Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:17
Ik ben blij dat ik hem vrijdag besteld heb ! Hetzelfde abo maakt het toestel nu 30 euro duurder.

Me happy! :P :9 O+

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel bout internet bij kpn.

Ik denk dat ik even afwacht tot ie bij VF in de shop ligt, dan ga ik ff kijken. Als ie dan unbranded is pak ik m zeker via VF. Wil dan ook even zien wat voor software er van VF op staat, als dat er op staat. Als ie toch branded is pak ik denk ik voor 30 euro meer dan maar via een andere webshop een verlenging met een orignele HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 20:55
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:38:
Gisteren mijn exemplaar bij de Media Markt in Arnhem opgehaald, prijs viel erg mee, € 320 bij een 1 jarig verlening T-Mobile relax 150 abbo. Bij de meeste webshops lag de prijs rond de 370 oid....

Alleen vergeten te vragen wat het ding zonder abbo kost |:(

overigens alleen de NL editie, de WWE kregen ze bij Media Markt niet en was ook niet te bestellen aldus de verkoper...
MM Ede 609 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:36:
[...]

Week 49 is 'ie pas bij Vodafone leverbaar. (staat ook op de site)

99% unbranded. wel gelocked denk ik.
Was vandaag bij Vodafone store daar stond ie ook. Kreeg hem gratis bij 22.50 abbo twee jaar. Niet gedaan omdat ik hem dan later op moest halen en ik woon niet in die regio (was er toevallig). Volgens de medewerker was de telefoon simlock vrij aangezien hij vertelde dat ik zonder problemen met Hi simkaart nog kon gebruiken voor de twee maanden dat mijn oude abo nog duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:20:
[...]

Was vandaag bij Vodafone store daar stond ie ook. Kreeg hem gratis bij 22.50 abbo twee jaar. Niet gedaan omdat ik hem dan later op moest halen en ik woon niet in die regio (was er toevallig). Volgens de medewerker was de telefoon simlock vrij aangezien hij vertelde dat ik zonder problemen met Hi simkaart nog kon gebruiken voor de twee maanden dat mijn oude abo nog duurde.
VF 22,50 voor 18,- pm? met 2 jaar inet, eerste jaar voor 2,50? en gratis dubbel sms? Gratis HD? Dat is dan 82 euro 11 extra korting v.m. de webshop...Vind ik goeie! Branded btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Gister besteld bij vodafona (via de telefoon) omdat ik mijn abo had omgezet etc. Iemand enig idee hoesnel vodafona met dat soort dingen is :P (ze zeiden dat hij op voorraad was, zaterdag was hij dat al zelfs)?

Ben zeer benieuwd naar de mobiel!

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 07:29:
[...]

VF 22,50 voor 18,- pm? met 2 jaar inet, eerste jaar voor 2,50? en gratis dubbel sms? Gratis HD? Dat is dan 82 euro 11 extra korting vHord.m. de webshop...Vind ik goeie! Branded btw?
Niet branded in ieder geval. Mijn totaal prijs per mand zou op 30 nog wat komen met dus internet blox. Verdere acties heb ik niet gevraagd eerlijk gezegd dus ik weet niet of er dubbel sms en korting op inet op zit, maar de HD was dan in ieder geval gratis en niet sim-locked/branded.

Zal vandaag hier in lelystad eens kijken wat ik kan vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees over dat bij Hi eindeloos je streaming internet(youtube) nog wel moet betalen. Is dit bij KPN flexibel surf en mail ook zo? Want kan niks op de kpn site over vinden en wel op de HI site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:33
Vodafone heeft mijn Touch HD vandaag bezorgd :) Een week of twee geleden besteld met een telefonische verlenging. Aan de buitenkant ziet-ie er precies zo uit als op de plaatjes dus geen andere logo's o.i.d., op de verpakking ook geen Vodafone te bekennen. Hij ligt nu even aan de lader en ik ben nog niet de menu's in gedoken maar ik denk dus dat het wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:43
Hoe zit het met de simlock als je 'm via hi.nl besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
LVGH schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:25:
Vodafone heeft mijn Touch HD vandaag bezorgd :) Een week of twee geleden besteld met een telefonische verlenging. Aan de buitenkant ziet-ie er precies zo uit als op de plaatjes dus geen andere logo's o.i.d., op de verpakking ook geen Vodafone te bekennen. Hij ligt nu even aan de lader en ik ben nog niet de menu's in gedoken maar ik denk dus dat het wel goed zit.
Geluksvogel. De Vodafone in Groningen verwacht de Blackstone eind deze week, wellicht begin volgende week. Levering van bestellingen via de Vodafone webshop zullen hier in het Noorden ook wel langer duren ;)
Ben overigens wel benieuwd naar de software, kun je even posten of dit inderdaad origineel is dan wel door Vodafone geinstalleerde software? Zit er ook een vodafone logootje ergens op het apparaat?

Edit: eerst lezen dan vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Dix0r schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:32:
Hoe zit het met de simlock als je 'm via hi.nl besteld?
Hi en Kpn simlocken nooit abo-toestellen, vodafone en t-mobile wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Inmiddels is de WWE versie weer in op voorraad bij de pdashop http://www.pdashop.nl/product/59806/htc-touch-hd-uk.html ... alleen jammer dat ze duurder zijn dan andere online shops zoals 2call / smartphonestunts e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:06
AleSyS schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:10:
Inmiddels is de WWE versie weer in op voorraad bij de pdashop http://www.pdashop.nl/product/59806/htc-touch-hd-uk.html ... alleen jammer dat ze duurder zijn dan andere online shops zoals 2call / smartphonestunts e.d.
Ja vind ik ook...mooi overzichterlijke site, maar veeel duurder dan de rest..betaal je ook voor goede service die ze geven, maar ik ga liever naar een goedkopere shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Michel242186 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:54:
[...]

Ja vind ik ook...mooi overzichterlijke site, maar veeel duurder dan de rest..betaal je ook voor goede service die ze geven, maar ik ga liever naar een goedkopere shop.
Pauper is alleen dat op de goedkope sites nergens de WWE versie voorradig is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er anders aan de WWE(UK) en de NL versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:46
De taal ;)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:03:
Windows is engelstalig bij WWE versie tov nederlandstalig bij de NL versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Citaat het topic 'Streaming met KPN/Hi-mobiel internet, gratis of betalen?' op GOT:
"Bij alle WM-telefoons kan je direct zien of er van streaming internet gebruikt wordt gemaakt of van van het gewone onbeperkte internet. Bij streaming word er een andere verbinding gemaakt. Dit gebeurd o.a. wanneer je YouTube fimpjes via internet explorer (m.youtube.com) -> media player afspeeld. Dat kost geld

Wanneer je gebruikt maakt van het programma YouTube (op de diamond o.a.) zal dit geen geld kosten. Dit valt gewoon onder het downloaden van een filmpje."
De Touch HD heeft ook zo'n applicatie. Kan iemand bevestigen of dat daadwerkelijk ook zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:03:
Dan moet je hier kijken. Daar hoort deze vraag eigenlijk kwijt ;).
Maar om de vraag alsnog te beantwoorden: de UK versie is in het Engels (duh! :P) en heeft snellere upgrades dan de NL versie.
Maar als je het draadje volgt, dan staat daar ook duidelijk in wat de verschillen zijn.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je even bevestigen of hij wel / niet sim lock vrij is????
Heel erg bedankt alvast, loop al lang met deze vraag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:05:
[...]

En wat/of er software van VF opstaat (speciale rom ofzo). Zo niet, dan print ik deze last topic pagina uit en gaat ik t weekend langs de VF shop. Heb ik bewijs dat ik em gratis krijg, en helemaal zonder VF poespas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:21:
Citaat het topic 'Streaming met KPN/Hi-mobiel internet, gratis of betalen?' op GOT:

[...]

De Touch HD heeft ook zo'n applicatie. Kan iemand bevestigen of dat daadwerkelijk ook zo is?
Ook zeer benieuwd naar!! Heb hem afgelopen maandag binnen gekregen en vorige week vrijdag telefonisch besteld bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 22:03

Dark Angel 58

Peace!!!

(ik weet niet zeker of dit bericht ook in deze topic hoort).

Heeft iemand HTC Touch HD bij www.studentmobiel.nl besteld? Hoe was verpakking?
Gebruikt men opvul materiaal of zoiets? Past het HTC Touch HD doosje in verzenddoosje?

[ Voor 32% gewijzigd door Dark Angel 58 op 02-12-2008 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Ik heb sinds 15 nov een Touch HD, gekocht bij Belcompany. Ik heb bij de aanschaf Zorgeloos Mobiel internet erbij aangeschaft voor 9,50 per maand. Nu kijk ik net eens voor de lol op my Vodafone en ik zie:

De gebruikskosten buiten je tegoed bedragen: € 83,24 Bijgewerkt tot 28-11-2008.

Nu kijk ik bij Blox en ik zie dat BloX voor Mobiel Internet gewoon helemaal niet aan staat! Ik mag toch aannemen dat ik niet voor die 83,24 euro (voor zover die post ontstaan is door mobiel internet) opdraai he? Ik heb de bon van Belcompany er nog eens bijgepakt en daar zie ik ook keurig op staan dat ik Zorgeloos mobiel internet 'aangeschaft' heb...

Iemand die wat licht in deze duisternis kan schijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgimi schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:28:
Ik heb sinds 15 nov een Touch HD, gekocht bij Belcompany. Ik heb bij de aanschaf Zorgeloos Mobiel internet erbij aangeschaft voor 9,50 per maand. Nu kijk ik net eens voor de lol op my Vodafone en ik zie:

De gebruikskosten buiten je tegoed bedragen: € 83,24 Bijgewerkt tot 28-11-2008.

Nu kijk ik bij Blox en ik zie dat BloX voor Mobiel Internet gewoon helemaal niet aan staat! Ik mag toch aannemen dat ik niet voor die 83,24 euro (voor zover die post ontstaan is door mobiel internet) opdraai he? Ik heb de bon van Belcompany er nog eens bijgepakt en daar zie ik ook keurig op staan dat ik Zorgeloos mobiel internet 'aangeschaft' heb...

Iemand die wat licht in deze duisternis kan schijnen?
Bij abo zit geen blox. Blox kun je uitzetten per maand. Bij het abo zit gwn 12/24 maanden inet vast. Annieweej, die kosten kunnen zijn omdat inet nog niet actief is. Soms kan dat 1-2 weken duren. Als het echt afgeschreven gaat worden, brief naar VF met request terug te geven... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:05:
[...]

Ik heb hier alleen een inactieve KPN sim om te testen. Als ik die erin stop krijg ik een melding van SIM Lock:

"Toestel is geblokkeerd. Voer de deblokkeer (unlock) code in."

Dat zegt voldoende lijkt me. Geloof dat je altijd na 1 jaar die unlock code aan mag vragen. Toen ik nog bij KPN zat ging dat in elk geval heel makkelijk en snel, gewoon online.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:10:
[...]

En wat/of er software van VF opstaat (speciale rom ofzo). Zo niet, dan print ik deze last topic pagina uit en gaat ik t weekend langs de VF shop. Heb ik bewijs dat ik em gratis krijg, en helemaal zonder VF poespas :P
Het enige wat op Vodafone wijst dat ik gevonden heb zijn een paar snelkoppelingen/bladwijzers in het internet tabblad. Van ROMs heb ik geen verstand, maar bij Apparaat informatie staat dit:

ROM versie: 1.14.172.1 (24011) NLD
ROM Datum: 11/04/08
Radioversie: 1.09.25.14
Protocolversie: 52.49a.25.26H

Hopelijk weet je dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:59
zijn de prijzen bij 2Call duurder geworden?
had 84 euro gelezen, ik kom uit op 114 euro

http://www.2call.nl/htc_t...ar+Vast&IWood=Geen+I-Wood

Prijs is nu 59 euro, toen ik bericht verstuurde was het nog 114, wel een verschil van 55 euro

[ Voor 9% gewijzigd door murata op 04-12-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag met de VF helpdesk gebeld, VF 22,50 met internet. Ben voor de verlenging gegaan (kwam van scherp abo af).
Toestel zoals de site vermeld voor zo'n 80 euro. Volgens de medewerkster is het toestel NIET branded, aar wel gelocked.
Zou hem binnen 5 tot 15 werkdagen binnen krijgen, ze hadden er nog voldoende op voorraad. Het betreft wel de nederlandse versie.

De winkels (althans in Venlo) heeft he nog niet en konden mij ook niet vertellen of hij branded was of niet.Kwam hopelijk deze maand nog een keer binnen :s

Zodra ik hem binnen heb zal ik wel laten weten hoe het er allemaal uit ziet. Kan zelf niet wachten, ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Er weer is de WWE versie uitverkocht bij de PDAshop...bij andere winkels ook nog steeds niet op voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:16
Net even met Telfort gebeld. Daar verwachten ze de Touch HD pas in februari.
Dan toch maar even kijken of ik 'm ergens anders ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie geen reden om als je een HD wilt, je NIET bij VF zou gaan...

650/700 euro voor 2 jaar, dat is dus gwn bijna 2 jaar bellen+inet voor 100 balle :X

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Gisterochtend stond hij op Hi.nl voor 53 euro bij het verlengen van m'n abonnement, maar als ik 'm vandaag bestel moet hij 108 kosten.

Bekijk het maar met dat overhypede ding, ik verleng wel voor een jaar in plaats van twee en neem er een gratis N95 bij ofzo.

Dan zie ik over een jaar wel weer of er leuke telefoons zijn :+

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand toevallig via vodafone besteld en geprobeerd of deze gesimlocked was?????

Bij Ritel is hij overigens ook niet duur....
Iemand ervaringen met Ritel? Hebben ook gewoon een winkel dus dat is weer een groot voordeel tov internet winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 21:37
Heeft iemand de HD al via KPN besteld en binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Niet online
FLeSH schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:12:
Gister besteld bij vodafona (via de telefoon) omdat ik mijn abo had omgezet etc. Iemand enig idee hoesnel vodafona met dat soort dingen is :P (ze zeiden dat hij op voorraad was, zaterdag was hij dat al zelfs)?

Ben zeer benieuwd naar de mobiel!
Ik wacht al 10 dagen. Status nog steeds "in behandeling". Maar ze schijnen al sporadisch uitgeleverd te worden door VF (alleen niet aan mij :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Hampelman schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 08:30:
[...]

Ik wacht al 10 dagen. Status nog steeds "in behandeling". Maar ze schijnen al sporadisch uitgeleverd te worden door VF (alleen niet aan mij :( )
Ik heb ze gister gebeld omdat ik me afvroeg hoelang het zou duren (ik had maandag besteld). Kreeg ik te horen dat er intern iets fout was gegaan waardoor mijn nieuwe abo nog niet was verwerkt. Vraag ik om even voor de zekerheid te checken of het wel het goede abonnement is, is het een compleet verkeerd abonnement, dus heb weer alles opnieuw moeten doorgeven en de teller op dagen wachten op me HD staat weer op 0 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 19:04:
Nog iemand toevallig via vodafone besteld en geprobeerd of deze gesimlocked was?????
Ja, lees even een paar posts boven je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:17
Bij 2Call is hij nu 54 euro met 22,50 VF abo+internet. :( Het wipt echt als een idioot omhoog en omlaag. Vijdag 84, maandag 100-zoveel, nu weer 54.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaike
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-12-2020
Ik neem nooit een verzekering voor mijn telefoon. Ik heb een keer een verzekerings-abo gehad, maar toen bleek ie zonder braaksporen gestolen. En dan geldt het niet. Mijn reisverzekering bleek dit voorval wel te vergoeden, dus waarom dubbel verzekeren...

Maar nu komt het. Die verzekering wilde de aanschafwaarde weten. En mijn bon (van aanschaf) van het toestel en 2 jarig abo, gaf alleen 0,00 euro te zien. Je begrijpt het al, zoveel kreeg ik dus terug.

Sindsdien vraag ik in de winkel waar ik mijn abo vereeng en het toestel meekrijg om op de bon te vermelden hoeveel de telefoon kost zonder abo. Mijn vraag is nou: kan dit ook bij van die webwinkels die hier besproken worden? Misschien is het sowieso een tip voor een heleboel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:20
Gisteren om 15.45 een Touch HD bij Hi besteld, maar die 24-uurs levering komen ze niet echt na, ze zullen wel pakjesavond gehad hebben ofzo :+ . Net werd ik gebeld om een afspraak voor de levering te maken, dus daar zeggen ze niet alleen dat 'ie op voorraad is, maar hij is het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Bij Vodafone Heerlen hebben ze hem nog niet binnen, maar verwachten hem "binnen korte tijd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VF shop Maastricht: oh dat is wel erg goedkoop dan op onze site 82 euro aanschaf bij een 22,50 abo, wij hebben via onze shop niet eens 20% korting per maand, hij kost dan 130 euro... We hopen de HD volgende week te krijgen. Of er simlock/branded/software op zit kunnen we nog niet zeggen, dit verschilt misschien ook met een online aankoop.

Right...lekker weer :/

EDIT: iemand al een HD via de webschop VF thuis ontvangen????

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Laatst online: 10-09 19:29

martjah

Appel

Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 22:22:
VF shop Maastricht: oh dat is wel erg goedkoop dan op onze site 82 euro aanschaf bij een 22,50 abo, wij hebben via onze shop niet eens 20% korting per maand, hij kost dan 130 euro... We hopen de HD volgende week te krijgen. Of er simlock/branded/software op zit kunnen we nog niet zeggen, dit verschilt misschien ook met een online aankoop.

Verwachte leverdatum: week 50

staat gewoon op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 22:22:

Niet hier. Besteld op 25 november, toen werd week 48 genoemd, in week 49 werd het week 49 enzovoort. Morgen maar eens bellen, anders maar naar 2call, die is nog goedkoper ook en levert (hopelijk) binnen 5 dagen.

[ Voor 4% gewijzigd door Hampelman op 07-12-2008 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Hampelman schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:37:
[...]

Niet hier. Besteld op 25 november, toen werd week 48 genoemd, in week 49 werd het week 49 enzovoort. Morgen maar eens bellen, anders maar naar 2call, die is nog goedkoper ook en levert (hopelijk) binnen 5 dagen.
hou ons (mij) op de hoogte. ik sta namelijk op het punt om begin deze week de telefoon te bestellen via VF online.
In Weert hadden ze hem een halve week geleden nog niet, verkoper wist niet eens over welke telefoon ik had.
Ik denk zelf eerlijk gezegd niet dat ze hem daar voor dezelfde prijs kunnen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Hampelman schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:37:
[...]

Kreeg net een mailtje van 2call dat ze ze dinsdag weer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:12
Vanaf 10 december mag ik mijn huidige abbo verlengen. Ik heb de luxe dat ik 170euro van mijn werkgever terug krijg als ik een nieuwe telefoon koop. Bij t-mobile kan kom ik met 1 jaar relax 200, web en walk standaard en 1000 smsje op 280 euro voor de Xperia. Waarschijnlijk als ik per telefoon verleng dat ik nog een betere korting kan krijgen. Helaas hebben ze bij t-mobile nog niet de Touch HD.
Bij studentmobiel is de Touch HD met 1jaar relax 150 of 200(maakt niet veel uit) web en walk standaard en 1000smsje 217 euro. Een mooi bedrag en de scherpste die ik tot nu toe heb gevonden. Opzich denk ik dat ik voor deze optie ga maar ik zit een beetje met de slechte ervaringen bij studentmobiel. Wat ik lees is dat de communicatie met hun erg slecht verloopt. Als je een goed/werkend toestel ontvangt is er niets aan de hand maar als er wat mis mee is dan kan het door de slechte communicatie erg pijnlijk worden.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of die verhalen van studentmobiel wel kloppen en of er misschien ergens anders ook een dergelijk goede deal te vinden is voor de Touch HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Net al 20 minuten aan de lijn gehangen met klantenservice zonder iemand te spreken van VodaFone, is beetje druk daar (waarschuwde ze al voor).

Maar goed, ik vraag het maar even hier dan, misschien weet iemand het antwoord. Bellen ze je voordat het pakketje wordt gestuurd? Zoiets zag ik op de site staan maar weet niet of dat ook geld voor telefonisch bestelde abonnementen met telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Net een mailtje gekregen van 2call dat ze hem hebben verzonden.
Had 3 december besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:32
Hehe Ik ook
Alleen 1 dec besteld nu verstuurd. Ach een week vind ik op zich niet zo erg. Enige vervelende is dat op 1 dec nog steeds stond leverbaar in 1 dag en de rest van de week stond het op 2 dagen.

Maar goed 1 week levertijd is niet zo slecht

[ Voor 4% gewijzigd door Ekitch op 08-12-2008 13:12 ]

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Sweet, zie net dat die van mij ook verstuurd is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Niet online
martjah schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:55:
[...]

hou ons (mij) op de hoogte. ik sta namelijk op het punt om begin deze week de telefoon te bestellen via VF online.
In Weert hadden ze hem een halve week geleden nog niet, verkoper wist niet eens over welke telefoon ik had.
Ik denk zelf eerlijk gezegd niet dat ze hem daar voor dezelfde prijs kunnen aanbieden.
Noch in de winkel, noch Vodafone klantenservice kon vandaag verdere informatie leveren over wanneer de HD geleverd zou worden. Wel zijn ze zonder meer bereid de bestelling eventueel ongedaan te maken, zodat je ergens kunt bestellen waar ze wel op voorraad zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Hampelman schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:40:
[...]

Noch in de winkel, noch Vodafone klantenservice kon vandaag verdere informatie leveren over wanneer de HD geleverd zou worden. Wel zijn ze zonder meer bereid de bestelling eventueel ongedaan te maken, zodat je ergens kunt bestellen waar ze wel op voorraad zijn...
okee bedankt!

najah ik wil best online bestellen, maar ik wil wel ergens hier in de buurt terecht kunnen als er iets mis is met het toestel.
Vodafone winkel ligt 10km verderop dus dat is goed te doen.
2call ligt bijvoorbeeld tever weg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Zowel 2Call als TakeItNow hebben de WWE versie op voorraad....waarbij 2Call het goedkoopst is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaike
  • Laatst online: 18-12-2020
aaike schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 17:23:
Ik neem nooit een verzekering voor mijn telefoon. Ik heb een keer een verzekerings-abo gehad, maar toen bleek ie zonder braaksporen gestolen. En dan geldt het niet. Mijn reisverzekering bleek dit voorval wel te vergoeden, dus waarom dubbel verzekeren...

Maar nu komt het. Die verzekering wilde de aanschafwaarde weten. En mijn bon (van aanschaf) van het toestel en 2 jarig abo, gaf alleen 0,00 euro te zien. Je begrijpt het al, zoveel kreeg ik dus terug.

Sindsdien vraag ik in de winkel waar ik mijn abo verleng en het toestel meekrijg om op de bon te vermelden hoeveel de telefoon kost zonder abo. Mijn vraag is nou: kan dit ook bij van die webwinkels die hier besproken worden? Misschien is het sowieso een tip voor een heleboel mensen.
Iemand toch een tip misschien. Ik ben bezig de beste deal voor een HD te vinden. Maar als dat via een webwinkel is, weet ik niet of ik een goede factuur kan krijgen met de aankoopwaarde van het toestel zonder abo erop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:46

Dezz

Dezz's Insomnia

Ik heb mijn Touch HD nu een week en hij bevalt perfect! Ik heb 'm gekocht bij een KPN winkel in Rotterdam, dat was nog wat goedkoper dan via internet.

Abonnement:

Kpn Flexibel: €32.50
Internet:Surf&Mail Totaal GRATIS voor 1 jaar, daarna €9,95.
Bijbetaling: €0,-

Totaal per maand: €32,50 (na 3 maanden aan kan dit aangepast worden)

Netjes toch :)

Beam Me Up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op zondag 07 december 2008 @ 18:18:
[...]

Verwachte leverdatum: week 50

staat gewoon op de site
JOH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Sander1991 schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:08:
Net een mailtje gekregen van 2call dat ze hem hebben verzonden.
Had 3 december besteld.
ff een redelijk offtopic vraag: doet de track and trace link 't bij jou? bij mij niet nl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

denniskrol schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:02:
[...]

ff een redelijk offtopic vraag: doet de track and trace link 't bij jou? bij mij niet nl :(
Vanochtend niet, nu wel. Nu is hij opgehaald en in het sorteerproces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Ik heb net de htc touch hd besteld bij VF online

1e jaar: €24,50 totaal: €294
2e jaar: €31,50 totaal: €378

totaal op 2 jaar: €672

Voor VF 27.50 + eindeloos online + sms/mms verdubbelaar

Heb er meteen een mail achteraan gestuurd dat mijn abonnement pas in moet gaan op 22-12-2008 (kon ik niet aangeven tijdens het bestellen :() en heb erbij gezet dat ik graag een aparte factuur ontvang met de waarde van de telefoon.

ben wel benieuwd hoe het nu gaat. Op de site staat dat ze binnen 1 dag contact opnemen voor de levering en dat ik wijzingen/annuleringen telefonisch of per e-mail kan doorgeven. Dus ik heb het per mail doorgegeven en krijg vervolgens een mail dat ze binnen 1 dag zullen reageren.
Ben benieuwd wie er sneller is. bezorgservice of helpdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 21:30
martjah schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:53:
[...]

okee bedankt!

najah ik wil best online bestellen, maar ik wil wel ergens hier in de buurt terecht kunnen als er iets mis is met het toestel.
Vodafone winkel ligt 10km verderop dus dat is goed te doen.
2call ligt bijvoorbeeld tever weg voor mij.
Tja, dat is het nadeel van online kopen.
Je bespaart een paar tientjes, maar je bent je toestel soms maanden kwijt ter reparatie en dergelijke, en ondersteuning: ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Sander1991 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:51:
[...]

Vanochtend niet, nu wel. Nu is hij opgehaald en in het sorteerproces.
Hier nu ook ja, hopen dat die er vandaag nog is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

denniskrol schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:50:
[...]

Hier nu ook ja, hopen dat die er vandaag nog is
Reken er maar niet op, vorige keer dat er pas 's ochtends dat stond, kreeg ik hem de volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Daarstraks maar is klantenservice gebeld van vodafone (ik had de mobiel telefonisch besteld), mijn mobiel lag klaar om verstuurd te worden dus waarschijnlijk had ik em deze week maar het kon ook volgende week worden. Wat ik me dan afvraag, als hij klaar ligt om verstuurd te worden, hoe kan het dan eventueel nog 5 werkdagen duren? Maar goed.. iig een indicatie :)

Hij wordt gewoon met tnt verstuurd en je krijgt van te voren geen bericht dat hij is verstuurd (en volgens de mevrouw aan de lijn wordt hij 3x aangeboden alvorens hij naar het postkantoor gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:51:
Ik heb net de htc touch hd besteld bij VF online

1e jaar: €24,50 totaal: €294
2e jaar: €31,50 totaal: €378

totaal op 2 jaar: €672

Voor VF 27.50 + eindeloos online + sms/mms verdubbelaar

Heb er meteen een mail achteraan gestuurd dat mijn abonnement pas in moet gaan op 22-12-2008 (kon ik niet aangeven tijdens het bestellen :() en heb erbij gezet dat ik graag een aparte factuur ontvang met de waarde van de telefoon.

ben wel benieuwd hoe het nu gaat. Op de site staat dat ze binnen 1 dag contact opnemen voor de levering en dat ik wijzingen/annuleringen telefonisch of per e-mail kan doorgeven. Dus ik heb het per mail doorgegeven en krijg vervolgens een mail dat ze binnen 1 dag zullen reageren.
Ben benieuwd wie er sneller is. bezorgservice of helpdesk
Heb effe op de site van VF gekeken maar ik kom op €31,50 p/m of doe ik iets verkeerds?

Uw Vodafone pakket Aantal: 1 Per maand Eenmalig

Product
HTC touch HD € 139,99

Abonnement
Basis 27,50 2 jaar € 27,50 € 0,00

Extra's:
Voordeel sms/mms (actie) € 0,00 € 0,00
Extra's:
Zorgeloos internet BloX € 9,50 € 0,00
Uw voordeel
+ Elke maand 20% korting € 5,50- € 0,00
+ € 142,80 extra korting op je toestel (abonnement 24 maanden) € 0,00 € 0,00
+ 12 maanden € 7,- korting op Zorgeloos internet BloX € 0,00 € 0,00
+ Geen aansluitkosten € 0,00 € 0,00
+ Gratis thuisbezorgd € 0,00 € 0,00

Totaal : € 31,50 € 0,00
Totaal
Per maand Nu afrekenen

Subtotaal (excl. BTW): € 26,47 € 0,00

BTW: € 5,03 € 0,00

Totaal : € 31,50 € 0,00

http://www.vodafone.nl/sh...ket.jsp?_requestid=687828

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

je bent de €7 korting op eindeloos online vergeten, deze krijg je de eerste 12 maanden.

ik heb mijn order alweer gecanceled. ik wilde mijn abo op 22e laten beginnen en nu vast bestellen. online chat met een medewerker gehad en die zei dat dit niet mogelijk was, dus heb hem meteen gecanceled.

ik heb niks aan dat abonnement en mijn huidige telefoon kan amper wat met internet erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net m'n bestelling bij VF online geannuleerd en opnieuw besteld. Twee weken geleden moest ik voor hetzelfde abonnement ( 2 jr. Basis 27,50 + Internet Blox) nog 17,20 bijleggen, nu hetzelfde abonnement voor 0,- euro extra + de sms verdubbelaar erbij :). Dan maar een paar dagen extra wachten.

Overigens hadden ze vandaag weer nieuwe Touch HD's binnen gekregen die deze week uitgeleverd zouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Ik zit zelf te twijfelen of ik de HD via 2call of via studentmobiel zal bestellen, lees via shopreviews veel slechte verhalen over de eerste. Ik lees hier dat enkelen via één van beide websites het toestel heeft besteld, ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Ik wil namelijk mijn T-mobile abo verlengen en op deze twee sites is mijn gewenste abo (flex 20+PITextra) het goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tankforce
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:34
RedRayMann schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:36:
Ik zit zelf te twijfelen of ik de HD via 2call of via studentmobiel zal bestellen, lees via shopreviews veel slechte verhalen over de eerste. Ik lees hier dat enkelen via één van beide websites het toestel heeft besteld, ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Ik wil namelijk mijn T-mobile abo verlengen en op deze twee sites is mijn gewenste abo (flex 20+PITextra) het goedkoopst.
Ik heb hem via studentmobiel verlengt omdat die daar aanzienlijk goedkoper, zover ik weet is het toestel daar niet op voorrad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
tankforce schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:55:
[...]

Ik heb hem via studentmobiel verlengt omdat die daar aanzienlijk goedkoper, zover ik weet is het toestel daar niet op voorrad...
Tnx, email met de vraag voor beschikbaarheid verstuurd voor de zekerheid, want op deze pagina staat dat ie wel leverbaar is; http://www.studentmobiel....product/3930/htc-touch-hd (NL versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
RedRayMann schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:36:

Los toestel via 2call besteld, komt morgen binnen. Afgelopen woensdag besteld, best netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Niet online
Hampelman schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:40:
[...]

Inmiddels gebeld door de pakketdienst, ze komen morgen langs om de telefoon af te leveren. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 14:00
Als ik mijn Hi 30 + eindeloos online 1 jaar verleng staat er in de tabel op de site dat ik 49 euro moet betalen. Klik ik deze regel aan, dan komt er 109 euro te staan! nogal een verschil.

Als ik de Touch HD voor 50 euro kan krijgen, met 1 jarig abonnement van 40 (30+10, eerste 3 maanden 25) dan doe ik het wel denk ik. Heb Hi gebeld om uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:12
Volgens mij is dat de online korting die je krijgt. Iets daar boven staat met blauwe letters de toestel prijs, ik zie nu staan 199 met hi 30 + online.

De belcompany heeft opzich ook een mooie deal gemaakt. Als ik overstap naar vodafone of kpn flexibel en ik neem een 200min abo met online dan is het toestel 360 euro. Daar gaat dan 60 euro korting vanaf voor het online hebben. Doordat ik overstap kunnen ze nog een korting geven van 50 euro. Ik heb het toestel van voor 250 euro. Dit is 40 euro meer dan bij studentmobiel maar bij belcompany kan ik het toestel meteen mee nemen en hoef ik me minder zorgen te maken om slechte ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is worden de WWE van simshop.nl vandaag of morgen verzonden. Ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
wat zijn precies de redenen om te kiezen voor een NL versie of WWE? maakt toch niet zoveel uit?

[ Voor 17% gewijzigd door buddow op 10-12-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
buddow schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:20:
wat zijn precies de redenen om te kiezen voor een NL versie of WWE? maakt toch niet zoveel uit?
tja, jan toch ook gewoon een andere rom flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
maar heeft dat geen gevolgen voor de garantie?

• Keerzijde
  • Laatst online: 02:10
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:16:
Als het goed is worden de WWE van simshop.nl vandaag of morgen verzonden. Ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen :(.
Het is inmiddels 'morgen' en ik heb nog steeds geen verzendbevestiging gehad.
(heb ook de WWE versie besteld via SimShop.nl)

Ik hoop toch echt dat hij vandaag de deur uitgaat, want ik wil hem nu onderhand
wel eens uitproberen.
Ik wacht inmiddels al meer dan een MAAND! :'(

Andere vraag:
Weet iemand of het mogelijk is om bij T-Mobile voor de resterende 2 maanden
nog een internet abo te krijgen?

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
Keerzijde schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:26:
[...]

Het is inmiddels 'morgen' en ik heb nog steeds geen verzendbevestiging gehad.
(heb ook de WWE versie besteld via SimShop.nl)

Ik hoop toch echt dat hij vandaag de deur uitgaat, want ik wil hem nu onderhand
wel eens uitproberen.
Ik wacht inmiddels al meer dan een MAAND! :'(

Andere vraag:
Weet iemand of het mogelijk is om bij T-Mobile voor de resterende 2 maanden
nog een internet abo te krijgen?
Ik heb ook ongeveer een maand geleden de WWE versie besteld met nummerbehoud(naar Vodafone), mijn abbo gaat morgen in, vanochtend belde SimShop mij op dat ze hem vandaag versturen.
Super trouwens dat ze zelf bellen, alleen wat minder dat ik mijn sim-kaartje pas morgen heb wanneer mijn huidige abbo al afgelopen is en ik dus een dag zonder telefoon zit...

Verder werd verteld dat ze al een tijd aan het wachten waren op een levering vanuit de leverancier en dat deze dinsdag/woensdag geleverd zou worden maar dat na navraag bleek dat ze nog niet eens verzonden waren en dat ze de WWE versie nu maar ergens anders hadden besteld.

• RedRayMann
Bij 2call is de prijs omlaag gegaan!

Abo: T-mobile Flex 20 + Web n Walk plus (2 jaar, verlengen)
Voor 238 euro! (voorheen 270)

Dan met eerste 12 maanden 50% korting op internet en eerste 3 maanden 50% korting op je bel bundel.

Misschien is de prijs icm andere abo's gezakt, maar daar heb ik geen "oude" prijzen van.

• buddow
buddow schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:35:
Als ik mijn Hi 30 + eindeloos online 1 jaar verleng staat er in de tabel op de site dat ik 49 euro moet betalen. Klik ik deze regel aan, dan komt er 109 euro te staan! nogal een verschil.

Als ik de Touch HD voor 50 euro kan krijgen, met 1 jarig abonnement van 40 (30+10, eerste 3 maanden 25) dan doe ik het wel denk ik. Heb Hi gebeld om uitleg.
weet iemand een e-mail adres ofzo van Hi? ik kom hier maar niet uit, ze hebben al twee beloofd terug te bellen maar ik hoor niks van ze...

[ Voor 44% gewijzigd door buddow op 11-12-2008 20:41 ]

• martjah

martjah

Appel

buddow schreef op donderdag 11 december 2008 @ 20:16:
[...]

weet iemand een e-mail adres ofzo van Hi? ik kom hier maar niet uit, ze hebben al twee beloofd terug te bellen maar ik hoor niks van ze...
ik zou bellen als ik jou was.

Hi staat niet bepaald bekent om zijn goede service

• buddow
Hmm, poging 3 was ook een fijne, zij het met nu een foutje van mij..

Ik heb weer gebeld, na drie keur doorverbinden, waarvan twee keer ook nog via de receptie :| kreeg ik iemand te spreken van een afdeling (die safe heet oid??) en die het probleem voor mij kon oplossen. Hij kon in ieder geval de echte prijs vertellen. Valt m'n telefoon uit, net 1 seconde voordat ik het verlossende antwoord hoor. |:( Tja, hij is aan vervanging toe he ;)

Wil ik direct terugbellen, zijn ze dicht omdat het inmiddels na 21u is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 17:11
Volgens mij hebben ze een lading binnen bij Vodafone. Gisteren in de shop in Amstelveen hadden ze een voorraad.

Aangezien ik via internet heb besteld heb ik net maar even gebeld en ze zijn mijn nummerbehoud aan het aanvragen. Dus ook daar hebben ze voorraad. Ik hoop volgende week dus mijn HD binnen te krijgen :9~ :P

[ Voor 0% gewijzigd door N.K. op 12-12-2008 09:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was gister voor de 5e keer inde VF shop maastricht...morgen (vandaag) zou de HD komen. Ik ga zaterdag kijken. Als ie geen VF logo heeft, en geen VF shit erop ga ik een deal bouwen met die gasten daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:58:
Was gister voor de 5e keer inde VF shop maastricht...morgen (vandaag) zou de HD komen. Ik ga zaterdag kijken. Als ie geen VF logo heeft, en geen VF shit erop ga ik een deal bouwen met die gasten daar...
Mijn ervaring met VF winkels is dat ze nooit goedkoper zijn dan bestellen via internet/telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Dix0r schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:10:
[...]

Mijn ervaring met VF winkels is dat ze nooit goedkoper zijn dan bestellen via internet/telefoon.
Ik neem aan dat als je er, met een printout van de website, heen gaat dat je het dan ook voor die prijs in de winkel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Checkeys schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:33:
[...]

Ik neem aan dat als je er, met een printout van de website, heen gaat dat je het dan ook voor die prijs in de winkel krijgt.
Nee.

Ik was laatst in de Vodafone shop in Eindhoven. Ik dacht even sneller mijn contract te verlengen met een nieuwe telefoon (ipv bestellen op internet). De medewerkster vertelde mij dat VF winkels simpelweg niet dezelfde kortingen/acties kunnen geven als de webshop. Denk dat dit te maken heeft met huisvestiging, personeel etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Dix0r schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:42:
[...]

Nee.

Ik was laatst in de Vodafone shop in Eindhoven. Ik dacht even sneller mijn contract te verlengen met een nieuwe telefoon (ipv bestellen op internet). De medewerkster vertelde mij dat VF winkels simpelweg niet dezelfde kortingen/acties kunnen geven als de webshop. Denk dat dit te maken heeft met huisvestiging, personeel etc.
Ik ga het morgen toch proberen om dat te regelen bij de VF winkel(s) in Eindhoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Checkeys schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:22:
[...]

Ik ga het morgen toch proberen om dat te regelen bij de VF winkel(s) in Eindhoven
Succes ;)

Laat ons weten hoe het gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Ik heb vandaag de UK versie besteld bij 2Call....ben benieuwd...zeker vanuit gaande mensen niet allemaal tevreden zijn over 2Call (op de shop survey)....maarja ze zijn wel goedkoost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartS12
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 21:54
Alhoewel offtopic omdat mijn ervaring over de Touch Pro gaat...

Vandaag in de VF shop in Eindhoven geweest. De Touch Pro is daar met een 22,50 abbo (24 mnd ; inc internet Blox) gratis. Ik ben al enige weken goed aan het rondneuzen, maar prijzen onder de 100 euro (bijbetaling) heb ik nog niet gezien, en ~200 is ook nog vrij gangbaar. Let wel - dit is dan een 'branded' Touch Pro, met TomTom Navigator 7.

Waarom de winkel dan opeens zoveel goedkoper is - ik weet het niet. Maar het weerspreekt toch iig bovenstaande opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
BartS12 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 23:06:
[...]

Alhoewel offtopic omdat mijn ervaring over de Touch Pro gaat...

Vandaag in de VF shop in Eindhoven geweest. De Touch Pro is daar met een 22,50 abbo (24 mnd ; inc internet Blox) gratis. Ik ben al enige weken goed aan het rondneuzen, maar prijzen onder de 100 euro (bijbetaling) heb ik nog niet gezien, en ~200 is ook nog vrij gangbaar. Let wel - dit is dan een 'branded' Touch Pro, met TomTom Navigator 7.

Waarom de winkel dan opeens zoveel goedkoper is - ik weet het niet. Maar het weerspreekt toch iig bovenstaande opmerking.
Krijg je wel korting op je internet blox, gratis SMS verdubbelaar en 20% korting op de 22,50 voor 24 maanden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Ik heb hier al twee keer eerder een berichtje geplaatst over de voortgang van mijn Hi verlenging icm een Touch HD. De prijzen op hi.nl klopten niet en de de klantenservice was ronduit slecht. Ik ben er nu eindelijk uit :)

Gistermiddag 2 keer met de klantenservice gebeld en weer een keer of 3 doorverbonden. Uiteindelijk een medewerker aan de lijn gekregen die voor mij de Touch HD nog kon bestellen en mij korting kon geven. Op de website stond 109 euro, in de tabel 50 (zie voorgaande posts). Mijn inzet was dus max 50 euro bijbetalen, (in geval van 1 jaar Hi 30 + Eindeloos online). Uitkomst van het gesprek was 0 euro bijbetalen en de eerste twee maanden een gratis abonnement :) Ik zou een e-mail krijgen ter bevestiging, maar je raad het al, na 20 uur nog niets ontvangen.. :(

Vanmorgen weer gebeld en direct aangegeven dat dit mijn laatste poging zou worden. Ik heb deze week 5 keer een gesprek met klantenservice gehad en nog steeds geen verlenging kunnen regelen. Ze komen geen beloftes na en hun systemen zijn een puinhoop. Ik had 't gehad met ze, en blijkbaar was dat snel duidelijk. Ik kreeg bijna direct een leidinggevende aan de lijn. Ik heb verteld wat er gisteravond afgesproken was, maar de order was niet te vinden in het systeem.. Dus opnieuw. Maar nu was er nog wat meer uit te slepen :) Ik ben nu aangemeld als Hi student abonnement, dat geeft 20% korting op de bundel. We zijn het volgende overeengekomen:

HTC Touch HD (verwacht volgende week) gratis
Hi 30 + Eindeloos online, 1 jaar verlenging (normale prijs p/m 39,95)
De eerste maanden 26,50 p/m (2,5 voor eindeloos online + 20% korting op bundel), daarna 34 euro per maand (alleen 20%)

Totale kosten voor 1 jaar dus 363 euro voor abonnement en Touch HD _/-\o_

Dit is bevestigd in de e-mail die ik nu wel ontvangen heb. Ik ben er erg blij mee!

Conclusie: systemen bij Hi zijn op dit moment onbetrouwbaar (toegegeven door de medewerkers), ze komen hun terugbel afspraak ook vaak niet na, ze spreken elkaar tegen, maar uiteindelijk loont de moeite zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Dix0r schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:23:
[...]

Succes ;)

Laat ons weten hoe het gegaan is.
Vandaag bij de VF shop in Eindhoven geweest, ze hadden nog twee HD's om ee uurtje of 2.
Volgens de medewerker zijn ze wel branded, zoals alle vodafone telefoons. In de Touch flo kon ik hier niets van zien. En er zijn ook geen logo's op de telefoon aangebracht.

Wat de prijs betreft, die komt in geen geval in de buurt van de on-line prijs van de vodafone website

met een 24mnd 27,50 abbo moest er nog 50 euro bijbetaald worden en is er geen 20 % korting op het abbo.
Wel kon hij voor 24 maanden 5 euro korting op het internet geven, i.p.v. 7 euro voor de eerste 12 maanden.
Of de sms-verdubbelaar er wel bij in zat weet ik niet omdat ik het vergeten ben te vragen.

Je bent in de winkel dus zowiezo 50+ 5,50*24- (24*5-12*7)=146 euro duurder uit !!!!!!!!!!!!!!!

Dus ik ga hem toch lekker on-line bestellen

[ Voor 5% gewijzigd door Checkeys op 13-12-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
AleSyS schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 22:49:
Ik heb vandaag de UK versie besteld bij 2Call....ben benieuwd...zeker vanuit gaande mensen niet allemaal tevreden zijn over 2Call (op de shop survey)....maarja ze zijn wel goedkoost :)
Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Er zit overigens geen NL handleiding bij. Dit terwijl sommige andere winkels daarmee wel adverteren. Overigens boeit me dat niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AleSyS schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:01:
[...]

Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Er zit overigens geen NL handleiding bij. Dit terwijl sommige andere winkels daarmee wel adverteren. Overigens boeit me dat niet echt :)
Zowel bij 2call, als smartphonestunts en simshop.nl, kost de HD € 0,- bij een VF35(28,-)+internet blox(12m x 7,- korting), alleen weet ik niet of je die sms verdubbelaar ook bij de laatste 2 aanbieders krijgt, alleen 2call vermeldt ze op de website, of is het een aktie van VF, dus maakt het niet uit waar je hem koopt.
Ik ben ook nog aan het orienteren waar ik hem moet halen, maar mijn abbo verloopt pas op 19-01 en wie weet hebben ze in 2009 betere aanbiedingen!!! veel succes in ieder geval met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 21:36:
[...]
wie weet hebben ze in 2009 betere aanbiedingen!!! veel succes in ieder geval met het toestel.
De 7 euro korting per maand voor de eerste 12 maanden loopt volgens de officiele vodafone website tot 4 Januari 2009.
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/vodafone_blox/blox_voor_multimedia/
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste