Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net precies vodafone gebeld en ze zeiden me net dat de telefoon helemaal uit het assortiment wordt gehaald.
Hij stond zelfs niet meer in hun systeem maar wel op de site (niet up-to-date zeiden ze).

Heb ook aangehaald dat een medewerker van Vodafone een bericht heeft achtergelaten op tweakers vanwege distributieproblemen maar daar waren ze niet van op de hoogte.

Dan maar via een andere website bestellen, dat is de enige manier.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieskeman
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-04-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:29:
Vanmorgen mail gekregen van telefoonkopen.nl

Beste *** Bankers,

Jouw aanvraag met ordernummer **** is goedgekeurd. Onze koeriersdienst heeft reeds contact met je opgenomen over levering van jouw product, of zal dat zeer snel doen.

Yes, hopelijk krijg ik vandaag nog een belletje...
Jep, heb de mail ook gehad, vanmiddag belletje gehad, morgen tussen 1 en 5 wordt ie afgeleverd! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 08-12 besteld bij Vodafone, HD zou in voorraad zijn...nou ja het bekende verhaal. Ik heb 3 weken geleden 15x moeten bellen om mijn order te kunnen annuleren en heb vervolgens bij gsmweb besteld en inmiddels HD ontvangen, word ik net gebeld door de koerier van VF dat ze een afspraak met me willen maken voor levering ..... stelletje debielen daar ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook net gebeld geworden!!!! 7 jan. besteld, morgen levering!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saido
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-04 18:30
Zo te zien zijn er nieuwe HTC Touch HD binnen, ik ben zojuist gebeld voor een afspraak!
Donderdag komen ze langs, ik heb besteld op 8 Januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saido schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:17:
Zo te zien zijn er nieuwe HTC Touch HD binnen, ik ben zojuist gebeld voor een afspraak!
Donderdag komen ze langs, ik heb besteld op 8 Januari.
En besteld bij Vodafone? Verlenging of nieuw contract??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11-10 besteld, net gebeld om afspraak te maken voor bezorging _/-\o_
Betreft een nieuw contract

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieskeman
Lol, ben ook net gebeld, heb hem alleen moeten annuleren, krijg hem al van een andere winkel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol lekker dan, heb eind december besteld en nog steeds geen bericht gehad.. Laat ze dan de rij afgaan 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy79
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-08 07:54
Ik heb zojuist met Vodafone gebeld i.v.m. het verlengen van mijn contract. In de winkel werd de Touch HD mij aangeboden voor 80 euro terwijl op de site een nieuwe abonnee er 32,19 euro voor moet betalen (voor hetzelfde abonnement). Toen ik over de HD touch begon vertelde de mevrouw mij dat er 500 Touch HD's binnengekomen zijn en dat deze allen al vergeven zijn. Na deze levering komt er volgens haar geen nieuwe levering en gaat de telefoon bij hun uit het assortiment. Dan vraag ik me nu toch af waarom ze de Touch HD niet van de website gehaald hebben en nog steeds vrolijk aanbieden. Daarnaast kan je in de Vodafone winkel de Touch HD ook nog steeds bestellen. |:( Vodafone blijft er dus maar een potje van maken, met als gevolg dat ik nu gewoon op zoek ga naar een provider die wel een Touch HD kan leveren en die er niet zo'n potje van maakt (iemand nog suggesties?). Dat vond mevrouw trouwens ook geen probleem... ben benieuwd wat haar meerderen daarvan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saido
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:24:
[...]

En besteld bij Vodafone? Verlenging of nieuw contract??
Ik heb mijn HTC Touch HD bij vodafone besteld, nieuw contract!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieskeman
Saido schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 20:03:
[...]

Ik heb mijn HTC Touch HD bij vodafone besteld, nieuw contract!
jep m2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:51:
11-10 besteld, net gebeld om afspraak te maken voor bezorging _/-\o_
Betreft een nieuw contract
11-10 ?? Ik denk dat je de langstwachtende bent hier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 21:07:
[...]

11-10 ?? Ik denk dat je de langstwachtende bent hier!!
Sorry... moet zijn 11-01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die m besteld hebben met verlenging van het contract? Ik heb m 12-01 besteld met verlenging.. Zouden ze eerst de telefoons uitleveren aan de mensen die een nieuw contract hebben afgesloten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderstatus is hier ook veranderd. Dat nummerbehoud in aanvraag is!

Alleen in de orderstatus staat de actie van januari, terwijl ik die actie van december heb besteld, eerste 12 maanden 7e korting, ipv. 6 maanden 5e korting.

Even afwachten dan maar, gaat de goede kant gelukkig op met VF O-) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Orderstatus:Aanvraag abonnement in behandeling

Laatst gewijzigd: 03-02-2009 14:49:40

:D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderstatus:Abonnement in aanvraag Wacht op goedkeuring nummerbehoud

Laatst gewijzigd: 03-02-2009 00:00:00

Komt eindelijk dus schot in de zaak.
blijf het toch raar vinden dat op de order status online iets anders vermeld staat dan wat mij toegemail is en wat de dame van VF me vertelde.

Online staat de actie van januari, terwijl ik die actie van december heb besteld, eerste 12 maanden 7e korting, ipv. 6 maanden 5e korting.

:? :? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Schurem

Anytime, Anywhere

lol ik ben ook gebeld, maar mijn ouwe telefoon lag thuis, dsu telefoontje gemist. morgen maar ff terugbellen. eindelijk! had 07-01-09 besteld!

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 19:58
14-01 besteld icm verlenging. Tot nu toe nog niets gehoord... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 16:56:
Ik had 08-12 besteld bij Vodafone, HD zou in voorraad zijn...nou ja het bekende verhaal. Ik heb 3 weken geleden 15x moeten bellen om mijn order te kunnen annuleren en heb vervolgens bij gsmweb besteld en inmiddels HD ontvangen, word ik net gebeld door de koerier van VF dat ze een afspraak met me willen maken voor levering ..... stelletje debielen daar ook
Lol, ik had vandaag precies hetzelfde, ook geannulleerd bij VF, daarna besteld bij Telefoonkopen.nl
Werd ik vandaag gebeld, mijn huisgenoot nam op, komen ze morgeavond afgeven. Kom ik thuis, word ik gebeld door VF :S, naja, annuleer maar... Nu hoop ik wel dat ik morgeavond een HD thuis krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
noobynater schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 23:12:
Orderstatus:Aanvraag abonnement in behandeling

Laatst gewijzigd: 03-02-2009 14:49:40

:D :D :D :D
hier ook

8)7 eindelijk!

Nummerbehoud afgekeurd.
Abo loopt tot 1-5 af, moet nummerbehoud dan op 30 april??

//GVD wat wordt ik toch rete gefrustreerd van die verschrikkelijke medewerkers van die orderstatus telefoon/internet. Wat een ongeïnteresseerde, niet assertieve en botte medewerkers. Je moet de info echt uit hun trekken en hebben gewoon geen zin om normaal, vriendelijk en verder denkend te reageren.

[ Voor 45% gewijzigd door RiCk op 04-02-2009 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens bij Vodafone zo dat je altijd gebeld wordt voor een afspraak betreffende de levertijd? En moet je de bestelling altijd persoonlijk aannemen? Ik kan me voorstellen dat dit bij een nieuw contract verplicht is, maar geldt dit ook bij verlenging? Dan zijn immers je persoonlijke gegevens e.d. al bekend.. Wie kan hier antwoord op geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
Hoppa binnen! *;
Edit: Is een verlenging, ben niet gebeld door de koerier, lag nog te pitten toen de bel ging. Met een brak hoofd krabbeltje gezet en daarna zag ik pas mn eigen naam op de doos :)

[ Voor 84% gewijzigd door SharpEdgeOne op 04-02-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SharpEdgeOne schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:58:
Hoppa binnen! *;
Edit: Is een verlenging, ben niet gebeld door de koerier, lag nog te pitten toen de bel ging. Met een brak hoofd krabbeltje gezet en daarna zag ik pas mn eigen naam op de doos :)
Kijk! dat dacht ik al! Ben benieuwd of er voor mij ook wat klaar staat als ik vanavond thuis kom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa binnen! *;
Wanneer had je de verlenging aangevraagd? En, heb je ooit je order kunnen volgen op Vodafone.nl?
Ikzelf heb mijn abonnement op 15-1 verlengd. Tot op heden nog niets gehoord. Zou teruggebeld worden,
is niet gebeurd. Heb een mailtje gestuurd, krijg geen antwoord. Check online met mijn ordernummer, krijg
niet eens een ander scherm. Ik weet dus echt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn order dus ook niet volgen op vodafone.nl want krijg net als jij geen ander scherm als ik online wil checken.. Ik heb m op 12-01 verlengd en ook niks gehoord.. nog maar even afwachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:52:
[...]

Wanneer had je de verlenging aangevraagd? En, heb je ooit je order kunnen volgen op Vodafone.nl?
Ikzelf heb mijn abonnement op 15-1 verlengd. Tot op heden nog niets gehoord. Zou teruggebeld worden,
is niet gebeurd. Heb een mailtje gestuurd, krijg geen antwoord. Check online met mijn ordernummer, krijg
niet eens een ander scherm. Ik weet dus echt helemaal niets.
Heb echt exact hetzelfde als jij. Enige verschil ik heb op 22-1 verlengt. Ze bellen niet terug, reageren niet op mail en online order checken werkt idd ook niet.. :D

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 12:46
Orderstatus:Aflever afspraak wordt gemaakt

Laatst gewijzigd: 03-02-2009 00:00:00

Besteld i.c.m nieuw abbo op 26-1
Nog niet gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
SharpEdgeOne schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 01:01:
14-01 besteld icm verlenging. Tot nu toe nog niets gehoord... -O-
Kreeg m vanmorgen binnen, heb nooit order kunnen volgen via VF site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer een belletje gepleegd naar Vodafone. Kreeg ene Dennis aan de lijn.
Hij wilde koste wat het kost zijn achternaam niet geven. Bangerik.
Maar goed, deze Dennis wist mij te vertellen dat mijn order geparkeerd staat.
Dit omdat ik een toestel heb aangevraagd wat niet meer geleverd wordt.
Vervolgens heb ik gevraagd aan hem waarom Vodafone dan geen contact met
me opneemt om dit mede te delen. Als antwoord krijg ik te horen dat er vanuit
wordt gegaan dat mensen zelf contact opnemen als ze na 10 dagen nog niets
ontvangen hebben.

Het is echt ongelooflijk dit. Ik weet nu echt niet meer wat/wie ik moet geloven.
Ik denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat ik niets geleverd ga krijgen.
Toch maar even op zoek naar een andere mogelijkheid om dit toestel te krijgen.
Wellicht een overstap naar KPN? Eigenlijk wil ik dat helemaal niet en wil ik
gewoon bij Vodafone blijven. Wel zet het me aan het denken want de manier
waarop we behandeld worden en aan een lijntje worden gehouden kan echt niet.
Miischien is dat verhaal van die max 500 toestellen dus toch waar en moeten
mensen zoals SharpEdgeOne blij zijn dat ze nog in de prijzen zijn gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 9 januari besteld icm met verlenging.

Naar aanleiding van de berichten die gistermiddag/avond op dit forum zijn geplaats vanochtend nog maar weer eens gebeld met de vraag hoe het zat en waarom sommige mensen al wel een toestel ontvingen en sommige niet. De mensen die het toestel op dat tijdstip al ontvangen hadden waren volgens mij alleen nog maar mensen met een nieuw abonnement en niet met verlenging.

Er blijken dus twee procedures te zijn met aparte voorraden:
- de nieuwe klanten krijgen het toestel dus idd per koerier. En moeten nog dingen als id laten zien.
- verlengingen krijgen het toestel gewoon via TNT Post opgestuurd zonder eerst iets te horen.

Verlengingen lijken ook geen orderstatus te hebben voordat het toestel bij vodafone geleverd is. Niemand kan mij dan ook mijn ordernummer vertellen. (vraag aan degene met verlenging die orderstatus probeerde op te vragen en niet lukte: Welk nummer gebruiken jullie is dit niet een referentienummer en dat pagina daarom niet werkt?)

Zij had van haar baas te horen gekregen dat er wel de 7de weer een levering zou komen. Daarop reageerde ik dat ik dat vrij onwaarschijnlijk vond omdat dat een zaterdag is. En daar gaf ze me wel gelijk in. Maar dan zou het wel vlak ervoor of erna zijn. Meer wist ze ook niet. Maar iedereen die al in backorder stond zou nog een touch HD ontvangen. Daarna zou het toestel uit het assortiment verdwijnen.

Waarom hij dan nog niet van de website verwijderd is snap ik dan ook niet.
Hoppa binnen! *;
Toen ik in de loop van de dag las dat er ook mensen zonder verlenging vandaag een Touch HD geleverd hadden gekregen. En zeker omdat SharpEdgeOne pas de 14de besteld had en ik al de 9de besloot ik om nog maar eens te bellen.

Ik kreeg dit keer echt iemand eraan die helemaal niks wist. En mij weer wou ompraten zodat ik een ander toestel zijn bestellen. Want er was geen voorraad en deze zou niet meer komen. Toen ik hem echter confronteerde met het feit dat er mensen inmiddels geleverd hadden gekregen en dat er dus duidelijk wel voorraad is/was de afgelopen dagen. Wist hij niet meer wat hij moest zeggen op een paar simpele excuses na en of ik niet toch een ander toestel wilde.

Toen ik daarna vroeg of ik zijn chef kon spreken en kreeg ik te horen dat dat niet kon. Toen heb ik een gezegd dat het toch wel heel raar was dat iedere medewerker wat anders verteld en of hij me dit kon verklaren toen was het stil en bleek dat hij simpelweg had opgehangen.

Dit is echt geen manier om met je klanten om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 21:30
Wordt het dan niet gewoon makkelijker om ipv een paar tientjes te besparen 'm gewoon in de winkel te kopen?
Dan kan je 'm gelijk meenemen, en je hebt ergens om naar terug te gaan als er iets mis is...?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SibboNL schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:15:
Wordt het dan niet gewoon makkelijker om ipv een paar tientjes te besparen 'm gewoon in de winkel te kopen?
Dan kan je 'm gelijk meenemen, en je hebt ergens om naar terug te gaan als er iets mis is...?!
Makkelijker absoluut. Er zijn ook wel webwinkels die het toestel wel op voorraad hebben zonder abonnenment en dan ook de engelse versie die ik eigenlijk liever zou hebben.

Het wordt alleen veel duurder. Los toestel kost 600 euro. Gelijkwaardig sim-only abonnement 13.75 per maand bij 2 jaar en dan nog 9.50 voor internet blox en 2.00 voor sms blox. Alhoewel ik die laatste dan niet zou nemen maar dat om de vergelijking eerlijk te houden. In totaal zou dat dus 25.25 per maand zijn.

Voor 2 jaar dus 24 x 25.25 = 606 euro

Totaal van abonnement en toestel komt dan dus op ruim 1200 euro dat is toch wel even heel iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-08-2023
Denken julie dat het verstandig is om te wachten met het kopen van de Touch HD icm met internet abonnement?
Of zal de prijs alleen maar gaan stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scrapinggoat schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:46:
Denken julie dat het verstandig is om te wachten met het kopen van de Touch HD icm met internet abonnement?
Of zal de prijs alleen maar gaan stijgen?
Waar wou je hem bestellen want die mogelijkheid geeft vodafone in elk geval niet meer. Hij mag dan nog online staan maar nu nog bestellen is zeker zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes!
Finally heb ik hem binnen, heeft maar een maandje geduurt...
Nu nog wachten tot hij helemaal opgeladen is, wat ik iig wel kan zeggen is dat de communicatie bij de VF helpdesk wel een opfrisser kan gebruiken. Nog nooit zo'n gedoe gehad voor een phone :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m ook binnen! wat een mooi ding! 12-01 besteld met verlenging van contract..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:43:
Ik heb m ook binnen! wat een mooi ding! 12-01 besteld met verlenging van contract..
Was dit ook via VF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvo
  • Laatst online: 20:00
16 januari telefonisch besteld bij vodafone met een abbo verlenging, vandaag 4 februari afgeleverd zonder belletje van koerier vooraf. Valt me nog alles mee!

[ Voor 4% gewijzigd door michaelvo op 04-02-2009 19:59 ]

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazyMe
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-06 13:48
15 januari besteld dmv verlenging, en nog steeds niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:53
Voor degene die hem willen bestellen of problemen hebben met Vodafone en/of KPN. Uiteindelijk heb ik hem bij studentmobiel.nl besteld voor een hele redelijke prijs. Uiteindelijk ben ik €612,50 kwijt inclusief T-Mobile 250 belminuten/sms en 6 maanden x 100 belminuten gratis. Omdat ik niet van plan was om onderweg ofzo te gaan internetten, en wij thuis en op school draadloos netwerk hebben, heb ik er geen mobile internetbundel bij gekozen.

Omdat ik vanuit Ben kwam en mijn nummer wilde verlengen, duurde het 1.5 week voordat ik hem kreeg. Maar ze leveren uit hun eigen voorraad en als je een nieuw nummer wilt, heb je hem volgens hun site binnen 1 week in huis.

Je kunt bij hun ook nummerbehoud met vodafone aanvragen, maar ik heb hier met t-mobile beter bereik en kpn was te duur :)

[ Voor 9% gewijzigd door MaZeLe op 04-02-2009 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Vodafone ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanavond contact gehad met de klantenservice van Hi over het verlengen van mijn abonnement, en ze kunnen mij deze telefoon aanbieden voor 40 euro bij verlenging met 1 jaar (Hi 60) incl Eindeloos Online.

Nu vroeg ik mij af of dat Eindeloos Online deze telefoon wel eer aan doet, qua snelheid en mogelijkheden? Ik heb begrepen dat streaming audio/video inmiddels binnen de bundel valt, maar hoe is het qua snelheid? Heeft het abonnement van (bijvoorbeeld) Vodafone een duidelijke meerwaarde? Of zal bij normaal surfen (mail, nieuws, Youtube, misschien kleine dingetjes downloaden) de snelheid niet zo'n beperkende factor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazyMe
Net vodafone gebeld, gisteravond is de telefoon de deur uit gegaan, morgen kan ik hem verwachten, we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:05:

Verlengingen lijken ook geen orderstatus te hebben voordat het toestel bij vodafone geleverd is. Niemand kan mij dan ook mijn ordernummer vertellen. (vraag aan degene met verlenging die orderstatus probeerde op te vragen en niet lukte: Welk nummer gebruiken jullie is dit niet een referentienummer en dat pagina daarom niet werkt?)
Tijdens het online verlengen heb ik een mailtje ontvangen waarin een ordernummer stond.
Een paar dagen later zelfs een brief thuis gekregen met daarop alle details van het te verlengen
contract, het soort toestel, de prijs en ook het ordernummer. Wat dat betreft heb ik zwart op
wit dat ze me zouden gaan gaan leveren. En daar ga ik ze aan houden ook al moet ik Kassa
en Radar inschakelen. En, ook al halen ze het toestel uit het assortiment, lijkt mij dat je klanten
die al aangevraagd hebben gewoon het toestel gaat leveren. Toestel is gewoon te bestellen bij HTC.
Het is geen oud modelletje. Toch?

Nog even terug te komen op het telefoontje van vanmiddag. Ik belde om te vragen hoe het zat met
mijn order. Moest mijn telnummer doorgeven zodat ze de gegevens erbij kunnen halen. Opeens zegt
de helpdeskmedewerker "heeft u een ogenblikje", om vervolgens drie minuten later terug te komen
met het verhaal over de parkeerstand (zie mijn vorige post voor het hele verhaal).

Ik wacht het nog even een paar dagen af en ga dan een aangetekende brief naar directie Vodafone sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vcc
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 12:58

vcc

Ook vanmiddag binnen gekregen met verlenging bij VF, tnt stond ineens voor de deur. Halverwege januari besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 21:24:
[...]

Tijdens het online verlengen heb ik een mailtje ontvangen waarin een ordernummer stond.
Een paar dagen later zelfs een brief thuis gekregen met daarop alle details van het te verlengen
contract, het soort toestel, de prijs en ook het ordernummer. Wat dat betreft heb ik zwart op
wit dat ze me zouden gaan gaan leveren. En daar ga ik ze aan houden ook al moet ik Kassa
en Radar inschakelen. En, ook al halen ze het toestel uit het assortiment, lijkt mij dat je klanten
die al aangevraagd hebben gewoon het toestel gaat leveren. Toestel is gewoon te bestellen bij HTC.
Het is geen oud modelletje. Toch?

Nog even terug te komen op het telefoontje van vanmiddag. Ik belde om te vragen hoe het zat met
mijn order. Moest mijn telnummer doorgeven zodat ze de gegevens erbij kunnen halen. Opeens zegt
de helpdeskmedewerker "heeft u een ogenblikje", om vervolgens drie minuten later terug te komen
met het verhaal over de parkeerstand (zie mijn vorige post voor het hele verhaal).

Ik wacht het nog even een paar dagen af en ga dan een aangetekende brief naar directie Vodafone sturen.
Ik heb inmiddel (vorige week) na veel aandringen en minstens 4 keer vragen ook een contract met orderbevestiging gekregen. Dus wat dat betreft heb ik nu ook alles zwart op wit en ik ga ze er ook zeker aanhouden. Als er begin volgende week geen duidelijkheid is zullen er acties volgens. Opties als Kassa of Radar sluit ik daarbij inderdaad niet uit.

Edit:
Ik heb mijn order per telefoon geplaats en dan krijg je geen ordernummer. Op contract wat ik heb ontvangen staat een administratienummer wat een intern ordernummer blijkt te zijn (tenminste dat is wat ik uit de telefoontjes van vandaag begrepen heb). Dit administratienummer is echter niet te gebruiken om online de status op te vragen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 22:29 . Reden: informatie toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
Gisteren besteld op telecomadvies.nl met een 1-jarig kpn flexibel 32.50 abbo en internet totaal.
Kosten voor het toestel gisteren 0 euro..
Vandaag lagen de prijzen weer op het oude nivo. Dus altijd bijbetalen.
Morgen wordt het toestel al geleverd. Lijkt me een goede deal met goede service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:23

DMN

Mijn toestel is vandaag ook bezorgd. (was alleen niet thuis, dus morgen de tweede afleverpoging)
Ik had mijn abbo op 8-1-09 verlengd en sinds die datum ook niks meer gehoord van VF, ook geen verzendbericht. Maar morgen heb ik hem dus ook eindelijk in huis.

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Waarom doet iedereen hier zo moeilijk met vodafone zelf? als je bv bij algebeld.nl oid besteld heb je ook de vodafone aanbieding en het toestel is gewoon op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom Vodafone deze telefoon uit z'n assortiment haald? Is er mss een nieuwe opkomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazyMe
Als dat zo is eet ik mn hand op, wacht al bijna een maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:27

Matis

Rubber Rocket

Jabba schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 23:54:
Waarom doet iedereen hier zo moeilijk met vodafone zelf? als je bv bij algebeld.nl oid besteld heb je ook de vodafone aanbieding en het toestel is gewoon op voorraad?
Het zit veel als zo; de meeste mensen op dit forum hebben toendertijd bij VF een toestel besteld via hun webwinkel.
Toen is het balletje gaan rollen en bleek het toestel slecht leverbaar e.d.

Voor mij persoonlijk is het een ander verhaal, ik heb van VF een *exclusief* aanbod gekregen om mijn abbo 6 maanden voor het aflopen van mijn oorspronkelijke abbo te verlengen.
Je raad het al, dat kan alleen op de WEBwinkel van VF. Ik was zelfs nog naar een fysieke winkel van VF gegaan, maar zelfs daar mochten/konden/wilden ze mijn abbo niet verlengen.

Ik heb dus twee keuzes: Nog 2,5 maanden wachten totdat mijn abbo dan over 3 maanden afloopt en ik m bij elke hotemetoot (dus ook algebeld.nl) kan bestellen, of ik blijf netzolang op f5 drukken op de webwinkel van VF totdat ze hem weer op voorraad hebben.

Ik hoop dat het nu duidelijk is ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 20:32
Gisteren is er iemand van TNT langsgeweest om een pakketje te bezorgen.
Ik *denk* dat dit de telefoon is, zeker weet ik het alleen niet, omdat ik niet thuis was om het in ontvangst te nemen.

Beetje slecht dat ze niet ff bellen om te kijken of ik thuis zou zijn, nu komen ze namelijk vandaag weer, en ik ben natuurlijk wederom niet thuis. Dus dan wordt het vrijdag of zaterdag ophalen denk ik.

Dit was bij VF, abbo verlenging, besteld op 15-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nav de beschikbare HD's van vodafone heb ik ipv een VF verlenging, een nieuw abbo bij Tmobile genomen via algebeld.nl.
Het leuke is dat ze daar de HD gewoon op voorraad hebben :9

Bestelde producten:
HTC Touch HD NL Black icm T-Mobile Relax 300 (24 maanden)
Web n walk Plus (€ 14.95 per maand)

Netwerk actie:
Geen aansluitkosten
Relax 300 bundel 24 maanden voor maar EUR 28.50 per maand
Bij het afsluiten van Web n walk Plus, extra toestel korting en 24 maanden Web n walk Plus helemaal gratis!

[ Voor 6% gewijzigd door arjants op 05-02-2009 11:30 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:23

DMN

Seven_PRX schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 09:55:
Gisteren is er iemand van TNT langsgeweest om een pakketje te bezorgen.
Ik *denk* dat dit de telefoon is, zeker weet ik het alleen niet, omdat ik niet thuis was om het in ontvangst te nemen.

Beetje slecht dat ze niet ff bellen om te kijken of ik thuis zou zijn, nu komen ze namelijk vandaag weer, en ik ben natuurlijk wederom niet thuis. Dus dan wordt het vrijdag of zaterdag ophalen denk ik.

Dit was bij VF, abbo verlenging, besteld op 15-1.
Op het briefje van TNT waarop staat dat ze een afleverpoging hebben gedaan staat als het goed is een afzender. Bij mij was dit VLSC Maarssen. Even googelen en je weet dat dit dus idd Vodafone is.

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
Er stond idd op: "VLSC", ik kon alleen aan die naam niet zien of het Vodafone was ;-) Maar nu weet ik het, thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, er is nu ook voor mij duidelijkheid namelijk dat ik het toestel NIET ga krijgen.
Zojuist ontving ik onderstaand mailtje van Vodafone Online:

Geachte heer........,

Hartelijk dank voor uw bestelling .

U hebt bij uw bestelling bij onze web winkel een HTC Touch HD besteld.
Helaas is dit toestel uitverkocht en de leverancier heeft ons doorgegeven dat zij het toestel niet meer kunnen leveren.
Om toch gebruik te maken van een aanbieding adviseren we u te bellen met een van onze adviseurs van de telefonische On line klantenservice.
Zij zijn op de hoogte van alle abonnementen, toestellen en de mogelijke combinaties.

U kunt deze adviseurs bereiken via het nummer 0800-2266789

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet
Vodafone Online shop

Wat een imbecielen daar bij Vodafone zeg. Het toestel is niet meer te leveren.
Hoe durf je dit als excuus op te voeren terwijl heel de wereld inclusief de Vodafonewinkels
dit toestel gewoon kunnen leveren.

Jammer, had nog hoop op een goede afloop. Denk dat meer mensen vandaag wel een mailtje zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
gpXtreme schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 23:09:
Mijn toestel is vandaag ook bezorgd. (was alleen niet thuis, dus morgen de tweede afleverpoging)
Ik had mijn abbo op 8-1-09 verlengd en sinds die datum ook niks meer gehoord van VF, ook geen verzendbericht. Maar morgen heb ik hem dus ook eindelijk in huis.
Ik heb hem gister ook gehad van VF, ook helemaal geen bericht gekregen dat hij verzonden zal worden. Ik had toevallig die dag ervoor nog met ze gebeld wanneer ik hem kon verwachten.. Dat zou midden februari moeten zjn... Staat de postbode plots de volgende dag op de stoep.. Ik heb trouwens geen contract getekend bij de postbode.. Ze zeide dat ik dat moest doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
Welke dag had je besteld Finncredible? Ik heb op de 26e besteld en volgens mijn orderstatus wordt ik gebeld voor levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:18
GVD, kreeg net de volgende mail van VF:

Geachte Heer Sabelhout,

Hartelijk dank voor uw bestelling .

U hebt bij uw bestelling bij onze web winkel een HTC touch HD besteld.
Helaas is dit toestel uitverkocht en de leverancier heeft ons doorgegeven dat zij het toestel niet meer kunnen leveren.
Om toch gebruik te maken van een aanbieding adviseren we u te bellen met een van onze adviseurs van de telefonische On line klantenservice.
Zij zijn op de hoogte van alle abonnementen, toestellen en de mogelijke combinaties.

U kunt deze adviseurs bereiken via het nummer 0800-2266789

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet
Vodafone Online shop

Dit betekent voor mij dat ik me maar eens ga orienteren op een andere provider :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sabelhout op 05-02-2009 12:20 ]

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
Kunnen de mensen die de mail hebben gekregen ook even aangeven of dat nieuw/verlenging was en op welke dag ze besteld hadden? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
rensariens schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:28:
Kunnen de mensen die de mail hebben gekregen ook even aangeven of dat nieuw/verlenging was en op welke dag ze besteld hadden? Alvast bedankt :)
Verlenging op 15-01-2009

[ Voor 0% gewijzigd door Sabelhout op 05-02-2009 12:35 . Reden: De 15e ipv de 14e ]

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verlenging op 15-1-2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefonische verlenging op 9 januari.

Vanochtend maar weer gebeld met de vraag waarom iedereen inmiddels zijn telefoon ontvangt en ik niet.
Na lang doorzeuren is medewerker gaan navragen. Nu blijkt dat het met de order overzetten tussen 2 van hun systemen een RIS error is ontstaan en daardoor de order niet goed is doorgekomen. De uiteindelijke orderdatum in het systeem bleek dus 5 februari te zijn geworden. (en ja dat is vandaag).

Om een lang verhaal kort ik krijg hem dus niet meer want de lading die was binnengekomen is inmiddels op en hij gaat niet meer komen:

Ik krijg geen Touch HD meer van vodafone.

Iedereen die hem nu dus nog niet heeft kan het hoogst waarschijnlijk vergeten.

Opzoek of ik ergens anders een HD kan bemachtigen. Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
Eindelijk ook iemand aan de telefoon gekregen, mijn order is zonder enige communicatie verwijderd en ik kan op geen enkele wijze nog het toestel krijgen. De eerste en laatste keer vodafone voor mij. Was overigens een zakelijke bestellen op 26-1, nieuw contract zonder nummerbehoud.

edit: er was mij overigens meerdere keren gegarandeerd dat ik bij de 500 zou zitten die geleverd zouden zijn. Belachelijk.

[ Voor 18% gewijzigd door r.elu op 05-02-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online

Laatst gewijzigd: 04-02-2009 00:00:00

FUCK YEAH, ben ik ff blij :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
noobynater schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:51:

Laatst gewijzigd: 04-02-2009 00:00:00

FUCK YEAH, ben ik ff blij :D :D :D
Dat had ik ook, werd gewoon weer ingetrokken.

edit, zo dus:

Orderstatus:Order afgewezen bij het maken van een afleverafspraak

edit reactie op onderstaande:
Was zonder nrbehoud, 26-1 order, change duurde 2 dagen

[ Voor 23% gewijzigd door r.elu op 05-02-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
rensariens schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:58:
[...]

Dat had ik ook, werd gewoon weer ingetrokken.
:( achja, t-mobile zou ook mooi zijn.

edit: en nummerbehoud dan? moeten ze die dan weer intrekken ofzo?

edit2: hoe lang duurde die change?

edit3: wanneer had jij dan besteld?

edit4: ok, er is misschien nog hoop voor mij, heb namelijk op 11-01-2009 besteld ;)

[ Voor 35% gewijzigd door noobynater op 05-02-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saido
Ik heb hem zonet binnengekregen hij staat nu aan het opladen!
8-1-09 besteld, nieuw contract, 5-2-09 binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Laatst online: 20-08 14:26

Schurem

Anytime, Anywhere

Vanmiddag eindelijk geleverd, wat een mooi ding :D Ben nog wel een paar uur zoet met tweakeren :D oh man wat een scherm <drool> 07-01-09 besteld, 05-02-09 geleverd, maar goed, beter laat dan nooit, en ik moet zeggen dat de deal financieel gezien best heel ok is.

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
OH YEAH, net gebeld door vodafone voor afspreken voor het afleveren voor de telefoon ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thescanman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 13:59
Helaas lijkt het erop dat ik 1 van de pechvogels ben.
Net nog eens gebeld met vodafone, en daar deelde ze mede dat ze er niet meer zijn, en dat ze ook niet meer mogen bestellen 8)7

n.b. had op 23-1 verlengd, en tevens een schriftelijke order bevestiging ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister ook mijn Touch HD van VF binnengekregen.. Besteld ergens 3 weken geleden, middels de Loyalty afdeling.Geen idee of dat verschil uitmaakt, maar dat zijn mensen die volgens mij wel e.a. voor elkaar krijgen.. (zoals bij mij, maar das een ander verhaal! ;)) Denk dat ze waarschijnlijk een levering hebben gekregen van HTC en mensen op een wachtlijst zoveel mogelijk hebben voorzien van een toestel. Het kan zijn dat HTC een iets wat productie probleempje heeft om de wereld te voorzien van het toestel, opdat men simpelweg bij VF de beslissing heeft genomen niet meer te leveren. Het zou wellicht een te groot gat veroorzaken in de levering van het contract en het daadwerkelijk ingaan daarvan, middels de levering van het toestel. Misschien kan het wel bij verlengingen met een resterende tijd vanaf 2-3 maanden of zo.. (??) Het lijkt me sterk dat ie helemaal nooit meer te leveren is. Klanten gaan nu op zoek naar een alternatieve leverancier/ mobiel, tenzij VF iets weet wat wij niet weten, bijv. dat heel NL ze niet meer krijgt op korte termijn.. Of de meerderheid van hen die de Touch HD willen zijn mensen die nog een resterende looptijd hebben, waardoor de kans dat zij weg gaan toch redelijkerwijs nihil is, waardoor een alternatief product de enige oplossing is als je perse een nieuwe wil = geen klanten verlies. Of de verkoop van de Blackberry loopt gewoon achter.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
Weet iemand hier ook waarom ze niet meer bij Vodafone binnen komen. Vind het maar raar, de telefoon is mateloos populair blijkbaar.
Gaat HTC stoppen met het produceren van de Touch HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen maar even contact gezocht met mijn eigen t-mobile.
bleek nummer behoud afgekeurd te zijn, verkeerde eind datum.
terug naar VF gebeld, wat voor eind datum ze aangevraagd hadden, bleek de verkeerde te zijn (werd namelijk automatisch door computer aangevraagd).
Juiste datum even doorgegeven. Later op de dag bij t-mobile bleek dat de aanvraag goed gekeurd was. Daarna VF maar weer gebeld bleek nog niet in het systeem te staan.
Blijkt dat je zelf maar alles het beste kunt regelen, dan zit er tenminste nog enige schot in de zaak.

Van middag 18:00 weer gebeld naar VF, bleek nog steeds niet in het systeem te zijn opgenomen.
volgens dame aan de lijn waren er nog genoeg HTC Touch HD en hoefde ik mijn geen zorgen te maken over mijn levering...

Vreemd vind ik het toch, dat alle verhalen hier elkaar steeds weer duidelijk tegenspreken.....
Morgen maar weer eens kijken of er al iets meer bekend is........

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
Het is een wazig zooitje, iedere VF medewerker roept iets anders. Misschien dat het web-relations team het eens na kan gaan. Het heeft er ieder geval ook mee te maken dat VF erg veel verschillende afdelingen heeft en deze ook vrij los van elkaar opereren. Zo is mijn order gewoon weer opnieuw er in gezet na een derde telefoontje (eerder werd 2 maal gemeld dat het niet meer goed zou komen) en zou ik gewoon morgen een afspraak moeten kunnen maken met de koerier. Het zal mij benieuwen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
Ik word net gebeld door VF, omdat mijn abbonement binnenkort afgelopen is en of ik mijn ogen als ergens op gericht heb.
Ja, op de htc touch hd.
Ow sorry meneer, die kunnen we niet meer leveren.
Meen je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medewerker van niet nader te noemen telefoonzaak vandaag: "Tja, ik heb bij Vodafone gewerkt en de inkoop-afdeling daar is altijd al rampzalig geweest. De nieuwste "exclusieve" toestellen lagen overal op voorraad behalve bij Vodafone zelf..."

Jammer dat die -20% trouwens nergens gewoon te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

scrapinggoat schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:43:
Gaat HTC stoppen met het produceren van de Touch HD?
Dat zou een stomme zet zijn gezien het toestel [blijkbaar] ernstig populair is, en hij pas sinds november op de markt is :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazyMe
Klantenservice zei dat ik hem vandaag zou ontvangen, maar niks ontvangen... 14-01 verlengd, wat een onzin....

Edit: huisgenoot van mij heeft het packet geweigerd omdat hij de naam niet herkende, pakket was gister al gebracht, |:(

[ Voor 58% gewijzigd door LazyMe op 05-02-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Ze komen morgenvroeg :D joehoe!
hopelijk alleen niet om 09:00 uur :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze worden ook zeldzamer op Marktplaats..

*heeft mij ff mazzel gehad*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
:P
heb nu net blackberry bold gewonnen.... humor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
't Is ook echt ongelooflijk :(

Krijg de HD niet, heb de ontvangen mail van VF al een paar post geleden gepost. De VF systemen denken echter nog steeds dat ik een order geplaatst heb, dus kan ook niet meer inloggen op de site om te kijken welke toestellen ze nog meer in de aanbieding hebben.

Op de verlengingssite staat dat ik 0800-2266789 moet bellen bij inlogproblemen. Ik dus bellen. Nee, ze kunnen me daar niet helpen, ik moet de klantenservice hebben op 1200. Dus ik de klantenservice bellen. Nee, ik moest ook niet bij hun zijn, ik moest nummer 0800-0200056 van de online verkoop. Ik hun bellen. Je raad het misschien al, ik moest 0800-2266789 hebben :'(

Je moet tegenwoordig gewoon echt moeite doen om abonnee bij VF te blijven.... Het is dat ik niet goed weet hoe de dekking van de andere providers bij mij thuis is, anders was ik al lang overgestapt!

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij vodafone komt hij toch niet meer dus inmiddels bij algebeld besteld. Daar was hij namelijk op voorraad.

Order Ontvangen: 05-02-2009 15:56
Betaling: Ontvangen op 06-02-2009
Contract: Ontvangen op 06-02-2009
Goedkeuring: Aanvraag in behandeling bij Vodafone

Alleen nu dus alsnog op vodafone aan het wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rensariens schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:58:
[...]

Orderstatus:Order afgewezen bij het maken van een afleverafspraak
Dit snap ik niet echt. Ik had de order nooit afgewezen. Had ze in elk geval toestel laten bezorgen. Nummerbehoud had ik na die tijd pas overgeklaagd dat is toch iets administratiefs wat niks met het toestel te maken heeft.

Dan had je in elk geval het toestel binnen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
Ok, toestel binnen gekregen op 4-2-2009 (vandaag opgehaald). Besteld op 15-1-2008 bij VF met verlenging.

Alleen is de faktuur fout :-| Online kwam ik uit op eur 17,19 betalen, dit heb ik ook bevestigd gekregen via mail. Alleen papieren faktuur vandaag binnen, voor eur 57,19. Gebeld, ze zeggen dat ze het gaan crediteren... Hopen dat dat maar goed gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook enige duidelijkheid WAAROM het toestel niet meer leverbaar is?

Andere profiders hebben geen probleem met levering, en dit terwijl in mijn opzicht mindere toestellen als de xperia en storm je de str*t ingedrukt worden..

Marketing technisch zou ik het kunnen begrijpen, storm moet je duur abbo bij afsluiten en is dikke winst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 17:17:
is er ook enige duidelijkheid WAAROM het toestel niet meer leverbaar is?

Andere profiders hebben geen probleem met levering, en dit terwijl in mijn opzicht mindere toestellen als de xperia en storm je de str*t ingedrukt worden..

Marketing technisch zou ik het kunnen begrijpen, storm moet je duur abbo bij afsluiten en is dikke winst..
Ook Hi levert dit toestel niet bij verlengingen, waar dat aan ligt, joost mag het weten :?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Hoe zit het nou met de branding van de htc touch hd(van vodafone)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag toch maar weer eens met VF gebeld...

Dame van VF, Sorry, uw order staat nog steeds te wachten op terug koppeling van T-Mobile.
Ik: Die is gisteren morgen al goed gekeurd. Hoe lang duurt het dan voor dat jullie de melding krijgen dat nummer behoud ok is?
Dame: Heeft u een momentje, dan ga ik het even na kijken.
Enige tijd later.......
Dame: Hallo, meneer. Uw nummerbehoud aanvraag is goed gekeurt (als of ik dat nog niet wist) en u wordt vandaag of morgen gebeld door onze pakket dienst.......
ik,: Nou, dan wacht ik spanning af, fijne middag...

Hier uit blijkt dat je gewoon een beetje de mensen van VF moet "sturen"...

Later die middag werd ik door de pakket dienst gebeld....

Maandag komen ze hem leveren........EINDELIJK
(nu nog even afwachten of de korier het ook snapt dat hij het niet op mijn woon adres moet afleveren, maar op een ander adres....(heb er wel een bevestigings mail van).

Vol spanning klopt mijn hart tot maandag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:15:
Bij vodafone komt hij toch niet meer dus inmiddels bij algebeld besteld. Daar was hij namelijk op voorraad.

Order Ontvangen: 05-02-2009 15:56
Betaling: Ontvangen op 06-02-2009
Contract: Ontvangen op 06-02-2009
Goedkeuring: Aanvraag in behandeling bij Vodafone

Alleen nu dus alsnog op vodafone aan het wachten :(
Reken daar maar niet op! Ik heb het toetstel vorige week woensdag daar besteld (toen de WWE, die was namelijk volgens de website nog op voorraad). De goedkeuring bij VF heeft lang geduurd en inmiddels is de WWE niet meer op voorraad. Sinds dinsdag avond staat er op de website dat ze de NL op voorraad hebben en ze hebben mij woensdag toegezegd de NL versie op te sturen. Woensdag niet gebeurd. Donderdag gebeld, maar toen was het verhaal dat ze koerier nog niet langs was geweest dus ze hadden hem nog niet op voorraad terwijl dit wel op de website staat! Vandaag gebeld en een dame aan de lijn gehad die mij vertelde dat hij echt vandaag de deur uitging. Ik heb vooraf betaald en om deze reden zou de telefoon op zaterdag geleverd worden. Ik heb nog steeds geen track&trace code en dus is het pakket waarschijnlijk wederom niet verstuurd.

Ik heb vorige week juist bij algebeld besteld omdat zij verkondigen dat zij hem direct kunnen leveren. Ze hebben niet de allerscherpste aanbieding maar ik vind iets extra betalen als ik dan direct het toestel krijg niet erg. Maar mij zo aan het lijntje houden vind ik erg vervelend. Klantenservice is slechts tussen 10.30 en 16.00 bereikbaar dus maandag weer een telefoontje eraan vuil maken. Het is mij tot nu toe ERG slecht bevallen met algebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Telefonisch verlengd op de 060109, eergister spontaan zonder bericht vooraf binnen gekregen.. Wazig allemaal hoor!!
Misschien heb ik de allerlaatste wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindaloca
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-02-2009
blup schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 23:43:
Telefonisch verlengd op de 060109, eergister spontaan zonder bericht vooraf binnen gekregen.. Wazig allemaal hoor!!
Misschien heb ik de allerlaatste wel.
Had precies hetzelfde! Ook 060109 besteld, gisteren ontvangen. Binnen 5-10 werkdagen na bestelling zou een koerier contact met me opnemen. Na 20 werkdagen gewacht te hebben, toch maar even gebeld. De meid aan de telefoon zei iets over "slecht leverbaar" en had het over "een andere telefoon uitkiezen". Maar ik had hier die dag gelezen dat ze langzaamaan bij menigeen binnendrupten, dus ik vertelde haar dat ik het dan toch nog even wilde afwachten. Hierop vroeg ze of ik een momentje had en toen ze terug kwam, liet ze me weten dat hij onderweg was. Woensdagavond kwam ik thuis en gelukkig had mijn huisgenoot het pakket aangenomen.
Heb alleen nog geen bevestiging van mijn verlenging ontvangen. Bij het bestellen vroeg ik hier wel om en ik heb desgevraagd mijn e-mailadres opgegeven, zodat e.e.a. mijn kant op gestuurd kon worden. Toen dat binnen 2 dagen nog niet was gebeurd, weer eens gebeld en nu kreeg ik te horen dat mijn e-mailadres niet eens in het systeem stond! Beetje raar. Deze keer kon mij ook nog niets worden toegestuurd, want "ik werk hier net en ik ben daar nog niet voor geautoriseerd". Ik moest later maar terugbellen. En ik met mijn domme hoofd heb me daarmee laten afschepen. |:(
Als het goed is, krijg ik morgen een brief van VF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E®nst schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 21:24:
[...]
Reken daar maar niet op! Ik heb het toetstel vorige week woensdag daar besteld (toen de WWE, die was namelijk volgens de website nog op voorraad). De goedkeuring bij VF heeft lang geduurd en inmiddels is de WWE niet meer op voorraad. Sinds dinsdag avond staat er op de website dat ze de NL op voorraad hebben en ze hebben mij woensdag toegezegd de NL versie op te sturen. Woensdag niet gebeurd. Donderdag gebeld, maar toen was het verhaal dat ze koerier nog niet langs was geweest dus ze hadden hem nog niet op voorraad terwijl dit wel op de website staat! Vandaag gebeld en een dame aan de lijn gehad die mij vertelde dat hij echt vandaag de deur uitging. Ik heb vooraf betaald en om deze reden zou de telefoon op zaterdag geleverd worden. Ik heb nog steeds geen track&trace code en dus is het pakket waarschijnlijk wederom niet verstuurd.

Ik heb vorige week juist bij algebeld besteld omdat zij verkondigen dat zij hem direct kunnen leveren. Ze hebben niet de allerscherpste aanbieding maar ik vind iets extra betalen als ik dan direct het toestel krijg niet erg. Maar mij zo aan het lijntje houden vind ik erg vervelend. Klantenservice is slechts tussen 10.30 en 16.00 bereikbaar dus maandag weer een telefoontje eraan vuil maken. Het is mij tot nu toe ERG slecht bevallen met algebeld
Daar gaat mij hoop weer.

Blijkt wel erg moeilijk te zijn om een telefoon te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
<knip>

[ Voor 96% gewijzigd door noobynater op 07-02-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:05

Bartaz

Likes cookies!

Helaas levert T-Mobile hem zelf helemaal niet omdat de telefoon 'te langzaam zou zijn en de tweaks toch niet zouden helpen.'
Ze probeerden me een Android aan te smeren, maar die sloeg ik mooi af. Nu ergens anders op zoek naar de HD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:05

Bartaz

Likes cookies!

Ik had hem in het algemene topic verplaatst, maar heb ik het zo juist over het abonnement?
Ik twijfel een beetje. Als ik dit zo lees, heb ik dan voor 28,50 per maand 100 gratis smsjes en gratis Web 'n Walk plus?

1 x HTC Touch HD
1 x T-Mobile Relax 300 2 jaar 24 maanden slechts € 28,50
1 x T-Mobile SMS 100 (icm Relax) €7,50 p/mnd gratis bij 150/300 simonly
1 x T-Mobile W n W Plus + TV, Korting € 89,- gratis vanaf Relax 300
1 x Provider Simkaart
+ Verzendkosten 0.00
Ordertotaal (incl. BTW) 0.00
Of heeft simonly niet met het abonnement te maken?
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste