Dit hoort hier niet thuis.
[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 08-04-2009 00:42 ]
PSN: Sluuz
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 08-04-2009 00:42 ]
PSN: Sluuz
[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 08-04-2009 00:42 ]
Als jij hier iets van een link van hebt?? Heb zelf namelijk geen HD erin zitten dus kan dit zelf niet testen.JerNL schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:13:
misschien een kleine matrix van welke hardeschijven geschikt zijn? linken naar de site van de HDX wiki?
maar een overzicht van best tested apps lijkt me top.
http://www.hdx1080.com/in...unc=view&catid=42&id=2767JerNL schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:13:
misschien een kleine matrix van welke hardeschijven geschikt zijn? linken naar de site van de HDX wiki?
maar een overzicht van best tested apps lijkt me top.
[ Voor 11% gewijzigd door a casema user op 07-04-2009 18:53 ]
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Kun je aangeven waarom je dat jammer vindt?Rave17 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:55:
[...]
[...]
Ja dat laatste is natuurlijk waar, maar ik bekeek het vanuit het standpunt van de concurrent van de NMT's: namelijk de WD TV. Deze beschikt natuurlijk niet over enkele functies die een NMT met interne harde schijf wel heeft. Echter het valt mij toch wel op dat er ook genoeg mensen zijn die de opslag extern regelen, wat je bij de WD TV wel verplicht bent om te doenHet punt dat ik wilde maken: de interne plaatsing van een harde schijf biedt blijkbaar geen echte voordelen op het gebied van snelheid, etcetera ten opzichten van een externe harde schijf. En dat vind ik er nou juist zo jammer aan
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Je sleept dan met de externe schijf die je eraan hangt, niet met de WD TV. En opzich is af en toe wat overpompen ook niet erg. Het duurt vaak wel even voordat je een terabyte aan video hebt bekeken.cypher21 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:49:
[...]
Kun je aangeven waarom je dat jammer vindt?
Ik zie nml het nut niet van een snelle schijf. Via het netwerk haalt ie hier +/- 6-7mB/s en daarbij ligt de bottleneck niet bij de hdd.
Het ding staat bij de tv en ik zal toch via het netwerk bestanden erop zetten, of laat het ding s'nachts zelf de boel binnentrekken.
met een WD TV blijf je constant met het apparaat slepen om er films/muziek e.d. op te zetten. Dat is in mijn ogen pas een nadeel
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Vraag zonder antwoord is alweer een poosje geleden, maar ik ben bang dat ik hetzelde probleem ga meemaken. Binnenkort arriveert mijn HDX, maar mijn receiver, een Denon AVR 3801 kent geen lip-sync-correctie. Dat heb ik van de Denon technoboys te horen gekregen. Zin in het kopen van een nieuwe receiver heb ik allerminst. Weet iemand of er een audio delay is in te stellen in de HDX1000? Zou namelijk een boel gedoe voorkomen.Possible schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 22:19:
Zijn er mensen die soms ook sync problemen hebben? Bij een aantal films is de video / geluids syncronisatie niet 100% (Niet alle films)
Ik heb mijn HDX-1000 aangesloten op een SR-3001 Marantz versterker d.m.v. coax spdif.
Met de HTPC die ik hiervoor had kon ik een delay instellen van 200ms (wat perfect was)
Heeft iemand hier een oplossing voor? Met de Maranz kan ik helaas ook geen delay instellen.
Met een switch moet je GEEN crosscable gebruiken (zoals je nu wel doet, getuige je eerdere post)Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 22:02:
[...]
Heb ik geprobeerd, maar dan kan ik de HDX niet meer vinden.
En ben bang dat ik niet meer mijn volle downloadspeed meer heb door de switch.
Zit er niet in. Staat al 2 jaar op de NMT feature requests, maar geen enkele indicatie of dit ooit zal komen (dus nooit waarschijnlijk).Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 23:35:
[...]
Vraag zonder antwoord is alweer een poosje geleden, maar ik ben bang dat ik hetzelde probleem ga meemaken. Binnenkort arriveert mijn HDX, maar mijn receiver, een Denon AVR 3801 kent geen lip-sync-correctie. Dat heb ik van de Denon technoboys te horen gekregen. Zin in het kopen van een nieuwe receiver heb ik allerminst. Weet iemand of er een audio delay is in te stellen in de HDX1000? Zou namelijk een boel gedoe voorkomen.
Ik dacht dat de WDTV standaard een hdd had ingebouwd.Smarron schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:18:
[...]
Je sleept dan met de externe schijf die je eraan hangt, niet met de WD TV. En opzich is af en toe wat overpompen ook niet erg. Het duurt vaak wel even voordat je een terabyte aan video hebt bekeken.
Maar goed, gemak dient de mens, ik stream ook alles via het netwerk en heb voor de stilte en vertraging geen HD in de HDX gezet.
Ik had achter snelheid ook expliciet "etcetera" gezet, omdat ik niet alleen op snelheid doelde maar op onderstaande beweringcypher21 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:57:
[...]
Ik dacht dat de WDTV standaard een hdd had ingebouwd.
Maar goed, op zich is dat niet het punt. Rave17 geeft aan het jammer te vinden dat de HDX de SATA schijf niet op zijn volledige snelheid benut.
Ik vraag me af waarom aangezien de snelheid van een hdd in de HDX totaal geen rol speelt.
USB, WiFi, netwerk of wat voor manieren je de hdd in de HDX kunt voorzien van data zijn allemaal veel langzamer dan dat de HDX de sata hdd benut.
En tsja, de discussie om wel of geen schijf in de HDX te stoppen blijft idd persoonlijk. Ik heb de pc vaak wel aan staan, maar merk dat het streamen niet altijd top gaat als de pc video aan het renderen is of weet ik veel wat. Dat kleine beetje extra geluid, of die ene seconde dat de hdd opspint heb ik er wel voor over.
Tevens vind ik het wel makkelijk dat als de kids overdag een film willen kijken mijn vriendin niet eerst de pc aan hoeft te zetten, maar meteen een film opstart.
Zo heeft ieder natuurlijk zijn eigen ding
Bron: HDX-1000: HDD intentionally not running at SATA speeds / only UDMA-2?As you can see my WD Caviar disk, which is perfectly capable of running at full SATA II speeds (300MB/s), is NOT attached to a dedicated SATA controller but to an old E-IDE controller. All the benefits of modern day SATA disks and controllers such as NCQ support, higher transfer speeds, error checking and even power saving etc. are completely forfeited.
Bestie iBOOD'ers
Wegens extreme drukte bij onze logistiek was de gestelde verzend datum te optimistisch. Wij gaan er echter van uit dat u de bestelling uiterlijk donderdag in huis hebt
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice iBOOD.com
[ Voor 56% gewijzigd door Frostbite op 08-04-2009 13:18 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Misschien even de moeite nemen om op ibood.nl te kijken. Daar vind je je antwoord nml gewoonSc0rPi0N schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:52:
Weet iemand al iets van Ibood ? Na het mailtje van maandag is het vrij stil gebleven...
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
volgens mij is de WD green een van de zuinigste schijven op dit moment.Smattie schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:53:
Als ik het zo lees allenmaal kun je dus beter een 5400 RPM disk erin doen van (Western Digital Caviar Green WD10EADS, 1TB) Klopt dat?
Ik zoek eigenlijk een disk die het minst heet word. Zijn hier nog voorkeuren?
Blader ff de laatste paar pagina's door. Er zijn tabellen met stroomverbruik en geluid gepost voor deze WD.Smattie schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:53:
Als ik het zo lees allenmaal kun je dus beter een 5400 RPM disk erin doen van (Western Digital Caviar Green WD10EADS, 1TB) Klopt dat?
Ik zoek eigenlijk een disk die het minst heet word. Zijn hier nog voorkeuren?
Verwijderd
Ja, klopt, maar de TV die ik op het oog heb (Samsung LE37B650), doet alleen 2.1 op de digitale uitgang, ook al stop je er 5.1 via HDMI in. Als er een TV is die gewoon 5.1 (AC3 en DTS) doorgeeft op de audio out verneem ik dat graag. Kan ik een nieuwe afweging maken. Dus kommmma kommmma kom maar.asing schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:24:
Het proberen waard voor die personen met lip sync problemen:
Je kan bij de HDMI opties aangeven dat het geluid mee moet komen. Mijn TV heeft dan weer een optische uitgang (42LG5020). Als de fabrikant zich bewust is van de delay, kan het signaal vertraagd worden uitgestuurd. Ik heb er geen last van, mijn LG is snel genoeg.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq