Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 20:55
Anoniem: 276751 schreef op zondag 02 november 2008 @ 20:28:
Misschien dat jullie hier antwoord op mijn vraag hebben.
Bij belnu.nl zie ik dat je voor de touch hd icm 1 jarig Flex 25+WebnWalk(9,95) nog 283 euro los betaald.
Bij GSMWEB zie ik dat je voor de touch hd icm 1 jarig Flex25 207 euro los betaald.
Gaat er bij gsmweb nog meer van de losse toestelprijs af als je webnwalk erbij neemt?

Dankuuuuuuuu
Je kan zo zeggen dat er ongeveer 50-60 euro vanaf gaat al sje ook web n walk erbij neemt.
Ze krijgen extra commisie van 50 euro die ze als korting kunnen geven aan de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276751

The Conman schreef op zondag 02 november 2008 @ 20:33:
[...]

Je kan zo zeggen dat er ongeveer 50-60 euro vanaf gaat al sje ook web n walk erbij neemt.
Ze krijgen extra commisie van 50 euro die ze als korting kunnen geven aan de klant.
Bedankt, ik heb ongeveer alle sites bekeken en ik kom op gsmweb het goedkoopst uit met Flex 25 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-04 11:44
Ik heb hem al twee dagen...het is een prachtig ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258842

Wordt de HD ook bij de normale winkels leverbaar? (phonehouse, tfortelecom, etc) en wanneer denken jullie dat dat zal zijn?

Wil hem toch liever eerst in mijn handen hebben om te kijken of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228257

Kunnen de gelukkigen die hem al hebben mogen ontvangen mij vertellen of er daadwerkelijk een 8Gb microSD kaartje bij wordt geleverd, of dat ik dat zelf moet bijbestellen.
Ik lees er berichten over, maar kan daar niet uit opmaken of dit leverancier of HTC afhankelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242393

Voor een nederlandse review :
http://www.winmo.nl/?p=966#more-966

Er zit dus een 8Gb kaartje bij!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242393 schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:15:
Voor een nederlandse review :
http://www.winmo.nl/?p=966#more-966

Er zit dus een 8Gb kaartje bij!!!
Als je de opmerkingen odneraan het artikel leest, staat er de opmerking dat er GEEN 8 GB kaartje bij zit.
Vandaar mijn vraag naar de 'gelukkigen' wat er werkelijk in hun feestpakket zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-04 11:44
Anoniem: 228257 schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:54:
Kunnen de gelukkigen die hem al hebben mogen ontvangen mij vertellen of er daadwerkelijk een 8Gb microSD kaartje bij wordt geleverd, of dat ik dat zelf moet bijbestellen.
Ik lees er berichten over, maar kan daar niet uit opmaken of dit leverancier of HTC afhankelijk is?
hoi,

bij mij zat er inderdaad een 8 GB SanDisk SDHC kaartje bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 17:53

DeMoN

Pastafari

Iemand die weet hoe dit een beetje voordelig te regelen met een T-mobile zakelijk abo?
Ik wil graag deze pda hebben, heb nu nog steeds een qtel s200, dus zal een major upgrade worden :P
Probleem is, ik heb al een zakelijk abo, altijd gratis bellen voor mij dus op kosten van de zaak, maarrr deze pda moet ik dus wel in 1x kopen.
Is dat nog een beetje te doen of kost dat ding zomaar 700 euro? En weet iemand hoe hier dan voordeliger aan te komen want het is een partij een smak geld :S

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 11:00
Zo moeilijk is dat toch niet? Kwestie van OP lezen of ff googelen op T-mobile in dit topic...

pricewatch: HTC Touch HD NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeMoN schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:16:
Iemand die weet hoe dit een beetje voordelig te regelen met een T-mobile zakelijk abo?
Ik wil graag deze pda hebben, heb nu nog steeds een qtel s200, dus zal een major upgrade worden :P
Probleem is, ik heb al een zakelijk abo, altijd gratis bellen voor mij dus op kosten van de zaak, maarrr deze pda moet ik dus wel in 1x kopen.
Is dat nog een beetje te doen of kost dat ding zomaar 700 euro? En weet iemand hoe hier dan voordeliger aan te komen want het is een partij een smak geld :S
Ik zit met hetzelfde probleem, maar mijn zakelijke abbo heeft geen internet. Dus ik denk dat ik een vodafone 22euro met smsverdubbelaar en 9.50 internet aboo pak. Kost de telefoon over 24 maanden 31 euro p/m.
Daarnaast koop ik dan een dual sim kaart voor 19 euro. Iemand al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezza
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-10-2023
Het probleem met een dual-sim-adapter is dat je niet tegelijkertijd standby /online kan zijn met 2 simkaarten.

Als je twee abo's heb, waarvan in jouw geval maar 1 met internet, dan is het misschien handiger om voor een E-Ten DX900 te gaan oid. Dan kan je beide abo's tegelijkertijd gebruiken.

Ik vind het vreemd dat HTC helemaal geen dual-sim oplossing heeft. Toch denk ik dat ik voor de HD ga.

De goedkoopste die ik op dit moment zie: met 1-jarig Telfort 200 abo bij bestelmaar.nl. In totaal is 'ie dan €484,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:29

Matjan

:D

Ik weet niet of deze al voor bij was gekomen:

T-Mobile + internet 2jr. = 36,97 en de HD gratis :)

http://www.smartphoneshop...hserviceplan&option=58147
Ad- schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 10:47:
[...]

Bedankt, heb 'm zojuist daar besteld 8)
Leverdatum voor UK versie zetten ze in Groningen op Donderdag 6 Nov.
Leverdatum verschilt per vestiging.
Klopt, alles wordt verstuurd vanuit centrale magazijn... Elke dag worden bestelde producten naar klanten verstuurd, maar naar de filialen eens per week. Thuisbezorgd=volgende dag, in het filiaal ophalen=wachten op intern transport

[ Voor 51% gewijzigd door Matjan op 04-11-2008 00:15 ]

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238972

Ik ga denk ik deze halen:

GSMweb.nl

Telfort 300 min + 25 sms + internet + Route 66 + 2 gyg geheugenkaart (boven die van 8 gyg) 2jr. = 34/maand en HD gratis!

Dit is volgens mij het meest gunstige abbo voor mensen die ook nog wel wat minuutjes moeten bellen.

Ik heb naar gsmweb gebeld vandaag, de NL HD komt 10 november bij ze binnen.

Ik heb alleen nog wel een vraag aan jullie, heb er veel naar gezocht op dit forum en internet maar echt een antwoord is niet te vinden. Ik weet niet zo goed hoe het met de voorwaarden zit van Telfort internet. De snelheid is redelijk te noemen, ik vraag me alleen af of ze nou werkelijk (net als bij HI) kunnen controleren of je streaming media bekijkt of niet? En wat hun FUP dan wel niet inhoud. Iemand ervaring?

gr, Arash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 22:10
Is hier ook iemand die liever een 1-jarige abbotje afsluit?
Ik ben benieuwd of jullie daar een "ultieme" aanbieding van hebben gevonden... zelf kom ik alleen maar tegen dat er dan rond de 200-250 euries voor de phone betaald moet worden. Misschien is er niet beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Bij GSMWeb.nl heb je op zich redelijke prijzen voor de HTC Touch HD in combinatie met een één-jarig abonnement, bij T-Mobile of bij Telfort.

T-Mobile (inclusief onbeperkt data):
Relax 250 (€ 27,00 per maand) » € 173,00 bijbetalen
Relax 300 (€ 32,00 per maand) » € 155,00 bijbetalen

Telfort (inclusief onbeperkt data):
1 jaar Telfort 300 (€ 24,95 per maand) » € 162,00 bijbetalen
1,5 jaar Telfort 300 (€ 24,95 per maand) » € 37,00 bijbetalen

Zelf lijkt het me dat de telefoon in ieder geval de komende paar maanden niet [echt] goedkoper zal worden, aangezien het hier wel echt om de beste HTC-telefoon van het moment gaat... pas als er een nog betere HTC uitkomt, zul je de HD misschien wat goedkoper kunnen vinden - denk ik[?].

Bij Telfort is het leuk dat je ook een abonnement van 1,5 jaar kan afsluiten voor het geval je - net als ik - niet aan een twee-jarig abonnement wil vastzitten. Maar toch denk ik dat ik anderhalf jaar ook te lang vind om eraan vast te zitten, als ik zie hoe snel de mobiele telefoons elkaar op een interessante manier opvolgen...
En ik hoor ook wel wat negatieve dingen over Telfort, namelijk dat je buiten de steden slecht bereik hebt [of dit klopt weet ik niet]. Als ik naar hun data-bundels kijk dan word ik er ook niet héél blij van, door de snelheden en door de FUP.

Zelf ga ik waarschijnlijk heel binnenkort via GSMWeb één van de opties van T-Mobile doen die ik hierboven heb genoemd. Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen welk van de abonnementen ik afsluit en wat voor data-abonnement ik erbij neem...
Bij de "Standaard" heb je namelijk slechts 384 Kbit download snelheid en alhoewel dat een leuke vooruitgang is vergeleken met mijn huidige GPRS op de HTC Touch, denk ik dat je op zo'n telefoon als deze toch zo snel wilt kunnen Internetten als wat mogelijk is, anders krijg je er straks spijt van als de wetenschap er is dat het sneller had gekund. Met de "Plus" variant bij T-Mobile is namelijk 1 Mbit download snelheid mogelijk. Daar krijg je dan mobiel TV-kijken ook bij [NL1, NL3, RTL4, SBS6, MTV Music] en het kost vijf euro per maand meer dan "Standaard". Maar doordat die zenders me niet echt boeiend lijken heb ik het idee dat ik er toch nauwelijks gebruik van zou maken :/

Eigenlijk heb ik twee vragen die ik wil stellen:
  • Kan iemand met 100% zekerheid vertellen dat de HTC Touch HD bij T-Mobile op het moment nog niet branded is? Ik lees overal dat dat pas begin 2009 het geval zal zijn, maar ik heb nog nergens iets van iemand gelezen die de telefoon ook van T-Mobile al heeft en dus met eigen ogen heeft gezien dat het niet branded is. Ik heb gezien wat ze met de Diamond gedaan hebben en het lijkt me echt verschrikkelijk als mijn toekomstige HD ook zo eruit zou komen te zien...
  • Ik las [volgens mij eerder in dit topic] dat er nog wat van de prijs afgaat als je Web'n'Walk erbij neemt; bovenaan mijn post staat dat je € 173,00 moet bijbetalen als je Relax 250 neemt, maar wordt dit dan minder als je een databundel ["Standaard" of "Plus"] erbij neemt, of niet? Op de website van GSMWeb wordt dit me niet echt duidelijk...
Als iemand deze vragen kan beantwoorden, alvast bedankt! :)

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196721

T-mobile heeft zijn toestel écht nog niet gebrand. Zolang je een "HTC Touch HD" koopt en geen "MDA Touch HD" ben je er zeker van dat je geen branded T-mobile toetsel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Thanks voor de reactie! Dan zal ik eens vandaag of morgen de formulieren aanvragen bij GSMWeb. Dan duurt het toch nog een paar dagen tot ik ze ontvangen en geretourneerd heb en ik wil natuurlijk zo snel mogelijk deze telefoon binnen hebben :9

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 00:58
Uberhaupt levert T-Mobile zelf geen HTC, alleen MDA.
Alles wat dus en HTC en T-mobile is, is nooit branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-05 21:25
Ik heb hem net besteld bij algebeld.nl

Vodafone 27,50 bundel + internet + 24 maand
Voor de bundel betaal je nu 22,00 p/m + 9,50 voor internet + gratis sms voordeel BloX.
Totaalbedrag per maand: 31,50.
Prijs voor toestel: 65 euro.

Ze kunnen hem begin volgende week leveren als alles goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 14:58
Clock schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:08:
Ik heb hem net besteld bij algebeld.nl

Voor de bundel betaal je nu 22,00 p/m + 9,50 voor internet + gratis sms voordeel BloX.
Prijs voor toestel: 65 euro.

Ze kunnen hem begin volgende week leveren als alles goed gaat.
Bij simshop.nl betaal je bij deze combo 41,65 voor het toestel, bij hetzelfde maandbedrag.
Volgens mij is Simshop momenteel de goedkoopste met Vodafone(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Bij Belnu.nl
Prijs voor toestel: 83 euro.
geen aansluitkosten

[ Voor 34% gewijzigd door Checkeys op 05-11-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
allard_070 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:35:
[...]

Bij simshop.nl betaal je bij deze combo 41,65 voor het toestel, bij hetzelfde maandbedrag.
Er zit hier geen gratis dubbel SMS bij (2 euro per maand) !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 17:16
Checkeys schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:57:
Wél. :P

Het staat achter de naam van 't abbo in de dropdownlijst. Alleen de prijs klopt dus niet, maar dat zal bij een bestelling wel goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Laatst online: 11-10-2024
Checkeys schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:57:
[...]

Beter lezen ;) staat toch echt dat je die er gratis bij krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red panther
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-04 16:50
[...]

Voor zover ik heb kunnen vinden is dit inderdaad de goedkoopste, maar weet iemand waar je reviews over die gasten kunt vinden? Want ik kan eigenlijk nergens iets vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Laatst online: 30-05 14:58
tomasje schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:20:
[...]

Voor zover ik heb kunnen vinden is dit inderdaad de goedkoopste, maar weet iemand waar je reviews over die gasten kunt vinden? Want ik kan eigenlijk nergens iets vinden..
Hier op telecomvergelijker.nl, ziet er wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-05 14:59
tomasje schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:20:
[...]

http://www.telecomvergelijker.nl/shop/199/survey/

heb hem ook bij simshop besteld, ik vind dat ze zeer goed met klanten omgaan, bij normale werkuren kreeg ik vaak binnen de 5 minuten al een mail terug en toen er op een gegeven moment enige onduidelijkheid was, belden ze me meteen op en was het meteen netjes geregeld, ze verwachten hem trouwens vrijdag binnen te hebben, dus dan zou hij maandag of iets in die richting bij je thuis zijn. (miss nog wel zaterdag, we zullen zien)

edit: allard was me net voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red panther
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-04 16:50
dank, beide :)

het ziet er allemaal inderdaad mooi uit, ik ga daar ook mijn bestelling plaaten :P

offtopic:
volgende keer beter zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
GamezMaster schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:12:
[...]

Beter lezen ;) staat toch echt dat je die er gratis bij krijgt..
Het staat er inderdaad wel, maar zit niet verwerkt in de prijsopgave, vandaar mijn opmerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
[...]

Whehe, kom je nu mee :+

Ach, ik heb wel vertrouwen in algebeld.nl. Simshop.nl ken ik verder niet. Zal Algebeld.nl morgen eens een mailtje sturen of er wellicht nog iets te regelen is in de vorm van een SD-kaartje oid. En die 20 euro kom ik ook wel weer overheen, ooit :P Toch bedankt voor je reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Hij staat sinds vandaag ook op de site bij de eerste bekende telecom aanbieder, The Phone House

http://www.phonehouse.nl/telefoon/htc/touchhd/

15 november is ie daar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Checkeys schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:52:
Bij Belnu.nl
Prijs voor toestel: 83 euro.
geen aansluitkosten
Incorrect: Totale maandprijs per contractperiode is het belangrijkste:

Met een 24 mnd - 27,50 abbo + internet via Vodofone:
Vast maandbedrag= (22+9.5)*24= € 756

Toestelprijzen:
  • Belnu: € 83,00 (Totaal: € 34.95 p/m)
  • Simshop: € 41,65 (Totaal: € 33.24 p/m)
  • Algebeld:€ 65,00 (Totaal: € 34.21 p/m)
  • Smartphoneshop: € 161 (Totaal: € 38.21 p/m) (waarom zo'n dure toestelprijs heren?)
  • Bestelmaar.nl: € 265 (Totaal: € 42,54 p/m) (waarom zo'n dure toestelprijs heren?)
Heb ik niet naar eventuele transport en verzekeringsprijzen gekeken.
Mijn conclusie is dat het overal even duur is. (enkelen uitgezonderd)
Belangrijker vind ik dan de beschikbaarheid en de reputatie van de shop.
Heb ook nog een vergelijk gemaakt met het 18 euro p/m abbo, echter op twee jaar zit daar ongeveer € 1,50 p/m verschil in, voor 50 minuten/ sms-en meer. Dan vind ik het 22 euro (27,50 met korting) efficienter.

Ben vrij om deze lijst aan te vullen. Ik vind dit soort overzichten heel belangrijk. Als iemand levertijden weet, chroom niet om ze erachter te plakken, maar ik denk dat die van beschikbaarheid te afhankelijk zijjn.

Update: 6-11-2008 Bestelmaar en Shop reviews toegevoegd.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 228257 op 06-11-2008 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Bij bestelmaar.nl is ie 556 euro volgens de pricewatch. Wel zie ik wat slechte reviews.
Iemand een aanrader voor een shop waar je hem misschien een klein beetje duurder kan halen maar wel erg snel en goed in huis hebt?

Wat doen degene die hem los kopen? Sluiten die er een verzekering voor af?

Simshop.nl is dus wel een goede lees ik... ? :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
DeMoN schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:20:
Bij bestelmaar.nl is ie 556 euro volgens de pricewatch. Wel zie ik wat slechte reviews.
Iemand een aanrader voor een shop waar je hem misschien een klein beetje duurder kan halen maar wel erg snel en goed in huis hebt?

heb hem er zelf besteld en ze hebben hem morgen in huis, alles snel geregeld, naar wat ik tot nu toe heb meegemaakt en gelezen helemaal geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
Aanvulling op Deadbeef

Abboprijzen:
Uitgaande van een Vodafone 27,50 abbo met internet BloX en gratis sms-verdubbelaar. (24 maanden)

Simshop
Toestelprijs: €41,65
Verzendkosten: €9,95
Maandbedrag: €31,50 (Totaal inc toestelprijs: € 33.65 p/m)
Leverdatum: onbekend

Algebeld
Toestelprijs: €65,00
Verzendkosten: €7,50
Maandbedrag: €31,50 (Totaal inc toestelprijs: € 34.52 p/m)
Leverdatum: begin volgende week

Belnu
Toestelprijs: €83,00
Maandbedrag: €31,50 (Totaal inc toestelprijs: € 35.37 p/m)

Smartphoneshop
Toestelprijs: €161,00
Verzendkosten: €0,0
Maandbedrag: €31,50 (Totaal inc toestelprijs: € 38.21 p/m)

Edit: even aangepast met de shopreviews van Deadbeef

[ Voor 19% gewijzigd door Clock op 06-11-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 06:36
DeMoN schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:20:

www.typhone.nl is ook te overwegen....EUR 550 :)

Bovendien kun je gelijk verzekering afsluiten enzo, maar ik weet niet in hoeverre dit nuttig is...? Iemand ervaring met verzekeringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
robvanpraat schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:32:
[...]

Bovendien kun je gelijk verzekering afsluiten enzo, maar ik weet niet in hoeverre dit nuttig is...? Iemand ervaring met verzekeringen?
Volgens mij dekt je bestaande verzekering het meeste wel. Bijv dekt je reisverzekering ook diefstal van je telefoon ed. Alleen als je dat ding in het water laat vallen heb je volgens mij iets aan die verzekering.

Edit: de polis van de verzekering bij Algebeld

Dekking ProAssist BelHerstel Pakket
• Dekking tegen val-, stoot- en waterschade en defect
• Dekking tegen diefstal (met aantoonbare sporen van braak)*
• Dekking van het toestel inclusief accessoires tot maximaal €1.500,- per
gebeurtenis
• Leentelefoon in de Benelux binnen 4 uur geleverd op elke gewenste locatie
• Leentelefoon buiten de Benelux binnen 24/48 uur geleverd op locatie in
Europa
• Wereldwijde dekking
• Vergoeding van de gesprekskosten in het geval van misbruik na diefstal
tot maximaal €3000,-
• Kosten voor het vervangen van de simkaart zijn gedekt
• Klantenservice van ProAssist 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar
• Bijzonder laag eigen risico van €25,- per gebeurtenis
• Geen eigen risico bij reparaties binnen de garantievoorwaarden
• €7,95 per maand incl. btw en assurantiepremie

[ Voor 47% gewijzigd door Clock op 06-11-2008 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
Zijn er mensen bekend met het afhalen van bovengenoemde shops?
Ik weet dat het kan bij smartphoneshop hier in Rotterdam, jammergenoeg is deze prijs-technische voor mij het minst aantrekkelijk. Stel.. dat de shops vrijdag de phones binnen krijgen, is deze wellicht vrijdag/zaterdag af te halen, zijn we niet afhankelijk van de postman!

@Robvanpraat
Ik heb het niet zo op die verzekeringen. Ik twijfel iedere keer weer, maar doe het nooit. Een collega van mij had het wel gedaan met zijn Nokia N73 dacht ik. Hij stelde dat als na 1,5 jaar het scherm scheurt je zo een nieuwe opgestuurd krijgt.. niet dus! zo makkelijk gaat dat niet.. Hij is er trouwens ook van genezen, geen verzekeringen meer voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Laatst online: 21-05 06:36
Ik blijft het ook moeilijk vinden, maar tegen vallen e.d. wil ik hem eigenlijk verzekeren. Verzekeren tegen diefstal is geen optie, dat lukt je toch vrijwel nooit. Ook het misbruik van je abbo is geen reden, aangezien je altijd binnen een dag kunt bellen dat je het door hebt. En zoveel kunnen ze dan ook weer niet opmaken, iig niet zoveel als nodig dat een verzekering ervoor nodig is.

En wat veel mensen niet weten is dat je een veel langere garantie hebt dan een jaar (dat wordt altijd gezegd bij alle producten). Je hebt, volgens de Nederlandse wet, recht op garantie tijdens een redelijke levensduur. Ik acht de levensduur bij een mobiele telefoon toch wel minimaal 2 jaar, dus ook minimaal 2 jaar.

[ Voor 29% gewijzigd door rob1985 op 06-11-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 11:50
Daarnet de HD besteld bij gsmweb verlenging t mobile relex 250, toestel is dan 32 euro met 2 jaar onbep. data. Contract nog invullen e.d. zal em volgende week wel ergens binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-04 03:48
Clock schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:59:
Aanvulling op Deadbeef

Simshop
Toestelprijs: €41,65
Maandbedrag: €31,50 (Totaal inc toestelprijs: € 33.65 p/m)
Ik heb ook besteld bij simshop, maar daar rekenen ze toch echt geen verzendkosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rutger_ schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:31:
[...]

Ik heb ook besteld bij simshop, maar daar rekenen ze toch echt geen verzendkosten. :)
Zonet ook besteld bij Simshop.nl
idd geen verzendkosten
Verder een uitstekende telefonische service. Hielpen mij zelfs met het opvragen van mijn KVK uitreksel. Deze mensen hebben verstand van klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 19:23
Zojuist een afleverdatum doorgekregen van bestelmaar.nl

Aflevering staat geplanned voor 17 november. Nog 11 lange dagen wachten dus :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keerzijde
  • Laatst online: 28-05 09:10
Anoniem: 228257 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:44:
Zonet ook besteld bij Simshop.nl
idd geen verzendkosten
Verder een uitstekende telefonische service. Hielpen mij zelfs met het opvragen van mijn KVK uitreksel. Deze mensen hebben verstand van klantenservice.
Ik heb ook net besteld bij SimShop.
Maar in tegenstelling tot jouw bericht reageren ze bij mij NIET
via telefoon of email. Vreemd.

Ik zou namelijk heel graag weten wat de leveringstermijn gaat worden.
En ik zou ook graag weten hoe die toestelkorting werkt i.c.m. de
internet blox.
Bij mij stond namelijk 193,- euro ipv. 92,- euro op het overzicht.

Tot nu toe vind ik het niet de meest duidelijke shop :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-05 02:20
Zo ik heb net ook eens even gekeken waar ik hem ga bestellen.
Een hele mooie aanbieding gevonden, maar die zullen de meeste van jullie niet kunnen gebruiken.
op www.belnuzakelijk.nl de Touch HD+T-mobile zakelijk optimaal+web 'n walk voor 188+(10.4*12)+(8.36*12)=413.12 ex BTW.
Ik bel zelf maar weinig, ong. 5 euro in de maand, dus dan kom ik uit op 473.12 voor een jaar abbo+de Touch HD. Incl BTW kom ik dan uit op 563 euro. De BTW krijg ik weer terug van de belastingdienst dus voor 473 euro ben ik erg goedkoop uit lijkt me.

Weet iemand nog andere sites waar ze zakelijke abbonnementen verkopen?

[ Voor 6% gewijzigd door DarkShadow16 op 06-11-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02 21:16
Bij pdashop.nl (coolblue) is de leverdatum naar voren bijgesteld, van 11-11 naar 7-11!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
Keerzijde schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:29:
[...]

internet blox.

oké even duidelijkheid scheppen, ik heb ook die problemen gehad, over levertijd ze hebben hem vrijdag binnen. en bij mij op mijn overzich stond ook 142 nog wat i.p.v de 41,95. Dit komt omdat het systeem het internet er niet bij pakte bij mij (ik denk bij jou ook dan). Ik via een mail gestuurd en kreeg binnen 5 minuten een telefoontje dat in hun systeem dus wel 41,95 staat en dit een fout is op de site. :) Even een mailtje sturen en je hoort het vanzelf dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger_
wesleyvinken schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:44:
[...]

oké even duidelijkheid scheppen, ik heb ook die problemen gehad, over levertijd ze hebben hem vrijdag binnen. en bij mij op mijn overzich stond ook 142 nog wat i.p.v de 41,95. Dit komt omdat het systeem het internet er niet bij pakte bij mij (ik denk bij jou ook dan). Ik via een mail gestuurd en kreeg binnen 5 minuten een telefoontje dat in hun systeem dus wel 41,95 staat en dit een fout is op de site. :) Even een mailtje sturen en je hoort het vanzelf dus :)
Er staat (bij mij althans) ook in redelijk grote rode letters bij de bestelling "LET OP: Actiekortingen worden vermeld bij de levering van uw bestelling". Maar ben met jullie eens dat duidelijkheid op de site niet echt iets is waar ze in uitblinken. 8)7
Overigens ben ik ook, zoals ik al eerder in dit topic meldde, erg te spreken over de service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Keerzijde schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:29:
[...]

internet blox.

Ik heb 3x contact met ze gehad vanmorgen.
De allereerste keer werd er niet opgenomen (9:30), de drie keer erna, vrijwel direct.
Daar ik zeker wilde zijn dat ik alle papierwerk goed naar hun toe wilde hebben (en op de snelste manier) hebben zij me telefonisch alles uitgelegd en ook verteld hoe het via (scannen formulieren) en mail, snel te realiseren was.
Ook bij mij was de toestelprijs hoger (internetkorting niet verrekend in het besteloverzicht).
Zij gaven aan dat dit een softwarefout was en dat op de uiteindelijke afrekening alles in orde zou zijn.
Handmatig hebben zij toch bij mij het ook nog eens aangepast, zodat op het overzicht ook de juiste bedragen staan.
30 minuten na versturen van de papieren had ik al bericht dat alles goed is aangekomen en mijn status is aangepast naar "documenten ontvangen"
Beter kan ik mij het niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-05 20:12

Tjark

DON'T PANIC

Nou, ik denk dat ik voor gsmweb.nl ga (semi-TVP)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
Anoniem: 228257 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:49:
[...]

De allereerste keer werd er niet opgenomen (9:30), de drie keer erna, vrijwel direct.
Daar ik zeker wilde zijn dat ik alle papierwerk goed naar hun toe wilde hebben (en op de snelste manier) hebben zij me telefonisch alles uitgelegd en ook verteld hoe het via (scannen formulieren) en mail, snel te realiseren was.
Ook bij mij was de toestelprijs hoger (internetkorting niet verrekend in het besteloverzicht).
Zij gaven aan dat dit een softwarefout was en dat op de uiteindelijke afrekening alles in orde zou zijn.
Handmatig hebben zij toch bij mij het ook nog eens aangepast, zodat op het overzicht ook de juiste bedragen staan.
30 minuten na versturen van de papieren had ik al bericht dat alles goed is aangekomen en mijn status is aangepast naar "documenten ontvangen"
Deze mail kreeg ik vandaag terug:

Beste Wesley,

De fout in de software wordt vandaag hersteld. Tijdens het raadplegen van de order wordt geen rekening gehouden met extra korting. Deze extra korting is uiteraard wel van toepassing en wordt op de factuur ook verwerkt.

Met vriendelijke groet,

Sven Hagemann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keerzijde
Anoniem: 228257 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:49:

Holy, dat is een goede tip!
Ik heb vanochtend trouwens 2x gebeld en 1x gemaild: Noppes!
Maar ik zal mijn formulieren ook eens gaan scannen en emailen...

Update:
Net gebeld en WEL contact gekregen ;)
Alle gescande documenten zijn opgestuurd.
Echter uit een mailtje bleek dat zij pas weer 16-11 nieuwe voorraad verwachten :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Keerzijde op 06-11-2008 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

Bobo89 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:39:
Bij pdashop.nl (coolblue) is de leverdatum naar voren bijgesteld, van 11-11 naar 7-11!
Nu direct leverbaar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, leverbaar wel, maar er zit toch een enorm prijsverschil bij gekoppelde abonnementen.
Toestel 100 euro duurder met abonnement, 40 euro duurder los toestel.
Voor 100 euro kan ik rustig tot de 17e wachten.
Voor 100 Euro kan ik 10x Pizza bestellen. (voor tijdens het wachten - ZA en Zo 2 pizza's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:39

Freaked

..

Ik heb gisteren bij belnu.nl mijn gegevens ingevuld voor een nieuw 1jarig-35euro-vodafone abbo met nummerovername. Ik heb verder niks ondertekend of opgestuurd (pdf-bestand)
Maar nu ben ik toch aan het twijfelen voor simshop (vanwege betere recenties).. Kan ik nu gewoon alsnog een abbo via simshop aanschaffen zonder dat er iets fout gaat bij belnu? (oftewel, onderneemt belnu.nl actie, of wachten ze totdat ik mijn formulieren opstuur? Als ik niet reageer, dan geldt het contract ook niet?) :?

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279213

Dat is geen probleem, zolang het contract niet is ondertekend is er geen overeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279213 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:29:
Dat is geen probleem, zolang het contract niet is ondertekend is er geen overeenkomst.
Ik zou wel even netjes laten weten dat de order geannulleerd kan worden.
(Ander krijg je herhaalde mails, dat men nog op het toesturen van de formulieren staat te wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Ik heb eergister ook online besteld bij Simshop. Ging prima, ware het niet dat ik met me domme harses geen vervaldatum bij mijn ID had ingevuld en er dus 1-1-2008 stond. 8)7

Eerst mailen, maar al snel bleek dat hun mailbox vol zat. Beetje slordig.

De dag erna gebeld en meteen contact. Kon het zo aanpassen op mijn printjes en opsturen (inmiddels gedaan). Ontdekte alleen verder dat T-Mobile 3 maanden opzeg termijn had |:( en moet nu wachten tot zeg maar 10 feb. op mijn Touch HD. Zij regelen dat allemaal verder voor me ook het nummerbehoud.

Ik kan de Touch HD wel eerder krijgen, maar ik moet dan wel de toestelprijs (596 euro ofzo) aan borg betalen. Ook wel een beetje logisch aangezien ik mijn abbo na ontvangst van de HTC nog kan annuleren.

Ga morgen toch maar effe bellen om dat te regelen. Onderzoek wijst uit dat het wel een 'stabiel' bedrijfje is. Bestaat al een aantal jaar en het ziet er allemaal netjes uit. Vermoedt wel dat het een klein bedrijfje is....

Het bedrag bij Mijn Orders klopt inmiddels, netjes € 93,87. Ze hebben allen me contract nog niet ontvangen.

Zal jullie blijven updaten over het verdere verloop.

[ Voor 10% gewijzigd door Righteye op 06-11-2008 19:28 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

robvanpraat schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:32:
[...]

Bestelling geplaatst!
Zo even het geld overmaken.

Ben benieuwd :) Thx voor de tip :)

edit:

Betaald!
Ik heb niet eens gekeken of ie NL of WWE is! 8)7 !
Maaarr.. dat vind ik gewoon niet boeiend.
Want: Is ie NL, dan is het lekker makkelijk met de T9 e.d, staat tenminste allemaal meteen goed!
Is ie WWE, dan vind ik het iets lekkerder werken, mijn OS'en installeer ik ook altijd Engels. NL altijd met zijn kromme vertalingen :S

[ Voor 29% gewijzigd door DeMoN op 06-11-2008 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
Righteye schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:22:
Ik heb eergister ook online besteld bij Simshop. Ging prima, ware het niet dat ik met me domme harses geen vervaldatum bij mijn ID had ingevuld en er dus 1-1-2008 stond. 8)7

Eerst mailen, maar al snel bleek dat hun mailbox vol zat. Beetje slordig.

De dag erna gebeld en meteen contact. Kon het zo aanpassen op mijn printjes en opsturen (inmiddels gedaan). Ontdekte alleen verder dat T-Mobile 3 maanden opzeg termijn had |:( en moet nu wachten tot zeg maar 10 feb. op mijn Touch HD. Zij regelen dat allemaal verder voor me ook het nummerbehoud.

Ik kan de Touch HD wel eerder krijgen, maar ik moet dan wel de toestelprijs (596 euro ofzo) aan borg betalen. Ook wel een beetje logisch aangezien ik mijn abbo na ontvangst van de HTC nog kan annuleren.

Ga morgen toch maar effe bellen om dat te regelen. Onderzoek wijst uit dat het wel een 'stabiel' bedrijfje is. Bestaat al een aantal jaar en het ziet er allemaal netjes uit. Vermoedt wel dat het een klein bedrijfje is....

Het bedrag bij Mijn Orders klopt inmiddels, netjes € 93,87. Ze hebben allen me contract nog niet ontvangen.

Zal jullie blijven updaten over het verdere verloop.
Ik heb hem besteld bij Algebeld.nl, en zit ook met die 3 maand opzegtermijn. Bij Algebeld sturen ze de Touch HD gewoon direct op, zonder dat ik daar borg voor hoef te betalen.

Wellicht handig om te weten voor de mensen die het nog gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Laatst online: 16-05 00:58
Iemand die besteld heeft bij Belnu.nl al iets gehoord van zijn telefoon?
Ik ben wel al aangemeld bij Vodafone (had namelijk besteld met vodafone) alleen nog niets geleverd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Clock schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:59:
[...]

Ik heb hem besteld bij Algebeld.nl, en zit ook met die 3 maand opzegtermijn. Bij Algebeld sturen ze de Touch HD gewoon direct op, zonder dat ik daar borg voor hoef te betalen.

Wellicht handig om te weten voor de mensen die het nog gaan bestellen.
Ook handig om te weten dat ik als ik hem daar had besteld ik 40 euro duurder uit was geweest.
Dan maar 3 maanden rente van 500 euro missen :D

Verder Simshop nog aan de lijn gehad. Hele aardige lui.

Het is inderdaad een klein bedrijfje (3 man). Ze zijn onderdeel van Telecombinatie (http://www.telecombinatie.nl/), daar staan ze momenteel in de top 10 van de beste bedrijfjes.

Hij vertelde verder dat bijv. bestelmaar.nl 50 medewerkers heeft, maar aanzienlijk minder omzet draaien. Ook kon ik zonder problemen referenties krijgen d.w.z. info van andere klanten om vragen te stellen.

15 november krijgen ze nieuwe HD's binnen en dan kan ik de borg overmaken. Ze hadden liever geen geld van te voren, maar boter bij de vis. Vond ik ook wel treffend.

Als het goed is thuis ook een mail gehad met de borg regeling. Als er nog wat interressants in staat laat ik het weten vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
Righteye schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:10:
[...]
Hij vertelde verder dat bijv. bestelmaar.nl 50 medewerkers heeft, maar aanzienlijk minder omzet draaien. Ook kon ik zonder problemen referenties krijgen d.w.z. info van andere klanten om vragen te stellen.
Nogal raar om dat over andere shops te gaan roepen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keerzijde
Righteye schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:10:
Ook handig om te weten dat ik als ik hem daar had besteld ik 40 euro duurder uit was geweest.
Dan maar 3 maanden rente van 500 euro missen :D

Verder Simshop nog aan de lijn gehad. Hele aardige lui.

15 november krijgen ze nieuwe HD's binnen en dan kan ik de borg overmaken. Ze hadden liever geen geld van te voren, maar boter bij de vis. Vond ik ook wel treffend.

Als het goed is thuis ook een mail gehad met de borg regeling. Als er nog wat interressants in staat laat ik het weten vanavond.
Dit kan ik alleen maar bevestigen.
5 min geleden ook aan de lijn gehad en precies dezelfde situatie.
(van T-Mobile naar Vodafoon, 3 mnd opzegtermijn, borgregeling.pdf toegestuurd gekregen)

In die borgregeling staat niks bijzonders trouwens.
Alleen dat de nieuwe simkaart ook meteen meegestuurd wordt en dat die
pas actief wordt wanneer het nieuwe abo ingaat en dat je die dus
GOED MOET BEWAREN, maar dat lijkt me duidelijk ;)

Tot nu toe erg tevreden qua klantvriendelijkheid.
Alleen T-Mobile bijna alle providers zijn een stelletje lutsers met hun 3 maanden opzegtermijn! :(
(of ikzelf omdat ik dacht dat ik na de contractperiode gewoon iedere maand kon opzeggen)

[ Voor 4% gewijzigd door Keerzijde op 07-11-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 21:40
BelCompany krijgt ze vandaag binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger_
Keerzijde schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:10:
[...]
Alleen T-Mobile zijn een stelletje lutsers met hun 3 maanden opzegtermijn! :(
Volgens mij hebben alle providers een opzegtermijn van 3 maanden? Of loop ik achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Rutger_ schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:44:
[...]

Volgens mij hebben alle providers een opzegtermijn van 3 maanden? Of loop ik achter?
Klopt, ik geloof alleen Telfort niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Typhone.nl net aan de lijn gehad. Ze krijgen vandaag weer nieuwe NL HD's binnen. Ik heb er gister een besteld en ik krijg hem ergens volgende week. Kan max. 5 werkdagen duren.
Heb een los toestel besteld. Ze zijn vrij voordelig, 550 euro. Volgens mij stond deze niet in de pricewatch, kreeg de tip dan ook van iemand in dit topic :)

[ Voor 31% gewijzigd door DeMoN op 07-11-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net per email bericht gekregen van SimShop, de HD WWE is onderweg. Morgen in huis.
Super alles binnen 2 dagen rond, van bestelling tot aflevering.
Weet echter niet hoe het met de nieuwe abbo van Vodafoon staat, maar ik heb gehoord dat dat ook binnen 3 dagen geregeld moet zijn als de papieren in huis zijn...
Kan niet wachten. Sinterklaas in november. Moeten we vaker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Laatst online: 30-05 21:26
robertwebbe schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:35:
BelCompany krijgt ze vandaag binnen!
Check, hij stond in de vitrine vandaag: HTC Touch HD NL O-)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Hmm, ik denk dat ik maar eens contact ga opnemen met GSMWeb. Gisteren heb ik een contractformulier aangevraagd en vandaag netjes in de bus ontvangen. T-Mobile Relax 250 (1 jaar).

Máár, op de pagina van de website staat bij databundels dit:
Belangrijk: op het contract dat u van GSMWEB ontvangt kunt u aangeven of u een Web 'n' Walk Standaard databundel wenst af te sluiten. Dit hoeft u nog niet op internet in te vullen.
Belangrijk: op het contract dat u van GSMWEB ontvangt kunt u aangeven of u een Web 'n' Walk Plus databundel wenst af te sluiten. Dit hoeft u nog niet op internet in te vullen.
De twee verschillende databundels dus, waarbij de tweede € 5,00 duurder is maar 3x zo snel en inclusief mobiel TV kijken. Die wil ik eigenlijk, omdat het zonde is om niet het snelste Internet te nemen als die mogelijkheid er is. Op de webpagina waarop je je adresgegevens en dergelijke moet invullen zodat ze je het formulier kunnen doen toekomen [check hier] kan je ook niet eens een databundel al kiezen.

Vandaag dus het formulier ontvangen en er is al bij het afdrukken een kruisje gezet in het hokje van Web 'n' Walk Standaard databundel :? Zou dit nou een foutje van ze zijn, of is het gewoon niet mogelijk om de Plus databundel te nemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228257 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:28:
Net per email bericht gekregen van SimShop, de HD WWE is onderweg. Morgen in huis.
Super alles binnen 2 dagen rond, van bestelling tot aflevering.
Weet echter niet hoe het met de nieuwe abbo van Vodafoon staat, maar ik heb gehoord dat dat ook binnen 3 dagen geregeld moet zijn als de papieren in huis zijn...
Kan niet wachten. Sinterklaas in november. Moeten we vaker doen!
Vreemd...Heb ook bij Simshop mijn HD WWE besteld, maandag al maar geen bevestiging van verzending of iets dergelijks? Ze hebben m'n contract gewoon ontvangen e.d want daarvan heb ik een bevestiging gekregen.

Naja, hopen dat ik hem dan toch nog krijg morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Denk dat we moeten wachten op de volgende levering van 15-11 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas, :'(
toch geen vroege Sinterklaas in november.
Mijn HD zou vandaag geleverd worden, ware het niet zo, dat er rembourskosten op de levering zitten en
TNT-Post dit zaterdags niet afhandeld. Wachten tot maandag.

Tip voor iedereen:
Indien je op zaterdag wilt laten leveren, zorg er dan voor dat er geen rembourskosten bij het pakket zitten.
Betaal liever vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228257 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 16:05:
Helaas, :'(
toch geen vroege Sinterklaas in november.
Mijn HD zou vandaag geleverd worden, ware het niet zo, dat er rembourskosten op de levering zitten en
TNT-Post dit zaterdags niet afhandeld. Wachten tot maandag.

Tip voor iedereen:
Indien je op zaterdag wilt laten leveren, zorg er dan voor dat er geen rembourskosten bij het pakket zitten.
Betaal liever vooruit.
Post komt ook niet op maandag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196721 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 16:57:
[...]

Post komt ook niet op maandag...
Is dit een grapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
Ja, want het kan gewoon op maandag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bobo89 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:14:
[...]

Ja, want het kan gewoon op maandag komen.
Tis wel ff schrikken als je op diverse websites van winkels ook leest dat TNT niet op zondag en maandag levert. Echter de site van TN heeft het over alle werkdagen van 9:00 to 21:30.

Maandag zullen we het weten, dan is dit grapje voor eeuwig uit de wereld (of juist niet :'( )
Ksal maandag de hele dag op de loer liggen achter het raam. (dit is echt een grapje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:38
iemand de touch hd al gewoon in de winkel gehaald? En zie je dan veel prijsverschil met bijvoorbeeld een webshop?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mouki_9 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:57:
iemand de touch hd al gewoon in de winkel gehaald? En zie je dan veel prijsverschil met bijvoorbeeld een webshop?
In de winkel met een vodafone abonnement 2 jarig (met internet blox) kost hij 140 euro.
Met een T-mobile 2 jarig met WnW 110 euro.

Ik weet niet hoeveel hij op het internet kost?

Zit al sinds Ben ooit begonnen is bij T-mobile...... maar vanwege geen bereik thuis en leuke actie van vodafone (24 maanden 20% korting en de internet blox 12 maanden voor 5 euro).

Dus ik ga er even over dubben (liefst blijf ik bij T-mobile... maar sneller internet, meer bereik en minder betalen bij Vodafone..... )

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 258842 op 08-11-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Laatst online: 05:26
Anoniem: 258842 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:19:
[...]

In de winkel met een vodafone abonnement 2 jarig (met internet blox) kost hij 140 euro.
Met een T-mobile 2 jarig met WnW 110 euro.

Ik weet niet hoeveel hij op het internet kost?

Zit al sinds Ben ooit begonnen is bij T-mobile...... maar vanwege geen bereik thuis en leuke actie van vodafone (24 maanden 20% korting en de internet blox 12 maanden voor 5 euro).

Dus ik ga er even over dubben (liefst blijf ik bij T-mobile... maar sneller internet, meer bereik en minder betalen bij Vodafone..... )
Jij bent lekker aan het vergelijken aangezien je niet eens er bij zet welke abonnementen het over gaat. ;)

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mastair schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:27:
[...]

Jij bent lekker aan het vergelijken aangezien je niet eens er bij zet welke abonnementen het over gaat. ;)
Sorry....

Vodafone: 27,50 - 200 minuten/sms (zou per maand met de korting, 22 euro worden) en dan met 5 euro voor het internet (50% korting op je internet blox) zou het 27 euro per maand worden. Weet alleen nog niet zeker of die 20% korting (van de website) en de 50% van de internetblox af (van de winkel uit) samen kunnen gaan. Mocht dat niet zo zijn, dan ben je 60 euro per jaar duurder uit.

T-mobile: Flex 30 - 30 euro tegoed dus per maand ( 187 minuten/sms) met internet erbij is dat bij standaard + 9,95 en met plus 14,95. Samen dus OF 40 euro per maand OF 45 euro per maand.
Aanbieding is dat je 3 maanden 50% korting krijgt op je bundel.

Per jaar zou het voor vodafone 324 euro (eventueel 384 euro als je maar 1 actie mag kiezen) en voor t-mobile 420 (en 480 met internet plus ipv standaard).

Ik moet wel zeggen dat T-mobile minder strak met fair use voor het internet om gaat dan Vodafone.
Maar ik wil eigenlijk alleen maar af en toe mijn mail checken en surfen.... en youtube... denk dat dat wel wat zwaarder kan worden. Dat maar even opzoeken in het internet topic in Telecomproviders.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 258842 op 08-11-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even serieus hoor. Ik heb nog nooit een pakketje ontvangen op maandag. Ik weet niet of dat anders geldt omdat het rembours is maar alsnog. Was het ook niet zo met die nieuwe postwet dat er niet op maandag bezorgd wordt?

En het is echt niet om je te pesten. Ik heb zelf ook een bestelling v.d Touch HD uitstaan waarop ik moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-05 15:18
Bij ons kwam er ook nooit post op maandag, maar de laatste weken krijg ik wel gewoon brievenbuspost op maandag. Misschien dat pakketpost ook weer op maandag bezorgd wordt?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
IJnte schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:32:
[...]

Check, hij stond in de vitrine vandaag: HTC Touch HD NL O-)
bij belcompany!
Weet je ook wat de prijzen zijn?
Voor mij belangrijk icm Vodafone 27,50 2 jaar en zorgeloos inet..?
Het is koopzondag!! Ik ga hem misschien zo wel halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 10:25
MadRettoR schreef op zondag 09 november 2008 @ 10:08:
[...]

bij belcompany!
Weet je ook wat de prijzen zijn?
Voor mij belangrijk icm Vodafone 27,50 2 jaar en zorgeloos inet..?
Het is koopzondag!! Ik ga hem misschien zo wel halen!
Heb hem daar ook zien staan. Maar bij een 22,50 abo + inet was het geloof ik nog 330,-

Heb het idee dat internet toch flink wat goedkoper is ;). Ik krijg hem als t goed is morgen binnen :9

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
ik was gister bij de belcompany en daar kostte hij:

T-mobile 2-jarige verlenging relax 150 + internet web & walk plus:

180 euro voor het toestel
19,50 per maand voor 150 belminuten
14,95 per maand voor de internetbundel waar je het 1e jaar 50% korting op krijgt.
dus 35 euro per maand plus een evt sms bundel.

al met al dus best wel duur per maand want nu betaal ik 25 euro voor hetzelfde met de standaard web & walk bundel!

bij een Vodafone abo moest ik 160 bijbetalen met een vergelijkbaar abo van 150 belminuten plus de internetbundel en kwam ik uit op 31 euro per maand.

de abo prijzen bij verlenging vielen me behoorlijk tegen, ik zou met alle liefde meer willen betalen voor het toestel en dan minder per maand voor mijn belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 17:16
Ben zaterdag ook bij de BelCompany geweest, maar ze blijven duur, ook al wilde de verkoper mij zonder toestel de winkel niet laten verlaten.

Vodafone 27,50 (Géén 20% korting) + Internet (1e jr. 5 euro korting) + Eénmalig 100 euro.

Dat was een special price for me :P.
Al met al ben je dan nog steeds een ruime 100 euro meer kwijt dan online.

Daar staat weer tegenover dat je zo naar de BC loopt als je wat hebt, en niet naar je i-netbedrijfje. Mja, het was wel een prachttoestel om vast te houden, fjoeieuw! (Wauw, nieuw woord!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-05 20:12

Tjark

DON'T PANIC

nou, net gefaxt naar gsmweb. t-mobile relax 200, WnW, smsextra...

wordt voor 't eerst dat ik niet een (sony)Ericsson telefoon heb...

[ Voor 35% gewijzigd door Tjark op 10-11-2008 10:25 ]

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MacorgaZ schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:12:
Bij ons kwam er ook nooit post op maandag, maar de laatste weken krijg ik wel gewoon brievenbuspost op maandag. Misschien dat pakketpost ook weer op maandag bezorgd wordt?
Alles netjes door TNT op maandag geleverd. Was een rembourszending in medewerker TNT bevestigde dat zij 's zaterdags "bijna" nooit rembourspakketten leveren. Heb niet meer naar het waarom van "bijna" gevraagd.

HTC HD WWE van Simshop.nl netjes afgeleverd inclusief Vodafone simkaart.
Was alles verpakt in een kleine doos, net iets groter dan de HTC verpakking, maar wel met luchtkussen aan alle kanten.

Bestelling was in drie dagen besteld en geleverd door Simshop. TNT gooide roet in het eten (betaal alle kosten vooraf voor zekere levering op zaterdag)

Mijn HTC HD had ook een 8GB microSD kaart in de doos.

Zo nu ga ik lekker genieten van de eerste indrukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-05 09:02
Frieda schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:24:
ik was gister bij de belcompany en daar kostte hij:

T-mobile 2-jarige verlenging relax 150 + internet web & walk plus:

180 euro voor het toestel
19,50 per maand voor 150 belminuten
14,95 per maand voor de internetbundel waar je het 1e jaar 50% korting op krijgt.
dus 35 euro per maand plus een evt sms bundel.

al met al dus best wel duur per maand want nu betaal ik 25 euro voor hetzelfde met de standaard web & walk bundel!

bij een Vodafone abo moest ik 160 bijbetalen met een vergelijkbaar abo van 150 belminuten plus de internetbundel en kwam ik uit op 31 euro per maand.

de abo prijzen bij verlenging vielen me behoorlijk tegen, ik zou met alle liefde meer willen betalen voor het toestel en dan minder per maand voor mijn belminuten.
t-mobile heeft toch een actie dat je korting krijgt op je abo als je een smartphone neemt
5 euro per maand korting waardoor het geen 19.50 maar 14.50 wordt per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:38
weet iemand of de Belcompany ook een WWE versie heeft naast de NLD versie?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262543

Ik heb hem straks voor het eerst gezien/vastgehad. WAT ISSIE GROOT :| Veel te groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keerzijde
Anoniem: 262543 schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:09:
Ik heb hem straks voor het eerst gezien/vastgehad. WAT ISSIE GROOT :| Veel te groot!
Haha, dat roepen mijn vriendinnen ook altijd. O-)

Ontopic: Het is natuurlijk ook geen foon voor jochies met kleine handjes he!
Of bedoel je "WAT ISSIE GROOTS!" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262543

Keerzijde schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:17:
[...]

Ontopic: Het is natuurlijk ook geen foon voor jochies met kleine handjes he!
Of bedoel je "WAT ISSIE GROOTS!" ;)
Hahaha :P
En ik ben geen jochie ja schaam je!

Nee maar vond het echt een koelkast :o Dus ik ga 100000% zeker voor de X1. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

Keerzijde schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:17:
[...]
Aan je naam te zien bedoelen ze volgens mij de Keerzijde (andere zijde) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Laatst online: 30-05 21:26
Anoniem: 262543 schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:23:
[...]

Hahaha :P
En ik ben geen jochie ja schaam je!

Nee maar vond het echt een koelkast :o Dus ik ga 100000% zeker voor de X1. _/-\o_
offtopic:
Ipv te groot krijg je dan te horen: "Wat is ie VET" of "Wat is ie Zwaar".. Die X1 is echt zwaar t.o.v. Touch HD..

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
murata schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:15:
[...]

t-mobile heeft toch een actie dat je korting krijgt op je abo als je een smartphone neemt
5 euro per maand korting waardoor het geen 19.50 maar 14.50 wordt per maand.
ja t-mobile wel maar de Belcompany doet dus niet aan die actie mee. The Phonehouse overigens ook niet.
Mouki_9 schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:01:
weet iemand of de Belcompany ook een WWE versie heeft naast de NLD versie?
Nee en die krijgen ze ook niet, volgens de dude van de Belcompany.

edited to add:
The Phonehouse sloeg werkelijk alles vandaag:
150 minuten T-mobile flex verlenging voor 2 jaar: 19,50
web & walk plus: 14,95 (1e jaar 50% korting)
En dan moest ik nog 369,- bijbetalen voor het toestel!

Niet echt een aantrekkelijke aanbieding dus.. ik denk dat ik ook maar via het internet verleng.

[ Voor 20% gewijzigd door Frieda op 10-11-2008 18:55 ]

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste