Heb net weer gebeld, kreeg helaas (toeval?) dezelfde persoon aan de lijn.
Of hebben ze er maar 1 werken?
Verwijderd
weet je haar naam nog probeer ik het strax ook evenVerwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:18:
Heb net weer gebeld, kreeg helaas (toeval?) dezelfde persoon aan de lijn.
Verwijderd
hm foutje dat was voor iemand die een hi internet abo wou afsluiten.Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:40:
[...]
Hoe bedoel je ?
Bedankt voor de reacties, krijg het formulier morgen thuis gestuurd en hopelijk heb ik de Touch HD vrijdag binnen
We blijven hopen op het snelsteVerwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:06:
Snap er dus niks meer van, de ene zegt deze week, dan andere pas over 2 weken, gaat echt alle kanten op.
Verwijderd
Ik heb gisteren ook gebeld, omdat een verkoper vorige week, op 7 januari mij vertelde dat op de 13de januari toestellen binnenkwamen van een spoedbestelling en deze daarom niet gesimlockt zijn, aangezien ik nog 3 maanden moet bellen met telfort..gpXtreme schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:43:
[...]
Dat is wel opvallend.2 minuten geleden kreeg ik van een medewerkster aan de telefoon te horen dat de telefoons vandaag zijn binnengekomen en dat ik mijn telefoon deze week thuis kan verwachten. Ben benieuwd dus...
[ Voor 11% gewijzigd door Snuurtje op 14-01-2009 14:14 ]
madzib
vind je? ik vind het gewoon slechte informatie...Snuurtje schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:31:
werd je wel een beetje gepwned door die VF medewerker
Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
duurder? volgens mij is hij nog steeds de zelfde prijs.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:30:
ja inderdaad het gaat gewoon nergens over want volgens mij kan het niet langer dan een week duren en dan reken ik al heel ruim. Worden deze telefoons gewoon meer besteld dan dat ze geleverd worden? Of probeerd VF iedereen zijn/haar tel te annuleren aangezien de prijs(aanbieding) weer is hoger is geworden sinds deze week?
Verwijderd
Ik heb hem vorige week met een abbo van 27,50 waarvan de eerste 10 maanden voor 12,95 + onbeperkt internet 9,50 met de eerste 6 maanden 5 euro korting en tel gratis + gratis sms verdubbelaar.. nu staat de aanbieding op 35,- en dit dan de eerste 10 maanden 16,95 en de rest hetzelfde.noobynater schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:35:
[...]
duurder? volgens mij is hij nog steeds de zelfde prijs.
klopt maar daarin schort het bij wel meer bedrijven. Communiceren is moeilijk...ondertussen zit ik nog steeds zonder telefoon en kan het theoretisch gezien nog maanden durenVerwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:44:
ja heb je gelijk in dat ze het proberen te annuleren slaat ook nergens op was gewoon een hersenspinsel omdat ik een beetje gefockt op ze was. maar ik denk dat het orderdesk juist dit soort gegevens moet weten dit is toch hun werk?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 17:48 ]
Verwijderd
Heb hier hetzelfde... heb sinds half december de Touch HD liggen en moet nog met Telfort bellen (met m'n oude Samsung E900) tot half maart. Heb wel een unlock code gekocht waardoor ik kan bellen met de Touch HD met Telfort, maar door een te oude simkaart van Telfort kan ik dan nog niet sms'en.Snuurtje schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:05:
leuk he, binnen die grote bedrijven, lekker alles op elkaar afschuiven binnen het bedrijf, maar 1 ding uit het oog verliezen. De klant belt met vodafone, die boeit het geen fuck wie er verantwoordelijk is binnen het bedrijf, maar dat het bedrijf het oplost. Maargoed hoeven jullie allemaal niet over te stappen van een andere provider dan, want ik dacht dat dat altijd minimaal 3 maanden vantevoren is. En als je dan bij vodafone zou bestellen krijg je een gelocked toestel waar je weinig mee kan tot je oude abonnement is verlopen lijkt me? Daarom heb ik een simlockvrije besteld zodat ik tot april met t-mobile kan bellen en dan switch naar vodafone.
Een nieuwe simkaart kost 20 euro bij Telfort. Dat heb ik er niet voor over aangezien ik in maart over ga op Vodafone.Snuurtje schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:26:
niet smsen. oeps... Ben benieuwd hoe mijn simkaartje van 1.5 jaar het doet. Maar volgens mij kun je bij je provider gewoon een nieuwe simkaart aanvragen hoor als de oude niet voldoet voor een aangekocht toestel.
Op de site van Telfort staat:Snuurtje schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:33:
Dat is wel apart, als klant sta je vrij om andere toestellen te kopen en om dan de normale services van telfort te kunnen blijven gebruiken lijkt het me toch logisch dat telfort zorgt dat het zijn spullen voor elkaar heeft. Als door verouderd materiaal van hun kant ze hun services niet meer kunnen verlenen ligt het probleem toch bij hen?
Dus ook als de kaart defect is moet je betalen voor een nieuwe.U kunt een nieuwe simkaart aanvragen na verlies of diefstal, of als uw simkaart defect is. De kosten voor een nieuwe simkaart zijn € 20. Hier ontvangt u een aparte rekening voor. U ontvangt de simkaart binnen 5 werkdagen na aanvraag.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Iemand een tip hoe te annuleren?Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u een vraag heeft over uw toestel.
In het systeem kan ik zien dat uw toestel verwacht wordt rond 06-02-2009(onder voorbehoud).
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Verwijderd
Verwijderd
Net gebeld naar VF, die weten dus ook nergens wat van... Ik had al een Sim-kaart ontvangen. "Ja ze denken op die andere afdeling zomaar onze orders af te nemen..." en de levering " Wij hopen dat hij volgende week binnen komt..." Nou daar schiet ik ook niet veel mee op. Dan maar geannuleerd, moet ik wel weer die brief+sim retour sturenqntal schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:40:
ik heb mn order geannuleerd bij VF en ben m vandaag gaan halen bij telefoonkopen.nl in eindhoven. Goeie service, zelfde abonnement en acties. Ik ben al 2 uur intensief met dat ding aan het spelen
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 16:30 ]
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Verwijderd
Verwijderd
Kun je miss uitleggen wat die acties precies inhouden die je erbij hebt gekregen, heb je de telefoon via internet besteld of ben je gewoon meteen naar de winkel gegaan?qntal schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:40:
ik heb mn order geannuleerd bij VF en ben m vandaag gaan halen bij telefoonkopen.nl in eindhoven. Goeie service, zelfde abonnement en acties. Ik ben al 2 uur intensief met dat ding aan het spelen
Dus de prijzen van de site gelden alleen als je via internet besteld?Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 20:02:
Heb VF order geannuleerd en wou hem gaan halen bij telefoonkopen.
De site werkte niets dus ben ik naar de winkel gegaan.
Daar konden ze mij niet dezelfde aanbieding doen, en kwam ik per maand 4 euro duurder uit.
Ik vroeg nog, als de site het niet doet, kunnen jullie me toch gewoon dezelfde aanbieding doen in de winkel??
Maar nee....
Ze hebben een melding gedaan bij de IT-afdeling en stuurden me naar huis.
Of het is destiny dat ik geen HD moet hebben, Of karma.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 21:30 ]
Verwijderd
Ja, wist ik eerst niet eigenlijk.Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:09:
[...]
Kun je miss uitleggen wat die acties precies inhouden die je erbij hebt gekregen, heb je de telefoon via internet besteld of ben je gewoon meteen naar de winkel gegaan?
[...]
Dus de prijzen van de site gelden alleen als je via internet besteld?
Verwijderd
Ik heb hetzelfde besteld, weet niet zeker of ik ook label had, volgens mij niet.Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:31:
[...]
Ja, wist ik eerst niet eigenlijk.
Ik kwam uit op 27.50 abo voor 22 euro 2 jaar lang. Met inet voor 2.50 1e jaar en dan 9.95 2e jaar.
Gratis sms blox. Met 74 euro bij betalen.
Toen ik daar kwam had de man uitgerekend dat ik maar 40 hoefte bij te betalen, maar dan moest ik maandelijks 29 euro ofzo betalen.
Bij mij doet telefoonkopen nog steeds niet echt. Krijg runtime error. en licht niet aan mn pc want bij hun deed hij het ook niet.
Het is me wel gelukt op een andere manier, maar weet niet of het werkt. Kun je dit bevestigen?
Geslacht - M
Geboortedatum - (random)
Nationaliteit - Nederlandse
Legitimatie - Paspoort
Documentnummer - (random
Geldig t/m - (random)
(Post) bankrekeningnummer - Label
Kaartnummer - Label
Geldig tot/datum - Label
Naam (post)bank - Label
Plaats (post)bank - Label
Nummerbehoud - Label
Krijg je ook bij de laatste kolom bij de bevestiging (stap 4 van bestelling) allemaal "label" ipv gegevens?
dan zou ik snel zijn als ik jou was...ik had gister de 1 na laatste zei de verkoperVerwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:53:
[...]
Ik heb hetzelfde besteld, weet niet zeker of ik ook label had, volgens mij niet.
Maar ik heb aangevinkt dat ik hem wil ophalen in Eindhoven. Krijg ik dan nog mail met een datum waarop ik hem kan halen? Wil eigenlijk morgen om 3 uur even op en neer gaan...
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb gemaild naar 2call dat het pakketje naar een anders adres gestuurd moet worden.
ik heb nu al 3x gebeld naar telefoonkopen .nl omdat ik geen bevestigingsmail krijgVerwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:53:
Das balen, ik kan niet langs stap 3 komen...
Krijg steeds runtime error ofzo. Maar weet 100% dat het niet aan mij ligt, de verkoper aan de balie had het ook.
Verwijderd
Ik heb net voor de zekerheid ook maar eens gebeld en nu blijkt dus dat mijn bestelling ook niet bekend is... Dan maar even opnieuw proberen..indofk schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:25:
[...]
ik heb nu al 3x gebeld naar telefoonkopen .nl omdat ik geen bevestigingsmail krijg
de order is daar ook niet bekend dus niet binnen gekomen
heb het nu al 4x gepropeerd te bestellen
ik krijg geen foutmeldingen te zien maar wel het bericht dat de order zo spoedig mogelijk in behandeling genomen word krijg alleen nog steeds geen e-mail bevestiging en volgens die vrouw aan de telefoon moet
de e-mail bevestiging meteen aankomen
ik kies steeds voor ophalen in fileaal doe jij dat ook
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 11:44 ]
humor die klantenservice.Adviseur:
helaas sturen wij zelf deze mail niet uit en worden deze
ingeprogrammeerd door de IT van Vodafone. zij
bepalen wanneer en welke mail er verstuurd wordt
ikke:
IT is niet bepalend, de gebruikers zijn bepalend
Adviseur:
ok
[ Voor 6% gewijzigd door RiCk op 16-01-2009 11:53 ]
Net gebeld door medewerkster van VF dat levering eerste week februari verwacht wordt......wel netjes dat ze dat doorgeeft.vcc schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 20:39:
net abbo verlengd bij VF, nieuwe levering HD wordt eind deze maand verwacht, maar ff afwachten.
Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.
Verwijderd
heb je een bevestigings mail gehad danVerwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:58:
Na 2x bellen eindelijk het probleem gevonden, Firefox... De bestelling word niet verwerkt als je FF gebruikt, niet dat ze dat op de site erbij zetten... Nu is het dus na 3x bestellen wel goed gegaan en als het goed is heb ik de HD dinsdag in huis. Fingers crossed
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 17:13 ]
Verwijderd
Je krijgt ook bevestigingsmail bij hotmail maar alleen als je bij het bestellen Internet Explorer gebruikt...Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:59:
ik krijg wel een bevestigings mail bij telefoonkopen.nl maar alleen als ik een mail gebruik van werk. gmail/hotmail werken niet.
maar kom nog steeds niet door stap3. alleen als ik het adres verander naar naw4.html, maar dan neemt hij de bankgegevens niet mee.
Edit: Belde net even met telefoonkopen.nl...U bent de 1 op de wachtrij...19 minuten later... u bent 2e op de wahtrij.. HUH?
iig gesproken met medewerkster..Kreeg ik pas een klote verhaal te horen.
Ik zie je bestelling staan maar hij is niet bij ons op voorraad dus zou u sowieso een aantal weken moeten wachten. Blijkt dus dat ook al staat dat hij bij jouw vestiging op voorraad is niets uitmaaktm want internet bestellingen worden verstuurd vanuit de hoofdkantoor en die heeft geen voorraad meer.
Je kunt hem alleen direct krijgen als je ter plekke een abo afsluit, maar dan kom je vele malen duurder uit.
Zie de hele logica ervan niet in, en aangezien vodafone haar levering pas februari verwacht, dan krijgt telefoonkopen.nl ze nog later.
Heb er eerlijk gezegd helemaal geen zin meer in
Denk dat ik dan toch maar t-mobile ga doen
Freude am Fahren
Verwijderd
Ja, dat zei ik ook al tegen hun. Maar ze zei dat dat alleen geld voor als je hem in de winkel besteld, wat leidt tot extra uitgaven. Op Internet staat de voorraad status van de winkels. Maar de abo via internet hoort niet bij die status. Die hoort bij de voorraad van het hoofdkantoor. En waarom staat er dan een voorraad indicator op de website als de winkel en internetwinkel niet dezelfde zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:02:
[...]
Je krijgt ook bevestigingsmail bij hotmail maar alleen als je bij het bestellen Internet Explorer gebruikt...
Serieus... nog paar weken? Waarom staat er dan op de site dat ze goed leverbaar zijn?...
Verwijderd
Damn, schiet ik dus helemaal niets mee op vergeleken met VF, terwijl ik 2 dagen geleden m'n bestelling daar heb geannuleerd... Lekker is dat. Pff nog nooit zo'n moeite moeten doen voor een aankoop, er heerst een vloek over dit toestel.Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:55:
[...]
Ja, dat zei ik ook al tegen hun. Maar ze zei dat dat alleen geld voor als je hem in de winkel besteld, wat leidt tot extra uitgaven. Op Internet staat de voorraad status van de winkels. Maar de abo via internet hoort niet bij die status. Die hoort bij de voorraad van het hoofdkantoor. En waarom staat er dan een voorraad indicator op de website als de winkel en internetwinkel niet dezelfde zijn?
![]()
Heb inmiddels via gsmweb t-mobile relax 300 icm HD en gratis WnW plus voor 29.50 per maand gedaan.
Krijg morgen een contract thuis, en hopelijk dinsdag toestel.
Verwijderd
Verwijderd
ja dat roepen ze al anderhalve maand om vervolgen het weer te ontkennenVerwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 01:20:
Hij komt, hij komt, die lieve goede HD![]()
VF klantenservice zegt vandaag dat zij de HD 6 februari binnenkrijgen, let's hope so....
Verwijderd
Lijkt me wel. Had vroeger @home 1Mb en toen lukte het ook...Op een kleinere scherm moet dit makkelijker gaan..indofk schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 11:34:
touwens iemand al ervaring met de hd ism t-mobile is die 1mb snel genoeg voor de filmpjes van bv youtube
of streaming4pda
Beste Martjah. Heb je inderdaad een factuur van ze gekregen met de nieuwwaarde van de Touch HD?martjah schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:51:
...
Heb er meteen een mail achteraan gestuurd dat mijn abonnement pas in moet gaan op 22-12-2008 (kon ik niet aangeven tijdens het bestellen) en heb erbij gezet dat ik graag een aparte factuur ontvang met de waarde van de telefoon.
...
moet je niet direct bij t-mobile verlengen, maar gewoon bij the phone house ofzoindofk schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:23:
ik dacht laat ik dan mijn t-mobile abo maar verlengen ism relax 300 incl web en walk plus geld die aanbieding weer niet als je gaat verlengen.....schiet dus ook niet op
Verwijderd
Ik heb inderdaad via de mail vernomen dat de telefoon vanaf 6 februari leverbaar is (van VF Klantenservice met naam van diegene), dus we wachten maar ff af...indofk schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 11:29:
[...]
ja dat roepen ze al anderhalve maand om vervolgen het weer te ontkennen
pas als er iets zwart op wit geroepen word (via mail of bestelstatus ) geloof ik er weer in
Verwijderd
Verwijderd
Pff zelfde mail ontvangen... Wat helemaal onduidelijk is is de aanduiding dat de telefoon wel op voorraad is op de site -> Goed leverbaarVerwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:48:
Ik heb net een mailtje binnen van telefoonkopen.nl:
Het door jou bestelde artikel, 1 * Express levering 1 * T-mobile Simkaart 1 * Htc Touch Hd Nl 1 * T-mobile Relax 400 Verlenging 2jr 1 * T-Mobile SMS 50 2jr 1 * T-mobile Web'n'walk Standard 2jr op Telefoonkopen.nl (nieuw) is tijdelijk niet voorradig.
Wanneer wij weer voorraad hebben, zullen wij jouw order zo snel mogelijk afhandelen.
Jouw ordernummer is:
Bewaar deze goed, aan de hand hiervan kun je navraag doen over jouw bestelling
Met vriendelijke groet,
Telefoonkopen.nl (nieuw)
Lekker duidelijk weer zeg maar...![]()
Iemand idee wanneer ze daar binnen komen?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 18:12 ]
Verwijderd
Toen ik vorige week naar de hoofdkantoor belde vertelden ze mij dat ze eind februari wat krijgen.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:48:
Ik heb net een mailtje binnen van telefoonkopen.nl:
Het door jou bestelde artikel, 1 * Express levering 1 * T-mobile Simkaart 1 * Htc Touch Hd Nl 1 * T-mobile Relax 400 Verlenging 2jr 1 * T-Mobile SMS 50 2jr 1 * T-mobile Web'n'walk Standard 2jr op Telefoonkopen.nl (nieuw) is tijdelijk niet voorradig.
Wanneer wij weer voorraad hebben, zullen wij jouw order zo snel mogelijk afhandelen.
Jouw ordernummer is:
Bewaar deze goed, aan de hand hiervan kun je navraag doen over jouw bestelling
Met vriendelijke groet,
Telefoonkopen.nl (nieuw)
Lekker duidelijk weer zeg maar...![]()
Iemand idee wanneer ze daar binnen komen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 19:15 ]
Verwijderd
Ik had dit weekend al een mail gestuurd met de vraag wanneer de HD weer op voorraad zou komen. Eerst kreeg ik de 'standaard' mail waarin staat dat hij niet op voorraad is. Daarna kreeg ik reactie op mijn mail:Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:14:
[...]
Toen ik vorige week naar de hoofdkantoor belde vertelden ze mij dat ze eind februari wat krijgen.
Lijkt me ook logisch, als vodafone ze februari krijgt, dan krijgt telefoonkopen ze toch later?
Verwijderd
Ik heb hem daar besteld. Heb vandaag contract naar hun gefaxt rond een uur of 15.00Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:56:
GSMweb zegt ze in voorraad te hebben. NL versie.
Verwijderd
Ik heb donderdag hetzelfde gedaan, wel met nummerbehoud...hopelijk heb ik hem deze week nog...had jij met nummerbehoud besteld?Ik heb hem daar besteld. Heb vandaag contract naar hun gefaxt rond een uur of 15.00
Misschien morgenof woensdag de HD?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq