[Mediaplayer] WD TV Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 436.327 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhav
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2024
Rub3s schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 10:48:
dan is er vast iets niet goed gegaan, want de wd tv ondersteunt mkv prima
Ja...dat begrijp ik. Je kan echter niet veel fout doen. Het betreft een WMV HD file dat door WMV converter wordt omgezet naar een *.MKV file. Je kan niets instellen. Dus het MKV file op een 2,5 inch HD, aansluiten op de WD TV en starten. Niets dus want hij geeft aan dat het format niet wordt ondersteund. Eigenlijk kan je niets fout doen. FW voor de wd tv is de laatste.

Waar het dus op neer komt is dat ik een MKV file probeer af te spelen en dat de WD TV zegt dat het formaat niet wordt ondersteund en dat het file moet worden omgezet naar een formaat wat wel wordt ondersteund.
De specs van de WD TV zeggen dat MKV wel wordt ondersteund. Ik snap het niet. Firmware is de laatste 02

Iemand een suggestie??

[ Voor 21% gewijzigd door berhav op 07-01-2009 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 15:14
Maar mkv is geen codec. Je hebt nu een WMV HD gecodeerd bestand dat gewoon in een MKV container zit, de codec blijft WMV HD en dat wordt niet ondersteund door de WD TV.

Of zit ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mkv is inderdaad een container, dus als het ding zegt dat het niet afgespeeld kan worden wil dat inderdaad nog niet zoveel zeggen. Even de video checken op de video- en audiostream en dan even kijken waar het euvel zit.

Overigens is er al een deel 2: [Mediaplayer] WD TV - deel 2 Daar dus verder :Y)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.