[Mediaplayer] WD TV Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 436.325 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:41
Ben vandaag bij de MM in roermond wezen kijken.
Daar hebben ze hem niet (gehad)!

Was ook al benieuwd waar het apparaat redelijk snel te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdebr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-04 19:16
Bij mij loopt de video (geel) naar mijn scartswitchbox en audio (rood en wit) naar mijn reciever. Ik voel me best wel een barbaar om dit allemaal tussen het HDMI geweld te zeggen :)

Wat de mediamarkt betreft. in Utrecht kreeg ik te horen dat ze geen WD in het assortiment hadden. Wellicht in een andere vestiging wel. Ik heb de mijne uiteindelijk opgehaald in Spijkernisse (liever rijden dan maar wachten wat, of en hoe de postbode brengt) bij Divxplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77995

henkna schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 19:16:
[...]

Maakt het nog uit of je de composiet aansluitingen gebruikt of bijvoorbeeld een scart adapter koopt, daar de tulp stekkers in prikt en dan via scart een film kijkt?
Ik heb de WD precies zo aangesloten (scart-tulp) en dit gaat prima; je zult heus wel wat verlies hebben, maar ik zie het verschil niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:34

jmk

mdebr schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:55:
Ik heb de WD TV gister gekocht en aangesloten op mijn oude brakke CRT. Dit met de intentie om in de toekomst (ergo: wanneer ik weer geld heb) een mooie LCD te kopen. Het menu trilt een beetje, maar ik heb gisteravond een film gekeken en dat werkte prima. Op basis van die ene ervaring ben ik er prima tevreden om op deze manier op de toekomst voorbereid te zijn!
Nou Ik ga het dus net zoals jij doen. Misschien komt die LCD TV er wel eerder dan later voor ons!

Fijn dat ik nu weet wat ik kan verwachten met composiet/CRT

En 90 voor een mediaplayer is niet veel, WAT je er ook mee doet. Vergelijk maar eens wat je voor 90 euro kreeg 3 jaar geleden. USB support? Misschien aanwezig maardanwel BRAK. Hier werk alles gewoon goed op!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
Hier even een filmpje van youtube geplukt.
Is niets bijzonders maar geeft de werking aan met een crt toestel.
Niks geen fikkerende menu's. Gewoon strak

http://nl.youtube.com/watch?v=2zudlcAJCCw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-07 20:48

BaT

Zo ik heb hem binnen en heb er even mee lopen klooien. Als eerste had ik de nieuwe fw er op gezet, dat ging vlekkeloos. Toen een usb hdd-tje met 1080p materiaal aangesloten. Ik selecteer een film, krijg geen beeld, menu flitst een paar keer aan en uit en ik eindig weer in het menu. WDTV uitgezet en weer aan, zelfde file nog een keer en toen deed ie het wel normaal...

Ook had ik een keer tijdens het testen geen geluid > hem aan en uit doen > wel weer geluid.

Nu had ik Iron Man getest (Blu-ray rip,res:1920*800, framerate:23.976215, codec:AVC1, audiocodec: A52 6 kanaals) en deze speelde hij prima af.

Toen probeerde ik Planet Earth, met de beruchte vogel scene, (HDDVD rip, res:1920*1080, framerate:23.976215, codec:AVC1, audiocodec: A52 6 kanaals) en deze gaf allemaal blokken. Meteen vanaf het begin verschijnen al die blokken, om maar nog niet te spreken over de vogelscene.

Mensen hebben het hier blijkbaar al wel aan de praat gekregen : wat doe ik verkeerd ? Het enige wat anders is met die andere film is de resolutie, voor de rest zijn de codecs en settings het zelfde. Op mijn PC doet ie het trouwens wel goed (buiten de vogelscene om).. Heb ook al geprobeerd een andere selfpowered HDD te gebruiken, maar het resulteerde indezelfde blokken : daar ligt het dus ook niet aan. Of zijn de codecs toch anders op de een of andere manier ?

Als ik trouwens kies in de WDTV voor 1080p@24hrz krijg ik op m'n tv no signal (Samsung LE40F71B), 50 en 60hrz doen het wel, misschien dat dat anders het oplost... maar dan moet je wel eerst beeld krijgen (iemand anders met een Samsung TV misschien ervaringen mee?).

Voor de rest: super klein, zelfs de remote voelt mini aan. Menu is ook grappig, vooral hoe dat ging met die FW upgrade : ik heb nog nooit zo makkelijk iets geflashed :) Zeer content tot nu toe... helemaal tevreden als hij die 1080p filmpjes ook goed afspeeld.... ik zal er nog wel een paar downloaden (for testing purposes only ;) )

Edit: Ah, ik heb net het forum even doorgekeken en heb vervolgens met MediaInfo gekeken naar alle bestanden.... die van Planet Earth gebruikt een 5.1 profile en de andere films (die het wel doen) 4.1 , vandaar dus.

[ Voor 4% gewijzigd door BaT op 30-12-2008 22:44 ]

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Nou ik ben hem ook flink aan het testen, de eerste film die ik had gedownload was niet zo'n gelukkige, 2x m2ts bestanden, geen goede sub en DTS audio. Dus ik dacht dat ding kan niks wat ik wil. Uiteindelijk gewoon een beetje pech met dat bestand, maar ik heb hem nu omgezet naar 1 file in m2ts, met nl .srt en ac3 audio. > en geweldig hoor. !!!

Paar vraagjes:
1. Eject bij hdd duurt zo lang dat het lijkt of ie is vastgelopen.
2. Kan je audio shuffelen door verschillende mappen (shuffle werkt enkel in 1 map bij mij -tot nu toe-)
3. is het raadzaam om libary op on te zetten, of is ie dan altijd langzaam
4. waar is de search button voor?
5. Mijn tv is HDready, maar waarom doet ie het wel gewoon als ik de wd-tv 1080p zet, hdready is toch max. 1080i?
6. ik heb een DVD (vob's) in NTSC, waarom schokt ie zo heel erg? is het verstandig om iets om te zetten? Bijv. 480i? of wd-tv op ntsc

THX

[ Voor 9% gewijzigd door Pinin op 30-12-2008 23:05 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-07 16:09
wie kan mij eens uitleggen hoe het komt dat als ik een dvd kijk dus gewoon VIDEO_TS op mijn pc dan heb ik wel ondertiteling en via de WD Mediaplayer niet :?
heb nu al een paar films proberen te kijken maar telkens zonder ondertiteling,ben dus weer verplicht om op mijn pc te kijken.. vind dit toch wel vervelend.. maar goed wat kan i ker aan doen dat de WD mp wel de ondert. weergeef..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:35
Pinin schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 23:03:
Nou ik ben hem ook flink aan het testen, de eerste film die ik had gedownload was niet zo'n gelukkige, 2x m2ts bestanden, geen goede sub en DTS audio. Dus ik dacht dat ding kan niks wat ik wil. Uiteindelijk gewoon een beetje pech met dat bestand, maar ik heb hem nu omgezet naar 1 file in m2ts, met nl .srt en ac3 audio. > en geweldig hoor. !!!

Paar vraagjes:
1. Eject bij hdd duurt zo lang dat het lijkt of ie is vastgelopen.
2. Kan je audio shuffelen door verschillende mappen (shuffle werkt enkel in 1 map bij mij -tot nu toe-)
3. is het raadzaam om libary op on te zetten, of is ie dan altijd langzaam
4. waar is de search button voor?
5. Mijn tv is HDready, maar waarom doet ie het wel gewoon als ik de wd-tv 1080p zet, hdready is toch max. 1080i?
6. ik heb een DVD (vob's) in NTSC, waarom schokt ie zo heel erg? is het verstandig om iets om te zetten? Bijv. 480i? of wd-tv op ntsc

THX
3) volgens mij is dat wel aan te raden, dat indexen is eenmalig
5) je tv kan 1080p downscalen na dat wat je tv aankan

Andere vragen weet ik niet, heb m'n WD TV nog niet aangesloten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 18:38
De Media Library staat bij mij gewoon af, volgens mij duurt het veel langer als je je harde schijf opnieuw aansluit en ik vind het niet fijn werken (bij Video dan toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonas_dg
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-05 12:09
Iemand al een oplossing gevonden om DTS toch te decoderen naar stereo?
Zou het jammer vinden dat ik daarvoor nog eens een receiver zou moeten kopen om mijn MKV'tjes af te spelen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

jonas_dg schreef op woensdag 31 december 2008 @ 15:19:
Zou het jammer vinden dat ik daarvoor nog eens een receiver zou moeten kopen om mijn MKV'tjes af te spelen :-(
Ja, er zijn verschillende manieren voor. Het decoderen moet door de pc gebeuren. Afhankelijk of je een mkv of een m2ts hebt moet het anders. het geluid dat je wilt hebben is ac3 en of dat nou 5.1 is maakt niet uit.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 14:08

Caveman

whahoehaha

jonas_dg schreef op woensdag 31 december 2008 @ 15:19:
Staat in het topic, google maar even op popcorn MKV audioconverter.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
Caveman schreef op woensdag 31 december 2008 @ 16:09:
[...]

Staat in het topic, google maar even op popcorn MKV audioconverter.
Heeft iemand een soortgelijke oplossing voor wmv files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49380

Johny Cash schreef op woensdag 31 december 2008 @ 16:45:
[...]

Heeft iemand een soortgelijke oplossing voor wmv files?
Ik hoop zelf dat de volgende firmware ondersteuning voor wma pro gaat bevatten. Tot die tijd heb ik m'n hoop hier op gevestigd. Werkt nog niet helemaal voor mij, maar ziet er veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
Zo hij staat in bestelling.
Heb alvorens het apparaat te ontvangen al enkele vragen over het gebruik ervan.

1. mogen er op de externe hdd ook andere bestanden staan zoals worddocs,programma's of mogen er enkel geluid/beeld bestanden op staan.
2. hoe krijg je een album hoesje bij een bepaalde film geplaatst?
3. kun je de firmware ook updaten met een usb stick?

Ik hoop dat er enkele zijn op dit forum die me hiermee kunnen helpen.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-07 15:15

Rub3s

+3 , omdat het kan

1. alles mag erop staan. ik gebruik nu ook een 750gb schijf waar echt van alles op staat. Dat is natuurlijk niet handig als je ingesteld hebt dat de wd tv je hd gaat indexeren, want dan komt er een hoop crap tussen te staan

3. ja dat kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

Is er een lever probleem met dit product? Maar weinig webshops hebben voorraad en een lange levertijd van 2 weken of langer.

Ben al bij de mediamarkt en dynabyte geweest, maar ook die hebben dit product niet.

Iemand een idee of vandaag bestellen bij Alternate morgen afhalen betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01 19:40
Anoniem: 83017 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 14:30:
Is er een lever probleem met dit product? Maar weinig webshops hebben voorraad en een lange levertijd van 2 weken of langer.

Ben al bij de mediamarkt en dynabyte geweest, maar ook die hebben dit product niet.

Iemand een idee of vandaag bestellen bij Alternate morgen afhalen betekent?
Bij alternate is het zo: bestellingen die je wilt afhalen, liggen ongeveer 2uur na bestelling klaar(mits op voorraad, maar spreekt voorzich)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

crimescene schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:04:
[...]

Bij alternate is het zo: bestellingen die je wilt afhalen, liggen ongeveer 2uur na bestelling klaar(mits op voorraad, maar spreekt voorzich)
Klinkt goed dat is lekker snel. Zie dat ze morgen bij komplett weer in voorraad zouden moeten zijn, daar afhalen is voor mij net wat dichterbij. Alternate is gaan voor zekerheid en ff eindje rijden!

Heb wel zin om ding te gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267299

Hier ook te koop

http://www.divxplayer.nl/
Op voorraad. alleen duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Nog even over het delen van een USB drive met zowel de WD TV en een computer/netwerk:

Kan je ook een PC/Laptop zo instellen dat je via een bepaalde usb poort een HDD-drive emuleert? Eventueel met een (goedkoop) verlooptekkertje?

Zou perfect zijn, omdat mijn laptop op een draadloos netwerk zit in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-07 09:36
Heb mijn WD TV ook binnen en ben er tot nu toe super tevreden over. Alleen even een vraagje. Probeerde een serie met een .srt ondertitel bestand te spelen, dit gaat goed alleen is de ondertitels iets te laat. Las hier ergens dat het een bekend iets is, maar kan ik dit oplossen op de WD TV zelf, zo ja hoe ? En anders hoe doe ik het dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64836

Kan ik de remote control van de WD HD vervangen door mijn Logitech Harmony 525 ?

Heeft Iemand dit werkend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

daar ben ik ook wel benieuwd naar, zat zelf al een tijdje te denken aan een Harmony...

[ Voor 61% gewijzigd door BaT op 01-01-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-07 09:14

The_Worst

Unox

Ik heb hier de Harmony 555 en deze werkt perfect met de WDTV. Staat ook al in de database van Logitech.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231908

Met Subtitle Workshop kun je dit aanpassen.. Zie Google..
Anoniem: 64836 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 20:25:
Kan ik de remote control van de WD HD vervangen door mijn Logitech Harmony 525 ?

Heeft Iemand dit werkend ?
Ja, werkt gewoon. De WD HD TV is te vinden onder mediacenter-pc oid.. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Is er een standaard tijd dat de subs altijd te laat zijn ? Want moet ik wel weten om dit dan aan te passen, en is dit een fout in de speler ofzo ? Want is toch raar dat subs altijd te laat zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

volgens mij staat dat al in dit topic. externe ondertiteling is te laat, interne ondertiteling is op tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Te late externe ondertiteling is al aan WD doorgegeven. Zal denk ik bij een volgende firmware (in jan) gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Waar zijn de rubber voetjes? Kan ze nl niet vinden :(

//edit of zijn het die plastic plakkertjes?

[ Voor 30% gewijzigd door RetroTycoon op 02-01-2009 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

clonedonkey schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 00:08:
Is er een standaard tijd dat de subs altijd te laat zijn ? Want moet ik wel weten om dit dan aan te passen, en is dit een fout in de speler ofzo ? Want is toch raar dat subs altijd te laat zijn !
Als interne sub goed zijn dan mux je toch gewoon de sub in je avi, er zijn legio tooltjes daarvoor. Een goede is bv. AVI Gui mux , duurt per avi nog geen min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-07 18:46

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 193799 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 15:33:
Tip

Als je een WMVHD film wilt kijken, maar geen geluid hebt, dan is het volgende tooltje iets voor je:
WMV Converter.
http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=11991

Deze maakt een mkv file van je film en voila, je hebt geluid.
Geweldige tip :) Werkt fantastisch met WMVHD's... ik heb nog verder gezocht hoe je ps3 hd spul omzet naar mkv maar nog niet zo iets makkelijks als deze soortgelijke tool kunnen vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door Nitai op 02-01-2009 12:01 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

henkna schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 13:50:
Is niet mogelijk,hopelijk met de volgende firmware wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Nitai schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:01:
[...]

Geweldige tip :) Werkt fantastisch met WMVHD's... ik heb nog verder gezocht hoe je ps3 hd spul omzet naar mkv maar nog niet zo iets makkelijks als deze soortgelijke tool kunnen vinden.
AutoMKV, lijkt heel wat ingewikkeld je kan namelijk de wereld instellen , maar de standaard instellingen zijn al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Hoe zet je dvd -> mkv, zonder te grote bestandsgrootte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
henkna schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 13:50:
Zo hij staat in bestelling.
Heb alvorens het apparaat te ontvangen al enkele vragen over het gebruik ervan.

1. mogen er op de externe hdd ook andere bestanden staan zoals worddocs,programma's of mogen er enkel geluid/beeld bestanden op staan.
3. kun je de firmware ook updaten met een usb stick?

Ik hoop dat er enkele zijn op dit forum die me hiermee kunnen helpen.
8)7
bedankt werkt bij mij prima

EDIT:
haperend op q6600 en unsupported op wdtv bij mij

[ Voor 4% gewijzigd door Johny Cash op 02-01-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

RetroTycoon schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 08:59:
Waar zijn de rubber voetjes? Kan ze nl niet vinden :(

//edit of zijn het die plastic plakkertjes?
Yup, de rondjes voor op de onderkant, de streepjes voor als je hem staand wil hebben. voor beide zitten uitsparingen op het kastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

RetroTycoon schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:39:
Hoe zet je dvd -> mkv, zonder te grote bestandsgrootte?
Das wat lastiger, maar waarom zou je dat willen. De WD gaat moeiteloos om Xvid ect, je kunt een DVD beter omzetten naar een xvid. (btw avi en mkv zijn containers, daar kunnen allerlei combinatie's van audio en video codecs inzitten). Voor een super eenvoudige conversie van DVD naar xvid kun je het beste AutoGordianKnot gebruiken, in drie klikken ben je klaar en je kunt rechtstreeks een DVD selecteren. (Bij andere conversies, zul je eerst de videostream en audiostream en subs moeten extracten van de dvd)

Een mkv wordt voornamelijk gebruikt bij HD materiaal en avi voornamelijk bij "dvd" kwaliteit.

[ Voor 5% gewijzigd door Caveman op 02-01-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Wat je zegt klopt niet Caveman,
DivX is goed maar heeft zeker niet de beste kwaliteit/grootte verhouding. Met x264 in een MKV container kan je een veel betere kwaliteit krijgen met een kleinere bestandsgrootte.
Dus als je toch een dvd in een andere container gaat zetten, gebruik dan x264 en MKV, het programma hiervoor is AutoMKV.

[ Voor 15% gewijzigd door Pap3rclip op 02-01-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Pap3rclip schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:59:
Wat je zegt klopt niet Caveman,
DivX is goed maar heeft zeker niet de beste kwaliteit/grootte verhouding. Met x264 in een MKV container kan je een veel betere kwaliteit krijgen met een kleinere bestandsgrootte.
Dus als je toch een dvd in een andere container gaat zetten, gebruik dan x264 en MKV, het programma hiervoor is AutoMKV.
Mja, ik heb het een beetje algemeen neergezet, ik heb trouwens nergens gezegd dat xvid beter voor het omzetten van een dvd, ik heb alleen aangegeven wat een beetje mainstream is. Je komt zelden geconverteerde DVD' s als mkv's tegen. Wat jij zegt klopt wel, maar het omzetten van DVD naar MKV, is niet echt eenvoudig, autoMKV is een mooi programma, maar echt auto is die niet :)

[edit] Moet mezelf ff corrigeren, ik heb eigenlijk nooit goed gekeken naar het omvormen van een dvd naar mkv met autoMKV (heb dat nu wel gedaan, :) en in eerdere versies kon je geen ifo selecteren, nu wel kennelijk ) Als je de standaard instellingen laat staan en bv. kiest voor audio stream copie (zeker voor ac3 of dts) dan gaat het idd vrij eenvoudig.

[ Voor 17% gewijzigd door Caveman op 03-01-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-07 09:14

The_Worst

Unox

Er is overigens een nieuwe firmware beschikbaar. Vanaf deze firmware kun je nu ook updaten vanaf schijven die groter zijn dan 500gb.

Zie http://wdc.com/en/products/wdtv/

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
Kan ie ook overweg met IMG. bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdebr
  • Laatst online: 30-04 19:16
Ik heb momenteel een HD met eigen voeding. Nu heeft WD de Passport reeks die zijn stroom haalt uit de USB-poort. Het probleem daarmee is dat niet alle poorten voldoende stroom geven.

Weet iemand of dat met de WDTV goed gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-07 12:05
mdebr schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 18:00:
Ik heb momenteel een HD met eigen voeding. Nu heeft WD de Passport reeks die zijn stroom haalt uit de USB-poort. Het probleem daarmee is dat niet alle poorten voldoende stroom geven.

Weet iemand of dat met de WDTV goed gaat?
De WD TV wordt (bijna) overal gereviewed met een WD passport dus lijkt me dat de poorten genoeg stroom geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
n0pe schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 18:07:
[...]

De WD TV wordt (bijna) overal gereviewed met een WD passport dus lijkt me dat de poorten genoeg stroom geven.
Sterker nog, je krijgt er een houder bij die alléén voor de WD Passport geschikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Toch nog even een vraagje over de externe ondertitels die te laat zijn. Is het een standaard tijd dat ze te laat zijn, zo ja hoeveel want dan kan ik mijn subs even aanpassen. Anders moet ik steeds eerst alles op de WD TV gaan bekijken en dan veranderen en weer kijken, veel werk dus ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192470

en hebben we het dan over miliseconden of een sec.?

wat dit klinkt wel behoorlijk irritant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
uhuh denk 1 seconde ofzo. Maar wat het precies is wil ik dus ook graag weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

ik dacht een halve seconde vertraging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192470

dan wacht ik nog ff....

ik ga echt niet elke ondertitel weer 0,5 sec vertragen, ook al is het niet heel veel werk.

en DTS moet kunnen gedownsampled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

clonedonkey schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:21:
uhuh denk 1 seconde ofzo. Maar wat het precies is wil ik dus ook graag weten :)
+1, ik heb net bij een film de subs een seconde later gezet, een werkje van niks, maar wel heel irritant als het elke keer anders is. Weet iemand of de vertraging hetzelfde bij elke film is. Dus is er een verschil tussen een divxje van 700mb en een HD van 15GB?

[ Voor 16% gewijzigd door Pinin op 02-01-2009 21:59 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Hoe kan je het snelste een ondertitel +0,5 sec. of +1 sec doen? Heb subtitel workshop gedownload maar weet niet precies wat ik waar moet invullen om de ondertitel later te laten beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

edit>timings>set delay en dan alles naar +500 milisec.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
Ik zie nog geen berichten van mensen die de WD TV op een normale monitor hebben aangesloten waarbij het gelukt is. Ik heb een Samsung 20" scherm liggen met dvi (2043BW, 1680x1050) en heb een hdmi-dvi kabel. Bedoeling is:

WD TV -> Samsung-scherm via een hdmi-naar-dvi kabel
WD TV -> stereo speakers via een 2x-tulp-naar-minijack kabel

Komt er dus beeld op het Samsung-scherm? Is er in te stellen op wat voor resolutie de WD TV uitzend? Heeft iemand al een hdmi-naar-dvi kabel geprobeerd?

Voor het geluid voorzie ik een potentieel probleem dat de hdmi-interface audio en video ondersteunt en dat het niet mogelijk is om de hdmi in combinatie met de tulpjes te gebruiken. Maar ik las in dit topic iets over het instellen van audio naar "Digitaal" en ga er van uit dat als je het op analoog instelt dat het geluid dan over de tulpjes gaat.

Als dit ding leverbaar was had ik hem gewoon besteld en alles op de gok gedaan maar helaas is er geen winkel die hem voor 100 euro verkoopt en op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvg2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 20:43
HDMI naar DVI kabel werkt goed.
Tegelijkertijd Stereo output werkt ook prima, sterker nog: beeld en geluid gaan simultaan over beide uitgangen. Hou er wel rekening mee dat DTS niet stereo wordt uitgestuurd, omdat er geen DTS decoder in de WD zit.

[ Voor 26% gewijzigd door ronaldvg2 op 03-01-2009 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-07 18:46

Nitai

Live the life you love.

Caveman schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:26:
[...]

AutoMKV, lijkt heel wat ingewikkeld je kan namelijk de wereld instellen , maar de standaard instellingen zijn al goed.
thnx Caveman, gaan we uitproberen. :9

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Voor iedereen die een home cinema setje zoekt met HDMI én Optische Ingang én DTS decoding én 5.1, kan ik de LG HT503SH ten zeerste aanraden! Het was de goedkoopste die ik vond (180 euro) en heb het er maar op gewaagd.
Prachtig geluid vind ik, de dvd-speler speelt alles probleemloos af met een prachtige upscaling naar 1080p of 720p. Echt een aanrader! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Wat doen jullie met een VC1 videostroom? Ik heb nu wel een gesplitst vc1 en een ac3 stroom, maar hoe kan ik het omzetten naar een bruikbare videostroom.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Hmm ik heb nu m'n Samsung TV op 1-on-1 pixel mapping aan staan (met de Just Scan optie) en het ziet er net weer wat strakker uit... alleen heb ik continu een groene vertical streep links in beeld.

Ik had gelezen dat mensen met een PS3 (en Samsung TV) dit probleem ook hadden bij het afspelen van Blu-ray's, alleen konden zij in de PS3 instellen dat de HDMI (kleuren) ipv automatic op RGB kon worden ingesteld... zo'n optie zit niet op de WDTV... das niet echt leuk : of 'echt' HD beeld met een groene streep; of licht ingezoomd zonder.... beide klote.

@ hierboven, die kan je toch dan gewoon weer samenvoegen oid? En een VC1 videostream is toch al bruikbaar ?

[ Voor 8% gewijzigd door BaT op 03-01-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

BaT schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 16:41:
@ hierboven, ................ En een VC1 videostream is toch al bruikbaar ?
Ik dacht van niet eigenlijk, maar misschien heb ik het mis.

Dit zijn de gegevens vanuit mediainfo: en dit speelt mijn wd-tv niet af (upgrade uitgevoerd)

Algemeen
Volledige naam : D:\wanted\Wanted.2008.720p.nlsubs.J4F.mkv
Formaat : Matroska
Bestandsgrootte : 3,39 GiB
Duration/String : 1h 50mn
Totale bitrate : 4 415 Kbps
Datum codering : UTC 2008-12-28 14:58:46
Gebruikt programma : WMVConverter
Gebruikte encoder-bibliotheek : Haali DirectShow Matroska Muxer 1.8.122.18

Video
Formaat : VC-1
CodecID : WVC1
/ : Microsoft
Bitrate : 3 783 Kbps
Breedte : 1 280 pixels
Hoogte : 544 pixels
Beeldverhouding : 2.35
Resolutie : 24 bits

Audio
Formaat : AC-3
Formaat/ : Audio Coding 3
CodecID : A_AC3
Duration/String : 1h 50mn
Bitrate : 448 Kbps
Kanaal(en) : 6 kanalen
Kanaalposities : Front: L C R, Surround: L R, LFE
Samplerate : 48,0 KHz

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VC-1 speelt 'ie inderdaad af, als WMV file. Geluid is dan WMA pro, en dat gaat nog niet. Waarom VC-1 icm MKV niet werkt weet ik niet, maar zal in de volgende firmware wel komen. Hopelijk dan ook WMA pro audio ondersteuning.
Ik kreeg nog een tip van iemand om een TS file te maken (tsmuxer), met VC-1 en AC3. Maar heb nog geen zin gehad om het te proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Nou hij is geïnstalleerd: geeft wel wat problemen toen ik Music draaide en toen naar Videos ging, werkte er geen een video meer. Een reset deed wonderen. Daarbij deed hij op de AUTO-mode een gek kunstje waardoor alles gekarteld was, dus maar voor 1080p60 gekozen (WD TV gaf anders 1620x1020p60 (native resolutie van m'n tv) af).

Anders... Ik vroeg me af: wat is het voordeel van 1080p24, behalve dat films op die frequentie werken? Nadeel bijvoorbeeld: menu's worden zo een stuk stugger, omdat ze frames missen. Iemand commentaar hierop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

RetroTycoon schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 19:40:
Anders... Ik vroeg me af: wat is het voordeel van 1080p24, behalve dat films op die frequentie werken? Nadeel bijvoorbeeld: menu's worden zo een stuk stugger, omdat ze frames missen. Iemand commentaar hierop?
Ik kan het niet voor je testen, want mijn tv ondersteund geen 24 hrz helaas. Maar volgens mij is het idd bij sommige films met langzame camera bewegingen oid, dat het dan 'vloeiender' loopt, omdat het beeld 1 op 1 loopt met de frequentie van je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvg2
Anoniem: 49380 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:29:
VC-1 speelt 'ie inderdaad af, als WMV file. Geluid is dan WMA pro, en dat gaat nog niet. Waarom VC-1 icm MKV niet werkt weet ik niet, maar zal in de volgende firmware wel komen. Hopelijk dan ook WMA pro audio ondersteuning.
Ik kreeg nog een tip van iemand om een TS file te maken (tsmuxer), met VC-1 en AC3. Maar heb nog geen zin gehad om het te proberen....
Gewoon even omzetten naar een TS of M2TS file. Dat kan snel met TSMuxer. Soms werkt het ook al als je gewoon de file hernoemt naar *.TS, maar het wordt dan wel onduidelijker wat voor file het is, indien je het ook op andere media wilt afspelen. Ik zou even muxen. Kost je 5 minuten en dan werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284987

Ik krijg bij verschillende films met DTS geluidsporen de melding "audio unsupported". Wat kan er aan de hand zijn? DTS wordt toch gewoon ondersteund door de WD TV HD?
Ik heb via een optische kabel de WDTV aangesloten op mijn 5.1 surround receiver (ondersteunt geen DTS). Is dat het probleem? Kan je uberhaubt DTS geluid afspelen op stero of op de receiver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Anoniem: 284987 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 11:22:
Ik krijg bij verschillende films met DTS geluidsporen de melding "audio unsupported". Wat kan er aan de hand zijn? DTS wordt toch gewoon ondersteund door de WD TV HD?
Ik heb via een optische kabel de WDTV aangesloten op mijn 5.1 surround receiver (ondersteunt geen DTS). Is dat het probleem? Kan je uberhaubt DTS geluid afspelen op stero of op de receiver?
Ik wil niet vervelend doen, maar dit is al 10x langs geweest in dit topic, de WD ondersteund geen DTS ! Maar hij geeft het wel 1 op 1 door aan de optische uitgang, dat betekend dat je een reciever/versteker moet hebben die DTS ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

ronaldvg2 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 10:48:
[...]

Gewoon even omzetten naar een TS of M2TS file. Dat kan snel met TSMuxer. Soms werkt het ook al als je gewoon de file hernoemt naar *.TS, maar het wordt dan wel onduidelijker wat voor file het is, indien je het ook op andere media wilt afspelen. Ik zou even muxen. Kost je 5 minuten en dan werkt het perfect.
.wmv kan je niet laden in TSmuxer (of wel?)

Volgens mij speelt ie dan nog steeds niet VC1 en WMA3 af?

[ Voor 4% gewijzigd door Pinin op 04-01-2009 14:10 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robria
  • Laatst online: 05-01-2009
Mijn HDD blijft aanstaan,als de WD TV wordt uitgezet,ook nog na de tweede firmware update.
Is dat bij jullie ook zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pinin schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:21:
[...]

.wmv kan je niet laden in TSmuxer (of wel?)

Volgens mij speelt ie dan nog steeds niet VC1 en WMA3 af?
Hier staat hoe je WMV omzet naar AC3 (video-copy), naar een MKV container:
Daarna kan je met TSmuxer aan de gang. Ik heb nog wel wat sync-problemen, die alleen goedkomen als ik de video-framerate aanpas (die gaat verloren in de 1e stap).
Helaas kan ik even niet testen op m'n WD HD TV: ben m'n ab vergeten 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 49380 op 04-01-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-03-2015
Vind mijn WD TV aan de ene kant geweldig, maar toch werkt er HEEL veel niet.
Ik ondervind de volgende problemen;
  • de *.srt subtitles lopen een halve sec achter
  • Sommige *.avi bestanden staan soms voor 2 seconde stil, terwijl het geluid doorgaat (gebeurd meestal elke minuut wel een keer.
  • Het geluid werkt niet bij HD films, tot nu toe *.mkv en *.wmv (waarvan ik het weet is DTS, andere heb ik niet kunnen achterhalen
  • Bij 1080p beelden krijg ik soms artifacts
  • Mijn WD My Book 1TB blijft aanstaan als ik de WDTV uitzet
Hoop dat mensen wat oplossingen hebben, en ik heb de nieuwste firmware

Heb uiteraard al enkele problemen voorbij zien komen (zonder oplossing), maar heb het gewoon samengevat

[ Voor 12% gewijzigd door bas116 op 04-01-2009 23:06 ]

« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

de problemen die je opnoemt zijn echt al gigantisch veel gezegd in dit topic

bij probleem 4 zeg ik: vast slecht ge-encode ofzo (grote kans dat hij met een player als vlc ook slecht zichtbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvg2
bas116 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 22:59:
Vind mijn WD TV aan de ene kant geweldig, maar toch werkt er HEEL veel niet.
Ik ondervind de volgende problemen;
  • de *.srt subtitles lopen een halve sec achter
  • Sommige *.avi bestanden staan soms voor 2 seconde stil, terwijl het geluid doorgaat (gebeurd meestal elke minuut wel een keer.
  • Het geluid werkt niet bij HD films, tot nu toe *.mkv en *.wmv (waarvan ik het weet is DTS, andere heb ik niet kunnen achterhalen
  • Bij 1080p beelden krijg ik soms artifacts
  • Mijn WD My Book 1TB blijft aanstaan als ik de WDTV uitzet
Hoop dat mensen wat oplossingen hebben, en ik heb de nieuwste firmware

Heb uiteraard al enkele problemen voorbij zien komen (zonder oplossing), maar heb het gewoon samengevat
Oplossingen die al genoemd zijn:
-SRT files in MKV bijmuxen. Probleem opgelost.
-Geluid werkt niet als het WMA Pro is. Converteren met Popcorn Hour Audioconverter. Als DTS, zelfde oplossing, of aansluiten op een DTS receiver via optische kabel
-Artifacts komt door te veel reference frames in de video stream. Oplossing: transcoderen met minder ref frames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-07 15:33
Ik twijfel tussen een DVD die tevens kan upscalen en de WDTV. Van de week hebben we een nieuwe Full-HD van LG gekocht.

De WDTV zie ik ook wel als een mooi apparaat, alleen heb ik toch nog een aantal kleine punten waar ik niet uitkom.

- Er is wat onduidelijkheid met betrekking tot de ondertiteling. Stel dat ik een .mkv + .srt download en gewoon handmatig (via een programma) de subs goed instel, hou je dan nog altijd die vertraging in de subs?
- Hij ondersteunt geen DTS, maar ik kan toch optisch mijn receiver eraan koppelen + HDMI naar de televisie (sommige apparaten hebben namelijk niet altijd de mogelijkheid om audio en video gescheiden te "outputten")?
- Is er al een fix gekomen voor de .iso's op het moment dat je dingen als extra ondertitels eruit haalt? Ik had gelezen dat er problemen zijn wanneer je bijvoorbeeld extra talen en subs eruit haalt.

Ik wil vooral een apparaat dat ook gemakkelijk door mijn vriendin te gebruiken is (als ik de downloads maar regel). Hou zelf wel van knutselen, maar zij wil gewoon dat het werkt :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

-als je gewoon met dat programma de subs -0,5 insteld dan zijn er geen problemen :) en als je de subs intern bij de video erin 'muxd' dan heb je helemaal geen probleem.

-als je audio receiver dts aan kan, dan gaat dat ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-07 15:33
Rub3s schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:42:
-als je gewoon met dat programma de subs -0,5 insteld dan zijn er geen problemen :) en als je de subs intern bij de video erin 'muxd' dan heb je helemaal geen probleem.
Dank je.

Alleen kost dit geen kwaliteit? Omdat je iets moet gaan inbranden / en daarbij omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Je brandt ze er niet in. Je plaatst ze alleen in hetzelfde pakketje. Zie het als een envelope waar je een postzegel in doet in plaats van dat je hem erop plakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:33
Woodsy schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:02:
[...]

Dank je.

Alleen kost dit geen kwaliteit? Omdat je iets moet gaan inbranden / en daarbij omzetten?
Of gewoon de .SRT erbij plaatsen en die halve seconde vertraging voor lief nemen, als het goed is is WD al op de hoogte van deze bug (volgens avsforum) en zullen ze het oplossen in de volgende update.

Wat ik zelf doe nu is de subtitles erin muxen met MKVToolnix: klik op Add, klik video aan en de subtitles en het programma bakt er dan een .mkv bestand van met video, geluid en subtitles erin.

Wat me opviel bij subtitles is trouwens dat de WDTV geen htmlcodes kent (vooral italic wordt redelijk vaak gebruikt) en ook geen {/i0} en {/i1} (weer verder niet wat voor tags dit zijn, viel me op bij Hellboy 2 nmlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55051

Zou het niet handig zijn om de startpost aan te passen?
(Dus hierin de problemen en oplossingen op te sommen)

Dan kan iedereen alles meteen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234350

Topicstarter
Misschien is het wel tijd voor een 'Deel 2'-topic! Daar zal ik inderdaad de firmware-upgrade en de problemen die er nog zijn opsommen. Nog meer voorstellen voor een nieuwe TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:27

ricardo246

Life's what you make it!

Anoniem: 284987 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 13:55:
Loopt iemand anders ook tegen problemen aan als je een iso bestand met AUDIO_TS & VIDEO_TS mappen afspeelt? (+- laatste half uur blijft het beeld zwart, je kan het ook testen door de film vooruit te spoelen, dan wordt het beeld in de laatste half uur zwart)
Same here:
Band of brothers cd1, laatste 20 minuten zwart beeld
Ik rip de dvd met dvd encrypter rechtstreeks naar ISO (zonder er iets uit te halen).
Geen idee wat ik fout doe. Suggesties iemand?
Graag hoor ik hoe jullie wel goede ISO's aan kunnen maken (progje, settings etc..)

Edit 1:
Net een nieuwe rip gedaan (via de notebook), zelfde file (band of brothers cd1) = OK!
Morgen maar eens memtest draaien op mijn andere bakkie :o ................

[ Voor 17% gewijzigd door ricardo246 op 05-01-2009 22:50 ]

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Jeej, de groene verticale streep die ik had links in beeld is verdwenen! Het lag aan de audio blijkbaar, ik heb namelijk de WDTV nu ingesteld om de audio via de digitale uitgang te gooien (ook wel handig met al die DTS films in omloop) en ziedaar : weg groene streep! Heb de WDTV overigens aangesloten op een Logitech Z-5500 Digital, prima digitaal geluid voor een redelijke prijs!

Edit:WTF de groene streep is weer terug.... Ik had de WDTV ondertussen NIET uitgedaan (alleen tv, want WDTV speelde een mp3-tje over de digitale uitgang), doe even later de tv aan : weer de groene streep in beeld (ook in het menu van de WDTV). Hij was echt ZEKER WETEN weg daarvoor :? Heb ook niks in me tv lopen instellen... alleen maar een optisch kabeltje in me WDTV geplugged en ingesteld :? :(

[ Voor 34% gewijzigd door BaT op 05-01-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Anoniem: 234350 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:57:
Misschien is het wel tijd voor een 'Deel 2'-topic! Daar zal ik inderdaad de firmware-upgrade en de problemen die er nog zijn opsommen. Nog meer voorstellen voor een nieuwe TS?
Lijkt me een goed idee om even de grootste "problemen" kort samen te vatten. en met een oplossing.

* HDD gaat niet uit tijdens uitzetten.

* DTS omzetten met Audioconverter.
* wmapro omzetten met ...?
* subtitels halve seconde vertragen met subtitle workshop of bij muxen.
enz.

Iemand een idee of iets gelezen of WD al bezig is met een nieuwe update en op welke termijn?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Pinin schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:41:
[...]

Lijkt me een goed idee om even de grootste "problemen" kort samen te vatten. en met een oplossing.

enz.

Iemand een idee of iets gelezen of WD al bezig is met een nieuwe update en op welke termijn?
* Link naar het avsforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Pinin schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:41:
[...]

enz.

Bij Muxen geen vertraging zetten, maar alleen bij externe subs.
Als je de subs in de video "brand" heb je geen sync problemen met afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
jmk schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:02:
[...]

Bij Muxen geen vertraging zetten, maar alleen bij externe subs.
Als je de subs in de video "brand" heb je geen sync problemen met afspelen
Volgens mij bedoelt hij het ook zo O-), zie 'of'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-07 12:18
Zojuist mijn WD HD Binnen samen met een passport 160gb.
vind het een erg leuk dingetje heb hem gekocht voor de schoonouders en denk dat hij daar perfect voor gaan zijn (jammer dat de firmware niet Nederlands is maar ja).
heb alleen één probleem. heb hem hier ff aangesloten en mijn tv geeft aan dat het een 1080i signaal is terwijl mijn tv gewoon 1080p is.
en verder schokt hij bij alles wat 1080p is.maar bij 720p lijkt het goed te gaan. iemand anders daar ook problemen mee? ik heb de nieuwste firmware dr gelijk opgegooid heb ook al meerdere media gebruikt, d8 dat het lag aan de HDD maar hij doet het overal mee.
na het door kijken in dit forum hoor ik daar eigelijk niets over mensen toevalig een oplossing gevonden die ik niet voorbij heb zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23530

Je zou kunnen kijken naar de 50hz/60hz instelling, welke het beste resultaat geeft. Probeer het ook eens op de 'auto' instelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Even een vraag voor de mensen die het geluid via de optische kabel laten gaan : gaat het geluid bij jullie alsnog door de hdmi kabel de tv in ? Als in, je moet het geluid van je tv uit zetten, anders hoor je dubbel. Lijkt me raar, waarom zou hij dat nog doorsturen : dan zit die optie er voor niets in de WDTV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

geen idee, maar je kan altijd vast nog het geluid op de tv uit zetten ;) met je tv afstandbedieningkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Klopt, maar het ging mij erom dat ik een groene verticale streep links in beeld heb en op het moment dat ik de WDTV digitaal instelde (audio output) ik die niet meer had (blijkbaar eenmalig). Ook kon ik mij niet herinneren dat ik audio door me tv hoorde op dat moment : toen ik de tv later weer aan deed was de streep er weer; en ook audio over de hdmi poort (en dus ook uit de normale tv speakers). Vandaar...

[ Voor 11% gewijzigd door BaT op 06-01-2009 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-07 12:18
Anoniem: 23530 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:32:
Je zou kunnen kijken naar de 50hz/60hz instelling, welke het beste resultaat geeft. Probeer het ook eens op de 'auto' instelling
Hij staat juist op de auto instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-07 12:49
Ik blijf problemen houden dat de WD-TV gewoon bij diversen .ISO films de ondertitels niet laat zien. Bij veel films geeft de WD-TV zelfs aan dat er geen subs bijzitten.

Hebben meer mensen hier problemen mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 09:54
Ik ben sinds een week ook een trotse eigenaar van dit geinige apparaat en heb er weinig echte problemen mee ondervonden. Waar ik echter compleet op vast loop is het maken van bv thumbnails voor videobestanden. Kan iemand mij meer info over geven hoe ik plaatjes toevoeg aan bv videobestanden (avi, mkv etc) zodat ze ook echt weergegegeven worden als ik door de bestanden heen browse. Ik word hier namelijk weinig wijs uit en kan er weinig informatie over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234350

Topicstarter
Deze mag dicht!

Hier verder: [Mediaplayer] WD TV - deel 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

sjekneck schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:00:
Ik ben sinds een week ook een trotse eigenaar van dit geinige apparaat en heb er weinig echte problemen mee ondervonden. Waar ik echter compleet op vast loop is het maken van bv thumbnails voor videobestanden. Kan iemand mij meer info over geven hoe ik plaatjes toevoeg aan bv videobestanden (avi, mkv etc) zodat ze ook echt weergegegeven worden als ik door de bestanden heen browse. Ik word hier namelijk weinig wijs uit en kan er weinig informatie over vinden.
Werkt niet ook al staat het in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhav
  • Laatst online: 10-10-2024
Nitai schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:01:
[...]

Hoi, ik was erg blij met jouw bericht om wmvhd om te zetten naar mkv container ivm geluid. Heb ik gedaan maar de WD TV blijkt het formaat (mkv) niet te ondersteunen. Heb overgens de laatste update op de WD TV. Hoe heb jij het gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhav
  • Laatst online: 10-10-2024
Anoniem: 193799 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 15:33:
Tip

Als je een WMVHD film wilt kijken, maar geen geluid hebt, dan is het volgende tooltje iets voor je:
WMV Converter.

Deze maakt een mkv file van je film en voila, je hebt geluid.

Let wel op dat je de film op je gewone harddisk hebt staan.
Indien je dit doet op je USB disk, dan kan het erg lang duren.
Ik had dit probleem eerst namelijk, toen zei hij day hij 8 uur bezig was.
Toen de film op mijn lokale schijf gezet en hij was in 15 minuten geconverteerd.
Hoi, ik was erg blij met jouw bericht om wmvhd om te zetten naar mkv container ivm geluid. Heb ik gedaan maar de WD TV blijkt het formaat (mkv) niet te ondersteunen. Heb overgens de laatste update op de WD TV. Hoe heb jij het gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

dan is er vast iets niet goed gegaan, want de wd tv ondersteunt mkv prima
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.