Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgend probleem, als ik mijn omnia ganse nacht heb opgeladen en die daarna wil uit zn slaapstand brengen lukt dit niet, het scherm blijft zwart,,, heb het apparaat ingesteld zodanig dat de achtergrondverlichting na 30 sec ingeschakeld is, en het apparaat uitschakeld na 2 min. (batterijvoeding) bij externe voeding heb ik niks aangevinkt, ik shakel die manueel uit. heb ook de automatische vergrendeling ingeschakeld, tis vervelend, kan enkel het toestel weer aan de praat krijgen door het reset knopje in te drukken,, iemand die daar een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb de titel wat duidelijker gemaakt, want 'probleempje' is veel te algemeen. Zoals je in Windows Based Mobiles & PDA's Beleid kunt lezen, stellen we bepaalde eisen aan de titel.

Aanhef en groeten is op dit forum overigens niet nodig. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Zo nu en dan heb ik daar ook wel eens last van. Ik hoop dat dit probleem kan worden opgelost met een nieuwe rom update. Ik zou anders niet weten hoe het anders kan worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anders stel je je vraag gewoon hier ipv een apart topic te openen

Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Invulling en behandeling Grote Topics aangepast :z

Daarbij horen dit soort berichten niet in het topic, maak er in het vervolg een TR voor aan.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||