Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste
Acties:
  • 229.283 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:07:
[...]

Kijk ik zal het zo zeggen..
Ik kan een N95 8GB hebben voor 375euro splinternieuw met "fabrieksgarantie" dus zonder bewijs en bon
en ook geen factuur. ( Kan hier geen btw van aftrekken )
En ik kan een Omnia i900 hebben voor 440 euro nieuw in de winkel met aankoopbewijs ( Ik betaal er 549, maar zet het op factuur, zo trek ik de btw er van af omdat gsm op de zaak komt )

Dus na het lezen van hetvolgde, wat zou jij doen?
Bedankt alvast
mmmm als je al meer dan 100 euro voordeel kan doen op de omnia is dat nie slecht , en je hebt er een aankoopbewijs van, wat ook een voordeel is, dan zou ik de omnia nemen....
tis een leuk toestelleke, maar zoals je hier en daar kan lezen, tis wat zoeken in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nok6280a , Ik weet niet zeker of er al losse onderdelen van dit toestel te koop zijn, de enige oplossing is hem naar samsung zelf te sturen, en het te laten vervangen... maar denk dat het een dure grap zal worden.
denk da je beter nog wat afwacht als het niet te erg is, denk wel dat er op ebay losse onderdelen zullen worden aangeboden met de tijd.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:07:
[...]

Kijk ik zal het zo zeggen..
Ik kan een N95 8GB hebben voor 375euro splinternieuw met "fabrieksgarantie" dus zonder bewijs en bon
en ook geen factuur. ( Kan hier geen btw van aftrekken )
En ik kan een Omnia i900 hebben voor 440 euro nieuw in de winkel met aankoopbewijs ( Ik betaal er 549, maar zet het op factuur, zo trek ik de btw er van af omdat gsm op de zaak komt )

Dus na het lezen van hetvolgde, wat zou jij doen?
Bedankt alvast
Zou je je niet beter op de functionaliteit richten? Die paar euro verschil doet er niet toe maar functioneel is er nogal een verschil tussen de toestellen... En als je dit forum leest zie je zo alle voor- en nadelen (niet het geschreeuw maar de bijna objectieve reacties eruit filteren dan :) ). Ik zou het wel weten maar je kan beter kijken naar wat je zelf wilt voordat je 8)7 op basis van een ander z'n advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Blijkbaar moet er een kader omheen:
Modbreak:Zullen we het weer over de i900 gaan hebben?

De keuze voor een toestel is heel persoonlijk. De een zal je een N95 aanraden en de ander juist een i900, beiden met even goede redenen en dezelfde overtuiging. Je zal zelf de keuze moeten maken, de lopende topics geven je veel informatie maar kunnen niet de keuze voor je maken. (Overigens hebben we in het beleid staan dat 'welke moet ik nemen'-vragen niet toe zijn gestaan, omdat een beetje Tweaker zelf die keuze kan maken.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Lucky1965 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:30:
De updates van Mikibest worden steeds beter en mooier. Klein voorbeeld hiervan:

[afbeelding]
Nu alleen nog een hoofdmenu met 9 icons i.p.v. bovenaan een rij met laatst gebruikte programma's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had even een vraagje ,ik zou graag willen dat als ik ga internetten met me omnia dat ik dat altijd via wifi wil
omdat ik prepaid kaart heb deze dan snel leeg is,en ik wil toch niet onderweg op het net,is er een instelling dat die alleen wifi pakt en nooit me t mobile internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag m'n invisible shield gekregen :d

heb trouwens alleen de voor- en achterkant erop gezet, de zijkanten vind ik wel goed zo :p

om het er goed op te krijgen is wel een koppijn (heb het zelfs nadat ik em helemaal had gedroogd weer van me toestel afgehaald omdat er volgens mij wat stof onder zat :p )
maar als de shield eenmaal goed op je telefoon is het ook wel wat hoor :d

Ik heb m'n toestel nog niet aangezet, ik laat het lekker de hele nacht drogen.

voor de mensen die ook de invisible shield op hun toestel hebben, heb je ook de zijkanten erop gezet en hoe bevalt dat? en hoe lang hebben jullie het laten "drogen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:30:
had even een vraagje ,ik zou graag willen dat als ik ga internetten met me omnia dat ik dat altijd via wifi wil
omdat ik prepaid kaart heb deze dan snel leeg is,en ik wil toch niet onderweg op het net,is er een instelling dat die alleen wifi pakt en nooit me t mobile internet
Zoek even op het programma NODATA.

meerdere keren al langs geweest trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar staat dat dan no data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Kom op zeg, doe zelf aub eens iets meer moeite.

@ hieronder: neem Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics aub in acht.

[ Voor 19% gewijzigd door pven op 08-10-2008 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:33
Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ergens op 1 van de andere 4 delen van dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jullie weten waar ik het kan veranderen dan kan je dat toch gewoon zeggen,als ik het wist had ik hier me vraag niet neer gezet,daar is deze site toch voor,,sorry als ik te veel vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nodata werkt niet bij mij hier hoor, heb het sinds gisteren geinstalleerd en als ik kpn internet en mms disable met Nodata kan ik via opera en google maps toch gewoon het internet op, dit moet toch niet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:42:
als jullie weten waar ik het kan veranderen dan kan je dat toch gewoon zeggen,als ik het wist had ik hier me vraag niet neer gezet,daar is deze site toch voor,,sorry als ik te veel vraag
Dit is het laatste wat ik erover zeg en daarna gaan we weer ontopic.

Op dit forum verwachten we eigen initiatief. Zo kan je vrij eenvoudig dit topic doorzoeken of wat termen door Google halen. Het is mij gelukt om dat programma (het is geen instelling, maar een programma) binnen 10 seconden te vinden, zo moeilijk kan het dus niet zijn als je er maar een beetje moeite voor doet. Hier je vraag dumpen in de hoop dat alles je voor wordt gekauwd is in ieder geval zeker niet de bedoeling.

Kortom: eigen initatief wordt hier zeer op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:33:

heb trouwens alleen de voor- en achterkant erop gezet, de zijkanten vind ik wel goed zo :p

om het er goed op te krijgen is wel een koppijn (heb het zelfs nadat ik em helemaal had gedroogd weer van me toestel afgehaald omdat er volgens mij wat stof onder zat :p )

voor de mensen die ook de invisible shield op hun toestel hebben, heb je ook de zijkanten erop gezet en hoe bevalt dat? en hoe lang hebben jullie het laten "drogen"
Ik heb het gehele Omniaatje beplakt, en dat bevalt mij prima. Het is idd wel een redelijk priegelwerkje, maar zeker wel te doen. Heb hem een uurtje of 3 laten drogen, geen problemen so far. Goed product tot op heden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:21:
Net eindelijk de beloofde leather case binnen maar wat een onding zeg. Omnia zit er erg strak in, geen opening voor je headphone maar het ergste nog: geen riemclip! Geen idee wat ik ermee moet dus gaat direct de prullebak in.

TMC apparaat kan ie inderdaad wel vinden in iGo8 maar kan er verder geen gebruik van maken helaas.
hallo, bedankt en ik woon ook in den haag dus wil hem zel ook wel ophalen

gr jordan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:33:

Ik heb het ZAGG shield er al weken op en pas als het een paar dagen gedroogd heeft wordt het pas echt goed. Ik heb de zijkanten ook die welliswaar er wat lastiger opgingen (gewoon even verwijderen en opnieuw beginnen) maar je ziet er uiteindelijk werkelijk niets meer van.
Ik maakte me bv meer zorgen over de achterkant aangezien die niet 'glad' is. Ik kan je vertellen dat ook die geweldig is na het drogen. Hij voelt wat anders in z'n condoompje maar zowel met als zonder stylus werkt het uitstekend en zoals de filmpjes op de website en YouTube al doen vermoeden: Er beschadigd dus nix.

Heel handig voor mij aangezien ik een jaarcontractje bij Vodafone heb en 'm voor de einddatum via een veiligsite weer weg doe. Dan koop ik weer het heetst van de naald! >:)

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:47

mucuracat

YES

X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:24:
[...]

Nu alleen nog een hoofdmenu met 9 icons i.p.v. bovenaan een rij met laatst gebruikte programma's. ;)
? is toch 9 iconen + 1 rij laatst gebruikt!

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
Hoe is het met de vette vingers op die invisible shield? Zie je het goed of valt het redelijk mee.
Nu gebruik ik die brando ultra. Bevalt op zich prima maar vette vingers zie je er even goed om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk Gps Gate gevonden..
Maar kost dit geld voor dit te gebruiken?

En heeft iemand de instellingen?
Want via dat filmpje van youtube snap ik er niet zoveel van:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Air.Sin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 16:10
Zo ziet het er bij mij uit :)

Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/5016/screen03aa1.png Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/7296/screen05bv4.png

Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/img93/1978/screen07yp3.png Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/6407/screen08vi1.png

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/8283/screen04rp3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Air.Sin schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 00:05:
Zo ziet het er bij mij uit :)

**heleboel plaatjes**
Ziet er leuk uit.. ik heb mijn homescreen etc gewoon standaard :p

Misschien een leuk idee dat iedereen zijn/haar geinstalleerde programma's hier meld, en ook erbij zegt wat en waarvoor deze programma's dienen.
Ik zal morgen mijn lijstje posten als m'n invisibleshield is opgedroogd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
mucuracat schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:13:
[...]

? is toch 9 iconen + 1 rij laatst gebruikt!
Ik bedoel juist 9 iconen ZONDER 1 rij laatst gebruikt :P Die circuleert ook rond alleen werkt het nog niet met de themes van Mikibest voor zover ik weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Lijkt mij opzich best een goed idee. Een aparte topic voor telefoonscreens en hoe je die hebt verkregen.
Dus met welke legale programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke iconenset is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpvaneijk schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:26:
[...]

Ik heb helaas geen reaktie gekregen op mijn MSN messenger en email gekregen. Ik wil hem graag nog even onder de aandacht brengen. Kent iemand een oplossing?
bij instellingen -> verbindingen -> proxy, vul bij alle proxies hetzelfde ip in (dus socks etc) en laat de poorten verder default. Dan werkt MSN bij mij iig.. Vodafone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Air.Sin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 16:10
Het spelletje G-Invaders dat gebruik maakt van de accelerometer werkt geweldig bij mij! 8)

Afbeeldingslocatie: http://img95.imageshack.us/img95/9205/screen09sa1.png Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/5648/screen10er6.png

Het is geen warez. Hier te downloaden

Het spelletje Caver dat ook gebruik maakt van de accelerometer werkt ook geweldig!

Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/9702/screen12cq3.png Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/766/screen13kd3.png

Het spelletje is van dezelfde makers.
Hier te downloaden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaaf spelletje, :)

Goed, ik heb nu weer 2 uurtjes kloten op de omnia erop zitten en ben niet bepaald verder gekomen.
Ik wil files op mijn PC browsen vanaf de Omnia via bluetooth. Activesync etc. heb ik aan de praat, kan dus wel gewoon files browsen vanaf mn pc naar de omnia maar ik wil juist vanaf de bank files naar mn omnia halen en dus wil ik de pc files kunnen browsen.
Ik krijg het dus maar niet aan de praat en heb geen workaround kunnen vinden om dit te doen.
Via wi-fi werkt het gewoon met \\pcnaam maar dat werkt via bluetooth dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
Lucky1965 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:19:
Hoe is het met de vette vingers op die invisible shield? Zie je het goed of valt het redelijk mee.
Nu gebruik ik die brando ultra. Bevalt op zich prima maar vette vingers zie je er even goed om.
Ik was mijn handen, dus geen probleem ;)
Ik merk er in alle eerlijkheid nagenoeg niets van. Mocht vuil opzitten dan haal ik er toch een doekje overheen, of veeg 'm even langs mijn trui. Die is ook schoon trouwens..

Veel plezier met het onzichtbare shield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpvaneijk schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:26:
[...]

Ik heb helaas geen reaktie gekregen op mijn MSN messenger en email gekregen. Ik wil hem graag nog even onder de aandacht brengen. Kent iemand een oplossing?
Ik heb helaas hetzelfde probleem. Syncronisatie mislukt. Ik zie wel al mijn contactpersonen in msn staan, alleen inloggen lukt nooit. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 00:13:
[...]

Misschien een leuk idee dat iedereen zijn/haar geinstalleerde programma's hier meld, en ook erbij zegt wat en waarvoor deze programma's dienen.
Ik zal morgen mijn lijstje posten als m'n invisibleshield is opgedroogd :*)
Gebruik daar [PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software maar voor, dat past beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:02:
[...]

WERKT OOK BIJ TODAY 2 *O*
edit alleen klok kun je aanpassen ;(
Echt niet ; nog een keer : selecteer today 1 - ga naar beginscherm - zet muis in het midden van 't scherm - druk en houdt vast - in het kadertje verschijnt "öpties" - klik hier op en je kunt de 6 middelste icoontjes wijzigen in alle programma's !!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu gekeken naar de instellingen op het toestel of ik iets manueel kon veranderen aan mijn probleem dat het toestel niet meer uit slaapstand ontwaakt, zeer vervelend , ik kan het toestel gewoon niet meer normaal aanzetten na dat ik hem een paar uurtjes of zelf minder niet meer gebruik, als ik dan even wil kijken hoe laat het is, niets, ik druk de aan en uit knop daarvoor in maar reageerd niet, dus moet ik telkens de reset induwen en hij start dan terug op, maar dan moet ik steeds terug de pincode ingeven enz... dus wil dat ook zegen als ik dat steeds op die manier moet doen ik ook gesprekken kan missen, en ook zeer verveled is, dat ik mijn toestel ook als alarm gebruik, maar doordat hij op één of ander manier zichzelf uitschakeld ook dit kan verstoord worden, nu ik weet niet of een update dit kan verhelpen, en of een ander manier is om dit op te lossen, ik heb dan maar gisteren voor ik slapen ging dan maar een hard reset gedaan,en het toestel gelaten met de fabrieksinstellingen, maar probleem nog steeds niet opgelost,deze morgen kon ik alweer het toestel niet aan de praat krijgen zonder te resetten, komt dit bij iemand bekent voor dit soort van probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 08:21:
[...]

Echt niet ; nog een keer : selecteer today 1 - ga naar beginscherm - zet muis in het midden van 't scherm - druk en houdt vast - in het kadertje verschijnt "öpties" - klik hier op en je kunt de 6 middelste icoontjes wijzigen in alle programma's !!! 8)
lezen !!! ik zeg toch ook dat je alleen je klok kunt veranderen dat het werkt was voor dat je me quote al doorgestreept

iemand al die die G-remote applicatie geprobeerd ??? staat op pagina 36 ben wel benieuwd of dit werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu mijn gsm deze nacht om Half 2 ingestoken.
Zonet sta ik op en zie dat die nog niet volledig opgeladen is:s

Hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:40:
Ik heb nu mijn gsm deze nacht om Half 2 ingestoken.
Zonet sta ik op en zie dat die nog niet volledig opgeladen is:s

Hoe komt dit?
wassie evenvol als toen je hem aan de 220 zette ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:12:
Ik heb nu gekeken naar de instellingen op het toestel of ik iets manueel kon veranderen aan mijn probleem dat het toestel niet meer uit slaapstand ontwaakt, zeer vervelend , ik kan het toestel gewoon niet meer normaal aanzetten na dat ik hem een paar uurtjes of zelf minder niet meer gebruik, als ik dan even wil kijken hoe laat het is, niets, ik druk de aan en uit knop daarvoor in maar reageerd niet, dus moet ik telkens de reset induwen en hij start dan terug op, maar dan moet ik steeds terug de pincode ingeven enz... dus wil dat ook zegen als ik dat steeds op die manier moet doen ik ook gesprekken kan missen, en ook zeer verveled is, dat ik mijn toestel ook als alarm gebruik, maar doordat hij op één of ander manier zichzelf uitschakeld ook dit kan verstoord worden, nu ik weet niet of een update dit kan verhelpen, en of een ander manier is om dit op te lossen, ik heb dan maar gisteren voor ik slapen ging dan maar een hard reset gedaan,en het toestel gelaten met de fabrieksinstellingen, maar probleem nog steeds niet opgelost,deze morgen kon ik alweer het toestel niet aan de praat krijgen zonder te resetten, komt dit bij iemand bekent voor dit soort van probleem??
als al onze oplossingen ook geen uitkomst bieden zou hem gewoon opsturen je bent hem wel ff kwijt maar dan weet je iig zeker dat het probleem wordt verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:46:
[...]

wassie evenvol als toen je hem aan de 220 zette ?
Hoe bedoel je?

Mijn gsm was volledig plat. En kijk daarjuist als ik wakker werd naar men gsm en die was 85-90 % opgeladen maar:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:55:
[...]

Hoe bedoel je?

Mijn gsm was volledig plat. En kijk daarjuist als ik wakker werd naar men gsm en die was 85-90 % opgeladen maar:s
en hoelaat was dat ? want als je bijv. je telefoon om 01.30 uur aan de oplader legt en je wordt om 07.00 uur wakker dan kan het zijn dat ie aangeeft dat ie nog niet klaar is met opladen

als je zeker wilt zijn dat ie volledig opgeladen is dan moet je on / off button groen gekleurd zijn
en ja dat het bij jou zo lang heeft geduurd eer ie vol was maybe heb je ergens lekstroom in je i900 het zou zo maar kunnen
hoe lang doe je met een volle accu bij gemiddeld gebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:04:
[...]

en hoelaat was dat ? want als je bijv. je telefoon om 01.30 uur aan de oplader legt en je wordt om 07.00 uur wakker dan kan het zijn dat ie aangeeft dat ie nog niet klaar is met opladen

als je zeker wilt zijn dat ie volledig opgeladen is dan moet je on / off button groen gekleurd zijn
en ja dat het bij jou zo lang heeft geduurd eer ie vol was maybe heb je ergens lekstroom in je i900 het zou zo maar kunnen
hoe lang doe je met een volle accu bij gemiddeld gebruik ?
Ik heb hem terug van gisteren. Die was dan nog de helft opgeladen.
Gisteren rond 8 uur s'avonds op men werk was die volledig plat.

Ik heb hem om 1u30 aan de lader gelegd en deze morgend als ik wakker werd, had ik paar berichten en gemiste oproepen. Ik wou die bekijken en men gsm blokkeerde eerst.

Heb hem een soft reset gegeven en doen die opstarten pinkte het Ledje even rood-groen, maar toen die volledig opgestart was, gaf die aan dat hij enkel maar 85 - 90 % opgeladen was.

kan dit eventueel zijn door het opstarten van de gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:06:
[...]

kan dit eventueel zijn door het opstarten van de gsm?
nee dit zou dan wel een enorm verlies van energie zijn als je na een volledige oplaadbeurt je telefoon aan zet en je hebt ineens 5% tot 10% minder energie over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:09:
[...]

nee dit zou dan wel een enorm verlies van energie zijn als je na een volledige oplaadbeurt je telefoon aan zet en je hebt ineens 5% tot 10% minder energie over
Als er nu weer iets aan is, moet ik men geld weer hoor van men gsm:s
Dat zou 3de probleem al zijn:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:14:
[...]

Als er nu weer iets aan is, moet ik men geld weer hoor van men gsm:s
Dat zou 3de probleem al zijn:s
denk niet dat je je geld terug zal krijgen als je hem al een tijdje hebt

vaak is het met reparaties dat een bepaalde klacht meerdere keren de kop moet opsteken binnen een bepaalde periode en dat die klacht dan ook meerdere keren verholpen is dat je een "boardswap" uitgevoerd krijgt (oftewel een nieuwe telefoon krijgt)
maar als je binnen een bepaalde periode verschillende klachten hebt met je toestel dan heb je geen recht op geld terug of een vervangend exemplaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
@Splendes

Heb jij al een autohouder en oplader voor de Omnia?
Zo ja, waar heb je die dan gekocht en welk merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:24:
@Splendes

Heb jij al een autohouder en oplader voor de Omnia?
Zo ja, waar heb je die dan gekocht en welk merk?
nee een houder voor de auto heb ik nog niet ik wacht op een orgineel samsung exemplaar maar er zijn veel van die universele in omloop een goede is van het merk: Richter en auto lader heb ik ook niet maar de OD300SB van samsung is wel geschikt voor de i900.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 01:15:
[...]

bij instellingen -> verbindingen -> proxy, vul bij alle proxies hetzelfde ip in (dus socks etc) en laat de poorten verder default. Dan werkt MSN bij mij iig.. Vodafone..
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Onwijs bedankt! Dit werkt!
@ Ternerito: Instellingen voor Vodafone staan op de website bij Internetinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
jpvaneijk schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:31:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Onwijs bedankt! Dit werkt!
@ Ternerito: Instellingen voor Vodafone staan op de website bij Internetinstellingen.
bedoel je dan msn live of ook de mail?
msn werkt hier maar mail niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie ook last van dat Nodata niet werkt? En ook dat de beltoon in het begin heel zacht is, en dan opeens harder gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:41:
Jullie ook last van dat Nodata niet werkt? En ook dat de beltoon in het begin heel zacht is, en dan opeens harder gaat?
Nodata gebruik ik niet heb gewoon internet bundel dus niet nodig
beltoon eerst zacht daarna harder is een instelling

instellingen ---- geluiden / meldingen -----meldingen ----beltype

succes

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:20:
[...]

denk niet dat je je geld terug zal krijgen als je hem al een tijdje hebt

vaak is het met reparaties dat een bepaalde klacht meerdere keren de kop moet opsteken binnen een bepaalde periode en dat die klacht dan ook meerdere keren verholpen is dat je een "boardswap" uitgevoerd krijgt (oftewel een nieuwe telefoon krijgt)
maar als je binnen een bepaalde periode verschillende klachten hebt met je toestel dan heb je geen recht op geld terug of een vervangend exemplaar
Ik heb hem nu zelf nog maar 2 dagen in totaal kunnen gebruiken:s

Oja, weet jij de instellingen voor gpsgate?
Moet je hiervoor een account aanmakenofzo?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:43:
[...]

Ik heb hem nu zelf nog maar 2 dagen in totaal kunnen gebruiken:s

Oja, weet jij de instellingen voor gpsgate?
Moet je hiervoor een account aanmakenofzo?

grtz
2 dagen kunnen gebruiken okeeej hoelang heb je hem al in je bezit ?
GPSGate geen idee ik gebruik McGuider en heb het niet niet nodig (iemand anders maybe ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
In de TS staat geloof ik wat uitleg daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:50:
[...]

2 dagen kunnen gebruiken okeeej hoelang heb je hem al in je bezit ?
GPSGate geen idee ik gebruik McGuider en heb het niet niet nodig (iemand anders maybe ? )
Euhm ik had 1st een toestel gekocht, een toonzaalmodel en dat bleek een 2dehandsmodel, die heb ik 3dagen in mijn bezit gehad. En dan heb een nieuw toestel had, 1 dag en met de update is die uitgegaan. En nu van gisteren heb ik hem terug.

Dus eigenlijk maa 2 dagen gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:56:
[...]

Euhm ik had 1st een toestel gekocht, een toonzaalmodel en dat bleek een 2dehandsmodel, die heb ik 3dagen in mijn bezit gehad. En dan heb een nieuw toestel had, 1 dag en met de update is die uitgegaan. En nu van gisteren heb ik hem terug.

Dus eigenlijk maa 2 dagen gebruikt..
dat vraag ik niet
wanneer heb je je huidige toestel gekocht ?
wat is de aankoop datum van je huidige toestel ?

meestal heb je namelijk de optie om je telefoon binnen 8 dagen na aanschaf te ruilen als je er niet tevreden over bent mits onbeschadigd
maar je woont toch in belgie als ik me niet vergis ? wat daar de rechten van een consument zijn durf ik niet te zeggen maar hier gelden deze regels iig wel
mocht dit ook in belgie gelden en je hebt je huidige toestel na 1 oktober in je bezit dan heb je vandaag nog een kans

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:02:
[...]

dat vraag ik niet
wanneer heb je je huidige toestel gekocht ?
wat is de aankoop datum van je huidige toestel ?

meestal heb je namelijk de optie om je telefoon binnen 8 dagen na aanschaf te ruilen als je er niet tevreden over bent mits onbeschadigd
maar je woont toch in belgie als ik me niet vergis ? wat daar de rechten van een consument zijn durf ik niet te zeggen maar hier gelden deze regels iig wel
mocht dit ook in belgie gelden en je hebt je huidige toestel na 1 oktober in je bezit dan heb je vandaag nog een kans
Heb hem iets vroeger jammer genoeg:(

Maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:41:
Jullie ook last van dat Nodata niet werkt?
Tegen hoge GPRS kosten (Zonder internet abbo) zou je de GPRS Internet instellingen kunnen verwijderen uit de telefoon:
Menu - Instellingen - Verbindingen - Verbindingen - Bestaande verbindingen beheren - verwijder de Internet verbinding!
(Instellingen komen wel terug zodra je van netwerk veranderd en terug naar huidige netwerkprovider)

Hier heb je dus NoData niet nodig.
Momenteel heb ik ook mijn GPRS verbinding verwijderd, omdat mijn Internet Bundel nog niet actief is.

Zodra ik een WIFI verbinding aan zet, werkt het internet gewoon via de WIFI en start GPRS niet op.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:43:
[...]

Nodata gebruik ik niet heb gewoon internet bundel dus niet nodig
beltoon eerst zacht daarna harder is een instelling

instellingen ---- geluiden / meldingen -----meldingen ----beltype

succes
raar, daar had ik al gekeken en hij stond gewoon op bellen. Nu heb ik hem op bellen en trillen staan en begint ie nog steeds zachter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:38:
[...]

raar, daar had ik al gekeken en hij stond gewoon op bellen. Nu heb ik hem op bellen en trillen staan en begint ie nog steeds zachter..
al geprobeerd met een andere ringtone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:23
Goedemorgen,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om Divx/xvid af te spelen op de Omnia.
Zojuist gezocht op het forum en ook wat gevonden. De oplossing wordt als volgt omschreven:

Je kan beter ipv ActiveSync voor grote bestanden je telefoon als verwisselbare schijf benaderen: hoofdmenu > instellingen oid > verbindingen > usb verbinding > massaopslag > mijn opslag

Dit heb ik net aangepast, maar wat nu? Ik begrijp niet helemaal wat voor invloed dit kan hebben op het afspelen van Xvid's. Iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:30:
[...]

Tegen hoge GPRS kosten (Zonder internet abbo) zou je de GPRS Internet instellingen kunnen verwijderen uit de telefoon:
Menu - Instellingen - Verbindingen - Verbindingen - Bestaande verbindingen beheren - verwijder de Internet verbinding!
(Instellingen komen wel terug zodra je van netwerk veranderd en terug naar huidige netwerkprovider)

Hier heb je dus NoData niet nodig.
Momenteel heb ik ook mijn GPRS verbinding verwijderd, omdat mijn Internet Bundel nog niet actief is.

Zodra ik een WIFI verbinding aan zet, werkt het internet gewoon via de WIFI en start GPRS niet op.
Ja ik heb wel een internet abbo, maar als ik naar het buitenland ga wil ik dat ie geen verbinding maakt. Als ik Nodata alles disable dan kan ik daarna nog gewoon op internet en op google maps etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:45:
[...]

Ja ik heb wel een internet abbo, maar als ik naar het buitenland ga wil ik dat ie geen verbinding maakt. Als ik Nodata alles disable dan kan ik daarna nog gewoon op internet en op google maps etc.
Ik heb NoData er op op gehad en merkte dat hij af en toe gewoon naar Enabled sprong.
Als je in het buitenland gewoon je verbinding verwijderd en terug haalt zodra je terug bent?

Dan heb je gewoon geen GPRS verbinding gebruiken in het buitenland maar zou eventueel wel kunnen werken via een WIFI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:41:
[...]

al geprobeerd met een andere ringtone ?
Ja, ligt het niet aan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:44:
Goedemorgen,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om Divx/xvid af te spelen op de Omnia.
Zojuist gezocht op het forum en ook wat gevonden. De oplossing wordt als volgt omschreven:

Je kan beter ipv ActiveSync voor grote bestanden je telefoon als verwisselbare schijf benaderen: hoofdmenu > instellingen oid > verbindingen > usb verbinding > massaopslag > mijn opslag

Dit heb ik net aangepast, maar wat nu? Ik begrijp niet helemaal wat voor invloed dit kan hebben op het afspelen van Xvid's. Iemand idee?
ja je kan Divx afspelen op de omnia ! ! !
zou gewoon in alle specificaties vermeld moeten staan en ook op de samsung site
als je films op je i900 wilt zetten kun je dit beter doen via de massa opslag stand want via active sync gaat dit wat trager qua bestands overdracht
en dit heeft verder totaal geen invloed op het afspelen van je films

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:48:
[...]

Ik heb NoData er op op gehad en merkte dat hij af en toe gewoon naar Enabled sprong.
Als je in het buitenland gewoon je verbinding verwijderd en terug haalt zodra je terug bent?

Dan heb je gewoon geen GPRS verbinding gebruiken in het buitenland maar zou eventueel wel kunnen werken via een WIFI.
Lijkt me een beetje omslachtig eigenlijk, maar het zal maar moeten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier voor bij de Xvid's de ondertiteling bij te zetten?
Doet de omnia dit automatisch, of moet je deze met een programma samenzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:50:
[...]

Lijkt me een beetje omslachtig eigenlijk, maar het zal maar moeten dan...
Ja klopt, voor mij werkt het op dit moment.
Mijn Internet bundel gaat volgende maand in dus heb ik op dit moment geen GPRS (geen hoge kosten)

De instellingen kun je terug halen door de netwerkinstellingen aan te passen en terug te zetten naar je eigen provider, dus gaan de internetinstellingen niet verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:58:
[...]

Ja klopt, voor mij werkt het op dit moment.
Mijn Internet bundel gaat volgende maand in dus heb ik op dit moment geen GPRS (geen hoge kosten)

De instellingen kun je terug halen door de netwerkinstellingen aan te passen en terug te zetten naar je eigen provider, dus gaan de internetinstellingen niet verloren.
Oke bedankt :) Maar enig idee waarom Nodata niet werkt? Ik had zoiets ook al op de Iphone, ook zo'n soort programma en ook dat werkte niet. Ik denk dat het aan de provider ligt. (Hi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:52:
Is er een manier voor bij de Xvid's de ondertiteling bij te zetten?
Doet de omnia dit automatisch, of moet je deze met een programma samenzetten?
als je een film met ondertiteling download wel ja anders moet je van de film los de subs. erbij gaan zoeken op internet en das vaak lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:02:
[...]

als je een film met ondertiteling download wel ja anders moet je van de film los de subs. erbij gaan zoeken op internet en das vaak lastig
Subs vindt ik meestal wel hoor..

Heb zo een 85 xvids met bijhorende - aparte ondertiteling erbij..
Ik zit op een speciale torrentsite..

Doet de omnia dit zelf?
Of moet ik hiervoor iets anders doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:02:
[...]

Oke bedankt :) Maar enig idee waarom Nodata niet werkt? Ik had zoiets ook al op de Iphone, ook zo'n soort programma en ook dat werkte niet. Ik denk dat het aan de provider ligt. (Hi)
Bij mij heeft hij 1 keer de status van Disabled naar Enabled gezet, maar geen idee hoe het kwam.
Ik ben iig blij dat ik geen hoge kosten krijg door onnodig GPRS verbruik.
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:05:
[...]

Doet de omnia dit zelf?
Ik heb geprobeerd om een DVDRip samen met een .SRT (sub) bestand samen in Mijn opslag gezet, maar de ondertiteling kwam er niet bij in de film.
Het zal dus op een andere manier moeten. Er is een programma om de ondertiteling erbij te zetten, maar weet ff niet meer hoe dit progje heet.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:05:
[...]

Doet de omnia dit zelf?
de omnia zou dit zelf moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:06:
[...]

Dan ga ik het eens proberen nu..

Zal het binnen 5 minuten zeggen of ze werken;)

(de gps werkt ook eindelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:12:
Ik heb nu gekeken naar de instellingen op het toestel of ik iets manueel kon veranderen aan mijn probleem dat het toestel niet meer uit slaapstand ontwaakt, zeer vervelend , [...]
bekende bug in HH1 ROM. Is verholpen in de HI2 ROM die ik gebruik.
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:38:
[...]

it's not a bug it's a feature. Doet ie bij mij ook. eerst 2 seconde wat zachter (zodat je niet zo schrikt ofzo) en dan pas vol volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:06:
[...]

het werkt niet:(
Maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voortaan films in .avi downloaden :P speelt ie ook met gemak af ik download zelf alleen films zonder ondertiteling (niet nodig) en als er eens een bij zit zit ie gewoon in de film ingebakken zonder los bestandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

godsamme zeg die accu is wel echt 'slecht'
gister om 8 uur smorgens telefoon van de lader. om half 12 stond ie al op 50% (had een beetje zitten msn-en) heel ff tomtom. kom ik thuis om 6 uur. nog ong 40% zet een film aan...film afgelopen...telefoon uit...

Is het misschien een idee om in de startpost een overzicht te maken van accu-ervaring met de verschille firmwares?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tusk schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:50:
godsamme zeg die accu is wel echt 'slecht'
gister om 8 uur smorgens telefoon van de lader. om half 12 stond ie al op 50% (had een beetje zitten msn-en) heel ff tomtom. kom ik thuis om 6 uur. nog ong 40% zet een film aan...film afgelopen...telefoon uit...

Is het misschien een idee om in de startpost een overzicht te maken van accu-ervaring met de verschille firmwares?
nee denk niet dat dit handig is iedereen gebruikt de i900 anders wel of geen data verbruik wel of geen GPS
alleen bellen of ook films kijken
dus ik denk niet dat je er wijs uit wordt wat nou gemiddeld verbruik is
ligt er namelijk ook aan hoe je je accu oplaad telkens wanneer ie bijna leeg en wacht tot ie echt helemaal vol is (groen lampje moet gaan branden) is of effe snel een half uurtje aan de lader hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:21
Wellicht al eens langs gekomen, maar toch maar even gevraagd:
Als ik IGO8 opstart, en TMC aanklik, dan vindt ie wel de hardware maar geen signaal. Nou werkt TMC via FM-radio. Is er iemand die kan proberen met de headset aangesloten ( nodig voor FM-Radio) of IGO dan wel een TMC signaal krijgt? Kan het helaas nu niet zelf uit proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Tusk schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:50:
Dit is mijn ervaring met accu:
  • Eerste week, zeer onvoorspelbare accuduur, later stabiliseerde dat
  • Sinds upgrade van HH1 naar HI2 minder "onverwachtse" leeggang van batterij. Heeft te maken met een bug in firmware die ervoor zorgde dat toestel niet altijd in standby gaat.
Grootste accu slurpers in volgorde:
  • GPS aan laten staan (via programma's als Gpsgate of google maps) is je accu in 4 tot 8 uur leeg.
  • Wifi aan laten staan
  • 3G aan laten staan door bijvoorbeeld push e-mail te gebruiken
osuijk schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:57:
Als ik IGO8 opstart, en TMC aanklik, dan vindt ie wel de hardware maar geen signaal. Nou werkt TMC via FM-radio. Is er iemand die kan proberen met de headset aangesloten ( nodig voor FM-Radio) of IGO dan wel een TMC signaal krijgt? Kan het helaas nu niet zelf uit proberen....
heb ik getest maar werkt niet. bij het scannen van zenders blijft ie in iGO op 0.0 Hz staan.

[ Voor 26% gewijzigd door Yannick op 09-10-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
Yannick schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:01:
[...]

• Sinds upgrade van HH1 naar HI2 minder "onverwachtse" leeggang van batterij. Heeft te maken met een bug in firmware die ervoor zorgde dat toestel niet altijd in standby gaat.
  • GPS aan laten staan (via programma's als Gpsgate of google maps) is je accu in 4 tot 8 uur leeg.
  • Wifi aan laten staan
[...]

heb ik getest maar werkt niet. bij het scannen van zenders blijft ie in iGO op 0.0 Hz staan.
Ok, dank! Toch raar dat ie wel de hardware vind, maar geen signaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

[...]Nou werkt TMC via FM-radio.[...]
denk dat je RDS en TMC door elkaar haalt.
Nevertheless, even if the i900 Omnia has an inbuilt FM RDS radio, TMC isn't supported at all.
bron: http://www.theunwired.net...1-professional-smartphone

[ Voor 27% gewijzigd door Yannick op 09-10-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:19
De radio chip van de omnia ondersteund geen TMC. Dit gaat dus nooit werken, met of zonder headset.
Yannick schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:28:
[...]
denk dat je RDS en TMC door elkaar haalt.
[...]
TMC wordt ook gewoon uitgezonden via FM kanalen hoor. Het wordt zelfs gecodeerd met het RDS systeem. Alleen moet je toestel het wel ondersteunen. En dat doet de omnia inderdaad niet.

[ Voor 27% gewijzigd door DeOS op 09-10-2008 13:33 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
DeOS schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:29:
[...]

De radio chip van de omnia ondersteund geen TMC. Dit gaat dus nooit werken, met of zonder headset.

[...]

TMC wordt ook gewoon uitgezonden via FM kanalen hoor. Alleen moet je toestel het wel ondersteunen. En dat doet de omnia inderdaad niet.
Dat snap ik allemaal wel, maar dan nog blijft het vreemd dat als ik IGO laat zoeken op TMC hardware IGO deze wel vind.....Dus de hardware zit er wel in lijkt mij......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Dat ligt puur aan IGO. Die gaat er blijbaar van uit dat elke radio tuner een mogelijke TMC ontvanger is. De chip in de omnia ondersteund echt geen TMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
DeOS schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:36:
Dat ligt puur aan IGO. Die gaat er blijbaar van uit dat elke radio tuner een mogelijke TMC ontvanger is. De chip in de omnia ondersteund echt geen TMC.
Ah ik snap! Wellicht ooit via firmware update? Als dat uberhaupt mogelijk is natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Heb vandaag mijn autohouder en autolader binnen gekregen. Kan ik tenminste continu McGuider aan laten staan als ik onderweg ben. Zonder lader is de accu zo leeg door gps gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:02:
Heb vandaag mijn autohouder en autolader binnen gekregen. Kan ik tenminste continu McGuider aan laten staan als ik onderweg ben. Zonder lader is de accu zo leeg door gps gebruik.
keertje foto maken van autohouder en oplader van de i900 in actie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Hier een link naar de houder. Heb ik besteld bij gsmweb: http://www.gsmweb.nl/groot/access/celly/flex3/01.htm

Denk wel dat ik de onderste 2 pootjes eraf ga zagen, dan kun je de telefoon mooi in het midden plaatsen en komt het precies uit met de aansluiting voor de lader.

[ Voor 43% gewijzigd door Lucky1965 op 09-10-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:10:
Hier een link naar de houder. Heb ik besteld bij gsmweb: http://www.gsmweb.nl/groot/access/celly/flex3/01.htm

Denk wel dat ik de onderste 2 pootjes eraf ga zagen, dan kun je de telefoon mooi in het midden plaatsen en komt het precies uit met de aansluiting voor de lader.
ziet er netjes uit
duur ?

edit: valt nog wel mee zie ik

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 14:20 . Reden: zelf ff naar gsmweb geweest ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ook de lader heb ik bij gsmweb weg, die was €17.95
Een orginele van samsung. http://www.gsmweb.nl/groot/access/sam/cad300sbe/01.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
De brodit houder is ook eindelijk uit (www.brodit.com):
Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/images/875264.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/images/965264.jpg

Zal binnenkort ook wel in NL te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:51:
[...]

als al onze oplossingen ook geen uitkomst bieden zou hem gewoon opsturen je bent hem wel ff kwijt maar dan weet je iig zeker dat het probleem wordt verholpen
ja dat is waar,,, maar het zal nu de tweede keer zijn dat ik hem opstuur
de eerste keer deed hij ook al raar met de gps en ook af en toe dat hij niet opstarte,,,
ook heb ik veel last van de batterij die heel erg heet kan worden, ze hebben hem gewoon
terug gestuurd naar me en op de werkbon geschreven dat ze er niets aan hebben gedaan.
mijn toestel komt van pdashop trouwens....
ik had hen nochthans alles uitgelegd en hen gevraagd om hem door te sturen naar samsung.
om dan eventueel de firmware te herinstalleren, of te updaten, aangezien ik toch garantie heb.
maar nee, ze kijken er ter plaatse eens naar, en volgens hen is er dan niets aan de hand.
ik heb nu terug een mail gestuurd naar pdashop, en mag hem nu terug opsturen, ben eens bennieuwd nu.
voor mij geeft het niet dat het een tijdje zal duren, maar t'moet innorde komen, omduur betaal ik me rot
aan verzendingskosten, als die pipo's da steeds terug zenden naar de koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
@DeOS

Zal ook wel een mooi prijskaartje aan hangen??

[ Voor 8% gewijzigd door Lucky1965 op 09-10-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Je kunt ook altijd nog naar een samsung service center gaan. Deze kunnen hem ook voor je opsturen rechtstreeks naar hun RMA/garantie afdeling.

@Lucky1965 : passive rond de €30 en active rond de €50 denk ik.

[ Voor 19% gewijzigd door DeOS op 09-10-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:12:
[...]

bekende bug in HH1 ROM. Is verholpen in de HI2 ROM die ik gebruik.

[...]

it's not a bug it's a feature. Doet ie bij mij ook. eerst 2 seconde wat zachter (zodat je niet zo schrikt ofzo) en dan pas vol volume.
hoi,

ik hoop dat het zal lukken met HI2 ROM, ga da eens broberen voor ik hem opstuur.thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:42:
[...]

ja dat is waar,,, maar het zal nu de tweede keer zijn dat ik hem opstuur
de eerste keer deed hij ook al raar met de gps en ook af en toe dat hij niet opstarte,,,
ook heb ik veel last van de batterij die heel erg heet kan worden, ze hebben hem gewoon
terug gestuurd naar me en op de werkbon geschreven dat ze er niets aan hebben gedaan.
mijn toestel komt van pdashop trouwens....
ik had hen nochthans alles uitgelegd en hen gevraagd om hem door te sturen naar samsung.
om dan eventueel de firmware te herinstalleren, of te updaten, aangezien ik toch garantie heb.
maar nee, ze kijken er ter plaatse eens naar, en volgens hen is er dan niets aan de hand.
ik heb nu terug een mail gestuurd naar pdashop, en mag hem nu terug opsturen, ben eens bennieuwd nu.
voor mij geeft het niet dat het een tijdje zal duren, maar t'moet innorde komen, omduur betaal ik me rot
aan verzendingskosten, als die pipo's da steeds terug zenden naar de koper.
ga anders een naar een officieël samsung service punt kijken wat die zeggen je hoeft je telefoon er niet gekocht te hebben om de service te krijgen die je zoekt
en anders eens contact met samsung zelf zoeken ipv de reparatie dienst die geen fl***er uitvoert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
Binnenkort moet ik voor de ICT afdeling waar ik werk een aantal telefoons bestellen.
Nu wil ik graag weten of iemand ervaring heeft met RDC op de Samsung.
Wij willen nl. de mogelijkheid hebben om in geval van nood (buiten werktijd) snel in te kunnen loggen op de server voor een simpele check.
Momenteel heb ik een HTC TyTNII als test model, maar die vinden we veel te zwaar.
Of zou ik beter uit zijn met een HTC Touch Cruise of een ander toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

net RDP getest, werkt super op de Omnia over 3G, erg snel. Enige nadeel is de relatief lage resolutie van de Omnia (wel hoger dan de tytn II overigens). Betekent dus veel scrollen. Als je veel RDP wil doen zou ik toch eerder een VGA toestel pakken zoals de diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Yannick schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:01:
[...]

• Wifi aan laten staan
[...]

Heb nu een dag HDSPA (3G+) uit, 3G wel aan, (sinds vanmorgen) maar heb nog 3 streepjes! Normaal was hij rond deze tijd al zo goed als leeg!

Default blanke hetero

Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!

Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.