SharpEdgeOne schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:49:
Ligt er dus aan wat je er mee wilt doen? Wel of geen toetsenbord? Wel of geen snel internet?
Als het goed is heb je de klantenservice nooit nodig dus om daar nou de keuze van je provider van af te laten hangen lijkt me onverstandig
ik internet zelf erg veel, maarja de FUP stijgt natuurlijk ook en mijn abo zou pas 19 april in gaan, dus dan is de FUP alweer hoger en ik hou ook erg van snel internet.
Ik wil opzich wel een toetsenbord maar ik denk dat ik toch niet zoveel sms en ik raak ook wel gewend aan een touchscreen toetsenbord en daar typ ik dan ongeveer net zo snel mee, en voor het toetsenbord zou ik eerder voor de touch pro gaan, heerlijk toetsenbord.
Waarschijnlijk ga ik de telefoon erg veel gebruiken voor multimedia e.d dus is een groot scherm erg fijn maarja de Xperia x1 heeft dan misschien wel een iets kleiner scherm, het heeft wel een hogere ppi, maar het is dan ook een gezonken scherm in een lang niet zo mooie telefoon als de touch hd.
en dan nog even terug komende op het toetsenbord, email-en doe ik erg veel dus ja, maar zoals eerder aan gegeven zou ik dan wss toch voor de touch pro gaan, alleen dan zit ik weer met die vga in mijn hand waar ik dan ook niks mee kan voor alleen dan beetje typen dat ook makkelijk op een touchscreen gaat. en overal is de xperia nou niet echt een kei in toetsenbord land

En ik heb er nou ook weer niet 35 euro in de maand voor over om een xperia x1 + onbeperkt internet abo + sms 50 te nemen
Maar schijnlijk ga ik toch gewoon met het vodafone abo dat ik al besteld heb...(ik heb btw nog niks goedkopers kunnen vinden, altough ik het graag ergens anders zou bestellen dan bij vodafone, mijn huidige prijs/maand ligt op 29.07 euro)
En tjah, ik wil graag sms en boven de 30 euries uitkomen is never no way een optie
lange post, veel info en ik hoop hier andere mee te kunnen helpen en andersom