Het HTC Touch HD "BlackStone" topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 164.468 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gfgw
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-01 10:42
Syzzer schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:07:
[...]
Klein vergissinkje waarschijnlijk, hij doelde op flashlight, niet flashlite:
http://www.freewarepocket...ad-mobile-flashlight.html
[...]
Noem het dan ook gewoon zoals het in onze moerstaal heet: een flitser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Djerique schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:45:
Kennen andere Tweakers nog meer van zulke apps voor hun portables? :)
Voor het hardlopen heb ik ook een keer een overzichtje gemaakt zoals je in onderstaande topic kan lezen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Thanks mate _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05 15:37

Dark Angel 58

Peace!!!

over het gebrek van flashlight gesproken....

Misschien kan HTC beter een plug-in flash light maken, flash light voor mini usb of 3,5 mm audio jack (heel interessant idee, maar ik weet niet of het haalbaar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

In de comments van het stuk van Unwired:
Posted by fat guy dancing on 22.09.08 - 11:33:37
1. "Does it have TV-out?"

- Yes.
Ik neem aan een grappige user :(
Als er TV-out op zit dan zal het via de ExtUSB met extra kabel, net zoals de Pro. Heb effe gekeken naar de verschillen diamnond, TP en deze en alleen bij de TP staat het expliciet erbij.

Zal dus wel niet..... :(

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162671

Dark Angel 58 schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:08:
over het gebrek van flashlight gesproken....

Misschien kan HTC beter een plug-in flash light maken, flash light voor mini usb of 3,5 mm audio jack (heel interessant idee, maar ik weet niet of het haalbaar is).
Zoiets?

Link

Dit is ook nog een interessante site: http://htchd.com/

Edit: Ah great zo'n domein en site puur voor ads en geld maken. Ach ja skip it dan maar. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 162671 op 23-09-2008 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Die kenne we al....ik zie alleen wel dat hij niet in de TS staat....zal wel hierdoor komen:

DaannO in "HTC Touch HD"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05 15:37

Dark Angel 58

Peace!!!

niet als zaklamp, maar flitser :)
zoals onder
(sorry voor een slechte tekening, want ik heb het met muis getekend ;))

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~abeulink/images/pictures/flitser.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-06 20:10
Dark Angel 58 schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:08:
of 3,5 mm audio jack (heel interessant idee, maar ik weet niet of het haalbaar is).
Bedoel je met 3,5 mm audio jack niet zo iets?
Dit bestaal al lang!
Zelf gebruik ik de HTC Wired Remote Control op mijn Touch Cruise al geruime tijd naar complete tevredenheid. Is iets geavanceerder, maar werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:08
volgens mij ben ik de enige die begrijpt wat Dark Angel 58 wil zeggen. een aparte flitser als accesoire. Dus afneembaar.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-06 20:10
ik weet wel dat hij dat wilde zeggen, en weet niet of dit mogelijk is (vast wel, maar of het bestaat is wat anders). Maar hij heeft dacht ik ook gevraagd om een usb naar 3,5 mm audio jack... toch?
Een flitser laden vanaf een audio jack lijkt me niet logisch, maar ook niet haalbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Nee, maar via de EXT usb moet dat toch kunnen....

En nog wat reviews gevonden:

http://asia.cnet.com/revi...,39001709,62046338,00.htm

http://asia.cnet.com/revi...001703,44031305p-0,00.htm

http://www.cnet.com.au/mo...39036203,339292019,00.htm

[ Voor 71% gewijzigd door Righteye op 23-09-2008 22:20 ]

• Isegrimm
  • Laatst online: 16-05 14:30

Isegrimm

Hallo, hoe is 't hier?

Woudloper schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:26:
[...]

Voor het hardlopen heb ik ook een keer een overzichtje gemaakt zoals je in onderstaande topic kan lezen:
Niet echt, ik heb geen toegang: "forum_not_allowed" ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Isegrimm op 24-09-2008 12:56 ]

Aldus sprak ik.

Microsoft stelt nieuwe Windows Mobile uit

Frontpage

Nou daar gaan alle verwachtingen op een romupdate. Toch vind ik het opmerkelijk dat Microsoft zich dit überhaupt kan veroorloven gezien de opkomst van andere concurrent besturingssystemen op mobiel gebied. Ach ja dan maar blijven aanmodderen met 6.1 en een schil.

Edit: Hier nog een goede post erover op het xda forum: Link

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 162671 op 24-09-2008 23:45 ]

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 09:25
Opzich handig, en zeker beter dan frans.

Hier een review van unwired: _/-\o_

http://www.theunwired.net...windows-mobile-smartphone

Ik had hem nog niet langs zien komen hier.

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:51
angelus20 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:35:
Opzich handig, en zeker beter dan frans.

Hier een review van unwired: _/-\o_

http://www.theunwired.net...windows-mobile-smartphone

Ik had hem nog niet langs zien komen hier.
toch stond 't er al.... ;)
IceEyz schreef op maandag 22 september 2008 @ 08:57:
The Unwired heeft 't toestel nu ook in z'n handen gehad en een aantal foto's online gezet. Bovendien mogen we vragen stellen, uey! :)

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

• AngelusHD
jra2k schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:18:
[...]

toch stond 't er al.... ;)

[...]
Ik zal er voortaan wat meer informatie bij zetten, zoals dat dit een video review is.
Maar ik dacht dat de meeste wel een klik op de link zouden wagen, voordat ze uberhaud een reply plaatsen.

Dit filmpje is vandaag op: Wednesday, 24.09.08 geplaatst, de foto sessie op de 22ste

Veel plezier :)

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:04
Het is altijd leuk als iemand een filmpje maakt van een nog-niet-uit-toestel, alleen, ik erger me soms helemaal kapot aan Arne.. "So actually, Last but not Least, Let us have a look, actually, last but not least..."

Het ziet er in ieder geval goed uit, nu standaard met Flash in Opera, en géén Flash voor de camera 8).

Toch twijfel ik weer of ik niet gewoon een Diamond moet nemen vanwege de kosten, een Pro vanwege de TV-out en tobo, of deze HD met een scherm dat tv-out overbodig maakt.. Het scherm is giga, maar maakt 't veel uit bij 't browsen. Doe 't nu wel eens op een amper 2.0" scherm, en dat lukt ook :).

• AngelusHD
Jah, hij heeft een beetje, eigenlijk heel erg gebrekkig Engels. Mja het is wel Engels, geen Frans >:)
De betere video reviews van pocketnow, enz zullen wel eerdaags komen.

Op dit moment in bezit van een HTC touch 2,8'' maar internetten ziet er wel stukken makkelijker uit op de HD versie, ik draai de zelfde programma's maar 3,8'' met een resolutie van 800x480 is toch best wel goed te doen. :X

Kortom een juiste opvolger voor me touch :)

Het gaat er niet om of het nou wel lukt met 2'' of niet, in dat opzicht ben je vrij naar keuzen, TD,TP,HD elk heeft zijn + en - punten en ieder type toestel is gebaseerd op een bepaalde doelgroep. Naar jouw de keuze welke het best bij je past toch? :)

• jorikk59
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 09:54
Alleen jammer dat hij niet GPS test. Ik zou wel willen weten hoe die zou werken.

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
wat een vies engels praat die gast...
Maar die nieuwe opera, blijft toch mooi ff hangen in dat filmpje.
Laten we hopen dat alle bugs eruit zijn als het toestel op de markt is.

-----------
Is het met dit apparaat mogelijk onverkleind 640x480 video's te bekijken? (xvids?) en eventueel losse ondertitelbestanden toe te voegen? (kan je bijvoorbeeld vlc player erop zetten?)

Ik hoop dat er een optie op zit om video op te rekken tot volledig fullscreen. Voor zover ik weet doet coreplayer dit wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Felke op 25-09-2008 20:22 . Reden: Oprekken van video toegevoegd / typo ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het kan ongetwijfeld, aangezien het kleiner is dan de native resolutie van de HD. Wel krijg je dan balken aan de zijkant aangezien de aspect ratio van scherm en video dan niet helemaal overeen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-02 19:47
Ligt het aan mij of zag ik net langs de weg in nieuwegein een reclamebord met daarop een Blackstone Pro, met toetsenbord? Kan hem even niet op internet vinden, maar deze zal dan ook wel bij dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 19:50
vmsw schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:46:
Ligt het aan mij of zag ik net langs de weg in nieuwegein een reclamebord met daarop een Blackstone Pro, met toetsenbord? Kan hem even niet op internet vinden, maar deze zal dan ook wel bij dit topic horen.
Ja dat ligt hem aan jou. Waarschijnlijk heb je de HTC Touch Pro gezien, die is wel met toetsenbord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 33810 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 07:38:
[...]

Juist, en aan de onderkant is NOG beter. Want: dan draai je het toestel in zak zodat de jack alsnog "boven" zit...en wanneer je je toestel uit je zak haalt kan je het scherm gelijk lezen zonder het toestel anders vast te pakken. Probeer het maar eens.
Hahaha, nog nooit over na gedacht maar je hebt gewoon gelijk! :)

Aan de andere kant vind ik het een tegennatuurlijk idee dat die telefoon met de onderkant naar boven in mijn zak zit..... :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Iemand eigenlijk al een releasedate concreet gezien? Overal zie ik van oktober tot eind van het jaar, maar nergens nog een exacte datum.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Laatst online: 16-06 21:15
Mouki_9 schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:08:
Iemand eigenlijk al een releasedate concreet gezien? Overal zie ik van oktober tot eind van het jaar, maar nergens nog een exacte datum.....
Op het inkoopknaal waar ik de beschiking over heb staat dat hij 3 oktober binnen komt bij mijn leverancier.
Ben dus ook heel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Als die 3 oktober bij jouw leverancier zou zijn, dan verwacht ik eigenlijk wel dat ik iets van reclame tegen zou komen? Of dat er telecomwinkels zouden zijn die het al aanprijzen? Of is het zo dat 2 maanden daarna pas goed verkrijgbaar zal zijn? Of nog erger, dat ze het uit willen brengen tegen kerst om de verkopen te stimuleren?
Het valt me gewoon op dat ik niks van deze telefoon zie of hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Mouki_9 schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:50:
Als die 3 oktober bij jouw leverancier zou zijn, dan verwacht ik eigenlijk wel dat ik iets van reclame tegen zou komen? Of dat er telecomwinkels zouden zijn die het al aanprijzen? Of is het zo dat 2 maanden daarna pas goed verkrijgbaar zal zijn? Of nog erger, dat ze het uit willen brengen tegen kerst om de verkopen te stimuleren?
Het valt me gewoon op dat ik niks van deze telefoon zie of hoor...
Op de site van HTC staat hij ook al.
Op de site van smartphoneshop staat hij ook al, onbekende levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 09:38
Bij Central Point staat hij ook. Daar staat de lever datum op 20 oktober. http://pdas.centralpoint.nl/htc/99hhc026-00/touch-hd-nld/

Meestal hebben zij hem pas in de verkoop als hij bijna leverbaar is. (Zo was het ook met de Tytn II, die ik ook daar besteld had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
nou.... kan niet wachten.

In de laatste videoreview, hebben ze het over het trillen van het toestel als je op de onderste functieknoppen drukt. Weet iemand misschien of dit ook op het virtuele keyboard toegepast gaat worden? Ik hoor namelijk van diverse mensen dat ze dit heel prettig vinden op de samsung omnia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-05 15:44
Op het inkoopkanaal waar ik de beschiking over heb staat dat de HD 2 oktober al binnen komt bij onze leverancier. Inkoopprijs: € 491.90 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Op 21 okt is de launch party van de HD in Utrecht. De week hierna zal hij in de winkels te vinden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125661

Zojuist zijn er weer twee videootje op het net gearriveerd :)

HTC Touch HD Video Test
2 minutes avec le HTC Touch HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:09

martjah

Appel

Hoofy88 schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:13:
[...]

Op het inkoopkanaal waar ik de beschiking over heb staat dat de HD 2 oktober al binnen komt bij onze leverancier. Inkoopprijs: € 491.90 :*)
Voor de "gewone consument" zal dat wel wat schelen denk ik. want dat zal wel excl. btw en winstmarge zijn :(

Hoeveel gb kaartje zou eigenlijk nuttig zijn voor zo'n ding? Heb nu een k800i dus moet nog nieuwe kopen dan.

Ik wil natuurlijk navigatie erop, +/- 1gb aan muziek en voldoende ruimte voor foto's filmpjes. ik weet namelijk niet hoe groot de filmpjes worden als je bijv. een filmpje maakt van 5 minuten.
En ik zou er misschien nog film op willen kijken (een omgezette dvd bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
dan stop je er toch een snelle 8gb kaartje in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

martjah schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:59:
[...]

Voor de "gewone consument" zal dat wel wat schelen denk ik. want dat zal wel excl. btw en winstmarge zijn :(

Hoeveel gb kaartje zou eigenlijk nuttig zijn voor zo'n ding? Heb nu een k800i dus moet nog nieuwe kopen dan.

Ik wil natuurlijk navigatie erop, +/- 1gb aan muziek en voldoende ruimte voor foto's filmpjes. ik weet namelijk niet hoe groot de filmpjes worden als je bijv. een filmpje maakt van 5 minuten.
De grootte van een video hangt helemaal van de bitrate, resolutie, gebruikte codec en speelduur af. Valt weinig zinvols over te zeggen dus. Echter, aangezien de HD een flink hoge native resolutie heeft, zul je grotere bestanden kweken dan bij een telefoon met een "normale" (lees: lagere) resolutie.

In ieder geval, geheugenkaartjes kosten niet zoveel meer, en mocht je behoefte hebben aan meer geheugen voor meer films, dan kun je gewoon een kaartje bijkopen. In ieder geval hangt het er helemaal vanaf hoeveel video jij er op wil zetten en hoe je je video codeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
vooral de functie om video beeldvullend te maken spreekt me toch wel erg aan (mijn sony w960i doet dit overgens automatisch).

BIj de volgende HTC telefoon zie ik graag de stylus verdwijnen en vervangen worden door een interface waarbij alles met de vinger te bedienen is.. zonder dat je het puntje van je nagel moet gebruiken (op mijn w960i zitten knopjes van nog geen 3 x 3 mm, zonder stylus bijna onmogelijk om in te drukken).

[ Voor 0% gewijzigd door Felke op 30-09-2008 09:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
Binnenkort zijn de 16 Gb kaartjes te koop dus nog meer opslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Felke schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:16:
vooral de functie om video beeld vullend te maken spreekt me toch wel erg aan (mijn sony w960i doet dit overgens automatisch).

BIj de volgende HTC telefoon zie ik graag de stylus verdwijnen en vervangne worden door een interface waarbij alles met de vinger te bedienen is.. zonder dat je het puntje van je nagel moet gebruiken (op mijn w960i zitten knopjes van nog geen 3 x 3 mm, zonder stylus bijna onmogelijk om in te drukken).
Ik denk dat dat dan wachten is tot de eerste WM7- of wellicht Android-telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Hoofy88 schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:13:
[...]

Op mijn inkoopkanaal ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 07:57
RoD schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:19:
[...]

Ik denk dat dat dan wachten is tot de eerste WM7- of wellicht Android-telefoon.
Denk dat WM7 hier toch ookwel op zal kunnen draaien toch? De goede resolutie heeft ie iig al.

480x800... waar gaat het naartoe?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
martjah schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:59:
[...]

Ga maar uit van ongeveer 590 euries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Hoofy88 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 08:59:
[...]

Ga maar uit van ongeveer 590 euries
pricewatch: HTC Touch HD

Klopt :)

Zit zelf erg te twijfelen tussen de SE X1 en deze. X1 heeft als voordeel het qwerty toetsenbord en de HD een groter scherm.... lastig.

[ Voor 20% gewijzigd door Rebunted op 30-09-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

FireStarter schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 04:53:
[...]

Denk dat WM7 hier toch ookwel op zal kunnen draaien toch? De goede resolutie heeft ie iig al.

480x800... waar gaat het naartoe?
Ik gok van wel, maar het is nog maar de vraag of HTC tegen die tijd een ROM-update uitbrengt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
J-Media schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:16:
[...]

pricewatch: HTC Touch HD

Klopt :)

Zit zelf erg te twijfelen tussen de SE X1 en deze. X1 heeft als voordeel het qwerty toetsenbord en de HD een groter scherm.... lastig.
de x1 is ook wat dikker.
Wat betreft support weet ik het niet van htc, maar die van SE is wel erg ruk. Ik kan me nog herinneren met de M600i. Op een gegeven moment waren ze gewoon helemaal gestop met het fixen van bugs e.d. De hele periode dat ik de M600 had, heeft die gewoon niet goed gefunctioneerd, alarmbugs enz. En toen de nieuwe modellen uitkwamen stoppen ze doodleuk met het uitbrengen van nieuwe updates/firmwares. Nou, wat betreft smartphones ga ik denk ik nooit meer terug naar se.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De support ruk noemen op basis van een enkele ervaring vind ik nogal matig onderbouwd eigenlijk. Maargoed, dit gaat alweer offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
RoD schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:22:
De support ruk noemen op basis van een enkele ervaring vind ik nogal matig onderbouwd eigenlijk. Maargoed, dit gaat alweer offtopic.
gelijk heb je, maar zo denk ik er wel over, zo'n slechte nasmaak hebben ze bij mij achtergelaten...... kan er iemand wat zeggen over de support van htc? Wat ik nu gehoord heb en gezien heb op fora, is dat er wel wat beweging in zit in de vorm van nieuwe firmware updates e.d.

Waar ik eigenlijk bang voor ben is de touchflo interface, bij de diamond gebruikers heb ik wel gezien dat dat wat aan de slome kant is. Maar gelukkig viel dat eigenlijk wel mee op de HD, in de filmpjes zag het er allemaal best vloeiend uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-06 16:57

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom vergeten ze bij de HD een FLITSER in te bouwen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
barcawinner schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 00:30:
Waarom vergeten ze bij de HD een FLITSER in te bouwen? :(
eigenlijk is dat ook het enige dat ik bij dit toestel mis, een goede xenon flitser (niet van die leds). De ruimte die daarvoor nodig is, is volgens mij vrij beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:04
Felke schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:32:
eigenlijk is dat ook het enige dat ik bij dit toestel mis, een goede xenon flitser (niet van die leds). De ruimte die daarvoor nodig is, is volgens mij vrij beperkt.
Maar volgens mij wel precies op de plek waar nu onze enorme accu zit...
Ik mis 'm ook absoluut, een Ledje had in ieder geval makkelijk gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
IceEyz schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:29:
[...]

Maar volgens mij wel precies op de plek waar nu onze enorme accu zit...
Ik mis 'm ook absoluut, een Ledje had in ieder geval makkelijk gekund.
afgezien van die flitser vind ik het wel de meest complete phone out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-06 16:57

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Mouki_9 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:01:
[...]

afgezien van die flitser vind ik het wel de meest complete phone out there!
True, jammer dat ik het essentieel vind om ook foto's in het donker te kunnen maken met een phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
barcawinner schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:12:
[...]

True, jammer dat ik het essentieel vind om ook foto's in het donker te kunnen maken met een phone
jokemodus
lol, misschien is dit dan wat? http://www.mainsales.nl/index.cfm/menuid/5/Product/4762
/jokemodus

eventjes weer serieus, de releasedate die sommige noemden van 2 oktober.... ben benieuwd of dat uitkomt morgen ;)
zou wel heel tof zijn, betekent namelijk dat de touch hd goed beschikbaar zal zijn als ik mijn abbo moet verlengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

Mouki_9 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:55:
[...]

eventjes weer serieus, de releasedate die sommige noemden van 2 oktober.... ben benieuwd of dat uitkomt morgen ;)
zou wel heel tof zijn, betekent namelijk dat de touch hd goed beschikbaar zal zijn als ik mijn abbo moet verlengen :D
Reken daar maar niet op. Op sommige sites (shops) staat dat hij 23 oktober of in november leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 18:09
Als we dan toch aan 't speculeren zijn, weet iemand al of T-mobile hem gaat voeren? Het lijkt mij een logische stap, maar of het waar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06 11:54
Volgens algebeld.nl is hij leverbaar vanaf de eerste week van november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192831

Autoreply schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:17:
Als we dan toch aan 't speculeren zijn, weet iemand al of T-mobile hem gaat voeren? Het lijkt mij een logische stap, maar of het waar is?
Dat lijkt me wel, T-Mobile brengt bijna alle populaire HTC telefoons op de markt, maar wel in hun eigen branded MDA versie. Aangezien HTC deze telefoon groots op de markt wil zetten lijkt het me logisch dat de grote providers als T-Mobile, Vodafone en KPN deze in hun assortiment zullen krijgen.

T-Mobile past tegenwoordig de HTC telefoons wel een stuk meer aan, kijk maar eens naar het verschil tussen de Touch Pro en Vario IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
Hij is een aantal keer besteld en betaald, ik laat het weten zodra hij daadwerkeling is ontvangen.
Ik heb het over de NL versie, voor de UK-versie staat 6 oktober aangegeven.

Ben zelf ook benieuwd of ze hem daadwerkelijk zo snel kunnen leveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:04

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ben benieuwd of hackers het voor elkaar krijgen om Android te porten naar deze tel. Ik wacht even af hoe de ontwikkelingen gaan. Deze telefoon is echt super met het grote scherm alleen vind ik Windows Mobile een grote min.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02 21:16
Hoofy88 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:15:
Hij is een aantal keer besteld en betaald, ik laat het weten zodra hij daadwerkeling is ontvangen.
Ik heb het over de NL versie, voor de UK-versie staat 6 oktober aangegeven.

Ben zelf ook benieuwd of ze hem daadwerkelijk zo snel kunnen leveren :P
Het lijkt me wat optimistisch, maar wie weet.
Over welk inkoopkanaal heb je het dan? Oftewel via welke winkel (evt. via DM..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Anoniem: 192831 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:55:
[...]

Dat lijkt me wel, T-Mobile brengt bijna alle populaire HTC telefoons op de markt, maar wel in hun eigen branded MDA versie. Aangezien HTC deze telefoon groots op de markt wil zetten lijkt het me logisch dat de grote providers als T-Mobile, Vodafone en KPN deze in hun assortiment zullen krijgen.

T-Mobile past tegenwoordig de HTC telefoons wel een stuk meer aan, kijk maar eens naar het verschil tussen de Touch Pro en Vario IV.
Ik heb er nog niets van vernomen, zal morgen aan een collega vragen of we hem al binnen hebben en of hij hem ook al getest heeft :)
Ik hoop hem nog te kunnen "lenen" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Erhnam schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:03:
Ben benieuwd of hackers het voor elkaar krijgen om Android te porten naar deze tel. Ik wacht even af hoe de ontwikkelingen gaan. Deze telefoon is echt super met het grote scherm alleen vind ik Windows Mobile een grote min.
Ik ben ook keihard aan 't wachten op een leuke HTC met Android. Ik wil HTC, ik wil Android, maar ik wil niet de Dream. Dat uiterlijk staat me niet aan.
Deze mét Android (liefst officieel) zou ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Anoniem: 218826 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:50:
[...]

Ik heb er nog niets van vernomen, zal morgen aan een collega vragen of we hem al binnen hebben en of hij hem ook al getest heeft :)
Ik hoop hem nog te kunnen "lenen" :D
mocht je 't kunnen 'lenen', kan je dan wat pics en misschien een korte bevinding hiero plaatsen? wil namelijk vooral de snelheid van de interface willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Mouki_9 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:34:
[...]

mocht je 't kunnen 'lenen', kan je dan wat pics en misschien een korte bevinding hiero plaatsen? wil namelijk vooral de snelheid van de interface willen weten.
Zal mijn best doen :)
Zal dan wel eerst een camera moeten aanschaffen aangezien ik er geen 1 heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Anoniem: 218826 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:39:
[...]

Zal mijn best doen :)
Zal dan wel eerst een camera moeten aanschaffen aangezien ik er geen 1 heb :D
gewoon een verslag (in tekst) is ook prima... wat betreft de snelheid van de interface: op alle filmpjes die ik tot nu toe heb gezien reageert de telefoon heel soepel en gaat alles vloeiend.
Nu maar hopen dat opera flash content goed laat zien, dan wordt het ook nog leuk surfen met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Felke schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 19:04:
[...]

gewoon een verslag (in tekst) is ook prima... wat betreft de snelheid van de interface: op alle filmpjes die ik tot nu toe heb gezien reageert de telefoon heel soepel en gaat alles vloeiend.
Nu maar hopen dat opera flash content goed laat zien, dan wordt het ook nog leuk surfen met dat ding.
ik heb de filmpjes ook gezien, maar zoals ervaring leert, programmers are lazy. En de touchflo 3d is eigenlijk een app/schil dat bovenop wm6.1 draait. Bij de diamond waren er toch issues daarmee? Dat die op den duur traag reageert en dat hebben ze enkel een beetje kunnen verhelpen door de 3d features eruit te slopen? (correct me if i'm wrong :P, weet het namelijk niet meer zeker.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-05 15:18
(jarig!)
Ik weet dat je hier eigenlijk geen webshops mag posten, maar dit is ook meer een lachertje:

http://www.kapaza.nl/Tele...nlokced_HTC_Touch_HD.html

Vraag me af hoeveel mensen zich hierdoor laten bedonderen. Ik wacht netjes tot een officiele webshop hem op voorraad heeft voor een mooie prijs ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Shaflic schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:12:
Ik weet dat je hier eigenlijk geen webshops mag posten, maar dit is ook meer een lachertje:

http://www.kapaza.nl/Tele...nlokced_HTC_Touch_HD.html

Vraag me af hoeveel mensen zich hierdoor laten bedonderen. Ik wacht netjes tot een officiele webshop hem op voorraad heeft voor een mooie prijs ;) .
Deze advertentie is helaas al weer verwijderd. Hieronder een aantal Google advertenties die zoveel mogelijk aansluiten bij jouw zoekopdracht.
Hier zal niemand meer intrappen, maar er blijven voldoende malafide advertentie plus oerdomme mensen over om het trucje te laten lukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233175

Advertentie is ook alweer verwijderd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:01

Tjark

DON'T PANIC

Die flitser blijft jammer, maar verder een heel interessant toestel!

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red panther
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-04 16:50
Misschien een beetje vreemde vraag, maar dit word mijn eerst WM device.
Ik kwam net het bericht op de frontpage tegen dat de HD eerst als internationale versie wordt gelanceerd. Is het dan ook mogelijk om later de software te flashen naar NL? En mag dit ook van je provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02 21:16
Het is wel mogelijk. Maar officieel mag dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Beetje een "kijk ons eens een groot scherm hebben"-filmpje. Weinig inhoudelijks... maargoed, het is dan ook van HTC zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Klopt, eerste echte promo filmpje. Vond hem wel wat hebben maar dat komt vooral doordat het filmpje zelf een goede kwaliteit heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Heeft de HTC Touch HD nou een stylus of niet? Lijkt me trouwens wel zo fijn om een stylus te hebben aangezien de DPI van het scherm op 250 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
wat ik eigenlijk zou willen zien is ook hoe goed/slecht de onscreen keyboard werkt. Bij sommige modellen zie ik dat de toetsaanslagen niet altijd goed worden gepakt, waardoor je elke keer moet corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Er zit inderdaad een stylus bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
En zit die stylus in het apparaat of krijg je die er los bij (zoals bij de Samsung i900 Omnia)?
Mouki_9 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:29:
wat ik eigenlijk zou willen zien is ook hoe goed/slecht de onscreen keyboard werkt. Bij sommige modellen zie ik dat de toetsaanslagen niet altijd goed worden gepakt, waardoor je elke keer moet corrigeren.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

[ Voor 42% gewijzigd door silmaril8 op 04-10-2008 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
silmaril8 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:33:
[...]

En zit die stylus in het apparaat of krijg je die er los bij (zoals bij de Samsung i900 Omnia)?

[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
stylus zit in het apparaat zoals bij de diamond. dus NIET los zoals bij de omnia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233175

Voor iemand die goed is in duits :p

[video]

En hier nog een waarbij je de verhoudingen met iemand z'n hoofd kan zien.

[video2]

Ik ben nog niet zover om youtube filmpjes in het forum te plakken :+ dus excuus hiervoor

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 233175 op 05-10-2008 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kleine samenvatting van video1: Hmm de reviewer in het eerste filmpje vind de foto kwaliteit niet vergelijkbaar met andere 5mp camera's. (En helaas geen flits)

Muziekspeler is top. Alleen 512mb intern is minder. Het scherm is net een bioscoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

silmaril8 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:28:
Heeft de HTC Touch HD nou een stylus of niet? Lijkt me trouwens wel zo fijn om een stylus te hebben aangezien de DPI van het scherm op 250 ligt.
Nu mag jij mij eens uitleggen wat daartussen het verband tussen zou moeten zijn, ik ben benieuwd.

Wil dpi=250 zeggen dat je geen grote en normaal te bedienen iconen meer maken maken? Dpi=250 betekent niet dat ze daarom 35 incoontjes naast elkaar zouden kunnen en moeten zetten. Dat zou gewoon weer vanuit een programmeursstandpunt gedaan zijn, zonder langs te gaan bij het usability department.

Met een dergelijk groot scherm kan je een phone volledig vinger-touch maken, zoals al genoegzaam gebeurt met de meeste concurrerende apparaten. Stylus anno 2008? Zwaktebod imo. Maar je kan moeilijk anders omdat je laag na laag voortborduurt op een desktop OS dat gekrompen is voor een klein telefoontje. Zelfde soort startbalk, kleine kruisjes, scrollbars, noem maar op. Weer maar eens een teken dat men daar bij ms niet over nadenkt. Features, features, features, de rest zoek je maar uit. Hopelijk gaat windows 7 op dat gebied een grote stap zetten en hier eens goed over nadenken.

Het kost natuurlijk iets meer moeite om ook te ontwikkelen op userfriendlyness, maar zo zie je maar weer welke bedrijven daar wél resource voor uittrekken en de nadruk op leggen.

Je weet welke phone ik bedoel, en nee, die is ook niet perfect. Desondanks is deze HTC een erg interessante en veelbelovende phone in z'n segment (weliswaar duur) Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen, want voor zover ik de reviews over android heb gezien, is android ook nog niet helemaal 'af'. (alhoewel dat ook voor een groot deel te wijten is aan de kwalitatief mindere telefoon waarop ze android hebben gezet)

Android op deze phone met het goede scherm en goed design, en je hebt een winner in huis.

Al bij al, HTC timmert aan de weg en ik vind dat ze erg goed bezig zijn! HTC is de enige echte concurrent voor de iPhone (of omgekeerd). Ze hebben een leuk portofolio, maar het wordt tijd dat ze die oude HTC crap gewoon ditchen. (de duidelijk gedateerde toestellen zoals de TYTN en de P series, dual en cruise...) Deze Touch serie kan ze perfect vervangen, zeker als de prijs in de toekomst wat lager wordt.
Hou de Touch (diamond, 3G, HD, ...) en de android toestellen, en htc heeft een uitgebreid en 'sexy' portofolio die iedereen kan aanspreken. Tech savvy users, fashion minded mensen, bedrijfsleven, media gerichte users...

Maak een goede site, presenteer het product zodat je ook de gewone consument voor je verhaal wint, i love what i'm seeing here, bij htc

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 05-10-2008 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:15
Via via is de retailprijs in Italië uitgelekt, een heftige 849 Euro.

http://www.pocketpcthough...ew-htc-touch-devices.html

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
HTC Touch HD NL Actuele status: Binnenkort leverbaar

Prijen, abo's etc mag je hier achterwegen laten..

[ Voor 58% gewijzigd door DaannO op 05-10-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Prijen, abo's etc mag je hier achterwegen laten..

[ Voor 72% gewijzigd door DaannO op 05-10-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Anoniem: 131051 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 01:38:
Nu mag jij mij eens uitleggen wat daartussen het verband tussen zou moeten zijn, ik ben benieuwd.

Wil dpi=250 zeggen dat je geen grote en normaal te bedienen iconen meer maken maken? Dpi=250 betekent niet dat ze daarom 35 incoontjes naast elkaar zouden kunnen en moeten zetten. Dat zou gewoon weer vanuit een programmeursstandpunt gedaan zijn, zonder langs te gaan bij het usability department.
Uhm, dat kan je zelf toch wel begrijpen? Natuurlijk zullen er geen 35 icoontjes op het scherm komen - de icoontjes staan als het goed is gewoon vast (en wrs, zoals bij velen smartphones een 4x3 opstelling).
Maar, als je gaat internetten, dan wil je zoveel mogelijk zien, en dan zal alles dus zo klein mogelijk worden weergegeven. En 480x800 op een 3,8 inch is nogal wat (250dpi) en dan is navigeren/surfen veeeel relaxter met een stylus dan met je vinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Er staat dat de Touch HD geen Video out zal bevatten...

Is het dan alsnog mogelijk om via de mini-usb poort je Touch HD te laten weergeven op een monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Review @ areamobile (duits)
vertaalde versie voor de liefhebber.

Mooie score. Maar als ik de andere reviews zo bekijk zijn ze niet zuinig met hoge cijfers. Wel een hogere score dan de Iphone 3g daar.

offtopic:
waarom wordt mijn post over de Nederlandse advies prijs gewijzigd terwijl de post waar gepraat wordt over de retail prijs in Italië wel blijft staan ?

[ Voor 18% gewijzigd door Pred87 op 06-10-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Pred87 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:57:
Review @ areamobile (duits)
vertaalde versie voor de liefhebber.

Mooie score. Maar als ik de andere reviews zo bekijk zijn ze niet zuinig met hoge cijfers. Wel een hogere score dan de Iphone 3g daar.

offtopic:
waarom wordt mijn post over de Nederlandse advies prijs gewijzigd terwijl de post waar gepraat wordt over de retail prijs in Italië wel blijft staan ?
begrijp ik het nou goed dat je geen sms of email in landscape modus kan tikken? Dit leek me juist veel makkelijker omdat je een grotere toetsenbord tot je beschikking had. In worst case scenario, als het echt niet kan, is er voor windows mobile een 3rd party app die dit wel kan realiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:25
Mouki_9 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:08:
[...]

begrijp ik het nou goed dat je geen sms of email in landscape modus kan tikken? Dit leek me juist veel makkelijker omdat je een grotere toetsenbord tot je beschikking had. In worst case scenario, als het echt niet kan, is er voor windows mobile een 3rd party app die dit wel kan realiseren?
Zo staat het wel in de review, Manco van alle smartphones muv de Omnia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ZiSE schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:10:
[...]

Zo staat het wel in de review, Manco van alle smartphones muv de Omnia.
heb net wel via mr google de kai's touch sms.net of de touchpal 3.5 gezien, maar dat is weer 10 a 13 dollar extra.......terwijl je al zoveel moet betalen voor zo'n toestel........beetje absurd.........zucht.......

update: oeh, net via mr google een freeware gevonden: PocketCM Keyboard v0.14

[ Voor 12% gewijzigd door Mouki_9 op 06-10-2008 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-06 11:38

Praetextatus

the dutch_paki

[...]

Dit lijkt mij erg stug :) Bij mijn e-ten m700 kan dat, bij mijn vario 1 kon dat. tytn 2 van mijn broerjte kon dat. ZIjn Omnia kan dat ook ;)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Djerique schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:31:
Er staat dat de Touch HD geen Video out zal bevatten...

Is het dan alsnog mogelijk om via de mini-usb poort je Touch HD te laten weergeven op een monitor?
Waar lees je dat? Ik lees overal dat hij wel degelijk over een TV-out beschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31
Praetextatus schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:23:
[...]

Dit lijkt mij erg stug :) Bij mijn e-ten m700 kan dat, bij mijn vario 1 kon dat. tytn 2 van mijn broerjte kon dat. ZIjn Omnia kan dat ook ;)
De diamond en de Pro kunnen het beide ook niet. Alleen wanneer de browser is gestart, dan is het mogelijk, maar messaging zelf niet.
Snoop schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:28:
[...]

Waar lees je dat? Ik lees overal dat hij wel degelijk over een TV-out beschikt.
In de first pos van dit mooie topic ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Fresh T. op 07-10-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139108

In het geval van de touch diamond (heb ik) lijkt me dat een goeie toevoeging, en dat zit er overigens niet in. Omdat ik op de diamond de toetsjes nét groot genoeg vind stel ik me zo voor dat in protrait sms-en op de HD echt geen enkel probleem moet zijn, dat toetsenbord is denk ik groot zat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Anoniem: 139108 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:34:
[...]

In het geval van de touch diamond (heb ik) lijkt me dat een goeie toevoeging, en dat zit er overigens niet in. Omdat ik op de diamond de toetsjes nét groot genoeg vind stel ik me zo voor dat in protrait sms-en op de HD echt geen enkel probleem moet zijn, dat toetsenbord is denk ik groot zat....
.... grote vingers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 19:06
Mouki_9 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:25:
[...]

heb net wel via mr google de kai's touch sms.net of de touchpal 3.5 gezien, maar dat is weer 10 a 13 dollar extra.......terwijl je al zoveel moet betalen voor zo'n toestel........beetje absurd.........zucht.......

update: oeh, net via mr google een freeware gevonden: PocketCM Keyboard v0.14
Let er wel op dat bij PocketCM Keyboard voor elke _nieuwe_ resolutie een nieuwe layout gemaakt moet worden.

Ik gebruik hem op mijn FS n560 maar is echt super.. Ik verheug mij op julllie eerste reviews..
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar je het goedkoopste toestel/abbo kunt kopen.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.