The Lord of the Rings Online - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.296 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

ik kan natuurlijk ook niet alles zelf maken. Wat doen jullie overigens met crafting quests die voor een andere profession zijn dan je zelf bent? Je kunt ze natuurlijk wel allemaal met alts doen die dat wel heeft, maar continue switchen tussen alts zie ik zelf nu ook weer niet zo zitten eigenlijk.

Ik merk aan mezelf dat ik een hoop crafting quests om die reden dus ook maar laat zitten. Een voordeel van al vaker de beginstukjes te hebben gespeeld is wel dat je van te voren voor een aantal van die quests weet wat je nodig hebt, zoals de 5 eggs and unions en 5 hard biscuits in bree. Als je dat weet dan is het dus slim om 5 eggs en unions te kiezen als reward bij een quest van Old Bauman (uit mijn hoofd) die wil dat je Sally's chain vind. Zo zullen er nog wel meer zijn denk ik, maar zaken als rohan hammers en dat soort zaken of de quest "Geoffrey fuller hates splinters" die heb ik echt nog altijd overgeslagen...erg eigenlijk he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-07 08:00
Anoniem: 218701 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 08:28:
ik kan natuurlijk ook niet alles zelf maken. Wat doen jullie overigens met crafting quests die voor een andere profession zijn dan je zelf bent? Je kunt ze natuurlijk wel allemaal met alts doen die dat wel heeft, maar continue switchen tussen alts zie ik zelf nu ook weer niet zo zitten eigenlijk.

Ik merk aan mezelf dat ik een hoop crafting quests om die reden dus ook maar laat zitten. Een voordeel van al vaker de beginstukjes te hebben gespeeld is wel dat je van te voren voor een aantal van die quests weet wat je nodig hebt, zoals de 5 eggs and unions en 5 hard biscuits in bree. Als je dat weet dan is het dus slim om 5 eggs en unions te kiezen als reward bij een quest van Old Bauman (uit mijn hoofd) die wil dat je Sally's chain vind. Zo zullen er nog wel meer zijn denk ik, maar zaken als rohan hammers en dat soort zaken of de quest "Geoffrey fuller hates splinters" die heb ik echt nog altijd overgeslagen...erg eigenlijk he? ;)
Crafting quests voor andere crafting professions laat ik altijd zitten. Dat is zo'n gedoe... misschien tenzij je wat alts hebt die een voorraadje ringen/eggs and unions/rohan hammers kunnen aanleggen. Maar daar ben ik nog niet aan begonnen. Verder zijn er voldoende andere quests om je XP te halen :). Het is alleen soms wat vervelend als je zo'n ringetje ziet en dan denkt: ah een quest! Blijkt het een crafting quest te zijn. Maar dat probleem lost zich vanzelf op, op een gegeven moment is dat ringetje toch grijs voor je.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260458

Die low level crafting quest zijn wel zeer eenvoudige xp die je kan verdienen, dus zeer interessant wanneer je een nieuwe alt start.

Wel een beetje opletten welke professions je op je alts kiest zodat je binnen de korste keren alle professions covert.

Bovendien gaat het crafting levellen voor de tiers 1-3 zeer snel als je de craft items die je verzamelt doorstuurt naar je alts die ze kunnen gebruiken. Enkel bij tier 4-5 moet je echt wel gaan grinden alhoewel ze dit nu reeds veel eenvoudiger gemaakt hebben (vroeger had je bv. +/- 3500 ancient iron ore en 1000 dwarf iron ore nodig om tier 5 metalsmith of weaponsmith the masteren, nu is dit nog ongeveer de helft hiervan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Ik heb slechts 1 karakter en die is sinds dit weekeinde Grand Master Forester.

Ik ben al klein tijdje lvl 50 en begin me nu te verdiepen in de deeds. Ik ben hunter, en vraag me af welke ik het beste kan uitrusten. Weet iemand dat, tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:49

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
MueR schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:01:
Dat is een beetje afhankelijk van wat je doet. Ben je regelmatig aan het raiden of instances aan het doen, dan wil je een build waarmee je goed in de groep mee kan, bijvoorbeeld met Swift Recovery en Graceful Draw. Dingen Strong Draw en Swift and True zijn erg prettig in zowel groepen als solo. Rapid Recovery is solo erg prettig, net als True Shot en Sturdy Traps.

Het is afhankelijk van je build. Ik zal vanavond even in-game kijken naar Rhyaehar's traits.
^^

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146043

Geen 'slechte' kant, sjonge :/

Ik vind niets mooier om met 3 fealbeasts en de Witchking een basis te levelen. Hoop haradrim boogschutters erbij met barbed arrows en genieten maar.

heb ik net een mod gemaakt voor de slechte kant op de oude titel LOTR BFME II, halen ze de evil faction eruit, ben er niet erg over te spreken. vecht het goede volk nu onder elkaar?

In eerdere games zijn de dwergen een alliance aangegaan met de elfen en de elfen zijn vrienden van de mensen die met hun 3én strijden tegen Mordor, Isengard en the Goblins.

De Witchking overleefde zijn rijk en kwam terug in "The return of the Witchking".
Ik ben nu het draadje van Tolkien even helemaal kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41
Volgens mij heb je het over een andere game? Heb hier in ieder geval de optie om fellbeasts en Witchking te levelen nog niet gezien. :)

Je kan hier wel Monsterplay doen, maar dat is wat anders als jij bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 146043 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:51:
Geen 'slechte' kant, sjonge :/

Ik vind niets mooier om met 3 fealbeasts en de Witchking een basis te levelen. Hoop haradrim boogschutters erbij met barbed arrows en genieten maar.

heb ik net een mod gemaakt voor de slechte kant op de oude titel LOTR BFME II, halen ze de evil faction eruit, ben er niet erg over te spreken. vecht het goede volk nu onder elkaar?

In eerdere games zijn de dwergen een alliance aangegaan met de elfen en de elfen zijn vrienden van de mensen die met hun 3én strijden tegen Mordor, Isengard en the Goblins.

De Witchking overleefde zijn rijk en kwam terug in "The return of the Witchking".
Ik ben nu het draadje van Tolkien even helemaal kwijt.
Dit volg ik niet echt, heb je het nou over een compleet ander spel? The Lord of the Rings Online heeft nog nooit de mogelijkheid gehad om met de slechte kant te spelen, afgezien van het PvMP (player versus monster player) gedeelte in de Ettenmoors. Hier kan je met een Warg of een spider spelen (en vast ook andere creeps). Zelf heb ik dit echter nog nooit gedaan, het trekt mij niet, geef mij maar PvE met het rondlopen door midden aarde, een beetje rp, de storyline en het ontmoeten van alle beroemde characters uit het verhaal van Tolkien.

Vraag me trouwens wel af of er in het PvMP gedeelte ooit nog iets van Haradrim komt? Is er nu nog niet toch? Terwijl dit in het verhaal van Tolkien toch echt wel `de slechten' zijn, dus wat dat betreft zou er weinig op tegen kunnen zijn. Iemand die weet hoe dit zit? Misschien komt dit nog in latere uitbreidingen als de storyline verder gevorderd is in de richting van de gebieden waar de Haradrim leven?

edit:
Ik zie het al

LOTR BFME II is een hele andere titel (Lord of the Rings: battle for middle earth).
In dit topic gaat het over de MMORPG `The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar' en diens opvolger die er bijna aan zit te komen `The Lord of the Rings Online: Mines of Moria'. Deze games worden door Turbine gemaakt en in Europa door Codemasters gedistribueerd. Ze hebben dus niets te maken met de game LOTR BFME (is een titel van EA als ik dat zo snel even zag?).

[ Voor 12% gewijzigd door The Flying Dutchman op 04-11-2008 11:05 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoelde eigenlijk meer dingen als Determination en Discipline.
Determination brengt Agility op en dat is voor ene hunter belangrijk, dus dat ben ik nu aan het doen. Maar welke zijn nog meer belangrijk voor een hunter?

Het liefst heb ik een all round hunter, die bij voorkeur ook overweg kan met meerdere doelwitten (maar dat schijnt in Moria uitgediept te worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MADG0BLIN schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:57:
Volgens mij heb je het over een andere game? Heb hier in ieder geval de optie om fellbeasts en Witchking te levelen nog niet gezien. :)

Je kan hier wel Monsterplay doen, maar dat is wat anders als jij bedoelt.
Hij heeft het over Lord of the Rings: Battle for Middle Earth II Een RTS game uitgegeven door EA.
Best een vermakelijke RTS game overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:36
Welke kinship zit je bij Storin?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 260458 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:15:
Bovendien gaat het crafting levellen voor de tiers 1-3 zeer snel als je de craft items die je verzamelt doorstuurt naar je alts die ze kunnen gebruiken. Enkel bij tier 4-5 moet je echt wel gaan grinden alhoewel ze dit nu reeds veel eenvoudiger gemaakt hebben (vroeger had je bv. +/- 3500 ancient iron ore en 1000 dwarf iron ore nodig om tier 5 metalsmith of weaponsmith the masteren, nu is dit nog ongeveer de helft hiervan)
Ze zijn over gestapt toen ik artisan master weaponsmith was. Ik heb dus nog wel een hoop dwarf iron ore verzamelt (is nog wel meer dan 1000, eerder richting 1500). Maar niet meer zoveel ancient iron ore, dat was goed te doen. Maar toch nog wel dermate veel werk dat ik flink geirriteerd raakte toen iemand een keer een node ging delven waarnaast ik aan het vechten was met een snowbeast. Sindsdien heb ik gewoon steeds mijn herald laten vechten terwijl ik de node ging delven. Dus eerst delven, daarna pas vechten ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:06:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk meer dingen als Determination en Discipline.
Determination brengt Agility op en dat is voor ene hunter belangrijk, dus dat ben ik nu aan het doen. Maar welke zijn nog meer belangrijk voor een hunter?

Het liefst heb ik een all round hunter, die bij voorkeur ook overweg kan met meerdere doelwitten (maar dat schijnt in Moria uitgediept te worden).
Virtues dus. Deze heb ik geslot:

Valour: Bijna een verplicht nummer, maar deze geeft je een kleine +300 morale, OCMR en nog wat op de max rank.
Justice: Betere ICMR, wat extra Morale en OCMR.
Determination: Agility en nog wat meuk
Loyalty: +Vitality en meer
Fidelity: +Shadow mitigation, erg handig bij raids of instances
Idealism: +Fate

Idealism, Loyalty en Fidelity wisselen nog wel eens. Moet ik wel bij zeggen dat ik een Man Hunter ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:13:
Welke kinship zit je bij Storin?
Zit in "Slayers", een engelstalige kin maar met ook enkele zeer actieve Belgische leden ;)

Je zal ons ook regelmatig zien optrekken met de leden van "The Fallen" en "Lorebreakers"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het trouwens niet tijd voor een deeltje 10 van dit geweldige topic? Of wordt daar mee gewacht totdat Moria uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Ik weet niet of het al besproken is, maar mocht je platinum token hebben, lever ze in in ettenmoors. Het is bugged namelijk, waarbij je voor elke token 1 (1/1) item krijg, ipv 5/1. De Token bug yay!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 04-11-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:47:
Ik weet niet of het al besproken is, maar mocht je platinum token hebben, lever ze in in ettenmoors. Het is bugged namelijk, waarbij je voor elke token 1 (1/1) item krijg, ipv 5/1. De Token bug yay!
Nice, zal vanavond eens kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:08:
Is het trouwens niet tijd voor een deeltje 10 van dit geweldige topic? Of wordt daar mee gewacht totdat Moria uitkomt?
Hmm, weet niet of er specifieke regels in dit subforum zijn over de topic lengte? Op zich zou ik het nog wel 2 weekjes uit kunnen houden in dit topic, maar MueR zal waarschijnlijk beter weten of de moderators hier een bepaalde limiet hebben wanneer er een nieuw deel moet komen.

Gaat eigenlijk toch best wel hard met het topic, hoewel iemand een paar pagina's terug nog zei dat het topic ontzettend dood was (vind ik overigens heel erg meevallen). Dit topic is nog maar 5 weken oud.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Nou ja, als ik de mods lief aankijk zullen ze dit topic vast willen sluiten. Ik zie alleen het nut er niet zo van in. Ik kan de TS gewoon aanpassen als het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:15:
Nou ja, als ik de mods lief aankijk zullen ze dit topic vast willen sluiten. Ik zie alleen het nut er niet zo van in. Ik kan de TS gewoon aanpassen als het moet.
Ik dacht dat een LOTRO topic na 20 pagina's dicht ging. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Edit: ik heb me vergist, het is 40 pagina's.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 04-11-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:21:
[...]

Ik dacht dat een LOTRO topic na 20 pagina's dicht ging. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Edit: ik heb me vergist, het is 40 pagina's.
Ligt er maar net aan hoeveel post per pagina je hebt. Volgens mij was de vroegere stelregel 1000 posts. :)

Dat is voor mij maar 10 pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Paniek om niets dus we zijn nog maar op de helft ;). Zodra MoM uit is zal het hier trouwens wel weer extra hard gaan denk ik. Na vandaag heb ik weer even wat meer tijd om te spelen. Dus kijken of ik de laatste boeken nog kan voltooien voor MoM. Ook mijn legendary traits wil ik nog graag verzamelen en uiteraard nog wat deeds voltooien. Misschien ga ik daarnaast de kin joinen waar ik vorige week leuk mee gespeeld heb... genoeg te doen dus ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:47:
Ik heb gehoord dat ze hem snel gaan aanpassen, gisteren om 22.00 kon het nog, dus haast je met je tokens.

kinmate had een sarnur run gedaan, 46 tokens en 46 Items(!)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet hoe het zit, maar ik kan de tokens nergens meer inleveren. Ik heb in Bree gezocht en in de Ettens.
Das jammer, want nu heb ik een stuk of 30 tokens (van alles wat) waar ik niets meer mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Klopt. Die tokens waren er zolang het welcome back weekend was. En het weekend is inmiddels ruim voorbij. ^^

Ik zou ze wel bewaren overigens, grote kans dat die tokens weer een keer terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:20

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Anoniem: 219289 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:25:
Ik zou ze wel bewaren overigens, grote kans dat die tokens weer een keer terugkomen.
Kan zijn, maar ik heb echt geen ruimte in mijn bags, mijn huis, mijn kin en mijn bank. :P Ze moeten even wat hierop bedenken, ik heb altijd ruimtetekort.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Met MoM komen er wat kleine verbeteringen, single use recepten die stacken, Keyrings, quest items niet meer in je bags. Maar kom ook vaak ruimte te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Weet iemand waar: '"Black heartwood, voorheen Scarred Huorn Heartwood" dropt... zover ik weet zou het van Gloomleaf en Grimbark (named tree's in lonelands) moeten droppen.
Solo is Grimbark moeilijk te bereiken dus ik heb Gloomleaf wel 15x neer gelegt, geen enkele dropt. In de tussentijd andere trees neer gehaalt rondom Gloomleaf, ook hier geen enkele drop :(
Zit ik wel goed?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gloomleaf zou inderdaad de mob zijn die dat moet droppen, maar schijnt wel zeldzaam te zijn. Er schijnt nog de tip te zijn om in Evendim de quest The Twisted Heart op te pikken. Volgens sommige mensen dropt ie dan vaker. Maar zeldzaam is het in ieder geval.

Het schijnt ook nog wel eens te willen droppen van de Maddened Beehives die om hem heen staan.
Also drops from the Maddened Hives surrounding Grimbark. With a decently geared 50 you can safely fight your way to the boss and when you get there, focus all fire on the hives when they spawn and loot them the moment you drop them. You can come out of the battle with 3 black heartwoods, more if you decide to keep the boss alive longer. I'd imagine this trick is easiest with a minstrel. It is indeed stupid for a crit item like this to drop from so few mobs.
en
I too have retrieved a Black Heartwood from Gloomleaf and I "only" had to kill him like 20 times for it :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
I too have retrieved a Black Heartwood from Gloomleaf and I "only" had to kill him like 20 times for it :-P
Darn ik had dus nog 5x door moeten gaan :-S

En dat van die Hives, dat is dus rond Grimbark, en die zit ergens midden in de GA instance... kost me nog meer tijd om daar solo te komen.
Ik las ergens anders dat ze droppen van lvl31-34 Huorns.... maar de enige +lvl31 Huorns die ik ken zijn dus alleen Gimbark en Gloomleaf, lol.
Jammer dat dit crit-item zooo moeilijk te verkrijgen is, voor een item wat je relatief maar kort gebruikt (rond lvl27).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
ik weet nog dat ik gloomleaf lang heb lopen farmen hiervoor en dat die maar niet wilde droppen :(

en inderdaad vrij stomzinnig dat er maar 2 mobs zijn waar die van kan droppen...

gisteren m'n minstrel naar lvl 44 getild en laatste MM book-page geloot, nu nog 1 page in angmar en ik kan rally equipen. HH heb ik al dus 't gaat de goede kant op :)

ik ben benieuwd of ik hem nog op lvl 50 krijg voor MoM uitkomt, wel mijn doel maar 't zal wel krap aan worden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren met onze raid-groep onze alt-run gedaan op de Balrog, ging enorm vlot, geen enkele death en klaar in zo'n 45 minuten inclusief het hope halen in Rivendell.

Zitten er natuurlijk 2 shoulder gems in de chest als ik op mijn minstrel al een full set heb :'( , dus heb ik mijn dkp maar gebruikt om de mace te bemachtigen :) (wat een 'reuze' clickie heal geeft die zeg, daarmee ga ik zeker enkele wipes vermijden ;) ).

Daarna nog vlug even book 14 chapter 15 gedaan op mijn hunter met enkele kinnies die dat chapter nog moesten afwerken, geen minstrel beschikbaar dus hebben we een alternative groep met huge dps en cc gemaakt (2 CHP, 2LM, 1CAP & 1 HUN). Moet zeggen dat het zelf nog vlotter ging dan met een minstrel want in nog geen half uurtje was de hele instance gecleared.

Daarna nog een virtue trait op mijn captain omhoog getild, loyalty is nu 8 denk ik en vanavond naar 9 tillen met Gauredains in forochel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn kin blijft me verbazen. We hadden nooit genoeg mensen in de kinship om Helegrod te doen, vaak geprobeerd, lang van te voren aangekondigd, en het lukte maar zelden. Nu wilden we toch nog een keertje wat van Helegrod zien, voor het te laat is met MoM. Dus iemand zet een topic op forum om is te beginnen Bij Storvagun, dan hebben we aan 15 mensen genoeg, moet wel lukken. In eerste instantie lijkt 15 mensen al nauwelijks te lukken omdat er opeens op het laatste moment weer afmeldingen komen. Dan echt een half uur van te voren als we beginnen met invites, gewoon iedereen geninja-invited die online kwam, en iedereen wilde wel mee, voor zover ie kon. Hadden we toch opeens 22 mensen, dus gelijk maar alle 3 de bosses gekilled, kunnen we vandaag Thorog gaan doen, hopelijk voor de 2e keer ooit met kinship-only.
De laatste keer toen ik locks op Thorog had gekregen van een PUG, was dat ook al zo. 20 uur voor de run begon kreeg ik uberhaupt de locks, en we krijgen zo op het laatste moment zonder enig probleem 23 mensen bij elkaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Nu online
wij hebben hem als kin afgelopen weekend voor de 2e keer kin-only gedaan, en weer kon ik er helaas niet bij zijn :( dus moet hem nog steeds, maar zal er wel niet meer inzitten vrees ik...

gisteren moest ik vrij onverwacht en voor 't eerst de balrog-run leaden, 1e keer wipe en toen ging raid-leader afk door zeurende ouders wat iets langer duurde dan hij dacht. Dus wij met z'n 11-en naar binnen, waaronder hunter van 2.4k morale, die daardoor ook 2x doodging, maar hij ging neer :)
Had me totaal niet voorbereid, dus ging nogal chaotisch, en allemaal door elkaar heen roepen in de chat wie wat moest doen, maar hij ging 'gewoon' neer :)

Ik moet zeggen dat die de laatste tijd wel erg wisselvallig is/doet. Onverwacht knock-backs vorige keren, gisteren totaal geen last van, maar 3x hope wipe gisteren waarbij mijn groep 2 van de 3x compleet gemist werd.

heb 't idee dat 't met veel dps flink makkelijker is dan een wat veiligere set-up met bijv 2 tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:53
Leuk dat jullie naar helegrod kunnen! Wij hadden ooit het aantal ervoor maar toen wilden we liever naar de rift. Sinds AoC, war en de leegte tussen nu en helegrod hebben we zelfs moeite om kin only rift runs in gang te krijgen. Creep nights zijn dan wel weer populair genoeg om 14-18 mensen aan te trekken. Misschien zijn we de rift gewoon beu gezien :)

Udunion gaat nu ook elke keer neer bij ons, nu enkel thorog nog die mist op men lijstje! Misschien gewoon wachten tot we 60 zijn en dan met een fellowship erheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Gisteren tentamen gehad en eergisteren had ik een deadline. Dus mocht van mezelf vandaag wel even een dagje vrij geven :). Ik had besloten om maar wat deeds te gaan doen en ik wilde wel weer een naar Forochel. Maarja... ik had nog steeds geen swift travel daar naartoe (niet direct vanuit Bree iig). Dus eerst maar het reputation gebied bij Bree naar binnen gegaan om mijn reputation bij de men of Bree wat op te krikken. Was aardig diep het reputation gebied in gegaan en had mooi wat trinkets (stuk of 7) en treasures (90 ofzo). Toen maar eens inleveren en toen zag ik dat het eigenlijk wel zo hard ging, dat ik er met nog zo'n sessie wel zou zijn ongeveer. Dus vooruit maar, nog een keer dat reputation gebied in. Maar toen wilden de trinkets dus niet meer droppen, met 3 stuks hield het op :(. Maarja, je gaat toch door met het idee: er moet straks toch eens eentje droppen. Maar nee dus, op een gegeven moment had ik zoveel treasures verzamelt (150) dat ik voldoende reputation voor ally standing zou krijgen en nog steeds maar 3 trinkets gedropt! Maar goed, ik had voldoende items, dus maar op weg naar buiten. Ben niet gesprongen, maar gewoon netjes de hele weg terug afgewerkt en dat werd beloond ;).

Vlak voordat ik eruit was kwam ik plotseling een beryl shard dropper tegen die me ook nog eens een nieuwe deed gaf en ja hoor, die dropte ook nog eens een trinket :). Nu mag ik dus eindelijk swift travellen naar Forochel vanuit Bree, dat scheelt een hoop tijd zeg! Maar ik ben wel iets langer dan me lief was in dat reputation gebied geweest vanmiddag...

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:44
The Flying Dutchman schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:07:
Gisteren tentamen gehad en eergisteren had ik een deadline. Dus mocht van mezelf vandaag wel even een dagje vrij geven :). Ik had besloten om maar wat deeds te gaan doen en ik wilde wel weer een naar Forochel. Maarja... ik had nog steeds geen swift travel daar naartoe (niet direct vanuit Bree iig). Dus eerst maar het reputation gebied bij Bree naar binnen gegaan om mijn reputation bij de men of Bree wat op te krikken. Was aardig diep het reputation gebied in gegaan en had mooi wat trinkets (stuk of 7) en treasures (90 ofzo). Toen maar eens inleveren en toen zag ik dat het eigenlijk wel zo hard ging, dat ik er met nog zo'n sessie wel zou zijn ongeveer. Dus vooruit maar, nog een keer dat reputation gebied in. Maar toen wilden de trinkets dus niet meer droppen, met 3 stuks hield het op :(. Maarja, je gaat toch door met het idee: er moet straks toch eens eentje droppen. Maar nee dus, op een gegeven moment had ik zoveel treasures verzamelt (150) dat ik voldoende reputation voor ally standing zou krijgen en nog steeds maar 3 trinkets gedropt! Maar goed, ik had voldoende items, dus maar op weg naar buiten. Ben niet gesprongen, maar gewoon netjes de hele weg terug afgewerkt en dat werd beloond ;).

Vlak voordat ik eruit was kwam ik plotseling een beryl shard dropper tegen die me ook nog eens een nieuwe deed gaf en ja hoor, die dropte ook nog eens een trinket :). Nu mag ik dus eindelijk swift travellen naar Forochel vanuit Bree, dat scheelt een hoop tijd zeg! Maar ik ben wel iets langer dan me lief was in dat reputation gebied geweest vanmiddag...
Is die solable op lvl 50 (ben champ)? Kan me herinneren dat ik er op lvl 40 ofzo ooit eens was in een fellowship, doordat we een FS hadden lukte het wel maar toen sowieso niet in mijn eentje, ben benieuwd hoe het nu zou zijn, aangezien ik ook echt hard de reputation van mn char wil verhogen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Er is een heel stuk dat gemakkelijk te solo'en is. Er is echter ook een gedeelte dat niet te solo'en is. Ik ben alleen nog maar in het gedeelte geweest dat je wel kunt solo'en en daar kun je prima reputation items oppikken (als je binnenkomt niet rechtdoor, maar naar links en dan de gangen volgen enzo).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Bree cave:
Rechts zijn ze niet elite. Maar dat stopt meteen (hoewel je via de muur omhoog kan springen, maar dat vergt wat oefening).
Links is het gemakkelijkste solo, door de spinnen (eventueel spin-baas voor shard :)) en dan loop je zo over de brug. Blijven volgen en je komt in een gebied waar vaak nog 2 bazen rondhangen.
Daar hebben ze ook wel de buff (maar niet elite). Vooral Westernesse (of eventueel light damage) werkt hier goed tegen.
Indien je rechtdoor gaat, kom je in het moeilijke gedeelte. Ik heb een stuk solo gedaan met mijn guardian daar, maar snelle respawn en je mag niet overpullen. Fellowship is zowiezo nodig voor spirit-gedeelte achteraan.

Onlangs een bree rep run gedaan met de kin, we hebben 5 van de 6 bazen gevonden, enige die er niet was, was de spin. Als je bedenkt dat die er 6 uur over doen om opnieuw te spawnen is dat een zeer productieve run!

Gisteren hebben we sarnur gedaan. Twee bazen zelf gekilled, 2 bazen werden voor onze neus getagged (northpaw, voor de 6e keer al! Is enige die ik nog moet hebben. Ik ga eens sochtends zoeken denk ik). Icerenderer en latub niet gezien. Desondanks geen slechte run. Sarnur heeft trouwens veel potentieel (beetje als goblin town) maar helaas geen quests, exploration deeds.
Ik dacht er even aan screenshots te nemen bij de forges in sarnur en mensen wijs te maken dat het van moria was, maar heb het maar gelaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Is er in Sarnur trouwens nog een deed, vergelijkbaar met de Spirits in Haudh Icharith?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*leest eens...bree reputation gebied?* Waar is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
In de Barrow Dows, genaamd Haudh Icharith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MADG0BLIN schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:48:
In de Barrow Dows, genaamd Haudh Icharith.
Ok, was dat niet daar waar de Bone Man ergens zat dan? Ben al lang niet meer in Bree geweest eigenlijk.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 218701 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:05:
[...]

Ok, was dat niet daar waar de Bone Man ergens zat dan? Ben al lang niet meer in Bree geweest eigenlijk.. ;)
Het is inderdaad redelijk dichtbij Boneman. Zeg maar tussen Boneman en Malin in, daar is zo'n plas met water er in en heel veel wights. Als lage level (als je Boneman en Malin doet), denk je er niet over om in je eentje die plas met water in te gaan, dus dan merk je ook niet dat het de ingang van een barrow is.
Lointje schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:16:
Bree cave:
Rechts zijn ze niet elite. Maar dat stopt meteen (hoewel je via de muur omhoog kan springen, maar dat vergt wat oefening).
Links is het gemakkelijkste solo, door de spinnen (eventueel spin-baas voor shard :)) en dan loop je zo over de brug. Blijven volgen en je komt in een gebied waar vaak nog 2 bazen rondhangen.
Daar hebben ze ook wel de buff (maar niet elite). Vooral Westernesse (of eventueel light damage) werkt hier goed tegen.
Indien je rechtdoor gaat, kom je in het moeilijke gedeelte. Ik heb een stuk solo gedaan met mijn guardian daar, maar snelle respawn en je mag niet overpullen. Fellowship is zowiezo nodig voor spirit-gedeelte achteraan.

Onlangs een bree rep run gedaan met de kin, we hebben 5 van de 6 bazen gevonden, enige die er niet was, was de spin. Als je bedenkt dat die er 6 uur over doen om opnieuw te spawnen is dat een zeer productieve run!

Gisteren hebben we sarnur gedaan. Twee bazen zelf gekilled, 2 bazen werden voor onze neus getagged (northpaw, voor de 6e keer al! Is enige die ik nog moet hebben. Ik ga eens sochtends zoeken denk ik). Icerenderer en latub niet gezien. Desondanks geen slechte run. Sarnur heeft trouwens veel potentieel (beetje als goblin town) maar helaas geen quests, exploration deeds.
Ik dacht er even aan screenshots te nemen bij de forges in sarnur en mensen wijs te maken dat het van moria was, maar heb het maar gelaten :P
Ik was er al een paar keer eerder geweest, maar ik had nog nooit eerder bazen gezien, wel knap dan dat je met één run gelijk 5 vd 6 pakt. Hoewel het non-solo gedeelte wel wat minder druk bezocht zal worden. Zelf toch nog maar eens wat vaker het solo gedeelte induiken dan. De eerste keer was ik wel erg teleurgesteld dat ik het solo gedeelte in ging en op een gegeven moment aan het einde was en daar was gewoon helemaal niets: geen baas ofzo. Kon ik weer helemaal terug...

Dat je omhoog kon springen wist ik ook niet, maar het is ook niet echt nodig. Via links kom je er ook en die spinnen droppen ook reputation items, dus als je toch wilt solo'en, waarom zou je daar dan niet langs gaan (tenzij je echt voor de bazen gaat misschien en die spin al hebt). Gistermiddag begon het ook al aardig druk te worden daar trouwens. Het solo gebied kun je echt het beste 's ochtends doen denk ik.

Scheelt het eigenlijk nog veel westernesse of light damage? Ik heb een zwaard dat light damage doet, maar aan het einde van het solo gedeelte, daar is het toch nog wel aardig lastig om je er doorheen te slaan. Met mijn captain kan ik er daar drie tegelijk aan, vier lukt waarschijnlijk ook nog wel en vijf misschien. Maar dan begint het toch aardig penibel te worden denk ik (als je het goed doet, dan hoef je er niet zoveel tegelijk, dat scheelt).

Sarnur binnenkort ook maar eens opzoeken. Overigens: je zegt dat er geen quests voor Sarnur zijn, maar die zijn er toch ook niet voor het Bree-rep gebied (behalve verzamel een trinket en tien treasures)? Of heb ik nog iets over het hoofd gezien?

[ Voor 73% gewijzigd door The Flying Dutchman op 06-11-2008 10:19 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach verrek..is dat daar.. :P Dat is voor het stukje waar Malin zit dus...dat zootje Wights heb ik ooit al eens omgelegd, maar wist toen inderdaad dus niet dat je daar ook nog naar binnen kon..had Malin toen wel gesolo-ed...heerlijk om een Guardian te zijn. Was nog aardig laag level en moest ook echt ENORM uitkijken voor de snelle respawns. Maar goed dat ik het ik heb toch nog wel enigerlei deeds te doen daar..kan ik ook wel een keer het reputation gebied in duiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Er zijn wel deeds in Bree rep gebied. Wat je er exact voor krijgt weet ik zo niet, zowieso een titel.
Misschien binnenkort ook die kant maar weer eens op, maar ben momenteel druk met mijn minstrel aan het levelen. Gister alweer naar 36 getild. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Er zijn daar 4 deeds, waarvan drie je een virtue geven.

TitelDoelReward
Brood-hunterDefeat Barrow-spiders in Haudh Iarchith (150)Title: Brood-hunter
Brood-hunter (Advanced)Defeat Barrow-spiders in Haudh Iarchith (300)Zeal+1
Grave-diggerDefeat Barrow-wardens in Haudh Iarchith (150)Title: Grave-digger
Grave-digger (Advanced)Defeat Barrow-wardens in Haudh Iarchith (300)Mercy+1
Nemesis of the FallenDefeat Barrow-spirits in Haudh Iarchith (100)Title: Nemesis of the Fallen
Nemesis of the Fallen (Advanced)Defeat Barrow-spirits in Haudh Iarchith (200)Mercy+1

De 4e deed is de slayer deed voor de 6 shard droppers, met als reward de titel "Executioner of the Wicked"

[ Voor 45% gewijzigd door MueR op 06-11-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Zo gisteren weer wat met mn Guardian gespeelt... en dat loopt als een tierelier. Gros van zn lvl quests in bree gedaan, en heb de minste moeite met de fellowshipquests, waar ik vroeger met 4-5 man aan ging beginnen, doe ik nu samen met mn vaste quest-partner die een campion heeft gerolled (hij is nu 17 en ik 18). Hebben gisteren samen onderstaande kunnen voltooien:
book1 t/m 10 (moeten de 11 instance eens proberen, zal pittig worden)
Broken Alliance, The Vale of Andrath, Bone Man, Find Malin en The Search for Lalia

Vanavond eens kijken of we Ruins of Cardolan en b1c11 ook samen kunnen doen :P

Kortom het scheeld aanzienlijk als je de quests kent en he max gear voor je level hebt :)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Rfce schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:44:
Zo gisteren weer wat met mn Guardian gespeelt... en dat loopt als een tierelier. Gros van zn lvl quests in bree gedaan, en heb de minste moeite met de fellowshipquests, waar ik vroeger met 4-5 man aan ging beginnen, doe ik nu samen met mn vaste quest-partner die een campion heeft gerolled (hij is nu 17 en ik 18). Hebben gisteren samen onderstaande kunnen voltooien:
book1 t/m 10 (moeten de 11 instance eens proberen, zal pittig worden)
Broken Alliance, The Vale of Andrath, Bone Man, Find Malin en The Search for Lalia

Vanavond eens kijken of we Ruins of Cardolan en b1c11 ook samen kunnen doen :P

Kortom het scheeld aanzienlijk als je de quests kent en he max gear voor je level hebt :)
Ik neem aan dat je chapter 1 t/m 10 van boek 1 bedoelt, anders is het wel heel erg hard gegaan ;). Maar de ene of de andere klasse scheelt wel enorm bij het solo'en. Ik heb behalve een captain ook een loremaster en met die loremaster is het vaak toch een stukje moeilijker (hoewel dat ook gewoon een klasse is die wat lasteriger is om te spelen denk ik).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Anoniem: 218701 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:24:
Maar goed dat ik het ik heb toch nog wel enigerlei deeds te doen daar..kan ik ook wel een keer het reputation gebied in duiken..
Vergeet niet dat de mobs in het reputation gebied lvl 43-46 zijn :-)
The Flying Dutchman schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:10:
Ik was er al een paar keer eerder geweest, maar ik had nog nooit eerder bazen gezien, wel knap dan dat je met één run gelijk 5 vd 6 pakt. Hoewel het non-solo gedeelte wel wat minder druk bezocht zal worden. Zelf toch nog maar eens wat vaker het solo gedeelte induiken dan. De eerste keer was ik wel erg teleurgesteld dat ik het solo gedeelte in ging en op een gegeven moment aan het einde was en daar was gewoon helemaal niets: geen baas ofzo. Kon ik weer helemaal terug...

Dat je omhoog kon springen wist ik ook niet, maar het is ook niet echt nodig. Via links kom je er ook en die spinnen droppen ook reputation items, dus als je toch wilt solo'en, waarom zou je daar dan niet langs gaan (tenzij je echt voor de bazen gaat misschien en die spin al hebt). Gistermiddag begon het ook al aardig druk te worden daar trouwens. Het solo gebied kun je echt het beste 's ochtends doen denk ik.

Scheelt het eigenlijk nog veel westernesse of light damage? Ik heb een zwaard dat light damage doet, maar aan het einde van het solo gedeelte, daar is het toch nog wel aardig lastig om je er doorheen te slaan. Met mijn captain kan ik er daar drie tegelijk aan, vier lukt waarschijnlijk ook nog wel en vijf misschien. Maar dan begint het toch aardig penibel te worden denk ik (als je het goed doet, dan hoef je er niet zoveel tegelijk, dat scheelt).

Sarnur binnenkort ook maar eens opzoeken. Overigens: je zegt dat er geen quests voor Sarnur zijn, maar die zijn er toch ook niet voor het Bree-rep gebied (behalve verzamel een trinket en tien treasures)? Of heb ik nog iets over het hoofd gezien?
Die 5 van de 6 bewijst dat er inderdaad niet erg veel groepen komen. De deeds zijn ook niet zo belangrijk als die in sarnur (justice en valour daar). En soms heb je eens wat geluk, dat mag ook wel :-) Er was 1 boek waar die spin enorm snel respawnde, en toen werd hij gefarmed (beryl shard prijzen gingen meteen omlaag), maar dat werd snel opgelost. Nu kan je hem in de ochtend inderdaad af en toe vinden.

Veel verschil is er niet tss westernesse en light (of ancient dwarf en light in sarnur). Als je echter beleriand of fire gaat gebruiken merk je het verschil wel: bv 8 damage per hit... Common wordt zelfs helemaal geabsorbed.

En ja, bree rep heeft ook geen quests, maar sarnur lijkt me groter, 3 rooms met elk een aantal verdiepen. Bree cave zou inderdaad ook wel wat kunnen hebben. Ik had het eerder met de vergelijking tov goblin town. Dat is ook een shared instance en heel mooi uitgebouwd. Sarnur en HI zijn eerder proefprojecten denk ik.

En de deeds die ik ken in beide:
Sarnur:
Kill 6 bazen - titel
kill dourhands - justice +1
kill trolls - valour +1
kill beasts - discipline +1
Voor trolls best een small-full fellowship, voor bazen heb je enkel voor de draak een full nodig, voor de troll een klein fellowship en de rest is solo. De moeilijkheid is ze vinden :)

HI (bree rep)
kill 6 bosses - title
kill spiderses - zeal +1
kill spirits - mercy +1
kill barrow wardens - mercy +1
Bazen zijn er 3 solo, voor de 3 andere zou ik toch een groep van 4+ members nemen. spiders en barrow wardens zijn soloable, de spirits zijn vooral achteraan dus ook 4+ groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lointje schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:09:
[...]

Vergeet niet dat de mobs in het reputation gebied lvl 43-46 zijn :-)
Goed om te weten, level nog wel effe door.. ;) Ben nu bijna lvl 36, dus dat moet snel genoeg kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 00:55
Captain (Blotrun) op Laurelin is inmiddels lvl 43. Ga nu weer Forochel induiken, heb merendeel van solo q in Angmar (eerste zone voor die rij beelden) afgerond. Hopelijk geraak ik nog lvl 50 vóór 18 november. In Forochel weet ik van mijn lvl 50 guard dat het daar vrij snel gaat, vele solo content die redelijk makkelijk te doen is. Ik speel in rested XP, dus dat valt ook mee.

Probleem (nou ja, probleem) is dat Fallout 3 zo ontzettend goed is en leuk wegspeelt dat ik 's avonds weinig aandrang voel om op m'n desktop op 'het gele ringetje' te klikken.

[ Voor 6% gewijzigd door Hurtebise op 06-11-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hurtebise schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:36:
Probleem (nou ja, probleem) is dat Fallout 3 zo ontzettend goed is en leuk wegspeelt dat ik 's avonds weinig aandrang voel om op m'n desktop op 'het gele ringetje' te klikken.
Dat probleem heb ik nog helemaal niet, zelfs nu met 5 level 50s vind ik nog elke avond meer dan voldoende content om meerdere uurtjes te verdwalen in Middle Earth.

Was ik gezellig Gauredain aan het grinden in Forochel toen er plotseling in globalLFF een aankondiging voor een Goblin Town Throne room run kwam. Vermits ik enkele quests had daar ben ik daar maar snel op ingegaan en heb er weer een prachtige avond beleefd.

Eerst enkele trollen en goblin lasher over de kling gejaagd in de troll area waarna we weer naar de prison mochten om de quest te voltooien. Stuurt Aeglas ons ook naar de Throne Room, waarop onze tank en healer doodleuk zeggen dat ze moeten loggen. Bleef ik over met 2 hunter lvl46 & 47.

Zij zagen het wel zitten dus daar gingen we op weg naar de throne room. Daar aangekomen hebben we toch wel effe een sterke performance neergezet door de hele instance te clearen met ons drietjes met maar een death van de lvl 46 hunter die de aggro van the emmisary op zich had getrokken.

Moet wel zeggen dat ik een klein beetje geluk had bij de Goblin boss want ik had last stand en man heal op cooldown en nog 200 morale left en dan een critical hit en defence break, conjunction GGB en terug op full health en power waarna we zonder problemen door de laatste 15k van de boss gingen.

Heb nu de beide earringen (jewel en earring? of skill) en pocket item (trinket of skill) die men melee crit naar 19.8% stuwen en men tactical crit naar 17.6%.

Nu nog full Rift gear verzamelen en dan is men captain ook helemaal klaar. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit nu aan de vijfde boeken reeks op book 14 chap 9 met mn captain. De laatste char voor MoM, die de boeken allen klaar heeft. Qua gear zit ze helemaal goed, nu alleen de chap 15 shoulders en dan is het af.

Het enige wat ik dan nog moet doen is met 3 chars de Sarnur deeds doen. Moet alleen een doosje Daar heb ik Zin in, kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
The Flying Dutchman schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:54:
[...]
Ik neem aan dat je chapter 1 t/m 10 van boek 1 bedoelt, anders is het wel heel erg hard gegaan ;).
hehe uiteraard.
Daarnaast heb k ook een lvl50 LM/BURG/HUN, en daarme was soloen in het begin tochwel ff oppassen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Nu online
gisteren m'n minstrel naar lvl 45,9 gebracht vanaf 44,5, class quest gelijk gehaald en bk 6 en 7 op 't laatste hoofdstuk na, gedaan. Dus die schiet al flink op.

En in de rift op m'n burg boots en gloves gehaald dus nu ook 5/6 op m'n burg. Op champ en burg nu alleen nog shoulders en evt nog wapens. Dus ben steeds meer klaar voor MoM. Alleen ook steeds meer grote twijfel wie ik nu moet gaan lvl-en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Vanochtend maar weer Bree reputation gebied in geweest en raad eens? Ik kwam drie deed shard droppers tegen in het solo gebied, waaronder weer die spider (en de fell spirit en de kergrim). Leverde dus de helft van mijn deed op en drie beryl shards :). Verder ook nog even goblin town in geweest, ik vond twee pagina's van mijn captain boek, hoef er nu nog maar één van dat boek en dan heb ik eindelijk mijn eerste legendary trait binnen.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
En wat krijg ik net binnen, een e-mail Codemasters met de melding dan mn pre-order van MoM SE actief is geworden :P
Daarnaast staat nu tijdens inloggen de melding, van vooral MoM nog NIET te installeren!

[ Voor 0% gewijzigd door Rfce op 08-11-2008 16:08 . Reden: typo ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Momenteel woon ik een concert bij, voor de prancing pony in Bree, erg leuk :).
Afbeeldingslocatie: http://www.heikoharders.nl/pics/concert_prancingpony.jpg

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Beste Bas,

Bedankt voor het plaatsen van je order bij Codemasters.
Je order is geaccepteerd en verzonden.

Je ordergegevens zijn als volgt:

Order ID: *******

Product #: 1
Omschrijving: The Lord of the Rings Online™: Mines of Moria™ (Special Edition) - PC-DVD
Aantal: 1
Prijs: €51.06
BTW @ 17,5%: €8.93
Totaal: €59.99
w00t, eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik ben benieuwd of ik deze week een pakketje binnen krijg van 12game :).

Overigens, voor mensen met een AMD grafische kaart die crashes hebben met DirectX 10: er zijn op de lotro forums mensen die berichten dat de crashes verleden tijd zijn na het installeren van de FarCry 2 hotfix driver.

Ik heb het nog niet geprobeert, maar zodra ik weer ga spelen ga ik dat zeker doen en dan laat ik de resultaten wel even weten.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120596

Heeft iemand een idee eigenlijk wanneer de gewone versies verzonden gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik koop hem gewoon in de winkel zodra die uit is. Ik verwacht eerlijk gezet geen lege schappen.

Krijg ik ook een aanbieding voor het lifetime membership (150 euro) als ik gewoon naar de winkel ga? Volgens mij wel he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Geen idee eigenlijk, dat ligt aan de editie van de game denk ik. Tot nu toe heb ik deze aanbiedingen enkel gezien bij pre-orders zoals de Special Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:22:
Geen idee eigenlijk, dat ligt aan de editie van de game denk ik. Tot nu toe heb ik deze aanbiedingen enkel gezien bij pre-orders zoals de Special Edition.
Anders moet ik nog even goed zoeken helaas. Ik heb nog zo'n founders kaartje. (vinden is enkel een tweede punt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik kon het niet laten en heb even de AMD hotfix driver geprobeert. Hoewel nog niet uitgebreid getest, lijkt het te werken! Alle settings max, DirectX 10 aan, hop... naar Silverdeep mine. Ik heb daar ruim 10 minuten rond gelopen zonder crash. Hiervoor had ik op die plek altijd een crash van de game binnen 2 minuten.

Later maar eens wat uitgebreider proberen, maar het lijkt iig te werken.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik zou willen dat nVidia eens hetzelfde deed. Ik zit zelfs met DX10 uit nog regelmatig met spontane freezes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:00:
Ik zou willen dat nVidia eens hetzelfde deed. Ik zit zelfs met DX10 uit nog regelmatig met spontane freezes.
Mja... ik denk dat het geluk bij een ongeluk is. Ik heb al meerdere keren een bug report naar zowel AMD als Codemasters gestuurd, maar tot nog toe zijn de freezes in binnen locaties icm een AMD high end videokaart nog nooit bevestigd. Het lijkt er dus op dat deze bug volkomen genegeerd wordt en dat we nu geluk hebben dat de hotfix driver het probleem lijkt op te lossen. Ik ben echter een beetje bang dat de volgende standaard release (driver 8.11) weer de mist in gaat...

Eerst maar eens even afwachten hoe het gaat... ik heb er nog niet zoveel vertrouwen in ;). Maar goed, voor nu lijkt het te werken, laten we het beste er maar van hopen.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Het is niet alleen AMD/ATI die met problemen zit. DX10 en de implementatie daarvan is gewoon slecht in LOTRO, net als de implementatie van het geluid. Ze zouden een wijziging daarin gemaakt hebben om gebruikers van een XFi kaart nog beter geluid te geven. Sindsdien heb ik last van gekraak en gepiep in mn geluid. Die toevoegingen van Turbine zijn gewoon brak, waarna ze de hardware de schuld geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
MueR schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:55:
Het is niet alleen AMD/ATI die met problemen zit. DX10 en de implementatie daarvan is gewoon slecht in LOTRO, net als de implementatie van het geluid. Ze zouden een wijziging daarin gemaakt hebben om gebruikers van een XFi kaart nog beter geluid te geven. Sindsdien heb ik last van gekraak en gepiep in mn geluid. Die toevoegingen van Turbine zijn gewoon brak, waarna ze de hardware de schuld geven.
Ach, ik heb ook vreselijk veel last van artefacts met mijn 8800GT. Soms krijg ik een heel vreemd scherm, alt-tab helpt bij momenten, af en toe is het hard reboot. In andere games is er totaal niets aan de hand. Op het Lotro-forum deden ze de suggestie dat je het een en ander lager moet instellen. Maar deze kaart zou moeiteloos Lotro op very high kunnen draaien, zonder meer. Nu staat de engine speed op medium, de AA af, de shadows zijn blob, de crowd op het allerlaagste, enzovoort. Voorlopig blijven de problemen achterwege. Tsja, we hebben weinig keuze. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb eigenlijk nooit problemen met LOTRO. :)
Ik draai het dan wel gewoon onder XP. Ik zat nog te twijfelen om er eens Vista op te gooien, maar zo te horen levert dat problemen op met DX 10 (en anders zie ik er geen voordeel van).

Ik heb trouwens een iMac met 2 GB geheugen, ATI radeon HD 2600 pro met 256 mb en een Intel Core 2 Duo 2.66 GHz processor. Welke instelling raden jullie aan?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 10-11-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Hurtebise schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:21:
[...]

Ach, ik heb ook vreselijk veel last van artefacts met mijn 8800GT.
Ik heb dezelfde kaart en draai alles op ultra-high (max dus). Geen problemen, geen artifacts.
Ik heb wel de fan vd kaart fixed op 70% draaien, als ik dit niet doe krijg ik wel probz.
Download anders eens Rivatuner en probeer hetgeen wat ik doe :P

(draai daarnaast op XPSP3, Quad-core q6600, 4Gb Ram, raptor schijfje)

[ Voor 7% gewijzigd door Rfce op 10-11-2008 16:19 . Reden: specs ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was in Berlijn vorige week en daar lag MoM al in de schappen. En dan niet het promo hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Mines of Moria nog iets van een engine update zal bevatten? Zoals uit de reacties hierboven blijkt valt daar nog wel het nodige te verbeteren. Zou daar aandacht aan besteed worden in de vorm van een verbeterde engine, die default betere ondersteuning voor nieuwe technologie zoals DirectX 10 heeft?

Zelf geloof ik daar eigenlijk niet zo in, maar wie weet...

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Gisteravond een nieuwe kin gejoined. Ik had een paar weken geleden al eens een fellowship gedaan met vijf leden van die kin en dat was erg leuk. Ik werd uitgenodigt om bij hun kin te komen en kreeg de url van hun website. Ben er niet helemaal direct op in gegaan, maar afgelopen weekend toch even geregistreerd op de website en een topic geopend in de recruit sectie :).

Gisteravond online en gelijk kreeg ik een berichtje van de kinleider. Eerst een rondleiding gekregen door de kinhouse en vervolgens mocht ik dan de kin eindelijk joinen. Werd erg leuk ontvangen en even later hebben we met z'n zessen een bezoekje gebracht aan Ost Elendil. We moesten allemaal nog een beetje leren hoe we de boel daar aan moesten pakken, maar op een gegeven moment hadden we het door en ging de eerste kamer prima. Steeds weer rennen van het witte licht naar het blauwe licht :).

De tweede grote kamer (laatste denk ik?) waren we echter nogal aan het prutsen dus werden we gewiped. Maar veel geleerd en de volgende keer zal het een stuk beter gaan vermoed ik ;).

[edit]
Trouwens: de hele avond met DirectX 10 gespeeld, geen problemen gehad. Nog steeds enthousiast over de hotfix driver :).

[ Voor 5% gewijzigd door The Flying Dutchman op 11-11-2008 10:22 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Anoniem: 191619 schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:52:
Ik was in Berlijn vorige week en daar lag MoM al in de schappen. En dan niet het promo hoesje.
Bah. Stomme duitsers.. hou je aan het embargo.. :x
Welke kin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:23:
[...]

Bah. Stomme duitsers.. hou je aan het embargo.. :x

[...]

Welke kin?
The Silver Blades.
Is een volwassen soft rp kin, doen voornamelijk veel questing. Niet veel raids. Er is ook een PvMP gedeelte geloof ik (Black Blades), maar daar doe ik toch niet aan ;).

[ Voor 28% gewijzigd door The Flying Dutchman op 11-11-2008 10:31 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ah, die ken ik wel. Leuke gasten. Veel plezier daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit zelf op Laurelin bij de kinship "Serenity" ook een erg fijne kin, bestaan al wat langer..hebben een flinke dip gehad, maar klauteren weer terug omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:05:
Ah, die ken ik wel. Leuke gasten. Veel plezier daar ;)
Komt wel goed denk ik.
Toen ik twee weken geleden met hen speelde in Annunimas, zagen we in de port of Annunimas een roeibootje liggen met daarin twee hobbits. Die vertelden ons dat ze op reis waren, de ene hobbit was de captain, de andere het scheepsmaatje. Man wat hebben we gelachen om die twee.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256728

The Flying Dutchman schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:54:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Mines of Moria nog iets van een engine update zal bevatten? Zoals uit de reacties hierboven blijkt valt daar nog wel het nodige te verbeteren. Zou daar aandacht aan besteed worden in de vorm van een verbeterde engine, die default betere ondersteuning voor nieuwe technologie zoals DirectX 10 heeft?

Zelf geloof ik daar eigenlijk niet zo in, maar wie weet...
Dat zou mooi zijn en dan ook gelijk een formele ondersteuning van Crossfire! Dan hoef ik de workarounds die op het Lotro forum staan (en freezes kunnen veroorzaken bij laden, maar wel een gigantische FPS winst leveren) niet meer te gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357

The Flying Dutchman schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:30:
[...]

The Silver Blades.
Is een volwassen soft rp kin, doen voornamelijk veel questing. Niet veel raids. Er is ook een PvMP gedeelte geloof ik (Black Blades), maar daar doe ik toch niet aan ;).
Toen ik nog speelde was ik (mijn Guard) ook lid van de Silver Blades, echter volgens mij is dat meer een alliance dan een guild, toen in ieder geval nog wel. De monster kinship van deze was toen Blades of Mo***** ( kan me niet helemaal meer herinneren), hier was mijn Reaver Bosszah een member van. Ook was het in ieder geval ieder weekend raiden, het is al weer heel wat maanden geleden dat ik lotro speelde maar zelfs toen liep de halve guild al met full rift armor rond.

Heb je trouwens Ninetoes wel eens gezien ? Ben benieuwd of hij nog speelt... was mijn vaste healer toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
De naam Ninetoes zegt me niets, maar ik ben er pas sinds gisteravond bij. De mensen met wie ik gisteravond speelde hadden niet allemaal rift armour en daarnaast weet ik dat de Silver Blades weinig raiden in kin-verband. Er is echter wel een alliantie met andere kinships, waar ik nog niet zoveel van weet, maar ik dacht dat dit wel met raiden te maken had.

In hoeverre het allemaal precies uitpakt moet ik natuurlijk ook nog even afwachten, maar wat ik er tot nog toe van heb begrepen en gezien is dat het voornamelijk spelers zijn die veel met elkaar questen en het daarnaast leuk vinden om ook een beetje roleplaying te doen. Verder heb ik gezien dat er mensen zijn die ook PvMP doen en dat er een verwante kin is genaamd 'The Black Blades' voor de creep side.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
De Silver Blades is inderdaad ook de naam van een raid groep, maar niet direct gelinked met de kinship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120596

Zo...CM is ook begonnen met het verzenden van de standard editions van MoM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moeten we Mines of Moria eigenlijk nog nomineren voor de gouden steeksleutel? De uitbreiding van WoW wordt wel voorgedragen zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Doen dan :) Niet doen dus. Ik had de melding over expansions gemist.

[ Voor 74% gewijzigd door MueR op 11-11-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:27:
Moeten we Mines of Moria eigenlijk nog nomineren voor de gouden steeksleutel? De uitbreiding van WoW wordt wel voorgedragen zo te zien.
Klopt, maar de regelementen zeggen dat uitbreidingen niet mogen worden opgenomen en dus is de WoW uitbreiding een onregelementaire nominatie.

Aan de andere kant: MMORPG's zijn games die zo verschikkelijk lang lopen en daardoor kun je een uitbreiding misschien zien als een nieuwe titel. Het is immers onmogelijk om nu een nieuwe LotRO titel (LotRO 2 :?) te gaan maken die compleet los staat van de originele MMORPG. Zoiets kun je pas doen als de oude titel helemaal heeft afgedaan (uitgemolken is ;)). Het kan immers ook nog jaren duren, als het ooit al zover komt, voordat er een WoW 2 komt?

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik zou nooit iets nomineren dat officieel nog niet is uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:59:
Maar we weten allemaal al dat het helemaal geweldig gaat worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 218701 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:59:
De regelementen stellen dat een game genomineerd mag worden als er al een demo of beta te spelen is en het spel vóór 1 december in de schappen ligt. Echter geef ik je wel gelijk, ik vind ook dat je een game niet kunt nomineren voordat je het uberhaupt gespeeld hebt.
Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:19:
[...]

Heb jij ook helemaal weer gelijk in!

[ Voor 64% gewijzigd door The Flying Dutchman op 11-11-2008 15:23 . Reden: nogal op de schop genomen voor de duidelijkheid op wie ik reageerde ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:19:
[...]

Dat weet ik wel, althans, daar ga ik van uit.. ;) maar toch...het is ook meer een principe kwestie dan dat ik er echt op tegen zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, dan wachten we volgende week af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan heb ik toch geen tijd om te nomineren joh? Dan zit ik met mijn neus in de expansion.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee dat is zo.
Voor beste gamestudio zouden we wel Turbine kunnen nomineren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:48:
Nee dat is zo.
Voor beste gamestudio zouden we wel Turbine kunnen nomineren. :)
Ben je al mijlen voor.. :P maar meerdere mensen mogen dat best zeggen want dat verdienen ze naar mijn idee best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 218701 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:57:
[...]

Ben je al mijlen voor.. :P maar meerdere mensen mogen dat best zeggen want dat verdienen ze naar mijn idee best...
Er zijn zowel redenen voor als tegen te bedenken... de problemen die de afgelopen paar pagina's genoemd zijn in dit forum spreken nou niet echt voor Turbine. Waar ik wel uitermate over te spreken ben zijn de regelmatige gratis content updates! Dat vind ik écht geweldig, iedere paar maanden een nieuw boek en vaak zelfs een compleet nieuw gebied om te ontdekken. Petje af daarvoor (goed betalen we natuurlijk ook iedere maand voor...).

[edit]
Heb toch ook Turbine maar even genoemd ;)

[ Voor 3% gewijzigd door The Flying Dutchman op 11-11-2008 21:58 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Rfce schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:04:
[...]

Ik heb dezelfde kaart en draai alles op ultra-high (max dus). Geen problemen, geen artifacts.
Ik heb wel de fan vd kaart fixed op 70% draaien, als ik dit niet doe krijg ik wel probz.
Download anders eens Rivatuner en probeer hetgeen wat ik doe :P

(draai daarnaast op XPSP3, Quad-core q6600, 4Gb Ram, raptor schijfje)
Mmm, quasi zelfde hardware als hier. Draait je Q6600 stock? Heb je via RivaTuner nog zaken bijgesteld voor je 8800GT, buiten de fanspeed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yay! Zojuist Thorog met 17 man van de kin neergehaald! :D

Eerste poging ging flut, er moesten wat mensen stoppen, maar 2e poging ging echt wel goed. :)

En daar moet nog bijgezegt worden dat het voor 3 mensen de eerste keer Thorog was. En ik had nooit gedacht dat je het zou overleven als zowel de MT als de enigste LM die beneden staat in 1 klap doodgeslagen worden. :P Maar gelukkig werd dat heel goed opgepakt, dus ik ben nu helemaal blij. :)

Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/708/balrog17qi6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb toch maar even een nominatietje neergezet voor MoM, voor het geval WotLK ook op die lijst zou komen, vind ik dat MoM daar zeker ook een plaatsje gaat verdienen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.