Vergeet niet dat de mobs in het reputation gebied lvl 43-46 zijn :-)
The Flying Dutchman schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:10:
Ik was er al een paar keer eerder geweest, maar ik had nog nooit eerder bazen gezien, wel knap dan dat je met één run gelijk 5 vd 6 pakt. Hoewel het non-solo gedeelte wel wat minder druk bezocht zal worden. Zelf toch nog maar eens wat vaker het solo gedeelte induiken dan. De eerste keer was ik wel erg teleurgesteld dat ik het solo gedeelte in ging en op een gegeven moment aan het einde was en daar was gewoon helemaal niets: geen baas ofzo. Kon ik weer helemaal terug...
Dat je omhoog kon springen wist ik ook niet, maar het is ook niet echt nodig. Via links kom je er ook en die spinnen droppen ook reputation items, dus als je toch wilt solo'en, waarom zou je daar dan niet langs gaan (tenzij je echt voor de bazen gaat misschien en die spin al hebt). Gistermiddag begon het ook al aardig druk te worden daar trouwens. Het solo gebied kun je echt het beste 's ochtends doen denk ik.
Scheelt het eigenlijk nog veel westernesse of light damage? Ik heb een zwaard dat light damage doet, maar aan het einde van het solo gedeelte, daar is het toch nog wel aardig lastig om je er doorheen te slaan. Met mijn captain kan ik er daar drie tegelijk aan, vier lukt waarschijnlijk ook nog wel en vijf misschien. Maar dan begint het toch aardig penibel te worden denk ik (als je het goed doet, dan hoef je er niet zoveel tegelijk, dat scheelt).
Sarnur binnenkort ook maar eens opzoeken. Overigens: je zegt dat er geen quests voor Sarnur zijn, maar die zijn er toch ook niet voor het Bree-rep gebied (behalve verzamel een trinket en tien treasures)? Of heb ik nog iets over het hoofd gezien?
Die 5 van de 6 bewijst dat er inderdaad niet erg veel groepen komen. De deeds zijn ook niet zo belangrijk als die in sarnur (justice en valour daar). En soms heb je eens wat geluk, dat mag ook wel :-) Er was 1 boek waar die spin enorm snel respawnde, en toen werd hij gefarmed (beryl shard prijzen gingen meteen omlaag), maar dat werd snel opgelost. Nu kan je hem in de ochtend inderdaad af en toe vinden.
Veel verschil is er niet tss westernesse en light (of ancient dwarf en light in sarnur). Als je echter beleriand of fire gaat gebruiken merk je het verschil wel: bv 8 damage per hit... Common wordt zelfs helemaal geabsorbed.
En ja, bree rep heeft ook geen quests, maar sarnur lijkt me groter, 3 rooms met elk een aantal verdiepen. Bree cave zou inderdaad ook wel wat kunnen hebben. Ik had het eerder met de vergelijking tov goblin town. Dat is ook een shared instance en heel mooi uitgebouwd. Sarnur en HI zijn eerder proefprojecten denk ik.
En de deeds die ik ken in beide:
Sarnur:
Kill 6 bazen - titel
kill dourhands - justice +1
kill trolls - valour +1
kill beasts - discipline +1
Voor trolls best een small-full fellowship, voor bazen heb je enkel voor de draak een full nodig, voor de troll een klein fellowship en de rest is solo. De moeilijkheid is ze vinden
HI (bree rep)
kill 6 bosses - title
kill spiderses - zeal +1
kill spirits - mercy +1
kill barrow wardens - mercy +1
Bazen zijn er 3 solo, voor de 3 andere zou ik toch een groep van 4+ members nemen. spiders en barrow wardens zijn soloable, de spirits zijn vooral achteraan dus ook 4+ groep.