Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:49
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 18:52:
Nee het gaat erom wat er op het contract staat lijkt me. Mocht je dan niet hetgeen krijgen wat er op dat contract staat (door een verlopen netwerkactie) is het contract gewoon ongeldig.
Dat leek mij ook, ware het niet dat de netwerkacties niet op het contract genoemd worden. Alle kortingen worden (waarschijnlijk) pas definitief bij het ontvangen van de contracten door SimShop.nl en/of de provider. Dat is wat ik uit de voorwaarden haal. Maar goed, zal wel goedkomen.

Ook ritel.nl levert nu de eerste 12mnd internet voor € 2,50. Bij 1jr. zijn het slechts 3mnd.

Komende week zullen de andere webshops dat waarschijnlijk ook gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
Hij is binnen via GSMweb, fijn toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Simshop heeft ze nog steeds niet :( Word er wel een beetje pissed van aangezien ze vorige week zeiden dat 'ie zaterdag weer leverbaar zou zijn.. Niet dus. Nu zeggen ze in de loop van de week..

[ Voor 10% gewijzigd door Ivo NL op 17-11-2008 16:31 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:30:
Simshop heeft ze nog steeds niet :( Word er wel een beetje pissed van aangezien ze vorige week zeiden dat 'ie zaterdag weer leverbaar zou zijn.. Niet dus. Nu zeggen ze in de loop van de week..
Ik hoop dan toch wel dat ze hem voor zaterdag leveren, want dan vindt de overplaatsing van mijn nummer plaats. En ik wil niet het het hele weekend zonder simkaart zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Volgens mij hebben ze mijn abonnement nog helemaal niet aangevraagd (Vodafone 22,50 2jr). Staat bij status alleen nog 'formulieren ontvangen'. Moet ik me dan maar zorgen gaan maken?

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op maandag 17 november 2008 @ 17:22:
Volgens mij hebben ze mijn abonnement nog helemaal niet aangevraagd (Vodafone 22,50 2jr). Staat bij status alleen nog 'formulieren ontvangen'. Moet ik me dan maar zorgen gaan maken?
Ik heb vrijdag anderhalve week geleden besteld en had ongeveer halverwege vorige week de status aanvraag nummerbehoud (komt na formulieren ontvangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig als je KPN internet hebt, het tekentje bovenin op 3G of op H moet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:06:
[...]

Ik heb vrijdag anderhalve week geleden besteld en had ongeveer halverwege vorige week de status aanvraag nummerbehoud (komt na formulieren ontvangen).
Ik heb vorige week woensdag besteld.. En geen nummerbehoud, dus ik denk dat 't wel goed zit.. Wacht met smart af, hoop hem iig voor het weekend te krijgen. Anders koop ik 'em bij 2Call..

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:06:
[...]

Ik heb sinds 8-11 de volgende status bij Simshop: "Status 4: Aanvraag nummerbehoud ingediend", maar volgens mij was de gemiddelde tijd voor nummerbehoud 10 werkdagen, dus nog niets verontrustends.

Nummerbehoud is trouwens bij Vodafone, dus ik ben benieuwd of het langer gaat duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Vind het een beetje dom van Simshop dat ze mensen de Touch HD wel laten bestellen terwijl hij bij lange na niet leverbaar is...

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderfox
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08 14:06
De HTC Touch HD (NL) wordt in de loop van deze week in voldoende aantallen bij ons verwacht.
Dat volgens een medewerker van Simshop.nl. Laten we hopen dat het aantal inderdaad voldoende is om ons allemaal blij te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
De HTC Touch HD WWE wordt in de loop van deze week in voldoende aantallen bij ons verwacht.
Dit is wat ik kreeg, de WWE versie. Laten we hopen dat ze dan beide in genoeg aantallen binnenkomen ;)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Freaked

..

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:44:
[...]

Ik hoop dan toch wel dat ze hem voor zaterdag leveren, want dan vindt de overplaatsing van mijn nummer plaats. En ik wil niet het het hele weekend zonder simkaart zitten.
Mijn nummerportering vindt vrijdag plaats.. 6-november heb ik al mijn papieren opgestuurd, en hij staat nu al sinds 12-november op: Nummerbehoud goedgekeurd

Bij mij mail stond ook:
HTC Touch HD NL wordt omstreeks 15-11 verwacht, levering direct daarna.

Beetje jammer..
Overigens moet ik wel mijn complimenten geven aan simshop wat betreft communicatie, ze reageren heel snel en netjes op vragen!

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glasbergem
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 21:31
Jeeh! Hij is binnen (via PDAshop.nl)! Da's alleen thuis en ik zit op m'n werk... :(

Wel apart dat Vodafone z'n mobiel internet snelheden deze week verlaagd lijkt te hebben, net op de dag dat ik verlengd heb. Bron: iPhoneClub. Maar daar vast al wel een ander topic over zijn... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glasbergem schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:59:
Jeeh! Hij is binnen (via PDAshop.nl)! Da's alleen thuis en ik zit op m'n werk... :(

Wel apart dat Vodafone z'n mobiel internet snelheden deze week verlaagd lijkt te hebben, net op de dag dat ik verlengd heb. Bron: iPhoneClub. Maar daar vast al wel een ander topic over zijn... |:(
Dag Vodafone. Wilde net bij ze verlengen met de Touch HD maar dan gaan we maar weer weg: 93% snelheidsverlaging. Waar slaat dat op? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dan bij vodafone, zijn ze gek geworden?

Anyhoe, Ik heb mijn HD bij GSMweb besteld en ik moet um vandaag krijgen.
Het goedkoopst(voor mij) was telfort 300 abbo met onbeperkt data voor 1,5 jaar en 37 euro bij betaling en dan 32euro maandelijks.
Dat was dan 613 totaal. beetje duur maar ja ik gebruik dat abbo toch.
Donderdag avond besteld, vrijdag email met contract en gelijk terug gestuurd en maandag bevestiging verzending.
Das best rap.

Alleen het abbo is voor mijn vriendin en de HYC voor mij en ik zit bij vodafone, maar die snelheid is echt te laag.
Daar kan je niks mee.
Ik heb juist deze telefoon genomen mede omdat die sneller is met de verbinding dan mijn p3300 bij gprs heeft.

Belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keerzijde
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:10
Ik wacht ook nog steeds op mijn foon.
In combinatie met een Vodafoon abo, inderdaad omdat dat het snelste abo was. :(
Weet iemand meer over deze snelheidsverlaging?
Mocht dat echt zo zijn (en daar lijkt het wel op) kan ik mijn bestelling
dan nog annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keerzijde schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:17:
Ik wacht ook nog steeds op mijn foon.
In combinatie met een Vodafoon abo, inderdaad omdat dat het snelste abo was. :(
Weet iemand meer over deze snelheidsverlaging?
Mocht dat echt zo zijn (en daar lijkt het wel op) kan ik mijn bestelling
dan nog annuleren?
Lijkt me wel wettelijk...Wijziging in de producteigenschappen zonder 3 maanden tevoren aan te kondigen...reden om contract te verbreken...wat een losers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• More-Is
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 14:31
De verlaging van Vodafone is nu ook op Tweakers bevestigd. Wat een prutsers...
Dat was voor mij juist de pré waarom ik voor Vodafone zou kiezen, idd zou... Ik ga de abo's nog maar eens langslopen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keerzijde
Wat ik nou onduidelijk vind:
Ik heb vorige week een abo besteld bij SimShop voor een Vodafoon abo.
Status van dat abo is "nummerbehoud goedgekeurd".
Echter moet ik bij T-Mobile tot feb-2009 uitzitten.
Val ik nou onder de nieuwe regeling met lage internet snelheid
(omdat het echte abo pas in feb ingaat) of heb ik straks
nog de hoge snelheid omdat ik alle contracten al ingevuld heb?

Ik vrees dat ik straks de lage snelheid heb, maar weet het eigenlijk niet zeker.
Wie weet hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceEyz schreef op zondag 16 november 2008 @ 19:34:
[...]

Dat leek mij ook, ware het niet dat de netwerkacties niet op het contract genoemd worden. Alle kortingen worden (waarschijnlijk) pas definitief bij het ontvangen van de contracten door SimShop.nl en/of de provider. Dat is wat ik uit de voorwaarden haal. Maar goed, zal wel goedkomen.

Ook ritel.nl levert nu de eerste 12mnd internet voor € 2,50. Bij 1jr. zijn het slechts 3mnd.

Komende week zullen de andere webshops dat waarschijnlijk ook gaan doen..
Neemt niet weg dat je op basis van een bepaalde aanbieding je contract hebt getekend. In principe zou je er dan alsong onderuit moeten kunnen komen, eventueel met rechtbijstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Nou, net met Simshop gebeld en goed nieuws.

Alle contracten die al zijn ondertekend / opgestuurd naar Vodafone voor de wijzigingsdatum hebben nog gewoon de oude snelheid.

Mij als voorbeeld:
4-11 spul naar Simshop gestuurd
7-11 Simshop vraagt abbo + nummerbehoud aan bij Vodafone
12-11 Vodafone keurt abbo aanvraag + nummerbehoud goed, maar omdat mijn T-Mobile tot 17-02-2009 loopt gaat hij pas op 18-02-2009 in.

Contract is afgesloten voor de wijzigingsdatum, dus gewoon de oude 3,6 Mbps snelheid.

Het gaat er voor sommigen dus om spannen, dat is dan afhankelijk wanneer Simshop de zooi heeft opgestuurd en Vodafone dit goedkeurt.

Verder hadden ze ook net mijn borg ontvangen (zojuist een mailtje van gekregen).
De verwachting is dat deze week er weer een aantal Touch HD's binnenkomen.

Heb afgesproken dat ik maandag bel als ik nog geen Touch HD ontvangen heb,
maar als het goed is volgt a.s.a.p. een mail met TrackNTrace.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Freaked

..

Ik begin hem toch wel een beetje te knijpen, mijn contract van mijn huidige provider stopt morgen (donderdag).. Alles is al geregeld bij simshop, alleen moet ik nog wachten op m'n touch-hd+sim. Ik hoop toch echt dat vandaag alles op de post gaat, anders ben ik niet meer te bereiken op m'n 06.

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-08 13:49
Mijn abo van vodafone gaat in vanaf vandaag (19-11-2008) dus voor mij geld nog de oude snelheid.
De 2e order die ik had gedaan bij bestelmaar.nl heb ik geannuleerd vanwege de snelheidsverandering. |:(

Vodafone €27,50 + zorgeloos internet was net zo'n aantrekkelijke aanbieding. Ik wil mijn tweede toestel nu met een andere provider aanschaffen. Kan iemand mij wijzen op een andere mooie aanbieding van bijvoorbeeld T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Hoofy88 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:16:
Mijn abo van vodafone gaat in vanaf vandaag (19-11-2008) dus voor mij geld nog de oude snelheid.
De 2e order die ik had gedaan bij bestelmaar.nl heb ik geannuleerd vanwege de snelheidsverandering. |:(

Vodafone €27,50 + zorgeloos internet was net zo'n aantrekkelijke aanbieding. Ik wil mijn tweede toestel nu met een andere provider aanschaffen. Kan iemand mij wijzen op een andere mooie aanbieding van bijvoorbeeld T-mobile?
Zelf dacht ik aan een Telfort 150 of Telfort 200 bij GSM web

24 mnd: Telfort 150 + internet + 124 voor HD = €604,- (€25,20 p/mnd) geen sms bundel!!
24 mnd: Telfort 200 + internet + 67 voor HD = €643 (€26,80 p/mnd) geen sms bundel!!

12 mnd: Telfort 200 + internet + 228 voor HD = €516 (€43 p/mnd) geen sms bundel!!

[ Voor 5% gewijzigd door Checkeys op 19-11-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-08 13:49
Checkeys schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:06:
[...]
Zelf dacht ik aan een Telfort 150 of Telfort 200 bij GSM web

24 mnd: Telfort 150 + internet + 124 voor HD = €604,- (€25,20 p/mnd) geen sms bundel!!
24 mnd: Telfort 200 + internet + 67 voor HD = €643 (€26,80 p/mnd) geen sms bundel!!
Ja daar zat ik ook naar te kijken maar heb een smsbundel van minstens 200sms p/m nodig. Dan wordt het dus €26,80 + sms1000(11,95) = €38,75 p/m wat ik iets te prijzig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Hoofy88 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:46:
[...]

Ja daar zat ik ook naar te kijken maar heb een smsbundel van minstens 200sms p/m nodig. Dan wordt het dus €26,80 + sms1000(11,95) = €38,75 p/m wat ik iets te prijzig vind.
Dit had je dus ook niet gered met een vodafone 27,50, want dan heb je daar ook maar 100 belminuten (200min -200sms/2) over. Dus eigenlijk be je opzoek naar een goede combie met 100 belminuten en 200 sms-jes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Mijn abo is eindelijk verlengd bij vodafone via GSMWEB (officieel de 14de geweest dus ik heb nog de oude 3G snelheid gelukkig). Als het goed is komt hij vanavond met de postbode.

Het heeft even geduurd maar hopelijk heb ik dan ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Vanaf morgen is de Nederlandse versie op voorraad bij SimShop. Wil echter per se de WWE versie

en wel om de reden dat updates sneller uitkomen. Nederlands woordenboek is er al, dus dat mag geen probleem zijn. Dus nog een tijdje wachten..
Beste heer,

Allereerst dank voor uw geduld.
De leverancier verschuift de verwachte leverdatum bijna dagelijks. Morgen ontvangen wij wel Nederlandstalige toestellen. De verwachting bij verschillende leveranciers is dat het toestel in de Engelstalige versie 'ieder moment' kan binnen komen.
Met vriendelijke groet,

Adri Mulders
Simshop.nl
Vind hun reacties erg snel en beleefd! Maar word er toch wel een beetje desperate van..

[ Voor 3% gewijzigd door Ivo NL op 19-11-2008 20:44 ]

Android fanboy

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Och, wat in het vat zit verzuurt niet :D

Daarbij wordt het alleen maar nog leuker als je hem dan uiteindelijk hebt.

Ikzelf zit er ook gigantisch op te wachten, zeker omdat mijn HTC Tytn gisteren is overleden..... :'(
Zat lekker te interneppen ineens geen beeld, geen lampjes helemaal niets meer. Net 2 jaar oud.
Verder alles al geprobeert, hartmassage, andere accu, originele lader, 24 uur eraf, dan er weer op.
Mag allemaal niet baten.....bel dus nu met de oude Siemens A65 van mijn vrouw :'(

Vindt eigenlijk wel dat ik de eerste WWE die bij Simshop binnenkomt verdien. 8)

• Keerzijde
Righteye schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:44:
Vindt eigenlijk wel dat ik de eerste WWE die bij Simshop binnenkomt verdien. 8)
NEE! Die is al aan mij beloofd ;)

Verwijderd

Misschien al bekend, misschien ook niet?:

http://www.vodafone.nl/sh.../HTC+touch+HD/sku11550010

Maar...ik wil verlengen...kan dat ook VF?

Edit: ik zeg: 22,50 ebo voor 18,- per maand, incl inet:

1e jaar = 12 x (18+ (9,50-7)) = 246 +
2e jaar= 12 x(18+9.50) = 330
+ 82 euro gsm
= 658

Das is de beste deal tot nu toe right? Of zit ik fout :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 22:13 ]

• Ivo NL
Hoe kom jij op 82 euro bijbetalen? Ik zie bij Vodafone 2 jaar 22,50 alleen €225 bijbetalen?

Android fanboy

Verwijderd

Ivo NL schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:28:
Hoe kom jij op 82 euro bijbetalen? Ik zie bij Vodafone 2 jaar 22,50 alleen €225 bijbetalen?
224 zonder inet....82 incl inetzZ....3.6MBIT!! :9

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:49
Nee donders, Vodafone zelf is nu meteen super goedkoop!

Bij VF27,50 + Internet á 31,50 per maand, hoef je maar 17,20 éénmalig af te rekenen !!

Maar misschien klopt er aan hun kant iets niet, aangezien je bij VF27,50 minder hoeft bij te betalen dan bij VF35,00.

Bij VF22,50 betaal je in totaal €20,- minder dan bij SimShop.nl

• Ivo NL
Aah I see. Jup, goeie deal. Wel jammer dat verwachte leverdatum pas in week 49 is (over 2 weken) en dat 3,6 mbit verleden tijd is.. Mijn rekensommetje voor simshop icm vodafone 22,50 2jr ZONDER internet:

€18,- x 24 maanden = 432
+ 193,- totaal: 625.. Ook niet verkeerd. Internet is niet nodig aangezien het abonnement naar m'n vader gaat. Ben dan nog wél goedkoper dan via VF Online (30 euro).

[ Voor 7% gewijzigd door Ivo NL op 20-11-2008 22:45 ]

Android fanboy

Verwijderd

Ivo NL schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:38:
Aah I see. Jup, goeie deal. Wel jammer dat verwachte leverdatum pas in week 49 is (over 2 weken) en dat 3,6 mbit verleden tijd is.. Mijn rekensommetje voor simshop icm vodafone 22,50 2jr ZONDER internet:

€18,- x 24 maanden = 432
+ 193,- totaal: 625.. Ook niet verkeerd. Internet is niet nodig aangezien het abonnement naar m'n vader gaat. Ben dan nog wél goedkoper dan via VF Online (30 euro).
3.6mbit is er weer....niet verleden tijd dus...goed blijven opletten deze dagen he! :>

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:47
Levertijden bij Algebeld.nl zijn dramatisch:

04-11-08 besteld.
07-11-08 alles bevestigd.

Nu: nog steeds geen toestel én
Goede avond,

De WWE is niet leverbaar op dit moment. De NL hebben we op voorraad. De WWE moet wel weer snel komen maar helaas krijgen we vanuit HTC nog geen datum door wanneer we hem kunnen verwachten. Mocht u willen wisselen naar NL dan hoor ik het graag anders sturen we zo snel mogelijk de WWE aan u op.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Aan de ene kant kunnen ze hier natuurlijk niets aan doen, maar dit duurt allemaal wel erg lang...

prutsert

• Ivo NL
--WaaZaa-- schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:03:
Levertijden bij Algebeld.nl zijn dramatisch:

04-11-08 besteld.
07-11-08 alles bevestigd.

Nu: nog steeds geen toestel én

[...]

Aan de ene kant kunnen ze hier natuurlijk niets aan doen, maar dit duurt allemaal wel erg lang...
Niet alleen bij algebeld zo, simshop heeft precies hetzelfde probleem. HTC heeft gewoon nog geen leverdatum van WWE. Niet handig.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VF verwacht de HD in week 49...

Ik ga zaterdag eens langs bij de shop, kijken wat ze daar te melden hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Net gebeld door Simshop....ze hadden bericht van de leverancier dat de WWE Touch HD's nog even op zich laten wachten (week 49/50) en dan heb ik hem ergens 12 december ofzo.

Ik kon nog kiezen of ik toch voor een NL wilde gaan, die zou dan maandag opgestuurd worden.
Ik wil toch perse de WWE (hoewel ik nog twijfel) dus ik wacht het nog effe af. Als ik maandag toch schuimbekkend lig te trillen op de grond kan ik altijd nog bellen :D

Kreeg wel het aanbod voor een leentoestel omdat de borg al overgemaakt is en mijn Tytn uit elkaar gespat is. Wel goeie service, maar ik houdt het wel effe uit zonder (hoop ik).

In elk geval weer pluspunten voor Simshop wat mij betreft ! _/-\o_
En minpunten voor de leverancier :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Righteye schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:51:
Net gebeld door Simshop....ze hadden bericht van de leverancier dat de WWE Touch HD's nog even op zich laten wachten (week 49/50) en dan heb ik hem ergens 12 december ofzo.

Ik kon nog kiezen of ik toch voor een NL wilde gaan, die zou dan maandag opgestuurd worden.
Ik wil toch perse de WWE (hoewel ik nog twijfel) dus ik wacht het nog effe af. Als ik maandag toch schuimbekkend lig te trillen op de grond kan ik altijd nog bellen :D

Kreeg wel het aanbod voor een leentoestel omdat de borg al overgemaakt is en mijn Tytn uit elkaar gespat is. Wel goeie service, maar ik houdt het wel effe uit zonder (hoop ik).

In elk geval weer pluspunten voor Simshop wat mij betreft ! _/-\o_
En minpunten voor de leverancier :'(
Ik kreeg precies hetzelfde, ik ga toch maar voor de Nederlandse. Drie weken wachten is echt veel te lang. Totaal 5 weken gewacht, kan niet natuurlijk }:O

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:33
Dit is wel echt opeens een goede deal van Vodafone. De eerste 12 maanden 24,50€/maand en daarna 31,50€/maand en eenmalig 17,20 maakt 689,20€, oftewel gemiddeld 28,72€. En zo te zien mét het snelle 3600 Kb/s internet en de sms verdubbelaar dus 200min/400sms. Volgens mij is het momenteel nergens goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Ivo NL schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:33:
[...]

Ik kreeg precies hetzelfde, ik ga toch maar voor de Nederlandse. Drie weken wachten is echt veel te lang. Totaal 5 weken gewacht, kan niet natuurlijk }:O
Ok, als jullie dus allemaal mooi switchen naar NL, dan is in elk geval de eerste WWe voor moi 8)

Of toch maar de NL. 8)7 Ik weet het niet meer, ben er gewoon misselijk van |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Righteye op 21-11-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freast.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05-2022

CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel Core i5 2500K ,Corsair 8 GB DDR3-1600, Sapphire HD6950 Dirt3 Edition, Crucial m4 64GB + Samsung 1+2TB, Dell Ultrasharp U2412M, Logitech G5 + X530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keerzijde
Righteye schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:56:
[...]
Ok, als jullie dus allemaal mooi switchen naar NL, dan is in elk geval de eerste WWe voor moi 8)
Of toch maar de NL. 8)7 Ik weet het niet meer, ben er gewoon misselijk van |:(
Ik twijfel ook of ik maar zal switchen naar de NL versie.
Wat waren ook alweer de nadelen?
(Behalve de crappy taal?)

5 weken wachten op zo'n mooi speeltje is natuurlijk onmenselijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:')

Annieweej... Weet iemand wat de HD voor VF betekend....dus van branding enzo, installed progs, locked, enz. Want dat is wel een nadeel als dat geldt mocht je de HD bij VF nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:53:

Annieweej... Weet iemand wat de HD voor VF betekend....dus van branding enzo, installed progs, locked, enz. Want dat is wel een nadeel als dat geldt mocht je de HD bij VF nemen...
Zijn er dan branded HD's van VF? Volgens mij niet hoor.

Ah ok, hij komt er aan dus. Het hangt een beetje vanaf wat voor soort deal VF met HTC heeft afgesloten. Als er geen deal is afgesloten, betaal je net zoveel voor de HTC (zo niet meer) als bij een webshop, maar krijg je wel een simlockvrij toestel. Als er wel een deal is gesloten, zal je minder voor het toestel (uiteraard icm een abonnement) hoeven te betalen, maar krijg je wel een simlockt toestel en misschien de naam Vodafone gegraveerd in de telefoon.

Maar volgens mij is de kans dat er een branded VF HTC gsm komt erg klein.

[ Voor 42% gewijzigd door silmaril8 op 21-11-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Keerzijde schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:52:
[...]

Ik twijfel ook of ik maar zal switchen naar de NL versie.
Wat waren ook alweer de nadelen?
(Behalve de crappy taal?)

5 weken wachten op zo'n mooi speeltje is natuurlijk onmenselijk ;)
Enige nadeel is eigenlijk het later uitkomen van updates voor de NL versie. TouchFlo is ook in Engels in te stellen, mss iets moeilijker te verkopen mocht je dat later willen.. Ik heb m'n keus al gemaakt, Nederlandse versie.. Heb uiteindelijk toch maar wel zorgeloos internet gekozen, scheelde per maand uiteindelijk maar 2,40 euro!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:33
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:53:

Een medewerker van Vodafone vertelde mij aan de telefoon dat het toestel simlock vrij en niet branded is. Ik hoop maar dat het klopt want ik heb 'm inmiddels besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LVGH schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:52:
[...]

Een medewerker van Vodafone vertelde mij aan de telefoon dat het toestel simlock vrij en niet branded is. Ik hoop maar dat het klopt want ik heb 'm inmiddels besteld ;)
Ok cool! welke combinaties? abo/sms/inet enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
LVGH schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:52:
[...]

Dat betekent dus dat je net zoveel (of meer) betaalt voor de HD als bij een webshop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
silmaril8 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:02:
[...]

Dat betekent dus dat je net zoveel (of meer) betaalt voor de HD als bij een webshop ;)
Hijs goedkoper bij Vodafone zelf dan bij SimShop..

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Ivo NL schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:11:
[...]

Hijs goedkoper bij Vodafone zelf dan bij SimShop..
Nee hoor. Als dat wel zo is, wil ik dan wel bewijs zien. Dus hoe kom je erbij dat de HD via Vodafone goedkoper is?

Edit: Ik kom namelijk toch echt goedkoper uit met een 1-jarig VF35 abonnement + internet bij Simshop dan bij Vodafone. Ok, scheelt niet veel :P maar bij simshop is ie toch goedkoper. Simshop heeft trouwens wel een SMS verdubbelaar erbij.

Maar ok, voor dit prijsverschil, had ik hem ook bij Vodafone besteld.

[ Voor 35% gewijzigd door silmaril8 op 21-11-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
silmaril8 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:22:
[...]

Nee hoor. Als dat wel zo is, wil ik dan wel bewijs zien. Dus hoe kom je erbij dat de HD via Vodafone goedkoper is?

Edit: Ik kom namelijk toch echt goedkoper uit met een 1-jarig VF35 abonnement + internet bij Simshop dan bij Vodafone. Ok, scheelt niet veel :P maar bij simshop is ie toch goedkoper. Simshop heeft trouwens wel een SMS verdubbelaar erbij.

Maar ok, voor dit prijsverschil, had ik hem ook bij Vodafone besteld.
Bij een Vodafone 22,50 2 jarig icm onbeperkt internet is hij bij Vodafone 82 euro bijbetalen. Bij Simshop 105. Beetje raar dus?

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Ivo NL schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:26:
[...]

Bij een Vodafone 22,50 2 jarig icm onbeperkt internet is hij bij Vodafone 82 euro bijbetalen. Bij Simshop 105. Beetje raar dus?
Dat is raar ja, maar bij Simshop heb je trouwens wel dan 24 maanden lang gratis een SMS verdubbelaar (a 2 euro per maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
silmaril8 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:29:
[...]

Dat is raar ja, maar bij Simshop heb je trouwens wel dan 24 maanden lang gratis een SMS verdubbelaar (a 2 euro per maand).
Bij Vodafone ook dacht ik gelezen te hebben. Ach ja, die prijsverschillen zijn zodanig klein dat 't niets uitmaakt. En bij Vodafone krijg ik 't toestel pas over 3 weken (Engels, Nederlands, geen idee?), terwijl bij SimShop volgende week de Nederlandse binnenkomt :)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

De Touch HD is ook eindelijk bij de HI shop verkrijgbaar
Voor een student HI 30 + eindeloos internet = 1e jaar iets van 24 euro, 2e jaar 34 euro. De telefoon is dan gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Mijn Nederlandse komt volgende week (eindelijk) binnen via SimShop.. Kan niet wachten :D

[ Voor 7% gewijzigd door Ivo NL op 21-11-2008 23:47 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Edit: double

[ Voor 93% gewijzigd door Ivo NL op 21-11-2008 23:40 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:47:
VF verwacht de HD in week 49...

Ik ga zaterdag eens langs bij de shop, kijken wat ze daar te melden hebben...
Hier in eindhoven verachten ze hem over twee tot drie weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het mogelijk is om bv een verlenging van t-mobile te doen met relax 200 en dan dezelfde maand overzetten naar een flex 20 of flex 25?

toestel is bij gsmweb namelijke een stuk goedkoper met een relax abo dan bij en flex abo.

heb op dit moment namelijk een flex 20 en daar ben ik tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
zondag besteld:bij gsm.nl
2 jaar telfort 200 17 per maand plus 5 euro per maand voor internet 1e jaar en daarna 10 per maand
toestel was 90 euro en wordt 11 december bezorgd

klopt het dat je er vrijwel geen extras bij krijgt of verschilt dit weer per winkel?
wat ik bijv erg graag erbij zou willen is een cradle voor in de auto
je navigatie in de hand houden tijdens het rijden is ook niet echt handig;)

zitten er bijv wel oordopjes of een headset? ik kon dit niet vinden..
mijn vorige htc 3450 herald had dit wel namelijk

[ Voor 50% gewijzigd door IRCfreAk op 24-11-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

IRCfreAk schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:10:
zitten er bijv wel oordopjes of een headset?
ja

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was bij de VF shop gister. Binnen 2 weken verwacht. NL versie. Met simlock, branded en iets van VF software. D8 hij...

Nee he :X

Prijzen konden ze niet zeggen, ook nog geen lijst van. Wel had ik de VF-inet-shop aanbieding uitgeprint. De man zei dat ze in de winkel ook alle inet aanbiedingen konden doen, en ze geen prijsverschil rekenen tussen nieuw abo of verlenging. Op simshop is er toch aardig wat verschil in prijs en de optie gratis dubbel sms... Kijk, nu wordt het nog leuker...Lijkt de belastingdienst wel 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Misschien baseert hij het wel op de branding van de Diamond? Weet jij veel wat zo'n verkoper weet.

Maar ik was een beetje aan kijken bij de vodafone webshop, dan krijg je de telefoon voor 82,19 bij een abbo van 27,50 per maand (met internet). Alleen dan staat er ook nog "12 maanden € 7,- korting op Mobiel internet ", zou dat er dan ook nog eens van af gehaald worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerT schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:44:
Misschien baseert hij het wel op de branding van de Diamond? Weet jij veel wat zo'n verkoper weet.

Maar ik was een beetje aan kijken bij de vodafone webshop, dan krijg je de telefoon voor 82,19 bij een abbo van 27,50 per maand (met internet). Alleen dan staat er ook nog "12 maanden € 7,- korting op Mobiel internet ", zou dat er dan ook nog eens van af gehaald worden?
Lijkt me wel anders staat het er niet...658 euro kom je op uit meen ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook nog met vodafone gebeld, maar de vrouw die ik aan de lijn kreeg wist ook niet met zekerheid te zeggen of het toestel Sim lock vrij was. Ze dacht van niet, maar wist er duidelijk niet veel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:03:
[...]

Lijkt me wel anders staat het er niet...658 euro kom je op uit meen ik...
ja idd, dat is toch wel erg betaalbaar voor zo'n telefoon imho :D

Dus even wachten (2weken ofzo) tot er berichten komen dat vodafone dat ding aan het leveren is, en dan gaat dit wel mijn nieuwe toestel worden denk ik ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Net besteld bij GSMWeb. Eens kijken hoelang dat moet gaan duren ;) volgens de telefonist zijn ze op voorraad. zodra ik het contract heb fax ik die meteen ondertekend terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 22:10
Imperium schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:52:
Net besteld bij GSMWeb. Eens kijken hoelang dat moet gaan duren ;) volgens de telefonist zijn ze op voorraad. zodra ik het contract heb fax ik die meteen ondertekend terug.
Idd, zeiden ze tegen mij ook gister aan de telefoon. Ik kreeg het verhaal dat er 280 op voorraad waren, dat vond ik wel heel erg veel trouwens.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiZaR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09-2015
Nu Vodafone kennelijk weer afziet van de snelheidsverlaging, heb ik toch hun aanbieding maar weer eens bekeken en viel mij het volgende op:

Bij zorgeloos internet kun je uit twee versies "kiezen":

Zorgeloos internet ( € 9,50 p/m )
Écht internet op je telefoon. Supersnel downloaden (3600 Kb/s) en uploaden (384 Kb/s). Met korting op je toestel!
+ € 142,80 extra korting op je toestel (abonnement 24 maanden)
+ 12 maanden € 7,- korting op Mobiel internet

Ik zie een paar kleine subtiele verschillen:

Zorgeloos internet BloX ( € 9,50 p/m )
Écht internet op je mobiele telefoon. Zo veel je maar wilt. Supersnel downloaden (3600 Kb/s) en uploaden (384 Kb/s). Voor € 9,50 per maand.
+ 12 maanden 50% korting op de Zorgeloos Internet BloX

Foutje of Opzet / Addertje? Ze linken allebei naar dezelfde voorwaardenpagina.

Ik ben erg wantrouwend geworden door al het gestunt(el). Vooral als ik lees Echt internet, Zoveel je wilt, en vervolgens in de voorwaarden staat "vrijwel onbeperkt" en "dat wil zeggen dat het datagebruik niet regelmatig tien keer zoveel (of meer) per maand mag zijn dan het
gemiddelde datagebruik van alle gebruikers "
.

Mag dat allemaal zomaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Laatst online: 30-08 14:04

rick77

... get to the point!

Is elders (ik meen in het X1 topic) al eens gevraagd: Blox zijn per maand uit/aan te zetten, de andere vorm is een abo en dus niet per maand aan te passen. Verdere voorwaarden schijnen gelijk te zijn (dus niet meer dan 10x gemiddeld verbruik, en dat schijnt tegenwoordig weer 10 x 40 MB = 400 MB te zijn)
offtopic:
Hieraan kunnen uiteraard geen rechten worden ontleend: misschien vodafone bellen voor de zekerheid?

[ Voor 16% gewijzigd door rick77 op 26-11-2008 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
BiZaR schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:23:
Nu Vodafone kennelijk weer afziet van de snelheidsverlaging, heb ik toch hun aanbieding maar weer eens bekeken en viel mij het volgende op:

Bij zorgeloos internet kun je uit twee versies "kiezen":

Zorgeloos internet ( € 9,50 p/m )
Écht internet op je telefoon. Supersnel downloaden (3600 Kb/s) en uploaden (384 Kb/s). Met korting op je toestel!
+ € 142,80 extra korting op je toestel (abonnement 24 maanden)
+ 12 maanden € 7,- korting op Mobiel internet

....
Het vreemde is, dat als je vervolgens een bestelling plaatst, voor bijvoorbeeld een € 22,50 abonnement inclusief een zorgeloos internet abonnement a € 9,50 per maand, deze € 7 euro korting nergens wordt meegenomen. Ben erg benieuwd hoe ze die nu weer in rekening gaan brengen, dan wel korten op je rekening... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de Touch HD bij de Belcompany het goedkoopst, namelijk:

Touch HD i.c.m. Vodafone 27,50 2 jaar + zorgeloos internet --> Gratis

Daarnaast betaal je 24 maanden lang maar 5 euro voor het zorgeloos internet en krijg je ook nog eens een gratis voordeel sms blox erbij. Je hebt dus voor 32,50 p.m. 200 min / 400 sms en onbeperkt internet. En dan krijg je ook nog eens een gratis staatslot voor de oudejaarsloterij :P kan je alles weer terug verdienen :P

Dit vind ik echt voordelig. Alleen hebben ze daar niet de WWE-edition dat is het enige nadeel.\

gechecked bij Belcompany Rotterdam Alexander

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:06:
Volgens mij is de Touch HD bij de Belcompany het goedkoopst, namelijk:

Touch HD i.c.m. Vodafone 27,50 2 jaar + zorgeloos internet --> Gratis

Daarnaast betaal je 24 maanden lang maar 5 euro voor het zorgeloos internet en krijg je ook nog eens een gratis voordeel sms blox erbij. Je hebt dus voor 32,50 p.m. 200 min / 400 sms en onbeperkt internet. En dan krijg je ook nog eens een gratis staatslot voor de oudejaarsloterij :P kan je alles weer terug verdienen :P

Dit vind ik echt voordelig. Alleen hebben ze daar niet de WWE-edition dat is het enige nadeel.\
Dat is 780 euro in totaal over de gehele contractperiode. Ik ga in totaal 713 euro betalen. Bij simshop:

Vodafone abonnement 27,50 voor 22 euro per maand
- Gratis SMS verdubbelaar
- Internet blox (eerste 12 maanden voor 2,50 per maand, daarna 9,50)
- Kosten voor toestel: 41,65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:49:
[...]

Dat is 780 euro in totaal over de gehele contractperiode. Ik ga in totaal 713 euro betalen. Bij simshop:

Vodafone abonnement 27,50 voor 22 euro per maand
- Gratis SMS verdubbelaar
- Internet blox (eerste 12 maanden voor 2,50 per maand, daarna 9,50)
- Kosten voor toestel: 41,65
Dat scheelt inderdaad aardig, maar ik koop toch liever iets in de winkel zodat ik altijd een aanspraakpunt heb wanneer er iets mis is met mijn toestel. Daarnaast laat ik mijn toestel daar ook meteen verzekeren, zodat ik voor elk probleem terug kan komen.

En dan vind ik het niet erg om er wat meer voor te betalen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:58:
[...]

Dat scheelt inderdaad aardig, maar ik koop toch liever iets in de winkel zodat ik altijd een aanspraakpunt heb wanneer er iets mis is met mijn toestel. Daarnaast laat ik mijn toestel daar ook meteen verzekeren, zodat ik voor elk probleem terug kan komen.

En dan vind ik het niet erg om er wat meer voor te betalen.
Ja dat is je goed recht hoor:P Ik wilde er alleen even op wijzen dat via Belcompany niet het goedkoopste was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VF s tot nu toe denk ik het goedkoopste toch? 658 totaal. Die maandprijs die rechtsboven staat is volgens mij ook niet helemaal correct, want 1e en 2e jaar zijn de maandkosten verschillend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:42
Weet niet of het gepost is (sorry als dat zo is) Maar bij 2call hebben ze de telefoon op vooraad :) http://www.2call.nl/telefoons/htc/touch_hd_nl Wel de NL verzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
bjorntju schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:53:
Weet niet of het gepost is (sorry als dat zo is) Maar bij 2call hebben ze de telefoon op vooraad :) http://www.2call.nl/telefoons/htc/touch_hd_nl Wel de NL verzie.
2 CALL :: Bij een 24 Mnd Vodafone 22,50 abbo inclusief internet en gratis sms verdubbelaar is de telefoon 84,- (eerste 12 maanden 7 euro korting op het internet).
Totaal=24x18+12x9,50+12x2,50+84=432+144+84=660 (dus 27,50 per maand)
Dat is dus nagenoeg gelijk aan de prijs die op de Vodafone website staat met hetzelfde abonnement, maar dan met het verschil dat 2call de telefoon wel kan leveren en vodafone nog niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Checkeys op 27-11-2008 17:04 ]

Verwijderd

Checkeys schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:11:
[...]

Bij een 24 Mnd Vodafone 22,50 abbo inclusief internet en gratis sms verdubbelaar is de telefoon 84,-
Dat scheelt dus nagenoeg gelijk aan de prijs die op de Vodafone website staat met hetzelfde abonnement, maar dan met het verschil dat 2call de telefoon wel kan leveren en vodafone nog niet.
En bij een webshop krijg je een originele htc lijkt me...zonder VF geluts erop...Nadeel is als er iets met de foon is :>

• Checkeys
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 07:24:
[...]

En bij een webshop krijg je een originele htc lijkt me...zonder VF geluts erop...Nadeel is als er iets met de foon is :>
Zoals een aantal dagen eerder is aangegeven zijn de telefoons via de Vodafone webshop waarschijnlijk NIET branded, maar we zullen zien.

• Hampelman
  • Niet online
Checkeys schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:11:
[...]

Bij een 24 Mnd Vodafone 22,50 abbo inclusief internet en gratis sms verdubbelaar is de telefoon 84,-
Dat is dus nagenoeg gelijk aan de prijs die op de Vodafone website staat met hetzelfde abonnement, maar dan met het verschil dat 2call de telefoon wel kan leveren en vodafone nog niet.
Een ander verschil: Vodafone noemt ook 12 maanden € 7,- korting op Mobiel internet. Komt niet echt uit de verf maar die 84 euro moet ook nog rekening mee worden gehouden... 8)

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:17
Hampelman schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:28:
[...]
Een ander verschil: Vodafone noemt ook 12 maanden € 7,- korting op Mobiel internet. Komt niet echt uit de verf maar die 84 euro moet ook nog rekening mee worden gehouden... 8)
2Call heeft dezelfde aanbieding. Ook het 1e jaar internet voor 2,50 per maand.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
In inmiddels ergens de WWE-versie al ergens weer op voorraad gesignaleerd? Ik kom alleen maar de NL versie overal tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAEvakYD schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:26:
[...]

Idd, zeiden ze tegen mij ook gister aan de telefoon. Ik kreeg het verhaal dat er 280 op voorraad waren, dat vond ik wel heel erg veel trouwens.
Pakketje is verstuurd vandaag om 18.05 uur, ben benieuwd wanneer deze binnenkomt

hoop morgen al, maar dat zal vast niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 20:31:
[...]

Pakketje is verstuurd vandaag om 18.05 uur, ben benieuwd wanneer deze binnenkomt

Heb je de NL of de WWE versie besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 20:31:
[...]

Wanneer heb je de bestelling geplaatst en wanneer heb je je contract teruggefaxt of gestuurd per post?
Ik heb hem dinsdag besteld, woensdagmorgen contract teruggefaxt, donderdagmorgen pas ontvangstbevestiging gehad per mail 8)7 Verder nog niks..

[ Voor 19% gewijzigd door Imperium op 29-11-2008 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AleSyS schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:33:
[...]

Heb je de NL of de WWE versie besteld?
heb de NL versie besteld, WWE kan ik er altijd nog van maken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 00:28:
[...]

Wanneer heb je de bestelling geplaatst en wanneer heb je je contract teruggefaxt of gestuurd per post?
Ik heb hem dinsdag besteld, woensdagmorgen contract teruggefaxt, donderdagmorgen pas ontvangstbevestiging gehad per mail 8)7 Verder nog niks..
zelfde, dinsdag contract via mail gehad, woensdag gemailed donderdag pas ontvangst bevestiging per mail en vrijdag iets voor 1800 uur een bevestiging van verzenden. Dus hoop vandaag binnen maar dat zal vast niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Vreemd. wellicht omdat ik een verlenging doe dat het wat langer duurt?
Ik denk dat je hem pas dinsdag kan verwachten, rembours is volgens mij niet in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van mij was het ook een verlenging, maar nu heb ik bij tnt gekeken en zag het volgende staan

Zending opgehaald en in sorteerproces 28-11-2008 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 29-11-2008 Gouda , pakkettendistributie
Bestelling uitgesteld servicekader 29-11-2008 Gouda , pakkettendistributie

geen idee wat dat inhoud, maar denk dat ik hem dus pas maandag krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Gadverdamme, Wellicht toch geen rembours op zaterdag? Met een beetje geluk wordt 'ie van mij dan maandag verstuurd en dan heb ik hem dinsdag.. Hoewel het hier vrij weinig uitmaakt want overdag is er toch niemand thuis en dan kan ik het toch pas de dag erna ophalen bij het postkantoor..

Het blijft waardeloos dat ze niet 's avonds bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 22:03

Dark Angel 58

Peace!!!

ik heb een vraag...

bijv. ik heb 120 gratis sms/belminuten per maand en onbeperkt mobiel internet abonnement.
Dus op een dag ongeveer 20 minuten e-mail ophalen/internetten/chatten via messenger, wordt daardoor 20 minuten van gratis sms/belminuten per maand eraf getrokken?

Enige wat ik graag wil weten of een mobiele internet abonnement niet aan 120 gratis sms/belminuten wordt gekoppeld?

Als het klopt, en wat als ik een prepaid kaart wil kopen en een onbeperkt mobiel internet abonnement nemen?
Kan dat wel samen??? (dat vroeg mijn moeder)

[ Voor 18% gewijzigd door Dark Angel 58 op 30-11-2008 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Dark Angel 58 schreef op zondag 30 november 2008 @ 20:28:
ik heb een vraag...

bijv. ik heb 120 gratis sms/belminuten per maand en onbeperkt mobiel internet abonnement.
Dus op een dag ongeveer 20 minuten e-mail ophalen/internetten/chatten via messenger, wordt daardoor 20 minuten van gratis sms/belminuten per maand eraf getrokken?
Nee, natuurlijk niet, kijk eens goed op de website van de betreffende provider.
Als je geen internet abonnement neemt betaal je per kB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn exemplaar bij de Media Markt in Arnhem opgehaald, prijs viel erg mee, € 320 bij een 1 jarig verlening T-Mobile relax 150 abbo. Bij de meeste webshops lag de prijs rond de 370 oid....

Alleen vergeten te vragen wat het ding zonder abbo kost |:(

overigens alleen de NL editie, de WWE kregen ze bij Media Markt niet en was ook niet te bestellen aldus de verkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Niet online
Heeft iemand hem hier ook besteld bij de Webshop van Vodafone zelf en het apparaat al geleverd gekregen? Zo ja, is hij branded en locked of unbranded en unlocked?
Ik heb hem daar 25 november besteld, maar de orderstatus zegt nog steeds "In behandeling". :/

(stom natuurlijk, had hem beter met hetzelfde abonnement en voorwaarden bij een andere webwinkel moeten kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Hampelman schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:20:
Heeft iemand hem hier ook besteld bij de Webshop van Vodafone zelf en het apparaat al geleverd gekregen? Zo ja, is hij branded en locked of unbranded en unlocked?
Ik heb hem daar 25 november besteld, maar de orderstatus zegt nog steeds "In behandeling". :/

(stom natuurlijk, had hem beter met hetzelfde abonnement en voorwaarden bij een andere webwinkel moeten kopen)
Week 49 is 'ie pas bij Vodafone leverbaar. (staat ook op de site)

99% unbranded. wel gelocked denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 21:30
Volgens mij is de aanbieding van de t For Telecom beter dan...
KPN Flexibel 27,50 met Surf&Mail en een cadeaubon van 25 euro, alleen betaal je dan 100 euro bij.

Je krijgt de eerste drie maanden korting op je abo, en dan nog korting op je internet.
Verder kan je na drie maanden je abonnement verlagen, gratis.
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste