Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net weer gebeld, kreeg helaas (toeval?) dezelfde persoon aan de lijn.
Of hebben ze er maar 1 werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:18:
Heb net weer gebeld, kreeg helaas (toeval?) dezelfde persoon aan de lijn.
Of hebben ze er maar 1 werken?
weet je haar naam nog probeer ik het strax ook even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Nu heb ik het helemaal gehad met bellen, ik bel net:

Receptie bij vodafone:
Het is momenteel erg druk, ik adviseer later terug te bellen
Ik:
Dat vind ik raar, toen straks heb ik ook een paar keer gebeld.......

toen hing ze zo spontaan op :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap er dus niks meer van, de ene zegt deze week, dan andere pas over 2 weken, gaat echt alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:40:
[...]

Hoe bedoel je ?
Bedankt voor de reacties, krijg het formulier morgen thuis gestuurd en hopelijk heb ik de Touch HD vrijdag binnen :)
hm foutje dat was voor iemand die een hi internet abo wou afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:06:
Snap er dus niks meer van, de ene zegt deze week, dan andere pas over 2 weken, gaat echt alle kanten op.
We blijven hopen op het snelste :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

En nog steeds staat op de vodafone site alleen dat de levering wat langer dan 24 uur kan duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij algebeld.nl binnen 4 dagen in huis...

niet moeilik doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gpXtreme schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:43:
[...]

Dat is wel opvallend. 8)7 2 minuten geleden kreeg ik van een medewerkster aan de telefoon te horen dat de telefoons vandaag zijn binnengekomen en dat ik mijn telefoon deze week thuis kan verwachten. Ben benieuwd dus...
Ik heb gisteren ook gebeld, omdat een verkoper vorige week, op 7 januari mij vertelde dat op de 13de januari toestellen binnenkwamen van een spoedbestelling en deze daarom niet gesimlockt zijn, aangezien ik nog 3 maanden moet bellen met telfort..
Maargoed gisteren is mij ook verteld dat ik hem waarschijnlijk nog voor a.s. vrijdag kan verwachten...! :)
Met al die diverse reacties hier wordt het wel erg twijfelachtig allemaal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
ik heb helaas geen andere optie dan te wachten op 2call, ga ik nu hetzelfde bestellen bij algebeld als bij 2call is alles hetzelfde behalve het internet abbo dat was in december bij 2call: 12 maanden voor 2.50 per maand en dan 9.50 per maand en nu bij algebeld: 6 maanden voor 4.50 en dan 18 maanden voor 9.50 Nogal een verschil...

edit: vers van de pers, nog geen minuut geleden een mail dattie verzonden is. Whoohoo

[ Voor 11% gewijzigd door Snuurtje op 14-01-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madzib
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 01:09
Inmiddels de Touch HD besteld met een abbo van T-Mobile relax 300 met 24 maanden w&w plus gratis en Mobiel TV. Toestel met Route66 met dit abbo bij gsmweb voor €0,-
Op zich altijd goede ervaringen gehad met gsmweb (2x eerder een toestel besteld). Maar nu krijg ik de mededeling dat door een technische storing in het T-mobile aanvraag systeem mijn aanvraag nog niet verwerkt is. Iemand die dit kan bevestigen? Of dit al eerder ondervonden heeft?

madzib

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

ik:
ik wil graag weten wanneer mn htc touch hd geleverd wordt

VF:
De telefoon die u heeft besteld is nog niet leverbaar en
helaas is er nog niets bekend over de voorziene
leverdatum.

ik:
dat zeggen jullie al anderhalve week

ik:
ik wil graag weten waar ik aan toe ben

VF:
hellas is er nog niets over bekend wij hebben ook nog geen
info gekregen.

ik:
das vreemd want ik lees verschillende verhalen,...van data
als vrijdag tot volgende week

ik:
vreemd ook dat er op de site met geen woord over gerept
wordt dat er niets bekend is dat ze nog niet
binnen zijn en dat jullie niets weten

ik:
ik sluit een contract af en verwacht dan de telefoon binnen
24 uur in huis te hebben

ik:
website gaf dat aan

ik:
en nu heb ik al anderhalve week niets

VF:
helaas kan ik hier niets aan veranderen. Het kan inderdaad
nog maak een week duren maar die garantie kan ik
niet geven.

ik:
waar ik ik mijn klacht kwijt en hoe kan ik mijn oder
opzeggen?

ik:
order*

VF:
dat kan ik voor u annuleren en op de site saat vermeld hoe u
een klacht kunt indienen.

VF:
zal ik de order voor annuleren?

ik:
dan ga ik daar maar eens kijken

ik:
nee ik wil mn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
werd je wel een beetje gepwned door die VF medewerker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
jemig..
kansloos dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Snuurtje schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:31:
werd je wel een beetje gepwned door die VF medewerker :p
vind je? ik vind het gewoon slechte informatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Schurem

Anytime, Anywhere

* schurem wacht gewoon heel geduldig in de rij voor het vodafone uitdeelloket O-)

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom VF (blijkbaar) geen contact met hun leverancier opneemt over de leverdatum hiermee kunnen ze iedereen toch veel beter te woord staan en weet ook iedereen waar ze aan toe zijn.
Ikzelf wacht nu vanaf de 7e en heb ze gister opgebeld omdat ze zeiden dat het uiterlijk maandag geleverd zou worden. De telefoniste vertelde mij na enig aandringen dat ze waarschijnlijk deze week binnenkomen dus ik wacht ook maar geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
ja tis uberhaupt vreemd, 2call deed er ook vanaf 29 december tot vandaag over om dat ding op te sturen. Ik belde met algebeld.nl en die zeggen dat het vanaf de leverancier binnen 1 werkdag bij hen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
de plaatselijke winkel hier heeft ze op vooraad ( :D) dus morgen even bellen(vandaag totale systeem crash :'( ) en kijken hoeveel het daar kost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij scheelt er nogal wat aan de communicatie binnen VF.
Vorige week heb ik de Simkaart van mijn HTC Touch HD + Abbo al ontvangen.
Dus ik vraag op de chatfunctie waarom ik die apart toegestuurd heb gekregen:

bankers:
Hallo, op 5 januari heb ik een HTC Touch HD besteld +
abonnement.

bankers:
Ik heb vorige week al een nieuwe Sim-kaart ontvangen maar
geen telefoon..

bankers:
En wanneer kan ik dan mijn telefoon
verwachten?

Adviseur:
dit simkaartje heeft u niet van deze afdeling ontvangen. wij
sturen de telefoon en simkaartin een keer uit.

bankers:
Hoe kan het dan dat ik een Vodafone Simkaart heb ontvangen?

Adviseur:
ik heb geen idee het is in ieder geval niet via de internet
afdeling dus waar u de order hedft geplaatst.

Adviseur:
misschien kunt u via de klantenservice meer te weten komen.
0654500100

bankers:
Maar ik moet dus zelf een probleem oplossen dat eigenlijk de fout van
Vodafone zelf is?

Adviseur:
sorry maar u chat nu met een order status desk en wij hebben
dit niet uitgestuurd. heeft u contact gehad met
een andere afdeling ondertussen?

Adviseur:
Deze afdeling heeft dit dan vermoedelijk gedaan.

bankers:
Nee helemaal niets, ik heb via de site deze order geplaatst
en tot op het moment dat ik de Sim heb ontvangen
heb ik geen contact gehad met iemand van
Vodafone.

Adviseur:
ene Mickelle janssen heeft dit gedaan ik ken haar niet maar
zij is denk ik te bereiken via 08000200056

Adviseur:
zij is niet van de internet afdeling

bankers:
Maar hoe kan het dat ik zelf hier achteraan moet gaan
terwijl het niet mijn fout is geweest? Ik heb van
meerdere mensen vernomen dat die hetzelfde is
overkomen, dus wel al een sim maar geen
telefoon...

bankers:
En weet U al meer over de datum waarop ik de telefoon kan
verwachten? Er is mij verteld dat dit deze week
zou gebeuren.

Adviseur:
helaas an ik hier niets aan doen. die persoon di dit heeft
gedaan had dit niet moeten doen. Ik denk dat u
toch met haar heeft gesproeken of met iemand van
die afdeling anders kan zij dit nooit toe hebben
gestuurd. ze mogen dit niet uit zichzelf doen.

bankers:
Nee, ik heb met niemand gesproken voordat ik die sim heb
ontvangen. U kunt het probleem wel op mij
afschuiven maar het probleem ligt bij Vodafone
zelf. Dus had ik ook graag dat U dit zelf oplost.

Adviseur:
helaas kan ik dit niet, wij zijn een orer status desk en wij
zijn extern van vodafone.

bankers:
En over de datum van levering?

Adviseur:
De telefoon die u heeft besteld is nog niet leverbaar en
helaas is er nog niets bekend over de voorziene
leverdatum.

Nou daar schiet ik ook niets mee op, lekker is dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja inderdaad het gaat gewoon nergens over want volgens mij kan het niet langer dan een week duren en dan reken ik al heel ruim. Worden deze telefoons gewoon meer besteld dan dat ze geleverd worden? Of probeerd VF iedereen zijn/haar tel te annuleren aangezien de prijs(aanbieding) weer is hoger is geworden sinds deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:30:
ja inderdaad het gaat gewoon nergens over want volgens mij kan het niet langer dan een week duren en dan reken ik al heel ruim. Worden deze telefoons gewoon meer besteld dan dat ze geleverd worden? Of probeerd VF iedereen zijn/haar tel te annuleren aangezien de prijs(aanbieding) weer is hoger is geworden sinds deze week?
duurder? volgens mij is hij nog steeds de zelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

dat laatste lijkt me wel heel erg uit de lucht gegrepen
ik denk gewoon dat de orderdesk niet geïnformeerd wordt over de levertijd en sturen ze dus op die vraag een standaard antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noobynater schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:35:
[...]

duurder? volgens mij is hij nog steeds de zelfde prijs.
Ik heb hem vorige week met een abbo van 27,50 waarvan de eerste 10 maanden voor 12,95 + onbeperkt internet 9,50 met de eerste 6 maanden 5 euro korting en tel gratis + gratis sms verdubbelaar.. nu staat de aanbieding op 35,- en dit dan de eerste 10 maanden 16,95 en de rest hetzelfde.
Volgens mij loopt het steeds op. of ik kijk verkeerd wat ook zou kunnen aangezien ik er niet de tijd voor heb genomen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb je gelijk in dat ze het proberen te annuleren slaat ook nergens op was gewoon een hersenspinsel omdat ik een beetje gefockt op ze was. maar ik denk dat het orderdesk juist dit soort gegevens moet weten dit is toch hun werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die meer weten over de Simkaart die al binnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:44:
ja heb je gelijk in dat ze het proberen te annuleren slaat ook nergens op was gewoon een hersenspinsel omdat ik een beetje gefockt op ze was. maar ik denk dat het orderdesk juist dit soort gegevens moet weten dit is toch hun werk?
klopt maar daarin schort het bij wel meer bedrijven. Communiceren is moeilijk...ondertussen zit ik nog steeds zonder telefoon en kan het theoretisch gezien nog maanden duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt helaas is dat soms zo. Ik moet daarnaast ook zeggen dat ze vrij bijdehand reageren op de vragen over leverdata. ipv "ik weet het eigenlijk niet ik zal het voor u uitzoeken en u hoort het van me" is het "ik kan u daar niks over zeggen jammer dan". Ik ga morgen nog wel een keer bellen om te vragen of deze datum nu al wel bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

ze geven gewoon steeds hetzelfde standaard antwoord. Meer komt er niet uit...ik ben erg benieuwd naar jouw telefoontje morgen r_vsb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal de uitkomst van het telefoontje hier morgen wel neerzetten dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist het contract geretourneerd naar gsmweb.
Hopelijk heb ik hem vrijdag binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik VF ga bellen en de order laat annuleren.

Als ik nu naar algebeld ga en precies dezelfde VF abo doe, krijg ik hem dan wel op tijd?

zie nu dat bij algebeld het abo duurder is, en bij VF zelf is de 27.50 abo met inet ook duurder geworden.

Dan wacht ik wel op VF 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
leuk he, binnen die grote bedrijven, lekker alles op elkaar afschuiven binnen het bedrijf, maar 1 ding uit het oog verliezen. De klant belt met vodafone, die boeit het geen fuck wie er verantwoordelijk is binnen het bedrijf, maar dat het bedrijf het oplost. Maargoed hoeven jullie allemaal niet over te stappen van een andere provider dan, want ik dacht dat dat altijd minimaal 3 maanden vantevoren is. En als je dan bij vodafone zou bestellen krijg je een gelocked toestel waar je weinig mee kan tot je oude abonnement is verlopen lijkt me? Daarom heb ik een simlockvrije besteld zodat ik tot april met t-mobile kan bellen en dan switch naar vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had met VF gebeld en ze zeiden dat ik de telefoon ook gewoon voor mijn debitelabbo die ik nog heb kon gebruiken. dus ik neem aan dat deze tel gewoon standaard simlock vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Laatst online: 11-09 16:16
Snuurtje schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:05:
leuk he, binnen die grote bedrijven, lekker alles op elkaar afschuiven binnen het bedrijf, maar 1 ding uit het oog verliezen. De klant belt met vodafone, die boeit het geen fuck wie er verantwoordelijk is binnen het bedrijf, maar dat het bedrijf het oplost. Maargoed hoeven jullie allemaal niet over te stappen van een andere provider dan, want ik dacht dat dat altijd minimaal 3 maanden vantevoren is. En als je dan bij vodafone zou bestellen krijg je een gelocked toestel waar je weinig mee kan tot je oude abonnement is verlopen lijkt me? Daarom heb ik een simlockvrije besteld zodat ik tot april met t-mobile kan bellen en dan switch naar vodafone.
Heb hier hetzelfde... heb sinds half december de Touch HD liggen en moet nog met Telfort bellen (met m'n oude Samsung E900) tot half maart. Heb wel een unlock code gekocht waardoor ik kan bellen met de Touch HD met Telfort, maar door een te oude simkaart van Telfort kan ik dan nog niet sms'en.

Heel erg vind ik dit niet eigenlijk aangezien ik nou lekker aan het klooien ben met de HTC en rustig regelmatig een hard-reset kan doen zonder dat ik elke keer moet backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
niet smsen. oeps... Ben benieuwd hoe mijn simkaartje van 1.5 jaar het doet. Maar volgens mij kun je bij je provider gewoon een nieuwe simkaart aanvragen hoor als de oude niet voldoet voor een aangekocht toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Snuurtje schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:26:
niet smsen. oeps... Ben benieuwd hoe mijn simkaartje van 1.5 jaar het doet. Maar volgens mij kun je bij je provider gewoon een nieuwe simkaart aanvragen hoor als de oude niet voldoet voor een aangekocht toestel.
Een nieuwe simkaart kost 20 euro bij Telfort. Dat heb ik er niet voor over aangezien ik in maart over ga op Vodafone.

Mijn Telfort simkaart is trouwens een jaar of 6 oud dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Dat is wel apart, als klant sta je vrij om andere toestellen te kopen en om dan de normale services van telfort te kunnen blijven gebruiken lijkt het me toch logisch dat telfort zorgt dat het zijn spullen voor elkaar heeft. Als door verouderd materiaal van hun kant ze hun services niet meer kunnen verlenen ligt het probleem toch bij hen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Snuurtje schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:33:
Dat is wel apart, als klant sta je vrij om andere toestellen te kopen en om dan de normale services van telfort te kunnen blijven gebruiken lijkt het me toch logisch dat telfort zorgt dat het zijn spullen voor elkaar heeft. Als door verouderd materiaal van hun kant ze hun services niet meer kunnen verlenen ligt het probleem toch bij hen?
Op de site van Telfort staat:
U kunt een nieuwe simkaart aanvragen na verlies of diefstal, of als uw simkaart defect is. De kosten voor een nieuwe simkaart zijn € 20. Hier ontvangt u een aparte rekening voor. U ontvangt de simkaart binnen 5 werkdagen na aanvraag.
Dus ook als de kaart defect is moet je betalen voor een nieuwe.

Ben het wel met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
En het ergste is dat zo op zoiets zo enorm veel winst willen maken. Ik geloof niet dat zo'n simkaart veel meer dan een euro kost qua productie. Ze maken hun winst met het bellen, maarom zo veel meer vragen voor een simkaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
als er zaterdag rond 12:00 uur nog geen enkel bericht is van een nieuwe lading telefoons haal ik het hier wel om de hoek, betaal ik wel wat meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mijn order bij VF geannuleerd. Moet nog zien wat ik met de nutteloze sim, die ik alvast heb gekregen, moet doen.

Ik heb hem opnieuw besteld bij telefoonkopen, zelfde abo maar dan goedkoper, alleen wel met aanbetaling van 74 euro. Maar dan heb ik mijn telefoon wel vandaag nog!

goedkoper abo 27.50 + 74 = VF abo, 27.50 allebei met inet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb maar weer eens gebeld naar Vodafone. Ik heb de Touch HD op 03-01 besteld en dus verder ook helemaal niets vernomen. De (niet zo slimme) medewerksters aan de telefoon kon me helemaal niets zeggen over de levertijd, ook na het flink boos worden kreeg ik alleen maar te horen: "Ja, wij moeten er ook op wachten".

De twijfel slaat wel toe om de order te annuleren, enigszins om de telefoon voor het weekend te hebben. Aan de andere kant heb ik nog net gebruik kunnen maken van de 24 maanden 20% korting & 12 maanden €7 korting op het internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik heb gebeld met VF en het begint nu gewoon lachwekkend te worden. Mevrouw wist niet of het nog een dag een week of een maand zou gaan duren en op de vraag van mij of de contacten bij de leverancier daar misschien wel een antwoord op kon geven antwoordde ze dood leuk: Wij hebben heel veel contacten en leveranciers maar zij weten allemaal niet wanneer de telefoon geleverd gaat worden. Ik kon het beste maar gewoon afwachten tot ze mij benaderden voor de levering.
Ik heb me dus weer vermaakt en zeker 5 min kostelijk gelachen om dit verhaal. Maar antwoord heb ik nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 10-12 besteld bij Vodafone, vorige week tevergeefs geprobeerd te annuleren (min 10 mensen gesproken bij de klantenservice) en krijg vandaag het volgende mailtje:
Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u een vraag heeft over uw toestel.

In het systeem kan ik zien dat uw toestel verwacht wordt rond 06-02-2009(onder voorbehoud).

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice
Iemand een tip hoe te annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Ik heb net ook iemand aan de lijn gehad, die zei dat ze ze de telefoons op 2 februari verwachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe grappig dat ze tegen de 1 zeggen dat ze geen idee hebben wanneer die binnen komt tegen de ander dat hij deze week binnenkomt weer tegen een ander dat ze in februari binnenkomen ook nog is op verschillende data. volgens mij denken ze daar dat het al 1 april is ofzo.
Heeft iemand die hem bij VF besteld heeft de tel eigenlijk al gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

ik heb mn order geannuleerd bij VF en ben m vandaag gaan halen bij telefoonkopen.nl in eindhoven. Goeie service, zelfde abonnement en acties. Ik ben al 2 uur intensief met dat ding aan het spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntal schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:40:
ik heb mn order geannuleerd bij VF en ben m vandaag gaan halen bij telefoonkopen.nl in eindhoven. Goeie service, zelfde abonnement en acties. Ik ben al 2 uur intensief met dat ding aan het spelen :P
Net gebeld naar VF, die weten dus ook nergens wat van... Ik had al een Sim-kaart ontvangen. "Ja ze denken op die andere afdeling zomaar onze orders af te nemen..." en de levering " Wij hopen dat hij volgende week binnen komt..." Nou daar schiet ik ook niet veel mee op. Dan maar geannuleerd, moet ik wel weer die brief+sim retour sturen :S. Morgen ga ik naar Eindhoven en dan haal ik hem daar ook wel... Dat schiet tenminste op...

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

De touch-hd is inmiddels van de site van KPN verdwenen. Laatste wat bij het abbo+mobiel aanbod stond was dat ie vanaf de 15e weer leverbaar zou zijn.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb VF order geannuleerd en wou hem gaan halen bij telefoonkopen.

De site werkte niets dus ben ik naar de winkel gegaan.
Daar konden ze mij niet dezelfde aanbieding doen, en kwam ik per maand 4 euro duurder uit.

Ik vroeg nog, als de site het niet doet, kunnen jullie me toch gewoon dezelfde aanbieding doen in de winkel??
Maar nee....

Ze hebben een melding gedaan bij de IT-afdeling en stuurden me naar huis.

Of het is destiny dat ik geen HD moet hebben, Of karma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vcc
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 12:58

vcc

net abbo verlengd bij VF, nieuwe levering HD wordt eind deze maand verwacht, maar ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntal schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:40:
Kun je miss uitleggen wat die acties precies inhouden die je erbij hebt gekregen, heb je de telefoon via internet besteld of ben je gewoon meteen naar de winkel gegaan?
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 20:02:
Heb VF order geannuleerd en wou hem gaan halen bij telefoonkopen.

De site werkte niets dus ben ik naar de winkel gegaan.
Daar konden ze mij niet dezelfde aanbieding doen, en kwam ik per maand 4 euro duurder uit.

Ik vroeg nog, als de site het niet doet, kunnen jullie me toch gewoon dezelfde aanbieding doen in de winkel??
Maar nee....

Ze hebben een melding gedaan bij de IT-afdeling en stuurden me naar huis.

Of het is destiny dat ik geen HD moet hebben, Of karma.
Dus de prijzen van de site gelden alleen als je via internet besteld?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
heb vandaag ook een chat gehad met vodafone.nl met het zelfde resultaat
het lijkt wel of je met een automatische beandwoordmachine zit te chaten
ik krijg alleen maar van dit soort antwoorden

De tetefoon die u heeft besteld is nog niet leverbaar en
helaas is er nog niets bekend over de
voorziene leverdatum.

helaas kan niemand u hier iets over vertellen omdat we h
et azelf ook nog niet weten

en vervolgens meerdere malen

helaas kan ik u nog niets vertellen 8)7

ben dus nu al vanaf 24 dec aan het wachten
en ik kan wel wat vertellen ik annuleer. :(

heb gelijk de aanbieding van telefoonkopen.nl via internet besteld (ja de server doet het weer bij hun)
en gekozen voor afhalen in utrecht ik verwacht dat ik de HD volgen de week in mijn bezit heb (met nummerbehoud) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:09:
[...]

Kun je miss uitleggen wat die acties precies inhouden die je erbij hebt gekregen, heb je de telefoon via internet besteld of ben je gewoon meteen naar de winkel gegaan?

[...]

Dus de prijzen van de site gelden alleen als je via internet besteld?
Ja, wist ik eerst niet eigenlijk.
Ik kwam uit op 27.50 abo voor 22 euro 2 jaar lang. Met inet voor 2.50 1e jaar en dan 9.95 2e jaar.
Gratis sms blox. Met 74 euro bij betalen.

Toen ik daar kwam had de man uitgerekend dat ik maar 40 hoefte bij te betalen, maar dan moest ik maandelijks 29 euro ofzo betalen.

Bij mij doet telefoonkopen nog steeds niet echt. Krijg runtime error. en licht niet aan mn pc want bij hun deed hij het ook niet.

Het is me wel gelukt op een andere manier, maar weet niet of het werkt. Kun je dit bevestigen?

Geslacht - M
Geboortedatum - (random)
Nationaliteit - Nederlandse
Legitimatie - Paspoort
Documentnummer - (random
Geldig t/m - (random)

(Post) bankrekeningnummer - Label
Kaartnummer - Label
Geldig tot/datum - Label
Naam (post)bank - Label
Plaats (post)bank - Label
Nummerbehoud - Label

Krijg je ook bij de laatste kolom bij de bevestiging (stap 4 van bestelling) allemaal "label" ipv gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:31:
[...]

Ja, wist ik eerst niet eigenlijk.
Ik kwam uit op 27.50 abo voor 22 euro 2 jaar lang. Met inet voor 2.50 1e jaar en dan 9.95 2e jaar.
Gratis sms blox. Met 74 euro bij betalen.

Toen ik daar kwam had de man uitgerekend dat ik maar 40 hoefte bij te betalen, maar dan moest ik maandelijks 29 euro ofzo betalen.

Bij mij doet telefoonkopen nog steeds niet echt. Krijg runtime error. en licht niet aan mn pc want bij hun deed hij het ook niet.

Het is me wel gelukt op een andere manier, maar weet niet of het werkt. Kun je dit bevestigen?

Geslacht - M
Geboortedatum - (random)
Nationaliteit - Nederlandse
Legitimatie - Paspoort
Documentnummer - (random
Geldig t/m - (random)

(Post) bankrekeningnummer - Label
Kaartnummer - Label
Geldig tot/datum - Label
Naam (post)bank - Label
Plaats (post)bank - Label
Nummerbehoud - Label

Krijg je ook bij de laatste kolom bij de bevestiging (stap 4 van bestelling) allemaal "label" ipv gegevens?
Ik heb hetzelfde besteld, weet niet zeker of ik ook label had, volgens mij niet.
Maar ik heb aangevinkt dat ik hem wil ophalen in Eindhoven. Krijg ik dan nog mail met een datum waarop ik hem kan halen? Wil eigenlijk morgen om 3 uur even op en neer gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
ik kreeg ook geen label te zien maar alle juiste gegevens die ik ingevoerd had
met de vraag of ik de order wou plaatsen
dus ik denk niet dat het bij jou gelukt is
probeer het nog maals zou ik zeggen

heb alleen nog geen bevestigings mail gehad of krijg je die niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
haha, heb je alles met 2call eindelijk achter de rug, begint het gezeur met TNT. vanmorgen om 9 uur stond er chauffeur is onderweg bij de track and trace. Ben heel de dag thuis geweest, niemand gekomen, om 8 uur savonds komt er te staan. 1e afleverpoging mislukt, 2e poging volgt. Bij een eerste afleverpoging was er niemand aanwezig bij u of de buren, de chauffeur heeft een bericht achter gelaten.

Ik weet niet beter dan dat ik dit onder liegen moet classificeren, ik was thuis, en de buren ook voor zover ik kon zien... Weirdo's morgenochtend nog maar is een telefoontje aan wagen, moet morgen wel ff weg, en heb geen zin om m op te halen in 1 of ander centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trumasta
  • Laatst online: 18-04 16:21
Bij one.nl bieden staat inc 8gb microSD. Nu weet Ik dat bij het toestel in de doos zelf een 8gb microSD erin zit. Weet iemand of ze dus een extra 8GB microSD kaart aanbieden of dat ze gewoon de 8GB microSD kaart in het toestel zelf bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:53:
[...]

Ik heb hetzelfde besteld, weet niet zeker of ik ook label had, volgens mij niet.
Maar ik heb aangevinkt dat ik hem wil ophalen in Eindhoven. Krijg ik dan nog mail met een datum waarop ik hem kan halen? Wil eigenlijk morgen om 3 uur even op en neer gaan...
dan zou ik snel zijn als ik jou was...ik had gister de 1 na laatste zei de verkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das balen, ik kan niet langs stap 3 komen...

Krijg steeds runtime error ofzo. Maar weet 100% dat het niet aan mij ligt, de verkoper aan de balie had het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gemaild naar 2call dat het pakketje naar een anders adres gestuurd moet worden.
Heb ik een bevestigingsmail gekregen dat ze dat gingen doorgeven.
Gisteren avond een mailtje gekregen, uw order is verzonden !
Ik blij, 1x raden waar die naar toe is verzonden.
Juist, het verkeerde adres haha. Nu heb ik hem pas dinsdag :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:53:
Das balen, ik kan niet langs stap 3 komen...

Krijg steeds runtime error ofzo. Maar weet 100% dat het niet aan mij ligt, de verkoper aan de balie had het ook.
ik heb nu al 3x gebeld naar telefoonkopen .nl omdat ik geen bevestigingsmail krijg
de order is daar ook niet bekend dus niet binnen gekomen
heb het nu al 4x gepropeerd te bestellen
ik krijg geen foutmeldingen te zien maar wel het bericht dat de order zo spoedig mogelijk in behandeling genomen word krijg alleen nog steeds geen e-mail bevestiging en volgens die vrouw aan de telefoon moet
de e-mail bevestiging meteen aankomen
ik kies steeds voor ophalen in fileaal doe jij dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indofk schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:25:
[...]

ik heb nu al 3x gebeld naar telefoonkopen .nl omdat ik geen bevestigingsmail krijg
de order is daar ook niet bekend dus niet binnen gekomen
heb het nu al 4x gepropeerd te bestellen
ik krijg geen foutmeldingen te zien maar wel het bericht dat de order zo spoedig mogelijk in behandeling genomen word krijg alleen nog steeds geen e-mail bevestiging en volgens die vrouw aan de telefoon moet
de e-mail bevestiging meteen aankomen
ik kies steeds voor ophalen in fileaal doe jij dat ook
Ik heb net voor de zekerheid ook maar eens gebeld en nu blijkt dus dat mijn bestelling ook niet bekend is... Dan maar even opnieuw proberen..

Edit: Volgens mij werkt het nu nog steeds niet, krijg nog geen mail met een bevestiging...
Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik heb aangegeven hem te willen ophalen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
gevraagd waarom ik niet geinformeerd wordt per email:
Adviseur:
helaas sturen wij zelf deze mail niet uit en worden deze
ingeprogrammeerd door de IT van Vodafone. zij
bepalen wanneer en welke mail er verstuurd wordt

ikke:
IT is niet bepalend, de gebruikers zijn bepalend

Adviseur:
ok
humor die klantenservice.
verder geen nieuws btw :P

[ Voor 6% gewijzigd door RiCk op 16-01-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vcc
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 12:58

vcc

vcc schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 20:39:
net abbo verlengd bij VF, nieuwe levering HD wordt eind deze maand verwacht, maar ff afwachten.
Net gebeld door medewerkster van VF dat levering eerste week februari verwacht wordt......wel netjes dat ze dat doorgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem

Schurem

Anytime, Anywhere

#%^@%$&@%$& dat toestel is gewoon te mooi lol, ze zijn niet aan te slepen!

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcell
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 21:13
Ik heb dit toestel nu een week geleden besteld bij KPN. Omdat, ik gister een vraagje had over mijn abo had, heb ik gelijk geinformeerd naar de bestelstatus. Volgens de medewerker, waren de telefoontjes op voorraad en moest ik wachten tot HTC ze de deur uit deed. Wat mij overigens sterk lijkt, omdat ze bijna overal uitverkocht zijn. Op de site van Hi staat ook dat hij gewoon leverbaar is, en voor zover ik weet zijn Hi en KPN hetzelfde bedrijf. Iemand die ook bij KPN/Hi heeft besteld en hier meer uitsluitsel over kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2x bellen eindelijk het probleem gevonden, Firefox... De bestelling word niet verwerkt als je FF gebruikt :S, niet dat ze dat op de site erbij zetten... Nu is het dus na 3x bestellen wel goed gegaan en als het goed is heb ik de HD dinsdag in huis. Fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:58:
Na 2x bellen eindelijk het probleem gevonden, Firefox... De bestelling word niet verwerkt als je FF gebruikt :S, niet dat ze dat op de site erbij zetten... Nu is het dus na 3x bestellen wel goed gegaan en als het goed is heb ik de HD dinsdag in huis. Fingers crossed
heb je een bevestigings mail gehad dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg wel een bevestigings mail bij telefoonkopen.nl maar alleen als ik een mail gebruik van werk. gmail/hotmail werken niet.

maar kom nog steeds niet door stap3. alleen als ik het adres verander naar naw4.html, maar dan neemt hij de bankgegevens niet mee.

Edit: Belde net even met telefoonkopen.nl...U bent de 1 op de wachtrij...19 minuten later... u bent 2e op de wahtrij.. HUH?

iig gesproken met medewerkster..Kreeg ik pas een klote verhaal te horen.
Ik zie je bestelling staan maar hij is niet bij ons op voorraad dus zou u sowieso een aantal weken moeten wachten. Blijkt dus dat ook al staat dat hij bij jouw vestiging op voorraad is niets uitmaaktm want internet bestellingen worden verstuurd vanuit de hoofdkantoor en die heeft geen voorraad meer.

Je kunt hem alleen direct krijgen als je ter plekke een abo afsluit, maar dan kom je vele malen duurder uit.

Zie de hele logica ervan niet in, en aangezien vodafone haar levering pas februari verwacht, dan krijgt telefoonkopen.nl ze nog later.

Heb er eerlijk gezegd helemaal geen zin meer in :/
Denk dat ik dan toch maar t-mobile ga doen :p

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 19:58
Zojuist ook weer ff met VF gebeld. Kreeg een aparte brief binnen omtrent een abb wijziging terwijl ik een verlening had aangevraagd. Alles stond wel goed in de computer daar en ze verwachten begin Feb weer een nieuwe lading. Vrouwtje stak een verhaal af over een miscommunicatie tussen de leverancier en VF. Maar goed, wordt dus nog ff geduldig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:59:
ik krijg wel een bevestigings mail bij telefoonkopen.nl maar alleen als ik een mail gebruik van werk. gmail/hotmail werken niet.

maar kom nog steeds niet door stap3. alleen als ik het adres verander naar naw4.html, maar dan neemt hij de bankgegevens niet mee.

Edit: Belde net even met telefoonkopen.nl...U bent de 1 op de wachtrij...19 minuten later... u bent 2e op de wahtrij.. HUH?

iig gesproken met medewerkster..Kreeg ik pas een klote verhaal te horen.
Ik zie je bestelling staan maar hij is niet bij ons op voorraad dus zou u sowieso een aantal weken moeten wachten. Blijkt dus dat ook al staat dat hij bij jouw vestiging op voorraad is niets uitmaaktm want internet bestellingen worden verstuurd vanuit de hoofdkantoor en die heeft geen voorraad meer.

Je kunt hem alleen direct krijgen als je ter plekke een abo afsluit, maar dan kom je vele malen duurder uit.

Zie de hele logica ervan niet in, en aangezien vodafone haar levering pas februari verwacht, dan krijgt telefoonkopen.nl ze nog later.

Heb er eerlijk gezegd helemaal geen zin meer in :/
Denk dat ik dan toch maar t-mobile ga doen :p
Je krijgt ook bevestigingsmail bij hotmail maar alleen als je bij het bestellen Internet Explorer gebruikt...
Serieus... nog paar weken? Waarom staat er dan op de site dat ze goed leverbaar zijn?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:23

DMN

Vanmiddag ook nog een keer gebeld. Eerder deze week was me verteld dat de telefoons dinsdag waren binnengekomen en dat ik hem deze week thuis kon verwachten. Dit is dus niet gebeurd.
Vanmiddag vertelde de eerste VF medewerker dat de telefoons pas februari binnen zouden komen. Hij kon me niet vertellen waarom zijn collega eerder deze week had toegezegd dat ik het toestel deze week zou ontvangen. Omdat ik nog een andere vraag had, werd ik doorverbonden met een andere afdeling. Ook hier heb ik weer geinformeerd naar de vermoedelijke leverdatum van het toestel. Deze man wist me te vertellen dat ik het toestel volgende week zou ontvangen.....
Kortom, niemand lijkt het bij VF te weten en het is gewoon een kwestie van afwachten dus.
De late levering van het toestel is waarschijnlijk iets waar VF zelf weinig aan kan doen, maar ik wens wel op de hoogte gehouden te worden van evt. vertragingen. Tot nu toe heb ik van mijn (telefonische) bestelling nog niks gehoord of gezien, terwijl mij tijdens de bestelling werd verteld dat ik binnen 5 dagen schriftelijke bevestiging zou krijgen van de bestelling. Wel hebben ze alvast mijn zorgeloos internet blox geactiveerd, zodat ze vast wat geld kunnen verdienen.
Tot nu toe was ik altijd erg tevreden over Vodafone, maar dit lijkt echt nergens op.

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem

Schurem

Anytime, Anywhere

heh, net ff aan de telefoon gehangen met vodafone, die kerel klonk bepaald onvrolijk. nadat ie ff met zijn collega gesmoesd had, wist ie te melden dat htc ook niet weet wanneer ze weer geleverd kunnen worden. weekje of twee schatte ie. wel relaxed dat ie er eerlijk over is. ga m denk ik toch niet annuleren, de deal is en blijft best puik, en als ik es wat rondklik, blijkt de touch hd bij andere leveranciers ook lastig leverbaar. ding is gewoon TE mooi :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:02:
[...]

Je krijgt ook bevestigingsmail bij hotmail maar alleen als je bij het bestellen Internet Explorer gebruikt...
Serieus... nog paar weken? Waarom staat er dan op de site dat ze goed leverbaar zijn?...
Ja, dat zei ik ook al tegen hun. Maar ze zei dat dat alleen geld voor als je hem in de winkel besteld, wat leidt tot extra uitgaven. Op Internet staat de voorraad status van de winkels. Maar de abo via internet hoort niet bij die status. Die hoort bij de voorraad van het hoofdkantoor. En waarom staat er dan een voorraad indicator op de website als de winkel en internetwinkel niet dezelfde zijn?

8)7

Heb inmiddels via gsmweb t-mobile relax 300 icm HD en gratis WnW plus voor 29.50 per maand gedaan.
Krijg morgen een contract thuis, en hopelijk dinsdag toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:55:
[...]

Ja, dat zei ik ook al tegen hun. Maar ze zei dat dat alleen geld voor als je hem in de winkel besteld, wat leidt tot extra uitgaven. Op Internet staat de voorraad status van de winkels. Maar de abo via internet hoort niet bij die status. Die hoort bij de voorraad van het hoofdkantoor. En waarom staat er dan een voorraad indicator op de website als de winkel en internetwinkel niet dezelfde zijn?

8)7

Heb inmiddels via gsmweb t-mobile relax 300 icm HD en gratis WnW plus voor 29.50 per maand gedaan.
Krijg morgen een contract thuis, en hopelijk dinsdag toestel.
Damn, schiet ik dus helemaal niets mee op vergeleken met VF, terwijl ik 2 dagen geleden m'n bestelling daar heb geannuleerd... Lekker is dat. Pff nog nooit zo'n moeite moeten doen voor een aankoop, er heerst een vloek over dit toestel.

Ja ik zat ook aan T-mobile te denken, maar ik sms best veel dus dan moet je weer een duur sms bundel erbij pakken en dan lopen de kosten toch aardig op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's waar ja. Ik gebruik voor het smsn een apart sim-kaartje (prepaid) en een apart telefoon (Nokia 1600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij komt, hij komt, die lieve goede HD :+
VF klantenservice zegt vandaag dat zij de HD 6 februari binnenkrijgen, let's hope so....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 01:20:
Hij komt, hij komt, die lieve goede HD :+
VF klantenservice zegt vandaag dat zij de HD 6 februari binnenkrijgen, let's hope so....
ja dat roepen ze al anderhalve maand om vervolgen het weer te ontkennen

pas als er iets zwart op wit geroepen word (via mail of bestelstatus ) geloof ik er weer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
touwens iemand al ervaring met de hd ism t-mobile is die 1mb snel genoeg voor de filmpjes van bv youtube
of streaming4pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
heb net contact gehad met vodafone

Hieronder kunt u uw log terug vinden van de chat:

Klant:
is er al iets bekend wanneer mijn tel binnen komt

Adviseur:
nee,
wij hebben nog geen nadere informatie gekregen van
onze leverancier wanneer deze weer wordt geleverd

Adviseur:
hij is besteld, zodra wij hem binnen hebben gaan wij ver
der met het verwerken van uw order en nemen wij con
tact op voor een afleverafspraak

Klant:
maar
het kan dus nog wel een half jaar duren voor dat ie
binnen is begrijp ik

Adviseur:
nou dat mag ik niet hopen, dat zou betekenen dat wij een
half jaar lang het model dat u besteld heeft niet
kunnen leveren aan de klanten

Adviseur:
nee wij verwachten deze komende weken toch wel binnen, e
chter is dit pure speculatie omdat onze leverancier
nog niets heeft laten weten

Adviseur:
ik kan u dus helaas niet heel veel verder helpen, ik kan
alleen beloven dat wanneer wij het toestel binnen
hebben wij direct uw order verder verwerken

Klant:
er is mij in dec verteld dat het toestel simloc vrij zou
zijn dit ivm nummer behoud van uit t-mobile is dit
nog steeds zo

Adviseur:
het kan zo zijn dat deze simlock vrij binnenkomt, echter
is dit normaliter niet het geval

Adviseur:
wij krijgen altijd vodafone simlock toestellen binnen

Adviseur:
dus ik ben bang dat degene die u deze informatie verscha
ft heeft niet de waarheid spreekt

Klant:
mocht dit het geval zijn kan ik hem dan annuleren

Adviseur:
het kan wel zijn dat hij simlock is omdat dit een heel
nieuw toestel is (de eerste lading is soms simlock
vrij) maar dit is normaal niet het geval

Adviseur:
ja u kunt hem ten alle tijden gratis annuleren

Adviseur:
zolang u het toestel nog niet in ontvangst genomen heeft

Adviseur:
na aflevering heeft u nog 7 dagen om van uw koop
af te zien

Klant:
als het toestel bij u binnen komt krijg ik dan te wet
en of ie simloc vrij is zodat ik hem dan evt alsno
g kan anulleren

Klant:
maar
na aflevering heb ik hem toch in ontvangst genomen

Adviseur:
ja, n
a ontvangt heeft u nog 7 dagen om deze terug te stu
ren en te annuleren...voor aflevering kunt u ten al
le tijden gratis annuleren

Klant:
ok en daarna betaal je verzendkosten ofzo

Adviseur:
nee, daarna zit u vast aan het abonnement

Adviseur:
verzendkosten hoeven niet bij een antwoordnummer,
echter
als u het pakket aangetekend verzend z
ijn de kosten voor u

Adviseur:
maar

in principe kunt u hem al bij de aflevering w
eigeren

Klant:
zodra
nummerbehoud is(en het toestel binnen is) aangevra
agd zie ik dit dus in mijn orderstatus en kan ik du
s vragen of ie simloc vrij is

Adviseur:
ja zo
dra het nummerbehoud in aanvraag is kunt u al vrage
n of het toestel simlock vrij is, wij moeten 4 werk
dagen wachten op goedkeuring van uw oude provider,
maar dan hebben wij het toestel al binnen

Klant:
ik weet voorlopig genoeg bedankt voor alle info

Klant:
Gebruiker is uitgelogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indofk schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 11:34:
touwens iemand al ervaring met de hd ism t-mobile is die 1mb snel genoeg voor de filmpjes van bv youtube
of streaming4pda
Lijkt me wel. Had vroeger @home 1Mb en toen lukte het ook...Op een kleinere scherm moet dit makkelijker gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
ik dacht laat ik dan mijn t-mobile abo maar verlengen ism relax 300 incl web en walk plus geld die aanbieding weer niet als je gaat verlengen 8)7 .....schiet dus ook niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaike
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-12-2020
martjah schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:51:
...

Heb er meteen een mail achteraan gestuurd dat mijn abonnement pas in moet gaan op 22-12-2008 (kon ik niet aangeven tijdens het bestellen :() en heb erbij gezet dat ik graag een aparte factuur ontvang met de waarde van de telefoon.

...
Beste Martjah. Heb je inderdaad een factuur van ze gekregen met de nieuwwaarde van de Touch HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
indofk schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:23:
ik dacht laat ik dan mijn t-mobile abo maar verlengen ism relax 300 incl web en walk plus geld die aanbieding weer niet als je gaat verlengen 8)7 .....schiet dus ook niet op
moet je niet direct bij t-mobile verlengen, maar gewoon bij the phone house ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
nee ik was bij belcompany en bij hun kon dat niet
hij zij dat het bij de t-mobile zaak 10 meter verderop het waarschijnlijk wel kon
dat slaat echt helemaal nergens op maar goed t-mobile store is sowieso geen optie
omdat ze de hd (nog) niet verkopen en dan is ie gesimlockt

maargoed bij smartphonestunts kan het weer wel dus dan word het dus via hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Weet iemand of dat je je telefoon wel ontvangt ondanks dat je huidige abo nog niet is verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Ook ik heb mijn zinnen gezet op de Touch HD i.c.m. een VF abo.

Nu lees ik op de VF website "Daarna kan het tot 3 maanden duren voordat je het abonnement kan gebruiken."
Kan ik dan wel mijn huidige simkaart gebruiken als ik het toestel krijg, of moet ik wachten tot ik een (tijdelijke?) simkaart krijg van VF? Momenteel heb ik een Telfort abo welke loopt vanaf oktober 2004 i.c.m. een nokia 6600 die onderhand nu wel eens aan vervanging toe is ;)

Is deze simkaart dan uberhaupt wel compatible met dit toestel? Omdat ik lees dat er problemen zouden kunnen ontstaan zoals het niet kunnen sms-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
ik denk dat het grootste probleem niet zo zeer je simkaart is maar de simloc die op het toestel zit
kan dus alleen een kaart van vf in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indofk schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 11:29:
[...]

ja dat roepen ze al anderhalve maand om vervolgen het weer te ontkennen

pas als er iets zwart op wit geroepen word (via mail of bestelstatus ) geloof ik er weer in
Ik heb inderdaad via de mail vernomen dat de telefoon vanaf 6 februari leverbaar is (van VF Klantenservice met naam van diegene), dus we wachten maar ff af... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een mailtje binnen van telefoonkopen.nl:

Het door jou bestelde artikel, 1 * Express levering 1 * T-mobile Simkaart 1 * Htc Touch Hd Nl 1 * T-mobile Relax 400 Verlenging 2jr 1 * T-Mobile SMS 50 2jr 1 * T-mobile Web'n'walk Standard 2jr op Telefoonkopen.nl (nieuw) is tijdelijk niet voorradig.

Wanneer wij weer voorraad hebben, zullen wij jouw order zo snel mogelijk afhandelen.
Jouw ordernummer is:

Bewaar deze goed, aan de hand hiervan kun je navraag doen over jouw bestelling

Met vriendelijke groet,

Telefoonkopen.nl (nieuw)

Lekker duidelijk weer zeg maar... :/
Iemand idee wanneer ze daar binnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:48:

Het door jou bestelde artikel, 1 * Express levering 1 * T-mobile Simkaart 1 * Htc Touch Hd Nl 1 * T-mobile Relax 400 Verlenging 2jr 1 * T-Mobile SMS 50 2jr 1 * T-mobile Web'n'walk Standard 2jr op Telefoonkopen.nl (nieuw) is tijdelijk niet voorradig.

Wanneer wij weer voorraad hebben, zullen wij jouw order zo snel mogelijk afhandelen.
Jouw ordernummer is:

Met vriendelijke groet,

Telefoonkopen.nl (nieuw)

Pff zelfde mail ontvangen... Wat helemaal onduidelijk is is de aanduiding dat de telefoon wel op voorraad is op de site -> Goed leverbaar

-Edit krijg net een mail waarin staat dat ze waarschijnlijk deze week nog een nieuwe vracht krijgen.. .laten we het hopen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMweb zegt ze in voorraad te hebben. NL versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:48:

Jouw ordernummer is:

Met vriendelijke groet,

Telefoonkopen.nl (nieuw)

Toen ik vorige week naar de hoofdkantoor belde vertelden ze mij dat ze eind februari wat krijgen.

Lijkt me ook logisch, als vodafone ze februari krijgt, dan krijgt telefoonkopen ze toch later?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:14:
[...]

Toen ik vorige week naar de hoofdkantoor belde vertelden ze mij dat ze eind februari wat krijgen.

Lijkt me ook logisch, als vodafone ze februari krijgt, dan krijgt telefoonkopen ze toch later?
Ik had dit weekend al een mail gestuurd met de vraag wanneer de HD weer op voorraad zou komen. Eerst kreeg ik de 'standaard' mail waarin staat dat hij niet op voorraad is. Daarna kreeg ik reactie op mijn mail:

Goedemiddag,

Dank voor uw mail. Het door u bestelde toestel is helaas niet voorradig. Wij verwachten deze week nog levering van de Touch HD.

Dus miss toch eerder dan VF..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:56:
GSMweb zegt ze in voorraad te hebben. NL versie.
Ik heb hem daar besteld. Heb vandaag contract naar hun gefaxt rond een uur of 15.00
Misschien morgen O-) of woensdag de HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem daar besteld. Heb vandaag contract naar hun gefaxt rond een uur of 15.00
Misschien morgen O-) of woensdag de HD?
Ik heb donderdag hetzelfde gedaan, wel met nummerbehoud...hopelijk heb ik hem deze week nog...had jij met nummerbehoud besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.m.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 12:43
op de website van Hi staat nu ook best een forse levertijd, 3 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem

Schurem

Anytime, Anywhere

Vanmiddag weer ff met vodafone gebeld, want de aanhouder wint, ja toch? Ze krijgen er duidelijk een boel gezeik over, want mevrouw klonk gelijk gedeprimeerd toen ik de woorden "touch haadee" uistprak.
Ze zei dat ze niets kon beloven, maar dat wellicht als de goden het willen en de sterren goed staan hij deze week nog geleverd zou kunnen worden! Maar ja mischien dat de chef van de callvloer daar gewoon heeft gezegd hou ze maar aan het lijntje, dan annuleren ze tenminste niet.
Nog even met de duimen draaien dan maar :'(

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste