Ik heb op 9 januari mijn Scherp abonnement verlengt met een 27.50 abonnement + internet en sms voordeel blox. Dit in combinatie met de Touch HD.
Nieuwe abonnement zou ingaan als mijn huidige abonnement zou verlopen op 6 juni eerder was niet mogelijk.
Enige wat ik voor bevestiging kreeg was een brief dat mijn abonnement verlenging verwerkt was. Zonder verder enige informatie.
Op My Vodafone stond echter dat mijn nieuwe abonnement al wel was ingegaan met internet blox beide zonder de korting. Dus ik de helpdesk gebeld of krotingen wel goed doorgekomen waren en waar mijn Touch HD bleef. Dit was donderdag de 15de en ik kreeg toen te horen dat kortingen waarschijnlijk op my vodafone niet goed zichtbaar waren en ik de Touch HD binnen 5 werkdagen thuis kon verwachten.
Toen de 20ste een mailtje naar klantenservice gedaan met de vraag om mijn abonnement te bevestigen incl. de afgesproken kortingen en waar mijn Touch HD bleef. Hierop kreeg ik een auto reply dat ik binnen 2 dagen antwoord kon verwachten.
De 23ste nog geen reactie dus ik nog maar mailtje naar klantenservice waar de reactie bleef.
Toen de 26ste eindelijk reactie (alleen niet de gehoopte):
Geachte mijnheer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw mail aan de Online Shop.
Wij hebben uw mail doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Mocht u nog vragen hebben kunt u ook altijd direct contact met hen opnemen: 0800-2266789.
Hopende u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij.
Met vriendelijke groeten,
Vodafone Online Shop
Dit gaf natuurlijk geen antwoord op mijn vraag. En de "desbetreffende afdeling" heeft tot op heden nog niks van zich laten horen.
Vandaag stond wel mijn nieuwe rekening online. Gelukkig nog geen kosten voor internet blox of Touch HD maar abonnement was wel al op de 12de ingegaan. Korting wel toegepast.
Dus ik vandaag maar weer bellen. Abonnement verhoging kon alleen per direct verwerkt worden. Daarom was scherp abonnement voor resterende tijd omgezet in 27.50 maar nieuwe zou wel ingaan per 6 juni. (Vraag mij ook niet hoe dit kan).
Ik nog maar eens gevraagt om een schriftelijke bevestiging van abonnement zodat ik weet wat hun nu verwerkt hebben en kortingen zijn toegepast. Deze zou ze aanvragen en kon ik binnen 10 werkdagen thuis verwachten (ja dat vond ik ook wat lang).
Daarna nog maar eens gevraagt naar Touch HD en levertermijn. Deze was volgens haar ongeveer half februari en dat wist ze vrij zeker omdat ze vandaag nog contact gehad had met de afdeling die hier over gaat.
Toen ik vroeg waarom andere mensen compleet andere datums te horen kregen kon ze alleen maar zeggen dat zij dit te horen gekregen had en dat ik hier maar van uit moest gaan. Als ik het toestel dan eerder ontving was dat toch alleen maar mooi meegenomen.
Maar weer afwachten dan. Annuleren is ook niet echt een optie omdat andere ook niet in staat zijn om het toestel te leveren en ik toch echt dit toestel wil hebben.