Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartaz schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 23:34:
Helaas levert T-Mobile hem zelf helemaal niet omdat de telefoon 'te langzaam zou zijn en de tweaks toch niet zouden helpen.'
Ze probeerden me een Android aan te smeren, maar die sloeg ik mooi af. Nu ergens anders op zoek naar de HD...
bad excuse!!!!
haha _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Bartaz schreef op zondag 08 februari 2009 @ 12:52:
Ik had hem in het algemene topic verplaatst, maar heb ik het zo juist over het abonnement?

[...]

Of heeft simonly niet met het abonnement te maken?
Simonly is als je een simonly abo bestelt denk ik, anders voel ik me nu zwaar klote, had ik hem liever met dat abo gehad :(

edit: topic is best wel dood gegaan :P

[ Voor 5% gewijzigd door noobynater op 08-02-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:27

Matis

Rubber Rocket

noobynater schreef op zondag 08 februari 2009 @ 14:26:
[...]

Simonly is als je een simonly abo bestelt denk ik, anders voel ik me nu zwaar klote, had ik hem liever met dat abo gehad :(

edit: topic is best wel dood gegaan :P
ja, maar dat is toch een goed teken, ik bedoel; dit topic is gestart om te *klagen* over de levertijd van de Touch HD, wanneer iedereen aan zijn/haar HD is gekomen, dan kan wat mij betreft dit topic doodgaan ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazyMe
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-06 13:48
Ik wacht nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ja, ik moet sws nog 3 maanden wachten, beetje jammer allemaal; maar we zien wel waar het schip strandt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 20:57
Op marktplaats adverteert vodafone zelf met de HD gecombineerd met een ondernemersbundel, dus lijkt erop alsof ze m wel hebben
http://link.marktplaats.nl/224548346

Edit: laat maar: tijdelijk uitverkocht

[ Voor 11% gewijzigd door arjandijk162 op 09-02-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:15:
Bij vodafone komt hij toch niet meer dus inmiddels bij algebeld besteld. Daar was hij namelijk op voorraad.

Order Ontvangen: 05-02-2009 15:56
Betaling: Ontvangen op 06-02-2009
Contract: Ontvangen op 06-02-2009
Goedkeuring: Aanvraag in behandeling bij Vodafone

Alleen nu dus alsnog op vodafone aan het wachten :(
En je raadt het al vodafone keurt de verlenging af.

Bedankt vodafone zelfs als ik iemand gevonden heb die instaat is om een touch HD te leveren weten jullie het nogsteeds te verzieken.

Ik alweer naar vodafone gebeld en gezegd dat dit is toch wel het minste is wat ze kunnen doen om het niet nakomen van een contract goed te maken maar het schijnt echt niet mogelijk te zijn.

Dat wordt dus een contract bij de concurent afsluiten en nooit meer terug naar vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:07
Ja ze gooien wel hun eigen glazen in op deze manier. Ik was ook van plan om naar Vodafone over te stappen maar heb nu een contract bij Tmobile afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jannibal23 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:28:
Ja ze gooien wel hun eigen glazen in op deze manier. Ik was ook van plan om naar Vodafone over te stappen maar heb nu een contract bij Tmobile afgesloten.
Hier nog eentje :)
Wilde verlengen bij vodafone, was op zich wel tevreden over het netwerk.
Helaas voor VF kan algebeld direct leveren en is ie met een tmobile abbo goedkoper :)

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:05

Bartaz

Likes cookies!

arjants schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:39:
[...]

Helaas voor VF kan algebeld direct leveren en is ie met een tmobile abbo goedkoper :)
Welke Abo's hebben de 2 posters boven mij genomen dan? Ik twijfel over welke ik zal nemen.
Hebben jullie een aantrekkelijke combo (bellen+internet+sms) gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
arjants schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:39:
[...]

Die website is niet geheel waarheidsgetrouw. Ik heb nog weer een e-mail erachteraan gestuurd dat ik het niet netjes vind dat als ze op de website zetten dat hij direct leverbaar is hij geen eens fysiek bij algebeld op voorraad is waarop ik als reactie kreeg dat ze hem vandaag (wederom) verwachten en hij z.s.m. verstuurd wordt. Is het eigenlijk wel wettelijk toegestaan om te vermelden op de website dat het toestel direct leverbaar is (de voornaamste reden waarom ik daar besteld heb) en dit in de praktijk helemaal niet waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:51
E®nst schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:27:
[...]
Die website is niet geheel waarheidsgetrouw. Ik heb nog weer een e-mail erachteraan gestuurd dat ik het niet netjes vind dat als ze op de website zetten dat hij direct leverbaar is hij geen eens fysiek bij algebeld op voorraad is waarop ik als reactie kreeg dat ze hem vandaag (wederom) verwachten en hij z.s.m. verstuurd wordt. Is het eigenlijk wel wettelijk toegestaan om te vermelden op de website dat het toestel direct leverbaar is (de voornaamste reden waarom ik daar besteld heb) en dit in de praktijk helemaal niet waar is.
Ik belde vanmiddag rond 1 uur naar algebeld. De meneer aan de telefoon wist me te vertellen dat de telefoon wel leverbaar is bij de leverancier en ze hem al binnen hadden verwacht, nadat ik vroeg waarom ze op de site aangeven dat de telefoon in voorraad is. Het is allemaal een beetje vreemd, aangezien ze nu al 3 keer de verzenddatum van de telefoon hebben veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem hoor!

Na ongeveer 4 weken wachten is hij gewoon geleverd via KPN. Ik begreep dat ze er nog meer binnen hebben gekregen dus....

Omdat het een NL versie is heb ik hem maar meteen geflashed met de WWE versie (1.7 van Dutty's) ;-)

Ziet er allemaal erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:32:
Nou ik heb hem hoor!

Na ongeveer 4 weken wachten is hij gewoon geleverd via KPN. Ik begreep dat ze er nog meer binnen hebben gekregen dus....

Omdat het een NL versie is heb ik hem maar meteen geflashed met de WWE versie (1.7 van Dutty's) ;-)

Ziet er allemaal erg goed uit!
Zit te denken om hem te nemen met een Hi online 30 abonnement met zorgeloos online.

Vraag me alleen af hoesnel het internet is. Op kpn en hi sites staat 128kbps down en 64kbps up. Maar als je helpdesk belt zeggen sommige ook dat er gewoon hsdpa met 7.2 mbps beschikbaar is en dat informatie op site out of date is andere medewerkers weten echter weer niet hoe het zit. Hetzelfde geldt voor data limiet (fair use policy). 4 - 10 keer gemiddelde gebruik alleen hoeveel is dat ongeveer? Ze beschikken wel over hsdpa netwerk want dat levert kpn ook voor internet op laptops maar is dat netwerk hetzelfde als dat van zorgeloos online? Voor laptop abbo van 20 euro geldt al wel een data limiet van 400 mb en dat klinkt niet echt positief.

Jaro72 zou je mij iets meer over jou ervaring met snelheid kunnen vertellen en wat voor voorwaarden erbij jou in contract staan met betrekking tot deze onderwerpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Bartaz schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:24:
[...]

Welke Abo's hebben de 2 posters boven mij genomen dan? Ik twijfel over welke ik zal nemen.
Hebben jullie een aantrekkelijke combo (bellen+internet+sms) gevonden?
Ik heb een 2 jarig abo bij studentmobiel.nl afgesloten bij Tmobile. Gratis internet 2 jaar lang (vanaf Relax 300), en Relax 300 voor 28,50. Sms doe ik weinig dus vind ik niet zo belangrijk. Dus voor 24x 28,50 heb ik een HTC Touch HD + gratis internet plus. Leek me wel een mooie deal, hoewel ik liever een 1 jarig abo had.

[ Voor 17% gewijzigd door Jannibal23 op 10-02-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Vandaag bij de Vodafone winkel geweest (in Hellevoetsluis) ze hebben daar 1 touch hd liggen, volgens de verkoper moesten ze eigenlijk alle touch hd's terugsturen (de reden wist hij niet) maar dat hebben ze voorkomen door de voorraad op 0 te zetten terwijl dat niet het geval is.

Waarom kan/wil Vodafone deze telefoons niet meer verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touch HD staat dan ook niet meer op de VF website :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad!

wat mankeert vodafone?
heb zelf sim-only en toestel los gekocht.
maar vraag me toch af wat en vooral waarom vodafone zo paraar doet.

misschien dat er eens contact gezocht moet worden door bijv. tweakers of nieuwemobiel.nl
wellicht dat hun wel serieus genomen worden gezien wze de gewone klant niet normaal afhandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jannibal23 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:23:
[...]

Ik heb een 2 jarig abo bij studentmobiel.nl afgesloten bij Tmobile. Gratis internet 2 jaar lang (vanaf Relax 300), en Relax 300 voor 28,50. Sms doe ik weinig dus vind ik niet zo belangrijk. Dus voor 24x 28,50 heb ik een HTC Touch HD + gratis internet plus. Leek me wel een mooie deal, hoewel ik liever een 1 jarig abo had.
Dit is ook het abonnement waar ik inmiddels voor gegaan ben alleen dan bij PDAshop.nl. Betaal hier wel 5.66 voor de telefoon maar dan krijg ik wel de engelse uitvoering waar ik zelf zwaar de voorkeur aan geef.

Internet is niet zo snel als dat van vodafone maar wel tot 2GB 1mbps en daarna onbeperkt 384kbps. Zonder rare fair use policies.

Het geheel kost dus voor 2 jaar:
24 Relax 300 * 28.50 = 684
internet = gratis over gehele loopduur
toestel = 5.66

Totaal: 689.66

Ik betaal dus 80 euro minder dan bij vodafone zelf en 130 minder dan ik bij algebeld.nl zou betalen.
En dat terwijl ik bij t-mobile 300 minuten krijg ipv 200 bij vodafone.

Al met al goede deal dus.

Nu alleen hopen dat vodafone een beetje opschiet met nummer vrijgeven. Zouden ze het dus alsnog kunnen verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een zeer late update van vodafone:

Uw vraag 29-01-2009:

Ik heb 9 januari de verlenging van mijn abonnement telefonisch aangevraagt heb hierbij echter nooit een ordernummer gekregen wat inhoud dat ik de status niet online kan inzien. Kunnen zeggen wat mijn ordernummer is?

Met vriendelijke groet,

Mark Zandstra

Reactie 29-01-2009:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.
U ontvangt binnen 2 dagen bericht van ons.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Uw vraag 03-02-2009:

Afgelopen donderdag de 29ste een vraag gesteld weer een automatisch bericht dat ik binnen twee dagen antwoord krijg. Maar inmiddels 4 werkdagen en 6 gewone dagen later en nog steeds geen antwoord. Ik wordt onderhand zwaar gefrustreed door jullie uitermate slechte klantenservice.

Reactie 10-02-2009:

Geachte Heer/Mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan de Online Winkel.

Uit onze informatie systemen blikt dat u uw order op 6 februari geannuleerd heeft.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Online Winkel

Ik heb hierop maar met het volgende gereageerd:

Uw vraag 10-02-2009:

Das makkelijk een vraag net zo lang laten liggen totdat deze niet relevant meer is.

Jullie service is in elk geval uitermate slecht en jullie kunnen dan ook binnenkort een aanvraag tot nummerbehoud vanaf T-Mobile verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Ik sprak vandaag iemand van de vodafone winkel. Deze meneer wist me te vertellen dat ze ook 1 touch hd op voorraad hadden. Nadat ik vroeg waarom ze hem niet uitgebreid verkochten, kreeg ik als antwoord dat het een hele dure mobiel is en vodafone het niet aandurft om te telefoon in grote getalen te bestellen bij de leverancier. Vf is bang dat deze telefoon niet goed zal verkopen omdat er te weinig reclame voor is gemaakt. De vf winkel in a'veen heeft niet eens een dummy mogen ontvangen van htc. Ook vertelde hij nog dat er natuurlijk crisis is en dus meerdere mensen voor sim-only gaan in deze tijd.

Ik weet niet of ik het moet geloven, maar het klinkt best redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:49:
Ik sprak vandaag iemand van de vodafone winkel. Deze meneer wist me te vertellen dat ze ook 1 touch hd op voorraad hadden. Nadat ik vroeg waarom ze hem niet uitgebreid verkochten, kreeg ik als antwoord dat het een hele dure mobiel is en vodafone het niet aandurft om te telefoon in grote getalen te bestellen bij de leverancier. Vf is bang dat deze telefoon niet goed zal verkopen omdat er te weinig reclame voor is gemaakt. De vf winkel in a'veen heeft niet eens een dummy mogen ontvangen van htc. Ook vertelde hij nog dat er natuurlijk crisis is en dus meerdere mensen voor sim-only gaan in deze tijd.

Ik weet niet of ik het moet geloven, maar het klinkt best redelijk.
En daarom vragen ze om ze terug te sturen? wat moet vodafone er dan verder mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
ik heb hem vandaag binnegekregen van vodafone, maar het rare was dat de standard datum van de telefoon op 4 november stond :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Jazzle schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:07:
[...]

En daarom vragen ze om ze terug te sturen? wat moet vodafone er dan verder mee?
Daar heb ik verder niet naar gevraagd, er waren meerdere klanten ;). Hij zei wel nog dat ze de XPERIA wel gewoon verkochten, omdat hier meer reclame voor is gemaakt en klanten dus ook vaker vragen naar deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz

Bartaz

Likes cookies!

noobynater schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 19:22:
ik heb hem vandaag binnegekregen van vodafone, maar het rare was dat de standard datum van de telefoon op 4 november stond :S
Dat is niet zo raar toch?
Als hij toen geproduceerd is en niet meer aan is geweest (geen batterij ingeplugd enz.) lijkt me dit normaal. Of misschien staat deze datum zo bij alle telefoons bij levering?

[ Voor 1% gewijzigd door Bartaz op 10-02-2009 20:58 . Reden: Stukje erachter geplakt :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er uberhaubt mensen die al een HTC touch HD geleverd hebben gekregen via algebeld.nl?
En, degene die wel al een toestel hebben ontvangen, waardan ook vandaan, wat is jullie ervaring
tot nu toe met dit toestel? Loopt en werkt alles vlekkeloos of is het een waardeloos toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het toestel gewoon los gekocht.
had hiervoor iphone, touchWizen de grootste mislukking van allemaal, de blackberry storm!

de blackstone is een klasse apart.
geen vergelijking mogelijk!
zoveel meer mogelijkhede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

Roy

Hobbies?

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 08:54:
Zijn er uberhaubt mensen die al een HTC touch HD geleverd hebben gekregen via algebeld.nl?
En, degene die wel al een toestel hebben ontvangen, waardan ook vandaan, wat is jullie ervaring
tot nu toe met dit toestel? Loopt en werkt alles vlekkeloos of is het een waardeloos toestel?
Ik heb m'n toestel begin dit jaar bij Algebeld gekocht, en een collega en een vriend vorige week. Ik heb ongeveer 10 dagen moeten wachten op de telefoon (was bij bestellen niet op voorraad), en m'n collega had de telefoon woensdag besteld en zaterdag in huis, en die vriend had de telefoon dinsdag besteld en vrijdag in huis. Dus perfecte levertijden!

Telefoon is natuurlijk super, totaal geen problemen mee.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slashdev
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 20:03
Ik heb dit toestel gisteren bij GSMWEB gisteren besteld en volgens T&T wordt hij vandaag afgeleverd.
- 2 jarig Relax abbo 300 van € 34,50 voor € 28,50
- Gratis Web 'n' Walk Plus
- Gratis Route66 Mobile8 WMS EUR Software
Ik krijg wel de Nederlandse versie maar verder geen slechte deal. <(O.o)>

PSN ID= initsix, steamid = slashdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slashdev schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:30:
Zit er zo'n groot verschil dan tussen de Nederlandse en de Engelse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:56:
[...]

Zit er zo'n groot verschil dan tussen de Nederlandse en de Engelse versie?
AFAIK niet, alleen willen sommige liever de WWE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels_90
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-08 13:48
Is het internet wat je bij de providers (zoals hi en vodafone) afsluit ook echt onbeperkt, of zit hier weer een addertje onder het gras waardoor je toch opeens nog meer moet betalen?
Ik ben namelijk aan het kijken voor een geschikt abonnement, maar ik zou eigenlijk niet zo goed weten welke ik moet pakken..
En misschien kan mij iemand ook uitleggen wat het voordeel is van de Engelse versie ten opzichte van de Nederlandse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

niels_90 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:12:
Is het internet wat je bij de providers (zoals hi en vodafone) afsluit ook echt onbeperkt, of zit hier weer een addertje onder het gras waardoor je toch opeens nog meer moet betalen?
Ik ben namelijk aan het kijken voor een geschikt abonnement, maar ik zou eigenlijk niet zo goed weten welke ik moet pakken..
En misschien kan mij iemand ook uitleggen wat het voordeel is van de Engelse versie ten opzichte van de Nederlandse versie?
Eigenlijk hanteert elke provider bij FlatFee abbo's FUP. Dit houdt in dat er per maand naar een gemiddeld verbruik wordt gekeken. Als je gebruik extreem meer is dan het gemiddelde (soms wel 10x zoveel) dan krijg je normaal altijd eerst 2 of 3 waarschuwingen voordat er actie door de providers wordt ondernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overview bestelling via pdashop met T-Mobile abbo:

10-02 12:50 order geplaats
10-02 12:53 order bevestiging verstuurd (ik al weg naar college)
10-02 15:46 contract en kopie legitimatie gemaild
10-02 16:25 ontvangstbevestiging contract en kopie legitimatie
10-02 16:37 bevestiging dat contract en kopie aan eisen voldeden
10-02 17:18 T-Mobile heeft contract goed gekeurd
10-02 22:46 SMS met de mededeling dat bestelling verzonden is
10-02 23:46 Mail met verzendbevestiging en Track & Trace code
11-02 12:09 TNT bezorger voor de deur

Van order plaatsen tot Touch HD in huis hebben duurde dus minder dan 24uur.

En wat betreft voordeel van engelse versie:
- Als de taal je niet interesseert geen
- Als je liever nederlands leest moet je sowieso geen engelse nemen
- Mijn reden voor engels is dat vertalingen van windows naar andere talen vaak tegen mijn gevoel in gaan en er dan tegenaan loop dat ik engelse term wel ken en nederlandse niet. Mijn PC's hebben ook allemaal Engelse installaties. Ik vind bij technische apparaten engels natuurlijker overkomen dus vandaar de keuze voor engelse versie

Verwijderd

wel k*ndde dat vodafone zich in de vingers snijdt,
net nu http://www.nieuwemobiel.nl/HTC-Touch-HD/Review een toffe revieuw heeft geschreven!!!

Verwijderd

Over 2,5 week mag ik bij Hi m'n abo verlengen en nu is het duimen dat ze hem dan nog gewoon kunnen leveren ;)

• Bartaz

Bartaz

Likes cookies!

Mijn abonnement loopt pas op 10 Mei af. Zal ik nu ingaan op die aanbieding van T-Mobile en het abonnement bestellen met 300 belminuten en Web 'n Walk + voor 28,50 per maand. Of zal ik wachten op een aanbieding van de HD tegen die tijd, óf een andere telefoon, of is het verstandig om hem nu te bestellen zodat ik die aanbieding niet misloop?

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Heeft iemand enig idee waarom ik normaal in de online Hi Shop wel de HTC Touch HD kan bestellen. Maar als ik inlog en klik op verlengen waarom de telefoon er dan niet tussen staat? Erg vreemd...

Verwijderd

Ik ben al sinds september 2008 aan het wachten op een telefoon van Vodafone als nieuwe klant. Eerst op de Samsung Omnia en begin januari 2009 heb ik deze om laten boeken naar een HTC Touch HD. De afgelopen maanden heb ik vele uren gebeld met Vodafone en iedere keer zijn er nieuwe beloftes gedaan die nooit zijn waargemaakt. Soms zeer aardige en behulpzame mensen gesproken, vaak botte en ongeïnteresseerde medewerkers. Zoals vandaag de heer Smeets, die mij moeilijk en niet flexibel durfde te noemen, omdat ik geen andere telefoon wilde. En dat na 5 maanden geduldig te zijn. Of ik nu de Blackberry Storm zou hebben of de HTC Touch HD. Verschil zou ik volgens hem niet opmerken. Hij kon het weten gezien zijn enorme ervaring die hij de afgelopen jaren had opgedaan. Bovendien gaf hij aan dat HTC de afgelopen weken geen enkele Touch HD aan Vodafone geleverd had. Gezien de reacties hier over de alsnog geleverde HTC Touch HD’s door Vodafone, lijkt hij nu niet helemaal eerlijk te zijn geweest.

De HTC zou volgens Vodafone vanaf nu niet meer door hun geleverd worden in verband met ernstige problemen met de software van de HTC. Ook andere aanbieders zouden de HTC touch HD uit hun assortiment gaan halen. Vandaag met HTC en andere telecom aanbieders gebeld, het internet afgezocht (zo kwam ik hier terecht) en uiteindelijk blijkt dat ook dit verhaal weer een verzinsel is van Vodafone.

Vandaag kwam dan de oplossing van Vodafone. Mijn order zou geannuleerd worden en mijn nummer zou vrijgegeven worden. Vodafone had het namelijk wel voor elkaar gekregen om mijn abonnement op tijd in te laten gaan, zodat ze al 5 maanden door mij betaald werden. Zo kon ik met nummerbehoud overstappen naar een andere provider. De angst voor het kwijt raken van mijn nummer was de enige reden om Vodafone zo lang te laten klungelen. Ook werd mij toegezegd dat alle kosten die ik aan Vodafone betaald had, werden gecrediteerd. Gezien de geschiedenis heb ik echter weinig vertrouwen in deze afwikkeling bij Vodafone. Het is nu wachten op het volgende wat fout gaat. Vandaag heb ik wel de HTC Touch HD besteld bij KPN. Iets duurder, maar ik had graag het dubbele betaald als ik deze ellende had kunnen voorkomen.

Al bij al kunnen de meeste hier nog gelukkig zijn met hun minder rampzalige ervaringen met Vodafone. Hoe triest het ook is. Ik zal blij zijn als deze zaak is afgesloten. Daarna voorlopig maar geen Vodafone meer.

Verwijderd

Goed, ik heb inmiddels een Track & Trace nummer én goedkeuring van Vodafone over m'n nummerportering (ga van Hi naar Vodafone).

Maandag m'n papieren op de bus gedaan naar GSMweb, dinsdag ontvangstbevestiging, vandaag dus track&trace nummer ontvangen. Morgen wordt de telefoon aangeboden maar is er niemand thuis. Maandag wordt ie weer aangeboden, wederom niemand thuis.. Dan kan ik em dinsdag op gaan halen, al met al redelijk snel vergeleken met anderen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

[b][message=31494796,noline]
Al bij al kunnen de meeste hier nog gelukkig zijn met hun minder rampzalige ervaringen met Vodafone. Hoe triest het ook is. Ik zal blij zijn als deze zaak is afgesloten. Daarna voorlopig maar geen Vodafone meer.
DeNiels, welkom op GoT, vervelend voor je dat VF ook jou benadeeld heeft.

Ik *moet* nog een paar maanden wachten totdat mn abbo officieel wordt vrijgegeven.

Ik hoop tzt op een goed alternatief van de Touch HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Niet online
Ik heb net contact gehad met algebeld.nl over het verzetten van de leverdatum van mijn HD.
Ik werd erg netjes te woord gestaan, de verwachte HD's waren daar helaas nog niet binnen gekomen.

Kwam mij wel goed uit qua afleveringsdatum :)

[ Voor 6% gewijzigd door arjants op 13-02-2009 15:26 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Op 11 januari dit toestel besteld icm een abonnementsverlenging voor 2 jaar. Vorige week zaterdag heb ik een verkeerd toestel geleverd gekregen, een toestel dat ontzettend veel overeenkomsten vertoond met een Touch HD, namelijk een Nokia 6131.

Hierover gemaild en niet binnen de 2 werkdagen antwoord ontvangen. Uiteindelijk contact moeten opnemen met de telefonische adviseurs. Het toestel is niet leverbaar door Vodafone. Aangezien er geen omruilorder kan plaatsvinden, dien ik er zorg voor te dragen dat het verkeerd geleverde toestel bij Vodafone terecht komt. De kosten die ik hiervoor moet maken, kan ik (volgens de medewerker) niet declareren.

Dit is op z'n minst gezegd frustrerend. Het abonnement loopt door dit geklungel ook langer door (wegens opzegtermijn) en ik moet kosten maken voor het retourneren. Al met al was ik beter af als ik niet had gekozen voor verlenging via Vodafone (wat mijns inziens niet de insteek moet zijn van verlenging). Waarschijnlijk wordt het dan ook de aanbieding van T-Mo via Gsmweb (28,50*24 en gratis web 'n walk plus).

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Niet online
wilmundo schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:53:
Op 11 januari dit toestel besteld.......
En nóg een tevreden VF verlenger die overstapt :D
Het begint toch echt wel een verkeerde keuze te worden van VF.
Ik ken al meer mensen die niet verlengt hebben maar zijn overgestapt dankzij hun uitstekende inkopers ;)

[ Voor 28% gewijzigd door arjants op 13-02-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
wilmundo schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:53:
Aangezien er geen omruilorder kan plaatsvinden, dien ik er zorg voor te dragen dat het verkeerd geleverde toestel bij Vodafone terecht komt. De kosten die ik hiervoor moet maken, kan ik (volgens de medewerker) niet declareren.
Dat lijkt mij een beetje de omgekeerde wereld Vodafone! Wie heeft hier nou een fout gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-08-2023
arjants schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:26:
[...]

En nóg een tevreden VF verlenger die overstapt :D
Het begint toch echt wel een verkeerde keuze te worden van VF.
Ik ken al meer mensen die niet verlengt hebben maar zijn overgestapt dankzij hun uitstekende inkopers ;)
meldt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
[Foutje]

[ Voor 96% gewijzigd door BoyzNDaHood op 16-02-2009 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LenNerd
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-08 07:50
Heb ook een Touch HD met T-mobile verlenging besteld bij www.one.nl (Relax 300 + Web 'n walk plus + 8 GB kaart + Touch HD = 28,50 p/m. Geen verdere kosten)

Binnen een dag was alles rond en verstuurd :) Heb hem helaas nog niet binnen maar dat ligt aan mij, ik ben nooit thuis voor TNT.
Ik weet niet waarom mensen zo aan VF hangen maar als je de HD snel en makkelijk wil, kan dat dus.

C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat VF simpelweg 't beste netwerk en snelste i'net heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz

Bartaz

Likes cookies!

LenNerd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 18:30:
Heb ook een Touch HD met T-mobile verlenging besteld bij www.one.nl (Relax 300 + Web 'n walk plus + 8 GB kaart + Touch HD = 28,50 p/m. Geen verdere kosten)

Binnen een dag was alles rond en verstuurd :) Heb hem helaas nog niet binnen maar dat ligt aan mij, ik ben nooit thuis voor TNT.
Ik weet niet waarom mensen zo aan VF hangen maar als je de HD snel en makkelijk wil, kan dat dus.
Heb je er nog een sms bundel bijgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LenNerd
  • Laatst online: 17-08 07:50
@ Bartaz, Nee, dat heb ik nog niet. Maar ik denk dat ik dat nog wel ga doen, anders wordt sms-en heel snel heel duur. Dat zit bij Relax namelijk niet in de bundel.

@do0fusz; goed punt... Zolang mobiel internet nog niet in de buurt van 20mb/s komt en ik dus thuis nog een abo heb om flink te downen vind ik de 1mb/s van T-mobile genoeg maar VF is wel een stuk sneller, da's waar.

C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap gewoon niet dat vodafone zo lastig doet.
ze zullen ongetwijfeld maling hebben aan het verlies van een handje vol klanten.
dat blijkt wel! anders lever je dit top toestel gewoon.

zijn er ook mensen die het toestel nog wel geleverd krijgen via een webshop icm vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:02
Ik heb hem vandaag besteld met een vodafone abbo bij 2call.nl, we zullen zien.

[EDIT] wordt morgen bezorgt, (ben er alleen niet...) Maar touch hd bestellen met vodafone kan dus wel snel!

[ Voor 41% gewijzigd door Qoon3x op 18-02-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Vandaag binnen gekregen, vorige week besteld bij studentmobiel.nl

Nu nog wachten totdat Tmobile mijn simkaart daadwerkelijk activeert :S

Maar een mooi toestel is het wel! Vanavond maar eens even spelen met ROM updates.

• JitzeB
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2021
Net mijn toestel via Hi binnengekregen. Maandag via telefoon besteld.

officieel bij Hi binnen 1 dag leverbaar. geen idee waarom het bij mij langer duurde. ik ben in ieder geval blij!

Verwijderd

Met welke abo heb je em besteld JitzeB??

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

KPN heeft m inmiddels ook weer. Kon m ook binnen een dag leveren.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Verwijderd

Ik heb de HD nu een aantal weken, had hem besteld bij telefoonkopen.nl met Vodafone abbo.
27,50 + Internet Blox + sms verdubbelaar
Met de acties:

Geen aansluitkosten
20% Korting op bundel
Blox 1e 6 maanden voor €4,50
gratis verdubbelaar

Maar nu keek ik vandaag op me rekening en zag ik een vodafone afschrijving van € 42,26
Terwijl de kosten ongeveer €30 zouden moeten zijn... Weet iemand toevallig of dit dan een eenmalig bedrag is? (service kosten oid) of klopt er iets niet met die actie?
Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvz6
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-10-2021
Alsjeblieft, van de Vodafone website:

- Heb je een nieuw abonnement?
Dan staan er 2 keer abonnementskosten op je rekening. De abonnementskosten betaal je altijd vooruit. Omdat je de 1e rekening pas in de maand volgend op de maand van aansluiting ontvangt, zie je de abonnementskosten van de 1e maand plus de abonnementskosten van de 2e maand op je rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvz6 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 08:40:
Alsjeblieft, van de Vodafone website:

- Heb je een nieuw abonnement?
Dan staan er 2 keer abonnementskosten op je rekening. De abonnementskosten betaal je altijd vooruit. Omdat je de 1e rekening pas in de maand volgend op de maand van aansluiting ontvangt, zie je de abonnementskosten van de 1e maand plus de abonnementskosten van de 2e maand op je rekening.
Mm dat zal het dan wel zijn, ik dank u vriendelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slashdev schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:30:
Ik heb dit toestel gisteren bij GSMWEB gisteren besteld en volgens T&T wordt hij vandaag afgeleverd.
- 2 jarig Relax abbo 300 van € 34,50 voor € 28,50
- Gratis Web 'n' Walk Plus
- Gratis Route66 Mobile8 WMS EUR Software
En werd de telefoon snel geleverd? ik heb het contract thuis liggen moet alleen nog retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

LenNerd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 18:30:
Zelfde pakket besteld als jij, maar dan bij 2call. Een betere aanbieding vind je volgens mij momenteel niet. gave telefoon, 300 belminuten per maand, 2 jaar gratis surfen, en dat alles voor 28.50 p/mnd. wat wil je nu nog meer? :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van de week een verlengings aanbod van Telfort ontvangen. Heb daar op dit moment een 2-jarig contract lopen van 180 belminuten per maand. Betaal daarvoor 17 euro per maand. Maar nu zag ik een mooie aanbieding op gmsweb.nl. Een T-Mobile Relax 200 abonnement, in combinatie met 1-jarig contract en onbeperkt data. Met de HTC Touch HD voor 219 euro. Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met het internetten via T-Mobile, is het ook snel en stabiel. En is de dekkingsgraad ook goed in het buitenland. Heb altijd bij Telfort gezeten zonder problemen, maar wil nu graag de overstap maken naar T-Mobile. Hoor veel goede verhalen over T-Mobile.

Alvast bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Als ik via de webshop een relax abbo neem, kan ik dan gewoon na 1 mnd overstappen naar flex??? Scheelt mij 200 euri voor het toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JitzeB
  • Laatst online: 14-01-2021
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:54:
Met welke abo heb je em besteld JitzeB??
Hi Online Student 25+ eindeloos online, het was een verlenging en voor het toestel betaalde ik 80 euro.

kost rond de 700 euro voor het totale abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg VF...nog een slachtoffer dus....

Vrijdag 9 januari telefonisch bij vodafone mijn abonnement voor 2 jaar verlengd icm de HTC Touch HD. Verkoper aan de lijn was helder duidelijk en de telefoon zou binnen een week in mijn bezit zijn, was op voorraad. Ook zou ik via de e-mail een bevestiging krijgen.
De maandag erop maar even gebeld want ik had nog geen e-mail bevestiging, en ik vertrouwde het zaakje al meteen niet. Volgens de dame aan de lijn was de bestelling wel aangemaakt maar niet doorgezet, zij zou alles even goedzetten en dan zou ik de e-mail krijgen en na een aantal dagen de telefoon.

Een week later weer gebeld want ik had nog steeds niets ontvangen, wel een brief ontvangen waarin stond dat mijn abonnement was verlengd. Deze meneer snapte er helemaal niets van, en ging even overleggen met de afdeling verkoop. Na een tijdje zei hij dat ik teruggebeld zou worden. Niets meer van gehoord...

Inmiddels nog een aantal keer gebeld, uiteindelijk bleek het probleem te liggen aan de slechte beschikbaarheid van de HD Touch, meerdere data's doorgekregen. Dat had ik hier inmiddels ook gelezen. Ik heb nooit een ordernummer ontvangen dus kan ook online niets controleren.

Zojuist geprobeerd te bellen, 0800 2266789 maar ik krijg constant de receptie en die gasten kunnen alleen maar een bel-afspraak maken en dan hoor je vervolgens weer niets.

Vraagje: Aangezien ik mijn telefoon nooit heb ontvangen, is VF toch in gebreke? Ik neem aan dat ik mijn bestelling kan annuleren en dan een ander abonnement kan afsluiten. Wil mijn nummer uiteraard wel meenemen.

Iemand die mij nog kan adviseren? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:18
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:24:
Omg VF...nog een slachtoffer dus....

Vrijdag 9 januari telefonisch bij vodafone mijn abonnement voor 2 jaar verlengd icm de HTC Touch HD. Verkoper aan de lijn was helder duidelijk en de telefoon zou binnen een week in mijn bezit zijn, was op voorraad. Ook zou ik via de e-mail een bevestiging krijgen.
De maandag erop maar even gebeld want ik had nog geen e-mail bevestiging, en ik vertrouwde het zaakje al meteen niet. Volgens de dame aan de lijn was de bestelling wel aangemaakt maar niet doorgezet, zij zou alles even goedzetten en dan zou ik de e-mail krijgen en na een aantal dagen de telefoon.

Een week later weer gebeld want ik had nog steeds niets ontvangen, wel een brief ontvangen waarin stond dat mijn abonnement was verlengd. Deze meneer snapte er helemaal niets van, en ging even overleggen met de afdeling verkoop. Na een tijdje zei hij dat ik teruggebeld zou worden. Niets meer van gehoord...

Inmiddels nog een aantal keer gebeld, uiteindelijk bleek het probleem te liggen aan de slechte beschikbaarheid van de HD Touch, meerdere data's doorgekregen. Dat had ik hier inmiddels ook gelezen. Ik heb nooit een ordernummer ontvangen dus kan ook online niets controleren.

Zojuist geprobeerd te bellen, 0800 2266789 maar ik krijg constant de receptie en die gasten kunnen alleen maar een bel-afspraak maken en dan hoor je vervolgens weer niets.

Vraagje: Aangezien ik mijn telefoon nooit heb ontvangen, is VF toch in gebreke? Ik neem aan dat ik mijn bestelling kan annuleren en dan een ander abonnement kan afsluiten. Wil mijn nummer uiteraard wel meenemen.

Iemand die mij nog kan adviseren? _/-\o_
Ik heb hetzelfde verhaal meegemaakt. Gewoon de klantenservice op 1200 bellen en voor de menu-optie kiezen voor het opzeggen van je abonnement. Toen was ik in een keer binnen no-time geholpen :D

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabelhout schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:34:
[...]

Ik heb hetzelfde verhaal meegemaakt. Gewoon de klantenservice op 1200 bellen en voor de menu-optie kiezen voor het opzeggen van je abonnement. Toen was ik in een keer binnen no-time geholpen :D
Bedankt! :) Kreeg meteen iemand aan de lijn...waarom staat dat nummer niet bij hun FAQ....

"Om je bestelling te annuleren bel je 0800-0200056..."

Dat is de normale klantenservice en daar kreeg ik een ander menu, uiteindelijk werd ik doorgestuurd naar 0800-2266789 en dat nummer is nogal overbelast.

Nu even bekijken of ik nog steeds voor dezelfde telefoon ga, inmiddels 2 maanden verstreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:32
Ik heb een vraagje, ik heb momenteel een HTC Touch Cruise, maar die is nu al 2x weggeweest voor reparatie. Momenteel heb ik een abonnement bij Telfort, dit loopt op 3 juli af.
Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om nu al een HTC Touch HD te bestellen bij T-Mobile (Erg goede aanbieding vind ik, 300min, internet voor 28,- p/m) en dat dat nieuwe abo dan pas ingaat als mijn Telfort contract afloopt?
Om het ingewikkeld te maken zou ik dan natuurlijk wel graag de nieuwe HTC nu alvast ontvangen zodat ik die als vervanger van mijn TC kan gebruiken.
Tot slot zou ik ook graag mijn nummber behouden.

Zal wel teveel gevraagd zijn he? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Nee hoor, kan prima. Gewoon opgeven dat je nieuwe contract moet ingaan zodra je oude afloopt, en de telefoon nu al laten versturen. Doe ik ook. Oude contract loopt 1/5 af en telefoon komt morgen binnen. Kan ik dus alvast 2 maanden gebruiken met m'n oude sim (oude en nieuwe zijn beiden T-mobile), maar de telefoon is bij mij zowiezo niet gesimlockt.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:32
Microkid schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:52:
[...]

...maar de telefoon is bij mij zowiezo niet gesimlockt.
Hoe dat zo? Ik neem aan dat standaard de HD bij T-Mobile gewoon gesimlockt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

DRAFTER86 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:35:
[...]

Bizar als t klinkt, de telefoon is volgens mij niet gesimlockt (de mijne van KPN i.i.g niet). De enige die volgens XDA de moeite hebben genomen een simlock en custom rom erop te zetten is Vodafone.

T-mobile zou je even moeten vragen aan andere gebruikers om zeker te weten.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Wat Tmobile betreft: het lijkt me niet logisch. Ik heb Tmobile en kan zonder enig probleem roms flashen. Heb alleen geen niet-Tmobile simkaart om het uit te sluiten, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

DRAFTER86 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:35:
[...]
Omdat ie niet bij T-mobile vandaan komt (verkopen hem niet meer via de webshop) maar bij 2call.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRAFTER86 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:17:
Ik heb een vraagje, ik heb momenteel een HTC Touch Cruise, maar die is nu al 2x weggeweest voor reparatie. Momenteel heb ik een abonnement bij Telfort, dit loopt op 3 juli af.
Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om nu al een HTC Touch HD te bestellen bij T-Mobile (Erg goede aanbieding vind ik, 300min, internet voor 28,- p/m) en dat dat nieuwe abo dan pas ingaat als mijn Telfort contract afloopt?
Om het ingewikkeld te maken zou ik dan natuurlijk wel graag de nieuwe HTC nu alvast ontvangen zodat ik die als vervanger van mijn TC kan gebruiken.
Tot slot zou ik ook graag mijn nummber behouden.

Zal wel teveel gevraagd zijn he? :9
Mijn abbonement loopt ook pas 1 juni af maar heb de touch HD inmiddels al 2 weken in gebruik. Besteld via pdashop.nl, goede snelle service binnen 24 uur in huis met nummerbehoud).

Geen simlock op toestel dus nu nog in gebruik met mijn vodafone simkaart tot 1 juni dan gaat ie over naar t-mobile.

Nieuwe simkaart wordt direct meegeleverd en zodra er geen bereik meer is via vodafone moet ik als goed is binnen 3-4 uur over zijn naar t-mobile en weer kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• More-Is
  • Laatst online: 09-08 14:31
Idem hier. Maandag besteld via Studentmobiel.nl icm T-Mobile Relax 300 en werd dinsdag al geleverd. Omdat ik niet thuis was, heb ik 'm pas vandaag aan de lader kunnen hangen. SIM-kaart zit er al bij van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2022
Misschien een korte vraag en een kort antwoord. Weet iemand of de HD nog bij T-Mobile zelf te bestellen is? In de webshop en in de winkel hebben ze 'em niet. Dus is het misschien mogelijk om bij klantenservice zelf te bestellen. Ik wil namelijk verlengen en ik wil m'n retentiekorting niet kwijt...

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net m'n abo verlengd met de HD, dinsdag of woensdag wordt hij geleverd.
Ik heb verlengd: Hi 30, 1 jaar verlengen. Eindeloos online, de eerste 3 maanden voor € 2,50, daarna € 9,95.
Moest wel 75 euro bijbetalen. Nu is het wachten op de bevestiging, kijken of alles klopt.

Ik kom op (3x32,50)+(9x39,95)+75=€ 532,05
Lijkt me geen slechte aanbieding... :*)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 11:49
bdacier schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 02:29:
Misschien een korte vraag en een kort antwoord. Weet iemand of de HD nog bij T-Mobile zelf te bestellen is? In de webshop en in de winkel hebben ze 'em niet. Dus is het misschien mogelijk om bij klantenservice zelf te bestellen. Ik wil namelijk verlengen en ik wil m'n retentiekorting niet kwijt...

Thanks
Helaas, deze gaan ze overslaan bij T-Mobile, ik heb ze al gebeld. |:(

Ze komen in juni met de "MDA Compact V" (geen toetsenbord), bij HTC bekend als de "HTC Diamond 2".
In juni komt T-Mobile ook met de "MDA Vario V" (mét toetsenbord), bij HTC is dat de "HTC Touch Pro2".

zie ook dit artikel.

Je zult dus bij één van de andere online winkels moeten shoppen met je verlenging incl een Touch HD...

Weet iemand nog waar ik op dit moment de HD goedkoop kan krijgen met een (nieuw) éénjarig Vodafone abo-tje + onbeperkt internet voor een €9,50? Ik kom niet lager meer dan €252,- sinds Vodafone hem zelf niet meer levert... :?

Wroet

[ Voor 18% gewijzigd door wroet op 28-02-2009 12:45 . Reden: verkeerde quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de T-Mobile aanbieding ook zojuist besteld bij GSMweb.nl.
(T-Mobile Relax Web 300, Web'n'Walk Plus, incl. Route66 EUR: 28,50 p/mnd)

Ben benieuwd wanneer ie komen gaat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
  • Laatst online: 11-09 08:42
Mijn abbo bij T-mobile verloopt de eerste week van Juli. Ik wil nu alvast de Touch HD. Stel, ik bestel bij gsmweb (uitstekende aanbieding, 28,50 voor databundel + web/walk), krijg ik 'm dan pas de eerste week van april binnen, of kan ik het in het geheel nog niet afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Autoreply schreef op maandag 02 maart 2009 @ 00:42:
Mijn abbo bij T-mobile verloopt de eerste week van Juli. Ik wil nu alvast de Touch HD. Stel, ik bestel bij gsmweb (uitstekende aanbieding, 28,50 voor databundel + web/walk), krijg ik 'm dan pas de eerste week van april binnen, of kan ik het in het geheel nog niet afsluiten?
Zoals je hierboven had kunnen lezen kan je vaak gewoon aangeven wanneer je het abonnement wilt laten ingaan, en dit kan dus later zijn dan wanneer je de telefoon laat afleveren. Je kan dus nu al je HD hebben en pas per juli je abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
Op de site van GSMweb (en bij T-mobile) staat echter aangegeven dat dit maximaal 3 maanden van tevoren kan. wordt hier in de praktijk soepeler mee omgesprongen?
Belangrijk: U kunt verlengen vanaf 3 maanden voor afloop van uw huidige contract. Als uw contract bv pas over 4 maanden afloopt kunt u nog niet verlengen. U dient dan nog een maand te wachten.
Bron, onderaan de pagina

Vreemd, want in dat geval heeft een abbonee van een andere provider een voordeel boven een bestaande klant :?

[ Voor 56% gewijzigd door Autoreply op 02-03-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas gaat het allemaal niet zo soepel als ik gehoopt had :/

Bij de order is niet goed doorgekomen dat de telefoon op een ander adres (dan m'n huisadres) afgeleverd moet worden. Vandaag heeft de postbode het geprobeerd en als ik er morgen niet ben, dan wordt de order geannuleerd. Voorspelling: morgen ben ik ook aan t werk, dus niet thuis om de telefoon aan te nemen.
Ik hang nu aan de telefoon met Hi om daar een oplossing voor te vinden, maar ze kunnen pas een nieuwe foon opsturen als ze de oude terug hebben. En die komt pas donderdag bij hen terug denk ik...zucht :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Autoreply schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:16:
Op de site van GSMweb (en bij T-mobile) staat echter aangegeven dat dit maximaal 3 maanden van tevoren kan. wordt hier in de praktijk soepeler mee omgesprongen?

[...]

Bron, onderaan de pagina

Vreemd, want in dat geval heeft een abbonee van een andere provider een voordeel boven een bestaande klant :?
Inderdaad een beetje vreemd die mededeling, want op de site van t-mobile zelf kun je vier maanden van te voren al verlengen. Ik denk dus dat die mededeling op de site van gsmweb niet helemaal overeen komt met de werkelijkheid.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat de annulering van mijn verlenging bij VF was bevestigd, heb ik meteen de telefoon besteld bij 2Call icm T-Mobile, maar omdat ik de telefoon nog niet heb ontvangen gister maar even een e-mailtje gestuurd aan 2Call.

Snel e-mail ontvangen dat de telefoon op dit moment niet direct leverbaar is en dat ze hem na ongeveer 7 dagen binnen krijgen waarna de order verwerkt kan worden.

Na 2 maanden gewacht te hebben bij VF kan dit er ook nog wel bij, maar baal er wel onwijs van dat op de site gewoon stond: Binnen 3 dagen leverbaar. Inmiddels staat er "Op voorraad bij leverancier, levertijd 10 werkdagen." Dus hou daar rekening mee...

Moet wel zeggen dat ze snel hebben gereageerd (blijf positief). 8)7

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 12:16 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMWEB lijkt goed bezig!

Zoals hierboven gemeld heb ik afgelopen zaterdag (28-2) m'n bestelling geplaatst: HTC Touch HD + T-mobile relax 300 (voor 2 jaar) + WebnWalk Plus + Route66 Europa. Bij deze aanbieding is de telefoon gratis! Ik heb er nog een SMS bundel bijgenomen van 50 berichten voor 4,50 p/mnd.

Dinsdag had ik het contract in de bus, woensdagochtend opgestuurd naar GSMWEB en vanavond had ik een email dat het pakket verzonden is. Hoera! Alleen jammer dat ik morgen niet thuis ben, maargoed, ik heb toch zaterdag pas tijd om ermee te spelen ;-).

Ik laat het weten zogauw ik 'm in huis heb...

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 19:50 . Reden: vermelden duur van abo = 2 jaar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 19:48:
GSMWEB lijkt goed bezig!

Zoals hierboven gemeld heb ik afgelopen zaterdag (28-2) m'n bestelling geplaatst: HTC Touch HD + T-mobile relax 300 (voor 2 jaar) + WebnWalk Plus + Route66 Europa. Bij deze aanbieding is de telefoon gratis! Ik heb er nog een SMS bundel bijgenomen van 50 berichten voor 4,50 p/mnd.

Dinsdag had ik het contract in de bus, woensdagochtend opgestuurd naar GSMWEB en vanavond had ik een email dat het pakket verzonden is. Hoera! Alleen jammer dat ik morgen niet thuis ben, maargoed, ik heb toch zaterdag pas tijd om ermee te spelen ;-).

Ik laat het weten zogauw ik 'm in huis heb...
Klinkt goed, als ik vragen mag. Waarom heb je niet gekozen om je Relax abbonement na een maand om te zetten in een Flex abonnement, dan kan je de smsjes binnen je bundel houden : ) (scheelt toch ~100 tijdens je contractduur). Of ga je dit nog doen? Of heb ik het gewoon helemaal verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
En hebben ze niet een aanbieding bij 2 jarige Tmobile contracten dat je voor 7.50 euro 1000 sms-jes p/maand krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels_90
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-08 13:48
Voor mensen die op zoek zijn naar een HD met ook nog sms binnen de bundel heb ik misschien een tip.

Ik heb mijn toestel afgelopen zondag bij KPN gehaald. Ik heb het toestel gratis gekregen bij Flexibel 45 + Surf & Mail Totaal(eerste 12 maanden gratis). Na 3 maanden kan ik het abonnement terugzetten naar bijvoorbeeld Flexibel 22,50 + sms verdubbelaar (2,50). Dan zou ik dus 25 euro per maand gaan betalen en dan heb ik 145 minuten/290 sms wat voor mij genoeg moet zijn.
Ik weet niet zeker of het gaat, maar volgens mij kun je na het eerste jaar internet uitzetten (ik merk nu al dat ik het niet veel gebruik, en als ik het gebruik kan ik ook via wi-fi als ik thuis of op school ben) zodat ik 25 euro blijf betalen. En mocht dit niet gaan dan betaal ik maar gewoon 120 euro voor internet het 2e jaar.

Ik kom dan op het volgende uit:
3x45 = 135
21x25= 525
(12x10=120)
Totaal: 660 (780)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
sjaool schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:59:
[...]

Inderdaad een beetje vreemd die mededeling, want op de site van t-mobile zelf kun je vier maanden van te voren al verlengen. Ik denk dus dat die mededeling op de site van gsmweb niet helemaal overeen komt met de werkelijkheid.
Bij T-mobile zelf kan 't wel 4 maanden tevoren, bij externe partijen 3. Ik ga 't toch proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31
Verlengen bij t-mobile kan een maand eerder dan bij de winkels (resellers). Ik denk dat ze dit gedaan hebben om een extra voordeel te creeeren om bij T-Mobile zelf te verlengen.

Zover mij bekend is kan je bij alle resellers pas vanaf 3 maanden van te voren verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jantjeuh87 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 21:11:
[...]

Klinkt goed, als ik vragen mag. Waarom heb je niet gekozen om je Relax abbonement na een maand om te zetten in een Flex abonnement, dan kan je de smsjes binnen je bundel houden : ) (scheelt toch ~100 tijdens je contractduur). Of ga je dit nog doen? Of heb ik het gewoon helemaal verkeerd.
Ehhh.... dat moet ik dus eens even uitzoeken. Wist uberhaupt niet van die mogelijkheid 8)7 .
Maargoed, vanochtend om elf uur stond er een meneer voor m'n deur en was ik blij!

1 dingetje is toch niet helemaal relaxed: de 8GB microSD kaart toont geen enkel teken van leven.
Route66 installeerde erg simpel vanaf de meegeleverde microSD kaart. Was even puzzelen hoe ik het zaakje moest activeren (tussenstap via de website), maar 't was vrij vlot gelukt.

Ben nu de hele middag een beetje aan het spelen, en ben er tot zover erg blij mee, damn wat is dat scherm fijn! Je ziet echt niet of nauwelijks pixels. Maargoed, voor verder geklets ga ik me komende week maar eens tot het grote HTC Touch HD topic wenden ;-).

Oja, alles bij elkaar zat er dus eigenlijk maar een dag of 3 tussen bestellen en afleveren (zondag en maandag niet meegeteld omdat er dan geen post komt en het contract dus pas dinsdag arriveerde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
Squall schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:30:
Verlengen bij t-mobile kan een maand eerder dan bij de winkels (resellers). Ik denk dat ze dit gedaan hebben om een extra voordeel te creeeren om bij T-Mobile zelf te verlengen.

Zover mij bekend is kan je bij alle resellers pas vanaf 3 maanden van te voren verlengen.
Dan hebben ze pech. Ik ben al 4 jaar een uiterst tevreden klant en wil graag verlengen, maar ik wil graag een Touch HD (met internet, dik abbo en sms-bundel). Als ze niet aan me willen verdienen ga ik lekker naar een andere provider toe. Enfin, ontopic, ik ben benieuwd hoe strikt ze hier op gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Weet iemand wellicht wanneer er voor het eerst abonnementskosten worden afgeschreven? Is dat gelijk de eerste dag al dat je de telefoon hebt gekocht en het abonnement is ingegaan? Of pas vanaf een maand na aankoop. Betreft hier een HTC Touch HD icm T-mobile (Relax 300).

[ Voor 11% gewijzigd door London op 07-03-2009 08:56 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
Las Vegas schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 08:56:
Weet iemand wellicht wanneer er voor het eerst abonnementskosten worden afgeschreven? Is dat gelijk de eerste dag al dat je de telefoon hebt gekocht en het abonnement is ingegaan? Of pas vanaf een maand na aankoop. Betreft hier een HTC Touch HD icm T-mobile (Relax 300).
Een maand na aankoop, daardoor lijkt het ook alsof je dubbel betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Laatst online: 10-09 22:34
Ik ben sinds afgelopen donderdag ook een van de gelukkige bezitters van een Touch HD. Ik moet zeggen dat ik best wel een nette aanbieding had.

Touch HD + T-Mobile Relax 150 (12mnd) voor €288. Betaal dus in totaal 12 x €17 + €288 = 492€. Gezien ik het T-Mobile abonnement verder niet gebruik kon deze dus zo goedkoop mogelijk :). Voor mensen die deze aanbieding ook zoeken: Studentmobiel.nl of GSMwijzer.nl ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Weet iemand toevallig wanneer de Touch HD weer geleverd wordt door de Vodafone city points? De ene shop verteld namelijk dat deze helemaal niet meer komt, terwijl de andere zegt dat ie wel weer geleverd wordt maar wanneer weet men niet.

Iemand hier toevallig more inside information?

ik weet dat ie elders wel leverbaar is, maar het gaat specifiek om de vodafone city shops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop hem via pdashop.nl

Touch hd met T-mobile relax 300 en web n walk PLUS en 1000 smsjes voor 38 euro, de smsjes maken het duur ik weet het, maar ik kom echt wel tot de 700/800 smsjes in de maand.

Toestel is gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

zandpaddo schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:04:
Weet iemand toevallig wanneer de Touch HD weer geleverd wordt door de Vodafone city points? De ene shop verteld namelijk dat deze helemaal niet meer komt, terwijl de andere zegt dat ie wel weer geleverd wordt maar wanneer weet men niet.

Iemand hier toevallig more inside information?

ik weet dat ie elders wel leverbaar is, maar het gaat specifiek om de vodafone city shops
Nee, ik heb geen idee; Ik wordt ook van het kastje naar de muur gestuurd wat betreft de leverdata van de Touch HD.

Ik wacht wel op de Pro 2 of de Diamond 2 (is dit vloeken in de kerk? :p ).

Bij HTC staan ze er al op, maar nog niet op de NL-versie van de site.

Ik wacht nog wel een paar maanden. Ik laat me nu niet afschepen met een Diamond _O- _O- of een Pro 8)7 8)7

Ik wil gewoon een lekker groot scherm (kwa resolutie) en een beetje rap processortje.

Ik denk dat ik voor de Pro 2 ga.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste