Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Ik heb de NMT programma's draaien, maar nu wil de UsenetClient stoppen maar dat gaat schijnbaar niet via de interface. Ik heb een test download gedaan maar wil nu de client weer even uitschakelen deze schijnt nogal wat performance te verbruiken.
Helaas kan ik nog steeds niet echt juichen over de speler. Loopt om de haverklap vast en sommige DVD bronbestanden leest hij wel en op andere loopt hij vast.......
Maar goed hoe zet ik de UsenetClient uit?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Maar................ik schreef>>> gaat schijnbaar niet via de interface.asing schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:01:
Dat kan via de interface : instellingen en dan volgens mij de optie programma's. Daar kan je de services stoppen.
Hij start nu ook niet meer op, ga maar eens bellen met de leverancier wordt hier niet blij van....
Heel bizar, Ik heb een Win2k3 machine staan als een server in mijn netwerk. Dat is in principe een versie van XP. Dat draait op een 1.5Gig C7 processor met 512 Mb, onboard NIC. Vergelijkbaar met jou Linux machine dus. Iets sneller en de helft van het geheugen. Een DVD streamen vanaf deze machine geeft geen enkel probleem. En waarom ook niet. Het netwerk is de bottleneck en niet de schijven in je server of de processor daar in. Als jouw 3 GHz machine daar wel problemen mee heeft is er echt iets aan de hand wat er voor zorgt dat hij geen 'tijd' heeft voor je netwerk.asing schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:35:
- Ik heb zowel een Linux (FC9, AMD Thunderbird 1.3GHz, 1GB RAM en realtek NIC) als een Windows XP (Pentium 4 3GHz, 2GB RAM, Via Rhine NIC) getest. De XP machine leverde schokkende beelden op, de (fink mindere) FC9 machine had er geen enkele moeite mee.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Kun je wat meer vertellen over de usenet client? Ben vooral ook in dit apparaat geïnteresseerd vanwegeasing schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:35:
For the records : ik heb niet hoeven bijbetalen bij DHL! Ik weet niet of de rekening achteraf nog komt maar voorlopig heb ik niks gezien.
Dan over het apparaat : ik heb er een harddisk ingezet (Samsung Spinpoint F1 750GB) en de tools geïnstalleerd. Helaas ontbreekt hier eigenlijk iedere vorm van documentatie dus ik moet flink zoeken om het te vinden.
- Als je de interne NZB engine gebruikt zijn er limieten. Zo is de downloadsnelheid niet zo hoog (1MB tegen 1.8) en heeft het apparaat de grootste moeite om andere taken uit te voeren. Ik zet dus mijn normale PC aan het downloaden, en wijzig Repair 'N Extract zodat het uitgepakte bestand op de HDX wordt gezet.
- Een DVD drive sharen in je netwerk geeft een veel beter beeld dan je oorspronkelijke DVD speler, de HDX kan namelijk veel beter upscalen naar 1080p dan mijn tv zelf.
- Ik heb zowel een Linux (FC9, AMD Thunderbird 1.3GHz, 1GB RAM en realtek NIC) als een Windows XP (Pentium 4 3GHz, 2GB RAM, Via Rhine NIC) getest. De XP machine leverde schokkende beelden op, de (fink mindere) FC9 machine had er geen enkele moeite mee.
- Nog iets voor het sharen over een netwerk, zorg ervoor dat je geen spaties in de share naam hebt. Vindt de HDX niet zo leuk. Je ziet wel de titel van de DVD, maar als je die wilt afspelen hangt de HDX zich op.
deze mogelijkheid. Had tot nog toe weinig gevonden over deze functionaliteit.. Lijkt mij aardig om zo 's nachts voor minder stoom van EWEKA te leechen
Asus Transformer en nog wat spul
Een film streamen vanaf de harddisk van de PC doet het wel goed, en ik heb nu de DVD speler van de XP bak in de FC9 bak geschroefd en die doet het daar prima in. Ik heb dus geen pasklaar antwoord waarom XP zoveel moeite heeft om van CD-ROM data te leveren.Ortep schreef op zondag 16 november 2008 @ 13:17:
[...]
Heel bizar, Ik heb een Win2k3 machine staan als een server in mijn netwerk. Dat is in principe een versie van XP. Dat draait op een 1.5Gig C7 processor met 512 Mb, onboard NIC. Vergelijkbaar met jou Linux machine dus. Iets sneller en de helft van het geheugen. Een DVD streamen vanaf deze machine geeft geen enkel probleem. En waarom ook niet. Het netwerk is de bottleneck en niet de schijven in je server of de processor daar in. Als jouw 3 GHz machine daar wel problemen mee heeft is er echt iets aan de hand wat er voor zorgt dat hij geen 'tijd' heeft voor je netwerk.
Er zit een linux variant in genaamd getnzb. Je hoeft alleen maar je newsserver, naam, pass en aantal connecties in te geven. Daarna laadt je een nzb bestand in de HDX waarna deze vanzelf gaat downloaden, parren en unrarren.Farmertje schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:59:
[...]
Kun je wat meer vertellen over de usenet client? Ben vooral ook in dit apparaat geïnteresseerd vanwege
deze mogelijkheid. Had tot nog toe weinig gevonden over deze functionaliteit.. Lijkt mij aardig om zo 's nachts voor minder stoom van EWEKA te leechen
Het nadeel is dat de CPU (dat ding van Sigma Designs) eigenlijk gemaakt is voor beeldweergave en dus op dit soort operaties langzaam is. Ik laat het newsleecher doen, en dan het resultaat op de HDX zetten waarna de PC zichzelf uitzet.
Helemaal mooi als je een optie hebt om dat automatisch te laten doen zoals je bij XBMC ziet
Met deze HDX-1000 is het ideaal switchen. Lekker in bed kijken, of in de woonkamer. Op het netwerk aangesloten, dus streamen kan ook perfect. Ik heb er voor de zekerheid een 500GB Samsung Spinpoint T166 ingezet (Een 750GB F1 maakt meer geluid), want dat werkt net wat sneller dan via het netwerk. Het mooie is dat wanneer de HD een tijd niet gebruikt wordt, deze wordt utigeschakeld.
Nu ben ik ook niet meer gelimiteerd tot het kijken van WMVHD's, maar elk HD-formaat werkt perfect. Bovendien maakt de xbxob360 erg veel geluid, waar ik mij de laatste tijd onwijs aan irriteerde.
Tot nu toe erg tevreden dus!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Iets meer documentatie had er wel bij gekund volgens mij. .
Ik moest ook 34,95 euro bijbetalen. Ik denk dat dat inmiddels bij de meesten zo zal zijn? Bestellen via Frankrijk lijkt me dus de voordeligste oplossing.
De voordeligste NMT is vanaf nu toch wel een andere: Eminent 7070
Hmm, jamaar die case is lelijk plastic en hij heeft een FAN (lawaai!)Epafroditus schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:17:
...De voordeligste NMT is vanaf nu toch wel een andere: Eminent 7070
Eindelijk staan alle updates er op. De 1TB Samsung Spinpoint is geformatteerd.
Mmm, jammer dat 'ie in het netwerk gevonden wordt als PCH-A100. Beetje jammer toch?
Goed, ik ga eens wat dagen experimenteren en hoop daarna nuttiger bij te dragen in dit forum:)
Heb er overigens een WD 1TB ingeschroefd, aanradertje.. je hoort dat ding totaal niet!
Heb net even Planet Earth op 1080p gekeken, m'n eerste HD materiaal, maar wat een kijk genot! Niet normaal die beelden.
Wat betreft gebruiksgemak, apparaat werkt bijna out of the box, een fixed IP mee geven, NMT applicaties installeren en draaien die handel. Heb zelf een netwerk share aangemaakt en start de films vanuit de explorer op. Later deze week nog eens kijken voor wat mooiere GUI software. Ook online diensten als webradio en YouTube werken netjes, enige nadeel is dat het alleen vrij langzaam werkt, dus die zal ik denk niet veel gebruiken.
Pluspunten zijn verder de totaalheid van het pakket, waar alles bij zat van batterijen voor de afstandsbediening tot een HDMI kabel (gold-platted).
Hier dus wederom een tevreden gebruiker! Dus TS bedankt voor de tip!
[edit]Hij speelt overigens mn .iso files van Heroes niet af, ik klik ze aan en er gebeurt gewoon helemaal niks
[edit2]Ligt kennelijk aan het feit dat het een PS3AVCHD .iso bestand is, deze kan in tegenstelling tot reguliere .iso bestanden niet gemount worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Katseviool op 18-11-2008 22:25 ]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Is dit de 48GB versie?Katseviool schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:07:
Heb net even Planet Earth op 1080p gekeken, m'n eerste HD materiaal, maar wat een kijk genot! Niet normaal die beelden.
http://www.hdi.co.il/fullhd_players/67-dune_hd_center.html
Die naam kan je wijzigen in je preferencesEpafroditus schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:42:
Mmm, jammer dat 'ie in het netwerk gevonden wordt als PCH-A100. Beetje jammer toch?
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Verwijderd
Waarom vraag je dat in dit topic?twelloman schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:12:
heeft iemand al ervaring met de nieuwe Dune HD Center:
http://www.hdi.co.il/fullhd_players/67-dune_hd_center.html
7.78, is een .m2ts bestand
Maar ongelofelijk die landschappen, ook mooi als die aap met een ander aapje op z'n rug door het water langs de camera loopt
Heb overigens dat hij in het begin (eerste minuut) wel licht tikt bij de massale shots, is heel licht dat het net lijkt of hij een fractie van een mili seconde blijft hangen en dan weer doorgaat.
Rest van de film geen last van gehad en zowaar een keer 1.5 uur naar een docu zitten kijken
AH ik ben dus de 48gb versie aan het binnen hengelen. Ben benieuwdKatseviool schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:12:
[...]
7.78, is een .m2ts bestand
Maar ongelofelijk die landschappen, ook mooi als die aap met een ander aapje op z'n rug door het water langs de camera loopt![]()
Heb overigens dat hij in het begin (eerste minuut) wel licht tikt bij de massale shots, is heel licht dat het net lijkt of hij een fractie van een mili seconde blijft hangen en dan weer doorgaat.
Rest van de film geen last van gehad en zowaar een keer 1.5 uur naar een docu zitten kijken
Kan em niet vinden.... heb je een NZBtje voor me?Appie Heijn schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:51:
[...]
AH ik ben dus de 48gb versie aan het binnen hengelen. Ben benieuwd
Piratebay?asing schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:30:
[...]
Kan em niet vinden.... heb je een NZBtje voor me?![]()
Zou het een torrent zijn ipv een newspost?
Verwijderd
Waarom zou je de UsenetClient uit willen zetten? Volgens mij valt het wel mee hoeveel performance hij verbruikt, hooguit internetbandbreedte als hij actief aan het downloaden is. Ik heb zelf i.i.g. nooit gemerkt dat films of SMB-services drastisch slechter worden als NZBget actief is. Je kunt ook via de Web-interface het downloaden of de UsenetClient pauzeren.Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 10:53:
Ik heb de NMT programma's draaien, maar nu wil de UsenetClient stoppen maar dat gaat schijnbaar niet via de interface. Ik heb een test download gedaan maar wil nu de client weer even uitschakelen deze schijnt nogal wat performance te verbruiken.
Helaas kan ik nog steeds niet echt juichen over de speler. Loopt om de haverklap vast en sommige DVD bronbestanden leest hij wel en op andere loopt hij vast.......
Maar goed hoe zet ik de UsenetClient uit?
Wanneer loopt de speler precies vast? Decodeer je DVD's allemaal op dezelfde manier? Ik heb begrepen dat bijv. PS3-ISO's niet afgespeeld kunnen worden maar andere weer wel. Bij mij doet ik denk 95% van alle media het perfect (afgezien van DTS-encoding die in dec. beschikbaar wordt). 5% heeft dan media artifacts en/of stotterend beeld en geluid, maar dat ligt vast aan de brakke manier waarop die media gecodeerd is d.m.v. weinig gangbare codec's. Je kunt altijd de codering van een mediabestand posten op de websites van mpcclub, nmt of HDX. Vaak kunnen zij aangeven wat er mankeerd.
Verder leest hij tot nu toe alles perfect, op inderdaad die ps3 iso's na. Wat overigens op zich erg logisch is aangezien dit niet normale iso's zijn, zijn met tools als daemon tools ook niet te mounten.
[edit]dealer in frankrijk heeft hem trouwens met een tientje verhoogd zie ik nu
[ Voor 10% gewijzigd door Katseviool op 19-11-2008 20:06 ]
Net op tijd besteld dusKatseviool schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:03:
Ik heb wel gemerkt dat hij soms wat hapert wanneer newsleecher aan het unrarren is naar de netwerkschijf toe en wanneer ik op dat moment een film aan het kijken ben.
Verder leest hij tot nu toe alles perfect, op inderdaad die ps3 iso's na. Wat overigens op zich erg logisch is aangezien dit niet normale iso's zijn, zijn met tools als daemon tools ook niet te mounten.
[edit]dealer in frankrijk heeft hem trouwens met een tientje verhoogd zie ik nu
Nog wel ff een vraag over het DTS gebeuren, als ik het signaal naar mijn versterker stuur die DTS kan weergeven kan ik toch gewoon DTS beluisteren.
Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!
Je moet in het menu opgeven dat het digitaal uitgestuurd moet worden en je DTS reciever krijgt het dan ook zo binnen.Boedha schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:55:
Nog wel ff een vraag over het DTS gebeuren, als ik het signaal naar mijn versterker stuur die DTS kan weergeven kan ik toch gewoon DTS beluisteren.
Ik heb hem op de HDD gezet en zie 1 hoofdmap en als ik die selecteer krijg ik 3 mapjes te zien (BDMV,CERTIFICATE,SLY!).
Wanneer ik op BDMV klik zie ik 8 mapjes staan met oa STREAM. Als ik die open zie ik een heleboel m2ts bestanden die ik wel afzonderlijk kan afspelen maar ik wil natuurlijk gewoon de film met menu, extra's etc bekijken.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 15:53 ]
Alles andere wat ik heb doet het prima DVD rips, DVDs (als ISO), en HD materiaal, maar deze film dus niet.
De info toets geeft aan: AAC geluid. Nu word dat volgens de specificaties wel ondersteund
Ik heb een logitech geluidsset aangesloten dus alle geluidsoutput op raw gezet. Zoals gezegd werkt verder alles.
Iemand anders die ook problemen heeft met AAC geluid?
Ik heb de meest recente firmware en NMT apps geflashed.
EDIT: Als ik de AAC output op PCM zet heb ik wel geluid. Maar das stereo, geen surround. De AAC Raw output wordt niet gedetecteerd op mijn Logitech setje. Erg vreemd allemaal.
[ Voor 26% gewijzigd door Ceejay op 20-11-2008 17:30 ]
Welk setje heb je? Decoder?Ceejay schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:28:
Ik heb een Mkv van the fifth element hier, beeld heb ik wel maar geen geluid!
Alles andere wat ik heb doet het prima DVD rips, DVDs (als ISO), en HD materiaal, maar deze film dus niet.
De info toets geeft aan: AAC geluid. Nu word dat volgens de specificaties wel ondersteund![]()
Ik heb een logitech geluidsset aangesloten dus alle geluidsoutput op raw gezet. Zoals gezegd werkt verder alles.
Iemand anders die ook problemen heeft met AAC geluid?
Ik heb de meest recente firmware en NMT apps geflashed.
EDIT: Als ik de AAC output op PCM zet heb ik wel geluid. Maar das stereo, geen surround. De AAC Raw output wordt niet gedetecteerd op mijn Logitech setje. Erg vreemd allemaal.
Ik heb een Teufel setje met Teufel decoder. Geen idee of deze AAC aankan.
Bij www.jvb.nl kost hij 251 euro, met gratis verzending
Verkrijgbaar in zwart en zilver. Voor 350 euro zit er een 1TB harddisk in, al weet ik nog niet wat voor merk.
Voor een goede prijs dus gewoon hier in NL verkrijgbaar. Wel zo prettig voor de garantie
Verwijderd
Een stuk voordeliger. Garantie werkt prima, zie ook de ervaringen in het NMT topic.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2008 10:09 ]
Ik zat eerst te denken aan iets met een bluray speler erin, maar ik denk niet dat ik de schijfjes zal gebruiken...En mijn (ultieme) htpc vind ik nu gewoon te duur. Zoveel wil ik niet gaan uitgeven. En het kost gewoon wat moeite. Gamen erop ga ik toch niet. Daar heb ik me echte pc wel nog voor (dit doe ik tevens bijna nooit meer).
Enige nadeel tot nu toe...aangezien ik de tv ga verplaatsen: heb ik geen utp meer erheen lopen
Het bedrag van 251 euro is volgensmij toch echt ex. BTW. Dat wordt dus 298 euro inc. BTW. Volgensmij is hij in europa nog het goedkoopst via http://www.nmtank.fr te bestellen, momenteel 259 euro inc verzendkosten.Nyarlathotep schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:39:
Waarom importeert iedereen dat ding uit de VS?
Bij www.jvb.nl kost hij 251 euro, met gratis verzending
Verkrijgbaar in zwart en zilver. Voor 350 euro zit er een 1TB harddisk in, al weet ik nog niet wat voor merk.
Voor een goede prijs dus gewoon hier in NL verkrijgbaar. Wel zo prettig voor de garantie
Verwijderd
- Bij het afspelen van een DVD, zie je dan gewoon eerst het DVD menu of begint gelijk de film te spelen?
- Speelt de HDX1000 ook XBOX formaat films af?
- Zover ik het begrepen had, kan hij geen PS3 films afspelen, klopt dat?
Laatste vraagjes:
- Hoe handelt de HDX1000 een MKV file aan met subs?
- Hoe zal hij het doen als op de MKV file de subs erop gebakken zijn?
Speelt gewoon zoals normaal de DVD af, dus het menu als dat er in zit.Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:46:
Ik heb enkele vraagjes:
- Bij het afspelen van een DVD, zie je dan gewoon eerst het DVD menu of begint gelijk de film te spelen?
Goed, selecteerbaar.- Hoe handelt de HDX1000 een MKV file aan met subs?
Erop gebakken.. dan is het toch gewoon de video waar de subs al opgeplakt zijn? Wat moet de HDX daar nog mee doen dan?- Hoe zal hij het doen als op de MKV file de subs erop gebakken zijn?
Je hebt gelijk, het lijkt ex. btw te zijn. Wordt niet echt duidelijk vermeld...Superstudent schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:19:
[...]
Het bedrag van 251 euro is volgensmij toch echt ex. BTW. Dat wordt dus 298 euro inc. BTW. Volgensmij is hij in europa nog het goedkoopst via http://www.nmtank.fr te bestellen, momenteel 259 euro inc verzendkosten.
Ik zag op die Franse site ook Wifi adapters. Werkt dat goed samen met de HDX-1000??
En natuurlijk moet je 2 adapters kopen, ook 1 voor op je pc eventueel?
Je PC zit waarschijnlijk al bedraad op je netwerk? Die WIFI stick voor de HDX zou dan alleen zijn om je HDX ook in het netwerk te hangen, draadloos that is. Moet je natuurlijk wel een draadloze router/acces point hebben.Nyarlathotep schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:50:
[...]
Je hebt gelijk, het lijkt ex. btw te zijn. Wordt niet echt duidelijk vermeld...
Ik zag op die Franse site ook Wifi adapters. Werkt dat goed samen met de HDX-1000??
Ik weet niet of het werkt als je een draadloos ad-hoc netwerkje tussen je HDX en PC maakt.
Als je een draadloos routertje hebt hoeft dat natuurlijk niet heNyarlathotep schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:50:
[...]
Je hebt gelijk, het lijkt ex. btw te zijn. Wordt niet echt duidelijk vermeld...
Maar die Franse site is wel aantrekkelijk.
Jammer wel dat een 1TB 120 euro meer kost, en dan weet je ook niet wat ze er in stoppen waarschijnlijk.
Wordt dus een los schijfje bestellen hier.
Verwijderd
Makkelijkste is gewoon zo'n Sitecom WL-607 ophalen voor een twee tientjes. Heb zelf ook UPC en van de week dat ding gehaald, kabel in de WAN poort, MAC adres klonen en je bent klaar.Nyarlathotep schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:28:
Ik heb een gewoon UPC kabelmodempje, niet wireless. Een simpele wifi verbinding tussen de nmt en mijn pc is wel handig; mijn pc staat aan de andere kant van de kamer. Ik ga mij eens wat meer inlezen in wifi...
Maar die Franse site is wel aantrekkelijk.
Jammer wel dat een 1TB 120 euro meer kost, en dan weet je ook niet wat ze er in stoppen waarschijnlijk.
Wordt dus een los schijfje bestellen hier.
Heb er zelf eentje draaien op mn HDX. Werkt prima, out of the box, ff netwerk selecteren, en hij doet het. Helaas zit ik op zolder, en is die niet sterk genoeg om voldoende signaal op te pikken door 2 vloeren, dus ga ik toch maar over op bedraad. Mocht iemand nog zo een stikkie zoeken, dan moet die het maar ff laten weten, anders gaat die van het weekend de V&A opVerwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:33:
In het NMT topic staan wat ervarigen over de TP-link wifi adapter. Schijnt prima te werken
Verwijderd
Dat zijn vaak van die Xbox releases.Erop gebakken.. dan is het toch gewoon de video waar de subs al opgeplakt zijn? Wat moet de HDX daar nog mee doen dan?
Hoe gaat de HDX1000 daarmee om?
Bedoel je WMVHD??? Deze speelt hij namelijk prima af.Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:15:
[...]
Dat zijn vaak van die Xbox releases.
Hoe gaat de HDX1000 daarmee om?
wat vraag je ervoor inclusief verzending?Superbol schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:53:
[...]
Mocht iemand nog zo een stikkie zoeken, dan moet die het maar ff laten weten, anders gaat die van het weekend de V&A op
En als ik dan toch een 1 TB wil, wat zijn de voor- en nadelen van de Samsung, WD of Seagate?
[ Voor 231% gewijzigd door robertwebbe op 21-11-2008 21:32 ]
Dat hangt er van af hoeveel je er op wilt gaan zetten. Ze zijn getest met 1,5 TB dus het werkt zeker. Snelheid is niet de issue, alle schijven zijn snel genoeg voor het afspelen. Het grote verschil zal hem zitten in in geluidsproductie, energieverbruik. Veel kiezen voor de WD omdat deze uit de Green serie is wat zou moeten inhouden dat hij energiezuiniger is en stiller. Weet echter niet in hoeverre dit waar is. Lees maar de ervaringen van andere mensen in dit topic.robertwebbe schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:53:
Ik wil hem ook gaan bestellen in Frankrijk maar dan zonder HD. Maar ik twijfel nog over de HD, zal ik er direct een 1,5 TB inbouwen of hebben die dingen nog nadelen?
En als ik dan toch een 1 TB wil, wat zijn de voor- en nadelen van de Samsung, WD of Seagate?
Dank je voor je antwoord. Ik ben er eens ingedoken en zover de specificaties vergelijkbaar zijn zijn de groene WD's inderdaad stiller en zuiniger met energie in het geval ze niets doen. Als ze in actie zijn gebruiken ze wel iets meer. Die 1,5 TB zie ik maar vanaf, er is er nog maar 1 en daar zijn toch wel redelijk veel kritsische geluiden over. Ik ga dan maar voor de WD Caviar Green WD10EADS van 1 TB.Sleepyhead schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:14:
[...]
Dat hangt er van af hoeveel je er op wilt gaan zetten. Ze zijn getest met 1,5 TB dus het werkt zeker. Snelheid is niet de issue, alle schijven zijn snel genoeg voor het afspelen. Het grote verschil zal hem zitten in in geluidsproductie, energieverbruik. Veel kiezen voor de WD omdat deze uit de Green serie is wat zou moeten inhouden dat hij energiezuiniger is en stiller. Weet echter niet in hoeverre dit waar is. Lees maar de ervaringen van andere mensen in dit topic.
Al met al denk ik dan voor € 373,16 klaar te zijn (incl € 259,00 voor Franse HDX1000).
[ Voor 13% gewijzigd door robertwebbe op 21-11-2008 23:15 ]
Of gaat het apparaat op standby?
Compjoeters... hu?
Verwijderd
Het lukt mij echter alleen niet om bestanden vanaf de mac naar de hdx te kopiëren. Als ik m benader via ftp (cyberduck) en ik wil een bestand uploaden dan komt hij constant met de melding dat de schijf read only is.
dit heb ik in alle directorys. Dit is superirritant omdat ik zo dus ook niet het bestandje nzbget.conf kan bewerken.
via usb kan ik m ook niet benaderen omdat os x geen ext2/3 ondersteunt en met de driver van soundforge wil ie m niet mounten.
heeft nog iemand tips ? enige idee wat ik fout doe?
Heb er 32 nog wat voor betaald...22 inclusief verzenden...stuur maar een DM bij interesseHishamK schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:23:
[...]
wat vraag je ervoor inclusief verzending?
Gebruik zelf ook de HDX met mn Mac...maar benader hem via SMB. Werkt sneller dan ftp, en daar kun je wel gewoon lezen en schrijven Benaderen die je in Finder, met cmd+k. Dan even smb://"ip adres van hdx". Username "nmt", password "1234"..en voilaVerwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:08:
ik heb mijn speler gisteren ook binnengekregen vanuit Frankrijk, super apparaat. tot nu toe kan ik alles afspelen.
Het lukt mij echter alleen niet om bestanden vanaf de mac naar de hdx te kopiëren. Als ik m benader via ftp (cyberduck) en ik wil een bestand uploaden dan komt hij constant met de melding dat de schijf read only is.
dit heb ik in alle directorys. Dit is superirritant omdat ik zo dus ook niet het bestandje nzbget.conf kan bewerken.
via usb kan ik m ook niet benaderen omdat os x geen ext2/3 ondersteunt en met de driver van soundforge wil ie m niet mounten.
heeft nog iemand tips ? enige idee wat ik fout doe?
[ Voor 71% gewijzigd door Superbol op 22-11-2008 12:21 ]
Ik houdt jullie op de hoogte. Erg fijne afstandbediening BTW
Mijn komende aankoop gaat ofwel de Logitech Squeezebox of deze HDX-1000 worden.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
Maar het valt voor mij allemaal niet mee.
Ik krijg de hdx 1000 niet verbonden aan mijn netwerk. Wie kan mij verder helpen? Ik heb een utp-kabel gelegd naar de woonkamer. De utp gaat naar een draadloze router van gear, hier kan je ook nog gebruik maken van 4 lan aansluitingen (dus daar heb ik de utp van de hdx in gedaan). De gear is dan weer verbonden aan het kastje van de internetprovider. Hoe kan ik het werkend krijgen? Waar kan ik een driver downloaden zodat ik via usb data kan overbrengen van mijn computer naar de hdx 1000?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2008 06:19 ]
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Ik heb gisteren een Samsung 756 plasmascherm gekocht en nu net een HDX 1000 met een 1Tb green power schijf erbij besteld.Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 06:17:
Ik heb gisteren mijn hdx 1000, met 1 gig, opgehaald in Spijkenisse. Je wordt daar overigens uitstekend geholpen!![]()
Maar het valt voor mij allemaal niet mee.![]()
Ik krijg de hdx 1000 niet verbonden aan mijn netwerk. Wie kan mij verder helpen? Ik heb een utp-kabel gelegd naar de woonkamer. De utp gaat naar een draadloze router van gear, hier kan je ook nog gebruik maken van 4 lan aansluitingen (dus daar heb ik de utp van de hdx in gedaan). De gear is dan weer verbonden aan het kastje van de internetprovider. Hoe kan ik het werkend krijgen? Waar kan ik een driver downloaden zodat ik via usb data kan overbrengen van mijn computer naar de hdx 1000?
Maar ik ben ook niet zo'n ster in het netwerk gebeuren.
Ik heb dezelfde situatie hier.
De mediatank wil ik ook bedraad vanaf mijn router (Asus WL500G) naar de woonkamer aansluiten.
Wat kan ik dan voor een snelheid verwachten als ik data naar dat ding pomp over het netwerk?
-edit-
Waar ik hem besteld heb zet men meteen de HD erin en gooit er de laatste firmware op als ik het goed heb!
Quote;
Waneer de disk wordt gekocht in combinatie met een NAS of Mediaspeler wordt deze gratis erin geplaatst en de firmware geupdate.
[ Voor 10% gewijzigd door coob op 23-11-2008 11:31 ]
Deze site is overigens ook wel handig om wat antwoorden op te vinden...beetje als vervanger voor het ontbreken van de documentatie: http://www.hdx1080.com/wiki/index.php?title=Main_Page
Daarna zal ik eens aan het stoeien gaan.
Heb 'm gewoon via DHCP en werkt prima.Superbol schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:30:
Aansluiten op je netwerk kun je volgens hun website het beste via "manual" doen. Dus niet via DHCP...zou in principe ook gewoon moeten werken, maar ik kreeg het ook niet voor elkaar tot ik hem handmatig een ip-adres had toegewezen.
Deze site is overigens ook wel handig om wat antwoorden op te vinden...beetje als vervanger voor het ontbreken van de documentatie: http://www.hdx1080.com/wiki/index.php?title=Main_Page
Al het goeie.......
Verwijderd
Nou heb ik het eindelijk voor elkaar (met IFS Drives FControl) dat mijn 1 gig in de hdx zichtbaar is op mijn pc, maar krijg ik een melding dat de schijf beveiligd is tegen schrijven.
Ik kan dus geen bestanden verplaatsen, pfff
En een netwerk is een nog veeeel groter probleem.
Jij bent blijkbaar net zo'n koopjesjager als ikjbr schreef op zondag 23 november 2008 @ 09:18:
Voor de mensen die een HDX-1000 hebben besteld vanaf de website: bij de bestelprocedure krijg je iedere keer de mogelijkheid om een couponcode in te vullen. Heeft iemand die (ik gok even dat je die bij/na een bestelling kreeg). Ik heb geen idee wat het oplevert, maar soms free shipping oid, dus zou interessant kunnen zijn...
Oi. Ja het kan natuurlijk ook heel goed aan mijn setje liggen, het is al een ouder setje, Logitech Z-680 met ingebouwde dolby decoder. Kan wel DTS en Ac3 aan, maar kennelijk geen AACAppie Heijn schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:40:
[...]
Welk setje heb je? Decoder?
Ik heb een Teufel setje met Teufel decoder. Geen idee of deze AAC aankan.
Ik heb mijn HDX1000 nu een paar dagen maar geen coupon code gekregen. Enkel een nieuwsbrief. Anders had je hem wel mogen gebruikenrobertwebbe schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:17:
[...]
Ik heb flink mijn best gedaan om achter een coupon code te komen maar helaas, helemaal niets gevonden...
[ Voor 26% gewijzigd door Ceejay op 23-11-2008 15:14 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ach ja, ieder voordeeltje is meegenomen... ik heb misschien niet goed gezocht, maar meestal kom ik er met www.retailmenot.com wel uit. Overigens had ik het over www.hdx1080.com. Waar verwijs jij naar?robertwebbe schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:17:
[...]
Jij bent blijkbaar net zo'n koopjesjager als ik
Verwijderd
1. Hoe kan ik nou de hdx benaderen (in het netwerk) vanaf mijn pc? Zodat ik bestanden over kan brengen.
2. Ik heb de hdx nu zichtbaar via usb op mijn pc, maar kan geen bestanden overbrengen omdat de schijf beveiligd is?
Wie kan mij helpen?
Verwijderd
bedankt voor je antwoord, het werkt inmiddels, waarschijnlijk was er iets misgegaan met formateren want ik heb m nog een keer opnieuw geformateerd en nu kan ik wel gewoon naar de schijf schrijven.Superbol schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:16:
[...]
Heb er 32 nog wat voor betaald...22 inclusief verzenden...stuur maar een DM bij interesse
[...]
Gebruik zelf ook de HDX met mn Mac...maar benader hem via SMB. Werkt sneller dan ftp, en daar kun je wel gewoon lezen en schrijven Benaderen die je in Finder, met cmd+k. Dan even smb://"ip adres van hdx". Username "nmt", password "1234"..en voilaOverigens kun je ext 2/3 benaderen met het programma ExtFSManager. Even installeren, en hij is gewoon zichtbaar in je finder wanneer je via de USB host aansluit.
usenet downloaden gaat super trouwens, had ik niet verwacht, ik vind zelfs de par/rar snelheid heel erg meevallen
nmtank.frjbr schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:33:
[...]
Ach ja, ieder voordeeltje is meegenomen... ik heb misschien niet goed gezocht, maar meestal kom ik er met www.retailmenot.com wel uit. Overigens had ik het over www.hdx1080.com. Waar verwijs jij naar?
@#$%^&*!nmtank.fr Coupon Codes
... nmtank.fr »
Current Promo Codes:
No Coupon Codes Found
Daar is een HTPC nog altijd heer en meester, natuurlijk heb je ook mogelijkheid voor mail/chat/surf op tv.
Ik denk dat ik ga wachten op de 'nieuwe' mac mini in januari. Hopelijk kloppen de rumors.
Als hij HDMI en optical out krijgt, en een snelle gpu met h264 support is dit de perfecte HTPC imo
Hij kost wel 3X zoveel, maar je kan er meer mee en is future proof (vlc, xbmc, ..)
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Verwijderd
Het verschil tussen PAL, NTSC en movie 24fps. Hoe zit dat?
Ik heb nu nog een zelfgebouwde htpc gebaseerd op een Dell Optiplex, redelijk stil en gekoppeld aan een normale TV op 50Hz. Wij zijn liefhebbers van series in de VS en halen die dan ook via Usenet de afleveringen binnen. Deze zijn allen 23.976 fps (NTSC). Dankzij het programma ReClock worden de video en audio met factor 1.04 versneld zodat de afleveringen op 25 fps (PAL) te bekijken zijn. Doe ik dat niet dan zijn is er bijna iedere seconde (zeker bij bewegende beelden) een schokje te zien. Logisch want de video moet iedere seconde een beeld er bij verzinnen anders loopt het niet meer sync met het geluid.
Een andere oplossing die ik gebruik is het 'upspeeden' van de audio (met BeSweet) met factor 1.04 en deze opnieuw muxen met de video op 25 fps. Kan ook, maar is arbeidsintensief.
Ik heb inmiddels ook een fullhd scherm gekocht bij Dell, voor een zeer bescheiden prijs moet ik zeggen (E249). Deze kan gelukkig ook werken op 50Hz, zodat ik Reclock kan blijven gebruiken. Dit programma kan alleen syncen als de refreshrate van het scherm (bij benadering) een veelvoud is de gebruikte fps. Een rate van 60 Hz, standaard voor deze monitor, kan niet overweg met 23.976 fps. Wel met 29.94, maar dat tempo komt niet zo vaak voor.
Mijn vraag is, wat gaat er gebeuren met het "schokken" van het beeld, als ik HDX-1000 aansluit op een 50 Hz (fullhd) scherm en ik een NTSC-gecodeerde video van 23.976 fps wil afspelen. En wat gebeurt er met een hd-video van 24 fps?
Iemand een idee en mogelijke oplossing?
Als je ergens een testfile wil neerzetten test ik het voor je.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 01:47:
Ik lees een heleboel enthousiaste reacties over dit apparaat en dat doet mij bijna een bestelling plaatsen. Met of zonder naheffing van de douane. Maar ik heb nog niemand gehoord over volgend probleem:
Ik heb nu nog een zelfgebouwde htpc gebaseerd op een Dell Optiplex, redelijk stil en gekoppeld aan een normale TV op 50Hz. Wij zijn liefhebbers van series in de VS en halen die dan ook via Usenet de afleveringen binnen. Deze zijn allen 23.976 fps (NTSC). Dankzij het programma ReClock worden de video en audio met factor 1.04 versneld zodat de afleveringen op 25 fps (PAL) te bekijken zijn. Doe ik dat niet dan zijn is er bijna iedere seconde (zeker bij bewegende beelden) een schokje te zien. Logisch want de video moet iedere seconde een beeld er bij verzinnen anders loopt het niet meer sync met het geluid.
Een andere oplossing die ik gebruik is het 'upspeeden' van de audio (met BeSweet) met factor 1.04 en deze opnieuw muxen met de video op 25 fps. Kan ook, maar is arbeidsintensief.
Ik heb inmiddels ook een fullhd scherm gekocht bij Dell, voor een zeer bescheiden prijs moet ik zeggen (E249). Deze kan gelukkig ook werken op 50Hz, zodat ik Reclock kan blijven gebruiken. Dit programma kan alleen syncen als de refreshrate van het scherm (bij benadering) een veelvoud is de gebruikte fps. Een rate van 60 Hz, standaard voor deze monitor, kan niet overweg met 23.976 fps. Wel met 29.94, maar dat tempo komt niet zo vaak voor.
Mijn vraag is, wat gaat er gebeuren met het "schokken" van het beeld, als ik HDX-1000 aansluit op een 50 Hz (fullhd) scherm en ik een NTSC-gecodeerde video van 23.976 fps wil afspelen. En wat gebeurt er met een hd-video van 24 fps?
Verwijderd
als die er is hoe heet deze dan, en waar kan ik hem downloaden?
Ken de HDX-1000 verder niet goed. Maar maakt het voor dat apparaat uit? De meeste fullHD schermen kunnen zowel omgaan met een PAL als een NTSC signaal. Dus als de HDX-1000 gewoon het NTSC signaal van een film of serie doorgeeft, dan moet jou tv/scherm zich daar gewoon op aanpassen.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 01:47:
Ik lees een heleboel enthousiaste reacties over dit apparaat en dat doet mij bijna een bestelling plaatsen. Met of zonder naheffing van de douane. Maar ik heb nog niemand gehoord over volgend probleem:
Ten minste zo werkt het wel met mijn full HD tv.
Als hij er is dan staat hij op de fora op http://www.networkedmediatank.com.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:11:
Weet iemand of het ook mogelijk is om een muziekjukebox plugin te installeren, net zoals de moviejukebox (YAMJ) zodat ik ook al mijn muziekalbums in mijn netwerk in een overzicht kan laten weergeven met bijbehorende covers en albumgegevens.
als die er is hoe heet deze dan, en waar kan ik hem downloaden?
Ik zelf kijk ook alle series gedownload vanuit de VS. Of het nu HD is of xvid hij speelt alles zonder moeite af.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 01:47:
Verwijderd
Licentie- of copyrightschendingen
Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+-uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten. We willen echter niet dat je GoT hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we vooral niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op GoT zien:
* Warez, cracks NO-CD patches en dergelijke.
* MP3s/DivX'jes en dergelijke met copyrighted inhoud (incl. subtitles).
* CD-covers.
* Fotorapportages, uiteraard met uitzondering van rapportages die je zelf gemaakt hebt.
* (Ster)reclames.
* GSM-flashers.
Hulp bij bovenstaande zaken hoef je niet te verwachten, ernaar vragen is net zo goed not-done.
Nic werkt nu wel
Met ftp'n naar de hdx (binnen eigen netwerk) haal ik rond de 6,4 MB/s.
Gaat erg lekker dus. Rare is wel dat ik meer threads moet gebruiken, and hangt ie net onder de 4 MB/s.
Youtube net uitgeprobeerd, en is tot mijn verbazing kijkbaar. Is slechter dan analoge tv, maar wel grappig.
Merk trouwens wel dat interface van de HDX, enorm traag word op het moment dat ik aan het ftp'n ben.
Verwijderd
offtopic/ Ik heb alle berichten op dit topic gevolgd, en ik ben nog niks tegengekomen wat direct onder jouw quote uit het algemeen beleid valt. De HDX1000 en al z'n broertjes wordt voor 99% gebruikt om films en MP3's e.d. af te spelen die zich in een zgn. grijs gebied bevinden, en over dat apparaat gaat notabene dit topic. Dus gewoon blijven ademhalen en niet zo hyperen aub../offtopicVerwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:55:
[modbreak]Zullen we even ophouden met al het Warez gedoe. Zie ook het algemeen beleid.[/modbreak]
[...]
Ik heb zelf ook een HDX 1000 en gebruik deze in combinatie met de Panasonic AX200 beamer. Ik heb veel last van een onscherp beeld bij snelle bewegingen op het scherm. Wie gebruikt er nog meer deze combinatie (ev met andere beamer) en kan mij vertellen wat de meest ideale instellingen zijn?
Ik lees velen hier die met dit apparaat streamen vanaf een pc of NAS. Het zou juist mijn bedoeling zijn om dit apparaat te gebruiken als NAS. Vanuit mijn pc of mac altijd alle mp3's, films, foto's en doc's benaderen (die dan dus op de HDX staan). Dit kan toch gewoon? Kan dit dan ook als het apparaat in stand-by staat?
ander vraagje wat in het hele topic nog niet aan de orde is geweest: Hoeveel stroom gebruikt dit apparaat in Idle en in bedrijf-stand?
Festina lente
Op je eerste vraag: Je kunt de HDX inderdaad gewoon als NAS gebruiken, ook als deze in standby staat. Uiteraard spint je HDD wel op dan, maar de HDX blijft gewoon in standby staan.elmoxx schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:41:
Ook ik ben een noob, door jullie positieve verhalen ben ik bijna om.. paar vragen toch.
Ik lees velen hier die met dit apparaat streamen vanaf een pc of NAS. Het zou juist mijn bedoeling zijn om dit apparaat te gebruiken als NAS. Vanuit mijn pc of mac altijd alle mp3's, films, foto's en doc's benaderen (die dan dus op de HDX staan). Dit kan toch gewoon? Kan dit dan ook als het apparaat in stand-by staat?
ander vraagje wat in het hele topic nog niet aan de orde is geweest: Hoeveel stroom gebruikt dit apparaat in Idle en in bedrijf-stand?
Op je tweede vraag kan ik je helaas geen antwoord geven...
Dit is erg simpel zowel een 3.5" als 2.5" schijf past er in. Is een kwestie van vastschroeven en 1 connector inpluggen. Verder geen rare tools voor nodig. Als de schijf eenmaal ingebouwd is kun je hem formatteren en via firmware de applicaties erop zetten.DjWannaB2002 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 00:35:
Even een vraagje over het inbouwen van een harddisk. Is dat een kwestie van erin stoppen en aansluiten? Want meende ook gelezen te hebben over het nog installeren van allerlei tools, maar kan dat ook verkeerd begrepen hebben.
Verwijderd
Is dat wel zeker en waarom zat dit er niet meteen op, is daar geen extra hardware voor nodig om dit (goed) te laten werken?
Zit erover te denken deze aan te schaffen ipv de popcorn 110 die ik nogal lelijk vind, maar die interne dts decodering is wel prioriteit voor me.
Das correct, DTS komt zeker binnenkort ook de HDXlordloeder schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:34:
Als ik het goed begrepen heb zit de hardware er wel degelijk in, maar was er een licentie probleem.
Delay in DTS Downmixing
There have been some delays in implementing the DTS downmixing to stereo aka DTS decoding which is supposed to be enable via firmware release 081023 for HDX 1000 users. The delay was caused by outstanding licensing issues with DTS, which it took longer than anticipated to resolve and we are targeting to complete it by December.
Although this does not affect users with AVR (Audio Video Receiver) but we understand that there are a fair bit of users who have been waiting patiently for this update. We sincerely apologize for the delay and wish to assured all our loyal customers that this is currently the top priority TO DO list.
Hmmm dat maakt de keuze HDX-1000 of WD TV er niet makkelijker opSleepyhead schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 01:31:
[...]
Dit is erg simpel zowel een 3.5" als 2.5" schijf past er in. Is een kwestie van vastschroeven en 1 connector inpluggen. Verder geen rare tools voor nodig. Als de schijf eenmaal ingebouwd is kun je hem formatteren en via firmware de applicaties erop zetten.
Netwerk is niet percee een vereiste namelijk, leuk meegenomen. Maar ben niet zo'n held met netwerken. Krijg hier de twee comps (1 Vista en 1 XP) ook niet werkend met elkaar via de Belkin Modem/Router) dus ben bang dat het me ook niet lukt om te streamen van mn tv af. Zal bij mij dus het meeste neerkomen op ene hardeschijf (intern of extern, afhankelijk van welk device)
offtopic:Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:42:
[...]
offtopic/ Ik heb alle berichten op dit topic gevolgd, en ik ben nog niks tegengekomen wat direct onder jouw quote uit het algemeen beleid valt. De HDX1000 en al z'n broertjes wordt voor 99% gebruikt om films en MP3's e.d. af te spelen die zich in een zgn. grijs gebied bevinden, en over dat apparaat gaat notabene dit topic. Dus gewoon blijven ademhalen en niet zo hyperen aub../offtopic
Ik heb zelf ook een HDX 1000 en gebruik deze in combinatie met de Panasonic AX200 beamer. Ik heb veel last van een onscherp beeld bij snelle bewegingen op het scherm. Wie gebruikt er nog meer deze combinatie (ev met andere beamer) en kan mij vertellen wat de meest ideale instellingen zijn?
Er stond een directe link naar een nzb file van een blu-ray rip, iets wat absoluut niet op t.net thuis hoort.
Verwijderd
ik las wel dit over een coupon in Amerikajbr schreef op zondag 23 november 2008 @ 09:18:
Voor de mensen die een HDX-1000 hebben besteld vanaf de website: bij de bestelprocedure krijg je iedere keer de mogelijkheid om een couponcode in te vullen. Heeft iemand die (ik gok even dat je die bij/na een bestelling kreeg). Ik heb geen idee wat het oplevert, maar soms free shipping oid, dus zou interessant kunnen zijn...
site:
http://www.amperordirect..../audiovideo-HDX_1000.html
coupon code (voor 5%):
alien
In welke aflevering van Planet Earth zit die bewuste vogelscene?Sleepyhead schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:20:
Als laatste heb ik de beruchte vogelscene uit BBC's Planeth Earth uitgeprobeerd, 1080p DTS, werd vlekkeloos weergegeven!
Verwijderd
Ik heb een Popcornhour (ook Syabas NMT dus) in combinatie met een Panasonic PT-AX200E beamer. Hetgeen jij omschrijft herken ik niet.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:42:
[...]
spullen verkopen doe je niet op dit forum maar hier
krijg je direct ook wat meer reacties me dunkt
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 18:11 ]
Verwijderd
Die WD is toch niet op dezelfde hoogte als de HDX?Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:14:
Hallo,
Heb een HDX-1000 te koop. 2 weken oud met ingebouwde Samsung 750GB.
Waarom? Heb nog een tweede mediaplayer voor mijn verjaardag gekregen (Western Digital).
Volgens mij kan die WD veel minder afspelen en is hij veel beperkter met zijn formaten.
(Naast het feit dat daar ook geen netwerk in zit)
Dit topic is gesloten.
Alle posts m.b.t. levertijd zullen direct worden verwijderd, dit is namelijk _niet_ de bedoeling van dit topic!