Ik had 9 januari besteld icm met verlenging.
Naar aanleiding van de berichten die gistermiddag/avond op dit forum zijn geplaats vanochtend nog maar weer eens gebeld met de vraag hoe het zat en waarom sommige mensen al wel een toestel ontvingen en sommige niet. De mensen die het toestel op dat tijdstip al ontvangen hadden waren volgens mij alleen nog maar mensen met een nieuw abonnement en niet met verlenging.
Er blijken dus twee procedures te zijn met aparte voorraden:
- de nieuwe klanten krijgen het toestel dus idd per koerier. En moeten nog dingen als id laten zien.
- verlengingen krijgen het toestel gewoon via TNT Post opgestuurd zonder eerst iets te horen.
Verlengingen lijken ook geen orderstatus te hebben voordat het toestel bij vodafone geleverd is. Niemand kan mij dan ook mijn ordernummer vertellen. (vraag aan degene met verlenging die orderstatus probeerde op te vragen en niet lukte: Welk nummer gebruiken jullie is dit niet een referentienummer en dat pagina daarom niet werkt?)
Zij had van haar baas te horen gekregen dat er wel de 7de weer een levering zou komen. Daarop reageerde ik dat ik dat vrij onwaarschijnlijk vond omdat dat een zaterdag is. En daar gaf ze me wel gelijk in. Maar dan zou het wel vlak ervoor of erna zijn. Meer wist ze ook niet. Maar iedereen die al in backorder stond zou nog een touch HD ontvangen. Daarna zou het toestel uit het assortiment verdwijnen.
Waarom hij dan nog niet van de website verwijderd is snap ik dan ook niet.
Toen ik in de loop van de dag las dat er ook mensen zonder verlenging vandaag een Touch HD geleverd hadden gekregen. En zeker omdat SharpEdgeOne pas de 14de besteld had en ik al de 9de besloot ik om nog maar eens te bellen.
Ik kreeg dit keer echt iemand eraan die helemaal niks wist. En mij weer wou ompraten zodat ik een ander toestel zijn bestellen. Want er was geen voorraad en deze zou niet meer komen. Toen ik hem echter confronteerde met het feit dat er mensen inmiddels geleverd hadden gekregen en dat er dus duidelijk wel voorraad is/was de afgelopen dagen. Wist hij niet meer wat hij moest zeggen op een paar simpele excuses na en of ik niet toch een ander toestel wilde.
Toen ik daarna vroeg of ik zijn chef kon spreken en kreeg ik te horen dat dat niet kon. Toen heb ik een gezegd dat het toch wel heel raar was dat iedere medewerker wat anders verteld en of hij me dit kon verklaren toen was het stil en bleek dat hij simpelweg had opgehangen.
Dit is echt geen manier om met je klanten om te gaan.