Zo ik heb hem binnen en heb er even mee lopen klooien. Als eerste had ik de nieuwe fw er op gezet, dat ging vlekkeloos. Toen een usb hdd-tje met 1080p materiaal aangesloten. Ik selecteer een film, krijg geen beeld, menu flitst een paar keer aan en uit en ik eindig weer in het menu. WDTV uitgezet en weer aan, zelfde file nog een keer en toen deed ie het wel normaal...
Ook had ik een keer tijdens het testen geen geluid > hem aan en uit doen > wel weer geluid.
Nu had ik Iron Man getest (Blu-ray rip,res:1920*800, framerate:23.976215, codec:AVC1, audiocodec: A52 6 kanaals) en deze speelde hij prima af.
Toen probeerde ik Planet Earth, met de beruchte vogel scene, (HDDVD rip, res:1920*1080, framerate:23.976215, codec:AVC1, audiocodec: A52 6 kanaals) en deze gaf allemaal blokken. Meteen vanaf het begin verschijnen al die blokken, om maar nog niet te spreken over de vogelscene.
Mensen hebben het hier blijkbaar al wel aan de praat gekregen : wat doe ik verkeerd ? Het enige wat anders is met die andere film is de resolutie, voor de rest zijn de codecs en settings het zelfde. Op mijn PC doet ie het trouwens wel goed (buiten de vogelscene om).. Heb ook al geprobeerd een andere selfpowered HDD te gebruiken, maar het resulteerde indezelfde blokken : daar ligt het dus ook niet aan. Of zijn de codecs toch anders op de een of andere manier ?
Als ik trouwens kies in de WDTV voor 1080p@24hrz krijg ik op m'n tv no signal (Samsung LE40F71B), 50 en 60hrz doen het wel, misschien dat dat anders het oplost... maar dan moet je wel eerst beeld krijgen (iemand anders met een Samsung TV misschien ervaringen mee?).
Voor de rest: super klein, zelfs de remote voelt mini aan. Menu is ook grappig, vooral hoe dat ging met die FW upgrade : ik heb nog nooit zo makkelijk iets geflashed

Zeer content tot nu toe... helemaal tevreden als hij die 1080p filmpjes ook goed afspeeld.... ik zal er nog wel een paar downloaden (for testing purposes only

)
Edit: Ah, ik heb net het forum even doorgekeken en heb vervolgens met MediaInfo gekeken naar alle bestanden.... die van Planet Earth gebruikt een 5.1 profile en de andere films (die het wel doen) 4.1 , vandaar dus.
[
Voor 4% gewijzigd door
BaT op 30-12-2008 22:44
]