Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 23 Laatste
Acties:
  • 228.984 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248910

wie zou er voor mijn een soort van tutorial kunnen maken hoe ik mijn telefoon naar HI2 kan updaten?
en welke update er voor moet instaleren
PDA: i900XKHH1/XKHH1
TELEFOON: i900XXH1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:02
Als je daar niet zelf achter kan komen, zou ik er maar niet aan beginnen als ik jou was....

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31014

Nu al enkele dagen gespeeld met de Vodafone branded Omnia.
Bevalt goed, zeker met de upgrade naar DXHI2

Heb deze vragen:

1. Is er een soort ComManager zoals HTC die ook heeft?

2. Is er een programmeur aanwezig die een exe kan schrijven
die eerst Gpsgate opstart en dan TomTom, en bij afsluiten van TomTom ook weer Gpsgate afsluit?
(een query op tasks of iets dergelijks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-02 14:13

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Thx e_boer!

Persoonlijk vind ik hem wat minder mooi dan ik gehoopt had, maar gelukkig verschillen smaken nog wel eens ;)

* floriske.nl is er inmiddels achter dat Windows Mobile een echt Microsoft product is vol met onlogische zaken 8)7

Ik heb me gisteren eens bezig gehouden met het wijzigen van het kleurenschema met SysColor Changer, maar dat gaat niets worden, verander je de kleur van titelbalken dan veranderen de scrollbalken mee en zo zijn er nog een aantal kleuren die je aan kan geven die gebruikt worden voor meerdere zaken gelijktijdig.

Hierdoor is het eigenlijk niet echt mogelijk om een mooi Zwart/Antraciet thema met volledig lichtgrijze en witte tekst te maken.

Het is wel mogelijk om een donker thema te maken met grijze achtergronden etc. maar dan krijg je zoiets als ik eerder al gepost heb en dat is niet echt geschikt voor de Omnia, zwarte tekst op grijze achtergrond is (zeker bij zonlicht) gewoon erg slecht leesbaar.

Ik heb het geprobeerd, en erg zonde geweest van mijn tijd achteraf, maar ga er niet nog meer tijd in steken, het is genoeg geweest, hou het wel bij SPB Mobile Shell met Carbon Black theme en het standaard Windows Mobile grijze schema met zwarte tekst en witte achtergronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859

Lucky1965 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:28:
[...]

Iemand trouwens een idee met welk programma je een screenshot van je telefoon kunt maken?
Ik heb voor mijn Hard Reset MyMobiler erop gehad en dan krijg je gewoon een scherm met jouw telefoon op je PC. Dit scherm krijg je te zien zodra je de telefoon met de PC verbind, vervolgens kun je makkelijk een screenshot maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 03-10-2008 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Goedemorgen aan éénieder,

In de nacht van woensdag op donderdag heb ik mijn Omnia volledig opgeladen. Na hevig gebruik gister, veel series gekeken, lange telefoongesprekken, en twee uur muziek luisteren stond de accu nog op 60 %. Ik word vanmorgen wakker (gelukkig) en zag dat de telefoon afgelopen nacht nog eens 20% heeft verloren, dus nog maar 20 % accu over + de welbekende melding. Ben in de trein gestapt, heb 1.5 uur muziek geluisterd, en nog steeds op 20%. Kom ik op kantoor aan, staat de meter op 10%....toch maar tijd om hem aan de lader te leggen.

Ik vind het accugebruik erg onvoorspelbaar. Hoe groot is de kans dat dit met een update beter wordt? Gezien het feit ik absoluut geen held ben in het zelf uitvoeren van updates, wat ik dus maar achterwege laat, wou ik dus naar de telefoondealer gaan om deze te laten uitvoeren. Maar de telefoon werkt verder gewoon goed. Het lijkt me alleen interessant om dit te laten doen wanneer het echt voordelen op zou leveren.... wat denken jullie!?

Groeten Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jos84 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:10:

In de nacht van woensdag op donderdag heb ik mijn Omnia volledig opgeladen. Na hevig gebruik gister, veel series gekeken, lange telefoongesprekken, en twee uur muziek luisteren stond de accu nog op 60 %. Ik word vanmorgen wakker (gelukkig) en zag dat de telefoon afgelopen nacht nog eens 20% heeft verloren, dus nog maar 20 % accu over + de welbekende melding. Ben in de trein gestapt, heb 1.5 uur muziek geluisterd, en nog steeds op 20%. Kom ik op kantoor aan, staat de meter op 10%....toch maar tijd om hem aan de lader te leggen.
Ik heb hier ook last van gehad.
Deze week een keer heb ik mijn telefoon lekker gebruikt voor WIFI, spelletjes, Film, Muziek voordat ik ging slapen stond hij op 60-70% vol. Nadat mijn wekker af ging kreeg ik in een keer de melding van Hoofdaccu laag bla bla.

Dit wil dus zeggen dat tijdens mijn slaap 50% van de battery leeg is gegaan. Ik heb alleen de wekker aan staan en alle andere programma's zijn afgesloten.

Gisteren daar aan tegen ben ik met een 80% volle accu naar Uefa Cup wedstrijd gegaan en heel veel filmpjes en fotos gemaakt. Nu was de accu maar 20-30% minder.

Battery is dus op dit moment nog wisselvallig.
(BTW werk op dit moment nog met originele HH1 ROM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253024

Jos84 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:10:

Ik vind het accugebruik erg onvoorspelbaar. Hoe groot is de kans dat dit met een update beter wordt? Gezien het feit ik absoluut geen held ben in het zelf uitvoeren van updates, wat ik dus maar achterwege laat, wou ik dus naar de telefoondealer gaan om deze te laten uitvoeren. Maar de telefoon werkt verder gewoon goed. Het lijkt me alleen interessant om dit te laten doen wanneer het echt voordelen op zou leveren.... wat denken jullie!?

Groeten Jos
Ik had afgelopen nacht hetzelfde. Was ongeveer half vol en toen ik wakker werd (ook geelukkig!) was hij dus leeg......heeeel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:55
Goedemorgen!,

Gisteren heb ik mijn Omnia binnen gekregen en kwam tot de ontdekking dat ik in mijn Contacts een heleboel contacts heb met de naam: <Naamloos>
Deze contacts hebben een slotje en kunnen niet weg gegooid worden. Weet iemand hoe ik daar vanaf kom? Er zijn ook een aantal contacts als de Voicemail, welke ook een slotje hebben. Deze stonden er overigens 2 keer in. één keer met slotje en een keer zonder. Die zonder kon ik overigens wel verwijderen. Maar die Naamloos contacts, waar komen die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-05 17:21
Zijn er al mensen die het leren tasje uit het Millonairspack hebben gekregen via de voucher? Heb de voucher nu al zo'n 5 weken geleden opgestuurd, maar nog niks gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
@nijs, ik heb dus ook nog de HH1 Rom. Er is zo te lezen dus nog geen officiële update beschikbaar?!

@technoaddict, mijn vader zit met het zelfde probleem op zijn Omnia. Iemand een idee, volgens mij heeft het met het syncen met outlook te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Anoniem: 31014 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:36:

Heb deze vragen:

1. Is er een soort ComManager zoals HTC die ook heeft?

2. Is er een programmeur aanwezig die een exe kan schrijven
die eerst Gpsgate opstart en dan TomTom, en bij afsluiten van TomTom ook weer Gpsgate afsluit?
(een query op tasks of iets dergelijks)
1. Je hebt de wireless manager en de samsung menu's. Verder zal de HTC com manager ook wel ergens los te vinden zijn.

2. Dit kan met mortscript + onderstaande script (opslaan als .msct bestand). Kan zijn dat je de paden iets moet aanpassen, gebruik zelf TomTom of GPSgate niet.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
#---------------------------------------------
#
# Tomtom & GpsGate launcher
#
#---------------------------------------------

# run GPS Gate
if (ProcExists("GpsGateCE.exe") = 0)
Run("\Program Files\GpsGate 2.0\GpsGateCE.EXE") 

# Message("GpsGateCE launched")
else
# Message("GpsGateCE already launched")
endif

# run TomTom
if (ProcExists("TomTom Navigator.exe") = 0)
# Message("Tomtom launch")

Run("\Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe") 
else
# Message("Tomtom show")

Show("TomTom Navigator")
endif

# wait for tomtom launched
sleep 5000

# loop/wait for TomTom exit
while (WndExists ("TomTom Navigator"))
sleep(1000)
endwhile

#Message("Tomtom exited")

sleep 1000

# kill GpsGate
if (ProcExists("GpsGateCE.exe"))

# kill("GpsGateCE.EXE") 

# close("GpsGateCE")
# close("Franson GpsGate")
# close("GpsGate")

Run("\Program Files\GpsGate 2.0\GpsGateCE.EXE") 

sleep 500

SendUp

sleep 200

SendCR

# Message("GpsGateCE killed")
else
# Message("GpsGateCE not running")
endif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196045

Mijn ervaringen met de accuduur is ook dat deze heel onvoorspelbaar is.

Was gistr even een filmpje aan het kijken op mn omnia. even een half uutje ofzo.
voordat ik hiermee begon stond de accu op 80%, na het kijken van een half uurtje was deze opeens 50%.
stop hem in mn zak en ga naar de voetbal om te traine. zet mn telefoon uit en zag net voor het uitzetten dat hij weer 60% was geworden :D

na het traine zet ik um aan en hij geeft 70% aan.
na een half uurtje belle en een nachtje slapen is hij weer 50%.

Bij het afspelen van een filmpje wordt de accu ook heeel warm.
mijn ervaring is hoe warmer de accu, hoe minder het percentage voor de battery indicator. en voor de rest is tie gewoon een beetje onvoorspelbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Misschien een domme vraag maar hoe plaats je en plaatje hier in dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Jos84 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:26:
@nijs, ik heb dus ook nog de HH1 Rom. Er is zo te lezen dus nog geen officiële update beschikbaar?!

@technoaddict, mijn vader zit met het zelfde probleem op zijn Omnia. Iemand een idee, volgens mij heeft het met het syncen met outlook te maken.
Volgens mij niet. Ik had het al na de 1e keer opstarten van de Omnia, en heb uiteraard niet gelijk gesynct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Lucky1965 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:29:
Misschien een domme vraag maar hoe plaats je en plaatje hier in dit forum?
Klik op Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/toolbar/image.gif of tussen [img][/img] plaatsen .

[ Voor 46% gewijzigd door DeOS op 03-10-2008 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jos84 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:26:
Volgens mij nog niet, de HI2 is wel de nieuwste als ik het goed heb.
Er staan wel al een aantal dingen op de Samsung site: http://www.samsung.com/nl...&mType=SW&dType=D&vType=R
Maar dit is weer een Multilanguage update volgens mij.
Hoe die update's zijn aangegeven vind ik nog steeds erg onduidelijk!

Op de volgende NL Samsung site staat de HI2 ROM nog geneens: http://nl.samsungmobile.c...model=SGH-i900&sw_type=SW

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 03-10-2008 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Houd dus in dat je plaatjes ergens op het web moet hebben staan of kan het dan ook rechtstreeks van je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky1965 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:34:
Houd dus in dat je plaatjes ergens op het web moet hebben staan of kan het dan ook rechtstreeks van je pc?
Je zou ze moeten uploaden: http://imageshack.us/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
moet op het web staan

De link van het plaatje heb je nodig.

Link kopieren, dan op Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/toolbar/image.gif klikken, link plaatsen...done

[ Voor 80% gewijzigd door Jos84 op 03-10-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ok, bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeOS schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:27:
[...]

1. Je hebt de wireless manager.........
Die zocht ik dus, tis even wennen zo'n nieuw merk }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
.

[ Voor 98% gewijzigd door Lucky1965 op 03-10-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky1965 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:54:
Zou het nu moeten kloppen

[afbeelding]

Dit is dus een screenshot van mijn foon :D
Is dat die Modala (ofzo) theme?
Met scroll door menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
lijkt op de HTC diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Dit is Spb Mobile Shell met de skin van mikibest, Kyro Carbonfilter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Ik heb ook spb mobile shell, hoe krijg ik meerdere skins daarvoor? Moet je daar weer een extra pack voor downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Jos84 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:05:
Ik heb ook spb mobile shell, hoe krijg ik meerdere skins daarvoor? Moet je daar weer een extra pack voor downloaden?
Ja dat klopt. Die skinpack kun je hier vinden: http://www.imarche.net/omnia/
Deze kun je opslaan op je flashgeheugen van 8 gig.
Er staat een duidelijke uitleg op de site, kom je er dan niet uit kun je mij wel vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273921

Anoniem: 248910 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 02:01:
wie zou er voor mijn een soort van tutorial kunnen maken hoe ik mijn telefoon naar HI2 kan updaten?
en welke update er voor moet instaleren
PDA: i900XKHH1/XKHH1
TELEFOON: i900XXH1
Ik ben hier zeker wel voor. Nu blijft het onduidelijk en blijven er slachtoffers vallen met gebrickte toestellen.
Dus als iemand het weet en uitlegt, zodat dit in de TUT kan worden gezet zou dit super zijn.
Cheers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky1965 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:08:
[...]

Er staat een duidelijke uitleg op de site, kom je er dan niet uit kun je mij wel vragen.
Ik wil deze ook wel eens proberen alleen de uitleg op de site is wel duidelijk alleen in het italiaans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Laatst online: 07-02 13:25
Voor de slimmere mensch dan ik...

Als ik bij Windows Live wil aanmelden krijg ik de melding:

There's a connectivity problem. Make sure you're in an area with good reception and try again.

Natuurlijk heb ik gewoon goed bereik. Ik vraag me wel af of ik binnen deze functionaliteit soms heb aangegeven dat er alleen via Wifi verbinding tot stand mag worden gebracht.
Inmiddels heb ik mijn account geswitcht en opnieuw ingevuld om te voorkomen dat ik enige accountgegevens verkeerd gevuld had.
Nu start Live niet meer op omdat hij niet kan synchroniseren. Mijn .msn mail synchroniseerde zowiezo al niet en dus wilde ik eens opnieuw aanmelden.

Weet iemand een oplossing?
Als ik alles kan verwijderen en opnieuw kan beginnen is dat wellicht ook een oplossing maar ik weet niet hoe ik dat doe.

Heeft iemand met tomtomt trouwens als verbinding met TomTomHome kunne maken?

Alvast bedankt!

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Anoniem: 270859 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:31:
[...]

Ik wil deze ook wel eens proberen alleen de uitleg op de site is wel duidelijk alleen in het italiaans!
De uitleg is in het italiaans en ook in het engels, goed kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky1965 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:08:
Op de site vind ik geen woord engels hoor!
Bij de download zit dit misschien wel, maar niet op de site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
Anoniem: 270859 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:48:
[...]

Op de site vind ik geen woord engels hoor!
Bij de download zit dit misschien wel, maar niet op de site!
Goeiemorgen zeg....
Als je de link volgt is de hele rechterkant engels man... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Lucky1965 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:54:
Zou het nu moeten kloppen

[afbeelding]

Dit is dus een screenshot van mijn foon :D
hehe, heb exact dezelfde opzet, alleen dan met de originele omnia iconen.

Ik zag net overigens dat met SKTools ook de kleuren van Windows aan te passen zijn, en volgens mij zijn hierbij veel meer opties mogelijk dan bij SysColor Changer.

Ga dus nog een laatste poging wagen om windows zwart/antraciet met witte tekst te krijgen en dan geef ik het echt op als dit niet lukt.

[ Voor 30% gewijzigd door floriske.nl op 03-10-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jpvaneijk schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:50:
Goeiemorgen zeg....
Als je de link volgt is de hele rechterkant engels man... 8)7
Dat vind ik geen uitleg, alleen een korte inleiding maar goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 270859 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:02:
[...]

Dat vind ik geen uitleg, alleen een korte inleiding maar goed!
7(8)7 Er zit een readme bestand bij de download als het goed is en de installatie stelt echt niets voor.
Na installatie heb je in SPB Mobile shell onder "Extra" een menu om je skin te kiezen, daarna krijg je diverse opties, gewoon even mee spelen tot ze naar je zin zijn.

Let wel op dat je niet op "cancel" drukt bij de instellingen, geheel wil dan nog wel eens moeilijk doen.
Installation Instructions:
-------------------------

1) If you haven't installed mobile shell /me skins before, skip to step 2.
Run UnInstall.mscr to REMOVE the previous version (this will completely remove the
'SpbMobileShellSkins' folder from your "My Storage" / "Storage Card".)

2) Extract the .zip file into the root of your desired storage location.

3) Using your device, open File Explorer and find your desired installation
location (as above). Go to 'SpbMobileShellSkins\Scripts'. In here run the
file 'Mortscipt.exe'. This will enable the other scripts to run.

4) In File Explorer, run the file "Install_WQVGA.mscr"and set your LANGUAGE.

5) You will notice 28 other scripts like Luna_Paper.mscr. Each time you run
one of these, when you go to SPBShell/Programs/Tools/SBP Skins a new skin
will become available. If you want all 28, then run all 28 scripts.
Check the website for screenshots.

6) SOFT RESET the device or run the script "ScanStatus.mscr".

Having trouble?

- If all goes wrong, or you don't like the new skins, you can revert to
the original skin by running the 'Orignal.mscr' script!

- If the link into the Spb Skins sub-menu doesn't work, CREATE IT AGAIN
tapping on the relative .mscr script from the Scripts folder.

[ Voor 6% gewijzigd door floriske.nl op 03-10-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb altijd een beetje over die SPB Mobile shell heen gekeken, maar zou het graag een keer willen proberen.
Die SPB Shell kost geld ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
@nijs, je hebt een PB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274945

ik ga ook spb shell installeren,klopt het dat de laatste versie (version: 2.1.1)is,is deze alleen in engels of ook in het nederlands te verkrijgen?

ik ben nu in het bezit van de engelse versie,maar ben bang dat dan alles in het engels omschreven is straks.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 274945 op 03-10-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
ook in het nederlands volgens mij, kan je later namelijk selecteren in welke taal hem hebben wilt.

[ Voor 49% gewijzigd door Jos84 op 03-10-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 274945 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:39:
ik ga ook spb shell installeren,klopt het dat de laatste versie (version: 2.1.1)is,is deze alleen in engels of ook in het nederlands te verkrijgen?

ik ben nu in het bezit van de engelse versie,maar ben bang dat dan alles in het engels omschreven is straks.
2.1.2 is de laatste versie en is ook in het nederlands te krijgen, maar als je een engelse versie hebt en je installeert de custom skinpack dan kun je daarin ook weer gewoon voor nederlands kiezen (Zitten nog wel wat kleine vertaalfouten in, maar niks ernstigs)

http://www.spbsoftwarehou...ileshell/download.html?nl

[ Voor 27% gewijzigd door floriske.nl op 03-10-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo,ziet er strak uit dat spb shell,en in het NL,nu de skinpack er overheen,helemaal top

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 274945 op 03-10-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276197

hey mensen. ik heb me samsung nu ook 2 dagen.
En mijn probleem is dat als ik iets via bluetooh verzend dat die het in de ftp niet kan ontvangen(omdat er geen ruimte tot beschikking is)
hoe zet ik het in de telefoon dat die automatisch op de geheugen van 8 gb moet zetten?

met vriendelijke groet Stefano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Laatst online: 28-03 08:57
osuijk schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:22:
Zijn er al mensen die het leren tasje uit het Millonairspack hebben gekregen via de voucher? Heb de voucher nu al zo'n 5 weken geleden opgestuurd, maar nog niks gekregen....
ik ook nog niet, ook alweer 4/5 wk geleden

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het lukt mij maar niet om bij spb shell een ander skin te selecteren,dit is al vaker voorbij gekomen in andere delen van dit topic,ik heb gedaan zoals het omschreven staat,maar lukt me niet.

ik heb de map SpbMobileShellSkins in de map spb mobile shell geplaatst,hierna het bestand mortscript.exe een run opdracht gegeven,waarna ik een melding kreeg met het versienr. e.d blablabla.

als ik nu op een skin druk welke ik wil hebben gebeurt er weinig,na mijn idee doe ik precies wat er omschreven staat,of moet ik ergens anders via instellingen o.i.d. de skin selecteren die ik wil hebben?
of moet ik alle bestandjes uit de map halen en zo los ergens neer zetten?

kom er niet uit,zelfs na alle delen van dit topic te hebben gelezen,wat doe ik fout of zie ik over het hoofd?

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 274945 op 03-10-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274119

CDRK schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:50:
[...]

Ook ik nog niet...wordt tijd om Samsung te bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

CDRK schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:50:
[...]

Mijn leren tasje zat gewoon bij mijn pack (klik hier voor een foto, welke trouwens is genomen met de omnia!). Tis wel een geinig ding, met een magneetje erin zodat ie dicht blijft (bankpasjes uit de buurt houden dus), alleen is er 1 hele grote reden waarom ik hem niet gebruik: De telefoon past er niet in wanneer de headphones ingeplugd zijn, er zit namelijk geen gaatje in het tasje daarvoor.

Bij mijn pack zat wel een voucher bij voor een of andere gare film + een kaartje van 8GB, waar ik me via internet voor moest aanmelden. Nadat ik dat had gedaan kreeg ik te horen dat de de levertijd zo'n 2 weken tot 3 maanden was. Als dit ook voor het leren tasje geldt kan je nog best lang wachten. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ary op 03-10-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
  • Laatst online: 04-05 17:21
Ary schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:04:
[...]

Mijn leren tasje zat gewoon bij mijn pack (klik hier voor een foto, welke trouwens is genomen met de omnia!). Tis wel een geinig ding, met een magneetje erin zodat ie dicht blijft (bankpasjes uit de buurt houden dus), alleen is er 1 hele grote reden waarom ik hem niet gebruik: De telefoon past er niet in wanneer de headphones ingeplugd zijn, er zit namelijk geen gaatje in het tasje daarvoor.

Bij mijn pack zat wel een voucher bij voor een of andere gare film + een kaartje van 8GB, waar ik me via internet voor moest aanmelden. Nadat ik dat had gedaan kreeg ik te horen dat de de levertijd zo'n 2 weken tot 3 maanden was. Als dit ook voor het leren tasje geldt kan je nog best lang wachten. :P
Hmmm...die voucher zat er bij mij weer niet in.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

osuijk schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:20:
[...]

Hmmm...die voucher zat er bij mij weer niet in.....
http://nl.samsungmobile.com/promotion/vantagepoint/index.do

Volgens mij is het voor iedereen met een Vodafone branded Omnia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Vaag dat ze niet in alle pakketten gewoon zo'n hoesje gedaan hebben (hoesje is helemaal niet zo speciaal btw....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heeft iemand toevallig al een werkende versie van Teeter werkend op de Omnia? Er is inmiddels wel een versie die de accelerometer gebruikt, maar die werkt verder voor geen meter. Is er een vergelijkbaar spelletje beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jos84 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:19:
Vaag dat ze niet in alle pakketten gewoon zo'n hoesje gedaan hebben (hoesje is helemaal niet zo speciaal btw....)
Klopt, bij mij zat ook een hoesje met stylus bij, maar ik gebruik hem toch niet.
Iemand geïnteresseerd in het hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Trouwens, is er iemand die heel fancy-pancy die bijgeleverde stylus aan de omnia heeft vast zitten.......Die lippenstift gecamoufleerd als stylus zeg maar.....

[ Voor 21% gewijzigd door Jos84 op 03-10-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jos84 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:29:
Trouwens, is er iemand die heel fancy-pancy die bijgeleverde stylus aan de omnia heeft vast zitten.......Die lippenstift gecamoufleerd als stylus zeg maar.....
Ik heb deze in het begin eraan gehangen.
Maar toen er enkele krasjes ontstonden op mijn scherm heb ik hem eraf gehaald.

Waarschijnlijk in mijn broek gebeurt, maar gebruik hem op dit moment niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Ik heb dat ding meteen per ongeluk gesloopt.....Ligt nu weer terug in de doos......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Hangt aan mijn sleutelbos, alleen wel jammer dat er een touwtje aan zit en geen mogelijkheid voor een sleutelring o.i.d.

Wat betreft kleuren aanpassen met SKtools, ook dit is geen succes, de helft van de instellingen doet niets en de andere helft veranderd teveel verschillende zaken gelijktijdig.

* floriske.nl gooit de handdoek in de ring en verwijderd alle software die met dit onderwerp te maken heeft van zijn toestel :w

Ik las al dat veel mensen hadden verwacht dat dit met WM6 zou veranderen t.o.v. WM5, maar schijnbaar wordt nog steeds gebruik gemaakt van dezelfde wijze van kleurtoewijzing :S

[ Voor 7% gewijzigd door floriske.nl op 03-10-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er toevallig Omnia bezitters met T-Mobile?

Sinds een paar uur heb ik geen bereik meer op de telefoon. ik heb gekeken bij T-Mobile of er iets aan de hand is (storing) ofzo, maar kan niks vinden.
Meer mensen hier last van? Anders ligt het aan mijn T-Mobile en hopelijk niet aan de Omnia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Anoniem: 270859 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:00:
Zijn er toevallig Omnia bezitters met T-Mobile?

Sinds een paar uur heb ik geen bereik meer op de telefoon. ik heb gekeken bij T-Mobile of er iets aan de hand is (storing) ofzo, maar kan niks vinden.
Meer mensen hier last van? Anders ligt het aan mijn T-Mobile en hopelijk niet aan de Omnia.
Al geprobeerd je telefoon uit-aan te zetten? T-Mobile klantenservice te bellen? Je simkaart in een andere telefoon te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ary schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:04:
Al geprobeerd je telefoon uit-aan te zetten? T-Mobile klantenservice te bellen? Je simkaart in een andere telefoon te doen?
Aan en uit zetten heb ik geprobeerd, maar lukte niet.
Omdat ik op mijn stage ben, kan ik geen andere telefoon gebruiken.
Klantenservice was toen net een wachtrij. (dadelijk nog eens proberen)

Ik dacht dat misschien meer mensen er last van hadden, anders zit het in de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273334

Na installatie heb je in SPB Mobile shell onder "Extra" een menu om je skin te kiezen, daarna krijg je diverse opties, gewoon even mee spelen tot ze naar je zin zijn.

alles verandert bij mijn behalve de achtergronden blijft zwart

wat is hier aan tedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Die hoes is best onhandig, want de telefoon is er moeilijk uit te krijgen. Als je onderweg gebeld wordt en je moet dan de telefoon uit dat hoesje krijgen, nou dan moet je opschieten. Misschien ook een handigheidje die je moet hebben, maar als je al voorzichtig bent met de Omnia krijg je hem er echt niet snel uit. Hoe nemen jullie hem dan mee als jullie die hoes niet gebruiken? Gewoon in de broekzak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Anoniem: 270859 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:12:
[...]

Aan en uit zetten heb ik geprobeerd, maar lukte niet.
Omdat ik op mijn stage ben, kan ik geen andere telefoon gebruiken.
Klantenservice was toen net een wachtrij. (dadelijk nog eens proberen)

Ik dacht dat misschien meer mensen er last van hadden, anders zit het in de telefoon.
Het kan ook heel goed zijn dat het niet aan je telefoon ligt, maar dat jij toch de enige bent die het hebt. Je sim-kaart kan bijv. beschadigd zijn of je kan gewoon (om onverklaarbare reden) verkeerd op het netwerk staan.. Heb zelf bij de klantenservice gewerkt van Debitel, kwam vaak genoeg voor. Het handigste is denk ik om te proberen je sim in een andere telefoon te doen (misschein van een collega?), of handmatig een ander netwerk kiezen (bijv KPN of Vodafone) en dan weer terugzetten op automatisch netwerk kiezen, zodat ie weer T-Mobile probeert te pakken (soort van netwerk-reset).

technoaddict: Yep, gewoon in mn broekzak, zonder andere dingetjes erin die voor krasjes kunnen zorgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ary op 03-10-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy-x
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:05
De omnia nu een week in bezit. Tot nu toe ben ik er erg tevreden over.

Ik zit alleen nog met een paar vraagjes waar ik geen antwoord op kan vinden. Misschien iemand die mij verder kan helpen.

Als ik muziek luister via de headset en ik word gebeld (geluid aan), dan hoor ik heel zacht via mijn oordopjes mijn beltoon. Daarnaast hoor ik de beltoon tegelijk heel hard uit mijn telefoon komen. Wanneer ik de telefoon op trilstand heb staan, hoor ik dat de muziek onderbroken wordt en gaat hij trillen. Ik heb hiervoor een sony ericsson w810i gehad. Wanneer ik deze op alleen trillen had staan hoorde ik ook in mijn headset de beltoon afgaan waardoor ik meteen door had dat ik gebeld werd. Is er zoiets ook mogelijk op de omnia?

Is er ook een mogelijkheid om, wanneer je zit in de telefoonlijst, de namen groter weer te laten geven? In het adresboek zijn de namen groot weer gegeven, maar in de telefoonmodus niet.

Wanneer ik een speellijst aanmaak op mijn telefoon, moet ik eerst een speellijst aanmaken. Daarna moet ik via de bibliotheek zoeken en aangeven welke liedjes erin moeten komen. Dit kost erg veel tijd en zoekwerk. Is er een eenvoudigere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ary schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:17:
Het kan ook heel goed zijn dat het niet aan je telefoon ligt, maar dat jij toch de enige bent die het hebt. Je sim-kaart kan bijv. beschadigd zijn of je kan gewoon (om onverklaarbare reden) verkeerd op het netwerk staan.. Heb zelf bij de klantenservice gewerkt van Debitel, kwam vaak genoeg voor. Het handigste is denk ik om te proberen je sim in een andere telefoon te doen (misschein van een collega?), of handmatig een ander netwerk kiezen (bijv KPN of Vodafone) en dan weer terugzetten op automatisch netwerk kiezen, zodat ie weer T-Mobile probeert te pakken (soort van netwerk-reset).
Op dit moment ben ik de enige in het gebouw, dus geen collega's in de buurt (of moet naar andere gebouw lopen)
Ik zal wel even proberen een ander netwerk te kiezen.

Ik heb nog maar 1 maand T-Mobile en dan wordt hij overgezet naar HI, maar dat zal wel niet de reden zijn.
Ik ga het proberen, in ieder geval bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 273334 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:16:

alles verandert bij mijn behalve de achtergronden blijft zwart

wat is hier aan tedoen
Hmm, dat durf ik niet te zeggen, dus je achtergrond in SPB mobile Shell blijft zwart ongeacht welk thema je kiest?

Heb je na installtie van de SPB mobile Shell Skins wel een soft reset gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09-2024
[quote]Anoniem: 31014 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:36:

Hoe heb jij die ROM erop gekregen? Via service center van samsung of zelf via de site gedownload en erop gezet?
Thanx for sharing! ;) Ik wil mijn ROM ook upgraden ik zit nog met een G5 ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

floriske.nl schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:35:
[...]

Hmm, dat durf ik niet te zeggen, dus je achtergrond in SPB mobile Shell blijft zwart ongeacht welk thema je kiest?

Heb je na installtie van de SPB mobile Shell Skins wel een soft reset gedaan?
ik ga nu alles er opnieuw opzetten harde reset gedaan kijken wat nu doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Wie weet zo waar je de power on knop kan instellen? Dan bedoel ik de knop om je tel uit 'Standby' te halen.
Standaard is dat de knop van 'Gesprek be-eindigen'. Deze heb ik gewijzigd naar het kleine on/off knopje bovenop het toestel. Maar dit wil ik weer terug zetten. Heb me rot gezocht maar niet meer gevonden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276249

Vraagje over de omnia

Ik heb een kenwood dubbeldin in mijn wagen met bt carkit...
nu kan ik de samsung verbinden met de radio alleen vraagt mijn telefoon elke keer of hij het telefoonboek mag doorsturen ( dat mag hij niet dat moet hij )
dit had ik graag automatisch gehad wie kan me daar bij helpen want anders is het best irritant...

en welke knop is nu voor als mijn beeld zwart is want ik krijg mijn tel in geen mogelijkheid aan dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273921

Gebruik hem vanaf het begin, wel met brando screenprotector.
Het is een beetje gay, maar wel erg fijn! Jammer dat de stylus niet in het toestel kan.
Had hem dan iets groter gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

passion fruit schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:35:
[quote]Anoniem: 31014 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:36:

Hoe heb jij die ROM erop gekregen? Via service center van samsung of zelf via de site gedownload en erop gezet?
Thanx for sharing! ;) Ik wil mijn ROM ook upgraden ik zit nog met een G5 ROM.
Via Modaco de roms gedownload, eerst de modem driver geinstalleerd en toen de upgrade gedaan, pm me anders maar ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quote]bevercube schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:16:

daar staat inderdaad dat ik een skin kan selecteren,echter als ik daarop druk zie ik 5 seconden een scherm met de melding(script not found,waiting for existance storage card not initialized?)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 274945 op 03-10-2008 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276197

ik ben sinds 2 dagen een eigenaar van de samsung omnia i900V en stuiter nu op een paar problemen.

1. Met vergrendelen dat ik een wachtwoord moet in toetsen zodat ik er in kom neemt die automatisch op als ik gebeld word.

2. Google maps geeft aan dat ik alleen maar in duitsland zit.

3. Via blooth tooth kan ik niets op me 8 gb geheugen zetten en kan niet en nergens vinden waar dat te wijzigen is. en de winkel weet het zo ook niet.

4. mijn telefoon vergrendeld ook niet als ik op de ophangtoets druk

Wie kan mij aub helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 03-10-2008 20:41 . Reden: ontSCHREEUWd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275370

Eindelijk :) heb ik geen threaded Sms meer EN wel een audio melding als er een nieuw sms bericht binnenkomt. Was een hoop geklooi. Ik heb van Modaco (thanks Paul) het programma OmniaTread geinstalleerd (ff registreren, inloggen en downloaden). Bij mij werkte dat ook alleen maar toen ik een compleet lege sms box had (in/uit/verwijderd/verzonden) en het prog Berichten op de achtergrond niet meer draaide. Toen dit progje geinstalleerd en het werkte. Het lijkt zo simpel maar wat een geklooi zeg (voor iets wat in mijn ogen gewoon een gebruikers keuze moet zijn). E.e.a heeft ook te maken met de instelling "Bezorginsinstelling vragen" (start/programmas/berichten/menu/opties/*berichten aantikken/opties) moet uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Anoniem: 274945 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:51:
het lukt mij maar niet om bij spb shell een ander skin te selecteren,dit is al vaker voorbij gekomen in andere delen van dit topic,ik heb gedaan zoals het omschreven staat,maar lukt me niet.

ik heb de map SpbMobileShellSkins in de map spb mobile shell geplaatst,hierna het bestand mortscript.exe een run opdracht gegeven,waarna ik een melding kreeg met het versienr. e.d blablabla.

als ik nu op een skin druk welke ik wil hebben gebeurt er weinig,na mijn idee doe ik precies wat er omschreven staat,of moet ik ergens anders via instellingen o.i.d. de skin selecteren die ik wil hebben?
of moet ik alle bestandjes uit de map halen en zo los ergens neer zetten?

kom er niet uit,zelfs na alle delen van dit topic te hebben gelezen,wat doe ik fout of zie ik over het hoofd?
Je maakt de fout door de map SpbMobileShellSkins in de map van Spb Mobile Shell te zetten.
Je moet de map met de skins gewoon in de root van mijn opslag zetten, dus niet in een andere map plaatsen maar gewoon onder mijn opslag.
Dan zul je zien dat het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275370

Dat zwarte waar Splended en Deos het over hebben is inderdaad gaaf zeg... 8) Zou ik ook wel willen.
Wat ik ook zou willen is het volgende, misschien dat iemand het weet.

Op m'n Vandaag scherm (heb gewoon Windows vandaag) wil ik links en rechts onderin niet de softkeys Telefoon en Hoofdmenu maar iets anders. Kan dat op een of andere manier?

Iemand al iets gehoord of gelezen hoe je gesproken instructies van Route66 te horen kan krijgen op je headset? (ben bij zowel samsung en route66 in contact geweest met helpdesk maar zoals gebruikelijk sturen die je van het kastje naar de muur...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:34

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb trouwens een hoesje van pdair gekocht. Zwart leer, zonder poes-pas. Er is een versie met en zonder riemclip. Een pouch heet zo'n geval volgens mij. Je schuift hem er van onder in. Boven is hij dicht en links en recht zit elastiek. Opzich mooi, past precies, maar die prutsers laten het elestiek wel voor het poortje voor je koptelefoon doorlopen. Dus heb ik daar een klein inkepinkje (raar woord) in gesneden en nu pas het perfect. Het scheurt nu na 2 weken niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky1965 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 18:54:
[...]

Je maakt de fout door de map SpbMobileShellSkins in de map van Spb Mobile Shell te zetten.
Je moet de map met de skins gewoon in de root van mijn opslag zetten, dus niet in een andere map plaatsen maar gewoon onder mijn opslag.
Dan zul je zien dat het wel werkt.
ik heb nu de hele map spbmobileshellskins geknipt en geplakt naar mijn opslag,maar nog steeds geen resultaat,ook heb ik nogmaals mortscript een run gegeven,krijg de melding [extensions registered run any .mscr/.mortrun file or read the manual] wat nu,wat doe ik nog fout?de skins staan wel onder de button EXTRA,maar als ik er 1 selecteer krijg ik de melding [ script\mijn mobileshellskins\scripts_eng\kyro_il not found,waiting for existance(storage card not initialized?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Anoniem: 274945 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:12:
[...]

ik heb nu de hele map spbmobileshellskins geknipt en geplakt naar mijn opslag,maar nog steeds geen resultaat,ook heb ik nogmaals mortscript een run gegeven,krijg de melding [extensions registered run any .mscr/.mortrun file or read the manual] wat nu,wat doe ik nog fout?de skins staan wel onder de button EXTRA,maar als ik er 1 selecteer krijg ik de melding [ script\mijn mobileshellskins\scripts_eng\kyro_il not found,waiting for existance(storage card not initialized?]
Blijkbaar zijn die extra mappen al aangemaakt alleen kun je er nog niks mee. Ik denk dat je effe opnieuw moet beginnen.
Map met skins eraf, Spb mobile shell eraf, soft reset en dan de boel weer opnieuw installeren. Kun je weer schoon beginnen.
Als je de map skins weer in mijn opslag heb staan moet je eerst MortScript aanklikken, daarna Install_WQVGA script.
Dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Anoniem: 276197 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 18:33:
1. Met vergrendelen dat ik een wachtwoord moet in toetsen zodat ik er in kom neemt die automatisch op als ik gebeld word.

2. Google maps geeft aan dat ik alleen maar in duitsland zit.

3. Via blooth tooth kan ik niets op me 8 gb geheugen zetten en kan niet en nergens vinden waar dat te wijzigen is. en de winkel weet het zo ook niet.

4. mijn telefoon vergrendeld ook niet als ik op de ophangtoets druk
1. volgens mij is dat een bekende bug van de vodafone ROM. Even een ROM van Modaco erop zetten en je hebt het probleem niet meer.
2. Ik denk dat je toevallig bij een GSM mast zit waar Google nog geen gps gegevens van heeft, en dan maar een soort default Vodafone locatie in Duitsland aangeeft. Ff gps aanzetten dan weet hij het wel.
3. Klopt is een bekende windows mobile bug. Er zijn wel speciale bluetooth management progs die dit verhelpen (weet ff naam niet).
4. instellingen > knoppen > ophang toets tabje
Anoniem: 275370 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 18:55:
[...]
Iemand al iets gehoord of gelezen hoe je gesproken instructies van Route66 te horen kan krijgen op je headset? (ben bij zowel samsung en route66 in contact geweest met helpdesk maar zoals gebruikelijk sturen die je van het kastje naar de muur...)
Volgens mij kan dat niet. is een bug van de Omnia. Werkt wel met een stereo bluetooth headset.

Heeft iemand TMC al aan de praat in Igo8? Hij vind wel een TMC device maar vervolgens kan hij geen zenders vinden met TMC info.

[ Voor 3% gewijzigd door Yannick op 03-10-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253024

Als toevoeging aan mij batterij is snel leeg probleem: Ik heb alleen Slide 2 Unlock geinstalleerd dus dan moet dat wel een batterij slurper zijn....daarvoor nergens last van.

Ik heb trouwens InvisibleSHIELD op mn telefoon nu. Is een goed beschermlaagje en merk geen verschil qua glans eigenlijk....Wel aan te raden 21 eu incl verzenden meen ik. Pakketje bevat beschermlaagjes voor in principe de hele telefoon dus voor een ieder wat wils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spbmobileshellskins

ik krijg steeds digi klok ik wil analoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Anoniem: 273334 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:27:
spbmobileshellskins

ik krijg steeds digi klok ik wil analoog
Je hebt een keuze kunnen maken bij het instellen van een skin. Als je 2 klokken hebt ingesteld moet je ook een anologe klok hebben. Maak eens een swap beweging met je vinger van rechts naar links over je scherm. Denk dat je dan wel een andere klok ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275716

Ik heb ff een vraagje over t sms'en. Heb al diverse malen de instelling veranderd van het woordaanvullen en het beginnen met een hoofdletter in t begin van een zin. Maar als ik dan een sms begin blijft ie woorden aanvullen en begint nog steeds de zin zonder hoofdletter. Kan t zo zijn dat de instellingen niet gesaved worden?? Ben ik enige of is dit bekend probleem? Jammer vind ik ook dat je maar eenmalig een geluid (evt met trilling) krijgt bij sms. Mn vorige samsung stond altijd op herhalen om de 2 minuten. Nu mis ik wel eens een sms en zie dat een uur later. Of heb ik een instelling gemist??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Afbeeldingslocatie: http://img295.imageshack.us/img295/6812/todayscreenfh4.png Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/6954/agendawl0.png Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/3663/hoofdprogrammabt9.png Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/5566/resentgebruiktps2.png Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/8406/weerfu4.png Afbeeldingslocatie: http://img295.imageshack.us/img295/8172/contactenwv8.png

Zo ziet mijn skin eruit met het skinpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
SuperVet Lucky!!
Ik snap er geen ene **** van hoe je dat voor elkaar krijg :) Maar ziet er super uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116827

Ik heb er nu Sygic op geinstalleerd..
Lijkt goed te werken, alleen krijg ik mijn interne gps niet aan de praat.
Welke COM poort en baudrate moet ik instellen ? de Automatische gaat dus niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Anoniem: 116827 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 21:05:
Ik heb er nu Sygic op geinstalleerd..
Lijkt goed te werken, alleen krijg ik mijn interne gps niet aan de praat.
Welke COM poort en baudrate moet ik instellen ? de Automatische gaat dus niet goed.
Programma: com 7
Hardware: com 9
Baudrate: 4800

Verder gps automatisch beheren

Enchanced GPS; Xtra inschakelen, Automatische download uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanks lucky het is voor mekaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Heel mooi. Nu niet meer de weg kwijt raken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Anoniem: 275716 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:51:
Ik heb ff een vraagje over t sms'en. Heb al diverse malen de instelling veranderd van het woordaanvullen en het beginnen met een hoofdletter in t begin van een zin. Maar als ik dan een sms begin blijft ie woorden aanvullen en begint nog steeds de zin zonder hoofdletter. Kan t zo zijn dat de instellingen niet gesaved worden?? Ben ik enige of is dit bekend probleem? Jammer vind ik ook dat je maar eenmalig een geluid (evt met trilling) krijgt bij sms. Mn vorige samsung stond altijd op herhalen om de 2 minuten. Nu mis ik wel eens een sms en zie dat een uur later. Of heb ik een instelling gemist??
dat probleem met hoofdletters in sms ken ik niet. Weet wel dat ie er pas een hoofdletter van maakt als je bij het volgende woord bent.

Herhalen van SMS notificatie zit idd niet standaard in windows mobile. Zijn wel progs die dat voor je kunnen doen, zoals phoneAlarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
Kicken binnen 24 uur is *not done*

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 03-10-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky1965 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:23:
[...]

Blijkbaar zijn die extra mappen al aangemaakt alleen kun je er nog niks mee. Ik denk dat je effe opnieuw moet beginnen.
Map met skins eraf, Spb mobile shell eraf, soft reset en dan de boel weer opnieuw installeren. Kun je weer schoon beginnen.
Als je de map skins weer in mijn opslag heb staan moet je eerst MortScript aanklikken, daarna Install_WQVGA script.
Dan zou het moeten werken.
is wqvga een apart proggie?heb alles opnieuw geinstalleerd,maar werkt nog niet,dat wqvga heb ik niet bij mijn bestanden zitten,heb nu ook de button shell skin niet meer onder extra staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik heb IGO als een zonnetje draaien op mijn Omnia. Alleen lukt het me maar niet om het geluid via mijn carkit (Parrot CK3300) te laten lopen. Bellen lukt wel via carkit. Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Anoniem: 274945 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 22:03:
[...]

is wqvga een apart proggie?heb alles opnieuw geinstalleerd,maar werkt nog niet,dat wqvga heb ik niet bij mijn bestanden zitten,heb nu ook de button shell skin niet meer onder extra staan?
Heel vreemd. Ik heb Spb Mobile shell erop gezet, toen die skin pack in mijn opslag gezet.
Toen via verkenner de script geopend en als eerste mortscript gedaan. Vervolgens stond bovenaan de script install_wqvga. Als je die namelijk aanklikt kun je de taal instellen. Daarna kun je elke willekeurige script aanklikken die verder onder scripts staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

eawert dat is een bug van de Omnia. lukt je alleen met een bluetooth device die A2DP ondersteunt (stereo).

[ Voor 3% gewijzigd door Yannick op 03-10-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky1965 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 22:14:
[...]

Heel vreemd. Ik heb Spb Mobile shell erop gezet, toen die skin pack in mijn opslag gezet.
Toen via verkenner de script geopend en als eerste mortscript gedaan. Vervolgens stond bovenaan de script install_wqvga. Als je die namelijk aanklikt kun je de taal instellen. Daarna kun je elke willekeurige script aanklikken die verder onder scripts staan.
het is gelukt,ik moet iedere keer mortscript selecteren voor een andere skin,zo werkt het wel.
ik weet niet of het zo de bedoeling is,maar het werkt.

vraag me alleen af hoe je weer in je vandaag scherm terug kan komen,want kruisje is verdwenen om af te sluiten

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 274945 op 03-10-2008 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Yannick schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:21:
[...]

2. Ik denk dat je toevallig bij een GSM mast zit waar Google nog geen gps gegevens van heeft, en dan maar een soort default Vodafone locatie in Duitsland aangeeft. Ff gps aanzetten dan weet hij het wel.
Nee dat kan het niet zijn.. Heb dit probleem zelf ook, in Amsterdam, Almere, Utrecht én Leiden... Ik probeer nu andere mensen die dit probleem ook hebben te vinden en contact met ze op te nemen. Het lijkt alleen bij mensen met een Vodafone-branded Omnia te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153789

Beste mensen,

Ik heb vandaag eindelijk me omnia gekregen, maar volgens mij is me touchscreen niet al te best. Bij QWERTY-toetsenbord heb ik bijvoorbeeld het rare gevoel dat ik de P wat harder in moet drukken (irritant als je snel aan het typen bent en hij hem dus steeds overslaat).. Mijn touchscreen van me iPod Touch is bijvoorbeeld veel beter, daar hoef ik me vinger maar op te leggen of er komt al een actie tot stand. Nu is mijn vraag: heeft iemand anders hier ook last van? Is dit normaal? Of hoort het touchscreen van de omnia net zo goed te zijn als die van de iPod en iPhone (ofzelfs de Samsung Touchwizz want dat scherm gaat ook lekker!)?
Pagina: 1 ... 5 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!

Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.