Heb liever een zware telefoon dan eentje die niet in je broekzak past en die ik niet echt comfortabel vast kan houden zonder kramp in mn handen te krijgen. En trouwens de X1 is echt zo zwaar niet hoor, is net wat je gewend bent maar mij viel het reuze mee!IJnte schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:31:
[...]
offtopic:
Ipv te groot krijg je dan te horen: "Wat is ie VET" of "Wat is ie Zwaar".. Die X1 is echt zwaar t.o.v. Touch HD..
Helaasch. Algebeld.nl stelt de levering uit. De telefoon zou 10 november (=vandaag) verstuurd worden, maar dat gebeurde echter niet. Ik kreeg het volgende antwoord op mijn vraag wanneer die wel geleverd gaat worden:
Goede avond,
De levering van HTC aan Nederland is niet binnen gekomen. Het is op dit moment onbekend wanneer ze hem nu verwachten. Zodra het bekend is zullen we uw orderstatus aanpassen. Excuses voor het ongemak.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Tjakka!
Hij is nu ook bij Telecomadvies.nl en meteen het allergoedkoopst en leverbaar ook !
Slechts 24 euro bij een 27,50 + Internet abbo. Er wordt echter geen SMS-Verdubbelaar geleverd..
Hij is nu ook bij Telecomadvies.nl en meteen het allergoedkoopst en leverbaar ook !
Slechts 24 euro bij een 27,50 + Internet abbo. Er wordt echter geen SMS-Verdubbelaar geleverd..
Bij bestelmaar.nl hebben ze wel een nieuwe levering gekregen. Vandaag is de mijne eindelijk op de postClock schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:50:
Helaasch. Algebeld.nl stelt de levering uit. De telefoon zou 10 november (=vandaag) verstuurd worden, maar dat gebeurde echter niet. Ik kreeg het volgende antwoord op mijn vraag wanneer die wel geleverd gaat worden:
[...]
Terwijl ze aangaven via email dat de nieuwe lading pas aan het einde van de week zou komen.
Je hebt niet teruggestuurd "nee dat heeft u niet?". Ook ik zou hem morgen van ze krijgen en er staat nog steeds een vinkje bij verzonden. Lekker dan..Clock schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:50:
[...]
prutsert
Anoniem: 277390
Voor mensen die nog twijfelen en nu denken dat het echt een koelkast is...hij past bij mij makkelijk in m'n broekzak hoor en omdat ie lekker plat is merk ik ook niet eens dat ie in m'n broekzak zit, ook niet tijdens het lopen. Tuurlijk, hij is vrij breed..maar dat is het scherm dus ook..en daar kiezen we voor.Heb liever een zware telefoon dan eentje die niet in je broekzak past en die ik niet echt comfortabel vast kan houden zonder kramp in mn handen te krijgen. En trouwens de X1 is echt zo zwaar niet hoor, is net wat je gewend bent maar mij viel het reuze mee!
Anoniem: 195305
Ik heb hem ook bij Algebeld besteld. Is voor mij ook gelijk de laatste keer dat ik niet bij de Smartphoneshop of Belcompany bestel.Clock schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:50:
[...]
Sorry, my bad.Anoniem: 262543 schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:23:
Hahaha
En ik ben geen jochie ja schaam je!
Ik verwacht ook geen vrouwen in een topic over high-tech foons
(maar over die kleine handjes had ik blijkbaar wel gelijk)
Ontopic: Bij SimShop gaven ze aan dat hij 15/16 nov geleverd gaat worden maar ik
vraag me nu af of dat echt gaat gebeuren.
Effe afwachten nog...
[ Voor 20% gewijzigd door Keerzijde op 11-11-2008 08:23 ]
Dat vinkje staat bij de verwachte verzenddatum. Die datum hebben ze bij mij nu opgeschoven naar de 11e (vandaag). Ik hoop dat ze die levering alsnog binnenkrijgen, en de telefoon vandaag dus ook wordt opgestuurd.--WaaZaa-- schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 01:04:
[...]
Je hebt niet teruggestuurd "nee dat heeft u niet?". Ook ik zou hem morgen van ze krijgen en er staat nog steeds een vinkje bij verzonden. Lekker dan..
Mocht ie aan het eind van de week nog niet geleverd zijn overweeg ik mijn order te annuleren. Dan bestel ik hem ergens waarbij de telefoon direct de volgende verzonden wordt, en het nog goedkoper is ook. Maargoed, een vertraagde zending ligt buiten het bereik van Algebeld.nl, en voor de rest niks dan lof over deze zaak. Ik wacht af.
M'n touch hd NL zou vandaag op de deurmat moeten liggen volgens trackntrace ! ben benieuwd
In God I trust, everyone else pay cash.
Totale abonnementsprijs is dus €31,50 (24mnd)!!IceEyz schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 00:20:
Tjakka!
Bij Telecomadvies.nl kreeg ik de volgende reactie over de Voordeel SMS regeling:
( 24mnd. X ( 22,00 + 9,50 ) ) + 24 ) = 780,-
Dat is gemiddeld 32,50 per maand voor het toestel, 200min/400sms en Internet.
Met 150/300 is het 1,25 gem. per maand goedkoper, 750 totaal.
Kostenoverzicht:Dank voor uw mail. Deze actie geldt bij alle dealers. Deze wordt standaard geactiveerd.
( 24mnd. X ( 22,00 + 9,50 ) ) + 24 ) = 780,-
Dat is gemiddeld 32,50 per maand voor het toestel, 200min/400sms en Internet.
Met 150/300 is het 1,25 gem. per maand goedkoper, 750 totaal.
Ik zit net een beetje rond te kijken, maar ik kom bij smartphoneshop icm met vodafone het goedkoopst uit
22,50 vodafone met internetz
eenmaling 229 met 27,50 per maand = 889 euro
17,50 vodafone met internetz
eenmaling 333 met 23,50 per maand = 897 euro
27,50 vodafone met internetz
eenmaling 161 met 31,50 per maand = 917 euro
Dat van Telfort moet ik niet met 128kb/s, en is nog duurder ook:
Telfort 200 met internet
eenmalig 304 met 23,95 per maand = 870,16 euro
telfort 300 met internet
eenmalig 219 met 31,95 per maand = 985,80 euro
of is dit bij andere webshops goedkoper?
Edit:
Bij Telecomadvies:
12,50 vodafone met internetz
eenmaling 244 met 22 per maand = 772 euro
eenmaling 179 met 27 per maand = 827 euro
eenmaling 90 met 32 per maand = 858 euro
eenmaling 24 met 37 per maand = 912 euro
eenmaling 229 met 27,50 per maand = 889 euro
eenmaling 333 met 23,50 per maand = 897 euro
eenmaling 161 met 31,50 per maand = 917 euro
Dat van Telfort moet ik niet met 128kb/s, en is nog duurder ook:
Telfort 200 met internet
eenmalig 304 met 23,95 per maand = 870,16 euro
telfort 300 met internet
eenmalig 219 met 31,95 per maand = 985,80 euro
of is dit bij andere webshops goedkoper?
Edit:
Bij Telecomadvies:
[ Voor 21% gewijzigd door HammerT op 11-11-2008 11:34 ]
Gisteren de bevestigingsmail van Gsmweb gehad (T Mobile Relax 250 verlenging, toestel voor 32 euro)
Eens kijken wanneer ze leveren.
Can't wait...
Eens kijken wanneer ze leveren.
Can't wait...
Ik heb net even gebeld, ze verwachten op z'n vroegst begin volgende week een nieuwe levering.... Hopen het maar, want anders ga ik toch ook annuleren. Ondertussen kan je bij andere zaken de boel veel goedkoper krijgen.Clock schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 08:28:
[...]
Dat vinkje staat bij de verwachte verzenddatum. Die datum hebben ze bij mij nu opgeschoven naar de 11e (vandaag). Ik hoop dat ze die levering alsnog binnenkrijgen, en de telefoon vandaag dus ook wordt opgestuurd.
Mocht ie aan het eind van de week nog niet geleverd zijn overweeg ik mijn order te annuleren. Dan bestel ik hem ergens waarbij de telefoon direct de volgende verzonden wordt, en het nog goedkoper is ook. Maargoed, een vertraagde zending ligt buiten het bereik van Algebeld.nl, en voor de rest niks dan lof over deze zaak. Ik wacht af.
prutsert
Wat bedoel je met "een nieuwe levering"? Hebben ze er vandaag wel binnengekregen, maar die waren al vergeven? Want bij mij staat nog steeds dat hij vandaag verzonden zou worden.--WaaZaa-- schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:31:
[...]
Ik heb net even gebeld, ze verwachten op z'n vroegst begin volgende week een nieuwe levering.... Hopen het maar, want anders ga ik toch ook annuleren. Ondertussen kan je bij andere zaken de boel veel goedkoper krijgen.
Heb net ook even gebeld.Kruikenzeiker schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:41:
[...]
Wat bedoel je met "een nieuwe levering"? Hebben ze er vandaag wel binnengekregen, maar die waren al vergeven? Want bij mij staat nog steeds dat hij vandaag verzonden zou worden.
De NL versie is binnengekomen en de verwachting is dat alle toestellen die besteld zijn vandaag en morgen verstuurd kunnen worden.
De WWE versie is niet binnengekomen, en de leverancier kan geen volgende leverdatum geven aan Algebeld. Dat zou dus inderdaad nog een week of meer kunnen duren.
Laat ik nou net zondag de order van NL naar WWE laten omzetten.

Neem gewoon die NL, doe ik ook. Over een tijdje als er dan een officiele ROM uit is zet ik em naar engels, dat vind ik fijner. Ondertussen zijn ook de mogelijkheden om hem naar NL spelling te zetten terwijl je WWE hebt goed ontwikkeld. Die zijn er trouwens nu al als ik naar het blackstone topic kijk.Clock schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:44:
[...]
Heb net ook even gebeld.
De NL versie is binnengekomen en de verwachting is dat alle toestellen die besteld zijn vandaag en morgen verstuurd kunnen worden.
De WWE versie is niet binnengekomen, en de leverancier kan geen volgende leverdatum geven aan Algebeld. Dat zou dus inderdaad nog een week of meer kunnen duren.
Laat ik nou net zondag de order van NL naar WWE laten omzetten.Ik twijfel of ik nu de NL moet nemen (dan heb ik hem morgen of overmorgen), of toch maar wat langer op de WWE moet blijven wachten. Lastig lastig.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik blijf het een vreemd verhaal vinden.... Op de website van Algebeld staat direct leverbaar en als ik kijk naar mijn oderstatus staat er dat de verwachte verzenddatum 11-11-2008 is. Deze datum is definitief als u een verzendbevestiging per email heeft ontvangen.
Toestel is direct leverbaar, maar waarom krijg ik geen mailtje of word hij niet verstuurd???
Toestel is direct leverbaar, maar waarom krijg ik geen mailtje of word hij niet verstuurd???
En heb je hem al binnen?Hoofy88 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 00:40:
[...]
Bij bestelmaar.nl hebben ze wel een nieuwe levering gekregen. Vandaag is de mijne eindelijk op de post![]()
Terwijl ze aangaven via email dat de nieuwe lading pas aan het einde van de week zou komen.
heb namelijk ook bij bestelmaar.nl besteld maar helaas nog geen toestel mogen ontvangen.
Op de website kan ik ook nergens vinden dat mijn zending verzonden zou moeten zijn
Ik heb ook bij bestelmaar.nl besteld. De eerste zending zat ik niet bij (terwijl er wel een afspraak was gemaakt...). En nu blijkt dat bestelmaar de NL versie zal krijgen/versturen. Maar die wil ik dus niet. Ik heb ook weinig vertrouwen in bestelmaar. Wat een baggerbedrijf. Het beantwoorden van vragen betreffende je order duur gemiddeld 2 dagen! En dan beantwoorden ze ook nog geeneens alle vragen. En ik heb ze op wat leugentjes betrapt tijdens een telefoongesprek. En het ergste was dat ze mijn contract plotseling hadden veranderd: eerst had ik er nog 6 maanden 5 euro internetkorting en toen plotseling stond dat er niet meer bij de orderstatus en zeiden ze aan de telefoon dat ze niks konden terugvinden (en dit was dus nog in oktober - had dus niks te maken met een nieuwe maand). Dus voor mij nooit meer bestelmaar.......
Zomaar een domme vraag, maar ik wil gewoon alleen een los toestel, ik neem aan dat de prijzen in de pricewatch dan de beste zijn om op af te gaan of hebben mensen ze ergens goedkoper gezien?
Bij 2call is die ook niet duur, maar die staat niet in de pricewatch. Ik zou dus niet zomaar op die pricewatch afgaan, maar zelf flink rondneuzen.
Daar is ie idd 3 euro goedkoper dan waar ik em vandaan heb (los toestel) en dat is typhone.nlVatt schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:08:
Bij 2call is die ook niet duur, maar die staat niet in de pricewatch. Ik zou dus niet zomaar op die pricewatch afgaan, maar zelf flink rondneuzen.
Voor die drie euro zou ik het de moeite niet waard vinden en dus op internet zoeken naar beoordelingen over die webshops en dan voor de best klantgerichte gaan
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Al wat meer gehoord, hem 'm ook vorige week besteld, maar op de site van hun staat een heel handige orderstatus checker, maar mijn order is niet bekend...DeMoN schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:36:
Typhone.nl net aan de lijn gehad. Ze krijgen vandaag weer nieuwe NL HD's binnen. Ik heb er gister een besteld en ik krijg hem ergens volgende week. Kan max. 5 werkdagen duren.
Heb een los toestel besteld. Ze zijn vrij voordelig, 550 euro. Volgens mij stond deze niet in de pricewatch, kreeg de tip dan ook van iemand in dit topic
Maandag gemaild naar ze en ze zouden die dag de zooi binnenkrijgen en dan zou het verstuurd worden. Daarna niets meer gehoord en die status checker kent mijn order nog steeds niet.. (nuttig zo'n service die het niet doet)
Maandag waren ze wel lekker snel met een antwoord email...
Ja, meer gehoord.Fly-guy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:45:
[...]
Al wat meer gehoord, hem 'm ook vorige week besteld, maar op de site van hun staat een heel handige orderstatus checker, maar mijn order is niet bekend...
Maandag gemaild naar ze en ze zouden die dag de zooi binnenkrijgen en dan zou het verstuurd worden. Daarna niets meer gehoord en die status checker kent mijn order nog steeds niet.. (nuttig zo'n service die het niet doet)
Maandag waren ze wel lekker snel met een antwoord email...
Ten eerste, die tracker op hun site werkt niet. Waarom dat ding niet offline gehaald wordt is mij een raadsel.
Ik bel ze gewoon elke keer. Nu 2x gebeld, dan word ik echt heel netjes geholpen en zeggen ze precies wat de status is.
Gister zouden ze binnenkomen en dus vandaag met de TNT meegegeven worden. En dat klopt, ik krijg nu 10 min geleden een tracker mail van de TNT.
Alleen als ik mijn barcode op die site van TNT intik met mijn postcode zegt ie ook niks gevonden... misschien ben ik dus te snel omdat ik pas net die mail van ze binnen heb.
In ieder geval lijkt het me wel zo dat hij nu niet meer bij Typhone ligt, maar daadwerkelijk naar mij onderweg is
Dat de tracker van TNT niet werkt zal inderdaad wel zijn omdat je te snel bent. Negen van de tien keer wordt hij pas na middernacht geupdate, zo werkt het tenminste wel bij de "gewone" post.DeMoN schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:49:
[...]
Ja, meer gehoord.
Ten eerste, die tracker op hun site werkt niet. Waarom dat ding niet offline gehaald wordt is mij een raadsel.
Ik bel ze gewoon elke keer. Nu 2x gebeld, dan word ik echt heel netjes geholpen en zeggen ze precies wat de status is.
Gister zouden ze binnenkomen en dus vandaag met de TNT meegegeven worden. En dat klopt, ik krijg nu 10 min geleden een tracker mail van de TNT.
Alleen als ik mijn barcode op die site van TNT intik met mijn postcode zegt ie ook niks gevonden... misschien ben ik dus te snel omdat ik pas net die mail van ze binnen heb.
In ieder geval lijkt het me wel zo dat hij nu niet meer bij Typhone ligt, maar daadwerkelijk naar mij onderweg isZal voor jou dan ook wel gelden!
Zou mooi zijn, aangezien ik mijn p3600 al weggegeven heb aan mijn vader en mijn tijdelijke leenphone van een vriend zaterdag weer terug moet
Hij is binnen. Er stond verder geen versie vermeld op de site maar het is de NL versie.bob-nwk schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:39:
[...]
En heb je hem al binnen?
heb namelijk ook bij bestelmaar.nl besteld maar helaas nog geen toestel mogen ontvangen.
Op de website kan ik ook nergens vinden dat mijn zending verzonden zou moeten zijn
[ Voor 24% gewijzigd door Dondersteen op 12-11-2008 16:56 ]
iemand ervaringen met 2call? Daar hebben ze namelijk nog wel de wwe editie van de hd op voorraad. Ben er een beetje argwanend over als ik de shopreviews van tweakers op nalees...
Vooral als er wat mis is wordt het een drama lees ik. (http://tweakers.net/shopreview/4657)
De meeste winkels leveren alleen de NL versie (belcompany, gsmweb, enz.) Iemand nog een idee waar ik hem (goedkoop) in de wwe versie kan bestellen?
Vooral als er wat mis is wordt het een drama lees ik. (http://tweakers.net/shopreview/4657)
De meeste winkels leveren alleen de NL versie (belcompany, gsmweb, enz.) Iemand nog een idee waar ik hem (goedkoop) in de wwe versie kan bestellen?
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Ik heb ontzettend goede ervaringen (2x) met 2call. Geen problemen at all.
Heb nu de Touch HD besteld via simshop.nl. Icm vodafone 22,50 (+20% korting pm) is 'ie 193 euro, geeft totaal van 710 euro/24 = 26 euro per maand. Fantastische aanbieding, denk ik.
Hoop hem vrijdag binnen te krijgen!
Heb nu de Touch HD besteld via simshop.nl. Icm vodafone 22,50 (+20% korting pm) is 'ie 193 euro, geeft totaal van 710 euro/24 = 26 euro per maand. Fantastische aanbieding, denk ik.
Android fanboy
Hoe dan ook, mis je geen internet?Ivo NL schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:31:
Heb nu de Touch HD besteld via simshop.nl. Icm vodafone 22,50 (+20% korting pm) is 'ie 193 euro, geeft totaal van 710 625 euro/24 = 26 euro per maand. Fantastische aanbieding, denk ik.
Ben zelf nog aan het dubben of ik 780 euro wil uitgeven aan 't toestel. Zul je altijd zien, bestel je 'm, komen er Kerstaanbiedingen voor de helft
In het lijstje Accelerometer-applicaties op Xda waar hier naar verwezen werd, staan echt ontzettend leuke dingen. Je kunt nu ook je HTC als Analoge Gamecontroller voor je PC gebruiken! Dus met je toestel in de hand rondscheuren over 't circuit, maar ook een controller zoals de Logitech Air muis.. Ook een Trackpad behoort tot de mogelijkheden.
Ik zit te denken, zou je hem ook als Wacom kunnen gebruiken?IceEyz schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:41:
[...]
Hoe dan ook, mis je geen internet?
Ben zelf nog aan het dubben of ik 780 euro wil uitgeven aan 't toestel. Zul je altijd zien, bestel je 'm, komen er Kerstaanbiedingen voor de helft.
In het lijstje Accelerometer-applicaties op Xda waar hier naar verwezen werd, staan echt ontzettend leuke dingen. Je kunt nu ook je HTC als Analoge Gamecontroller voor je PC gebruiken! Dus met je toestel in de hand rondscheuren over 't circuit, maar ook een controller zoals de Logitech Air muis.. Ook een Trackpad behoort tot de mogelijkheden.
710/24 ≠ 26 maar (710*0.8)/24=26Ivo NL schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:31:
Ik heb ontzettend goede ervaringen (2x) met 2call. Geen problemen at all.
Waarom zou je bij deze geweldige internet-telefoon geen mobiel internetabonnement bijnemen????
Die website voorraad klopt niet. Ik wacht al sinds vrijdag op de engelse versie terwijl die op voorraad staat, maar ik heb hem nog niet.Mouki_9 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:29:
iemand ervaringen met 2call? Daar hebben ze namelijk nog wel de wwe editie van de hd op voorraad.
Haha het abonnement is niet voor mij maar voor mijn vader die mijn vorige telefoon, K850 krijgt. Van internet zal 'ie geen gebruik maken/. Heb nu T-mobile flex, die zal ik nog steeds blijven gebruiken. Ook geen inet abo, maar internet gaat uit de bundel en dat scheelt een hoop. Sowieso op m'n school is er wifi dus daar zal ik geen gebruik maken van een inet abonnement. Voor de rest gebruik ik het zelden, als ik het gebruik dan dus gewoon uit m'n bundel.
Android fanboy
zojuist 2call gebeld en de dame heeft in het systeem gekeken, ze vertelde mij dat die gewoon op voorraad is.Vatt schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:30:
[...]
Die website voorraad klopt niet. Ik wacht al sinds vrijdag op de engelse versie terwijl die op voorraad staat, maar ik heb hem nog niet.
???
Helaas niet, nog geen antwoord gehad op mijn mail, laat staan een trackandtrace nummer... Ik wacht af tot vrijdag, dan gaan we maar eens bellen...
Zeker! Dat moet echt wel kunnen. Het touchscreen registreert ook hoe hard je drukt. Zit geloof ik nog niet in die tool van Touchpad, mja, dat is al heel watDeMoN schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:55:
Ik zit te denken, zou je hem ook als Wacom kunnen gebruiken?
Weet iemand of de toestellen die nu de deur uitgaan, allemaal van de eerste batch zijn? Of zijn er al meerdere leveringen aan de shops geweest?
Je bent de 20% korting vergeten mee te rekenenHammerT schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:21:
Ik zit net een beetje rond te kijken, maar ik kom bij smartphoneshop icm met vodafone het goedkoopst uit
Edit:
Bij Telecomadvies:
bijv.
Vodafone 27,50 2jr
Maandbedrag € 27.50 (Aktie van 27,50 voor 22,00)
Online dingy € 9,50
als je dat optelt, is het 31 euro
totaal: € 768
Zo, eindelijk.... morgen word m'n HD van Algebeld bezorgt. Word een goedkope dag, m'n vrouw moet nu thuis blijven wachten op het pakketje (kan ze niet voordat ze naar d'r werk gaat nog even gaan winkelen :-) )
wow dan maakt dat het verschil met smartphoneshop wel erg grootmartjah schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:44:
[...]
Je bent de 20% korting vergeten mee te rekenen
bijv.
Vodafone 27,50 2jr
Maandbedrag € 27.50 (Aktie van 27,50 voor 22,00)
Online dingy € 9,50
als je dat optelt, is het 31 eurovoor abbo.. toestel + abbo zou dan 32 per maand zijn.
totaal: € 768
Anoniem: 56880
Mijn HD via Typhone.nl is ook vandaag verstuurd, heb hem afgelopen maandagavond pas besteld
Anoniem: 196721
En ik wacht al sinds vorige week maandag en heb nog steeds niks...
(simshop.nl - WWE versie)
Een telefoontje naar bestelmaar.nl vanmiddag heeft zijn vruchten afgeworpen; toestel wordt nu vrijdag afgeleverd ipv maandag (als het goed is..)Hoofy88 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:07:
[...]
Hij is binnen. Er stond verder geen versie vermeld op de site maar het is de NL versie.
Can't wait
Ik heb even gemaild, zaterdag komt er een lading binnen bij simshop. Hoop ik dat hij dan maandag/dinsdag binnenkomt!Anoniem: 196721 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:09:
En ik wacht al sinds vorige week maandag en heb nog steeds niks...
Android fanboy
Hier ingelijks. Wel de NL versie, maargoed, die is altijd om te bouwen naar de WWE versie mocht het heel erg nodig zijn.Anoniem: 195305 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:34:
Zo, eindelijk.... morgen word m'n HD van Algebeld bezorgt. Word een goedkope dag, m'n vrouw moet nu thuis blijven wachten op het pakketje (kan ze niet voordat ze naar d'r werk gaat nog even gaan winkelen :-) )
Was vandaag even langsgegaan bij T for Telecom, alwaar ze het toestel net binnen hadden. Geschikte mensen daar, mocht even met het toestel spelen. Daarna kwamen de verkooppraatjes natuurlijk, maar man, wat een prijsverschil. Na een belletje met het hoofdkantoor was het beste aanbod dat ze konden doen: 24 maanden de Vodafone 27,50 bundel met internet voor een maandbedrag van 37,00 euro. Daarbij krijg je de eerste 12 maanden wel het internet voor de halve prijs (dus gemiddeld 34,60 p/m). En dan ook voor het toestel nog eenmalig 139 euro.
Ik heb echt nog nooit zo erg op een telefoon zitten wachten.
Ben zo benieuwd naar dit ding
Jammer dat je altijd thuis moet zijn voor een pakketje
Jammer ook dat typhone via internet niet de optie heeft voor een alternatief afleveradres! Dan kan ik gewoon dat ding op kantoor laten leveren en dan hoef ik niet naar het postkantoor
Ben zo benieuwd naar dit ding
Jammer dat je altijd thuis moet zijn voor een pakketje
Jammer ook dat typhone via internet niet de optie heeft voor een alternatief afleveradres! Dan kan ik gewoon dat ding op kantoor laten leveren en dan hoef ik niet naar het postkantoor
Anoniem: 127247
Hallo,
Ik zit met een luxe dillema en ik hoop dat iemand mij hiermee zou kunnen helpen of allerminst kan adviseren.
Ik mag sinds kort mijn abonnement verlengen bij T-mobile.
Nu zat ik eerst te azen op de Touch Diamond, toen op de Pro maar nu zou ik graag voor de Touch HD gaan.
Maar.... aangezien T-mobile nog geen Touch HD in hun programma heeft kan ik dus niet via de t-mobile webshop zelf verlengen waardoor ik een hoop korting misloop... maar goed...
Ik zit nu te dobben tussen 3 mogelijkheden.
1) T-mobile contract verlengen met bv. de Xperia X1.
Vervolgens de Touch HD los kopen en de Xperia X1 weer verkopen.
2) T-mobile contract verlengen met sim-only abonnement.
Vervolgens de Touch HD los kopen.
3) Via een andere website (bv 2call.nl) mijn contract verlengen met de Touch HD.
Mijn abbo (relax 150) kost normaal p/m 17 Euro
Sim-only kost het relax 150 abbo p/m 6 Euro.
Wil er ook nog een paar smsjes bij hebben, 25 smsjes kost p/m 2,5 Euro
En wil er natuurlijk ook snel internet bij hebben, PIT Plus kost p/m 14,95 Euro.
Totaal abbo kosten p/m komt dan uit op
34,45 p/m voor een normaal contract.
23,45 p/m voor sim-only contract.
Ik wil een 1 jaar contract:
Normaal: 12 x 34,45 = 413,40.
Sim-only: 12 x 23,45 = 281,40
Als ik nu voor optie 1 ga dan hebben we het volgende:
Abbo kosten = 413,40
Xperia X1 met verlenging = 269,95
Los kopen Touch HD = 550
Verkopen X1 = 500 ??
Totaal = 733,35 Euro
Als ik voor optie 2 ga dan hebben we het volgende:
Abbo kosten = 281,40
Los kopen Touch HD = 550
Totaal = 831,40 Euro
Optie 3 geeft het volgende:
Abbo kosten = 413,40
Toestel prijs 2call.nl icm verlengen abbo = 259
Totaal = 672,40.
Als mijn berekening kloppen dan is het totaal niet interessant om voor een sim-only abbo te kiezen.
Dit komt vooral omdat je geen sim-only korting krijgt op het internet abbo.
Het verschil tussen optie 1 en optie 3 is gering en zou misschien rechtgetrokken kunnen worden door het iets duurder verkopen van de X1.
Het voordeel van optie 1 is dat ik meteen de Touch HD kan kopen en er meteen mee kan spelen, en zelfs ook nog ff met de Xperia X1 kan stoeien.
Ook heb ik nog nooit mijn abbo verlengt via een andere website dan t-mobile zelf en weet ook niet hoelang het duurt voordat ik de Touch HD binnen heb nadat ik hem via 2call besteld heb.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als T-mobile de Touch HD ook in hun programma opneemt, maar dit zal nog wel een hele tijd duren ben ik bang.
Wat zouden jullie doen?
Optie 3 is het goedkoopste maar is het wel de slimste optie?
Of zijn er nog andere mogelijkheden?
Alvast bedankt voor jullie reactie!!
Ik zit met een luxe dillema en ik hoop dat iemand mij hiermee zou kunnen helpen of allerminst kan adviseren.
Ik mag sinds kort mijn abonnement verlengen bij T-mobile.
Nu zat ik eerst te azen op de Touch Diamond, toen op de Pro maar nu zou ik graag voor de Touch HD gaan.
Maar.... aangezien T-mobile nog geen Touch HD in hun programma heeft kan ik dus niet via de t-mobile webshop zelf verlengen waardoor ik een hoop korting misloop... maar goed...
Ik zit nu te dobben tussen 3 mogelijkheden.
1) T-mobile contract verlengen met bv. de Xperia X1.
Vervolgens de Touch HD los kopen en de Xperia X1 weer verkopen.
2) T-mobile contract verlengen met sim-only abonnement.
Vervolgens de Touch HD los kopen.
3) Via een andere website (bv 2call.nl) mijn contract verlengen met de Touch HD.
Mijn abbo (relax 150) kost normaal p/m 17 Euro
Sim-only kost het relax 150 abbo p/m 6 Euro.
Wil er ook nog een paar smsjes bij hebben, 25 smsjes kost p/m 2,5 Euro
En wil er natuurlijk ook snel internet bij hebben, PIT Plus kost p/m 14,95 Euro.
Totaal abbo kosten p/m komt dan uit op
34,45 p/m voor een normaal contract.
23,45 p/m voor sim-only contract.
Ik wil een 1 jaar contract:
Normaal: 12 x 34,45 = 413,40.
Sim-only: 12 x 23,45 = 281,40
Als ik nu voor optie 1 ga dan hebben we het volgende:
Abbo kosten = 413,40
Xperia X1 met verlenging = 269,95
Los kopen Touch HD = 550
Verkopen X1 = 500 ??
Totaal = 733,35 Euro
Als ik voor optie 2 ga dan hebben we het volgende:
Abbo kosten = 281,40
Los kopen Touch HD = 550
Totaal = 831,40 Euro
Optie 3 geeft het volgende:
Abbo kosten = 413,40
Toestel prijs 2call.nl icm verlengen abbo = 259
Totaal = 672,40.
Als mijn berekening kloppen dan is het totaal niet interessant om voor een sim-only abbo te kiezen.
Dit komt vooral omdat je geen sim-only korting krijgt op het internet abbo.
Het verschil tussen optie 1 en optie 3 is gering en zou misschien rechtgetrokken kunnen worden door het iets duurder verkopen van de X1.
Het voordeel van optie 1 is dat ik meteen de Touch HD kan kopen en er meteen mee kan spelen, en zelfs ook nog ff met de Xperia X1 kan stoeien.
Ook heb ik nog nooit mijn abbo verlengt via een andere website dan t-mobile zelf en weet ook niet hoelang het duurt voordat ik de Touch HD binnen heb nadat ik hem via 2call besteld heb.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als T-mobile de Touch HD ook in hun programma opneemt, maar dit zal nog wel een hele tijd duren ben ik bang.
Wat zouden jullie doen?
Optie 3 is het goedkoopste maar is het wel de slimste optie?
Of zijn er nog andere mogelijkheden?
Alvast bedankt voor jullie reactie!!
Ik zou gewoon contract verlengen met 2 jaren bij T Mobile en dan heb je via gsmweb je toestel voor 32 euro.
Als je kiest voor relax 250 en 2 jaren verlengen iig.
Anoniem: 127247
Natuurlijk waardeer ik je reactie maar volgens mij schrijf ik toch best duidelijk dat ik een 1 jarige verlenging van mijn Relax 150 abbo wil met PIT plus en 25 smsjes wil....wvkreg schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:33:
Ik zou gewoon contract verlengen met 2 jaren bij T Mobile en dan heb je via gsmweb je toestel voor 32 euro.
Dit omdat ik geen 2 jaar aan een telefoon vast wil zitten en ook heb voldoende aan de 150 minuten.
Fly-guy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:57:
[...]
Helaas niet, nog geen antwoord gehad op mijn mail, laat staan een trackandtrace nummer... Ik wacht af tot vrijdag, dan gaan we maar eens bellen...
Mijne dus vorige week vrijdag besteld, TNT Track kon nog steeds niets vindenAnoniem: 56880 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:26:
Mijn HD via Typhone.nl is ook vandaag verstuurd, heb hem afgelopen maandagavond pas besteld
Zojuist gebeld, ik word aangeraden TNT te bellen, Typhone gaat mij nu mailen met het TNT nummer en dan moet ik mijn tracknummer aan TNT melden. Zo kan ik kijken waar het pakket blijft.
Gaat lekker dus. Typhone kan dit niet voor mij regelen want die zijn niet gemachtigd dit op te vragen bij TNT omdat ik de besteller ben.
Tja, als je graag (veel) geld uitgeeft aan een gebruiksartikel dat prima 2 jaren meekan en dan vervangen wordt, dan is dat jouw keuzeAnoniem: 127247 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:03:
[...]
Natuurlijk waardeer ik je reactie maar volgens mij schrijf ik toch best duidelijk dat ik een 1 jarige verlenging van mijn Relax 150 abbo wil met PIT plus en 25 smsjes wil....
Dit omdat ik geen 2 jaar aan een telefoon vast wil zitten en ook heb voldoende aan de 150 minuten.
Je geeft je eigen antwoord toch al? Optie 3 is het goedkoopst en het makkelijkst. Alleen even wachten op levering. Als je 't wel leuk vind om ook de X1 een dag in je handen te hebben, dan doe je dat, maar het is wel extra risicovol vanwege verkoop en dergelijke. Kies gewoon
.
gisteravond besteld en ook de benodigde kopien gemaild. vandaag gebeld om te polsen. zonet mail gekregen dat het naar TNT gestuurd is. Wordt dus morgen op mijn werk bezorgdVatt schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:30:
[...]
Die website voorraad klopt niet. Ik wacht al sinds vrijdag op de engelse versie terwijl die op voorraad staat, maar ik heb hem nog niet.
Dan is het dus wel duidelijk dat als je een abonnement bestelt, dat je voorrang hebt.
Ik wacht al sinds 6 november en er is nog steeds niks verzonden.
Zojuist gebeld, en er waren 25 toestellen binnen gekomen, maar het was nog maar de vraag of die vandaag verstuurd zou worden. Jammer dat ik nu pas jouw reply lees, want deze shit kan natuurlijk niet.
EDIT:
En zojuist een mailtje dat ie verzonden is. Dat is dan wel weer toevallig.
Ik ben nu allang blij.
Ik wacht al sinds 6 november en er is nog steeds niks verzonden.
Zojuist gebeld, en er waren 25 toestellen binnen gekomen, maar het was nog maar de vraag of die vandaag verstuurd zou worden. Jammer dat ik nu pas jouw reply lees, want deze shit kan natuurlijk niet.
EDIT:
En zojuist een mailtje dat ie verzonden is. Dat is dan wel weer toevallig.
Ik ben nu allang blij.
[ Voor 13% gewijzigd door MrDirect op 13-11-2008 16:41 ]
Nou, dat klinkt dan weer minder. Inderdaad in combinatie met verlengen van abonnement. Ik denk dat ze daar dan extra provisie op krijgen? Maar als er op de website staat leverbaar binnen 1 werkdag, dan kan je ze toch daarop aanspreken? De vragen die ik telefonisch heb gesteld werden allemaal keurig beantwoord.
Maar Vatt, je heb dus ook nog geen verstuurbevestiging via mail gekregen?
edit: gelukkig maar voor jou Vatt, zou anders bijzonder jammer voor je vinden. eind goed al goed?
Maar Vatt, je heb dus ook nog geen verstuurbevestiging via mail gekregen?
edit: gelukkig maar voor jou Vatt, zou anders bijzonder jammer voor je vinden. eind goed al goed?
[ Voor 22% gewijzigd door Mouki_9 op 13-11-2008 21:16 ]
bij mij is het iig goed gegaan, TNT heeft aan de deur gestaan, maar ik was niet thuisDeMoN schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:30:
[...]
[...]
Mijne dus vorige week vrijdag besteld, TNT Track kon nog steeds niets vinden![]()
Zojuist gebeld, ik word aangeraden TNT te bellen, Typhone gaat mij nu mailen met het TNT nummer en dan moet ik mijn tracknummer aan TNT melden. Zo kan ik kijken waar het pakket blijft.
Gaat lekker dus. Typhone kan dit niet voor mij regelen want die zijn niet gemachtigd dit op te vragen bij TNT omdat ik de besteller ben.
Bij mij ook, vannacht een verzendbevestiging gekregen, vanochtend nog een mailtje van typhone en vanochtend ook de postbode voor de deur... (al staat de trackandtrace nog op "in sorteercentrum")Anoniem: 56880 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:57:
[...]
bij mij is het iig goed gegaan, TNT heeft aan de deur gestaan, maar ik was niet thuis
Wat een scherm
Ik zit al een week te wachten op mijn touch HD via GSMweb. Volgens GSMweb is er een vertraging bij Vodafone voor wat betreft het verlengen. Meer mensen problemen met Vodafone verlengen via een webshop?
Ik kon hem ook halen bij belcompany vanmiddag, voor 20 euro meer. Alleen dan heb ik geen 20% korting op mijn abbo + gratis sms verdubbelaar. Geen optie dus.
Ik kon hem ook halen bij belcompany vanmiddag, voor 20 euro meer. Alleen dan heb ik geen 20% korting op mijn abbo + gratis sms verdubbelaar. Geen optie dus.
Nee hoor... m'n abo is sinds 8 nov prima verlengd, maar mn HD heb ik nog steeds niet...J3roen schreef op donderdag 13 november 2008 @ 19:09:
Ik zit al een week te wachten op mijn touch HD via GSMweb. Volgens GSMweb is er een vertraging bij Vodafone voor wat betreft het verlengen. Meer mensen problemen met Vodafone verlengen via een webshop?

prutsert
als ik de verhalen zo hoor, ben ik toch blij dat ik niet via gsmweb heb besteld. wou het wel eerst doen, maar bij navraag bleek dat ze alleen maar nl versies van de hd hadden
Heb TNT gebeld vandaag en Typhone en na veel bellen en elke keer naar dezelfde persoon bij Typhone te vragen, bleek het toch aan Typhone te liggen. Ze zijn denk ik gewoon vergeten de telefoon daadwerkelijk aan TNT mee te geven, maar hadden wel de verzonden status eraan gekoppeld, en dus kreeg ik een track nummer voor TNT. In feite lag de telefoon nog gewoon op voorraad bij logistiek bij Typhone. Ze hebben me de garantie gegeven dat de HD vandaag nog met TNT werd meegegeven.Anoniem: 56880 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:57:
[...]
bij mij is het iig goed gegaan, TNT heeft aan de deur gestaan, maar ik was niet thuis
Ben benieuwd.
edit: vooralsnog NIKS terug te vinden met https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace/

[ Voor 6% gewijzigd door DeMoN op 13-11-2008 23:01 ]
Anoniem: 88208
Ik heb een dik jaar een simonly van vodafone (1 jarig). Wil wsl de HD met een vodafone abo (zelfde nummer) en dan 22,50 abo is genoeg voor mij denk ik. Kreeg de volgende deal:
24m x 27.50 (18,- + 9.50 inet) + 150,- toestel = 810 euro met inetz + dubbel sms
24m x 18.00 + 250,- toestel = 682 zonder inetz + dubbel sms
130 euro voor 2 jaar internetselen op mn gsm... Moet ik eens over nadenken
...Iemand commentaar?
24m x 27.50 (18,- + 9.50 inet) + 150,- toestel = 810 euro met inetz + dubbel sms
24m x 18.00 + 250,- toestel = 682 zonder inetz + dubbel sms
130 euro voor 2 jaar internetselen op mn gsm... Moet ik eens over nadenken
Anoniem: 279801
Hallo,
Ik had gister een mail gestuurd naar simshop, met de vraag; of ik borg moest betalen wanneer ik mijn huidige hi abbonement zou opzeggen en over 3 maanden zou beginnen met een vodafone contract met Touch HD. Zij lieten me weten dat je dan dus de volle prijs voor het toestel moet betalen, en deze dan weer terug krijgt zodra je vodafone contract ingaat (na 3 maanden).
Is dit bij iedere (internet) zaak zo?
Ik had gister een mail gestuurd naar simshop, met de vraag; of ik borg moest betalen wanneer ik mijn huidige hi abbonement zou opzeggen en over 3 maanden zou beginnen met een vodafone contract met Touch HD. Zij lieten me weten dat je dan dus de volle prijs voor het toestel moet betalen, en deze dan weer terug krijgt zodra je vodafone contract ingaat (na 3 maanden).
Is dit bij iedere (internet) zaak zo?
Nee, maar bij Simshop hebben ze wat nare ervaringen gehad. Lui die valse gegevens opstuurden, waarbij ze de telefoon ook al voor de ingangsdatum van het contract verstuurden. Waarna vanwege de valse gegevens hett contract niet in kon gaan.
Zij krijgen zeg maar pas geld als het abbo gaat lopen en de telefoon betalen ze dan 3 maanden uit eigen zak. Ik vind de regeling eigenlijk wel aardig, zolang ze ondertussen niet falliet gaan.
Maar onderzoek wijst uit dat de kans daarop erg klein is. Ze bestaan al een paar jaar, zijn lid van Telecombinatie en zijn goed terug te vinden via diverse consumenten belangen websites.
Verder ook weinig negatiefs op inet te vinden.
Overigens worden de kosten die je verder hebt van de borg afgetrokken.
Toetselprijs is 596,- ofzo. Bij mijn abbo kosttie nog maar 92,50 ofzo. Je betaalt dan dus feitelijk 500 euro borg.
Zij krijgen zeg maar pas geld als het abbo gaat lopen en de telefoon betalen ze dan 3 maanden uit eigen zak. Ik vind de regeling eigenlijk wel aardig, zolang ze ondertussen niet falliet gaan.
Maar onderzoek wijst uit dat de kans daarop erg klein is. Ze bestaan al een paar jaar, zijn lid van Telecombinatie en zijn goed terug te vinden via diverse consumenten belangen websites.
Verder ook weinig negatiefs op inet te vinden.
Overigens worden de kosten die je verder hebt van de borg afgetrokken.
Toetselprijs is 596,- ofzo. Bij mijn abbo kosttie nog maar 92,50 ofzo. Je betaalt dan dus feitelijk 500 euro borg.
[ Voor 12% gewijzigd door Righteye op 14-11-2008 06:30 ]
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
@Righteye
Is er al iets meer bekend wanneer de Touch HD bij SimShop geleverd wordt?
(Heb hem volgens mij dezelfde dag als jij besteld
)
(Heb hem volgens mij dezelfde dag als jij besteld
Ik heb deze week begrepen dat de WWE 15 november weer binnen zou komen bij SimShop.Keerzijde schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:46:
@Righteye
(Heb hem volgens mij dezelfde dag als jij besteld)
Lijkt me dus dat we na het weekend de zendingen kunnen verwachten.Goedemiddag,
De verwachting is rond 15 november a.s.
Met vriendelijke groet,
Daniëlle Jeanson
Simshop.nl
[ Voor 14% gewijzigd door MaartenPol op 14-11-2008 09:54 ]
Het is niet de bedoeling om hier een online verslag van je bestelling te doen. Wacht gewoon even af en meldt het als je echt iets concreets te melden hebt.DeMoN schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:59:
[...]
Heb TNT gebeld vandaag en Typhone en na veel bellen en elke keer naar dezelfde persoon bij Typhone te vragen, bleek het toch aan Typhone te liggen. Ze zijn denk ik gewoon vergeten de telefoon daadwerkelijk aan TNT mee te geven, maar hadden wel de verzonden status eraan gekoppeld, en dus kreeg ik een track nummer voor TNT. In feite lag de telefoon nog gewoon op voorraad bij logistiek bij Typhone. Ze hebben me de garantie gegeven dat de HD vandaag nog met TNT werd meegegeven.
Ben benieuwd.
edit: vooralsnog NIKS terug te vinden met https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace/
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Oh sorry, ik dacht dat ik 'levertijden' in de topictitel zag staan.pven schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:59:
[...]
Het is niet de bedoeling om hier een online verslag van je bestelling te doen. Wacht gewoon even af en meldt het als je echt iets concreets te melden hebt.
Leek me dus interessant om te vertellen hoe goed leverbaar de HD was bij een bepaalde webshop.
Maar goed, zal me stilhouden
heb nieuwe barcode ontvangen en hij is nu wel onderweg
w00t, hij is binnen! Bij 2call heb ik dus echt het geluk woensdagavond bestellen, vrijdag bezorgd
Apart, was dat ook via GSMweb? De toestellen hebben ze op voorraad zeggen ze.--WaaZaa-- schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:25:
[...]
Nee hoor... m'n abo is sinds 8 nov prima verlengd, maar mn HD heb ik nog steeds niet...
Klopt, GSMWEB heeft ze ook op voorraad. Ik hoor die van mij in ieder geval vandaag wel binnen te krijgen, dus zodra ik thuis ben ( 7 uurJ3roen schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:29:
[...]
Apart, was dat ook via GSMweb? De toestellen hebben ze op voorraad zeggen ze.

Ik heb die van mij trouwens dinsdag besteld, dus ik vind het best netjes als ik het vandaag binnen krijg.
PSN-ID : Cenzer
Nou laten we het er dan maar op houden dat het probleem bij vodafone ligt. Jammer, nog even geduld hebben.Gopal schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:37:
[...]
Klopt, GSMWEB heeft ze ook op voorraad. Ik hoor die van mij in ieder geval vandaag wel binnen te krijgen, dus zodra ik thuis ben ( 7 uur) heb ik hopelijk een nieuwe telefoon
.
Ik heb die van mij trouwens dinsdag besteld, dus ik vind het best netjes als ik het vandaag binnen krijg.
Anoniem: 279801
Kan iemand misschien een kort overzichtje geven bij welke gsm internet winkels je wel of niet borg moet betalen voor het toestel indien je het contract later laat ingaan, maar al wel het toestel wil ontvangen om er met je huidige provider gebruik van te maken? Dit ivm opzegtermijn van 3 maanden bij mijn huidig contract. (wil van Hi naar Vodafone).
Ik heb hem ook binnen, hij ligt nu aan de oplader 
Maandagavond besteld via Typhone, woensdag verzonden, en gister al voor het eerst aangeboden
Maandagavond besteld via Typhone, woensdag verzonden, en gister al voor het eerst aangeboden
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 56880 op 14-11-2008 17:09 ]
Algebeld.nlJ3roen schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:29:
[...]
Apart, was dat ook via GSMweb? De toestellen hebben ze op voorraad zeggen ze.
Als het goed is krijgen ze maandag de telefoons binnen, dus dan zou ik hem dinsdag moeten krijgen...
Zoals ik al eerder zei was Vodafone bij mij juist erg snel. Dezelfde dag als dat ik mijn ingescande contract opstuurde is het nieuwe abo al gestart...
prutsert
Ik heb hem dus inderdaad gisteren binnen gekregen, vind dat het behoorlijk snel geleverd is! Dinsdag besteld en vrijdag binnenJ3roen schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:51:
[...]
Nou laten we het er dan maar op houden dat het probleem bij vodafone ligt. Jammer, nog even geduld hebben.
Nou, ik ga er even verder mee spelen, aangezien dit mijn eerste HTC toestel / smartphone is
Er staat idd levertijden, maar daamee bedoelen we niet dat je een live-verslag van je bestelling moet gaan doen.DeMoN schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:53:
[...]
Oh sorry, ik dacht dat ik 'levertijden' in de topictitel zag staan.
Leek me dus interessant om te vertellen hoe goed leverbaar de HD was bij een bepaalde webshop.
Nergens voor nodig, als je je maar aan de voorwaarden uit de TS houdt.Maar goed, zal me stilhouden
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Heb 'm bij de Belcompany gehaald, NL versie was op voorraad.
2 jaar verlenging 150 T-mobile relax: 19,50
web&walk plus: 1e jaar 7,50, 2e jaar 14,95
toestelprijs: 130,-
Wel duur abonnement maar de toestelprijs was netjes vond ik. En als het ding stuk is kan je gewoon de winkel binnenlopen, geen gedoe met terugsturen en verzekeren en dat soort spul.. ben er blij mee
2 jaar verlenging 150 T-mobile relax: 19,50
web&walk plus: 1e jaar 7,50, 2e jaar 14,95
toestelprijs: 130,-
Wel duur abonnement maar de toestelprijs was netjes vond ik. En als het ding stuk is kan je gewoon de winkel binnenlopen, geen gedoe met terugsturen en verzekeren en dat soort spul.. ben er blij mee
Ik begrijp niet waarom mensen een 2-jarig abonnement nemen... Over 1 jaar is dit toestel al weer verouderd en voor het geld wat je over 1 jaar nog 2dehands voor dit toestel krijgt, kan je weer mooi een nieuw toestel+ nieuw abonnement nemen. Het enige nadeel is dus dat je meer geld bij moet betalen bij het nemen van een 1jarig contract (150-200 euro). Als je namelijk nu een 2jarig abonnement neemt, zit je 2 jaar vast aan dat vaste telefooncontract en kan je volgend jaar dus niet een nieuw toestel+abonnement nemen.
Een 1-jarig abonnement is echt, over een aantal jaren gemeten, echt veel voordeliger...
Een 1-jarig abonnement is echt, over een aantal jaren gemeten, echt veel voordeliger...
Vind je? Ik hoef niet elk jaar een nieuwe telefoon. Elke 2 jaar gewoon het beste van het beste kopen bevalt me anders uitstekend. Een telefoon kan gemakkelijk 2 jaar mee.silmaril8 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 16:58:
Ik begrijp niet waarom mensen een 2-jarig abonnement nemen... Over 1 jaar is dit toestel al weer verouderd en voor het geld wat je over 1 jaar nog 2dehands voor dit toestel krijgt, kan je weer mooi een nieuw toestel+ nieuw abonnement nemen. Het enige nadeel is dus dat je meer geld bij moet betalen bij het nemen van een 1jarig contract (150-200 euro). Als je namelijk nu een 2jarig abonnement neemt, zit je 2 jaar vast aan dat vaste telefooncontract en kan je volgend jaar dus niet een nieuw toestel+abonnement nemen.
ja hier ook, ik doe ook 2 jaar met een telefoon. 150 euro meer betalen voor het toestel is wel 12,50 per maand.. maar goed, als ik het kon missen had ik het misschien ook wel gedaan hoor.. dit is voor mij de beste deal voor mijn budgetAnoniem: 196721 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:09:
[...]
Vind je? Ik hoef niet elk jaar een nieuwe telefoon. Elke 2 jaar gewoon het beste van het beste kopen bevalt me anders uitstekend. Een telefoon kan gemakkelijk 2 jaar mee.
Je moet niet alleen kijken naar de maandelijkse kosten maar ook naar de toestelwaarde over 1 en 2 jaar:Frieda schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 19:00:
[...]
ja hier ook, ik doe ook 2 jaar met een telefoon. 150 euro meer betalen voor het toestel is wel 12,50 per maand.. maar goed, als ik het kon missen had ik het misschien ook wel gedaan hoor.. dit is voor mij de beste deal voor mijn budget
Over 1 jaar is dit toestel uiteraard veel meer waard dan over 2 jaar (vooral als je kijkt naar de huidige ontwikkeling). Oftewel, die extra euro's die je nu moet betalen, krijg je gewoon terug als je het toestel weer verkoopt over een jaar. En dan kan je mooi een Windows Mobile 7 HTC kopen
Natuurlijk kan je ook met een 2-jarig contract je telefoon over 1 jaar verkopen, maar dan zit je dus vast aan je contract, en zal je dus een nieuw toestel los moeten kopen (wat je veel meer kost...).
Als je 2 jaar met een telefoon kan en wilt doen: geen probleem natuurlijk. Maar voor hetzelfde geld kan je na 1 jaar een nieuw, up-to-date, toestel krijgen
Heb ze nog effe aan de lijn gehad van Simshop. De toestellen druppelden deze week binnen, voornamelijk NL. Dit weekend krijgen ze weer een aantal WWE tostellen.Keerzijde schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:46:
@Righteye
(Heb hem volgens mij dezelfde dag als jij besteld)
Ik heb mijn borg inmiddels overgemaakt en verwacht aankomende week mijn HD.
GefeliciteerdGopal schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:35:
[...]
Ik heb hem dus inderdaad gisteren binnen gekregen, vind dat het behoorlijk snel geleverd is! Dinsdag besteld en vrijdag binnen.
Nou, ik ga er even verder mee spelen, aangezien dit mijn eerste HTC toestel / smartphone is.
Ik had geen Vodafone verlenging, maar een T-mobile verlenging. Dus het zou inderdaad best kunnen dat het aan Vodafone liggen als je kijkt naar de tijd.J3roen schreef op zondag 16 november 2008 @ 00:03:
[...]
GefeliciteerdMaar had jij nou een vodafone verlenging? En zo ja, wanneer ingediend?
En anders moet die voorraad wel heel hard naar beneden zijn gegaan in die paar uur verschil, aangezien bij mij dinsdag de bestelling de deur uit ging en bij jou woensdag.
Oh, en bedankt
Heel leuk allemaal, maar als je twee jaar met je mobiel doet, ben je goedkoper uit dan elk jaar een nieuwe aan te schaffen. Daar staat tegenover dat je wel elk jaar het nieuwste toestel in je handen hebt, maar voordeliger is het zeker niet. Vooral bij Vodafone, betaal je voor elk éénjaarstoestel eigenlijk veels te veel.silmaril8 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 19:30:
Je moet niet alleen kijken naar de maandelijkse kosten maar ook naar de toestelwaarde over 1 en 2 jaar:
Over 1 jaar is dit toestel uiteraard veel meer waard dan over 2 jaar (vooral als je kijkt naar de huidige ontwikkeling). Oftewel, die extra euro's die je nu moet betalen, krijg je gewoon terug als je het toestel weer verkoopt over een jaar. En dan kan je mooi een Windows Mobile 7 HTC kopen![]()
Natuurlijk kan je ook met een 2-jarig contract je telefoon over 1 jaar verkopen, maar dan zit je dus vast aan je contract, en zal je dus een nieuw toestel los moeten kopen (wat je veel meer kost...).
Als je 2 jaar met een telefoon kan en wilt doen: geen probleem natuurlijk. Maar voor hetzelfde geld kan je na 1 jaar een nieuw, up-to-date, toestel krijgen
Hoe dan ook, bij SimShop is nu ook bij Vodafone abonnementen, het eerste jaar Onbeperkt Internet voor €2,50 ! Mijn papieren gaan straks op de post
Lees nogmaals mijn post.... Je vergeet de 2dehands waarde van een 1-jarig en een 2-jarig mobieltje. Een HTC Touch HD is over 1 jaar minstens 100-200 euro (hangt af van hoe snel de markt gaat) meer waard dan over 2 jaar. Dus als je deze over 1 jaar verkoopt krijg je er 100-200 euro meer voor. Oftewel over 2 jaar genomen is het net zo voordelig om elk jaar een nieuw toestel te nemenIceEyz schreef op zondag 16 november 2008 @ 13:14:
Heel leuk allemaal, maar als je twee jaar met je mobiel doet, ben je goedkoper uit dan elk jaar een nieuwe aan te schaffen. Daar staat tegenover dat je wel elk jaar het nieuwste toestel in je handen hebt, maar voordeliger is het zeker niet. Vooral bij Vodafone, betaal je voor elk éénjaarstoestel eigenlijk veels te veel.
Rekenvoorbeeld: (prijzen van simshop.nl)
2-jarig Touch HD: € 682,- (VF 22,50 + Int.)
Verkoop 2-jaar oude HD: € 150,- (?)
Kwijt in twee jaar: € 532,-
1-jarig Touch HD: € 630,- (VF 35,00 + Int.)
Verkoop 1-jaar oude HD: € 300,- (?)
1-jarig Touch SuperHD+: 630 euro (Wederom zoiets?)
Verkoop 1-jaar oude SuperHD+: € 300,- (?)
Kwijt in twee jaar: € 660,-
Dus voor het hebben van een nieuw toestel elk jaar t.o.v. een nieuw toestel elke twee jaar, ben je tussen de 100 en 200 euro extra kwijt, afhankelijk van de verkoopprijzen en de prijzen van abbo's en toestellen over een jaar. Bovendien heb je een duurder abbo en een stuk hogere maandlasten en initiële aanschafkosten, maar heb je wel weer meer minuten en smsjes.
Eén ding, over een jaar moet er wel een toestel zijn wat op dat moment interessant is als upgrade t.o.v. de HD. Als die er niet is, zul je een Sim-Only nemen waarmee je (op dit moment) veel meer geld mee kwijt bent, omdat er geen goedkope internet-sim-only's zijn. Vodafone Scherp kan bijv. niet gecombineerd worden met de Internet Blox.
Uiteindelijk is dat ongeveer tussen de 4 en 8 euro per maand meer om elk jaar een nieuw toestel te kunnen nemen, als er een nieuw en beter toestel is die je aan staat..
Dus voor het hebben van een nieuw toestel elk jaar t.o.v. een nieuw toestel elke twee jaar, ben je tussen de 100 en 200 euro extra kwijt, afhankelijk van de verkoopprijzen en de prijzen van abbo's en toestellen over een jaar. Bovendien heb je een duurder abbo en een stuk hogere maandlasten en initiële aanschafkosten, maar heb je wel weer meer minuten en smsjes.
Eén ding, over een jaar moet er wel een toestel zijn wat op dat moment interessant is als upgrade t.o.v. de HD. Als die er niet is, zul je een Sim-Only nemen waarmee je (op dit moment) veel meer geld mee kwijt bent, omdat er geen goedkope internet-sim-only's zijn. Vodafone Scherp kan bijv. niet gecombineerd worden met de Internet Blox.
Uiteindelijk is dat ongeveer tussen de 4 en 8 euro per maand meer om elk jaar een nieuw toestel te kunnen nemen, als er een nieuw en beter toestel is die je aan staat..
Je gaat er van uit dat de waarde van je toestel lineair daalt, maar dat is dus niet zo. In het eerste jaar van je nieuwe telefoon schrijf je veel meer af dan in het 2e jaar. Als je na een jaar een nieuwe toestel koopt heb je weer over dat eerste jaar een hoge afschrijving.silmaril8 schreef op zondag 16 november 2008 @ 13:18:
[...]
Lees nogmaals mijn post.... Je vergeet de 2dehands waarde van een 1-jarig en een 2-jarig mobieltje. Een HTC Touch HD is over 1 jaar minstens 100-200 euro (hangt af van hoe snel de markt gaat) meer waard dan over 2 jaar. Dus als je deze over 1 jaar verkoopt krijg je er 100-200 euro meer voor. Oftewel over 2 jaar genomen is het net zo voordelig om elk jaar een nieuw toestel te nemen
Je vergelijkt nu een VF22,50 met een VF35 abonnement. Oftewel: 2 jaar lang heb je DUBBEL zo veel minuten (150 bij VF22,50 tegenover 300 bij VF35). Dan is het natuurlijk logisch dat je meer betaald. En er is elk jaar op elk moment wel een goed en beter toestel te koop dan een toestel die op dat moment 1 jaar oud is.IceEyz schreef op zondag 16 november 2008 @ 13:54:
Rekenvoorbeeld: (prijzen van simshop.nl)
Als je een VF35-1jr met een VF35-2jr vergelijkt dan ben je net zo duur uit, maar heb je wel een gloednieuw toestel.
Waar zeg ik dat het lineair loopt? Ik zeg alleen dat er een verschil is van 100-200 euro tussen het eind 1ste jaar en eind 2de jaar. Hoe dat verloopt boeit natuurlijk nietHammerT schreef op zondag 16 november 2008 @ 13:58:
[...]
Je gaat er van uit dat de waarde van je toestel lineair daalt, maar dat is dus niet zo. In het eerste jaar van je nieuwe telefoon schrijf je veel meer af dan in het 2e jaar. Als je na een jaar een nieuwe toestel koopt heb je weer over dat eerste jaar een hoge afschrijving.
[ Voor 13% gewijzigd door silmaril8 op 16-11-2008 14:11 ]
Hoho, dat heb ik ook meegenomen in mijn verhaal. De keuze voor dat abbo is heel simpel gemaakt, omdat deze abbo's met dit toestel overall het goedkoopst zijn, en daar ging het om.silmaril8 schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:08:
Je vergelijkt nu een VF22,50 met een VF35 abonnement. Oftewel: 2 jaar lang heb je DUBBEL zo veel minuten (150 bij VF22,50 tegenover 300 bij VF35). Dan is het natuurlijk logisch dat je meer betaald. En er is elk jaar op elk moment wel een goed en beter toestel te koop dan een toestel die op dat moment 1 jaar oud is.
Als je een VF35-1jr met een VF35-2jr vergelijkt dan ben je net zo duur uit, maar heb je wel een gloednieuw toestel.
Als je wel per sé een dergelijk duur abbo wilt, dan wordt het verschil inderdaad weer kleiner. Maar als je toch al van plan bent om zulke dure abbo's af te sluiten, dan lig je d'r echt niet wakker van hoe duur je toestel is of dat je een honderdje of twee meer kwijt bent..
In die positie bevinden velen van ons zich echter niet en dus kiezen wij voornamelijk voor de goedkoopste combinaties. Anders stonden we wel bij de BelCompany het contract te ondertekenen..
[ Voor 6% gewijzigd door IceEyz op 16-11-2008 14:20 ]
Als jij denkt dat je 2jaar lang aan 150 belminuten (dit is inclusief smsjes) genoeg hebt, ja dan moet je een VF22,50 abonnement nemen. Als je er tussendoor achter komt dat je toch meer belminuten nodig hebt, dan heb je pech, of heb je 2 keuzes: 1. extra dure kosten per minuut/sms betalen als het buiten je bundel valt, of 2. je abonnement verhpogen naar een VF27,50 of VF35, maar dan ben je waarschijnlijk je 20% korting kwijt en ben je een dief van je eigen portomonnaie want nu mis je de extra toestelkorting die je had kunnen krijgen als je voor een VF27,59/VF35 had gekozen.IceEyz schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:19:
[...]
Hoho, dat heb ik ook meegenomen in mijn verhaal. De keuze voor dat abbo is heel simpel gemaakt, omdat deze abbo's met dit toestel overall het goedkoopst zijn, en daar ging het om.
Als je wel per sé een dergelijk duur abbo wilt, dan wordt het verschil inderdaad weer kleiner. Maar als je toch al van plan bent om zulke dure abbo's af te sluiten, dan lig je d'r echt niet wakker van hoe duur je toestel is of dat je een honderdje of twee meer kwijt bent..
In die positie bevinden velen van ons zich echter niet en dus kiezen wij voornamelijk voor de goedkoopste combinaties. Anders stonden we wel bij de BelCompany het contract te ondertekenen..
Bij een 1-jarig abonnement heb je ook nog eens de vrijheid/keuze om van abonnement te wisselen.
Oh en bij Belcompany is een duurder abonnement nog steeds veel duurder dan bij een Webshop. Dus mensen die een VF35 willen gaan heus niet naar Belcompany omdat ze "toch een duur abonnement hebben".
Nogmaals de voordelen van een 1-jarig abonnement:
- Elk jaar de nieuwste technieken
- Elk jaar de nieuwste/beste telefoon (niet alleen nieuw/beter qua techniek, maar ook qua uiterlijk - geen jaar extra aan krasjes/deukjes/mankementen etc)
- Elk jaar de keuze voor een nieuw abonnement (bv als je abonnement te weinig of te veel blijkt)
- Je zit niet vast aan een lang 2-jarig contract. Stel om wat voor reden dan ook je een nieuw mobieltje moet kopen (verlies, kapot eigen schuld etc), je veel sneller een nieuwe telefoon kan kopen zodat je je nummer kan blijven behouden.
- En voor nu geldt ook: eind 2009 (wrs begin 2010) komt Windows Mobile 7 welke vele verbeteringen met zich meebrengt. Dus bij een 1-jarig contract nu, kan je volgend jaar een mooi Windows Mobile 7 toestel kopen
[ Voor 19% gewijzigd door silmaril8 op 16-11-2008 14:37 ]
Gratis SMS-Verdubbelaarsilmaril8 schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:30:
Als jij denkt dat je 2jaar lang aan 150 belminuten (dit is inclusief smsjes) genoeg hebt, ja dan moet je een VF22,50 abonnement nemen. Als je er tussendoor achter komt dat je toch meer belminuten nodig hebt, dan heb je pech, of heb je 2 keuzes: 1. extra dure kosten per minuut/sms betalen als het buiten je bundel valt, of 2. je abonnement verhpogen naar een VF27,50 of VF35, maar dan ben je waarschijnlijk je 20% korting kwijt en ben je een dief van je eigen portomonnaie want nu mis je de extra toestelkorting die je had kunnen krijgen als je voor een VF27,59/VF35 had gekozen.
Bij een 1-jarig abonnement heb je ook nog eens de vrijheid/keuze om van abonnement te wisselen.
Oh en bij Belcompany is een duurder abonnement nog steeds veel duurder dan bij een Webshop. Dus mensen die een VF35 willen gaan heus niet naar Belcompany omdat ze "toch een duur abonnement hebben".
Hoe dan ook, ieder zijn ding. Ik gaf maar even aan dat als je toch zo nodig een duur abbo wilt en daar het geld voor over hebt, dan maak je je ook niet druk over alle prijzen en dus loop je zo een shop binnen om je mobje te halen. Je begon echter met het feit dat 1-jarige HD's op termijn net zo goedkoop zouden zijn. Dat is dus niet helemaal waar, tenzij je echt veel wilt bellen.
Ieder zijn ding of zijn keuze dus, en laten we 't nu maar weer specifiek over de HD hebben.
Ja daar heb je gelijk in. Maar ik kijk ook een beetje naar mezelf. Ik had afgelopen jaar een 200belminuten T-Mobile abonnement, maar uiteindelijk bleek ik per maand 15 euro meer te bellen/smsen. Dus voor mij is een VF35 precies goed. Stel dus dat ik vorig jaar had besloten om 2 jaar lang maar voor 200 belminuten per maand te bellen, dan moest ik nu nog een jaar lang bellen wetende dat ik elke maand 15 euro extra aan belminuten nodig heb. Gelukkig had ik dus vorig jaar een 1-jarig abonnement genomen zodat ik nu mijn abonnement kan aanpassen en een HD kan nemen welke morgen wordt bezorgdIceEyz schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:35:
[...]
Gratis SMS-Verdubbelaar
Hoe dan ook, ieder zijn ding. Ik gaf maar even aan dat als je toch zo nodig een duur abbo wilt en daar het geld voor over hebt, dan maak je je ook niet druk over alle prijzen en dus loop je zo een shop binnen om je mobje te halen. Je begon echter met het feit dat 1-jarige HD's op termijn net zo goedkoop zouden zijn. Dat is dus niet helemaal waar, tenzij je echt veel wilt bellen.
Ieder zijn ding of zijn keuze dus, en laten we 't nu maar weer specifiek over de HD hebben.

Het is vast al eerder gepost, maar ik kon het zo snel even niet vinden: zit er een simlock op telefoons die je van Simshop.nl ontvangt?
Dan had ik nog een vraag. Ik lees op Vodafone.nl over het pas ingaan van het abbonnement (met nummerbehoud) wanneer een vorig abbonnement afloopt. In het voorbeeld wat erbij staat, staat dat het abbonnement ook kan ingaan de eerste werkdag na een annuleringsdatum.
Ik heb enkele weken geleden mijn contract bij T-Mobile opgezegd. Op 12 feb. gaat dit contract aflopen. Als ik nu dit toestel met een Vodafone abbo neem, wanneer gaat het abbo dan in? Pas 12/13 feb. of al redelijk direct, omdat ik m'n contract al geannuleerd heb?
Dan had ik nog een vraag. Ik lees op Vodafone.nl over het pas ingaan van het abbonnement (met nummerbehoud) wanneer een vorig abbonnement afloopt. In het voorbeeld wat erbij staat, staat dat het abbonnement ook kan ingaan de eerste werkdag na een annuleringsdatum.
Ik heb enkele weken geleden mijn contract bij T-Mobile opgezegd. Op 12 feb. gaat dit contract aflopen. Als ik nu dit toestel met een Vodafone abbo neem, wanneer gaat het abbo dan in? Pas 12/13 feb. of al redelijk direct, omdat ik m'n contract al geannuleerd heb?
Geen Simlock op de Simshop telefoons, tenzij anders vermeldt geloof ik.
Je Vodafone abbo gaat idd pas vanaf 12 feb. lopen.Je moet je T-Mobile tijd gewoon uitzitten (minimaal 3 maanden opzegtermijn).
Je Vodafone abbo gaat idd pas vanaf 12 feb. lopen.Je moet je T-Mobile tijd gewoon uitzitten (minimaal 3 maanden opzegtermijn).
Oke. Bedankt voor je reactie. Jammer, want met m'n huidige abbo maak ik nu elke maand te veel extra kosten. Een 2e abbo zou nu zelfs goedkoper zijnRighteye schreef op zondag 16 november 2008 @ 17:24:
Geen Simlock op de Simshop telefoons, tenzij anders vermeldt geloof ik.
Ahhhsilmaril8 schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:42:
...en een HD kan nemen welke morgen wordt bezorgd![]()

Simlocks zijn er toch nog helemaal niet voor deze toestellen? Pas als er Branded-versies zijn kunnen we die verwachten, of niet?
Overigens, hoe zit dat nou met bv. simshop.nl. Ik heb de papieren op de post, maar als van de week een netwerkactie zou verlopen, heb ik dan simpelweg pech gehad?
Nee het gaat erom wat er op het contract staat lijkt me. Mocht je dan niet hetgeen krijgen wat er op dat contract staat (door een verlopen netwerkactie) is het contract gewoon ongeldig.IceEyz schreef op zondag 16 november 2008 @ 18:36:
[...]
Ahhh, de
is hier nog niet geweest. Ik hoop van de week alles geregeld te hebben
.
Simlocks zijn er toch nog helemaal niet voor deze toestellen? Pas als er Branded-versies zijn kunnen we die verwachten, of niet?
Overigens, hoe zit dat nou met bv. simshop.nl. Ik heb de papieren op de post, maar als van de week een netwerkactie zou verlopen, heb ik dan simpelweg pech gehad?