Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Zijn er hier mensen die wat inzicht hebben bij T-mobile? Volgens de jongen in de T-Mobile shop gaan zij waarschijnlijk nooit zelf de Touch HD verkopen. Zou ik toch wel zonde vinden, aangezien verlengen dan opeens duurder is tov een nieuw abo.

Dus, iemand die hier meer over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:58:
[...]

Ik heb donderdag hetzelfde gedaan, wel met nummerbehoud...hopelijk heb ik hem deze week nog...had jij met nummerbehoud besteld?
Nee, zonder nummerbehoud. Krijg hem morgen zeer waarschijnlijk binnen. Heb vandaag de Tracking code gekregen.

Zou het dan toch zo zijn... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Syzzer schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 20:46:
Zijn er hier mensen die wat inzicht hebben bij T-mobile? Volgens de jongen in de T-Mobile shop gaan zij waarschijnlijk nooit zelf de Touch HD verkopen. Zou ik toch wel zonde vinden, aangezien verlengen dan opeens duurder is tov een nieuw abo.

Dus, iemand die hier meer over kan zeggen?
ja dat krijg je als je je zelf hebt vast gelegd met de iphone en er komt een toestel op de markt zoals de hd

maar euuhh hoezo is verlengen dan ineens duurder ergen anders dan als je bij t-mobile zou verlengen
volgens mij is 29.50 incl wnw+ met een gratis hd het goedkoopste wat er is
(of krijg je bij t-mobile geld toe op het toestel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
indofk schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 07:32:
[...]

ja dat krijg je als je je zelf hebt vast gelegd met de iphone en er komt een toestel op de markt zoals de hd

maar euuhh hoezo is verlengen dan ineens duurder ergen anders dan als je bij t-mobile zou verlengen
Goedkoopste per maand is t-mobile relax 150, dan betaal je gemiddeld 23,04 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
ik heb m laatst bij bel company zwolle gehaald in combinatie met kpn flex.
leuk toetstel simlock vrij bevald me goed in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
noobynater schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:38:

Goedkoopste per maand is t-mobile relax 150, dan betaal je gemiddeld 23,04 per maand.
maar dat is dan zonder internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-08 16:27
indofk schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:34:
[...]

maar dat is dan zonder internet
en zonder sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-07 23:44
Had een link gevonden.
Ik wil graag een t-mobile 250 relax met de touch HD natuurlijk.
Alleen heb nog nooit op internet een abbo aangeschaft.
Is het wel betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

indofk schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 07:32:
[...]

Niks geen iPhone. Een S200, P3600 en Touch Dual zijn de voorgangers van mijn HD (ft) ;)

Maar ik weiger een 2 jarig abonnement te nemen, dat heeft nog geen telefoon bij mij volgehouden helaas. Als ik een MDA IV zou nemen, zou ik 150 euro meer korting krijgen op het toestel tov een nieuwe abonement, omdat ik voor de 2e keer verleng bij t-mobile. Die extra korting krijg ik niet als ik verleng bij een andere verkoper. Sterker nog, dan wordt het bij te lappen bedrag juist hoger tov een nieuwe abonement. Zet maar eens een MyFaves 25 + wnw verlenging (van 1 jaar) tegenover een MyFaves 25 +wnw nieuw abonement. Bij die twee is het toestel ca 50 euro goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindaloca
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-02-2009
Qiro schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 22:40:
Had een link gevonden.
Ik wil graag een t-mobile 250 relax met de touch HD natuurlijk.
Alleen heb nog nooit op internet een abbo aangeschaft.
Is het wel betrouwbaar?
Die site is een prijsvergelijker. Of de sites waarnaar wordt verwezen betrouwbaar zijn, moet je o.a. beoordelen aan de hand van reacties hier, de Pricewatch Shopreviews en of zo'n webwinkel een Thuiswinkel Waarborg o.i.d. heeft.
Persoonlijk heb ik 3 keer via een webwinkel een telefoon + abo en één keer een sim-only besteld in 2 verschillende shops, zonder problemen.

[ Voor 32% gewijzigd door Pindaloca op 21-01-2009 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:18
Ik heb onlangs mijn abo bij Vodafone maar weer eens verlengd en er ook een HTC Touch HD bij besteld. Helaas had ik toen nog niet gezien dat er wat problemen met leveren zijn, zoals in dit topic beschreven. In de brief, die Vodafone me verstuurde, stond dat ik binnen 10 werkdagen de telefoon zou ontvangen, maar daar heb ik een hard hoofd in :)

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Syzzer schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 23:41:
[...]

Niks geen iPhone. Een S200, P3600 en Touch Dual zijn de voorgangers van mijn HD (ft) ;)
dat sloeg ook niet op jou maar op t-mobile omdat jij scheef
Volgens de jongen in de T-Mobile shop gaan zij waarschijnlijk nooit zelf de Touch HD verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Touch HD sinds afgelopen maandag binnen :)
Had hem besteld bij gsmweb incl. een T-Mobile 300 abbo.
Telefoon bevalt erg goed. Het internet is echt snel en het tv kijken is een leuke meerwaarde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen maandag (19 Januari) bij KPN een HTC Touch HD besteld bij verlenging van mijn abbonement.
Er is toen gezegd dat het toestel vandaag geleverd zou worden. Echter heb net bericht ontvangen dat deze toestellen pas weer in week 7 (9 tot 15 Februari) weer leverbaar zijn... ;(
Moet dus nog even afwachten. Hoe zijn de ervaringen met het toestel tot nu toe?

Jaro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 08:42
indofk schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:05:
dat sloeg ook niet op jou maar op t-mobile omdat jij scheef
Volgens de jongen in de T-Mobile shop gaan zij waarschijnlijk nooit zelf de Touch HD verkopen
Kan mijn opmerking daarover niet ff in de OP aangezien daarover steeds weer wordt doorgespeculeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mn HD nu al 2 dagen!

via GSM web, icm tmobile 300m, gratis webnwalk plus, en toestel gratis. 30e p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
en hoe bevalt ie met een t-mobile abbo hoe is je ontvangst
werkt de youtube app goed met de snelheid van 1 mb
hoe is de dekking met 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indofk schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:52:
hoe is de dekking met 3G
Ontvangst is zeer goed. Ik woon in A'dam en heb in mijn huis volledig bereik. Ik heb HSPA en de snelheid daarvan is erg goed. Met speedtest heb ik een download van 10376,9 kbyte/sec (83015 kbps !!)
De youtube app werkt zeer goed en zeer snel, evenals een bekijken van filmpjes etc.
Ik heb hiervoor KPN gehad en ik had altijd een slechte verbindng in huis. Met T-Mobile heb ik daar absoluut geen last meer van ! Verder weet ik niet hoe het bereik elders is, ik ben namelijk nog niet buiten de Randstad geweest, dus ik kan daar niet goed over oordelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indofk schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:52:
hoe is de dekking met 3G
woon in Hengelo (Overijssel 8)7 ) Heb goede bereik.

Gebruik thuis wifi, en buiten HSDPA. snelheid is super!

dslreports.com/mspeed test gedaan:

87KB/s HSDPA, 2 streepjes (redelijk ontvangst) binnenshuis.

Buiten krijg ik beter resultaat, en in de randstad helemaal.

Daar klopt natuurlijk niets van wat KenYar zegt...
81Mbit upload :o dat haalt glasvezel niet eens.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 20:07:
[...]

Ontvangst is zeer goed. Ik woon in A'dam en heb in mijn huis volledig bereik. Ik heb HSPA en de snelheid daarvan is erg goed. Met speedtest heb ik een upload van 10376,9 kbyte/sec (83015 kbps !!)
De youtube app werkt zeer goed en zeer snel, evenals een bekijken van filmpjes etc.
Ik heb hiervoor KPN gehad en ik had altijd een slechte verbindng in huis. Met T-Mobile heb ik daar absoluut geen last meer van ! Verder weet ik niet hoe het bereik elders is, ik ben namelijk nog niet buiten de Randstad geweest, dus ik kan daar niet goed over oordelen !
Zozo, 10 MB p/s....glasvezel? Ofwel, speedtest klopt geen ruk van. Pak eens mobile dslreports test, 100kb, en dan 1mb, die geeft de goede snelheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedtest klopt dus inderdaad niets van, haha :D
Heb via die mobile speedtest een snelheid van 693kbit/sec. Dat is dus afgerond 87kb/s !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
heeft iemand eigenlijk ooit een speedtest gedaan met vodafone abonnoment?

en weet ook iemand wat de FUP is? zonder 10x, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
noobynater schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 00:20:
heeft iemand eigenlijk ooit een speedtest gedaan met vodafone abonnoment?

en weet ook iemand wat de FUP is? zonder 10x, bedankt!
ik heb toevallig gisteravond een snelheidstest gedaan op de diamond(vodafone) van mijn vrouw via mobile dslreports test
en gekozen voor 1mb (100kb ging te snel vvor een goede meting gaf ie aan)
en ik kwam niet verder dan 528 kb ik had verbinding via hsdpa
o ja ik had maar 1 streepje (woon in utrecht)

fup = 50 mb (zonder die 10X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:14
indofk schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 07:45:
[...]
fup = 50 mb (zonder die 10X)
Hoe komen mensen steeds aan een FUP van 50 MB, terwijl iedereen die een waarschuwing heeft gehad spreekt over dat ze ruim 200MB hebben verbruikt? Is dit mondeling of schriftelijk ergens toegezegd en is het nieuw?

[ Voor 32% gewijzigd door Fresh T. op 23-01-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-08-2023
gvd, sterf.
Vanmiddag Vodafone gebeld toch maar de Touch HD te bestellen.. ondanks de lange levertijd.
Wordt mij heel mooi verteld dat het niet meer mogelijk om de Touch HD te bestellen, omdat ze niet weten of hij ooit nog geleverd wordt.

wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:08

DMN

Laten we maar hopen dat je een grapje maakt, of dat je zelf in de zeik bent genomen door een vodafone medewerker....
Zou anders een mooie streek zijn van Vodafone.

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
Ik vrees het ergste eerlijk gezegd. Ik denk dat ze rond de 14e nog wel een lading binnen krijgen. Maar dat de vraag nog steeds groter is dan het aanbod. De mensen die nu dus nog bestellen worden gewoon afgewimpeld.

oja is geen grapje, over de touch hd maak je geen grapjes :P

2e edit:
net gsmweb.nl gebeld, daar zijn ze niet meer op voorraad, maar 26 januari en 4 februari komen daar weer flinke partijen binnen. Vraag me af waarom het bij Vodafone dan zo'n probleem is.

3e edit:
Weer even Vodafone gebeld in de hoop dat ik iemand anders aan de lijn zou krijgen die mij iets anders kon vertellen.
Ze kon mij niet vertellen wanneer de telefoon weer geleverd wordt en of die ooit nog wel geleverd gaat worden.

Waarom is dit allemaal zo onduidelijk? Doet de leverancier dan zo moeilijk?

[ Voor 64% gewijzigd door scrapinggoat op 23-01-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scrapinggoat schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:15:
Ik vrees het ergste eerlijk gezegd. Ik denk dat ze rond de 14e nog wel een lading binnen krijgen. Maar dat de vraag nog steeds groter is dan het aanbod. De mensen die nu dus nog bestellen worden gewoon afgewimpeld.

oja is geen grapje, over de touch hd maak je geen grapjes :P

2e edit:
net gsmweb.nl gebeld, daar zijn ze niet meer op voorraad, maar 26 januari en 4 februari komen daar weer flinke partijen binnen. Vraag me af waarom het bij Vodafone dan zo'n probleem is.

3e edit:
Weer even Vodafone gebeld in de hoop dat ik iemand anders aan de lijn zou krijgen die mij iets anders kon vertellen.
Ze kon mij niet vertellen wanneer de telefoon weer geleverd wordt en of die ooit nog wel geleverd gaat worden.

Waarom is dit allemaal zo onduidelijk? Doet de leverancier dan zo moeilijk?
Ik had vodafone ook nog maar eens gebeld, ik had zogenaamd nog geluk omdat hij nu dus idd niet meer te bestellen is......
ze verwachten hem de 25ste januari.....
Nadat ik ophing even een blik op de kalender geworpen.... blijkt.... de 25ste is een zondag..... waarschijnlijk weer een afpoeier datum..... 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvo
  • Nu online
Iets dergelijks had ik ook, toen ik m'n abbo wilde verlengen kwam ik erachter dat de touch hd er niet tussenstond (bij de nieuwe abbo's namelijk wel).. Een telefoontje naar vodafone leerde mij dat ze geen idee hadden of hij nog geleverd zou gaan worden bij verlengingen, en dat ik er maar niet op moest wachten.

Mijn verbazing was dan ook enorm groot toen ik de volgende dag nog eens inlogde op de site en de touch hd er gewoon tussen stond!! Uiteraard met het standaard verhaaltje van niet leverbaar en geen idee wanneer, maar ze zullen hem er toch met een reden alsnog tussen hebben gezet (dit speelde overigens 1 week geleden...)

Ik heb nog hoop!

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Weet iemand of de telefoon er wel hetzelfde uit ziet? dat ik dalijk niet een rood met witte telefoon binnenkrijg? of dat er misschien een vodafone logo op staat?
edit: en de verpakking? is die ook gewoon normaal? en zit er wel de zeflde accessoires in? :|

[ Voor 22% gewijzigd door noobynater op 24-01-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
Volgens mij is de telefoon niet versierd met Vodafone spul. Verder hebben ze volgens mij de standaard bijgeleverde sd-card er wel uit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week telefoonkopen.nl gemailt, maar nog steeds geen reactie.
Volgens mij is zelfs de klantenservice het beu :S

Iemand een levertijd gehoord die ze daar hanteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
ik vind 't echt matig gedoe, wil zo graag die telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 17:51:
Vorige week telefoonkopen.nl gemailt, maar nog steeds geen reactie.
Volgens mij is zelfs de klantenservice het beu :S

Iemand een levertijd gehoord die ze daar hanteren?
Vorig weekend had ik ook een mail gestuurd en maandag heb ik deze reactie ontvangen:

Goedemiddag,

Dank voor uw mail. Het door u bestelde toestel is helaas niet voorradig. Wij verwachten deze week nog levering van de Touch HD.

Als ik dat moet geloven, zal wel niet, dan moet hij vanaf maandag weer op voorraad zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Opzich stom dat vodafone bij verlengingen geen HD (willen) leveren, volgens mij lopen ze hierdoor gigantisch veel geld mis...

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
tdw schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 23:54:
Opzich stom dat vodafone bij verlengingen geen HD (willen) leveren, volgens mij lopen ze hierdoor gigantisch veel geld mis...
Ik werd deze week benaderd door een medewerker van Vodafone om mij een abonnement aan te smeren. Ik heb aangegeven dat mijn enige interesse qua telefoon naar de Touch HD uitgaat. Dit was geen probleem. Ze kwam met hetzelfde aanbod als wat op de website staat, zonder sms verdubbelaar. Toen ik later in het gesprek aangaf dat ik al klant ben bij VF (goede voorbereiding van VF trouwens, ze bellen mij op mijn mobiele nummer van VF) en dus een verlenging wil aanvragen verwees ze mij door naar een andere afdeling die mij i.v.m. de verlenging een scherpere aanbieding konden leveren. Ik heb haar wel gevraagd het door haar geplaatste aanbod via de e-mail te bevestigen. Helaas nooit ontvangen.

[ Voor 25% gewijzigd door E®nst op 25-01-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
tdw schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 23:54:
En toch kon ik via de VF site kiezen voor de Touch HD bij abo verlenging... De eerste keer dat ik daar keek stond ie er overigens niet bij, paar weken later ineens wel. Helaas kan ik nu niet meer kijken op die site, omdat ik al besteld heb, anders kon ik zien of de HD er nog tussen stond.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

Staat gewoon nog op de VF site met als opmerking: Wegens beperkte voorraad kan de levering langer duren dan 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
scrapinggoat schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 17:00:
Volgens mij is de telefoon niet versierd met Vodafone spul. Verder hebben ze volgens mij de standaard bijgeleverde sd-card er wel uit gehaald.
Ik heb hem op 9 januari bij de Vodafone winkel in Eindhoven opgehaald (op 27 december contract agfesloten).

Er zit inderdaad geen branding op het toestel zelf, wel is de ROM versie wel branded en dus anders dan de nederlandse. Alle internet instellingen en shortcuts staan er al in.
De 8GB SD kaart zit er gewoon bij !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Heb net ook weer gebeld; geen informatie bekend. Ze blijven volhouden dat ze de klanten netjes informeren zelfs als ik zeg dat dat niet gebeurd. 'Het is normaal dat mensen geïnformeerd worden'. Ook als ik aangeef dat 'geen informatie' ook informatie is snappen ze het niet.
Ik ga in ieder geval een klacht indienen over de klantvriendelijkheid en wacht verder af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Checkeys schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:47:

Ik heb hem op 9 januari bij de Vodafone winkel in Eindhoven opgehaald (op 27 december contract agfesloten).

Er zit inderdaad geen branding op het toestel zelf, wel is de ROM versie wel branded en dus anders dan de nederlandse. Alle internet instellingen en shortcuts staan er al in.
weet je toevallig of er een simlock op zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Checkeys schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:47:
[...]

Mooizo!!
en ik flash gewoon Hard-SPL en custom rom =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
ik wil een touch hd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volg dit forum l een paar weken, omdat ik ook een Touch HD heb besteld bij Vodafone.
Besteld op 23 december. Zijn er nog mensen die langer in de wacht staan ?

Zou het fatsoenlijk vinden van VF als ze gewoon een mailtje zouden sturen met excuses en aangaven van een "mogelijke" levertermijn.
Overigens bij VF wel het goedkoopste aanbod, dus gewoon nog maar effe wachten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:20:
Volg dit forum l een paar weken, omdat ik ook een Touch HD heb besteld bij Vodafone.
Besteld op 23 december. Zijn er nog mensen die langer in de wacht staan ?

Zou het fatsoenlijk vinden van VF als ze gewoon een mailtje zouden sturen met excuses en aangaven van een "mogelijke" levertermijn.
Overigens bij VF wel het goedkoopste aanbod, dus gewoon nog maar effe wachten !
Wachtend vanaf 7 januari...... :O :O :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
ik vanaf 24 december
maar heb ook een order lopen bij telecomadvies.nl (komt deze week binnen zeggen ze) met dezelfde aanbieding (eerste 12 mnd 2.50 internetblox)
dus wie het eerst komt

[ Voor 80% gewijzigd door indofk op 26-01-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:34

Schurem

Anytime, Anywhere

vandaag ook weer ff vodafone support lopen klieren.. kunnen we niet als groep wat actie ondernemen naar vodafone toe? ik wacht ook sinds 7 jan. wordt al dagen aan t lijntje gehouden.

check vooral de volgorde van t uitloggen, de fokkers :|

Klant:
ah, hoi

Klant:
ja ik vraag me af of en wanneer mijn bestelling nog ooit
geleverd gaat worden

Adviseur:
Als het god is zal het toestel binnen twee weken binnen
moeten komen bij ons.

Klant:
maar u kunt daar geen toezegging over doen? ik krijg dit
nl al weken te horen..

Adviseur:
zekerheid hebben we inderdaad niet.

Klant:
waarom niet? is het van het weer afhankelijk of die ding
en geleverd kunnen worden ofzo? of van het humeur v
an een willekeurige afhaalchinees?

Adviseur:
Admin is uitgelogd!

Klant:
Gebruiker is uitgelogd

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

ik kreeg vandaag het blije bericht dat ik mijn abbo mocht verlegen bij vodafone.

Ik zit al een paar weken te azen op de Touch HD en hij lijkt op de site ruim voorradig te zijn.

Dus ik naar https://campagnes.vodafone.nl/mijnaanbod/index.aspx om eindelijk de Touch HD te bestellen. Ik klik op alleen HTC toestellen, blijkt er alleen de Touch Diamond te verschijnen, dus ik bel het nummer dat erbij staat, iets in de trant van; staat je toestel er niet bij bel dan ......

Enfin ik krijg een jonge dame aan de lijn en ik zeg dat ik graag de HTC Touch HD wil, zegt zij van; meneer die is uit ons assortiment gehaald; Waarop ik reageer: Pardon, hij staat nog gewoon op jullie Prive Webwinkel en nog goedkoper ook dan dat ik mijn abbo via jullie MijnAanbod verleng. Zegt zij: Meneer ik kan u niet verder helpen, ik weet ook niet hoe of wat.

Toen heb ik maar opgehangen, maar ik voel me flink in de zeik gezet door VF |:(

Wat is jullie idee inzage deze kwestie?

Edit: Ik lees nu dat andere webwinkels de toestellen vandaag en/of 2 februari (volgende week dus) binnen krijgen. Waarom VF niet, of althans, waarom vermelden ze dat dan niet?

Klasgenoot van me heeft dat toestel al en het is echt een superrelaxed ding, ik kan je wel vertellen dat hij er meer dan een maand op heeft moeten wachten en dat hij er meerdere malen voor gebeld heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Matis op 26-01-2009 16:45 . Reden: Extra tekst en typo's ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:34

Schurem

Anytime, Anywhere

Mijn idee is dat vodafone veel te weinig touch hd toestellen ingekocht heeft bij HTC en dat HTC nu de prijzen van die dingen omhooggegooid heeft, of anderszins niet heel makkelijk een container van die dingen aan vodafone levert.

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Schurem schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:46:
Mijn idee is dat vodafone veel te weinig touch hd toestellen ingekocht...
Dat lijkt me een juist idee ;) Ik moet erbij vermelden dat volgens de Pricewatch bij een aantal store's ruim voorradig is.

Het lijkt idd op slecht anticiperen van Vodafone, waar (trouwe) klanten het dupe van worden, door het uitstellen van leveringen bijvoorbeeld, of door het aan het lijntje gehouden worden; ja meneer, binnen twee weken, ow zei ik dat twee weken geleden ook al, mijn excuses, fijne dan nog meneer!

Echt waardeloos.

Edit:

Ik heb net wat zitten rondneuzen op dergelijke site's.

De Touch HD UK is bij PDA Shop nog (ruim) voorradig. http://www.pdashop.nl/product/59806/htc-touch-hd-uk.html

De NLe versie staat dat hij niet op voorraad is.

Betreft het jullie allemaal de NLe versie van de Touch HD?

[ Voor 19% gewijzigd door Matis op 26-01-2009 17:12 . Reden: Extra tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam net thuis en wat blijkt ?

Is er al geld van de rekening afgeschreven zonder ooit een telefoon gekregen te hebben.
Mooie boel !

Natuurlijk zonder specificatie of wat dan ook !
Goed van VF !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ja, mooi kut is dat.

Je kan op de site van VF doodleuk een HTC Touch HD bestellen met alle abbo's die je maar wilt en alle BloX enzo, maar ergens staat er dan klein bij: geen voorraad, levertijd mogelijk langer dan 24 uur.

Oftewel, mss krijg je m in 2010 nog een keer op de deurmat. Ik vind het een karige zaak, zeker nu de telefoon nog op de website van VF staat en ongeïnformeerde mensen hem bestellen, met alle gevolgen vandien.

@Skniberry, gewoon de acceptgiro terughalen, dat kan (volgens mij) tot 28 dagen na het afschrijven. Je moet dan natuurlijk wel een goede reden hebben, maar IMO heb je die wel (mits wat jij zegt waar is natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m 13 januari besteld bij verlenging van m'n vodafone abbonement. Zou m in eerste instantie 29 januari krijgen. Na alle reactie hier gelezen te hebben heb ik vorige week weer gebeld en toen is me gezegd dat ie 6 februari bij vodafone binnen zou komen.. laten we maar hopen dan, heb er weinig vertrouwen in! Het valt me wel op dat ie bij veel online shops niet meer op voorraad is.. Iemand een idee wat daar de reden van is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
Ik wil mijn abonnement verlengen bij VF, maar op de 'mijn aanbod' pagina van VF staat de Touch HD er niet bij. Aangezien ik afgelopen week het advies kreeg van een VF medewerkster om met de verkoopafdeling contact op te nemen voor het scherpste aanbod heb ik dat nu geprobeerd. Eerst wordt je in de wacht gezet en vervolgens krijg ik ene Danischa aan de lijn met het verzoek of ik morgen terug wil bellen want ze hebben het nu erg druk 8)7. Ik geef aan dat ik geen bezwaar heb om even te wachten. Vervolgens verteld ze me doodleuk dat ze me niet meer terug kan zetten waarop ik zeg het is dus geen vraag/verzoek maar een opdracht? Ja ik probeer het u vriendelijk uit te leggen, ik kan u niet verder helpen, fijne avond meneer.

Ik ben al aantal jaar klant bij vodafone en gelukkig weinig met de klantenservice te maken gehad, maar hoe kan je nou iemand doodleuk weigeren om te helpen als klantenservice? Ik vind persoonlijk dat deze afdeling de titel klantenservice niet verdient. Je wilt als bedrijf toch geld verdienen, ik bied de mogelijkheid door het verlengen van mijn contract. Door dit soort acties van onbekwaam personeel ga je toch twijfelen of je niet beter naar de concurrent over kan stappen. Gemiste kans Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 19:58
Het goede bereik (als enige provider in een klein dorp) en snelle internet is ook het enige nog wat mij bij VF houdt. Ik heb de HD ook besteld midden Januari. Kreeg eerst een vage brief over een abb wijziging terwijl ik het heb verlengd icm de HD. Daarover gebeld en blijkt dat de verlenging wel daar in het systeem staat. Incapabel meisje gesproken daar, die raakte in paniek van mijn vragen en verbond me snel door. Meisje daarna snapte er enigzins nog iets van en kon me wel informeren over die vage brief. Nu is mijn abb tarief al wel verandert, gewijzigd dus, maar nog geen HD ontvangen. Meisje zei dat die begin Feb weer binnen zouden komen. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:08

DMN

SharpEdgeOne schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:55:
Het goede bereik (als enige provider in een klein dorp) en snelle internet is ook het enige nog wat mij bij VF houdt. Ik heb de HD ook besteld midden Januari. Kreeg eerst een vage brief over een abb wijziging terwijl ik het heb verlengd icm de HD. Daarover gebeld en blijkt dat de verlenging wel daar in het systeem staat. Incapabel meisje gesproken daar, die raakte in paniek van mijn vragen en verbond me snel door. Meisje daarna snapte er enigzins nog iets van en kon me wel informeren over die vage brief. Nu is mijn abb tarief al wel verandert, gewijzigd dus, maar nog geen HD ontvangen. Meisje zei dat die begin Feb weer binnen zouden komen. Ik ben benieuwd...
Same here...
8 januari telefonisch verlengd i.c.m. de touch HD, maar ik heb zelfs helemaal geen schriftelijke bevestiging gekregen. Dat VF problemen heeft met de toestellevering is nog enigzins te begrijpen, maar deze vertraging niet melden bij de klanten vind ik echt belachelijk. Ik heb bij VF verlengd in de veronderstelling dat binnen 5 werkdagen mijn nieuwe contract + toestel geleverd worden. Als de bestelling dan wekenlang vertraagd wordt, verwacht ik hier op zijn minst toch een brief/email/telefoontje over.
Maar nee, ik heb vandaag voor de zevende (7!) keer gebeld met de klantenservice om een schriftelijke bevestiging van mijn contractverlenging. De 6 voorgaande gesprekken werd mij toegezegd dat de bevestiging er binnen enkele dagen zou zijn, maar tot op heden nog niks gezien. Vandaag heb ik de gegevens van de medewerkster genoteerd, zodat ik de volgende keer in ieder geval weet bij wie ik moet zijn als ik deze week weer geen post krijg.
Mij werd trouwens verteld dat de telefoons half februari weer binnen komen.

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

gpXtreme schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:01:
[...]
Mij werd trouwens verteld dat de telefoons half februari weer binnen komen.
Serieus :o

Dat is dan mooi bagger, dat wordt kiezen voor mij; nu een abbo met een telefoon van mn 2e keus of een maand (3 weken) wachten.
Dan ga ik er vanuit dat dit bericht wel waar is kwa datum enzo (no offense gpXtreme).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook even gebeld met VF...

eind maart zei de meneer....wtf :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:05:
Ik heb net ook even gebeld met VF...

eind maart zei de meneer....wtf :O
wie belt ze ook nog een keer? ik wil dat nog een keer horen. heb ze gisteren zelf al gebeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grapje >:)

Mensen, niet om het 1 of het ander he...maar ik heb in december algebeld.nl even gebeld, gevraagd of ze de hd op vooraad hadden, en ik had binnen 4 dagen het ding thuis met verlengd abo en al!

Tip van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
zijn ze allemaal zo grappig daar in limburg

heb net even gebeld met vodafone maar kwam er niet door

probeer het strax nog een keer

[ Voor 52% gewijzigd door indofk op 27-01-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Vodafone zei tegen mij begin februari...
Bizar, misschien sta je letterlijk achter in de rij met je levering in maart?
Maart gaat mij echt te lang duren... 3 maanden.. :|

[ Voor 65% gewijzigd door blup op 27-01-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

blup schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:12:
Vodafone zei tegen mij begin februari...
Bizar, misschien sta je letterlijk achter in de rij met je levering in maart?
Maart gaat mij echt te lang duren... 3 maanden.. :|
Volgens mij maakte hij een grapje (wat ik overigens niet grappig vond :P), maar ik zal vanmiddag eens proberen te bellen met de honden van VF.

En dan meteen vragen waarom hij op Algebeld (GEEN reclame, alleen op aanraden van johnny mcclane gekeken) wel gewoon op voorraad is.

Wat ik ook vreemd vind, is dat op MijnAanbod van VF duurder is dan dat je t toestel *als nieuwe klant* koopt; of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 0% gewijzigd door Matis op 27-01-2009 11:21 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Dingen zijn bij VF niet op voorraad omdat ze allemaal gemerkt worden en van hun meukaanpassingen worden voorzien... die dingen hebben ze al lang binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Jabba schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:42:
Dingen zijn bij VF niet op voorraad omdat ze allemaal gemerkt worden en van hun meukaanpassingen worden voorzien... die dingen hebben ze al lang binnen.
Ja natuurlijk, daar had ik helemaal niet aan gedacht ;)

Nu moeten er weer 200 Polen Branded-ROMmetjes gaan flashen, terwijl ik er daarna toch weer gemodde inzet :)

[ Voor 14% gewijzigd door Matis op 27-01-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Laatst online: 02-09 12:46
Het is ons nog niet bekend wanneer het product binnen gaat komen.
Zodra het product binnen is gaan we uw bestelling z.s.m. naar u uitsturen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online Winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

rensariens schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:58:
Het is ons nog niet bekend wanneer het product binnen gaat komen.
Zodra het product binnen is gaan we uw bestelling z.s.m. naar u uitsturen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online Winkel
Ja, ze houden bij VF 20 slagen om de arm als het gaat over de levertijd van de Touch HD.

Ik zit in dubio, mijn toestel nu al bestellen via de reguliere *nieuwe klant*-weg of ze ff doodschelden waarom ik er niet via de MijnAanbod bijkan.

Beetje jammer allemaal; ben bang dat we weer een week of wat moeten wachten op een nieuwe Batch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
toaomatis schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:21:
[...]

...

Wat ik ook vreemd vind, is dat op MijnAanbod van VF duurder is dan dat je t toestel *als nieuwe klant* koopt; of zie ik dat verkeerd?
Dezelfde vraag heb ik VF ook gesteld en kreeg daar (na enigszins aandringen) dit antwoord op:
Geachte heer, mevrouw,

Hiermee bedanken wij u voor uw e-mail. Wij waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen om uw opmerkingen aan ons kenbaar te maken. Op deze manier kunnen wij onze service en dienstverlening blijven verbeteren.

Vodafone heeft diverse aanbiedingen die bedoeld zijn om nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klanten te behouden. Uit marktoverwegingen verschillen de aanbiedingen om klanten te behouden van de aanbiedingen voor nieuwe klanten. Al onze klanten zijn echter ooit bij ons nieuwe klant geweest en hebben dus van een dergelijk aantrekkelijk aanbod gebruik kunnen maken.

Wij beseffen dat dit niet de beoogde oplossing is maar hopen dat wij met deze uitleg meer duidelijkheid hebben verschaft.

Heeft u interesse in een nieuw toestel, gratis of met hoge korting, of een Sim Only abonnement, dan doen mijn collega's u graag een aantrekkelijk aanbod op basis van uw belgedrag en uw persoonlijke wensen.

Dat kan al 6 maanden voor uw contract afloopt.
Hiervoor kunt u vrijblijvend contact opnemen met onze Klantenservice via nummer 1200, optie abonnement verlengen.

Ook kunt u vanaf 3 maanden voor de einddatum terecht bij een van onze Vodafone verkoopwinkels.

Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Oftewel, ze dwingen bestaande klanten haast naar een andere aanbieder over te stappen. Helaas heb ik thuis alleen goede ontvangst met VF, anders was ik al lang overgestapt :(

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
Dat is precies de reden dat ik altijd direct mijn abbo op zeg, verlengen kan namelijk altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

@Sabelhout

denk je dat drijgen over te stappen gaat lukken? Want ik ben niet van plan over te stappen, ik heb immers ook goede dekking (3g) in het dorpje waar ik woon.

Verder is van andere aanbieders de ontvangst bagger.

Ik ga ze vanmiddag eens bellen en ze vertellen wat ik ervan denk!

Edit:

Ik moet toegeven dat de brief die je meestuurt wel een hoop duidelijkheid verschaft en ik vind t wel eerlijk van VF om aan te geven dat ze nu eenmaal anders omgaan met huidige klanten dan met bestaande klanten; Niet dat ik er blij mee ben! :( Daarnaast kun je het ook zo zien: Je abbo duurt toch 3 of 6 maanden korter dan dat er daadwerkelijk voor gerekend wordt.

Anyway ff in de telefoon klimmen zometeen.

Weet iemand of dat 1200 nummer vanaf een VF Mobiel gratis is?

[ Voor 45% gewijzigd door Matis op 27-01-2009 14:38 . Reden: Extra tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
toaomatis schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:35:
@Sabelhout

denk je dat drijgen over te stappen gaat lukken? Want ik ben niet van plan over te stappen, ik heb immers ook goede dekking (3g) in het dorpje waar ik woon.

Verder is van andere aanbieders de ontvangst bagger.

Ik ga ze vanmiddag eens bellen en ze vertellen wat ik ervan denk!

Edit:

Ik moet toegeven dat de brief die je meestuurt wel een hoop duidelijkheid verschaft en ik vind t wel eerlijk van VF om aan te geven dat ze nu eenmaal anders omgaan met huidige klanten dan met bestaande klanten; Niet dat ik er blij mee ben! :( Daarnaast kun je het ook zo zien: Je abbo duurt toch 3 of 6 maanden korter dan dat er daadwerkelijk voor gerekend wordt.

Anyway ff in de telefoon klimmen zometeen.

Weet iemand of dat 1200 nummer vanaf een VF Mobiel gratis is?
Wat ik begrepen heb (van GoT), is dat dreigen met overstappen op zich wel werkt, dat ze je dan een scherpere aanbieding gaan doen. Ik geef hier overigens geen garanties op....

Ik heb mijn abo met twee jaar verlengd, waardoor ik voor de HD maar 18 hoefde bij te betalen. Had geen zin om voor die 18 euro moeilijk te gaan lopen doen.

Om moeilijkheden m.b.t. nummerbehoud te voorkomen, durf ik mijn abonnement normaal gesproken eigenlijk niet op te zeggen...misschien over 2 jaar maar eens proberen.

Volgens mij is bellen met 1200 gratis, behalve vanaf een prepaid en met een VF Scherp abo. Maar pin me daar niet op vast :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sabelhout op 27-01-2009 14:44 ]

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
Ik heb vandaag ook iemand van VF gesproken. Deze man vertelde mij dat ik de telefoon niet meer kan bestellen, omdat ze veel problemen hebben met de levering. Hij verwachte wel weer een lading op 29 januari en de daar opvolgende lading zou dan weer voor verlengingen en voorraad zijn.

Volgens deze persoon zou ik dus vanaf volgende week wel weer een verlenging met HD aan kunnen vragen en sta ik dan vooraan in de rij. Gezien de hoeveelheid problemen nu denk ik dat ik de telefoon bij een ander ga halen. Bestelmaar heeft ze ook niet meer op voorraad en verwacht ze weer eind van volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Sabelhout schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:43:
Volgens mij is bellen met 1200 gratis, behalve vanaf een prepaid en met een VF Scherp abo. Maar pin me daar niet op vast :)
Ik heb zojuist gebeld; het ging als volgt:

Ik:
Hallo, ik wil graag mn abbo wilde verlengen.
VF:
Dat kan meneer, wat had u gewenst.
Ik:
Ik wil graag hetzelfde als nu; 27,50 en Internet BloX
VF:
Dat kan meneer, had u daar een toestel bij gewilt of alleen een simkaart?
Ik:
Ik wil graag de Touch HD.
VF:
Meneer, die hebben we niet meer op voorraad en dat kan dus een maand duren voordat u u telefoon heeft.
Ik:
Dat is geen probleem hoor, mijn huidige toestel houdt het nog wel een maaad of 2 vol. Zet me maar op de wachtlijst.
VF:
Meneer, ik zal even navragen of dit mogelijk is.
.......
Meneer, mijn supervisor zegt dat dit niet mogelijk is en dat u dus een ander toestel *moet* kiezen, indien u dat wenst.
Ik:
Het spijt me dit te melden, maar dan ben ik toch genoodzaakt over te stappen op een andere provider.
VF:
... Meneer dit vind ik spijtig te horen, wacht mijn collega schrijf iets op, ow hier staat dat u ook naar GSMWeb kunt gaan. Daar hebben ze hem misschien wel op voorraad, alleen loopt dan de garantie via hun winkel.
Ik:
Juist, dan zal ik daar eens gaan kijken. Hartelijk dank.
VF:
Geen probleem meneer, ik hoop dat u vindt wat u zoekt.

En toen heb ik opgehangen, dreigen werkt dus zeker wel! :) Zo maar eens een blik werpen op gsmweb.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik heb even een overzichtje in excel gemaakt voor de Toch HD.

Ik ben uitgegaan van een VERLENGING 2 jarig 27,50 abbo met Internet BloX en Voordeel sms (2 x zoveel smsen)

Ik heb een aantal webwinkels aangedaan en daar kwam het volgende uit:

Afbeeldingslocatie: http://meuk.matis-digital.com/telefoon.jpg

Vodafone is tot nu toe de goedkoopste, maar dat daar hebben we (ik) niets aan, immers leveren zij het toestel niet meer.

Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik t wel ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Matis op 27-01-2009 16:43 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toaomatis schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:05:
Ik heb even een overzichtje in excel gemaakt voor de Toch HD.

Ik ben uitgegaan van een VERLENGING 2 jarig 27,50 abbo met Internet BloX en Voordeel sms (2 x zoveel smsen)

Ik heb een aantal webwinkels aangedaan en daar kwam het volgende uit:

HTC Touch HD Vodafone GSMWeb AlGebeld GSM PDAShop
Actie Maanden � 129,50 � 528,00 � 528,00 � 528,00 � 528,00
Maanden � 385,00 � - � - � - � -
Actie BloX � 27,00 � - � 27,00 � - � -
Blox � 171,00 � 228,00 � 171,00 � 228,00 � 228,00
Voordeel SMS � - � 48,00 � - � - � -
Toestel � 17,20 � 40,00 � 68,00 � 101,00 � 129,00
Totaal � 729,70 � 844,00 � 794,00 � 857,00 � 885,00

Vodafone is tot nu toe de goedkoopste, maar dat daar hebben we (ik) niets aan, immers leveren zij het toestel niet meer.

Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik t wel ;)
nvm

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2009 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:18:
[...]

Ik heb had de HD besteld bij VF op 5 jan, na 10 dagen toch maar geannuleerd na een hoop telefoongesprekken en rare situaties met de helpdesk... Toch maar besteld bij telefoonkopen.nl blijken ze daar ook niet op voorraad te zijn en er was mij verteld dat ze vorige week weer een nieuwe lading zouden krijgen :S

Enfin, daar ben je in totaal €752,- en nog steeds trouwens ;)
2call.nl komt in de buurt van de prijs van VF, echter ook niet op voorraad als je de NL versie wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

rensariens schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:21:
[...]

2call.nl komt in de buurt van de prijs van VF, echter ook niet op voorraad als je de NL versie wilt.
Pardon :s ik wil je niet flamen, maar ik kom uit op €818 wat duidelijk duurder is dan VF (kijk maar in het nieuwe schema).

Afbeeldingslocatie: http://meuk.matis-digital.com/telefoon.jpg

Nja, ik denk dat de winkels die hem niet op voorraad hebben juist de prijzen drukken, puur voor de lokkertjes.

Even wachten dus ben ik bang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
toaomatis schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:50:
[...]

Pardon :s ik wil je niet flamen, maar ik kom uit op €818 wat duidelijk duurder is dan VF (kijk maar in het nieuwe schema).

[afbeelding]

Nja, ik denk dat de winkels die hem niet op voorraad hebben juist de prijzen drukken, puur voor de lokkertjes.

Ik kwam hier enkele dagen geleden uit op een paar cent meer per maand, sowieso kloppen je gegevens niet, zie:

http://www.2call.nl/htc_t...e=Geen+Voordeel+naar+Vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

rensariens schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:56:
[...]

Ik kwam hier enkele dagen geleden uit op een paar cent meer per maand, sowieso kloppen je gegevens niet, zie:

http://www.2call.nl/htc_t...e=Geen+Voordeel+naar+Vast
Ze kloppen wel, ik heb in mijn eerste post gezet dat het om een VERLENGING ging en jij laat hier zien dat je een nieuw abbo wil.

De nieuwe abbo's zijn *veel* goedkoper dan het verlengen ervan, dat staat in de email beschreven die Sabelhout kreeg (link).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
toaomatis schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:02:
[...]

Ze kloppen wel, ik heb in mijn eerste post gezet dat het om een VERLENGING ging en jij laat hier zien dat je een nieuw abbo wil.

De nieuwe abbo's zijn *veel* goedkoper dan het verlengen ervan, dat staat in de email beschreven die Sabelhout kreeg (link).
Weet ik, had ik niet gezien inderdaad. VF winkel zelf blijft overigens sowieso het goedkoopste. Tip van klantenservice was om de winkels te vragen of ze de HD op voorraad hebben, maar ook dat heeft hier geen resultaat gegeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
[...]

Pardon :s ik wil je niet flamen, maar ik kom uit op �818 wat duidelijk duurder is dan VF (kijk maar in het nieuwe schema).

[afbeelding]

Bestelmaar is toch goedkoper dan vodafone?

edit: ik hoop btw dat ze telefoon's pas in februari gaan leveren, dat duurt nu toch niet lang meer en dan komt er misschien nog een goedkopere aanbieding :9

[ Voor 13% gewijzigd door noobynater op 27-01-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 9 januari mijn Scherp abonnement verlengt met een 27.50 abonnement + internet en sms voordeel blox. Dit in combinatie met de Touch HD.

Nieuwe abonnement zou ingaan als mijn huidige abonnement zou verlopen op 6 juni eerder was niet mogelijk.

Enige wat ik voor bevestiging kreeg was een brief dat mijn abonnement verlenging verwerkt was. Zonder verder enige informatie.

Op My Vodafone stond echter dat mijn nieuwe abonnement al wel was ingegaan met internet blox beide zonder de korting. Dus ik de helpdesk gebeld of krotingen wel goed doorgekomen waren en waar mijn Touch HD bleef. Dit was donderdag de 15de en ik kreeg toen te horen dat kortingen waarschijnlijk op my vodafone niet goed zichtbaar waren en ik de Touch HD binnen 5 werkdagen thuis kon verwachten.

Toen de 20ste een mailtje naar klantenservice gedaan met de vraag om mijn abonnement te bevestigen incl. de afgesproken kortingen en waar mijn Touch HD bleef. Hierop kreeg ik een auto reply dat ik binnen 2 dagen antwoord kon verwachten.

De 23ste nog geen reactie dus ik nog maar mailtje naar klantenservice waar de reactie bleef.

Toen de 26ste eindelijk reactie (alleen niet de gehoopte):
Geachte mijnheer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mail aan de Online Shop.

Wij hebben uw mail doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Mocht u nog vragen hebben kunt u ook altijd direct contact met hen opnemen: 0800-2266789.

Hopende u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij.

Met vriendelijke groeten,
Vodafone Online Shop
Dit gaf natuurlijk geen antwoord op mijn vraag. En de "desbetreffende afdeling" heeft tot op heden nog niks van zich laten horen.

Vandaag stond wel mijn nieuwe rekening online. Gelukkig nog geen kosten voor internet blox of Touch HD maar abonnement was wel al op de 12de ingegaan. Korting wel toegepast.

Dus ik vandaag maar weer bellen. Abonnement verhoging kon alleen per direct verwerkt worden. Daarom was scherp abonnement voor resterende tijd omgezet in 27.50 maar nieuwe zou wel ingaan per 6 juni. (Vraag mij ook niet hoe dit kan).

Ik nog maar eens gevraagt om een schriftelijke bevestiging van abonnement zodat ik weet wat hun nu verwerkt hebben en kortingen zijn toegepast. Deze zou ze aanvragen en kon ik binnen 10 werkdagen thuis verwachten (ja dat vond ik ook wat lang).

Daarna nog maar eens gevraagt naar Touch HD en levertermijn. Deze was volgens haar ongeveer half februari en dat wist ze vrij zeker omdat ze vandaag nog contact gehad had met de afdeling die hier over gaat.

Toen ik vroeg waarom andere mensen compleet andere datums te horen kregen kon ze alleen maar zeggen dat zij dit te horen gekregen had en dat ik hier maar van uit moest gaan. Als ik het toestel dan eerder ontving was dat toch alleen maar mooi meegenomen.

Maar weer afwachten dan. Annuleren is ook niet echt een optie omdat andere ook niet in staat zijn om het toestel te leveren en ik toch echt dit toestel wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:23:
Toen ik vroeg waarom andere mensen compleet andere datums te horen kregen kon ze alleen maar zeggen dat zij dit te horen gekregen had en dat ik hier maar van uit moest gaan. Als ik het toestel dan eerder ontving was dat toch alleen maar mooi meegenomen.

Maar weer afwachten dan. Annuleren is ook niet echt een optie omdat andere ook niet in staat zijn om het toestel te leveren en ik toch echt dit toestel wil hebben.
Ja die datums vercshilt per persoon per dag denk ik.

Ik kan vandaag met geen mogelijkheid de HD bestellen bij VF, ook niet als ik in de wachtrij zou gaan. Dat was ondenkbaar en de vraag wanneer de HD wel geleverd zou worden was niet te beantwoorden.

Ook de melding die ik deed over data hier op het forum kon ze bevestigen noch ontkrachten.

Het is gewoon een laf spelletje van VF, misschien toch maar een idee om ECHT te wachten en te kijken naar de levertijd. Ik kan morgen of overmorgen ook de VF winkels hier in de buurt bellen. (Tilburg / Breda) Met de vraag of ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig een HD op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
[...]

[afbeelding]

Ik kom bij telefoonkopen voor de verlenging op €151,- eenmalig uit. Hoe kom jij aan €74?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

E®nst schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:03:
[...]

Ik kom bij telefoonkopen voor de verlenging op €151,- eenmalig uit. Hoe kom jij aan €74?
Zo:
http://www.telefoonkopen....nst=5301023,5301030,-1,-1

Een 27,50 abbo, zorgeloos internet en voordeel sms.

En dan staat er onder de afbeelding:

eenmalig
€ 74,00

Goed leverbaar

Je moet wel, elke keer als je op een bolletje drukt kijken of alles nog wel goed staat, want het is een beetje een brakke site.

Edit:

Ik heb natuurlijk dit lijstje gisteren al gemaakt; Het kan natuurlijk goed zijn dat vandaag al weer andere prijzen gehanteerd worden ;)

Edit 2:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb zojuist naar de VF Winkel in Breda gebeld en ze hebben hem nog ruim op voorraad zei het meisje dat me hielp. Ik ga hem vanmiddag ophalen :) :) :) :)

[ Voor 23% gewijzigd door Matis op 28-01-2009 09:39 . Reden: Extra tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
toaomatis schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:28:
[...]

Zo:
http://www.telefoonkopen....nst=5301023,5301030,-1,-1

Een 27,50 abbo, zorgeloos internet en voordeel sms.

En dan staat er onder de afbeelding:

eenmalig
€ 74,00

Goed leverbaar

Je moet wel, elke keer als je op een bolletje drukt kijken of alles nog wel goed staat, want het is een beetje een brakke site.

Edit:

Ik heb natuurlijk dit lijstje gisteren al gemaakt; Het kan natuurlijk goed zijn dat vandaag al weer andere prijzen gehanteerd worden ;)
Dat is voor een nieuw abonnement, bij verlenging kost het toestel eenmalig €151,-. Misschien is het een geod idee om even voor de volledigheid je tabel te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksilvernet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06-2023
[...]
Edit 2:

Ik heb zojuist naar de VF Winkel in Breda gebeld en ze hebben hem nog ruim op voorraad zei het meisje dat me hielp. Ik ga hem vanmiddag ophalen :) :) :) :)
Krijg je hem dan voor de zelfde prijs? Want stores hebben wel eens andere prijzen en voorwaarden als op internet. Dat is dus wel het geval bij Hi :( Ik kan hem online bij hi.nl niet eens verlengen. Ik kan hem gewoon niet selecteren. Alleen als nieuwe klant. Ik heb ze gebeld en zij kunnen het ook niet, en ze zeggen dat hem helemaal niet meer leveren 8)7 Ik vroeg of ik terug gebeld kan worden als hij wel te bestellen is, en dat willen ze niet vanwege onduidelijke leverinfo.

Ik ben daarna naar de lokale hi store gegaan en daar betaal ik meer abonnement kosten en 200 euro meer aanschaf prijs, belachelijk.

Dat hij niet in voorraad is ok, maar hem helemaal niet kunnen bestellen en met andere prijzen en voorwaarden gaan lopen gooien is helemaal gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
quicksilvernet schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:09:
[...]

Krijg je hem dan voor de zelfde prijs? Want stores hebben wel eens andere prijzen en voorwaarden als op internet. Dat is dus wel het geval bij Hi :( Ik kan hem online bij hi.nl niet eens verlengen. Ik kan hem gewoon niet selecteren. Alleen als nieuwe klant. Ik heb ze gebeld en zij kunnen het ook niet, en ze zeggen dat hem helemaal niet meer leveren 8)7 Ik vroeg of ik terug gebeld kan worden als hij wel te bestellen is, en dat willen ze niet vanwege onduidelijke leverinfo.

Ik ben daarna naar de lokale hi store gegaan en daar betaal ik meer abonnement kosten en 200 euro meer aanschaf prijs, belachelijk.

Dat hij niet in voorraad is ok, maar hem helemaal niet kunnen bestellen en met andere prijzen en voorwaarden gaan lopen gooien is helemaal gek.
Je kan op internet bestellen en de telefoon ophalen in een VF winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Net Breda gebeld of ze hem nog hadden maar zijn daar inmiddels ook al op. Toen winkel hier in Nijmegen gebeld maar ook daar geen geluk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:49:
[...]

Net Breda gebeld of ze hem nog hadden maar zijn daar inmiddels ook al op. Toen winkel hier in Nijmegen gebeld maar ook daar geen geluk. :(
Bad Luck :( ik ga er nu heen, de dame had me verteld dat ze nog ruim op voorraad waren, maar dat viel dus wel tegen; als t goed ik ligt hij nu op me te wachten.

Jullie horen van me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed een week later @ telefoonkopen.nl

Vorige week 2 mailtjes verzonden, tevergeefs geen reactie erop. (inmidels 2 week wachtende).
Ik toch maar eens bellen naar de klatenservice (10ct p/m) Uw positie in de wachtrij is.....2
Na 3 min....1, gaat de goede kant op. Na 5 min....Uw positie in de wachtrij is....2 :S :S :S
Na 10 min.....Uw positie in de wachtrij is....1.... *met de grap u word zo spoedig mogelijk geholden :S
Na 15 min nog niets....(goeie klanterservice gvd dit is toch niet normaal).
Na 20 min nog niets. Toen maar gestopt en weer en mailtjes gestuurd.

Hopen dat ik nu wel normaal antwoord krijg. Deze klanterservice is wat mij betreft schaamtelijk slecht.
Als ik binnen 2 dagen niets terug krijg annuleer ik mijn bestelling. Voor dit soort onzin heb ik geen tijd (of wil ik niet meer tijd voor vrij maken :P).

Op de site van telefoonkopen.nl staat nog steeds dat de HTC goed leverbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld om te annuleren ( 10 min later ) idd.
Ze hadden in het filiaal in Leeuwarden nog wel HD's voor zelfs 20 euro minder -_-
Annuleren ging wel binnen 5 min :)

P.S raad iedereen aan (die via telefoonkopen.nl heeft besteld)
het dichtsbijzijnde filiaal te bellen. http://www.telefoonkopen....kopen/Service/Winkels.htm
Het viel mij 20 euro goedkoper uit (2j relax 400 verl),
Dan op de site en in meteen leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

KUUUUUUUUT,

ik was dus naar Breda gegaan.

De telefoon kan NIET in de winkel verlengd worden 6 maanden voordat het abbo verloopt. Dit kan maar 3 maanden, terwijl de mevrouw aan de telefoon zei dat het geen probleem was.

Ik ga dus mooi een klacht schrijven naar VF om mijn onvrede omtrent het hele gebeuren te uiten.

Ik voel me genaaid, omdat op het internet doodleuk wordt verteld dat de HD wel in de filialen te halen en verlengen is, maar nergen wordt gerept over het feit dat het termijn op het internet 6 maanden en in de winkel 3 maanden is.

Voor lul naar Breda dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
Voor de mensen die m in de winkel willen kopen:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1332642

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:37:
Net gebeld om te annuleren ( 10 min later ) idd.
Ze hadden in het filiaal in Leeuwarden nog wel HD's voor zelfs 20 euro minder -_-
Annuleren ging wel binnen 5 min :)

P.S raad iedereen aan (die via telefoonkopen.nl heeft besteld)
het dichtsbijzijnde filiaal te bellen. http://www.telefoonkopen....kopen/Service/Winkels.htm
Het viel mij 20 euro goedkoper uit (2j relax 400 verl),
Dan op de site en in meteen leverbaar.
Heb je de HD nu in de winkel van telefoonkopen.nl gehaald? Zijn de abbo's van vodafone ook even goedkoop / goedkoper als je hem in de winkel haalt ipv via internet?

Edit: Net gebeld naar telefoonkopen.nl (tegen alle verwachtingen in binnen 30 sec contact, in tegenstelling tot mijn vorige telefoontjes naar de winkel)
Maar ze kon geen indicatie geven over een leverdatum, het kon deze week nog zijn maar ook volgende week. Op mijn vraag of het dus ook kon zijn dat het nog een maand duurt antwoordde ze lachend: uhm, ik verwacht niet dat het nog zo lang gaat duren...

Enfin, in die winkel geld die 20% op het VF abbo niet dus dat scheelt 130€, dan moet ik toch maar wachten...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Nee de aanbiedingen in de winkel zijn *altijd* lager dan die in de webshop, ik raad je dus aan om m altijd op t internet te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

toaomatis schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:42:
[verhaal over niet kunnen verlengen]
op vodafone.nl staat ook dat je 3 maanden voor het einde van je termijn pas kan verlengen?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toaomatis schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 18:16:
Nee de aanbiedingen in de winkel zijn *altijd* lager dan die in de webshop, ik raad je dus aan om m altijd op t internet te bestellen.
Mm, voor VF klopt dat, maar je zegt zelf dat je 20€ goedkoper uit was met je eigen abbo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik ken misschien nog een leuke aanbieding van T-mobile voor de mensen die bereid zijn 2 jaar abonnement te nemen met de Touch HD:

-2 jaar abonnement 300 minuten relax ipv 34.50 = 29.50 (actie duurt tot 31 januari zeggen ze)
- Web 'n Walk PLUS gratis bij(dus internet PLUS televisie :) )
-Touch HD GRATIS bij

Ik zou zeggen, leuke actie.

Hoop dat het helpt voor sommigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er uberhaupt nog een winkel of online shop die hem opvoorraaf heeft, voor een schappelijke prijs (incl 2 jarig abo, internet en smsjes)
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste