Het HTC Touch HD "BlackStone" topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 164.539 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat Belnu.nl de telefoon op voorraad heeft. Ik heb ze gemailt en gevraagd of het ook echt waar is.
http://belnu.nl/T-Mobile/HTC/Touch%20HD.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me sterk, bij alle andere en grotere bedrijven is hij nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:23:
Het lijkt erop dat Belnu.nl de telefoon op voorraad heeft. Ik heb ze gemailt en gevraagd of het ook echt waar is.
http://belnu.nl/T-Mobile/HTC/Touch%20HD.htm
Ik denk dat ze pre orders aan het verzamelen zijn. Check gewoon de pricewatch. Daar staat ook voorraad info :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:57:
[...]

Ik denk dat ze pre orders aan het verzamelen zijn. Check gewoon de pricewatch. Daar staat ook voorraad info :-)
Week 44 hebben ze m pas echt binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:53
Is het met de HTC Touch HD ook mogelijk om divx/xvid films af te spelen zonder ze te verkleinen? Of is de framerate dan te laag? Hiermee bedoel ik dus dat je meteen bestanden van 700mb af kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:00
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:50:
[...]

Ik heb er nog niets van vernomen, zal morgen aan een collega vragen of we hem al binnen hebben en of hij hem ook al getest heeft :)
Ik hoop hem nog te kunnen "lenen" :D
En? heb je hem al kunnen 'lenen'?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
Wat is er nou zo relaxt aan dat WiMax? Is dat gewoon 3G, maar dan sneller? (dus overal in nederland snel internet).
En wordt het door de meeste providers aangeboden? of moet je daar weer een speciale bundel voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
België heeft waarschijnlijk op korte termijn al een behoorlijk netwerk en voor Nederland worden de frequenties binnenkort geveild.

WiMax moet sneller zijn dan HSDPA en over langere afstanden dan WiFi bruikbaar zijn, maar of 't dat ook echt wordt, is weer een andere vraag. Concurreert voornamelijk met LTE (Long Term Evolution), de echte 4G techniek als upgrade voor bestaande 3G infrastructuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:12
Hsdpa is er lang nog niet overal, en wel al een gsm met opvolger daarvan?
Zelfs in Eindhoven heb ik lang niet altijd bereik met Hsdpa.

Bovendien, volgens mij ligt de snelheid dan niet meer echt aan het netwerk, maar aan je gsm. Zoals vele al gemerkt hebben gaat internet via je gsm veel sneller op je laptop, dan via hetzelfde netwerk op je gsm. Hsdpa kan toch snelheden van een 7.2mbit/s halen? meer dan genoeg voor op een gsm lijkt me zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
laat de touch hd nu maar eerst uitkomen, wat er later komt, dat zien we dan wel weer............. ik wil touch hd!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
arjankol schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:01:
Is het met de HTC Touch HD ook mogelijk om divx/xvid films af te spelen zonder ze te verkleinen? Of is de framerate dan te laag? Hiermee bedoel ik dus dat je meteen bestanden van 700mb af kan spelen.
Wat heeft de filegrootte met de resolutie te maken? Ja goed, een hogere resolutie geeft een grotere file, maar je kunt niet vantevoren zeggen of een videofile met een bepaalde grootte gaat werken. Aangezien de HD wel een grote native resolutie heeft en je mag verwachten dat hij ook op die resolutie video af kan spelen zal het meeste wel gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:06
Mouki_9 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:18:
laat de touch hd nu maar eerst uitkomen, wat er later komt, dat zien we dan wel weer............. ik wil touch hd!!!!!!
Precies, zo denk ik er ook over. Ik kan niet wachten, nadta mijn huidige telefoon overleden is (s710). Elke dag wachten, is een dag langer met een karige Nokia van mijn werk rondlopen.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ik had eigenlijk de touch hd nu wel in de winkels verwacht.... zucht.....

maar zoals met zoveel spullen die in pianolak zwarte kleur zijn, maak ik me eigenlijk wel zorgen over vingerafdrukken. Volgens mij ben ik wel continu vingerafdrukken aan het wegpoetsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
RoD schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:38:
[...]

Wat heeft de filegrootte met de resolutie te maken? Ja goed, een hogere resolutie geeft een grotere file, maar je kunt niet vantevoren zeggen of een videofile met een bepaalde grootte gaat werken. Aangezien de HD wel een grote native resolutie heeft en je mag verwachten dat hij ook op die resolutie video af kan spelen zal het meeste wel gewoon werken.
Wat hij probeert te zeggen is kan hij zo een gedownloade film wat hij gewoon op z'n pc kan kijken ook zo rechtstreeks op de Toch HD kan zetten zonder het aan te passen re-coderen of whatever. dus downloaden en op je toch hd zetten zonder enig bewerking van de bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

bamoah schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:55:
[...]

Wat hij probeert te zeggen is kan hij zo een gedownloade film wat hij gewoon op z'n pc kan kijken ook zo rechtstreeks op de Toch HD kan zetten zonder het aan te passen re-coderen of whatever. dus downloaden en op je toch hd zetten zonder enig bewerking van de bestand.
En wat ik probeer te zeggen is dat daar dus weinig zinnigs over valt te zeggen. Sommige wel, sommige niet. Afhankelijk van hoe het bronbestand gecodeerd is. Waar je naar moet kijken is de maximaal ondersteunde bitrate, resolutie, audiocodecs, videocodecs, containerformaten, en speciale zut, zoals B-frames, GMC, etc. Het is dus allemaal niet zo simpel. Ik heb goede hoop dat de HD een hoop gaat ondersteunen, gezien de hoge resolutie en gezien het feit dat er een aantal goede videplayers zijn voor WM die een hoop codecs ondersteunen. Je kunt echter nooit er zomaar vanuit gaan dat een file die je gedownload hebt gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
Duidelijk,

ik verwacht binnenkort mijn SE X1, en precies om de redenen die jij net heb lopen opnoemen was ik alsvast gaan rondkijken voor een goede player. En ben dan ook uitgekomen op coreplayer mobile 1.2.5 werkt perfect. Net een paar gedownloade xvid/divxjes geprobeert op mijn Treo 750 werkt uitstekend, alleen AC3 kan ie niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk ook wel dat gemiddeld genomen vrij veel van je gedownloade divx'jes gaan werken. Meestal zijn ze niet in een vrij hoge resolutie, en divx is tegenwoordig toch wel een algemeen geaccepteerde codec. Mocht er eens een file niet werken kun je even kijken met videoinspectieprogramma's zoals bijvoorbeeld Gspot wat de precieze specificaties van de videofile zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
als ik het goed begrijp heeft er geen enkele webshop of normale winkel de touch hd nog binnengekregen? Iemand had in dit topic toch laten weten dat die 't begin oktober binnen zou krijgen van hun leverancier, blijkbaar wrong info....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mouki_9 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:18:
Mouki_9 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:11:
Mouki_9 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:27:
als ik het goed begrijp heeft er geen enkele webshop of normale winkel de touch hd nog binnengekregen? Iemand had in dit topic toch laten weten dat die 't begin oktober binnen zou krijgen van hun leverancier, blijkbaar wrong info....
Je hoeft dat niet iedere keer onder de aandacht te brengen hoor, als iemand hem heeft dan wordt dat vanzelf wel in dit topic gemeld.

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 11-10-2008 18:31 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hele gave telefoon dit gaat hem zeker worden. Met het grote scherm heb je zeker geen toetsenbord meer nodig. Wat ik zowiezo al niet ideaal vind, het enige wat je ermee bereikt is dat de telefoon dikker wordt. Ik typ mijn berichten dan liever op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
pven schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:28:
[...]

[...]

[...]

Je hoeft dat niet iedere keer onder de aandacht te brengen hoor, als iemand hem heeft dan wordt dat vanzelf wel in dit topic gemeld.
ongeduldig lol......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een hele mooie telefoon maar die batterij baart me toch wel een heleboel zorgen.1350mAh voor zo'n groot scherm én TouchFlo...Zelfs de SE XperiaX1 heeft een accu van 1500mAh bij een iets kleiner scherm dan de HD.

Ik ben een beetje huiverig dat we te maken gaan krijgen met een batterylife zoals we die kennen van de Touch Diamond...oftwel: slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:59:
Ik vind het een hele mooie telefoon maar die batterij baart me toch wel een heleboel zorgen.1350mAh voor zo'n groot scherm én TouchFlo...Zelfs de SE XperiaX1 heeft een accu van 1500mAh bij een iets kleiner scherm dan de HD.

Ik ben een beetje huiverig dat we te maken gaan krijgen met een batterylife zoals we die kennen van de Touch Diamond...oftwel: slecht.
ik denk niet dat andere modellen met soortgelijke features het beter doen, het is nu nog gewoonweg ruk. Vooral als je een beetje bel gaat de accu niet langer als een dag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Mouki_9 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:11:
De winkels hadden 'm ook al in de winkels verwacht... zucht...

De Touch HD stond op mijn werk gepland in week 41, samen met de Xperia, maar geen van beide toestellen is nog binnen... :X
Vet goede communicatie, die van HTC (en SE, met behuizing van HTC...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 17:06
Mouki_9 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:32:
[...]

ik denk niet dat andere modellen met soortgelijke features het beter doen, het is nu nog gewoonweg ruk. Vooral als je een beetje bel gaat de accu niet langer als een dag mee.
En daarom is het prettig dat je voor HTC's gewoon aftermarket accu's kunt krijgen ipv zo'n rottig wit ding wat je na een tijdje gewoon weg kunt gooien omdat de batterij op is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autoreply schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:16:
[...]

En daarom is het prettig dat je voor HTC's gewoon aftermarket accu's kunt krijgen ipv zo'n rottig wit ding wat je na een tijdje gewoon weg kunt gooien omdat de batterij op is..
Niet dat het fijn is om altijd met een extra accu rond te lopen...Daarnaast kost dat ook weer een eurootje of 30

Het valt me trouwens op dat er in vergelijking met bijv de SE Xperia X1 extreem weinig publiek op dit topic afkomt, terwijl het toch een hele mooie telefoon is. Komt dat door de hele hype van de Xperia ofzo?

In ieder geval, ik vroeg me af, gewoon uit interesse, wat zijn voor jullie de redenen om voor de Touch HD te gaan en niet voor een ander toestel? Kortom, wat is voor jullie belangrijk in je nieuwe telefoon.

Mijn pluspunten waarom ik de HTC Touch HD zou willen:
+ Het scherm + de resolutie, wat een hemel!
+ TouchFlo 3D, geprobeerd op de Touch Pro en ik ben er weg van!
+ 3,5mm jack
+ Over smaak valt te twisten, maar ik vind het de mooiste HTC ooit.
+ De snelheid van het toestel, WM was nog nooit zo fijn (en verborgen)

Minpunten:
- Vingerafdrukgevoelig als de neten
- Camera heeft geen flash en de camera is over het algemeen HTC kwaliteit (lees: niet noemenswaardig)
- De batterij, dat moet wel een hel worden met zo'n groot scherm en CPU met een niet zo'n grote accu. Waarom niet gewoon een 2000mAh accu ofzo? Daar ben ik best wel bereid een tientje meer voor te betalen en bijv. een extra mm dikte voor lief te nemen :+
- Prijs, hij is nog duurder dan de TouchPro of zelfs de Xperia.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Ik ga ook zeker voor deze phone!..ik internet veel op mijn Touch Diamond dus dit grote scherm komt helemaal van pas.
En in het SE Xperia topic wordt wel heel veel geneuzeld over de hoeveelheid geheugen die niet helemaal duidelijk is misschien daarom de vele posts. Ik heb nog even zitten twijfelen over de Sony maar ik ga de de achterban van XDA toch echt missen (lekker elke week een nieuwe rom proberen met meestal ook veel nieuwe software!) en waarschijnlijk Touch 3D ook.

Dat er geen flits opzit boeit me niet zo...neem bijna geen foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:19:
Minpunten:
- Vingerafdrukgevoelig als de neten
- Camera heeft geen flash en de camera is over het algemeen HTC kwaliteit (lees: niet noemenswaardig)
- De batterij, dat moet wel een hel worden met zo'n groot scherm en CPU met een niet zo'n grote accu. Waarom niet gewoon een 2000mAh accu ofzo? Daar ben ik best wel bereid een tientje meer voor te betalen en bijv. een extra mm dikte voor lief te nemen :+
- Prijs, hij is nog duurder dan de TouchPro of zelfs de Xperia.
En de prijs valt enorm mee :)
Echt, de meeste sites bieden 'm nu al aan voor ongeveer hetzelfde als de Pro, en de HD is nog niet eens écht leverbaar, dus dat komt wel goed.

De accu komt ook wel goed, scheelt slechts 10mAh met de TP en die doet 't in ieder geval een dag of anderhalf op een accu. Deze heeft wel een groter scherm inderdaad..

Blijven vingerafdrukgevoeligheid en de camera over, waarbij de laatste voor mij persoonlijk een ruk kan schelen. Vingerafdrukgevoeligheid heb je natuurlijk wel met elk Touch-screen toestel, ook de X1.

Mijn afwegingen zijn voornamelijk:
  • Prijs (De schattig kleine Diamond wordt echt goedkoper, en doet 't ook goed...
  • +++ Scherm +++ Dat is echt ronduit geweldig, films, foto's, nieuws, internet, boeken....
  • Typen op een touchscreen of op een fysiek tobo (TP / X1)
  • Géén fysieke knoppen voor het spelen van games, i.t.t. TD, TP en X1
  • Maar wel weer Accelerometer i.t.t. X1
  • Formaat, vrij breed en dus minder makkelijk in de broekzak..
Daar ben ik dus mee bezig. Zelf vind ik 't niet zo'n mooi toestel en ziet de X1 er qua bouw een stuk mooier uit. Ik heb liever een stuk metaal in m'n hand dan halfzacht- en deels glimmend plastic. Alleen, dat schééérm.. Trouwens, op de iPhone is lekker te typen onscreen, dus dat moet op de HD minstens net zo goed gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:37
Ik heb eigenlijk geen idee welk toestel ik nu ga nemen. Mijn abo loopt in december af en ik kan nu al een nieuwe afsluiten (Hi). Maar de twijfel is groot. Eerst dacht ik een HTC Touch Pro te nemen, maar door maar matig positieve beoordelingen heb ik die even links laten liggen. Daarna dacht ik de oplossing gevonden te hebben in één van de nieuwe toestellen. De X1 of de Touch HD, maar die willen dus maar niet uitkomen.

Vandaag heb ik even een rondje winkels gedaan, en niemand kon me iets nuttigs vertellen. Belcompany, T for Telecom, The Phone House, Dixons allemaal zeiden ze óf dat ze het totaal niet wisten, óf Q4 2008, maar ze hadden totaal geen idee wanneer in Q4. Nu heb ik vandaag de Touch Pro voor het eerst in m'n handen gehad (weliswaar een dummy) en die lijkt dan toch ook wel weer heel tof en dan zou ik niet meer hoeven te wachten. Het zijn zware tijden :')

[ Voor 4% gewijzigd door BobB op 14-10-2008 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceEyz schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:45:
[...]

En de prijs valt enorm mee :)
Echt, de meeste sites bieden 'm nu al aan voor ongeveer hetzelfde als de Pro, en de HD is nog niet eens écht leverbaar, dus dat komt wel goed.

De accu komt ook wel goed, scheelt slechts 10mAh met de TP en die doet 't in ieder geval een dag of anderhalf op een accu. Deze heeft wel een groter scherm inderdaad..

Blijven vingerafdrukgevoeligheid en de camera over, waarbij de laatste voor mij persoonlijk een ruk kan schelen. Vingerafdrukgevoeligheid heb je natuurlijk wel met elk Touch-screen toestel, ook de X1.

Mijn afwegingen zijn voornamelijk:
  • Prijs (De schattig kleine Diamond wordt echt goedkoper, en doet 't ook goed...
  • +++ Scherm +++ Dat is echt ronduit geweldig, films, foto's, nieuws, internet, boeken....
  • Typen op een touchscreen of op een fysiek tobo (TP / X1)
  • Géén fysieke knoppen voor het spelen van games, i.t.t. TD, TP en X1
  • Maar wel weer Accelerometer i.t.t. X1
  • Formaat, vrij breed en dus minder makkelijk in de broekzak..
Daar ben ik dus mee bezig. Zelf vind ik 't niet zo'n mooi toestel en ziet de X1 er qua bouw een stuk mooier uit. Ik heb liever een stuk metaal in m'n hand dan halfzacht- en deels glimmend plastic. Alleen, dat schééérm.. Trouwens, op de iPhone is lekker te typen onscreen, dus dat moet op de HD minstens net zo goed gaan. :)
Nou, goedkomen met die batterij. De Xperia X1 heeft 1500mAh maar heeft omwille zijn scherm een niet perse langere batterijduur dan de TP, en de Touch HD heeft zelfs een nog groter scherm dan de Xperia X1, dus ik maak me wel degelijk flinke zorgen. Ook op een duitse video-review hadden ze het er al over dat na een korte tijd de batterij al voor een kwart op was.

Over je broekzak, draag je veel skinny-jeans ofzo ?:P De telefoon is wel breed, maar niet zo breed dat je telefoon er niet meer inpast! Lijkt me zeer onwaarschijnlijk in ieder geval. Daarnaast is de Xperia wel dikker door het toetsenbord natuurlijk.

Je hebt gelijk over het design en het materiaal, de Xperia is echt een vreselijk mooi ding om naar te kijken. En waarom wil je een accelerometer trouwens? Je weet dat de Xperia gewoon een knopje heeft (of toegewezen kan krijgen) voor het verwisselen van schermmodus. Soms is een accelerometer ronduit irritant.

En ach, gamen ga ik toch niet op m'n telefoon, hooguit Resco Brain Trainer ofzo en dat is toch puur met het touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Of de Sony X1 een verschrikkelijk mooi toestel is natuurlijk persoonsgebonden.
Persoonlijk vind ik de Touch HD al aan de zware kant laat staan de X1, maar dat ken natuurlijk ook komen door het gebruikte materiaal en belangerijk om niet te vergeten het toetsenbord.

Vingerafdrukken zijn erg simpel te verkomen door een "InvisibleShield" erop te plakken, die er bij mij natuurlijk gelijk op zal gaan zodra het toestelletje binnen is.
Het mooie van dit apparaat is dat de achterkant precies het zelfde materiaal heeft als de originele Touch, dat is naar mijn mening echt super materiaal, het krast niet, geen last van vingerafdrukken zoals de diamond en zorgt voor goede vastigheid.

Ik denk persoonlijk dat de meeste futures wel duidenlijk zijn op dit toestel. De X1 topic heeft daarin tegen nog niks bekend qua gebruikers ervaringen, waarin de Touch HD niks anders is dan een ander jasje van de TD en TP.
Maar denk wel dat dit topic zal groeien zodra de 1ste exemplaar wordt verkocht, _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angelus20 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:59:
Of de Sony X1 een verschrikkelijk mooi toestel is natuurlijk persoonsgebonden.
Persoonlijk vind ik de Touch HD al aan de zware kant laat staan de X1, maar dat ken natuurlijk ook komen door het gebruikte materiaal en belangerijk om niet te vergeten het toetsenbord.

Vingerafdrukken zijn erg simpel te verkomen door een "InvisibleShield" erop te plakken, die er bij mij natuurlijk gelijk op zal gaan zodra het toestelletje binnen is.
Het mooie van dit apparaat is dat de achterkant precies het zelfde materiaal heeft als de originele Touch, dat is naar mijn mening echt super materiaal, het krast niet, geen last van vingerafdrukken zoals de diamond en zorgt voor goede vastigheid.

Ik denk persoonlijk dat de meeste futures wel duidenlijk zijn op dit toestel. De X1 topic heeft daarin tegen nog niks bekend qua gebruikers ervaringen, waarin de Touch HD niks anders is dan een ander jasje van de TD en TP.
Maar denk wel dat dit topic zal groeien zodra de 1ste exemplaar wordt verkocht, _/-\o_
InvisibleShield....Ziet er interessant uit! Was eigenlijk van plan om eerst een screen protector te kopen met zonnefilter maar dit is ook interessant. Ik plak dan wel alleen de voorkant, de achterkant geloof ik wel en die heeft van zijn eigen al een goed niet-krasgevoelig en gripvast materiaal. Van de reviews zien blijkt dat achterkant ook bijna onmogelijk om mooi en goed symmetrisch te plakken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 14:55
angelus20 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:59:

De Touch HD is 1 gram zwaarder dan de Xperia (146 en 145 gram) dus dat gaat niet op.

Zelf twijfel ik tussen beiden en ik ik zal de eerste gebruikers reacties afwachten en kijk in december welke het beste uit de bus is gekomen. En hoop dat ze tegen die tijd ook iets goedkoper zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor wat bijdrage van mijn kant.

Ik heb lang op deze telefoon moeten wachten, ik loop namelijk nog met de d600 rond die ik vanaf het eerste uur heb.
Ik heb hem al besteld zodat ik deze hopelijk heb zodra die uitkomt, hij is iets van 465 euro bij MCC. Zij zeiden dat hij de laatste week van oktober binnenkomt als het goed is.

Voor zover ik weet is het volgende filmpje hier ook nog niet gepost. Het is niet verstaanbaar (voor mij althans) maar wel interessant aangezien de browser nog te zien is en op het einde nog full screen video
http://www.youtube.com/watch?v=OT4wr_E5ZkQ

Zo'n invisible shield is wel interessant trouwens, daar moet ik maar naar zoeken.

Groeten Tim

p.s. 465 euro is excl. btw natuurlijk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
Ik heb gisteren T-mobile ff gebeld. De meid aan de telefoon wist mij te vertellen dat de MDA variant op z'n vroegst volgend jaar uitkomt. In dat geval koop ik de Touch HD dus wel los..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 01:40:Voor zover ik weet is het volgende filmpje hier ook nog niet gepost. Het is niet verstaanbaar (voor mij althans) maar wel interessant aangezien de browser nog te zien is en op het einde nog full screen video
http://www.youtube.com/watch?v=OT4wr_E5ZkQ
Vergis je niet he? Dit is coreplayer, die doet het op alle telefoons goed (een betaald programmaatje). Op de Touch Cruise is een film kijken met TCPMP niet te doen (zo schokkerig), maar met coreplayer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:53:
[...]

Vergis je niet he? Dit is coreplayer, die doet het op alle telefoons goed (een betaald programmaatje). Op de Touch Cruise is een film kijken met TCPMP niet te doen (zo schokkerig), maar met coreplayer wel.
en ik vond dat stukje op de video met de coreplayer al behoorlijk erg. Lijkt mij erg irritant om een hele film te kijken met zo'n schokkend beeld.

Alleen even voor de duidelijkheid; op de HD heb je dus het toetsenbord niet horzontaal als je bijvoorbeeld een sms typt? (alleen bij opera) Ik snap echt niet dat ze dat niet gedaan hebben, het maakt de toetsen toch bijna 1,5x zo groot lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dit een brute telefoon zeg.dit gaat zeker de opvolger van mijn n95 worden. wilde eerst voor de iphone 3g gaan,maar na de vele reviews gelezen te hebben laat ik die links liggen.deze komt precies op het juiste moment.dat scherm superrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:54:
[...]

Alleen even voor de duidelijkheid; op de HD heb je dus het toetsenbord niet horzontaal als je bijvoorbeeld een sms typt? (alleen bij opera) Ik snap echt niet dat ze dat niet gedaan hebben, het maakt de toetsen toch bijna 1,5x zo groot lijkt me
Op dit moment is dat standaard nog niet meegenomen. Maar mijn ervaringen met andere HTC's is dat men er wel wat op vind qua apps. Volgens mij heb ik het ook al voor de HTC touch diamond voorbij zien komen en dat was ook al opgelost.

Wat standaard al kan met mijn touch zou ook software matig met de touch HD uitgevoerd moeten kunnen worden. Dus das kwestie van tijd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad een heel mooi filmpje! Ik word hier helemaal enthousiast door, alles werkt zo soepel en reageert echt snel. Ik kan gewoon niet wachten!

Beetje offtopic maar ik las hier volgens mij dat je een 8gb micro sd erbij krijgt. Ik vroeg mij alleen af waar je 16 gb kan bestellen, ik kan het zelf niet echt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:02:

Ik vroeg mij alleen af waar je 16 gb kan bestellen, ik kan het zelf niet echt vinden.
Schijnt dat je ze bij de Phone house kan halen, maar ikzelf heb voor mijn S.E. X1 hier besteld :

http://www.mediatrader.nl...product.php?productid=172

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bamoah schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:11:
[...]

Schijnt dat je ze bij de Phone house kan halen, maar ikzelf heb voor mijn S.E. X1 hier besteld :

http://www.mediatrader.nl...product.php?productid=172
Bedankt voor de info, 2 MB/s lijkt me alleen wel tergend langzaam.

Trouwens in het filmpje van bamoah is op 2.17 min. bij programma's AutoMapa 5 te zien.
Zou dit standaard geleverd worden bij de HD of heeft degene van dat filmpje het er zelf op geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:39:
[...]

Bedankt voor de info, 2 MB/s lijkt me alleen wel tergend langzaam.

Trouwens in het filmpje van bamoah is op 2.17 min. bij programma's AutoMapa 5 te zien.
Zou dit standaard geleverd worden bij de HD of heeft degene van dat filmpje het er zelf op geinstalleerd?
Je telefoon kan hem toch niet sneller aan. En zo erg is dat toch niet? Een liedje op je mobiel zetten duurt dus 2sec. Je hebt in principe niks aan een hogere speed class (class 4 of 6) want je verandert alleen maar de snelheid waarop je bestanden vanaf je computer op je telefoon kan zetten. Voor gebruik op je telefoon zelf maakt het 0% verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:08:
Je telefoon kan hem toch niet sneller aan. En zo erg is dat toch niet? Een liedje op je mobiel zetten duurt dus 2sec. Je hebt in principe niks aan een hogere speed class (class 4 of 6) want je verandert alleen maar de snelheid waarop je bestanden vanaf je computer op je telefoon kan zetten. Voor gebruik op je telefoon zelf maakt het 0% verschil.
Daar heb je absoluut geen gelijk in. Je kunt beter een goed snel kaartje hebben als je veel muziek wil luisteren, veel navigeert, veel overpompt tussen mobiel en pc, en eigenlijk gewoon als je veel je mobiel wilt gebruiken.

Ik las net nog in het X1 topic over iemand waarbij bij z'n muziek bleef haperen en het zo'n 6 seconden duurde voor het volgende nummer in de Media Player. Dat lijkt me niet prettig.

Groter =! Altijd beter.

16GB is leuk, maar dan wel een Class 6. Dan weet je zeker dat 't geheugen minstens 6MB/sec haalt en waarschijnlijk overall een stuk sneller werkt dan een standaard kaartje.

Iets anders... de HD heeft een standaard Slide-to-Opneem/Weiger dingetje. Schijnt in het videootje te zien zijn geweest, maar mij was het niet opgevallen.

[ Voor 11% gewijzigd door IceEyz op 15-10-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het ook niet gezien in het filmpje.
Ze zeggen ook dat je de tabs van de touchflo zelf aan kan passen, maar dat is ook niet in het filmpje te zien.
Ik zou het wel mooi vinden als dit echt kan, het verhoogt de gebruiksvriendelijkheid en dat kan alleen maar een goede zaak zijn!

Trouwens, stel dat ik een class II kaartje erin doe en ik wil een liedje van 6 MB afspelen, betekent dit dan dat ik 3 seconde moet wachten voordat hij daadwerkelijk afgespeelt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Lijkt me niet. Je speelt namelijk niet de 6MB van een mp3'tje in één keer af. Een mp3'tje heeft een bepaalde bitrate. Die is altijd lager dan de snelheid waarmee het kaartje leest/schrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
Dreadramon schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:29:
[...]

De Touch HD is 1 gram zwaarder dan de Xperia (146 en 145 gram) dus dat gaat niet op.

Zelf twijfel ik tussen beiden en ik ik zal de eerste gebruikers reacties afwachten en kijk in december welke het beste uit de bus is gekomen. En hoop dat ze tegen die tijd ook iets goedkoper zijn geworden.
Volgens de Gathering topic hier op tweakers van X1 is het toestel Gewicht 158 gram vandaar alsnog mijn vorige post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Laatst online: 13-09 20:37
Op de site van PDAshop zie ik de Touch 3G met een klokje met wijzers, iets wat er naar mijn mening best strak uitziet. Is er al bekend of heeft iemand het al gezien dat dit ook mogelijk is met de HD, of is dit vanaf bijvoorbeeld de Diamond al in te stellen? Ik ben het namelijk nog niet eerder tegengekomen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=68148&dimensionid=17&shopid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt de touch 3g niet touchflo 2d in tegenstelling tot de HD die de 3d versie gebruikt?

Daarbij lijkt het mij alleen maar onhandig aangezien er geen cijfers rond de wijzers staan.

Ook wel weer leuk dat de wijzers niet kloppen met de tijd die er staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 17:09:
Gebruikt de touch 3g niet touchflo 2d in tegenstelling tot de HD die de 3d versie gebruikt?

Daarbij lijkt het mij alleen maar onhandig aangezien er geen cijfers rond de wijzers staan.

Ook wel weer leuk dat de wijzers niet kloppen met de tijd die er staat
Klopt dit is inderdaad de 2D versie van touchflo die inmiddels ook voor de tytn2 beschikbaar is, maar de 3D versie van touchflo ziet er veel mooier uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:34:

Ze zeggen ook dat je de tabs van de touchflo zelf aan kan passen, maar dat is ook niet in het filmpje te zien.
Ik zou het wel mooi vinden als dit echt kan, het verhoogt de gebruiksvriendelijkheid en dat kan alleen maar een goede zaak zijn!
Zij duiden op de extra opties in het tabblad settings, genaamd: customize tabs. Ik ga er niet van uit dat zij weten hoe dit in zijn werk gaat, anders hadden ze daar ook wel foto's van.

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2008/10/touchhdoptions.jpg

Verder vraag ik me af hoe het zit met video playback. Hoe vloeiend zal dit gaan. Dan bedoel ik dus inderdaad de gedownloade film, meestal in .avi welke zo'n 120 min duurt(700 MB). Dat geeft volgens mij zo'n 800kbps. Is dit nog vloeiend of krijgt hij hiermee problemen.

(alle filmpjes die ik tot nu toe heb gezien:
http://vimeo.com/1938435?pg=embed&sec=1938435&hd=1
http://nl.youtube.com/watch?v=TykCSs44TAs
http://www.theunwired.net...windows-mobile-smartphone
http://nl.youtube.com/watch?v=OT4wr_E5ZkQ
http://nl.youtube.com/watch?v=arRcCCnJ3bM
http://nl.youtube.com/watch?v=vXGErHj4LIA
http://nl.youtube.com/watch?v=H7tMud50jcA
http://nl.youtube.com/watch?v=vdMoRnxf1n4
http://nl.youtube.com/watch?v=Aiw5PsQ50Uc
)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
Bobbus schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:54:
Op de site van PDAshop zie ik de Touch 3G met een klokje met wijzers, iets wat er naar mijn mening best strak uitziet. Is er al bekend of heeft iemand het al gezien dat dit ook mogelijk is met de HD, of is dit vanaf bijvoorbeeld de Diamond al in te stellen? Ik ben het namelijk nog niet eerder tegengekomen :)

[afbeelding]
Ik draai Touch Flo 2D al een tijdje op me huidige Originele Touch (eerste versie) met een super cleane rom
Werkt perfect en erg snel zelfs met een 200mhz proccesortje.
TF3D is een heel ander verhaal natuurlijk maar XDA is er wel al mee bezig, helaas is dat voor mij niet meer interessant het wordt toch al de Touch HD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:20:
[...]

Zij duiden op de extra opties in het tabblad settings, genaamd: customize tabs. Ik ga er niet van uit dat zij weten hoe dit in zijn werk gaat, anders hadden ze daar ook wel foto's van.

Verder vraag ik me af hoe het zit met video playback. Hoe vloeiend zal dit gaan. Dan bedoel ik dus inderdaad de gedownloade film, meestal in .avi welke zo'n 120 min duurt(700 MB). Dat geeft volgens mij zo'n 800kbps. Is dit nog vloeiend of krijgt hij hiermee problemen.

(alle filmpjes die ik tot nu toe heb gezien:
http://vimeo.com/1938435?pg=embed&sec=1938435&hd=1
http://nl.youtube.com/watch?v=TykCSs44TAs
http://www.theunwired.net...windows-mobile-smartphone
http://nl.youtube.com/watch?v=OT4wr_E5ZkQ
http://nl.youtube.com/watch?v=arRcCCnJ3bM
http://nl.youtube.com/watch?v=vXGErHj4LIA
http://nl.youtube.com/watch?v=H7tMud50jcA
http://nl.youtube.com/watch?v=vdMoRnxf1n4
http://nl.youtube.com/watch?v=Aiw5PsQ50Uc
)
He, die 2 opties waren mij helemaal niet opgevallen bij settings in het filmpje. Het mooiste zou natuurlijk zijn als je tabs als Opera in het rijtje erbij kan zetten, maar we moeten het waarschijnlijk met de standaard tabs doen.

Ik vraag mij ook wel af hoe vloeiend de video weergegeven wordt. in dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=OT4wr_E5ZkQ (einde van het filmpje) is het behoorlijk schokkerig en dit lijk mij niet eens een bestand van 700 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
angelus20 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:33:
[...]

Ik draai Touch Flo 2D al een tijdje op me huidige Originele Touch (eerste versie) met een super cleane rom
Werkt perfect en erg snel zelfs met een 200mhz proccesortje.
TF3D is een heel ander verhaal natuurlijk maar XDA is er wel al mee bezig, helaas is dat voor mij niet meer interessant het wordt toch al de Touch HD :P
Inderdaad op de Touch is het ook beschikbaar, weliswaar via nieuwe roms. Ikzelf gebruik nu een tijdje ONYX, een WM 6.1 rom met Touch Flo 2D, ook op de eerste versie van HTC Touch naar volle tevredenheid. Daar kun je ook de klok aanpassen naar diegene met de wijzers.

Overigens ben ik heel erg benieuwd naar de HD, ik weet bijna zeker dat dit de opvolger van mijn huidige telefoon gaat worden. Alleen het enige wat me nog aan het twijfelen maakt is de batterijduur, die moet eigenlijk echt niet minder worden als de Touch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er naar uit dat we moeten wachten tot 6 November en dat de telefoon 649 euro gaat kosten..volgens slashgear

Overigens lees ik op de twitter page van HTC het volgende:
a few folks including @7even1982: currently it is not possible to change, add or delete TouchFLO 3D tabs. it is a feature we are looking at.
Lijkt me dus dat dat nog niet in de HD ingebouwd zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceEyz schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:34:
[...]

Daar heb je absoluut geen gelijk in. Je kunt beter een goed snel kaartje hebben als je veel muziek wil luisteren, veel navigeert, veel overpompt tussen mobiel en pc, en eigenlijk gewoon als je veel je mobiel wilt gebruiken.

Ik las net nog in het X1 topic over iemand waarbij bij z'n muziek bleef haperen en het zo'n 6 seconden duurde voor het volgende nummer in de Media Player. Dat lijkt me niet prettig.

Groter =! Altijd beter.

16GB is leuk, maar dan wel een Class 6. Dan weet je zeker dat 't geheugen minstens 6MB/sec haalt en waarschijnlijk overall een stuk sneller werkt dan een standaard kaartje.

Iets anders... de HD heeft een standaard Slide-to-Opneem/Weiger dingetje. Schijnt in het videootje te zien zijn geweest, maar mij was het niet opgevallen.
Dat is dan gewoon een probleem aan zijn kant. Ik heb sinds een paar dagen een 16GB MicroSDHC van Class2 en dat gaat gewoon als een zonnetje met muziek afspelen op een Touch Pro.

Ik blijf erbij, high-class speed is puur en alleen voor het kopieren van zaken belangrijk. De access times zijn bij Class2,Class4,Class6 gewoon identiek.

Als jij het niet vervelend vindt om wat langer te wachten om je Mp3tjes op je telefoon te zetten (2sec per nummer, bij een collectie van 1000 nummers ben je dus wel een half uur bezig en bij een film ongeveer 7 minuten dan is er niks mis met Class2. Persoonlijk was ik niet bereid om daar langer op te wachten én 'r meer voor te betalen.

Ik herhaal, BINNEN in je telefoon zul je geen enkel verschil merken. Het verschil tussen de snelheidsklassen is puur een schrijfsnelheid. Zoek ook maar eens een reclame van Sandisk van een kaartje. Je zal altijd leuzen vinden als "Ultra Fast - built-in acceleration for fast loading of multimedia files to and from the PC " maar nooit "Laat je telefoon sneller liedjes inlezen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er op dat de geruchten over een mogelijke T-mobile G2 waarheid gaan worden. De wens voor een HTC touch HD met android zou eens uit kunnen komen :P

Let op! het is nog berust op geruchten maar het was wel ff het posten waard....

Bron:
http://allaboutphones.nl/...43e92454f9b988d9c066a974f

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 07:30:
Het lijkt er op dat de geruchten over een mogelijke T-mobile G2 waarheid gaan worden. De wens voor een HTC touch HD met android zou eens uit kunnen komen :P

Let op! het is nog berust op geruchten maar het was wel ff het posten waard....

Bron:
http://allaboutphones.nl/...43e92454f9b988d9c066a974f
HTC heeft al gezegt dat ze geen bestaande telefoons gaan omtoveren tot android dus denk dat je dit kan verbannen naar land der fabelen.

Ik weet niet meer waar ik het had gelezen maar, het zit zeker niet in de pijpleiding. HTC komt met geheel nieuw smartphones met android

Deze heeft het ook gelezen:
I cant find the link anymore, but its somewhere in these forums. Some HTC big wig confirmed that the Touch HD will not have Android, and their future phones will either be one or the other. You cant get "phone X" with your choice of Android or WM. Now that doesnt necessarily mean that some 3rd party wont be able to figure out a way to wipe the phone and load Android onto it.
En dit op de twitter site van HTC antwoord op een vraag:
RT: we have no plans to port different OSes to current phones. we believe software and hardware need to be integrated
Link: http://twitter.com/htc

Lijk me duidelijk ;)

[ Voor 30% gewijzigd door bamoah op 16-10-2008 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb eigenlijk nooit eerder een htc toestel gehad,ik wilde eigenlijk graag weten hoe is het met navigeren op me n95 ging het perfect met sygic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:25
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:51:
ik heb eigenlijk nooit eerder een htc toestel gehad,ik wilde eigenlijk graag weten hoe is het met navigeren op me n95 ging het perfect met sygic
offtopic:
Probeer eerst eens op je toetsenbord te navigeren naar de "." en naar de "shift" toets..

Hierboven staat een post met een zwik filmpjes. Daar kan je er vast wel 1 vinden waar genavigeerd wordt O-)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
bamoah schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:30:
[...]

HTC heeft al gezegt dat ze geen bestaande telefoons gaan omtoveren tot android dus denk dat je dit kan verbannen naar land der fabelen.

Ik weet niet meer waar ik het had gelezen maar, het zit zeker niet in de pijpleiding. HTC komt met geheel nieuw smartphones met android

Deze heeft het ook gelezen:

[...]

En dit op de twitter site van HTC antwoord op een vraag:

[...]

Link: http://twitter.com/htc

Lijk me duidelijk ;)
Die twitter site zit ook een pr bureau achter dus daar zou ik niet te veel waarde aan hechten. Ik denk dat er wel een 'kans' is dat de HD in de VS een Android toestel gaat worden omdat:

[list=1]• De Touch HD niet in de VS verkocht gaat worden, onduidelijk waarom
• De Touch HD de zelfde specs heeft als de G1 als proc etc
• De knoppen aanwezig zijn voor Android op het toestel
• Er nog geen T-Mobile versie van de HD is aangekondigd

Dus volgens mij is er wel een kansje... Het blijven geruchten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk zijn er wel al wat netjes tasjes en een degelijke autohouder/lader verkrijgbaar op 6 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk al signalen wanneer de touch 3g uit komt?

De TS laat ze wel zien maar de intresse in de 3g is volgens mij laag. In principe is daarbij alles hetzelfde mogelijk dan de HD maar met een kleiner scherm. Kleine details daar gelaten uiteraard.

Opzich als huidige touchgebruiker zie ik de voordelen wel van een 3g ipv de HD en dat is de afmeting. Als ik nu mijn toch naast een Iphone leg dan heb ik het gevoel dat ik het vergelijk met een baksteen. De HD is zeker niet kleiner dus vandaar de twijfel of een HD (met groter scherm) voor mij meer voordelen heeft dan een 3g.

Zijn er meer mensen met intresse in de 3g? Of is iedereen gericht op de HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het Touch HD topic dus het lijkt mij sterk dat hier veel mensen zitten die echt geinteresseerd zijn in de 3g.

Maargoed, het nadeel van de 3g t.o.v. de HD is de schermgrootte in verhouding met het formaat van het toestel. Het scherm van de HD kan haast niet groter op het toestel terwijl die van de 3g niet denderend is.
Daarnaast moet je je wel beseffen dat de HD 5x zoveel pixels heeft als de 3g (ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wil niet nog een keer een telefoon met qvga resolutie).

Voor de rest heb je wel gelijk en komen de rest van de specs aardig overeen en het lijkt mij duidelijk dat je de HD te groot vind als je het een baksteen vindt. Dus de touch 3g wordt de keuze . . ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 01:20:
Dit is het Touch HD topic dus het lijkt mij sterk dat hier veel mensen zitten die echt geinteresseerd zijn in de 3g.

Maargoed, het nadeel van de 3g t.o.v. de HD is de schermgrootte in verhouding met het formaat van het toestel. Het scherm van de HD kan haast niet groter op het toestel terwijl die van de 3g niet denderend is.
Daarnaast moet je je wel beseffen dat de HD 5x zoveel pixels heeft als de 3g (ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wil niet nog een keer een telefoon met qvga resolutie).

Voor de rest heb je wel gelijk en komen de rest van de specs aardig overeen en het lijkt mij duidelijk dat je de HD te groot vind als je het een baksteen vindt. Dus de touch 3g wordt de keuze . . ? :p
Hij staat genoemd in deze TS dus vandaar dat ik hem even aanhaalde. En om nou een heel topic op te starten voor één vraag vond ik ook weer niet nodig. Het publiek voor de HD en de 3g zijn nagenoeg hezelfde.

Ik weet nog niet wat het wordt. Begin november mag ik een andere foon uitzoeken en neig naar een HD maar wanneer deze in het meest gunstigste geval uit zal komen op 6 november betekend het pas dat T-Mobile heb zo rond eind december, voor de kerst zal uitbrengen (als ze hem al uit brengen). Over de 3g is nog niets te vinden qua release dus daar kan ik ook geen rekening mee houden.

Daarnaast blijft de eenvoud van een Iphone ook intresant. T-Mobile G1 komt pas begin volgend jaar dus das ook geen optie.

En het jammere is dan dat wanneer ik uit zit te kijken naar een nieuwe foon mijn huidige touch de geest heeft gegeven :'( Mini USB aansluiting pinnetje afgebroken dus touch is in ademnood.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees overal dat die over 2 weken te verkrijgen is dus als je 2 weekjes kunt wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:45:
[...]
Ik weet nog niet wat het wordt. Begin november mag ik een andere foon uitzoeken en neig naar een HD maar wanneer deze in het meest gunstigste geval uit zal komen op 6 november betekend het pas dat T-Mobile heb zo rond eind december, voor de kerst zal uitbrengen (als ze hem al uit brengen). Over de 3g is nog niets te vinden qua release dus daar kan ik ook geen rekening mee houden.
Als je mijn reactie had gelezen had je geweten dat ook de touch hd pas ik 09 uitkomt bij t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje wat betreft de High Defenition van deze telefoon. Hij heeft een resolutie van 480x800... wat heeft dat met HD te maken?? High definition bij tv's zijn toch vanaf 720... en aangezien bv de SE Xperia en Asus Glaxy 7 dezelfde resolutie hebben mogen zij zich dan (mits dit juist is) ook HD noemen...?

Of zeg ik nu iets stoms en zie ik iets over het hoofd...? :P

Ik moet zeggen dat ik verder echt kwijlend aan het wachten ben op de releases van deze phone's! :9~ Alhoewel mijn voorkeur toch het meeste naar Xperia lijkt te gaan, vanwege een qwerty toetsenbord.... maar die schijnt volgens een aantal reviews niet echt lekker te werken (weinig feedback van de toetsen). Mocht dat een te groot nadeel zijn ga ik direct voor deze HTC, damn wat een mooie telefoon!

op de 3e plek komt de Asus... eerst maar eens kijken hoe ze het er alledrie vanaf brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de resolutie van 480x800 heeft inderdaad niet veel met echte high definition te maken.
Op deze manier wil HTC alleen nadruk leggen op het scherm, want dat is toch wel het grootste selling point van deze foon. Het is dus eigenlijk niet terecht dat HTC de HD noemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:34:
Ik heb een vraagje wat betreft de High Defenition van deze telefoon. Hij heeft een resolutie van 480x800... wat heeft dat met HD te maken?? High definition bij tv's zijn toch vanaf 720... en aangezien bv de SE Xperia en Asus Glaxy 7 dezelfde resolutie hebben mogen zij zich dan (mits dit juist is) ook HD noemen...?

Of zeg ik nu iets stoms en zie ik iets over het hoofd...? :P

Ik moet zeggen dat ik verder echt kwijlend aan het wachten ben op de releases van deze phone's! :9~ Alhoewel mijn voorkeur toch het meeste naar Xperia lijkt te gaan, vanwege een qwerty toetsenbord.... maar die schijnt volgens een aantal reviews niet echt lekker te werken (weinig feedback van de toetsen). Mocht dat een te groot nadeel zijn ga ik direct voor deze HTC, damn wat een mooie telefoon!

op de 3e plek komt de Asus... eerst maar eens kijken hoe ze het er alledrie vanaf brengen :)
Waarom zouden ze hem geen 'HD' mogen noemen? De letter H opgevolgd door een letter D is niet copyrighted ofzo. Ze mogen alleen de "HD ready" of de "Full HD" logo's niet voeren.

Het scherm is wel zo HD als je het maar kan krijgen op een telefoon. Het is net zo scherp als een DVDtje (en dus scherper dan een TV-uitzending) en dat is gewoon superscherp voor een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nooit gezegd dat ze het niet zo mogen noemen.... maar misleidend is het wel imo...
Tuurlijk snap ik dat het een heel scherp scherm moet zijn, maar dat zijn schermen van de andere genoemde phone's ook... en DVD kwaliteit is absoluut geen HD... Als je bv BD hebt gezien wil je eigenlijk niet eens meer DVD zien... maargoed, dat is een hele andere discussie..

Neemt allemaal niet weg dat ik dit geweldige phone vind als ik m zo zie, en naar de specs kijk!! Is niet voor niets mijn 2e keus ;) Was alleen benieuwd naar de reden van de naam "HD"

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 11:49
Ik dacht eigenlijk dat er een harde schijf in zou zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:47:
de resolutie van 480x800 heeft inderdaad niet veel met echte high definition te maken.
Op deze manier wil HTC alleen nadruk leggen op het scherm, want dat is toch wel het grootste selling point van deze foon. Het is dus eigenlijk niet terecht dat HTC de HD noemt
het toetsenbord van de x1 schijnt juist wel heel fijn te werken volgens de laatste reviews.check het x1 topic maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LVGH schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:20:
Ik dacht eigenlijk dat er een harde schijf in zou zitten :+
Dan zou het de Touch HDD zijn toch? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij staat HD voor Hard Drukken :-)

Kan niet wachten totdat hij er is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 15:12:
Volgens mij staat HD voor Hard Drukken :-)

Kan niet wachten totdat hij er is :-)
Fout. Het staat voor HebbeDing :+

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 15:14:
[...]

Fout. Het staat voor HebbeDing :+
HartstikkeDuur lijkt me ook wel een waardige naam ^^

Waar blijven in godsnaam toch de reviews van dit apparaat! De XperiaX1 heeft er meerdere. Deze telefoon slechts een franse en één duitse videoreview, en een geschreven duitse review...Ik wil meerrrr!

Ik ben trouwens al helemaal ready voor deze telefoon! Heb al m'n software al verzameld (allerlei SPB spul, CorePlayer, TomTom, FlashLite 3.1 en wat spelletjes) en ook de 16GB MicroSD kaart wacht al op zijn toekomstige vriendje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:20:
[...]

Heb al m'n software al verzameld (allerlei SPB spul, CorePlayer, TomTom, FlashLite 3.1 en wat spelletjes) en ook de 16GB MicroSD kaart wacht al op zijn toekomstige vriendje!
Beetje rare vraag dit misschien, maar qua spelletjes, kan je bijvoorbeeld ook flash games downloaden en op je geheugen kaartje zetten en op die manier spelen zoals vaak ook op de pc kan (wellicht in de browser, of stand alone)?

Dan heb ik het natuurlijk over spellen met een simpele besturing zoals alleen een muis..denk aan een sudoku puzzel ofzo..normaal gesproken kan je dat vaak met je muis doen..zou het dan op de HD mbv je vingers te bedienen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:25
Bobbus schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:46:
Ik heb eigenlijk geen idee welk toestel ik nu ga nemen. Mijn abo loopt in december af en ik kan nu al een nieuwe afsluiten (Hi). Maar de twijfel is groot. Eerst dacht ik een HTC Touch Pro te nemen, maar door maar matig positieve beoordelingen heb ik die even links laten liggen. Daarna dacht ik de oplossing gevonden te hebben in één van de nieuwe toestellen. De X1 of de Touch HD, maar die willen dus maar niet uitkomen.

Vandaag heb ik even een rondje winkels gedaan, en niemand kon me iets nuttigs vertellen. Belcompany, T for Telecom, The Phone House, Dixons allemaal zeiden ze óf dat ze het totaal niet wisten, óf Q4 2008, maar ze hadden totaal geen idee wanneer in Q4. Nu heb ik vandaag de Touch Pro voor het eerst in m'n handen gehad (weliswaar een dummy) en die lijkt dan toch ook wel weer heel tof en dan zou ik niet meer hoeven te wachten. Het zijn zware tijden :')
Ben ook aan het kiezen op dit moment... Na een aantal enthousiaste reviews halsoverkop de Samsung i900 Omnia besteld, maar de Xperia en Touch Pro brachten me al snel aan het twijfelen. Een 'toetsenbord' werkt natuurlijk altijd lekkerder dan on-screen toetsjes, zeker als je veel met zo'n dingetje gaat internetten, wat ik zeker van plan ben.

Toen kwam ik op de site van HTC de Touch HD tegen... toen werd de keuze zo mogelijk nog moeilijker. :o Dat scherm, de headphone ingang, gelikter uiterlijk (behalve dan t.o.v. de Xperia) en goede prestaties. Eigenlijk heeft de HD alles.. behalve toetsen. Maar goed, wat is belangrijker, die paar keer dat je langere teksten invoert dan een SMSje (forumpost of emailtje?) redt je je wel. Ben inmiddels wel gewend aan een touchscreen, een vrij priegelig touchscreen zelfs (LG Viewty), het kan alleen maar beter worden. Dat scherm heeft zoveel meer voordeel (filmpjes kijken, surfen zonder 100x te moeten inzoomen, games).

Natuurlijk wisten ze bij Vodafone niet te vertellen wanneer de Touch HD leverbaar werd, wel heb ik mijn Omnia bestelling gecanceld. Ik heb er wel een paar weekjes wachttijd voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
Alleen maar luxe problemen hiero :P mijn keuze valt gewoon op de HD, waanzinnige scherm. nu alleen nog ff wachten op de reviews pocketnow en 1 week with the touch HD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah jongens, had gisteren InvisibleShield gemaild of zij een InvisibleShield voor de HTC Touch HD zouden ontwikkelen. Omdat de telefoon niet in de US uitkomt, is dat ietwat problematisch, lees maar:
Hello Rick,

Thank you for contacting ZAGG, home of the invisibleSHIELD! My name is Stephen and I appreciate the opportunity to assist you.

I regret that we do not have a Full Body invisibleSHIELD available on our website for your HTC Touch HD . We would be more than happy to create a unique custom invisibleSHIELD for your device. We will need you to send the HTC Touch HD with all of your contact information to the following address:

ZAGG Inc.
3855 S. 500 W. Suite B
Salt Lake City, UT 84115

***PLEASE BE AWARE OF THE INFORMATION BELOW***

SHIPPING INFORMATION

Please understand that for liability concerns we require you to ship your HTC Touch HD to us with a tracking number. We recommend services such as UPS or FedEx. We would also encourage you to insure the package and save your original shipping receipt. Please be aware that we are not responsible for items lost or damaged in shipping.

SERVICE FEE

Because our design team has not yet created an invisibleSHIELD for your HTC Touch HD , there is a $14.95 custom service fee that is separate from the cost of the shield. Please allow approximately 3 business days for the design and installation to be complete. Upon completion, we will contact you with the costs and for the balance of the order:

-Cost of the shield
-Installation
-Return shipping and Insurance

I hope that this information was helpful, and please feel free to contact us with any further questions or concerns.

Thank you for choosing the invisibleSHIELD. We appreciate your business!

All the best,

STEPHEN N.
Om nou een gloednieuwe telefoon naar de US te sturen, voor een beschermingslaagje gaat me dan weer iets te ver. En wat te denken van verzendkosten, verzekeringskosten en eventuele douanekosten! Vervoglens ben je je telefoon ook nog lange tijd kwijt. Helaas helaas. Dat wordt geen HTC Touch HD met InvisibleShield...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De achterkant is hetzelfde als de originele HTC touch, dus daar hoeft al geen beschermingslaagje overheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik lees dat er mogelijk HTC Touch HD Pro zou komen. Dat is keyboard versie. Er zijn al paar nieuwsberichten van, maar nog geen officiele antwoord.

Het valt me op dat geheugen en processor hetzelfde is als HTC Touch Pro. Dat betekent dus weinig verschillen dan groter scherm en zelf grotere behuizing. En grotere sensor camera.
Wat is eigenlijk de belangrijke verschil onder de motorkap tussen HTC Touch Pro en HTC Touch HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
MrDummy schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:57:
Ik lees dat er mogelijk HTC Touch HD Pro zou komen. Dat is keyboard versie. Er zijn al paar nieuwsberichten van, maar nog geen officiele antwoord.

Het valt me op dat geheugen en processor hetzelfde is als HTC Touch Pro. Dat betekent dus weinig verschillen dan groter scherm en zelf grotere behuizing. En grotere sensor camera.
Wat is eigenlijk de belangrijke verschil onder de motorkap tussen HTC Touch Pro en HTC Touch HD?
Eigenlijk moet je de Diamond vergelijken met de HD, maar de Pro is natuurlijk ook vrijwel identiek.
Of er een HD Pro komt, is met geen enkele zekerheid te zeggen. Ik denk niet dat 'ie komt, het toestel wordt dan nog dikker, hoewel aan de andere kant, het extra fijn typen moet zijn vanwege het grotere formaat.

Je laatste vraag heb je zelf al beantwoord, maar blijkbaar doen die verschillen je niets. Het scherm is 2,54cm diagonaal langer, wat overeenkomt met bijna de helft meer schermoppervlak. Lijkt mij super voor alles wat media of internet betreft. Nieuw is ook de 3,5mm audio-uitgang en t.o.v. de Diamond het MicroSD-slot.

Kortom, HTC's verbeterd antwoord op de phone met een 'i' in de naam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 22:03

Dark Angel 58

Peace!!!

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:59:
De achterkant is hetzelfde als de originele HTC touch, dus daar hoeft al geen beschermingslaagje overheen :)
indedaad, we hebben InvisibleShield alleen voor voorkant van HTC Touch HD nodig.
Volgens mij verkopen sommige winkels InvisibleShield ook in Nederland.
zoals in eXpansys.nl (http://www.expansys.nl/c.aspx?m=1119)

enige wat we goed moeten opletten is de afmeting van Invisible Shield!

[ Voor 25% gewijzigd door Dark Angel 58 op 21-10-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het komt er dus op neer dat er geen invisibleshield voor de HD op de markt komt.

Dark Angel, wat wou jij dan doen? het invisibleshield van een andere (grotere) telefoon kopen en dan zelf aanpassen ofzo?
Lijkt mij dat dat niet te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Wat is er mis met een gewone screenprotector? Al die moeite voor invisibleshield (waarvan je alleen het screenprotector gedeelte wilt gebruiken), het lijkt mij een beetje overdreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
MrDummy schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:57:

Neen, is een mockup dat een gebruiker zelf heeft gemaakt op een of ander forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundwave070
  • Laatst online: 11-09-2021
of gewoon wat zuiniger zijn met je apparaatje. Ik vind screenprotectors altijd de telefoon een beetje verpesten. Heb nu een diamond al vanaf dag 1 in mijn broekzak zitten en zolang ik er op let dat ik geen losgeld of sleutels in dezelfde zak stop ziet ie er nog steeds prima uit. Krasjes die er op zitten zijn alleen te zien onder fel licht uit bepaalde invalshoeken en uiteindelijk zijn de ergste krassen op het scherm net zo lelijk als krassen op een screenprotector vind ik zelf. Als ik de natuur inga of naar een festival of wat voor activiteit dan ook waarbij de kans op een kapotte telefoon wat groter is schuif ik mn simkaartje wel even in een oude telefoon en ga ik niet rondlopen met een gadget van 600+ euro.

Denk zowiezo dat invisibleshield lastig aan te brengen zal zijn op een HD omdat de camera module op de achterkant een stuk uitsteekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soundwave070 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:37:
of gewoon wat zuiniger zijn met je apparaatje. Ik vind screenprotectors altijd de telefoon een beetje verpesten. Heb nu een diamond al vanaf dag 1 in mijn broekzak zitten en zolang ik er op let dat ik geen losgeld of sleutels in dezelfde zak stop ziet ie er nog steeds prima uit. Krasjes die er op zitten zijn alleen te zien onder fel licht uit bepaalde invalshoeken en uiteindelijk zijn de ergste krassen op het scherm net zo lelijk als krassen op een screenprotector vind ik zelf. Als ik de natuur inga of naar een festival of wat voor activiteit dan ook waarbij de kans op een kapotte telefoon wat groter is schuif ik mn simkaartje wel even in een oude telefoon en ga ik niet rondlopen met een gadget van 600+ euro.

Denk zowiezo dat invisibleshield lastig aan te brengen zal zijn op een HD omdat de camera module op de achterkant een stuk uitsteekt
wacht maar totdat je hem 1 jaar lang iedere dag mee hebt gehad. Dan ziet ie der wel wat anders uit :z Iig in mijn broekzak dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

soundwave070 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:37:

Het heeft niet zozeer iets met zuinigheid te maken, maar meer met risico's. Vergeet je één keer om niet de sleutels bij het apparaat in te doen, en je scherm kon wel eens volledig verneukt zijn. Ik ben altijd zuinig met mijn spullen, maar ik loop het risico op een beschadigd scherm gewoon liever niet. Zeker niet bij apparaten die zo'n groot scherm hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
misschien toch nog kans om android op de htc touch hd te krijgen in de nabije toekomst? nieuws: Google maakt broncode Android openbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weer een preview op internet gezet. Deze keer van Gsmarena. Wel erg kort, maar wel wat leuke nieuwe foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:57:
Wat is er mis met een gewone screenprotector? Al die moeite voor invisibleshield (waarvan je alleen het screenprotector gedeelte wilt gebruiken), het lijkt mij een beetje overdreven...
Helemaal mee eens, aangezien de achterkant safe is heb ik zelf aan een goeie screenprotector genoeg :)

zeker aangezien de voorkant eigenlijk helemaal uit scherm bestaat :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ik kom net van het HTC feestje voor verkopers af en heb even met de HD mogen spelen. Het is aan het begin wel even wennen, de breedte ivm de dikte. Hij is echt dun en licht, het is door het scherm alleen zo breed geworden! Als je 'm even vast hebt ben je er gelukkig al snel aan gewend.
Het ding is trouwens ook lekker snel, gewoon wat je van een goede HTC mag verwachten.

De mensen van HTC konden mij niet vertellen of er een 'qwerty' versie van de HD komt, wel dat in de planning staat dat er volgend jaar 16 (!) nieuwe HTC toestellen op de markt komen.

De camera steekt veel minder uit dan ik had verwacht. Hooguit 1 mm.

De nieuwe reeks toestellen worden over 2 tot 3 weken in de winkels verwacht, en ik ben verliefd erop! Wat een topding, die HD... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
brrrt schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 02:11:
Ik kom net van het HTC feestje voor verkopers af en heb even met de HD mogen spelen. Het is aan het begin wel even wennen, de breedte ivm de dikte. Hij is echt dun en licht, het is door het scherm alleen zo breed geworden! Als je 'm even vast hebt ben je er gelukkig al snel aan gewend.
Het ding is trouwens ook lekker snel, gewoon wat je van een goede HTC mag verwachten.

De mensen van HTC konden mij niet vertellen of er een 'qwerty' versie van de HD komt, wel dat in de planning staat dat er volgend jaar 16 (!) nieuwe HTC toestellen op de markt komen.

De camera steekt veel minder uit dan ik had verwacht. Hooguit 1 mm.

De nieuwe reeks toestellen worden over 2 tot 3 weken in de winkels verwacht, en ik ben verliefd erop! Wat een topding, die HD... :)
Damn over 2 a 3 weken... Dat is midden november! Nog langer wachten op deze beauty! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja ik kan hem toch pas vanaf 16 december gaan halen :+

Heb je al een beetje een indicatie van hoelang de batterij dit keer meegaat?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar je het goedkoopste toestel/abbo kunt kopen.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.