

Om die grote map snel op je foon te krijgen kun je effe wisselen van activesync naar massa opslag, gaat sneller.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 14:23
technoaddict schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 00:27:
[quote]charleyvtl88 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:35:
[...]

Ik heb dit ook. Zelfde melding. heb de omnia sinds 3 dagen en de 1e 2 dagen werkte inet wel goed.
Ik heb KPN Hi
Ik heb deze melding ook sinds gister via HI. Geeft aan dat ik mijn ID en wachtwoord moet checken. Ik doorloop dan de verbindingbeheer-scherm via instellingen. Zet gewoon de standaard waarden er weer in (die er ook al instonden) en hij doet het weer.

Weet ook niet echt wat de reden is, misschein wegens onderhoud ofzo bij KPN. BEetje vervelend maar ja, het werkt iig nog wel. De startpagina trouwens die in OPERA staat. met die samsung linkjes, dus kan niet meer geladen worden trouwens. Blijft wit scherm. als je zelf wat gaat surfen, telegraaf ofzo, werkt allemaal prima. Dus denk dat het iets bij Hi/KPN zelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:41
Iemand al leuke (bewegings-sensor)games gevonden voor de Omnia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 11:58
[...]

Ik download nu een 98 mb groot multilang. file. Het is een exe bestand en download tergend langzaam. Is dit het juiste bestand en tevens de H4 update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:20
JipJapGoedje schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:32:
[...]

Ik heb deze melding ook sinds gister via HI. Geeft aan dat ik mijn ID en wachtwoord moet checken. Ik doorloop dan de verbindingbeheer-scherm via instellingen. Zet gewoon de standaard waarden er weer in (die er ook al instonden) en hij doet het weer.

Weet ook niet echt wat de reden is, misschein wegens onderhoud ofzo bij KPN. BEetje vervelend maar ja, het werkt iig nog wel. De startpagina trouwens die in OPERA staat. met die samsung linkjes, dus kan niet meer geladen worden trouwens. Blijft wit scherm. als je zelf wat gaat surfen, telegraaf ofzo, werkt allemaal prima. Dus denk dat het iets bij Hi/KPN zelf is.
Een username en password hoeven niet ingevuld te worden toch?
Bij mij was het probleem opgelost na dat ik me Omnia moest rebooten. Toen had ik opeens weer verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Ik maak gebruik van iGo8 en ik ben zeer tevreden, binnen 5 seconden heb ik al een fix.....Tomtom 7 was een ramp en vaak heb je helemaal geen fix of duurt soms erg lang om een fix te krijgen, heel onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

superericje schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:06:
vraagje...
Ik heb nu mcguider erop staan en heb Igo8 nu ook (alleen op de pc nog...) , maar kan ik beide wel op de i900 zetten?
Ze gebruiken namelijk allebij "map 2577" Gaat dit niet botsen ofzo?!
Mocht ik 2577 bij igo8 een andere naam geven, moet ik dat dan nog ergens aanpassen?
please help :)
Ja, je kunt ze beide installeren. Benoem de map 2577 naar 2577mcguider of verwijder het. En zet de 2577 van igo er op.
2577 map is een opstart mapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
HeyJIJdaar schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:06:
[...]

Ik download nu een 98 mb groot multilang. file. Het is een exe bestand en download tergend langzaam. Is dit het juiste bestand en tevens de H4 update?
Dit is inderdaad het juiste bestand. Als je hem binnen hebt moet je hem uitpakken, dan is die 120 Mb. Dit zet je dan in mijn opslag op je flashgeheugen op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
[...]

zooo, bij de eerste stap doet hij al raar.
Ik sync hem met Windows Mobile Apparaatcentrum..
Hij is volledig opgeladen dus ik start de vista update, omnia valt uit en
hij geeft een fout bij de update aan :s:s

lol

(heb ook XKHH1 (PDA) / XXHH1 (TEL)

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ik weet niet in hoe verre windows vista invloed heeft op dit soort dingen. Ik zelf heb windows xp en ging de hele update prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272067

Weet iemand hoe je je instellingen met foto's maken kan blijven behouden?
Nu is het zo dat die instellingen verdwijnen.

Wat mij wel nog steeds opvalt dat de fotos matige kwaliteit hebben na het maken. Soort van flets.
Heeft iemand de ideale instellingen en weet iemand of je dat fletse er van af kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
Lucky1965 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:30:
Ik weet niet in hoe verre windows vista invloed heeft op dit soort dingen. Ik zelf heb windows xp en ging de hele update prima.
bij het syncen zie ik twee dignen staan.
1 mijn device
2 mijn opslag

ik neem aan dat dit zo hoort..?
zodra ik de update wil doen..lijkt het net of mn laptop de telefoon niet meer pakt (je hoort het geluidje als je usb loskoppelt) en telefoon start opnieuw op.

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
CDRK schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:53:
[...]

bij het syncen zie ik twee dignen staan.
1 mijn device
2 mijn opslag

ik neem aan dat dit zo hoort..?
zodra ik de update wil doen..lijkt het net of mn laptop de telefoon niet meer pakt (je hoort het geluidje als je usb loskoppelt) en telefoon start opnieuw op.
Als je de foon hebt gekoppeld aan de pc zie je inderdaad my device. Als je daarop dubbel klikt zie je mijn opslag. Dat is de opslag op het grote geheugen.
Als je die kleine update start hoor je een scherm te krijgen waarin je een paar dingen moet aanvinken en dan klikken op verivy device of zoiets. Dat is alles voor die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
Had het zonet op een xp computer geprobeerd en daar pakt hij hem wel gewoon..
maar even voor de duidelijkheid want ik denk dat ik niet goed gelezen heb welke update het nou is.
i900XKHH4 Multilanguage file / taal bestand is gewoon en alleen een taal update neem ik aan?

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Laatst online: 07-02 13:25
Windows Live

Je kunt niet worden aangemeld bij Messenger. Dit kan liggen aan de service of je telefoon heeft slechte ontvangst. probeer het later opnieuw.

Zijn er mensen bekend met dit fenomeen? Ook mijn MSN emailadres krijg ik niet toegevoegd vanwege synchronisatiefouten. :(

Ik heb gewoon bereik via Vodafone en kan gewoon het internet op ed.
Inmiddels heb ik wel de T-Mobile versie erop staan ivm een gebrickte Omnia.
Van Vodafone heb ik nooit een bericht ontvangen dat ze deze functionaliteit tegenhouden of zo.

Thanx,
JP

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bancker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-05 23:06
Yannick schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 18:09:
eindelijk ff de tijd genomen om carholder te shoppen en in te bouwen. Voor 20 euro had ik bij Slager automaterialen in Scheveningen een houdertje waar de Omnia precies inpast en een plaatje dat je tussen je autoradio en je dashboard kunt schuiven.
[afbeelding]
Wat voor kabeltje gebruik jij in de auto? Waar gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Probleempje hier!

Als ik de software van de CD op mijn desktop wil installeren krijg ik de foutmelding:
No found valid language XML file!

Ik heb al gezocht op internet: samsungsite, google enzovoorts, maar het mocht niet baten.

Kan iemand mij uit de brand helpen?

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bancker schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:16:
[...]

Wat voor kabeltje gebruik jij in de auto? Waar gekocht?
€10 bij de belcompany kun je hem niet voor laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
CDRK schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:55:
Had het zonet op een xp computer geprobeerd en daar pakt hij hem wel gewoon..
maar even voor de duidelijkheid want ik denk dat ik niet goed gelezen heb welke update het nou is.
i900XKHH4 Multilanguage file / taal bestand is gewoon en alleen een taal update neem ik aan?
Het is inderdaad alleen een taalupdate. Je kon dus kiezen in welke taal je je telefoon wilde hebben. Tevens zul je gemerkt hebben dat je ram geheugen omhoog is gegaan naar ongeveer 111 Mb en das een leuke bijkomstigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Soms als ik aan het internetten ben verschijnt er een melding dat er GPRS verbinding wordt gemaakt..
Kost dit mij extra geld ?

Ik heb Vodafone Zorgeloos Internet.

Vodafone GPRS
Vodafone Internet 3G

Zijn dit 2 verschillende dingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248910

Lucky1965 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 00:03:
[...]

Het is inderdaad alleen een taalupdate. Je kon dus kiezen in welke taal je je telefoon wilde hebben. Tevens zul je gemerkt hebben dat je ram geheugen omhoog is gegaan naar ongeveer 111 Mb en das een leuke bijkomstigheid.
ik heb net de update uitgevoert had ook XKHH1 en nu als ik bij verzie kijk zie ik dit staan:
PDA:i900XKHH8/XKHH4
TELEFOON:i900XXHH1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xhajkx
  • Laatst online: 09-12-2024
mucuracat schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 12:27:
[...]

Igo heeft ook tmc.
mijn omnia heeft het wel gevonden, maar heb nog niet getest.
hi
Wat zijn je instellingen bij TMC? ik heb ze allemaal op AUTO staan maar ik zie bovenaan de melding "TMC hardware niet gevonden"

Edit:
ik heb alle instellingen op AUTO laten staan en dan heb ik iGO automatisch naar TMC laten zoeken. na 1 min vond hij de TMC wel. Van de week ga ik het in het verkeer uitproberen dan.

[ Voor 19% gewijzigd door xhajkx op 06-10-2008 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 04:10
Drie vragen nog:

- Weet iemand waar ik live messenger voor mijn omnia kan downloaden? Ik heb een branded tmobile-versie en daar staat live messenger dus niet op..via google kom ik wel op de officiele site van msn maar daar staat dat de omnia nog niet wordt ondersteund.

Edit: het blijkt dat live messenger wel verborgen op je telefoon staat (met verkenner naar windows dir gaan en dan heet de file WLMmessenger. Echter, is het ook mogelijk om een link hiernaar te krijgen in prog's? Overigens lukt het niet om me aan te melden via tmobile web 'n walk..iemand daar een fix voor? Ik blijf de foutmelding krijgen dat het aan de service of het netwerk ligt..

- Heeft iemand enig idee welke routeplanner nu het best/makkelijkst functioneert? Ik lees dat Tomtom slecht werkt, en Mcguider en Igo wel goed. Welke van de twee zou je me aanraden?

- Hoe installeer ik vervolgens mcguider en igo? Moet ik daar een apart SD kaartje voor hebben of kan het ook op de omnia zelf? Iemand die mij daarmee kan helpen op msn toevallig? Ben best een leek in dit soort dingen.

[ Voor 104% gewijzigd door lvanhoe op 06-10-2008 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274773

Vandaag of morgen heb ik eindelijk mijn omnia terug na 10 dagen wachten.
Maar heb al een vraagje dat ik ondervonden had als ik hem gebruikte en hier op het forum nog niet gelezen heb.

Als je een bericht verzend, kun je ook een afleveringsrapport aanzetten?
Of moet je dit steeds apart per bericht doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Goedemorgen!

Het is al een keer voorbij gekomen, maar kan het niet zo snel terugvinden,

Maar hoe kan ik een muziek file als beltoon instellen. Moet je deze dan uit "mijn opslag" ergens anders op de telefoon plaatsen?

Groeten Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859

Jos84 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:49:
Goedemorgen!

Het is al een keer voorbij gekomen, maar kan het niet zo snel terugvinden,

Maar hoe kan ik een muziek file als beltoon instellen. Moet je deze dan uit "mijn opslag" ergens anders op de telefoon plaatsen?

Groeten Jos
Als je de MP3 Files bij My Documents zet, dan kun je ze als beltoon instellen.
Gaat alleen ten kosten van je interne geheugen, maar bij een kleine MP3 valt het gelukkig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Nijs, as always, Thanks a million! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickBos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-11-2020
Anoniem: 274773 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 07:30:
Vandaag of morgen heb ik eindelijk mijn omnia terug na 10 dagen wachten.
Maar heb al een vraagje dat ik ondervonden had als ik hem gebruikte en hier op het forum nog niet gelezen heb.

Als je een bericht verzend, kun je ook een afleveringsrapport aanzetten?
Of moet je dit steeds apart per bericht doen?
Dit kan ik heb zelf mijn Omnia in het engels met PDA: I900DXHI2 Phone: I900DXHI2.
Bij mij kan ik als ik een nieuw bericht maak bij message options Request message delivery notification aanzetten.
Als het goed is krijg je dan een aflever rapport.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:12
Hij wil het dus niet per bericht aangeven. Vanuit je inbox kun je via menu-->tools-->options-->Text messages instellen wat de instellingen zijn voor alle SMS berichten.
Anoniem: 270859 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:54:
[...]
Als je de MP3 Files bij My Documents zet, dan kun je ze als beltoon instellen.
Gaat alleen ten kosten van je interne geheugen, maar bij een kleine MP3 valt het gelukkig mee.
Je kunt ook een "My Documents" map aanmaken op je storage card en je MP3 daarin zetten.

[ Voor 53% gewijzigd door DeOS op 06-10-2008 10:04 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859

DeOS schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:02:
Je kunt ook een "My Documents" map aanmaken op je storage card en je MP3 daarin zetten.
Ahh handig, dan gaat het niet ten koste van je Geheugen.
Dat gaan we meteen maar eens doen.

Bedankt voor de Info!
Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!

Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.