Het lijkt erop dat Belnu.nl de telefoon op voorraad heeft. Ik heb ze gemailt en gevraagd of het ook echt waar is.
http://belnu.nl/T-Mobile/HTC/Touch%20HD.htm
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ik denk dat ze pre orders aan het verzamelen zijn. Check gewoon de pricewatch. Daar staat ook voorraad info :-)Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:23:
Het lijkt erop dat Belnu.nl de telefoon op voorraad heeft. Ik heb ze gemailt en gevraagd of het ook echt waar is.
Verwijderd
Week 44 hebben ze m pas echt binnen.zeef schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:57:
[...]
Ik denk dat ze pre orders aan het verzamelen zijn. Check gewoon de pricewatch. Daar staat ook voorraad info :-)
En? heb je hem al kunnen 'lenen'?Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:50:
[...]
Ik heb er nog niets van vernomen, zal morgen aan een collega vragen of we hem al binnen hebben en of hij hem ook al getest heeft
Ik hoop hem nog te kunnen "lenen"
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
[ Voor 42% gewijzigd door IceEyz op 10-10-2008 18:30 ]
Wat is er nou zo relaxt aan dat WiMax? Is dat gewoon 3G, maar dan sneller? (dus overal in nederland snel internet).IceEyz schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:45:
Check dit!
De Touch HD in Diamond-vorm, geclaimd met WiMax!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=435096
http://www.theunwired.net...uch-hd-but-now-with-wimax
en nog steeds geen flits..IceEyz schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:45:
Check dit!
De Touch HD in Diamond-vorm, geclaimd met WiMax!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=435096
http://www.theunwired.net...uch-hd-but-now-with-wimax
nieuws: 'HTC lanceert binnenkort wimax-smartphone' - update
Wat heeft de filegrootte met de resolutie te maken? Ja goed, een hogere resolutie geeft een grotere file, maar je kunt niet vantevoren zeggen of een videofile met een bepaalde grootte gaat werken. Aangezien de HD wel een grote native resolutie heeft en je mag verwachten dat hij ook op die resolutie video af kan spelen zal het meeste wel gewoon werken.arjankol schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:01:
Is het met de HTC Touch HD ook mogelijk om divx/xvid films af te spelen zonder ze te verkleinen? Of is de framerate dan te laag? Hiermee bedoel ik dus dat je meteen bestanden van 700mb af kan spelen.
Precies, zo denk ik er ook over. Ik kan niet wachten, nadta mijn huidige telefoon overleden is (s710). Elke dag wachten, is een dag langer met een karige Nokia van mijn werk rondlopen.Mouki_9 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:18:
laat de touch hd nu maar eerst uitkomen, wat er later komt, dat zien we dan wel weer............. ik wil touch hd!!!!!!
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Wat hij probeert te zeggen is kan hij zo een gedownloade film wat hij gewoon op z'n pc kan kijken ook zo rechtstreeks op de Toch HD kan zetten zonder het aan te passen re-coderen of whatever. dus downloaden en op je toch hd zetten zonder enig bewerking van de bestand.RoD schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:38:
[...]
Wat heeft de filegrootte met de resolutie te maken? Ja goed, een hogere resolutie geeft een grotere file, maar je kunt niet vantevoren zeggen of een videofile met een bepaalde grootte gaat werken. Aangezien de HD wel een grote native resolutie heeft en je mag verwachten dat hij ook op die resolutie video af kan spelen zal het meeste wel gewoon werken.
En wat ik probeer te zeggen is dat daar dus weinig zinnigs over valt te zeggen. Sommige wel, sommige niet. Afhankelijk van hoe het bronbestand gecodeerd is. Waar je naar moet kijken is de maximaal ondersteunde bitrate, resolutie, audiocodecs, videocodecs, containerformaten, en speciale zut, zoals B-frames, GMC, etc. Het is dus allemaal niet zo simpel. Ik heb goede hoop dat de HD een hoop gaat ondersteunen, gezien de hoge resolutie en gezien het feit dat er een aantal goede videplayers zijn voor WM die een hoop codecs ondersteunen. Je kunt echter nooit er zomaar vanuit gaan dat een file die je gedownload hebt gaat werken.bamoah schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:55:
[...]
Wat hij probeert te zeggen is kan hij zo een gedownloade film wat hij gewoon op z'n pc kan kijken ook zo rechtstreeks op de Toch HD kan zetten zonder het aan te passen re-coderen of whatever. dus downloaden en op je toch hd zetten zonder enig bewerking van de bestand.
Mouki_9 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:18:
laat de touch hd nu maar eerst uitkomen, wat er later komt, dat zien we dan wel weer............. ik wil touch hd!!!!!!
Mouki_9 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:11:
ik had eigenlijk de touch hd nu wel in de winkels verwacht.... zucht.....
Je hoeft dat niet iedere keer onder de aandacht te brengen hoor, als iemand hem heeft dan wordt dat vanzelf wel in dit topic gemeld.Mouki_9 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:27:
als ik het goed begrijp heeft er geen enkele webshop of normale winkel de touch hd nog binnengekregen? Iemand had in dit topic toch laten weten dat die 't begin oktober binnen zou krijgen van hun leverancier, blijkbaar wrong info....
[ Voor 15% gewijzigd door pven op 11-10-2008 18:31 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
ongeduldig lol......pven schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:28:
[...]
[...]
[...]
Je hoeft dat niet iedere keer onder de aandacht te brengen hoor, als iemand hem heeft dan wordt dat vanzelf wel in dit topic gemeld.
Verwijderd
ik denk niet dat andere modellen met soortgelijke features het beter doen, het is nu nog gewoonweg ruk. Vooral als je een beetje bel gaat de accu niet langer als een dag mee.Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:59:
Ik vind het een hele mooie telefoon maar die batterij baart me toch wel een heleboel zorgen.1350mAh voor zo'n groot scherm én TouchFlo...Zelfs de SE XperiaX1 heeft een accu van 1500mAh bij een iets kleiner scherm dan de HD.
Ik ben een beetje huiverig dat we te maken gaan krijgen met een batterylife zoals we die kennen van de Touch Diamond...oftwel: slecht.
De winkels hadden 'm ook al in de winkels verwacht... zucht...Mouki_9 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:11:
ik had eigenlijk de touch hd nu wel in de winkels verwacht.... zucht.....
En daarom is het prettig dat je voor HTC's gewoon aftermarket accu's kunt krijgen ipv zo'n rottig wit ding wat je na een tijdje gewoon weg kunt gooien omdat de batterij op is..Mouki_9 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:32:
[...]
ik denk niet dat andere modellen met soortgelijke features het beter doen, het is nu nog gewoonweg ruk. Vooral als je een beetje bel gaat de accu niet langer als een dag mee.
Verwijderd
Niet dat het fijn is om altijd met een extra accu rond te lopen...Daarnaast kost dat ook weer een eurootje of 30Autoreply schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:16:
[...]
En daarom is het prettig dat je voor HTC's gewoon aftermarket accu's kunt krijgen ipv zo'n rottig wit ding wat je na een tijdje gewoon weg kunt gooien omdat de batterij op is..
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 19:18 ]
En de prijs valt enorm meeVerwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:19:
Minpunten:
- Vingerafdrukgevoelig als de neten
- Camera heeft geen flash en de camera is over het algemeen HTC kwaliteit (lees: niet noemenswaardig)
- De batterij, dat moet wel een hel worden met zo'n groot scherm en CPU met een niet zo'n grote accu. Waarom niet gewoon een 2000mAh accu ofzo? Daar ben ik best wel bereid een tientje meer voor te betalen en bijv. een extra mm dikte voor lief te nemen![]()
- Prijs, hij is nog duurder dan de TouchPro of zelfs de Xperia.
[ Voor 4% gewijzigd door BobB op 14-10-2008 20:48 ]
Verwijderd
Nou, goedkomen met die batterij. De Xperia X1 heeft 1500mAh maar heeft omwille zijn scherm een niet perse langere batterijduur dan de TP, en de Touch HD heeft zelfs een nog groter scherm dan de Xperia X1, dus ik maak me wel degelijk flinke zorgen. Ook op een duitse video-review hadden ze het er al over dat na een korte tijd de batterij al voor een kwart op was.IceEyz schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:45:
[...]
En de prijs valt enorm mee
Echt, de meeste sites bieden 'm nu al aan voor ongeveer hetzelfde als de Pro, en de HD is nog niet eens écht leverbaar, dus dat komt wel goed.
De accu komt ook wel goed, scheelt slechts 10mAh met de TP en die doet 't in ieder geval een dag of anderhalf op een accu. Deze heeft wel een groter scherm inderdaad..
Blijven vingerafdrukgevoeligheid en de camera over, waarbij de laatste voor mij persoonlijk een ruk kan schelen. Vingerafdrukgevoeligheid heb je natuurlijk wel met elk Touch-screen toestel, ook de X1.
Mijn afwegingen zijn voornamelijk:Daar ben ik dus mee bezig. Zelf vind ik 't niet zo'n mooi toestel en ziet de X1 er qua bouw een stuk mooier uit. Ik heb liever een stuk metaal in m'n hand dan halfzacht- en deels glimmend plastic. Alleen, dat schééérm.. Trouwens, op de iPhone is lekker te typen onscreen, dus dat moet op de HD minstens net zo goed gaan.
- Prijs (De schattig kleine Diamond wordt echt goedkoper, en doet 't ook goed...
- +++ Scherm +++ Dat is echt ronduit geweldig, films, foto's, nieuws, internet, boeken....
- Typen op een touchscreen of op een fysiek tobo (TP / X1)
- Géén fysieke knoppen voor het spelen van games, i.t.t. TD, TP en X1
- Maar wel weer Accelerometer i.t.t. X1
- Formaat, vrij breed en dus minder makkelijk in de broekzak..
Verwijderd
InvisibleShield....Ziet er interessant uit! Was eigenlijk van plan om eerst een screen protector te kopen met zonnefilter maar dit is ook interessant. Ik plak dan wel alleen de voorkant, de achterkant geloof ik wel en die heeft van zijn eigen al een goed niet-krasgevoelig en gripvast materiaal. Van de reviews zien blijkt dat achterkant ook bijna onmogelijk om mooi en goed symmetrisch te plakken.angelus20 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:59:
Of de Sony X1 een verschrikkelijk mooi toestel is natuurlijk persoonsgebonden.
Persoonlijk vind ik de Touch HD al aan de zware kant laat staan de X1, maar dat ken natuurlijk ook komen door het gebruikte materiaal en belangerijk om niet te vergeten het toetsenbord.
Vingerafdrukken zijn erg simpel te verkomen door een "InvisibleShield" erop te plakken, die er bij mij natuurlijk gelijk op zal gaan zodra het toestelletje binnen is.
Het mooie van dit apparaat is dat de achterkant precies het zelfde materiaal heeft als de originele Touch, dat is naar mijn mening echt super materiaal, het krast niet, geen last van vingerafdrukken zoals de diamond en zorgt voor goede vastigheid.
Ik denk persoonlijk dat de meeste futures wel duidenlijk zijn op dit toestel. De X1 topic heeft daarin tegen nog niks bekend qua gebruikers ervaringen, waarin de Touch HD niks anders is dan een ander jasje van de TD en TP.
Maar denk wel dat dit topic zal groeien zodra de 1ste exemplaar wordt verkocht,
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 22:57 ]
De Touch HD is 1 gram zwaarder dan de Xperia (146 en 145 gram) dus dat gaat niet op.angelus20 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:59:
Persoonlijk vind ik de Touch HD al aan de zware kant laat staan de X1, maar dat ken natuurlijk ook komen door het gebruikte materiaal en belangerijk om niet te vergeten het toetsenbord.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 01:41 ]
Vergis je niet he? Dit is coreplayer, die doet het op alle telefoons goed (een betaald programmaatje). Op de Touch Cruise is een film kijken met TCPMP niet te doen (zo schokkerig), maar met coreplayer wel.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 01:40:Voor zover ik weet is het volgende filmpje hier ook nog niet gepost. Het is niet verstaanbaar (voor mij althans) maar wel interessant aangezien de browser nog te zien is en op het einde nog full screen video
http://www.youtube.com/watch?v=OT4wr_E5ZkQ
Verwijderd
en ik vond dat stukje op de video met de coreplayer al behoorlijk erg. Lijkt mij erg irritant om een hele film te kijken met zo'n schokkend beeld.brrrt schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:53:
[...]
Vergis je niet he? Dit is coreplayer, die doet het op alle telefoons goed (een betaald programmaatje). Op de Touch Cruise is een film kijken met TCPMP niet te doen (zo schokkerig), maar met coreplayer wel.
Verwijderd
Verwijderd
Op dit moment is dat standaard nog niet meegenomen. Maar mijn ervaringen met andere HTC's is dat men er wel wat op vind qua apps. Volgens mij heb ik het ook al voor de HTC touch diamond voorbij zien komen en dat was ook al opgelost.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:54:
[...]
Alleen even voor de duidelijkheid; op de HD heb je dus het toetsenbord niet horzontaal als je bijvoorbeeld een sms typt? (alleen bij opera) Ik snap echt niet dat ze dat niet gedaan hebben, het maakt de toetsen toch bijna 1,5x zo groot lijkt me
Verwijderd
Inderdaad een heel mooi filmpje! Ik word hier helemaal enthousiast door, alles werkt zo soepel en reageert echt snel. Ik kan gewoon niet wachten!
Schijnt dat je ze bij de Phone house kan halen, maar ikzelf heb voor mijn S.E. X1 hier besteld :Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:02:
Ik vroeg mij alleen af waar je 16 gb kan bestellen, ik kan het zelf niet echt vinden.
Verwijderd
Bedankt voor de info, 2 MB/s lijkt me alleen wel tergend langzaam.bamoah schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:11:
[...]
Schijnt dat je ze bij de Phone house kan halen, maar ikzelf heb voor mijn S.E. X1 hier besteld :
http://www.mediatrader.nl...product.php?productid=172
Verwijderd
Je telefoon kan hem toch niet sneller aan. En zo erg is dat toch niet? Een liedje op je mobiel zetten duurt dus 2sec. Je hebt in principe niks aan een hogere speed class (class 4 of 6) want je verandert alleen maar de snelheid waarop je bestanden vanaf je computer op je telefoon kan zetten. Voor gebruik op je telefoon zelf maakt het 0% verschil.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:39:
[...]
Bedankt voor de info, 2 MB/s lijkt me alleen wel tergend langzaam.
Trouwens in het filmpje van bamoah is op 2.17 min. bij programma's AutoMapa 5 te zien.
Zou dit standaard geleverd worden bij de HD of heeft degene van dat filmpje het er zelf op geinstalleerd?
Daar heb je absoluut geen gelijk in. Je kunt beter een goed snel kaartje hebben als je veel muziek wil luisteren, veel navigeert, veel overpompt tussen mobiel en pc, en eigenlijk gewoon als je veel je mobiel wilt gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:08:
Je telefoon kan hem toch niet sneller aan. En zo erg is dat toch niet? Een liedje op je mobiel zetten duurt dus 2sec. Je hebt in principe niks aan een hogere speed class (class 4 of 6) want je verandert alleen maar de snelheid waarop je bestanden vanaf je computer op je telefoon kan zetten. Voor gebruik op je telefoon zelf maakt het 0% verschil.
[ Voor 11% gewijzigd door IceEyz op 15-10-2008 16:14 ]
Verwijderd
Volgens de Gathering topic hier op tweakers van X1 is het toestel Gewicht 158 gram vandaar alsnog mijn vorige postDreadramon schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:29:
[...]
De Touch HD is 1 gram zwaarder dan de Xperia (146 en 145 gram) dus dat gaat niet op.
Zelf twijfel ik tussen beiden en ik ik zal de eerste gebruikers reacties afwachten en kijk in december welke het beste uit de bus is gekomen. En hoop dat ze tegen die tijd ook iets goedkoper zijn geworden.
Verwijderd
Klopt dit is inderdaad de 2D versie van touchflo die inmiddels ook voor de tytn2 beschikbaar is, maar de 3D versie van touchflo ziet er veel mooier uit!Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 17:09:
Gebruikt de touch 3g niet touchflo 2d in tegenstelling tot de HD die de 3d versie gebruikt?
Daarbij lijkt het mij alleen maar onhandig aangezien er geen cijfers rond de wijzers staan.
Ook wel weer leuk dat de wijzers niet kloppen met de tijd die er staat
Verwijderd
Zij duiden op de extra opties in het tabblad settings, genaamd: customize tabs. Ik ga er niet van uit dat zij weten hoe dit in zijn werk gaat, anders hadden ze daar ook wel foto's van.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:34:
Ze zeggen ook dat je de tabs van de touchflo zelf aan kan passen, maar dat is ook niet in het filmpje te zien.
Ik zou het wel mooi vinden als dit echt kan, het verhoogt de gebruiksvriendelijkheid en dat kan alleen maar een goede zaak zijn!
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 19:33 ]
Ik draai Touch Flo 2D al een tijdje op me huidige Originele Touch (eerste versie) met een super cleane romBobbus schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:54:
Op de site van PDAshop zie ik de Touch 3G met een klokje met wijzers, iets wat er naar mijn mening best strak uitziet. Is er al bekend of heeft iemand het al gezien dat dit ook mogelijk is met de HD, of is dit vanaf bijvoorbeeld de Diamond al in te stellen? Ik ben het namelijk nog niet eerder tegengekomen![]()
[afbeelding]
Verwijderd
He, die 2 opties waren mij helemaal niet opgevallen bij settings in het filmpje. Het mooiste zou natuurlijk zijn als je tabs als Opera in het rijtje erbij kan zetten, maar we moeten het waarschijnlijk met de standaard tabs doen.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:20:
[...]
Zij duiden op de extra opties in het tabblad settings, genaamd: customize tabs. Ik ga er niet van uit dat zij weten hoe dit in zijn werk gaat, anders hadden ze daar ook wel foto's van.
Verder vraag ik me af hoe het zit met video playback. Hoe vloeiend zal dit gaan. Dan bedoel ik dus inderdaad de gedownloade film, meestal in .avi welke zo'n 120 min duurt(700 MB). Dat geeft volgens mij zo'n 800kbps. Is dit nog vloeiend of krijgt hij hiermee problemen.
(alle filmpjes die ik tot nu toe heb gezien:
http://vimeo.com/1938435?pg=embed&sec=1938435&hd=1
http://nl.youtube.com/watch?v=TykCSs44TAs
http://www.theunwired.net...windows-mobile-smartphone
http://nl.youtube.com/watch?v=OT4wr_E5ZkQ
http://nl.youtube.com/watch?v=arRcCCnJ3bM
http://nl.youtube.com/watch?v=vXGErHj4LIA
http://nl.youtube.com/watch?v=H7tMud50jcA
http://nl.youtube.com/watch?v=vdMoRnxf1n4
http://nl.youtube.com/watch?v=Aiw5PsQ50Uc
)
Inderdaad op de Touch is het ook beschikbaar, weliswaar via nieuwe roms. Ikzelf gebruik nu een tijdje ONYX, een WM 6.1 rom met Touch Flo 2D, ook op de eerste versie van HTC Touch naar volle tevredenheid. Daar kun je ook de klok aanpassen naar diegene met de wijzers.angelus20 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:33:
[...]
Ik draai Touch Flo 2D al een tijdje op me huidige Originele Touch (eerste versie) met een super cleane rom
Werkt perfect en erg snel zelfs met een 200mhz proccesortje.
TF3D is een heel ander verhaal natuurlijk maar XDA is er wel al mee bezig, helaas is dat voor mij niet meer interessant het wordt toch al de Touch HD
Verwijderd
Lijkt me dus dat dat nog niet in de HD ingebouwd zit?a few folks including @7even1982: currently it is not possible to change, add or delete TouchFLO 3D tabs. it is a feature we are looking at.
Verwijderd
Dat is dan gewoon een probleem aan zijn kant. Ik heb sinds een paar dagen een 16GB MicroSDHC van Class2 en dat gaat gewoon als een zonnetje met muziek afspelen op een Touch Pro.IceEyz schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:34:
[...]
Daar heb je absoluut geen gelijk in. Je kunt beter een goed snel kaartje hebben als je veel muziek wil luisteren, veel navigeert, veel overpompt tussen mobiel en pc, en eigenlijk gewoon als je veel je mobiel wilt gebruiken.
Ik las net nog in het X1 topic over iemand waarbij bij z'n muziek bleef haperen en het zo'n 6 seconden duurde voor het volgende nummer in de Media Player. Dat lijkt me niet prettig.
Groter =! Altijd beter.
16GB is leuk, maar dan wel een Class 6. Dan weet je zeker dat 't geheugen minstens 6MB/sec haalt en waarschijnlijk overall een stuk sneller werkt dan een standaard kaartje.
Iets anders... de HD heeft een standaard Slide-to-Opneem/Weiger dingetje. Schijnt in het videootje te zien zijn geweest, maar mij was het niet opgevallen.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 07:32 ]
HTC heeft al gezegt dat ze geen bestaande telefoons gaan omtoveren tot android dus denk dat je dit kan verbannen naar land der fabelen.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 07:30:
Het lijkt er op dat de geruchten over een mogelijke T-mobile G2 waarheid gaan worden. De wens voor een HTC touch HD met android zou eens uit kunnen komen![]()
Let op! het is nog berust op geruchten maar het was wel ff het posten waard....
Bron:
http://allaboutphones.nl/...43e92454f9b988d9c066a974f
En dit op de twitter site van HTC antwoord op een vraag:I cant find the link anymore, but its somewhere in these forums. Some HTC big wig confirmed that the Touch HD will not have Android, and their future phones will either be one or the other. You cant get "phone X" with your choice of Android or WM. Now that doesnt necessarily mean that some 3rd party wont be able to figure out a way to wipe the phone and load Android onto it.
Link: http://twitter.com/htcRT: we have no plans to port different OSes to current phones. we believe software and hardware need to be integrated
[ Voor 30% gewijzigd door bamoah op 16-10-2008 08:43 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:51:
ik heb eigenlijk nooit eerder een htc toestel gehad,ik wilde eigenlijk graag weten hoe is het met navigeren op me n95 ging het perfect met sygic
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Die twitter site zit ook een pr bureau achter dus daar zou ik niet te veel waarde aan hechten. Ik denk dat er wel een 'kans' is dat de HD in de VS een Android toestel gaat worden omdat:bamoah schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:30:
[...]
HTC heeft al gezegt dat ze geen bestaande telefoons gaan omtoveren tot android dus denk dat je dit kan verbannen naar land der fabelen.
Ik weet niet meer waar ik het had gelezen maar, het zit zeker niet in de pijpleiding. HTC komt met geheel nieuw smartphones met android
Deze heeft het ook gelezen:
[...]
En dit op de twitter site van HTC antwoord op een vraag:
[...]
Link: http://twitter.com/htc
Lijk me duidelijk
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hij staat genoemd in deze TS dus vandaar dat ik hem even aanhaalde. En om nou een heel topic op te starten voor één vraag vond ik ook weer niet nodig. Het publiek voor de HD en de 3g zijn nagenoeg hezelfde.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 01:20:
Dit is het Touch HD topic dus het lijkt mij sterk dat hier veel mensen zitten die echt geinteresseerd zijn in de 3g.
Maargoed, het nadeel van de 3g t.o.v. de HD is de schermgrootte in verhouding met het formaat van het toestel. Het scherm van de HD kan haast niet groter op het toestel terwijl die van de 3g niet denderend is.
Daarnaast moet je je wel beseffen dat de HD 5x zoveel pixels heeft als de 3g (ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wil niet nog een keer een telefoon met qvga resolutie).
Voor de rest heb je wel gelijk en komen de rest van de specs aardig overeen en het lijkt mij duidelijk dat je de HD te groot vind als je het een baksteen vindt. Dus de touch 3g wordt de keuze . . ?
Als je mijn reactie had gelezen had je geweten dat ook de touch hd pas ik 09 uitkomt bij t-mobileVerwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:45:
[...]
Ik weet nog niet wat het wordt. Begin november mag ik een andere foon uitzoeken en neig naar een HD maar wanneer deze in het meest gunstigste geval uit zal komen op 6 november betekend het pas dat T-Mobile heb zo rond eind december, voor de kerst zal uitbrengen (als ze hem al uit brengen). Over de 3g is nog niets te vinden qua release dus daar kan ik ook geen rekening mee houden.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Waarom zouden ze hem geen 'HD' mogen noemen? De letter H opgevolgd door een letter D is niet copyrighted ofzo. Ze mogen alleen de "HD ready" of de "Full HD" logo's niet voeren.Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:34:
Ik heb een vraagje wat betreft de High Defenition van deze telefoon. Hij heeft een resolutie van 480x800... wat heeft dat met HD te maken?? High definition bij tv's zijn toch vanaf 720... en aangezien bv de SE Xperia en Asus Glaxy 7 dezelfde resolutie hebben mogen zij zich dan (mits dit juist is) ook HD noemen...?
Of zeg ik nu iets stoms en zie ik iets over het hoofd...?
Ik moet zeggen dat ik verder echt kwijlend aan het wachten ben op de releases van deze phone's!Alhoewel mijn voorkeur toch het meeste naar Xperia lijkt te gaan, vanwege een qwerty toetsenbord.... maar die schijnt volgens een aantal reviews niet echt lekker te werken (weinig feedback van de toetsen). Mocht dat een te groot nadeel zijn ga ik direct voor deze HTC, damn wat een mooie telefoon!
op de 3e plek komt de Asus... eerst maar eens kijken hoe ze het er alledrie vanaf brengen
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2008 13:27 ]
Verwijderd
het toetsenbord van de x1 schijnt juist wel heel fijn te werken volgens de laatste reviews.check het x1 topic maar eensVerwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:47:
de resolutie van 480x800 heeft inderdaad niet veel met echte high definition te maken.
Op deze manier wil HTC alleen nadruk leggen op het scherm, want dat is toch wel het grootste selling point van deze foon. Het is dus eigenlijk niet terecht dat HTC de HD noemt
Verwijderd
Dan zou het de Touch HDD zijn toch? ;-)LVGH schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:20:
Ik dacht eigenlijk dat er een harde schijf in zou zitten
Fout. Het staat voor HebbeDingVerwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 15:12:
Volgens mij staat HD voor Hard Drukken :-)
Kan niet wachten totdat hij er is :-)
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
HartstikkeDuur lijkt me ook wel een waardige naam ^^
Verwijderd
Beetje rare vraag dit misschien, maar qua spelletjes, kan je bijvoorbeeld ook flash games downloaden en op je geheugen kaartje zetten en op die manier spelen zoals vaak ook op de pc kan (wellicht in de browser, of stand alone)?Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:20:
[...]
Heb al m'n software al verzameld (allerlei SPB spul, CorePlayer, TomTom, FlashLite 3.1 en wat spelletjes) en ook de 16GB MicroSD kaart wacht al op zijn toekomstige vriendje!
Ben ook aan het kiezen op dit moment... Na een aantal enthousiaste reviews halsoverkop de Samsung i900 Omnia besteld, maar de Xperia en Touch Pro brachten me al snel aan het twijfelen. Een 'toetsenbord' werkt natuurlijk altijd lekkerder dan on-screen toetsjes, zeker als je veel met zo'n dingetje gaat internetten, wat ik zeker van plan ben.Bobbus schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:46:
Ik heb eigenlijk geen idee welk toestel ik nu ga nemen. Mijn abo loopt in december af en ik kan nu al een nieuwe afsluiten (Hi). Maar de twijfel is groot. Eerst dacht ik een HTC Touch Pro te nemen, maar door maar matig positieve beoordelingen heb ik die even links laten liggen. Daarna dacht ik de oplossing gevonden te hebben in één van de nieuwe toestellen. De X1 of de Touch HD, maar die willen dus maar niet uitkomen.
Vandaag heb ik even een rondje winkels gedaan, en niemand kon me iets nuttigs vertellen. Belcompany, T for Telecom, The Phone House, Dixons allemaal zeiden ze óf dat ze het totaal niet wisten, óf Q4 2008, maar ze hadden totaal geen idee wanneer in Q4. Nu heb ik vandaag de Touch Pro voor het eerst in m'n handen gehad (weliswaar een dummy) en die lijkt dan toch ook wel weer heel tof en dan zou ik niet meer hoeven te wachten. Het zijn zware tijden
Verwijderd
Om nou een gloednieuwe telefoon naar de US te sturen, voor een beschermingslaagje gaat me dan weer iets te ver. En wat te denken van verzendkosten, verzekeringskosten en eventuele douanekosten! Vervoglens ben je je telefoon ook nog lange tijd kwijt. Helaas helaas. Dat wordt geen HTC Touch HD met InvisibleShield...Hello Rick,
Thank you for contacting ZAGG, home of the invisibleSHIELD! My name is Stephen and I appreciate the opportunity to assist you.
I regret that we do not have a Full Body invisibleSHIELD available on our website for your HTC Touch HD . We would be more than happy to create a unique custom invisibleSHIELD for your device. We will need you to send the HTC Touch HD with all of your contact information to the following address:
ZAGG Inc.
3855 S. 500 W. Suite B
Salt Lake City, UT 84115
***PLEASE BE AWARE OF THE INFORMATION BELOW***
SHIPPING INFORMATION
Please understand that for liability concerns we require you to ship your HTC Touch HD to us with a tracking number. We recommend services such as UPS or FedEx. We would also encourage you to insure the package and save your original shipping receipt. Please be aware that we are not responsible for items lost or damaged in shipping.
SERVICE FEE
Because our design team has not yet created an invisibleSHIELD for your HTC Touch HD , there is a $14.95 custom service fee that is separate from the cost of the shield. Please allow approximately 3 business days for the design and installation to be complete. Upon completion, we will contact you with the costs and for the balance of the order:
-Cost of the shield
-Installation
-Return shipping and Insurance
I hope that this information was helpful, and please feel free to contact us with any further questions or concerns.
Thank you for choosing the invisibleSHIELD. We appreciate your business!
All the best,
STEPHEN N.
Verwijderd
Eigenlijk moet je de Diamond vergelijken met de HD, maar de Pro is natuurlijk ook vrijwel identiek.MrDummy schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:57:
Ik lees dat er mogelijk HTC Touch HD Pro zou komen. Dat is keyboard versie. Er zijn al paar nieuwsberichten van, maar nog geen officiele antwoord.
Het valt me op dat geheugen en processor hetzelfde is als HTC Touch Pro. Dat betekent dus weinig verschillen dan groter scherm en zelf grotere behuizing. En grotere sensor camera.
Wat is eigenlijk de belangrijke verschil onder de motorkap tussen HTC Touch Pro en HTC Touch HD?
indedaad, we hebben InvisibleShield alleen voor voorkant van HTC Touch HD nodig.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:59:
De achterkant is hetzelfde als de originele HTC touch, dus daar hoeft al geen beschermingslaagje overheen
[ Voor 25% gewijzigd door Dark Angel 58 op 21-10-2008 12:22 ]
Verwijderd
Neen, is een mockup dat een gebruiker zelf heeft gemaakt op een of ander forum.MrDummy schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:57:
Ik lees dat er mogelijk HTC Touch HD Pro zou komen. Dat is keyboard versie. Er zijn al paar nieuwsberichten van, maar nog geen officiele antwoord.
Het valt me op dat geheugen en processor hetzelfde is als HTC Touch Pro. Dat betekent dus weinig verschillen dan groter scherm en zelf grotere behuizing. En grotere sensor camera.
Wat is eigenlijk de belangrijke verschil onder de motorkap tussen HTC Touch Pro en HTC Touch HD?
Verwijderd
wacht maar totdat je hem 1 jaar lang iedere dag mee hebt gehad. Dan ziet ie der wel wat anders uitsoundwave070 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:37:
of gewoon wat zuiniger zijn met je apparaatje. Ik vind screenprotectors altijd de telefoon een beetje verpesten. Heb nu een diamond al vanaf dag 1 in mijn broekzak zitten en zolang ik er op let dat ik geen losgeld of sleutels in dezelfde zak stop ziet ie er nog steeds prima uit. Krasjes die er op zitten zijn alleen te zien onder fel licht uit bepaalde invalshoeken en uiteindelijk zijn de ergste krassen op het scherm net zo lelijk als krassen op een screenprotector vind ik zelf. Als ik de natuur inga of naar een festival of wat voor activiteit dan ook waarbij de kans op een kapotte telefoon wat groter is schuif ik mn simkaartje wel even in een oude telefoon en ga ik niet rondlopen met een gadget van 600+ euro.
Denk zowiezo dat invisibleshield lastig aan te brengen zal zijn op een HD omdat de camera module op de achterkant een stuk uitsteekt
Het heeft niet zozeer iets met zuinigheid te maken, maar meer met risico's. Vergeet je één keer om niet de sleutels bij het apparaat in te doen, en je scherm kon wel eens volledig verneukt zijn. Ik ben altijd zuinig met mijn spullen, maar ik loop het risico op een beschadigd scherm gewoon liever niet. Zeker niet bij apparaten die zo'n groot scherm hebben.soundwave070 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:37:
of gewoon wat zuiniger zijn met je apparaatje. Ik vind screenprotectors altijd de telefoon een beetje verpesten. Heb nu een diamond al vanaf dag 1 in mijn broekzak zitten en zolang ik er op let dat ik geen losgeld of sleutels in dezelfde zak stop ziet ie er nog steeds prima uit. Krasjes die er op zitten zijn alleen te zien onder fel licht uit bepaalde invalshoeken en uiteindelijk zijn de ergste krassen op het scherm net zo lelijk als krassen op een screenprotector vind ik zelf. Als ik de natuur inga of naar een festival of wat voor activiteit dan ook waarbij de kans op een kapotte telefoon wat groter is schuif ik mn simkaartje wel even in een oude telefoon en ga ik niet rondlopen met een gadget van 600+ euro.
Denk zowiezo dat invisibleshield lastig aan te brengen zal zijn op een HD omdat de camera module op de achterkant een stuk uitsteekt
Verwijderd
Verwijderd
Helemaal mee eens, aangezien de achterkant safe is heb ik zelf aan een goeie screenprotector genoegbrrrt schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:57:
Wat is er mis met een gewone screenprotector? Al die moeite voor invisibleshield (waarvan je alleen het screenprotector gedeelte wilt gebruiken), het lijkt mij een beetje overdreven...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 22:04 ]
Damn over 2 a 3 weken... Dat is midden november! Nog langer wachten op deze beauty!brrrt schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 02:11:
Ik kom net van het HTC feestje voor verkopers af en heb even met de HD mogen spelen. Het is aan het begin wel even wennen, de breedte ivm de dikte. Hij is echt dun en licht, het is door het scherm alleen zo breed geworden! Als je 'm even vast hebt ben je er gelukkig al snel aan gewend.
Het ding is trouwens ook lekker snel, gewoon wat je van een goede HTC mag verwachten.
De mensen van HTC konden mij niet vertellen of er een 'qwerty' versie van de HD komt, wel dat in de planning staat dat er volgend jaar 16 (!) nieuwe HTC toestellen op de markt komen.
De camera steekt veel minder uit dan ik had verwacht. Hooguit 1 mm.
De nieuwe reeks toestellen worden over 2 tot 3 weken in de winkels verwacht, en ik ben verliefd erop! Wat een topding, die HD...
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq