Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het dan toch waar zijn ?

Net een VF mevrouw aan de lijn gehad (was binnen enkele seconden bereikbaar !) i.v.m. gewijzigde orderstatus en kreeg te horen dat-ie deze week geleverd gaat worden !
Ik ga gebeld worden !

Maar gezien al het boven geschrevene is het: Eerst zien en dan geloven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-08-2023
jeeeeeeej, hou ons op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, blijf moed houden !

Ben net gebeld door de koerier voor een afspraak. Levering zaterdagochtend tussen 9.00 uur en 12.30 uur.
Moet id bewijs en nog wat andere papieren klaar hebben. Eindelijk..... gewacht vanaf 23 december !

Succes jullie allemaal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
ik wacht al vanaf 24 december heb nog niks gehoord ook mijn orderstatus is nog niet veranderd
maargoed ik heb hem wel aangevraagd met nummerbehoud vanuit t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:07:
[...]

Mm, voor VF klopt dat, maar je zegt zelf dat je 20€ goedkoper uit was met je eigen abbo..
Ja klopt, maar dat was op site's waar de telfoon niet leverbaar was en een beetje dubieus verhaal. Persoonlijk zal ik altijd mijn abbo bij VF af willen sluiten; zelfs als het 20 euro duurder is.
tdw schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:03:
[...]

op vodafone.nl staat ook dat je 3 maanden voor het einde van je termijn pas kan verlengen?
Ja, maar *soms* (Volgens mij heeft het te maken met het feit dat de onlinewinkel zn targets niet gaat halen.
) krijg je de kans om 6 maanden van te voren te verlengen; dat staat dan weer ik de email die Sabelhout liet lezen. Sabelhout in "[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en ab..."
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:35:

Net een VF mevrouw aan de lijn gehad (was binnen enkele seconden bereikbaar !) i.v.m. gewijzigde orderstatus en kreeg te horen dat-ie deze week geleverd gaat worden !
Ik ga gebeld worden !

Hou me (dit forum) ajb op de hoogte, dan zal ik de laatste voor je neus wegkapen O+

[ Voor 20% gewijzigd door Matis op 28-01-2009 22:20 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
Ik denk trouwens sowieso dat de eerste levering van de telefoon alleen genoeg is voor klanten die al een tijdje geleden hun bestelling hebben geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:35:

Ik ga gebeld worden !

Wanneer had je hem besteld? Zodat we een beetje idee krijgen hoever ze zijn met leveren. Ik neem namelijk aan dat het op bestel datum gaat.

Sorry zag dat je in een latere post al meldde dat je vanaf de 23ste december wachte.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksilvernet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06-2023
De knoop is doorgehakt. Ik weiger 200 euro bij te betalen voor een Hi25 abonnement als verlenger, dus ik ben overgestapt naar vodafone Basis 27.50. Ik heb gisteren Amersfoort gebeld en die hadden hem op voorraad. Ze hadden hem voor me gereserveerd en ben er meteen heen gegaan na me werk. Ik heb hem afgesloten en ben overgestapt.

Ik kreeg het toestel alleen nog niet mee omdat vanwege de overstap Hi akkoord moet geven. Die verwerking duurt max 10 werkdagen, en daarna mag ik pas het toestel meenemen :'(

Nog een tegenslag is dat ik pas kan bellen met het toestel nadat mijn Hi abonnement is afgelopen, dus 3 maanden later. Dus 28-04 kan ik pas bellen en internetten. :X
Dan kan ik mijn oude toestel nog gebruiken, maar toch best irritant.

Is het niet mogelijk om het toestel te unlocken zodat ik toch nog kan bellen met mijn Hi kaart tot april met het nieuwe toestel? Of is dat niet verstandig omdat dan de vodafone simkaart misschien daarna niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
indofk schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:57:
ik wacht al vanaf 24 december heb nog niks gehoord ook mijn orderstatus is nog niet veranderd
maargoed ik heb hem wel aangevraagd met nummerbehoud vanuit t-mobile
hier 1 januari besteld en ook nog geen nieuws.
t-mobile geeft ook aan dat er nog geen aanvraag nummerbehoud binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
RiCk schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 08:31:

hier 1 januari besteld en ook nog geen nieuws.
t-mobile geeft ook aan dat er nog geen aanvraag nummerbehoud binnen is
kun je dat zien dan ? waar .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

quicksilvernet schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 08:02:
Is het niet mogelijk om het toestel te unlocken zodat ik toch nog kan bellen met mijn Hi kaart tot april met het nieuwe toestel? Of is dat niet verstandig omdat dan de vodafone simkaart misschien daarna niet meer werkt?
Ik weet niet of we dit hier mogen bespreken, maar er zijn genoeg shops die de telefoon simlockvrij maken. Alleen kan het probleem met de branded-telefoon van VF goed zijn dat hij checkt of er een VF simkaart inzit en dan heb je dus niets aan je simlockvrij-maak-actie (wat overigens altijd verkeerd kan uitpakken).

Het is misschien wel mogelijk, ik heb mn N73 ook simlockvrij gemaakt toendertijd, maar daar zat geen branded-ROM in. Dus ik kan je niet verder helpen, trial-and-error zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
indofk schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:43:
[...]

kun je dat zien dan ? waar .
nadat je bent ingelogd direct rechts onder het kopje 'veelgebruikte services'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
tanx kan ik het mooi in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksilvernet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06-2023
toaomatis schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 10:32:
[...]

Ik weet niet of we dit hier mogen bespreken, maar er zijn genoeg shops die de telefoon simlockvrij maken. Alleen kan het probleem met de branded-telefoon van VF goed zijn dat hij checkt of er een VF simkaart inzit en dan heb je dus niets aan je simlockvrij-maak-actie (wat overigens altijd verkeerd kan uitpakken).

Het is misschien wel mogelijk, ik heb mn N73 ook simlockvrij gemaakt toendertijd, maar daar zat geen branded-ROM in. Dus ik kan je niet verder helpen, trial-and-error zou ik zeggen ;)
Maar tot de activatie van het VF abonnement, wil ik die hi kaart er nog even in hebben, waarom heb ik dan niets aan het unlocken? Of begrijp ik het verkeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist vodafone gebeld, 7 januari besteld, verwachte levertijd 2de week van februari....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HD op 2-jan bij VF besteld en zie nog geen orderstatus wijziging.
Ik heb zelfs getracht informatie in te winnen bij HTC Europe. Geen stap verder gekomen behalve dat ze daar van geen leverachterstanden wisten. Was te verwachten natuurlijk.

All good things come to those who wait, but sometimes it's too late...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:18
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:19:
Ik heb de HD op 2-jan bij VF besteld en zie nog geen orderstatus wijziging.
Ik heb zelfs getracht informatie in te winnen bij HTC Europe. Geen stap verder gekomen behalve dat ze daar van geen leverachterstanden wisten. Was te verwachten natuurlijk.

Hoe kun je bij VF je orderstatus achterhalen? Ik ben de URL van die bestelsite kwijt...

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Sabelhout schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:52:
[...]

Hoe kun je bij VF je orderstatus achterhalen? Ik ben de URL van die bestelsite kwijt...
https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp

[ Voor 5% gewijzigd door indofk op 29-01-2009 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:34

Schurem

Anytime, Anywhere

Ik heb mijn order op 7 januari geplaatst:

Klant:
goedemiddag

Klant:
ik vroeg mij af of er al iets meer bekend is over de status van mijn order

Klant:
ik krijg namelijk al weken te horen dat het toestel "binnenkort" geleverd gaat worden.

Adviseur:
we verwachten dat het toestel 6 feb binnen zal komen

Klant:
kijk eens aan, dat is duidelijke taal. dank u wel

Adviseur:
graag gedaan

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-Tuup
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik ben overgestapt van Telfort naar T-mobile. Nieuw contract met nummerbehoud aangevraagd, 300 min. + WnW plus gratis, 2 jaar, 29,50. Vrijdag besteld, dinsdag erna HTC HD in huis. Ik had zelf ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Mijn nieuwe abonnement gaat zelfs pas in april in, maar heb de telefoon gelukkig al!
Bestelt bij studentmobiel.

edit: hij staat nog steeds op voorraad

[ Voor 5% gewijzigd door Martijn-Tuup op 29-01-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
Thnx!

Helaas werkt dit bij mij niet, denk dat het komt doordat ik niet via de shop heb besteld, maar via een speciale site voor contractverlengingen.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Sabelhout schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:39:
[...]

Thnx!

Helaas werkt dit bij mij niet, denk dat het komt doordat ik niet via de shop heb besteld, maar via een speciale site voor contractverlengingen.
Ja, ik wilde hem ook via de MijnAanbod verlengen, alleen zit de HD helemaal niet meer in het assortiment daar. Alleen nog de Touch Diamond, maar dat wil ik sws niet ;)

en zoals trim het mooi zei:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
toaomatis schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:26:
[...]

Ja, ik wilde hem ook via de MijnAanbod verlengen, alleen zit de HD helemaal niet meer in het assortiment daar. Alleen nog de Touch Diamond, maar dat wil ik sws niet ;)

en zoals trim het mooi zei:

[...]
Gelukkig zat ie bij mij wel in het assortiment....

Gewoon af en toe even kijken, want ik heb vaker ingelogd op die site, maar hij stond er niet altijd tussen.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 20:32
Op 15-1 besteld bij Vodafone.

1e verwachtte datum binnen bij Vodafone was 6 februari
Vandaag gebelt, wordt nu verwacht op 14 februari.

Dan schatten ze in dat het 10 dagen duurt voordat ie binnen is bij mij (geen idee waarom zo lang).

Totale levertijd wordt dus 1,5 maand...

Oh, en Vodafone zegt ook dat alle HD's (voor Vodafone iig) op zijn, dus als je ze nu/binnenkort dus niet in het aanbod ziet, komt dat daardoor...

[ Voor 20% gewijzigd door Seven_PRX op 29-01-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook weer gebeld met vodafone,

Had m besteld op 12-01 bij verlenging van mn contract,

eerst zou ie vandaag (29-01) binnenkomen, daarna was t 6 februari en nu is t half februari, exacte datum kon ze me niet vertellen.

Ze zei ook dat er half februari nog 1 keer +/- 500 HD's binnenkwamen voor de klanten die m in backorder hebben staan. Daarna wordt ie uit t assortiment gehaald en dus niet meer te bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:57:
Ik heb net ook weer gebeld met vodafone,

Had m besteld op 12-01 bij verlenging van mn contract,

eerst zou ie vandaag (29-01) binnenkomen, daarna was t 6 februari en nu is t half februari, exacte datum kon ze me niet vertellen.

Ze zei ook dat er half februari nog 1 keer +/- 500 HD's binnenkwamen voor de klanten die m in backorder hebben staan. Daarna wordt ie uit t assortiment gehaald en dus niet meer te bestellen..
Shit je me niet :o Ik hoop dat t een geintje was van de mevrouw van de klantenservice (wat overigens niet grappig zou zijn), maar anders gaat er een steen door de ruit van Vodafone! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toaomatis schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 18:48:
[...]

Shit je me niet :o Ik hoop dat t een geintje was van de mevrouw van de klantenservice (wat overigens niet grappig zou zijn), maar anders gaat er een steen door de ruit van Vodafone! 8)7
Zo zei t en t klonk niet bepaald als n geintje.. Als je m al besteld hebt is er niets aan de hand want dan zou ie zeker geleverd worden zei ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 09-01 besteld.

Net vodafone gebeld om te vragen of ze inmiddels iets weten. Zegt de medewerker eerst dat waarschijnlijk half februari wordt. Als ik dan vraag waarom andere mensen te die op 12 januari besteld hebben 6 februari te horen krijgen gaat hij het navragen bij zijn chef. Zodra hij terug komt zegt ie dat hij niet meer leverbaar is en of ik niet een ander toestel uit wil zoeken. Als ik dan zeg dat er half februari nog 500 binnen komen als het goed is. (had iemand hier op forum genoemd). Dan zegt hij dat ik dan misschien nog maar even moet afwachten.

Ik ben het wachten onderhand goed zat en wil gewoon mijn telefoon en als ze uiteindelijk niet in staat zijn om te leveren weet ik in elk geval zeker dat ik bij vodafone weg ben en NOOIT meer terug kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaby
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-09 08:32
Voor degene die nog op zoek is naar een mooie aanbieding:

http://www.studentmobiel.nl/gsmshop/abonnement_met_toestel/1/7/35/3930/abonnement_met_toestel?extras[2]=41

2 jaar GRATIS Web n Walk Plus bij een Relax 300 abo, ook 2 jaar. En dan krijg je ook nog korting op je Relax 300 abo, van 34,50 naar 29.50.

actietarief van 29,50 * 24 maanden = 708 euri voor een Touch HD, met W'nW Plus :D Ik zeg: das geen geld ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Toaby op 29-01-2009 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Toaby schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 23:49:
Voor degene die nog op zoek is naar een mooie aanbieding:

http://www.studentmobiel.nl/gsmshop/abonnement_met_toestel/1/7/35/3930/abonnement_met_toestel?extras\[2]=41

2 jaar GRATIS Web n Walk Plus bij een Relax 300 abo, ook 2 jaar. En dan krijg je ook nog korting op je Relax 300 abo, van 34,50 naar 29.50.

actietarief van 29,50 * 24 maanden = 708 euri voor een Touch HD, met W'nW Plus :D Ik zeg: das geen geld ;)
Ja, alleen heeft mn buurjongen ook TMobile, maar geen goede dekking in mijn dorp en al helemaal geen 3G, dus dat is de reden dat ik niet in zal gaan op deze actie.

Toch bedankt dat je hem met mij (ons) wilde delen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb hetzelfde probleem als iedereen. Bestellen maar niks ontvangen.
Dezelfde wazige antwoorden als "eerste week februari", "half februari", e.d.
Ik heb maar eens een mailte gestuur naar HTC met de volgende tekst:

Geachte heer/mevrouw, Onlangs, en met mij vele andere mensen, heb ik een nieuw contract afgesloten bij Vodafone inclusief de HTC Touch HD. Echter, we zijn nu een maand verder en Vodafone heeft nog steeds de telefoons niet op voorraad. Er zijn mensen die al vanaf half december wachten op dit toestel. Kunt u mij vertellen of er leveringsproblemen zijn of misschien problemen tussen HTC en Vodafone. U moet begrijpen dat dit probleem ook schade berokkend aan uw goede naam. Gaarne uw reactie.

Onderstaand de reactie die ik kreeg van HTC:

Gewaardeerde HTC klant, Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen. U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Touch HD. Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende: Dat U zit te wachten op UW Vodafone HD, maar dat deze nog steeds niet beschikbaar zijn bij Vodafone. Sorry om dit te horen, ik zal proberen uit te leggen wat er gebeurt als een provider een model van HTC besteld. Na het plaatsen van de order van Vodafone bij HTC duurt het normaliter nog 3 maanden voordat het toestel door Vodafone op de markt komt daar er een specifieke ROM en software geschreven moet worden door Vodafone en dit moet dan ook nog uitgebreid getest worden door hen. Dit is de reden dat U en zoveel anderen met U al enige tijd zitten te wachten op de versie van Vodafone voor de HD. Hopend U enig inzicht te hebben gegeven in het process wat er zoal gebeurt als een provider een toestel van HTC wil. Kortom dit had Vodafone U ook kunnen vertellen, het problem ligt echt niet bij HTC.

Ik geloof dit verhaal wel en ben bang dat we nog even een tijdje de wachtkamer in kunnen.
Het verklaart ook wel een beetje waarom Vodafone zo onduidelijk is over de levering van dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
^ Erg jammer, want het 1e dat een 'echte' Tweaker natuurlijk doet is die branded ROM eraf flikkeren en een custom ROM (waarschijnlijk in het Engels) erop zetten :-) Anyway, Ik hou zelf +/- 24 Februari aan als verwachtte aflever datum bij mij thuis (14 feb + 10 dgn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
dat is toch fucking niet normaal zijn we toch allemaal aan het lijntje gehouden door vodafoon
ben blij dat ik ook nog een order bij telecomadvies heb geplaatst met de zelfde actievoorwaarden
als bij vodafoon in december ik dacht nog bij mezelf wie het eerst komt wie het eerst maalt
wacht al vanaf 24 dec bij de vodafoon.nl bij telecomadvies heb ik mijn order 24 januari geplaatst
en toen ik net telecomadvies belde zeiden ze dat ie maandag bij hun binnen komt
dus maandag nog een keer bellen met hun en als ie dan echt binnen is annuleer ik hem gelijk bij vodafoon

de actie bij telecomadvies geld trouwens nog tot en met 31 januari
geen aansluitkosten
24 maanden 20% korting
op je abonnement
Zorgeloos Internet Blox van € 9.95 voor
€ 2.50. (Geldt voor de 1e 12 mnd)
Gratis SMS Voordeel BloX hele looptijd
(Vanaf Vodafone 22.50 en hoger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer vodafone gebeld met de vraag of er al meer bekend was over de levertijd van mijn Touch HD.

Eerste reactie:

Deze zit niet meer in het assortiment en gaat niet meer geleverd worden. Vanwege leveringsproblemen.

Ik noem hierna mail richting HTC en antwoord hierop die op forum gepost waren.

Hij ging na vragen bij zijn chef.

Toen hij terug kwam kon hij mij beloven dat hij met 100% zekerheid nog wel ging komen en dat dit waarschijnlijk half februari wordt.

Daarna nog gevraagd of ik mijn ordernummer kon krijgen zodat ik status ook online zou kunnen checken alleen deze werd pas aangemaakt als toestel er was omdat het een verlenging was.

Maar in elk geval komt de HD (ooit).

Hopelijk dus half februari zal wel de 14de zijn die meer mensen te horen krijgen en dan nog richting mij versturen. Zal maar uitgaan van voor het eind van de maand.

Dit is mij belooft door de heer Coskuni Cemek.

Nou nog maar weer afwachten maar klinkt in elk geval beter dan wat ze me gister vertelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
echt serieus... vodafone 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier behoorlijk veel opmerkingen over de lange levertijden van de HTC Touch HD. Heeft iemand al eens gekeken op bel.nu? Hier hebben ze dit toestel namelijk voorradig. Zelf heb ik het toestel drie dagen terug telefonisch bij hun besteld. Gisteren had ik het toestel al in mijn bezit. Prima en een snelle levering voor zo'n telefoon die bijna nergens verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:58:
Ik lees hier behoorlijk veel opmerkingen over de lange levertijden van de HTC Touch HD. Heeft iemand al eens gekeken op bel.nu? Hier hebben ze dit toestel namelijk voorradig. Zelf heb ik het toestel drie dagen terug telefonisch bij hun besteld. Gisteren had ik het toestel al in mijn bezit. Prima en een snelle levering voor zo'n telefoon die bijna nergens verkrijgbaar is.
Volgens mij bedoel je www.belnu.nl

En tevens zijn ze niet goedkoop als vodafone:
vodafone 27.50 24 maanden x 22 per maand = 528
internet blox 6 maanden 4.50 = 27
internet blox 18 maanden 9.50 = 171
Voordeel SMS blox = gratis
Touch HD = 95
verzendkosten = 9.95

Totaal = 830.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:58:
Ja, de telefoons zijn wel leverbaar, alleen is het probleem de mensen die hem al besteld hebben bij VF of mensen die ze nog willen bestellen (ik bijvoorbeeld) vanuit een abbonements verlenging.

Daarnaast haal ik mn telefoon liever bij VF, allereerst omdat het wat goedkoper is dan de andere winkels en ten tweede omdat de garantie IMO wat makkelijker is dan dat dat via een webshop moet gebeuren.

Edit:

Ik zie net dat er gelijk met mij nog een berichtje geplaatst is door Mark_Zandstra, ik kan me volledig bij hem aansluiten!

[ Voor 7% gewijzigd door Matis op 30-01-2009 14:29 . Reden: Zie edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belnu.nl. Dat is de site inderdaad. Kleine vergissing. Ik heb overigens nergens gezegd dat belnu.nl goedkoop of goedkoper is dan de gemiddelde website. Ik dacht alleen dat het wel interessant was om te weten dat het toestel bij hun wel voorradig is. Dat je er vervolgens geen gebruik van wil maken, dat is je goed recht.

Het hele garantie verhaal is overigens een beetje onzin. Het afhandelen gaat allemaal via HTC, dus je moet er in het ergste geval iets meer moeite voor doen. Voor de rest gaat het allemaal precies hetzelfde. Het is overigens ook gewoon mogelijk om je abo te verlengen via belnu.nl.

Maar nogmaals: Maakt mij niet uit. Dacht geef het gewoon even aan. Niet meer, niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:50:
Maar nogmaals: Maakt mij niet uit. Dacht geef het gewoon even aan. Niet meer, niet minder.
Ik bedoelde het ook niet persoonlijk en wat betreft je verhaal over de garantie, niemand garandeerd mij dat er over 2 jaar nog een webwinkel is wat betreft de garantie.

Laat mij hem maar lekker bij VF halen ;) No offense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
joepiiiiiii mijn toestel is binnen bij vodafone altans ik zag dat op de site van t-mobile nummerbehoud was aangevraagd en was afgewezen ivm verkeerde wensdatum nummerbehoud dus even gebeld met vodafone
en inderdaad mijn toestel was binnen maar hij heeft helaas een simlock en dat was een van de voorwaarden
die ik dus niet wou en bij vodafone wisten ze het ook niet totdat ze het toestel binnen hadden en dus
heb ik mijn order bij vodafone na ruim een maand wachten geannuleerd(24 dec besteld) gelukkig had ik ook nog een order staan bij telecomadvies en die komt maandag binnen bij hun hoop ik hem aan het einde van volgende week binnen te hebben

wie weet heb ik nu iemand op dit forum gelukkig gemaakt door hem bij vodafone te annuleren ;)

[ Voor 6% gewijzigd door indofk op 30-01-2009 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

indofk schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:30:
wie weet heb ik nu iemand op dit forum gelukkig gemaakt door hem bij vodafone te annuleren ;)
haha, dat zal wel tegenvallen. Er zitten een stuk of 10 mensen op dit forum en als ik VF moet geloven hebben ze nog een achterstand van 500+.

Kans van <2%, maar jammer voor je dat je hem net gecanceled had voordat je m eigenlijk kreeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
indofk schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:30:
mij niet iig (1-1)
damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:28:
Ook ik heb hetzelfde probleem als iedereen. Bestellen maar niks ontvangen.
Dezelfde wazige antwoorden als "eerste week februari", "half februari", e.d.
Ik heb maar eens een mailte gestuur naar HTC met de volgende tekst:
[ ... email richting HTC ...]
Onderstaand de reactie die ik kreeg van HTC:

Gewaardeerde HTC klant, Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen. U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Touch HD. Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende: Dat U zit te wachten op UW Vodafone HD, maar dat deze nog steeds niet beschikbaar zijn bij Vodafone. Sorry om dit te horen, ik zal proberen uit te leggen wat er gebeurt als een provider een model van HTC besteld. Na het plaatsen van de order van Vodafone bij HTC duurt het normaliter nog 3 maanden voordat het toestel door Vodafone op de markt komt daar er een specifieke ROM en software geschreven moet worden door Vodafone en dit moet dan ook nog uitgebreid getest worden door hen. Dit is de reden dat U en zoveel anderen met U al enige tijd zitten te wachten op de versie van Vodafone voor de HD. Hopend U enig inzicht te hebben gegeven in het process wat er zoal gebeurt als een provider een toestel van HTC wil. Kortom dit had Vodafone U ook kunnen vertellen, het problem ligt echt niet bij HTC.

Ik geloof dit verhaal wel en ben bang dat we nog even een tijdje de wachtkamer in kunnen.
Het verklaart ook wel een beetje waarom Vodafone zo onduidelijk is over de levering van dit toestel.
Ik vind dit een vreemd verhaal, ze hoeven toch niet een custom rom te maken voor iedere nieuwe levering Vodafone toestellen? Het lijkt mij dat die al lang bestaat aangezien ze al lang toestellen hebben geleverd.
Misschien dat ik wat over het hoofd zie, maar dit vind ik vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

VVVJeroen schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 23:08:
[...]

Ik vind dit een vreemd verhaal, ze hoeven toch niet een custom rom te maken voor iedere nieuwe levering Vodafone toestellen? Het lijkt mij dat die al lang bestaat aangezien ze al lang toestellen hebben geleverd.
Misschien dat ik wat over het hoofd zie, maar dit vind ik vreemd.
Nee daar heb je gelijk in, maar er moet sws een nieuwe ROM in geflashed worden en die Custom (Branded) ROM moet ook weer op elk toestel getest worden, middels strenge regels.

Dat kost veel tijd en moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• More-Is
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 14:31
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:50:
Het hele garantie verhaal is overigens een beetje onzin. Het afhandelen gaat allemaal via HTC, dus je moet er in het ergste geval iets meer moeite voor doen. Voor de rest gaat het allemaal precies hetzelfde. Het is overigens ook gewoon mogelijk om je abo te verlengen via belnu.nl.
De Nederlandse wet geeft heel duidelijk aan dat ten alle tijde de verkoper verantwoordelijk is voor de garantieafhandeling. Hoe de verkoper dit met HTC regelt, vind de wet niet interessant.

Als de webwinkel over een jaar verdwenen is, heb je toch een 'uitdaging'. Je kunt - wettelijk gezien - niet zomaar rechtstreeks aankloppen bij HTC. Er is immers een koopcontract afgesloten tussen de verkoper (belnu) en jou. De kans van het omvallen van een gerenommeerde leverancier is kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Sjee, wil ik zojuist een HD bestellen bij smartphoneshop, zijn alle abonnementen van Hi ineens veranderd :? Weet iemand daar meer over of is het een fout bij smartphoneshop?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
tdw schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 13:38:
Sjee, wil ik zojuist een HD bestellen bij smartphoneshop, zijn alle abonnementen van Hi ineens veranderd :? Weet iemand daar meer over of is het een fout bij smartphoneshop?
nieuwe maand, nieuwe aanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

noobynater schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 14:18:
[...]

nieuwe maand, nieuwe aanbiedingen
Ik hoop het, ik zie inderdaad nu net dat die '€3,05 euro korting op abo en €7,45 op eindeloos online' t/m de 30e waren :( Helaas, even afwachten op de nieuwe aanbieding. Helaas ben ik nu dus duurder uit met 'hetzelfde' abonnement, want het toestel is daardoor iets duurder geworden voor mij (eenmalige aanschafprijs).

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Ik heb zelf gewoon het een 22,50 abo afgesloten bij vodafone inclusief onbeperkt internet, en hopelijk komt er in februari bij vodafone of t-mobile een beter aanbieding (waarschijnlijk wel) en anders houd ik het hierbij (ik zit stiekem als sinds 12 januari te wachten op februari :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vcc
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 12:58

vcc

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:48:
Mensen, blijf moed houden !

Ben net gebeld door de koerier voor een afspraak. Levering zaterdagochtend tussen 9.00 uur en 12.30 uur.
Moet id bewijs en nog wat andere papieren klaar hebben. Eindelijk..... gewacht vanaf 23 december !

Succes jullie allemaal !
En heb je 'm vandaag ontvangen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er intussen een boek over schrijven ! Let op:

Vrijdagmiddag werd er gebeld door VF. Ik had schijnbaar twee abonnementen afgesloten. Eentje die ik telefonisch besteld had op 23 december (de bewuste) en eentje, waarvan een SIM card was toegestuurd eind december. Zie voor dat laatste eerdere berichten hier op dit topic. Mijn vrouw handelde het telefoontje af en besloot na advies van de VF mevrouw de levering op zaterdag te annuleren (GVD !!!) en die waar de SIM card bij hoorde door te laten gaan. Verwachte levertijd van die telefoon ? Misschien 6 februari, onder voorbehoud !

Je kunt je mijn woede voorstellen toen ik thuiskwam !

Meteen gebeld.... steeds in gesprek/afgekapt. Totdat ik Orderstatus belde. Het verhaal uitgelegd en ja hoor, het besef drong ook daar door, dat ik graag de levering wilde op zaterdag en de SIM card wel zou terugsturen.

Nu kon die levering niet meer door gaan. Dat was immers geannuleerd. Een nieuwe levering dan ? Oke, op maandag en dan het liefst op mijn werkadres, want anders vis ik weer achter het net.

Rond half 8 gister een mailtje van de koerierdienst: Aflevering op ..... je raadt het al: Mijn thuisadres (nogmaals GVD !!!) Weer gebeld met de koerierdienst:

Ja, meneer, dit adres hebben wij doorgekregen. Maar ik zal het nog even voor u checken........
........ meneer, uw telefoon wordt dinsdag afgeleverd.
Ik: Maar jullie sturen me net een mail, dat het maandag is. Kan die aflevering niet op mijn werkadres ?

Meneer, ik overleg met mijn collega's...... Hallo ? Uw telefoon kan niet geleverd worden.
U moet een nieuwe aanvraag doen !

Weer met VF orderstatus gebeld. Ik zou de hele boel annuleren. Was er spuug en spuugzat van !

Gelukkig is het vandaag door Yvonne van orderstatus rechtgezet. "Als er iets mis gaat, dan gaat er ook alles mis, meneer !" (Ja, ja, lees dit topic !!!)

Kreeg een bevestigingsmail van de koerierdienst. Aflevering maandagmiddag tussen 13.30 uur en 15.30 uur op ........Je raadt het, mijn huisadres !

(Wordt vervolgd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Skniberry echt kut voor je :(

Ik vind dit een slechte zaak van VF, je (wij, iedereen) wordt gewoon aan het lijntje van VF gehouden. Ze hebben geen adequate antwoorden op vragen (iedere klanten*service*-medewerker antwoordt iets anders :s)

Nja ik hoor het wel hoe het gaat!

Sterkte alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Zojuist mijn HD besteld op smartphoneshop.nl. Verwachte leverdatum: dinsdag. Helaas is mijn vader er dan niet dus kan ik zijn paspoort niet laten zien, dus wordt waarschijnlijk woensdag ofzo. Ik kan niet wachten!

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieskeman
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-04-2019
Heb mijn HTC Touch HD begin januari bestelt bij VF, en net zoals de rest ben ik van datum naar datum geslingerd. Toen ik te horen kreeg dat het zelfs pas begin maart kon worden, heb ik besloten om mijn telefoon bij telefoonkopen.nl te bestellen, deze hebben hem op voorraad en woensdag heb ik hem in huis als alles goed gaat!
Kwa prijs was ik 20 euro's duurder uit...

Heb jarenlange positieve ervaring met Vodafone, maar dit viel me toch even zwaar tegen! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tieskeman schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:34:
Heb mijn HTC Touch HD begin januari bestelt bij VF, en net zoals de rest ben ik van datum naar datum geslingerd. Toen ik te horen kreeg dat het zelfs pas begin maart kon worden, heb ik besloten om mijn telefoon bij telefoonkopen.nl te bestellen, deze hebben hem op voorraad en woensdag heb ik hem in huis als alles goed gaat!
Kwa prijs was ik 20 euro's duurder uit...

Heb jarenlange positieve ervaring met Vodafone, maar dit viel me toch even zwaar tegen! |:(
Wanneer heb je hem besteld als ik vragen mag? Want ik had mijn bestelling van 5 jan bij VF ook geannuleerd en heb op 16 jan een HTC Touch HD besteld bij telefoonkopen.nl... Maar de klantenservice wist nog niets over een leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
ik heb de 19e mijn hd besteld bij telecomadvies= dezelfde firma als telefoonkopen.nl
en ze krijgen de hd maandag binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indofk schreef op zondag 01 februari 2009 @ 18:28:
ik heb de 19e mijn hd besteld bij telecomadvies= dezelfde firma als telefoonkopen.nl
en ze krijgen de hd maandag binnen
Dus mijn HD komt als het goed is ook maandag binnen? 100% zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieskeman
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 17:00:
[...]

Wanneer heb je hem besteld als ik vragen mag? Want ik had mijn bestelling van 5 jan bij VF ook geannuleerd en heb op 16 jan een HTC Touch HD besteld bij telefoonkopen.nl... Maar de klantenservice wist nog niets over een leverdatum.
Heb mijn HD vrijdag besteld, en ik kan hem aanstaande week verwachten, voor zover ik kon opmaken uit hetgeen wat mij ter oren gelegd werd.... Maar blijkbaar was dat toch niet zo vanzelfsprekend, dus dat wordt afwachten. Zou het toch gek vinden als we lang moeten gaan wachten op onze telefoon, telefoonkopen.nl is namelijk een soort van discount formule van belcompany etc. En daarvan verwacht je toch dat ze een ruime voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tieskeman schreef op zondag 01 februari 2009 @ 19:26:
[...]

Heb mijn HD vrijdag besteld, en ik kan hem aanstaande week verwachten, voor zover ik kon opmaken uit hetgeen wat mij ter oren gelegd werd.... Maar blijkbaar was dat toch niet zo vanzelfsprekend, dus dat wordt afwachten. Zou het toch gek vinden als we lang moeten gaan wachten op onze telefoon, telefoonkopen.nl is namelijk een soort van discount formule van belcompany etc. En daarvan verwacht je toch dat ze een ruime voorraad hebben?
Heb je een mail ofzo ontvangen over die leverdatum? Want ik had vorige week gebeld maar toen moest het ding nog binnekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieskeman
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 19:51:
[...]

Heb je een mail ofzo ontvangen over die leverdatum? Want ik had vorige week gebeld maar toen moest het ding nog binnekomen...
Nee, maar aangezien er bij de HTC Touch HD 'goed leverbaar' staat, en dat in mijn ogen hetzelfde was als 'op voorraad' (wat op dit moment opeens niet meer zo logisch lijkt maargoed) leek het me toch logisch dat ze hem aanstaande week verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tieskeman schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:08:
[...]

Nee, maar aangezien er bij de HTC Touch HD 'goed leverbaar' staat, en dat in mijn ogen hetzelfde was als 'op voorraad' (wat op dit moment opeens niet meer zo logisch lijkt maargoed) leek het me toch logisch dat ze hem aanstaande week verzenden?
Dan moet ik je toch teleurstellen, ik dacht precies hetzelfde maar die indicatie "goed leverbaar" heeft betrekking op de voorraad van de winkels en niet van de internetshop... Ik weet het, heel scheef maar het is wel zo.
Dus dat word afwachten. Ik vroeg aan de telefoniste of het ook volgende maand kon worden, en toen zei ze een beetje lacherig dat ze dat niet hoopte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 18:54:

Dus mijn HD komt als het goed is ook maandag binnen? 100% zeker?
ik heb vrijdag om een uur of drie contact gehad en de vraag gesteld hoe het met mijn orderstatus was
ze zei toen (heb al meerdere keren contact gehad via telefoonkopen.nl of telecomadvies maakt niet uit krijg steeds het zelfde meisje aan de telefoon) en die zei dat ze contact hadden gehad met de leverancier(waarschijnlijk hebben meer mensen gebeld waar hun hd blijft) en die heeft hun verzekerd dat ze maandag gaan leveren dus ja of ik het 100% zeker weet .....laat ik het zo zeggen na mijn ervaringen met vodafone.nl
weet ik pas iets 100% zeker als ik het toestel in mijn handen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieskeman
Hmm, laten we hopen dat hetgeen wat Indofk verteld is op de waarheid berust!

We zien het wel, bij vodafone.nl zouden we in ieder geval de telefoon niet sneller in onze handen hebben denk ik! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Ik krijg gewoon de neiging om de SE Xperia X1 te bestellen, die is goedkoper, heeft een toetsenbord en is over het algemeen gewoon leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieskeman
noobynater schreef op maandag 02 februari 2009 @ 06:18:
Ik krijg gewoon de neiging om de SE Xperia X1 te bestellen, die is goedkoper, heeft een toetsenbord en is over het algemeen gewoon leverbaar.
Helemaal mee eens, maar ik wacht het toch nog maar even af! Het is vandaag immers, Maandag! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb 2 weken deze telefoon besteld en kreeg vrijdag een sms met de mededeling dat hij niet meer voorradig is.

Zonet Vodafone gebeld en hun hebben me gezegd dat de levering stop is gezet.
Ik heb ook nog gevraagd of mijn order actief kon blijven en wanneer hij weer voorradig is heb opgestuurd krijg, echter zei hij dat de telefoon uit het assortiment gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:08:
Ook ik heb 2 weken deze telefoon besteld en kreeg vrijdag een sms met de mededeling dat hij niet meer voorradig is.

Zonet Vodafone gebeld en hun hebben me gezegd dat de levering stop is gezet.
Ik heb ook nog gevraagd of mijn order actief kon blijven en wanneer hij weer voorradig is heb opgestuurd krijg, echter zei hij dat de telefoon uit het assortiment gaat.
Wat?!
Ik zat juist te wachten met het bestellen van mijn HD :|
Mijn VF abbo loopt eind volgende maand af en wilde eind deze maand bestellen ivm evt dalende prijzen...

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
tieskeman schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:40:
[...]

Helemaal mee eens, maar ik wacht het toch nog maar even af! Het is vandaag immers, Maandag! 8)7
Zelfde gedachten hier, maar als de prijs niet ergens anders dan bij vodafone zelf daalt dan haal ik waarschijnlijk de SE Xperia X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
zojuist is bij telecomadvies.nl de voorraad status van beperkt leverbaar veranderd in goed leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
indofk schreef op zondag 01 februari 2009 @ 23:13:
[...]

ik heb vrijdag om een uur of drie contact gehad en de vraag gesteld hoe het met mijn orderstatus was
ze zei toen (heb al meerdere keren contact gehad via telefoonkopen.nl of telecomadvies maakt niet uit krijg steeds het zelfde meisje aan de telefoon) en die zei dat ze contact hadden gehad met de leverancier(waarschijnlijk hebben meer mensen gebeld waar hun hd blijft) en die heeft hun verzekerd dat ze maandag gaan leveren dus ja of ik het 100% zeker weet .....laat ik het zo zeggen na mijn ervaringen met vodafone.nl
weet ik pas iets 100% zeker als ik het toestel in mijn handen heb
Telecomadvies.nl is trouwens van belcompany en heeft verder weinig met Vodafone te maken. Dus ook qua levering met je mobiel.

Ik heb trouwens ook de bevestiging gehad dat hij vandaag geleverd zou worden bij hun. Morgen dus in huis als t even meezit :). En ook krijgen wij dan de simlock vrije HD dit i.t.t. wat VF leverd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

:(

Omdat ik minderjarig ben moest ik dat ding op naam van mijn vader bestellen. Nu heb ik al een SimOnly wat ook op naam van mijn vader staat, maar ik ben de betaler. Krijg net een telefoontje van smartphoneshop om nog het eea te bespreken, tot zij tot de conclusie komen dat wat ik nu heb tegen de regels is, en dat zij het zo niet gaan aansluiten. Volgens hun MOET de Contractant de rekeningen betalen en is hij de enige die dat mag. Natuurlijk....

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
[
low_n_slow schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:53:
[...]

Telecomadvies.nl is trouwens van belcompany en heeft verder weinig met Vodafone te maken. Dus ook qua levering met je mobiel.
telecomadvies.nl telefoonkopen.nl zijn idd prijsvechters van belcompany staat ook op hun site
heb ook nooit gescheven dat hun iets met vodafone te maken hebben mbt levering van de toestellen

ahoewel is ook niet helemaal waar merk ik vandaag

heb ik mijn order bij vodafone.nl geanuleerd(afgelopen vrijdag) hadden ze alwel nummerbehoud aangevraagd bij t-mobile
die vervolgen werd afgewezen omdat ze de verkeerde datum opgegeven hadden
gaat telecomadvies vandaag nummerbehoud aanvragen word hij wederom afgekeurd omdat mijn 06 van t-mobile al actief zou zijn bij vodafone heb tegen die dame van telecomadvies gezegd dat ik nummerbehoud laat vallen (heb er nl geen vertrouwen in dat dit op korte termijn door vodafone geregeld word)en dat ik gewoon een nieuw nummer wil die 25-04 ingaat was geen probleem word strax gebeld voor een leverings afspraak
heb vervolgens vodafone gebeld en toen na zo'n 15 min bleek dat ze er niet uitkwamen hoe dit kon moest ik een ander nummer bellen en daar was het zoooo druk dat die meneer zij dat ik terug gebeld zou worden hier over ben benieuwd

washet dus vodafone weer bijna gelukt om de hd die ik via telecomadvies heb besteld te laten vertragen

[ Voor 3% gewijzigd door indofk op 02-02-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
yes ben net gebeld door de vervoerder de hd word morgen geleverd
eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 19:58
Net VF gebeld, 6 Feb krijgen zij ze binnen. Worden dan uitgeleverd. Heb rond 10 Jan besteld. Toestel wel gesimlocked maar unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

SharpEdgeOne schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:27:
Net VF gebeld, 6 Feb krijgen zij ze binnen. Worden dan uitgeleverd. Heb rond 10 Jan besteld. Toestel wel gesimlocked maar unbranded.
Unbranded 8)7 Dat is wel het laatste wat ik van VF had verwacht. Misschien doen ze dit om tijd te besparen met het flashen van nieuwe ROMs e.d. omdat er al zoveel gezeik is met wachttijden.

Enfin, dit is wel weer gunstig voor de consument :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vcc
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 12:58

vcc

VF gebeld, 9 februari wordt hij verwacht en dan zou ik 'm eind volgende week in huis kunnen hebben. Weekje later dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SharpEdgeOne schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:27:
Ik stap over van T-mobile naar VF ivm slechte ontvangst als ik thuis ben.
Heb abbo al op 25-12 besteld, en kreeg vandaag inderdaad te horen dat 6 feb de toestellen binnen krijgen, eindelijk.....
maar de toestellen Gesimlocked???

Laatste bericht wat ik van VF heb ontvangen:

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

De HTC Touch HD is simlockvrij en bevat Nederlandstalige software. Indien u wenst te bestellen kunt u dit via onze Online Winkel (http://www.vodafone.nl/shop/prive/index.jsp) doen, indien u binnen nu en 4 maanden contractsvrij bent bij T-Mobile. Vergeet u dan niet om de optie nummerbehoud aan te vinken.

Met vriendelijke groet,

MR
CM CS Telesales Online Backoffice
Adviseur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Hmmm, nou vind ik het moeilijk:

Vodafone of T-mobile....

Vodafone:
+snel internet
+goed berijk
+sms'en
-slechte klantenservice
-geen mobiel tv
-internet FUP

T-mobile:

+onbeperkt internet
+mobiel tv
+geweldige klantenservice
-slecht bereik
-traag internet
-geen smsjes

edit: vraagje, als ik nu een relax 300 abo aansluit met de WnW+ actie, en ik verander het in flex 30, behoud ik dan het gratis internet of vervalt dat dan?

edit #2: ik krijg echt helemaal een brain crash hierzo, ik weet niet meer ofdat ik nou een HTC touch HD wil of een SE Xperia X1 en of dat ik t-mobile of vodafone wil, ik kan niks goedkopers vinden bij vodafone, t-mobile is ook in eens goedkoper geworden ik weet niet meer alle winkels AAAAAAAAARGH......

[ Voor 46% gewijzigd door noobynater op 02-02-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
of wellicht de touch pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan niet vloeken he!! ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
Ligt er dus aan wat je er mee wilt doen? Wel of geen toetsenbord? Wel of geen snel internet?
Als het goed is heb je de klantenservice nooit nodig dus om daar nou de keuze van je provider van af te laten hangen lijkt me onverstandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang wachten (23 december) dan toch vandaag mijn HTC Touch HD gekregen van Vodafone !

Super toestel ! Ben er nog wel wat avondjes mee bezig om te tweaken, maar ja, dat is ook fun.
Zaterdag aangetekend de eerder toegestuurde SIM card weer teruggezonden. Zit dus gewoon een SIM card bij het toestel, evenals een 8 Gb SDcard.
Hoop dat ze de eerder afgeboekte maandtermijn (die bij dat andere SIM cardje hoorde) weer terugboeken.
En dan is alles goedgemaakt met VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
En is het toestel gesimlocked en unbranded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
SharpEdgeOne schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:49:
Ligt er dus aan wat je er mee wilt doen? Wel of geen toetsenbord? Wel of geen snel internet?
Als het goed is heb je de klantenservice nooit nodig dus om daar nou de keuze van je provider van af te laten hangen lijkt me onverstandig
ik internet zelf erg veel, maarja de FUP stijgt natuurlijk ook en mijn abo zou pas 19 april in gaan, dus dan is de FUP alweer hoger en ik hou ook erg van snel internet.
Ik wil opzich wel een toetsenbord maar ik denk dat ik toch niet zoveel sms en ik raak ook wel gewend aan een touchscreen toetsenbord en daar typ ik dan ongeveer net zo snel mee, en voor het toetsenbord zou ik eerder voor de touch pro gaan, heerlijk toetsenbord.
Waarschijnlijk ga ik de telefoon erg veel gebruiken voor multimedia e.d dus is een groot scherm erg fijn maarja de Xperia x1 heeft dan misschien wel een iets kleiner scherm, het heeft wel een hogere ppi, maar het is dan ook een gezonken scherm in een lang niet zo mooie telefoon als de touch hd.
en dan nog even terug komende op het toetsenbord, email-en doe ik erg veel dus ja, maar zoals eerder aan gegeven zou ik dan wss toch voor de touch pro gaan, alleen dan zit ik weer met die vga in mijn hand waar ik dan ook niks mee kan voor alleen dan beetje typen dat ook makkelijk op een touchscreen gaat. en overal is de xperia nou niet echt een kei in toetsenbord land :'(
En ik heb er nou ook weer niet 35 euro in de maand voor over om een xperia x1 + onbeperkt internet abo + sms 50 te nemen ;)

Maar schijnlijk ga ik toch gewoon met het vodafone abo dat ik al besteld heb...(ik heb btw nog niks goedkopers kunnen vinden, altough ik het graag ergens anders zou bestellen dan bij vodafone, mijn huidige prijs/maand ligt op 29.07 euro)
En tjah, ik wil graag sms en boven de 30 euries uitkomen is never no way een optie :'(

lange post, veel info en ik hoop hier andere mee te kunnen helpen en andersom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
denk dat de grootte van het scherm zwaarder weegt dan ppi. Onscreen toetsenbord went idd erg snel. Vind ik persoonlijk fijner dan een zwaardere/dikkere telefoon.
Wat is je dataverbruik p/m dan? VF is uit mijn ervaring daar nog wel aardig coulant in. Keer 4 maanden PDA aan de pc gehangen om te kunnen internetten op dat adres. Had 2 gb data per maand en heb in totaal 1 brief gehad met het vriendelijke doch dringende verzoek daar eens mee te kappen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Nou ik denk dat ik mezelf wel kan inhouden, maar op school zou het wel fijn zijn(we zitten daar op de rand van het internet berijk, slechts 50KB/s op een goede dag, en heeeeeeeel zelden 60kB/s)
En misschien zo nu en dan eens streaming radio but thats about it met "data kostend gebruik"
Voor de rest natuurlijk nog email, standard browsing, beetje youtube, beetje dit beetje dat, je begrijpt het denk ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net maar weer eens naar vodafone gebeld. Inmiddels is er een leverdatum bekend. :)
Dit is mij belooft door de heer Earik van de VF helpdesk.

19 februari is hij leverbaar. Dan gaat het over naar een koeriersdienst en kan ik hem binnen 10 werkdagen verwachten oftewel dat wordt dus op zijn laatst 5 maart. ;(

Oftewel ik heb straks bijna 2 maanden ;( op mijn telefoon gewacht, want ik had 9 januari besteld.

Maar ik elk geval hij komt :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
Dat hopen we dan maar! ;) Raar gedoe weer, 3 mensen bellen vandaag en krijgen dus 6/9/19 Feb te horen als leveringsdatum aan VF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
indofk schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:10:
[
[...]

telecomadvies.nl telefoonkopen.nl zijn idd prijsvechters van belcompany staat ook op hun site
heb ook nooit gescheven dat hun iets met vodafone te maken hebben mbt levering van de toestellen

<knip>
Het was een informatieve aanvulling van mijn kant. Niet iedereen weet dat die twee van Belcompany zijn :>

En kan je alsjeblieft de volgende keer leestekens gebruiken? Er is nu echt niet door je verhaal heen te komen. :/

[ Voor 47% gewijzigd door low_n_slow op 02-02-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
die leestekens is echt een probleem met mijn e-ten m700 is wel leuk zo'n fysiek toetsenbord
je moet alleen als je iets anders dan letters intypt een toets ingedrukt houden, typen en je toestel vast houden
ben dus blij met een 3.8 inche scherm en een onscreen toetsenbord

de hd word morgen tussen twee en vier op mij werk afgeleverd
ja hij begon met de SE Xperia X1 :9

[ Voor 22% gewijzigd door indofk op 02-02-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas heeft het distributieproces tussen Vodafone en HTC vertraging opgelopen. De Touch HD komt naar verwachting eind deze week binnen bij Vodafone.
Vervolgens worden er een aantal kwaliteitscontroles uitgevoerd waarna er wordt gestart met het uitleveren van de bestelde toestellen.
Onze excuses voor het lange wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:22:
Helaas heeft het distributieproces tussen Vodafone en HTC vertraging opgelopen. De Touch HD komt naar verwachting eind deze week binnen bij Vodafone.
Vervolgens worden er een aantal kwaliteitscontroles uitgevoerd waarna er wordt gestart met het uitleveren van de bestelde toestellen.
Netjes dat VF zich heeft aangemeld om een bijdrage aan dit topic te leveren.

Pijnpunt zit 'm echter niet in het lange wachten (wat uiteraard vervelend is voor ons...) maar in de gebrekkige communicatie richting de klant. Iedereen krijgt van verschillende medewerkers verschillende dingen te horen (lees dit topic maar door), om maar niet te spreken over e-mails richting de klantenservice die helemaal niet beantwoord worden.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:22:
Bedankt voor het antwoord. Ik heb de volgende vraag:

Mijn abonnement verlenging gaat nu ver in VOOR ik het toestel ontvang.
Ik ga nu dus betalen voor o.a. Internet Bloxx waar ik (nog) niks aan heb.

Kan ik deze kosten op een manier terugkrijgen, of de verlenging pas laten ingaan wanneer ik het toestel ontvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de bloxxx ook activeren ALS je het toestel hebt..
(dus eerst nog niet afsluiten!)

Bij vodafone kan je altijd heel makkelijk iets afsluiten, maar opzeggen is lastiger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

DMN

Ik weet niet of de Vodafonemedewerker dit soort individuele vragen wil gaan beantwoorden op GoT, maar ik zit in dezelfde situatie en heb het bedrag dat ik voor internet Bloxx heb betaald teruggestort gekregen. Hiervoor heb ik gebeld met de klantenservice, waarna ik binnen 3 dagen de creditnota thuis had.
Ik vraag me overigens wel af of de korting op de internet Bloxx nu in gaat vanaf de leverdatum van de telefoon, of dat de 6 maanden x 5 euro korting in gegaan zijn op de datum van bestelling. In dat geval heb ik straks maar 4 maanden 5 euro korting, wanneer de telefoon geleverd wordt. Maar dat wacht ik gewoon af.

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

DMN

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:53:
Je kan de bloxxx ook activeren ALS je het toestel hebt..
(dus eerst nog niet afsluiten!)

Bij vodafone kan je altijd heel makkelijk iets afsluiten, maar opzeggen is lastiger..
Dat kan idd, maar dan krijg je geen extra toestelkorting bij het afsluiten van het abbo.

(excuses voor het niet gebruiken van de edit knop)

[ Voor 8% gewijzigd door DMN op 03-02-2009 12:57 ]

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat vodafone de HTC Touch HD nog uit haar assortiment halen? Hij staat nog wel online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen mail gekregen van telefoonkopen.nl

Beste *** Bankers,

Jouw aanvraag met ordernummer **** is goedgekeurd. Onze koeriersdienst heeft reeds contact met je opgenomen over levering van jouw product, of zal dat zeer snel doen.

Yes, hopelijk krijg ik vandaag nog een belletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
yes heb mijn hd net binnen gekregen
afgeleverd op mijn werk heb hem 19 januari besteld bij telecomadvies
ze hebben hem gisteren binnen gekregen en vandaag geleverd dus
kan niet wachten tot ik thuis ben in de oplader en gaan met die banaan d:)b

voor iedereen die hem bij vf besteld heeft sterkte en het beste er mee

low_n_slow wanneer kreeg jij hem binnen of heb je hem al

[ Voor 9% gewijzigd door indofk op 03-02-2009 16:12 ]