Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste
Acties:
  • 228.981 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859

Ahh mijn screenprotector is binnen!

Voor diegene die ook een screenprotector willen bestellen:
- Maandag middag voor 16:00 besteld
- Dinsdag bevestiging
- Vandaag geleverd
Dus de levering is op zich redelijk snel.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 01-10-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

loopt ie vanzelf vast als ie muziek heeft herkend of druk je dan nog op het scherm of op de d-pad? Als ik na herkenning de d-pad naar links stuur crasht ie niet. Idd niet echt stabiel programma nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:02

Tim Schuhmacher

abasios

@Witkees: Kan het zijn dat syncen met Outlook en ActiveSync niet werkt omdat je firewall het blokkeerd? Is bij mij het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31014

Voordat ik mijn telefoon loop te bricken :-)

Heb nu een Vodafone branded Omnia

PDA: i900XKHG5/ARHG5

Wat is de nieuwste firmware? En is deze ook in het Engels te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xhajkx
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Anoniem: 218229 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:35:
[...]

HOI

Bedankt voor je reactie,

Dat igo programma, dat is dan een soort navigatie programma?? is toch raar dat men eerst een ander programma moet installeren voor hij een fix kan maken . kan je eigelijk zien op de omnia zondr die igo of je satteliet ontvangst hebt?? want google veeg er ook zijn voeten aan, en die geotagging, da icoontje zie ik nie snel in het wit veranderen!
zijn er zo geen kleine programmatjes waarme men het signaal kan testen van de interne gps ontvanger?
ja iGo is een navigatie software. het is inderdaad raar dat je een andere prog. nodig hebt om geotegging te activeren. ik heb vandaag ook ff met Gpsgate geprobeerd en toe ik een fix kreeg in Gpsgate werd dat schotel icoontje in camera mode wel wit en kon ik fotos met geotagging maken. ik heb nu H1 rom. hopelijk kunnen mensen die een nieuwere rom hebben vertellen hoe het met die geotagging functie in die nieuwe rom is gesteld.
ik gebruik goolgemaps niet maar ik neem aan als je daar een GPS fix krijgt dan je geotagging ook geactiveerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-05 22:03
Anoniem: 31014 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:35:
Voordat ik mijn telefoon loop te bricken :-)

Heb nu een Vodafone branded Omnia

PDA: i900XKHG5/ARHG5

Wat is de nieuwste firmware? En is deze ook in het Engels te verkrijgen?
Als je minimaal risico wil lopen, ga naar 'n vodafone shop (overigens bieden niet alle vodafone winkels de mogelijkheid) daar kunnen ze 'm voorzien van nieuwe firmware.
Als je wil experimenteren kun via diverse websites firmware downloaden en 'm proberen te 'unbranden', of via de samsung site branded firmware downloaden voor de i-900v (let op de v (vodafone). Ik heb dit zelf nooit geprobeerd maar hier zijn diverse slechte ervaringen mee, bricked phones dus, overigens ook te lezen in eerdere versies van dit topic.

[ Voor 7% gewijzigd door NIKDCC op 01-10-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31014

Heb al heel wat ervaring met updaten etc (voorheen trouwe HTC fan)
Ik ga eens zoeken naar de 'v' versie, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Anoniem: 31014 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:55:
Heb al heel wat ervaring met updaten etc (voorheen trouwe HTC fan)
Ik ga eens zoeken naar de 'v' versie, thanks!
als je officiele v versie van samsung gaat zoeken dan gaat het inderdaad mis. Enige wat wel werkt is de Mag dus niet.. (HI2 is laatste). Wel eerst even je accu 100% opladen en dan activesync en samsung modemdriver installeren op een PC met XP of windows 2000.
xhajkx schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:36:
[...]
ja iGo is een navigatie software. het is inderdaad raar dat je een andere prog. nodig hebt om geotegging te activeren. ik heb vandaag ook ff met Gpsgate geprobeerd en toe ik een fix kreeg in Gpsgate werd dat schotel icoontje in camera mode wel wit en kon ik fotos met geotagging maken. ik heb nu H1 rom. hopelijk kunnen mensen die een nieuwere rom hebben vertellen hoe het met die geotagging functie in die nieuwe rom is gesteld.
ik gebruik goolgemaps niet maar ik neem aan als je daar een GPS fix krijgt dan je geotagging ook geactiveerd gaat worden.
Geotagging werkt bij mij ook prima zonder ander gps programma. Kwestie van lang genoeg wachten.

[ Voor 43% gewijzigd door DaannO op 01-10-2008 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yannick schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:02:
als je officiele v versie van samsung gaat zoeken dan gaat het inderdaad mis. Enige wat wel werkt is de (HI2 is laatste). Wel eerst even je accu 100% opladen en dan activesync en samsung modemdriver installeren op een PC met XP of windows 2000.
Ik zeg alvast dat de link die je geplaatst hebt zo wordt verwijderd "Waarom?" Zie topic start.
Is de HI1 of HI2 ROM al ergens officieel uit in het NL?

[ Voor 12% gewijzigd door een moderator op 01-10-2008 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Volgens Daanno gaat het om custom ROM's waar niet naar gelinkt mag worden. Mijn link is een standaard samsung ROM zonder enige warez.

[ Voor 23% gewijzigd door een moderator op 01-10-2008 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yannick schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:13:
Volgens Daano gaat het om custom ROM's waar niet naar gelinkt mag worden. Mijn link is een standaard samsung ROM zonder enige warez.
Dan heb ik niks gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275716

floriske.nl schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:37:
[...]

Wil je dan ook andere iconen of echt alleen de kleur wijzigen?

Als je dit laatste wil stel je je thema toch gewoon in op donkergrijs en maak je zelf even een helemaal zwarte jpg voor de achtergrond.

Edit:

Voor de mensen waarvan de vingers te dik zijn voor de standaard scrollbars (of de scrollbars de dun voor je vingers ;)) en niet bang zijn om even in het register te duiken.

[...]

meer reg tweaks van dezelfde bron: http://www.pocketpc-live....s-for-your-pocket-pc.html
toon volledige bericht
Welk programma gebruiken jullie om je register te editten?? Met MobileRegistryEditor krijg ik steeds een foutmelding als ik een waarde wil veranderen: Toegang geweigerd. Moet ik eerst ergens anders iets veranderen voordat ik veranderingen kan aanbrengen??
Ik wil bijvoorbeeld mn opstart en afsluitmelodie verwijderen. Is dit ook op een andere manier mogelijk. Ook de andere tweaks die ik hier en daar lees vind ik wel interessant

Willie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witkees
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11-2022
Tim Schuhmacher schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:08:
@Witkees: Kan het zijn dat syncen met Outlook en ActiveSync niet werkt omdat je firewall het blokkeerd? Is bij mij het geval.
Dat zou inderdaad nog kunnen ga ik morgen even uitproberen op mijn werk :-)
Dank je wel voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witkees
DeOS schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:00:
Activesync werkt niet met SyncML. Je moet dus een client installeren die dit wel ondersteunt. Even zoeken via google dus. succes!
Dank je wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:34
Anoniem: 275716 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:40:
[...]
Ik wil bijvoorbeeld mn opstart en afsluitmelodie verwijderen. Is dit ook op een andere manier mogelijk. Ook de andere tweaks die ik hier en daar lees vind ik wel interessant
1) copy silence.wav from \windows directory to, say, your SD card (silence.wav is system file and hidden)
2) rename this copied silence.wav to PowerOn.wav
3) repeat 1) or copy PowerOn.wav from 2) to your SD card (or where ever you want to)
4) rename this file to PowerOff.wav
5) copy these both newly created files PowerOn.wav and PowerOff.wav into \windows directory (remember: these are system files which aren't allowed to be overwritten per default, and are hidden files. So use something like Resco File Explorer, etc.)

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253024

Ik heb een programma weg gesmeten en een ander verplaatst, nu krijg ik bij het opstarten meldingen van verdwenen bestanden die hij wil laden terwijl het programma al weg is. Hoe kan ik de startup config van de Omnia aanpassen? Is er zoiets als in Windows XP --> msconfig?
Alvast bedankt voor eventuele behulpzaamheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witkees
Weet iemand toevallig ook hoe je bij je contacten alleen je contacten ziet en niet je sim erbij ?
Zie nu dus alles dubbel, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Witkees schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:09:
Weet iemand toevallig ook hoe je bij je contacten alleen je contacten ziet en niet je sim erbij ?
Zie nu dus alles dubbel, vandaar.
http://www.yourfilehost.c...file=Hide_Sim_Contact.cab via "hide sim contacts WM6" en was ook al een keer voorbij gekomen in het vorige deel.
Anoniem: 253024 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:09:
Ik heb een programma weg gesmeten en een ander verplaatst, nu krijg ik bij het opstarten meldingen van verdwenen bestanden die hij wil laden terwijl het programma al weg is. Hoe kan ik de startup config van de Omnia aanpassen? Is er zoiets als in Windows XP --> msconfig?
Alvast bedankt voor eventuele behulpzaamheid.
Kijk eens in \windows\startup\

[ Voor 32% gewijzigd door DeOS op 01-10-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

DeOS schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:12:
[...]

http://www.yourfilehost.c...file=Hide_Sim_Contact.cab via "hide sim contacts WM6" en was ook al een keer voorbij gekomen in het vorige deel.

[...]

Kijk eens in \windows\startup\
Hey Deos (en indirect Splender).. Het schijnt dat jullie gevraagde zwarte achtergrond voor de omnia menu als cab klaarstaat op MoDaCo.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 19:08

xon

IGO8 dingetje

Wat erg lastig is is als je igo hebt opgestart verticaal..en je draait hem horizontaal..het scherm niet goed wordt aangepast. Je moet dus van te voren bepalen hoe je het wil bekijken en dan opstarten..

grr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274945

weet iemand of er virus scanners bestaan voor de i900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:49
waarom is dit niemand opgevallen en staat het ook niet in de TS?
Instellingen>helderheid

automatische helderheid

het viel me op toen ik het kamerlicht uitdeed en het scherm spontaan donkerder werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183651

Wie o wie kan mij helpen aan de smartreader (businesscard scanner) voor de omnia. Voor zo ver ik weet is deze functionaliteit in diverse officiele roms aanwezig. helaas niet in die van mij...(unbranded toestel)

Misschien is er iemand die er zelfs een cab filetje van kan maken :-)

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 01-10-2008 22:42 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-05 12:46

mucuracat

YES

Khallouki schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:32:
waarom is dit niemand opgevallen en staat het ook niet in de TS?
Instellingen>helderheid

automatische helderheid

het viel me op toen ik het kamerlicht uitdeed en het scherm spontaan donkerder werd
algemeen bekend dacht ik...
je weet hoe je moet bellen? of ook uitleggen?
Eerste wat je met een nieuwe gadget doet: alle knopjes indrukken en instellingen bekijken. ;)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218229

xhajkx schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:36:
[...]

HOI,

idd als ik een fix krijg met google maps, dan heb ik daarna ook verbinding met geotagging.wat wel raar is, normaal zou je met geotagging ook verbinding moeten krijgen, zonder eerst een omweg te maken, zeer omslachtig en zeer vervelende zaak,,,, en via google maps moet men een data verbinding maken, voor er een gps signaal kan verkregen worden,, ik heb gpsgate ook even geinstalleerd, maar die vond precies niet de juiste com poort,, ik kon bij instellingen enkel com 5 en com 9 selecteren?? op de gps instellingen van mijn omnia staat die op com3 de hardware op com9 , waardoor ik daar ook geen verbinding kan maken met de interne gps ontvanger,,, versie gpsgate is 2.6 ,,, zijn er miss nog andere oplossingen,, ?? mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218229

xon schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:17:
IGO8 dingetje

Wat erg lastig is is als je igo hebt opgestart verticaal..en je draait hem horizontaal..het scherm niet goed wordt aangepast. Je moet dus van te voren bepalen hoe je het wil bekijken en dan opstarten..

grr
hoi,

ik lees hier en daar wat over dat igo8 gedoe, en dat hij beter zou zijn dan tomtom, en garmin.
Is dat programmatje ergens te koop, of kan je die ergens downloaden??
heb vandaag met iemand zitten praten, en die kreeg hem langs geen kanten aan de praat op de omnia.
hij haalde hem af via een torrent, ken daar nie zoveel van,,,,
hij kreeg een soort dll fout of zo, ging heel snel, en daarna viel het scherm uit, en kon hij niks meer doen.
hij moest hem telkens resetten, iemand daar ervaringen mee met de installatie,,, ???

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233042

Mijn Omnia loopt iedere 3 dagen vast en heeft dan een soft reset nodig om weer te werken. Helpt het om een hard reset uit te voeren dat daarna de omnia niet meer vastloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Anoniem: 233042 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:45:
Mijn Omnia loopt iedere 3 dagen vast en heeft dan een soft reset nodig om weer te werken. Helpt het om een hard reset uit te voeren dat daarna de omnia niet meer vastloopt?
Ja, dat is mogelijk, al schat ik je kansen niet bepaald hoog in. Heb je niet toevallig onlangs een nieuwe applicatie geinstalleerd, of heb je je recentelijk bezig gehouden met tweaken? Die veranderingen terugdraaien zullen dan (indien je ze gedaan hebt) waarschijnlijk meer invloed hebben.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233042

ik heb geprobeerd 1 programma te installeren maar dat is er nooit opgekomen omdat me omnia zei dat het geen pocket pc software was.

Ik weet niet of hij het dan nog wel erop zet of wat dan ook.

Wat is het beste dan wat ik kan doen om dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248910

is die sgh-i900 i900XXHI2 nou een update of alleen een taalbestand??

en wat is de veiligste manier om hem dan te updaten? ik heb een unbranded Omnia

PDA: i900XKHH1/XKHH1
TELEFOON: i900XXHH1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 09:19

Silverline

pisanggoreng

Anoniem: 268916 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:02:
jammer dan wachten we nog maar ff af of iemand het toevallig vind
gevonden!

http://www.hdblog.it/mobile/samsung/?p=645

google naar launcher.exe.t1.skin

ze gebruiken ResHack om launcher.exe te wijzigen... wie kan dit vertalen??

212 voor horizontale skin
214 voor verticale skin (of andersom)

[ Voor 8% gewijzigd door Silverline op 02-10-2008 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
translating...... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424349 ;)
First find the file Launcher.exe.T1.skin in \windows.
Then you must copy the file to your PC and open it (I've used Reshacker).
Then replace the images BMP No 212, 214 (for portrait mode) and No 213 and 215 (for landscape mode) with other bitmap images of the size respectively 240x374 and 400x214.
Finally overwrite it in \windows with Resco Explorer (or similar).
Hou dit topic ook even in de gaten wat ik heb lopen op modaco (ja deze link mag wel, want er wordt niet gelinked naar ROM's). Hier kun je o.a. een black skin vinden voor je samsung 2 today scherm.

[ Voor 5% gewijzigd door DeOS op 02-10-2008 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Accuproblemen, herkenbaar, maar het gaat steeds beter. Ik heb eind augustus mijn Omnia in ontvangst genomen, en nu eindelijk na ruim een maand gaat het beter met de accu. Na een dag flink filmpjes kijken, surfen, muziek luisteren, en 4 gesprekken van ruim een half uur had ik nog 60% accu over. Wat al een hele verbetering is. Daarbij heb ik wel SPB geinstalled....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-02 14:13

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 275716 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:40:
[...]

Welk programma gebruiken jullie om je register te editten?? Met MobileRegistryEditor krijg ik steeds een foutmelding als ik een waarde wil veranderen: Toegang geweigerd. Moet ik eerst ergens anders iets veranderen voordat ik veranderingen kan aanbrengen??

Willie
PHM Registry Editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jos84 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:55:
Accuproblemen, herkenbaar, maar het gaat steeds beter. Ik heb eind augustus mijn Omnia in ontvangst genomen, en nu eindelijk na ruim een maand gaat het beter met de accu. Na een dag flink filmpjes kijken, surfen, muziek luisteren, en 4 gesprekken van ruim een half uur had ik nog 60% accu over. Wat al een hele verbetering is. Daarbij heb ik wel SPB geinstalled....
Bij films kijken gaat het wel wat harder, maar merk wel dat de battery het wel beter doet na een maand gebruik. Ik hoop dat er in de nieuwe ROM ook iets op bedacht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
BTW, SPB mobile shell met theme black ziet er erg gelikt uit! Ik zal vanavond eens proberen een foto er van te plaatsen. (Het hoofdmenu behoudt de eigen witte kleur btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Jos84 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:29:
BTW, SPB mobile shell met theme black ziet er erg gelikt uit! Ik zal vanavond eens proberen een foto er van te plaatsen. (Het hoofdmenu behoudt de eigen witte kleur btw).
Voor degenen die net als mij het CarbonBlack theme van het Custom Skin Pack voor Mobile Shell gebruiken:

ik ben bezig met het opmaken van een Thema (Tsk file) met dezelfde achtergrond als het CarbonBlack thema (je startmenu krijgt dan ook dezelfde achtergrond) en daarnaast ben ik aan het stoeien met SysColor Changer om daarbij de kleuren van Windows Mobile dusdanig aan te passen dat dit ook mooi past bij het geheel.

Denk daarbij een beetje aan dit:

Afbeeldingslocatie: http://img219.imageshack.us/img219/2977/screen08jf1.png

maar dan met wat meer witte tekst.

Het is alleen nogal een gerommel omdat bijvoorbeeld de System color van je scrollbars dezelfde is als de achtergrond van je pulldown menu's dus ik moet nog ff rommelen om de juist combinatie te vinden.

Verder hoop ik dat in navolging op deze post er ook een mogelijkheid komt om de tekst van het samsung menu in wit te krijgen zodat ik het geheel helemaal compleet kan krijgen.

Als ik e.e.a. uitgezocht krijg en er de tijd voor kan vinden kan ik misschien wel een mini-tut in elkaar flansen om dit voor je eigen SPB / WM thema ook te doen, maar ik beloof niks ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ja dit forum wordt steeds saaier als er om de 2 uur een keer wat gepost word.

Waar blijven de nieuwe ontwikkelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916

ik zou zeggen doe zelf ook eens wat ga eens zoeken naar goeie applicaties ed en post ze zelf hier wij hoeven niet de enige te zijn die uitleg geven en applicaties posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:16:
ik zou zeggen doe zelf ook eens wat ga eens zoeken naar goeie applicaties ed en post ze zelf hier wij hoeven niet de enige te zijn die uitleg geven en applicaties posten
Ik ben al op 5 - 6 forums en nog een aantal sites aan het zoeken voor applicaties enzo.
Maar dit is niet allemaal Freeware dus mag ik deze ook niet posten.

En veel programma's werken wel, maar niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Daarnaast moeten mensen ook gewoon werken/studeren....

Vanavond heb ik eindelijk tijd om weer wat te gaan knutselen met de Omnia..... En ik zal dit weekend eindelijk eens een 8gb kaartje kopen, zodat mcguider er eindelijk op kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Om nog maar eens wat te delen. Kwam een filmpje tegen waarin de face en smile detection wordt gedemonstreerd. Tot nu toe nog niet eerder gezien in een review en wel leuk voor de TS lijkt me.

http://www.youtube.com/watch?v=CgAn5W_1NiU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jos84 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:24:
Daarnaast moeten mensen ook gewoon werken/studeren....

Vanavond heb ik eindelijk tijd om weer wat te gaan knutselen met de Omnia..... En ik zal dit weekend eindelijk eens een 8gb kaartje kopen, zodat mcguider er eindelijk op kan ;)
Ik raad een 8GB SDHC Ultra van Sandisk aan. (Geen rode, maar grijze verpakking)
Is 10 euro duurder, maar dan heb je ook wat.
Lekker snel en geen problemen tot nu toe

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 02-10-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 09:48
Anoniem: 248910 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 01:50:
is die sgh-i900 i900XXHI2 nou een update of alleen een taalbestand??

en wat is de veiligste manier om hem dan te updaten? ik heb een unbranded Omnia

PDA: i900XKHH1/XKHH1
TELEFOON: i900XXHH1
Ik heb dezelfde versie en heb HI2 van de samsung site gedownload. Als ik hem op de telefoon zet en daarna 'Taal wijzigen' probeer zoals in de instructies wordt vermeld krijg ik de boodschap:
"Het geselecteerde bestand is bestemd voor het apparaat i900XX. Controleer het bestand en selecteer het juiste bestand."

Ik vermoed dat het dus enkel een taalbestand is waarmee je als je firmware al XXHI2 is een andere taal kan instellen.
Ik ga waarschijnlijk later vandaag dan maar eens de HI2 download van modaco proberen te installeren, en daarna eventueel de taal weer op nederlands proberen krijgen met deze download.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er al gebruikers die de HI2 ROM gebruiken?
Tevreden ermee?

Ik wil namelijk ook eens gaan knutselen, geen zin meer om op Samsung te wachten op die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Yep HI2 hier. Draait als een zonnetje. Geen problemen meer met zwartscherm na opladen, betere batterij duur (niet meer zo onvoorspelbaar), Nederlandse T9 werkt gewoon. Thanks MoDaCo, wat is dat toch een super forum, kan ik iedereen aanraden die een beetje wil tweaken.
Adion schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:36:
[...]

Ik heb dezelfde versie en heb HI2 van de samsung site gedownload. Als ik hem op de telefoon zet en daarna 'Taal wijzigen' probeer zoals in de instructies wordt vermeld krijg ik de boodschap:
"Het geselecteerde bestand is bestemd voor het apparaat i900XX. Controleer het bestand en selecteer het juiste bestand."

Ik vermoed dat het dus enkel een taalbestand is waarmee je als je firmware al XXHI2 is een andere taal kan instellen.
Ik ga waarschijnlijk later vandaag dan maar eens de HI2 download van modaco proberen te installeren, en daarna eventueel de taal weer op nederlands proberen krijgen met deze download.
Je kunt geen XX taalbestand installeren op een DX pda ROM

[ Voor 56% gewijzigd door Yannick op 02-10-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Adion schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:36:
[...]

De HI2 taalupdate is alleen als je een engelse rom hebt. Dit houd in dat je de rom eerst naar engels moet veranderen en ik weet niet of je met de HI2 update je de taal weer terug kunt krijgen naar het nederlands.

Ik heb zelf de HH4 update gedaan. Die is bedoeld voor nederlandse roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yannick schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:54:
Yep HI2 hier. Draait als een zonnetje. Geen problemen meer met zwartscherm na opladen, betere batterij duur (niet meer zo onvoorspelbaar), Nederlandse T9 werkt gewoon. Thanks MoDaCo, wat is dat toch een super forum, kan ik iedereen aanraden die een beetje wil tweaken.

[...]

Je kunt geen XX taalbestand installeren op een DX pda ROM
Dus met mijn PDA: XKHH1 en TEL: XXHH1 moet ik de XKHI2 hebben of de XXHI2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273921

Ik zit inderdaad ook nu op de HH4 rom, maar wil toch graag meer.
Hl2 rom over HH1 lukt inderaad niet.. Had ik ook geprobeerd.
Durf het zelf eerlijk gezegd niet aan.
Iemand die zekerheid kan geven of is die er echt nooit ;)
Heb zelf nu dus:
PDA: i900XKHH8/XKHH4
TEL: i900XXHH1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeOS schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:27:
Om nog maar eens wat te delen. Kwam een filmpje tegen waarin de face en smile detection wordt gedemonstreerd. Tot nu toe nog niet eerder gezien in een review en wel leuk voor de TS lijkt me.

weet iemand hoe het programma heet,met die grote batterij in beeld waar dit filmpje mee begint?

de functie lach met camera werk echt goed,op diverse foto`s uitgeprobeerd,en maakt inderdaad automatisch foto`s als er gelachen wordt op een foto.

N95 van nokia al volledig vergeten,wat een top toestel is de omnia zeg

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 274945 op 02-10-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

S2U2
Anoniem: 273921 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:09:
Ik zit inderdaad ook nu op de HH4 rom, maar wil toch graag meer.
Hl2 rom over HH1 lukt inderaad niet.. Had ik ook geprobeerd.
Durf het zelf eerlijk gezegd niet aan.
Iemand die zekerheid kan geven of is die er echt nooit ;)
Heb zelf nu dus:
PDA: i900XKHH8/XKHH4
TEL: i900XXHH1
volgens mij zit je op HH8 PDA ROM met een HH4 taal bestand en een HH1 phone ROM :)

[ Voor 76% gewijzigd door Yannick op 02-10-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266809

Als ik naar een filmpje kijk op mijn omnia heb ik niet mijn volledige scherm breedte.
Dit is zo met de touch player. Heb dan een getest met de windows media player en net hetzelfde...

Hetzelfde filmpje speelt wel af op een iphone en daar word het scherm volledig gebruikt :s

Iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Wat voor resolutie heeft het filmpje? Heb je het zelf al eens geprobeerd met andere filmpjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 00:18
Ik draai nu onderstaande theme.

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/7325/screenshotlw9.png

Benodigde software:
SPB Mobile Shell 2.1.2 http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?nl
Omnia SPB Mobile Shell 2.1.2 Theme http://www.megaupload.com/?d=K1BOYLGV (WQVGA versie)

Credit voor het omzetten gaat naar Sebdigital http://forum.xda-develope...p?p=2633664&postcount=245

Overigens is het enige dat niet goed werkt de kalender in landscape mode. Voor de rest werkt het uitmuntend.

Om het 9e menu te krijgen moet je middels een registry editor het bestand games.reg uitvoeren.

games.reg.zip zie http://forum.xda-develope...php?p=2214189&postcount=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Als je de skins gebruikt van mikibest in combinatie met Spb kun je nagenoeg hetzelfde krijgen. Voordeel is dan wel dat je uit veel meer skins keuze hebt.
Met welk programmatje maak je die screenshots trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Anoniem: 266809 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:49:
Als ik naar een filmpje kijk op mijn omnia heb ik niet mijn volledige scherm breedte.
Dit is zo met de touch player. Heb dan een getest met de windows media player en net hetzelfde...

Hetzelfde filmpje speelt wel af op een iphone en daar word het scherm volledig gebruikt :s

Iemand tips ?
Komt omdat het scherm van de omnia (240x400) een andere verhouding heeft dan die van de iPhone (320x480). Afhankelijk dus van de verhouding van het filmpje dat je wilt afspelen zal het wel dan niet scherm vullend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

@splendes

check deze post/dit topic eens http://forum.xda-develope...php?p=2722741#post2722741

Gaat over het veranderen van de iconen van het today thema en de achtergrond er van.

[ Voor 38% gewijzigd door floriske.nl op 02-10-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yannick schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:07:
[...]

Komt omdat het scherm van de omnia (240x400) een andere verhouding heeft dan die van de iPhone (320x480). Afhankelijk dus van de verhouding van het filmpje dat je wilt afspelen zal het wel dan niet scherm vullend zijn.
Aa ik begrijp het :)
Tenzij ik mijn filmpje ga converteren naar 240x400 ofzo.
Want dan wel vreemd is eigenlijk, het filmpje komt van televisie dus iets van een 2000x ....
Blijkbaar kan de iphone daar automatisch mee om.

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

het gaat niet om de aantal pixels maar om de verhouding. 240/400 geeft iets anders dan 320/480. Maar misschien heeft iphone wel software die wat verder inzoomt zodat je geen zwarte balken ziet, gaat wel een deel van je video verloren. Volgens mij heb je daar ook wel software voor voor op windows mobile, coreplayer zal dat vast wel kunnen.

trouwens TV is gewoon 640x480 (vga).

[ Voor 5% gewijzigd door Yannick op 02-10-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

linkje naar een site waar screenprotectors,metal cases e.d verkrijgbaar zijn voor de omnia is:

http://www.pdair.com/cata...0100000_10000000_11000315

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 274945 op 02-10-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

DeOS schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:27:

Ik hoop wel dat er binnenkort wat custom cases te koop komen.. Ik vind die zwarte behuizing namelijk wel erg saai :O . M'n vrouw heeft de witte uitvoering en die's toch wel een potje mooier.. De uitvoering in het filmpje vind ik ook wel mooi..

Weet iemand toevallig al iets over het vervangen van de behuizing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266809 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:49:

Iemand tips ?
DVDRips van bijvoorbeeld aXXo spelen perfect af op de Omnia (misschien een kleine zwarte rand boven en/of onder)
Als je andere film resoluties pakt dan heb je links en rechts zwart doordat het filmpje maar een bepaalde hoogte heeft en uitrekken verneukt je video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Moet je je camera btw apart updaten heb ik in het topic gelezen? Als je de een nieuwe update installeert, installeert ie dan dus niet automatisch de camera-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal vanavond eens proberen met de trail versie van coreplayer :)
Misschien kan hij daar beter mee overweg :)
Anders test ik nog eens een paar andere filmpjes. Wie weet gaan deze beter...

http://wm.handster.com/pr...d=127&for=WM%20coreplayer

Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Anoniem: 125609 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:15:
Moet je je camera btw apart updaten heb ik in het topic gelezen? Als je de een nieuwe update installeert, installeert ie dan dus niet automatisch de camera-update?
Lees het hele topic dan even door dan kom je er achter dat dit alleen bij DXHI1 hoeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:16
Hallo,

Ook ik ben sinds 10 min de blije eigenaar van de Omnia :)
Gelijk een ( stom ) vraagje. Volgens het instructieboekje moet ik de batterij opladen voor ik de telefoon voor het eerst aan zet. Dat heb ik nu gedaan, maar hoe weet ik dat de telefoon volledig opgeladen is? Af en toe de telefoon aan zetten terwijl hij aan de spanning hangt en het batterij icoontje checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Led onder je aan/uit knop wordt groen als hij opgeladen is en rood tijdens het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
DeOS schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:11:
Led onder je aan/uit knop wordt groen als hij opgeladen is en rood tijdens het opladen.
Dank je. Had dat niet eens opgemerkt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260000

Anoniem: 274945 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:28:
linkje naar een site waar screenprotectors,metal cases e.d verkrijgbaar zijn voor de omnia is:

http://www.pdair.com/cata...0100000_10000000_11000315
Ik heb vorige week vrijdag de zwarte silicon case gekocht bij pdair.com (in HongKong) en kreeg hem gisteren al binnen. Geen verzendkosten. Past perfect en hierdoor glijdt je telefoon niet zo snel meer je broek uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 260000 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:28:
[...]

Ik heb vorige week vrijdag de zwarte silicon case gekocht bij pdair.com (in HongKong) en kreeg hem gisteren al binnen. Geen verzendkosten. Past perfect en hierdoor glijdt je telefoon niet zo snel meer je broek uit! :)
Zou je eens een beetje duidelijke foto kunnen posten van het toestel in de case? ben wel nieuwsgierig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
ik vond dat glijden wel fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

floriske.nl schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:37:
[...]

Zou je eens een beetje duidelijke foto kunnen posten van het toestel in de case? ben wel nieuwsgierig namelijk.
Ik denk dat de duidelijkste foto's toch wel op de site zelf staan........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 260000 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:48:
[...]

Ik denk dat de duidelijkste foto's toch wel op de site zelf staan........
200x200px vind ik niet echt duidelijk, bovendien zijn productfoto's vaak hier en daar nog wat bijgewerkt (trust me i know ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Hallo.
Ik heb de Omnia net voort eerst aan gezet en moet wat klik dingen doen. Bijvoorbeeld een afspraak knippen en plakken op een andere tijd. Maar wat ik ook met de pen druk, hij doet niks. Als ik het volume knopje indruk kan ik wel het volume met de pen regelen, maar dat voorbeeldje met de kalender doet niks. Iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276143

Ik heb een vraag over mijn omnia. (als ik deze in een verkeerd topic post mijn excuses.)

Ik heb nu bijna drie weken mijn omnia. maar als ik een sms ontvang dan trilt de omnia niet. Niet bij het geluid aan, in tril stand of bij geluid uit. Nu staat het vinkje van trillen gewoon aangevinkt. Maar hij trilt niet. Wie kan mij er mee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

technoaddict schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:34:
Hallo.
Ik heb de Omnia net voort eerst aan gezet en moet wat klik dingen doen. Bijvoorbeeld een afspraak knippen en plakken op een andere tijd. Maar wat ik ook met de pen druk, hij doet niks. Als ik het volume knopje indruk kan ik wel het volume met de pen regelen, maar dat voorbeeldje met de kalender doet niks. Iemand idee?
je moet het pennetje tegen het scherm aangedrukt houden tot het menu te voorschijn komt (press & hold).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je je beeldscherm goed gecalibreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Anoniem: 274945 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:44:
heb je je beeldscherm goed gecalibreerd?
Denk dat dat niet echt goed is gegaan. Heb het net opnieuw gedaan en nu werkt het een stuk beter! Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

eindelijk ff de tijd genomen om carholder te shoppen en in te bouwen. Voor 20 euro had ik bij Slager automaterialen in Scheveningen een houdertje waar de Omnia precies inpast en een plaatje dat je tussen je autoradio en je dashboard kunt schuiven.
Afbeeldingslocatie: http://www.goyaweb.nl/upload/carholder.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09-2024
Yannick schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 18:09:
eindelijk ff de tijd genomen om carholder te shoppen en in te bouwen. Voor 20 euro had ik bij Slager automaterialen in Scheveningen een houdertje waar de Omnia precies inpast en een plaatje dat je tussen je autoradio en je dashboard kunt schuiven.
[afbeelding]
Yannick hoe heet dat houdertje? Misschien handig voor mede Omnia eigenaren zoals ik om ook eentje aan te schaffen.
Model naam - Merk etc.
Thanx! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78873

Hallo,

Ik heb al gezocht op het forum maar helaas niet iets kunnen vinden.
Een vriendin van me heeft de Omnia en nu heeft ze foto's gemaakt welke ze op haar laptop wil zetten.
Zelf heb ik de Samsung F480 en bij mij werkt dat via PC Studio, alleen weet zij (en ook ik) niet hoe je foto's op je pc kan zetten. Ik heb op de samsung website gekeken en daar staat ActiveSync genoemd. Ik wou kijken op mijn pc, alleen bleek de versie van de website geen Vista te ondersteunen, dus vandaar mijn vraag hier. Bij deze dus de vraag of iemand hier een uitleg voor heeft, of evt. een link naar een pagina waar het uitgelegd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78873 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 19:25:
Hallo,

Ik heb al gezocht op het forum maar helaas niet iets kunnen vinden.
Een vriendin van me heeft de Omnia en nu heeft ze foto's gemaakt welke ze op haar laptop wil zetten.
Zelf heb ik de Samsung F480 en bij mij werkt dat via PC Studio, alleen weet zij (en ook ik) niet hoe je foto's op je pc kan zetten. Ik heb op de samsung website gekeken en daar staat ActiveSync genoemd. Ik wou kijken op mijn pc, alleen bleek de versie van de website geen Vista te ondersteunen, dus vandaar mijn vraag hier. Bij deze dus de vraag of iemand hier een uitleg voor heeft, of evt. een link naar een pagina waar het uitgelegd staat.
Niet dat het met zelf zoeken niet gelukt was maar..........................Voor Vista is er Windows Mobile Device Center. Zoek en gij zult vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

passion fruit schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 19:18:
[...]
Yannick hoe heet dat houdertje? Misschien handig voor mede Omnia eigenaren zoals ik om ook eentje aan te schaffen.
Model naam - Merk etc.
Thanx! ;)
sorry heb de verpakking niet meegenomen uit de winkel en er staat ook geen merkje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
mooie Audi,

Audi A4 B5 model facelift of een A3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78873

Anoniem: 253024 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 19:47:
[...]

Niet dat het met zelf zoeken niet gelukt was maar..........................Voor Vista is er Windows Mobile Device Center. Zoek en gij zult vinden ;)
Bedankt in ieder geval voor de tip. Ik neem aan dat dit ook voor Window XP werkt? Die vriendin heeft namelijk geen Vista, maar XP. Maar ik zal het doorgeven aan haar, dan moet ze maar kijken of ze er wat mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Laatst online: 28-03 08:57
Anoniem: 260000 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:28:
[...]

moet zeggen dat ik nu ook wel benieuwd ben naar die silicon case. Op de site zie je alleen de achterkant.
Trouwens dinsdag avond screenprotector bij screenprotector.nl bestelt en had hem vanmiddag binnen gekregen.
Iemand zei dat die 8.- kost, maar ze hebben hem nu verhoogd naar 9,- >.<

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
CDRK schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:25:
[...]

moet zeggen dat ik nu ook wel benieuwd ben naar die silicon case. Op de site zie je alleen de achterkant.
Trouwens dinsdag avond screenprotector bij screenprotector.nl bestelt en had hem vanmiddag binnen gekregen.
Iemand zei dat die 8.- kost, maar ze hebben hem nu verhoogd naar 9,- >.<
Altijd nog €9 goedkoper dan bij PDAShop O-)

Iemand trouwens een idee met welk programma je een screenshot van je telefoon kunt maken?

[ Voor 9% gewijzigd door Lucky1965 op 02-10-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
ja heb hem net ook bij pdashop.nl gevonden.
http://www.pdashop.nl/pro...msung-sgh-i900-omnia.html

wat zijn zij belachelijk duur. Screenprotector is ook al 2x zo duur (als bij screenprotector.nl)

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273921

Lucky1965 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:28:
[...]

Altijd nog €9 goedkoper dan bij PDAShop O-)
Er is nu toch al wel vaker langsgekomen op tweakers dat je hem gewoon voor 7 dollar á 5 euro
rechtstreeks bij Brando moet bestellen? Weekje en ik had hem binnen.
Kan je nagaan wat voor winst PDAshop en screenprotector er op maken.

http://shop.brando.com.hk...2652&dept_id=&cat_id=0018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

floriske.nl schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:53:
[...]

200x200px vind ik niet echt duidelijk, bovendien zijn productfoto's vaak hier en daar nog wat bijgewerkt (trust me i know ;))
@ floriske:
http://www.flickr.com/pho...0/sets/72157607669710992/

*knip*warez*

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 02-10-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192404

Ik wilde de skins van Mikibest 2.5 installeren.. daarvoor moest ik eerst de oude map met skins verwijderen via Uninstall.mscr
Echter als ik deze file run, krijg ik de foutmelding: 'RegDeleteKey: Registry key mustn't be empty!

Line: RegDeleteKey ("HKLM", SkinRegKey, TRUE, TRUE)

Misschien komt het omdat ik de aangepaste skins van Shred heb gebruikt?

Kan het kwaad om de de hele SpbMobielShellSkins map gewoon te verwijderen, zonder uninstall.mscr te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
mooie kwaliteit foto's e_broer, bedankt. Denk nu dat ook maar voor de silicon case ga. Morgen de screen protector er ff op + dan de silicon case erbij.. denk dat dat wel goed is zo. :D

[ Voor 3% gewijzigd door CDRK op 02-10-2008 22:04 ]

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Anoniem: 192404 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:01:
Ik wilde de skins van Mikibest 2.5 installeren.. daarvoor moest ik eerst de oude map met skins verwijderen via Uninstall.mscr
Echter als ik deze file run, krijg ik de foutmelding: 'RegDeleteKey: Registry key mustn't be empty!

Line: RegDeleteKey ("HKLM", SkinRegKey, TRUE, TRUE)

Misschien komt het omdat ik de aangepaste skins van Shred heb gebruikt?

Kan het kwaad om de de hele SpbMobielShellSkins map gewoon te verwijderen, zonder uninstall.mscr te gebruiken?
Wat is er anders in de 2.5 versie ten opzichte van de 2.0 versie?

Snelste en makkelijkste manier van verwijderen is om Spb mobile shell eraf te doen, dan de skins in mijn opslag verwijderen.
Dan Spb weer installeren en de nieuwe versie van mikibest er weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192404

Snelste en makkelijkste manier van verwijderen is om Spb mobile shell eraf te doen, dan de skins in mijn opslag verwijderen.
Dan Spb weer installeren en de nieuwe versie van mikibest er weer op.
dat kan toch wel makkelijker..
in eerdere updates staat er op die site van mikibest nog dat je gewoon de map kan verwijderen.. maar bij die laatste update staat dat opeens niet meer.. dan moet je opeens die uninstall.mscr gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78873 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 20:38:
[...]

Bedankt in ieder geval voor de tip. Ik neem aan dat dit ook voor Window XP werkt? Die vriendin heeft namelijk geen Vista, maar XP. Maar ik zal het doorgeven aan haar, dan moet ze maar kijken of ze er wat mee kan.
Voor XP gebruik je Active Sync óf je stelt bij instellingen --> verbindingen --> usb verbinding de boel in op massaopslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273334

Jos84 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 20:33:
mooie Audi,

Audi A4 B5 model facelift of een A3 ;)
is een a2 :) die zelfde houder is ook bij media markt te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:34
Na een update van de firmware naar DXHI2 (wat zowaar in 1x goed ging!!) doet MSN het ook gelijk! Hoera!

En wie de Omnia als mp3 speler gebruikt, maar net als ik het irritant vind dat de knop op je remote 'm doet bellen ipv het volgende nummer: schaf Coreplayer aan, daarin kan je dat instellen. Plus dat die ook normaal xvid en zo te zien ook Youtube aankan (maar die laatste heb ik nog niet geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-05 12:46

mucuracat

YES

CDRK schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:03:
mooie kwaliteit foto's e_broer, bedankt. Denk nu dat ook maar voor de silicon case ga. Morgen de screen protector er ff op + dan de silicon case erbij.. denk dat dat wel goed is zo. :D
wat lelijk.. dan maar krasjes.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276197

hey mensen. ik heb me samsung nu ook 2 dagen.
En mijn probleem is dat als ik iets via bluetooh verzend dat die het in de ftp niet kan ontvangen(omdat er geen ruimte tot beschikking is)
hoe zet ik het in de telefoon dat die automatisch op de geheugen van 8 gb moet zetten?

met vriendelijke groet
Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!

Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.