Vorige week kondige WD haar eerste mediaplayer aan: de WD TV.
Dit is precies waar ik naar op zoek ben; gewoon lekker je externe harde schijf er aan hangen en afspelen op je TV wat je wilt. Netwerkverbinding heb ik zelf geen behoefte aan (en daar zal bovendien in de toekomst vast wel een mouw aan te passen zijn).
- Compact, strak design
- Goedkoop: minder dan € 100,-!
- Speelt alles af wat je wilt, incl. MKV, Xvid en MPEG4
- Moeiteloos afspelen van 1080p (zie vooral ook de Maddhat review)
- Mooi menu
- Zuinig en stil
Nog andere mensen die ook zo enthousiast zijn? In de internetwinkels is hij op dit moment nog niet op voorraad; heeft iemand hem al ergens zien liggen?
Officiëel: Main site, Product overview, Quick Installation Guide, Product Manual
Pricewatch: Tweakers,
Reviews: PC Advisor, Wired, Maddhat, GadgetZone, Pocket-lint
Dit is precies waar ik naar op zoek ben; gewoon lekker je externe harde schijf er aan hangen en afspelen op je TV wat je wilt. Netwerkverbinding heb ik zelf geen behoefte aan (en daar zal bovendien in de toekomst vast wel een mouw aan te passen zijn).
- Compact, strak design
- Goedkoop: minder dan € 100,-!
- Speelt alles af wat je wilt, incl. MKV, Xvid en MPEG4
- Moeiteloos afspelen van 1080p (zie vooral ook de Maddhat review)
- Mooi menu
- Zuinig en stil
Nog andere mensen die ook zo enthousiast zijn? In de internetwinkels is hij op dit moment nog niet op voorraad; heeft iemand hem al ergens zien liggen?
Officiëel: Main site, Product overview, Quick Installation Guide, Product Manual
Pricewatch: Tweakers,
Reviews: PC Advisor, Wired, Maddhat, GadgetZone, Pocket-lint

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 234350 op 12-12-2008 01:32 . Reden: Toevoeging ]