Heb precies hetzelfde! Draai ik veel of weinig dingen tegelijk, mijn geheugen status is altijd 57/58%Mouki_9 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:45:
ik merk net iets raars op. Ik kijk naar het geheugengebruik, 57% gebruikt, terwijl ik niks open heb staan. Zal wel, ik start opera, nog steeds 57%... 3 tabs geopend, nog steeds 57% opera gesloten, nog steeds 57% in gebruik. Komt dit doordat opera in de rom zit? Of mis ik nu iets. Ik vind wel dat opera best sloom reageert soms. Vooral het klikken op links snapt hij vaak niet en schuift die de scherm dan maar lukraak opzij.......zucht...
eigenlijk heb ik niet eens veel dingen erop gezet:
cf .net 3.5
gyrator2
google maps
tomtom7
resco explorer
bejeweled2
s2u2
en nog wat kleine dingetjes die maar heel klein zijn.
het rare is, ik heb bijna nooit wat open staan........
normaal gebruik (bijna niks doen, wat door menu's heen scrollen, alleen bluetooth staat hele dag aan) is na 8 uur al 3/4 van accu op
cf .net 3.5
gyrator2
google maps
tomtom7
resco explorer
bejeweled2
s2u2
normaal gebruik (bijna niks doen, wat door menu's heen scrollen, alleen bluetooth staat hele dag aan) is na 8 uur al 3/4 van accu op
[ Voor 34% gewijzigd door Mouki_9 op 20-11-2008 20:01 ]
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Ik krijg met Google Maps een fix zonder GPS binnen 10 seconde en met GPS binnen 15 seconde (binnen, bij het raam...)IceEyz schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:16:
Google Maps GPS Fix is bij vrijwel iedereen erg traag geloof ik.
Geheugen gebruik hier ook minimaal 50%
Gyrator2 krijg ik een foutmelding (application error, CF .net 3.5 is geinstalleerd)
Ik heb met WiFi een trage verbinding. Streamen van een MP3 vanaf mijn computer gaat niet zonder haperen. Browsen gaat traag. Ik heb de instelling al naar optimaliseren voor snelheid gezet.
Als ik het echt allemaal van te voren wist...
Zitten er trouwens ledjes onder die 4 onderste toetsen? Ik krijg ze niet aan en erg handig is het niet dat ze uit zijn....
dit heb ik dus ook. heb jij iets van een serienummer op je accu staan ofzo? misschien zit er een foute partij tussen..Mouki_9 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:58:
eigenlijk heb ik niet eens veel dingen erop gezet:
cf .net 3.5
gyrator2
google maps
tomtom7
resco explorer
bejeweled2
s2u2
Dat klopt, die ledjes zijn er dan ook nietdhub85 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:18:
Zitten er trouwens ledjes onder die 4 onderste toetsen? Ik krijg ze niet aan en erg handig is het niet dat ze uit zijn....
Laadt eerst je batterij eens 5 a 10 keer opnieuw op (opladen/ontladen/opladen..). Dit scheelt echt een bak. Hij gaat nu al 2 dagen mee, en zit nog steeds voor 1/3e vol. En dan gebruik ik nog redelijk wat tomtom, en 4 uur muziek luisteren, en spelen/mailen/internetten. Batterij is top hier, maar wel pas na een aantal keer opladen.Frieda schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:41:
[...]
dit heb ik dus ook. heb jij iets van een serienummer op je accu staan ofzo? misschien zit er een foute partij tussen..
[ Voor 50% gewijzigd door Clock op 20-11-2008 20:50 ]
Uitgebreide Nederlandstalige review is hier te vinden:
http://www.allaboutphones...-hd-blackstone-t4006.html
Heb er zelf ook even mee mogen spelen. Wat me vooral opviel was het prachtige geluid via mijn Bose oordopjes. Toch wel een groot voordeel die 3,5mm plug. Lange tijd geleden dat ik echt heb lopen genieten van muziek via een smartphone
.
Er leuk toestel, al geef ik toch de voorkeur aan de wat kleinere Diamond.
http://www.allaboutphones...-hd-blackstone-t4006.html
Heb er zelf ook even mee mogen spelen. Wat me vooral opviel was het prachtige geluid via mijn Bose oordopjes. Toch wel een groot voordeel die 3,5mm plug. Lange tijd geleden dat ik echt heb lopen genieten van muziek via een smartphone
Er leuk toestel, al geef ik toch de voorkeur aan de wat kleinere Diamond.
ik heb 'm sinds vrijdag, dus bijna een week. Elke dag is die wel leeg, dus elke dag volgeladen. Dan zou de accuduur toch wel wat beter moeten zijn dan een dag?Clock schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:48:
[...]
Dat klopt, die ledjes zijn er dan ook niet
[...]
Laadt eerst je batterij eens 5 a 10 keer opnieuw op (opladen/ontladen/opladen..). Dit scheelt echt een bak. Hij gaat nu al 2 dagen mee, en zit nog steeds voor 1/3e vol. En dan gebruik ik nog redelijk wat tomtom, en 4 uur muziek luisteren, en spelen/mailen/internetten. Batterij is top hier, maar wel pas na een aantal keer opladen.
Woei... flitsnav is geweldig, dit heb ik gekoppeld met mijn TomTom7. Als ik flitsnav opstart, download hij alle mobiele flitsers vanaf flitsservice.nl als ov2 bestand, zet deze in mijn map van tomtom zodat het als een poi wordt gezien en start dan tomtom op. Erg cool. Ook heb ik meteen alle vaste flitsers erin gezet, hier heb ik de site http://poiplace.oabsoftware.nl voor gebruikt (www.bugmenot.com voor account)
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
ja ik ook, vrijdag gehaald en nu al 9 keer opgeladen!Mouki_9 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:59:
[...]
ik heb 'm sinds vrijdag, dus bijna een week. Elke dag is die wel leeg, dus elke dag volgeladen. Dan zou de accuduur toch wel wat beter moeten zijn dan een dag?
Iemand eerder in dit topic vertelde mij dat aangezien het een Lion batterij is het goed is hem NIET elke keer helemaal leeg te laten lopen en dan op te laden. Dit deed ik altijd met mijn oude mobieltjes.Frieda schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:11:
[...]
ja ik ook, vrijdag gehaald en nu al 9 keer opgeladen!
Nu hang ik mn HD zo vaak mogelijk aan een USB kabel (in mn auto, via een PC, etc) en laad hem 's nachts ook nog eens vaak gewoon op. Gewoon lekker laden, volgens mij heb ik al vooruitgang geboekt. Maar ik heb hem nog geen volle week, dus weet het nog niet zeker.
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
ik heb 'm tot nu toe steeds opgeladen toen er nog 3 van die streepjes stonden.. is dat dan te leeg? of hangt ie bij jou gewoon echt chronisch aan de lader?
Het helemaal uitputten van de accu is idd niet goed (Dus nadat ie uit is gevallen nogmaals aanzetten en stug doorgaan ed). Gewoon lekker gebruiken en opladen als ie leeg (lees: melding geeft) werkt prima.DeMoN schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:13:
[...]
Iemand eerder in dit topic vertelde mij dat aangezien het een Lion batterij is het goed is hem NIET elke keer helemaal leeg te laten lopen en dan op te laden. Dit deed ik altijd met mijn oude mobieltjes.
Nu hang ik mn HD zo vaak mogelijk aan een USB kabel (in mn auto, via een PC, etc) en laad hem 's nachts ook nog eens vaak gewoon op. Gewoon lekker laden, volgens mij heb ik al vooruitgang geboekt. Maar ik heb hem nog geen volle week, dus weet het nog niet zeker.
Nee valt wel mee, gewoon zodra hij wat leger raakt, 1 of 2 streepjes of zo, dan laad ik hem ff op zodat ik het einde van de dag haal. evt gooi ik hem dan weer de hele nacht voor het slapen gaan aan de laderFrieda schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:25:
ik heb 'm tot nu toe steeds opgeladen toen er nog 3 van die streepjes stonden.. is dat dan te leeg? of hangt ie bij jou gewoon echt chronisch aan de lader?
het is ook niet het helemaal uitputten van de accu, ene keer is er nog 2 blokjes over, andere keer 3. Het is niet zo dat hij uitvalt en dat ik hem daarna pas op ga laden. Nieuwe phone heeft mijn aandacht gewoon
@DeMoN; heb jij een houder in je auto dat je Touch HD staat of ligt? (Dus portrait of landscape?
Ik snap namelijk niet dat op alle fora iedereen de navigatie in landscape wilt hebben (dus liggend), terwijl ik nog geen enkele car holder heb gezien waar ik de telefoon dan ook zo in kan klikken.
Het lijkt mij ook mooier om hem gewoon rechtop te hebben, zodat de kabeltjes naar beneden hangen...
Hoe gebruik jij TomTom? Portrait of landscape?
Net heb ik die review even gelezen op allaboutphones, maar ik heb geen usb kabel of earphones in diamant vorm. Tenminste ik kan er geen diamant in ontdekken. Zullen we het op creatief schrijven houden? de inhoud van hun doos en die van mij was hetzelfde na het zien van het filmpje....
Waar is de druk knop voor trouwens op de headset? Ik heb er een paar keer op gedrukt, maar er gebeurde niks...
Ik snap namelijk niet dat op alle fora iedereen de navigatie in landscape wilt hebben (dus liggend), terwijl ik nog geen enkele car holder heb gezien waar ik de telefoon dan ook zo in kan klikken.
Het lijkt mij ook mooier om hem gewoon rechtop te hebben, zodat de kabeltjes naar beneden hangen...
Net heb ik die review even gelezen op allaboutphones, maar ik heb geen usb kabel of earphones in diamant vorm. Tenminste ik kan er geen diamant in ontdekken. Zullen we het op creatief schrijven houden? de inhoud van hun doos en die van mij was hetzelfde na het zien van het filmpje....
Waar is de druk knop voor trouwens op de headset? Ik heb er een paar keer op gedrukt, maar er gebeurde niks...
[ Voor 31% gewijzigd door MrDirect op 20-11-2008 22:45 ]
Landscape gebruik ik helemaal niet zoveel, zeker niet voor TomTom, vind ik ook zeer onlogisch!Vatt schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:36:
@DeMoN; heb jij een houder in je auto dat je Touch HD staat of ligt? (Dus portrait of landscape?
Het spelen met Gyrator (wat ik nu ook 'draai'
Verder gebruik ik het af en toe voor mail/sms en zo, maar ook niet altijd. Zelfs Opera draai ik vaak in portrait, bijv. nu.nl als je ff wil zien wat alle nieuws is op een rijtje of fora index listing zoals GoT, dan is landsacpe onhandig, gelukkig rotate het screen automatisch
drukknop headset is 1x indrukken openemen, 1x indrukken on hold, 1x lang indrukken ophangen.
als je wilt bellen: 1x indrukken, spreek naam in (moet je wel een ingesproken naam hebben opgenomen voor een contact) en hij belt die automatisch
ik vind de headset ook niet diamantvormig btw..
[ Voor 10% gewijzigd door DeMoN op 20-11-2008 22:50 ]
Ik heb een universele houder die met houder en al gekanteld kan worden. Dan zet je hem er portrait in, maar draai je hem naar landscape. Prima ding, 8 euro en tomtom landscape is veel fijnerVatt schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:36:
Android fanboy
Vanavond even met Tomtom genavigeerd met mijn bluetooth carkit. Het geluid gaat niet via de carkit maar gewoon via de telefoon. Is dat een instelling? Zo ja, waar kan ik die vinden?
Behoorlijk lastig; ik ben met mijn nokia n95 gewend dat het gewoon via de carkit gaat (dat is dan niet met TomTom maar met Garmin & Route 66).
Verder vind ik Opera soms behoorlijk traag; bij het inzoomen en scrollen blijft hij soms gewoon even hangen.
Al met al vind ik het een mooi toestel, maar wat mij betreft nogal wat kinderziekten, en/of ontwerpfouten. Maar dat kan ook aan mijn gebrek aan kennis van Windows Mobile liggen
Ik had eindelijk een voip client gevonden (fringe) met als resultaat dat de speakers gebruikt wordt, en dus iedereen gezellig je gesprek kan volgen
Behoorlijk lastig; ik ben met mijn nokia n95 gewend dat het gewoon via de carkit gaat (dat is dan niet met TomTom maar met Garmin & Route 66).
Verder vind ik Opera soms behoorlijk traag; bij het inzoomen en scrollen blijft hij soms gewoon even hangen.
Al met al vind ik het een mooi toestel, maar wat mij betreft nogal wat kinderziekten, en/of ontwerpfouten. Maar dat kan ook aan mijn gebrek aan kennis van Windows Mobile liggen
Ik had eindelijk een voip client gevonden (fringe) met als resultaat dat de speakers gebruikt wordt, en dus iedereen gezellig je gesprek kan volgen
Nieuw topic (in aanbouw, maar ik wil nu echt slapen pfff)..
(Met goedkeuring van peugeot206gt, huidige TS,
)
(Met goedkeuring van peugeot206gt, huidige TS,
[ Voor 17% gewijzigd door IceEyz op 21-11-2008 00:55 ]
Ik mis in het nieuwe topic nog een lijstje met tools en apps voor de HD.
Zoals Gsen, Gyrator, linkje naar wat XDA pagina's (thema, comp. lijstje), zeg maar alle leukere linkjes uit dit topic
En natuurlijk ook de tweaks en tips.
Wilde het nieuwe topic niet vervuilen, dus nog effe hier....
Zoals Gsen, Gyrator, linkje naar wat XDA pagina's (thema, comp. lijstje), zeg maar alle leukere linkjes uit dit topic
En natuurlijk ook de tweaks en tips.
Wilde het nieuwe topic niet vervuilen, dus nog effe hier....
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Anoniem: 282439
Kent iemand al een Hard-SPL voor het unlocken?
Is het unlocken van de HD al mogelijk?
Mvg,
Geelkapke
Is het unlocken van de HD al mogelijk?
Mvg,
Geelkapke
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar je het goedkoopste toestel/abbo kunt kopen.
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar je het goedkoopste toestel/abbo kunt kopen.
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.