Omg VF...nog een slachtoffer dus....
Vrijdag 9 januari telefonisch bij vodafone mijn abonnement voor 2 jaar verlengd icm de HTC Touch HD. Verkoper aan de lijn was helder duidelijk en de telefoon zou binnen een week in mijn bezit zijn, was op voorraad. Ook zou ik via de e-mail een bevestiging krijgen.
De maandag erop maar even gebeld want ik had nog geen e-mail bevestiging, en ik vertrouwde het zaakje al meteen niet. Volgens de dame aan de lijn was de bestelling wel aangemaakt maar niet doorgezet, zij zou alles even goedzetten en dan zou ik de e-mail krijgen en na een aantal dagen de telefoon.
Een week later weer gebeld want ik had nog steeds niets ontvangen, wel een brief ontvangen waarin stond dat mijn abonnement was verlengd. Deze meneer snapte er helemaal niets van, en ging even overleggen met de afdeling verkoop. Na een tijdje zei hij dat ik teruggebeld zou worden. Niets meer van gehoord...
Inmiddels nog een aantal keer gebeld, uiteindelijk bleek het probleem te liggen aan de slechte beschikbaarheid van de HD Touch, meerdere data's doorgekregen. Dat had ik hier inmiddels ook gelezen. Ik heb nooit een ordernummer ontvangen dus kan ook online niets controleren.
Zojuist geprobeerd te bellen, 0800 2266789 maar ik krijg constant de receptie en die gasten kunnen alleen maar een bel-afspraak maken en dan hoor je vervolgens weer niets.
Vraagje: Aangezien ik mijn telefoon nooit heb ontvangen, is VF toch in gebreke? Ik neem aan dat ik mijn bestelling kan annuleren en dan een ander abonnement kan afsluiten. Wil mijn nummer uiteraard wel meenemen.
Iemand die mij nog kan adviseren?