Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:06
Mijn huidige contract loopt 30 April 2009 af bij T-Mobile.

Nu wil ik graag naar KPN alleen kan je daar pas nummerbehoud aanvragen 4 maanden voor het beeindigen van je contract...toch heb ik het even geprobeerd en dat werd inderdaad afgekeurd. (via internet)
Toen heb ik nog een poging gewaagd bij Hi online en daar lukte het warempel...morgen wordt mijn touch HD al geleverd met een Hi 25 abo + eindeloos online...nu maar hopen dat er niks is misgegaan met het aanvragen van het nummerbehoud.
Ik moet 250 bijbetalen 1 jarig contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

ralphje

Hey, it's me!

Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 21:36:
[...]

Zowel bij 2call, als smartphonestunts en simshop.nl, kost de HD € 0,- bij een VF35(28,-)+internet blox(12m x 7,- korting), alleen weet ik niet of je die sms verdubbelaar ook bij de laatste 2 aanbieders krijgt, alleen 2call vermeldt ze op de website, of is het een aktie van VF, dus maakt het niet uit waar je hem koopt.
Je kunt natuurlijk wel alvast het abbo afsluiten. In elk geval is de sms verdubbelaar zo te zien ook bij simshop.nl.

Geniet, maar surf met mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
ralphje schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:20:
[...]

Je kunt natuurlijk wel alvast het abbo afsluiten. In elk geval is de sms verdubbelaar zo te zien ook bij simshop.nl.
Waarom niet gewoon bij Vodafone zelf het abonnement afsluiten.

On-line krijg je de telefoon al gratis bij een 24mnd 27,50 abbo (met 20% korting) en internet (met 12mnd 7 euro korting).

[ Voor 10% gewijzigd door Checkeys op 16-12-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphje

ralphje

Hey, it's me!

Maar dan is hij wel simlocked en NL.

Btw, als je bij simshop.nl bestelt, moet je dan wachten tot 1 week voor je nummerbehoud ingaat voor je je toestel krijgt? (Bij Vodafone)

[ Voor 17% gewijzigd door ralphje op 16-12-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:06
Michel242186 schreef op maandag 15 december 2008 @ 23:09:
Mijn huidige contract loopt 30 April 2009 af bij T-Mobile.

Nu wil ik graag naar KPN alleen kan je daar pas nummerbehoud aanvragen 4 maanden voor het beeindigen van je contract...toch heb ik het even geprobeerd en dat werd inderdaad afgekeurd. (via internet)
Toen heb ik nog een poging gewaagd bij Hi online en daar lukte het warempel...morgen wordt mijn touch HD al geleverd met een Hi 25 abo + eindeloos online...nu maar hopen dat er niks is misgegaan met het aanvragen van het nummerbehoud.
Ik moet 250 bijbetalen 1 jarig contract.
vandaag mijn toestel gekregen en alles lijkt prima in orde...kan verder niks terugvinden op mijn order over nummerbehoud, maar na even gebeld te hebben met de klantenservice bleek alles prima in orde te zijn.
dus je kunt 5 maanden voor het einde van je contract al een nieuw toestel krijgen met nummerbehoud bij een andere provider.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 19:29

martjah

Appel

Ik heb een uur geleden mijn order geplaatst bij Vodafone aangezien er geen verwachte leverdatum opstond.

Vodafone 27,50 + zorgeloos internet + voordeel sms/mms
eerste jaar 24.50 per maand
tweede jaar 31.50 per maand

Wat ik me eigenlijk afvroeg, als je teveel gebruik maakt van internet dan krijg je eerst een paar waarschuwingen en als je daar geen gehoor aan geeft, wordt je internet afgesloten. Betaal je dan per maand 9,50 minder ? moet je dan de toestelkorting terug betalen ?

Niet dat ik van plan ben om dit te doen, maar een vriend van mij kreeg een brief thuis dat hij vanaf 1-1-2009 geen gebruik meer kan maken omdat hij er te vaak te ruim overheen zat(1 GB per maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via klantenservice van Vodafone het volgende aanbod gekregen:
  • 1jr verlenging van 35 euro abbo incl internetbundel (heb ik nu ook)
  • 170 euro voor de touch HD
Wat denken jullie van deze deal? Doen? Of kan het nog goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralphje schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 18:22:
Maar dan is hij wel simlocked en NL.

Btw, als je bij simshop.nl bestelt, moet je dan wachten tot 1 week voor je nummerbehoud ingaat voor je je toestel krijgt? (Bij Vodafone)
Ik heb hem bij algebeld.nl besteld, 2 jarige voda 35(28,- voor 2 jaar) en internet blox(eerste jaar 2.5 en daarna 9.50) en gratis sms verdubbelaar, toestel is dan gratis en geen simlock, toestel krijg ik morgen al(vandaag besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 21:01:
Ik heb via klantenservice van Vodafone het volgende aanbod gekregen:
  • 1jr verlenging van 35 euro abbo incl internetbundel (heb ik nu ook)
  • 170 euro voor de touch HD
Wat denken jullie van deze deal? Doen? Of kan het nog goedkoper?
Lijkt me een mooie deal, ik ben hem nog niet zo goedkoop tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
martjah schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 18:50:

Wat ik me eigenlijk afvroeg, als je teveel gebruik maakt van internet dan krijg je eerst een paar waarschuwingen en als je daar geen gehoor aan geeft, wordt je internet afgesloten. Betaal je dan per maand 9,50 minder ? moet je dan de toestelkorting terug betalen ?
Ik neem aan van niet, al lijkt het mij raar dat je als je na 3 maanden je internet blok opzegt, wel je 150 euro toestelkorting hebt ontvangen en toch slechts 3x2,50=7,50 betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Net met vodafone aan de lijn gehangen over het verlengen van mijn abbonement inclusief een nieuw toestel (touch HD).
Op de website is de telefoon gratis icm een 2 jarig 27,50 abbo incl 20% korting en daarbij mobiel internet waarvoor je de eerste 12 maanden maar 2,50 voor hoeft te betalen.

Aan de telefoon heb ik 2 mensen gesproken (iemand van van de afdeling verkoop en iemand van de afdeling campagnes), je krijgt die telefoon alleen bij een nieuw abbonement gratis, en niet bij een verlenging. Ik moest alsnog iets van 89 euro gaan betalen voor het toestel. De persoon die ik sprak van verkoop stuurde mij door naar de afdeling campagnes omdat die wel weer apparte acties zouden kunnen aanbieden (in mijn geval het toestel gratis). Maar de persoon van de afdeling campagnes beweerde van niet.

Ik vind het onbeschoft dat een bestaande klant (die op het punt staat zijn contract met minimaal 2 jaar te verlengen) meer voor een telefoon zou moeten betalen dan dat een nieuwe klant dit zou moeten doen.

Hoewel vodafone echt een provider is (qua abbonementen, opties en service) die bij mij past laten zie hier een steekje vallen. Het zal wel 'normaal' zijn dat een bestaande klant meer moet betalen dan een nieuwe klant?

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Danjel schreef op woensdag 17 december 2008 @ 12:30:
Net met vodafone aan de lijn gehangen over het verlengen van mijn abbonement inclusief een nieuw toestel (touch HD).
Op de website is de telefoon gratis icm een 2 jarig 27,50 abbo incl 20% korting en daarbij mobiel internet waarvoor je de eerste 12 maanden maar 2,50 voor hoeft te betalen.

Aan de telefoon heb ik 2 mensen gesproken (iemand van van de afdeling verkoop en iemand van de afdeling campagnes), je krijgt die telefoon alleen bij een nieuw abbonement gratis, en niet bij een verlenging. Ik moest alsnog iets van 89 euro gaan betalen voor het toestel. De persoon die ik sprak van verkoop stuurde mij door naar de afdeling campagnes omdat die wel weer apparte acties zouden kunnen aanbieden (in mijn geval het toestel gratis). Maar de persoon van de afdeling campagnes beweerde van niet.

Ik vind het onbeschoft dat een bestaande klant (die op het punt staat zijn contract met minimaal 2 jaar te verlengen) meer voor een telefoon zou moeten betalen dan dat een nieuwe klant dit zou moeten doen.

Hoewel vodafone echt een provider is (qua abbonementen, opties en service) die bij mij past laten zie hier een steekje vallen. Het zal wel 'normaal' zijn dat een bestaande klant meer moet betalen dan een nieuwe klant?
Bij 2Call moet je ook 82 euro bijbetalen voor een verlenging.
Ik zou zeggen, switchen van provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Nu online
Checkeys schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:09:
[...]

Bij 2Call moet je ook 82 euro bijbetalen voor een verlenging.
Ik zou zeggen, switchen van provider.
Nee, vodafone is mijn provider. Ik blijf er liever bij dan het risico te lopen dat een andere slechte support en/of dekking heeft (of uberhaupt iets anders wat mij niet bevalt).

Ik heb zojuist maar een andere telefoon besteld waarbij ik niet extra hoefde te betalen voor het toestel.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danjel schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:57:
[...]

Nee, vodafone is mijn provider. Ik blijf er liever bij dan het risico te lopen dat een andere slechte support en/of dekking heeft (of uberhaupt iets anders wat mij niet bevalt).

Ik heb zojuist maar een andere telefoon besteld waarbij ik niet extra hoefde te betalen voor het toestel.
Of je gaat naar de VF shop en je krijgt de HD gratis. 5x is mij daar verteld dat ze daar GEEN verschil rekenen in bestaand klant/retention of nieuw. Dus 22,50 abo is 82 euro betalen...nieuw nummer, of nummerbehoud, the same. En zo ga ik ook mijn HD halen! :/ En als ze wat te mekkeren hebben kunnen ze me de boom in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:31:
[...]

Of je gaat naar de VF shop en je krijgt de HD gratis. 5x is mij daar verteld dat ze daar GEEN verschil rekenen in bestaand klant/retention of nieuw. Dus 22,50 abo is 82 euro betalen...nieuw nummer, of nummerbehoud, the same. En zo ga ik ook mijn HD halen! :/ En als ze wat te mekkeren hebben kunnen ze me de boom in...
Laat even weten of het je gelukt is, want hier in Eindhoven was het 27,50 abbo incl. internet over 24 maanden 146 euro duurder. Zie de post van een aantal dagen geleden.

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:51
Hallo, ik wil de touch hd nemen met een vodafona abbo en hun zorgeloos online blox. Alleen twijfel of ik dit bij vodafone of 2call ga doen. Heb nog geen ervaring met oversluiten van een abonnement. Mijn huidige abo bij t-mobile duurt tot 20 april 2008. Als ik hem bij vodafone bestel en ik kies voor nummeroversluiting op die datum. krijg ik het toestel etc. dan ook pas rond die tijd, of krijg ik die al direct? En waarschijnlijk is die dan met simlock?

Interessanter is dan bij 2call bestellen, die is sim lock vrij, dan krijg je voor 15 euro extra het toestel direct. Alleen gaat mijn vodafone abonnement dan pas lopen op 20 april? Als dat zo is kan ik mooi tot die tijd mijn t-mobile kaartje erin doen en voor de laatste 3 / 4 maanden een web n walk abonnementje afsluiten. Dan loopt dat mooi door. Gaat dit zoals ik denk? (ik kan 2call niet telefonisch bereiken, maar mensen hier hebben er vast ervaring mee.)

Verwijderd

Snuurtje schreef op donderdag 18 december 2008 @ 17:13:
Hallo, ik wil de touch hd nemen met een vodafona abbo en hun zorgeloos online blox. Alleen twijfel of ik dit bij vodafone of 2call ga doen. Heb nog geen ervaring met oversluiten van een abonnement. Mijn huidige abo bij t-mobile duurt tot 20 april 2008. Als ik hem bij vodafone bestel en ik kies voor nummeroversluiting op die datum. krijg ik het toestel etc. dan ook pas rond die tijd, of krijg ik die al direct? En waarschijnlijk is die dan met simlock?

Interessanter is dan bij 2call bestellen, die is sim lock vrij, dan krijg je voor 15 euro extra het toestel direct. Alleen gaat mijn vodafone abonnement dan pas lopen op 20 april? Als dat zo is kan ik mooi tot die tijd mijn t-mobile kaartje erin doen en voor de laatste 3 / 4 maanden een web n walk abonnementje afsluiten. Dan loopt dat mooi door. Gaat dit zoals ik denk? (ik kan 2call niet telefonisch bereiken, maar mensen hier hebben er vast ervaring mee.)
Meestal krijg je je toestel direct of na een paar dage na dat het nummer overname goed gekeurt is .Zolang hij simlock vrij is kan je hem gewoon met je T-Mobile simkaart gebruiken, alleen moet je dan na 20 april je nieuwe simkaart van vodafone er in doen. Ik zou dan wel effe aan T-Mobile vragen of dat wel kan voor 3 a 4 maanden nog een web'n walk abbo aan te vragen. Bij mij was het zo (KPN) dat je bij eindeloos internet er een jaar aanvast zit.
Suc6 ! ;) 8)

Owja belcompany heeft een goede aanbieding !:
http://www.belcompany.nl/...n/begin%202009%20goed.htm

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 19:36 ]

• Snuurtje
is die simlock vrij? als dat zo is wel ja, maar anders kan ik er 4 maanden niks mee... Dan is het niet zo interessant.

overigens net even gebeld (heerlijk een klantenservice die tot na 5 uur open is). En ik kan gewoon tot het einde van mn contract nog een sim only-tje nemen.

[ Voor 46% gewijzigd door Snuurtje op 18-12-2008 19:52 ]

• Checkeys
Bij de Belcompany aanbieding zie ik niks over de 20% abbo korting, de korting op het internet voor de eerste 12 maanden en de sms verdubbelaar !!!

Verwijderd

Lol. Vanmiddag bij de VF shop Maastricht geweest. Ja er waren er binnen gekomen, hij ging er meteen eentje pakken. Ik had het abo van 22,50 met 82 euro aanschafkosten van VF shop online al eens geprint en op het tafeltje gelegd.

Mooi anders dus. Om een kort verhaal lang te maken. In de shop geven ze geen 20 % korting. Wat wel? iedereen krijg een 2e toestel erbij, 1 of ander samsung schuifgeval, dg900? kan dat?

Daar viel mijn bakkes dus van open. Ik zou dan 24 x 22,50+9,50 = 32 euro betalen. = 768, plus 120(-25 euro korting van hem) =95 euro aanschafkosten. Totaal 863 euro. Ik d8 t niet dus :) Ik zeg, doei mannetje van de VF shop :O

Bestel m dit weekend via online winkel. 670 euro totaal ofzo, geen zeik. Zielig hoor VF. :/

Edit: ik denk algebeld.nl. 2j verlenging 2250 voor 18, met gratis dubbelsms, en korting inet.

98 euro aanschaf toestel. per maand 1e jaar 20,50, 2e jaar 27,50 = 674 euro totaal. Lijkt me ok. NL en WWE staat op voorraad? Klopt dat? Iemand iets nuttigs te zeggen over algebeld.nl? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 22:42 ]

• Snuurtje
Heb m net besteld bij 2call met vodafone. ik gok erop dat de datalimiet omhoog gaat als meer mensen youtube gaan gebruiken etc. Iig in april is het wel omhoog.

Moest bijbetalen: 48 euro + 10 voor nummerportering + 15 voor directe levering toestel = 63

Vanaf april per maand: 22.50 + 2.50 voor internet eerste jaar + gratis sms verdubbelaar. Tweede jaar betaal ik per maand 7 euro extra voor het internet.

Als ik hem krijg kan ik gelijk mn t-mobile kaartje erin doen (hijs simlock vrij). En t-mobile heeft toegezegt dat ik tot het einde van mn contract ook internet via hen kan nemen.

Ik ben voorlopig betreft mobiel bellen en internetten onder de pannen. (en ga er zekers wel tomtom software op nemen, goedschikts of kwaadschiks :D )

Verwijderd

heb je geen 20% korting per maand? :?

• Snuurtje
delete deze post.

[ Voor 76% gewijzigd door Snuurtje op 18-12-2008 22:52 . Reden: Per ongeluk dubbelpost. ]

• Snuurtje
Jawel. tis een 27.50 abo voor 22 per maand. Verkeerd getikt.
AleSyS schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:01:
[...]

Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Er zit overigens geen NL handleiding bij. Dit terwijl sommige andere winkels daarmee wel adverteren. Overigens boeit me dat niet echt :)
Zo snel.. :-| daar reken ik niet op in ieder geval. Heb je op vrijdag ook al je formulieren + persoonlijk gegevens gefaxt / emailt?

[ Voor 6% gewijzigd door Snuurtje op 18-12-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ongeveer de grens van de vf fup ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Checkeys schreef op donderdag 18 december 2008 @ 21:55:
[...]

Bij de Belcompany aanbieding zie ik niks over de 20% abbo korting, de korting op het internet voor de eerste 12 maanden en de sms verdubbelaar !!!
Klopt geen sms verdubbelaar, alleen korting op mobiel internet en een gratis staatslot :9
Opzich geen verkeerde aanbieding, maar t kan beter idd ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 08:12:
Iemand enig idee waar ongeveer de grens van de vf fup ligt?
Ik lees veel dat het gemiddelde verbruik 50 MB is je mag 10x meer gebruiken
dus 50 x 10 = 500 MB. Maar ik denk door komst van het zwarte besje storm en de HD wel omhoog zal gaan. Hoop ik teminste 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2008 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens een telefoonwinkel waar ik was zou de 20% kortingsregeling alleen gelden op aankopen via internet. Omdat Vodafone een aparte BV zou hebben voor internetwinkels...

Geen idee of het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:53:
Volgens een telefoonwinkel waar ik was zou de 20% kortingsregeling alleen gelden op aankopen via internet. Omdat Vodafone een aparte BV zou hebben voor internetwinkels...

Geen idee of het waar is.
Ik heb het pas tegen april nodig, maar las berichten van mensen die in september een brief binnen hebben gekrege na 250 mb overschrijding een aantal maanden lang. Zie hier een post van Vodafone. Op tweakers hebben ze dezelfde post geplaatst maar kan die niet terugvinden. Ik gok erop dat ze tegen april een stuk coulanter zijn geworden iig (dan gaat mijn abo in.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de FUP ligt op 10x het gemiddelde gebruik van alle gebruikers. Op dit moment is dit inderdaad 25 mb dus de limeit ligt op 250mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:08:
de FUP ligt op 10x het gemiddelde gebruik van alle gebruikers. Op dit moment is dit inderdaad 25 mb dus de limeit ligt op 250mb.
Toevallig net effe met vodafone aan te telefoon gehangen voor de zekerheid, en er werd mij verteld dat het nu 50MB is
dus 50 x 10 = 500MB maximaal, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 21:43:
[...]

Ik heb hem bij algebeld.nl besteld, 2 jarige voda 35(28,- voor 2 jaar) en internet blox(eerste jaar 2.5 en daarna 9.50) en gratis sms verdubbelaar, toestel is dan gratis en geen simlock, toestel krijg ik morgen al(vandaag besteld)
En heb je m? de WWE? Goed aangekomen?

Edit: laat maar...Heb de WWE net besteld bij Algebeld. Tot nu al 2 persoonlijke mailtjes terug, goede contacthouding dus, beetje service waardeer ik. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Ik heb hem via 2call binnen!

Net bij het postkantoor opgehaald. Want was tot 2x niet thuis bij aflevering. Erg snel en goed, MAAR!
Ik heb een HD NL besteld en zag pas na de wizzard van de phone dat ik en EN gekregen heb!!!

Twijfel nu nog extreem of ik hm laat omwisselen, want heb de protector (de standaard protector met woorden) er al af gehaald, gelukkig die andere er nog niet op gezet.

Let dus op bij ontvangst!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedRayMann schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:37:
Ik heb hem via 2call binnen!

Net bij het postkantoor opgehaald. Want was tot 2x niet thuis bij aflevering. Erg snel en goed, MAAR!
Ik heb een HD NL besteld en zag pas na de wizzard van de phone dat ik en EN gekregen heb!!!

Twijfel nu nog extreem of ik hm laat omwisselen, want heb de protector (de standaard protector met woorden) er al af gehaald, gelukkig die andere er nog niet op gezet.

Let dus op bij ontvangst!!!
Doewd...waarom zou je hem willen ruilen. WWE is fijner/sneller met updates dan de NL :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:00
Ik heb de Touch HD sinds woensdag, was een beetje druk en heb net pas voor het eerst mn Hi simkaart erin gestopt. Gratis bij een Hi verlenging via de klantenservice. Nu maakt ie automatisch verbinding met 3G (soms zelfs HSDPA). Ik heb gewoon een Eindeloos online bundel, krijg ik nu extra kosten?

En is het mogelijk om zonder extra instellingen zomaar op dat netwerk te komen?

[ Voor 12% gewijzigd door buddow op 20-12-2008 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
ja, gaat via je simkaart volgens mij. Ik had web n walk aangevraagd op mn D900 en een uur later kon ik direct online. Verwacht dat ook wel als mn touch HD binnen is.

@ RedRayMann, wanneer heb je m besteld daar, en had je nummerportering aangegeven? ben benieuwd wanneer die nummerportering van mij eindelijk is goedgekeurd wordt. Heb m nu donderdagavond besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:19:
[...]

En heb je m? de WWE? Goed aangekomen?

Edit: laat maar...Heb de WWE net besteld bij Algebeld. Tot nu al 2 persoonlijke mailtjes terug, goede contacthouding dus, beetje service waardeer ik. :)
Krijg net een mail: Uw pakket is met TNT Post verstuurd

Kijk DAT is nou service en snelheid :) Als ik hem nu ook nog morgen of overmorgen in ontvangst kan nemen zeg ik SJAPO Algebeld.nl _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Kan je vertellen hoe je m hebt besteld? met abo, verlenging of oversluiten, nummerportering of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

Roy

Hobbies?

Ik zit zwaar te twijfelen. M'n T-mobile abonnement loopt in februari af, en heb ook een nieuwe telefoon nodig. De keus is gevallen op de Touch HD. Dus die keus is al gemaakt.
Alleen nu het dilemma of ik bij T-mobile blijf en m'n contract verleng, waarbij ik behoorlijk moet bijbetalen (+/- € 200,--) voor de telefoon, maar op zich ben ik heel tevreden over T-mobile (al 7 jaar klant).

Een andere optie die ik overweeg is om over te stappen naar Vodafone .De voordelen zijn:
- Snellere internetverbinding (maar wel met limiet van 500mb)
- Telefoon gratis bij 2-jarig Vodafone 27,50
- Al met al het goedkoopst

Maar nu ben ik niet helemaal zeker over de overstap van T-mobile naar Vodafone. Ik hoor dat Vodafone de administratie niet echt op orde heeft, en dat ze slecht bereikbaar zijn. En daarbij is er ook nog een opzegtermijn bij T-mobile waardoor ik pas april 2009 over kan stappen (ook al loopt m'n contract al af in februari). Ik vind het heel belangrijk dat ik m'n nummer mee kan nemen, en dat mag dan ook niet fout gaan....

Heeft iemand ervaring met een overstap naar Vodafone? Hebben ze de administratie weer een beetje op orde, en gaat dat ook allemaal goed met nummerbehoud? Of is het toch verstandiger om bij T-mobile te blijven (en dan hopen dat T-mobile de snelheid van Web'n'Walk een keer omhoog doet....)?

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:00
Misschien moet je eens bellen met T-mobile over je verlenging. Ik kon bij Hi, met 1 jaar verlenging mijn HD gratis krijgen (30 + eindeloos online). Volgens de website had ik ook iets van 180 euro moeten betalen, maar na inlog (persoonlijke aanbieding) nog 110. Uiteindelijk telefonisch dus gratis gekregen. Het kan dus de moeite waard zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Ik heb deze overstap gemaakt. Heb een simlock vrije HD besteld via 2call, waarin ik nu nog met t-mobile kan bellen, en in april kan ik er mijn vodafone simkaartje (die dan ook mijn huidige nummer heeft) erin schuiven en doorgaan, met nog sneller internet, en dan (tegen die tijd) vast wel weer hogere limiet.

Heb het toestel nog niet binnen, en vodafone gaat dus pas 20 april in. Enige wat ik je nu kan vertellen is dat ik vanaf vrijdag wacht op een goedkeuring van de nummerportering per die datum. Mij was verteld ongeveer 2 werkdagen, max 10. Dus hopen maar.

[ Voor 22% gewijzigd door Snuurtje op 23-12-2008 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

Roy

Hobbies?

Snuurtje schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 00:24:
[...]

Ik heb deze overstap gemaakt. Heb een simlock vrije HD besteld via 2call, waarin ik nu nog met t-mobile kan bellen, en in april kan ik er mijn vodafone simkaartje (die dan ook mijn huidige nummer heeft) erin schuiven en doorgaan, met nog sneller internet, en dan (tegen die tijd) vast wel weer hogere limiet.

Heb het toestel nog niet binnen, en vodafone gaat dus pas 20 april in. Enige wat ik je nu kan vertellen is dat ik vanaf vrijdag wacht op een goedkeuring van de nummerportering per die datum. Mij was verteld ongeveer 2 werkdagen, max 10. Dus hopen maar.
Vanmiddag eerst maar eens even met T-mobile bellen of ze nog een leuke aanbieding hebben (ben bang van niet, aangezien ze volgens mij de Touch HD niet in hun assortiment hebben). En dan toch maar een keer de knoop doorhakken. Want de huidige aanbieding bij Vodafone loopt tot 2 of 4 januari, en de vraag is wat het daarna gaat kosten....
En mocht Vodafone er een administratieve bende van hebben, dan hebben ze nog tot april om het op te lossen :P

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Heb ik ook gedaan, die hebben ze niet, alleen via secundaire aanbieders. Maar ik vond nergens zo'n goedkope en goede aanbieding icm t-mobile als met vodafone. Of je moet natuurlijk een flink dure bundel hebben dan zal je m ook wel nagenoeg gratis krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe laat 2call zendingen post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op maandag 22 december 2008 @ 18:16:
Kan je vertellen hoe je m hebt besteld? met abo, verlenging of oversluiten, nummerportering of niet?
Hoe, via hun site, afgelopen vrijdag. Morgen wordt de HD geleverd, kan ik via T&T zien :) Verlenging, ik had een dik jaar een VF simonly, dus automatisch met nummerbehoud. Nu kijken wanneer ik op MyVF de abo change zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
oke, want ik heb dan nog t-mobile tot 20 april, aangegeven dat dit op die datum omgezet wordt naar vodafone, maar er staat nu al een aantal dagen: wacht op goedkeuring nummerbehoud, 19-12-2008 terwijl ik op internet ook berichten van anderen las waarbij dit in zelfs 1 uur geregeld was. Op 2 call staat: "minimaal 2 weken". Aan de telefoon zeiden ze weer 2 dagen :-p.

Anyway ik ben ook gewoon ongeduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 minuten mijn HD WWE binnen! Afgelopen vrijdag dus besteld, Algebeld.nl, mijn complimenten! _/-\o_

Edit...wat zou ik nou doen in de kwestie screenprotector...geen, en dan het stoffen zakje als bescherming...de folie die erbij geleverd zit...of een brando ultra clear bestellen... :?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Laatste poging bij de vodafone winkel.

Deze keer in het filiaal in Heerlen geweest. De medewerker mocht wel de online aanbieding matchen, dus inclusief 20% abbo korting, dubbel sms, 7 euro korting op het inet voor 12 maanden en gratis HD bij een 24 mnd 27,50 abbo. Dus ongeveer 150 euro goedkoper dan de "aanbieding" die ik bij de vodafone winkel in Eindhoven kreeg. LET WEL : dit geldt alleen voor nieuwe klanten, dus geen verlenging.

Het enige wat niet mogelijk was is het nummerbehoud (van Telfort pre-paid), want dat kunnen ze niet als het een aanbieding is.

Aangezien ik toch echt mijn nummer wil behouden wordt het uiteindelijk toch de online aanbieding.

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Checkeys schreef op woensdag 24 december 2008 @ 15:45:
Laatste poging bij de vodafone winkel.

Deze keer in het filiaal in Heerlen geweest. De medewerker mocht wel de online aanbieding matchen, dus inclusief 20% abbo korting, dubbel sms, 7 euro korting op het inet voor 12 maanden en gratis HD bij een 24 mnd 27,50 abbo. Dus ongeveer 150 euro goedkoper dan de "aanbieding" die ik bij de vodafone winkel in Eindhoven kreeg. LET WEL : dit geldt alleen voor nieuwe klanten, dus geen verlenging.

Het enige wat niet mogelijk was is het nummerbehoud (van Telfort pre-paid), want dat kunnen ze niet als het een aanbieding is.

Aangezien ik toch echt mijn nummer wil behouden wordt het uiteindelijk toch de online aanbieding.
Volgens mij is een provider verplicht (wettelijk) mee te werken aan nummerbehoud.

nb.Zie ook linkje consumenten bond.

http://www.consumentenbon...99627/1007771832324911613

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
janzeeschuimers schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:59:
[...]

Volgens mij is een provider verplicht (wettelijk) mee te werken aan nummerbehoud.

nb.Zie ook linkje consumenten bond.

http://www.consumentenbon...99627/1007771832324911613
dat doen ze ook alleen niet in combinatie met de online aanbieding
ik heb het zelfde nl ook gehad in utrecht
ze hadden de hd op vooraad en konden mij ook de (normaalgesproken alleen online aanbieding)aanbieden
(max 1 klant per dag) maar dat kon alleen als ik het abbo direkt in liet gaan of anders via internet
als ik toch van de aanbieding gebruik wilde maken incombinatie met nummerbehoud
wou ik het toestel direkt hebben met nummer behoud dan kon dat ook alleen dan zonder de online aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
indofk schreef op donderdag 25 december 2008 @ 16:29:
[...]

dat doen ze ook alleen niet in combinatie met de online aanbieding
ik heb het zelfde nl ook gehad in utrecht
ze hadden de hd op vooraad en konden mij ook de (normaalgesproken alleen online aanbieding)aanbieden
(max 1 klant per dag) maar dat kon alleen als ik het abbo direkt in liet gaan of anders via internet
als ik toch van de aanbieding gebruik wilde maken incombinatie met nummerbehoud
wou ik het toestel direkt hebben met nummer behoud dan kon dat ook alleen dan zonder de online aanbieding
Nu, dit is ook ongeveer het verhaal van de vodafone winkel PIAZZA Eindhoven
Dus nu heb ik WEL de online aanbieding MET nummerbehoud, 20% korting bij 27,50 abbo, gratis HD, 12 mnd 7 euro korting en sms verdubbelaar.
Nadeel, kan de HD pas op 9 Januari gaan halen, i.v.m. de goedkeuring van het nummerbehoud.

Wat een moeite om bij VF het juist voor mekaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Laatst online: 22-08 08:59
Waarom willen jullie toch per-se bij een fysieke winkel bestellen, het lijkt mij dat wanneer je problemen hebt de rma alleen maar langer duurt. De winkel stuurt je telefoon toch naar de zelfde plek als waar jij hem ook heen moet sturen lijkt mij. En alsof die gasten daar in de winkel je vaak kunnen helpen met technische problemen? Ik bedoel je bent toch een tweaker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:20
Mijn Touch HD is binnen. :D

Waar besteld? 2call.nl
Wanneer besteld? vrijdag 19 december.
Wanneer Touch HD binnen? dinsdag 23 december 1e levering, helaas niet thuis, dus woensdag 24 december 2e levering wel thuis.
Ik had een 2 jarig contract bij Orange 30 euro per maand, en heb deze met 2 jaar laten verlengen bij T-Mobile Flex 25 plus Web N Walk Plus abo a 14,95 met behoud van beltegoed.
Hierover krijg ik de volgende kortingen:
Flex 25 de 1e 3 maanden met 50 % korting, totaal 562,50
Web n Walk Plus 1e 12 maanden 50 % korting, totaal 269,10
Toestelprijs was 118, 00.
Totaalprijs dus 562.50 + 269.10 + 118,00 = 949.60 / 24 = 39.56 per maand inclusief onbeperkt dataverbruik, maar na 2 GB per maand te hebben verbruikt gaat enkel de snelheid omlaag voor die maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
HammerT schreef op zondag 28 december 2008 @ 03:51:
Waarom willen jullie toch per-se bij een fysieke winkel bestellen, het lijkt mij dat wanneer je problemen hebt de rma alleen maar langer duurt. De winkel stuurt je telefoon toch naar de zelfde plek als waar jij hem ook heen moet sturen lijkt mij. En alsof die gasten daar in de winkel je vaak kunnen helpen met technische problemen? Ik bedoel je bent toch een tweaker ;)
juist en daarom wil je hem het liefst direct meenemen en dat kan dus allen in een fysieke winkel
(zonder telefoon valt er niets te tweaken) maargoed je wilt ook weer van de aanbieding gebruik kunnen maken
dan maar wat langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphje

ralphje

Hey, it's me!

Heb vandaag van 2call een bericht gekregen dat het pakket aan is gemeld bij TNT. Alleen is het nog niet terug te vinden in Track&Trace, dus ik vermoed dat het pakket nog niet bij TNT is. Dat wil zoveel zeggen als: waarschijnlijk krijg ik het toestel dan pas dinsdag, of haalt TNT ook pakketjes op op zondag?

Wat een mafkezen ook, een pakket op zondag aanmelden. Wie werkt er nou op zondag ;). Wel klasse overigens

[ Voor 7% gewijzigd door ralphje op 28-12-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Nou, vandaag eindelijk te horen gekregen dat nummerportatie van t-mobile naar vodafone per 20 april 2009 geaccepteerd is. Nu zal die wel snel opgestuurd worden hopelijk. Dat accepteren hadden ze bij 2call vanaf 19 December voor nodig... Terwijl het in principe niet meer dan een check moet zijn: heeft ie nog veel rekeningen open staan, mag ie al opzeggen Ja en ja? oke geaccepteerd... Dat duurt dan 10 dagen (- de kerstdagen). Al hoorde ik dat het vaak zelfs 2 weken duurt, en zoals ik ook lees bij meneer hierboven die bij de fysieke vodafone winkel besteld heeft. Dan ben ik dus toch nog sneller :-p

edit: blijkbaar toch niet, geen bericht gehad dat ie is verzonden vandaag, terwijl vanaf 14:00 ongeveer de nummerportatie goedgekeurd was. 2call gaat een steeds mindere shopreview krijgen van me. Emailrespons valt al vies tegen, telefoon nummer is soms totaal niet bereikbaar... dit erbij...

[ Voor 19% gewijzigd door Snuurtje op 30-12-2008 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Gisteren gebeld met T-Mobile, Touch HD zit nog NIET in het assortiment, maar de T-Mobile mevrouw kon me wel zeggen dat er nieuwe toestellen worden opgenomen in het assortiment per 4 januari. Even afwachten dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphje

ralphje

Hey, it's me!

Ik heb bij 2call besteld op de 17e. Dat zijn 5 werkdagen geweest, op zondag kreeg ik een e-mail dat het geaccepteerd was. Het schijnt echter dat ze wel eerst aan Vodafone door hadden gegeven dat het 23 maart was in plaats van april. Terwijl ik het wel juist door heb gegeven.

Vandaag komt het pakket, blijkbaar is het effectief toch op maandag verstuurd. In totaal dus 7 werkdagen sinds de aanvraag. Hi en Vodafone weten beide van de omzetting, dus dat is ook goed verlopen. Nog afwachtende van het pakketje, ik hoop dat TNT een beetje opschiet.

@Snuurtje raar dat het bij jou dan langer duurt. Misschien dat T-Mobile de boel grandioos zit tegen te werken. Verhuizingen duren altijd lang, ook bij domeinverhuizingen moet je rekenen op 3 tot 5 werkdagen, terwijl er veel minder te controleren valt :).

[ Voor 20% gewijzigd door ralphje op 30-12-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
tis bij mij ongeveer ook 7 werkdagen min de kerstdagen dan. Als ie vandaag aangekomen was...

Ik belde vandaag, weer 3 dagen geen emailrespons gehad. Ik zeg: gister is in de orderstatus de nummerportering naar geaccepteerd veranderd, en ik had gehoopt dezelfde dag een verzendbericht te krijgen.. Toen kwam

Excuus 1: Ja hij is niet meer op voorraad. Ik: oh, toen ik bestelde was hij dat wel, en overigens op dit moment nog steeds.

Excuus2: Ja nummerportering duurt normaal altijd 10 werkdagen, het kan zijn vodafone het nog niet doorgegeven heeft. Ik zeg: nou er staat al ongeveer 7 dagen nummerportering in aanvraag, gistermiddag omstreeks 2 uur kwam er te staan nummerportering geaccepteerd. Daar trek ik toch wat conclusies uit, en had gehoopt dat jullie m in de resterende 3 uur van de werkdag wel wisten te verzenden. Ik heb zelfs 15 euro extra betaald voor directe levering.

Excuus3: Ja het kan zijn dat die 15 euro over het hoofd is gezien in het magazijn, en toen gelijk: nee dat kan eigenlijk niet want je bent van abonnement naar abonnement gegaan.

Tot slot Excuus 4: Ja het is heel erg druk in het magazijn ze werken enorm hard om het weg te krijgen, ik denk dat het vandaag nog wel verzonden wordt.

Nouja en toen wist ze me dan met een kluitje het riet in te sturen, veel meer kan ik niet doen. Afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm zojuist binnengekregen :)

En ook maar meteen een my vodafone account aangemaakt om de kosten in de gaten te houden :P. Het eerste wat me opviel is dat de "internet blox" gewoon op 9.50 staat ipv 2.50 het eerste jaar. Is dit gewoon en hoef ik me geen zorgen te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 20:55
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:45:
Ik heb 'm zojuist binnengekregen :)

En ook maar meteen een my vodafone account aangemaakt om de kosten in de gaten te houden :P. Het eerste wat me opviel is dat de "internet blox" gewoon op 9.50 staat ipv 2.50 het eerste jaar. Is dit gewoon en hoef ik me geen zorgen te maken?
Neem aan dat dat normaal is en de korting alleen op de rekening komt. Zag het zelf ook bij mijn nieuwe abo met internet blox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
hnpf...besteld @smartphoneshop i.c.m. een T-mob relax 150- met standard web 'n walk, (@€22 p/m) gaan ze moeilijk doen over m'n bankpas -_-'

Wat blijkt? Omdat 't bankwezen 0,0 technisch inzet bevat, slijt het handtekeningvakje aan de achterzijde van je bankpas door gebruik in pinautomaten e.d. omdat het sleepwiel voor in en uitwerpen precies midden over dat vak gaat 8)7

Of ik even voor 2 januari met een bank afschrift op de proppen kan komen van niet ouder dan 1 maand omdat anders de aanbieding van T-mob verloopt. Naja..1 maand, tis nog december november is 1 maand oud....maar m'n november rekening slikken die gasten ook niet volgens mij, ik krijg iig een mailtje dat 't niet goed is, maar weer op gronde van de bankpas...niet de rekening. Verwarring alom en echt reactie komt er vooralsnog niet...alleen een mailtje dat ze streven om binnen 4 uur vragen te beantwoorden, maar dat gaan ze nu al niet halen gok ik :+ Wish me luck een december afschrift te kopiëren dat nog niet eens binnen is 8)7

Dat word dus cancelen...maar wat ik me afvraag, kan ik ook kostenloos de goodies cancelen die ik bij de touch besteld had? (screen protector en headset)

Toch nog reactie gehad:
"Op 23-12-08 heeft u bij ons een abonnement aangevraagd van T-Mobile. Wij hebben uw documenten in goede orde ontvangen en zullen uw order verwerken."

:DDDD

Nu alleen hopen dat de receptie @work dat ding ook accepteerd

[ Voor 24% gewijzigd door Rey Nemaattori op 30-12-2008 15:42 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
2call is erg sloom nog steeds. Ik lees een mailtje wat ik gistermiddag 2 uur kreeg voor aan een vent van 2call waarin staat:
Uw aanvraag met ordernummer ****** is akkoord bevonden door Vodafone.
De order is doorgezet naar ons magazijn voor verdere afhandeling.
U ontvangt nog een bevestiging van het magazijn zodra uw order afgehandeld en verzonden is.
Heb nu anderhalve dag later om 4 uur nog niks ontvangen van een verzending. Ja meneer het is erg druk vandaag of morgen wordt ie verstuurd. Heel mooi vriend maar je maakt mij niet wijs dat die drukte allemaal pakketjes zijn die nog voor 19 december besteld zijn. Beetje urgentie mag wel dan lijkt me, zeker als je 15 euro bijbetaald... Ga nl binnenkort een eind rijden, en zou graag het tomtommetje proberen, gaat niet lukken met deze traagheid lijkt het. Als het erg druk is huur je maar uitzendkrachten in... doet de albert heijn ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnengineer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Snuurtje schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 16:20:
2call is erg sloom nog steeds. Ik lees een mailtje wat ik gistermiddag 2 uur kreeg voor aan een vent van 2call waarin staat:

[...]

Heb nu anderhalve dag later om 4 uur nog niks ontvangen van een verzending. Ja meneer het is erg druk vandaag of morgen wordt ie verstuurd. Heel mooi vriend maar je maakt mij niet wijs dat die drukte allemaal pakketjes zijn die nog voor 19 december besteld zijn. Beetje urgentie mag wel dan lijkt me, zeker als je 15 euro bijbetaald... Ga nl binnenkort een eind rijden, en zou graag het tomtommetje proberen, gaat niet lukken met deze traagheid lijkt het. Als het erg druk is huur je maar uitzendkrachten in... doet de albert heijn ook.
Ik zit ook te wachten op 2call, mijn aanvraag is al de hele dag akkoord, maar er is nog niks verzonden. Ik hoopte dat ik de telefoon morgen zou ontvangen, maar ik ben bang dat ik die "leverbaar binnen 1 werkdag" wel kan vergeten. Ik krijg trouwens ook helemaal geen mail meer van statusveranderingen, de enige mail die ik gekregen heb is dat mijn order was ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door damnengineer op 30-12-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Die mails volgen ook veel later dan het daadwerkelijk veranderen in het menuutje. Had mn pc aanstaan op dat scherm en F5-de zo af en toe door de dag, toen is die omstreeks 2 uur gister veranderd en kreeg ergens 4 uur pas een mail daarover. Hoop overigens dat ze het wel netjes verzenden en niet in een veel te grote doos zoals in de shopreviews te lezen valt. Ik bestel er hierna iig niet meer.

Post het iig hier ff als die van jou verzonden is damnengineer. Doe ik het ook, weten we mssn beetje waar we aan toe zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Snuurtje op 30-12-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnengineer
  • Niet online
Snuurtje schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 17:48:
Die mails volgen ook veel later dan het daadwerkelijk veranderen in het menuutje. Had mn pc aanstaan op dat scherm en F5-de zo af en toe door de dag, toen is die omstreeks 2 uur gister veranderd en kreeg ergens 4 uur pas een mail daarover. Hoop overigens dat ze het wel netjes verzenden en niet in een veel te grote doos zoals in de shopreviews te lezen valt. Ik bestel er hierna iig niet meer.

Post het iig hier ff als die van jou verzonden is damnengineer. Doe ik het ook, weten we mssn beetje waar we aan toe zijn.
Kreeg net dit mailtje

Goedendag,

Voor uw order is momenteel de HTC Touch HD EN niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 5 tot 10 werkdagen binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.

We zien volgende week wel verder. Prettige jaarwisseling alvast!

edit: update

Goedendag,

Voor uw order is momenteel de HTC Touch HD EN niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 2 tot 5 werkdagen binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.

Ok weer terug naar de appelbeignets.

[ Voor 11% gewijzigd door damnengineer op 31-12-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Ik heb niks binnen gehad. Maar zou daar eigenlijk geen genoegen mee nemen. Je besteld in principe per 19 december (in mijn geval) een telefoon die dan op voorraad is. Dan zou die gereserveerd moeten worden imo. Of als men ziet dat hij op raakt, en er nog bestellingen pending staan iig vroegtijdig nieuwe bestellen.

OMG ze zijn nu al niet meer bereikbaar... gister had ik nog gebeld, en een vrouw vertelde mij dat ie gister of vandaag verzonden zou worden. Echt 2call gaat zo'n bagger slechte shopreview krijgen van mij. T zijn tot nu toe alleen maar smoesjes, liegen en van de boot houden geweest wat die medewerkers doen.

Op hun website staat overigens nog steeds leverbaar binnen 1 werkdag. Heet dat valse informatieverstrekking?

[ Voor 42% gewijzigd door Snuurtje op 31-12-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:09
Net besteld bij Vodafone...
Abo van 27,50 met 20% korting, Internet Blox + Voordeel SMS/MMS. HD gratis :-)
Wel nummerbehoud dus afwachten hoe lang het duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
RiCk schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 14:12:
ze zouden het toestel waarschijnlijk vrijdag weer binnen krijgen
en als ie binnen was gingen ze (in mijn geval) bij t-mobile nummerbehoud aanvragen en als dat gelukt was
zou de vervoerder kontakt met mij opnemen voor de levering (heb hem op 24 dec besteld) dus ik ben benieuwd hoe snel het gaat

trouwens vreemd dat ze eerst wachten tot het toestel binnen is voordat ze nummerbehoud aanvragen
of is dat normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnengineer
  • Niet online
Snuurtje,

mijn toestel is zojuist verzonden

afgehandeld en verzonden, 2-1-2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:09
RiCk schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 14:12:
kreeg vanmiddag een mailtje;
U heeft een reservering gemaakt om als één van de eersten dit Coming Soon toestel te ontvangen. Wij verwachten dat dit toestel binnenkort op voorraad komt. De verwachte leverdatum staat op de site vermeld. Indien de leverdatum wordt gewijzigd, ontvangt u via een e-mail de nieuwe leverdatum. Zodra uw toestel op voorraad is, wordt het zo snel mogelijk aan u geleverd. De koerier zal dan telefonisch contact met u opnemen om een leverafspraak te maken.
Alleen staat nergens een verwachte leverdatum op de site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davduyv
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-10-2024
Net mijn touch HD met vodafone abo van 22,50 binnegekregen 21-12 besteld met nummerbehoud, 2-1 binnen.

Is Nederlandstalige versie,
Meest irritante hij is gesimlocked (stond niet duidelijk vermeld bij de vodafoneshop).
Verder voorgeprogrameerde internetsite's van vodafone en bij progs 2 tak connections settings (business en live) rest is allemaal HTC software.

Net ff op *ongewenst* unlock code aangevraagd (voor 18euro)
Hoop dat ik hem snel krijg en met mijn huidige T-mobile abo kan bellen tot m'n nummer in april overgaat naar vodafone.

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 04-01-2009 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
RiCk schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:15:
[...]

kreeg vanmiddag een mailtje;

[...]

Alleen staat nergens een verwachte leverdatum op de site :)
klopt dat staat ook nergens op de site
ik had de zelfde mail gehad en me ook een buld gezocht naar de verwachte levertijd
dus ik had maandag al gebeld waar ik het dan kon vinden op de site
zij die mevrouw dat ze dat ook nooit vermelden op de site omdat ze de toestellen altijd op voorraad hebben
maar omdat het zo hard is gegaan met de hd waren ze al op voordat de leverancier de nieuwe voorraad gebracht had ze had het er over dat ze de toestellen(waarschijnlijk) vandaag binnen zouden krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
heb net met vodafone gebeld en het toestel komt 13 januari binnen en word dan meteen verzonden
nummerbehoud zou dan al geregeld moeten zijn hij zij verder dat de alle htc touch hd toestellen simlock vrij
geleverd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnengineer
  • Niet online
Ik heb 'm zojuist binnen gekregen, hij hangt nu aan de lader. Snuurtje had je de NL of EN versie besteld? (Ik heb een EN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Een EN versie op 19 december

de 29e is de nummerportering akkoord bevonden, en kreeg ik deze mail:

U ontvangt nog een bevestiging van het magazijn zodra uw order afgehandeld en verzonden is.

Ik verwachtte dus dat ik diezelfde middag nog een verzendbevestiging zou krijgen, niet dus. Volgende dag gebeld, ja het is heel druk vandaag of morgen word ie verzonden. De dag daarna, niet verzonden dus en er stond dat ze niet aanwezig waren.. Nu nog steeds niks gehoord. Als jij m later hebt besteld als mij vind ik t wel een beetje vaag moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnengineer
  • Niet online
Snuurtje schreef op zondag 04 januari 2009 @ 01:02:
Een EN versie op 19 december

de 29e is de nummerportering akkoord bevonden, en kreeg ik deze mail:

Ik verwachtte dus dat ik diezelfde middag nog een verzendbevestiging zou krijgen, niet dus. Volgende dag gebeld, ja het is heel druk vandaag of morgen word ie verzonden. De dag daarna, niet verzonden dus en er stond dat ze niet aanwezig waren.. Nu nog steeds niks gehoord. Als jij m later hebt besteld als mij vind ik t wel een beetje vaag moet ik zeggen.
Ik heb 'm pas de 26e besteld, ik heb ook niks over een magazijn gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:42
Wijnbo schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 06:45:
Gisteren gebeld met T-Mobile, Touch HD zit nog NIET in het assortiment, maar de T-Mobile mevrouw kon me wel zeggen dat er nieuwe toestellen worden opgenomen in het assortiment per 4 januari. Even afwachten dus :*)
Niets te zien... helaas, ik kan nog twee maanden wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo

Wijnbo

T-Mobile Relax 300: (29,50/maand) 2 Jaar

Touch HD Gratis :*)
Web'n Walk PLUS Gratis 24 Maand :*) :*) :*)

Bij vele aanbieders, o.a. http://www.bestelmaar.nl/, gsmeasy, gsmweb, noem maar op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
Wijnbo schreef op zondag 04 januari 2009 @ 15:52:
T-Mobile Relax 300: (29,50/maand) 2 Jaar

Touch HD Gratis :*)
Web'n Walk PLUS Gratis 24 Maand :*) :*) :*)

Bij vele aanbieders, o.a. http://www.bestelmaar.nl/, gsmeasy, gsmweb, noem maar op...
Daar kan je echter slechts drie maanden vooraf verlengen, bij T-mobile 4 officieel en in de praktijk nog veel langer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik ben zelf ook interesse in deze telefoon, en dus was ook aanbiedingen aan het zoeken.
Nou lijkt mij deze aanbieding nog het beste: http://www.vodafone.nl/sh.../HTC+Touch+HD/sku11550010

dan betaal je gemiddeld 28.225 euro per maand.

<offtopic>Ik ken ook niet zoveel online winkels, alleen: de providers dan(t-mobile, vodafone etc..), Gsmweb, Gsmeasy, Typhone, vtu-telecom, algebeld, gsmtopdeal, belcompany, en the phone house.
Zijn er nog andere die belangrijk zijn?</offtopic>

[ Voor 1% gewijzigd door noobynater op 04-01-2009 16:31 . Reden: even wat netter gemaakt O-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo

Wijnbo

noobynater schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:29:
Ik ben zelf ook interesse in deze telefoon, en dus was ook aanbiedingen aan het zoeken.
Nou lijkt mij deze aanbieding nog het beste: http://www.vodafone.nl/sh.../HTC+Touch+HD/sku11550010

<offtopic>Ik ken ook niet zoveel online winkels, alleen: de providers dan(t-mobile, vodafone etc..), Gsmweb, Gsmeasy, Typhone, vtu-telecom, algebeld, gsmtopdeal, belcompany, en the phone house.
Alleen jammer dat het Vodafone internet trager is dan Web'n Walk Plus, en ook nog eens geen streaming toelaat. T-Mobile WebnWalk heeft een FUP van 2 GB, daarna wordt je terug gezet naar 384 Kbs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Wijnbo schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:53:
[...]

Alleen jammer dat het Vodafone internet trager is dan Web'n Walk Plus, en ook nog eens geen streaming toelaat. T-Mobile WebnWalk heeft een FUP van 2 GB, daarna wordt je terug gezet naar 384 Kbs.
heb alleen niet zoveel geld te besteden, eigenlijk vind ik mijn limiet al rond de 20 euro :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noobynater schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:26:
[...]

heb alleen niet zoveel geld te besteden, eigenlijk vind ik mijn limiet al rond de 20 euro :'(
VF is met 3,6mbit de snelste voor zover bij mij bekend. Streaming is the same, gewoon toegelaten en gaan zeik met databundels.

Tenzij u mij anders wijst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo

Wijnbo

Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:45:
[...]

VF is met 3,6mbit de snelste voor zover bij mij bekend. Streaming is the same, gewoon toegelaten en gaan zeik met databundels.

Tenzij u mij anders wijst :P
Volgens mij zit de limiet ergens rond de 250 MB. Zie vodafone internet topic. Maar voor 30 euro per maand bellen, internet en een gratis Touch HD is toch geen geld? Dan heb ik liever 1Mbit 2GB fup, en daarna gegarandeerd 384 Kbs, dan die 250 MB @ 3,6 Mbit, en daarna gezeik of extra kosten. Die 250MB knal je er zo doorheen..

[ Voor 15% gewijzigd door Wijnbo op 04-01-2009 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De fup ligt op 1.5gb d8 ik. En zal overigens snel omhoog gaan naarmate meer lui gaan inetten. maak ik me niet druk om iig. Ik kies 100% voor VF als ik inet wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Wijnbo schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:16:
[...]

Volgens mij zit de limiet ergens rond de 250 MB. Zie vodafone internet topic. Maar voor 30 euro per maand bellen, internet en een gratis Touch HD is toch geen geld? Dan heb ik liever 1Mbit 2GB fup, en daarna gegarandeerd 384 Kbs, dan die 250 MB @ 3,6 Mbit, en daarna gezeik of extra kosten. Die 250MB knal je er zo doorheen..
Je moet het zo zien: ik heb in principe geen cent te makken ;)
En ik wil ook nog kunnen sms'en, en het T-mobile bereik hier is ***
Maar ze hebben wel super goede klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
ik ga er ook gewoon vanuit dat vodafone zeer binnenkort gewoon die limiet omhoog gooit. Dat doen ze nog eerder dan dat t-mobile al hun abonnementen naar de iphone snelheid brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo

Wijnbo

noobynater schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:29:

Let ff trouwens ook op je gemiddelde prijs ;) Vind het persoonlijk kut als je het tweede jaar meer gaat betalen, omdat je toestal dan al wat ouder is. Zou er niet aan moeten denken nu 37,50 of meer per maand neer te moeten tellen voor mijn TYTN II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone heeft de hele aanbieding veranderd vanmorgen.....
Minder interessant dan eerst....
Was volgens de telefoniste ook niets meer aan te doen, ook al had ik afgelopen zaterdag de hele aanbieding in een mail naar mezelf laten toesturen, met de bedoeling vandaag telefonisch te bestellen....

Nu toch maar even verder kijken...... wat een pech!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:57:
Vodafone heeft de hele aanbieding veranderd vanmorgen.....
Minder interessant dan eerst....
Was volgens de telefoniste ook niets meer aan te doen, ook al had ik afgelopen zaterdag de hele aanbieding in een mail naar mezelf laten toesturen, met de bedoeling vandaag telefonisch te bestellen....

Nu toch maar even verder kijken...... wat een pech!!
Het blijft een nette aanbieding:

Voordeel sms gratis als toevoeging en per maand 29.69 over 24 maanden als je het uitrekent.
Dan heb je een gratis toestel, onb. internet, voordeel sms en 27,50 bundel.

Ik vind dat netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Ik vond zelf de aanbieding van Hi erg interresant, maar die hebben ongelofelijk traag inet. (http://shop.www.hi.nl/hi/...er=AH24&M5ABRelArt=AH24B4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NECAnGeL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2024
Momenteel op GSMeasy:

T-Mobile Relax Web 300 (29.50) (2jr)
Soort contract: Verlenging
24 maanden € 29.50 per maand i.p.v. € 34.50
24 maanden gratis web n walk plus!!
Geen aansluitkosten!
Web n Walk Plus (GRATIS!)
2 jaar lang 100% gratis! (normaal 14.95 p/m)
Supersnel internet met GPRS, UMTS of HSDPA
HTC Touch HD
3.5G, Wifi, Breedbeeld scherm
Gratis per koerier geleverd!

Dit lijkt me een zeer mooie aanbieding.
Voor maar € 32,- per maand ben ik klaar.

https://www.rbwebpromotions.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
NECAnGeL schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:05:
....
Dit lijkt me een zeer mooie aanbieding.
Voor maar € 32,- per maand ben ik klaar.
Mag ik vragen hoe je aan die 2.50.- euro komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NECAnGeL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2024
Is de sms bundel van 25 stuks

https://www.rbwebpromotions.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geinteresseerden die geen internet bundel willen:

TOUCH HD i.c.m 2 jaar T-mobile Relax 250 GRATIS:

24.50 per maand

Mooie prijsje toch?

http://www.gsmweb.nl/tmobile/index_toestel.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:23
Weet iemand al of er zeer binnenkort een tmobile branded versie komt?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
jorisdekloris schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:58:
Weet iemand al of er zeer binnenkort een tmobile branded versie komt?
Autoreply schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:32:
[...]

Niets te zien... helaas, ik kan nog twee maanden wachten.
Nee dus. Ik heb half december gebeld, toen wisten ze nog niets. Ik ga morgen weer bellen en laat 't hier ff weten. (Had nog half gehoopt op een presentatie vandaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik heb eens de prijzen van vodafone bekeken, en het in Calc (OOo) bewerkt, mooi screenshotje gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/K8c92707.bmp

Even wat opmerkingen:
Laatste kolom is de abbo vorm. Dit is als mogelijk met de SMS verdubbelaar. Uiteraard zit overal de korting op internet op. Bij de 1 jaar abbo's is dit natuurlijk de 12 maanden 5 euro korting. Bij de 2 jaar's is dit de toestel korting, behalve bij de duurste 2 abbonementen, dan moet je voor de 12 maanden korting gaan, daar is het toestel niet duur genoeg meer.
Hierbij dus melden dat bijv bestelmaar.nl duurder is aangezien je daar op 22 euro+een internet abbo zit. Én hierbij zijn de prijzen voor extra bellen/sms'en vrij hoog.

Voor de prijzen van extra bel/sms minuten moet je zelf maar even kijken op de site, nu geen tijd om het er bij te zetten... Later misschien.

[ Voor 3% gewijzigd door VVVJeroen op 05-01-2009 23:01 . Reden: Hmm, toch geen html ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net besteld via vodafone shop.

200 min + inet voor gemiddeld 29euro per maand.
Ook nog eens gratis sms/mms verdubbelaar.

Heb vorige week bij zagg ook een InvisibleSHIELD besteld, full body cover.

Wanneer zou ik hem binnen kunnen krijgen? de HD dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
VVVJeroen schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:00:
Ik heb eens de prijzen van vodafone bekeken, en het in Calc (OOo) bewerkt, mooi screenshotje gemaakt:
[afbeelding]

Even wat opmerkingen:
Laatste kolom is de abbo vorm. Dit is als mogelijk met de SMS verdubbelaar. Uiteraard zit overal de korting op internet op. Bij de 1 jaar abbo's is dit natuurlijk de 12 maanden 5 euro korting. Bij de 2 jaar's is dit de toestel korting, behalve bij de duurste 2 abbonementen, dan moet je voor de 12 maanden korting gaan, daar is het toestel niet duur genoeg meer.
Hierbij dus melden dat bijv bestelmaar.nl duurder is aangezien je daar op 22 euro+een internet abbo zit. Én hierbij zijn de prijzen voor extra bellen/sms'en vrij hoog.

Voor de prijzen van extra bel/sms minuten moet je zelf maar even kijken op de site, nu geen tijd om het er bij te zetten... Later misschien.
Mooie tabel, alleen ik snap de laatste kolom niet :S

Kan dit aub uit gelegd worden?
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste