Het HTC Touch HD "BlackStone" topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 164.540 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:40
Zei jij 16 nieuwe toestellen?!

Gaan ze low-end modellen introduceren ofzo? Of continu upgrades voor de huidige Diamond-achtige serie, dus Pro en HD ( :9~ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

De smartphone's winnen sterk terein op de mobiele markt, vind het niet zo heel gek dat ze de markt gaan overspoelen met meerdere toestellen. Als je al ziet hoeveel gewone mobieltjes er zijn dan zijn er nog lang niet genoeg smartphones. Hoop dat er ook wat low-end modellen bijzijn, die mensen stappen later toch weer over op betere versies als ze het eenmaal gewent zijn. Denk wel dat deze dingen de toekomst hebben i.p.v. de gewone telefoons.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze echt 16 nieuwe toestellen gaan introduceren dan zullen er vast wel wat mid-end/low-end toestellen bij zitten. Dit aantal vergroot volgens mij ook wel de kans dat er een variant van de HD komt.

Brrt, heb je nog andere dingen kunnen testen? je hebt vast niet alleen maar het touchflo balkje op en neer geschoven, dus kan je nog iets zeggen over jouw ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Vergeet niet dat er een zooi 'Europese' Android telefoons van HTC uit zullen komen. Dat de G1 in America een hit is komt doordat die Amerikanen het design al gewend zijn van de T-Mobile Sidekick en dat weet HTC ook wel.

Maar een Touch HD met qwerty, word dat niet te dik? Ik bedoel, de TP is al aardig aan de maat dus laat staan wat er met de "HD Pro" zal gebeuren.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:56

CSB

:D

Ik hoop het niet, maar HTC kennende komt hier wel een vervolg op. En dan laat men deze weer als een baksteen vallen. (zie bijv. TYTNII, Touch, Dual, Cruise) De apparaten zijn qua hardware nog niet afgeschreven, (behalve de touch dan) maar HTC ontwikkelt er niet meer voor.

Ik zou dolgraag de HD willen hebben, maar niet zoals met mijn Cruise gegaan is, dat er één maand later een beter, sneller en mooier model komt...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
Denk dat HD wel even paradepaardje van HTC zal blijven hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
CSB schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:42:
Ik hoop het niet, maar HTC kennende komt hier wel een vervolg op. En dan laat men deze weer als een baksteen vallen. (zie bijv. TYTNII, Touch, Dual, Cruise) De apparaten zijn qua hardware nog niet afgeschreven, (behalve de touch dan) maar HTC ontwikkelt er niet meer voor.

Ik zou dolgraag de HD willen hebben, maar niet zoals met mijn Cruise gegaan is, dat er één maand later een beter, sneller en mooier model komt...
Dit is inderdaad ook een beetje waar ik bang voor ben... (Alhoewel er natuurlijk altijd nog XDA-developers is) Maar het feit dat als je een (redelijk) duur toestel koopt waarvan je denkt dat het top-of-the-line is, en er is bewijze van spreken een maand later een nieuwe betere versie uit, dan krijg ik een beetje het gevoel of je genet bent...

Nouja we zullen zien, het is in ieder geval wel een veelbelovend apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:54:Brrt, heb je nog andere dingen kunnen testen? je hebt vast niet alleen maar het touchflo balkje op en neer geschoven, dus kan je nog iets zeggen over jouw ervaring?
Tja, wat wil je weten? Ik heb geen echte filmpjes kunnen kijken (.AVI films, zaten er niet standaard op), al is gezegd dat het bij de Touch HD het wel goed loopt. Daar zou je maar op moeten wachten. De foto's zijn subliem, ik heb mijn Touch Cruise ernaast gehouden toen ik rond aan het gaan was, en de 5 MP camera van de HD was geweldig vloeiend en scherp. Als je kijkt bij de Touch Cruise hoe hij hapert in kunstlicht, dat heeft de HD echt niet. De foto's in kunstlicht waren dus echt super, er zijn foto's en filmpjes gemaakt van Dinand van Kane (die er optrad), die superscherp zijn. Alleen de Nokia n82 kon daar nog aan tippen. Maar het scherm, geweldig, zo groot.
Ook zit op de Touch HD weer het roterende scherm, dus dat de foto's meedraaien wanneer je 'm op z'n kant houdt. Ook handig, want dan heb je weer het leuke spel Teeter erop! :D
Navigatiesoftware zat er niet op, dus niet kunnen testen. Wel zag ik een hoop extra programma's er nieuw op staan, maar heb niet onthouden wat er zo bijzonder aan die programma's was (tja, toch de schuld van het bier...). Als er nog specifieke vragen zijn, hoor ik 't natuurlijk graag. Het was gewoon een Diamond met groot scherm, als je kijkt hoe vloeiend het reageert op je vingers, en qua snelheid. Nu zat er alleen ook een Aandelen-tab bijgeleverd :)
SirNobax schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:21:Maar een Touch HD met qwerty, word dat niet te dik? Ik bedoel, de TP is al aardig aan de maat dus laat staan wat er met de "HD Pro" zal gebeuren.
Ik weet het niet, als ik afga op het gevoel van de HD gisteren, is de HD nog dunner (echt een millimeter voor het gevoel) dan de Diamond. Ik denk dus niet dat het te dik zou worden. Je moet dan uitgaan van een Touch Pro dikte, alleen breder. Dus gewoon even wennen, maar zou echt niet te dik zijn voor mijn gevoel... de tijd zal 't leren...
CSB schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:42:
De toestellen die ik gisteren gezien heb, waren de Touch HD, Touch Diamond White, Touch 3G en de S740.
Dat zijn de toestellen voor Q4, en tevens alleen de toestellen die in NL uitkomen. De viva en G1 waren er niet te vinden, maar volgens mij komen die ook niet in NL uit...
Zoals het op mij overkwam, is de HD het nieuwe paradepaardje, en zal dat nog wel even blijven. Er is nog niks verteld over WM7 (omdat de mensen van Windows Mobile er nog niet te veel vanaf wisten en een (logische) geheimhoudingsplicht hadden), dus dat zal nog wel even op zich laten wachten.

Maar je zorgen zijn wel terecht, dat zie je met alle telefoons. Zelf zie ik 't constant in de winkel, dat er van elk merk er constant nieuwe toestellen uitkomen, waardoor de andere "verouderd" zijn. Je moet er alleen sterk voor zijn denk ik, ik ben in ieder geval nog niet uitgekeken op mijn Cruise en weet dus niet of ik de HD ga kopen. Ik heb 'm immers nog maar een half jaar, en heb er toch heel wat geld ingestopt.
Als ik nu zou kiezen tussen de Q4 toestellen van HTC, zou ik heel zeker gaan voor de HD. Gewoon omdat het een geweldig ding is :9~
En vergeet niet, er is me gisteren dus ook gezegd dat er volgend jaar 16 nieuwe toestellen in de planning staan. Dat is veel, dus volgend jaar zullen er vast ook wel weer toestellen uitkomen die je moet hebben, ook al kost het veel. Het zijn gewoon te gave dingen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik er zo over nadenk is 16 toestellen voor een heel jaar helemaal niet zo veel. Als je kijkt naar wat HTC dit laatste kwartaal uitbrengt, namelijk 6 toestellen.
Ik ben ook blij dat je de camera van de HD zo goed vind, daar had ik een beetje mijn twijfels over toen er in een video preview werd gezegd dat hij slecht is. Is het ook niet raar om een foto te nemen aangezien je op het scherm moet drukken?

Maar zo te horen weet HTC in ieder geval hoe ze feestjes moeten geven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 08:00
zucht........ ik wil ook naar zo'n feestje....... als er dan ook nog schaarsgeklede dames aanwezig zijn.......... hehehehe

back on topic. Ik vergis me dus niet als ik denk dat de touch hd rond midden november uitkomt? Ik merk trouwens ook dat er weinig software geschikt is om te draaien in 800*480. iemand linkjes?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed heb zal de telefoon waarschijnlijk gewoon 6 november uitkomen (zoals veel webshops aangeven)
Op 21 oktober is er tegen Brrrt gezegd dat het nog 2 tot 3 weken duurt . Van 21 oktober tot 6 november is 2 weken en 2 dagen, dat zou dan dus helemaal kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David_1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-12-2008
In verband met die screenprotectors: Is deze niet ok?
http://www.htcaccessorystore.com/be/p_htc_item.aspx?i=173045

En in verband met software: Overal vind ik windows mobile software die andere versies van resoluties ondersteunen. Is die 800 resolutie dan geen probleem? Ik denk dan vooral aan navigatiesoftware. Op pdashop raden ze route 66 aan. Ik had liever tomtom, maar ergens las ik dat dat niet zou lukken. Klopt dat?. Iemand gedachten? Zou het navigeren telkens mogelijk zijn in landscape of portrait? Hoe zat dat met de navigatie op de Cruise? Misschien is de ervaring daar dan zoals het met de HD zal zijn....

Tevens vroeg ik me af of geotagging wordt ondersteund op de HD

Zijn er mensen die eens wat suggesties willen geven voor Windows mobile software?

btw: Ik hou het niet meer. Dat ie maar snel komt die HD... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Mouki_9 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:45:
zucht........ ik wil ook naar zo'n feestje....... als er dan ook nog schaarsgeklede dames aanwezig zijn.......... hehehehe

back on topic. Ik vergis me dus niet als ik denk dat de touch hd rond midden november uitkomt? Ik merk trouwens ook dat er weinig software geschikt is om te draaien in 800*480. iemand linkjes?
Geloof me, de dames daar zijn prima. Mooie dames in een mooie jurk gehesen. Ik heb me in ieder geval goed vermaakt. ;)

On-topic
Die screenprotector is degene die standaard meegeleverd worden bij aanschaf van een nieuwe HTC. Ze zijn wel prima, alleen dikker dan de andere screenprotector en er zijn iets sneller vingerafdrukken zichtbaar. Uiteindelijk gaan veel tweakers over op Brando screenprotectors.
David_1981 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:09:En in verband met software: Overal vind ik windows mobile software die andere versies van resoluties ondersteunen. Is die 800 resolutie dan geen probleem? Ik denk dan vooral aan navigatiesoftware. Op pdashop raden ze route 66 aan. Ik had liever tomtom, maar ergens las ik dat dat niet zou lukken. Klopt dat?. Iemand gedachten? Zou het navigeren telkens mogelijk zijn in landscape of portrait? Hoe zat dat met de navigatie op de Cruise? Misschien is de ervaring daar dan zoals het met de HD zal zijn....

Tevens vroeg ik me af of geotagging wordt ondersteund op de HD

Zijn er mensen die eens wat suggesties willen geven voor Windows mobile software?

btw: Ik hou het niet meer. Dat ie maar snel komt die HD... :+
Windows Mobile kan TomTom 7 aan. Deze is ook speciaal gemaakt voor HTC Touch Diamond/Pro, en werkt dus goed. Als je de Touch HD hebt, kan deze dus ook gewoon TomTom 7 aan. Lijkt me vreemd als dat namelijk niet het geval is... (op PDAshop verkopen ze ook bij de TD en TP los Route66, en doen ze moeilijker over TomTom. Ik denk dat het dus een afspraak is tussen Route66 en PDAshop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Wat te denken van McGuider als navigatie. Deze past zich aan naar elke resolutie dus zal geen probleem opleveren. De Samsung omnia heeft ook zo'n rare resolutie en hij draait er prima op, ook in landscape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David_1981
men spreekt hier over release van 6 november in Nederland maar heeft er iemand een idee hoe dat zit met België? Thx aan Brrrt voor antwoorden.

"Windows mobile 6/6.1 software favorite list" is nog steeds welkom...

bestaat er al een topic over navigatie software voor pda's ?

Ik twijfel tussen verschillende voor de HD: TomTom, navigon, Garmin, route 66, IGO
Ervaringen zijn steeds welkom. Indien er al een topic over bestaat. graag link...

Heeft er iemand een idee of geotagging mogelijk is op de HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
David_1981 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:11:
men spreekt hier over release van 6 november in Nederland maar heeft er iemand een idee hoe dat zit met België? Thx aan Brrrt voor antwoorden.

"Windows mobile 6/6.1 software favorite list" is nog steeds welkom...

bestaat er al een topic over navigatie software voor pda's ?

Ik twijfel tussen verschillende voor de HD: TomTom, navigon, Garmin, route 66, IGO
Ervaringen zijn steeds welkom. Indien er al een topic over bestaat. graag link...

Heeft er iemand een idee of geotagging mogelijk is op de HD?
Graag gedaan hoor, die antwoorden. Ik ben altijd net zo nieuwsgierig als jullie :)
Ik weet niks over de release in Belgie, maar dat is normaal gesproken toch altijd hetzelfde als NL? Gewoon bij PDAshop.be, daar zal de HD waarschijnlijk tegelijkertijd uitkomen (en anders te bestellen zodat je 'm binnen 5 dagen via Intern Transport uit NL krijgt).

De favoriete software voor WM6 moet gewoon in de (bestaande) topics te vinden zijn. Ik ga ervan uit dat alle programma's voor de PPC werken op alle toestellen, maakt niet uit of de resolutie groter is geworden. Dit weet ik niet zeker, maar als je 't probeert, weet je 't pas zeker ;)

Voor de navigatietopics:
hier is de thread met alle navigatievragen, dus ook voor PDA's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 11:49
brrrt, weet je of er met de Touch HD een geheugenkaartje wordt meegeleverd, en zo ja, van welke grootte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LVGH schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:18:
brrrt, weet je of er met de Touch HD een geheugenkaartje wordt meegeleverd, en zo ja, van welke grootte?
Ik denk het niet, gezien deze 4 foto's van de inhoud van de doos.

Overigens staat hier dat er een 8gb geheugenkaartje bijzit, maar dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:44
Ik vind het een gewaagde zet om de resetknop te verbergen achter de batterijcover. Bij de Diamond zit hij beter weggewerkt.

Maargoed, ik ben met mijn (2 jaar oude) Glofiish M700 dan waarschijnlijk ook meer gewend die knop te gebruiken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:26:
[...]

Ik denk het niet, gezien deze 4 foto's van de inhoud van de doos.

Overigens staat hier dat er een 8gb geheugenkaartje bijzit, maar dat lijkt me sterk.
Op die 4 foto's van de unboxing staat inderdaad geen geheugenkaartje, maar er is ook geen screenprotector op te zien terwijl Brrrt zegt dat die wel meegeleverd word.

Op XDA forum had ik trouwens ook gelezen dat er geen geheugenkaart zit bij de HD zit.

Weet iemand trouwens waar ik een 8GB sandisk premier kan kopen zonder gelijk 10 of 15 euro verzendkosten te betalen? Ik kan het namelijk niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mobile levert bv bij alle HTC's een geheugenkaartje van 1Gb mee dus dat zullen ze bij deze tzt ook wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar je koopt natuurlijk niet een HD om vervolgens met een kaartje van 1Gb rond te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds benieuwd hoe dit toestel hoge kwaliteit films afspeelt. Wat ik tot nu toe op internet heb gezien leek het een beetje haperig te gaan. Maar ik ga er vanuit dat dit wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David_1981
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:30:
[...]
Weet iemand trouwens waar ik een 8GB sandisk premier kan kopen zonder gelijk 10 of 15 euro verzendkosten te betalen? Ik kan het namelijk niet vinden
http://www.pdastore.nl/ge..._SDHC_Mobile_Premier.html
Verzending veel goedkoper dan wat jij daar gevonden had. Minder dan 3 euro.
Heb wel geen ervaringen met die shop hoor. Gewoon op gezocht.

Is het mogelijk om er een 16GB in te steken? Zo ja zijn er verschillen? Kan er een kenner eens wat info geven. Men spreekt hier van Premier. Is dat het qualitatief betere sdmicro ding? Als we die +600Euro neertellen voor dit ding dan mogen we niet kijken naar de prijs van het meest qualitatieve microsd kaartje. Grootste en snelste verdient dit machientje wel he. Dus gasten, raad mij eens iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag me af of de 3.5mm aansluiting compatibel is met de 3.5mm van nokia hoofdtelefoons?
bv deze: http://www.nokia.be/link?cid=EDITORIAL_848422 (mag simpeler met enkel een antwoordknop)
zou een pak simpeler zijn om een geschikte hoofdtelefoon te vinden, veel meer keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik dan voor zoiets zou gaan:
http://www.informatique.n...dhc-8gb-mobile-ultra.html

8gb lijkt mij wel voldoende..en voor zover ik weet het snelste geheugen wat momenteel beschikbaar is. Koop wel vaker wat bij die winkel, verzendkosten 6,95 dacht ik, staat wel ergens op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:30:
[...]

Neem een kijkje bij www.mediatrader.nl daar kost een 8GB 21,50 en verzendkosten 1,50 omdat dit zo door je brievenbus past....tel uit je winst !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David_1981
Ik ben motorrijder en zou mijn HD ook wensen te gebruiken op motor als muziek en navigatietoestel.
Daarvoor zou ik de volgende stereo bleutooth headset wensen te gebruiken:
http://www.pdashop.be/product/50335/47089/3350/htc-stereo-bluetooth-headset-bh-s100.html
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=60214&dimensionid=1&shopid=2
Nu is mijn vraag: Heeft iemand hier ervaringen mee? Denken jullie dat het mogelijk is om naar muziek te luisteren en tevens navigatieinstructies te ontvangen tegelijk? Mensen hier ervaring mee met de Cruise?
Hebben jullie andere stereo! bleutooth headsets die jullie mij kunnen aanraden?

[ Voor 6% gewijzigd door David_1981 op 23-10-2008 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

David_1981 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 23:18:
Ik ben motorrijder en zou mijn HD ook wensen te gebruiken op motor als muziek en navigatietoestel.
Daarvoor zou ik de volgende stereo bleutooth headset wensen te gebruiken:
http://www.pdashop.be/product/50335/47089/3350/htc-stereo-bluetooth-headset-bh-s100.html
[afbeelding]
Nu is mijn vraag: Heeft iemand hier ervaringen mee? Denken jullie dat het mogelijk is om naar muziek te luisteren en tevens navigatieinstructies te ontvangen tegelijk? Mensen hier ervaring mee met de Cruise?
Hebben jullie andere stereo! bleutooth headsets die jullie mij kunnen aanraden?
Sorry dat ik het zeg, (ik ben zelf ook motorrijder) ben je gek geworden? Een beetje met oordoppen in muziek zitten luisteren op een motor, waarbij je dus absoluut niets meer meekrijgt van je omgeving. Als motorrijder moet je zelf altijd alle dubbel uitkijken, omdat practice nooit rekening gehouden wordt met jou.... ga jij je helemaal afzonderen met oordoppen in met muziek. Dat is hetzelfde als die maloten met van die oordopjes in op de fiets.... een gevaar op de weg.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David_1981
Met een shubert helm hoor je zeer weinig van ander verkeer. Maar toch bedankt voor de waarschuwing.
Is die headset ok voor navigatie-instructies? Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
http://www.studentmobiel....product/3930/htc-touch-hd

hoe moet ik dat op voorraad bij leverancier interpeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David_1981
We hebben de HTC Touc HD op voorraad bij de leverancier. We verwachten dit toestel begin november op voorraad te hebben. Let erop: dat we niet kunnen leveren in Belgie.

Met vriendelijke groet
Klantenservice Studentmobiel.nl

Neen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
Als je beetje doorleest dan zie je staan:

Let op
HTC Touch HD wordt begin november verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ik twijfel nu zeer sterk. Ik kan (mits ik vóór 31 oktober verleng) bij Telfort een fikse korting krijgen op mijn huidige abbo, met méér belminuten en een sms bundel, en daarbij de HD voor maar 240 euro.
Ik heb sinds Januari van dit jaar de Cruise en deze werkt nog naar tevredenheid... maar toch. Dit is een superaanbieding volgens mij. Ik ben alleen zo bang voor wat ik al eerder aangaf, dat HTC zijn oude streken uithaalt.

Doen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David_1981
CSB schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:38:
Ik twijfel nu zeer sterk. Ik kan (mits ik vóór 31 oktober verleng) bij Telfort een fikse korting krijgen op mijn huidige abbo, met méér belminuten en een sms bundel, en daarbij de HD voor maar 240 euro.
Ik heb sinds Januari van dit jaar de Cruise en deze werkt nog naar tevredenheid... maar toch. Dit is een superaanbieding volgens mij. Ik ben alleen zo bang voor wat ik al eerder aangaf, dat HTC zijn oude streken uithaalt.

Doen of niet?
geen abonnementen bespreken aub. Dit word niet in dank afgenomen en kan leiden tot locken van deze thread... Ergens begrijp ik dit wel. Dit blijft een kwalitatief hoogstaand forum met info rond de Touch HD. Enkel met afspraken als deze kan dit forum kwalitatief blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
begin november..... nog ongeveer 2 weken schat ik dus.....
Wel raar dat er tot nu toe nog maar 2 korte reviews van dit toestel uit zijn. Meestal krijgen de selecte groepen toch zo'n prototype/prerelease geval naar hun toegestuurd? Ik had nu wel veel meer reviews verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 17:06
_Dune_ schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:14:
[...]

Sorry dat ik het zeg, (ik ben zelf ook motorrijder) ben je gek geworden? Een beetje met oordoppen in muziek zitten luisteren op een motor, waarbij je dus absoluut niets meer meekrijgt van je omgeving. Als motorrijder moet je zelf altijd alle dubbel uitkijken, omdat practice nooit rekening gehouden wordt met jou.... ga jij je helemaal afzonderen met oordoppen in met muziek. Dat is hetzelfde als die maloten met van die oordopjes in op de fiets.... een gevaar op de weg.
Die malloten die niet met oordoppen inrijden horen over een paar jaar uberhaupt niets meer. Vrijwel alle motorrijders met navigatie rijden met een speakersysteem, dat gaat prima. Wel zou ik ze in je zelf vastzetten, losse oordopjes zuigt
Doen. Als je 'm niet wilt houden koop ik 'm wel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:44
David_1981 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:27:
Met een shubert helm hoor je zeer weinig van ander verkeer. Maar toch bedankt voor de waarschuwing.
Is die headset ok voor navigatie-instructies? Iemand ervaring mee?
Dit is noch een headset topic, noch een navigatietopic. Niemand hier kan je zeggen of muziek tegelijk met navigatie goed verloopt op deze telefoon.

Een relevante vraag zou zijn: Trekt deze telefoon het afspelen van muziek met programma Z tijdens navigatieprogramma X? En niemand hier kan dat beantwoorden zonder ervaring met deze telefoon (terwijl je zelf weet dat die nog niet uit is).

Lees JE EIGEN onderstaande quote ;( , bedenk hoe je vraag van enige waarde kan zijn in dit topic en zoek desnoods een andere plaats op GoT om je vraag te stellen.
David_1981 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:50:
[...]

geen abonnementen bespreken aub. Dit word niet in dank afgenomen en kan leiden tot locken van deze thread... Ergens begrijp ik dit wel. Dit blijft een kwalitatief hoogstaand forum met info rond de Touch HD. Enkel met afspraken als deze kan dit forum kwalitatief blijven.

[ Voor 22% gewijzigd door FrenzyFreak op 24-10-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David_1981
FrenzyFreak schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:13:
[...]

Dit is noch een headset topic, noch een navigatietopic. Niemand hier kan je zeggen of muziek tegelijk met navigatie goed verloopt op deze telefoon.
[...]
1. Als ik een toestel koop van meer dan 600€ dan vind ik het belangrijk te weten of bepaalde navigatioesoftware er al dan niet op draait.
2. Als Ik zo een toestel wens aan te kopen mag ik het toch wel eens hebben over een headset die volledig ondersteund wordt? Deze wordt tevens ondersteund voor de Cruise. Dus hebben mensen daar mss wel al ervaring mee.
3. Abonnementen zijn op dit forum taboe.

en last but not least

4. Ik begrijp u frustratie want we zitten allemaal te wachten op nog een review of release en kunnen eigenlijk niets informatiefs meer zeggen over de HD. Dus afwachten geblazen. Wat niet wil zeggen dat ik er niet op zal letten. Tis belooft :X Mea culpa....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je kijkt bij het geschikt voor kopje dan staat de Touch HD er bij..dus 't lijkt me dat het dan wel zal werken. Navigatie en muziek tegelijk dat zou ik echt niet weten, misschien dat de winkel zelf daar meer over kan zeggen.

't aantal reviews valt me ook erg tegen, maar ik probeer alles in de gaten te houden ;)

Even een vraag, ik heb gezocht in het algemene Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, maar kon het niet vinden:

Het ziet er naar uit dat op veel sites een Engelstalige en Nederlandstalige versie verkocht gaat worden. Nu maakt de taal me opzich niet veel uit (met een lichte neiging naar Engels), maar zijn er nog voor- of nadelen?

Bijvoorbeeld, als je een Engelstalige versie neemt, is de T9 dan minder of niet bruikbaar als je in het Nederlands smst? En, hoe zit het met updates/roms, zijn die eerder beschikbaar voor de Engelstalige versie? Of maakt de taal niet uit bij dat soort dingen? (Sorry, dit gaat m'n eerste smartphone worden, weinig ervaring met dat soort dingen).

Pff, nog 2 weken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:52:
Als je kijkt bij het geschikt voor kopje dan staat de Touch HD er bij..dus 't lijkt me dat het dan wel zal werken. Navigatie en muziek tegelijk dat zou ik echt niet weten, misschien dat de winkel zelf daar meer over kan zeggen.

't aantal reviews valt me ook erg tegen, maar ik probeer alles in de gaten te houden ;)

Even een vraag, ik heb gezocht in het algemene Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, maar kon het niet vinden:

Het ziet er naar uit dat op veel sites een Engelstalige en Nederlandstalige versie verkocht gaat worden. Nu maakt de taal me opzich niet veel uit (met een lichte neiging naar Engels), maar zijn er nog voor- of nadelen?

Bijvoorbeeld, als je een Engelstalige versie neemt, is de T9 dan minder of niet bruikbaar als je in het Nederlands smst? En, hoe zit het met updates/roms, zijn die eerder beschikbaar voor de Engelstalige versie? Of maakt de taal niet uit bij dat soort dingen? (Sorry, dit gaat m'n eerste smartphone worden, weinig ervaring met dat soort dingen).

Pff, nog 2 weken :P
Zo'n gigantisch touchscreen waar je ontzettend snel op kan typen, en dan ga jij T9 gebruiken? :P Je hebt een heel qwerty toetsenbord op je scherm!

Ik zou je om de taal niet zo druk maken, dat is meer een kwestie van smaak. Maar aangezien het jouw eerste WM-phone wordt maakt dat ook niet uit. Je hebt er immers toch geen ervaring (en dus gewenning) mee.
David_1981 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:43:
[...]

http://www.pdastore.nl/ge..._SDHC_Mobile_Premier.html
Verzending veel goedkoper dan wat jij daar gevonden had. Minder dan 3 euro.
Heb wel geen ervaringen met die shop hoor. Gewoon op gezocht.

Is het mogelijk om er een 16GB in te steken? Zo ja zijn er verschillen? Kan er een kenner eens wat info geven. Men spreekt hier van Premier. Is dat het qualitatief betere sdmicro ding? Als we die +600Euro neertellen voor dit ding dan mogen we niet kijken naar de prijs van het meest qualitatieve microsd kaartje. Grootste en snelste verdient dit machientje wel he. Dus gasten, raad mij eens iets aan.
Er kan tot 32GB in de HTC Touch HD. Van Sandisk mag je ervan uit gaan dat het kwalitatief gezien uberhaupt wel goed zit ;-) Daarnaast krijg je een garantie die lang zat is, dus dat lijkt me geen probleem. Verschillen zitten hem over het algemeen puur in de writing speeds (dus van je computer naar je mobiel bestanden kopieren) en eventueel een aanwezige adapter.

Het snelste momenteel is een 8GB Class 6 MicroSD kaartje (Class 6 = writing speed van 6MB/S). Het grootste is een 16GB Class 2 MicroSD kaartje (Class2 = writing speed van 2MB/S).

Je moet je voorstellen dat het om writing speeds gaat. Niet om reading speeds, die zijn bij geheugenkaartjes sowieso al sneller dan dat de telefoon praktisch aankan. Een sneller kaartje maakt je telefoon dus niet sneller. Maar het scheelt natuurlijk wel stukken met een film op je HTC zetten. Bij een Class 6 kaartje gaat dat mooi 3x zo snel. 30 minuten wachten wordt dan toch al mooi 10 minuten, wat ontzettend scheelt.

Reading speed van standaard MicroSD kaartjes ligt om de nabij 13.100 kb/sec. Uit een test bleek dat de 'Sandisk sdhc 8GB Go ultra class 6' een reading speed heeft van 13.356 kb/sec. Daar hoef je het dus ook niet voor te doen.

Persoonlijk gaf voor mij de opslag toch de doorslag, daarom heb ik het 16GB kaartje al gekocht, je zou ook eventjes kunnen wachten totdat er een snellere 16GB versie uitkomt, de meerprijs voor een snellere versie is meestal niet zo groot.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Laten we eerst even wat misverstanden weg halen hier:
  1. Je mag niet praten over abonnementen, of je 'm besteld hebt/verwacht/denkt dat je 'm gaat nemen.
    Dit is niet relevant voor de medetweakers en je kan er hele topics mee vullen. Je moet voor jezelf kunnen beslissen of het een mooie aanbieding is en of je de telefoon kunt nemen. Het tweakers forum is een technisch forum, en posts die alleen deze ondertoon hebben (maakt dus niet uit als het maar 1 zin is van een informatieve post) zijn niet technisch genoeg :P
  2. We mogen wél praten over accessoires op de telefoon.
    Er is niet voor niets in de meeste startposts een kopje accessoires te vinden, dit heeft namelijk betrekking op de mogelijkheden bij een telefoon. Je moet ervanuit kunnen gaan dat de accessoires op de Touch Cruise compatibel zijn met die van de HD. Een stereo bluetooth headset die op de Cruise kan, moet (dankzij bluetooth v2.0 met H2DP) dus ook op de HD passen. Softwaretechnisch scheelt deze telefoon niet veel met een Cruise, Diamond of Pro. Allemaal hebben ze redelijk nieuwe functies, WM6.1 en navigatie. Als je meer duidelijkheid wilt over de accessoires op de HD, kun je ook altijd de telefoon vergelijken met oudere modellen. Dit kan op sites als GSM Arena. Je kunt ook kijken bij de accessoires op sites als PDAshop, of ze compatibel zijn met de HD.
  3. We mogen wél praten over navigatiesoftware op de telefoon, mits binnen de perken.
    Je mag bijvoorbeeld bespreken wat het best werkt op dit model. Er is alleen wel een aparte thread voor GPS navigatie, waar je de specifieke navigatiesoftware kunt bespreken, en waar je de specifiekere vragen kunt stellen. Dat heeft namelijk te maken met de software, en niet het toestel.
    Het lijkt me dat de Touch HD gewoon TomTom7 aan kan, deze past namelijk ook op de Diamond en Pro. Het lijkt me vreemd als nu ineens geen tomtom op de HD kan, dat is tot nu toe op alle nieuwere HTC modellen mogelijk geweest.
Zover ik weet ben ik de enige hier die 'm wel eens vast heeft moeten houden (al was 't uiteindelijk maar iets van een kwartiertje). Als er echte vragen zijn die ik zou kunnen beantwoorden, zal ik daar ook mijn best voor doen. :)

Je hebt altijd Nederlandstalige en Engelstalige toestellen. Als de taal voor jou geen probleem is, zou ik voor de Engelstalige gaan. Roms en extra software wordt namelijk sneller gemaakt voor WWE toestellen dan voor NL toestellen. Ik heb een Nederlandse Touch Cruise (had niet echt stil gestaan bij het verschil), en als ik nu custom software erop wil zetten, gaat dit in sommige gevallen moeilijker (denkend aan Manilla).
Ook heeft vaak een Engels toestel standaard handschriftherkenning erop staan, en moet je dit er los opzetten bij een Nederlandse.
Waarom de Nederlandse weer een voordeel heeft t.o.v. de Engelse moet wel T9 zijn. Op WWE toestellen is er geen Nederlandse t9 opgezet. Dit is vaak al snel te downloaden, maar tot die tijd heb je alleen Engelse t9 op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Dat is precies wat ik wilde weten, dan gaat m'n voorkeur in principe uit naar een WWE versie. T9 heb ik nooit gebruikt omdat het op m'n vorige toestellen niet echt fijn werkte, dus grote kans dat ik het hier ook niet op ga gebruiken. Het was het enige voorbeeld wat ik kon bedenken waar je rekening mee zou moeten houden misschien :)

Wat ik eigenlijk nog wel zou willen weten is al eerder gevraagd (zie pagina 1), maar nooit duidelijk antwoord op gegeven door iemand en ik heb het ook niet op andere sites gevonden:

Het scherm heeft als het goed is haptic feedback. Heb je dat ook gemerkt, of stond het uit? Als het aanstond, waarbij merkte je dat? Het tikken van een sms..het selecteren van een hyperlink in Opera..?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David_1981
Brrrt en .Rick Thx voor de schitterende formuleringen. _/-\o_

Het 16GB model lijkt me idd het meest oportune. Dit toestel verdient dit wel hé.

Mij rest nog steeds 2 vraagjes?

1) Is geotagging standaard iets voor WM6.1 of moet het toestel het ondersteunen. Maw. weet iemand of de HD dit ondersteund?

2) Hebben wij belgen steeds de mogelijkheid om het touchscreen keyboard te wijzigen naar Azerty? Ja ik weet het die vreemde Belgen toch... Die clown die hier( in België) ooit is begonnen met Azerty.... grrrr 8)7

In count down modus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:53:
Het scherm heeft als het goed is haptic feedback. Heb je dat ook gemerkt, of stond het uit? Als het aanstond, waarbij merkte je dat? Het tikken van een sms..het selecteren van een hyperlink in Opera..?
Ik moet daarvoor even heel diep graven, maar je merkte wel iets van een klein trillinkje (dacht ik, pin me er niet op vast) als je iets selecteerde/aantikte. Niet storend, gewoon een klein beetje. Dus als je een programma opstart (volgens mij was 't toen ik het teeter spelletje aanzette), dat je het een beetje voelde.
Dus gewoon bij het selecteren, niet als je door TouchFLO 3D scrollt.
David_1981 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:03:
2) Hebben wij belgen steeds de mogelijkheid om het touchscreen keyboard te wijzigen naar Azerty? Ja ik weet het die vreemde Belgen toch... Die clown die hier( in België) ooit is begonnen met Azerty.... grrrr 8)7
Het moet mogelijk zijn met PocketCM. Scroll daar maar eens doorheen, en je hebt heel duidelijk een screenshot van een azerty toetsenbord.
Als je verder zoekt, zul je nog wel meer vinden hoor. Dit was de eerste de beste link (gewoon zoeken op azerty .cab op google of xda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:34
Wellicht een vraag naar de bekende weg:

Weet iemand hier wel zeker dat deze telefoon binnen nu en zeg 3 weken ook daadwerkelijk uitkomt? Of kan het zomaar toch december of 2009 worden?

Ik heb nu al een abbo met HSDPA, maar zit eigenlijk op de HD te wachten... Als het nog erg lang duurt dan pak ik toch maar de oude :-(

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Zie [ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic

[ Voor 91% gewijzigd door DaannO op 26-10-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Mouki_9 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 10:47:
ik ben gisteren bij de belcompany in utrecht geweest. Die vertelden mij dat in week 46 die er zeker zouden zijn. misschien zelfs een weekje eerder. Ze hebben de presentatie en dergelijke van het toestel al gehad.
Helemaal super. Dat kunnen we vanaf vandaag allemaal posten in:

[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic

Dus alle levertijden, abbo's en dergelijke mogen daar naar toe!

Kan een mod dat misschien iets explicieter, duidelijker en een directe link vermelden in de TW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets gezien of er een fabrikant is die een goede carkit gaat maken voor deze HTC. Heb nu een exemplaar van Carcomm voor m'n TyTN II en dat is perfect. Geen last van storende bluetooth, de phone wordt altijd direct opgeladen, stemmen van TomTom over de speakers, geluid radio mute automatisch. Waarom maakt HTC zelf niet een carkit? Ze moeten toch snappen dat dit voor sommigen een belemmering is om over te stappen naar bijvoorbeeld de HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Wat is het hier btw rustig tov het Xperia topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 00:58
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 22:35:
Iemand al iets gezien of er een fabrikant is die een goede carkit gaat maken voor deze HTC. Heb nu een exemplaar van Carcomm voor m'n TyTN II en dat is perfect. Geen last van storende bluetooth, de phone wordt altijd direct opgeladen, stemmen van TomTom over de speakers, geluid radio mute automatisch. Waarom maakt HTC zelf niet een carkit? Ze moeten toch snappen dat dit voor sommigen een belemmering is om over te stappen naar bijvoorbeeld de HD?
Parrot are the best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
-CKY2K- schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:54:
Dit viel me ook op, maar misschien komt dit doordat er bij de review van de touch hd er eigenlijk geen problemen waren. Bij de xperia waren er problemen met van alles. Toetsenbord, panels, kantelen, enz enz.
Pin me er niet op vast hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:53

Matjan

brrrt schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:39:

[...]

Windows Mobile kan TomTom 7 aan. Deze is ook speciaal gemaakt voor HTC Touch Diamond/Pro, en werkt dus goed. Als je de Touch HD hebt, kan deze dus ook gewoon TomTom 7 aan. Lijkt me vreemd als dat namelijk niet het geval is... (op PDAshop verkopen ze ook bij de TD en TP los Route66, en doen ze moeilijker over TomTom. Ik denk dat het dus een afspraak is tussen Route66 en PDAshop)
Tomtom Navigator 7 is nog niet in de verkoop. Deze wordt voorgeinstalleerd op de htc TP en kant-en-klaar geleverd. Tomtom kan nog niet garanderen dat haar software zal werken op andere modellen dan de touch pro. Daarom worden door pdashop bij andere modellen alleen route66 en TT navigator 6 aangeboden.

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet zeker of hij hier al gepost is maar hier nog een filmpje van een unboxing

http://nl.youtube.com/watch?v=UGEjJs-Exfo

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een filmpje gevonden waarin de HD kort behandeld word door een nederlandse vertegenwoordiger van HTC. Op 6.30 min. zegt hij iets interessants.
Hier het filmpje: http://br.youtube.com/watch?v=wI0B6QYYDRw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:09:
Ik heb nog een filmpje gevonden waarin de HD kort behandeld word door een nederlandse vertegenwoordiger van HTC. Op 6.30 min. zegt hij iets interessants.
Hier het filmpje: http://br.youtube.com/watch?v=wI0B6QYYDRw
Verkeerde filmpje gepost man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:17:
[...]

Verkeerde filmpje gepost man ;)
Ik zie het, excuses. Hier het goed filmpje: http://nl.youtube.com/wat...AROWXVQiw&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm goed gevonden, leuk filmpje! 8 gig intern geheugen, verwisselbaar..dus dan zal er wel gewoon een 8gb kaartje bij zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-05 14:59
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:57:
Mmm goed gevonden, leuk filmpje! 8 gig intern geheugen, verwisselbaar..dus dan zal er wel gewoon een 8gb kaartje bij zitten :)
dat zou zeker wel mooi zijn, wat ik wel zie is het schokken van het filmpje? en dat lijkt te liggen aan het apparaat en niet het streamen, hopen dat dat beter uit word gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
-CKY2K- schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:54:
Ik hoop dat dit verandert als het toestel eenmaal op de markt is... Dit telt bij mij toch mee bij de keuze voor een bepaalde telefoon...

Wat mij overgens opvalt is dat in het nederlandse filmpje over de HD die youtube stream happert!
Slechte voorboden voor de video prestatie?

[ Voor 19% gewijzigd door Felke op 27-10-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee nee nee jongens! We hebben hier te maken met een youtube filmpje van hoge kwaliteit (zoals je ze nog niet zoveel ziet op youtube). Dat duurt nou eenmaal even om te laden. Die meneer kon nou ook niet even zeggen tegen de cameraman van 'kan je eventjes 30sec wachten zodat ie geladen is?' Je weet ook niet hoe het bereik daar is waar die vent zit.

Daarnaast, anders gebruik je gewoon Coreplayer, werkt waarschijnlijk toch veel beter.

De mensen bij HTC zijn niet stom, ze brengen heus geen multimedia telefoon op de markt die vervolgens niet vloeiend beeld kan afspelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:21:
De mensen bij HTC zijn niet stom, ze brengen heus geen multimedia telefoon op de markt die vervolgens niet vloeiend beeld kan afspelen.
Zoals de Cruise of de TYTNII een jaar geleden?
Ik vertrouw HTC voor geen meter meer met beloftes. Ik vertrouw op de community om van HTC apparaten goed werkende PPC's te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
CSB schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:45:
[...]

Zoals de Cruise of de TYTNII een jaar geleden?
Ik vertrouw HTC voor geen meter meer met beloftes. Ik vertrouw op de community om van HTC apparaten goed werkende PPC's te maken.
Idd, zeker na het hele hardware acceleratieverhaal en de missende drivers daarvoor. Geweldige support leverden ze toen ook. Ik heb een TYTN (de eerste) en die valt kwa prestaties ook flink tegen. Gelukkig is de community van XDA-developers erg goed en kijk ik dus daar voor de support van mijn HTC device. Daarom ben ik er ook huiverig voor om voor de Touch HD te gaan (en ben ik dus ook in het Xperia topic te vinden :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ik ben er niet bang (meer) voor. Sinds ik actief ben op XDA met mijn Polaris ben ik een hoop goede mensen tegengekomen. Dus heb hem besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Er zit een Touch HD "cameo" in de nieuwste Heroes aflevering :D.
Ik zou een screencap willen maken, maar weet de precieze tijd niet meer en moet zo weg.

Edit: Toch maar ff mijn tijd verspild, te zien at 34.10 in S03E07.
Afbeeldingslocatie: http://img127.imageshack.us/img127/7821/touchhdscreenwz2.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door MacorgaZ op 28-10-2008 10:37 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
het zal wel aan mij liggen, ik zie geen touch hd in plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 22:03

Dark Angel 58

Peace!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:45:
...

Het snelste momenteel is een 8GB Class 6 MicroSD kaartje (Class 6 = writing speed van 6MB/S). Het grootste is een 16GB Class 2 MicroSD kaartje (Class2 = writing speed van 2MB/S).

...

Reading speed van standaard MicroSD kaartjes ligt om de nabij 13.100 kb/sec. Uit een test bleek dat de 'Sandisk sdhc 8GB Go ultra class 6' een reading speed heeft van 13.356 kb/sec. Daar hoef je het dus ook niet voor te doen.
wacht effe
dat klinkt wel langzaam... Enkele maanden geleden heb ik geprobeerd om een wii sd kaart te vinden, maar daar op internet heb ik ook veel snellere sd(hc?) kaarten gezien, sommige kan al 20-40MB/s halen. Ik weet niet zeker of ik "50MB" ook gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Mouki_9 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:15:
het zal wel aan mij liggen, ik zie geen touch hd in plaatje.
Ik heb ook niet echt het idee dat ik daar een htc touch hd zie, het lijkt meer de touchscreentelefoon van nokia? mss kan de uploader een beter plaatje uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
Nee het is hem volgens mij sowieso niet, zie plaatje hieronder van HD:
Afbeeldingslocatie: http://htcdriver.com/tweakers/touch5.jpg

Terwijl op de screencapture van rechts naar links eerst de "ophang"-knop te zien is en daarna meteen het huisje, terwijl bij de HD daar nog de "back"-knop zit.

[ Voor 6% gewijzigd door allard_070 op 28-10-2008 13:13 . Reden: links naar rechts omgedraaid... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Angel 58 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:41:
[...]

wacht effe
dat klinkt wel langzaam... Enkele maanden geleden heb ik geprobeerd om een wii sd kaart te vinden, maar daar op internet heb ik ook veel snellere sd(hc?) kaarten gezien, sommige kan al 20-40MB/s halen. Ik weet niet zeker of ik "50MB" ook gelezen heb.
Misschien het verschil tussen standard, mini en micro sd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 22:03

Dark Angel 58

Peace!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:22:
[...]

Misschien het verschil tussen standard, mini en micro sd?
dat zou kunnen, want er waren ook profesionele sd kaarten voor fotografen aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
allard_070 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:12:
Nee het is hem volgens mij sowieso niet, zie plaatje hieronder van HD:
[afbeelding]

Terwijl op de screencapture van rechts naar links eerst de "ophang"-knop te zien is en daarna meteen het huisje, terwijl bij de HD daar nog de "back"-knop zit.
Sorry mensen, mijn fout. Toen ik het beter bekeek dacht ik ook dat het misschien een andere kon zijn, maar aangezien hij er redelijk veel op leek en er vaak zulke dingen in TV-series wordt gedaan dacht ik dat het misschien wel leuk was.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 78% gewijzigd door DaannO op 28-10-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
hier zijn vast wel gebruikers met een htc already (older model). Kan iemand mij vertellen of er ook accu's met een hogere capaciteit leverbaar zijn, en dat de dimensie van de accu gelijk blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Mouki_9 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:25:
hier zijn vast wel gebruikers met een htc already (older model). Kan iemand mij vertellen of er ook accu's met een hogere capaciteit leverbaar zijn, en dat de dimensie van de accu gelijk blijft?
Ze zijn er wel, maar dan worden ze dikker
Dan krijg je dus een extra batterijklepje die flink uitsteekt... (en nee, vaak is dat niet mooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
brrrt schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:58:
[...]

Ze zijn er wel, maar dan worden ze dikker
Dan krijg je dus een extra batterijklepje die flink uitsteekt... (en nee, vaak is dat niet mooi)
dat bedoelde ik dus met dat de dimensie gelijk blijft...... niet mogelijk dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:42:
[...]

dat bedoelde ik dus met dat de dimensie gelijk blijft...... niet mogelijk dus.....
Nope lijkt me niet. Komt doordat deze telefoon zo dun is. Ik zit er persoonlijk wel een beetje mee, die batterij. Er zit een kleinere batterij in dan in een Iphone, maar het scherm is toch nog wel een mooi stukkie groter...

In verwacht dan ook dat de batterij het grootste minpunt van deze telefoon gaat worden.

Je kan wel deze kopen:
http://www.pdashop.nl/pro...rsal-battery-booster.html

En vervolgens een 3000mAh oplaadbare AA-batterij kopen. Dan kan je je telefoon 3x zo lang gebruiken :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:08:
[...]

Nope lijkt me niet. Komt doordat deze telefoon zo dun is. Ik zit er persoonlijk wel een beetje mee, die batterij. Er zit een kleinere batterij in dan in een Iphone, maar het scherm is toch nog wel een mooi stukkie groter...

In verwacht dan ook dat de batterij het grootste minpunt van deze telefoon gaat worden.

Je kan wel deze kopen:
http://www.pdashop.nl/pro...rsal-battery-booster.html

En vervolgens een 3000mAh oplaadbare AA-batterij kopen. Dan kan je je telefoon 3x zo lang gebruiken :P
leuk gevonden, maar dat is dan dus net zo (misschien zelfs meer) lelijk als een dikkere accu.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Net gekeken naar een filmpje van de Sony Xperia met mobile voice command op youtube en ik moet zeggen dat het toch wel erg mooi en snel werkt. Ik zit nog te twijfelen tussen deze 2 telefoons (tot nu toe ga ik voor het grotere scherm, dus HTC), maar ik ben benieuwd of dit ook werkt op de touch HD en hoe goed het dan werkt. Ik zie specs bijna overal staan "voice command: no", maar sommige weer een semi-duidelijke "yes"...

[ Voor 5% gewijzigd door N0stradamus op 30-10-2008 11:38 ]

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirfie244
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 07:10
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:08:
[...]
Leuk, maar waar vind je een 3000mAh AA batterij? En daarnaast is 3000mAh @1.2V minder energie dan 1350mAh @3.6V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de winkel of via internet gewoon? Die zijn bij de betere zaak gewoon te koop hoor.

En shit, had inderdaad niet aan het voltage gedacht :(

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Dit mag dus in [ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic :)

[ Voor 85% gewijzigd door pven op 30-10-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
*knip* het is hier geen verhandel-site :Y)

Levertijden en abonnementen worden trouwens in een ander topic besproken:

[ Voor 65% gewijzigd door pven op 30-10-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* het is hier geen verhandel-site :Y)

[ Voor 64% gewijzigd door pven op 30-10-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
N0stradamus schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:36:
Net gekeken naar een filmpje van de Sony Xperia met mobile voice command op youtube en ik moet zeggen dat het toch wel erg mooi en snel werkt. Ik zit nog te twijfelen tussen deze 2 telefoons (tot nu toe ga ik voor het grotere scherm, dus HTC), maar ik ben benieuwd of dit ook werkt op de touch HD en hoe goed het dan werkt. Ik zie specs bijna overal staan "voice command: no", maar sommige weer een semi-duidelijke "yes"...
die mobile voice command kan je volgens mij ook gewoon installeren op elke willekeurige windows mobile phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die zich afvroegen wat customize tabs nou betekent hier een filmpje:
Customize tabs
En eentje waaruit blijkt dat er een LEDje zit in de hold button:
Led lampje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:58:
Voor de mensen die zich afvroegen wat customize tabs nou betekent hier een filmpje:
Customize tabs
En eentje waaruit blijkt dat er een LEDje zit in de hold button:
Led lampje
led lampje is wel vet, alleen jammer dat je geen custom tabs toe kunt voegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Mouki_9 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:20:
led lampje is wel vet, alleen jammer dat je geen custom tabs toe kunt voegen....
Het lijkt er juist op dat dat nu wel mogelijk gaat worden. Als je de afzonderlijke tabs kan toevoegen, verplaatsen en kan verwijderen, lijkt 't systeem nu echt modulair te zijn. Kortom, dikke kans dat de chefs op XDA tabs gaan maken om toe te voegen.

Of misschien HTC zelf als alternatief van de panels van de X1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
IceEyz schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 19:26:
[...]

Het lijkt er juist op dat dat nu wel mogelijk gaat worden. Als je de afzonderlijke tabs kan toevoegen, verplaatsen en kan verwijderen, lijkt 't systeem nu echt modulair te zijn. Kortom, dikke kans dat de chefs op XDA tabs gaan maken om toe te voegen.

ik zie dus niet dat hij een customized tab toe kan voegen, of ligt het aan mij? ik zie hem tabs verplaatsen en aan en uit vinken. Niks toegevoegd als het goed is.
Als tekst staat er ook bij rearrange and remove tabs in het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceEyz schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 19:26:
[...]

Mmm, dat zou mooi zijn natuurlijk..iets om naar uit te kijken iniedergeval. Dat ledje is ook handig, had nog nergens gezien/gelezen dat die erin zou zitten.

Hier nog een korte review (later meer als het goed is). Niet veel nieuws verder, maar ze lijken positief iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dus niet dat hij een customized tab toe kan voegen, of ligt het aan mij? ik zie hem tabs verplaatsen en aan en uit vinken. Niks toegevoegd als het goed is.
Als tekst staat er ook bij rearrange and remove tabs in het menu?
Dat beweert IceEyz ook niet, hij geeft alleen aan dat het softwarematig nu mogelijk zou moeten zijn. Denk dat ie wel gelijk heeft. Het gaat erom dat je tabs kan toevoegen/verwijderen. Nu zijn dat standaard tabs van TouchFlo zelf, maar wellicht dat bijv XDA zelf ook tabs kan maken die je dan kan installeren op je telefoon en vervolgens ook in dat menuutje kan toevoegen/verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGuardianI
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05-2024
Ik had een vraagje,
gaat tweakers.net ook de HTC Touch HD reviewen net als met de Xperia is gedaan?
Ben benieuwd:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 19:52:
[...]

Dat beweert IceEyz ook niet, hij geeft alleen aan dat het softwarematig nu mogelijk zou moeten zijn. Denk dat ie wel gelijk heeft. Het gaat erom dat je tabs kan toevoegen/verwijderen. Nu zijn dat standaard tabs van TouchFlo zelf, maar wellicht dat bijv XDA zelf ook tabs kan maken die je dan kan installeren op je telefoon en vervolgens ook in dat menuutje kan toevoegen/verwijderen.
Nu ik het nog een keer lees zie ik het ook. De eerste keer dat ik het las dacht ik dat het nu al mogelijk was. Ik hoop dan dat ze het mogelijk maken dat je custom tabs toe kunt voegen, dus met een andere symbooltje,maar dat je zelf kan bepalen wat voor een app het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 23:28

Ad-

Was deze al genoemd? : http://htchd.com/

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
Zou inderdaad mooi zijn als je straks je eigen tabs kan toevoegen, wordt toch gelijk een heel stuk spannender als dat mogelijk is :p
Nu maar hopen dat tweakers met een geweldig uitgebreide review komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=BQlywzC2b20&fmt=18]

Voor de mensen die nog twijfelen tussen de X1 en de HD kan dit fillempje misschien helpen. Komt erop neer dat ze beide ongeveer even goed zijn, het hangt er maar van af waar je veel waarde aan hecht. Ik aan surfen, vandaar de HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
De touch HD maakt grote kans mijn nieuwe phone te worden. Vind het nog steeds erg jammer dat er geen flits op zit... gemiste kans, maar dat is al zat besproken!
Ook wordt er vaak gesproken met de term "iphone killer". Naar mijn idee heeft de iphone altijd een stapje voor door het multi-touch scherm. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadRettoR schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:22:
De touch HD maakt grote kans mijn nieuwe phone te worden. Vind het nog steeds erg jammer dat er geen flits op zit... gemiste kans, maar dat is al zat besproken!
Ook wordt er vaak gesproken met de term "iphone killer". Naar mijn idee heeft de iphone altijd een stapje voor door het multi-touch scherm. Wat vinden jullie?
Ik denk dat de Iphone alleen het merknaam Apple mee heeft, verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 80% gewijzigd door DaannO op 31-10-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ

[ Voor 89% gewijzigd door DaannO op 31-10-2008 20:39 ]

Bambu Lab P1S Combo

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar je het goedkoopste toestel/abbo kunt kopen.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.