Heb mn omnia beschermd met de Brando folie. Werkt perfect en heb niet meer last van reflectie dan voorheen. Vind dat de stylus ook beter werkt over het scherm (misschien persoonlijk). Had hiervoor een E900 ook die had ik voorzien van een Brando folie en nauwelijks krassen. Alleen het opnieuw erop plakken van de folie werkt niet goed. En als het warm is wil de folie op den duur loslaten. Maar verder perfect!!Ary schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:04:
Een vraag voor de mensen met een Brando UltraClear screenprotector:
Ik ben er heel erg geinteresseerd in, aangezien ik al best veel lees over mensen met krasjes op het scherm. Ik lees nu op reveiws op internet dat de de protector voor meer reflectie zorgt.. nu is de omnia al een mooie spiegel, maar hebben jullie een significant grotere hoeveelheid reflectie ervaren? Of niet zo heel veel verschil, aangeizen hij uit zichzelf al fink reflecteert?
.
[ Voor 109% gewijzigd door lvanhoe op 30-09-2008 04:00 ]
Klein 'probleem' met de Alarm-functie...
Wanneer ik in het Hoofdmenu op Organizer klik, en dan een alarm aanmaak werkt alles prima. Wanneer het alarm eenmaal afgaat krijg ik links de optie "Lukk" en rechts de optie "Slumre". Slumre is vast "sluimeren" (want als ik daarop klik sluimert ie ook), Lukk weet ik niet wat het letterlijk zou betekenen.
De eerste keer dat ik hierdoor wakker werd dacht ik dat ik het had gedroomd, Lukk & Slumre waren erg verwarrend, maar blijkt toch heel echt te zijn xD
Iemand enig idee waarom dit in een vreemde (Scandinavische?) taal is en hebben anderen dat ook? Mijn versie is:
PDA: i900XKHG5/ARHG5
TEL: i900BUHG5 (vodafone branded)
Wanneer ik in het Hoofdmenu op Organizer klik, en dan een alarm aanmaak werkt alles prima. Wanneer het alarm eenmaal afgaat krijg ik links de optie "Lukk" en rechts de optie "Slumre". Slumre is vast "sluimeren" (want als ik daarop klik sluimert ie ook), Lukk weet ik niet wat het letterlijk zou betekenen.
De eerste keer dat ik hierdoor wakker werd dacht ik dat ik het had gedroomd, Lukk & Slumre waren erg verwarrend, maar blijkt toch heel echt te zijn xD
Iemand enig idee waarom dit in een vreemde (Scandinavische?) taal is en hebben anderen dat ook? Mijn versie is:
PDA: i900XKHG5/ARHG5
TEL: i900BUHG5 (vodafone branded)
[ Voor 3% gewijzigd door Ary op 30-09-2008 03:37 ]
Anoniem: 275867
Hoi allemaal,
*knip* communicatie verloopt via het forum; discussie over abonnementen hoort hier niet
zo zou er bijvoorbeeld standaard google maps ope moeten zitten? maar kheb dus die telefoon via tmobile site thuisgestuurd gekregen en er staat geen google maps op en ook op de cd die erbij zat staat dat niet..
Groetjes Lisa
*knip* communicatie verloopt via het forum; discussie over abonnementen hoort hier niet
zo zou er bijvoorbeeld standaard google maps ope moeten zitten? maar kheb dus die telefoon via tmobile site thuisgestuurd gekregen en er staat geen google maps op en ook op de cd die erbij zat staat dat niet..
Groetjes Lisa
[ Voor 51% gewijzigd door pven op 30-09-2008 05:55 ]
T-mobile beslist zelf wat er voor software op hun (branded) toestellen komt te staan. Ze hebben er blijkbaar voor gekozen om Google Maps er niet bij op te zetten. Google Maps kun je er natuurlijk wel zelf op zetten, het is namelijk gratis hier te downloaden.Anoniem: 275867 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 04:04:
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Anoniem: 270859
Gisteren even die Displex aangeschaft en dan ga ik vandaag, maar even aan de slag.SuperFreak schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 00:48:
[...]
In principe alles wat geen scherm is, dus waar zwarte lak op zit. Het gedeelte van het scherm waar zwart onder zit zou ik juist wel nog even meepakken: eerst vooral concentreren op de plekken waar de krassen zitten, en daarna nog even kort de rest van het scherm meepakken zodat je niet alleen een gedeelte van het scherm gepolijst hebt.
Alleen moet ik nog even wachten op mijn Brando Screenprotector.
Verwijderd
Waar hebben jullie de screenprotector vandaan?
Zag 'm bij de PDAshop.nl voor 18euro (maar uitverkocht)
En kwam 'm ook tegen op Screenprotector.nl voor maar 8 euro.
Maar is dat een beetje een betrouwbare site?
Is heel betrouwbaar. Mijn protector komt daar ook vandaan. Goede en snelle serviceVerwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:42:
En het scheeld wel bijna €10
Mijn screenprotector komt ook bij screenprotector.nl vandaan. Ik had hem erg snel binnen. In de reflectie heb ik eigenlijk geen verschil gemerkt. Wel vind ik het jammer dat de Brando screenprotector een aantal millimeter te klein is, waardoor je heel duidelijk ziet dat hij erop zit. Verder ben ik er erg blij mee. Ook bij gebruik van de stylus zie ik geen krasjes ontstaan. Top product!Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:42:
Ik heb hiervoor nog steeds geen oplossing gevonden, het werkt gewoon echt niet!Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:59:
[...]
Heb je hier inmiddels al een oplossing voor gevonden? Ik heb mijn toestel sinds gisteren weer terug maar krijg mms nog steeds niet aan de praat, ook niet na het volgen van de instructies op de vodafone pagina voor de benodigde instellingen. Iets specifieker: na het klikken op 'verzenden' maakt hij verbinding met GPRS, gebeurt er even een paar seconden niks en geeft hij vervolgens de pop-up "Kan het bericht niet verzenden".
Iemand anders met een Vodafone abonnement die mms berichten kan versturen op een Omnia?
Zowel op de omnia (i-900v) van mijn vriendin (originele vodafone G5 firmware) als op de mijne die na de originele geflashed is met HH1, HH3 en nu HI1 (unbranded dus) werkt het niet en is het dus niet firmware gerelateerd.
Ik heb de instellingen handmatig gedaan, een instellingen sms vanaf de samsung website laten sturen, met de helpdesk gebeld etc. etc.
Overigens heb ik met de HI1 firmware problemen met mijn accuverbruik, mijn omnia is na 1 dag (8-20) al leeg, dit was bij mijn toestel met de HH3 een stuk beter (zeker 2 dagen) dit in tegenstelling tot de berichten die ik elders lees waarin mensen aangeven dat HI1 juist beter zou zijn.
Accu verbruik ligt niet altijd aan de firmware die je gebruikt. Ik ben er ook achter gekomen dat het programma S2U2 behoorlijk wat vermogen verbruikt.
Als de accu 's avonds voor dat ik naar bed ging vol was, was er al 40% verbruikt als ik 's morgens wakker werd zonder dat ik er wat mee gedaan had. ( is dus in 7 uur tijds ).
Als de accu 's avonds voor dat ik naar bed ging vol was, was er al 40% verbruikt als ik 's morgens wakker werd zonder dat ik er wat mee gedaan had. ( is dus in 7 uur tijds ).
[ Voor 4% gewijzigd door Lucky1965 op 30-09-2008 10:23 ]
GPS instellen: com 7 voor software- com 9 voor hardware en baudrate 4800Ary schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:57:
[...]
Zou je misschien je GPS-instellingen hier kunnen plaatsen? Ik heb er mee zitten prutsen, maar hij blijft me op Dusseldorf zetten
in instellingen - systeem
Anoniem: 275667
Je kan MMS Email in eerste instantie alleen via vodafone live! versturen en ontvangen, wil je het op je i900 direct ontvangen moet je je via de live site aanmelden maar dit kost extra per maand, de instellingen staan af fabriek gewoon goed, je kan dit eventueel zelf nog een keer instellen door instellingen---->verbinding---->operator instellingen----->vodafoneNIKDCC schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:02:
[...]
Ik heb hiervoor nog steeds geen oplossing gevonden, het werkt gewoon echt niet!
Zowel op de omnia (i-900v) van mijn vriendin (originele vodafone G5 firmware) als op de mijne die na de originele geflashed is met HH1, HH3 en nu HI1 (unbranded dus) werkt het niet en is het dus niet firmware gerelateerd.
Ik heb de instellingen handmatig gedaan, een instellingen sms vanaf de samsung website laten sturen, met de helpdesk gebeld etc. etc.
Overigens heb ik met de HI1 firmware problemen met mijn accuverbruik, mijn omnia is na 1 dag (8-20) al leeg, dit was bij mijn toestel met de HH3 een stuk beter (zeker 2 dagen) dit in tegenstelling tot de berichten die ik elders lees waarin mensen aangeven dat HI1 juist beter zou zijn.
Accu snel leeg komt volgens mij door de GPRS verbinding, eigenlijk zou je die uit moeten zetten, daar is wel een progje voor
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 275667 op 30-09-2008 11:01 ]
Voor VODAFONE-omnia's:
wanneer je gebeld wordt terwijl Opera aanstaat, of wanneer er een keypad actief is, neemt de omnia het gesprek AUTOMATISCH op!! Dit is écht irritant!
wanneer je gebeld wordt terwijl Opera aanstaat, of wanneer er een keypad actief is, neemt de omnia het gesprek AUTOMATISCH op!! Dit is écht irritant!
In het begin was S2U2 wel leuk om te gebruiken,maar heb deze ook maar verwijderd.Lucky1965 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:22:
Accu verbruik ligt niet altijd aan de firmware die je gebruikt. Ik ben er ook achter gekomen dat het programma S2U2 behoorlijk wat vermogen verbruikt.
Ik las namelijk al dat dit een accuslurper is.
Anoniem: 269610
Waarschijnlijke een stomme vraag, maar ik weet het antwoord niet. Maar com7 voor software en 9 voor hardware.Silverline schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:54:
[...]
GPS instellen: com 7 voor software- com 9 voor hardware en baudrate 4800
in instellingen - systeem
Hoe moet ik dat zien: b.v. samen met een externe gps (de mijne is een Nokia LW ). In IGO8 kan je maar 1 poort aanwijzen. Is "hardware"de omnia of ......?
Ik heb zojuist nog iets heel irritants ontdekt tijdens het berichten verzenden:
Als je bij "Aan:" slechts enkele tekens invoert (deel van een naam) en je klikt dan op "verzenden" dan laat hij keurig netjes alle contactpersonen zien met deze tekens in hun naam en je kan dan ook een contactpersoon kiezen, maar zodra je dit gedaan hebt geeft hij een foutmelding dat de contactpersoon niet herkent wordt.
Als je dan het bericht toch verzend gaat dit wel goed
Als je bij "Aan:" slechts enkele tekens invoert (deel van een naam) en je klikt dan op "verzenden" dan laat hij keurig netjes alle contactpersonen zien met deze tekens in hun naam en je kan dan ook een contactpersoon kiezen, maar zodra je dit gedaan hebt geeft hij een foutmelding dat de contactpersoon niet herkent wordt.
Als je dan het bericht toch verzend gaat dit wel goed
Verwijderd
Het eerste minpuntje aan de Omnia met Voda abbo zojuist ontdekt.
Ik heb op 18-9 de Omnia telefonisch besteld, was ruim op voorraad. Tot op heden nog niets mogen ontvangen. Dus er maar een telefoontje eraan gewaagd. Toestel is niet meer op voorraad meneer, we verwachten hem 1 of 2 oktober weer binnen, grmmpppfff. Beetje jammer.
Heb nog wel even een vraagje over de I900, heeft iemand al een houder voor in de auto gevonden welke via een ingebouwd contact de telefoon oplaadt?
Ik heb op 18-9 de Omnia telefonisch besteld, was ruim op voorraad. Tot op heden nog niets mogen ontvangen. Dus er maar een telefoontje eraan gewaagd. Toestel is niet meer op voorraad meneer, we verwachten hem 1 of 2 oktober weer binnen, grmmpppfff. Beetje jammer.

Heb nog wel even een vraagje over de I900, heeft iemand al een houder voor in de auto gevonden welke via een ingebouwd contact de telefoon oplaadt?
PDAShop verwacht ze ieder moment binnen, effe hun site in de gaten houden.Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:16:
Ik heb op 18-9 de Omnia telefonisch besteld, was ruim op voorraad. Tot op heden nog niets mogen ontvangen. Dus er maar een telefoontje eraan gewaagd. Toestel is niet meer op voorraad meneer, we verwachten hem 1 of 2 oktober weer binnen, grmmpppfff. Beetje jammer.![]()
Verwijderd
Dus wat ik begrijp is dat de i900DXHH1 niet up te daten is? zou graag de nieuwste willen en in het nederlands (momenteel engels). niet mogelijk?
je zou dat bij een samsung service center kunnen laten doen.
Anoniem: 268916
het is niet belangrijk om te bespreken wanneer je je telefoon krijgt en dat zijn geen minpunten voor de omna maar eerder voor vodafone loop naar een winkel en je krijgt hem gelijk mee dus zeur nietVerwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:16:
Ik heb op 18-9 de Omnia telefonisch besteld, was ruim op voorraad. Tot op heden nog niets mogen ontvangen. Dus er maar een telefoontje eraan gewaagd. Toestel is niet meer op voorraad meneer, we verwachten hem 1 of 2 oktober weer binnen, grmmpppfff. Beetje jammer.![]()
ontopic: heeft iemand al gevonden hoe je je hoofdmenu kan veranderen in zwart ?net zoals bij de f480
Anoniem: 274712
Als je de laatste versie hebt gekocht, kreeg ik een code van hun die ik in de gedownloade versie kon geven - vroeg hij bij de start meteen om. Ingetypt, en voila...Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:44:
wie weet hoe je die @#@#% divx player kunt registreren
Ik weet dat sommige oudere versies dit venster niet lieten zien en afsloten, maar di ekan je ook niet meer kopen
en is ook niet nodig de media speler die er standaard opzit heeft al divx ondersteuning
Zijn er toevallig al mensen die de HH1 geupdate hebben naar een nieuwere versie?
Welke versie heb je naar geflashed?
Nieuwe funcitonaliteiten?
Voordelen?
Ik ben een beetje rond aan het kijken voor een goede ROM, waarnaar ik kan flashen.
Ik ben benieuwd naar ROM updates door gebruikers van dit Forum.
Welke versie heb je naar geflashed?
Nieuwe funcitonaliteiten?
Voordelen?
Ik ben een beetje rond aan het kijken voor een goede ROM, waarnaar ik kan flashen.
Ik ben benieuwd naar ROM updates door gebruikers van dit Forum.
Anoniem: 274773
Via welke site bestellen jullie je schermbeschermer??
En hoe lang duurt dit, vooraleer dit aankomt?
Tjonge jonge, het antwoord staat zelfs op dezelfde pagina....Anoniem: 274773 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:58:
Via welke site bestellen jullie je schermbeschermer??

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:42:
Lucky1965 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:47:
Is heel betrouwbaar. Mijn protector komt daar ook vandaan. Goede en snelle service
En het scheeld wel bijna €10
[ Voor 64% gewijzigd door Skating_vince op 30-09-2008 15:58 . Reden: Quote's toegevoegd ]
SPB shell aanschaffen en kiezen voor thema zwart.Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:41:
[...]
het is niet belangrijk om te bespreken wanneer je je telefoon krijgt en dat zijn geen minpunten voor de omna maar eerder voor vodafone loop naar een winkel en je krijgt hem gelijk mee dus zeur niet
ontopic: heeft iemand al gevonden hoe je je hoofdmenu kan veranderen in zwart ?net zoals bij de f480
Verwijderd
Dus wat ik begrijp is dat de i900DXHH1 niet up te daten is? zou graag de nieuwste willen en in het nederlands (momenteel engels). niet mogelijk?
Is het echt zo dat dit de enige manier is op de nieuwe NL versie erop te krijgen?Yannick schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:23:
je zou dat bij een samsung service center kunnen laten doen.
Anoniem: 269610
Inmiddels zelf de oplossing gevonden.Anoniem: 269610 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:26:
[...]
Waarschijnlijk een stomme vraag, maar ik weet het antwoord niet. Maar com7 voor software en 9 voor hardware.
Hoe moet ik dat zien: b.v. samen met een externe gps (de mijne is een Nokia LD3W ). In IGO8 kan je maar 1 poort aanwijzen. Is "hardware"de omnia of ......?
Op de Omnia software port 6 hardware 9. De externe gps had ook nog een mogelijkheid van een compoort instellen (stond standaard op 2) dus via BT op de Omnia, de softwarepoort op 6 gezet. In IGO 8 de poort ook op 6. De satalieten sprongen van het scherm. Gebruik van de interne GPS blijft rommelen.
Ik gebruik de interne GPS samen met McGuider en werkt prima. Krijg zelfs in fix als ik binnen zit.
k geloof niet dat je het helemaal snapt ik ga dus niets extra's betalen voor softwaremariconjo schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:59:
[...]
SPB shell aanschaffen en kiezen voor thema zwart.
wil gewoon het orginele hoofd menu in het zwart hebben en niet die van SPB
Ik begrijp welke je zoekt. Ben zelf ook al aan het rondkijken. Als ik hem heb gevonden zal ik het je laten weten.Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:31:
[...]
k geloof niet dat je het helemaal snapt ik ga dus niets extra's betalen voor software

Wil je dan ook andere iconen of echt alleen de kleur wijzigen?Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:31:
[...]
k geloof niet dat je het helemaal snapt ik ga dus niets extra's betalen voor software
Als je dit laatste wil stel je je thema toch gewoon in op donkergrijs en maak je zelf even een helemaal zwarte jpg voor de achtergrond.
Edit:
Voor de mensen waarvan de vingers te dik zijn voor de standaard scrollbars (of de scrollbars de dun voor je vingers
meer reg tweaks van dezelfde bron: http://www.pocketpc-live....s-for-your-pocket-pc.htmlRegistry Editor: Huge Bars for Easy Scrolling!toon volledige bericht
http://i98.photobucket.co.../barrychua/OmniaigBar.jpg
Change the thickness of scrollbars
To change the thickness of the scrollbars at the right/bottom of documents larger than the screen, adjust...
For the horizontal (bottom) scrollbar:
HKLM\System\GWE\cyHScr = 9 (DWORD decimal)
For the vertical (right) scrollbar:
HKLM\System\GWE\cxVScr = 9 (DWORD decimal)
The default thickness is 13. You can set the value to anything you may like
Change the length of scrollbar arrow buttons
To go with changing the thickness of the scrollbars, you may wish to change the length of the scrollbar arrow buttons...
For the horizontal (bottom) scrollbar arrows:
HKLM\System\GWE\cyVScr = 9 (DWORD decimal)
For the vertical (right) scrollbar:
HKLM\System\GWE\cxHScr = 9 (DWORD decimal)
The default length is 13. You can set the value to pretty much anything you like
[ Voor 56% gewijzigd door floriske.nl op 30-09-2008 17:04 ]
Iemand een screenshot van het menu in die kleur die je bedoelt?Lucky1965 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:35:
[...]
Ik begrijp welke je zoekt. Ben zelf ook al aan het rondkijken. Als ik hem heb gevonden zal ik het je laten weten.
dat bedoel ik niet ik wil mn HOOFDMENU ZWART HEBBEN niet mn today screen dat kan elke idioot wel doenfloriske.nl schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:37:
[...]
Wil je dan ook andere iconen of echt alleen de kleur wijzigen?
Als je dit laatste wil stel je je thema toch gewoon in op donkergrijs en maak je zelf even een helemaal zwarte jpg voor de achtergrond.

Hier stond iets over schreeuwen, maar never mindAnoniem: 268916 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:45:
[...]
dat bedoel ik niet ik wil mn HOOFDMENU ZWART HEBBEN niet mn today screen dat kan elke idioot wel doen

maar goed, ik snap nu wat je bedoelde en heb hier even naar gezocht, maar kan hier zo snel ook niks over vinden, als ik morgen tijd en zin heb zal ik eens voor je rondneuzen.
[ Voor 16% gewijzigd door floriske.nl op 30-09-2008 17:04 ]
Anoniem: 275667
instellingen -----.> thema------->zwart------->tekst------>zwart,Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:45:
[...]
dat bedoel ik niet ik wil mn HOOFDMENU ZWART HEBBEN niet mn today screen dat kan elke idioot wel doen

deze handleiding is dus compleet nutteloosAnoniem: 275667 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 17:13:
[...]
instellingen -----.> thema------->zwart------->tekst------>zwart,
Anoniem: 275817
Gisteren gepost:
Sinds ca. 2 weken probeer ik Voipstunt via wifi aan de praat te krijgen. Telkens als ik via Voipstunt/wifi probeer te bellen, wordt na. ca 10 tot 30 seconden de verbinding verbroken. Skype en Messenger draaien via Skype prima.
Ik heb alle fora doorgekamd en me suf ge-Googled, maar ik kan geen soort gelijke ervaring vinden. Wie heeft hetzelfde meegemaakt en daarvoor een oplossing gevonden?
Voor de zoveelste keer een harde re-set gepleegd en alles er nieuw opgezet en weer....verbroken verbinding via wifi terwijl Skype en Messnger prima lopen (ook) via Wifi
Niemand????
HELP!!!
Sinds ca. 2 weken probeer ik Voipstunt via wifi aan de praat te krijgen. Telkens als ik via Voipstunt/wifi probeer te bellen, wordt na. ca 10 tot 30 seconden de verbinding verbroken. Skype en Messenger draaien via Skype prima.
Ik heb alle fora doorgekamd en me suf ge-Googled, maar ik kan geen soort gelijke ervaring vinden. Wie heeft hetzelfde meegemaakt en daarvoor een oplossing gevonden?
Voor de zoveelste keer een harde re-set gepleegd en alles er nieuw opgezet en weer....verbroken verbinding via wifi terwijl Skype en Messnger prima lopen (ook) via Wifi
Niemand????
HELP!!!
Heb je zelf al eens gezocht op "change start menu color windows mobile"?Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 17:30:
[...]
deze handleiding is dus compleet nutteloos
Kom onder andere op deze en deze site uit. Moet je zelf even testen of daar iets tussen zit.
[ Voor 28% gewijzigd door DeOS op 30-09-2008 17:46 ]
k zit al te kijken maar das allemaal windows mobile 5 en ben btw totaal een noob wat betreft met het register klooien dus daar blijf ik liever vanafDeOS schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 17:34:
[...]
Heb je zelf al eens gezocht op "change start menu color windows mobile"?
Kom onder andere op deze en deze site uit. Moet je zelf even testen of daar iets tussen zit.
Hmmm.....op GoT en niet het register durven induiken...najah.Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 17:44:
[...]
k zit al te kijken maar das allemaal windows mobile 5 en ben btw totaal een noob wat betreft met het register klooien dus daar blijf ik liever vanaf

Dan blijft een nieuw thema of het bestaande thema editen over.
Hier online of via software.
Over andere kleur gesproken is het mogelijk om het menu van gemiste oproepen en als je gaat bellen te verandere dat is nu nog omnia stijl...
Bekende bug, waarschijnlijk heb je de G5 firmware erop staan?Silverline schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:05:
Voor VODAFONE-omnia's:
Ga 'ns langs bij 'n vodafonewinkel en vraag of ze je toestel kunnen updaten...
Zou iemand met een Nederlandse HH1 firmware zijn windows\SECDialer.dll ergens kunnen neerzetten?
Dan kan ik deze sturen naar iemand bij modaco die hem kan patchen zodat het scherm niet meer vergrendeld tijdens het bellen.
Dan kan ik deze sturen naar iemand bij modaco die hem kan patchen zodat het scherm niet meer vergrendeld tijdens het bellen.
Gegroet,
ik heb sinds kort ook een tmobile branded Samsung Omnia.
Allereerst een tip voor mensen die 'm ook via de tmobile site hebben besteld en zitten te wachten op de activatie van hun web 'n walk? Bel ze even. Het is namelijk zo dat wanneer je oude abbo zoals bij mij pas in december afloopt, ze je nieuwe abbo INCLUSIEF web 'n walk pas aanzetten in december. Oftewel, dat zou betekenen 3 maanden zonder mobiel internet. Na eventjes bellen met t-mobile (nummer op de site) kon de betreffende helpdeskmedewerker direct webwalk aanzetten. Dat is nu dus meteen gefixed. Hoera.
Vervolgens, een paar klachten. Ik heb verschillende losse opmerkingen gelezen over klachten over de batterijduur - diezelfde klachten heb ik ook. Ik heb echter nergens echt een goede oplossing kunnen vinden. Ik heb 'm vannacht rond 4 uur van de lader afgehaald, er in de tussentijd niks anders mee gedaan dan 2 telefoontjes, een smsje en even stoeien met google maps (5 mins) en het apparaat is nu praktisch leeg (20% batterij nog). Dat is dus 14 uur zonder er ook maar iets mee te doen. Erg kort, dunkt me. Wat kan ik hieraan doen?
Verder heb ik nog de nodige vragen over (een eventueel niet volledig legaal) navigatie-systeem, instellingen van google maps, het installere van andere skins enzovoort. Ik ben echt een complete n00b op dit gebied - het is mijn eerste PDA. Ik snap de helft van de tips wel die ik hier lees maar om het vervolgens zelf uit te gaan voeren ben ik toch te bang dat ik iets opfuck. En dan kun je roepen: kom dan niet op tweakers, maar ja. Waar moet ik dan heen? Fok?
Zou iemand me eventueel op msn kunnen verder helpen met dit soort dingen? M'n emailadres kan je krijgen via PM hier (is dat mogelijk??), geloof niet dat ik dit hier op de site mag gooien.
ik heb sinds kort ook een tmobile branded Samsung Omnia.
Allereerst een tip voor mensen die 'm ook via de tmobile site hebben besteld en zitten te wachten op de activatie van hun web 'n walk? Bel ze even. Het is namelijk zo dat wanneer je oude abbo zoals bij mij pas in december afloopt, ze je nieuwe abbo INCLUSIEF web 'n walk pas aanzetten in december. Oftewel, dat zou betekenen 3 maanden zonder mobiel internet. Na eventjes bellen met t-mobile (nummer op de site) kon de betreffende helpdeskmedewerker direct webwalk aanzetten. Dat is nu dus meteen gefixed. Hoera.
Vervolgens, een paar klachten. Ik heb verschillende losse opmerkingen gelezen over klachten over de batterijduur - diezelfde klachten heb ik ook. Ik heb echter nergens echt een goede oplossing kunnen vinden. Ik heb 'm vannacht rond 4 uur van de lader afgehaald, er in de tussentijd niks anders mee gedaan dan 2 telefoontjes, een smsje en even stoeien met google maps (5 mins) en het apparaat is nu praktisch leeg (20% batterij nog). Dat is dus 14 uur zonder er ook maar iets mee te doen. Erg kort, dunkt me. Wat kan ik hieraan doen?
Verder heb ik nog de nodige vragen over (een eventueel niet volledig legaal) navigatie-systeem, instellingen van google maps, het installere van andere skins enzovoort. Ik ben echt een complete n00b op dit gebied - het is mijn eerste PDA. Ik snap de helft van de tips wel die ik hier lees maar om het vervolgens zelf uit te gaan voeren ben ik toch te bang dat ik iets opfuck. En dan kun je roepen: kom dan niet op tweakers, maar ja. Waar moet ik dan heen? Fok?
Zou iemand me eventueel op msn kunnen verder helpen met dit soort dingen? M'n emailadres kan je krijgen via PM hier (is dat mogelijk??), geloof niet dat ik dit hier op de site mag gooien.
Anoniem: 275942
Jongens,
Even vraagje. Ik heb de Omnia sinds twee weken, alles loopt nu goed. Alleen sinds vandaag een probleem met het ophalen van mijn e-mail en het opstarten van Windows Live Messenger. Ik heb Hi als provider, deze verbinding was vandaag opeens verdwenen bij de bestaande internet-verbindingen.
Het rare is dat ik gewoon op het internet kan surfen. Als ik mijn Omnia aan de USB-poort van mijn pc koppel kan hij opeens wel verbinding maken met mijn e-mail en Windows Live Messenger. Koppel ik mijn telefoon los, dan doet hij dit opeens niet meer
Ik krijg dan de foutmelding: fout bij synchroniseren. Windows Live Messenger geeft de foutmelding: 'Er is een probleem met de verbinding opgetreden. Controleer of de telefoon genoeg ontvangst heeft en probeer het opnieuw'. Terwijl hij perfecte ontvangst heeft 
Kan iemand hierbij helpen of moet ik even langs een Hi/KPN-winkel?
Even vraagje. Ik heb de Omnia sinds twee weken, alles loopt nu goed. Alleen sinds vandaag een probleem met het ophalen van mijn e-mail en het opstarten van Windows Live Messenger. Ik heb Hi als provider, deze verbinding was vandaag opeens verdwenen bij de bestaande internet-verbindingen.
Het rare is dat ik gewoon op het internet kan surfen. Als ik mijn Omnia aan de USB-poort van mijn pc koppel kan hij opeens wel verbinding maken met mijn e-mail en Windows Live Messenger. Koppel ik mijn telefoon los, dan doet hij dit opeens niet meer

Kan iemand hierbij helpen of moet ik even langs een Hi/KPN-winkel?
nog ff gekeken maar kan alleen maar ontdekken dat je als je een ander thema wilt dat daar niet je hoofdmenu mee veranderd die is nog steeds wit
ik wil dus dit:

en als je dan daar de button programma's intikt dat die witte achtergrond ook zwart is
snappie
ik wil dus dit:

en als je dan daar de button programma's intikt dat die witte achtergrond ook zwart is
snappie
Weet iemand hoelang het duurt vooraleer je bestelling van bij screenprotector.nl aankomt?
Ik heb betaald via overschrijving..
Het wordt gewoon in een envelop verstuurd via KPN. Het zou dus de dag nadat het verstuurd wordt moeten aankomen, wat het tot nu toe voor mij altijd deed.Anoniem: 274773 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:43:
Weet iemand hoelang het duurt vooraleer je bestelling van bij screenprotector.nl aankomt?
Anoniem: 274945
eindelijk,msn deed het nu ineens,geen veranderingen aangebracht.
mcguider traffic loopt ook als een trein.
nokia n95 allang vergeten,door deze 4 forums volledig te hebben gelezen en continu te volgen heb ik mijn omnia nu toch redelijk onder controle gekregen.
geen update gedaan naar andere rom ,als het werkt laat het dan zo.
mcguider traffic loopt ook als een trein.
nokia n95 allang vergeten,door deze 4 forums volledig te hebben gelezen en continu te volgen heb ik mijn omnia nu toch redelijk onder controle gekregen.
geen update gedaan naar andere rom ,als het werkt laat het dan zo.
De meeste software die beschikbaar is veranderd/registry tweaks die beschikbaar zijn veranderen alleen je menu- en scrollbars, niet de standaard achtergrond en tekstkleurAnoniem: 268916 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 17:44:
[...]
k zit al te kijken maar das allemaal windows mobile 5 en ben btw totaal een noob wat betreft met het register klooien dus daar blijf ik liever vanaf
je zou deze eens kunnen proberen, maar daar staat weinig info bij dus weet niet wat hij doet.
http://www.smartdevicefre...windows-mobile-6/#more-75
zit je dus alleen wel met een htc logo in beeld, ff over het hoofd gezienHTC Black Theme for Windows Mobile 6. This slick default HTC theme features a nice and clean black background color with bright white text. It includes the HTC fading watermark logo on the bottom right hand corner and works nicely with the HTC Home plugin or as a standalone theme. The HTC Black theme for Windows Mobile 6 requires roughly 108KB for installation to your Windows Mobile 6 device.

of verdiep je hier eens in:
http://www.pocketpcmag.co...me-editor-tool-themegence
/me maar voor zover ik nu kan overzien wijzigt hiermee ook alleen je basisthema/today scherm en zelfs niet eens de achtergronden bij bericht tikken, Word etc. dus ik vrees ook niet het Samsung menu
misschien een keer op XDA posten?
[ Voor 49% gewijzigd door floriske.nl op 30-09-2008 23:11 ]
Verwijderd
Heeft iemand dit programma toevallig op zijn omnia?
*knip* die site zien we hier toch liever niet
App: MusicID
App Type: Music Identification Application
Platform: Windows Mobile 5/6 Pocket PC
MusicID app, put your phone upto a loudspeaker, wait 30 seconds and find out which song it is your listening to for Free! (Assuming you do not pay for data - Uses around 10-30kb)
More info will eventually be available at http://www.cingularmusicid.com/
Installation Instructions:
Copy MusicID.cab over to your PDA and install. Then run the MusicID Icon in your Programs menu.
*knip* die site zien we hier toch liever niet
MusicID app, put your phone upto a loudspeaker, wait 30 seconds and find out which song it is your listening to for Free! (Assuming you do not pay for data - Uses around 10-30kb)
Copy MusicID.cab over to your PDA and install. Then run the MusicID Icon in your Programs menu.
[ Voor 7% gewijzigd door pven op 30-09-2008 22:24 ]
Ik woon wel in België, dus misschien wel een verschil;)Mag schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:49:
[...]
Het wordt gewoon in een envelop verstuurd via KPN. Het zou dus de dag nadat het verstuurd wordt moeten aankomen, wat het tot nu toe voor mij altijd deed.
Zwarte viltstift?Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:39:
nog ff gekeken maar kan alleen maar ontdekken dat je als je een ander thema wilt dat daar niet je hoofdmenu mee veranderd die is nog steeds wit
ik wil dus dit:
[afbeelding]
snappie
wow, dit is echt een cool programmaatje! was ik al een tijdje naar op zoek om m'n iPhone vriendjes bij te kunnen houden. Crashte trouwens de eerste keer dat ik het gebruikte. Afsluiten via de taakmanager en dan weer opnieuw opstarten en nu al 8 nummers getracked zonder problemen. navigatie in programma lukt alleen met d-pad, is niet touchscreen-enabled. thanks!Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:06:toon volledige bericht
*knip*
[ Voor 3% gewijzigd door pven op 01-10-2008 07:44 ]
Ik heb ook dat mijn batterij na een halve dag op 20% staat. Ik ben de batterij nu helemaal op aan het maken. Anderhalve dag later doet ie het nog steeds
Wel vervelend want de streaming player weigert als ie minder dan 20% aangeeft
Verwijderd
hoi,
Ik ben sinds kort ook eigenaar van de omnia!
Nu vroeg ik me af hoe dat precies in zn werk gaat met de geotagging, en google via gps.
Ik zet mijn cam functie aan, ga naar instellingen, en dan zet ik dit op"gebruik gps inschakelen.
Maar der gebeurd nie veel, ik zie nu wel een soort icoo staan links boven, een soort schotel antenne.
Maar die staat gewoon in grijs, moet die niet groen worden als hij verbinding met gps heeft???
Bij mij blijft hij gewoon grijs, of is er ook een data verbinding voor nodig?? zoals bij google gps?
Nu van google gesproken, ook deze krijgt geen verbinding met de gps,,, heb het met en zonder data verb.
getest, maar krijg de gps nie aan de praat, heb mijn com poort nagekeken, die staat volgens mij goed.
Zie ik dingen over het hoofd? zijn er bepaalde instellingen die ik kan doen nog binnen windows mobile?
Het enige da ik kan veranderen zijn de com poorten in external gps.
iemand meer ervaring met de interne gps van de omnia?
alvast bedakt,
mvg
Nu vroeg ik me af hoe dat precies in zn werk gaat met de geotagging, en google via gps.
Ik zet mijn cam functie aan, ga naar instellingen, en dan zet ik dit op"gebruik gps inschakelen.
Maar der gebeurd nie veel, ik zie nu wel een soort icoo staan links boven, een soort schotel antenne.
Maar die staat gewoon in grijs, moet die niet groen worden als hij verbinding met gps heeft???
Bij mij blijft hij gewoon grijs, of is er ook een data verbinding voor nodig?? zoals bij google gps?
Nu van google gesproken, ook deze krijgt geen verbinding met de gps,,, heb het met en zonder data verb.
getest, maar krijg de gps nie aan de praat, heb mijn com poort nagekeken, die staat volgens mij goed.
Zie ik dingen over het hoofd? zijn er bepaalde instellingen die ik kan doen nog binnen windows mobile?
Het enige da ik kan veranderen zijn de com poorten in external gps.
iemand meer ervaring met de interne gps van de omnia?
alvast bedakt,
mvg
Anoniem: 274712
OK, ik heb er in ieder geval geen last mee... Doet het hier goed, en heb met normaal gebruik van sms-en, beetje email, gprs en beetje wifi, en zon 10x5 minuten gesprekjes per dag nog een 50% lading op mn'' telefoon, en niet opgeladen sinds zondag 8 uur in de ochtend... dus vraag me af waar het verhaal van het is een slurper vandaan komt. heb er namelijk alleen verhaaltjes van gehoord maar niet echt duidelijk info.Anoniem: 270859 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:14:
[...]
In het begin was S2U2 wel leuk om te gebruiken,maar heb deze ook maar verwijderd.
Ik las namelijk al dat dit een accuslurper is.
Werkt hier voor geen meter. Chris Brown gechecked. NO MATCH.Yannick schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:51:
[...]
wow, dit is echt een cool programmaatje! was ik al een tijdje naar op zoek om m'n iPhone vriendjes bij te kunnen houden. Crashte trouwens de eerste keer dat ik het gebruikte. Afsluiten via de taakmanager en dan weer opnieuw opstarten en nu al 8 nummers getracked zonder problemen. navigatie in programma lukt alleen met d-pad, is niet touchscreen-enabled. thanks!
Alain Clark, NO MATCH.
edit:
Of moet je muziek op MAX volume ofzo?
[ Voor 4% gewijzigd door JipJapGoedje op 30-09-2008 22:07 ]
nee gewoon normaal tot laag volume. bij mij herkent hij de meest exotische nummers. heb je wel een internetverbinding?
Ik heb precies hetzelfde als dit dus. Vervolgens heeft 'ie wel nog een uur of 4 op 20% gestaan en nu na intensief gebruiken vanavond is 'ie pas echt bijna leeg.Michiel Jansen schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:20:
Ik heb ook dat mijn batterij na een halve dag op 20% staat. Ik ben de batterij nu helemaal op aan het maken. Anderhalve dag later doet ie het nog steedsWel vervelend want de streaming player weigert als ie minder dan 20% aangeeft
Eventueel een plan om elkaar op msn toe te voegen en eea te bespreken/kijken wat we eraan kunnen doen? Is het mogelijk om hier prive-berichten of mails te versturen/emailadressen te posten?
[ Voor 15% gewijzigd door lvanhoe op 30-09-2008 22:19 ]
Gisteren mail van Hi gekregen dat mijn Omnia bestelling geplaatst is.
Maar jemig wat een vragen worden er hier gesteld! Zou haast denken dat er een Unix OS op zit zonder GUI.
Het zal mij allemaal benieuwen. Er zit vast een verschil tussen de Omnia en de Sony Ericson K800
Maar jemig wat een vragen worden er hier gesteld! Zou haast denken dat er een Unix OS op zit zonder GUI.
Het zal mij allemaal benieuwen. Er zit vast een verschil tussen de Omnia en de Sony Ericson K800
Heb HI eindeloos maar hij zegt steeds NO MATCH.Yannick schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 22:11:
nee gewoon normaal tot laag volume. bij mij herkent hij de meest exotische nummers. heb je wel een internetverbinding?
Beetje vreemd.
Hmm nog maar een keer installen dan.
edit: Volume wat verhoogd van de muziek en hij pakt hem nu wel. Chill!!!
[ Voor 18% gewijzigd door JipJapGoedje op 30-09-2008 22:47 ]
misschien een domme vraag, maar hoe kun je zien wanneer de accu vol zit, onder batterij blijft die aangeven dat hij aan het opladen is
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Anoniem: 253024
Ja heb ik op mn omnia, zie een paar pagina's terug.Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:06:toon volledige bericht
[mbr]*knip* die site zien we hier toch liever niet[/]
door in het hoofdscherm op het logotje van de batterij/oplaad logo te klikken.white_panther schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 22:57:
misschien een domme vraag, maar hoe kun je zien wanneer de accu vol zit, onder batterij blijft die aangeven dat hij aan het opladen is
of
start > instellingen > systeem tab > batterij
Je hoeft dit niet. dit is alleen nodig als je divx films via divx site wil aanschaffen.Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:44:
wie weet hoe je die @#@#% divx player kunt registreren
Je divx player speelt divx gewoon af.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
aan en uit knopje brandt groen ipv rood als je batterij vol is.white_panther schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 22:57:
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Verwijderd
Wat betreft MusicID:
edit: hij kan bij mij ook geen songs ID'en.. terwijl mijn muziek aardig hard staat..
en waar kun je dan op drukken? kan het prog alleen nog afsluiten volgens mij?
edit 2: ach, het is ook wel handig als je internetverbinding aanstaat..
edit: hij kan bij mij ook geen songs ID'en.. terwijl mijn muziek aardig hard staat..
en waar kun je dan op drukken? kan het prog alleen nog afsluiten volgens mij?
edit 2: ach, het is ook wel handig als je internetverbinding aanstaat..
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 23:51 ]
mucuracat schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:18:
[...]
aan en uit knopje brandt groen ipv rood als je batterij vol is.

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
hey,
ik probeer sinds een tijdje de languagepack te installeren op de SGH-I900 maar ik krijg als melding:
onjuiste software versie...
dus hij blijft in engels
pda: I900XXHB/CEHH8
PHONE: I900XXHH9
Heb het ook al eens geprobeerd met de installer op pc ma tevergeefs..
iemand een oplossing of is het gewoon wachten hiervoor?
ik probeer sinds een tijdje de languagepack te installeren op de SGH-I900 maar ik krijg als melding:
onjuiste software versie...
dus hij blijft in engels
pda: I900XXHB/CEHH8
PHONE: I900XXHH9
Heb het ook al eens geprobeerd met de installer op pc ma tevergeefs..
iemand een oplossing of is het gewoon wachten hiervoor?
ik heb nu een aantal foto's gemaakt met geotagging. Bij mij was dat icoontje in het begin ook grijs. maar toevallig had ik gisteren iGO op het achtergrond draaien en toen zag ik bij camera functie dat dat satelliet/schotel icoontje wit was geworden (omdat het toestel nu wel in verbinding stond met een satelliet)Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:32:
Ik heb S2U2 er maar wel afgehaald en ik weet niet meer precies waar het stond dat het een slurper was.Anoniem: 274712 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 22:03:
[...]
OK, ik heb er in ieder geval geen last mee... Doet het hier goed, en heb met normaal gebruik van sms-en, beetje email, gprs en beetje wifi, en zon 10x5 minuten gesprekjes per dag nog een 50% lading op mn'' telefoon, en niet opgeladen sinds zondag 8 uur in de ochtend... dus vraag me af waar het verhaal van het is een slurper vandaan komt. heb er namelijk alleen verhaaltjes van gehoord maar niet echt duidelijk info.
Toen ik vanacht ging slapen was mijn accu op 70% en toen ik vanmorgen wakker werd kreeg ik een keer een melding van Hoofdaccu bijna leeg. (tussen die tijd zat ongeveer 6-7 uur)
Ik vind het wel vreemd dat hij in een keer zo snel leeg is.
Iemand ook ervaring mee?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 01-10-2008 08:53 ]
Heb zojuist succesvol de firmware van m'n omnia i900v geflashed naar: i900DXHI2.
Komend vanaf i900DXHI1 hoop ik dat de accu wat langer meegaat, want dit was bij mij zeker niet beter dan met de HH1 die ik daarvoor geinstalleerd had.
Na firmware update een harde reset gedaan en nu 'ns dagje of 2 kijken voordat ik weer extra software installeer om uit te sluiten dat dat er wat mee te maken heeft. Ik laat nog ff weten hoe de nieuwe firmware bevalt...
Komend vanaf i900DXHI1 hoop ik dat de accu wat langer meegaat, want dit was bij mij zeker niet beter dan met de HH1 die ik daarvoor geinstalleerd had.
Na firmware update een harde reset gedaan en nu 'ns dagje of 2 kijken voordat ik weer extra software installeer om uit te sluiten dat dat er wat mee te maken heeft. Ik laat nog ff weten hoe de nieuwe firmware bevalt...
Waarom lopen je contactpersonen bij 'contacten' en op je 'sim' nietgelijk aan elkaar ?
Bij Sim kan ik alleen een naam en een nummer kwijt en bij contacten alle andere info maar die bewaart hij niet op je sim (vandaar de backup of synch met outlook).
Ik heb per ongeluk mijn contacten gekopieerd naar contacten en deze staan er dus dubbel in.
Is er een manier om in één handeling dubbele contacten te verwijderen ?
Is het ook mogelijk om slechts één van beide zichtbaar te maken, dus contacten of sim bij contactpersonen ?
Alvast bedankt voor het meedenken !
Bij Sim kan ik alleen een naam en een nummer kwijt en bij contacten alle andere info maar die bewaart hij niet op je sim (vandaar de backup of synch met outlook).
Ik heb per ongeluk mijn contacten gekopieerd naar contacten en deze staan er dus dubbel in.
Is het ook mogelijk om slechts één van beide zichtbaar te maken, dus contacten of sim bij contactpersonen ?
Verwijderd
HOIxhajkx schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 04:02:
[...]
ik heb nu een aantal foto's gemaakt met geotagging. Bij mij was dat icoontje in het begin ook grijs. maar toevallig had ik gisteren iGO op het achtergrond draaien en toen zag ik bij camera functie dat dat satelliet/schotel icoontje wit was geworden (omdat het toestel nu wel in verbinding stond met een satelliet)
Bedankt voor je reactie,
Dat igo programma, dat is dan een soort navigatie programma?? is toch raar dat men eerst een ander programma moet installeren voor hij een fix kan maken . kan je eigelijk zien op de omnia zondr die igo of je satteliet ontvangst hebt?? want google veeg er ook zijn voeten aan, en die geotagging, da icoontje zie ik nie snel in het wit veranderen!
zijn er zo geen kleine programmatjes waarme men het signaal kan testen van de interne gps ontvanger?
Dit probleem heb ik opgelost voor mijzelf door alle contacten op te slaan als outlook contacten. Je kunt dan de gegevens ook beter beheren van je contacten en er veel extra's aan toevoegen.Witkees schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:26:
Waarom lopen je contactpersonen bij 'contacten' en op je 'sim' nietgelijk aan elkaar ?
Nieuwe contacten voeg ik ook toe in outlook op de pc. Dit werkt wat makkelijker. Daarna een keer synchroniseren en ze staan ook in je telefoon.
Sorry Splendes, ik heb me suf gezocht omdat het me ook wel mooi leek in combinatie met mijn zwarte SPB Mobile Shell skin om het Samsung menu en alle invoervelden etc. van Windows Mobile zwart te krijgen met witte tekst en lijnen, maar ik krijg niet gevonden of dit mogelijk is 
Edit: ff wat gekloot met photoshop, maar dit is dus wat ik graag zou zien (Buiten SPB Mobile Shell om dus!):
Edit: ff wat gekloot met photoshop, maar dit is dus wat ik graag zou zien (Buiten SPB Mobile Shell om dus!):

[ Voor 24% gewijzigd door floriske.nl op 01-10-2008 10:44 ]
Ziet er wel heel vet uit!floriske.nl schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:46:
Sorry Splendes, ik heb me suf gezocht omdat het me ook wel mooi leek in combinatie met mijn zwarte SPB Mobile Shell skin om het Samsung menu en alle invoervelden etc. van Windows Mobile zwart te krijgen met witte tekst en lijnen, maar ik krijg niet gevonden of dit mogelijk is
[afbeelding]
Verwijderd
Hij is al eerder voorbij gekomen in dit topic. in dit filmpje zie je de zwart wit theme. voor de rest zie de layout helemaal origineel uit. dus geen SPB ofzofloriske.nl schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:46:
[afbeelding]
http://www.theunwired.net...gui-and-software-hands-on
alleen dat telefoontje in het filmpje is niet van die dude. dus bij de comments kan hij er ook geen antwoord op geven. want daar is het ook al aan um gevraagd.
maar zijn er niet gewoon extra themes te downloaden voor de omnia??
dus ipv de Samsung theme_1 of Samsung Theme_2 gewoon de samsung Theme_black?!?
Klopt inderdaad, maar daarmee worden niet de achtergronden van invulvelden, contactpersonen etc. zwart en de tekst wit en dat is nu net dat extraatje dat we zoekenVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:07:
[...]
Hij is al eerder voorbij gekomen in dit topic. in dit filmpje zie je de zwart wit theme. voor de rest zie de layout helemaal origineel uit. dus geen SPB ofzo
http://www.theunwired.net...gui-and-software-hands-on
alleen dat telefoontje in het filmpje is niet van die dude. dus bij de comments kan hij er ook geen antwoord op geven. want daar is het ook al aan um gevraagd.
maar zijn er niet gewoon extra themes te downloaden voor de omnia??
dus ipv de Samsung theme_1 of Samsung Theme_2 gewoon de samsung Theme_black?!?
Voor zover ik hier kan lezen wordt het thema in het eerder geposte filmpje Theme_3 in een nieuwe rom, maar ja daar staat ook dat dit in augustus al beschikbaar zou zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door floriske.nl op 01-10-2008 11:29 ]
Anoniem: 273840
Ik krijg bij elke .cab bestand de volgende melding; De bijlage heeft een bestandstype dat mogelijk onveilig is. De bijlage wordt niet geopend.
Wat doe ik hieraan?
Wat doe ik hieraan?
Dit is een veelbelovend topic Splendes! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=343175 ik ga er eens in neuzen.
Edit:
Helaas voor Splendes, ik heb jet geprobeerd en je kan met UITweaker zowat alle kleuren aanpassen van Windows Mobile, maar de kleuren van het Samsung menu veranderen niet mee. Wachten op theme 3 dus.
Voor mij wel positief, want ik kan nu aan het rommelen met het standaard kleurenschema
Edit:
Helaas voor Splendes, ik heb jet geprobeerd en je kan met UITweaker zowat alle kleuren aanpassen van Windows Mobile, maar de kleuren van het Samsung menu veranderen niet mee. Wachten op theme 3 dus.
Voor mij wel positief, want ik kan nu aan het rommelen met het standaard kleurenschema
[ Voor 59% gewijzigd door floriske.nl op 01-10-2008 13:03 ]
Anoniem: 259082
Beste Mensen,
Is er al iemand die op zijn Omnia een progje heeft draaien die het mogelijk maakt smileys te versturen en herkennen.
Ik ben al bezig geweest met het progje "SmileySMS" maar daar krijg ik constant als ik naar mijn inbox ga en een bericht wil bekijken de standaard microsoft fout en of ik een rapport wil verzenden.
Iemand al ervaringen..?
Is er al iemand die op zijn Omnia een progje heeft draaien die het mogelijk maakt smileys te versturen en herkennen.
Ik ben al bezig geweest met het progje "SmileySMS" maar daar krijg ik constant als ik naar mijn inbox ga en een bericht wil bekijken de standaard microsoft fout en of ik een rapport wil verzenden.

Iemand al ervaringen..?
het cab bestand eerst zippen voordat je het e-mailt anders denkt winmo dat iemand je een virus heeft gestuurd dat zich meteen installeert als je erop klikt.Anoniem: 273840 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:31:
Ik krijg bij elke .cab bestand de volgende melding; De bijlage heeft een bestandstype dat mogelijk onveilig is. De bijlage wordt niet geopend.
Wat doe ik hieraan?
[ Voor 13% gewijzigd door Yannick op 01-10-2008 12:34 ]
Het sync met outlook gaat me op de een of andere manier niet goed af en dus heb ik me aangemeld bij zyb.com.
Ik heb alle contactpersonen via m'n oude sony-ericsson geupload en wil ze nu weer in mijn nieuwe omnia laden.
Ik krijg de volgende instructies maar kan er niet wijs uit worden:
Start sync on your phone to continue
1. Ga naar het synchronisatie menu
2. Voeg een nieuw sync profiel toe
3. Naam invullen: ZYB
4. Invoeren Server hostnaam: http://sync.zyb.com/
5. Gebruikersnaam: Witkees
6. Wachtwoord: Jouw ZYB wachtwoord
7. Database adressen invoeren:
8. Contactendatabase contacts
9. Kalenderdatabase calendar
10. Sla het nieuwe profiel op
11. Start je eerste synchronisatie middels het ZYB profiel
Iemand een idee hoe ik dit kan instellen en waar ?
Ik heb gekeken bij 'ActiveSync' maar weet niet hoe het verder moet ??
Ik heb alle contactpersonen via m'n oude sony-ericsson geupload en wil ze nu weer in mijn nieuwe omnia laden.
Ik krijg de volgende instructies maar kan er niet wijs uit worden:
Start sync on your phone to continue
1. Ga naar het synchronisatie menu
2. Voeg een nieuw sync profiel toe
3. Naam invullen: ZYB
4. Invoeren Server hostnaam: http://sync.zyb.com/
5. Gebruikersnaam: Witkees
6. Wachtwoord: Jouw ZYB wachtwoord
7. Database adressen invoeren:
8. Contactendatabase contacts
9. Kalenderdatabase calendar
10. Sla het nieuwe profiel op
11. Start je eerste synchronisatie middels het ZYB profiel
Activesync > menu > configureer server?
Witkees schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:42:
Het sync met outlook gaat me op de een of andere manier niet goed af en dus heb ik me aangemeld bij zyb.com.
Activesync werkt niet met SyncML. Je moet dus een client installeren die dit wel ondersteunt. Even zoeken via google dus. succes!I have a BlackBerry/Apple iPhone/Windows Mobile phone, can I still use ZYB?
In most cases, yes.
ZYB works using a standard called SyncML. While Blackberry, Apple iPhone and Windows Mobile phones do not have this installed, it is possible to install a 3rd party client that allows you to synchronize. To check if your phone uses a 3rd party client, please log onto your account, go to "My Phone" and add your phone to your account. If there is a 3rd party client available, you will see the relevant instructions on how to get this application and install it.
Please note that ZYB cannot take responsibility for these applications as they have not been developed by us.
Anoniem: 253024
Zijn er hier nog meer mensen met het probleemd at als je e-mail ontvangt dat je toestel geen geluid maakt? Ik heb alles wel ingesteld net zoals bij een tekstbericht maar nog werkt het niet.
En misschien ook wel een leuke: Is er al iemand die een programma heeft waarmee je je ledje (bovenop) kan laten knipperen in verschillende kleuren? Ik heb het ledje namelijk al Groen, Rood en Paars zien worden en er moet toch iets zijn dat hem laat knipperen ;-) Ik heb al veel gegoogled en gezocht maarheb niks kunnen vinden.
En misschien ook wel een leuke: Is er al iemand die een programma heeft waarmee je je ledje (bovenop) kan laten knipperen in verschillende kleuren? Ik heb het ledje namelijk al Groen, Rood en Paars zien worden en er moet toch iets zijn dat hem laat knipperen ;-) Ik heb al veel gegoogled en gezocht maarheb niks kunnen vinden.
Verwijderd
vraagje over gegevens overdracht
als ik grote bestanden over wil zetten via de bijgeleverde usb kabel lijkt t of hij in een soort loop blijft hangen. de computer geeft geen foutmelding en blijft data versturen, tenminste dat lijkt zo. maar hij maakt t niet af. ook niet al sik hem er 2 uur over laat doen. iemand hier ervaring mee?
mijn versie:
pda i900xkhh1/xkhh1
telefoon 1900xxhh1
als ik grote bestanden over wil zetten via de bijgeleverde usb kabel lijkt t of hij in een soort loop blijft hangen. de computer geeft geen foutmelding en blijft data versturen, tenminste dat lijkt zo. maar hij maakt t niet af. ook niet al sik hem er 2 uur over laat doen. iemand hier ervaring mee?
mijn versie:
pda i900xkhh1/xkhh1
telefoon 1900xxhh1
Via USB of activesync mode? Wat voor bestanden zijn het?
Verwijderd
ative sync connected via usb.
het bestand waar t in dit geval over gaat is de europa map van route 66. maar dit bestand is niet corrupt. het werkt perfect op mijn mio a701
edit:typos
het bestand waar t in dit geval over gaat is de europa map van route 66. maar dit bestand is niet corrupt. het werkt perfect op mijn mio a701
edit:typos
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 13:08 ]
Zet je toestel eens in USB-mode ipv activesync. instellingen-->verbindingen-->USB-verbinding uit mijn hoofd.
Je computer ziet het toestel dan als een massa-opslag device zoals hij ook een USB-stick ziet. In deze mode is de overdrachtsnelheid ook vaak hoger.
Je computer ziet het toestel dan als een massa-opslag device zoals hij ook een USB-stick ziet. In deze mode is de overdrachtsnelheid ook vaak hoger.
Anoniem: 273840
Elke keer als ik een nummer herken bij MusicID. Loopt die vast, en ookal stop ik alle taken.. ik kan niks meer met het progamma?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!
Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!
Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.