Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom in het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic :)

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de HTC Touch HD en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de Touch HD.
• Discussie en meldingen over wanneer we de HD kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de Touch HD horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
• Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Tot slot is pricewatch: HTC Touch HD NL een goed begin om voor een mooie prijs de Touch HD te regelen :)

[ Voor 13% gewijzigd door DaannO op 20-12-2008 13:12 . Reden: Het is geen test meer \0/ ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:36
Superrr, en deze keer hopelijk echt goed!

Vermoedelijk is de HD vanaf begin (6) november leverbaar. Waarschijnlijk eerst WWE (Engels) en daarna NL.

Huidige goedkoopste aanbieders met:
Vodafone Basis 2 Jaar lang, 22,50 voor 18,00 plus Onbeperkt Internet voor 9,50 per maand. Dat is dus 27,50 per maand, 24 maanden lang. Dit omdat mijns inziens Vodafone (samen met T-Mobile) de enige serieuze HSDPA internetaanbieders zijn. (Discussie daarover in een ander Topic...)

Hieronder staan dan de éénmalige aanschafkosten zonder verzendkosten e.d.

Bestelmaar.nl: 93,95 (Gratis dubbel SMS-Blox) - Kijk eerst naar de ShopSurvey...
Algebeld.nl: 131,- (Gratis dubbel SMS-Blox)
2Call.nl: 144,- (géén gratis Blox vermeld)
Belnu.nl: 148,- (Gratis dubbel SMS-Blox)

Ongeveer 65,- minder bij 31,50 per maand.

Vodafone zelf heeft 'm nog niet op de site.
Telecomadvies was met de TP een tijd lang erg goedkoop, maar de HD staat er nog niet bij helaas.

Goedkoper gezien of eerder leverbaar vermeld? Posten!

[ Voor 6% gewijzigd door IceEyz op 26-10-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik denk dat een 1 jaar Vodafone 35 (28 euro) + internet a 9,50 (waarvan 6 maanden lang 5 euro korting) en toestelkorting een betere aanbieding is. Je moet dan nog 200+ euro (bestelmaar.nl) betalen, maar je hebt dan wel een 1jarig abonnement (en zit dus niet vast aan een 2jarig abonnement). Je kan dan volgend jaar weer een nieuw toestel nemen (en deze dus verkopen).

[ Voor 3% gewijzigd door silmaril8 op 26-10-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tankforce
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:40
Op 31 oktober komt er bij 2call weer een nieuwe prijslijst online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
tankforce schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:44:
Op 31 oktober komt er bij 2call weer een nieuwe prijslijst online
Maar dan gelden waarschijnlijk niet meer de Vodafone acties. En Vodafone heeft op dit moment het beste (snelste) internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Is inderdaad een redelijke prijs via een 1-jarig abbo. Mijn overweging was echter dat ik na dat eerste jaar wel weer onbeperkt internet wil, wat op dit moment sim-only niet goedkoop mogelijk is, noch bij T-Mobile, noch bij Vodafone.

Als je idd weer een nieuw toestel wil, betaal je dat jaar wederom zo'n 600 euro incl. abbo. Minus je verkoopprijs inderdaad.

Ik vind 't wat te veel geld om in één jaar te spenderen. Ik denk dat ik wel twee jaar met zo'n groot scherm vooruit kan, maar da's persoonlijk natuurlijk :).

[Edit] Die SMS-actie is dan misschien verlopen, alle internetkortingen en 20% basis kortingen zijn de afgelopen maanden gelijk gebleven..

[ Voor 11% gewijzigd door IceEyz op 26-10-2008 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 11:00
Ik heb zo'n twee weken geleden contact gehad met T-mobile. Ze konden nog niet bevestigen dat zij dit toestel als MDA ding gaan voeren, maar met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vertelden ze mij dat dit op z'n vroegst januari 2009 wordt en vermoedelijk later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-05 15:44
Vrijdag heb ik de HTC touch HD besteld met een Vodafone 27.50 + onbeperkt internet = 31,50 pm
Daarbij moest ik 28,95 bij betalen inclusief verzendkosten.

Je betaald wel 9,95 extra voor nummerbehoud. Maar hij is dan nog zo'n 50 euro goedkoper als bij 2call of smartphoneshops.nl. Ik heb geen ervaringen met deze shop maar ik neem het risico en stop de 50 euries in een verzekering bij unigarant.

bestelmaar.nl :P

[ Voor 3% gewijzigd door Dondersteen op 27-10-2008 10:32 . Reden: Shop niet vermeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 10:25
Hoofy88 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:58:
Vrijdag heb ik de HTC touch HD betsteld met een Vodafone 27.50 + onbeperkt internet = 31,50 pm
Daarbij moest ik 28,95 bij betalen inclusief verzendkosten.

Je betaald wel 9,95 extra voor nummerbehoud. Maar dan nog zo'n 50 euro goedkoper als bij 2call of smartphoneshops.nl. Ik heb geen ervaringen met deze shop maar ik neem het risico en stop de 50 euries in een verzekering bij unigarant.
Ik kijk er óf overheen, of je hebt het niet vermeld, maar welke shop gaat het over? :P

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 22:16
Ik heb nu een 1-jarig abbonement bij KPN met een Nokia N73. Dit abbonement loopt binnen 4 maanden af. Ik wil graag de HTC Touch HD met een hoger abbonement (27,50) en onbeperkt (snel) internet.

Ik kan mijn huidige abbonement bij KPN natuurlijk verlengen met een nieuw toestel, maar dan heb ik traag internet, en betaal ik naar mijn gevoel te veel. Als ik in de verlenging-shop van KPN kijk is elke 'aanbieding' die ze mij doen een stuk duurder dan dat ik een nieuw abbonemnt afsluit.

Omdat Vodafone goed betaalbaar is (zie Hoofy88) en ook nog eens snel internet biedt, zou ik graag overstappen. Mijn vragen:
  • Stel ik preorder de Touch HD nu bij een willekeurige belshop, en ik geef aan dat ik mijn nummer wil behouden. Moet ik de laatste 3 a 4 maand bij KPN dan nog betalen? En wanneer gaat het nieuwe Vodafone abbo in?
  • Hoe zit het met nummerbehoud? Krijg ik dan in de overlappingstijd eerst een tijdelijk nummer van Vodafone op mijn Touch HD, of kan dit ook in 1 keer?
  • Zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden in deze situatie?
Is er iemand die mij dit wat duidelijker kan maken? Mijn dank is groot.

Ik heb al met de KPN klantenservice aan de lijn gehangen, maar die kon mij niet behoorlijk uitleggen hoe dit nu zou gaan, wat ik moest doen en wat zij gaan doen. Ik kreeg een hoop wazige verhalen, terwijl het volgens mij helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
Clock schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:00:
  • Stel ik preorder de Touch HD nu bij een willekeurige belshop, en ik geef aan dat ik mijn nummer wil behouden. Moet ik de laatste 3 a 4 maand bij KPN dan nog betalen? En wanneer gaat het nieuwe Vodafone abbo in?
  • Hoe zit het met nummerbehoud? Krijg ik dan in de overlappingstijd eerst een tijdelijk nummer van Vodafone op mijn Touch HD, of kan dit ook in 1 keer?
  • Zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden in deze situatie?
Natuurlijk moet je gewoon betalen voor de laatste 3-4 maanden van je abonnement..
Nummerbehoud werkt als volgt.

Bij het maken van je bestelling moet je een wensdatum voor de nummerportering ingeven. Op deze datum wordt je nummer overgezet, tijdens dit proces kan je je nummer niet gebruiken. Je contract met Vodafone gaat pas in zodra je nummer is overgezet naar het Vodafone netwerk.

Eisen voor nummerbehoud:
  • Het nummer van uw huidige abonnement dient nog actief te zijn;
  • Uw huidige abonnement loopt binnen maximaal 3 maanden af;
  • Uw huidige provider is anders dan de nieuwe provider:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-05 14:59
silmaril8 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:47:
[...]

Maar dan gelden waarschijnlijk niet meer de Vodafone acties. En Vodafone heeft op dit moment het beste (snelste) internet.
en hoe kom je daarbij? en welke acties gelden dan waarschijnlijk niet meer? Ik wil het liefs Vodafone, en bestel hem pas volgende maand (ivm 30 oktober jarig dan pas 18, de kans is aanwezig dat het contract dan niet op tijd binnen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206239

Als je student bent kun je bij Hi een goedkoper abonnement afsluiten (Hi Student)
http://www.studentmobiel....product/3930/htc-touch-hd

Ik weet niet hoe het met de internet snelheid zit bij Hi (kpn?) maar de abonnementen lijken me vrij goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 01:21
GSMweb heeft de Touch HD nog niet op de website staan, maar ik was aan het googlen voor een HD icm KPN en toen kwam ik op een pagina van GSMweb terecht. Toen heb ik specifiek naar de Touch HD gezocht op gsmweb.nl en kreeg ik pagina's zoals deze: http://www.gsmweb.nl/forms/kpn115.htm
Deze prijzen kunnen nooit kloppen toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
LVGH schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:15:
GSMweb heeft de Touch HD nog niet op de website staan, maar ik was aan het googlen voor een HD icm KPN en toen kwam ik op een pagina van GSMweb terecht. Toen heb ik specifiek naar de Touch HD gezocht op gsmweb.nl en kreeg ik pagina's zoals deze: http://www.gsmweb.nl/forms/kpn115.htm
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat ook :).

Mja, niet geschoten, altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10-2024
Gefeliciteerd met uw aanvraag voor een HTC Touch HD NL black Data i.c.m met een Vodafone basis EUR 22,50 (2 jaar) abonnement op het netwerk van Vodafone

HOE NU VERDER?
Binnen 24 uur ontvangt u een contract mobiele telefonie via de post. U dient dit zorgvuldig in te vullen en ondertekend aan GSMWEB.NL te retourneren samen met onderstaande gegevens:

* Een kopie van een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart).
* Een kopie van een recent bank/giro afschrift (niet ouder dan 4 weken).
* Bedrijven dienen tevens een kopie KvK mee te sturen niet ouder dan 6 mnd.

Nadat GSMWEB.NL uw contract en gegevens ontvangen heeft wordt u aangesloten op het netwerk van Vodafone (onder voorbehoud van accceptatie). Uw nieuwe toestel + simkaart wordt z.s.m. onder rembours via PTT Post Pakket Dienst bij u thuis bezorgd.

WIJ HEBBEN ONDERSTAANDE GEGEVENS VOOR U GENOTEERD:
Mobiele telefoon: HTC Touch HD NL black Data
Abonnement: Vodafone basis EUR 22,50 (2 jaar)
Netwerk: Vodafone

Waar FireBug al niet goed voor is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 22:03
Ook als je "kpn" in de url veranderd voor "vf" krijg je dezelfde deal, maar dan met Vodafone; dus: http://www.gsmweb.nl/forms/vf115.htm
Overigens is de HD zonder Route 66 duurder ;) : http://www.gsmweb.nl/forms/kpn106.htm
GamezMaster schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:22:
Gefeliciteerd met uw aanvraag voor een HTC Touch HD NL black Data i.c.m met een Vodafone basis EUR
...
Waar FireBug al niet goed voor is..
Haha, nou ik weet niet in hoeverre dit toegestaan is, maar ik ben benieuwd of je een formulier thuisgestuurd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
Geldt ook voor die toko dat ze hem verplicht (tegen een vergoeding) simlockvrij moeten maken? In dat geval zou het aantrekkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
Volgens mij zijn het geen telefoons met simlock hoor?

Dat staat iig rechts bij de beschrijving: http://www.gsmweb.nl/forms/kpn115.htm

offtopic:
Als de HD uitkomt zal er waarschijnlijk snel veel informatie over dit onderwerp op XDA-developers komen, dan zou ik daar eens kijken (alleen nuttig trouwens als garantie niet belangrijk is).

[ Voor 14% gewijzigd door allard_070 op 27-10-2008 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
Er staat ook bij "Inhoud verpakking:" niks vermeld. Waar bijvoorbeeld bij de HTC touch pro het volgende staat:

HTC Touch Pro, accu, 220V
lader, 2 x stylus, datakabel, stereo headset,
2x CD-Rom, screenprotector, etui, handleiding.

Dus bij deze aanbieding krijg je.... alleen een abonnement?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277390

Dus bij deze aanbieding krijg je.... alleen een abonnement??
Hehe, dat zal wel zijn omdat ze de telefoon nog niet op voorraad hebben en dus nog niet weten wat er in de doos zit waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235785

Volgens mij gaat het nog niet werken op GSMWEB.nl, want als je bijvoorbeeld de KPN in TF (telfort) verranderd dan krijg je we prijzen bij verschillende abbonementen, maar dat zijn geen bestaande abbonementen, zoals een bundel van bijvoorbeeld 60 en 110 (link) Waar dit nromaal 100 en 200 is.

Als je verder zoekt op die verschillende pagina's van GSMWEB dan zie je ook prijslijsten, zonder dat er een toetsel wordt weergegeven(link)

Dit neemt niet weg dat het zo wel erg mooie aanbiedingen lijken :)

Iemand al trouwens de pagina gevonden van het toetsel icm onbeperkt internet? Lijk me wel handig met zo'n toestel

Er is ook helmaal geen knop om de bestelling door te geven!! er staat alleen maar op de knop
*binnenkort leverbaar*

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 235785 op 28-10-2008 00:18 . Reden: Nog even goed naar de pagina van GSMWEB gekeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 01:21
Voor onbeperkt internet verander je het nummer in 356.
Dit gaat ongetwijfeld niet werken maar het is wel raar om te zien dat de pagina bestaat en deze prijzen weergeeft.

Bij Telfort kloppen de abonnementen inderdaad niet..zijn volgens mij de oude typen.

[ Voor 20% gewijzigd door LVGH op 28-10-2008 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-04 11:23
LVGH schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:13:
Voor onbeperkt internet verander je het nummer in 356.
Dit gaat ongetwijfeld niet werken maar het is wel raar om te zien dat de pagina bestaat en deze prijzen weergeeft.

Bij Telfort kloppen de abonnementen inderdaad niet..zijn volgens mij de oude typen.
Dit laat trouwens de lijst zien van een T-mobile Relax abbo: http://www.gsmweb.nl/forms/tm115.htm
Voor de Flex abbo is het http://www.gsmweb.nl/forms/tmfl115.htm Dit is mét Route 66.

Al zullen de prijzen die er staan niet kloppen, omdat ze niet erg realistisch zijn vind ik de prijzen wel heel aantrekkelijk :P.
Wanneer zal dit geupdated worden, 6 november ongeveer?

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196721

Voorlopig ga ik hem bestellen bij www.algebeld.nl voor 65 euro icm met
- Vodafone 2 jaar 27,50
- Zorgeloos surfen
- SMS verdubbelaar
voor 31,50 per maand

Niet slecht toch? Dat is over 24 maanden genomen +/- 196 euro aan abonnementskosten als ik de prijs van het toestel ervanaf haal. Ik kan het me niet voorstellen dat ik voor dat geld ergens een sim-only abonnement kan scoren met dezelfde specificaties. Sterker nog, voor 24 maanden onbeperkt internet zou je dan al 230 euro moeten betalen ^^

www.bestelmaar.nl vertrouw ik namelijk niet en ook betaal je daar iets extra voor nummerbehoud. Ik wacht nog graag eventjes op de nieuwe prijslijsten van november, wie weet wordt hij nog goedkoper. ^^

Ik zit er ook aan te denken om Iwood te nemen. Aangezien ik mijn telefoon ga uitrusten met SPB Mobile shell en door TouchFlo verwacht ik de advertenties toch niet zoveel te zien. Zowel, ach, een aantal van de advertenties als buienradar en spitsnieuws zou ik van mezelf ook al bekijken. Het bespaart toch mooi 120 euro over de gehele abonnementsperiode.

Offtopic:
Hoop trouwens wel dat ik SPB en TouchFlo3d naast elkaar kan laten werken..Ik wil eigenlijk alleen maar SPB om de gaten van TouchFlo3d (lees: wanneer je de lelijke originele Windows Mobile troep ziet) op te vullen. Maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235785

Ik geloof dat we in Nederland wel een beetje van geluk mogen spreken, want in de UK, Roemenië en Fankrijk is de HTC Touch HD tot het einde van het jaar alleen verkrijgbraar met een Orange abbonement.

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loewe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 21:03
IceEyz schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:40:
Superrr, en deze keer hopelijk echt goed!

Vermoedelijk is de HD vanaf begin (6) november leverbaar. Waarschijnlijk eerst WWE (Engels) en daarna NL.

Vodafone Basis 2 Jaar lang, 22,50 voor 18,00 plus Onbeperkt Internet voor 9,50 per maand. Dat is dus 27,50 per maand, 24 maanden lang. Dit omdat mijns inziens Vodafone (samen met T-Mobile) de enige serieuze HSDPA internetaanbieders zijn. (Discussie daarover in een ander Topic...)

Bestelmaar.nl: 93,95 (Gratis dubbel SMS-Blox) - Kijk eerst naar de ShopSurvey...

Ongeveer 65,- minder bij 31,50 per maand.

Vodafone zelf heeft 'm nog niet op de site.
Telecomadvies was met de TP een tijd lang erg goedkoop, maar de HD staat er nog niet bij helaas.

Goedkoper gezien of eerder leverbaar vermeld? Posten!
toon volledige bericht
Wat ik nog even wil aanmerken is dat Bestelmaar en Algebeld goedkoper lijken dan 2Call. Echter bij 2Call krijg je bij zorgeloos internet korting op het toestel en 5 euro op de 1e 12 maanden van zorgeloos internet. Daarmee komt die 144-60=84 dus eigenlijk lager te liggen dan die andere 2 want die geven geen korting op internet, alleen op het toestel. Er zijn geen bezorgkosten bij 2Call. Wel 15 euro kosten voor het eerder leveren van het toestel dan het ingaan van het abonnement. Wat 2Call weer niet biedt is de gratis SMS Blox van 2 euro per maand. Dit is voor mij persoonlijk niet intressant, maar dat is persoonlijk.

Daarnaast ben ik vast een abonnement aangegaan en kan op 1 november mochten de prijzen zakken altijd dit abonnement nog annuleren volgens het afkoelingsrecht (zie http://www.2call.nl/support.php#afkoelingsperiode). Hier heb je 7 werkdagen de tijd voor.

Ik heb overigens het 27,50 tarief 2 jaar besteld. Dan kost het toestel 79,- met dan nog 60 euro korting op zorgeloos internet het 1e jaar. En ik ga dat Iwood (http://www.2call.nl/iwood.php) uitproberen. Scheelt ook 5 euro per maand en je kan er toch mee stoppen wanneer je wilt.

[ Voor 6% gewijzigd door Loewe op 28-10-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 15:15
Ik heb em bij algebeld gepreordered, 2 jarig vodafone abbo met zorgeloos inet. Krijg eerste 12 maanden 5 euro korting op zorgeloos internet en over de hele periode korting op het abbo (22.50 abbo, 18 per maand).

Kan zijn dat die korting op inet er nu niet meer is bij algebeld.

edit:
kzie dat het er nu idd niet meer staat, maar toen ik hem gepreordered heb stond er 5 euro korting op inet in plaats van 100% korting op sms blox.

[ Voor 21% gewijzigd door Pred87 op 28-10-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

Verwachte leverdatum 11-11-2008 bij Smartphoneshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
Anoniem: 196721 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:31:
www.bestelmaar.nl vertrouw ik namelijk niet en ook betaal je daar iets extra voor nummerbehoud. Ik wacht nog graag eventjes op de nieuwe prijslijsten van november, wie weet wordt hij nog goedkoper. ^^
Ik heb ook mijn twijfels over bestelmaar.nl maar heb snel en duidelijk antwoord gekregen over een vraag over mijn nummerbehoud. Op de vraag wanneer bestelmaar.nl verwacht het toestel te kunnen leveren heb ik nog geen antwoord gekregen(heeft nu langer geduurt als het streven -> binnen 2 werkdagen antwoord).

Ik wacht nog even met het opsturen van het contract voordat ik daar antwoord op ontvang. Mocht het echt lang gaan duren, kies ik toch voor 2call of Algebeld :)

Klote dat mijn abo 2 november vervalt, en dus nu te laat ben voor nummerbehoud |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-05 21:36
11-11 is geen 6-11 :) T Mobile is altijd zo traaaaaag met opnemen van goede phones in hun portfolio!
Waarom? IK denk aan overstappen, want ik wil de Touch HD. Eerst wilde ik de N96, maar HTC is technologisch veel verder en daarnaast is HTC Windows Mobile ipv Symbian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
Beste Wvkerk, zie mijn eerdere reactie:
Autoreply schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 23:45:
Ik heb zo'n twee weken geleden contact gehad met T-mobile. Ze konden nog niet bevestigen dat zij dit toestel als MDA ding gaan voeren, maar met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vertelden ze mij dat dit op z'n vroegst januari 2009 wordt en vermoedelijk later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
Autoreply schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:41:
Beste Wvkerk, zie mijn eerdere reactie:

[...]
Zou dat betekenen dat ze voor die tijd ook niet de "normale" htc versie gaan verkopen?

Niet dat ik t-mobile wil hoor, ik heb met mn huidige telefoon en t-mobile niet eens ontvangst als ik thuis ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
allard_070 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:20:
[...]

Zou dat betekenen dat ze voor die tijd ook niet de "normale" htc versie gaan verkopen?

Niet dat ik t-mobile wil hoor, ik heb met mn huidige telefoon en t-mobile niet eens ontvangst als ik thuis ben...
Ik begreep dat ze dat normaal gesproken nooit doen (bij HTC) en ik kan me van de laatste jaren ook geen high-end htc-model herinneren dat zij voeren onder die naam.

Ik wil wel erg graag een combinatie van dit toestel met T-mobile, 3 jaar klant en altijd uitmuntend geholpen.

[ Voor 10% gewijzigd door Autoreply op 28-10-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:33

Matjan

:D

Autoreply schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:12:
[...]

Ik begreep dat ze dat normaal gesproken nooit doen (bij HTC) en ik kan me van de laatste jaren ook geen high-end htc-model herinneren dat zij voeren onder die naam.

Ik wil wel erg graag een combinatie van dit toestel met T-mobile, 3 jaar klant en altijd uitmuntend geholpen.
Volgens mij zijn alle toestellen die je bij T-Mobile zelf haalt gesimlocked. T-Mobile zelf verkoopt geen simlockvrije telefoons. Als ze de touch hd gaan voeren, doen ze dat als een eigen MDA-versie

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245391

Handig topic! Ben zelf ook erg geinteresseerd in deze telefoon met een vodafone abo.
Heeft iemand ervaring met smartphonestunts?

Daar staat hij namelijk met
*27.50 abo (waar je 22 euro voor betaald gedurende 24 maanden)
*internetbundel 9,95

dus voor 31,95

toestel kost los nog 89 euro.

En ligt het aan mij of is het toestel bij algebeld icm hetzelfde abo en voorwaarden 65 euro?
Ik lees hier dat hij duurder zou moeten zijn...misschien heb ik iets anders gezien??

Gr TJ79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245391 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:21:
Handig topic! Ben zelf ook erg geinteresseerd in deze telefoon met een vodafone abo.

Daar staat hij namelijk met
*27.50 abo (waar je 22 euro voor betaald gedurende 24 maanden)
*internetbundel 9,95

dus voor 31,95

toestel kost los nog 89 euro.

En ligt het aan mij of is het toestel bij algebeld icm hetzelfde abo en voorwaarden 65 euro?
Ik lees hier dat hij duurder zou moeten zijn...misschien heb ik iets anders gezien??

Gr TJ79
toon volledige bericht
Sterker nog, bij Algebeld krijg je er ook nog gratis de SMS verdubbelaar blox bij ;-) Internetbundel van Vodafone is trouwens 9,50 niet 9,95 ;-) Ik ga voor hetzelfde abonnement als jou en betaal dus 31,50 en betaal 65 euro bij Algebeld voor:
- Vodafone 24 maanden 27,50 (a 22 euro)
- Zorgeloos surfen
- Sms verdubbelaar

Zie ook mijn post op de vorige pagina ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Zou het toestel in het begin nog niet branded zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Anoniem: 245391 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:21:
Ja: zie de ShopSurvey :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 29-10-2008 11:24 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie dat er al een aantal mensen aan het pre-orderen zijn. Zelf twijfel ik nog of ik dit ook zal doen of nog even afwacht tot ie daadwerkelijk op voorraad is. Officieel loopt die VF 20% korting en dubbel sms actie tot 31 oktober. Wat denken jullie, zal de actie in November hetzelfde zijn? Ik denk dat ik toch wel baal als je in November opeens geen 20% korting meer kan krijgen. Even wachten heeft natuurlijk als voordeel dat er meer reviews komen en meer aanbiedingen op internet, zoals gsmweb die de Touch HD nu officieel nog niet op de website heeft staan..

Edit: Niet zeuren, gewoon doen :) zie m'n bericht hieronder.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 277390 op 29-10-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

IceEyz schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:49:
Is inderdaad een redelijke prijs via een 1-jarig abbo. Mijn overweging was echter dat ik na dat eerste jaar wel weer onbeperkt internet wil, wat op dit moment sim-only niet goedkoop mogelijk is, noch bij T-Mobile, noch bij Vodafone.
Sim-only is wel degelijk mogelijk in combinatie met onbeperkt internet bij Vodafone. Je moet dan een Basis sim-only abonnement nemen met een Blox onbeperkt internet a 9,50 euro extra per maand.

Ik heb momenteel een Vodafone 450 Scherp sim-only abonnement en die laat ik omzetten naar een Basis sim-only inclusief de genoemde Blox optie.

Ik ga de HD ook pre-orderen (los toestel)...

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loewe
Anoniem: 196721 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:25:
[...]

Sterker nog, bij Algebeld krijg je er ook nog gratis de SMS verdubbelaar blox bij ;-) Internetbundel van Vodafone is trouwens 9,50 niet 9,95 ;-) Ik ga voor hetzelfde abonnement als jou en betaal dus 31,50 en betaal 65 euro bij Algebeld voor:
- Vodafone 24 maanden 27,50 (a 22 euro)
- Zorgeloos surfen
- Sms verdubbelaar

Zie ook mijn post op de vorige pagina ;-)
Echter bij 2Call krijg je dus geen SMS verdubbelaar gratis (a 2 euro per maand maakt 48 euro) maar het 1e jaar 5 euro korting op Zorgeloos Internet (5 x12 =60 euro). De aanschafprijs bij 2Call is 79 euro. Als je de SMS Blox niet hoeft dan kost het toestel bij 2Call netto 79-60=19 euro. Als je die wel wilt dan kost het toestel 79-12=67 en dan is algebeld weer 2 euro goedkoper. Het scheelt dus niet veel tenzij je de SMS Blox niet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
massari schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:07:
Sim-only is wel degelijk mogelijk in combinatie met onbeperkt internet bij Vodafone. Je moet dan een Basis sim-only abonnement nemen met een Blox onbeperkt internet a 9,50 euro extra per maand.
Inderdaad, zoals ik zei, dat is niet mogelijk voor een redelijke prijs. Goedkoopste Basis abbo is van 12,50 voor 7,50. Daar krijg je voor terug: 50min óf smsjes.. Internet Blox blijft 9,50, dus totaal € 16,- per maand. Dat is maar liefst € 192,- per jaar. Wil je weer 150min/sms, dan heeft 't je in een jaar € 276,- euro gekost. € 36,- meer voor 200min/sms. Het eerste jaar had je al ergens in de 600 euro betaald voor de Touch HD en een bijbehorend abbo, dan kom je uiteindelijk totaal in de 900 euro, zo'n 150 á 200 meer dan als je nu een tweejarig abbo afsluit.

Het enige voordeel wat een 1-jarig abbo oplevert, is dat je volgend jaar deze kan verkopen, en een nieuw abbo met nieuwe telefoon kan afsluiten. Echter geef je dan zo'n € 1200 minus verkocht toestel in twee jaar uit, i.t.t. ong. 700 voor alleen de HD twee jaar lang.

Iets anders, die 5 euro korting bij 2Call, is dat écht zo?

Hiervoor kon je namelijk kiezen tussen, óf 5 euro korting 't eerste jaar, óf toestelkorting en zeker niet allebei.

Bovendien kies je ook voor (tst korting) bij het selecteren van die Blox.

[ Voor 9% gewijzigd door IceEyz op 29-10-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, ik heb 'm toch ook maar gepre-ordered, bij algebeld.nl

Vodafone 22.50 + internet 2 jaar + dubbel sms:
131 euro toestel (WWE)
18 + 9.50 = 27.50 euro p/m
totaal kosten combinatie: 131 + 27.50*24 = 791 euro

Ik zat eerst ook aan een 1 jarig abonnement te denken, maar zoals hier boven al aangegeven is betaal je voor een sim only basis + internet in verhouding nog best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loewe
IceEyz schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:00:
[...]

Iets anders, die 5 euro korting bij 2Call, is dat écht zo?

Hiervoor kon je namelijk kiezen tussen, óf 5 euro korting 't eerste jaar, óf toestelkorting en zeker niet allebei.

Bovendien kies je ook voor (tst korting) bij het selecteren van die Blox.
Ja dit is echt zo. Ik heb gekozen voor 2 jr 27,5 en het staat op mijn contract dat de 1e 12 maanden 5 euro korting op Zorgeloos Internet wordt gegeven. Maar ook op de site zelf staat het duidelijk;

http://www.2call.nl/htc_t...ar+Vast&IWood=Geen+I-Wood

Netwerkaktie : Geen aansluitkosten +
24 maanden voor maar €22,- per maand +
12 maanden € 5 korting op Internet BloX én
extra toestel korting icm Internet Blox

Lijkt me geen discussie over mogelijk. Maar zoals ik al zei; als je de SMS verdubbelaar wilt hebben dan maakt het niet uit. Dan zijn Algebeld en 2Call even duur/voordelig.

[ Voor 8% gewijzigd door Loewe op 29-10-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loewe
Anoniem: 277390 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:17:
Ik zie dat er al een aantal mensen aan het pre-orderen zijn. Zelf twijfel ik nog of ik dit ook zal doen of nog even afwacht tot ie daadwerkelijk op voorraad is. Officieel loopt die VF 20% korting en dubbel sms actie tot 31 oktober. Wat denken jullie, zal de actie in November hetzelfde zijn? Ik denk dat ik toch wel baal als je in November opeens geen 20% korting meer kan krijgen. Even wachten heeft natuurlijk als voordeel dat er meer reviews komen en meer aanbiedingen op internet, zoals gsmweb die de Touch HD nu officieel nog niet op de website heeft staan..
Ik zou als ik jou was toch een bestelling doen. Als blijkt dat de VF aktie toch verloopt in November dan ben je blij dat je deze nog mee pikt. Als blijkt dat deze op 1 november gewoon doorloopt dan kan je het contract zonder problemen nog opzeggen ivm de afkoelperiode.

http://www.2call.nl/support.php#afkoelingsperiode

Ik neem aan dat de andere webwinkels ook een dergelijke regeling hebben aangezien dit wettelijk verplicht is. Maar als ze het niet vermelden dan zou ik toch naar 2Call gaan omdat deze dit recht specifiek in de Algemene Voorwaarden heeft staan. Je recht halen is namelijk nog wel eens lastiger dan recht hebben...

UPDATE: Algebeld heeft het inderdaad ook in de algemene voorwaarden staan onder punt 9.
http://www.algebeld.nl/do..._Voorwaarden_Algebeld.pdf

[ Voor 6% gewijzigd door Loewe op 29-10-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
De afkoelperiode geldt volgens mij alleen maar voor het toestel, niet voor het abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-04 03:48
Gezien de discussie over het feit of je nu wel/niet én toestelkorting én 12 maanden € 5,- abonnementskorting krijgt bij Zorgeloos mobiel internet van Vodafone, toch ook maar even de info posten die ik kreeg bij het pre-orderen van m'n HD.

Bij de webshop waar ik enkele weken geleden besteld heb, zag ik een dag voordat ik mijn bestelling plaatste ook staan dat ik én toestelkorting én 12 maanden € 5,- abonnementskorting zou krijgen. Deze € 5,- korting was een dag later echter nergens meer op de site te bekennen en zo ook niet meer bij diverse andere webshops waar ik het heb zien staan; waaronder smartphonestunts en smartphoneshop. Een telefoontje naar de betreffende webshop leerde me dat ze door Vodafone geïnformeerd waren dat het een fout van Vodafone was en dat ze niet én toestelkorting én 12 maanden € 5,- abonnementskorting gaven. Alle aanvragen die tot 10 oktober bij Vodafone binnengekomen zijn, kregen wel beide kortingen uitgekeerd, alle daarna niet meer.

Als ik echt beide kortingen wilde hebben, gaven ze me als "tip" om ergens te bestellen waar nog wel de beide kortingen vermeld werden. Ze waren er echter van overtuigd dat Vodafone die korting niet meer zou uitkeren en de betreffende winkel dat dan zelf buiten Vodafone om moest regelen; als ze al niet terug zouden komen op eventuele algemene voorwaarden betreffende zetfouten op hun website. Maar goed, niet geschoten is natuurlijk altijd mis, ik had echter geen zin in dergelijke discussies.

Overigens zijn we behoorlijk aan het afdwalen en heeft deze discussie niet zo zeer meer betrekking op specifieke Touch HD kortingen en/of levertijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loewe
Rutger_ schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:38:

Overigens zijn we behoorlijk aan het afdwalen en heeft deze discussie niet zo zeer meer betrekking op specifieke Touch HD kortingen en/of levertijden. ;)
Ik ben benieuwd of ik mijn korting dan wel of niet krijg. Ik ga er vooralsnog vanuit van wel en zal laten weten wat het is geworden. Maar je hebt gelijk genoeg hierover.

Over levertijd, daarvoor kijk ik nog wel eens op allaboutphones;

http://www.allaboutphones...e65be32b0ca0ad46cae805efc

Misschien intressant.

Ik zie nu net dat er daar ook een Daanno als moderator aan de slag is. Wel erg toevallig als dit niet dezelfde is ;).

[ Voor 8% gewijzigd door Loewe op 29-10-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
En welke webshop mag dat dan geweest zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger_
Checkeys schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:53:
[...]

En welke webshop mag dat dan geweest zijn??
http://www.simshop.nl; had er nog nooit van gehoord, ook niet aanwezig in de shop survey, maar redelijk scherp geprijsd. I.c.m. Vodafone 27,50 + zorgeloos mobiel internet de HD voor € 41,65 en geen verzendkosten; helaas was het nog € 65,- en geen SMS verdubbelaar toen ik bestelde. :'(

Ik heb besloten om daar te bestellen vanwege diverse positieve reacties over de shop op het net en moet ook zeggen dat ik goed en snel geholpen ben. Inmiddels is de nieuwe simkaart al binnen en is m'n nieuwe abo al ingegaan, nu alleen nog (hopelijk niet erg lang meer) wachten op de HD... :z

[ Voor 5% gewijzigd door Rutger_ op 29-10-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-05 22:20
Waarschijnlijk ga ik hem ook bestellen via KPN.
Want bij een abbo verlenging krijg je het toestel gratis + korting op het abbonement!
Denk aan z'n 22.50 euro per maand + 9.95 inet (1e jaar 2,50) en dit voor 2 jaar KPN flex.
Alleen nog even wachten op de releas :( + eerste ervaringen... (heb namelijk erg negatieve ervaringen met HTC S710)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rutger_ schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:04:
[...]

http://www.simshop.nl; had er nog nooit van gehoord, ook niet aanwezig in de shop survey, maar redelijk scherp geprijsd. I.c.m. Vodafone 27,50 + zorgeloos mobiel internet de HD voor € 41,65 en geen verzendkosten; helaas was het nog € 65,- en geen SMS verdubbelaar toen ik bestelde. :'(

Ik heb besloten om daar te bestellen vanwege diverse positieve reacties over de shop op het net en moet ook zeggen dat ik goed en snel geholpen ben. Inmiddels is de nieuwe simkaart al binnen en is m'n nieuwe abo al ingegaan, nu alleen nog (hopelijk niet erg lang meer) wachten op de HD... :z
Klinkt interessant. Alleen krijg je bij Algebeld.nl 2 jaar garantie en bij die simshop.nl maar 1.. Ik weet nou niet wat ik belangrijker vind..

Nog interessanter lijkt mij wat er verder op die site staat over de netwerkacties van vodafone:
Vodafone (prijzen + acties geldig tot met 30 november) nieuwe abonnementen + verlengingen

1-jarige abonnementen:
100% korting op aansluitkosten + 3 maanden 50% op gelijktijdig aangesloten Blox +

Basis 12,50: abonnement nu voor slechts € 8,00 per maand

Basis 17,50: abonnement nu voor slechts € 14,00 per maand

Basis 22,50: abonnement nu voor slechts € 18,00 per maand + gratis dubbel SMS

Basis 27,50: abonnement nu voor slechts € 22,00 per maand + gratis dubbel SMS

Basis 35,00: abonnement nu voor slechts € 28,00 per maand + gratis dubbel SMS

Basis 50,00: abonnement nu voor slechts € 40,00 per maand + gratis dubbel SMS

Basis 70,00: abonnement nu voor slechts € 54,00 per maand + gratis dubbel SMS

Basis 100,00: abonnement nu voor slechts € 80,00 per maand + gratis dubbel SMS

Basis 150,00: abonnement nu voor slechts € 130,00 per maand + gratis dubbel SMS

2-jarige abonnementen:
100% korting op aansluitkosten + 3 maanden 50% op gelijktijdig aangesloten Blox +

Basis 12,50: abonnement nu voor slechts € 8,00 per maand

Basis 17,50: abonnement nu voor slechts € 14,00 per maand

Basis 22,50: abonnement nu voor slechts € 18,00 per maand + gratis dubbel SMS

Basis 27,50: abonnement nu voor slechts € 22,00 per maand + gratis dubbel SMS

Basis 35,00: abonnement nu voor slechts € 28,00 per maand + gratis dubbel SMS

Basis 50,00: abonnement nu voor slechts € 40,00 per maand + gratis dubbel SMS

Basis 70,00: abonnement nu voor slechts € 54,00 per maand + gratis dubbel SMS

Basis 100,00: abonnement nu voor slechts € 80,00 per maand + gratis dubbel SMS

Basis 150,00: abonnement nu voor slechts € 130,00 per maand + gratis dubbel SMS

Actie Zorgeloos Internet: 12 maanden 50% korting of extra korting op je nieuwe toestel
toon volledige bericht
Ik wacht dus even tot bestellen tot het november is. Misschien worden de toestellen nog wat goedkoper. De netwerkacties van vodafone blijven in ieder geval hetzelfde :)

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 196721 op 29-10-2008 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 22:16
Anoniem: 277390 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:17:

Edit: Niet zeuren, gewoon doen :) zie m'n bericht hieronder.
Hetzelfde hier. Ik denk dat ik even wacht tot november. Immers: het toestel wordt alleen maar goedkoper. Ik hoop wel dat die Vodafone acties met 20% korting op de bundel+smsverdubbelaar wel blijven.

Edit: ik wacht ook even de Touch HD aanbiedingen van KPN af, aangezien ik daar nu zit. Enige nadeel daar is het trage internet. Moet even uitzoeken of dat echt zo hard merkbaar is..

[ Voor 8% gewijzigd door Clock op 29-10-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
De snelheid is nog niet zo erg. Erger is dat alle KPN-gebaseerde providers separaat kosten in rekening brengen voor het gebruik van streaming verkeer. Alle Internetradio, Online TV, JijBuis etc. wordt apart verrekend en dat is errg duur. Dat geldt dus voor KPN, Hi, Telfort en Debitel en whatever nog meer op 't KPN netwerk zit.

Ik ga er vanuit dat zodra de HD op voorraad is, de prijzen nog wel wat zullen zakken. Zeker als de tweede batch onderweg is.

[ Voor 11% gewijzigd door IceEyz op 29-10-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
Even ter info:

Surf&Mail (Instap en Totaal)
Wat is Surf&Mail
Surf&Mail is een data-abonnement dat u af kunt sluiten naast uw KPN FlexiBel, KPN Mobiel (€) of Flexibel abonnement.
Voor een vast bedrag per maand maakt u dan nog voordeliger gebruik van email op uw smartphone of PDA.
De snelheid van het mobiele internet is bij de Surf&Mail abonnementen vastgesteld op 128 kbps down en 64 kbps up.

HSDPA/HSUPA
Wat is het
HSDPA (High-Speed Downlink Packet Access) is een snellere versie van UMTS die wordt toegepast om de snelheid van het net naar de gebruiker toe (de downlink) te vergroten. HSDPA is sinds november 2006 op het UMTS netwerk van KPN beschikbaar.

Op 1 februari 2008 introduceert KPN HSUPA .
HSUPA (High-Speed Uplink Packet Access) is een techniek die binnen UMTS wordt toegepast om de snelheid van de gebruiker het net ín (de uplink) te vergroten. Uploadsnelheid is met name van belang voor verbeterde e-mailervaring. Introductie van HSUPA zorgt niet alleen voor een hogere snelheid, maar ook voor meer capaciteit.

Wat kunt u ermee
Met deze technieken kunt u nog sneller mobiel internetten. Om de klanttevredenheid nog verder te vergroten is op 1 februari 2008 de download- en uploadsnelheid verhoogd en in september 2008 is de downloadsnelheid nogmaals verhoogd.

De maximale downloadsnelheid is nu 7.2 Mbits/s en de maximale uploadsnelheid is 1.4 Mbit/s.

Let op: de maximale snelheid is afhankelijk van de lokale bedekking, het gebruikte toestel en de bezetting van het netwerk.

Tot nu toe heb ik al diverse keren via KPN naar internetradio geluisterd en nog geen 1x een extra rekening gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
Voor we een hele discussie krijgen :+ (en er is meer informatie te vinden), hier is het mobiel internet topic te vinden: [Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik vind het nog steeds heel erg vreemd dat wanneer je voor een verlenging kiest, de kosten gewoon hoger zijn dan wanneer je een nieuw abonnement afsluit.
Als je bijvoorbeeld bij Algebeld een Touch HD besteld icm een verlening van je VF abonnement, dan is de prijs gewoon tientallen euro's hoger 8)7
Kan iemand uitleggen waarom? Je zou juist denken dat als je verlengt, je loyaliteit toont aan de provider, wat dus moet neerkomen op een beloning. Sommige providers schijnen juist wél een beloning in de vorm van korting te geven, maar VF doet precies het tegenovergestelde. Of ligt dit aan Algebeld?
Ik weet wel dat als dit overal zo is, ik mooi ga overstappen op TM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
Ik vind 't ook belachelijk. Denk er nu sterk over om dan maar gewoon een abbonnement te nemen bij een andere provider en vrolijk door te gaan bij T-mobile (met sim-only), da's goedkoper als het toestel los aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
Het lijkt me dat de providers meer korting geven om nieuwe klanten te werven dan om klanten te behouden. Ik denk dat de meeste mensen toch gaan voor de goedkoopste aanbieding en dus snel geneigd zijn om over te stappen van provider.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanaf begin november zijn beide uitvoeringen leverbaar zowel wwe als nl.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,

bestelmaar.nl Klantenservice

Ik hoop dus de eerste week. :/ Verder heb ik gezien dat de leverancier Quote de eerste shipment op 30-10 verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger_
genesisfm schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:43:
Alleen nog even wachten op de releas :( + eerste ervaringen... (heb namelijk erg negatieve ervaringen met HTC S710)
Ik moet ook bekennen dat ik liever de release en reviews afgewacht had; heb namelijk dezelfde ervaring met een HTC device dat ik 'ge-preordered' had en het is een algemeen gehoorde klacht over HTC (devices). Ik had echter 2 keuzes; of m'n Orange Music abo nog ruim een jaar uitzitten, of per direct opzeggen vanwege gewijzigde voorwaarden door overgang naar T-Mobile. Om m'n nummer te behouden moest er echter wel per die datum een portering naar een nieuwe provider plaatsvinden. Dus toch maar weer de gok genomen en hopen dat HTC van het verleden geleerd heeft. :?
Anoniem: 196721 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:48:
[...]

Klinkt interessant. Alleen krijg je bij Algebeld.nl 2 jaar garantie en bij die simshop.nl maar 1.. Ik weet nou niet wat ik belangrijker vind..
Bij simshop staat er bij de details van de HD ook 2 jaar garantie. ;) Bij mijn weten is het ook de fabrikant die de garantietermijn bepaalt en niet de (web)shop.
Anoniem: 196721 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:48:
Nog interessanter lijkt mij wat er verder op die site staat over de netwerkacties van vodafone:

[...]

Ik wacht dus even tot bestellen tot het november is. Misschien worden de toestellen nog wat goedkoper. De netwerkacties van vodafone blijven in ieder geval hetzelfde :)
Inderdaad, was me nog niet opgevallen. Toen ik een week of 2 geleden bestelde stond er nog "acties geldig tot en met 31 oktober" en dat was ook al zo met september. Zou VF per maand bepalen of ze doorgaan met een actie, of proberen de webshops ons zenuwachtig te maken om eerder een bestelling te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
Zojuist aan de telefoon gehangen met bestelmaar klantenservice. De koerier kon het toestel 6 november bij mijn adres afleveren. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NL of WWE model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand toevallig of je het internet van KPN ook los kan bestellen bij KPN? Bestelmaar levert deze namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262543

Aangezien ik de schijt heb van SE met hun X1, ga ik dit topic eens even in de gaten houden. Wat een prachtige telefoon die Touch HD! (alleen zo jammer dat er geen toetsenbord aan zit)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 30-10-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Loewe schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:53:
[...]

Ik zie nu net dat er daar ook een Daanno als moderator aan de slag is. Wel erg toevallig als dit niet dezelfde is ;).
offtopic:
Dat is dezelfde, daar maken we ook geen geheim van. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 262543 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:30:
Aangezien ik de schijt heb van SE met hun X1, ga ik dit topic eens even in de gaten houden. Wat een prachtige telefoon die Touch HD! (alleen zo jammer dat er geen toetsenbord aan zit)
Ik heb precies hetzelfde. Ik had ook meer de neiging om voor de X1 te gaan, maar gezien de problemen met de levering en de vele aandacht die het toestel nu al krijgt, ben ik er niet meer zeker van om voor de X1 te gaan en dan komt automatisch the HD weer in beeld 8)
Ben ook heel erg benieuwd hoe het aanbod over een paar maandjes eruit zal zien met alle opvolgers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loewe
pven schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:32:
[...]

offtopic:
Dat is dezelfde, daar maken we ook geen geheim van. :Y)
Lijkt me ook geen probleem. Vond het gewoon grappig toen ik de naam herkende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262543

Snoop schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:41:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Ik had ook meer de neiging om voor de X1 te gaan, maar gezien de problemen met de levering en de vele aandacht die het toestel nu al krijgt, ben ik er niet meer zeker van om voor de X1 te gaan en dan komt automatisch the HD weer in beeld 8)
Ben ook heel erg benieuwd hoe het aanbod over een paar maandjes eruit zal zien met alle opvolgers.
Ik vind de HD echt geweldig. Maar het probleem is dat er geen toetsenbord op zit. Voor mij is dat erg lastig. Je kan nauwelijks even snel wat typen, in een wiebelende trein zit je maar wat te mikken op zo'n schermpje en bovendien wat heb je aan zo'n mega scherm als je de helft kwijt bent aan een onscreen toetsenbord...
De X1 blijft echt mijn eerste optie, dat ding heeft het gewoon _/-\o_
Maar mocht het echt nog heeeel lang duren dan is dit wel een serieuze optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279034

*spam*

[ Voor 96% gewijzigd door pven op 30-10-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rutger_ schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:31:
Bij simshop staat er bij de details van de HD ook 2 jaar garantie. ;) Bij mijn weten is het ook de fabrikant die de garantietermijn bepaalt en niet de (web)shop.
Aah bedankt! Had ik niet gezien. Maakt de keuze voor deze shop toch wel een stuk gemakkelijker ;-)
Rutger_ schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:31:
Inderdaad, was me nog niet opgevallen. Toen ik een week of 2 geleden bestelde stond er nog "acties geldig tot en met 31 oktober" en dat was ook al zo met september. Zou VF per maand bepalen of ze doorgaan met een actie, of proberen de webshops ons zenuwachtig te maken om eerder een bestelling te plaatsen?
Nou Vodafone heeft vast wel ergens in een jaarplan staan dat ze bijvoorbeeld t/m december deze actie volhouden. En die worden gewoon per maand bekend gemaakt aan de verkopers. Maar opzich ook wel logisch, Vodafone kan het zich met de concurrentie in principe ook echt niet verkroppen om klanten 22,50 te laten betalen voor 150minuten/smsjes. Alleen KPN is zo duur. Het zou me niks verbazen als in januari deze actie van 20% korting gewoon permanent wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
Inmiddels is de HTC Touch HD ook op GsmWeb officieel te bestellen. Dit in combinatie met diverse providers en looptijden. Ook een combi met Route66 is mogelijk.
En simlockvrij natuurlijk. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Lucky1965 op 30-10-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is eigenlijk het verschil? Kun je er zeker van zijn dat een WWE model niet branded is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Aangezien het nog wel een tijdje kan duren voordat de zwarte xperia x1 gereleased wordt ga ik toch maar voor de Touch HD. Ik lees dat ie al te bestellen is op gsmweb. Wat is de levertijd en heeft iemand info hoe het zit bij de providers qua release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cambach schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:54:
Aangezien het nog wel een tijdje kan duren voordat de zwarte xperia x1 gereleased wordt ga ik toch maar voor de Touch HD. Ik lees dat ie al te bestellen is op gsmweb. Wat is de levertijd en heeft iemand info hoe het zit bij de providers qua release date?
Het is of 6 november (zeggen de meesten), of 11 november.
Je kan hem in ieder geval in November verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196721 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 23:13:
[...]

Het is of 6 november (zeggen de meesten), of 11 november.
Je kan hem in ieder geval in November verwachten ;)
Als die nog niet uitverkocht is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:49:
[...]

Wat is eigenlijk het verschil? Kun je er zeker van zijn dat een WWE model niet branded is?
Is er iemand die mij hier antwoord op kan geven?
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:53:
[...]

Ik denk dat je sowieso geen branded versie van de Touch HD zal vinden voorlopig. Pas als Vodafone hem direct gaat verkopen of T-mobile met zijn eigen merkversie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig maar, bij die branded toestelletjes slopen ze vaak zoveel eruit en krijg je een hoop troep voor terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Anoniem: 196721 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:25:
[...]

Ik denk dat je sowieso geen branded versie van de Touch HD zal vinden voorlopig. Pas als Vodafone hem direct gaat verkopen of T-mobile met zijn eigen merkversie komt.
Als je de Touch HD zou bestellen via bijvoorbeeld GSMWEB, dan krijg je toch een non-branded versie, ook al is het een T-mobile abbo?
Ik was gisteren bij een T-mobile shop en daar zei een medewerker tegen mij dat er waarschijnlijk een branded versie gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:53:
[...]

Het enige verschil is dat een WWE toestel Engelstalig is (World Wide Edition / World Wide English). 'k heb 2 winkels gebeld om te vragen of er ook verschil zit in de oplader, maar dat is niet zo..je kan de oplader dus gewoon in een nederlands stopcontact gebruiken. Zowel de NL als de WWE varianten kunnen dus branded zijn voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Algebeld -> Verwachte verzenddatum: 10-11-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Algebeld -> Order Status -> Verwachte verzenddatum: 03-11-2008 :) (WWE)

Edit: Ik heb op dit moment een Hi abonnement (zonder internet) en m'n Vodafone abo gaat pas in Feb in (met internet), dus ik heb Hi gebeld om te vragen of ik Eindeloos Online ook voor 3 maanden aan kan vragen. Dit kon gelukkig, en de eerste maand is gratis :)

Komt dus goed uit, kan ik de telefoon 3 maanden met Hi Eindeloos Online testen voor ik overga op Vodafone. Kan ik dus mooi de snelheid vergelijken en de resultaten hier online zetten voor degene die nog twijfelen tussen Hi/KPN of Vodafone vanwege het verschil in internetsnelheid :)

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 277390 op 31-10-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kreeg zojuist een smsje van smartphoneshop.nl dat de Touch HD UK (WWE) op voorraad is. Dus als je vandaag nog besteld voor 22.00 uur, heb je 'm als het goed is morgen in huis ;)

Overigens zie ik bij de leverdatum van de Touch HD NL staan: 11-11-2008. Het lijkt er dus op dat de WWE versie een week eerder leverbaar is dan de NL versie, zie ook de berichten hierboven (ervan uitgaande dat GameSpel de NL versie heeft besteld).

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 277390 op 31-10-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad ik heb de NL versie besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gopal schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:57:
[...]

Als je de Touch HD zou bestellen via bijvoorbeeld GSMWEB, dan krijg je toch een non-branded versie, ook al is het een T-mobile abbo?
Ik was gisteren bij een T-mobile shop en daar zei een medewerker tegen mij dat er waarschijnlijk een branded versie gaat komen.
T-mobile lanceert alleen maar branded-HTC modellen via hun eigen merk MDA. Dit model zal waarschijnlijk niet voor de jaarwisseling verschijnen.

Voorlopig kan je ervan uitgaan dat als je dit toestel koopt je hem unbranded krijgt. In het buitenland kan dit anders zijn, ik geloof dat de telefoon daar Orange-branded wordt verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:06
Net de WWE versie besteld... T9 hoef ik toch niet :)

Morgen ligt hij hier op de mat...
Nu nog 1 nachtje slapen :z

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218653

Touch HD was de eerste smartphone waarop mijn oog viel toen ik op zoek ging naar een nieuwe telefoon...

Ik heb daarna zoals ik denk vele anderen even een overstap gemaakt naar de SE Xperia, voornamelijk vanwege het toetsenbord, maar nadat ik zag dat de Xperia toch wel erg traag werkt af n toe (en ok, misschien biedt een nieuwe firmware wel een oplossing), en het feit dat slide telefoons toch soms voor narigheid kunnen zorgen... De HTC die naar mijn mening een groot genoeg scherm heeft om een goed onscreen keyboard te hebben die je met je vingers kan bedienen, en waarop alles een stuk overzichtelijker is heb ik nu toch echt de knoop doorgehakt... Ik heb m besteld!! :) Nou maar hopen dat ik een goed besluit heb genomen. ;)
hoevenpe schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 00:47:
Net de WWE versie besteld... T9 hoef ik toch niet :)

Morgen ligt hij hier op de mat...
Nu nog 1 nachtje slapen :z
Dat hoop ik wel, maar denk het niet... hij wordt als het goed is morgen verzonden, zondag bezorgen ze niet (toch?) Dus maandag binnen. Ik heb m bij central point besteld... jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274766

Ik vind het wel gek waarom het totaalpakket goedkoper wordt als je een duurder abonnement neemt.
Vodafone 22,50(kost 18 euro)+9,5 (onbeperkt internet) kost namelijk 361,- = 670,-
Vodafone 35,- (kost 28,-)+9,5 (onbeperkt internet) kost namelijk 213,- = 643,-
Internet is bij beide de eerste 3 maanden maar 2,50 en het sms voordeel is gratis. (belnu.nl)

Zit hier dan nog een addertje onder het gras of hopen zij dat jij vergeet je abonement te annuleren na 11 maanden, zodat zij kunnen vangan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 11:34

Ad-

Anoniem: 277390 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:55:
Ik kreeg zojuist een smsje van smartphoneshop.nl dat de Touch HD UK (WWE) op voorraad is. Dus als je vandaag nog besteld voor 22.00 uur, heb je 'm als het goed is morgen in huis ;)

Overigens zie ik bij de leverdatum van de Touch HD NL staan: 11-11-2008. Het lijkt er dus op dat de WWE versie een week eerder leverbaar is dan de NL versie, zie ook de berichten hierboven (ervan uitgaande dat GameSpel de NL versie heeft besteld).
Bedankt, heb 'm zojuist daar besteld 8)
Leverdatum voor UK versie zetten ze in Groningen op Donderdag 6 Nov.
Leverdatum verschilt per vestiging.

[ Voor 12% gewijzigd door Ad- op 01-11-2008 10:48 . Reden: reactie toegevoegd. ]

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ad- schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 10:47:
[...]

Bedankt, heb 'm zojuist daar besteld 8)
Leverdatum voor UK versie zetten ze in Groningen op Donderdag 6 Nov.
Leverdatum verschilt per vestiging.
Mja, het is een beetje verwarrend. Volgens mij is het zo dat als je 'm gisteren voor 22:00 uur besteld hebt, dat ie dan vandaag nog bezorgd wordt. Als je echter de telefoon op wil halen in de winkel, dan wordt het idd Donderdag 6 Nov voor Groningen, 3 Nov voor Rotterdam etc. Pin me er niet op vast, maar volgens mij werkt het zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Anoniem: 196721 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:47:
[...]

T-mobile lanceert alleen maar branded-HTC modellen via hun eigen merk MDA. Dit model zal waarschijnlijk niet voor de jaarwisseling verschijnen.

Voorlopig kan je ervan uitgaan dat als je dit toestel koopt je hem unbranded krijgt. In het buitenland kan dit anders zijn, ik geloof dat de telefoon daar Orange-branded wordt verkocht.
Ah kijk, dat was voor mij dus wat onduidelijk. Bedankt! _/-\o_
Dan ga ik hem deze week maar bestellen via GSMWEB icm een TM Flex abbo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De telefoon is goedkoper geworden bij 2call! Je betaalt er nu 549 euro voor (los toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loewe
2Call heeft per 1 november dezelfde aanbieding als de andere providers dwz 100% korting op de sms verdubbelaar. De 50% korting op het 1e jaar zorgeloos internet is komen te vervallen en het aanschafbedrag bij 2 jaar 27,50 is verlaagd naar 64 euro.

Ben blij dat ik nog net de aanbieding van 50% op zorgeloos internet heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• More-Is
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-04 02:45
IceEyz schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:40:

Update lijst IceEyz:
Bestelmaar.nl € 86 (verzendkosten € 7,95 [da's samen dus € 93,95], nummerbehoud € 9,95)
Algebeld.nl € 131 (verzendkosten € 7,50)
2Call.nl € 129 (verzendkosten € 0)
Belnu.nl € 148 (verzendkosten € 9,95, 12 mnd €7 korting)

Ik kan de extra Blox-acties niet zo 1-2-3 achterhalen, waarschijnlijk gelden ze niet meer.
Vodafone en Telecomadvies hebben de HD nog steeds niet op hun site staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loewe
More-Is schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 22:13:
[...]

Update lijst IceEyz:
Bestelmaar.nl € 86 (verzendkosten € 7,95 [da's samen dus € 93,95], nummerbehoud € 9,95)
Algebeld.nl € 131 (verzendkosten € 7,50)
2Call.nl € 129 (verzendkosten € 0)
Belnu.nl € 148 (verzendkosten € 9,95, 12 mnd €7 korting)

Ik kan de extra Blox-acties niet zo 1-2-3 achterhalen, waarschijnlijk gelden ze niet meer.
Vodafone en Telecomadvies hebben de HD nog steeds niet op hun site staan.
Op bestelmaar.nl na allemaal gratis SMS verdubbelaar. Bestelmaar.nl 1e 8 maanden 50% korting op willekeurige blox (behalve internet blox).

[ Voor 11% gewijzigd door Loewe op 02-11-2008 04:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Simshop.nl:

2-jarig Vodaphone 22,50 abbo + 24 maanden 20% korting. Gratis SMS verdubbelaar.
+ Internet blox met toestelkorting. Verder geen zerzendkosten.

Uw aanschafprijs € 92, 82 (HTC Touch HD Black NL)

Hier ga ik denk ik voor :D

Of zie ik iets over het hoofd :P

[ Voor 12% gewijzigd door Righteye op 02-11-2008 09:46 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
Loewe schreef op zondag 02 november 2008 @ 04:04:
Op bestelmaar.nl na allemaal gratis SMS verdubbelaar. Bestelmaar.nl 1e 8 maanden 50% korting op willekeurige blox (behalve internet blox).
Bij bestelmaar.nl is Verdubbel SMS / MMS GRATIS vanaf bundel 22,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
Ik ben benieuwd na de eerste ervaringen morgen :)

Als het allemaal erg positief is bestel ik hem ook eind deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276751

Misschien dat jullie hier antwoord op mijn vraag hebben.
Bij belnu.nl zie ik dat je voor de touch hd icm 1 jarig Flex 25+WebnWalk(9,95) nog 283 euro los betaald.
Bij GSMWEB zie ik dat je voor de touch hd icm 1 jarig Flex25 207 euro los betaald.
Gaat er bij gsmweb nog meer van de losse toestelprijs af als je webnwalk erbij neemt?

Dankuuuuuuuu
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste