Bij Vodafone zeiden ze vandaag dat de HTC touch HD "end of life" is?toaomatis schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:05:
[...]
Nee, ik heb geen idee; Ik wordt ook van het kastje naar de muur gestuurd wat betreft de leverdata van de Touch HD.
Ik wacht wel op de Pro 2 of de Diamond 2 (is dit vloeken in de kerk?).
Bij HTC staan ze er al op, maar nog niet op de NL-versie van de site.
Ik wacht nog wel een paar maanden. Ik laat me nu niet afschepen met een Diamond![]()
of een Pro
![]()
![]()
Ik wil gewoon een lekker groot scherm (kwa resolutie) en een beetje rap processortje.
Ik denk dat ik voor de Pro 2 ga.
Ja precies, en dan bel ik morgen en dan zegt persoon Y weer dat hij morgen binnenkomt.Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:34:
[...]
Bij Vodafone zeiden ze vandaag dat de HTC touch HD "end of life" is?
Dan belt morgen de buurvrouw en dan hebben ze hem binnen een maand.
Wel hoor ik steeds vaker wat jij zegt; De HD is uitgefaseerd. Waarom

Zoals ik zei; ik ga wel voor de tweede revisie van de Pro of Diamond.
Ik heb het helemaal gehad met de Vodafone Touch HD combo!
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Jep, daie verhalen hoor ik ook al. Geen pijl op na te trekken. Ik kan geen T-mobile nemen ivm slechte dekking op de plaats waar ik woon. En een vodafone winkel heeft nu een interessante 2jr=1jr actie, maar die hebben de HD niet, wel de diamond. Op zich is deze wel interessant met 1 jr abonnement, maar zou liever de daimond 2 hebben (sneller, langere accutijden), maar het is nog onbekend wanneer deze in de winkels ligt.toaomatis schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:43:
[...]
Ja precies, en dan bel ik morgen en dan zegt persoon Y weer dat hij morgen binnenkomt.
Dan belt morgen de buurvrouw en dan hebben ze hem binnen een maand.
Wel hoor ik steeds vaker wat jij zegt; De HD is uitgefaseerd. Waaromdat toestel is 3 maanden uit, anyway. VF zal wel niet genoeg winst halen uit de HD.
Zoals ik zei; ik ga wel voor de tweede revisie van de Pro of Diamond.
Wel raar dat ze de HD niet hebben, want de pro hebben ze wel terwijl die dezelfde prijs heeft. Dus of het uit winstoogmerk is....
Verwijderd
Het is ondertussen wel bekend: deze is vanaf volgende maand (15 april) leverbaar.zandpaddo schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:13:
[...]
Jep, daie verhalen hoor ik ook al. Geen pijl op na te trekken. Ik kan geen T-mobile nemen ivm slechte dekking op de plaats waar ik woon. En een vodafone winkel heeft nu een interessante 2jr=1jr actie, maar die hebben de HD niet, wel de diamond. Op zich is deze wel interessant met 1 jr abonnement, maar zou liever de daimond 2 hebben (sneller, langere accutijden), maar het is nog onbekend wanneer deze in de winkels ligt.
Wel raar dat ze de HD niet hebben, want de pro hebben ze wel terwijl die dezelfde prijs heeft. Dus of het uit winstoogmerk is....
bron
Bij 2call.nl staat de levertijd ondertussen weer op 3 werkdagen, iemand enig idee hoe dit zit?Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:14:
Nadat de annulering van mijn verlenging bij VF was bevestigd, heb ik meteen de telefoon besteld bij 2Call icm T-Mobile, maar omdat ik de telefoon nog niet heb ontvangen gister maar even een e-mailtje gestuurd aan 2Call.
Snel e-mail ontvangen dat de telefoon op dit moment niet direct leverbaar is en dat ze hem na ongeveer 7 dagen binnen krijgen waarna de order verwerkt kan worden.
Na 2 maanden gewacht te hebben bij VF kan dit er ook nog wel bij, maar baal er wel onwijs van dat op de site gewoon stond: Binnen 3 dagen leverbaar. Inmiddels staat er "Op voorraad bij leverancier, levertijd 10 werkdagen." Dus hou daar rekening mee...
Moet wel zeggen dat ze snel hebben gereageerd (blijf positief).
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 13:15 ]
Ow, mooi. PDAShop zegt zelfs 10-05-2009; Weet niet of ik hem ga pre-orderen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:14:
Het is ondertussen wel bekend: deze is vanaf volgende maand (15 april) leverbaar.
bron
Ik heb net even de Diamond 2 en de Pro 2 naast elkaar gelegd kwa specs.
De enige verschillen waren:
Onderdeel | HTC Touch Pro 2 | HTC Touch Diamond2 |
Display | 3.6-inch TFT-LCD touch-sensitive screen with 480 X 800 WVGA resolution<br>Adjustable tilt screen | 3.2-inch TFT-LCD touch-sensitive screen with 480 X 800 WVGA resolution |
Keyboard | Slide-out 5-row QWERTY keyboard | None |
Connectivity | HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB 2.0, audio jack, and TV Out* in one) | HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB 2.0 and audio jack in one) |
Camera | Main camera: 3.2 megapixel color camera with auto focus | Main camera: 5.0 megapixel color camera with auto focus |
Dan is er ook nog batterij-tijd, maar die is bijna hetzelfde en zal binnen een week toch wel gehalveerd zijn
Weet niet wat ik ervan moet vinden. De hoge resolutie van beide telefoons (480x800) is sws ideaal; Het zelfde als de HD nu.
Verder pak ik denk ik de Diamond 2, die is immers het snelst (volgens diverse sites) leverbaar.
De diamond 2 kost los ook *maar* E450,00 wat 200 euro minder is dan de HD!
[ Voor 9% gewijzigd door Matis op 10-03-2009 15:25 . Reden: Extra tekst, Typo's ]
Ik weet niet of je de posts van andere gebruikers uit deze thread leest..maar de HD wordt met een 150 minuten abbo voor 492 aangeboden... duseh.. kopen kopen kopen ?!toaomatis schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:20:
[...]
De diamond 2 kost los ook *maar* E450,00 wat 200 euro minder is dan de HD!
Unbranded en simlockvrij!
Verwijderd
Je betaalt dan 492 euro plus 12 maanden x 17 euro = 696 euro totaal.Chutney schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:46:
[...]
Ik weet niet of je de posts van andere gebruikers uit deze thread leest..maar de HD wordt met een 150 minuten abbo voor 492 aangeboden... duseh.. kopen kopen kopen ?!
Unbranded en simlockvrij!
Wat voordeliger is:
Je betaalt 0 euro plus 24 maanden x 28,50 euro = 684 euro totaal.
En dan heb je een Relax 300 abbonement en je krijgt er voor die 684 euro totaal ook nog een met Web 'n Walk plus verbinding bij, mobiel TV kijken en je hebt 150 minuten extra.
En wat ook prettig is, die 492 euro die je anders meteen zou moeten betalen kun je nog even in je portemonnee houden.
Tevens is het een 1 jarig abonnement wat jij noemt, dus zul je het tweede jaar ook nog eens een sim-only abonnement moeten nemen.
http://2call.nl/telefoons/htc/touch_hd_nl
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 18:36 ]
Gelukkig is er toch nog iemand goed in rekeken hier op dit forum.Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:34:
[...]
Je betaalt dan 492 euro plus 12 maanden x 17 euro = 696 euro totaal.
Ik heb zelf ergens in een van mijn posts een jpg gepost met daarin meerdere aanbieders en prijzen van de HD.
Dat kon per aanbieder soms tot 100 euro schelen voor hetzelfde abbo. Maar VF levert geen HD meer; dus heeft dat overzicht ook geen zin meer

Jongens Jongens toch.. met mijn rekenkunde is niets mis
.. tijd om even de moeite te nemen om de posts door te spitten dan maar 
http://www.gsmwijzer.nl/s...uch-hd/19#bestelformulier
=
1x Touch HD NL a 288 euro
1x T-Mobile Relax 1 jaar a 17 euro p/m
= 288 + (12x17) = 492
Met dank aan Daniel voor de tip!

=
= 288 + (12x17) = 492
Zit nu nog te dubben tussen de deal met T-mobile Relax 300 + smsbundel en gratis Route 66 of met Vodafone.
Tot nu toe heb ik voor VF niet beter gevonden dan bij Ritel.nl. Bij beide abbos:
Gratis Touch Hd
20% korting op bundel
6 mnd 5 euro korting op Mobiel Internet
Gratis sms verdubbelaar
maar dat is zonder Route66.
Waar kan ik de beste deal vinden met Vodafone 27,50 en/of 35 euro incl mobiel internet?
Tot nu toe heb ik voor VF niet beter gevonden dan bij Ritel.nl. Bij beide abbos:
Gratis Touch Hd
20% korting op bundel
Gratis sms verdubbelaar
Waar kan ik de beste deal vinden met Vodafone 27,50 en/of 35 euro incl mobiel internet?
Sorry voor mijn intolerante reactie.Chutney schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:08:
Jongens Jongens toch.. met mijn rekenkunde is niets mis.. tijd om even de moeite te nemen om de posts door te spitten dan maar
=
= 288 + (12x17) = 492
Ik had toendertijd een berekening gemaakt voor een telefoon met abbo. Dit bedraagt natuurlijk alleen een losse telefoon
het spijt me
Verwijderd
Bij 2call heb je een leuke aanbieding:zandpaddo schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 23:01:
Zit nu nog te dubben tussen de deal met T-mobile Relax 300 + smsbundel en gratis Route 66 of met Vodafone.
Gratis Touch Hd
20% korting op bundel
Gratis sms verdubbelaar
http://2call.nl/htc_touch...lk+Plus+%28%80+14%2C95%29
Gratis Touch HD
20% korting op bundenl (28,50 ipv 34,50)
Web 'n Walk Plus met 100% korting voor hele abonnementsperiode (24 maanden).
Sms verbuddeblaar weet ik niet.
Er zijn als het goed is ook andere sites die deze aanbieding geven, 2call heeft de HTC Touch HD momenteel niet op voorraad (2 weken levertijd).
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2009 16:05 ]
Thanks, maar ga toch vooor Vodafone ivm betere dekking netwerk. Uiteindelijk besteld bij GSMweb:Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:05:
[...]
Bij 2call heb je een leuke aanbieding:
Gratis Touch HD
Sms verbuddeblaar weet ik niet.
Er zijn als het goed is ook andere sites die deze aanbieding geven, 2call heeft de HTC Touch HD momenteel niet op voorraad (2 weken levertijd).
HTC Touch HD + Route 66 voor 0,- icm
VF Basis 35 (20% korting, 28,00 p/m)
Sms-verdubbelaar (0,- p/m)
Onbeperkt internet (9,50 p/m)
6 maanden 5,- korting internet
Btw ook de deal met Tmobile is beter bij GSMweb. Dan krijg je er nog gratis Route66 bij en volgens mij direct leverbaar.
Bij one.nl hetzelfde maar je krijgt er ook Route 66 gratis bij.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:05:
[...]
Bij 2call heb je een leuke aanbieding:
Gratis Touch HD
http://one.nl/aanbiedinge...ax-300-en-webnwalk-plus-0
Ik had er een via marktplaats geregeld voor 350
Gangbaar is een prijs tussen 350-400.
"helaas" betaald de baas mijn abonnement, dus kon het ff niet anders. (dus niet met eigen abo).
"helaas" betaald de baas mijn abonnement, dus kon het ff niet anders. (dus niet met eigen abo).
[ Voor 7% gewijzigd door Stephane op 12-03-2009 08:29 ]
Verwijderd
ik las in een ander topic dat de HD in heel nederland slecht leverbaar is, weet wat de verwachte levertijd is en of er nog verschil tussen de NL en de UK zit?
Gisteren mijn touch hd bij pdashop.nl gekocht.
Ben gewoon hun winkel in rotterdam binnen gestapt en ze hadden er genoeg (uk + nl) op voorraad dus 10 minuten later stond ik buiten met mijn nieuwe mobiel
touch hd (gratis) + T-Mobile Relax 300 2 jaar (28.50) + Web 'n walk Plus 2 jaar (gratis) en na 3 maanden kun je je abonnement omzetten naar flex zodat smsjes ook in je bundel zitten
Ben gewoon hun winkel in rotterdam binnen gestapt en ze hadden er genoeg (uk + nl) op voorraad dus 10 minuten later stond ik buiten met mijn nieuwe mobiel
touch hd (gratis) + T-Mobile Relax 300 2 jaar (28.50) + Web 'n walk Plus 2 jaar (gratis) en na 3 maanden kun je je abonnement omzetten naar flex zodat smsjes ook in je bundel zitten
Als ik bij 2call.nl een zakelijk T-Mobile abbo neem, inc. de HTC Touch HD, zit er dan software en/of een logo op van T-Mobile? En bij het Internet?
[ Voor 25% gewijzigd door Ad Hox op 14-03-2009 23:21 ]
Ik ga waarschijnlijk voor dezelfde aanbieding, maar weet je zeker dat je pas na 3 maand kunt overstappen van Relax naar Flex? In dit topic wordt beweerd dat het direct na het ingaan van je abonnement al mogelijk is. Weet je toevallig ook hoe je Web ’n Walk abonnement wordt doorberekend na je omschakeling?jaspervd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 12:17:
Gisteren mijn touch hd bij pdashop.nl gekocht.
Toch maar besteld.
HTC Touch HD 0,-
T-Mobile Zakelijk Relax (inc. BTW) 300 minuten 34,50 28,50
1000 SMS'jes 10,-
2 jaar web'n'walk Plus 0,-
Verzekering Gold (verlies, vallen en stoten) 6,-
---------- +
44,50 per maand (inc. BTW)
De eenmalige kosten voor de verzekering bedragen 13 euro inc. 7% assurantiebelasting.
Bij 2call.nl besteld, altijd goede service en snelle afhandeling. Echter krijg ik nu een mail dat de telefoon in bestelling is en 5 tot 10 werkdagen kan duren voordat deze binnen is.
In afwachting dus
HTC Touch HD 0,-
T-Mobile Zakelijk Relax (inc. BTW) 300 minuten 34,50 28,50
1000 SMS'jes 10,-
2 jaar web'n'walk Plus 0,-
Verzekering Gold (verlies, vallen en stoten) 6,-
---------- +
44,50 per maand (inc. BTW)
De eenmalige kosten voor de verzekering bedragen 13 euro inc. 7% assurantiebelasting.
Bij 2call.nl besteld, altijd goede service en snelle afhandeling. Echter krijg ik nu een mail dat de telefoon in bestelling is en 5 tot 10 werkdagen kan duren voordat deze binnen is.
In afwachting dus
Ik zit nog steeds met smart te wachten totdat GSMweb mn aansluiting gereed maakt. (Touch HD + Route66 + VF 35 + Internetblox).
Afgelopen woensdag besteld en aan het eind van de middag doorgefaxt. Helaas waren legitimatie + bankafschrift niet leesbaar. Die donderdagavond die opnieuw toegemaild. Nog steeds geen verzendbevestiging.
Gisteren via e-mail gevraagd waarom het zo lang duurt. Reden onbekend: nu gaan ze contact op nemen met vodafone om de zaak te bespoedigen ??, aldus GSMweb. Lekker vaag allemaal....
Vandaag weer gebeld, nu hebben ze in 1x mijn documenten nog niet ontvangen.
GSMweb: Uw documenten zijn nog niet ontvangen
Ik: Die heb ik afgelopen donderdag al gestuurd via E-mail
GSMweb: was uw mail groter dan 1mb?
Ik: vastwel, waren twee 5 megapixel foto's
GSMweb: ohw, dan moet u deze nogmaals sturen, want mails groter dan 1mb worden geblockt door het spamfilter
ik: @#$#%^$#%&
Dus voor iedereen die via mail de aanvraag doet bij GSMweb, zorg dat je foto\'s van je documenten klein genoeg zijn
Afgelopen woensdag besteld en aan het eind van de middag doorgefaxt. Helaas waren legitimatie + bankafschrift niet leesbaar. Die donderdagavond die opnieuw toegemaild. Nog steeds geen verzendbevestiging.
Gisteren via e-mail gevraagd waarom het zo lang duurt. Reden onbekend: nu gaan ze contact op nemen met vodafone om de zaak te bespoedigen ??, aldus GSMweb. Lekker vaag allemaal....
GSMweb: ohw, dan moet u deze nogmaals sturen, want mails groter dan 1mb worden geblockt door het spamfilter
Dus voor iedereen die via mail de aanvraag doet bij GSMweb, zorg dat je foto\'s van je documenten klein genoeg zijn
[ Voor 33% gewijzigd door zandpaddo op 18-03-2009 17:30 ]
Bij mij was het via 2call allemaal zo gepiept. Alleen nu blijkt dat ze 'm niet op voorraad hebben. 5 - 10 werkdagen..
Meer mensen waarbij dit het geval is?
Meer mensen waarbij dit het geval is?
[ Voor 14% gewijzigd door Ad Hox op 18-03-2009 18:24 ]
Ik heb zojuist een HTC Touch HD besteld bij Telefoonkopen.nl.
Gratis verzenden
1 T-mobile Simkaart gratis
1 Htc Touch HD NL gratis
1 T-mobile Relax 300 2jr € 28,50 p/m ipv 34,50
1 T-mobile Web'n'walk Plus voor 2 jaar gratis
Zou volgens de site op voorraad moeten zijn en heb hem dan hopelijk maandag binnen
Bij hen wordt er door de bezorger aan de deur een kopie gemaakt van bankpas en legitimatie. Scheelt weer scannen/kopieren/versturen. Je moet dan aan de deur € 0,01 pinnen, tekenen en het is geregeld
Gratis verzenden
1 T-mobile Simkaart gratis
1 Htc Touch HD NL gratis
1 T-mobile Relax 300 2jr € 28,50 p/m ipv 34,50
1 T-mobile Web'n'walk Plus voor 2 jaar gratis
Zou volgens de site op voorraad moeten zijn en heb hem dan hopelijk maandag binnen
Bij hen wordt er door de bezorger aan de deur een kopie gemaakt van bankpas en legitimatie. Scheelt weer scannen/kopieren/versturen. Je moet dan aan de deur € 0,01 pinnen, tekenen en het is geregeld
Verwijderd
Hallo allemaal
Heb 13 maart 09 via gsmweb de HTC Touch HD + Route66 besteld i.c.m T-Mobile Relax 300 abonnement +
Web 'n' Walk databundel 2j gratis.
Vandaag contact opgenomen met gsmweb.nl om te vragen hoe het zit met mijn bestelling.
- gsmweb.nl krijgt morgen 20-03-2009 de HTC TOUCH HD binnen..Maar kreeg ook meteen te horen dat er Technische problemen zijn. Ze kunnen de aanvraag niet activeren via T-Mobile.........Ze hopen het probleem dit weekend te gaan oplossen...Verwacht wordt dat de toestellen volgende week de deur uit gaan.
MVG Asim
Heb 13 maart 09 via gsmweb de HTC Touch HD + Route66 besteld i.c.m T-Mobile Relax 300 abonnement +
Web 'n' Walk databundel 2j gratis.
Vandaag contact opgenomen met gsmweb.nl om te vragen hoe het zit met mijn bestelling.
- gsmweb.nl krijgt morgen 20-03-2009 de HTC TOUCH HD binnen..Maar kreeg ook meteen te horen dat er Technische problemen zijn. Ze kunnen de aanvraag niet activeren via T-Mobile.........Ze hopen het probleem dit weekend te gaan oplossen...Verwacht wordt dat de toestellen volgende week de deur uit gaan.
MVG Asim
Verwijderd
Ik heb sinds vorige week mijn HTC Touch HD binnen van 2call.nl , erg leuk dingetje moet ik zeggen. heb hem icm verlenging T-mobile genomen
Verwijderd
*weg* kicken binnen 24 uur is not done
[ Voor 91% gewijzigd door pven op 20-03-2009 08:56 ]
Zie ook: Een toegankelijker en vriendelijker GoT, help mee!
[ Voor 94% gewijzigd door DaannO op 20-03-2009 10:20 ]
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door DaannO op 20-03-2009 10:20 ]
[ Voor 90% gewijzigd door DaannO op 20-03-2009 10:20 ]
En nu is dat gezeik weer klaar en mag iedereen weer verder ontopic gaan. Een beetje op elkaar gaan inslaan heeft niemand trek in en daar is het nog veel te vroeg voor vandaag.
Akkoord, sorry voor mijn ongewenste reactie's. Misschien kun je bovenstaande posts verwijderen om het topic beter leesbaar te houden.DaannO schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:21:
En nu is dat gezeik weer klaar en mag iedereen weer verder ontopic gaan. Een beetje op elkaar gaan inslaan heeft niemand trek in en daar is het nog veel te vroeg voor vandaag.
Ik ga nu ontopic verder:
Ik heb mijn strijd voor de Touch HD icm Vodafone opgegeven. Ik ga nu wachten tot 10 april totdat de Diamond2 uitkomt. Hopenlijk komt Vodafone met een mooie aanbieding voor deze trouwe klant.
Achteraf ben ik wel blij dat de Touch HD niet leverbaar was. Ik denk dat ik de Diamond2 toch fijner en mooier vind. Zo zie je maar, ik tart het lot
Verwijderd
Jongens ik krijg morgen of maandag mijn HTC touch Hd binnen via gsmweb.nl. Ik hoop voor jullie dat jullie de htc touch hd ook snel ontvangen.
Ik zou je aanraden om voor een abonnementswijziging even te checken bij T-M hoe dat zit met hun bundelvoorwaarden...jaspervd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 12:17:
Je hebt namelijk korting gekregen op je phone mede door Web 'n Walk Plus (dus die bundel is verplicht voor 2 jaar), maar als je je contract aanpast (verhoogd, verlaagd, veranderd) dan vervallen over het algemeen de kortingen op bundels. Tevens is het bij een switch van Relax naar Flex gebruikelijk dat je minimaal dezelfde prijs voor je bundel aan moet houden.
dus....je Relax 300 wordt een Flex 30, maar waarschijnlijk vervalt je korting op WnW plus, waardoor je ineens 14,95 p.m ervoor gaat betalen en je totaal op een slordige 45 eu p/m uitkomt........
Denk ook eens aan een SMS Maximaal bundel bij je Relax 300, kost maar 9.95 extra.
Bestelling is nu verzonden, Dus morgen of dinsdag komt de TNT het brengen, afhankelijk van of ze morgen rembours bezorgen in onze regio.zandpaddo schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 09:04:
Ik zit nog steeds met smart te wachten totdat GSMweb mn aansluiting gereed maakt. (Touch HD + Route66 + VF 35 + Internetblox).
Verwijderd
Vraagje:
Is er al iets bekend van de volgende actie van T-mobile?
Zit namelijk hevig te twijfelen over die Web n Walk actie, die overmorgen afloopt...
Ik heb nu een telfort abo, maar ik heb al zoveel slechte dingen over telfort mobiel internet gehoord, en zoveel goeds over Web n walk...
Is er al iets bekend van de volgende actie van T-mobile?
Zit namelijk hevig te twijfelen over die Web n Walk actie, die overmorgen afloopt...
Ik heb nu een telfort abo, maar ik heb al zoveel slechte dingen over telfort mobiel internet gehoord, en zoveel goeds over Web n walk...
http://www.vodafone.nl/ plat?
Ik zit met smart te wachten op de diamond2. Ik heb de hele HD + vodafone weggewoven.
Ik zit met smart te wachten op de diamond2. Ik heb de hele HD + vodafone weggewoven.
Ik wil ook graag Vodafone voor de dekking, dus ik neem aan dat dit nog steeds de beste aanbieding is.Thanks, maar ga toch vooor Vodafone ivm betere dekking netwerk. Uiteindelijk besteld bij GSMweb:
HTC Touch HD + Route 66 voor 0,- icm
VF Basis 35 (20% korting, 28,00 p/m)
Sms-verdubbelaar (0,- p/m)
Onbeperkt internet (9,50 p/m)
6 maanden 5,- korting internet
Btw ook de deal met Tmobile is beter bij GSMweb. Dan krijg je er nog gratis Route66 bij en volgens mij direct leverbaar.
Bij GSMWeb.nl zie ik inderdaad de 20% korting naar 28,- p/m voor VF Basis 35. Onbeperkt Internet voor 3,50 eerste 12 maanden en 9,50 voor volgende 12 maanden zie ik ook. Maar de sms verdubbelaar zie ik niet, ik zie wel "Dubbel SMS/MMS = € 2,00 per maand extra", is die actie verlopen? Overigens lees ik ook niets over Route 66, maar dat wil toch niet want ik heb TomTom, dat scheelt zeker ook niets in prijs.
@Zandpaddo: is jou telefoon nu nog geleverd?
Is een bestelling via gsmweb "op maat gemaakt" en valt deze derhalve niet onder de wet koop op afstand? Ze maken er bij mij een gigantische teringzooi van en ik word bewijsbaar voorgelogen, dus als er niet heel snel resultaat komt wil ik er graag onderuit.
Tips, advies
Tips, advies
Ja, Touch HD UK daar besteld.shoombak schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:01:
Iemand ervaring met levertijden van een los toestel bij Typhone.nl?
Ben nu bijna een maand verder en moet het toestel nog binnenkrijgen.
Als het goed is zou het toestel vandaag eindelijk verzonden zijn maar dat vertelden ze me vorige week ook...
Als er bij het toestel niet het plaatje van 24-uurs levering staat hebben ze 'm niet op voorraad en zou ik 'm maar ergens anders halen.
De meeste van de huidige aanbiedingen zijn geldig tot 30-04. Is de verwachting dat de nieuwe aanbiedingen
beter zijn of slechter? Of gaan ze door de "crisis" hun prijzen omhoog gooien?
Is er zo'n groot probleem met de levering van de Touch HD? Ik heb hem nu ongeveer een maand. Heb besteld op Belnu.nl met Vodafone:
Aanbieding: Vodafone € 35.00
Actieprijs: van € 35,00 voor € 28,00 per maand
Looptijd: 24 maanden
Toestel: HTC Touch HD
Internet BloX (internet op je mobiel): Super snel online € 9.50 :: € 9,50 p/mnd. ( actie: 1 jr: 2 mnd € 4,50 p/mnd - 2 jr: 6 mnd € 4,50 p/mnd )
SMS BloX: Voordeel SMS/MMS € 0.00 :: € 0,00 p/mnd. ( actie: verstuur GRATIS dubbel zo veel SMS- en/of MMS-berichten binnen het TeGoed van je Basis abonnement )
Verzendkosten: € 9,95
Opzich mooie aanbieding toch?
Anyway, ik heb gelijk het contract ingescanned en gemaild. Dit was het verloop:
05 maart 2009 - Documenten in goede staat ontvangen. Uw aanvraag is in bewerking.
09 maart 2009 - Uw aanvraag nummerbehoud is in bewerking. Wij wachten op een bevestiging van de provider.
11 maart 2009 - Goedkeuring nummerbehoud
18 maart 2009 - Telefoon in huis
Aanbieding: Vodafone € 35.00
Actieprijs: van € 35,00 voor € 28,00 per maand
Looptijd: 24 maanden
Toestel: HTC Touch HD
Internet BloX (internet op je mobiel): Super snel online € 9.50 :: € 9,50 p/mnd. ( actie: 1 jr: 2 mnd € 4,50 p/mnd - 2 jr: 6 mnd € 4,50 p/mnd )
SMS BloX: Voordeel SMS/MMS € 0.00 :: € 0,00 p/mnd. ( actie: verstuur GRATIS dubbel zo veel SMS- en/of MMS-berichten binnen het TeGoed van je Basis abonnement )
Verzendkosten: € 9,95
Opzich mooie aanbieding toch?
Anyway, ik heb gelijk het contract ingescanned en gemaild. Dit was het verloop:
05 maart 2009 - Documenten in goede staat ontvangen. Uw aanvraag is in bewerking.
09 maart 2009 - Uw aanvraag nummerbehoud is in bewerking. Wij wachten op een bevestiging van de provider.
11 maart 2009 - Goedkeuring nummerbehoud
18 maart 2009 - Telefoon in huis
Bij mij stond er ook dat de aanbieding geldig was tot een bepaalde datum, maar toen ik belde werd er verteld dat de aanbieding daarna gewoon door bleef gaan...ebk71 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:01:
De meeste van de huidige aanbiedingen zijn geldig tot 30-04. Is de verwachting dat de nieuwe aanbiedingen
[ Voor 19% gewijzigd door plofkip op 16-04-2009 10:55 . Reden: Toevoeging ]
http://link.marktplaats.nl/245276292
Als het klopt is het niet slecht, maar de site valt meervoudig te interpreteren. Ik heb ze gemaild met een ondubbelzinnige vraag met daarin het aanbod. Als het klopt en ze bevestigen het, dan bestel ik de telefoon bij ze. Nu even afwachten, 25 euro per maand incl internet is niet slecht
Als het klopt is het niet slecht, maar de site valt meervoudig te interpreteren. Ik heb ze gemaild met een ondubbelzinnige vraag met daarin het aanbod. Als het klopt en ze bevestigen het, dan bestel ik de telefoon bij ze. Nu even afwachten, 25 euro per maand incl internet is niet slecht
Die heb ik ook gezien en zelfs al als misleidend bij marktplaats aangegeven. Als je goed leest zie je toch duidelijk dat je moet betalen voor internet en alleen de 1e 6 maanden voor de helft krijgt. Maar als je het anders bevestigd krijgt, lees ik het hier ook graag.neographikal schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:06:
http://link.marktplaats.nl/245276292
Volgens mij ben je bij Smartphonestunts.nl het volgende kwijt voor 2 jaar:
Vodafone Basis €27,50 + Zorgeloos Mobiel Internet BloX + Voordeel SMS/MMS BloX:
Aanschaf: €99
6 maanden: €22,- + €4,50
6 maanden: €22,- + €9,50
12 maanden: €27,50 + €9,50
------------------------------------
Totaal: €891 (€37,13p/m)
En voor Vodafone Basis €35:
6 maanden: €28,- + €4,50
6 maanden: €28,- + €9,50
12 maanden: €35 + €9,50
Totaal: €954 (€39,75p/m)
Ook bij Web&Walk moet je dat Internet gewoon betalen hoor. Wat Vodafone betreft hebben alle webwinkels ongeveer dezelfde aanbieding op de aanschafprijs na, De goedkoopste vind ik bij Ritel.nl. Maar dat ik nog steeds veel duurder dan eerst.
Aanschaf: €19
Totaal: €811 (€33,79p/m)
En dan te denken dat VF hem eerst zelf voor 658€ of minder aanbood. Hoe kan dat nou gebeuren, want andere shops hadden ook ongeveer die prijs. Hij is asociaal veel duurder geworden.
Vodafone Basis €27,50 + Zorgeloos Mobiel Internet BloX + Voordeel SMS/MMS BloX:
Aanschaf: €99
Totaal: €891 (€37,13p/m)
En voor Vodafone Basis €35:
6 maanden: €28,- + €4,50
6 maanden: €28,- + €9,50
12 maanden: €35 + €9,50
Totaal: €954 (€39,75p/m)
Ook bij Web&Walk moet je dat Internet gewoon betalen hoor. Wat Vodafone betreft hebben alle webwinkels ongeveer dezelfde aanbieding op de aanschafprijs na, De goedkoopste vind ik bij Ritel.nl. Maar dat ik nog steeds veel duurder dan eerst.
Aanschaf: €19
Totaal: €811 (€33,79p/m)
En dan te denken dat VF hem eerst zelf voor 658€ of minder aanbood. Hoe kan dat nou gebeuren, want andere shops hadden ook ongeveer die prijs. Hij is asociaal veel duurder geworden.
[ Voor 87% gewijzigd door Malarky op 17-04-2009 15:09 ]
Ik ben even aan het graven gegaan, ik kreeg antwoord van Smartphonestunts.nl:ebk71 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:33:
[...]
Die heb ik ook gezien en zelfs al als misleidend bij marktplaats aangegeven. Als je goed leest zie je toch duidelijk dat je moet betalen voor internet en alleen de 1e 6 maanden voor de helft krijgt. Maar als je het anders bevestigd krijgt, lees ik het hier ook graag.
De link op marktplaats blijkt na enig gegraaf in de requests van m'n webbrowser op een affilate site uit te komen. Het lijkt erop dat Smartphonestunts daar niks mee van doen heeft.Zoals in onze allereerste mail stond vermeld zijn de maandelijkse kosten voor uw abonnement €25,- en krijgt u de eerste 6 maanden €4,50 korting op uw mobiele internet. De kosten voor dit mobiele internet zijn een aanvullende €9,95. Wanneer u echter ook Mobiel tv wilt kijken moet u Web n Walk Plus nemen. Deze bundel kost €14,95 per maand en hier zit helaas geen korting op.
De eigen website blinkt echter ook niet uit in duidelijkheid:

Relax 250+ Web n walk standard = 250 minuten + onbeperkt internet. Kosten = €25,-. Ik begon te twijfelen door die regel van €4,50 korting voor 6 maanden. Maar goed ook dus
neographikal schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 11:33:
Relax 250+ Web n walk standard = 250 minuten + onbeperkt internet. Kosten = €25,-. Ik begon te twijfelen door die regel van €4,50 korting voor 6 maanden. Maar goed ook dus
Dit krijg je te zien als je daar op bestellen klikt:
Die 25,00 ipv 29,50 heeft alleen betrekking op de abonnementskosten die voor relax 250 normaal 29,50 zijn, daar komt web n walk nog bij.
- Geen aansluitkosten ter waarde van € 52,50
- U betaalt € 25,00 per maand aan abonnementskosten in plaats van € 29,50
- De eerste 6 maanden € 4,50 korting op de kosten van de Web n Walk Standard bundel. Uw korting: 6 maanden x € 4,50 = € 27,00
- Geen verzendkosten ter waarde van € 7,50
Dus gedurende de looptijd van twee jaar betaal je de eerste zes maanden 25+(9,95-4,50)=30,45
De laatste 18 maanden betaal je 25+9,95=34,95 per maand.
Verwijderd
Wat is er aan de hand met Vodafone en de HTC Touch HD???
Vodafone melde mij gisteren de HTCTouch HD uit hun assortiment genomen te hebben (bron telefonische bestelllijn van Vodafone). Reden die men opgaf was .. er kwam een nieuw toestel (deze zou verouderd zijn??? -> is net eind vorig jaar geintroduceerd en was een paar weken terug gewoon te zien op de CeBit-> dit klopt denk ik niet). Volgende argument was dat dit toestel niet goed op het Netwerk van Vodafone ingesteld kan worden ????
Komt mij allemaal zeer vreemd over ... wie weet wat er werkelijk aan de hand is .. dit toestel is gewoon leverbaar via andere provider en telefoonshops. Alleen dan krijg ik bij verlenging van mijn abonnement minder korting.
Wie weet hier meer van - is er werkelijk iets mis met dit toestel of bij Vodafone?
Vodafone melde mij gisteren de HTCTouch HD uit hun assortiment genomen te hebben (bron telefonische bestelllijn van Vodafone). Reden die men opgaf was .. er kwam een nieuw toestel (deze zou verouderd zijn??? -> is net eind vorig jaar geintroduceerd en was een paar weken terug gewoon te zien op de CeBit-> dit klopt denk ik niet). Volgende argument was dat dit toestel niet goed op het Netwerk van Vodafone ingesteld kan worden ????
Komt mij allemaal zeer vreemd over ... wie weet wat er werkelijk aan de hand is .. dit toestel is gewoon leverbaar via andere provider en telefoonshops. Alleen dan krijg ik bij verlenging van mijn abonnement minder korting.
Wie weet hier meer van - is er werkelijk iets mis met dit toestel of bij Vodafone?
Je kunt Vodafone ook goedkoop nemen bij Ritel.nl (zie mijn vorige post). Ik heb hem besteld, gisteren geordered, vandaag contract gehad, ingevuld inclusief kopie bankpas, bankafschrift en identiteitskaart en vandaag betaald. Als het goed is gaat dan morgen de telefoon op de post, dus wat mij betreft een aanrader voor die prijs.
Vodafone heeft allerlei smoesjes waarom ze hem niet meer leveren ik heb er al verschillende gelezen en heb zelf ook gevraagd in de VF shop (1 van de 3) bij Beurs Rotterdam en daar werd gezegd dat er een opvolger was (ze wisten nog niet welke): nee ze bedoelden niet de HD2, want dat kunnen ze 2 weken geleden niet geweten hebben dunkt mij.
Anyway er waren leveringsproblemen en dan stop VF zijn actie. Heb ik eerder meegemaakt met ze maantje terug. Er liep een actie (actief topic op andere forum) waar je gratis 2 VF prepaidkaarten thuisgestuurd kon krijgen met beltegoed. Doe je natuurlijk voor het nummer. Veel mensen hebben er 0 gehad en ik 1tje, ook werd de actie eerder opgeschort dan normaal.
Blijkbaar voeren ze bij VF een beleid van indien problemen stoppen met leveren. In ieder geval de prepairtkaart actie is geloof ik weer van start (zag pas billboard van op straat), maar de Touch zal wel niet meer komen: of ze moeten wel heel veel haast maken.
Vodafone heeft allerlei smoesjes waarom ze hem niet meer leveren ik heb er al verschillende gelezen en heb zelf ook gevraagd in de VF shop (1 van de 3) bij Beurs Rotterdam en daar werd gezegd dat er een opvolger was (ze wisten nog niet welke): nee ze bedoelden niet de HD2, want dat kunnen ze 2 weken geleden niet geweten hebben dunkt mij.
Anyway er waren leveringsproblemen en dan stop VF zijn actie. Heb ik eerder meegemaakt met ze maantje terug. Er liep een actie (actief topic op andere forum) waar je gratis 2 VF prepaidkaarten thuisgestuurd kon krijgen met beltegoed. Doe je natuurlijk voor het nummer. Veel mensen hebben er 0 gehad en ik 1tje, ook werd de actie eerder opgeschort dan normaal.
Blijkbaar voeren ze bij VF een beleid van indien problemen stoppen met leveren. In ieder geval de prepairtkaart actie is geloof ik weer van start (zag pas billboard van op straat), maar de Touch zal wel niet meer komen: of ze moeten wel heel veel haast maken.
[ Voor 31% gewijzigd door Malarky op 21-04-2009 22:37 ]
Verwijderd
Toch jammer dat Vodafone zulke slechte en tegenstrijdige informatie verstrekt. Eigenlijk geldt dat voor alle info die ze verstrekken - het is nog erger dan bij verzekeringen, zelf als je de kleine letters leest bij Vodafone wordt je nog onaangenaam verrast (is me al een paar keer overkomen). Tís dat ze het beste data-netwerk hebben anders was ik al lang naar een concurrent overgestapt.
Het is me op gevallen dat een maandje geleden nog veel HD's bij leveranciers als gsmweb e.d. al redelijk snel gratis waren icm 2 jarig abbo en dan ook gps software erbij e.d. Als ik nu weer kijk zie ik dat heel veel aanbieders nu pas bij de duurdere abbonementen het toestel gratis is en dat er voor de rest geen aanbiedingen meer bij zitten. Kijk ik misschien verkeerd of is de tijd om een goeie deal voor de HD te krijgen voorbij?
Ik denk dat die bedrijven de HD gebruikten om het aankondigingsmoment van de Diamond2 en de verkoopstart te overbruggen. Omdat in die tijd niemand meer een oude Diamond wilde kopen en zat te wachten op de nieuwe was de HD een mooie optie om de verkopen een beetje op te krikken.Deathscythehell schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:55:
Kijk ik misschien verkeerd of is de tijd om een goeie deal voor de HD te krijgen voorbij?
Ik heb hem alweer een maandje en nog kunnen aanschaffen voor 0 euro met een abo van 28.50 inclusief web n walk plus.
Verwijderd
Same here.easyriider schreef op zondag 26 april 2009 @ 12:05:
[...]
Ik denk dat die bedrijven de HD gebruikten om het aankondigingsmoment van de Diamond2 en de verkoopstart te overbruggen. Omdat in die tijd niemand meer een oude Diamond wilde kopen en zat te wachten op de nieuwe was de HD een mooie optie om de verkopen een beetje op te krikken.
Ik heb hem alweer een maandje en nog kunnen aanschaffen voor 0 euro met een abo van 28.50 inclusief web n walk plus.
Opzich had ik ook kunnen wachten op de Touch Pro2, ben ondertussen wel gewend aan onscreen toetsenbord en dat was eigenlijk het grootste verschil tussen de Pro2 en de HD.
Vandaar de HD genomen.
Zojuist de HD bij Ritel besteld i.c.m. Vodafone 2 jaar.
Kosten ;
Toestel: Gratis
Abbonement: 27.50 (eerste 12 maanden 20% korting dus 22,-)
Dubbel sms/mms blox: Gratis
Zorgeloos internet blox: 9,95 (eerste 6 maanden 4,50)
Wacht even af op de bevestiging van mijn mailtje met levertijd e.d.
Kosten ;
Het precies hetzelfde abbo besteld op 21 april, alleen toen moest je nog 19€ bij betalen (toen was Ritel wel dik de goedkoopste daarmee). Heb dik 10 werkdagen dus moeten wachten op mijn nummerbehoud en heb voor de zekerheid even 3x gebeld de afgelopen tijd omdat ik nummerbehoud doe van een provider genaamd Al Yildiz (kon je goedkoop eigen nummer uitzoeken). Ze staan je goed te woord, wel beetje knullig dat ik nu net een mailtje van ze krijg de telefoon niet op voorraad is. Terwijl ze me al meermalen verteld hebben dat hij vandaag uiterlijk wordt verzonden. Hadden ze dus dik 2 weken te tijd om dat ding te reserveren en zeker met hun beloofde 24uurs service had dat wel gemogen.Deathscythehell schreef op zondag 03 mei 2009 @ 18:02:
Zojuist de HD bij Ritel besteld i.c.m. Vodafone 2 jaar.
Kosten ;
Bestelmaar.nl, KPN
* Inclusief 250 belminuten of 250 SMSjes
* Van € 32,50 nu altijd € 19,95per maand
* Eenmalige entreekosten: € 24,95
* + Surf & Mail Totaal, echt internet op je mobiele telefoon.
1e jaar slechts € 2,50 per maand, daarna slechts € 9,95 per maand
Toestel = gratis
Ik heb het even uitgerekend: 642 euro over twee jaar, oftewel: 26.78 per maand
* Inclusief 250 belminuten of 250 SMSjes
* Van € 32,50 nu altijd € 19,95per maand
* Eenmalige entreekosten: € 24,95
* + Surf & Mail Totaal, echt internet op je mobiele telefoon.
1e jaar slechts € 2,50 per maand, daarna slechts € 9,95 per maand
Toestel = gratis
Ik heb het even uitgerekend: 642 euro over twee jaar, oftewel: 26.78 per maand
*weg* dit soort berichten is niet de bedoeling, zie ook de topicstart
[ Voor 89% gewijzigd door pven op 23-05-2009 17:37 ]
* Sorry voor de schop maar het hoort echt in dit topic thuis.
Ik zit momenteel bij Vodafone, mijn abbonement is nog 5 Maanden geldig. Ik wil overstappen naar T-Mobile voor een 2 jarig abbonement met de HT Touch HD.
Op de site van Ritel staan nog steeds interesante aanbiedingen wat betrefd de HTC HD. Echter als ik kies voor nummer behoud staat er "datum van opzeggen: 29 dagen" Tevens staat er "datum van opzeggen" en "eind datum huidig contract" Ik stap over van Vodafone naar T-Mobile en wil uiteraard mijn nummer behouden. Opzegtermijnen zijn momenteel wettelijk verlaagd naar 1 maand.
* Is het met dat in het achterhoofd verstandig nu al te bestellen?
* Kan ik hier gewoon (5 maanden voor mijn abbonement verloopt) Een bestelling plaatsen en verwachten dat ze dit zelf regelen?
* Gaat mijn nieuwe contract dan pas in als het oude verlopen is?
* Krijg ik zo dus geen dubbelle kosten?
Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.
Ik zit momenteel bij Vodafone, mijn abbonement is nog 5 Maanden geldig. Ik wil overstappen naar T-Mobile voor een 2 jarig abbonement met de HT Touch HD.
Op de site van Ritel staan nog steeds interesante aanbiedingen wat betrefd de HTC HD. Echter als ik kies voor nummer behoud staat er "datum van opzeggen: 29 dagen" Tevens staat er "datum van opzeggen" en "eind datum huidig contract" Ik stap over van Vodafone naar T-Mobile en wil uiteraard mijn nummer behouden. Opzegtermijnen zijn momenteel wettelijk verlaagd naar 1 maand.
* Kan ik hier gewoon (5 maanden voor mijn abbonement verloopt) Een bestelling plaatsen en verwachten dat ze dit zelf regelen?
Heb maandag bij belsimpel.nl een HTC Touch HD besteld:
"Basis € 27,50 2 jaar, 1e 12mnd € 22,00 p/mnd + Geen aansluitkosten + GRATIS Voordeel SMS Blox t.w.v. € 2,- p/mnd. + 6 maanden € 5,- korting op Zorgeloos Mobiel Internet Blox" + Zorgeloos Mobiel + 69.02 euro voor toestel!
krijg hem morgen of overmorgen binnen
"Basis € 27,50 2 jaar, 1e 12mnd € 22,00 p/mnd + Geen aansluitkosten + GRATIS Voordeel SMS Blox t.w.v. € 2,- p/mnd. + 6 maanden € 5,- korting op Zorgeloos Mobiel Internet Blox" + Zorgeloos Mobiel + 69.02 euro voor toestel!
krijg hem morgen of overmorgen binnen
Je moet gewoon opletten wanneer je abbo opzeg termijn is, bij ritel moet je nummerbehoud aanklikken dan zie je wanneer je einde contract is1n5p3ct0r schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:27:
* Sorry voor de schop maar het hoort echt in dit topic thuis.
[ Voor 49% gewijzigd door RobbyTown op 30-06-2009 00:36 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Verwijderd
Ik heb op dit moment nog een vodafone abonnement die nog 4 maanden loopt. Ik kan al verlengen, maar bij Ritel zijn de kosten veel hoger als ik verleng. Kan ik niet gewoon nieuw pakken met nummerbehoud ofzo? Wat is dat eigelijk voor onzin, zo schrik je bestaane klanten toch weg? Is dat iets nieuws ofzo, dat verlengen duurder is als nieuwe pakken...
Dat vraag ik me ook altijd af. Het lijkt me logisch dat je bestaande klanten juist tegemoet komt in de prijs...Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 14:07:
Ik heb op dit moment nog een vodafone abonnement die nog 4 maanden loopt. Ik kan al verlengen, maar bij Ritel zijn de kosten veel hoger als ik verleng. Kan ik niet gewoon nieuw pakken met nummerbehoud ofzo? Wat is dat eigelijk voor onzin, zo schrik je bestaane klanten toch weg? Is dat iets nieuws ofzo, dat verlengen duurder is als nieuwe pakken...
Dit is volgens mij al eerder aan bod gekomen in dit topic. Bij Vodafone zelf wil het wel helpen om met de klantenservice contact op te nemen en een beetje stennis te gaan schoppen. Mijn abo-verlenging (helaas zonder Touch HD, zie eerder in dit topic) is tegen dezelfde prijs gegaan als een nieuw abo.younxta schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 17:10:
[...]
Dat vraag ik me ook altijd af. Het lijkt me logisch dat je bestaande klanten juist tegemoet komt in de prijs...
.....
Ik heb net de HD via Ritel besteld.
Nu eerste jaar Vodafone voor de halve prijs. 13,75 ipv 27,50 dus.
Toestel is gratis als je er nog internet bij neemt.
Leek mij een goede deal.
Nu eerste jaar Vodafone voor de halve prijs. 13,75 ipv 27,50 dus.
Toestel is gratis als je er nog internet bij neemt.
Leek mij een goede deal.
Ik wil volgende week een Touch HD + abo aanschaffen, ik hoop dat de Ritel aanboeding dan nog loopt... Heeft iemand nog andere goedkope alternatieven gezien?
Nog ff een beetje off topic vraagje:
Zijn er nadelen als ik de (goedkopere) NL versie neem? Bijvoorbeeld dat bepaalde software niet installeert op Ned-talige versie?
Nog ff een beetje off topic vraagje:
Zijn er nadelen als ik de (goedkopere) NL versie neem? Bijvoorbeeld dat bepaalde software niet installeert op Ned-talige versie?
Ik wil niet onnodig schoppen, maar is iemand tegen interessante aanbiedingen met de touch HD aangelopen? De aanbieding via Ritel is gewijzigd.
Ik zoek regelmatig via google, maar vind het lastig om aanbiedingen te vinden, zonder iedere keer uren te zoeken...
Ik zoek regelmatig via google, maar vind het lastig om aanbiedingen te vinden, zonder iedere keer uren te zoeken...
de htc touch hd is nu voor 250 euro los te koop