Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
De laatste colom is simpelweg de abbonementsvorm ;). De kolom daarvoor is de echte gemiddelde maandprijs. Je kan overigens ook zien dat mobiel internet, zeker bij de goedkopere abbo vormen, nouwelijks extra kost. Als je mobieltje >142 euro bijbetalen is betaal je nog maar ~52 euro extra voor 2 jaar mobiel internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NECAnGeL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:30:
Voor de geinteresseerden die geen internet bundel willen:

TOUCH HD i.c.m 2 jaar T-mobile Relax 250 GRATIS:

24.50 per maand

Mooie prijsje toch?

http://www.gsmweb.nl/tmobile/index_toestel.htm
kun je beter de Relax 300 nemen is namelijk goedkoper als je internet er bij neemt.

https://www.rbwebpromotions.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 01:03:
Heb hem net besteld via vodafone shop.

200 min + inet voor gemiddeld 29euro per maand.
Ook nog eens gratis sms/mms verdubbelaar.

Heb vorige week bij zagg ook een InvisibleSHIELD besteld, full body cover.

Wanneer zou ik hem binnen kunnen krijgen? de HD dan.
Ze verwachten 12/13 januari (afhankelijk wie je spreekt daar :P) nieuwe batch met HD's. Vraag is dan of ze genoeg hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
VVVJeroen schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 07:33:
De laatste colom is simpelweg de abbonementsvorm ;). De kolom daarvoor is de echte gemiddelde maandprijs. Je kan overigens ook zien dat mobiel internet, zeker bij de goedkopere abbo vormen, nouwelijks extra kost. Als je mobieltje >142 euro bijbetalen is betaal je nog maar ~52 euro extra voor 2 jaar mobiel internetten.
Dat begreep ik, maar ik bedoelde de Touch HD colom.

Btw: bedankt.

Edit: Ik begrijp het al, laat maar :)

[ Voor 3% gewijzigd door noobynater op 06-01-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
damnengineer schreef op zondag 04 januari 2009 @ 11:32:
[...]

Ik heb 'm pas de 26e besteld, ik heb ook niks over een magazijn gehoord.
Ja vandaag nog een keer gebeld, ik leg m dit lijstje voor:

18 december besteld
29e nummerportering akkoord
30e gebeld, "ja het is heel druk vandaag of morgen uiterlijk verzonden" niet gebeurd.
Gedurende de hele tijd vanaf de 18e tot de 2e stond er 1 werkdag leverbaar Ik ga daar dan ook vanuit.
Iemand op internet heeft de 26e besteld, en de 30e akoord, en die heeft hem op 2 januari al binnen.

Ja kwam die enkel met excuusjes, ja dat is niet zoals het zou moeten, eind van deze week worden ze binnen verwacht. Ik zeg en de nederlandse versie die staat nog wel op binnen 1 werkdag, doe die dan maar. Nee die is ook niet meer op voorraad. (nu nog steeds leverbaar binnen 1 werkdag op de website).

Mensen, niet bij 2call bestellen, ze houden je aan het lijntje en je weet niet waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Niet online
Wat ik me afvraag, weet iemand misschien hoe lang dat beltegoed houdbaar is bij vodafone?
Als je een maand helemaal niet belt/sms't blijft dit tegoed dan staan voor de volgende maand of werkt dit niet zo? (en hoe lang blijft het dan staan uiteraard)

[ Voor 10% gewijzigd door VVVJeroen op 06-01-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VVVJeroen schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:33:
Wat ik me afvraag, weet iemand misschien hoe lang dat beltegoed houdbaar is bij vodafone?
Als je een maand helemaal niet belt/sms't blijft dit tegoed dan staan voor de volgende maand of werkt dit niet zo? (en hoe lang blijft het dan staan uiteraard)
Klopt..

je kunt maximaal 2x je maandtegoed hebben. dus bv 20 euro per maand...1 maand niet bellen is 40 euro...nog een maand niet bellen, is weer 40 euro in de 3e maand...enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Hmmmm......

Als er voor 24 januari geen aantrekkelijke aanbieding komen, dan neem ik waarschijnlijk gewoon een maandje ben, en dan kijk ik in februari wel verder voor een leuke aanbieding. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Niet online
Zo, laat ik mijn gedachten nog eens in de groep gooien. Ik ben bezig met nog zo'n tabel voor GSMWeb (en daarbij TMobile). Hierbij kom ik tot de volgende vragen:
- Deze €5/m korting, gaat dat op voor 24 maanden? (oftewel: is dit werkelijk €120 korting?)
- Hoe zit het met smsjes in deze bundels? Moet je daar vervolgens appart voor betalen? Gaat dit af van je beltegoed?
- Is het beltegoed hier wel houdbaar? Hoe lang dan?

Graag antwoord, zodat ik deze tabel ook kan publiceren :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
VVVJeroen schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:31:
Zo, laat ik mijn gedachten nog eens in de groep gooien. Ik ben bezig met nog zo'n tabel voor GSMWeb (en daarbij TMobile). Hierbij kom ik tot de volgende vragen:
- Deze €5/m korting, gaat dat op voor 24 maanden? (oftewel: is dit werkelijk €120 korting?)
- Hoe zit het met smsjes in deze bundels? Moet je daar vervolgens appart voor betalen? Gaat dit af van je beltegoed?
- Is het beltegoed hier wel houdbaar? Hoe lang dan?

Graag antwoord, zodat ik deze tabel ook kan publiceren :9 .
Aktie 1 jaar: Geen aansluitkosten + € 2,50 per maand abonnementskorting.
Aktie 2 jaar: Geen aansluitkosten + € 5,00 per maand abonnementskorting.
Aktie Web 'n' Walk Standaard bij Relax 150 t/m 1500 (2 jaar): 6 maanden € 2,50 korting.
Aktie Web 'n' Walk Plus bij Relax 150 t/m 250 (2 jaar): 6 maanden € 5,00 korting
Aktie Web 'n' Walk Plus bij Relax 300 t/m 1500 (2 jaar): 24 maanden GRATIS.
Bron: http://www.gsmweb.nl/tmobile/index_toestel.htm
En meerdere sites geven dat aan ;)
Je belminuten blijven twee maanden houdbaar.
En als je sms'jes wil moet je een bundel nemen.
Bron: http://www.t-mobile.nl/pe...atie/prijslijst-relax.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
<offtopic>Goh, na al dat gedoe met 2call, en alle valse beloftes en onjuistheden, is iets bestellen bij zagg en een vraagje stellen over de verzenddatum een verademing. Daar krijg je tenminste een nette reactie terug: <Einde offtopic :-p >

Hello Martijn,

Thank you for contacting ZAGG, home of the invisibleSHIELD! My name is Bill and I appreciate the opportunity to assist you.

Your order EU698951 was received on December 30, 2008 and shipped on the next business day from our European distribution center in the UK. The UK postal service was not operating for several days due to the holiday season. They resumed normal operation on January 5, 2009. You can expect to receive your shipment in the next 6 to 9 business days. Your patience is greatly appreciated.

Thank you for choosing the invisibleSHIELD. We appreciate your business!

All the best,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je dan ook daadwerkelijk verder kijkt in je bestelling staat er bij gsmweb aan de linker kant:

Aktie bij een 2 jarig contract:
U ontvangt 6 maanden € 5,00 korting en vanaf een Relax 300 abo is een Web 'n' Walk Plus 24 maanden lang helemaal GRATIS.

Dus zoals ik het zie staan is de korting geen 24 maanden 5 euro, maar 6 maanden 5 euro korting.....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 10:19 . Reden: quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 08:42
De HTC Touch HD komt niet uit bij T-mobile de komende 3 maanden.

Dit aldus een verkoopmedewerker. 4 januari waren er idd een hoop nieuwe toestellen gepresenteerd voor de komende 3 maanden, maar daar zat de Touch HD (of Android G2) niet bij.

Ik ga dus ook maar verlengen via GSM-web oid, over 3 maanden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes hier heb ik de goedkoopste aanbieding tot nu toe!!!!!! (Voor de Touch HD) (net afgesloten, !!Bellen!! niet via internet afsluiten!! tip van de verkopers, bellen is sneller en i.v.m. nummerbehoud is dat veiliger ?!?)

Vodafone abonnement
- 2 jaar 22,50
- eerste 10 maanden 9,95
- Internet blox eerste 6 maanden 5 euro korting
- (door internet blox) 142 euro korting op het toestel.
- Gratis verdubbeling sms/mms (300 sms/mms)
- Toestelprijs 82 euro,-

Tot zover nog niet super bijzonder, echter kwam ik op gsmweb een regel tegen dat je na 12 maanden internet blox uit mag zetten.
Nu heb ik het internet op de telefoon niet nodig, dus eigenlijk wilde ik dit niet afsluiten.
Echter heb ik vodafone gebeld met deze vraag, na 3x doorschakelen werd mij verteld dat dit nergens staat, niet publiekelijk bekend wordt gemaakt, maar wel na 12 maanden mag worden gestopt.
Ik kon het ook niet op papier krijgen, het staat nergens in de voorwaarden, maar het is wel zo verzekerde de verkoper mij.

Kortom komt het erop neer dat je door (6x€5 = 30 en 6x10 = 60+30) €90 euro te betalen, €142 euro koring krijgt op de toestelprijs. (als je internet na 12 maanden uitschakeld dus!!!!!)

Normale prijs = €694.69 = per maand €28,95
Nu de prijs wanneer je internet uitschakeld na 1 jaar
Super prijs= € 587 = gemiddeld per maand ongeveer €24,50

Dat noem ik nog eens een leuke actie, je moet dan wel na 1 jaar het internet uitzetten (dat is je eigen keuze)
Als je bekijkt dat het toestel los rond de 550 euro kost, dan heb je dus 2 jaar lang gebeld en gesmst en 1 jaar internet voor €37,-

Ps.
Hoe dit voor het 27,50 abonnement uitpakt weet ik niet, maar uiteraard ook veel voordeel door de internet bloX actie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 08:23
Autoreply schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:56:
De HTC Touch HD komt niet uit bij T-mobile de komende 3 maanden.

Dit aldus een verkoopmedewerker. 4 januari waren er idd een hoop nieuwe toestellen gepresenteerd voor de komende 3 maanden, maar daar zat de Touch HD (of Android G2) niet bij.

Ik ga dus ook maar verlengen via GSM-web oid, over 3 maanden :'(
Ik denk dat ze nog teveel iPhones hebben liggen en daarom nog niet de MDA Touch HD gaan voeren :(

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:23:
Yes hier heb ik de goedkoopste aanbieding tot nu toe!!!!!! (Voor de Touch HD) (net afgesloten, !!Bellen!! niet via internet afsluiten!! tip van de verkopers, bellen is sneller en i.v.m. nummerbehoud is dat veiliger ?!?)

Vodafone abonnement
- 2 jaar 22,50
- eerste 10 maanden 9,95
- Internet blox eerste 6 maanden 5 euro korting
- (door internet blox) 142 euro korting op het toestel.
- Gratis verdubbeling sms/mms (300 sms/mms)
- Toestelprijs 82 euro,-

Tot zover nog niet super bijzonder, echter kwam ik op gsmweb een regel tegen dat je na 12 maanden internet blox uit mag zetten.
Nu heb ik het internet op de telefoon niet nodig, dus eigenlijk wilde ik dit niet afsluiten.
Echter heb ik vodafone gebeld met deze vraag, na 3x doorschakelen werd mij verteld dat dit nergens staat, niet publiekelijk bekend wordt gemaakt, maar wel na 12 maanden mag worden gestopt.
Ik kon het ook niet op papier krijgen, het staat nergens in de voorwaarden, maar het is wel zo verzekerde de verkoper mij.

Kortom komt het erop neer dat je door (6x€5 = 30 en 6x10 = 60+30) €90 euro te betalen, €142 euro koring krijgt op de toestelprijs. (als je internet na 12 maanden uitschakeld dus!!!!!)

Normale prijs = €694.69 = per maand €28,95
Nu de prijs wanneer je internet uitschakeld na 1 jaar
Super prijs= € 587 = gemiddeld per maand ongeveer €24,50

Dat noem ik nog eens een leuke actie, je moet dan wel na 1 jaar het internet uitzetten (dat is je eigen keuze)
Als je bekijkt dat het toestel los rond de 550 euro kost, dan heb je dus 2 jaar lang gebeld en gesmst en 1 jaar internet voor €37,-

Ps.
Hoe dit voor het 27,50 abonnement uitpakt weet ik niet, maar uiteraard ook veel voordeel door de internet bloX actie!!
Dit was ik ook van plan, alleen toen ik net een medewerker aan de lijn had zei hij dat ik toestelkorting kreeg en dat ik er de volledige contract's duur aan vast zou zitten :(

Alleen hij belt mij straks nog terug, dan zal ik eens met jou verhaal tegen hem gaan praten, kijken of dat hij dan anders piept >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Ik heb hem net besteld met WEb n Walk plus gratis voor 2 jaar met een 300 relax abbo. Voor 2 jaar € 32,50 per maand

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]noobynater schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:03:
[...]

Ik ben eens benieuwd! Het ligt iig heel erg aan de verkoper, ik ben 3 x doorgeschakel van verkoop naar klantenservice en weer terug.
Ze adverteren er iig niet graag mee, logisch ook komt niet echt tengoede voor vodafone :)

De optie om internet blox uit te schakelen zit zelfs in je online profiel op de vodafone site, en wanneer dat niet lukte of duidelijk was kon er altijd nog gebeld worden!.

Succes!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
jorisdekloris schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:59:
[...]

Ik denk dat ze nog teveel iPhones hebben liggen en daarom nog niet de MDA Touch HD gaan voeren :(
En ik weiger met zo'n appel rond te gaan lopen, dan nog liever geen nieuwe foon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:41:
[quote]noobynater schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:03:
[...]

Ik ben eens benieuwd! Het ligt iig heel erg aan de verkoper, ik ben 3 x doorgeschakel van verkoop naar klantenservice en weer terug.
Ze adverteren er iig niet graag mee, logisch ook komt niet echt tengoede voor vodafone :)

De optie om internet blox uit te schakelen zit zelfs in je online profiel op de vodafone site, en wanneer dat niet lukte of duidelijk was kon er altijd nog gebeld worden!.

Succes!
Mij lukt het echt met geen mogelijkheid :(

Ik heb 3 mensen aan de lijn gehad een 2 verschilende mensen in de Vodafone winkel gesproken.
Allemaal het zelfde: Omdat je toestelkorting krijgt... blabla..... en je zit er gewoon de gehele contracts duur aan vast omdat je het er bij afsluit en vanwege toestelkorting (ja echt! ze komen meerdere keren met een argument in de zelfde zin >.>).

En dan geef ik als referentie dat andere mensen het wel konden doen, komen ze aan dat ze het abbo hebben afgesloten en daarna internetblox online geregeld hebben en de toestelkorting niet hebben ontvangen.
Zeg ik dat die andere mensen precies het zelfde abbo hadden genomen als het abbo dat ik wou, zeggen tja, het kan gewoon niet, je zit dan de gehele contracts duur vast aan de blox tenzij je het daarna online afsluit.

Dus daar kom ik ook niet echt ver mee :'(

Hoe heb jij ze zover gekregen?

Btw, als ik zei dat bij "andere winkels"(heb geen namen genoemd) het wel kon, reageerde ze: "Andere winkels kunnen hun eigen aanbiedingen maken zoals hun dat willen, en de aanbieding in de winkel verschillen van online en telefoonisch. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 00:37:
Hello Martijn,

Thank you for contacting ZAGG, home of the invisibleSHIELD! My name is Bill and I appreciate the opportunity to assist you.

Your order EU698951 was received on December 30, 2008 and shipped on the next business day from our European distribution center in the UK. The UK postal service was not operating for several days due to the holiday season. They resumed normal operation on January 5, 2009. You can expect to receive your shipment in the next 6 to 9 business days. Your patience is greatly appreciated.

Thank you for choosing the invisibleSHIELD. We appreciate your business!

All the best,
ZAGG Order# EU688723 Thank you for your purchase from ZAGG. For your order details, please see below. Below are two 20% off one-time-use discount codes to share with two very special people in your life, whether they are your friends, coworkers, boss, family or yourself. Just copy the content below and paste it into your email. These discounts expire in 30 days so notify your friends today... oh, and choose wisely, you only have two! Here's an example of what you can send to your friend, simply copy and paste it.

Besteld op 27 december, en nog steeds niets binnen :'(
Maar ja, Touch HD is er ook nog niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noobynater schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:27:
[...]

Mij lukt het echt met geen mogelijkheid :(

Ik heb 3 mensen aan de lijn gehad een 2 verschilende mensen in de Vodafone winkel gesproken.
Allemaal het zelfde: Omdat je toestelkorting krijgt... blabla..... en je zit er gewoon de gehele contracts duur aan vast omdat je het er bij afsluit en vanwege toestelkorting (ja echt! ze komen meerdere keren met een argument in de zelfde zin >.>).

En dan geef ik als referentie dat andere mensen het wel konden doen, komen ze aan dat ze het abbo hebben afgesloten en daarna internetblox online geregeld hebben en de toestelkorting niet hebben ontvangen.
Zeg ik dat die andere mensen precies het zelfde abbo hadden genomen als het abbo dat ik wou, zeggen tja, het kan gewoon niet, je zit dan de gehele contracts duur vast aan de blox tenzij je het daarna online afsluit.

Dus daar kom ik ook niet echt ver mee :'(

Hoe heb jij ze zover gekregen?

Btw, als ik zei dat bij "andere winkels"(heb geen namen genoemd) het wel kon, reageerde ze: "Andere winkels kunnen hun eigen aanbiedingen maken zoals hun dat willen, en de aanbieding in de winkel verschillen van online en telefoonisch. :(
Misschien dat daar even de miscommunicatie zit, ik ben niet in de winkel geweest maar op vodafone.nl..... zeg maar de webshop.
Daar staat een Tel. nummer en dat is rechtstreeks vodafone zelf, dus geen gedoe met winkels en tussenpersonenen....
probeer dit eens:
Tel. 0800-0200056, maandag t/m vrijdag 9.30 - 21.00.

Succes

P.s.
Blijkbaar zit er verschil tussen winkels van vodafone, vodafone.nl en telefonische vodafone op internet?!?!?!? :? :?
Waarom geen idee maar dat is misschien de reden geweest waarom ik het advies kreeg van de verkoper (aan de telefoon) dat het via hun het makkelijkste te bestellen was....... Ik snap het probleem ook even niet meer..... Hoop dat je telefonisch meer succes hebt?! (laat even het resultaat weten!!!!) Als ik de enige ben die dit voor elkaar heeft gekregen klinkt het wel heel ongeloofwaardig...... |:( en zo kwam de verkoper bij mij toch zeker niet over........

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:35
Foutje..

[ Voor 95% gewijzigd door J_Velsink op 07-01-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Niet online
Bij deze dan de prijslijst van GSMWeb:
Rekenfoutje, 't is toch niet zo goedkoop als het leek ;)
Alle abonnementen zijn met internet. Een (I) staat voor web 'n' walk internet (384/64) en een (I+) staat voor een web 'n' walk plus bundel (1000/384) aangezien een I+ na een bepaald abonnement gratis word word dit vanaf het 300 abonnement automatisch toegepast bij zowel (I) als (I+).
Hierbij wil ik dus opmerken dat een bundel alleen bestaat uit belminuten. Als je sms'jes wil sturen, wat dus de meeste mensen vooral doen, moet je een extra bundel kopen of €0,25 per sms betalen.

Wel kan je voor €24,50 per maand (€588 totaal!) een 2 jarig abonnement nemen met 1Mbps onbeperkt internet.

Oja, even opmerking:
Dit is mét €5,00 korting bij een 2 jaar abonnement voor 24 maanden lang (120 euro), en €2,50 bij een 1 jaar abonnement voor 12 maanden (30 euro). Kan iemand bevestigen dat dit inderdaad voor de volledige contract duur is? Ik vind het persoonlijk namelijk vrij goedkoop als je voor €24,50- per maand 'n HD met 300 min/maand hebt. De enige winst kan dan dus het sms'en zijn.

Oja, hier nog even van Vodafone.nl om te vergelijken.
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/K8c92707.bmp

[ Voor 55% gewijzigd door VVVJeroen op 07-01-2009 22:22 . Reden: opmerking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindaloca
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-02-2009
VVVJeroen schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 20:03:
Kan iemand bevestigen dat dit inderdaad voor de volledige contract duur is? Ik vind het persoonlijk namelijk vrij goedkoop als je voor €24,50- per maand 'n HD met 300 min/maand hebt. De enige winst kan dan dus het sms'en zijn.
Volgens mij heb je 2 keer die €5 korting gerekend. Bijvoorbeeld: Relax 300 kost normaal €34,50 (zie T-mobile.nl) en met korting dus €32,- (1 jaar) of €29,50 (2 jaar). Bij GSMweb hadden ze die korting alvast voor je berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Niet online
Kijk, Dát zou dus heel erg veel verklaren! Ik zal even het plaatje weer offline halen en het aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 18:41:
[...]

Misschien dat daar even de miscommunicatie zit, ik ben niet in de winkel geweest maar op vodafone.nl..... zeg maar de webshop.
Daar staat een Tel. nummer en dat is rechtstreeks vodafone zelf, dus geen gedoe met winkels en tussenpersonenen....
probeer dit eens:
Tel. 0800-0200056, maandag t/m vrijdag 9.30 - 21.00.

[...]
Dat is het nummer dat ik had gebeld, vind het raar :'(
Anders word het toch de aanbieding van gsmweb(die van 22,50)

Wat was de tekst die ze over gehaald hadden bij jou?
Ik moet sowieso nog wat regelen voor dat ik dit abbo kan afsluiten, dus op het moment dat het mogelijk is, ga ik bellen like crazy en als ik er eindelijk een gaatje in geprikt krijg, grijp ik de kans en sluit het abbo af ^.^ :+

btw: ik had exact het zelfde als jou gedaan :P
Dus ik gebeld, lees ik daarna jou post :o

[ Voor 28% gewijzigd door noobynater op 07-01-2009 22:36 . Reden: Even de quote wat kleiner gemaakt :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Niet online
GSM Web:
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/d3u65695.jpg
Alle abonnementen zijn met internet. Een (I) staat voor web 'n' walk internet (384/64) en een (I+) staat voor een web 'n' walk plus bundel (1000/384) aangezien een I+ na een bepaald abonnement gratis word word dit vanaf het 300 abonnement automatisch toegepast bij zowel (I) als (I+).
Hierbij wil ik dus opmerken dat een bundel alleen bestaat uit belminuten. Als je sms'jes wil sturen, wat dus de meeste mensen vooral doen, moet je een extra bundel kopen of €0,25 per sms betalen.

Conclusie: Vodafone is goedkoper aangezien daar de sms'jes in de bundel zitten ;). Kan je wel minder bellen. Er zit dus wel lichtelijk verschil in. Natuurlijk ook in de internet abbo's ;).
En nog even het Vodafone.nl overzicht:
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/K8c92707.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

misschien voor gene die de toestel nog wil hebben, op http://www.one.nl/ is een goeie aanbieding.

Gratis HTC TOUCH HD i.c.m. een 2 jarig t-mobile relax 300.
- Gratis web'n'walk plus
- Gratis extra 600 belminuten
- Gratis 4gb geheugenkaartje te bij
- geen aansluitkosten
- 5 euro factuurkorting. Dus je betaald 29,50 per maand inplaatst van 34,50.

en met de web'n'walk plus kan je ook nog tv kijken!!

vind zelf wel hele scherpe aanbieding

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noobynater schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 22:34:
[...]

Dat is het nummer dat ik had gebeld, vind het raar :'(
Anders word het toch de aanbieding van gsmweb(die van 22,50)

Wat was de tekst die ze over gehaald hadden bij jou?
Ik moet sowieso nog wat regelen voor dat ik dit abbo kan afsluiten, dus op het moment dat het mogelijk is, ga ik bellen like crazy en als ik er eindelijk een gaatje in geprikt krijg, grijp ik de kans en sluit het abbo af ^.^ :+

btw: ik had exact het zelfde als jou gedaan :P
Dus ik gebeld, lees ik daarna jou post :o
Ik heb ook ondermeer aangehaald dat het op de site van GSMWEB staat, en dat ik dit even wilde controleren of dat ook bij de "echte" vodafone ook zo was.
Daarop kreeg ik het antwoord dat gsmweb abonnementen van hun aanbied met eventueel andere regelingen/kortingen, maar dat deze regeling ook bij hun van toepassing is.
Hij vermelde mij wel dat het normaal nooit verteld wordt en dat het ook in geen document terug te vinden is. Maar er staat dus ook nergens dat je verplicht bent 24 maanden dat internet blox abonnement af te nemen.
Ik haalde aan dat er tussen haakjes wel: (bij 24 maanden) stond, maar dat had betrekking op het 22,50 abbo van 2 jaar en niet op het internet blox.

kijk maar eens hier:
http://www.gsmweb.nl/forms/vf353.htm
en dan in de linker kolommen de onderste daar staat:
Aktie geldt i.c.m alle Vodafone abonnementen. De Zorgeloos Mobiel Internet Blox wordt voor minimaal 12 maanden geaktiveerd. Daarna kan de Blox aan en uit gezet worden indien gewenst.

En daarmee was de kous af.

Wat je ook nog kunt doen is direct de klantenservice bellen, die heb ik als 2de persoon aan de lijn gekregen, dat was een 06-*****nummer en dan moest je kiezen voor optie 9 in het menu.
Deze hebben mijn vraag bevestigd en mij doorverbonden naar wederom de verkoopafdelingsmedewerker.
En die bevestigde het ook en heb ik daarop direct afgesloten.

Als extra service bood hij mij aan de bestelling op 13 januari uit te voeren omdat er dan toestellen binnenkwamen die simlockvrij waren, omdat het een spoed zending betrof.
Ik moet nl. nog 3 maanden met mijn Telfortje bellen maar dan liefst wel met het nieuwe toestel alvast..... dus dat vond ik een hele goeie service van de verkoper!

Ik snap niet dat het bij jou zo moeilijk gaat, ik heb 3 mensen aan de lijn gehad waarvan 1 het moest navragen en 2 het wisten dat het zo kon worden geregeld......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 00:04:
[...]

Ik heb ook ondermeer aangehaald dat het op de site van GSMWEB staat, en dat ik dit even wilde controleren of dat ook bij de "echte" vodafone ook zo was.
Daarop kreeg ik het antwoord dat gsmweb abonnementen van hun aanbied met eventueel andere regelingen/kortingen, maar dat deze regeling ook bij hun van toepassing is.
Hij vermelde mij wel dat het normaal nooit verteld wordt en dat het ook in geen document terug te vinden is. Maar er staat dus ook nergens dat je verplicht bent 24 maanden dat internet blox abonnement af te nemen.
Ik haalde aan dat er tussen haakjes wel: (bij 24 maanden) stond, maar dat had betrekking op het 22,50 abbo van 2 jaar en niet op het internet blox.

kijk maar eens hier:
Aktie geldt i.c.m alle Vodafone abonnementen. De Zorgeloos Mobiel Internet Blox wordt voor minimaal 12 maanden geaktiveerd. Daarna kan de Blox aan en uit gezet worden indien gewenst.

Wat je ook nog kunt doen is direct de klantenservice bellen, die heb ik als 2de persoon aan de lijn gekregen, dat was een 06-*****nummer en dan moest je kiezen voor optie 9 in het menu.
Deze hebben mijn vraag bevestigd en mij doorverbonden naar wederom de verkoopafdelingsmedewerker.

Als extra service bood hij mij aan de bestelling op 13 januari uit te voeren omdat er dan toestellen binnenkwamen die simlockvrij waren, omdat het een spoed zending betrof.
Ik moet nl. nog 3 maanden met mijn Telfortje bellen maar dan liefst wel met het nieuwe toestel alvast..... dus dat vond ik een hele goeie service van de verkoper!

Ik snap niet dat het bij jou zo moeilijk gaat, ik heb 3 mensen aan de lijn gehad waarvan 1 het moest navragen en 2 het wisten dat het zo kon worden geregeld......
And the story goes on: Ik heb ze zo net ff gemaild met de volgende vraag: Ik heb een vraag over deze aanbieding: http://www.vodafone.nl/sh.../HTC+Touch+HD/sku11550010
Met de abonnoments vorm van 22,50 en mobiel internet blox.

Nou had ik op GSMweb.nl een actie gezien (http://www.gsmweb.nl/forms/vf353.htm)

En daar staat links onder het volgende: "Aktie geldt i.c.m alle Vodafone abonnementen. De Zorgeloos Mobiel Internet Blox wordt voor minimaal 12 maanden geaktiveerd. Daarna kan de Blox aan en uit gezet worden indien gewenst."

Mijn vraag was, is dit ook zo bij vodafone.nl webwinkel, dat je gewoon de blox na 1 jaar weer uit kunt zetten.
Nou had iemand die ik ken exact dezelfde vraag, en die werd als volgt beantwoord: "Ja, dit is ook gewoon mogelijk bij vodafone zelf, u kunt na 1 jaar weer online uitvinken. "en dan citeer ik die gene als volgt: "Hij vermelde mij wel dat het normaal nooit verteld wordt en dat het ook in geen document terug te vinden is. Maar er staat dus ook nergens dat je verplicht bent 24 maanden dat internet blox abonnement af te nemen."

Maar bij de klantenservice is mij door 3 verschilende mensen verteld dat je gewoon de gehele contractsduur aan mobiel internetblox, terwijl bij hem iedereen het gewoon zei dat het kon.

Dus ik snap er echt niks meer van, graag zinnigheid hier over.

Mvg,

******************** ( even censuur toegepast ;) )

Eens kijken wat hun reactie word.

To be continued....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
limit28 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:35:
misschien voor gene die de toestel nog wil hebben, op http://www.one.nl/ is een goeie aanbieding.

Gratis HTC TOUCH HD i.c.m. een 2 jarig t-mobile relax 300.
- Gratis web'n'walk plus
- Gratis extra 600 belminuten
- Gratis 4gb geheugenkaartje te bij
- geen aansluitkosten
- 5 euro factuurkorting. Dus je betaald 29,50 per maand inplaatst van 34,50.

en met de web'n'walk plus kan je ook nog tv kijken!!

vind zelf wel hele scherpe aanbieding
Dit is niet goedkoper dan op GSMeasy maar je krijgt wel meer :P 4Gb kaartje en 600 minuten.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, bij VF shop is het weer enkele 10tjes duurder geworden.
Ik heb nog de aanbieding van vorige maand, 22,50+inet 658 totaal...Nu:
1e jaar:
10x 9,95 = 99,50
2x 22,50= 45
6x4,50= 27
6x 9,50 = 57
2x jaar:
12x22,50= 270
12x 9,50= 114
+ 82= 82
= 694,50

Mooi dat ik 2 weken terug heb gekocht :) Overigens uber tevreden over de HD _/-\o_

Edit: Op bv algebeld.nl geldt de aanbieding Basisbundel 24 maanden voor maar EUR 18.00 per maand nog steeds....Dus ik zou het wel weten voor de mensen die nog moeten bestellen...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

jorisdekloris schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 08:30:
[...]

Dit is niet goedkoper dan op GSMeasy maar je krijgt wel meer :P 4Gb kaartje en 600 minuten.
nou ik zat op gsmeasy te kijken maar hij is niet goedkoper dan www.one.nl
Bij gsmeasy moet je nog voor de internet bundel betalen maar bij one.nl is de internet bundel in de 2 jaar tijd gratis. Dus je betaald echt letterlijk maandelijks 29,50

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 08:54:
Lol, bij VF shop is het weer enkele 10tjes duurder geworden.
Ik heb nog de aanbieding van vorige maand, 22,50+inet 658 totaal...Nu:
1e jaar:
10x 9,95 = 99,50
2x 22,50= 45
6x4,50= 27
6x 9,50 = 57
2x jaar:
12x22,50= 270
12x 9,50= 114
+ 82= 82
= 694,50

Mooi dat ik 2 weken terug heb gekocht :) Overigens uber tevreden over de HD _/-\o_

Edit: Op bv algebeld.nl geldt de aanbieding Basisbundel 24 maanden voor maar EUR 18.00 per maand nog steeds....Dus ik zou het wel weten voor de mensen die nog moeten bestellen...
Vf is idd duurder geworden, maar dit m.b.t.. de korting van het internet blox pakket
Eerst: 7x 12 = 84 euro korting
Nu: 5x6= 30 euro korting

Het abonnement wat jij aangeeft is goedkoper dan €18,- op VF
nu:
14 x 22,50 + 10 x 9,95 / 24 is €17,30 ongeveer.
Dus als je alleen wil bellen is op VF nog altijd goedkoper met de huidige aanbieding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.vodafone.nl/sh.../HTC+Touch+HD/sku11550010

Wie kan mij uitleggen hoe vodafone aan €17.45,- per maand komt?
Heb zelf zitten rekenen (2jr; basis27,50 + zorgeloos internet) maar kom er niet uit, ik zal wel iets over het hoofd zien...En de vodafone klantenservice zegt dat ze binnen 2 dgn antwoorden maar dat 'mislukt'......

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat zij een fout hebben gemaakt. Volgens mij wordt het dus 17,95. (eerste 10 maanden kost het 12,95 en internet de eerste 6 maanden 5 euro) Ik zou het anders ook niet weten haha :D

Ik ga morgen denk ik de Touch HD halen met een T-mobile 300 abbo. Internet is gratis gedurende 2 jaren en dat is toch een erg strakke aanbieding ! Onbeperkt sms bundel erbij en ik ben klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindaloca
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:06:
Ik denk dat zij een fout hebben gemaakt. Volgens mij wordt het dus 17,95. (eerste 10 maanden kost het 12,95 en internet de eerste 6 maanden 5 euro)
Beter nog:
eerste 10 maanden kost het 12,95 en internet de eerste 6 maanden 5 euro korting! Dat is dus €4,50. Optellen bij €12,95 maakt €17,45! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
limit28 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:28:
[...]

nou ik zat op gsmeasy te kijken maar hij is niet goedkoper dan www.one.nl
Bij gsmeasy moet je nog voor de internet bundel betalen maar bij one.nl is de internet bundel in de 2 jaar tijd gratis. Dus je betaald echt letterlijk maandelijks 29,50
http://www.gsmeasy.nl/com...delid=76&f_cat=verlenggsm

T-Mobile Relax Web 300 (29.50) (2jr)
Soort contract: Verlenging
24 maanden € 29.50 per maand i.p.v. € 34.50
24 maanden gratis web n walk plus!!
Geen aansluitkosten!
Web n Walk Plus (GRATIS!)
2 jaar lang 100% gratis! (normaal 14.95 p/m)
Supersnel internet met GPRS, UMTS of HSDPA
HTC Touch HD
3.5G, Wifi, Breedbeeld scherm
Gratis per koerier geleverd!
Prijs:Gratis!
(incl. BTW & verzendkosten!)

--------------------------------------------------------------------------------
Andere gsm?
HTC Touch HD
HTC Touch HD

Kies een kleur: Black
Geniet van video's, films en streams zoals je dat nooit voor mogelijk had gehouden op een mobiele telefoon. Ervaar internet browsen op je HD scherm, het lijkt alsof je op een laptop werkt! Dit kan allemaal door het geweldige 3.8" WVGA breedbeeld scherm gecombineerd met de ultragevoelige TouchFLO 3D-techniek. Met de supersnelle 3.5G (HSDPA/UMTS) verbinding kun je overal supersnel surfen; tot wel 7.2mbit/sec! Thuis aangekomen kun je gebruik maken van de ingebouwde WiFi antenne om met je eigen netwerk te verbinden.

Garantie: 2 jaar.

De volgende functies zijn o.a. aanwezig:

Bluetooth Camera (5.0M) Email Kaartdekking MP3 speler Opslagcapaciteit Radio HSPDA Touchscreen Videocamera
Meer specificaties..

--------------------------------------------------------------------------------
Ander abonnement?

T-Mobile Relax Web 300 (29.50) 2 jr
Type abonnement: Nieuw contract Verlenging
Netwerk:T-Mobile
Kosten per maand:€ 29,50
Belminuten:300 min
Contractsduur:2 jaar
Aansluitkosten:€ 0,00

Hier toch ook 29,50?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Nou Godver, ik heb dus reactie gehad op mijn mail:

Geachte Heer ************,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan de Online Winkel.

Het ligt aan de gekozen aanbieding wanneer Blox Zorgeloos Internet uitgezet kan worden.

Bij de door u gekozen aanbieding kan de Bloz Zorgeloos Internet pas na 24 maanden uitgezet worden, aangezien hierbij de € 142,80 extra korting op uw toestel gebaseerd is op de Blox Zorgeloos Internet.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online Winkel

Word dus de aanbieding van gsmweb voor mij :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindaloca schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 01:52:
[...]

Beter nog:
eerste 10 maanden kost het 12,95 en internet de eerste 6 maanden 5 euro korting! Dat is dus €4,50. Optellen bij €12,95 maakt €17,45! :)
Kijk, dat is het dus :)

Relax 300 abbonement van T-Mobile is hetzelfde. Het kost nu allemaal 29.50. Tevens zag ik gisteren reclame op tv dat bij een relax 300 abbo en hoger, web n walk plus 24 maanden gratis is. Scherpe aanbieding moet ik zeggen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

Heb op 5 januari de HD besteld bij de online vodafone shop en nog niets gehoord. 1x gebeld en een keer gechat en ze kunnen me gewoon niet aangeven wanener ie geleverd gaat worden. Wat ik belachelijk vind aangezien er alleen op de site staat dat de levering langer kan duren dan 24 uur. Informeer je klanten nou eens verdomme. Ik moet hier op tweakers lezen dat er een nieuwe batch komt volgende week. En dan maar hopen dat ik bij 1 van de gelukkigen zit. Het begint goed bij Vodafone :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindaloca schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 01:52:
internet de eerste 6 maanden 5 euro korting! Dat is dus €4,50. Optellen bij €12,95 maakt €17,45! :)
over het hoofd gezien dus, thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntal schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:38:
Heb op 5 januari de HD besteld bij de online vodafone shop en nog niets gehoord. 1x gebeld en een keer gechat en ze kunnen me gewoon niet aangeven wanener ie geleverd gaat worden. Wat ik belachelijk vind aangezien er alleen op de site staat dat de levering langer kan duren dan 24 uur. Informeer je klanten nou eens verdomme. Ik moet hier op tweakers lezen dat er een nieuwe batch komt volgende week. En dan maar hopen dat ik bij 1 van de gelukkigen zit. Het begint goed bij Vodafone :{
Hier hetzelfde verhaal, besteld op 4 januari.
Eergister mailtje gestuurd, krijg vandaag het volgende terug:

Geachte heer Bankers,
Het is voor ons nog niet duidelijk wanneer dit toestel bij ons geleverd gaat worden.

Zodra het toestel er is gaan we uw order z.s.m. in behandeling nemen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Online Winkel

Nou, lekker is dat.. De Sim-kaart hebben ze natuurlijk al lang en breed opgestuurd. Nu de telefoon zelf nog.
In mijn ogen staat het zeer onduidelijk vermeld op de site dat het toestel niet op voorraad is. Daarnaast zou er een leverdatum op de site staan maar die is mij ook ontgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Sim heb ik ook nog niet ontvangen...maar wat meer duidelijkheid mag wel...ik weet nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de sim al 3 dagen ontvangen.
Besteld via VF shop.

HD is nergens te bekennen.

Ik heb de sim nog niet geactiveerd, betaal ik nu abo kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Bij de Vodafone winkel in Eindhoven heb ik hem 27 december besteld incl. nummerbehoud, en kan hem vandaag gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik zit met een dilemma. Ik wilde vandaag de Touch HD bestellen met een T-Mobile abbonement. Echter kwam ik tot de ontdekking dat mijn abbonement bij KPN (Sim only) afloopt op 30-06-2009. Mijn vraag is wat ik nu het beste kan doen ? Voor mijn gevoel is de T-Mobile aanbieding ontzettend scherp nu en ik ben bang dat ik later geen goede aanbieding kan vinden :S !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:48:
Hallo mensen,

Ik zit met een dilemma. Ik wilde vandaag de Touch HD bestellen met een T-Mobile abbonement. Echter kwam ik tot de ontdekking dat mijn abbonement bij KPN (Sim only) afloopt op 30-06-2008. Mijn vraag is wat ik nu het beste kan doen ? Voor mijn gevoel is de T-Mobile aanbieding ontzettend scherp nu en ik ben bang dat ik later geen goede aanbieding kan vinden :S !
Ik zie het probleem niet, aangezien je abbo al zo'n half jaar (2008) afgelopen is? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:54:
[...]
Ik zie het probleem niet, aangezien je abbo al zo'n half jaar (2008) afgelopen is? :9
Scherp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Bij GSMeasy heb ik op 7 jan mijn foon besteld en ze komen hem morgen (10 jan) brengen :D

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:48:
Hallo mensen,

Ik zit met een dilemma. Ik wilde vandaag de Touch HD bestellen met een T-Mobile abbonement. Echter kwam ik tot de ontdekking dat mijn abbonement bij KPN (Sim only) afloopt op 30-06-2009. Mijn vraag is wat ik nu het beste kan doen ? Voor mijn gevoel is de T-Mobile aanbieding ontzettend scherp nu en ik ben bang dat ik later geen goede aanbieding kan vinden :S !
Ach, straks (over een paar maanden) is het toestel niet meer zo nieuw en dus een stuk voordeliger. Als je 'm nu wil is nieuw kopen waarschijnlijk het goedkoopste (vanaf de zomer een sim-only abbotje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Zal ff mn email uitwisseling posten met 2call omdat ik echt enorm ontevreden ben over die lui. Ik denk dat het hier beter kan dan in shopreviews omdat het toch om de HD gaat, en misschien interessant voor mensen die eventueel hun HD bij 2call willen kopen.
Geachte heer,

Ik heb net door de telefoon dit nummer ontvangen van een van uw medewerkers, om u even het volgende voor te leggen.

Op 18 december 2008 heb ik bij jullie een abonnement afgesloten icm vodafone met het toestel HTC touch HD en. Er stond toen bij levertijd 1 werkdag. Dit heeft er gestaan tot zeker de 1e van januari. De 29e ging mijn nummerportering akkoord. Ik had toen eigenlijk dezelfde middag nog een verzendmelding verwacht. Dit gebeurde niet. De volgende dag om 4 uur had ik ook nog niks gehoord, dus ik heb gebeld met een van uw medewerkers. Deze deelde mij mede dat het heel erg druk was en dat hij uiterlijk morgen (31-12-08) verzonden zou worden. Dit is ook niet gebeurd, op 2-1-09 keeg ik een mail dat de HTC touch hd En niet op voorraad was en binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd zou worden. Dit vond ik al heel erg vreemd want ik ga ervanuit dat jullie bij de bestelling van mij op 18-12-08 al een toestel reserveren, en niet pas wanneer jullie er aan toe zijn er 1 op te sturen. Daarbovenop komt nog eens dat ik op internet lees van iemand die hetzelfde toestel de 26e pas heeft besteld, bij hem was de nummerportering de 30e al akkoord en is het toestel dezelfde dag nog verzonden... Hoe zit dat? Waarom kon mijn bestelling niet verzonden worden?

Er is dus verschillende keren verkeerde informatie verschaft / gelogen tegen mij, Eerst is mij beloof dat het uiterlijk de 31e verzonden zou worden, dit is niet gebeurd, opeens is het toestel niet meer op voorraad terwijl jullie andere klanten wel gewoon hun bestelling toezenden. En gezien het nu de 5e werkdag is sinds ik het mailtje van jullie heb gehad dat hij binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd zou worden (ontvangen 2 januari), ik hoor net van uw medewerker dat het toestel pas volgende week binnenkomt dus die informatie klopt ook al niet.

Het lijkt mij allerminst redelijk dat jullie in ieder geval die 15 euro voor directe levering retour doen, gezien het nu verre van direct meer is...

Groet,

Snuurt
Reactie:
Geachte heer Van Dueren den Hollander,

De door u betaalde 15 euro heeft betrekking op de ‘eerdere levering’ dan pas bij de ingangsdatum in april van dit jaar.

Helaas heeft uw order eind december de voorradige voorraad misgelopen, waardoor de uitlevering wacht op nieuwe voorraad.

Uw order zal direct verzonden worden zodra we de nieuwe leveringen binnen hebben.

Excuses voor het ongemak en vertraging.

Met vriendelijke groeten,

Daniel de Boer
Nja ben beetje moedeloos geworden van die lui, het blijft maar komen met smoesjes en onwaarheden en loze beloftes. Ik ga wel gewoon wachten tot het ding binnenkomt want van nog meer contact krijg ik enkel hogere bloeddruk :-p Je kan iig nergens vanuit gaan bij 2call. Die vent gaat overigens geeneens op de volledige inhoud van mn mail in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 23:00
Snuurtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 01:48:
Zal ff mn email uitwisseling posten met 2call omdat ik echt enorm ontevreden ben over die lui. Ik denk dat het hier beter kan dan in shopreviews omdat het toch om de HD gaat, en misschien interessant voor mensen die eventueel hun HD bij 2call willen kopen.

[...]

Reactie:

[...]

Nja ben beetje moedeloos geworden van die lui, het blijft maar komen met smoesjes en onwaarheden en loze beloftes. Ik ga wel gewoon wachten tot het ding binnenkomt want van nog meer contact krijg ik enkel hogere bloeddruk :-p Je kan iig nergens vanuit gaan bij 2call. Die vent gaat overigens geeneens op de volledige inhoud van mn mail in.
ik heb dezelfde discussie gevoerd met een mevrouw van 2call. heb van haar wel de toezegging dat die 15 teruggestort wordt, maar verder kon ze niets aangeven, behalve dat er natuurlijk (??) geen toestel wordt gereserveerd als er gewacht moet worden op nummer portering. Mijn aanvraag is trouwens van 23 dec, nummerporterng akkoord per 5-1 maar totaal nog geen bericht of email gehad over status.

Ze gaf nog wel aan dat waarschijnlijk (...) dit weekend er een nieuwe batch telefoons zou binnenkomen en dat mij dat een tel. wordt toegestuurd. Deze zou dus waarschijnlijk (...) volgende week worden geleverd.

Ik ben ondertussen al aan het rondkijken naar betere aanbiedingen, als die langskomen dan maak ik gebruik van de "afkoelingsperiode" van 7 dagen en gaat de tel en abbo. aanvraag retour naar 2call en bestel ik de tel. alsnog ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Ja me2, maar hoe krijg je die 15e terug dan? Hoever in de toekomst ligt jouw nummerportering? Bij mij is dat 20 april, dusja 2 verschillende mensen van hen zeggen dat het nog steeds directe levering is anders kreeg ik m dan pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
Snuurtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:53:
Ja me2, maar hoe krijg je die 15e terug dan? Hoever in de toekomst ligt jouw nummerportering? Bij mij is dat 20 april, dusja 2 verschillende mensen van hen zeggen dat het nog steeds directe levering is anders kreeg ik m dan pas.
die 15 is toegezegd, dus goed de rekening in de gaten houden en evt. weer bellen :)

mijn nummerportering moet per eind jan ingaan. Op zich maakt me dat niet zoveel uit, heb ook een zakelijk nr. waarmee ik meestal bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Als je overigens alles wilt, ben je voor 37,50 per maand klaar bij T-mobile :

Onbeperkt SMS
Internet 1Mbit-384 2GB limiet, daarna 384/64
300 belminuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindaloca
Wijnbo schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:10:
Als je overigens alles wilt, ben je voor 37,50 per maand klaar bij T-mobile :

Onbeperkt SMS
Internet 1Mbit-384 2GB limiet, daarna 384/64
300 belminuten
Hoe kom je hieraan dan?
Onbeperkt SMS heeft T-mobile niet, wel SMS maximaal (1000 berichten, komt wel enigszins in de buurt van "onbeperkt"), maar dat kost €9,95/maand. Waar haal je die andere €27,55 vandaan? Relax 300 voor €29,50 bij een 2-jarig abo is het goedkoopste wat ik heb gevonden. Maakt een totaal van €39,45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Niet online
Aangezien mijn vorige plaatjes het niet meer fatsoenlijk doen, heeb ik die kosten overzichtjes even ergens anders neergezet.
Vodafone.nl:
Afbeeldingslocatie: http://img265.imageshack.us/img265/4734/gotmj3.png

GSM Web:
Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/5011/gottmobilegsmwebok2.jpg

Oja, weet iemand een fatsoenlijke imagehost? Imageshack werkt eerlijk gezegt ook een beetje tegen.

[ Voor 17% gewijzigd door VVVJeroen op 11-01-2009 19:42 . Reden: plaatjes fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dit ook een goede deal ofniet?
Laten jullie, jullie licht er eens over schijnen...

HTC Touch HD (gratis)
T-Mobile Relax 300 (a 32 euro per maand)
SMS bundel: 25 a 2,50 per maand

Link: http://www.gsmweb.nl/forms/tm106.htm

Of zie ik hier nu iets over het hoofd?

Vriendelijke groeten David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:35:
Volgens mij is dit ook een goede deal ofniet?
Laten jullie, jullie licht er eens over schijnen...

HTC Touch HD (gratis)
T-Mobile Relax 300 (a 32 euro per maand)
SMS bundel: 25 a 2,50 per maand

Link: http://www.gsmweb.nl/forms/tm106.htm

Of zie ik hier nu iets over het hoofd?

Vriendelijke groeten David.
Lees dit topic en dan de laatste bladzijde(n) nog maar eens door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ silmaril8

Je hebt helemaal gelijk, excuses!
Ik zie dus inderdaad niets over het hoofd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Heeft iemand nog iets te zeggen voor dat ik deze bestel? http://www.gsmweb.nl/forms/vf353.htm

ik neem 22,50 en ik zeg internet na 1 jaar af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Snuurtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 01:48:

[...]

Reactie:

[...]

Wat mij betreft zet je dit ook even neer in een shop review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Net nog een chat gehad met 1 van de vodafone medewerkers. Er is nog steeds helemaal niets bekend (zelfs geen indicatie) over levering van de HD.

Ben echt flink pissed off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
slecht nieuws: zie net in de orderstatus van 2call dat de levertijd is aangepast:
"wacht op HD EN. ca 1 a 2 weken levertijd, 11-01-2009"

vanmiddag maar eens achteraan bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een slechte service bij Vodafone.nl zeg...
Nog steeds helemaal niks gehoord over een eventuele leverdatum. Terwijl toen ik het ding bestelde er nergens op de site stond dat het product niet leverbaar was...
Lekker begin van een 2 jarig abbo bij Vodafone.
(De Sim heb ik al een week bijna maar de telefoon daar wacht ik al vanaf 4 jan op.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

jij hebt tenminste nog een sim gekregen...ik heb helemaal niets vernomen behalve dan een mailtje dat het allemaal iets langer gaat duren dan 24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
ronjon schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:26:
slecht nieuws: zie net in de orderstatus van 2call dat de levertijd is aangepast:
"wacht op HD EN. ca 1 a 2 weken levertijd, 11-01-2009"

vanmiddag maar eens achteraan bellen
Klopt, ik was ook van plan te bellen, maar net ff druk gehad met werk. En ik kan eigenlijk ook niet echt meer een betere aanbieding vinden. Die van t-mobile vind ik niks want dan kan ik alsnog 100 smsjes bijkopen. En verder vind ik ook weinig aanbiedingen. Als ik nu weer switch zal je net zien dat ik alsnog weer 10 dagen op die nummerportering kan gaan wachten...

heb jij al gebeld met die lui?

[ Voor 27% gewijzigd door Snuurtje op 12-01-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
via web/chat-ding van Vodafone
ikke:
goedenmiddag

ikke:
graag zou ik willen weten wanneer de touch hd geleverd gaat
worden

Adviseur:
Helaas is hier nog niets over bekend

ikke:
wat is de verwachting dan? ik neem aan dat jullie
leverancier toch wel iets weet?

ikke:
of willen jullie geen verwachtingen kweken (ook te
begrijpen)

Adviseur:
we weten echt nog niets, we zitten er ook op te wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door RiCk op 12-01-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Nouja goed dus ff gebeld met 2call, die nu dus opeens veranderd is naar 2 weken. Ik zeg op de 30 krijg ik garantie dat ie de 31e uiterlijk word verzonden. Er gebeurd niks, op de 2e krijg ik te horen dat het 2 tot 5 werkdagen gaat duren. Daar zijn jullie al ruim overheen en nu komt er opeens zonder melding naar mij te staan 2 weken...??? Stuur mij dan een mail met onbekende levertijd, dan kan ik direct annuleren. Stelletje ******* beetje mij aan het lijntje houden. Dit is echt het belachelijkste bedrijf wat ik mee heb gemaakt. Ik ga nu kijken of ik nog een andere aanbieding kan vinden elders, maar dat zal verdomme ook wel niet want al die vodafone acties van december zijn natuurlijk al voorbij, en die loop ik dan mis door dat kut 2call.

ben nu aan het bellen met andere aanbieders over de voorraad...

Algebeld: niet op voorraad, wel bij de leverancier in NL dus voor hun is dat 3 dagen voordat het toestel bij mij kan liggen. Tevens gaan ze niet afwachten tot het nummerbehoud akkoord is zoals bij 2call, nee ze sturen hem direct op als je de aanvraag gedaan hebt. Veel netter dus, echt kut wou dat ik m direct daar had besteld. Ik ga nog ff andere aanbieders langs.

Nouja goed nergens is het dus zo goedkoop als die aanbieding van 2call in december die ik nu al heb. Alleen hun levertijd nu opeens 2 weken... waar slaat dat op, ik bel met algebeld.nl en die zeggen nee we hebben m niet op voorraad maar wel bij onze leverancier die levert m binnen 1 werkdag dan kunnen wij m binnen 2 werkdagen leveren aan jou. En ook direct je hoeft niet die nummerportering af te wachten zoals bij 2call. Waarom kan 2call dan pas met 2 weken leveren en niet direct als de bestelling geplaatst is. Raar kutbedrijf is het.

Beste aanbieding die ik nu kan vinden is:

2call (genomen in december): (22 x 24 mnd = 528) + (12 mnd internet x 2.50 = 30) + (12 mnd internet x 9.50 = 114) + 63 tstl & verzend = 735

algebeld: (22 x 24 mnd = 528) + (6 mnd internet x 4.50 = 27) + (18 mdn internet x 9.50 = 171) + 49.50 tstl & verzend = 775.50

conclusie, had ik maar bij algebeld besteld in december... toen hadden zei die aanbieding ook. Maarja dit kon ik toen ook niet voorzien.

[ Voor 51% gewijzigd door Snuurtje op 12-01-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
RiCk schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:25:
via web/chat-ding van Vodafone

[...]
Ik werd net gebeld door Vodafone dat de HD inderdaad op dit moment slecht leverbaar zou zijn.. Hun streven is 10 werkdagen.. Wat ik met hun streven moet weet ik ook niet want ze kunnen ook niet meer dan afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
Snuurtje schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:43:
Nouja goed dus ff gebeld met 2call, die nu dus opeens veranderd is naar 2 weken. Ik zeg op de 30 krijg ik garantie dat ie de 31e uiterlijk word verzonden. Er gebeurd niks, op de 2e krijg ik te horen dat het 2 tot 5 werkdagen gaat duren. Daar zijn jullie al ruim overheen en nu komt er opeens zonder melding naar mij te staan 2 weken...??? Stuur mij dan een mail met onbekende levertijd, dan kan ik direct annuleren. Stelletje ******* beetje mij aan het lijntje houden. Dit is echt het belachelijkste bedrijf wat ik mee heb gemaakt. Ik ga nu kijken of ik nog een andere aanbieding kan vinden elders, maar dat zal verdomme ook wel niet want al die vodafone acties van december zijn natuurlijk al voorbij, en die loop ik dan mis door dat kut 2call.

Algebeld: niet op voorraad, wel bij de leverancier in NL dus voor hun is dat 3 dagen voordat het toestel bij mij kan liggen. Tevens gaan ze niet afwachten tot het nummerbehoud akkoord is zoals bij 2call, nee ze sturen hem direct op als je de aanvraag gedaan hebt. Veel netter dus, echt kut wou dat ik m direct daar had besteld. Ik ga nog ff andere aanbieders langs.

Nouja goed nergens is het dus zo goedkoop als die aanbieding van 2call in december die ik nu al heb. Alleen hun levertijd nu opeens 2 weken... waar slaat dat op, ik bel met algebeld.nl en die zeggen nee we hebben m niet op voorraad maar wel bij onze leverancier die levert m binnen 1 werkdag dan kunnen wij m binnen 2 werkdagen leveren aan jou. En ook direct je hoeft niet die nummerportering af te wachten zoals bij 2call. Waarom kan 2call dan pas met 2 weken leveren en niet direct als de bestelling geplaatst is. Raar kutbedrijf is het.

2call (genomen in december): (22 x 24 mnd = 528) + (12 mnd internet x 2.50 = 30) + (12 mnd internet x 9.50 = 114) + 63 tstl & verzend = 735

algebeld: (22 x 24 mnd = 528) + (6 mnd internet x 4.50 = 27) + (18 mdn internet x 9.50 = 171) + 49.50 tstl & verzend = 775.50

conclusie, had ik maar bij algebeld besteld in december... toen hadden zei die aanbieding ook. Maarja dit kon ik toen ook niet voorzien.
heb nog niet gebeld, maar ik wordt niet vrolijk van dat 2call als ik jou bericht zo lees

kan je dan niet beter naar tmobile?
web 'n walk plus (met tv) voor 29,50 * 24 = €708 is dus nog goedkoper ook dan vodafone en meer belminuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net gesproken met een van de vodafone medewerkers.

-Waar blijft mijn telefoon die ik op 6 jan heb besteld?
-VF: Ze komen 100% deze week binnen, je kunt jouwne bein volgende week verwachten.

-Ik heb al wel een simkaart gestuurd gekregen, hier heb ik niks aan zonder telefoon...
-VF: Huh? al wel een sim?? Dat kan niet, want wij leveren jouw volgende week de HTC Touch HD inclusief een simkaart. Dus dan heb je 2 nieuwe kaarten.

-Ja...?
-VF bel naar klantenservice (geen 0800 nummer natuurlijk) en vertel je verhaal. Zeer waarschijnlijk moet je je kaart terug sturen.

-Weet u het HEEL zeker? want ik ken meerdere mensen die al wel de kaart hebben gekregen maar nog niet de phone.
-VF Dat kan ik je met 100% zekerheid vertellen.

Vodafone is in dat opzicht net LOST.
Een vraag wordt beantwoord, terwijl er 5 nieuwe vragen herrijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:38:
:D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
ronjon schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:35:
[...]

heb nog niet gebeld, maar ik wordt niet vrolijk van dat 2call als ik jou bericht zo lees

kan je dan niet beter naar tmobile?
web 'n walk plus (met tv) voor 29,50 * 24 = €708 is dus nog goedkoper ook dan vodafone en meer belminuten
tja maar daar moet je nog een SMS bundel bij nemen.

Heb overigens deze email naar de supervisor van iemand die ik bij 2call aan de tel heb gehad (kreeg zijn emailadres) gestuurd. Stiekem geniet ik er wel een beetje van :p
Beste,

Betreft die 15 euro voor directe levering. Ik ging akkoord met het betalen van die 15 euro omdat ik op jullie website zag staan dat hij binnen 1 werkdag leverbaar was. Ik ga er dan vanuit dat ik hem bij bestellen op 18 december, tenminste wel voor 1 januari in huis heb... Maar jullie hebben nu al een hele reeks van foute informatie gegeven aan mij, als ik dit bij het bestellen had geweten had ik uiteraard nooit besteld. Op 2 januari krijg ik een mail 2 tot 5 werkdagen duur het nog. Opeens verandert dat naar 5. tot 10 werkdagen zonder nieuwe mail naar mij. Vandaag veranderd het plotseling naar 2 weken... en daar heb ik ook zelf achter moeten komen. Ik voel me behoorlijk aan het lijntje gehouden en de informatie over de levertijd bij het bestellen klopt van geen kant meer. Daarom eis ik die 15 euro terug of ik annuleer de bestelling.

Ik heb gebeld met de mensen van www.algebeld.nl en zij vinden het een rare manier van zakendoen dat jullie wachten totdat de nummerportering akkoord is alvorens het op te sturen van het toestel. Bij hen sturen ze na bestelling en overmaking van het bedrag gewoon direct het toestel op. Ik snap dat met eventueel mislopen van een nummerportering jullie dat misschien niet doen, maar dan weet je dat er een toestel besteld is dan kun je daar toch vanaf 18 december al rekening mee houden??? Tevens hebben ze hem ook bij algebeld niet op voorraad, maar is hij binnen 1 werkdag van de leverancier bij algebeld.nl, waarna hij verzonden wordt, bij jullie moet dit 2 WEKEN duren??? Wat een rare gang van zaken. Ik wil dus graag die 15 euro terug, anders annuleer ik de bestelling en verhuis ik hem naar algebeld.nl.

overigens is mijn laatste email naar het info@2call.nl adres van 29 december en heb ik daar nog altijd geen reactie op gehad. Wat is dat voor klantenservice?

Groet
Weet nog niet zeker of ik daadwerkelijk annuleer want tot nu toe is dit wel de fijnste aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Niet online
Snuurtje schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:43:
[....]
[...]

Wat dacht je dan van mijn 694,69 bij vodafone.nl?
150belminuten/300sms... (2 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met gsmweb.nl ? Wellicht dat iemand de Touch HD daar ook heeft gekocht en kan bevestigen of het een NL versie betreft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
VVVJeroen schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:17:
[...]

nice, alleen 1 probleem, van vodafone.nl zijn ze niet simlock vrij en heb ik er de aankomende 3.5 maanden nog niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 00:04:
[...]

kijk maar eens hier:

Aan hem is dus verteld dat er een simlockvrije golf binnen zou komen...
Maar is natuurlijk niet gegarandeerd...
Ik zou zeggen:
Bel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
VVVJeroen schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:17:
[...]

heeft vodafone ook niet een onbekende levertijd voor de HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:23

DMN

ronjon schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:40:
[...]

heeft vodafone ook niet een onbekende levertijd voor de HD?
Klopt, levertijd is niet bekend.
Ik heb donderdag 8 januari verlengd i.c.m. de Touch HD, basis 22,50 + zorgeloos internet blox. Het vervelende is nu dat de internet blox al geactiveerd is, terwijl ik daar nu (zonder Touch HD) nog geen gebruik van kan maken. Ik heb er net een mailtje over gestuurd naar Vodafone. Ben benieuwd of ze de internet blox nog uit kunnen schakelen. Ik ben eigenlijk niet van plan er nu al voor te betalen.

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Ik heb hem dus net besteld bij Vodafone, ik geef er niet zoveel om als ik hem pas volgende maand binnenkrijg.
24 januari loopt mijn huidige abbo af, en dan hoop ik hem binnen te hebben, zoniet dan ga ik maar op internet met mijn k750i xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:38:
Heb net gesproken met een van de vodafone medewerkers.

-Waar blijft mijn telefoon die ik op 6 jan heb besteld?
-VF: Ze komen 100% deze week binnen, je kunt jouwne bein volgende week verwachten.

-Ik heb al wel een simkaart gestuurd gekregen, hier heb ik niks aan zonder telefoon...
-VF: Huh? al wel een sim?? Dat kan niet, want wij leveren jouw volgende week de HTC Touch HD inclusief een simkaart. Dus dan heb je 2 nieuwe kaarten.

-Ja...?
-VF bel naar klantenservice (geen 0800 nummer natuurlijk) en vertel je verhaal. Zeer waarschijnlijk moet je je kaart terug sturen.

-Weet u het HEEL zeker? want ik ken meerdere mensen die al wel de kaart hebben gekregen maar nog niet de phone.
-VF Dat kan ik je met 100% zekerheid vertellen.

Heb je naar de klantenservice gebeld voor die Sim? Ik heb namelijk precies hetzelfde, wel al een Simkaart maar de phone is nog nergens te bekennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet, had niet veel tijd en het antwoordapparaat zei dat het bijzonder druk is.

Ik bel morgen even rond een rustige tijd en post hier wat ze me wijs maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil morgen graag een HTC Touch HD aanschaffen via hi.
Als ik deze in de hi winkel aanschaf kan iemand mij dan vertellen of er een simlock op zit?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet worden HD's altijd sim-lock vrij verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 08:12
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:57:
Ik wil morgen graag een HTC Touch HD aanschaffen via hi.
Als ik deze in de hi winkel aanschaf kan iemand mij dan vertellen of er een simlock op zit?

Alvast bedankt!
Houd wel rekening met de "stap in the back van kpn" voor de kosten van het kijken van youtube filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperKneus schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:51:
[...]

Houd wel rekening met de "stap in the back van kpn" voor de kosten van het kijken van youtube filmpjes.
dat ga ik er toch niet mee doen alleen maar beetje mailen browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vorige week dinsdag de Touch HD besteld met het verlengen van mijn Hi abbo.
Vanmiddag komt de koerier hem ovehandigen :) Dit tewijl er bij het bestellen 5 tot 10 werkdagen levertijd vermeld was.. Dus toch nog aardig snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aotholland
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 23:14
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:44:
Heeft iemand ervaring met gsmweb.nl ? Wellicht dat iemand de Touch HD daar ook heeft gekocht en kan bevestigen of het een NL versie betreft ?
ja inderdaad.
heeft iemand ervaring met www.gsmweb.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb gisteren dezelfde vraag gesteld aan gsmweb.
Ze hebben NL en ook nog eens op voorraad :D

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
aotholland schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:56:
[...]

ja inderdaad.
heeft iemand ervaring met www.gsmweb.nl
pas maar goed op dat je niet per ongeluk iets streamed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:19:
[...]

pas maar goed op dat je niet per ongeluk iets streamed...
Hoe bedoel je ?
Bedankt voor de reacties, krijg het formulier morgen thuis gestuurd en hopelijk heb ik de Touch HD vrijdag binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net van een Vodafone medewerkster te horen dat de HD pas de 23ste weer op voorraad was, veranderd ook steeds daar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:03:
Kreeg net van een Vodafone medewerkster te horen dat de HD pas de 23ste weer op voorraad was, veranderd ook steeds daar 8)7
als dat zou zijn dan zou ik saved zijn, dat kun je concluderen uit het volgende gesprek:

Klant:
Weet
u misschien wat de indicatie van de levertijd van de HTC Touch HD is?

Adviseur:
De telefoon die u heeft besteld is nog niet leverbaar en
helaas is er nog niets bekend over de
voorziene leverdatum.

Klant:
Ontvang ik dan wel alvast mijn simkaart voordat mijn huidige abonnoment is afgelopen?

Adviseur:
op[ hetmoment dat de telefon binnen komt gaan we nummerbehoud aanvragen en zodra dit is goedgekeurd wordt het hele pakket in een keer verzonden

Klant:
Dan hoop ik dat dit op tijd gebeurd, want mijn huidige abonnoment loopt 24 januari af, dus wat gebeurd er als tegen die tijd de telefoon nog niet binnen is?

Adviseur:
als er dan nog geen nummerbehoud s aangevraagd bent u het nummer kwijt

Adviseur:
misschien is het verstandig om deze order te annuleren en ergens te gaan waar de telefoon wel voorradig is(dit stond niet in de web chat, alleen in de mail achteraf :/ )

Klant:
dat zou ik dan de slechtste service vinden die ik heb mee gemaakt (om het ff een beetje op te spicen >:) , dit meende ik btw niet, nu denk ik ook dat ik het niet had moeten zeggen, alleen ik voelde ff wat woede.)

Adviseur:
hier kunnen wij niets aan doen een nummer dat niet actief meer is valt niet te porteren

Adviseur:
en het is inderdaad kort dag.

Klant:
Maar kunt u niet nu al nummerbehoud aanvragen dan?

Adviseur:
de order kunnen we pas in behandeling nemen als het toestel binnen is. we kunnen nu nog niets m
et uw order

Adviseur:
de order kunnen we pas in behandeling nemen als het toestel binnen is. we kunnen nu nog niets met uw order

Klant:
Ok, bedankt voor uw tijd

Klant:
Gebruiker is uitgelogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net weer gebeld met vodafone bestel status.

Legde haar uit dat ik al een sim heb gekregen maar geen telefoon.

Antwoord:Dat kan helemaal niet!? Wij doen geen deelleveringen.
Ik: Maar ik heb wel een sim gekregen....

Antwoord: (pisnijdig) Ja het zal wel weer de afdeling Compagnions zijn! Ze stelen voortdurend onze orders!
Wij wachten op de telefoon zodat wij alles kunnen versturen, komen zij en pakken zij het af.

Ik: Dus...?

Ant: Je kunt 2 dingen doen. Of je stuurt de sim terug. Of je laat mij je bestelling annuleren en dan zie we wel wat er gebeurt. (WTF!?)

Ik: Luister, ik heb een abo besteld inclusief telefoon. Als ik dat niet krijg door een fout aan jullie kant, dan horen jullie dat op te lossen.

Ant: Ja klopt. Nou vandaag kan niet meer, en morgen werk ik niet....Donderdag ga ik een klacht indienen tegen Compagnions. Hopelijk komt het dan goed.

Ze verwarde mij ook nog een paar keer met het abo van mijn broer :/

Ik bel zo weer even, totdat ik meer info rijg over de leverdatum. Het is toch 0800 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:23

DMN

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:03:
Dat is wel opvallend. 8)7 2 minuten geleden kreeg ik van een medewerkster aan de telefoon te horen dat de telefoons vandaag zijn binnengekomen en dat ik mijn telefoon deze week thuis kan verwachten. Ben benieuwd dus...

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 19:58
Wel grappig te zien omtrent de VF helpdesk. Wilde namelijk vandaag mijn abb verlengen.
VF basis 35,00 + Inet blox + sms verdubbelaar blox.
Telefonisch bij VF bestellen komt neer op 195,- bijbetalen. Als ik dit zelfde abb bestel op pdashop of 2 call kom ik rond de 270 uit dus wel een prima deal dacht ik? :)
Vrouwtje van VF zei dat het toestel NL versie, simlock vrij en unbranded is. Levertijd kon ze weinig over kwijt. Ze dacht zelf dat ze binnen 2 weken weer een lading binnen krijgen waar ik dan bij zou zitten. Komt prima uit omdat ik via een andere winkel pas begin feb kan verlegen ivm 3 maand en bij VF zelf al vanaf 6 maanden. :P
Al vond ik het vrouwtje niet echt zeker van haar zaak klinken of profi overkomen dus ik wacht af! B)
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste